Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 50 Laatste
Acties:
  • 365.248 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2011 @ 18:37:
[...]

Op XDA is er een topic van 125 pagina's lang over de gele vlek aan de linkerkant van het scherm.
Elk exemplaar heeft het.
Ik heb de mijne ook éénmaal teruggestuurd. Scherm werd vervangen omdat ik buiten DOA periode zat. Gele/donkerdere deel links is er nog steeds, misschien iets minder als mijn vorige.
Voorlopig niet veel nut om terug te sturen...
Ik heb ook een SGSII en heb geen last van een gele vlek .Ik heb ook een SAMSUNG TAB 7 en die heeft ook die gele band aan de linkerkant.
Ik had hiervoor ook al eens een TAB en die vertoonde die band niet.
Blijkbaar is er wat mis met de schermen van Samsung.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2011 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 21:35
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2011 @ 19:13:
[...]

Ik heb ook een SGSII en heb geen last van een gele vlek .Ik heb ook een SAMSUNG TAB 7 en die heeft ook die gele band aan de linkerkant.
Ik had hiervoor ook al eens een TAB en die vertoonde die band niet.
Blijkbaar is er wat mis met de schermen van Samsung.
Haha het wordt een soort welles nietes verhaal. Ik zie het bij mij ook maar heel slecht, maar het zit er wel degelijk. Als "127 pagina's" er last van hebben zal het wel gewoon een productiefout zijn idd. Ik heb Samsung een mail gestuurd, en tot die tijd hou ik gewoon dit exemplaar. Ben het ruilen meer dan zat!

Ik snap trouwens niet waarom iemand Touchwiz zou vervangen voor launcherpro? In mijn opinie is touchwiz vele malen beter én sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 09:44
launcherpro ziet er leuker uit en je kan zelf de rasters en dus aantal iconen per pagina aanpassen (één extra rij is best handig). Maar ik ben ook weer terug gegaan naar touchwiz. Wat ik wel jammer vind is dat je in touchwiz de titels onder de app iconen niet kan uitzetten dat ziet er wel chique uit in touchpro.

[ Voor 18% gewijzigd door haakjesluiten op 03-07-2011 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

master4life schreef op zondag 03 juli 2011 @ 15:38:
[...]

Merci, ja hij was verzegeld. Dat was het eerste wat ik heb gecontroleerd voordat ik betaalde.

[...]

Lukt blijkbaar toch nog niet vlot:
Ik heb kies verwijderd dan naar samsung UK site gegaan, kies gedownload in het Engels (uk) geïnstalleerd (hij gaf wel weer Nederlands aan in het begin toen je de taal moest selecteren = universele installer).
Maar hij wil het nog steeds niet:
[afbeelding]
Misschien moet de taal nog op de android verzet worden. Of was zou ik anders nog mis doen.

Ik had hier toch gelezen enkele (10-tal) pagina's terug in deze thread dat er mensen waren die updaten met de uk versie, om dat daar dus de updates eerder waren.

[...]

Al geprobeerd te updaten?
Zover ik weet wordt via product codes in the telefoon bepaald welke firmware jij moet/mag krijgen. Door je taal te verzetten zul je niks opschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melodicloud
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08 11:06
Misschien is dit een heel achterlijke vraag, maar mijn notificaties linksbovenin blijven maar op "2" steken. Hoe kan ik nou uitvinden wat er nieuw is? Er staat niks tussen als ik de bar naar beneden trek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquarius4kb
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-12-2020
Het lukt mij niet om apps naar mijn externe mini sd kaartje te verplaatsen. Kan dit wel? Of is de externe mini sd kaart alleen voor opslag van bestanden? Het gaat dus om het sd kaartje dat je zelf in de telefoon schuift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
aquarius4kb schreef op zondag 03 juli 2011 @ 21:37:
Het lukt mij niet om apps naar mijn externe mini sd kaartje te verplaatsen. Kan dit wel? Of is de externe mini sd kaart alleen voor opslag van bestanden? Het gaat dus om het sd kaartje dat je zelf in de telefoon schuift.
Waarom zou je dat willen?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 13:16
aquarius4kb schreef op zondag 03 juli 2011 @ 21:37:
download het programma apps2sd via de market.
Hiermee zou het moeten lukken, maar inderdaad waarom? je hebt 16GB intern geheugen

[ Voor 6% gewijzigd door the squaler1 op 03-07-2011 21:44 ]

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Als ik probeer te zoeken via het home screen dan gaat ie communiceren met Google.com en verschijnen er geen resulaten. Hij blijft hangen. Als ik naar Google.nl ga via de browser werkt het wel.

Iemand een idee hoe ik ook vanuit het home screen kan zoeken?

Zo ziet het eruit:
Afbeeldingslocatie: http://i609.photobucket.com/albums/tt179/Vantage72/th_IMG_7554.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Philflow op 03-07-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melodicloud
the squaler1 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 21:43:
[...]

download het programma apps2sd via de market.
Hiermee zou het moeten lukken, maar inderdaad waarom? je hebt 16GB intern geheugen
Eigenlijk maar 11GB, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
Melodicloud schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:09:
[...]

Eigenlijk maar 11GB, toch?
eigenlijk voor apps maar 2 gb geloof ik, maar dat is veel hoor ;) games e.d installeren meestal toch data op de externe SD kaart of op de andere partitie van de interne SD kaart. Dus geen problemen eigenlijk.

