Nou. Ik ben het redelijk allemaal aan het volgen en heb de telefoon ongeveer een maandje nu zo. Gekocht Typhone en op 9 Juni geleverd.
Me batterij gaat goed mee vaak toch wel 2 dagen makkelijk, doe er veel mee.
Scherm, niets op te merken van dode pixels of weet wat.
Nadeel wat zovele al gemeld hebben, de camera. Ik heb net weer eens tests gedaan en het lijkt erger geworden na de laatste camera update van de 22e. (ervoor was er ook eentje meen ik)
Zie het resultaat, schrok me kapot! Het is de ene keer erger dan de andere keer. Was net ook in de winkel, zie de foto's. (bij me S1 had ik geen last van groen/roze trouwens)
Zonder flits is het minimaal maar soms wel erg storend, maar met flits wordt het enorm versterkt, nu op een wit blaadje heb ik wel het ergste wat ik gezien heb... Wat moet ik ermee. Bij woonkamer situaties enz heb ik meer in de hoeken een groene gloed maar soms ook in de buurt van gezichten. Ligt aan de situatie.
Zal waarschijnlijk weinig aan te doen zijn dan te wachten op meer updates, kan toch niet zo moeilijk zijn dat ze dat eens gaan verhelpen.
Buiten = minder last van rood-groen (zonder flits).
Met flits krijg ik heel vaak het groen weer terug ene keer meer als de ander.
Binnen = roodachtig midden heb ik vaker binnen zonder flits. Enkel keer helemaal nergens last van. (op me werk prachtopnamen van binnen zonder gloeden. Naar mijn idee combinatie van belichting en omgevingkleuren.
Tel FW vanaf begin: PDA:KE2 / PHONE:KDJ / CSC:KE1 (XEN)
Cam FW Ver: OCEF02
Phone FW Ver: TBEC28
Foto snel gemaakt in winkel paar uur geleden. De groene vlek in het midden (heb er nog een foto van waar hij wat erger is). Hoewel het op de telefoon groener uitziet dan als je hem op de pc bekijkt.
KLIK VOOR GROTERE VERSIES OP FOTO
Met flits op een wit blaadje dichtbij.
Buiten uit een rijdende auto.
Op bezoek en ff een test met een tafel.. Zoals je ziet roodachtig.
En hier de Galaxy S1 ....
[
Voor 35% gewijzigd door
Verwijderd op 01-07-2011 22:04
]