Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 50 Laatste
Acties:
  • 365.226 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinees schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:43:
[...]

Ben het eens dat Kies niet het meest gebruiksvriendelijk programma is, maar het syncen werkt voor mij prima. Ik had in het begin ook enorm moeite om mijn S2 te verbinden met Kies. Ik volg nu een paar stappen om S2 te verbinden met Kies en ik heb iedere keer snel een verbinding.

Ik start Kies dmv run as administrator
Pas als het programma is geopend, connecteer ik de telefoon met de computer. Na 5sec heeft het verbinding.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat een sync met Google Cloud veel sneller en makkelijker is. Veel programma's ondersteunen het ook (zelfs iTunes kan het) dus je kan zo al je applicaties instellen dat ze synchroniseren met hetzelfde account en je overal dezelfde gegevens hebt.

offtopic:
Doe even op rechtermuis op icoontje van Kies -> eigenschappen -> compatibiliteit en dan dit programma als administrator uitvoeren aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuz14
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 15:33
kronolith schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:19:
[...]

Welke ROM staat er bij jou op?
Gewoon custom ROM (telefoon is wel simlock vrij, dus niet branded)

Provider is BEN

[ Voor 4% gewijzigd door deuz14 op 27-07-2011 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 13:45
Ben erover aan 't denken om dit toestel ook te kopen, alleen waar ik nog over aan 't nadenken ben is de toestel grootte.

Past deze smartphone eigenlijk wel in een normale spijkerbroek (broeken van bij Jack & Jones, je kent ze wel)? Of is de kans erg groot dat hij eruit kan vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Exterminator schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:07:
Ben erover aan 't denken om dit toestel ook te kopen, alleen waar ik nog over aan 't nadenken ben is de toestel grootte.

Past deze smartphone eigenlijk wel in een normale spijkerbroek (broeken van bij Jack & Jones, je kent ze wel)? Of is de kans erg groot dat hij eruit kan vallen...
De telefoon heeft dezelfde lengte als een paspoort (maar is wel smaller). Test het daar eens mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is niet veel groter dan een andere telefoon, bijna zelfde formaat als de SGS alleen scherm is groter. Dat hij dunner is, is wel een pl;us punt. Staan je zakken niet van op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Het zal wel passen, maar probeer dan geen veter meer te strikken.. of ontspannen op een terras gaan zitten, zit er ook niet meer in met de phone in je broekzak.. Het is een toptoestel, alleen een beetje lomp..

Maw, het gaat wel hij zal er niet uitvallen alleen je word beperkt met bewegen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
sandeman schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:10:
[...]

De telefoon heeft dezelfde lengte als een paspoort (maar is wel smaller). Test het daar eens mee.
Ik geef toe, ik merk er geen bal van dat ie in mn broekzak zit. Alhoewel ik gewone broekzakken heb en geen ervaring heb met dat merk verder.

Maar omdat ie zo dun en licht is heb je eigenlijk geen last van de telefoon in je broekzak ;-)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 13:45
Ewivis schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:12:
[...]

Ik geef toe, ik merk er geen bal van dat ie in mn broekzak zit. Alhoewel ik gewone broekzakken heb en geen ervaring heb met dat merk verder.

Maar omdat ie zo dun en licht is heb je eigenlijk geen last van de telefoon in je broekzak ;-)
Het zijn ook geen super speciale broeken hoor, het zijn gewoon casual spijkerbroeken...
Dacht dat de meesten wel bekend waren met die winkel, vandaar dat ik de naam even noemde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 10:24

Past makkelijk in al mijn broeken (j&j, g-star en diesel)...geen skinny modelletjes btw

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Golf2vr6 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:14:
[...]

Past makkelijk in al mijn broeken (j&j, g-star en diesel)...geen skinny modelletjes btw
Ik hoop dat ie ook in mijn g-star broeken past. (het wordt bijna een spijkerbroekenforum zo hahaha)

Zo toch maar even in het accesoirestopic kijken voor ervaringen met de diverse hoesjes.

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:28:
[...]
Nou je zegt het zelf al, het werkt niet. Al zou het voor jou werken dan kun je alleen maar contacten op je telefoon syncen en niet in je Google account, Facebook account, twitter, hyves, whatsapp, etc. Dus je mist een hoop informatie in je contacten.
Dat ligt er maar aan wat je gebruikt. Ik heb geen Google, Facebook, Twitter, Hyves, Whatsapp nodig, dus dat mis ik ook niet.
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:28:
[...]
Stel gewoon je google account in, is het makkelijkst.
Dat heb ik dus een aantal keer geprobeerd, zoals je hiervoor hebt kunnen lezen, en gaf niets dan ellende met dubbele of ontbrekende Contacten, dan wel Agenda-items. Uiterst onbetrouwbaar, en dus niks voor mij. Ik moet kunnen vertrouwen op de gegevens, en dat werkt niet met Google.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
Dat heb ik dus een aantal keer geprobeerd, zoals je hiervoor hebt kunnen lezen, en gaf niets dan ellende met dubbele of ontbrekende Contacten, dan wel Agenda-items. Uiterst onbetrouwbaar, en dus niks voor mij. Ik moet kunnen vertrouwen op de gegevens, en dat werkt niet met Google.
Dat herken ik totaal niet en ik doe het al op deze manier sinds 2009, vanaf de tweede android-telefoon op de markt. Nooit problemen mee gehad. Ik zou zelfs zeggen: uiterst betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:48:
ik word gek als ik de telefoon 's nachts aan de lader heb hangen dat zo'n stom wijf gaat lopen melden please notice nog wattes... dat de batterij vol is iig. kan die [mbr]stem[/] ook uitgezet worden?
Zoek in de Android Market op "Sound Manager" kan je voor alle typen geluiden een schema instellen :) ik heb vanaf 00:00 Systeem en Notification Volume uitgezet, vanaf 8:00 's ochtends weer aangezet :) voila :)

mijn T.net systeemspecspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
wvexeltweakers schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:41:
[...]

