Heel zeker dat hij de data die via Wifi wordt verstuurd niet meeteld?
Als ik 'snachts fotografeer, dan krijg ik een gekke waas rechtsboven, zie foto:

Ben ik de enige die hier last van heeft?
Ook vind ik de kwaliteit van de foto's die 'snachts gemaakt zijn bijzonder slecht, mijn oude sony ericsson k750i maakt nog betere nachtfoto's.

Ook vind ik de kwaliteit van de foto's die 'snachts gemaakt zijn bijzonder slecht, mijn oude sony ericsson k750i maakt nog betere nachtfoto's.
Misschien even 'n stomme vraag, maar bij m'n "Samsung Apps" (derde menutje zeg maar), staat er een "1" boven/bij, wat houdt dit in?
Tevens heb ik de facebook app uit de market gedownload, echter valt mij op dat ik berichten die ik op de laptop wel zie (gewoon via browser dus) niet zie met deze facebook app. Bijvoorbeeld een reactie van iemand op een statusbericht van iemand anders, hoe kan dit?
Tevens heb ik de facebook app uit de market gedownload, echter valt mij op dat ik berichten die ik op de laptop wel zie (gewoon via browser dus) niet zie met deze facebook app. Bijvoorbeeld een reactie van iemand op een statusbericht van iemand anders, hoe kan dit?
[ Voor 50% gewijzigd door Exterminator op 30-07-2011 08:19 ]
Wellicht de reflectie van je vinger van het flitserlicht?NeutraleGast schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 04:00:
[afbeelding]
Die 1 betekent dat er één nieuwe update is voor één van je Samsung appsExterminator schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 08:15:
Misschien even 'n stomme vraag, maar bij m'n "Samsung Apps" (derde menutje zeg maar), staat er een "1" boven/bij, wat houdt dit in?
Verwijderd
Wellicht een idee (helemaal om de suggestie van Sibrand uit te sluiten) om naast Traffic Statistics ook de app 3G Watchdog te installeren. Weet je het zeker, want uit ervaring kan ik je melden dat daar daadwerkelijk geen Wifi-data wordt meegeteld in de statistieken.RaymondG schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 00:16:
Goedendag,
Sinds afgelopen woensdag in het bezit van de SGS 2, heerlijk toestel en natuurlijk al lekker mee aan het spelen geweest. Het enige nadeel waar ik tot nu toe tegen aan gelopen ben is het volgende:
- Omdat ik nu een Data bundel heb van 1Gb per maand heb ik het programma Traffic Statistics geinstalleerd om te zien hoeveel dat ik per dag/maand gebruik om natuurlijk niet over mijn max heen te gaan. Nus zit ik vanavond thuis op mijn eigen WiFi en zie ineens dat ik 36 Mb gebruikt heb. Dit terwijl Data verbindingen uitstaat en ik bij WiFi _> geavanceerd-> Wifi- Slaapstand beleid -> Nooit heb staan. Deze settings bij elkaar zouden er toch voor moeten zorgen dat ik zeker thuis geen data meer gebruik als ik thuis ben.
Ondertussen al geprobeerd de widgets weg te halen, sync uitgezet, Friendcaster (facebook ) uit gezet, doet pas up daten als ik de app aanzet.
Iemand anders ook last van dit fenomeen? Ondertussen in 3 dagen nu 200 Mb gebruikt van 1 Gb. in dit tempo ga ik de maand dus niet redden.
Hij is er wel plat en licht genoeg voor maar ik ben altijd bang dat ie eruit valt bij voorover buigen.JeroenV_ schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 21:08:
[...]
Omdat ik toch altijd overhemden draag, zit ie in mijn borstzakje.
Doe hem eigenlijk nooit in m'n broekzak, ook om krassen te voorkomen.
Iets anders, misschien al voorbij gekomen maar ik dacht dat er iets niet goed werkte m.b.t. de bewegingssensor echter blijkt:
Om met double tappen de voice control te starten, moet de driving mode ingeschakeld zijn!
Verwijderd
niet voor 2.3.4... jammerMADG0BLIN schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:42:
[...]
Thanks. Dat werkt inderdaad als een trein, had al in de topics gezocht op album art, maar kwam weinig naar voren. Bedankt!
Ik heb deze erop staan: https://market.android.com/details?id=com.radioopt.widgetVerwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 09:09:
[...]
Wellicht een idee (helemaal om de suggestie van Sibrand uit te sluiten) om naast Traffic Statistics ook de app 3G Watchdog te installeren. Weet je het zeker, want uit ervaring kan ik je melden dat daar daadwerkelijk geen Wifi-data wordt meegeteld in de statistieken.
Ook deze maakt verschil tussen wifi en 3g, en je kunt zelfs per app zien wat ze verbruiken.
DroidStats is ook een hele goeie applicatie hiervoor.. Houdt ook de minuten en sms bij.
https://market.android.co...ats&feature=search_result
https://market.android.co...ats&feature=search_result
Helaas weet ik het heel zeker, ik kon namelijk op de Vodafone website mijn tegoed opvragen en hier gaf hij aan: "182 Mb gebruikt van tegoed"Sibrand schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 02:26:
Heel zeker dat hij de data die via Wifi wordt verstuurd niet meeteld?
Zelf gebruik ik: https://market.android.co...cis&feature=search_result, hij zat er ongeveer 20 Mb (194Mb via 2/3G) naast t.o.v. Vodafone zelf.
Heb nu de Widgets weg gehaald en tevens alles op 1 x per uur gezet (facebook, Twitter, gmail etc etc.) en eens kijken hoeveel hij vandaag gaat verbruiken.
Zal trouwens ook zowel Watchdog en Droidstats erop zetten om te kijken wat en hoeveel welke App gebruikt.
Kan ik in ieder geval het probleem gaan lokaliseren.
