Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 50 Laatste
Acties:
  • 365.250 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

En dit is toch waarom ik zo van dit forum hou he: snelle antwoorden van gebruikers met ervaring. En mensen die niet te beroerd zijn wat uit te proberen / te modden / tweaken als dat nodig mocht zijn... :)
Ik ga hier alweer een tijdje mee, maar het blijft me toch opvallen hoe goed dit board sociaal werkt.

/offtopic

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 14:12
fastroger schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:57:
weet iemand of je de camera firmware kunt downgraden? en evt hoe?
Kan weinig vinden op google en ook niet in dit topic.
heb ik ook gedaan gewoon het app-je deïnstalleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 18:01
Als ik een SMS stuur soms dan slaagt hij dat op als een concept.

Ik zou bij God niet weten hoe ik dat doe maar dan staat er achter die persoon in kwestie in het rood 'Concepten'.

Het probleem is dat ik niet weet waar hij die opslaat noch hoe ik er in slaag om alsnog een bericht als een concept op te slagen?

Verder weet ik wel uit ondervinding dat als ik naar die persoon dan een leeg bericht stuur of iets anders dat dan het concept weer weg is.

Raar allemaal of weet er iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
FunZip schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:33:
[...]

maar dan lijkt hij toch wel te werken als hij "alle routers uit de buurt ziet".....is er dan niets anders aan de hand.....IP conflict; ander kanaal misschien.....?
gedaan en nu zietie hem wel, maar van versterken is geen sprake!, Teruggebracht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastroger
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-01-2022
en waar kan ik dat doen?
Paul van Druten schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 18:47:
[...]

heb ik ook gedaan gewoon het app-je deïnstalleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
het staat als een applicatie dus applicaties beheren en dan wissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:52
Sinds ik deze ROM heb geinstalleerd werkt mijn batterij als een tierelier. :) . Heb ze van samfirmware er al allemaal opgehad maar deze werkt echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
Astratuner schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 18:57:
Als ik een SMS stuur soms dan slaagt hij dat op als een concept.

Ik zou bij God niet weten hoe ik dat doe maar dan staat er achter die persoon in kwestie in het rood 'Concepten'.

Het probleem is dat ik niet weet waar hij die opslaat noch hoe ik er in slaag om alsnog een bericht als een concept op te slagen?

Verder weet ik wel uit ondervinding dat als ik naar die persoon dan een leeg bericht stuur of iets anders dat dan het concept weer weg is.

Raar allemaal of weet er iemand hier meer over?
Bij mij staan de concepten gewoon in de conversatie (alle berichten van 1 persoon dus), als ik het conceptbericht helemaal leegmaak dan verdwijnen de rode letters 'concept' bij mij. Hoe je een bericht zonder het aan een persoon te koppelen opslaat als een concept weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:30
Heb vandaag deze app geinstalleerd https://market.android.co...=com.explorerdc.timelapse
En volgens de features kan je het shuttergeluid uitzetten. Hoe doe ik dit?
En als ik mijn telefoon op stil zet, ook dan geven alle apps/spellentjes gewoon geluid, terwijl mijn phone op stil staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Als je bij de Xperia Arc inzoomt in de browser dan maakt ie ook de letters meteen scherp.
Dit is bij de SGS2 niet het geval,
Dus mijn vriend (die de arc heeft) beweert dat als zijn telefoon niet automatisch scherp stelt net zo soepel loopt als mijn browser.

Dus mijn vraag,
Kan ik instellen dat ik tijdens het inzoomen automatisch scherpstelt of is er een browser in de market die dit doet?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
mtlife schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 20:21:
[...]

Bij mij staan de concepten gewoon in de conversatie (alle berichten van 1 persoon dus), als ik het conceptbericht helemaal leegmaak dan verdwijnen de rode letters 'concept' bij mij. Hoe je een bericht zonder het aan een persoon te koppelen opslaat als een concept weet ik ook niet.
Nee nee begrijp me niet verkeerd, hij slaagt dat bericht op als een concept en koppelt dat weldegelijk aan een persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
jeroendh schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 20:21:
Heb vandaag deze app geinstalleerd https://market.android.co...=com.explorerdc.timelapse
En als ik mijn telefoon op stil zet, ook dan geven alle apps/spellentjes gewoon geluid, terwijl mijn phone op stil staat.
Ben ook wel nieuwsgierig naar het uitzetten van het geluid bij spelletjes, in het slide menu bij de wifi en gps op stil zetten werkt niet voor media bestanden... (en spelletjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor dat laatste is RealSilent uit de market een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastroger
  • Laatst online: 27-01-2022
Als ik naar Applicaties beheren ga en op alles druk zie ik het camera appje wel staan maar kan niks uninstallen?
Paul van Druten schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 19:52:
[...]

het staat als een applicatie dus applicaties beheren en dan wissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
Astratuner schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 20:24:
[...]

Nee nee begrijp me niet verkeerd, hij slaagt dat bericht op als een concept en koppelt dat weldegelijk aan een persoon.
Als je die de berichten van die persoon waar concepten bij staat opent, krijg je dan niet je concept te voorschijn in het 'nieuw bericht' vak onderaan je scherm? Daar staat het bij mij in. Als ik dan dat bericht wis, dus met backspace helemaal leeg dan verdwijnt het concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Laatst online: 22:30
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 20:27:
[...]