Dat ligt er maar aan wat je gebruikt. Ik heb geen Google, Facebook, Twitter, Hyves, Whatsapp nodig, dus dat mis ik ook niet.

[...]

Dan doe je volgens mij toch echt iets niet goed, of ik heb al jaren mazzel want bij mij is het goed, snel en uiterst betrouwbaar! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vorige week ook een SGS2. Ik ben er zeer tevreden over, maar heb wel 1 groot probleem: de mensen die mij bellen of die ik bel, hebben een zeer slechte verbinding. Zij horen zichzelf in echo en horen mij gewoon slecht. Ik heb dit al gemeld aan de Samsung helpdesk, maar zij weten zogezegd van niets. Op internet daarentegen vind ik redelijk wat mensen met gelijkaardige problemen. De leverancier zegt dat het waarschijnlijk om een hardware probleem gaat en dat ze de gsm zullen moeten opsturen (en misschien inruilen).

Nog andere mensen hier met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:09:
Ik heb sinds vorige week ook een SGS2. Ik ben er zeer tevreden over, maar heb wel 1 groot probleem: de mensen die mij bellen of die ik bel, hebben een zeer slechte verbinding. Zij horen zichzelf in echo en horen mij gewoon slecht. Ik heb dit al gemeld aan de Samsung helpdesk, maar zij weten zogezegd van niets. Op internet daarentegen vind ik redelijk wat mensen met gelijkaardige problemen. De leverancier zegt dat het waarschijnlijk om een hardware probleem gaat en dat ze de gsm zullen moeten opsturen (en misschien inruilen).

Nog andere mensen hier met hetzelfde probleem?
Is al wat vaker voorbij gekomen hier ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist navraag gedaan bij Vodafone over de datalimiet verlaging. Degene die nu al een abonnement hebben met 1 GB datalimiet houden dat ook tot einde looptijdcontract is mij verteld. Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:58
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:24:
Zojuist navraag gedaan bij Vodafone over de datalimiet verlaging. Degene die nu al een abonnement hebben met 1 GB datalimiet houden dat ook tot einde looptijdcontract is mij verteld. Kan iemand dit bevestigen?
Dat is hier natuurlijk gigantisch offtopic, want het heeft niets met de SGS II te maken. Maar om toch even te antwoorde: Ja, je houdt je huidige databundel tot het einde van je contract. Als ze dat niet zouden doen dan kun je je contract opzeggen, en zijn ze de telefoon die ze jou 'gegeven' hebben kwijt (en een klant). Dat zullen ze dus niet doen.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04 21:25
Dat kan ik bevestigen. Is zoiezo standaard, de provider kan niet de gemaakte afspraken ineens veranderen gedurende de looptijd van een contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:31

Shunt

Boe

Volgens mij hoort dit sowieso niet in dit topic. Maar ja tenzij Vodafone alle huidige abonnementen de kans wil geven alles op te zeggen, gaan de huidige contracten gewoon door zoals getekend bij start van je abbo.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 09:41:
[...]

Het staat standaard aan in het toestel, of het netwerk het ondersteunt of niet. De vraag is of KPN het ondersteunt. :)
Ik heb hem met Hi afgelopen 1,5 week uit gehad, accu gaat iets sneller leeg, toevallig heb ik afgelopen 1,5 week met dezelfde rom gelopen (gebeurde voorheen niet zo vaak ;) . Je zou dus (voorzichtig) kunnen concluderen dat KPN netwerk fast dormancy techniek ondersteunt en deze aan moet staan. Ik zet hem per vandaag in ieder geval weer op aan en ga verder in de gaten houden.
mcpswijnenburg schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:28:
[...]

Dat kan ik bevestigen. Is zoiezo standaard, de provider kan niet de gemaakte afspraken ineens veranderen gedurende de looptijd van een contract.
Dat recht heeft de provider zeker, maar jij, als andere partij, hebt recht om het contract te beëindigen. En back on-topic ;) :
Frank1973 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:11:
[...]

Het zal wel passen, maar probeer dan geen veter meer te strikken.. of ontspannen op een terras gaan zitten, zit er ook niet meer in met de phone in je broekzak.. Het is een toptoestel, alleen een beetje lomp..

Maw, het gaat wel hij zal er niet uitvallen alleen je word beperkt met bewegen.. :)
Door je knieën gaan met je telefoon in je voorste broekzakken is sowieso a big no-no, maar probeer eens dezelfde te doen met je portemonnen of nietmachine in je broekzak, gaat ook niet echt lekker :P
Exterminator schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:13:
[...]