[ Voor 11% gewijzigd door RaymondG op 30-07-2011 10:46 ]
Verbaast me niks, het is maar den heel klein lensje en heel klein sensortje dus die vangt weinig licht. Camera's op een telefoon werken alleen goed bij voldoende licht.NeutraleGast schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 04:00:
[afbeelding]
Wil je avondfoto's maken, gebruik dan een e hte camera bij voorkeur een SLR die heeft een nog grotere sensor.
Een phonecam is GEEN vervanging van een echte camera het is meer een leuke gimmick.
Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar wat niet wegneemt dat er niet vreemde wazen op een foto te zien hoeven zijn. Maar goed het kan van alles zijn, vuile lens, inderdaad reflectie van een vinger.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
In de broekzak, schermzijde naar binnen dan worden de vingerafdrukken er vanzelf afgepoetst. Portemonnee er bovenop. Werkt prima, ook met mijn vorige toestel nooit krassen gehad op die manier.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 20:43:
Misschien een beetje een rare vraag, maar hoe nemen jullie je S2 met je mee? In je broekzak? Of altijd in je jaszak? Een verkoper van een telefoonwinkel adviseerde me vandaag de telefoon juist niet in m'n broekzak te doen. Hij zei dat er regelmatig mensen bij 'm in de winkel komen bij wie de telefoon is 'geknakt', als gevolg van door de knieën gaan terwijl men het toestel in de broekzak heeft. Is het toestel echt zo fragiel?
Door de knieën ga ik niet zo vaak dus daar kan ik je niet mee helpen
Cheers,
Raz
Het is zeker niet een reflectie van mijn vinger oid, heb daar bewust op gelet. Maar hebben andere samsung GS2 hier geen last van?WhySoSerious schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 08:52:
[...]
Wellicht de reflectie van je vinger van het flitserlicht?
Weet iemand of het mogelijk is om aan omgekeerde tethering te doen?
Ben momenteel op vakantie en het is nu OF de laptop OF de telefoon op het internet.
Kan het wireless signaal van de laptop doorgestuurd worden naar de telefoon of kan dit alleen omgekeerd?
Ben momenteel op vakantie en het is nu OF de laptop OF de telefoon op het internet.
Kan het wireless signaal van de laptop doorgestuurd worden naar de telefoon of kan dit alleen omgekeerd?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Als ik eerlijk ben, ben ik teleurgesteld in het telefoon, ik ben dan ook van plan om het te retourneren.
Een vriend van mij heeft een htc sensation, en ondanks de slechtere specificaties, is de htc sensation van mijn vriend toch minder laggy in het navigeren door het besturingssysteem, ook heeft de htc sensation een betere camera.
Op telecomlink.nl lees ik het volgende:
Anyway ik heb telecomlink een mailtje gestuurd, en wacht op hun reactie.
Een vriend van mij heeft een htc sensation, en ondanks de slechtere specificaties, is de htc sensation van mijn vriend toch minder laggy in het navigeren door het besturingssysteem, ook heeft de htc sensation een betere camera.
"Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
Tijdens deze termijn dient de consument zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden."
Spreken de eerste en de tweede quote elkaar niet tegen"Na ontvangst van uw retourzending zullen wij de inhoud controleren op eventuele schade en gebruik. Indien het product ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd is zullen wij binnen 10 werkdagen het bedrag crediteren en aan u terugstorten."
Hoe kom je er bij dat de HTC Sensation een betere camera heeft? Ik dacht toch echt altijd dat die van de SGS II véél beter was. Ook vind ik het navigeren door het besturingssysteem op de HTC veel minder vloeiend gaan. Soms zie je heel wat lag. Ook heeft de HTC Sensation een slechter scherm vind ik, SLCD vs Super Amoled +. Ook is de SGS II veel beter als je vaak op't internet gaat, de browser van de SGS II is vele malen sneller.NeutraleGast schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 13:59:
Als ik eerlijk ben, ben ik teleurgesteld in het telefoon, ik ben dan ook van plan om het te retourneren.
[...]
[...]
Spreken de eerste en de tweede quote elkaar niet tegen![]()
En ik dacht dat je bij Kopen op afstand ofzo altijd 14 dagen de tijd kreeg om het toestel terug te sturen.
Gister mn Galaxy SII binnengekregen! wat een mooi ding!
Ik zit nu het een en ander uit te vogelen, onder andere uitzending gemist......heel jammer dat er geen android app voor uitzending gemist bestaat.
Maar ook de reguliere site werkt niet, als ik een video wil starten krijg ik een wit vlak te zien waar eigenlijk de videospeler hoort te staan.
Wat heb ik gedaan:
Flash geïnstalleerd.
Dolphin browser HD geïnstalleerd.
Opera Mini geïnstalleerd.
Uitzending gemist werkt op alle browsers niet, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem.
Edit: andere flash sites, zoals http://www.lamborghini.com/, werken wel.
Ik zit nu het een en ander uit te vogelen, onder andere uitzending gemist......heel jammer dat er geen android app voor uitzending gemist bestaat.
Maar ook de reguliere site werkt niet, als ik een video wil starten krijg ik een wit vlak te zien waar eigenlijk de videospeler hoort te staan.
Wat heb ik gedaan:
Flash geïnstalleerd.
Uitzending gemist werkt op alle browsers niet, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem.
[ Voor 6% gewijzigd door Agadir op 30-07-2011 14:26 ]
Dat dacht jij niet alleen, dat is een Europese wet!Jo... schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 14:08:
[...]
Hoe kom je er bij dat de HTC Sensation een betere camera heeft? Ik dacht toch echt altijd dat die van de SGS II véél beter was. Ook vind ik het navigeren door het besturingssysteem op de HTC veel minder vloeiend gaan. Soms zie je heel wat lag. Ook heeft de HTC Sensation een slechter scherm vind ik, SLCD vs Super Amoled +. Ook is de SGS II veel beter als je vaak op't internet gaat, de browser van de SGS II is vele malen sneller.