Voor dat laatste is RealSilent uit de market een oplossing.
Werkt helaas niet voor de camera (ook niet voor de timelaps app). Verder doet het programma het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
mtlife schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 20:28:
[...]

Als je die de berichten van die persoon waar concepten bij staat opent, krijg je dan niet je concept te voorschijn in het 'nieuw bericht' vak onderaan je scherm? Daar staat het bij mij in. Als ik dan dat bericht wis, dus met backspace helemaal leeg dan verdwijnt het concept.
mtlife,

je hebt helemaal gelijk! Dan moet ik terwijl ik het bericht verzond toch nog ergens een letter aan hebben geraakt waardoor hij dit deed. En ik maar zoeken naar een specifiek bericht maar ik kon nooit niets vinden haha, nu weet ik waarom.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
Net gedownload: WeFi - Automatic WiFi lijkt prima de werken!

In de market staat wel: by Luuk– 9 mei 2011

NIET INSTALLEREN OP GALAXY S!! Het gaat even goed, maar na een tijdje houdt je wifi er opeens mee op en mag je een harde reset doen!

ervaringen op de S2??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mtlife schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 20:26:
[...]

Ben ook wel nieuwsgierig naar het uitzetten van het geluid bij spelletjes, in het slide menu bij de wifi en gps op stil zetten werkt niet voor media bestanden... (en spelletjes)
Volgens mij moet de telefoon geroot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-08 07:41
Misschien domme vraag, is de Galaxy S2 makkelijk te rooten ?
Ik kon niks vinden hierover op tweakers dus stel ik de vraag mar.
Ik overweeg dit toestel te kopen en had erst op google gezocht maar in diverse artikelen las ik dat het nogal omslachtig is. Elk geval niet met z4root.
Ik ben ook nieuw in Android.

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:20
skatebiker schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:33:
Ik overweeg dit toestel te kopen en had erst op google gezocht maar in diverse artikelen las ik dat het nogal omslachtig is. Elk geval niet met z4root.
Dan zou ik toch maar een bril aanschaffen:

[Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:57
skatebiker schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:33:
YouTube: ‪Kanaal van MobileTechVideos‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat die a... Rechtsvanboven op het scherm is. ik krijg het ook niet geselecteerd.
Afbeeldingslocatie: http://img861.imageshack.us/img861/1095/sc20110629231318.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 20:49

jefjef

learning by doing

wat ik mis in deze verder pracht phone is visual voicemail. Heb dit namelijk gehad op mijn iPhone4 en je wilt niets anders meer! Ik gebruik de SGS2 icm T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master4life
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:20:
Weet iemand wat die a... Rechtsvanboven op het scherm is. ik krijg het ook niet geselecteerd.
Ik heb hetzelfde icoontje daar maar dan zonder die a, en dat is hier gewoon om tussen de back/front camera te wisselen.

http://imgur.com/6lx92
(ps: heb zelf nog 2 icoontjes toegevoegd.)

[ Voor 10% gewijzigd door master4life op 30-06-2011 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jefjef schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:42:
wat ik mis in deze verder pracht phone is visual voicemail. Heb dit namelijk gehad op mijn iPhone4 en je wilt niets anders meer! Ik gebruik de SGS2 icm T-mobile
Gepatenteerd door Apple en dus niet beschikbaar op andere toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

master4life schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:53:
[...]

Ik heb hetzelfde icoontje daar maar dan zonder die a, en dat is hier gewoon om tussen de back/front camera te wisselen.
Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/1474/sc20110630062448.jpg

Ècht niet, kijk maar. Heb de snelkoppelungen weggedaan maar het is er nog altijd en er gebeurt niets als ik er op klik

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 06:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:20:
[afbeelding]
voor- achtercamera wisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is het echt niet, heb het vaste icoontje verwijdert en nu ligt de "a..." bloot en kan ik er nog niet op klikken (maw. er gebeurt niets). Heb echt geen idee vanwaar dit komt en/of wat de functie is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 07:18:
[...]

Dat is het echt niet, heb het vaste icoontje verwijdert en nu ligt de "a..." bloot en kan ik er nog niet op klikken (maw. er gebeurt niets). Heb echt geen idee vanwaar dit komt en/of wat de functie is...
Lijkt wel een glitch. Misschien even buffer/cache leegmaken van de camera in instellingen->applicaties->beheer->camera.
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 00:16:
[...]

Kijk eens of er een applicatie bestaat die als voicemail kan dienen als je root bent. Of je kijkt naar google voice en maakt stiekem alles in USA aan :P.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:25

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 07:18:
[...]

Dat zou het echt wel moeten zijn! Dat het bij jou niet werkt en er anders uitziet dan bij anderen is weer wat anders.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
l3art schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 08:43:
[...]