Ik heb zelfs alles liever gewoon op de telefoon staan.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer mensen waarvan de homebutton wat gammel aanvoelt? heb het sinds een week ofzo nu. heb het toestel al zo'n anderhalve maand.

en de WIFI ontvanger is niet zo goed heb ik het idee? Als ik met mijn laptop in de tuin zit dan heb ik in de hele tuin internet. Met de SGSII al na een vijftal meters niks meer.

en hoe zit het nou met die gratis 8gb microsd actie? heb mijn gegevens opgestuurd per post naar samsung maar geen reactie of sd kaartje. is ook al weer een kleine maand geleden.

heb in die 6 weken ook al zo'n 3 keer gehad dat hij vastliep of gewoon spontaan opnieuw opstart. erg vervelend.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2011 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ik heb nu een weekje mijn SGS2 (ik ben overgestapt van de I8910 met oude firmware) en ik kan eerlijk zeggen: wat een heerlijk apparaat! =D

De Galaxy S1 vond ik (bij vrienden gezien) al een te gek apparaat en deze doet gewoon nog nét dat extra schepje er bovenop! Snel, (tot nu toe:) betrouwbaar en heel gebruiks vriendelijk.

Er ging letterlijk een wereld voor me open toen ik van Symbian S60 overstapte naar Android 2.3 =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melodicloud
Maar goed, niemand weet hoe ik kan zien waar de notificaties linksbovenin nou zijn? Heb er nu "3" staan maar nog steeds geen idee waarvoor ze zijn, nogal irritant. Ook geen optie om op "wissen" te drukken...

[ Voor 11% gewijzigd door Melodicloud op 03-07-2011 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Update: Gele band & donkerder scherm 1/3 deel van de linkerkant van het scherm heb ik ook! Lijkt er op dat duizenden telefoons dit 'defect' hebben... Helaas heb ik 't gespot want nu zie ik het de hele tijd... Gaat weg als de brightness omhoog gaat, maar alsnog: érg stom voor een high end smartphone... Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 13:12
Brutal1ty schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:57:
Update: Gele band & donkerder scherm 1/3 deel van de linkerkant van het scherm heb ik ook! Lijkt er op dat duizenden telefoons dit 'defect' hebben... Helaas heb ik 't gespot want nu zie ik het de hele tijd... Gaat weg als de brightness omhoog gaat, maar alsnog: érg stom voor een high end smartphone... Wat te doen?
Weinig aan te doen, als het je al zou lukken om hem om te ruilen, krijg je waarschijnlijk een toestel dat net hetzelfde probleem heeft, want ik ben nog niemand tegengekomen die het probleem niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
Jo... schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:01:
[...]

Weinig aan te doen, als het je al zou lukken om hem om te ruilen, krijg je waarschijnlijk een toestel dat net hetzelfde probleem heeft, want ik ben nog niemand tegengekomen die het probleem niet heeft.
Precies! Ik heb hem al 2 keer geruild, en ook dit toestel heeft het. Je kunt hooguit een mail sturen naar Samsung om je ongenoegen te uiten... Ik lette er eerst ook heel erg op maar ik moet zeggen het went vanzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:21:
meer mensen waarvan de homebutton wat gammel aanvoelt? heb het sinds een week ofzo nu. heb het toestel al zo'n anderhalve maand.
Heb ik geen last van. Maar heb hem ook nog niet zo lang.
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:21:en de WIFI ontvanger is niet zo goed heb ik het idee? Als ik met mijn laptop in de tuin zit dan heb ik in de hele tuin internet. Met de SGSII al na een vijftal meters niks meer.
Volgens mij is dat inderdaad zo. Ook hoe je hem houd, als ik hem horizontaal houd doet ie 1 streepje pakken. Houd ik hem verticaal 0.
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:21:en hoe zit het nou met die gratis 8gb microsd actie? heb mijn gegevens opgestuurd per post naar samsung maar geen reactie of sd kaartje. is ook al weer een kleine maand geleden.
Ook nog niks van gehoord, maar heb die brief ook nog maar vrij recentelijk gepost.
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:21:heb in die 6 weken ook al zo'n 3 keer gehad dat hij vastliep of gewoon spontaan opnieuw opstart. erg vervelend.
Ik heb mijn toestel nu iets langer dan een week, heb een paar keer gehad (zelfs op dezelfde dag) dat hij opnieuw opstartte of uit ging (1 keer). Volgens mij kwam dat doordat ik hem in mijn broek had zitten en dan het knopje indrukte (want ik had hem eerst niet in m'n broek zitten en toen is het niet voorgekomen).

Ook heb ik dit een keer gehad:
Afbeeldingslocatie: http://i59.photobucket.com/albums/g291/ibmos2warp/SC20110625-070910.jpg
Ook niet echt handig :X Ook vind ik het jammer dat je op je lock screen bij 'telefoonopties' kan komen :-( vind ik niet de bedoeling eigenlijk (of dat je zelfs door het knopje lang ingedrukt te houden je telefoon helemaal uit kan zetten :F).
Maar goed, ik kom van een oude htc touch >:) met windows mobile 6, dit is echt een hele verbetering :9 (afgezien van dat ene menutje)

offtopic:
Jou reactie gaf een opzetje voor mij om te reageren, was al eerder van plan maar was wat lui :/

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 10:42

Kwastie

Awesomeness

Sinds dinsdag ben ik ook in het bezit van de sgs2

Ik kom van de HTC Desire en het valt me op dat ook deze telefoon met veel (te veel) software word geleverd.

Ik denk alleen dat mijn scherm niet goed is. Als ik een lichte tint op het scherm heb (vooral licht grijs, licht groen en licht geel) zie ik allemaal strepen op mijn scherm en een paar witte vlekjes.

Op deze plaatjes (niet van mij) zijn die strepen erg duidelijk te zien:
Afbeeldingslocatie: http://samsunggalaxys2review.org/wp-content/uploads/2011/06/lines41.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/brixius/images/xda/lines6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/brixius/images/xda/lines2.jpg

Zijn er meer mensen met dit probleem? Kan ik mijn telefoon omwisselen? of..?

Semi-offtopic:
Adam G (de maker van Oxygen-rom voor de HTC Desire) heeft inmiddels ook deze telefoon dus er waarschijnlijk ook een Oxygen-rom voor de sgs2 :D

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:03:
Als ik probeer te zoeken via het home screen dan gaat ie communiceren met Google.com en verschijnen er geen resulaten. Hij blijft hangen. Als ik naar Google.nl ga via de browser werkt het wel.

