Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 50 Laatste
Acties:
  • 365.251 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:31
Iemand die maandje geleden (29 mei) ook toevallig bon voor de SDkaart op de post heeft gedaan en nog niks heeft ontvangen? Had gehoopt dat die zo langzamerhand wel zou arriveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 16:45
Razer schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 18:29:
Iemand die maandje geleden (29 mei) ook toevallig bon voor de SDkaart op de post heeft gedaan en nog niks heeft ontvangen? Had gehoopt dat die zo langzamerhand wel zou arriveren ;)
+1

Maar uit ervaring (vriendin had ladyphone met kado) weet ik dat het heeel lang kan duren.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Paul van Druten schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 17:57:
[...]

heb het nummer handmatig daar ingevoerd
Hoe doe je dat dan?

Een andere vraag: wie gebruikt de Email app (dus niet de GMail app) van Samsung (standaard meegeleverd)? Ik krijg bij het schrijven van emails niet (meer?) dat blauwe ding waarmee je de cursor kan verslepen. Je tekst bewerken wordt dan bijna onmogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
mithras schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 18:43:
[...]
Hoe doe je dat dan?

Een andere vraag: wie gebruikt de Email app (dus niet de GMail app) van Samsung (standaard meegeleverd)? Ik krijg bij het schrijven van emails niet (meer?) dat blauwe ding waarmee je de cursor kan verslepen. Je tekst bewerken wordt dan bijna onmogelijk...
Email werkt hier perfect incl. dat blauwe ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Ik heb momenteel om een of andere reden geen 3G op me telefoon maar op andere wel,
Wat raden jullie aan hard reset of factory reset?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:07
Mijn S2 pakt bij het wifi aanzetten niet automatisch het toegangspunt met de meeste signaal sterkte. Hoe kan dit? Heb namelijk 2 wifi punten thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastroger
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-01-2022
Hoe heb jij dit gedaan?
Paul van Druten schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 17:50:
[...]

heb de firmware update ongedaan gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik schiet nu wat filmpjes en foto's van het noodweer, deze kan ik later vanavond wel plaatsen, ziet er goed uit!

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:58:
[...]

Als het toestel populair wordt onder developers op xda wel ;). Samsung galaxy spica heeft hierdoor ook update naar 2.3 gekregen (onofficiele). De hardware van sgs2 zal wel lijken op die van de galaxy tab, dus officiele update kan ook nog uitkomen voor het vlaggenschip van samsung.
Ik bedoelde eigenlijk een officiële. Op XDA zal het sowieso wel uitkomen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 19:02:
[...]

Email werkt hier perfect incl. dat blauwe ding.
Heel vaag. Bij mij ziet het er namelijk zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/810130/Android/SC20110628-204102.jpegAfbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/810130/Android/SC20110628-204106.jpeg

Bij het onderwerp werkt het (nog) wel, de body tekst zelf niet (meer). Volgens mij werkte het eerst namelijk wel. Ik kan ook geen configuratie-optie hiervoor vinden. Heeft iemand anders een idee/hint? Desnoods de naam van dat blauwe ding, want zonder dat keyword kom je ook niet ver met zoeken
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Ik heb bliksem gefotografeerd!

Afbeeldingslocatie: http://i470.photobucket.com/albums/rr63/rickyy_bucket/gotcha.jpg

Als die te groot is: http://i470.photobucket.c.../rickyy_bucket/gotcha.jpg

Ik heb wel vals gespeeld door een video op te nemen en die te pauzeren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
  • Laatst online: 19-05 21:35
Ik heb zonet een Galaxy S2 gekocht en ben begonnen met klooien, maar wat me opvalt is dat hij wel erg heet wordt. Hij werd zo warm dat ik mijn vinger niet lang op de camera kon houden, anders had ik mijn vinger gebrand.
Nou heb ik even zitten lezen op t forum(5 topics... WTF?!) en ik zie wel meer mensen die zeggen dat hij warmer word bij het spelen van games, maar bij mij werd deze temp. al gehaald bij n beetje browsen en installeren van wat apps...

Is dat normaal met een nieuw toestel, of is t n faulty device?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 13:12
thijsken schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:13:
Ik heb zonet een Galaxy S2 gekocht en ben begonnen met klooien, maar wat me opvalt is dat hij wel erg heet wordt. Hij werd zo warm dat ik mijn vinger niet lang op de camera kon houden, anders had ik mijn vinger gebrand.
Nou heb ik even zitten lezen op t forum(5 topics... WTF?!) en ik zie wel meer mensen die zeggen dat hij warmer word bij het spelen van games, maar bij mij werd deze temp. al gehaald bij n beetje browsen en installeren van wat apps...

De mijne werd gisteren ook ontzettend heet, terwijl hij aan de lader hing en ik wat aan het browsen was, en af en toe wat flash content afspeelde. Maar lag dan waarschijnlijk ook aan het nogal warme weer. Misschien dat als je de schermhelderheid wat lager zet, dat hij minder heet wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Ik wou hem hard resetten alleen nu ben ik in 'odin mode' ?
Klopt dit of zit ik nu helemaal verkeerd?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
Jo... schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:17:
[...]