Het zijn ook geen super speciale broeken hoor, het zijn gewoon casual spijkerbroeken...
Dacht dat de meesten wel bekend waren met die winkel, vandaar dat ik de naam even noemde ;)
JJ is zeker bekend hier hoor :) In mijn Levi's zit S2 met case eromheen vrij comfortabel :*)

[ Voor 53% gewijzigd door businka19 op 27-07-2011 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dygnus
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-08 15:41
Ik heb hem 2 weken geleden simlockvrij (t.b.v. sim-only abbo) gekocht, no regret :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:21
Hoe zit dat nu met een officiële Kies firmware op basis van Android 2.3.4? Er lekken langs alle kanten firmwares, maar ik ben voorlopig niet van plan te rooten of gekke dingen te doen dus ik zou liefst gewoon via Kies updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 08:35
phobosdeimos schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 12:40:
Hoe zit dat nu met een officiële Kies firmware op basis van Android 2.3.4? Er lekken langs alle kanten firmwares, maar ik ben voorlopig niet van plan te rooten of gekke dingen te doen dus ik zou liefst gewoon via Kies updaten.
Dan zou je nog even moeten wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
phobosdeimos schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 12:40:
Even geduld hebben, in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 17:48
Tjah, ik zit zelf hier met een T-mobile branded toestel.
Ik zit te denken de officiele Samsung firmware er op te zetten.
Heb ergens gelezen dat ze dat bij een Samsung Service Center zouden kunnen doen.
Dit vanwege de batterij bug en dergelijke
Zou dit verschillen met als je het zelf doet via Odin met USB jig?
Dit ook vanwege de snellere updates

Is het Imei nummer trouwens aan T-mobile gekoppeld?
Dit vanwege de garantie aangezien het natuurlijk wel echte Samsung firmware is.
Terug flashen naar origineel moet denk ik geen probleem zijn.
Heb dat al vaker met de HTC Hero gedaan.

Hebben jullie trouwens ook problemen met de Viber contacten? (bellen via internet)
Bij mijn telefoon moet ik de contacten daarvan opnieuw als telefoon contact toevoegen.
Als ik dat niet doe dan zie ik niemand online.
Als ik hem daarna weer koppel met google dan blijft het gewoon werken.
Beetje lastig omdat ik nu niet meteen kan zien wie het ook heeft.
Bij het toestel van mijn broer en mijn vriendin geen problemen.

Met de inhoud van je bericht is niets mis, maar conform de forum regels: Het algemeen beleid hebben we ook wat eisen en voorwaarden aan de manier hoe een bericht gepost wordt. Wil je in je volgende bericht niet elke zin die je typt af enteren? De zinnen mogen gewoon doorlopen, dit leest veel makkelijker en beter.

[ Voor 16% gewijzigd door Bullet NL op 27-07-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Samsung Galaxy S2 en maak gebruik van Gmail. Ik zou graag een melding krijgen als ik nieuwe mail heb. Dit staat bij instellingen wel zo ingesteld, maar ik moet eerst altijd Gmail openen en dan op vernieuwen klikken voordat ik zie of ik nieuwe mail heb. Kan iemand me vertellen hoe ik het kan instellen, zodat mijn mail automatisch vernieuwd wordt en ik hier een melding van krijg? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinees
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:00:
Ik heb een Samsung Galaxy S2 en maak gebruik van Gmail. Ik zou graag een melding krijgen als ik nieuwe mail heb. Dit staat bij instellingen wel zo ingesteld, maar ik moet eerst altijd Gmail openen en dan op vernieuwen klikken voordat ik zie of ik nieuwe mail heb. Kan iemand me vertellen hoe ik het kan instellen, zodat mijn mail automatisch vernieuwd wordt en ik hier een melding van krijg? Alvast bedankt!
Bij instellingen -> Account- en synchronisatie -> automatisch synchronisatie (aanvinken) (en bij je gmail account moet gmail synchroniseren aanstaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:00:
En met de noled app kun je op je scherm notificaties krijgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
Trancentral schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:31:
[...]

En met de noled app kun je op je scherm notificaties krijgen _/-\o_
ja idd echt perfect programmatje :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:25
Ik heb zowieso mijn email accounts in de samsung email gegooid. Zowel privé (gmail) als werk.
Hoef je ook niet telkens die gmail app in, maar gewoon een email widget op één van mijn hoofdpagina's waar alle mail in binnenkomt :)
Ik vind het heerlijk. Ook agenda synct goed op die manier :D

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-07 11:17
thespeed schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 12:54:
[...]
Hebben jullie trouwens ook problemen met de Viber contacten? (bellen via internet)
Bij mijn telefoon moet ik de contacten daarvan opnieuw als telefoon contact toevoegen.
Als ik dat niet doe dan zie ik niemand online.
Als ik hem daarna weer koppel met google dan blijft het gewoon werken.
[...]
Viber werkt hier gewoon prima en koppelt alle contacten goed.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:00
Hey,
Ik was lang van plan om de i9000 aan te schaffen, omdat mijn HD2 aan vervanging toe is, en de Galaxy S I zo goedkoop geworden was door de komst van de Galaxy S II. Nu begin ik echter te twijfelen, om de SGS II te nemen, omdat vrienden van mij de S I hadden, en er maar matig over deden, en zeggen dat ze de II zouden kopen als ze de kans hadden.

Maar nu is mijn vraag, zouden jullie er 200€ meer voor over hebben om de Galaxy S II te nemen, of toch maar de SGS I kopen, en 200 euro uitsparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Ligt er helemaal aan hoeveel waarde je eraan hecht en wat je ermee wilt gaan doen.

Even Googlen was je hierop en hierop uitgekomen. TW.net heeft ook zijn eigen review :)

Mijn persoonlijke mening: Doen!

En als dat niet is wat je zoekt, heb ik nog een Nokia 3310 voor je :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dwazer op 27-07-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Mijn SGS2 heeft echt barslechte wifi ontvangst. Al op 3 verschillende wifi netwerken getest, waaronder op m'n werk, waar we sterke industriële AP's hebben. Meestal heb ik maar één of 2 balkjes connectie. Enkel als ik me letterlijk op maximum 2 meter van de AP bevind heb ik alle balkjes, en dan merk ik ook dat surfen en de market veel vlotter vooruit gaat. Heb ik een foutief exemplaar? Heeft iedereen hier last van? Ik hoorde geruchten dat een firmware fix dit zou verbeteren maar heb er m'n twijfels over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Heb daar zelf ook "last" van. In de slaapkamer kan ik prima interpretten met m'n notebook, echter met mijn SGS2 krijg ik geen connectie.