En ik dacht dat je bij Kopen op afstand ofzo altijd 14 dagen de tijd kreeg om het toestel terug te sturen.
Sites als uitzending gemist werken met Microsoft Silverlight. Hier op Ubuntu heb ik daar ook wel is last van (Novell's Moonlight is af en toe een goed alternatief). Geen idee of er ook een Moonlight versie (of iets in die geest) is voor android, ik betwijfel het sterk!Agadir schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 14:21:
Wat heb ik gedaan:
Flash geïnstalleerd.
Leve de "Microsoft only" producten.. zucht.
Edit:
(bron: FAQ van de nieuwe beta site van uitzending gemist.nl)
Voor Android-toestellen is momenteel (nog) geen applicatie beschikbaar. Via m.uitzendinggemist.nl zijn al onze programma's echter gewoon te bekijken met je Android-toestel.
[ Voor 14% gewijzigd door simthadim op 30-07-2011 14:35 ]
Volgens mij kan je kiezen tussen Silverlight en Flash.simthadim schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 14:32:
[...]
Sites als uitzending gemist werken met Microsoft Silverlight. Hier op Ubuntu heb ik daar ook wel is last van (Novell's Moonlight is af en toe een goed alternatief). Geen idee of er ook een Moonlight versie (of iets in die geest) is voor android, ik betwijfel het sterk!
Leve de "Microsoft only" producten.. zucht.
Edit:
(bron: FAQ van de nieuwe beta site van uitzending gemist.nl)
Voor Android-toestellen is momenteel (nog) geen applicatie beschikbaar. Via m.uitzendinggemist.nl zijn al onze programma's echter gewoon te bekijken met je Android-toestel.
Edit:
Ja dat klopt, maar ik vind de kwaliteit afschuwelijk.
Al jazeera english heeft bijvoorbeeld een live feed app met fantastische kwaliteit.
Op mijn ipod touch is Uitzending gemist ook van een zeer goede kwalteit
[ Voor 31% gewijzigd door Agadir op 30-07-2011 14:43 ]
We hebben(ik en mijn vriend) hebben beide verschillende fotos/videos genomen om het kwaliteit van de cameras testen, we waren beiden het over eens dat de htc betere foto's maakt.Jo... schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 14:08:
[...]
Hoe kom je er bij dat de HTC Sensation een betere camera heeft? Ik dacht toch echt altijd dat die van de SGS II véél beter was. Ook vind ik het navigeren door het besturingssysteem op de HTC veel minder vloeiend gaan. Soms zie je heel wat lag. Ook heeft de HTC Sensation een slechter scherm vind ik, SLCD vs Super Amoled +. Ook is de SGS II veel beter als je vaak op't internet gaat, de browser van de SGS II is vele malen sneller.
Hier een video vergelijking van de camera van de HTC Sensation en de Samsung Galaxy S2.
Als je voor felle kleurtjes gaat dan is de Sensation de keuze voor jou.
Ga je voor een natuurlijker kleurenweergave dan kies je de Galaxy S2.
Dat is tenminste zo snel even de conclusie die je uit het filmpje zou kunnen maken.
Verder ontlopen de camera's elkaar niet veel qua kwaliteit. Het is tenslotte een telefoon met een aantal leuke extra's.
Dat is tenminste zo snel even de conclusie die je uit het filmpje zou kunnen maken.
Verder ontlopen de camera's elkaar niet veel qua kwaliteit. Het is tenslotte een telefoon met een aantal leuke extra's.
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 30-07-2011 15:29 ]
"When you grow up your heart dies"
Heeft iemand hier ook problemen met het opzetten van internet via de telefoon ? Ik wil namelijk dat de s2 het wifi signaal doorgeeft aan de laptop, maar als ik kies voor opzetten wifi hotspot, kan ik niet verder tot de telefoon van t wifi af is ... Wat heb ik eraan als mijn telefoon een hotspot wordt maar niks kan doorgeven omdat doorgeeft eerst het wifi signaal uit moet ....
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
Als je gewoon Wifi hebt, waarom zou je dat dan door moeten geven? Verbind daar gewoon mee met je laptop.Jeroenneman schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 16:05:
Heeft iemand hier ook problemen met het opzetten van internet via de telefoon ? Ik wil namelijk dat de s2 het wifi signaal doorgeeft aan de laptop, maar als ik kies voor opzetten wifi hotspot, kan ik niet verder tot de telefoon van t wifi af is ... Wat heb ik eraan als mijn telefoon een hotspot wordt maar niks kan doorgeven omdat doorgeeft eerst het wifi signaal uit moet ....
Lijkt me erg logisch, als je bijvoorbeeld in de trein zit en je hebt geen WiFi, dan kan je je mobiele internet delen met je laptop.
Een wifi hotspot is bedoeld om je mobiele internet (3G/HSPA) te delen met een ander apparaat als er geen wifi in de buurt is. Het tweede apparaat ziet je telefoon dan als wifi punt.Jeroenneman schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 16:05:
De WiFi hotspot is niet om het WiFi signaal van je telefoon door te geven aan je laptop, maar om VIA WiFi het mobiel internet door te geven aan je laptop (of een ander appraat). Ik denk dat jij je telefoon als een soort van WiFi dongle wil gebruiken omdat je laptop geen WiFi heeft ofzo? Dat zal wellicht ook wel kunnen, maar dan moet je hem met usb of bluetooth verbinden en dan op je laptop instellen dat je je telefoon als modem wil gebruiken.Jeroenneman schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 16:05:
Verwijderd
Volgens mij wil je hem als range extender gebruiken. Een beetje dit idee:Jeroenneman schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 16:05:
Signaal reikt tot de tuindeuren, daar leg je je met wifi verbonden telefoon neer, die zendt het opnieuw uit, en dan heb je signaal in de tuin.