De mijne werd gisteren ook ontzettend heet, terwijl hij aan de lader hing en ik wat aan het browsen was, en af en toe wat flash content afspeelde. Maar lag dan waarschijnlijk ook aan het nogal warme weer. Misschien dat als je de schermhelderheid wat lager zet, dat hij minder heet wordt?
T is vooral ter hoogte van de camera... Zou helderheid hier wat mee temaken hebben... Hoe lang heb jij je toetsel al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
thijsken schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:13:

Die van mij wordt tijdens het browsen (oa tweakers) ook loeiheet, zo heet dat mn vinger soms prikkelt als ik hem aan de bovenkant van mn vinger een tijdje. Mijn scherm word dus ook ontzettend heet soms.

Het gekke is dat het niet altijd het geval is. Soms blijft hij gewoon koel, een andere keer weer loeiheet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn Galaxy s2 laten resetten in de winkel omdat de browser het niet deed.
Ik had toen bij mijn nieuwe nummer WhatsApp gedownload.

Nu is hij dus gereset en moet heb ik hem overnieuw moeten downloaden,
maar hij geeft nu aan dat er op dit (nieuwe) nummer al een account is voor WhatsApp.
Dit komt er te staan:

Verbinden mislukt! Verwijder WhatsApp indien uw deze ook op een adnere telefoon heeft geinstalleerd en installeer opnieuw.
WAARSCHUWING: Gebruik WhatsApp NIET op meerdere telefoons met hetzelfde nummer!

Wie weet wat ik hier aan kan doen?

(Sorry hij staat ook op het WhatsApp forum maar ik dacht dat ik hiermee meerdere mensen kon berijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 20:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:58:
[...]

Als het toestel populair wordt onder developers op xda wel ;). Samsung galaxy spica heeft hierdoor ook update naar 2.3 gekregen (onofficiele). De hardware van sgs2 zal wel lijken op die van de galaxy tab, dus officiele update kan ook nog uitkomen voor het vlaggenschip van samsung.
Tja, dan moet je wel genoegen nemen met de nodige bugs. Het is leuk dat ze het geprobeerd hebben en met 2.2 zijn ze vrij ver gekomen, maar ik ben toch weer terug naar 2.1 (laatste officiele update) vanwege stabiliteit en snelheid na een paar weken. 2.3 vond ik echt niet ver genoeg ontwikkeld om dagelijks te gebruiken, 2.2 is goed bruikbaar maar had een paar stabiliteitsissues op mijn toestel.

Ik verwacht dat als er een update van Google uitkomt in november ofzo, dat er dan al wel beta's beschikbaar zullen zijn op korte termijn op samfirmware, en dat de officiele update via KIES er na een maand of vier is. Bij de Spica duurde het wat langer (8 mnd ofzo :X), maar Samsung heeft gezegd sneller updates uit te brengen voor nieuwe telefoons.

Een ander houvast voor mensen die up-to-date willen blijven is het feit dat Samsung vier developers van CyanogenMod een SGS2 heeft gegeven. Ik hoop dus dat ze een beetje meewerken om Cyanogen goed werkend te krijgen op de SGS2. Aangezien CyanogenMod meestal gebaseerd is op de laatste officiele android build zou dat betekenen dat de SGS2 nog een tijdje de nieuwste Android versie kan draaien.

Voorlopig eerst maar eens wachten op 2.3.4, die is al uit voor de Galaxy S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
Okee fijn! Ik merk met een witte achtergrond, als ik het toestel draai wordt de achtergrond blauw. Ik heb sowiso het idee dat alles een beetje te blauw is?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04
thijsken schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:33:
Okee fijn! Ik merk met een witte achtergrond, als ik het toestel draai wordt de achtergrond blauw. Ik heb sowiso het idee dat alles een beetje te blauw is?....
Dat klopt, is een coating. Sommigen zeggen dat niet te hebben. Dit geloof ik niet, denk dat het gewoon bij elke S2 zo is. Maar goed, zie je het niet heb je er ook geen last van natuurlijk ;) Ik zie het ook heel duidelijk.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
Ooh ik las allemaal berichten over een "blauwe waas" en defecte schermen. Ik dacht al ff "Daar gaan we weerrrr.." maar dat is dus niets geks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Thenotorious schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:22:
Ik wou hem hard resetten alleen nu ben ik in 'odin mode' ?
Klopt dit of zit ik nu helemaal verkeerd?
Iemand help wat is Odin mode?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
thijsken schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:33:
Instellingen -> Display -> achtergrondeffect -> film

Dan word het wit al een stuk minder blauw. Ook kan je de browserhelederheid hoger zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Thenotorious schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:36:
[...]

Iemand help wat is Odin mode?
De updatemode waarin je een onofficiele rom kan flashen met het programma Odin. Geen paniek, gewoon batterij eruit, weer erin en opnieuw opstarten.

Doe anders een factory reset vanuit de menus
Instellingen - Privacy - Standaardgegevens herstellen (bij mijn Spica met 2.1, misschien iets anders in 2.3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
gwystyl schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:39:
[...]

De updatemode waarin je een onofficiele rom kan flashen met het programma Odin. Geen paniek, gewoon batterij eruit, weer erin en opnieuw opstarten.

Doe anders een factory reset vanuit de menus
Instellingen - Privacy - Standaardgegevens herstellen (bij mijn Spica met 2.1, misschien iets anders in 2.3)
Ik dacht dat factory reset niet genoeg zou zijn aangezien ik geen 3G meer kan ontvangen vanaf mijn tmobile kaart..

