Ik vind Swype ook niks hoor, is maar net wat je wel/niet fijn vind werken. Heb gewoon standaard gingerbread keyboard erop gezet.
Ik vind swype erg fijn werken, het enige irritante is dat je soms een onbekend woord letter voor letter aan het intypen bent, en dan op spatie drukt en het woord ineens vervangen wordt door iets anders (damnyouautocorrect) Voordat je op spatie drukt moet je dus eerst even op het woord in de suggestie regel drukken, maar dat vergeet ik nog wel eens. Verder werkt het ideaal en kan ik er erg snel mee typen.
Je kan dat corrigeren door dat woord te selecteren. Dan krijg je je ingetypte zooi weer te zien, en kan je daar op drukken.The_Fes schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:40:
Ik vind swype erg fijn werken, het enige irritante is dat je soms een onbekend woord letter voor letter aan het intypen bent, en dan op spatie drukt en het woord ineens vervangen wordt door iets anders (damnyouautocorrect) Voordat je op spatie drukt moet je dus eerst even op het woord in de suggestie regel drukken, maar dat vergeet ik nog wel eens. Verder werkt het ideaal en kan ik er erg snel mee typen.
De suggestie met blauwe letters wordt ingevuld als je op spatie drukt. Als je een andere suggestie (met witte letters) wil gebruiken moet je daar op drukken. Als de suggesties niet op het scherm passen, lopen ze rechts door. Die suggesties kan je kiezen door de suggestiebalk naar links te slepen
+9999RMX schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:56:
Kan iedereen hier de Swift X keyboard aanraden!
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Kga gelijk ff kijken, want met die dikke vingers van mij, lijk ik soms wel chinees te kunnen praten...
Ik weet wel hoe het werkt, ook dat ik het nog naderhand kan corrigeren. Maar soms wil je even snel wat sturen, en druk je al op send voordat je alles nagelopen hebt. En dan staan er wel eens rare dingen in. Heb gisteren goed kunnen lachen door de voorbeelden op www.damnyouautocorrect.com in ieder gevalgwystyl schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:55:
[...]
Je kan dat corrigeren door dat woord te selecteren. Dan krijg je je ingetypte zooi weer te zien, en kan je daar op drukken.
De suggestie met blauwe letters wordt ingevuld als je op spatie drukt. Als je een andere suggestie (met witte letters) wil gebruiken moet je daar op drukken. Als de suggesties niet op het scherm passen, lopen ze rechts door. Die suggesties kan je kiezen door de suggestiebalk naar links te slepen
Het is een tik keyboard dus het lijkt met dat je met dikke vingers nog slechter af bent dan bij swype...Dwazer schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:00:
[...]
Kga gelijk ff kijken, want met die dikke vingers van mij, lijk ik soms wel chinees te kunnen praten...
Geweldig keyboard inderdaad.RMX schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:56:
Ah, duidelijk... Want ik gebruik Swype in zijn geheel nietbusinka19 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:03:
[...]
Het is een tik keyboard dus het lijkt met dat je met dikke vingers nog slechter af bent dan bij swype...
Het wordt een beetje een Swype/keyboard verhaal zo, maar wat ik geniaal vind bij het gebruik van Swype is dat ik dan met 1 hand mijn telefoon kan vast houden, en in portrait stand met mijn duim gewoon alles kan typen wat ik wil (zolang de woorden bekend zijn). Zodra je elke letter individueel moet typen, moet je toch je telefoon met de ene hand vast gaan houden, en met de andere typen, omdat je anders niet precies genoeg bent. En dat is met swype niet nodig dus.
Verwijderd
Dat is moeilijk om te geloven want in een eerdere post zei je al dat je de tijd van je toestel goed had gezet. Dat zal wel eerder de reden zijn. PAP heeft verder geen relatie tot GPS.BamSlam_ schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:02:
[...]
Ik had een normale 3G-verbinding op m'n SGS2 met CHAP ingesteld en toch duurde het vreselijk lang om een GPS fix te krijgen. Daar heb ik me ruim een maand aan geergerd. Bij mijn SGS2 en die van mijn vrouw werkte PAP instellen wel degelijk. Het schijnt dat met die instelling je SGS2 een bestandje kan ophalen met gegevens die het verkrijgen van een fix versnellen. Ik ben in ieder geval blij dat ik PAP heb ingesteld en kan nu eindelijk comfortabel de GPS van m'n SGS2 gebruiken.
Waar kan ik dat ergens instellen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 16:43:
[...]
Probeer "Pakketgegevens gebruiken" en "Roaming" aan te zetten, dan lukt het zeker wel.
Staat dat ergens bij Navigon of bij algemene instelling van GS2 ?
Zie het nergens staan. ?
Dit is de foutmelding die ik krijg als WiFi uitstaat : De toepassing NAVIGON (proces com.navigon.navigator_checkout_eu40) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw
Groetjes
Nee, ik zei dat ik de netwerktijd van Vodafone uit had gezet en dat dat niet hielp. Anyway, we kunnen hier lang over door blijven discussieren, feit is dat de wissel van CHAP naar PAP-authenticatie voor mij, mijn vrouw en twee andere Tweakers (zie hun reactie) heeft geholpen.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:12:
[...]
Dat is moeilijk om te geloven want in een eerdere post zei je al dat je de tijd van je toestel goed had gezet. Dat zal wel eerder de reden zijn. PAP heeft verder geen relatie tot GPS.
[ Voor 3% gewijzigd door BamSlam_ op 28-07-2011 11:34 ]
Verwijderd
Kijk op de GS2 bij instellingen/Draadloos en netwerk/mobiele netwerken en daar zitten de 2 instellingen, die je moet aan vinken.FrankieSat schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:32:
[...]