Dat zou het echt wel moeten zijn! Dat het bij jou niet werkt en er anders uitziet dan bij anderen is weer wat anders.
+1 :)

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Laatst online: 19-09 09:04
rwarmink schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 20:18:
Sinds ik deze ROM heb geinstalleerd werkt mijn batterij als een tierelier. :) . Heb ze van samfirmware er al allemaal opgehad maar deze werkt echt.
Wat? hij werkt zo hard dat ie in 1 uur leeg is? 8)7 :o Geef eens wat meer info...?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04
tinus73 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:16:
Wat? hij werkt zo hard dat ie in 1 uur leeg is? 8)7 :o Geef eens wat meer info...?!
Nee, is voorlopig de Rom met de beste accuduur. Was ook positief verrast.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 08:17:

Kijk eens of er een applicatie bestaat die als voicemail kan dienen als je root bent. Of je kijkt naar google voice en maakt stiekem alles in USA aan :P.
Ja, dat kan wel zo zijn. Maar dat is nog steeds geen visual voicemail. Dat je software op je toestel kan installeren welke voor je opneemt als jij dat niet doet is niks nieuws, bestaat al sinds de Symbian tijden. Call Recording en Voicemail forwarding van Google Voice is ook niks nieuws, sommige VoIP providers bieden dezelfde service. Sturen het opgenomen bericht naar je mailbox. Vodafone heeft ook maar dat gaat niet automatische, je moet zelf aangeven tijdens het beluisteren dat je dat specifieke bericht wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

tinus73 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:16:
[...]

Dan wel graag hier: [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware, zodat die info een beetje bij elkaar blijft staan. Ik heb hem in ieder geval vast gedownload, nu wachten tot de SGS2 binnen is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Laatst online: 18-09 18:27

pjvandesande

GC.Collect(head);

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 00:16:
[...]

Visual Voicemail is gewoon beschikbaar op andere toestellen en platformen. Zo ook op Android. Alleen bied T-Mobile Nederland hier geen aansluiting voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Niet online
Hoe kan ik er voor zorgen dat apps op de usb storage (sd card) van mijn telefoon opgeslagen wordt, in plaats van de externe sd card. Onder manage applications / sd card staat ook aangegeven hoeveel ruimte ik hier over heb, maar als ik "move to sd card", gooit de telefoon het toch op mijn externe sd card ipv die van de telefoon? Is dit ook mogelijk zonder de app 'App2SD' ?

edit: na wat heen en weer geschuif, lijkt het alsof App2SD het ook alleen maar op slaat op de externe sd card.

edit2: weer wat meer info hierover, begrijp die 2 gig ruimte op de phone nu pas:
In simple terms, there's 16GB of flash memory in the GS2. Some of that is reserved for the OS, and 2GB of the remainder is available as Device memory. This is the area we've become accustomed to knowing as "internal storage" in prior handsets and (as before) is the default installation location for apps.

The remaining space, approx 11.5GB, is available as USB storage.

Blijkt dat apps niet op usb storage mogelijk is, dat is alleen voor muziek etc. Als anderen iets anders hebben gevonden of ik het hier mis heb, hoor ik het nog graag.

[ Voor 52% gewijzigd door kronk op 30-06-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 16:29
Ik heb vanochtend mijn Galaxy S2 ontvangen en ben nu bezig het toestel in te stellen.
Ik probeer mijn telefoon te registreren bij samsung dive, alleen heb ik niet de optie om een samsung account toe te voegen welke wel nodig is voor de dienst.
Heeft het er mee te maken dat mijn Galaxy T-mobile branded is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Leuk ding die SGS2 zover, alleen ik vind de battery life erg teleurstellend, helemaal als ik het vergelijk met mijn SGS die de 2 dagen wel haalt, met de SGS2 haal ik misschien net de 12 uur......iemand nog tips of is het wachten op een nieuwe FW?

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Laatst online: 01:41
Ik heb de SGS2 nu al enkele dagen, maar samsung heeft aardig wat apps voorgeinstalleerd waarvan sommige het niet doen en totaal nutteloos zijn omdat ik het toch niet gebruik. Ik kan ze niet verwijderen door het lang in gedrukt te houden.

Weet iemand hoe ik deze voorgeinstallerde wel kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DapperKonijntje schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 14:03:
Leuk ding die SGS2 zover, alleen ik vind de battery life erg teleurstellend, helemaal als ik het vergelijk met mijn SGS die de 2 dagen wel haalt, met de SGS2 haal ik misschien net de 12 uur......iemand nog tips of is het wachten op een nieuwe FW?
die van mij gaat 48 uur mee met 1 accu.
ligt eraan wat je ermee doet en hoe je instellingen zijn.
Als je terugleest zie je dan een factory reset ook wil helpen.
memo001 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 14:33:
Ik heb de SGS2 nu al enkele dagen, maar samsung heeft aardig wat apps voorgeinstalleerd waarvan sommige het niet doen en totaal nutteloos zijn omdat ik het toch niet gebruik. Ik kan ze niet verwijderen door het lang in gedrukt te houden.