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Thenotorious schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:42:
[...]

Ik dacht dat factory reset niet genoeg zou zijn aangezien ik geen 3G meer kan ontvangen vanaf mijn tmobile kaart..
En wat dacht je dat het verschil was tussen een hard reset en factory reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
gwystyl schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:44:
[...]

En wat dacht je dat het verschil was tussen een hard reset en factory reset?
Dat ik voor een hard reset geen internet nodig heb en voor factory wel?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Thenotorious schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:45:
[...]

Dat ik voor een hard reset geen internet nodig heb en voor factory wel?
volgens mij niet. Hier een paar manieren voor een hard/factory reset:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
rickyy schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:37:
Instellingen -> Display -> achtergrondeffect -> film

Dan word het wit al een stuk minder blauw. Ook kan je de browserhelederheid hoger zetten.
Dan nog wordt het scherm blauw als je hem draait. Recht van voren zal het inderdaad beter zijn ja, dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
gwystyl schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:49:
[...]

volgens mij niet. Hier een paar manieren voor een hard/factory reset:
Dankjewel!
Ik deed het net via de menus en toen vroeg ie om in te loggen op mijn samsung account en ik heb dus geen internet..
EDIT : Jup nu gereset en 3G doet het weer...

[ Voor 5% gewijzigd door Thenotorious op 28-06-2011 21:52 ]

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:49:
[...]

Dan nog wordt het scherm blauw als je hem draait. Recht van voren zal het inderdaad beter zijn ja, dat wel :)
Maar als ik het dus goed begrijp is dit dus met alle exemplaren van de Galaxy S2 aan de hand? Of zijn er ook exemplaren die het niet vertonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Als ik ff mijzelf mag quoten:
Senor Sjon schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:33:
[...]

Jup

edit
Net weer getest. Testmail komt niet binnen via wifi. Vernieuw ik de mailbox via 3G dan komt de mail binnen. Aangezien ik Wifi altijd aan heb omdat dat op locatie mijn batterij spaart, krijg ik dus geen mail.

Straks even proberen zonder SSL.
Als laatste de account verwijderd en opnieuw aangemaakt. En presto het werkt! Hij syncht veel sneller en mail komt bijna als push binnen.

Inmiddels maak ik ook vooruitgang met de accu. Een week geleden verbrandde de accu zo'n beetje. 8 uur was de max. Sinds die ingreep in de mail bijna 2 dagen! Ik heb Exchange op 4 uur en IMAP op 30 minuten staan. Sindsdien bijna geen sluipverbruik meer. Het is natuurlijk wachten tot de bug terugkomt, maar tot op heden gaat het beter.
Razer schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 18:29:
Ik ben ook nog wachtende; weliswaar vanaf ~8 juni maar toch. :(

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 14:12
rickyy schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:00:
Ik heb bliksem gefotografeerd!

[afbeelding]

Als die te groot is: http://i470.photobucket.c.../rickyy_bucket/gotcha.jpg

Ik heb wel vals gespeeld door een video op te nemen en die te pauzeren :>
https://www.facebook.com/video/video.php?v=1897713757923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
thijsken schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 22:29:
Maar als ik het dus goed begrijp is dit dus met alle exemplaren van de Galaxy S2 aan de hand? Of zijn er ook exemplaren die het niet vertonen?
Er zijn mensen die het niet zien. Dus die hebben het misschien ook niet. Seriously doubt that though :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 23:47:
[...]

Er zijn mensen die het niet zien. Dus die hebben het misschien ook niet. Seriously doubt that though :P
Hehe, nou ik heb het echt niet. Downside is natuurlijk dat bij mij vingerafdrukken ook niet zo makkelijk eraf gaan, zelfs met flink poetsen met microfiber doekje (nee, geen boter op mijn vingers :P). Dus geef mij maar meer coating = blauw gloed ipv. mat beeld :N

Camera mod net getest - ik merk geen verschil, geluid is gewoon heel matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
businka19 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 00:02:
Hehe, nou ik heb het echt niet. Downside is natuurlijk dat bij mij vingerafdrukken ook niet zo makkelijk eraf gaan, zelfs met flink poetsen met microfiber doekje (nee, geen boter op mijn vingers :P). Dus geef mij maar meer coating = blauw gloed ipv. mat beeld :N
Vingerafdrukken vliegen er hier af met een microvezel doekje. Paar vegen en de screenprotector is weer nieuw. Verder snap ik je bericht niet helemaal. Wat heb jij niet? Blauwe gloed als je het toestel kantelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Laatst online: 20-09 15:47
@ brad pit. ''die Coating'' zoals iedereen het noemt zit overal op. echter de blauwe verkleuring op het scherm niet. Ik heb er wel ''last'' van. Toestel van collega en maat van me blijven wit onder elke inkijkhoek. Behalve wanneer je echt in de buurt van 180 grade komt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Kirretje schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 00:34:
@ brad pit. ''die Coating'' zoals iedereen het noemt zit overal op. echter de blauwe verkleuring op het scherm niet. Ik heb er wel ''last'' van. Toestel van collega en maat van me blijven wit onder elke inkijkhoek. Behalve wanneer je echt in de buurt van 180 grade komt natuurlijk.
Dan is Samsung alsnog inderdaad zoals ik altijd heb gevonden een b-merk met bizar brakke Q.C./standaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 13:16
is een toestel van vodafone altijd gebrand?
Ik heb hem besteld via de phonehouse met vodafone, zou graag weten of ik een niet gebrande of gebrand versie krijg. Weet iemand dit bij toeval?