Waar kan ik dat ergens instellen.
Zie het nergens staan. ?
Als je trouwens IGO of Sygic Aura gebruikt hoef je geen internetverbinding te gebruiken
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 11:51 ]
Heb even op andere fora gezocht, misschien heb je hier wat aan?FrankieSat schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:32:
[...]
Waar kan ik dat ergens instellen.
Zie het nergens staan. ?
Dit is de foutmelding die ik krijg als WiFi uitstaat : De toepassing NAVIGON (proces com.navigon.navigator_checkout_eu40) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw
Groetjes
Attention: to avoid FC because of missing WiFi go to settings and turn of "use internet connection when available" (or similar, I have this displayed in German ^^). Then close navigon, end WiFi connection and then restart Navigon. Works fine on my Milestone CM7 Gingerbread 2.3.4.
Wie van hier heeft al eens succesvol gevideo-gebeld met z'n S2 ?
Naar wat voor toestel? Welke provider had jij en de ontvanger?
Thanks
Thanks
Via de app Fring, ging best goedAzzKickah schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:55:
Wie van hier heeft al eens succesvol gevideo-gebeld met z'n S2 ?
Thanks
Nee dat bedoel ik nietalwaysleft schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:58:
[...]
Via de app Fring, ging best goedIphone 4 naar mijn Galaxy S2
Gewoon, met de S2 zelf. Niet met third party apps.
Gewoon via contacten, en dan video-call in plaats van voice-call.
Is dat wel de "officiele" versie ervan? Gezien het feit dat deze niet signed is met een certificaat...imeR schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:00:
[...]
Ik heb hem hier gedownload: http://www.engadget.com/2...-dessert-themed-faithful/
De officiele versie is er nog niet; als je die wil hebben zal je gewoon nog geduld moeten hebben, hij wordt vanzelf gepushtDwazer schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:11:
[...]
Is dat wel de "officiele" versie ervan? Gezien het feit dat deze niet signed is met een certificaat...
Op XDA forums vond ik Helmdall suite 1.3.0. Is dat betrouwbaarder dan ODIN ? Volgens hen schijnt Odin niet zo betrouwbaar te zijn om een (root) kernel te flashen.
Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.
Zonet een video-call geplaatst naar de Galaxy S van m'n collega en dat werkt prima. Hij moest wel z'n camera aanzetten voordat ik hem zag, maar dat lijkt meer iets van de Galaxy S dan van de S2. Uiteraard gekozen via contacten->[persoon]->video-call->[Nummer dat je wilt bellen]AzzKickah schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:01:
[...]
Nee dat bedoel ik niet
Gewoon, met de S2 zelf. Niet met third party apps.
Gewoon via contacten, en dan video-call in plaats van voice-call.
Hoe zit het met kosten van een videogesprek? Gaat dit over internet of kost dit xx per minuut buiten je bundel?Tremere schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:10:
[...]
Zonet een video-call geplaatst naar de Galaxy S van m'n collega en dat werkt prima. Hij moest wel z'n camera aanzetten voordat ik hem zag, maar dat lijkt meer iets van de Galaxy S dan van de S2. Uiteraard gekozen via contacten->[persoon]->video-call->[Nummer dat je wilt bellen]
OK, thanx. Interesting. Het is mij tot op heden nog niet gelukt, ook niet met de nieuwe USIM die ik van KPN heb gekregen. KPN beweert dat iPhones alleen ondeling kunnen videobellen, dus ik moet iemand zien te vinden in m'n omgeving met een niet-iPhoneTremere schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:10:
[...]
Zonet een video-call geplaatst naar de Galaxy S van m'n collega en dat werkt prima. Hij moest wel z'n camera aanzetten voordat ik hem zag, maar dat lijkt meer iets van de Galaxy S dan van de S2. Uiteraard gekozen via contacten->[persoon]->video-call->[Nummer dat je wilt bellen]
Thanks!
Kost 50 cent per video-call (bij Hi iig)jongetje schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:32:
[...]
Hoe zit het met kosten van een videogesprek? Gaat dit over internet of kost dit xx per minuut buiten je bundel?
Volgens VF valt beeldbellen binnen je BSW bundeljongetje schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:32:
[...]
Hoe zit het met kosten van een videogesprek? Gaat dit over internet of kost dit xx per minuut buiten je bundel?
Verwijderd
Bedankt voor de tip! Ik vind hem stukken beter dan GB keyboard.RMX schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:56:
Deze vraag hoort meer thuis in het Custom ROM topic.skatebiker schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:08:
Op XDA forums vond ik Helmdall suite 1.3.0. Is dat betrouwbaarder dan ODIN ? Volgens hen schijnt Odin niet zo betrouwbaar te zijn om een (root) kernel te flashen.
Maar om even snel antwoord te geven. Iedereen heeft het over, en gebruikt ODIN. Dus het zal wel meevallen met dat onbetrouwbaar.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Volgens de website van VF niet...Sinees schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:55:
[...]
Volgens VF valt beeldbellen binnen je BSW bundel
Ik heb sygic navigatie en nederlandse map gedownload, nederlandse map was iets van 250 mb, ik heb net bij applicatie beheer sigic navigatie verwijderd, maar dat was maar 17 mb nog wat, hoe moet ik nu de nederlandse map verwijderen? Als het goed heb je 2 gig waar je applicatie op kunt installeren toch? Daar was dus sygic op geinstalleerd neem ik aan, maar waar is de map geinstalleerd/opgeslagen? Bij usb opslag neem ik aan? Maar nadat ik sygic verwijderd heb is er geen extra geheugen vrijgekomen bij usb opslag, apparaatgeheugen is van 1,68 naar 1.70 gig gegaan, dan is dus maar 20 mb?