Weet iemand hoe ik deze voorgeinstallerde wel kan verwijderen?
die kun je niet zomaar verwijderen.
echter werken ze gewoon allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Ik was begonnen met voor mijn vakantie een 16GB microSD vol te gooien met films. Probleempje, films zijn te groot voor FAT32 (groter dan 4GB). NTFS leest hij niet, heb ik ergens gelezen, maar zijn internet bestandsysteem is toch EXT4? Iemand ervaring met een EXT4 geformatteerde microSD, of moet ik gewoon niet moeilijk doen en die mkv's in tweeën hakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Laatst online: 01:41
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 14:42:

die kun je niet zomaar verwijderen.
echter werken ze gewoon allemaal?
Ik wil je juist verwijderen, en 2 daarvan werken bij mij niet. Geven een foutmelding :) Maar dat maakt niet uit, omdat ik die dingen toch nooit hoef aan te raken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
memo001 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 14:45:
[...]

Ik wil je juist verwijderen, en 2 daarvan werken bij mij niet. Geven een foutmelding :) Maar dat maakt niet uit, omdat ik die dingen toch nooit hoef aan te raken!
zie: [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware

Rooten en via Titanium Backup freezen/verwijderen.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje

DapperKonijntje

Draw monkey

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 14:42:
[...]

die van mij gaat 48 uur mee met 1 accu.
ligt eraan wat je ermee doet en hoe je instellingen zijn.
Als je terugleest zie je dan een factory reset ook wil helpen.
Factory reset heb ik gedaan, dat maakte niets uit, instellingen en gebruik zijn hetzelfde als op mijn SGS waar ik 2 dagen mee kan doen.

Maargoed misschien dat na een paar keer laden de duur nog verbetert.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Hey!

Ik heb net mijn GS2 binnen, en wou even wat testen. Eerst een AVI-bestandje op de GS2 gezet, werkte prima. Ik wou net een aflevering van Planet Earth echter kopieren naar mijn galaxy s2 (de movies folder) en dan krijg ik een windows explorer has stopped working message. Reboot mocht niet baten. Hoe kopieren jullie normaal jullie bestanden naar de GS2? Is het erg belangrijk om te encoderen? Enige tips?

Ten tweede vraag ik me af hoe ik zeker weet dat mijn telefoon GEEN data stuurt of ontvangt buiten mijn wifi thuis. Ik wacht nog een maand (:S) totdat mijn Hi abbonement van kracht gaat en zit dus nog op een sim-only van vodafone waar geen internet bij zit. Ik wil een hoge telefoonrekening voorkomen, vandaar.

Verder nog tips voor een nieuwe gebruiker? Ik sta open voor alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
TheProf82 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:26:
Ten tweede vraag ik me af hoe ik zeker weet dat mijn telefoon GEEN data stuurt of ontvangt buiten mijn wifi thuis. Ik wacht nog een maand (:S) totdat mijn Hi abbonement van kracht gaat en zit dus nog op een sim-only van vodafone waar geen internet bij zit. Ik wil een hoge telefoonrekening voorkomen, vandaar.
Heb je uberhaupt gezocht in de instellingen? Instellingen > Draadloos en netwerk > Mobiele netwerken is de plek waar je wezen moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 14:42

Druk op de uitknop, kort... Daar staat data verbinding uitschakelen. Het tekentje (3g of hsdpa) bovenin je scherm verdwijnt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Dankje. Ik had dat al wel gevonden, maar wil het gewoon zeker weten. Verder nog tips als ik graag media (vooral series) wil kijken op mijn GS2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DapperKonijntje schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 14:03:
Dapper konijntje,wees eens dapper en lees het topic eens door,staat er tot vervelens toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eew schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 14:43:
Ik was begonnen met voor mijn vakantie een 16GB microSD vol te gooien met films. Probleempje, films zijn te groot voor FAT32 (groter dan 4GB). NTFS leest hij niet, heb ik ergens gelezen, maar zijn internet bestandsysteem is toch EXT4? Iemand ervaring met een EXT4 geformatteerde microSD, of moet ik gewoon niet moeilijk doen en die mkv's in tweeën hakken?
Waarom zou je HD films kijken op een non-HD scherm. To-Ta-Le onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Hoeveel RAM gebruiken jullie volgens taakbeheer? Het viel me op, na een reboot is het 160/180MB. Na een paar minuten is het al rond de 220. Als ik een paar uur daarna kijk is het soms al rond de 300, en laatst was het zomaar 530MB terwijl niks aan stond, geen apps, internet of whatsapp e.d.

Als ik dan doe ''wis geheugen'' dan wil hij vaak wel weer rond de 260 gaan, maar na een tijdje is het weer 350.

Mijn broers SGS1 (lees: één) verbruikt met android 2.3.3 maar 166MB.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
TheProf82 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:30:
Dankje. Ik had dat al wel gevonden, maar wil het gewoon zeker weten. Verder nog tips als ik graag media (vooral series) wil kijken op mijn GS2?
De tip die ik je mee wil geven is om even Het algemeen beleid door te nemen. We verwachten namelijk wat meer inzet van je dan wat je nu laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickyy schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:54:
Hoeveel RAM gebruiken jullie volgens taakbeheer? Het viel me op, na een reboot is het 160/180MB. Na een paar minuten is het al rond de 220. Als ik een paar uur daarna kijk is het soms al rond de 300, en laatst was het zomaar 530MB terwijl niks aan stond, geen apps, internet of whatsapp e.d.