Maar hiervoor heb je een router met ddwrt of een echte range extender voor nodig, dit omdat de wifi adapter van de S II slechts met een ding ( router, computer, etc. ) tegelijkertijd verbonden kan zijn. De wifi hotspot functie is dan ook alleen voor het verbinden van je computer met je telefoon's 3g netwerk.
Wat je wel kan doen als je telefoon een beter bereik heeft dan je laptop is usb thetheren terwijl je telefoon verbonden is met je wifi.
Ah, bedankt voor dit antwoord ,hij kan dus gewoon geen 2verbindingen tegelijkertijd in stand houden over wifi . Mijn eigenlijke plan was om de telefoon op t balkon te leggen zodat ik dan in t appartement internet had (bagger router van vakantie huis )Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 17:25:
[...]
Volgens mij wil je hem als range extender gebruiken. Een beetje dit idee:
Signaal reikt tot de tuindeuren, daar leg je je met wifi verbonden telefoon neer, die zendt het opnieuw uit, en dan heb je signaal in de tuin.
Maar hiervoor heb je een router met ddwrt of een echte range extender voor nodig, dit omdat de wifi adapter van de S II slechts met een ding ( router, computer, etc. ) tegelijkertijd verbonden kan zijn. De wifi hotspot functie is dan ook alleen voor het verbinden van je computer met je telefoon's 3g netwerk.
Wat je wel kan doen als je telefoon een beter bereik heeft dan je laptop is usb thetheren terwijl je telefoon verbonden is met je wifi.
Het klopt dat de wifi in de SII maar één taak tegelijk aan kan, maar in hotspot-mode kan hij wel met tot acht apparaten tegelijk verbonden zijn. Ik heb het getest met drie tegelijk en dat werkt.Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 17:25:
[...]
-- KIES werkt niet onder Windows 7 ----
Om Odin voor root kernel te flashen probeer ik Kies onder Windows te installeren. Dat schijnt nodig te zijn vanwege de device drivers anders werkt Odin niet ook niet als Kies niet tegelijkertijd draait, hoor ik van zeggen.
Ik heb een schone Windows 7 VMware sessie op mijn Mac maar de drivers voor de Galaxy niet geinstalleerd.
Kies wel maar her scherm is helemaal rood, heel raar.
Op de Galaxy is USB debugging uitgezet (nodig voor Kies).
Op de Mac zelf werkt Kies prima. Kan ik dan beter Heimdahl gebruiken om te flashen vanaf de Mac ?
Hier schermafdruk.
Om Odin voor root kernel te flashen probeer ik Kies onder Windows te installeren. Dat schijnt nodig te zijn vanwege de device drivers anders werkt Odin niet ook niet als Kies niet tegelijkertijd draait, hoor ik van zeggen.
Ik heb een schone Windows 7 VMware sessie op mijn Mac maar de drivers voor de Galaxy niet geinstalleerd.
Op de Mac zelf werkt Kies prima. Kan ik dan beter Heimdahl gebruiken om te flashen vanaf de Mac ?
Hier schermafdruk.

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.
Was het niet andersom?sjaool schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 15:28:
Nee, Amoled heeft van zichzelf al fellere kleuren maar deze komen in mijn ogen natuurlijker over dan kunstmatig opgepepte kleuren (die vaak overstuurd worden).
Maar goed, kan natuurlijk niet helemaal objectief oordelen als Galaxy S2 eigenaar.
Maar goed, kan natuurlijk niet helemaal objectief oordelen als Galaxy S2 eigenaar.
WiFi hotspot is volgens mij ook alleen om je 3G internet verbinding beschikbaar te stellen aan derde welke dan via wifi aan je SII verbinden, niet om een soort bridge voor je bestaande wifi signaal te zijn
[edit]
zucht, eerst verder lezen alvorens te reageren blijkt wel weer
[edit]
zucht, eerst verder lezen alvorens te reageren blijkt wel weer
[ Voor 16% gewijzigd door DipStick op 30-07-2011 19:03 ]
Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk
Vroeger was ik een twijfelaar. Ik ben daar nu niet meer zo zeker van.
Alleen de drivers installeren is voldoende. Heb je KIES niet voor nodig. Maar voor flashen etc, kan je beter terecht in het root topic.skatebiker schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 18:16:
Hier schermafdruk.
[afbeelding]
Iemand een idee waaraan het ligtWouser schreef op maandag 25 juli 2011 @ 23:49:
Hmmmm waarom lukt het niet om fatsoenlijk een wallpaper in te stellen? Ik heb deze gedownload: http://kjherstin.devianta...Valley-of-Dreams-81642435 en geupload op me toestel. Wanneer ik dan echter instel als achtergrond komt ie er heel blurrerig eruit helaas. Terwijl de wallpaper ook gewoon in een resolutie is van 2500x1280...
Probeer het formaat van de achtergrond eens te veranderen naar 960x800 pixels. Dat scheelt waarschijnlijk een heel stuk want dan hoeft de telefoon de afbeelding niet meer te schalen.
Je kunt hem hier ook downloaden op een resolutie van 960x800.
Je kunt hem hier ook downloaden op een resolutie van 960x800.
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 30-07-2011 20:26 ]
druk het knopje in change settings en kies microsoft en dan werkt het wel.skatebiker schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 18:16:
Hier schermafdruk.
[afbeelding]
Niet kicken binnen 24 uur. GoT is geen helpdesk.
[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 31-07-2011 02:38 ]
Verwijderd
Beste mensen,
Mijn trilfunctie is helaas defect sinds gister, denken jullie dat een hard reset wat zou uitmaken of niet?
Mijn trilfunctie is helaas defect sinds gister, denken jullie dat een hard reset wat zou uitmaken of niet?