Zou best kunnen dat met een FW upgrade het verholpen zou kunnen worden, maar heb het gevoel dat het aan het zendvermogen van de WiFi in de SGS2 ligt (i.v.m. besparing van energie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
Dwazer schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:28:
[...]

Ligt er helemaal aan hoeveel waarde je eraan hecht en wat je ermee wilt gaan doen.

Even Googlen was je hierop en hierop uitgekomen. TW.net heeft ook zijn eigen review :)

Mijn persoonlijke mening: Doen!

En als dat niet is wat je zoekt, heb ik nog een Nokia 3310 voor je :)
Ja, ik heb alles al gelezen, en dus ook die linkjes, en de tweakersreview, maar toch twijfel ik sterk. Ik hel nu wel over naar de i9100, dus waarschijnlijk wordt het deze wel.
Al bedankt voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
MatthiasH schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:39:
[...]

Ja, ik heb alles al gelezen, en dus ook die linkjes, en de tweakersreview, maar toch twijfel ik sterk. Ik hel nu wel over naar de i9100, dus waarschijnlijk wordt het deze wel.
Al bedankt voor de moeite!
En how about de SGS plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helena
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-07 18:35
De officiële T-Mobile firmware upgrade naar KF is zojuist uitgekomen!

Foto's volgen eventueel later, na installatie...

(heb dit ook als meuktip ingestuurd maar dat kan nog wel even duren...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 21:24
phobosdeimos schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:30:
Mijn SGS2 heeft echt barslechte wifi ontvangst.
Dat hebben ze allemaal, eerst dacht ik dat de firmware het ontvangst pessimistisch weer gaf, maar waar een Nokia N97 op Schiphol prima via Wifi kon internetten, kon mijn S2 amper een IP adres ontvangen, vanwege het tekort aan bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
imeR schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:47:
[...]

En how about de SGS plus?
Bedankt, nu weer een phone bij de twijfel lijst.. Maar nu ben ik wel overtuigd om de SGS + ipv de galaxy S I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Heb je de poen? Dan gewoon de SGS2 doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
Hebben wel natuurlijk, maar met de 150€ die de SGS + en de SGS2 verschilt kan ik natuurlijk ook wel leuke dingen mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
Hangt er gewoon vanaf wat je nodig hebt. Game je veel, en wil je toekomstige (zwaardere) games ook kunnen draaien, kun je het beste voor de SGS2 gaan. Gebruik je het toestel meer voor sociale toepassingen en game je af en toe, zou ik gewoon voor de SGS+ gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasH
imeR schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:18:
Hangt er gewoon vanaf wat je nodig hebt. Game je veel, en wil je toekomstige (zwaardere) games ook kunnen draaien, kun je het beste voor de SGS2 gaan. Gebruik je het toestel meer voor sociale toepassingen en game je af en toe, zou ik gewoon voor de SGS+ gaan.
Ik denk dat ik dat ga doen. Bedankt alle info, heb de SGS+ besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
MatthiasH schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:19:
[...]

Geen dank :) Dit filmpje is ook wel interessant, waarin je ziet dat de SGS+ prima prestaties levert: YouTube: ‪Gaming test: Galaxy S II vs. Galaxy S Plus vs. Optimus 2X‬‏ - YouTube YouTube: ‪Browser test: Galaxy S II vs. Galaxy S Plus vs. Optimus 2X‬‏ - YouTube

[ Voor 15% gewijzigd door imeR op 27-07-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helena
Hierbij het plaatje van de nieuwe firmware:
Afbeeldingslocatie: http://www.terpstra.nu/Plaatjes/Kies%20firmware%20upgraded%20detail.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
Is het mogelijk om op een of andere manier in te stellen dat die AP-news widget Nederlands nieuws weergeeft? Ik krijg nu alleen Engelse nieuwsberichten. Ik heb gezocht naar alternatieven, ik heb nu Pulse (werkt prima), maar ik vind de AP widget veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
imeR schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:37:
Is het mogelijk om op een of andere manier in te stellen dat die AP-news widget Nederlands nieuws weergeeft? Ik krijg nu alleen Engelse nieuwsberichten. Ik heb gezocht naar alternatieven, ik heb nu Pulse (werkt prima), maar ik vind de AP widget veel mooier.
Denk dat dit een betere plek is voor die vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Helena schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:27:
Hierbij het plaatje van de nieuwe firmware:
[afbeelding]
Deze uit kunnen rollen via "Kies"? Want heb hier nog niet de melding dat deze FW beschikbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
Dwazer schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:39:
[...]

Denk dat dit een betere plek is voor die vraag :)
Nee, want het is een samsung widget ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:05
Hier wel de melding, van de T-mob FW... ben nu bezig. Ben benieuwd.
Ik heb opslaan vd gegevens 2 jaar lang op de Samsung server maar niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helena
Dwazer schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:43:
[...]

Deze uit kunnen rollen via "Kies"? Want heb hier nog niet de melding dat deze FW beschikbaar is...
Yep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

phobosdeimos schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:30:
Mijn SGS2 heeft echt barslechte wifi ontvangst. Al op 3 verschillende wifi netwerken getest, waaronder op m'n werk, waar we sterke industriële AP's hebben. Meestal heb ik maar één of 2 balkjes connectie. Enkel als ik me letterlijk op maximum 2 meter van de AP bevind heb ik alle balkjes, en dan merk ik ook dat surfen en de market veel vlotter vooruit gaat. Heb ik een foutief exemplaar? Heeft iedereen hier last van? Ik hoorde geruchten dat een firmware fix dit zou verbeteren maar heb er m'n twijfels over...
De (stock in mijn geval) KE4 radio + kernel gaven mij de beste Wifi performance. Alle KF en KG kernels hebben een bug: Wifi N zuigt! Op een of andere reden krijg ik b.v. van een Linksys E2000, Thomson 870UG of Netgear 3500 slechts 3,3mbit over wifi N met Samsungs meer recente kernels + radio files.