Als ik dan doe ''wis geheugen'' dan wil hij vaak wel weer rond de 260 gaan, maar na een tijdje is het weer 350.

Mijn broers SGS1 (lees: één) verbruikt met android 2.3.3 maar 166MB.
Wat is het probleem? Apps die hij gedraaid heeft blijven in je geheugen staan, hierdoor starten ze later sneller op. De SGS 1 heeft 512 MBRAM, daarom is hij sneller geneigd om het geheugen op te schonen. Maar zolang het geheugen van je SGS II niet vol raakt laat hij programma's erin staan.

Als je een zwaar spel opstart haalt hij andere apps automatisch uit je geheugen. Dus is het geen probleem. Met een taskkiller je geheugen leeg houden is wel een optie, maar in principe voegt het niks toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
rickyy schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:54:
Sterker nog, meestal wordt gewoon je hele geheugen gebruikt om dingen in te cachen. Hetgeen taakbeheer aangeeft is meestal nog erg bescheiden, doe maar eens een free in een command prompt, dan zie je dat zo goed als al het geheugen wordt gebruikt. En dat is maar goed ook, dan starten dingen tenminste snel op.

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/SC20110630-175452.jpeg

Taakbeheer gaf hierbij dan 475MB/837MB aan. Er wordt dus immens veel gecached.

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 30-06-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Er is geen probleem, ik wilde gewoon weten hoe of wat. Bedankt, nu weet ik dat dus. Ik zit namelijk de hele tijd het geheugen te wissen omdat ik denk dat ie dan sneller wordt :+.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:12
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:52:
[...]

Misschien omdat hij ze al op zijn pc heeft staan en geen zin heeft om elke film speciaal voor de SGS2 te converteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Argh, zojuist weer een drain van 12% per uur gehad zonder dat ding te gebruiken. Kom er maar niet achter wat de oorzaak nou is. Rebootje en alle taken sluiten lost het wel op, maar ideaal is het niet als je net hebt opgeladen en 4 uur later voor het eerst ff erop kijkt en ziet dat er nog maar 48% over is... Normaal gebruikt ie ~1% per uur zonder hem te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 04:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hoe weet ik of een S II "uit een bepaald gebied komt" en dus een Tegra of Exynos processor heeft en een S Amoled of een ander scherm? Vrijwel elke website die ik ben tegengekomen heeft het namelijk over de Exynos en S Amoled, maar hier en daar lees je ook dat er variaties in de specificaties van de telefoons zitten.

Ik vermoed dat de meeste websites namelijk klakkeloos de standaard specificaties overschrijven.

En hoe zit het nu met die accutijden van dit soort smartphones. Er worden honderden uren vermeld, maar als ik de forumposts doorlees zie ik continue berichten van mensen die elke dag moeten opladen. Gaat dat om extreem gebruik? Of doorsnee? Met mijn huidige telefoon kan ik dagenlang sms'en en bellen, zonder me druk te maken over de stroom.

[ Voor 29% gewijzigd door Jorgen op 30-06-2011 18:32 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 23:13
Joss schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:21:
Argh, zojuist weer een drain van 12% per uur gehad zonder dat ding te gebruiken. Kom er maar niet achter wat de oorzaak nou is. Rebootje en alle taken sluiten lost het wel op, maar ideaal is het niet als je net hebt opgeladen en 4 uur later voor het eerst ff erop kijkt en ziet dat er nog maar 48% over is... Normaal gebruikt ie ~1% per uur zonder hem te gebruiken.
Dit herken ik ook op mijn S2. Let maar eens op, dit begint na installatie van een nieuwe app. Na een herstart werkt dan alles weer naar behoren.
Android begint een beetje op Windows 95 te lijken die moest je ook altijd opnieuw opstarten na install van iets nieuws... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Aloysxda schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:40:
Android begint een beetje op Windows 95 te lijken die moest je ook altijd opnieuw opstarten na install van iets nieuws... })
Onzin. Helemaal nergens last van. Installeer me suf. Battery drain nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 23:13
Brad Pitt schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:45:
[...]

Onzin. Helemaal nergens last van. Installeer me suf. Battery drain nihil.
Laat je ons dan ook even weten, met welke rom jij dit op hebt weten te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Aloysxda schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:48:
Laat je ons dan ook even weten, met welke rom jij dit op hebt weten te lossen ?
Lite'ning 1.5, draait prima. Zo goed als geen drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Aloysxda schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:40:
[...]

Dit herken ik ook op mijn S2. Let maar eens op, dit begint na installatie van een nieuwe app. Na een herstart werkt dan alles weer naar behoren.
Helaas heb ik daarvoor ook geen app geïnstalleerd. Zelfs helemaal niks gedaan behalve een smsje verstuurd en even gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Aauw! dit doet pijn...

Na negen en half uur batterij van vol naar leeg, bij mij komt het door een app die 15 euro kost, stom van mij dat ik het niet eerst 30 dagen heb geprobeerd maar ik was zo blij om een app te vinden die werkt met onze werk exchange server, dat ik het gelijk kocht na paar testjes...