Maak een nandroid backup, doe een hard reset, kijk of het helpt.Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 00:42:
Beste mensen,
We verwachten hier wat meer initiatief. Lees aub even Het algemeen beleid door voordat je weer vragen komt stellen.Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 00:42:
Beste mensen,
Verwijderd
Tegenwoordig kan je op de (nieuwe) desktop site van uitzending gemist, de video's in Flash kijken. Werkt super en het beeld is van uitstekende kwaliteit!Agadir schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 14:21:
Wat heb ik gedaan:
Flash geïnstalleerd.
Hebben jullie geen last van een korte lag van ongeveer 2/10 van een seconde als je scrollt naar een hompage met widgets zoals weer en youtube erop?
Ga je als mod niet wat te kort door de bocht hier. Ik kan me alleszins voorstellen dat iemand die vraag hier komt stellen. Het maken van een nandroid backup gaat niet zonder dat je je toestel geroot hebt. Dus om nou te verwachten dat iemand z'n toestel meteen een hard reset geeft .... Ik kan me voorstellen dat de poster dat nou juist probeerde te voorkomen.RoD schreef op zondag 31 juli 2011 @ 02:37:
[...]
We verwachten hier wat meer initiatief. Lees aub even Het algemeen beleid door voordat je weer vragen komt stellen.
Dat die Samsung leden de moeite nemen om een chihuahua in de SG2 te verstoppen! Hadden ze die tijd maar besteed aan 'Kies'! 3 uur druk geweest om mijn contacten te syncen, maar goed, het is ondanks 'Kies' gelukt.
Verder zeer tevreden over het toestel!
Waar heb jij die chihuahua gezien dan??? Je bedoelt die in het testscherm of bedoel je de zombie + androidtekening?mariconjo schreef op zondag 31 juli 2011 @ 10:37:
Dat die Samsung leden de moeite nemen om een chihuahua in de SG2 te verstoppen! Hadden ze die tijd maar besteed aan 'Kies'! 3 uur druk geweest om mijn contacten te syncen, maar goed, het is ondanks 'Kies' gelukt.
Ik sync al jaar en dag mn contacten met google... en dat is nog nooit mis gegaan. Ik snap niet dat mensen daar überhaupt Kies voor kiezen...
[ Voor 6% gewijzigd door MetalManic op 31-07-2011 11:16 ]
Snoep verstandig, verslind een Apple!
die chichuahua??MetalManic schreef op zondag 31 juli 2011 @ 11:11:
[...]
Waar heb jij die chihuahua gezien dan??? Je bedoelt die in het testscherm of bedoel je de zombie + androidtekening?
Ik sync al jaar en dag mn contacten met google... en dat is nog nooit mis gegaan. Ik snap niet dat mensen daar überhaupt Kies voor kiezen...
Staat hier uitgelegd
http://www.samsunggalaxy-...rgen-chihuahua-en-zombies
Ik zag http://www.samsunggalaxy-s2.com/ontgrendel-de-samsung-galaxy-s2-met-je-gezicht-facial-recognition-unlock dat je je foon kunt ontgrendelen met je gezicht. Ik kan het echter nergens vinden om mn eigen foon. Waarschijnlijk is dit een functie die in latere updates er uit gehaald is. Of... zoek ik verkeerd??
excuses, dit is al behandeld in dit forum, deel 4
excuses, dit is al behandeld in dit forum, deel 4
[ Voor 80% gewijzigd door MetalManic op 31-07-2011 12:18 ]
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Verwijderd
Ik begrijp eigenlijk niet wat een accelerometer test app te maken heeft met Kies maar goed een fototje in een test app doen is een paar seconden werk. Het is ook niet echt verstopt of bedoelt als een grap, het is een test om te zien of je accelerometer nog werkt.mariconjo schreef op zondag 31 juli 2011 @ 10:37:
Ik heb een standaard agenda-widget staan en die lijkt ook tot een minder vloeiende weergave te leiden. Niet echt een lag, maar meer 'schokkend' of stotterend. Gewoon dus niet mooi vloeiend. Ook het teruggaan naar het eerste homescreen dmv van de home-knop gaat niet mooi vloeiend.. zelfs niet nadat ik de widget eraf heb gegooid. Eigenlijk valt het me een beetje tegen dat de daddy der Android-toestellen nog steeds niet perfect vloeiend kan werken. In menu's e.d. is het prima, Angry Birds draait smooth, alles in orde.. maar tussen homescreens is het gewoon niet perfect. Ik lig er niet wakker van, maar ik had gewoon verwacht dat het dat kunstje inmiddels wel kon..NeutraleGast schreef op zondag 31 juli 2011 @ 03:35:
Hebben jullie geen last van een korte lag van ongeveer 2/10 van een seconde als je scrollt naar een hompage met widgets zoals weer en youtube erop?
Nu 2 maanden naar volle tevredenheid een S2 in het bezit. Helaas lijkt hij nu op vakantie defect te zijn. Sta je ergens in Indonesie, camera niet bij de hand dus maar met de telefoon, en dan ineens "waarschuwing: camera fout" na de eerste 10 klikjes. Nu doet de camera het dus niet meer, of hij start niet op, of hij crasht of hij geeft deze foutmelding. Ook andere apps en de firmware update opnieuw werkt niet, ook verschillende roms halen niks uit. Dat is overigens een heel gedoe vanuit Indonesië met hotel wifi. Op google, op het samsung forum en hier kan ik niet iets vergelijkbaars vinden, ik vind eigenlijk alleen deze melding voor de S1. Iemand die mij kan helpen? Hopelijk krijg ik geen gezeik met de garantie omdat ik custom roms heb draaien, lijkt me niet dat het daardoor komt. Zo vaak gebruik ik hem trouwens niet, maar juist kapot op vakantie met nog bijna 3 weken voor de boeg is wel vervelend.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Heeft iemand hier ook last van extreme warmteontwikkeling op de Samsung Galaxy S II? Tijdens het draaien van bijvoorbeeld Bug Village met in de achtergrond MSN/Internet wordt dat ding naast de camera, waar de processor zit, gewoon bijna te warm om aan te raken. Ook het scherm is redelijk warm. Het scherm is dan nog wel aan te raken, maar het is wel onprettig. Moet ik hiermee teruggaan naar de verkoper of is dit normaal?