Zo ziet het eruit:
[afbeelding]
Heb je Vodafone? Vodafone heeft van het weekend bij mij ook rare trekjes gehad, pagina's die niet laden. Ineens signaal kwijt, enz. enz.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Is een fabricage fout, lees dit topic of de topic waar jij die foto hebt gevonden maar eens na. Je hebt de telefoon nog maar net, omruilen voor een andere.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 04:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 19:58

Satom

Verzamel ervaringen

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:21:en zit het nou met die gratis 8gb microsd actie? heb mijn gegevens opgestuurd per post naar samsung maar geen react.e of sd kaartje. is ook al weer een kleine maand geleden.
hier precies hetzelfde, ook gegevens op gestuurd en tot op heden nog niets van weer gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
iklucas schreef op zondag 03 juli 2011 @ 18:49:
[...]

mis ik fan niet wel nuttige info berichten? of bestaan die niet?
Volgens mij zijn die info berichten alleen bedoeld om je te vertellen wanneer je in een andere postcode/stad/dorp provincie etc. bent. Niet echt nuttig dus. Maar iig als je die uitzet krijg je die SMSjes ook niet meer.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 17:12
Philflow schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:03:

Zo ziet het eruit:
[afbeelding]
Bij dit soort problemen wil het wel eens helpen om de cache van je browser te legen en het daarna nog een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Kwastie schreef op maandag 04 juli 2011 @ 01:47:
Sinds dinsdag ben ik ook in het bezit van de sgs2

Ik kom van de HTC Desire en het valt me op dat ook deze telefoon met veel (te veel) software word geleverd.

Ik denk alleen dat mijn scherm niet goed is. Als ik een lichte tint op het scherm heb (vooral licht grijs, licht groen en licht geel) zie ik allemaal strepen op mijn scherm en een paar witte vlekjes.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Semi-offtopic:
Adam G (de maker van Oxygen-rom voor de HTC Desire) heeft inmiddels ook deze telefoon dus er waarschijnlijk ook een Oxygen-rom voor de sgs2 :D
Bijna iedereen met een SGS2 heeft een scherm defect. Ik heb zelf ook een lichte namelijk: een donkeredere en íets gelere sterep langs de linkerkant van mijn scherm.

Als je je toetstel inruilt heb je kans dat je moet wachten op je nieuwe telefoon én dat je gewoon wéér hetzelfde defect hebt. Ik hou de mijne dan ook gewoon, aangezien ik voorbeelden heb gezien waar het defect erger is dan bij mij zelf en ik geen zin heb om m'n telefoon voor een erger exemplaar in te ruilen en maar door te ruilen tot ik ooit eens een goeie tegen kom 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 08:10
Zijn er al mensen die de gratis Microsd kaart van Samsung hebben ontvangen? Duurt wel lang zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04
Brutal1ty schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:48:
Bijna iedereen met een SGS2 heeft een scherm defect. Ik heb zelf ook een lichte namelijk: een donkeredere en íets gelere sterep langs de linkerkant van mijn scherm.
Iedereen heeft dit. Er is geen enkele S2 met een egaal scherm, wat mensen ook zeggen/beweren.
Dyna20 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:53:
Zijn er al mensen die de gratis Microsd kaart van Samsung hebben ontvangen? Duurt wel lang zo.
Zat mensen ja. Misschien dit topic even doorzoeken.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
Ik kom er nu achter dat ik met precies hetzelfde probleem zit als user master4life ook al beschreef. Ik heb dit toestel in Nederland gekocht maar ik kan hem via Kies niet updaten...
Afbeeldingslocatie: http://www.snowblog.nl/files/samsungupdate.png

Weet iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 80% gewijzigd door thijsken op 04-07-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
thijsken schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:32:
Inclusief How-to om de batterydrain voorlopig tegen te gaan zónder het flashen van een costum rom.
Dat werkt toch niet/heeft weinig zin. Verder staat in dat script alles er dubbel in. Werkt het dan nóg beter of zo?
Zou iemand met ervanring met de costum roms mij misschien even kunnen helpen met een lijstje van roms die vriendelijk voor je batterij zijn?
Lite'ning 1.5 doet het prima. Maar dat is hiér geheel offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MHJVaartjes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-05 10:02
Heeft er al iemand via kies een update kunnen uitvoeren die KPN als provider heeft? (KF3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Brutal1ty schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:48:
[...]

Als je je toetstel inruilt heb je kans dat je moet wachten op je nieuwe telefoon én dat je gewoon wéér hetzelfde defect hebt. Ik hou de mijne dan ook gewoon, aangezien ik voorbeelden heb gezien waar het defect erger is dan bij mij zelf en ik geen zin heb om m'n telefoon voor een erger exemplaar in te ruilen en maar door te ruilen tot ik ooit eens een goeie tegen kom 8)7
True die van mij heeft dat ook. Ik stoor mij normaal aan dat soort dingen maar hier zie je het eigenlijk alleen bij effen vlakken en dan vooral bij grijs. Bij Pulse is het een beetje storend maar ik heb geen zin om wéér zo lang te wachten en er dan een terug te krijgen met hetzelfde defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
Brad Pitt schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:54:
[...]

Dat werkt toch niet/heeft weinig zin. Verder staat in dat script alles er dubbel in. Werkt het dan nóg beter of zo?
Er zijn op xda en op tweakers behoorlijk wat mensen die zelf gemerkt hebben dat het ongeveer 25% uit maakt, en ook bij mij is dat het geval. SocialHub zorgde er bij mij voor dat mijn systeem altijd wakker was. Dus volgende keer alleen maar praten als je er ervaring mee hebt, en niet gewoon je aanname eruitgooien zonder enige vorm van onderbouwing.