Vodafone is niet handig met haar info. Heb als abonnee ingelogd op Mijn Vodafone en de tarieven voor mijn BSW-abo opgevraagd en tot mijn vreugde blijken beeldbellen en MMS wel degelijk binnen mijn bundel te vallen (50 ct per minuut).
Goeie feedback ook...imeR schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 18:09:
De update van KE5 naar KG2 heeft mijn batterijduur wel flink verbeterd, heb ik het idee
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Welke diensten vallen binnen mijn maandelijkse Bel+Sms+Web abonnement tegoed?BamSlam_ schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 18:43:
[...]
Vodafone is niet handig met haar info. Heb als abonnee ingelogd op Mijn Vodafone en de tarieven voor mijn BSW-abo opgevraagd en tot mijn vreugde blijken beeldbellen en MMS wel degelijk binnen mijn bundel te vallen (50 ct per minuut).
Alle nationale gesprekken naar een Nederlands vast of mobiel nummer en naar Vodafone Voicemail (1233)
Sms'en naar een Nederlands 10-cijferig vast en mobiel nummer binnen Nederland
Mms-berichten versturen naar Nederlandse mobiele nummers en e-mailadressen. Dit geldt voor zowel tekst-mms als mms met bijlage.
E-mail zonder bijlagen versturen naar een Nederlands mobiel nummer
Beeldbellen
Video en Music downloads bekijken/luisteren
Internetten
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Dus zoals ik hier al las, heb ik swiftkey x geinstalleerd en ik ben op het eerste zich er tevreden van.
Enkel heb ik nu al een kwartier zitten prullen in de settings en ik krijg het maar niet gevonden hoe ik die horizontale balk in het midden wegkrijg waar hij zijn suggesties zet van bv.
Het Hallo Hoi enz.
Is er een manier om die voorspelde woorden balk weg te krijgen?
Enkel heb ik nu al een kwartier zitten prullen in de settings en ik krijg het maar niet gevonden hoe ik die horizontale balk in het midden wegkrijg waar hij zijn suggesties zet van bv.
Het Hallo Hoi enz.
Is er een manier om die voorspelde woorden balk weg te krijgen?
Ga daar maar eens mee in de zon zitten, en dan nog iets op je scherm bekijken.
Dat ben je binnen 2 minuten zat (en sneeuwblind).
Samsung S23 Ultra 256GB
?
Haha, ik zou hem ook echt niet willenwvexeltweakers schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 20:53:
[...]
[ Voor 54% gewijzigd door imeR op 28-07-2011 20:55 ]
Staat in de folder Aura op de interne SD kaart. Ik had hetzelfde en na deïnstallatie zag ik dat de NL kaart daar stond. Heb toen de hele folder weggepleurd.NeutraleGast schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 18:38:
Ik heb sygic navigatie en nederlandse map gedownload, nederlandse map was iets van 250 mb, ik heb net bij applicatie beheer sigic navigatie verwijderd, maar dat was maar 17 mb nog wat, hoe moet ik nu de nederlandse map verwijderen? Als het goed heb je 2 gig waar je applicatie op kunt installeren toch? Daar was dus sygic op geinstalleerd neem ik aan, maar waar is de map geinstalleerd/opgeslagen? Bij usb opslag neem ik aan? Maar nadat ik sygic verwijderd heb is er geen extra geheugen vrijgekomen bij usb opslag, apparaatgeheugen is van 1,68 naar 1.70 gig gegaan, dan is dus maar 20 mb?
Het staat ook niet op de interne 2 GB maar de 11GB interne SD.
[ Voor 3% gewijzigd door skatebiker op 28-07-2011 21:10 ]
Misschien een beetje een rare vraag, maar klikt jullie 'home' knopje ook zo erg? (Ik bedoel het geluid dat 't knopje maakt als je er mee klikt) Kom van een Xperia X10 af, en daar klikken de knopjes gewoon 'zacht' en hoor je ze niet, bij de Galaxy S2 vind ik 'm erg 'klikken'...
Ligt dit alleen aan mijn toestel, of hoort dit gewoon zo?
Yep, is al vaker voorbij gekomen.....is "normaal".Cybot12999 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 22:36:
Misschien een beetje een rare vraag, maar klikt jullie 'home' knopje ook zo erg? (Ik bedoel het geluid dat 't knopje maakt als je er mee klikt) Kom van een Xperia X10 af, en daar klikken de knopjes gewoon 'zacht' en hoor je ze niet, bij de Galaxy S2 vind ik 'm erg 'klikken'...
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Nog een tip voor diegene die via Bluetooth muziek luisteren (A2DP)
Ik had last dat het muziek ging stotteren.
Dit komt door het automatisch zoeken van Wifi netwerken.
Dit kun je oplossen door zelf de wifi uit te zetten of door de applicatie A2DP volume te installeren.
Hier kun je van het gekoppelde audio bluetooth apparaat een soort profiel instellen.
Verder nog meer opties zoals het automatisch verhogen van het audio volume.
Ook nog een leuke optie is het opslaan van je locatie bij het afmelden (uitvallen) van het bluetooth apparaat.
Deze app werkt trouwens bij meerdere Android toestellen.
Het lijkt wel dat Wifi erg stoort op bluetooth maar dat gebruik ik toch niet tijdens het rijden in de auto.
Is dit niet wat voor de begin post?
Nu kan ik tenminste goed muziek luisteren zonder een extra kabel.
Alle lof voor de ontwikkelaar..