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejavu023
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 17:59
Volgens mij zijn telefoons van de Phonehouse nooit brandend,
dit is ook de enige reden dat ik daar mn telefoon heb gehaald en niet bij een providerstore.

Mijn telefoon nummer krijg ik ook maar niet ingevuld bij Samsung Dive .
Weet niet waarom dat nodig zou zijn, dive werkt volgens mij gewoon goed?

Afbeeldingslocatie: http://img51.imageshack.us/img51/7540/kniddsfpsel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:57
the squaler1 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 00:48:
Ik heb hem besteld via de phonehouse met vodafone, zou graag weten of ik een niet gebrande of gebrand versie krijg. Weet iemand dit bij toeval?
Ik heb mijn Vodafone toestel van de Smartphoneshop, en geen enkele branding te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dejavu023 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 02:06:
Volgens mij zijn telefoons van de Phonehouse nooit brandend,
dit is ook de enige reden dat ik daar mn telefoon heb gehaald en niet bij een providerstore.

Mijn telefoon nummer krijg ik ook maar niet ingevuld bij Samsung Dive .
Weet niet waarom dat nodig zou zijn, dive werkt volgens mij gewoon goed?

[afbeelding]
Ik heb het ook. Hij kan je telefoonnummer om een of andere reden niet automatische bepalen, niet zo erg maar kan lastig zijn als je meerdere telefoons op 1 account hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
Wat is volgens de heren deskundigen de beste "Battery app"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
Vanmorgen bij ALDI ff een WiFi repeater scoren, kan ik hopelijk acvhter ind e tuin ook op de SGS2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Paul van Druten schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 07:14:
Vanmorgen bij ALDI ff een WiFi repeater scoren, kan ik hopelijk acvhter ind e tuin ook op de SGS2!
Laat ff weten of het werkt als je er een hebt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 21-09 15:42
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 07:04:
[...]

Ik heb het ook. Hij kan je telefoonnummer om een of andere reden niet automatische bepalen, niet zo erg maar kan lastig zijn als je meerdere telefoons op 1 account hebt.
Hoe kan Dive dan bepalen waar je mobiel zich bevindt e.d. zonder gsm nummer? Of vraag ik nu iets heel doms? 8)

*edit* Ja je vraagt idd iets doms.. Dive synced gewoon met je Samsung account op je telefoon.. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Grimmie187 op 29-06-2011 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Laatst online: 19-09 09:04
Mbt de topics over Wifi. Het scheelt bij mij heel erg hoe ik het toestel vasthoud. Landscape heb ik goed bereik, in portrait wat minder streepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
tinus73 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 08:42:
Mbt de topics over Wifi. Het scheelt bij mij heel erg hoe ik het toestel vasthoud. Landscape heb ik goed bereik, in portrait wat minder streepjes.
Ik heb het idee dat de streepjes er ook weinig toe doen eerlijk gezegd. Ik heb regelmatig maar 1 of 2 streepjes Wifi als ik letterlijk naast mn router zit. Internet werkt echter prima, en als ik de speedtest app draai op mn telefoon geeft ie ook gewoon volle snelheid aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Laatst online: 19-09 09:04
Grimmie187 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 08:44:
[...]

Ik heb het idee dat de streepjes er ook weinig toe doen eerlijk gezegd. Ik heb regelmatig maar 1 of 2 streepjes Wifi als ik letterlijk naast mn router zit. Internet werkt echter prima, en als ik de speedtest app draai op mn telefoon geeft ie ook gewoon volle snelheid aan..
Offtopic: Streepjes zegt ook niets (niet alles) over je netwerkverbinding, maar in eerste instantie over het signaal. Daarbij is je internetverbinding meestal veel langzamer dan je wifi. (noot: ik ken de speedtest app niet, maar waarschijnlijk test ie je internet verbinding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ik heb liever minder streepjes met goed signaal/ontvangst/internet/verbonding dan veel streepjes en day het dan niet goed.werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
the squaler1 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 00:48:
Ik heb hem via vodafone zelf, om het zwarte samsung doosje zat een wikkel van vodafone, maar dat was dan ook het enige. Verder helemaal niets van vodafone te bekennen.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankieV
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-03 18:55
Wie kan mij helpen? Ik heb mijn Galaxy s2 (Vodafone) al een tijdje, maar heb ineens de laatste 3 dagen last van een slecht werkende dataverbinding. Krijg geen websites geopend en geeft dan een timeout. Soms werkt het wel ineens weer goed, dan weer niet. De pijltjes zijn wel aanwezig boven in het scherm en flipperen van G naar H en terug. Dat lijkt dus wel goed. Heb ook de settings bekeken en zijn goed lijkt mij. Ik heb ze vergeleken met de Vodafone site. Een hoop settings zijn niet ingevuld en zijn ook niet aangegeven op de Vodafone site, dus niet nodig denk ik? Telefoon verschillende keren aan/uit helpt ook niet.....