En als je goed gelezen had, zie je in het script dat de bovenste lijst over de apk files gaat, en de tweede lijst over de .odex. Misschien moet jij dubbel zo zorgvuldig gaan werken en lezen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
thijsken schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:01:
Er zijn op xda en op tweakers behoorlijk wat mensen die zelf gemerkt hebben dat het ongeveer 25% uit maakt, en ook bij mij is dat het geval.
Is pure onzin, 25% scheelt dat niet. En de meerderheid van de mensen op XDA (en/of hier) zeggen ook dingen die gewoon nergens over gaan dus dat verrast me weinig. Elke Rom versie is ook weer sneller. Is dat zo? Nee. Wat "men" dus zegt is niet zo relevant meestal. Alleen eigen ervaringen tellen.
SocialHub zorgde er bij mij voor dat mijn systeem altijd wakker was. Dus volgende keer alleen maar praten als je er ervaring mee hebt, en niet gewoon je aanname eruitgooien zonder enige vorm van onderbouwing.
Heb 99% zeker meer ervaring dan jij met dit soort dingen en "alles" reeds getest en gedaan, maar dat terzijde. Roepen dat dit 25% meer accuduur oplevert is gewoon a) een onzin percentage en b) niet eens waar.
En als je goed gelezen had, zie je in het script dat de bovenste lijst over de apk files gaat, en de tweede lijst over de .odex. Misschien moet jij twee keer zo zorgvuldig gaan werken en lezen;)
I stand corrected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
Brad Pitt schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:06:
Heb 99% zeker meer ervaring dan jij met dit soort dingen en "alles" reeds getest en gedaan, maar dat terzijde. Roepen dat dit 25% meer accuduur oplevert is gewoon a) een onzin percentage en b) niet eens waar.
Als jij je er zo druk om maakt en het allemaal zo veel beter weet mag je hier verder discusieren

Heeft iemand een oplossing voor mijn update probleem met KIES?
Het lijkt erop dat ik een Engelse telefoon heb gekregen, en hoewel ik Kies als UK versie heb geinstalleerd krijg ik nogsteeds deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.snowblog.nl/files/samsungupdate.png

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderen uit je contacten. Je krijgt dan een melding dat omdat de contacten op meerdere plekken staan niet verwijderd, maar verborgen zullen worden.
frye schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:24:
Ik stel hem nog eens:

Weet er iemand hoe ik bij berichten de contacten van facebook kan wegdoen maar enkel de personen die bij je contacten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
Melodicloud schreef op zondag 03 juli 2011 @ 21:24:
Misschien is dit een heel achterlijke vraag, maar mijn notificaties linksbovenin blijven maar op "2" steken. Hoe kan ik nou uitvinden wat er nieuw is? Er staat niks tussen als ik de bar naar beneden trek...
Op 2 steken? Welk icoontje of wat?... Maak anders even een screenshot(home+power tegelijk) en post die even. Domme vragen bestaan niet trouwens, domme antwoorden wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
thijsken schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:10:
[...]

Als jij je er zo druk om maakt en het allemaal zo veel beter weet mag je hier verder discusieren

Heeft iemand een oplossing voor mijn update probleem met KIES?
Het lijkt erop dat ik een Engelse telefoon heb gekregen, en hoewel ik Kies als UK versie heb geinstalleerd krijg ik nogsteeds deze foutmelding:

[afbeelding]

Iemand?
Ik heb een zelfde soort instelling op dit moment (iets nieuwere modem) en krijg dezelfde boodschap van Kies. Waarschijnlijk is er gewoon geen officiele update beschikbaar. Mocht je wel een nieuwere willen, kun je op samfirmware.com de nieuwste vinden.

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvk
  • Laatst online: 21:23

rvk

Dyna20 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:53:
Samsung is door de microSD-kaartjes heen en ze moesten dus bijbesteld worden. Verder kan het 3 tot 4 (lees 4 tot 5 ;-) weken duren tot na opsturen van de formulieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de 2 meest voorkomende problemen:

1) defect scherm: ik heb er geen problemen mee en is gewoon perfect. Een collega heeft (ook S2) heeft ook geen problemen.

2) battery drain bug: zelf nog niet ervaren, mijn collega wel. Dit is een bug in Android 2.3.3 en komt dus voor op meer apparaten met Android (o.a. mijn tablet). In Android 2.3.4 is het opgelost, maar er is nog geen update van Samsung beschikbaar.

Over de updates; elk land (althans daar lijkt het op) heeft z'n eigen updates. De updates van Korea/Japan lopen bijvoorbeeld 2 of 3 versies verder dan van Europa. De customs roms gebruiken veelal de laatste rom uit Korea en passen deze aan zodat ze internationaal gebruikt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Het display van mijn sgs2 zit aan de linkerkant niet goed vastgeplakt, waardoor deze boven de behuizing uitsteekt, en heen en weer voel bewegen. Wanneer ik scherm op die plek even goed aandruk blijft het voor een paar minuten goed zitten, waarna die weer loslaat.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
naps schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:35:
Het display van mijn sgs2 zit aan de linkerkant niet goed vastgeplakt, waardoor deze boven de behuizing uitsteekt, en heen en weer voel bewegen. Wanneer ik scherm op die plek even goed aandruk blijft het voor een paar minuten goed zitten, waarna die weer loslaat.

Zijn er meer mensen met dit probleem?
Niet dat ik weet of heb gehoord, maar dit klinkt wel als een serieuze fout. Ik zou er snel mee terug gaan.

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Modbreak:Meningsverschillen zullen altijd bestaan op een forum, er zitten immers veel users op. Iemand iets proberen af te dwingen leidt altijd tot een sfeerverziekend resultaat, dat willen we dan ook niet zien. Prima om met elkaar in discussie te gaan maar doe het dan wel normaal.

Wederom, als iemand volgens jou te ver gaat, ga dan _NIET_ reageren in het topic maar maak een Topicreport aan.