Edit: Het toestel is unrooted, pas een weekje in gebruik.
[ Voor 6% gewijzigd door G4H op 31-07-2011 13:20 ]
Zoals al heel vaak besproken, is dit normaal. Het is de warmteontwikkeling van de CPU.DavidBC schreef op zondag 31 juli 2011 @ 13:10:
Heeft iemand hier ook last van extreme warmteontwikkeling op de Samsung Galaxy S II? Tijdens het draaien van bijvoorbeeld Bug Village met in de achtergrond MSN/Internet wordt dat ding naast de camera, waar de processor zit, gewoon bijna te warm om aan te raken. Ook het scherm is redelijk warm. Het scherm is dan nog wel aan te raken, maar het is wel onprettig. Moet ik hiermee teruggaan naar de verkoper of is dit normaal?
Heb ik ook hoor, In turkije werd ie echt in de volle zon gewoon te heet om aan te raken en was gewoon wat aan het browsen...Accu was toen ook 49 graden... toen maar gestoptDavidBC schreef op zondag 31 juli 2011 @ 13:37:
Dat snap ik, maar een toestel mag toch niet zo warm worden dat het aanraken ervan pijn doet?
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Android 2.3.4 gaat de processor hopelijk wat efficienter maken. iemand nog roddels wanneer die uitkomt?
Ja, in de zon.Ewivis schreef op zondag 31 juli 2011 @ 13:55:
[...]
Heb ik ook hoor, In turkije werd ie echt in de volle zon gewoon te heet om aan te raken en was gewoon wat aan het browsen...Accu was toen ook 49 graden... toen maar gestopt
Inderdaad, maar ik krijg hem niet werkend na flash te hebben geïnstalleerd.NeutraleGast schreef op zondag 31 juli 2011 @ 03:35:
Ik krijg dit te zien in drie browsers(android, Dolphin browser HD en Opera mini):

Welke browser gebruik jij ? Moet je misschien bepaalde codecs installeren of een mediaspeler installeren.
Ik heb de andere threads geraadpleegd maar daar werd ik niet wijzer van.
Ik begrijp niet wat een foto met een test van accelerometer te maken heeft, dus het is imo wel degelijk een grap. Maar goed, het was meer bedoeld om aan te geven dat de ontwikkelaars beter hun kostbare tijd in het programma 'Kies' hadden kunnen stoppen want dat is erg lomp/traag/gebruiksonvriendelijk.Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 11:45:
[...]
Ik begrijp eigenlijk niet wat een accelerometer test app te maken heeft met Kies maar goed een fototje in een test app doen is een paar seconden werk. Het is ook niet echt verstopt of bedoelt als een grap, het is een test om te zien of je accelerometer nog werkt.
Die is al uit, alleen nog niet in Nederland.Dawid127 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:13:
Android 2.3.4 gaat de processor hopelijk wat efficienter maken. iemand nog roddels wanneer die uitkomt?
Verwijderd
Ga maar eens in die testapp en draai je toestel een kwartslag om.mariconjo schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:57:
[...]
Ik begrijp niet wat een foto met een test van accelerometer te maken heeft, dus het is imo wel degelijk een grap. Maar goed, het was meer bedoeld om aan te geven dat de ontwikkelaars beter hun kostbare tijd in het programma 'Kies' hadden kunnen stoppen want dat is erg lomp/traag/gebruiksonvriendelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2011 17:01 ]
We verwachten niet dat je meteen een hard reset doet, we verwachten gewoon meer eigen initiatief voordat je hier post. Tevens mag je commentaar op moderatie via mail of DM doen. Hier is het offtopicuiterlix schreef op zondag 31 juli 2011 @ 07:52:
[...]
Ga je als mod niet wat te kort door de bocht hier. Ik kan me alleszins voorstellen dat iemand die vraag hier komt stellen. Het maken van een nandroid backup gaat niet zonder dat je je toestel geroot hebt. Dus om nou te verwachten dat iemand z'n toestel meteen een hard reset geeft .... Ik kan me voorstellen dat de poster dat nou juist probeerde te voorkomen.
Nee natuurlijk niet! Die sensor test is nuttig, die foto totaal niet!Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 16:57:
[...]
Ga maar eens in die testapp en draai je toestel een kwartslag om.Die magnetic sensor test die helemaal onderaan zit is misschien 100x meer werk dan zo'n foto erin. Hadden ze die er ook uit moeten laten omdat Kies zo slecht werkt?
Die foto had elke andere willekeurige foto kunnen zijn. Het is puur een testfoto. Maak je niet zo druk.

Ze hadden er ook een tekst als voorbeeld kunnen doen... Ging je dan ook klagen? Een afbeelding in plaats van tekst daar plaatsen: voor een Samsung developer misschien 10 seconden extra werk.mariconjo schreef op zondag 31 juli 2011 @ 17:37:
[...]
Nee natuurlijk niet! Die sensor test is nuttig, die foto totaal niet!
Ik klaag niet, maar probeer alleen duidelijk te maken dat dat de samsung boys zich moeten focussen op belangrijke zaken.imeR schreef op zondag 31 juli 2011 @ 17:55:
[...]
Ze hadden er ook een tekst als voorbeeld kunnen doen... Ging je dan ook klagen? Een afbeelding in plaats van tekst daar plaatsen: voor een Samsung developer misschien 10 seconden extra werk.
Verwijderd
Wat vinden jullie nou eigenlijk van de camera? Ik vind hem zwaar belabberd eerlijk gezegd. Heb ik flitser + autofocus aanstaan maakt ie nog steeds geen scherpe foto's als je hem beweegt. Dat moet toch niet kunnen? Mijn oude Sony Ericsson K800i maakt wél scherpe foto's ook al beweeg ik hem als een gek.