Nu heb ik de KG2 + Ninpethamine kernel (zie XDA - original dev) en spontaan krijg ik wifi N met snelheden tussen de 2,4MB / 3,0MB afhankelijk van de afstand over wifi N. Signaal vervalt nog wel redelijk snel, al met een meter of 30 halveert deze snelheid en na een meter of 50 heb je niets meer.

Het is dus waar, het licht aan de firmware. En vreemd genoeg niet aan de radio (modem in Odin) files, maar vooral aan de kernel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

MatthiasH schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:19:
[...]

Oei, ik ben te laat met reageren merk ik.

Ik heb alle drie een tijdje hier op t bureau gehad. Tesamen met een aantal HTC's. En op allen de software veranderd.

SGS(+) vs SG2, voordelen van de SG2:

-De CPU is HEEL veel sneller dan alle andere toestellen.
-De GPU is een aardig stukje sneller. De tegra 2 ligt er precies tussen in naar mijn idee.
-Het scherm heeft geen "last" meer van pentile patronen.
-Het volume en de geluidskwaliteit (zowel muziek als telefonie) is beter op de SG2. (de SG+ is ietsjes beter dan de SG)
-Het interne geheugen is VEEL sneller in de SG2. Dit houd de SG+ erg terug naar mijn idee. Daarnaast EXT4 > RFS.
WIFI & Bleutooth staan DIRECT aan. Binnen een seconde gebruiken. Versus ~3-5 seconden wachten op de SGS(+).
Tja, dunner toestel, groter scherm. Achja.

SGS(+) voordelen:
Goedkoper. Maar ook weer niet zoveel.
Ligt toch iets prettiger in de hand dan de SG2 (IMO). Scherm makkelijker met één hand te bedienen.
Kernels en radios zijn redelijk optimaal, draadloze verbindingen gebruiken niet meer stroom dan nodig is.
Toestel wordt niet zo vreselijk warm als de SG2 na een tijdje gamen oid.

HTC's huidige toestellen versus alle drie de samsungs.
Performance / watt valt gunstiger uit voor de 8660 en 8280 (hoewel de adreno 220 en 205 respectivelijk weer slechter uitpakken). Of in andere woorden: HTC's gaan langer mee op de accu, GPU is fors slechter, CPU sterker, hoewel de senstation het aflegt tegen de SG2.
Geheugen van alle laatste generatie toestellen is sneller dan dat in de SGS(+).
Sensation / Incredible S hebben beide naar mijn mening een mooier scherm dan de SGS(+), tenzij je houd van een hoop zwart op het scherm. (Dat doet amoled gewoon veel beter, maar de andere twee schermen zijn buiten iets beter te bekijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:45
Ik heb die firmware ook in KIES staan....ik neem aan dat alle gegevens erop blijven staan? Of moet ik achteraf een restore doen?

Uiteraard maak ik sowieso ALTIJD een backup! ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinees
  • Niet online
Pedr0 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:39:
Ik heb die firmware ook in KIES staan....ik neem aan dat alle gegevens erop blijven staan? Of moet ik achteraf een restore doen?

Voordat je de nieuwe firmware installeert, vraagt KIES al of je een back-up wilt maken. Het is de vraag of je eigenwijs bent en dat gaat negeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Hoe zit dat met de root acces? Blijft dat hetzelfde?

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helena
Pedr0 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:39:

Ik had een back-up gemaakt maar heb 'em niet hoeven gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Alles blijft behouden, alleen als je je telefoon geroot hebt dan is je rootprivilleges weg. Dus dit zul je opnieuw moeten doen.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
waar kon je ook alweer de "verbeteringen" zien van deze nieuwe FW? (sorry to ask twice)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Yihaaa schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 17:04:
waar kon je ook alweer de "verbeteringen" zien van deze nieuwe FW? (sorry to ask twice)
Samsung deelt tot op heden nog altijd geen informatie over de veranderingen in software updates, dit zou het makkelijker maken om te weten wat er veranderd is. Ik raad je aan om op XDA te kijken meestal wordt er door de gebruikers zelf een opsomming gemaakt van alle veranderingen (wat niet 100% accuraat is)

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Raar dat vele software leveranciers gewoon geen changelog meegeven, al was het maar een vage samenvatting. Ik zie alvast niks over een nieuwe update in Kies (heb een KLAXEN toestel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Er zijn geruchten dat de witte versie van de S2 binnenkort beschikbaar is
http://androidcommunity.c...e-in-white-also-20110727/

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
mafiatounes schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 18:00:
Er zijn geruchten dat de witte versie van de S2 binnenkort beschikbaar is
http://androidcommunity.c...e-in-white-also-20110727/
Lijkt me erg lelijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Golf2vr6 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:09:
[...]
Dan doe je volgens mij toch echt iets niet goed, of ik heb al jaren mazzel want bij mij is het goed, snel en uiterst betrouwbaar! 8)
Jij kunt zo bij een helpdesk gaan werken (no offense).

Ik ben er de eerste week zeker 3 keer intensief mee bezig geweest om te achterhalen waarom het telkens fout ging, maar dat heeft helemaal niets opgeleverd. Instellingen stonden goed, en telkens was ik Contacten kwijt of agenda-items, en andere stonden er ineens dubbel in.