Heb vervolgens met Vodafone gebeld en die zeggen dat het aan de simkaart zou kunnen liggen. Kunnen die niets testen, net als bij een adsl verbinding? Kan ik zelf iets testen, om een beetje een idee van het probleem te krijgen? Is er een app. misschien om een en ander te analyseren? Misschien nog een vraagje... kan iemand misschien zo'n schermafdruk maken van de settings pagina van vodafone voor de s2?

Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
tinus73 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 08:54:
[...]

Offtopic: Streepjes zegt ook niets (niet alles) over je netwerkverbinding, maar in eerste instantie over het signaal. Daarbij is je internetverbinding meestal veel langzamer dan je wifi. (noot: ik ken de speedtest app niet, maar waarschijnlijk test ie je internet verbinding)
Ik bedoel met internet in dit geval ook Wifi. Anders gezegd: Speedtest op de PC (verbonden met netwerk kabel) geeft aan bijv. 20 Mbit. Als ik dit vervolgens via wifi test op mn SGS2 met de speedtest app krijg ik gewoon hetzelfde resultaat (ook met slechts 1 of 2 streepjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:08
Je moet ook helemaal niet naar die streepjes kijken. Als ik met mijn laptop en met de SGS2 de tuin in loop dan raakt de SGS2 slechts een meter eerder het bereik kwijt dan mijn laptop en de snelheid blijft ook prima tot het punt van het wegvallen van de verbinding.

Dus Samsung zou het iets soepeler af kunnen stellen met die verbindingsstrepen, maar aan de andere kant wie geeft daar nou om. Als het maar werkt.

Overigens over toestel gemerkt ja dan nee en dan specifiek Vodafone: naar mijn weten hebben winkels als Belcompany, Phonehouse en telefoonkopen.nl etc. allemaal uitsluitend niet-gemerkte telefoons in hun magazijn. Er wordt bij het afsluiten van een abonnement in zo'n winkel ook niet specifiek een Vodafone-versie uitgezocht, want dat valt niet te zien aan de buitenkant van het doosje. En je wilt ook geen t-mobile klant opschepen met een Vodafone--toestel. Je hebt enkel kans op een gemerkte SGS2 als je die online op vodafone.nl haalt of bij één van de Vodafone-vestigingen.

Correctie: blijkbaar kun je aan de buitenkant dus wèl zien of het een Vodafone-toestel is door de wikkel die er dan om zit. Maar punt blijft dat de onafhankelijke winkels gewoon losse toestellen hebben en daar zelf een abonnement aan koppelen van welke provider dan ook, volgens de wensen van de klant.

[ Voor 13% gewijzigd door FreddyFish op 29-06-2011 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:11
Is het de ~4 euro waard om deze accu te kopen?
http://www.focalprice.com/detail_MB454B.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:14
hmm interesting... :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Accu% omhoog zonder te laden?!
Wordt zelf ook een beetje moe van al die accu-screenshots, maar deze wilde ik toch even laten zien.
Gisterenavond had ik een accu-percentage van zo'n 13 %. 's Nachts gaat vliegtuigstand aan. De volgende ochtend blijk ik een accu-percentage van 28 % te hebben, zonder te laden! 8)7
Iemand dit vreemde verschijnsel al eens meegemaakt?
ps. geen idee wat die drop in accuduur veroorzaakt heeft.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5137991/SC20110628-065240.jpeg

[ Voor 6% gewijzigd door heutsm op 29-06-2011 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1273
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 20:39
Ik heb deze besteld: http://cgi.ebay.com/14-Ca...ories&hash=item3f0b39cad6

En ben er erg tevreden mee.
Gel case bevalt mij erg goed,
stylus werkt beter dan verwacht,
accu's en lader werken prima,
de auto lader is een mooie kleine 1 amp lader en werkt ook prima,
de kabel synchroniseerd helaas niet maar voor in de auto werkt hij prima (aan de lader)
en de screen protectors zijn gek genoeg iets te groot. je kan ze bijknippen maar dat werd ook geen succes dus ik heb erover geklaagd en $2 refund gekregen.

Het hoesje voor aan je riem is uiteraard geen echt leer en vind ik ook helemaal niets dus gebruik ik niet, er losse lader heb ik nog niet geprobeerd.

Canon 7D | Canon 70-200 2.8L | Canon 17-55 2.8 IS | Sigma 10-20 | fotos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankieV
Om effe terug te komen op mijn vorige bericht:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36308819#36308819

Heb speedtest geinstalleerd en kreeg op dit moment het volgende resultaat:

Download: 3950 kbps
Upload: 840 kbps
Ping: 73 ms

Wat moet een Vodafone dataline halen? Zijn de waardes normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
FrankieV schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:58:
Om effe terug te komen op mijn vorige bericht:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36308819#36308819

Heb speedtest geinstalleerd en kreeg op dit moment het volgende resultaat:

Download: 3950 kbps
Upload: 840 kbps
Ping: 73 ms

Wat moet een Vodafone dataline halen? Zijn de waardes normaal?
Van de vodafone website:

Internet Basis Blox:
Downloadsnelheid tot 3,6 Mbps
Uploadsbelheid tot 384 Kbps

De snelheden kloppen dus gewoon. Je upload is wel opvallend hoog trouwens, maar dit kan aan de speedtest liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Laatst online: 20-09 17:12
heutsm schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:41:
Wordt zelf ook een beetje moe van al die accu-screenshots, maar deze wilde ik toch even laten zien.
Gisterenavond had ik een accu-percentage van zo'n 13 %. 's Nachts gaat vliegtuigstand aan. De volgende ochtend blijk ik een accu-percentage van 28 % te hebben, zonder te laden! 8)7