Ik heb 11 mailtjes gehad en gelezen via Touchdown en een gesprek van een minuut gevoerd en dat was genoeg om de batterij naar 16% te brengen. Push e-mail optie van Touchdown trekt de batterij leeg als of het niets is, ik vermoed dat de systeem ook veel belast wordt door dit app en daarom bovenaan staat.

Dus app genaamd Touchdown is niet echt goed voor SGS2 batterij.

Verbruik:
Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z298/Bl4ckW0lfi3/batterij_verbruik.jpg

En fw enz.
Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z298/Bl4ckW0lfi3/systeem_info.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje

DapperKonijntje

Draw monkey

Ok ik weet wat de drain veroorzaakt bij mij, zodra de telefoon naar WiFi overgaat (aanzetten of overspringen van 3G), dan gaat ook wifi sharing aan wat batterij vreet, ik kan deze wel force closen, maar springt vanzelf steeds weer aan, heel vervelend.

Na een beetje onderzoek lees ik dat veel meer mensen hier last van hebben, wordt toch wachten op een nieuwe FW dan aangezien ik geen zin heb om te rooten of met custom roms aan de slag te gaan.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollefles
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-02 18:52
Reptile-X schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 19:03:
Aauw! dit doet pijn...

Na negen en half uur batterij van vol naar leeg, bij mij komt het door een app die 15 euro kost, stom van mij dat ik het niet eerst 30 dagen heb geprobeerd maar ik was zo blij om een app te vinden die werkt met onze werk exchange server, dat ik het gelijk kocht na paar testjes...

Ik heb 11 mailtjes gehad en gelezen via Touchdown en een gesprek van een minuut gevoerd en dat was genoeg om de batterij naar 16% te brengen. Push e-mail optie van Touchdown trekt de batterij leeg als of het niets is, ik vermoed dat de systeem ook veel belast wordt door dit app en daarom bovenaan staat.

Dus app genaamd Touchdown is niet echt goed voor SGS2 batterij.
Ik gebruik RoadSync (zonder push). Gaat wel goed. Lite'ning 1.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 21:35
Ik heb mijn galaxy s2 nu twee dagen in gebruik en ik heb een probleem met mijn accuduur. Ik haal net het einde van de dag bij intensief gebruik. Komt dat doordat het een nieuwe batterij is, of is er een andere goede oplossing voor?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04 12:05
Hey!

Ik heb net mijn GS2 binnen, en wou even wat testen. Eerst een AVI-bestandje op de GS2 gezet, werkte prima. Ik wou net een aflevering van Planet Earth echter kopieren naar mijn galaxy s2 (de movies folder) en dan krijg ik een windows explorer has stopped working message. Reboot mocht niet baten. Hoe kopieren jullie normaal jullie bestanden naar de GS2? Is het erg belangrijk om te encoderen? Enige tips?

3g watchdog, zo check je of er echt niets uit gaat (en kan je een limiet stellen):
https://market.android.co...dog&feature=search_result

APNdroid, handig om dingen uit te zetten, zoals 3g (handige widget, kan natuurlijk ook via startknop):
https://market.android.co...oid&feature=search_result

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Heb (denk ik) een klein probleempje.

Heb dit topic al ff doorzocht met wat zoektermen, maar kom het nog niet tegen. Ook al aardig wat gegoogled, maar kom het nergens tegen, dus kan maarzo zijn dat ik het me verbeeld:

De 'double tap' voor voice command als gesture werkt niet meer bij mij (behalve in Voice Command app zelf). Ik meende zelf dat het gisteren nog wel werkte waar ik ook zat (homescreen, internet, wherever...).

Any ideas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijsken schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:24:
Ik heb mijn galaxy s2 nu twee dagen in gebruik en ik heb een probleem met mijn accuduur. Ik haal net het einde van de dag bij intensief gebruik. Komt dat doordat het een nieuwe batterij is, of is er een andere goede oplossing voor?

Alvast bedankt!
Telefoon met batterij ongeveer een minuutje in de magnetron leggen op vol vermogen.

Hé... wat zie ik nu rechtsboven? Een zoekmogelijkheid. Zit ie daar al lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 15:51

Defspace

Administrator

Alvast bedankt!
Ik heb hetzelfde. Hang hem op me werk maar aan USB. Vind dit het grootste nadeel. Heb een taskkiller runnen, en tasker om te switchen tussen wifi en packetservice maar dit zou allemaal niet nodig moeten zijn om gewoon de dag door te komen. Daarbij vind ik opladen relatief lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
Defspace schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:32:
[...]

Ik heb hetzelfde. Hang hem op me werk maar aan USB. Vind dit het grootste nadeel. Heb een taskkiller runnen, en tasker om te switchen tussen wifi en packetservice maar dit zou allemaal niet nodig moeten zijn om gewoon de dag door te komen. Daarbij vind ik opladen relatief lang duren.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 21-09 18:10
thijsken schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:33:
[...]

Hopeloos -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04 12:05
Defspace schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:32:
[...]