En daar heb ik geen trek in, dat moet gewoon goed werken. Ik kan het me niet permitteren dat ik onderweg ben, en bepaalde contacten of afspraken niet heb. Maar dat was dus via Google wel het geval.
Wat mij betreft dus nog teveel beta. Daar mogen anderen nog even mee oefenen.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
15 minuten geleden: ding dong

Galaxy s2 is gearriveerd! hoera

Hij ligt nu voor het eerst op te laden. Hoe lang moet dat? Tot ie vol is of minimaal zoveel uur?
In de handleiding die mee kwam staat niets hierover. Mn handen jeuken om aan de slag te gaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

MetalManic schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:29:
Hij ligt nu voor het eerst op te laden. Hoe lang moet dat? Tot ie vol is of minimaal zoveel uur?
In de handleiding die mee kwam staat niets hierover. Mn handen jeuken om aan de slag te gaan :-)
Een nieuwe accu kun je in de beginperiode het best een paar keer helemaal vol, en helemaal leeg te maken om de accu "in conditie" te krijgen. Maar als je dat de eerste keer nog niet doet, is dat geen probleem. Dus lekker spelen maar.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
MetalManic schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:29:
15 minuten geleden: ding dong

Galaxy s2 is gearriveerd! hoera

Ik heb hem gewoon volledig opgeladen (hij was al ~75%, dus duurde niet al te lang) en ben er vervolgens mee aan de slag gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 10:05

13art

Moderator Mobile
Nou helemaal leeg maken is voor een li-ion batt niet echt een optie...

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
l3art schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:47:
Nou helemaal leeg maken is voor een li-ion batt niet echt een optie...
Dat kan niet of dat kan je beter niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 09:58
MetalManic schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:49:
[...]

Dat kan niet of dat kan je beter niet doen?
Het is er niet goed voor, je telefoon zal hierover ook een waarschuwing geven wanneer de capaciteit minder dan 15% is.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 10:05

13art

Moderator Mobile
Het is inderdaad algemeen bekend dat je een li-ion accu beter niet helemaal leeg kan laten lopen omdat dit schadelijk is voor de accu. Een Li-ion accu kan je beter steeds bijladen wanneer je de mogelijkheid hebt. Dit schijnt beter te zijn.

edit:
Geloof het of niet, maar er zijn complete boeken geschreven over wat nou beter is voor een accu.

[ Voor 18% gewijzigd door 13art op 27-07-2011 20:30 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:11
l3art schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 20:29:
(...)er zijn complete boeken geschreven over wat nou beter is voor een accu.
Yep! En websites ;)
Een heel duidelijke over dit onderwerp vind ik Battery University.
Met de tips van die site hoop ik de accu van mijn S2 in topconditie te houden.
Dus het liefst nooit helemaal leeg maar ook niet helemaal vol.
Dat laatste pas ik bij mijn laptop al twee jaar toe maar die voorziet dan ook in een optie waarbij de accu nooit verder dan 80% wordt opgeladen en ik denk dat het geholpen heeft aangezien ik nog steeds 1,5 à 2 uur zonder netstroom kan werken.
Voor de S2 denk ik echter dat het niet praktisch is om maar tot 80% op te laden.
Niet alleen omdat je het zelf in de gaten moet houden maar ook omdat ik het idee van van huis weggaan met een smartphone met volledig opgeladen accu gewoon prettiger vind.
Zéker aangezien het dan al een uitdaging is om 's avonds al bellend/in-checkend/porrend/Angry Birds-end/nog-anders-internettend weer thuis te komen zonder tussentijds stroomleechen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

Goed,

De s2 Slide is ook al onderweg... deze is dan voor de usa maar sluit niet uit dat ie ook gewoon naar ons land toe komt!

http://www.gsmarena.com/s...galaxy_s_ii-news-2932.php

En af 'fabriek' met 2.3.4!
En in de taskbar kan je nu switchen tussen fligtmode!

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Welke launcher zorgt ervoor dat het Samsung-menu niet verdwijnt? Ik wil dus alleen de homescreen customizen met andere icoontjes, maar de rest hoeft van mij niet zo.. Er zijn veel launchers, maar die hebben allemaal een eigen menu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 21:31

Sorbo

Uw hulp in huis!

DaannO schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:23:
Welke launcher zorgt ervoor dat het Samsung-menu niet verdwijnt? Ik wil dus alleen de homescreen customizen met andere icoontjes, maar de rest hoeft van mij niet zo.. Er zijn veel launchers, maar die hebben allemaal een eigen menu..
Het concept van een launcher is dat zowel de homescreen als de app drawer helemaal vervangen kunnen worden door een eigen versie, en dit wordt dan ook veelvuldig gedaan. Als je alleen andere icoontjes wil, kijk dan eens naar Desktop Visualizer, heb je ook geen andere launcher voor nodig. En anders: LauncherPro biedt een breed scala aan instellingen, zodat je m wel op de samsung launcher kunt laten lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Laatst online: 23:14
BamSlam_ schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:22:
[...]

Heb de PAP-instelling gisteravond ook gedaan op de SGS2 van mijn vrouw (ja, we hebben er allebei een :) ) en ook dit toestel heeft nu binnen de kortste keren een GPS-fix. :*)
Wat voor een consequentie heeft het wijzigen in PAP voor de rest van de phone? Vindt het wel eng om een instelling te wijzigen terwijl ik niet precies weet wat het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier al eerder wat over gepost, maar het probleem gaat niet weg dus ik wil er nu toch wel wat aan doen.