Meer mensen hier last van? Of is het zo dat ik te hoge verwachtingen heb wat betreft de camera? de K800i was wel een "camera-phone".
Meer mensen hier last van? Of is het zo dat ik te hoge verwachtingen heb wat betreft de camera? de K800i was wel een "camera-phone".
Heeft niemand last van een uitvallend toestel? Mijn toestel lijkt willekeurig uit te vallen. In eerste instantie dacht ik dat het kwam door de combinatie van een strak hoesje en het meedragen van het toestel in mijn broekzak. Maar vandaag viel het toestel ook uit terwijl deze op de tafel lag, zonder hoesje en zonder apps actief.
Terug zetten naar de factory settings heb ik al een keer gedaan, het probleem deed zich ervoor én erna voor. Ik heb de meest recente firmware volgens kies.
Iemand nog tips of tricks?
Terug zetten naar de factory settings heb ik al een keer gedaan, het probleem deed zich ervoor én erna voor. Ik heb de meest recente firmware volgens kies.
Op xda lopen hierover ook wat draadjes, kijk daar anders even rond. Het gebeurt dus vaker, er wordt over verschillende oorzaken gespeculeerd, waaronder accu's die net niet helemaal lekker aansluiten en rotte SD-kaartjes (/het gebruik van een SD-kaart an sich). Mijn toestel is ook twee of drie keer uitgevallen in de krappe twee weken dat ik hem heb.AvanCade schreef op zondag 31 juli 2011 @ 19:06:
Heeft niemand last van een uitvallend toestel?
Verwijderd
Waarom dan niet?mariconjo schreef op zondag 31 juli 2011 @ 17:37:
[...]
Nee natuurlijk niet! Die sensor test is nuttig, die foto totaal niet!
Die test software kan ook belangrijk zijn. Als je problemen hebt met bijvoorbeeld een app, kun je daar testen of het aan je toestel, of aan de app ligt.mariconjo schreef op zondag 31 juli 2011 @ 18:22:
[...]
Ik klaag niet, maar probeer alleen duidelijk te maken dat dat de samsung boys zich moeten focussen op belangrijke zaken.
Zijn hier meer ervaringen met het video bellen (native app, dus via contacten -> video bellen). Een paar pagina's terug las ik iemand die het wel gelukt was.
Ik heb het zelf ook geprobeerd met een vriend van mij die ook een S2 heeft, maar we kregen geen connectie tot stand. We krijgen van beide kanten een algemene melding dat de video niet tot stand gebracht kan worden. Ik heb dus ook geen idee waar het aan scheelt.
Het is over het 3G netwerk via Vodafone gegaan (van beide kanten). Wifi is niet geprobeerd, want niet beschikbaar.
Ik heb het zelf ook geprobeerd met een vriend van mij die ook een S2 heeft, maar we kregen geen connectie tot stand. We krijgen van beide kanten een algemene melding dat de video niet tot stand gebracht kan worden. Ik heb dus ook geen idee waar het aan scheelt.
Het is over het 3G netwerk via Vodafone gegaan (van beide kanten). Wifi is niet geprobeerd, want niet beschikbaar.
Verwijderd
Helemaal vanaf sinds de nieuwe firmware KE1AvanCade schreef op zondag 31 juli 2011 @ 19:06:
Heeft niemand last van een uitvallend toestel? Mijn toestel lijkt willekeurig uit te vallen. In eerste instantie dacht ik dat het kwam door de combinatie van een strak hoesje en het meedragen van het toestel in mijn broekzak. Maar vandaag viel het toestel ook uit terwijl deze op de tafel lag, zonder hoesje en zonder apps actief.
Daarvoor had ik het 3 keer per dag
Hier het zelfde probleem gehad, telefoon uitschakelen en batterij verwijderen was de oplossing...ph4ge schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:32:
Nu 2 maanden naar volle tevredenheid een S2 in het bezit. Helaas lijkt hij nu op vakantie defect te zijn. Sta je ergens in Indonesie, camera niet bij de hand dus maar met de telefoon, en dan ineens "waarschuwing: camera fout" na de eerste 10 klikjes. Nu doet de camera het dus niet meer, of hij start niet op, of hij crasht of hij geeft deze foutmelding. Ook andere apps en de firmware update opnieuw werkt niet, ook verschillende roms halen niks uit. Dat is overigens een heel gedoe vanuit Indonesië met hotel wifi. Op google, op het samsung forum en hier kan ik niet iets vergelijkbaars vinden, ik vind eigenlijk alleen deze melding voor de S1. Iemand die mij kan helpen? Hopelijk krijg ik geen gezeik met de garantie omdat ik custom roms heb draaien, lijkt me niet dat het daardoor komt. Zo vaak gebruik ik hem trouwens niet, maar juist kapot op vakantie met nog bijna 3 weken voor de boeg is wel vervelend.
compleet uitvallen, of ineens opnieuw opstarten? De mijne start redelijk vaak uitzich zelf opnieuw op...AvanCade schreef op zondag 31 juli 2011 @ 19:06:
Geen idee.. het komt niet door dat recente gedoe met die zendmasten van 'Lopik' en 'Smilde'? http://nos.nl/artikel/260...eeds-niet-op-sterkte.html
Ik las op xda dat de ontwikkelaar van ninphetamine een probleem had ontdekt in de originele samsung kernel die reboots veroorzaakte, hij dacht dat het aan zn eigen build lag.
Dit zou de random reboots kunnen verklaren.
Op wollige, maar wel vermakelijke wijze gaat hij daar enigszins tekeer tegen samsung dat ze daar geen patch voor hebben gemaakt, of een melding in een changelog van de laatste kernel.