Ik meen dat een taskkiller de batterij juist extra omlaag haalt. Ook kan je wifi gwn aan laten staan als je vaak van soort switcht, dan doet de sgs het automatisch.

edit: Ik heb zelf ook last van een erg korte batterijduur. Ik hoop dat ze het fiksen met updates (ik heb geen rom). En idd, het opladen duurt af en toe naar mijn idee lang (maar kan ook een inschattingsfout zijn ;)).

[ Voor 16% gewijzigd door Marnix72 op 30-06-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerXs
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-04 14:52
thijsken schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:33:
[...]

de accu even aandraaien in de bankschroef!!! en daarna de search functie gebruiken!!!!!!!!!!

[ Voor 46% gewijzigd door TweakerXs op 30-06-2011 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal mensen mogen nog eens de topicwaarschuwing lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
Je krijgt zo een PM.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 30-06-2011 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerXs
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-04 14:52
probeer eens APNdroid om eventueel netwerk verkeer in goede banen te sturen

switchen tussen wifi 3g schijnt nogal energie vretend te zijn namelijk

[ Voor 33% gewijzigd door TweakerXs op 30-06-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:52
Marnix72 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:35:
[...]

Ik meen dat een taskkiller de batterij juist extra omlaag haalt. Ook kan je wifi gwn aan laten staan als je vaak van soort switcht, dan doet de sgs het automatisch.

edit: Ik heb zelf ook last van een erg korte batterijduur. Ik hoop dat ze het fiksen met updates (ik heb geen rom). En idd, het opladen duurt af en toe naar mijn idee lang (maar kan ook een inschattingsfout zijn ;)).
Batterij opladen van leeg naar vol duurt ongeveer 2 uur en 45 minuten. Is niet heel snel (IPhone gaat idd een stukje sneller). Maar ik kan er vervolgens wel1.5 dag mee. Ik heb trouwens alles aanstaan (wifi, data, gps), heb voor alle e-mail accounts (4) push aanstaan, nieuwe twitter berichten komen live binnen en een live wallpaper.
Daarnaast gebruik ik de telefoon intensief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:52:
[...]

Omdat ik geen zin heb om ze te converteren. Ik vind het juist handig dat dat ding alles slikt, (behalve DTS geluid dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:30:
[...]

Telefoon met batterij ongeveer een minuutje in de magnetron leggen op vol vermogen.

Hé... wat zie ik nu rechtsboven? Een zoekmogelijkheid. Zit ie daar al lang?
Wat een zinnig antwoord, ik neem aan dat jij nooit fouten maakt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05:53

Alvast bedankt!
Bij intensief gebruik is het vrij normaal dat de accu het een dagje (12-16u?) volhoudt.
Het scherm van de SII is best groot. dus dat vreet stroom als een uitgehongerde olifant.
Als je toch nog een beetje extra speling wil hebben zijn er nog 2000 mAh accu's op internet te vinden (de huidige is 1650 mAh), maar bij intensief gebruik van deze telefoon moet je toch echt genoegen nemen met een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 20-09 16:45
Hier even een voorbeeld van hoe een drain kan toeslaan. Dit was met Litening 1.5 waarbij mijn accu het normaal goed volhoud.

Drain (gisteren):
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2qi7o5h.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/qwy2c5.jpg

Niks mis mee (vandaag):
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/o8z2n6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2b1cnl.jpg

Niks speciaals gedaan na de drain, gewoon aan de tiet vannacht. Je kunt dus alles doen om geen drain te krijgen.....maar het is gewoon een bug in 2.3.3.

Iets met mijn 2 centen ofzo!

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05:53
Raar dat als je gps 1 keer aangaat, opeens 20% van je lading verdwijnt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Volgens mij is dat geen 'drain', maar een moment waarop je telefoon is vastgelopen.

Als je telefoon vastloopt softwarematig, gebruikt hij nog wel stroom, maar wordt die batterij-grafiek niet meer bijgehouden.
Als de telefoon reboot (automatisch of omdat je erachter komt dat ie niet meer reageert) gaat de batterij-grafiek weer verder waar ie gebleven was, alleen er is opeens wel een bak(je) minder stroom over. Dus zie je die verticale drop-off. Het gat in de batterij-grafiek-registratie wordt namelijk niet weergegeven.

Ik hoop ik het begrijpelijk heb kunnen maken :P
Dat vastlopen kan natuurlijk wel door een bug in 2.3.3 komen. Heb het zelf nu 2x gehad. Maar afgezien daarvan haal ik vrij easily 30 uur op 1 batterij.

Momenteel bijjjjna 27 uur en precies 50% verbruikt.
Als dat zo doorgaat haal ik dus zelfs 54(!) uur.

[ Voor 6% gewijzigd door AzzKickah op 30-06-2011 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Sibrand schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:28:
Drop was later dan GPS ;)
AzzKickah schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:31:
Volgens mij is dat geen 'drain', maar een moment waarop je telefoon is vastgelopen.

Als je telefoon vastloopt softwarematig, gebruikt hij nog wel stroom, maar wordt die batterij-grafiek niet meer bijgehouden.
Als de telefoon reboot (automatisch of omdat je erachter komt dat ie niet meer reageert) gaat de batterij-grafiek weer verder waar ie gebleven was, alleen er is opeens wel een bak(je) minder stroom over. Dus zie je die verticale drop-off. Het gat in de batterij-grafiek-registratie wordt namelijk niet weergegeven.