Ik had last dat het muziek ging stotteren.
Dit komt door het automatisch zoeken van Wifi netwerken.
Dit kun je oplossen door zelf de wifi uit te zetten of door de applicatie A2DP volume te installeren.
Hier kun je van het gekoppelde audio bluetooth apparaat een soort profiel instellen.
Verder nog meer opties zoals het automatisch verhogen van het audio volume.
Ook nog een leuke optie is het opslaan van je locatie bij het afmelden (uitvallen) van het bluetooth apparaat.
Deze app werkt trouwens bij meerdere Android toestellen.
Het lijkt wel dat Wifi erg stoort op bluetooth maar dat gebruik ik toch niet tijdens het rijden in de auto.
Is dit niet wat voor de begin post?
Nu kan ik tenminste goed muziek luisteren zonder een extra kabel.
Alle lof voor de ontwikkelaar..
Ben nu toch wel nieuwsgierig aan het worden naar de nieuwere firmware...imeR schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 18:09:
De update van KE5 naar KG2 heeft mijn batterijduur wel flink verbeterd, heb ik het idee
Op die van mij staat de KE3

verwacht geen wonder is mijn advies.Dwazer schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 08:00:
[...]
Ben nu toch wel nieuwsgierig aan het worden naar de nieuwere firmware...
Op die van mij staat de KE3
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Laatst kreeg ik bij het opladen van de batterij deze melding in een popup:
"charging paused. Temperature too high or too low"
En toen laadde hij niet meer op ook als ik m een uur liet staan, Niks was warm of zo gewoon kamertemperatuur. Toen ik hem uit- en aanzette werkte het gewoon weer. Er zit de originele batterij in.
Iemand hiermee bekend ?
En toen laadde hij niet meer op ook als ik m een uur liet staan, Niks was warm of zo gewoon kamertemperatuur. Toen ik hem uit- en aanzette werkte het gewoon weer. Er zit de originele batterij in.
Iemand hiermee bekend ?
Er wordt op meerdere fora gesproken over dit probleem. Komt ook voor bij de Galaxy Tab. Echter, een oplossing staat er niet bij...skatebiker schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 08:42:
Iemand hiermee bekend ?
Je moet ook niet naar de achterkant kijkenwvexeltweakers schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 20:53:
[...]
Voordeel is wel dat ie niet zo warm wordt als ie in de zon ligt.
Ikzelf en mijn collega hebben allebei een KPN abo. Kosten zijn € 0,49 en ik vermoed dat je daarnaast gewoon de normale kosten voor een gesprek betaald. Werd me niet helemaal duidelijk uit de tarieven op de KPN site.
Normaal als in dat elk toestel hier last van heeft? Of tref ik het met een 'maandagmorgenmodel' ...Golf2vr6 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 22:44:
[...]
Yep, is al vaker voorbij gekomen.....is "normaal".
"Normaal" als in: Ja, het is bij elk toestel zoCybot12999 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:55:
[...]
Normaal als in dat elk toestel hier last van heeft? Of tref ik het met een 'maandagmorgenmodel' ...
Dat probleem heb ik ook met mijn Galaxy SII die op Android draait. Zal wel een Samsung nuk zijn. Ook daar is de oplossing het uit en aanzetten van het toestel.skatebiker schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 08:42:
Iemand hiermee bekend ?
O, wacht. Dit is het Galaxy SII Topic

Dat probleem heb ik ook.
[ Voor 6% gewijzigd door BastiaanN op 29-07-2011 10:21 ]
Nouja, elk toestel? Ik heb het nog nooit gehad hoor.Dwazer schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:16:
[...]
"Normaal" als in: Ja, het is bij elk toestel zo
Dus wanneer er op jouw toestel op de "Home" button gedrukt wordt, "hoor" je geen klik?The_Fes schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:22:
[...]
Nouja, elk toestel? Ik heb het nog nooit gehad hoor.
Whoopsie, ik dacht dat het over die oververhitting van de batterij ging. Ik heb inderdaad ook een klikDwazer schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:26:
[...]
Dus wanneer er op jouw toestel op de "Home" button gedrukt wordt, "hoor" je geen klik?
Ook zo'n S2 gekocht voordat ze de abbo's allemaal verhogen (lees: data bundels verlagen
).
Ik erger me nu al aan de Samsung "troep" (hubs, mail, browser) die er op staat waar je dan vervolgens allemaal ook weer aparte accounts voor nodig hebt. In de geinstalleerde apps lijst staan ontzettend veel applicaties die ik niet wil en ook niet kan uninstallen. Het liefst wil ik dus gewoon clean android erop met alle google provided default software/market place en van daaruit zelf dingen erop zetten. Hoe kan ik dit het beste doen? Hier kan ik wel iets vinden maar ben ik dan ook al m'n APN settings kwijt?
Verder heb ik nog helemaal geen idee hoe samsung firmware, localisation, providers en android versie met elkaar samenhangen. Zo staat er bij mij XXKE4 in de baseband maar daarna in de build/kernel versie XWKE7. Als ik dan naar firmware upgrades zoek krijg ik niet helder wat waar voor te gebruiken is.
Ik erger me nu al aan de Samsung "troep" (hubs, mail, browser) die er op staat waar je dan vervolgens allemaal ook weer aparte accounts voor nodig hebt. In de geinstalleerde apps lijst staan ontzettend veel applicaties die ik niet wil en ook niet kan uninstallen. Het liefst wil ik dus gewoon clean android erop met alle google provided default software/market place en van daaruit zelf dingen erop zetten. Hoe kan ik dit het beste doen? Hier kan ik wel iets vinden maar ben ik dan ook al m'n APN settings kwijt?