Geen idee of dit de reden is van de random reboots overigens.
linkje
Op wollige, maar wel vermakelijke wijze gaat hij daar enigszins tekeer tegen samsung dat ze daar geen patch voor hebben gemaakt, of een melding in een changelog van de laatste kernel.
linkje
Verwijderd
Probleem volgens hem is dat Samsung een kernel patch had gedaan maar niet had vermeld in de changelogs. Hij werkte nog met een oude kernel source welke dat probleem zou hebben maar hij wist niet waar het aan lag omdat Samsung het niet had vermeld. Update van de kernel source heeft zijn probleem opgelost. Interessant voor developers om te weten maar verder niet van belang voor users. Ik vindt het sowieso een onzin reden, ten eerste had hij beter moeten testen voor hij versie 1.0 de wereld in stuurde en tevens geeft hij nu Samsung de schuld maar hij weet niet zeker of het wel aan Samsung lag. Het enige wat hij met zekerheid kan zeggen is dat hij een probleem had welke met een kernel update is opgelost. Het kan dus ook een Linux probleem zijn.rinkel schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 00:24:
Ik las op xda dat de ontwikkelaar van ninphetamine een probleem had ontdekt in de originele samsung kernel die reboots veroorzaakte, hij dacht dat het aan zn eigen build lag.
linkje
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2011 05:08 ]
Denk dat dat meer iets is voor [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom FirmwareRazer schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 09:33:
Iemand al ervaringen met de nieuwe gelekte 2.3.4 firmware? KG6 is het versie nummer =)
Twijfel gevalletje inderdaadThe_Fes schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 09:39:
[...]
Denk dat dat meer iets is voor [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware
Al is het geen custom ROM maar officiële Samsung build
Als er "gelekt" voor staat, lijkt ie mij nog niet officieelRazer schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 09:40:
[...]
Twijfel gevalletje inderdaad![]()
Al is het geen custom ROM maar officiële Samsung build
Mijn ervaring is dat beide toestellen gewoon goed ingesteld moeten staat wil het werken. Zo kon ik wel videobellen met een LG KC910i (nog net geen dumbphone) maar met een HTC Sensation en een iPhone 4 vertikte hij het, en dat lag NIET aan de SGS2, want de LG en de SGS2 hadden naar elkaar prima verbinding, maar naar geen van de andere toestellen.matz schreef op zondag 31 juli 2011 @ 20:36:
Zijn hier meer ervaringen met het video bellen (native app, dus via contacten -> video bellen). Een paar pagina's terug las ik iemand die het wel gelukt was.
De frontcam van de SGS2 is wel een slag of 5 beter dan die van de KC910i, maar dat mag ook wel
Ik geloof dat het sowieso niet over WiFi kan, aangezien er 50 cent voor wordt afgerekend (bij Hi) omdat het over de mast gaat.
Ben je nu blij? Ik krijg zojuist een update voor Kies binnenmariconjo schreef op zondag 31 juli 2011 @ 18:22:
[...]
Ik klaag niet, maar probeer alleen duidelijk te maken dat dat de samsung boys zich moeten focussen op belangrijke zaken.
Welke versie?imeR schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:21:
[...]
Ben je nu blij? Ik krijg zojuist een update voor Kies binnen
Update voor KIES = bijna update voor de telefoon?
Kies wil bij mij updaten naar 2.02.11071_128......
bij mij is die nu ook aan het updaten
Is dit de nieuwe 2.3.4 update?
Via Ota krijg ik nog geen nieuwe updates te zien.
Bij mij werkte het direct zonder iets extra's in te stellen. Geprobeerd met 2x SGS2.matz schreef op zondag 31 juli 2011 @ 20:36:
Het gaat om een update voor KIES en niet voor de telefoon.thespeed schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:10:
En via OTA zul je die ook niet gaan krijgen, aangezien updaten altijd via KIES moet.thespeed schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:10:
Ik heb mijn toestel net binnen (2 dagen, weekend) en er is dus iets mis mee. Nu wil de zaak waar ik hem heb gekocht met abonnement dat ik hem ter reparatie opstuur naar een centrum? Is dit de normale gang van zaken?
jaNivk schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:39:
Ik heb mijn toestel net binnen (2 dagen, weekend) en er is dus iets mis mee. Nu wil de zaak waar ik hem heb gekocht met abonnement dat ik hem ter reparatie opstuur naar een centrum? Is dit de normale gang van zaken?
De grote vraag is: wat is er mis mee?
Opsturen is heel normaal. Met een beetje geluk kan je een leentoestel bietsen
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Grmbl, sinds de update van KIES wordt mijn telefoon niet meer herkend door KIES. Ik ga maar weer eens aan het klooien met 'uitvoeren als administrator', drivers proberen te vinden/opnieuw installeren, usb-foutopsporing aan en uits3. schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:14:
[...]
Het gaat om een update voor KIES en niet voor de telefoon.
Ik heb precies het zelfde in MacOS. Erg vaag.gwystyl schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:42:
[...]
Grmbl, sinds de update van KIES wordt mijn telefoon niet meer herkend door KIES. Ik ga maar weer eens aan het klooien met 'uitvoeren als administrator', drivers proberen te vinden/opnieuw installeren, usb-foutopsporing aan en uit. Kutprogramma
Waarom niet de originele image downloaden en via Odin3 pushen?
Nou dit dus (en naar mijn mening erg veel blauwe waas, wat daar ook is aangegeven in het topic als de anti-vetlaag). Het zwart probleem is natuurlijk weer de vraag op de reparateur het überhaupt ziet...caspervc schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:40:
De grote vraag is: wat is er mis mee?
Maar als het niets uitmaakt dat ik hem net twee dagen heb en toch gewoon ter reparatie wordt gestuurd kan ik allicht beter wachten en gebruik maken van het toestel. Hopende dat het zwart-probleem geen voorbode is van een echt defect scherm (blauwe waas is blijkbaar iets van de SGS 2 dan? Mijn SGS had/heeft dit niet..).
[ Voor 23% gewijzigd door Nivk op 01-08-2011 11:54 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.
Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.
Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.
Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.
Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.