De volgende die over de schreef gaat krijgt een afkoelban, we blijven niet bezig.

[ Voor 89% gewijzigd door BastiaanN op 04-07-2011 14:56 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:21:
Home button: ja klopt voelt wat gammel aan. I.i.g. voelt het anders aan dan bij de SGS1. Je voelt dat de knop wat losser zit. Heb het toestel nu bijna een maand en merkte dit al vanaf dag 1. Heb niet het idee dat het slechter wordt. Ben wel benieuwd of ik hier nog problemen mee ga krijgen op langere termijn.

Gele vlek: Scherm op z'n donkerst gezet en Internet browser geopend met Google ervoor. Geen gele vlek te bespeuren hier.

Battery drain: Nog geen last van gehad.

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:00
AtlAntA schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:16:
[...]

Volgens mij zijn die info berichten alleen bedoeld om je te vertellen wanneer je in een andere postcode/stad/dorp provincie etc. bent. Niet echt nuttig dus. Maar iig als je die uitzet krijg je die SMSjes ook niet meer.
thanks! het werkt, wel raar dat het standaard aan staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens heb ik wel het gevoel dat het glas niet zo sterk is als op de Galaxy S.. Ik heb nu toch al wat lichte krasjes op het scherm, ondanks dat ik toch wel heel voorzichtig ben met het ding.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:10
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 15:30:
Overigens heb ik wel het gevoel dat het glas niet zo sterk is als op de Galaxy S.. Ik heb nu toch al wat lichte krasjes op het scherm, ondanks dat ik toch wel heel voorzichtig ben met het ding.. :'(
Ik heb juist de indruk dat het supergoed glas is :D
Zeker in vergelijking met vorige telefoons die ik gehad heb.

Mijn SGS2 heeft z'n "eigen" broekzak (zit verder niks bij in) en er zit echt nog geen enkel krasje op na 2 weken.
Dat was bij mijn X10 wel anders. En die had ook z'n eigen broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:42
Er zijn 2 modellen van de SGSII, ik vroeg me af hoe je kunt zien welke van de 2 je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zondag 03 juli 2011 @ 12:57:
[...]

Heb je info berichten aangevinkt staan? Staat ergens bij de instellingen maar weet zo snel even niet waar
Waar kan ik die info berichten vinden? Kom het nergens tegen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

jongetje schreef op maandag 04 juli 2011 @ 15:57:
Er zijn 2 modellen van de SGSII, ik vroeg me af hoe je kunt zien welke van de 2 je hebt.
Wat is het verschil tussen die 2 modellen dan?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
NRGetic schreef op maandag 04 juli 2011 @ 14:27:
Gele vlek: Scherm op z'n donkerst gezet en Internet browser geopend met Google ervoor. Geen gele vlek te bespeuren hier.
Even foto van maken en in dit forum plaatsen. Kleine 1300 reacties met nul telefoons met egaal scherm. Elke telefoon die daar is geplaatst die "perfect" is was dat uiteraard niet: elke S2 (tot nu toe) heeft daar last van.
Battery drain: Nog geen last van gehad.
Komt met wat pech vanzelf wel een keer, afhankelijk van je gebruik. Bij de een vaak, bij een ander (vrijwel) nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
jongetje schreef op maandag 04 juli 2011 @ 15:57:
In Nederland is er toch 'maar' één mode beschikbaar :?

nieuws: Samsung brengt Galaxy S II uit
nieuws: Nederlandse Samsung Galaxy S II krijgt 1,2GHz-soc

[ Voor 36% gewijzigd door Dlocks op 04-07-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 20-09 16:45
Dlocks schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:17:
[...]

In Nederland is er toch 'maar' één mode beschikbaar :?
Yep, de i9100

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Brad Pitt schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:56:

Iedereen heeft dit. Er is geen enkele S2 met een egaal scherm, wat mensen ook zeggen/beweren.
Ik was toch benieuwd of ik een scherm had met onegaal kleur oppervlakte, want tot nu toe had ik niets gezien, dus ik heb een grijze en een witte achtergronden gemaakt om te testen.
Na openen van beide bestanden zie ik toch geen rare dingen op mijn scherm, of het ligt aan mij en ik zie het niet.

Nu ik toch bezig was heb ik ook de camera getest en ik ben wel een roze gloed precies in het midden wanneer ik de camera op een wit oppervlak richt en als ik goed gelezen heb is dit te verhelpen met een update.

Ik wil niet op twee forums alles door elkaar mengen dus hieronder mijn foto’s.

Hier grijze en witte achtergronden voor geïnteresseerden:
Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z298/Bl4ckW0lfi3/th_wit-1.png Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z298/Bl4ckW0lfi3/th_grijs.png
Klik op plaatjes voor grotere versie

Hier een foto met een grijze achtergrond op mijn toestel:
Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z298/Bl4ckW0lfi3/grijssgs2.jpg
Klip op foto voor originele grootte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 16:56

xces

To got or not to got..

Sinds 3 weken bezitter van deze telefoon. In mijn hoesje gaat hij soms spontaan uit (ik heb zo'n schuifhoesje) en ook in mijn broekzak gaat hij spontaan uit. Volgens mij doet hij dit als de powerknop te lang word ingedrukt maar of dat ook de oorzaak is weet ik nog niet. Net getest en ik kan het met de powerknop niet voor elkaar krijgen.. Heeft iemand dat probleem ook? Ook gekocht bij de phone hous trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Reptile-X schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:18:
Hier een foto met een grijze achtergrond op mijn toestel:
Doe er nog eens eentje met een wat donkerdere achtergrond dan. Deze ziet er okay uit by the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:34
xces schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:19:
Sinds 3 weken bezitter van deze telefoon. In mijn hoesje gaat hij soms spontaan uit (ik heb zo'n schuifhoesje) en ook in mijn broekzak gaat hij spontaan uit. Volgens mij doet hij dit als de powerknop te lang word ingedrukt maar of dat ook de oorzaak is weet ik nog niet. Net getest en ik kan het met de powerknop niet voor elkaar krijgen.. Heeft iemand dat probleem ook? Ook gekocht bij de phone hous trouwens...
Heb nu sinds het begin 2 keer gehad dat hij zich vanzelf opnieuw opstartte in mn broekzak. Geen idee hoe dat precies zit, maar heb meer een idee dat Android er achter zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Crusher77 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:25:
[...]