Verder heb ik nog helemaal geen idee hoe samsung firmware, localisation, providers en android versie met elkaar samenhangen. Zo staat er bij mij XXKE4 in de baseband maar daarna in de build/kernel versie XWKE7. Als ik dan naar firmware upgrades zoek krijg ik niet helder wat waar voor te gebruiken is.
Als ik dat goed zie dan installeer je daarmee gewoon een standaard Samsung firmware hoor. Klikken op de link bevestigd dit. Dit is niet vanilla Android, maar de gelekte KG1 Rom (inmiddels is KG3 ook al uit). Dit verlost je dus niet van alle Samsung software. Dit was wel de eerste Rom met 2.3.4Furfoot schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:29:
Ook zo'n S2 gekocht voordat ze de abbo's allemaal verhogen (lees: data bundels verlagen).
Op XDA staan enkele Roms die vanilla Android benaderen. CM7 wordt opgebouwd vanuit de standaard Google Android versie, maar heeft een hoop extra's. De Dev-null Rom die ook op XDA staat is denk ik de beste benadering van hetgeen hoe Google het bedoeld heeft. Alleen werken in beide roms dezelfde dingen nog niet. Zo werkt FM-radio niet, HD filmen en nog wat zaken.
Als je van de samsung software afwilt, kun je je telefoon ook gewoon rooten, en met titanium backup de software die je niet wil freezen of deleten (freezen is wat veiliger).
[disclaimer: ik ben ook nog maar relatief n00b op dit gebied, maar dit is hoe ik het nu begrijp. Verbeter me maar als ik het fout heb]
Ik zie nu ook dat dit in het normale SGS II topic staat, dit is meer iets voor [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware
[ Voor 4% gewijzigd door TheFes op 29-07-2011 10:39 ]
Persoonlijk als je je het meest aan die Samsung zooi ergert zou ik doormiddel van root accesFurfoot schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:29:
Ook zo'n S2 gekocht voordat ze de abbo's allemaal verhogen (lees: data bundels verlagen).
Ik erger me nu al aan de Samsung "troep" (hubs, mail, browser) die er op staat waar je dan vervolgens allemaal ook weer aparte accounts voor nodig hebt. In de geinstalleerde apps lijst staan ontzettend veel applicaties die ik niet wil en ook niet kan uninstallen. Het liefst wil ik dus gewoon clean android erop met alle google provided default software/market place en van daaruit zelf dingen erop zetten. Hoe kan ik dit het beste doen?
de applicaties verwijderen waar je een hekel aan hebt.
Je garantie vervalt met root wel maar als je handig bent zijn daar ook weer manieren voor.
Zelf heb ik de t-mobile firmware eraf gegooid en vervangen door de officiele Samsung software.
Ben benieuwd hoe dat zal gaan met garantie.
Als je geheel een andere rom wilt kun je ook een custom rom erop zetten.
Het beste kun je even kijken in het andere topic van de Galaxy S2 custom roms bij Tweakers
Ook zo'n klik dat het lijkt alsof die blijft 'plakken' ? Kan mij toch echt niet voorstellen dat het normaal is..Dwazer schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:16:
[...]
"Normaal" als in: Ja, het is bij elk toestel zo
(Iemand op XDA heeft hetzelfde probleem: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1184839 , die geeft aan dat een andere Galaxy S2 het niet heeft..)
Misschien raar, maar kan iemand een geluidsfragment maken van zijn 'klikkende homeknop' ? Heb ik even wat vergelijkingsmateriaal
Nvm, net even bij de plaatselijke telecomboer geweest en meneer had zelf ook een Galaxy S2. Bij deze hoorde je ook echt duidelijk een klik. Geen maandagmorgenmodel dus / anders wel super veel toeval
[ Voor 15% gewijzigd door Cybot12999 op 29-07-2011 11:37 ]
Gedaan, als 3ga bestand, maar kan hem nergens uploaden atm... mail?Cybot12999 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:02:
[...]
Ook zo'n klik dat het lijkt alsof die blijft 'plakken' ? Kan mij toch echt niet voorstellen dat het normaal is..
(Iemand op XDA heeft hetzelfde probleem: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1184839 , die geeft aan dat een andere Galaxy S2 het niet heeft..)
Misschien raar, maar kan iemand een geluidsfragment maken van zijn 'klikkende homeknop' ? Heb ik even wat vergelijkingsmateriaal
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Verwijderd
Kijk eens terug in het topic. Waarschijnlijk is de temperatuur sensor in je accu stuk, terug sturen voor een nieuwe.skatebiker schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 08:42:
Iemand hiermee bekend ?
Verwijderd
Wat houdt die t-mobile firmware in? Ik mag net te laat pas een nieuw abonnement aanschaffen (wil wel nummerbehoud) dus moet ook naar t-mobile toe. Maar is die firmware heel irritant? Ben niet zo goed met die shit aan gaan passen en wil niet de garantie kwijt enzo.thespeed schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:42:
[...]
Persoonlijk als je je het meest aan die Samsung zooi ergert zou ik doormiddel van root acces
de applicaties verwijderen waar je een hekel aan hebt.
Je garantie vervalt met root wel maar als je handig bent zijn daar ook weer manieren voor.
Zelf heb ik de t-mobile firmware eraf gegooid en vervangen door de officiele Samsung software.
Ben benieuwd hoe dat zal gaan met garantie.
Als je geheel een andere rom wilt kun je ook een custom rom erop zetten.
Het beste kun je even kijken in het andere topic van de Galaxy S2 custom roms bij Tweakers
Shit moet je ook niet aanpassen maar doorspoelen...Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:52:
[...]