Ik hoop ik het begrijpelijk heb kunnen maken :P
Dat vastlopen kan natuurlijk wel door een bug in 2.3.3 komen. Heb het zelf nu 2x gehad. Maar afgezien daarvan haal ik vrij easily 30 uur op 1 batterij.

Momenteel bijjjjna 27 uur en precies 50% verbruikt.
Als dat zo doorgaat haal ik dus zelfs 54(!) uur.
Geen vastloper gehad...geen reboot....niks van dat.

[ Voor 9% gewijzigd door Golf2vr6 op 30-06-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Sibrand schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:28:
Zijn telefoon is dan wel ook wakker met scherm aan en is misschien dan wel CF-Bench aan het draaien :D , dus... Vreemder is dat hij na die daling weer stijgt :+ ?

[ Voor 16% gewijzigd door Nivk op 30-06-2011 22:40 . Reden: CF-Bench hah ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Nivk schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:36:
[...]

Zijn telefoon is dan wel ook wakker met scherm aan en is misschien dan wel CF-Bench aan het draaien :D , dus... Vreemder is dat hij na die daling weer stijgt :+ ?
Nee dat 'lijkt' zo, vanaf het moment dat hij weer reageert is ie meteen even wakker want hij start dan opnieuw op. En het wordt in de grafiek gewoon tegen elkaar aangeplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Golf2vr6 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:34:

Kan natuurlijk goed zijn dat je dat niet hebt gemerkt. Je hebt dat ding niet elke minuut van de dag in je hand lijkt me.

Kut sorry, had ff moeten editten.. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door AzzKickah op 30-06-2011 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
AzzKickah schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:50:
[...]

Kan natuurlijk goed zijn dat je dat niet hebt gemerkt. Je hebt dat ding niet elke minuut van de dag in je hand lijkt me.

Kut sorry, had ff moeten editten.. 8)7
Drop is tijdens/tussen gebruik geweest. Toestel heeft naast me gelegen heeft niet ge-reboot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Golf2vr6 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:58:
[...]

Drop is tijdens/tussen gebruik geweest. Toestel heeft naast me gelegen heeft niet ge-reboot!
Hmmmzzz... :/

Ik heb dus zelf wel 2x zo'n verticale lijn gehad maar dat was 100% doordat ie was vastgelopen.
1x op m'n werk, en 1x toen ik wakker werd. Toen reageerde die niet. Batterij eruit, erin, en toen had ik die verticale drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:20
Golf2vr6 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:34:
[...]

Drop was later dan GPS ;)

[...]

Hoe dan ook, bij het eerste plaatje heb je je scherm iets van 3 uur aangehad en dan is je tel gewoon leeg. Is bij iedereen zo. Wel 2 onverklaarbare dropjes, maar dat kunnen gewoon fouten in de meting zijn.

Vind eigenlijk ook wel dat er al genoeg is gezeurd over de batterij. Iedereen weet het, iedereen heeft wel eens last van raar batterijgedrag dus tsja.. wachten op 2.3.4 en dan pas weer zeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
gebruiken jullie nou veel voice to text? aangezien dat dit best in een paar promoflmpjes werd gedemonstreerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Wat ik nog wou vragen: Wat moet je doen om te kunnen video-bellen?
Als ik voice-call doe, zegt ie gewoon 'Unable to make Voice-call'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

bollefles schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:15:
[...]

Ik gebruik RoadSync (zonder push). Gaat wel goed. Lite'ning 1.5.
Thanks for heads up, maar wij kregen niet voor elkaar om met RoadSync en paar andere apps om mail binnen te halen, onze ICT heeft paar vinkjes aan en uitgezet zover ze mogen maar niets hielp. Ik ga eens met devolpers van Touchdown mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Ben jij stiekem biertjes aan het drinken? ;)
Reptile-X schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 00:06:
Vandaag niet, als ik naar hun website kijk zie ik toch een kleine team, of bedoel je iets anders? We gaan wel een beetje off-topic maar goed.
Nu denk ik nog meer dat je aan het bier zit :D
'devolpers' ? ;)

[ Voor 47% gewijzigd door AzzKickah op 01-07-2011 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Vandaag niet, als ik naar hun website kijk zie ik toch een kleine team, of bedoel je iets anders? We gaan wel een beetje off-topic maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 14:42
Hoe hebben jullie je display ingesteld? op automatisch of percentage?
Ik heb litening 1.5 en mijn tel gaat gemiddeld zo'n 16 u mee, dan heb ik nog ong 10 %. Daarbij is het display vaak wel zo'n 50 % betreft. Waarbij ik het display meestal ongeveer 2 tot 2,5 u aan heb. Vraag me af of ik het scherm meer aan heb dan de rest? Zie nl vaker lagere tot veel lagere percentages display langs komen.
Als ik kijk naar Golf2vr6 dan zie ik dat er maar 21 % scherm is gebruikt.
Pagina: 1 ... 23 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.

Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.

Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.

Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.