De usb-connector van de telefoon werkt niet goed meer. Mijn telefoon kan wel opgeladen worden, ook via de pc-kabel, alleen hij krijgt nauwelijks verbinding met de pc. D.w.z. ik krijg elke vijf minuten een usb-connected+disconnected geluidje te horen van windows als ie aan de kabel ligt. Ik kom soms een paar seconden in de directory van de telefoon, maar niet genoeg om bijvoorbeeld een backup te kopiëren.

Ik heb verschillende kabels gebruikt en verschillende pc's dus daar kan het moeilijk aan liggen.

De enige oplossing lijkt me om de telefoon terug te sturen naar studentmobiel. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Heeft iemand ervaring met het terugsturen (via studenmobiel)? Hoe lang kan het duren voordat je je telefoon terug krijgt? Ik heb root, dus bestel dan een jig. Maar ik snap niet echt hoe ik mijn sgs2 kan wipen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
ronaldm3 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:19:
Goed,

De s2 Slide is ook al onderweg... deze is dan voor de usa maar sluit niet uit dat ie ook gewoon naar ons land toe komt!

http://www.gsmarena.com/s...galaxy_s_ii-news-2932.php

En af 'fabriek' met 2.3.4!
En in de taskbar kan je nu switchen tussen fligtmode!
Hopla, brengen ze een superphone uit (SGS2 met slide keyboard!), gaat het een US only toestel zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Helena schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:04:
De officiële T-Mobile firmware upgrade naar KF is zojuist uitgekomen!

Foto's volgen eventueel later, na installatie...

(heb dit ook als meuktip ingestuurd maar dat kan nog wel even duren...)
Branded toestel zeker? Ik heb namelijk al KF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

phobosdeimos schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 22:03:
[...]

Hopla, brengen ze een superphone uit (SGS2 met slide keyboard!), gaat het een US only toestel zijn :(
Ik hoop niet dat die alleen voor in de US is.

HTC heeft met de desire Z in eerste instantie het apparaat ook alleen voor de US markt uit gebracht en een tijd daarna was die ook in NL leverbaar.
Samsung heeft met de omnia lijn volgens mij ook zoiets gedaan!
Ik hoop dat ze het met dit toestel ook gaan doen... maar goed... tegen de tijd dat deze hier in de winkels ligt is de S3 misschien al aangekondigd en ga je daar weer voor... het is altijd wat met die teostellen :*)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sonsan schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:45:
[...]

Wat voor een consequentie heeft het wijzigen in PAP voor de rest van de phone? Vindt het wel eng om een instelling te wijzigen terwijl ik niet precies weet wat het doet.
PAP is een authentificatie methode verder niks. tmobile is PAP nodig, Vodafone kan PAP of CHAP en KPN heeft geen authentificatie. Als je de verkeerde methode hebt geselecteerd dan heb je geen internet. Het is onzin dat je snellere fix kan krijgen door PAP te selecteren, mensen die zeggen dat ze ineens sneller fix krijgen door de authentificatie op PAP te zetten zijn mensen die geen internet hadden op hun toestel. PAP heeft verder geen directe relatie tot GPS.

De default settings in het toestel zijn al goed genoeg, als je internet en MMS werken laat ze dan zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2011 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ik zal wel de enige zijn de de usa slide versie heeeeeeel lelijk vind!

Ik wilde hiervoor ook perse een phone met fysiek keyboard. Ik heb toen voor de N97 gekozen (ja vlaag van verstandsverbijstering denk ik). Ik miste het keyboard na een paar dagen al niet meer op mijn sgs2.

[ Voor 59% gewijzigd door Golf2vr6 op 27-07-2011 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Heeft er iemand met een XEN toestel al een firmware update via KIES te pakken? Ik zit nog steeds op KE7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
Ik kan het niet goed vinden op internet...maar ik zou graag de beste manier voor het instellen van mijn hotmail account op de sgs2 willen weten. Zou iemand me dit willen vertellen/uitleggen.

Edit: type fouten.. Sorry

[ Voor 15% gewijzigd door Yihaaa op 27-07-2011 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Yihaaa schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 22:58:
Ik kan het niet goed vinden op internet...maar ik zou graag de beste manier voorzet instellen van.mijn normaal op de sgs2 willen weten. Zou iemand me dit willen vertellen?
watte???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het niet goed vinden op internet...maar ik zou graag de beste manier voorzet instellen van.mijn normaal op de sgs2 willen weten. Zou iemand me dit willen vertellen?
Swype faal... probeer het nog eens met een normaal toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Is simpel, dan gewoon jij moet doen. Snappie?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 23:03:
[...]

Swype faal... probeer het nog eens met een normaal toetsenbord.
Vind swype maar niets 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-09 22:31
Ik heb een probleempje met de batterij (zoals velen met dit toestel :X) :P. Mijn probleem is echter wat anders en heb nog geen vergelijkbaar geval op internet kunnen vinden. Mijn telefoon zei me gisterochtend opeens dat de batterij oververhit was, en wilde dan ook niet opstarten :S.Met oplader eraan deed ie het nog, toen ik m uit de oplader haalde viel ie uit en startte dus niet meer op. Hij was de hele nacht aan het opladen, de telefoon gekleed in een siliconenhoesje. Theoretisch was het dus mogelijk dat hij ietwat warm werd. Ik haal dus het hoesje eraf, klepje eraf: Batterij was praktisch kamertemperatuur :S. Ik ben meteen naar de winkel geweest en heb hem op laten sturen voor reparatie. Hebben jullie ideeën wat het zou kunnen zijn? Ik houd jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:30