[afbeelding]
Misschien door het onstuimige (on)weer van gisteravond/vannacht met elektrische ladingen in de lucht. :P

Maar nee, heb zoiets nog nooit gezien. Ik kan mij zo voorstellen dat buitenlucht temperatuur invloed kan hebben op het accupercentage, maar dit verschil is wel heel erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankieV
Oke, duidelijk. Hier op mijn werk schijnt het dus eigenlijk altijd goed te werken. Thuis heb ik eigenlijk de meeste problemen. Wat mij nu opvalt, nu ik er over nadenk, (het"kraakt" behoorlijk :) ) dat ik thuis ook regelmatig, als ik probeer te bellen, er niets gebeurt..... Dan moet ik het nummer nogmaals bellen, en dan gaat hij wel over. Zou het kunnen zijn dat ik thuis gewoon slecht bereik heb? Kan dit aan de simkaart liggen?

Ik heb mijn abbo verlengt van een sim only zonder internet, naar een nieuw vodafone abbo met internet. De simkaart is een jaar of vier oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Brad Pitt schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 00:05:
[...]

Vingerafdrukken vliegen er hier af met een microvezel doekje. Paar vegen en de screenprotector is weer nieuw. Verder snap ik je bericht niet helemaal. Wat heb jij niet? Blauwe gloed als je het toestel kantelt?
Idd, geen blauwe gloed als ik toestel kantel, maar, nogmaals, op mijn scherm blijven vingerafdrukken heel hardnekkig zitten. Laatst nog zat ik mijn scherm te vergelijken met een maat van mij, hij heeft SE Arc. Komt zijn moeder erbij, kijkt er even naar en zegt: je scherm is echt vet! Ik helemaal blij: ja he, hij is vet?! Nou, zegt mijn maat, volgens mij bedoelt ze dat die er niet uitziet door al die vingerafdrukken. En dat klopte ook, was even een bummer :-( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Grimmie187 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:03:
[...]

Van de vodafone website:

Internet Basis Blox:
Downloadsnelheid tot 3,6 Mbps
Uploadsbelheid tot 384 Kbps

De snelheden kloppen dus gewoon. Je upload is wel opvallend hoog trouwens, maar dit kan aan de speedtest liggen.
Ik haal zelfs 1.1 Mbit hier in de randstad met upload :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Het valt mij op dat er op steeds meer plaatsen H+ aanwezig is. Nu zelfs hier in Almere ook :) Haalde een snelheid van 6,45 mb/s bij Hi via Speedtest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 21-09 18:10
heutsm schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 09:41:

[afbeelding]
Op het punt van die verticale drop-off van je batterij, is je telefoon vastgelopen.
Na een tijdje reageert ie weer maar heeft ie in de tussentijd wel (veel) stroom verbruikt (CPU constant bezig waarschijnlijk tijdens vastlopen).

Vanaf dat ie weer reageert gaat ie de batterij weer een soort van meten/kalibreren en zit er meer stroom in dan ie in eerste instantie aangaf.

Of ging je slapen nadat die verticale lijn al geweest was?
Want dan kan mijn hele verhaaltje de prullenbak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
FunZip schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 08:30:
[...]

Laat ff weten of het werkt als je er een hebt.....
werk niet, al met leverancier gebeld, hij ziet alles in de buut behalve mijn router :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

tinus73 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:46:
[...]

Altijd lastig om te bepalen of dat stukje extra capaciteit echt werkt.

BTW Wat dachten jullie dan van dit: http://cgi.ebay.com/3500m...ories&hash=item27bc333f1c
OK, het is lelijk, maar wellicht soms handig om 3500mAh te hebben.
Kijk hier eens: Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Kijk , hier heb ik al enkele dagen last van :

Afbeeldingslocatie: http://img3.imageshack.us/img3/442/sam0383800x600.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img600.imageshack.us/img600/8836/sam0378800x600.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img14.imageshack.us/img14/7115/sam0382800x600.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img694.imageshack.us/img694/4508/sam0379800x600.jpg

soms is het ook erger.

Afbeeldingslocatie: http://img844.imageshack.us/img844/6536/sam0384800x600.jpg

Wanneer ik het scherm dan eens uitdoe, en terug aanzet is alles terug goed....

klote, want verder is hij wel goed, geen roze vlek, geen battery drain, geen gele waas.... ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
spl3ndr schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:43:
klote, want verder is hij wel goed, geen roze vlek
Op het onderste plaatje wel :)

Ben je een keer gaan zitten met dat ding in een te strakke zak of zo? Lijkt mij te komen door tordering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
Brad Pitt schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:51:
[...]

Op het onderste plaatje wel :)

Ben je een keer gaan zitten met dat ding in een te strakke zak of zo? Lijkt mij te komen door tordering.
buigen dus }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De apps (bloatware van Samsung) die ik een week of twee geleden met TB gefreezed had heb ik gisterenochtend verwijderd en dat lijkt tot nog toe beslist in het voordeel te zijn van het uithoudingsvermogen van de batterij. Het scherm is natuurlijk nog steeds de grootste energieslurper, maar ik zie nu wel voor het eerst bij taakverbruik-->RAM-->geheugen wissen na elke sessie ruim minder dan tien toepassingen die gesloten worden in vergelijking met de 20+ (het hoogste aantal 25). Bijna 14 uur onderweg en nog 60% over.