Wat houdt die t-mobile firmware in? Ik mag net te laat pas een nieuw abonnement aanschaffen (wil wel nummerbehoud) dus moet ook naar t-mobile toe. Maar is die firmware heel irritant? Ben niet zo goed met die shit aan gaan passen en wil niet de garantie kwijt enzo.
T-Mobile firmware is niet heel schokkend: Er staan een aantal (weet niet precies hoeveel, maar een URL van Facebook sowieso) apps op die "vast" zijn.
Bij het booten van je toestel krijg je een T-Mobile deuntje met logo te zien en bij het afsluiten ook. Echt andere zaken heb ik nog niet ontdekt.
Irritant? Ligt aan de persoon, mij stoort het niet...
Bedankt voor je hulp, maar is niet meer nodigcaspervc schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:33:
[...]
Gedaan, als 3ga bestand, maar kan hem nergens uploaden atm... mail?
-edit-Cybot12999 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:03:
[...]
Bedankt voor je hulp, maar is niet meer nodig
Bewerkte post niet gelezen

[ Voor 13% gewijzigd door Dwazer op 29-07-2011 13:17 ]
Klopt.. maar ik kan mijn nogal irriteren aan dat soort dingenDwazer schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:58:
[...]
T-Mobile firmware is niet heel schokkend: Er staan een aantal (weet niet precies hoeveel, maar een URL van Facebook sowieso) apps op die "vast" zijn.
Irritant? Ligt aan de persoon, mij stoort het niet...
Ik heb een foon van Samsung en niet van T-mobile
Verder een voordeel van officiele firmware is dat je de updates wat sneller ontvangt.
T-mobile past namelijk de software eerst zelf aan.
Maar als je de opstart en afsluitanimatie niet erg vind dan zou ik me geen zorgen maken.
Op het achterklepje van de tel staat wel T-mobile.
Net via Kies nieuwe FW gekregen: PDA:KF3 / PHONE:KF1 / CSC:KF1
Tjonge, wat duurt dat lang voordat alles erop staat. Iets van 15 mins...

Je hebt een branded toestel, neem ik aan?Dwazer schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:57:
Trouwens, ik heb een simlockvrije los toestel gekocht, waarom ziet er vodafon 360 shop en andere vodafone troep erop? Ik heb er wel een vodafone prepaid simkaart in gestoken, ligt het hieraan?
Verwijderd
Als ik bij me thuis het licht aansteek hoor ik ook een klik in de schakelaar !!Cybot12999 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 22:36:
Normaal toch?
Mijn S2 klikt ook en dit geeft geen abnormale indruk.
Waar lig jij wakker van ?
Heb je hem toevallig bij VF besteld?NeutraleGast schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:55:
Trouwens, ik heb een simlockvrije los toestel gekocht, waarom ziet er vodafon 360 shop en andere vodafone troep erop? Ik heb er wel een vodafone prepaid simkaart in gestoken, ligt het hieraan?
Denk het niet. Mijn toestel was kort ervoor wel erg warm geworden. (Hoge bitrate streamen via wifi, lege batterij opladen en scherm aan op full brightness voor lange tijd (i.v.m. ontwikkelen).Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:39:
[...]
Kijk eens terug in het topic. Waarschijnlijk is de temperatuur sensor in je accu stuk, terug sturen voor een nieuwe.
Als hij eenmaal te warm is geworden wordt het laden niet meer hervat en worden de battery stats ook niet meer geupdate. Enigste remedie is dan het verwijderen van de batterij.
Verwijderd
Zo... Na 12 jaar trouwe Nokia / Symbian fanaat te zijn geweest heeft de N97 bij mij definitief de doorslag gegeven over te stappen op Android. Sinds gisteren ook de Galaxy S2 in mijn bezit, wat een verademing! Alles werkt gewoon zoals het moet werken en geen Symbian gehaper en geknutsel...
Heb inmiddels alle Galaxy S2 draadjes globaal doorgenomen maar kan mijn probleem helaas niet vinden... Ik gebruik Sygic 11.0.1 als navigatie in de auto, werkt vloeiend en nauwkeurig. Mijn Galaxy is gekoppeld aan een Parrot CK3100 middels bluetooth. Bellen, gebeld worden, contacten overzetten naar de Parrot gaat allemaal prima, probleem is alleen dat Sygic de gesproken navigatie niet over de Parrot laat lopen maar de gesproken navigatie gewoon uit de telefoon komt. Alle Symbian versies op mijn Nokia deden dat altijd standaard... Mis ik ergens een instelling of is er iets anders aan de hand?
Heb inmiddels alle Galaxy S2 draadjes globaal doorgenomen maar kan mijn probleem helaas niet vinden... Ik gebruik Sygic 11.0.1 als navigatie in de auto, werkt vloeiend en nauwkeurig. Mijn Galaxy is gekoppeld aan een Parrot CK3100 middels bluetooth. Bellen, gebeld worden, contacten overzetten naar de Parrot gaat allemaal prima, probleem is alleen dat Sygic de gesproken navigatie niet over de Parrot laat lopen maar de gesproken navigatie gewoon uit de telefoon komt. Alle Symbian versies op mijn Nokia deden dat altijd standaard... Mis ik ergens een instelling of is er iets anders aan de hand?
Zie idd dat bij Telecomlink dat ze zonder abbo zijn...
Zouden ze een batch bij VF vandaan gekocht kunnen hebben?
Verwijderd
Ook hier, bij een unbranded toestel, een firmware upgrade via KIES! ben nu aan het installeren, hopelijk wordt het updateservice probleem (batterydrain) hierin opgelost.