Gotiniens

Fairly odd Tim

Is er bekend wanneer OTA updates voor de S II er aan komen? En zullen in de toekomst dan enkele of alle updates met OTA gaan? Dit is voor mij de deal breaker op dit moment, ik heb geen windows en mac en ga dat niet installen voor een update van mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Gotiniens schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 01:51:
Is er bekend wanneer OTA updates voor de S II er aan komen? En zullen in de toekomst dan enkele of alle updates met OTA gaan? Dit is voor mij de deal breaker op dit moment, ik heb geen windows en mac en ga dat niet installen voor een update van mijn telefoon.
Linux gebruikers die geen custom installeren!? WTF? :'(

Het antwoord wanneer de OTA uit komt is wanneer alle gare fouten uit de KG series weg zijn. Ik heb zelf niets raars in KG2 / 3 gezien, hoewel KG2 één overduidelijke maar onbelangrijke bug had. En dan is er nog het wifi en mediastorage service probleem, maar ik denk niet dat Samsung daar op gaat wachten.

Flashen van samsung firmware onder linux:

- Grijp Heimdall van XDA.
- RTFM
- Maak een accountje bij samfirmware.com
- Pluk de laatste officiele firmware.
- Flashen maar, maar let op, als je repartition + PIT file (partitie indelingsscript) gebruikt, moet je natuurlijk eerst even backuppen.

Gebruik je originele zooi? Geen probleem voor je garantie, ga je een custom kernel gebruiken of op een slordige manier SU pushen voor je backup in de laatste stap? Dan wel... Tenzij je software of hardwarematig dat weer ongedaan kan maken. (LFS toegang krijgen of een JIG kopen voor ~5 eu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04 21:25
Ik kan het niet goed vinden op internet...maar ik zou graag de beste manier voor het instellen van mijn hotmail account op de sgs2 willen weten. Zou iemand me dit willen vertellen/uitleggen.

Edit: type fouten.. Sorry
De vraag is al eens eerder gesteld in dit forum volgens mij, maargoed speciaal voor jou hier de instellingen:
Hostnaam: m.hotmail.com
Gebruikersnaam: naam@live.nl
Wachtwoord: ********
SSL: ingeschakeld
Domein: <leeg laten>

Instellingen doe je door een nieuw e-mailaccount aan te maken in de standaard mail-app van de SII en dan kiezen voor handmatig instellen / exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 22:28:
[...]
mensen die zeggen dat ze ineens sneller fix krijgen door de authentificatie op PAP te zetten zijn mensen die geen internet hadden op hun toestel. PAP heeft verder geen directe relatie tot GPS.
Ik had een normale 3G-verbinding op m'n SGS2 met CHAP ingesteld en toch duurde het vreselijk lang om een GPS fix te krijgen. Daar heb ik me ruim een maand aan geergerd. Bij mijn SGS2 en die van mijn vrouw werkte PAP instellen wel degelijk. Het schijnt dat met die instelling je SGS2 een bestandje kan ophalen met gegevens die het verkrijgen van een fix versnellen. Ik ben in ieder geval blij dat ik PAP heb ingesteld en kan nu eindelijk comfortabel de GPS van m'n SGS2 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Heeft iemand de nieuwe versie van Android Market al op z'n SGS2? Zou automatisch moeten worden geinstalleerd als je Market open laat staan, maar bij mij staat nog steeds de oude erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
BamSlam_ schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:44:
Heeft iemand de nieuwe versie van Android Market al op z'n SGS2? Zou automatisch moeten worden geinstalleerd als je Market open laat staan, maar bij mij staat nog steeds de oude erop.
Ik heb hem hier gedownload: http://www.engadget.com/2...-dessert-themed-faithful/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:09
ik heb hem ook sinds gister , werkt wel tof en ziet er stukken beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:30

Gotiniens

Fairly odd Tim

djunicron schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 02:42:
[...]

Linux gebruikers die geen custom installeren!? WTF? :'(

Het antwoord wanneer de OTA uit komt is wanneer alle gare fouten uit de KG series weg zijn. Ik heb zelf niets raars in KG2 / 3 gezien, hoewel KG2 één overduidelijke maar onbelangrijke bug had. En dan is er nog het wifi en mediastorage service probleem, maar ik denk niet dat Samsung daar op gaat wachten.

Flashen van samsung firmware onder linux:

- Grijp Heimdall van XDA.
- RTFM
- Maak een accountje bij samfirmware.com
- Pluk de laatste officiele firmware.
- Flashen maar, maar let op, als je repartition + PIT file (partitie indelingsscript) gebruikt, moet je natuurlijk eerst even backuppen.

Gebruik je originele zooi? Geen probleem voor je garantie, ga je een custom kernel gebruiken of op een slordige manier SU pushen voor je backup in de laatste stap? Dan wel... Tenzij je software of hardwarematig dat weer ongedaan kan maken. (LFS toegang krijgen of een JIG kopen voor ~5 eu)
Bij mijn vorige telefoon was er dergelijke software niet voor linux, dus daar ging ik hier ook maar van uit. Nu weet ik dus nog niet welke telefoon ik moet nemen :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
ronaldm3 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 22:22:
tegen de tijd dat deze hier in de winkels ligt is de S3 misschien al aangekondigd en ga je daar weer voor... het is altijd wat met die teostellen :*)
Nog niet officieel aangekondigd maar het komt eraan
Golf2vr6 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 22:36:

Ik miste het keyboard na een paar dagen al niet meer op mijn sgs2.
Mee eens, vind fysike toetsenboord ook highly overrated. Wordt tegenwoordig namelijk vrijwel overbodig gemaakt door Swype dus:
:?
Pagina: 1 ... 41 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.

Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.

Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.

Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.