Heb nu sinds het begin 2 keer gehad dat hij zich vanzelf opnieuw opstartte in mn broekzak. Geen idee hoe dat precies zit, maar heb meer een idee dat Android er achter zit
Bij een te strakke broekzak kun je de powerknop ingedrukt houden bij het zitten. Hou hem maar eens 10 seconden ingedrukt vanuit standby. Dan reboot het toestel.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 16:56

xces

To got or not to got..

thanx guys, is er een manier om het te blokkeren, d.w.z. ik had verwacht dat je (bijv. op schermbeveiliging via patroon of code) hij niet automatisch uitging.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een mooi hoesje van E-Bay besteld die gratis geleverd wordt met een screen protector.

Hartstikke mooi natuurlijk maar ik vroeg of die screen protector niet de oleophobic (anti vinger print) coating beschadigt? Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Brad Pitt schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:24:
[...]
Doe er nog eens eentje met een wat donkerdere achtergrond dan. Deze ziet er okay uit by the way.
Ok, nog donkerder grijs:

Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z298/Bl4ckW0lfi3/th_dgrijs.png
Klik op plaatje voor originele grootte

En toestel op foto, behalve weerspiegeling van mijn foto toestel, plafond en grote klauwen:
Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z298/Bl4ckW0lfi3/dgrijssgs2.jpg
Klik op plaatje voor originele grootte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Reptile-X schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:49:
En toestel op foto, behalve weerspiegeling van mijn foto toestel, plafond en grote klauwen:
Denk dat het handiger is om gewoon even de notificatie balk omlaag te trekken en een verticale foto te maken. Op deze manier heb je sowieso al een kleur/gradatieverschil omdat de telefoon gekantelt is gefotografeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 16:41
Brad Pitt schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:24:
[...]

Is toch behoorlijk duidelijk te zien dat de linkerkant van het toestel (op de foto dus bovenkant) donkerder is (groen/gelig) vind ik.
Net zoals bij de mijne overigens en alle toestellen die ik in de winkel gezien heb.
De ene is er alleen wat gevoeliger voor om zoiets op te merken dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
StrayDog schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:55:
Is toch behoorlijk duidelijk te zien dat de linkerkant van het toestel (op de foto dus bovenkant) donkerder is (groen/gelig) vind ik.
Ja uiteraard zie ik dat ook overduidelijk maar als je dat zegt ben je een negatieve azijnpisser en wilde dat deze keer voor zijn. Gewoon recht van de voorkant een foto maken en klaar. En ja, er zal gradatieverschil in zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Vat dit nou niet op alsof ik jullie niet serieus neem of wat ook, maar volgens mij willen jullie iets zien (wat er dus niet is...).

Die laatste foto is sowieso een beetje lastig te beoordelen omdat die spiegeling van het plafond e.d. erin zit...
Maar ik zal nu meteen eens even voor de grap dat donkergrijze plaatje op mijn foon knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
Oh ja nog iets "grappigs":

veel mensen klagen hier over de roze vlek in de camera (is idd bij de mijne ook heel licht zichtbaar).
Nou heb ik hier ook de beschikking over 2 Sensations en die hebben precies zo'n roze vlek, alleen nog veel duidelijker dan bij de Samsung.
Gek genoeg hoor ik daar in het Sensation topic niemand over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
AzzKickah schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:57:
Maar ik zal nu meteen eens even voor de grap dat donkergrijze plaatje op mijn foon knallen.
Doe gewoon met de notificatie balk omlaag. Is 100x makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Brad Pitt schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:58:
[...]

Idd. Dat is stukken makkelijker :D

Even een cameratje ergens weg futselen.
Ik edit zo deze post met de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:42
Ja dat is de theorie. Maar heb al vaker meegemaakt dat sommige winkels/webshops toestellen importeren uit andere landen omdat dat goedkoper of betere voorraad is. Ik vroeg me daarom af of er ergens uit op te maken valt welke je daadwerkelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
jongetje schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:00:
[...]

Ja dat is de theorie. Maar heb al vaker meegemaakt dat sommige winkels/webshops toestellen importeren uit andere landen omdat dat goedkoper of betere voorraad is. Ik vroeg me daarom af of er ergens uit op te maken valt welke je daadwerkelijk hebt.
Nogmaals i9100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
[...]

Heeft toch geen nut, wij zullen allebei het kleurverschil opmerken (als het een goede foto is tenminste) en AzzKickah zal ons voor gek verklaren.
Overigens heb ik nog nooit bij enige telefoon een scherm gezien (of een monitor/tv) wat echt 100% uniform is, maar zoals ik al de zei de ene persoon ziet dat, de andere niet.