Want die service maakte dat de batterij toch snel leeg kon zijn
Volgens berichten zou dat nog niet opgelost zijn, maar komt dat met de volgende Android release 2.3.4Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:15:
Ook hier, bij een unbranded toestel, een firmware upgrade via KIES! ben nu aan het installeren, hopelijk wordt het updateservice probleem (batterydrain) hierin opgelost.
In 2.3.4 is het er ook nog wel hoor, maar in mindere mate.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik kon het niet direct ergens terugvinden, maar als je een firmwareupdate doet via Kies, ben je dan al je applicaties, instellingen (en eigen bestanden) kwijt of niet?
Edit: niet kwijt dus
@hieronder: behoorlijk humeurtje daar, precies?
Edit: niet kwijt dus
@hieronder: behoorlijk humeurtje daar, precies?
[ Voor 21% gewijzigd door ILUsion op 29-07-2011 18:21 ]
Probeer het maar indirect te vinden. Staat in laatste 10 pagina's zeker 1 keer vermeld.ILUsion schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 17:48:
Ik kon het niet direct ergens terugvinden, maar als je een firmwareupdate doet via Kies, ben je dan al je applicaties, instellingen (en eigen bestanden) kwijt of niet?
Hier is in KIES nog niets te zienDwazer schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:57:

Ik heb zojuist Kies geïnstalleerd (heb de tel nu 2 dagen). Ik dacht eerste dat updates OTA gingen maar toen ik geen updates zag ben ik toch maar even verder gaan denken. Afijn. Kies staat op de laptop, hij geeft aan dat er een update is voor mijn Vodafonebranded toestel (KG5 geloof ik)
Als je wil aan updaten staat er nog wel het volgende: Batterij moet volledig zijn opgeladen.
Is de reden hiervoor dat ze niet willen dat het installatieproces stopt omdat de foon leeg is of is er een andere reden? Mn batterij zit nog voor 70 % vol dus hij zal niet uit gaan tijdens het updaten en installeren.
Met de zoekfunctie van GOT heb ik hier niets over kunnen vinden en sinds ik een week geleden ben gaan lezen in de SGS2-fora ook niet...
Als je wil aan updaten staat er nog wel het volgende: Batterij moet volledig zijn opgeladen.
Is de reden hiervoor dat ze niet willen dat het installatieproces stopt omdat de foon leeg is of is er een andere reden? Mn batterij zit nog voor 70 % vol dus hij zal niet uit gaan tijdens het updaten en installeren.
Met de zoekfunctie van GOT heb ik hier niets over kunnen vinden en sinds ik een week geleden ben gaan lezen in de SGS2-fora ook niet...
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Verwijderd
Ik kan na de update de instellingen niet meer vinden voor de skins voor de berichten layout.. Anyone??
Kan je alleen bruin kleur kiezen? Klopt, stond ook al eerder vermeld dat die optie verdwijntVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:48:
Ik kan na de update de instellingen niet meer vinden voor de skins voor de berichten layout.. Anyone??
Verwijderd
Ik kan überhaupt geen keuze maken. Ik heb nu de blauwe en gele praatwolkjes, ik had eerst een zwarte skin ingesteld, zag er strakker uit.businka19 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:49:
[...]
Kan je alleen bruin kleur kiezen? Klopt, stond ook al eerder vermeld dat die optie verdwijnt
Dus je kunt met de nieuwe firmware geen skins meer kiezen? Vreemd..
/edit: Ik zie het inderdaad staan bij de lijst voor de update. Als brandend tmobile gebruiker loop ik een beetje achter
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2011 19:15 ]
Ik kan hier nou niet uit opmaken wat je vraag is...MetalManic schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:45:
Ik heb zojuist Kies geïnstalleerd (heb de tel nu 2 dagen). Ik dacht eerste dat updates OTA gingen maar toen ik geen updates zag ben ik toch maar even verder gaan denken. Afijn. Kies staat op de laptop, hij geeft aan dat er een update is voor mijn Vodafonebranded toestel (KG5 geloof ik)

Wordt de firmware ook terug gezet naar oorspronkelijke firmware die erop stond bij aanschaf als je een hard reset uitvoert? Heb namelijk net hard reset uitgevoerd maar kies geeft nog steeds aan dat ik de nieuwste firmware heb.

[ Voor 14% gewijzigd door ObiTewodros op 29-07-2011 19:48 ]
Verwijderd
Misschien een beetje een rare vraag, maar hoe nemen jullie je S2 met je mee? In je broekzak? Of altijd in je jaszak? Een verkoper van een telefoonwinkel adviseerde me vandaag de telefoon juist niet in m'n broekzak te doen. Hij zei dat er regelmatig mensen bij 'm in de winkel komen bij wie de telefoon is 'geknakt', als gevolg van door de knieën gaan terwijl men het toestel in de broekzak heeft. Is het toestel echt zo fragiel?
Dat is ook de nieuwste firmware. Bij een fabriek-reset wordt je firmware dus niet teruggezet, alleen alle apps, instellingen, etc.NeutraleGast schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:47:
Wordt de firmware ook terug gezet naar oorspronkelijke firmware die erop stond bij aanschaf als je een hard reset uitvoert? Heb namelijk net hard reset uitgevoerd maar kies geeft nog steeds aan dat ik de nieuwste firmware heb.