Dan even een noobvraag; bij de Galaxy S kon je TV out via de jack op de tv aansluiten met zo'n rood, wit en gele kabel. Is dit ook mogelijk bij de SGII? De MHL wordt wel de standaard, maar er zijn nog talloze mensen met oudere TV's (waaronder ikzelf, vandaar deze vraag) en een andere mogelijkheid van aansluiten zonder MHL kabel lijkt me wat minder omslachtig dan een nieuwe TV kopen (die komt er wel, maar niet per definitie enkel vanwege deze telefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naps schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:21:
Na lang twijfelen tussen de galaxy en de sationsation is het toch de galaxy geworden, nog geen spijt van gehad :) In de winkel vond ik de galaxy 'goedkoop' aanvoelen, maar nu het toestel werkelijk in gebruik te hebben valt dat best wel mee.

Voor de mensen die nog een autolader voor de galaxy nodig hebben, deze is bij de action voor €1,49 te koop. Er staat weliswaar op dat die voor de nokia 8600 is, maar is gewoon microusb, en werkt prima met de galaxy.
Is die ook goed voor de Samsung Galaxy S2? Weet iemand dat? Ik was gister namelijk in de action, maar het leek dat die daar lagen niet in mijn mobiel zouden passen. Graag hoor ik van iemand.. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:20:
[...]

Is die ook goed voor de Samsung Galaxy S2? Weet iemand dat? Ik was gister namelijk in de action, maar het leek dat die daar lagen niet in mijn mobiel zouden passen. Graag hoor ik van iemand.. ^^
Deze is voor hier Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastroger
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-01-2022
weet iemand of je de camera firmware kunt downgraden? en evt hoe?
Kan weinig vinden op google en ook niet in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
AzzKickah schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:38:
[...]

Op het punt van die verticale drop-off van je batterij, is je telefoon vastgelopen.
Na een tijdje reageert ie weer maar heeft ie in de tussentijd wel (veel) stroom verbruikt (CPU constant bezig waarschijnlijk tijdens vastlopen).

Vanaf dat ie weer reageert gaat ie de batterij weer een soort van meten/kalibreren en zit er meer stroom in dan ie in eerste instantie aangaf.

Of ging je slapen nadat die verticale lijn al geweest was?
Want dan kan mijn hele verhaaltje de prullenbak in.
Ging vlak na die drop slapen. En mijn toestel start zo nu en dan vanzelf opnieuw op, dus het zou idd een gevolg van een vastlopertje kunnen zijn. Heb niet op het accu% gelet voordat 'ie uitviel. Het kalibreren van de accu heeft het toestel dan gedaan vlak nadat ik het heb weggelegd en ben gaan slapen. Je verklaring klinkt aannemelijk

Hebben overigens meer mensen last van vastlopertjes? Toestel lijkt dan even niet te reageren en start vlak daarna uit zichzelf op. Niet héél storend omdat opstarten snel gaat, maar hoort natuurlijk niet.
Gebeurt zo'n één keer in de twee dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Paul van Druten schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:55:
[...]

werk niet, al met leverancier gebeld, hij ziet alles in de buut behalve mijn router :-(
maar dan lijkt hij toch wel te werken als hij "alle routers uit de buurt ziet".....is er dan niets anders aan de hand.....IP conflict; ander kanaal misschien.....?

[ Voor 4% gewijzigd door FunZip op 29-06-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
heutsm schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:26:
[...]

Ging vlak na die drop slapen. En mijn toestel start zo nu en dan vanzelf opnieuw op, dus het zou idd een gevolg van een vastlopertje kunnen zijn. Heb niet op het accu% gelet voordat 'ie uitviel. Het kalibreren van de accu heeft het toestel dan gedaan vlak nadat ik het heb weggelegd en ben gaan slapen. Je verklaring klinkt aannemelijk

Hebben overigens meer mensen last van vastlopertjes? Toestel lijkt dan even niet te reageren en start vlak daarna uit zichzelf op. Niet héél storend omdat opstarten snel gaat, maar hoort natuurlijk niet.
heb het sporadisch wel eens gehad, met een app oid. Maar verder nooit last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spl3ndr schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:43:
Kijk , hier heb ik al enkele dagen last van :

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

soms is het ook erger.

[afbeelding]

Wanneer ik het scherm dan eens uitdoe, en terug aanzet is alles terug goed....

klote, want verder is hij wel goed, geen roze vlek, geen battery drain, geen gele waas.... ;w ;w
Lijkt alsof de framebuffer van de displaydriver stuk is. Garantie werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de truc geprobeerd om de batterij tijd van de S2 te vergroten zoals hier beschreven is:
http://www.samsung-galaxy...-batterijduur-verdubbelen

Bij mij werkte het niet echt.. Iemand hier wel goede ervaringen mee? Of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:50:
Ik heb net de truc geprobeerd om de batterij tijd van de S2 te vergroten zoals hier beschreven is:

Bij mij werkte het niet echt.. Iemand hier wel goede ervaringen mee? Of doe ik iets verkeerd?
Ze zeggen dat het gaat om een software bug maar proberen het op te lossen door de accu op een specifieke manier te laden... Niet echt logische.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 21-09 18:10
Ik zit nu na 1 dag 13 uur en 12 minuten op 12% batterij over.
Hij gaat zo aan de lader dus.