Maar dat 1300 (zoals Brad Pitt schreef) personen op XDA developers allemaal iets zien wat er helemaal niet is, lijkt me wel sterk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
StrayDog schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:03:
Maar dat 1300 (zoals Brad Pitt schreef) personen op XDA developers allemaal iets zien wat er helemaal niet is, lijkt me wel sterk ;)
Niet 1300 personen uiteraard :P In dat topic zijn ruim 1300 posts. Met daarin zat mensen met "perfecte" schermen. Wat dus meteen werd gedebunked. Met deze wetenschap in het achterhoofd blijf ik het dan ook amusant vinden dat er heel toevallig in ons kikkerlandje wél een paar 100% perfecte schermen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Nou ik weet niet wat de Canon Ixus 105 voor camera is maar ik krijg m'n foon er niet scherp op :?
1 foto is wel goed gelukt maar toen had ik de brightness nog op 100% staan 8)7

Ik ga het straks thuis ff nog een keer proberen met een andere camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
Ach niemand hoeft zijn gelijk te halen, zo'n foto leidt toch maar weer tot een nutteloze discussie.
Ik ben er net als Brad Pitt van overtuigd dat de schermen van de S2 niet perfect zijn.
Of je je daar druk om moet maken is een tweede.
Doe ik in elk geval niet.
Heb inmiddels wel leren accepteren dat massa-producten in de ogen van een perfectionist nooit perfect zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
StrayDog schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:11:
Of je je daar druk om moet maken is een tweede.
Doe ik in elk geval niet.
Precies, same here. Gele waas? Ja hoor. Retentie? You bet. Tevreden mee? Helemaal.
Heb inmiddels wel leren accepteren dat massa-producten in de ogen van een perfectionist nooit perfect zijn ;)
Ook dat is waar. Toen ik net mijn tv kocht (een Kuro) snapte ik de recensies ook niet helemaal. Hoe kon men zó lovend zijn en de behoorlijk opvallende nadelen niet hebben geconstateerd? Was binnen een week dan ook gebanned van wat Pioneer fora omdat je daar dus (eigenlijk net als hier helaas) niet (gefundeerd) kritiek mocht geven op het nieuwe speledingetje. Overdreven en overmatig enthousiasme: ga zo door! Negatief zijn: moven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

[...]
Ok, ik wil niet lullig doen maar dit is de laatste foto en reply die ik post betreft grijs en gele gloed :P In 10 jaar dat ik bij GoT zit heb ik nog nooit zoveel werk voor iets hoeven doen. 8)7
Foto’s heb ik op die manier genomen om minimaal weerspiegeling te houden en zonder flash.

De foto’s die ik heb gezien hebben duidelijk iets aan de linker kant, en bij die van mij zie ik het gewoon niet met blote ogen en op foto, mochten jullie nog steeds iets zien dan ligt het aan mijn ogen die inmiddels 38 jaar oud zijn :D Kijk wel even naar originele foto zo uit de camera.

Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z298/Bl4ckW0lfi3/d2grijssgs2.jpg
Klik voor originele foto rechtstreeks uit camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reptile-X schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:27:
[...]

Ok, ik wil niet lullig doen maar dit is de laatste foto en reply die ik post betreft grijs en gele gloed :P In 10 jaar dat ik bij GoT zit heb ik nog nooit zoveel werk voor iets hoeven doen. 8)7
Foto’s heb ik op die manier genomen om minimaal weerspiegeling te houden en zonder flash.

De foto’s die ik heb gezien hebben duidelijk iets aan de linker kant, en bij die van mij zie ik het gewoon niet met blote ogen en op foto, mochten jullie nog steeds iets zien dan ligt het aan mijn ogen die inmiddels 38 jaar oud zijn :D Kijk wel even naar originele foto zo uit de camera.

[afbeelding]
Klik voor originele foto rechtstreeks uit camera
Ziet er netjes uit hoor! Zo ziet de mijne er ook namelijk uit. Heel mijn scherm mankeert niets, echter zitten er alleen een paar krasjes op.. (heeeeeeeel zonde natuurlijk..:()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Reptile-X schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:27:
mochten jullie nog steeds iets zien dan ligt het aan mijn ogen die inmiddels 38 jaar oud zijn :D Kijk wel even naar originele foto zo uit de camera.
Mja, ik mag toch echt hopen dat je op deze foto waar een klein stukje van je scherm is gespiegeld toch echt wel overduidelijk ziet dat dat gekopieerde stukje gewoon van blauwig aan de linkerkant naar gelig aan de rechterkant verloopt... Dus jouw linkerkant is ook gewoon geel/gelig. Nogmaal, iedereen heeft het :P
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:37:
Zo ziet de mijne er ook namelijk uit.
Dat wil ik ongezien geloven ja.
Heel mijn scherm mankeert niets
Dat is natuurlijk een leuke gedachte maar helaas geheel niet waar. Voor jóu misschien wel, dat kan.

[ Voor 23% gewijzigd door Brad Pitt op 04-07-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Gewoon een zwarte theme installeren, dan zie je er niks meer van ;)

Zullen we het nu weer over de accu duur hebben..... :p O-) :+

[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 04-07-2011 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
Golf2vr6 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:41:

Afbeeldingslocatie: http://www.mywebpower.com/graphics/media/michael-jackson/michael-jackson-thriller-eating-popcorn-animated.gif

Sorry voor offtopic. Ik kon het niet laten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Golf2vr6 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:41:
Waarom denk je dat ik dat doe :)

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/S2_Litening15_03.jpg
Of gewoon nog weer een topic openen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Reptile-X: jouw scherm is gewoon goed (net als je ogen). Mijn scherm ziet er exact hetzelfde uit en heeft ook nergens "last" van.

@Brad Pitt: ooit gehoord van de term "mierenneuker"? :p Ik zie helemaal niets, behalve dat de telefoon scheef ligt en vanwege de slechte (lees: niet profesionele) belichting er een kleurverschil ontstaat in de weerspiegeling.

@Golf2vr6: daar hebben we tegenwoordig een apart topic voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie theme
Welke is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:46:
@Brad Pitt: ooit gehoord van de term "mierenneuker"? :p Ik zie helemaal niets, behalve dat de telefoon scheef ligt en vanwege de slechte (lees: niet profesionele) belichting er een kleurverschil ontstaat in de weerspiegeling.
Vandaar dat bij álle plaatjes altijd de linkerkant die verkleuring vertoond ja? Denk eens rationeel na en begin niet wéér met dat onvolwassen gedoe.
Is geen theme. Gewoon stock Touchwiz met een geheel zwarte achtergrond en klaar :)

[ Voor 18% gewijzigd door Brad Pitt op 04-07-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Brad Pitt schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:45:
[...]