[afbeelding]
Tja, het is een groot toestel, ik kan me er wel iets bij voorstellen dat als je dat in een (strakke) broek hebt zitten, dat mis kan gaan. Ik heb 'm in een flipcase en vervoer hem in me jaszak... Geen idee wat ik doe als ik geen jas draag eigenlijkVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 20:43:
Misschien een beetje een rare vraag, maar hoe nemen jullie je S2 met je mee? In je broekzak? Of altijd in je jaszak? Een verkoper van een telefoonwinkel adviseerde me vandaag de telefoon juist niet in m'n broekzak te doen. Hij zei dat er regelmatig mensen bij 'm in de winkel komen bij wie de telefoon is 'geknakt', als gevolg van door de knieën gaan terwijl men het toestel in de broekzak heeft. Is het toestel echt zo fragiel?
[ Voor 41% gewijzigd door imeR op 29-07-2011 20:46 ]
Omdat ik toch altijd overhemden draag, zit ie in mijn borstzakje.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 20:43:
Doe hem eigenlijk nooit in m'n broekzak, ook om krassen te voorkomen.
Verwijderd
Maar als er zo'n leren hoesje omheen zit, dan krijg je toch geen krassen?JeroenV_ schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 21:08:
[...]
Omdat ik toch altijd overhemden draag, zit ie in mijn borstzakje.
Doe hem eigenlijk nooit in m'n broekzak, ook om krassen te voorkomen.
Heb 'm gewoon in m'n broekzak zitten. Wel in een hoesje, maar heb nergens last van.
Hij heeft waarschijnlijk niet zo'n hoesje eromheenVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 21:14:
[...]
Maar als er zo'n leren hoesje omheen zit, dan krijg je toch geen krassen?
Ik heb sinds een week de S2 in bezit en het is echt een super toestel, maar 1 ding waar ik niet helemaal uit kom is de album art van muziek die ik probeer te syncen. Ik gebruik de standaard player van android, die doet het verder prima. Maar syncen heb ik geprobeerd met Kies en Windows Media Player maar de album art komt niet mee. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? Er staan nu allerlei bloemachtige afbeeldingen bij de meeste albums. Sommigen worden trouwens wel meegenomen...
Download ff de 'Cover Art Downloader'-app uit de Market. Werkt in 1 keer de artwork van je hele muziekcollectie bijMADG0BLIN schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:33:
Ik heb sinds een week de S2 in bezit en het is echt een super toestel, maar 1 ding waar ik niet helemaal uit kom is de album art van muziek die ik probeer te syncen. Ik gebruik de standaard player van android, die doet het verder prima. Maar syncen heb ik geprobeerd met Kies en Windows Media Player maar de album art komt niet mee. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? Er staan nu allerlei bloemachtige afbeeldingen bij de meeste albums. Sommigen worden trouwens wel meegenomen...
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Thanks. Dat werkt inderdaad als een trein, had al in de topics gezocht op album art, maar kwam weinig naar voren. Bedankt!yohan schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:39:
[...]
Download ff de 'Cover Art Downloader'-app uit de Market. Werkt in 1 keer de artwork van je hele muziekcollectie bij
Ik gebruik zelf als music Player PowerAmp, wel betaald maar wel een hele mooie uitgebreide player met ook nog eens een hele nette widget!MADG0BLIN schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:33:
Haald ook al je album art op en het is zelfs mogelijk uit meerdere hoesjes te kiezen mocht hij niet kloppen
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Goedendag,
Sinds afgelopen woensdag in het bezit van de SGS 2, heerlijk toestel en natuurlijk al lekker mee aan het spelen geweest. Het enige nadeel waar ik tot nu toe tegen aan gelopen ben is het volgende:
- Omdat ik nu een Data bundel heb van 1Gb per maand heb ik het programma Traffic Statistics geinstalleerd om te zien hoeveel dat ik per dag/maand gebruik om natuurlijk niet over mijn max heen te gaan. Nus zit ik vanavond thuis op mijn eigen WiFi en zie ineens dat ik 36 Mb gebruikt heb. Dit terwijl Data verbindingen uitstaat en ik bij WiFi _> geavanceerd-> Wifi- Slaapstand beleid -> Nooit heb staan. Deze settings bij elkaar zouden er toch voor moeten zorgen dat ik zeker thuis geen data meer gebruik als ik thuis ben.
Ondertussen al geprobeerd de widgets weg te halen, sync uitgezet, Friendcaster (facebook ) uit gezet, doet pas up daten als ik de app aanzet.
Iemand anders ook last van dit fenomeen? Ondertussen in 3 dagen nu 200 Mb gebruikt van 1 Gb. in dit tempo ga ik de maand dus niet redden.
Sinds afgelopen woensdag in het bezit van de SGS 2, heerlijk toestel en natuurlijk al lekker mee aan het spelen geweest. Het enige nadeel waar ik tot nu toe tegen aan gelopen ben is het volgende:
- Omdat ik nu een Data bundel heb van 1Gb per maand heb ik het programma Traffic Statistics geinstalleerd om te zien hoeveel dat ik per dag/maand gebruik om natuurlijk niet over mijn max heen te gaan. Nus zit ik vanavond thuis op mijn eigen WiFi en zie ineens dat ik 36 Mb gebruikt heb. Dit terwijl Data verbindingen uitstaat en ik bij WiFi _> geavanceerd-> Wifi- Slaapstand beleid -> Nooit heb staan. Deze settings bij elkaar zouden er toch voor moeten zorgen dat ik zeker thuis geen data meer gebruik als ik thuis ben.
Ondertussen al geprobeerd de widgets weg te halen, sync uitgezet, Friendcaster (facebook ) uit gezet, doet pas up daten als ik de app aanzet.
Iemand anders ook last van dit fenomeen? Ondertussen in 3 dagen nu 200 Mb gebruikt van 1 Gb. in dit tempo ga ik de maand dus niet redden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.
Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.
Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.
Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.
Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.