Dit is met vol gebruik de hele dag door en 's nachts op vliegtuigstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57

Volgens mij werkt die oplossing net zo goed als een regendans voor het opwekken van regen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Pure bullshit en reden genoeg die hele site nooit meer serieus te nemen. Verdubbelen ook echt hè, pfff :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Morgoth schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:17:
[...]

Volgens mij werkt die oplossing net zo goed als een regendans voor het opwekken van regen...
haha +1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19

Ik doe even lekker seksistisch: daarom zitten er zo veel vrouwen op Tweakers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Off topic,

Ik weet ook een website waar je geld wat op je rekening staat wordt verdubbelt,
de enige nadeel is dat het euro teken wat voor je saldo staat verandert in het rupia teken.
>:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heutsm schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:26:
[...]

Ik heb nog geen vastloper gehad en ook niet van zichzelf opstarten, bijna 2 weken in bezit.
Ook geen problemen met de batterij, wel een blauwe waas als de helderheid laag staat, in het begin vooral aan de linkerkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Hoeveel van jullie hebben met een factory reset nou daadwerkelijk een verbetering van de accuduur bemerkt? Ik heb hem (nog) niet gereset, maar vind netaan een dagje toch een beetje karig voor de accu. Op zich gaat het wel hoor, maar langer zou beter zijn.
Heb alleen eigenlijk geen zin om alles weer opnieuw te gaan customizen zoals ik het wil...

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb 1 keer een vastloper gehad. Mijn unlockscherm sloeg vast en het toestel reageerde nergens meer op. Dit was vlak na de installatie van buienalarm. Toestel herstart door de uitknop ingedrukt te houden, app verwijderd en geen vastloper meer gehad.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 14:42
FrankieV schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:18:
Oke, duidelijk. Hier op mijn werk schijnt het dus eigenlijk altijd goed te werken. Thuis heb ik eigenlijk de meeste problemen. Wat mij nu opvalt, nu ik er over nadenk, (het"kraakt" behoorlijk :) ) dat ik thuis ook regelmatig, als ik probeer te bellen, er niets gebeurt..... Dan moet ik het nummer nogmaals bellen, en dan gaat hij wel over. Zou het kunnen zijn dat ik thuis gewoon slecht bereik heb? Kan dit aan de simkaart liggen?

Ik heb mijn abbo verlengt van een sim only zonder internet, naar een nieuw vodafone abbo met internet. De simkaart is een jaar of vier oud.
Heb ik ook last van... Kraken dan niet. Maar het bellen verhaal wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Wokkels schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:36:
Hoeveel van jullie hebben met een factory reset nou daadwerkelijk een verbetering van de accuduur bemerkt? Ik heb hem (nog) niet gereset, maar vind netaan een dagje toch een beetje karig voor de accu. Op zich gaat het wel hoor, maar langer zou beter zijn.
Heb alleen eigenlijk geen zin om alles weer opnieuw te gaan customizen zoals ik het wil...
Ik heb hem gister gereset,
Normaal gebruikt 'android systeem' na 15-16 uur ong. 1uur.
Nu naar 15-16 uur maar 40min.
Dus de batterij gaat bij mij nu wel beter..

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Thenotorious schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:42:
[...]

Okee das op zich goed nieuws. Maar heb jij gebackupped en teruggezet? Of heb je alles opnieuw ingesteld?

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Wokkels schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:44:
[...]

Okee das op zich goed nieuws. Maar heb jij gebackupped en teruggezet? Of heb je alles opnieuw ingesteld?
Alles opnieuw ingesteld behalve de contacten natuurlijk.
Reden dat ik gereset heb , de 3G deed het niet meer dus ik dacht het is beter om alles te verwijderen..

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik was altijd nogal anti android maar ik heb gisteren een Galaxy S2 gekocht, toch wel een erg mooi toestel met een super scherm en een snelle proc.
De accutijd vond ik altijd een van de nadelen maar ik moet zeggen dat het bij dit toestel erg meevalt, nu maar eens tweaken en leuke apps erop gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Thenotorious schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:42:
Dat zegt natuurlijk echt helemaal niets. Zoiets kan je alleen beweren als je 100% dezelfde apps hebt gebruikt. Dit zal niet zo zijn, dus zegt deze vermindering werkelijk niets. De "bug" kan op elk moment intreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Laatst online: 20-09 17:12
Over backup gesproken, als je een backup maakt met bijvoorbeeld Titanium Backup, kun je dan daadwerkelijk van alles een backup maken? Dus bijvoorbeeld ook van de volgorde/indeling van geinstalleerde apps, al je instellingen etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dlocks schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 17:47:
Over backup gesproken, als je een backup maakt met bijvoorbeeld Titanium Backup, kun je dan daadwerkelijk van alles een backup maken? Dus bijvoorbeeld ook van de volgorde/indeling van geinstalleerde apps, al je instellingen etc.?
Van vrijwel alles wel ja. Dingen die rood worden gemarkeerd (over het algemeen System apps) moet je mee oppassen, normale (Data) apps gaan vrijwel altijd wel goed.

Pagina: 1 ... 22 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.

Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.

Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.

Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.