Waarom denk je dat ik dat doe :)

[afbeelding]

[...]

Of gewoon nog weer een topic openen :P
Same here:

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2hye0jn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/o9flvq.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/25ko3k2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Golf2vr6 Welke themes draaien jullie

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:38:
[...]

Dat is natuurlijk een leuke gedachte maar helaas geheel niet waar. Voor jóu misschien wel, dat kan.
Nouja.. oké.. je hebt gelijk.. er zitten een paar krasjes op.. maar so what? Heb echt geen last van kleurverschil of iets dergelijks.. Dus ach.. wat je met het blote oog niet ziet, is ook niet erg.. Je kan je er dan toch immers niet aan storen..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:57:
Heb echt geen last van kleurverschil of iets dergelijks..
Notificatie balk omlaag trekken, foto maken, uploaden. Gele verloop 100% zeker zichtbaar. Achteraf zeggen dat jij het niet zien en je er niet aan stoort. Kunnen we weer verder. Iets roepen zonder bewijs is nogal zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:00:
[...]

Notificatie balk omlaag trekken, foto maken, uploaden. Gele verloop 100% zeker zichtbaar. Achteraf zeggen dat jij het niet zien en je er niet aan stoort. Kunnen we weer verder. Iets roepen zonder bewijs is nogal zinloos.
foto maken met een losse camera of "printscreen"..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:52:
@Golf2vr6 Welke themes draaien jullie
Steel_Blue_CM7_Theme_for_Litening_ROM_v1.5

Met wat aangepaste dingen zoals:

esk0dr0id_dialer+phone_litening1.5
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/14kl5b4.jpg

Black Market:
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/4hv6ty.jpg

Enz, allemaal te vinden via:
http://forum.xda-develope...lay.php?f=1059&order=desc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:02:
foto maken met een losse camera of "printscreen"..?
Ik acht de kans rond de 100% dat met een printscreen het resultaat pixel perfect en helemaal top gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:04:
[...]

Ik acht de kans rond de 100% dat met een printscreen het resultaat pixel perfect en helemaal top gaat zijn.
Waarom zou ik het dan moeten doen als je zelf vooraf al weet dat er geen problemen mee zijn? Naïef or something? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:05:
Waarom zou ik het dan moeten doen als je zelf vooraf al weet dat er geen problemen mee zijn? Naïef or something? :?
Never mind ook. Er zijn geen domme vragen zeggen ze wel eens. Een printscreen is wat het toestel intern "rendert" en zo hè. Dus als jij daar een grijze achtergrond laat weergeven is een printscreen uiteraard ook gewoon 100% egaal grijs, want het is geen foto. Je maakt slechts een kopie van het geheugen zeg maar.

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 04-07-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:05:
[...]

lol denk even na...... en lees eens goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Brad Pitt schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:09:
[...]

Even foto van maken en in dit forum plaatsen. Kleine 1300 reacties met nul telefoons met egaal scherm. Elke telefoon die daar is geplaatst die "perfect" is was dat uiteraard niet: elke S2 (tot nu toe) heeft daar last van.
Link gevolgd, geen gele vlek te zien...
Tis nu licht buiten, zal vanavond nog eens proberen...

Maar volgens mij moet ik dan echt heeeeeeel goed kijken... 8)7

Die button vind ik erger, dat ie zo rammelt ;)

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:44
Om eerlijk te zijn ik weet niet helemaal goed of de nadelen van SAMOLED+ opwegen tegen de voordelen. Blijkbaar hebben letterlijk alle exemplaren problemen, gaande van gele kleur linkerkant, kapotte pixels, strepen in het scherm, cirkels, blauwe waas. En dan na 3 maand ga je ook nog merken dat je keyboard of notificatiebalk is ingebrand.
Soms denk ik dat ik liever een SGSII had maar dan met S-LCD scherm. Iets minder leuk beeld, maar wel zonder problemen, en geen gezeur met inbranden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Niet alles hoor, maar wel met voldoende kennis van zaken. Dat die niet altijd leuk zijn of niet in iemands straatje passen....tja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melodicloud
Gerelateerd aan de Galaxy S2:

Ik lag vannacht in bed wat YouTube filmpjes te kijken en op Tumblr te browsen terwijl mijn mobiel aan de oplader hing. Ging even bij het batterijschema kijken toen ik zag dat de batterij omlaag ging... Wat wel erg raar was aangezien hij aan de oplader lag. Voelde even aan de achterkant van de mobiel: heet! Heb hem in een hoesje dus heb het niet erg door. Heb hem maar uitgezet en de batterij er uitgehaald, aangezien deze verbrand rook. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De foto's:

foto's doen het niet meer.. :S

Zeg nou eerlijk.... er is hier toch niets geels op te zien.....

edit: heb geen idee hoe ik ze kleiner kan maken, 't is namelijk mijn eerste keer dat ik op tweakers foto's post.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik zie toch duidelijk links een gele waas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
Pyrone89 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:33:
Ik zie toch duidelijk links een gele waas.
Ik ook hoor, maar het begint zoals voorspeld nu (alweer) helemaal uit de hand te lopen met deze discussie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
Wanneer je zoals ik niets kan zien van gele waas bij normaal gebruik is er IMHO geen probleem voor mij.
Ik heb geen dode pixels, strepen, enkel misschien in sommige toestanden dat de camera die gele waas heeft... en dat zal wel opgelost worden met een firmware.

IK ben er heel content mee en iedereen (echt iedereen) maakt een opmerking dat het scherm zo fantastisch is.

Ik heb hem ong. een maand en haal meestal >2 dagen met de batterij... dit weekend 2 dagen en 20h.... goed genoeg voor mij... _/-\o_
Pagina: 1 ... 25 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.

Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.

Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.

Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.