Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 50 Laatste
Acties:
  • 365.252 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
AzzKickah schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:48:
[...]

Kost je wel extra batterij omdat je telefoon wel constant blijft scannen op WiFi-netwerken als je WiFi niet uitzet.
Dit kost vrijwel niks hier 2% van totale verbruik (evenveel als beautifuul widget en/of widget locker bijvoorbeeld). Constant scannen is ook overdreven, alleen als hij dataverbinding wil maken en dit kost sowieso al meer energie omdat hij dan ook bbinnen het mobiele netwerk schakelt en de beste verbinding probeert te krijgen.

[ Voor 22% gewijzigd door Golf2vr6 op 27-06-2011 16:58 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 14:12
tinus73 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:47:
Ben inmiddels weer een week verder met mijn SGS2 en nog steeds geen spijt.
NoLED is wel de oorzaak dat de batterij leeg loopt, maar door de juiste afstemming wat ik wil zien en wanneer is het verbruik een stuk beter. De 'leegloop' is wanneer NoLED een melding toont (logisch-> scherm gebruik). Ik heb hem nu zo ingesteld dat ie 's nachts niet actief is en voorlopig vind ik berichten bij e-mail ook niet zo belangrijk dus ook die uitgezet. Daarnaast 'knipperen' actief gemaakt.

Daarnaast wil ik jullie nog wijzen op "Llama", een must-have. Automatische & tijdelijke profielen. Zo gaat ie 's nachts in een stille modus (thuis). In car detectie wanneer lader aangesloten is. Wanneer in car, bluetooth aan en connecten met de car-kit & gps aan, maps opstarten. Uit de auto alle meuk weer uit. etc etc
Echte doe het zelvers maken dit soort regel zelf met : http://muzikant-android.b.../automateit-goes-pro.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 18:10
Golf2vr6 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:54:
[...]

Dit kost vrijwel niks hier 2% van totale verbruik (evenveel als beautifuul widget en/of widget locker bijvoorbeeld). Constant scannen is ook overdreven, alleen als hij dataverbinding wil maken en dit kost sowieso al meer energie omdat hij dan ook bbinnen het mobiele netwerk schakelt en de beste verbinding probeert te krijgen.
Toch gebeurd er constant iets, want als ik thuis kom zit m'n foon binnen 10 seconden weer op m'n WiFi-netwerk (en ik zet WiFi onderweg in de auto alvast aan).

Dus minstens elke 10 seconden checkt ie iets.

Ik krijg ook een icoontje in m'n statusbar als ie een open netwerk heeft gevonden. Soms loop je door de stad (en je bent vergeten WiFi uit te zetten) en dan is het om de haverklap *ping* netwerk gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
Morgoth schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:18:
[...]

Een concert is natuurlijk wel erg lastig voor een telefoon. Je moet daar sowieso al een hele goede camera voor hebben om daar fatsoenlijk te filmen. Voor een fatsoenlijke opname met zo'n camera op je telefoon heb je gewoon veel licht nodig, en dat heb je niet op concerten.
Ik bewijs het tegendeel!
https://picasaweb.google....rtyBillyConnected20110611
en
YouTube: ‪Something - EP-releaseparty BillyConnected 2011-06-11‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonfie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:16

bonfie

Even wat informatie voor de batterij tijden. Bij 3G(UTMS) is het verbruik afhankelijk van de signaal sterkte. Hoe verder je van de mast afzit, hoe meer zendkracht wordt gebruikt. Dus als je bij de batterijview een groen balkje hebt bij het telefoonsignaal, heb je laag verbruik, een geel balkje is hoger verbruik, en rood balkje is heel hoog verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
update over de donkere kaarten in Navigate:

Als ik ga navigeren buiten het CarDock dan is de kaart licht, klik ik hem dan in de dock blijft de kaart licht.
Klik ik hem eerst in de cardock dan pas Navigeren is e kaart donker, ik heb dus een work-around!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Thenotorious schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:32:
Ik word gek van de WiFi,
Altijd als ik thuis kom en WiFi aan wilt zetten dan vind hij de router en dan heb ik ook volle streepjes maar niets doet het. Dan moet ik hem weer overnieuw opstarten en dit overnieuw doen. Ook als de telefoon een halfuur ofzo niets mee gedaan word dan doet de WiFi het ook niet terwijl hij wel laat zien dat ik volle streepjes bereik heb...
Iemand een idee waarom?
Niemand sugessties oid?
Terugbrengen dan maar :(

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Laatst online: 20-09 15:47
Heb je dat bij alle WiFi netwerken?
Of alleen bij die van jou thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Kirretje schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:18:
Heb je dat bij alle WiFi netwerken?
Of alleen bij die van jou thuis?
Ik kan het niet echt testen bij andere WiFi netwerken :(
Maar ik betwijfel of het aan mijn WiFi ligt want die router is een weekje oud..

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
wellicht de sgs2 niet lekker werkt met bepaalde channels/kanalen van je router...dus je zou eens in je router een ander kanaal kunnen proberen en dan nog eens testen. Anders een fabrieksreset van je telefoon (allerlaatste optie uiteraard, maar dat wil bij sommige mensen voor de raarste dingen nog wel eens uitkomst bieden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wifi is altijd een punt van beetje geluk hebben. Bij de N routers hebben ze het voor een groot deel opgelost maar met oudere routers kan het vaak gebeuren dat door een reden X net weer niet werkt maar een aparaat wat er naast staat weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastroger
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-01-2022
Iemand nog meer problemen met de camera update van 22 juni?
In het begin geen enkel probleem, toen zag ik een update staan en geinstalleerd problemen roze vlekken en haperen met filmen. Hier hoop gelezen daarover dat ik nie de enige ben, maar na de update van 22juni is het helemaal hopeloos, kan geen foto meer maken loopt meteen vast:@ Wat zou nu het beste zijn om te doen? wachten tot ze het oplossen of terug brengen?

Groetjes Fastroger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:49
Zelf geen enkel Wifi probleem met 2 oude G routers. Verbinding wordt snel gemaakt en verbreekt nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:14
beeld is idd prima en vloeiend, het is eerder het geluid wat niet goed wordt opgenomen...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 16:04
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 00:18:
wifi delen is gewoon als je gebruik maakt van een open of toegevoegd wifi netwerk (zoals thuis)
maar idd slechte batterijduur.
Volgens mij klopt dit niet. Ik kon altijd ongeveer anderhalve dag met een m'n accu (met wifi aan). Het proces Wifi delen had ik nog nooit zien staan bij het batterijverbruik.

Sinds vorige week heb ik een Vodafone-data-bundel, en staat 3G dus aan. Sindsdien kan m'n batterij nog maar een uurtje of tien mee, en staat Wifi Delen ineens bovenaan bij het batterijverbruik.

Ironisch genoeg lijkt het er dus op dat Wifi delen meer met 3G te maken heeft dan met wifi :?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Laatst online: 20-09 17:12
Ewivis schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:13:
[...]

beeld is idd prima en vloeiend, het is eerder het geluid wat niet goed wordt opgenomen...
En dat kun je weer met onderstaande oplossen:

http://www.androidplanet....deokwaliteit-galaxy-s-ii/

Zorgt ervoor dat je geluid in 44.1 kHz 192-bit kunt opnemen i.p.v. AAC. Helaas nog wel in mono (er is maar één microfoon dus dat is niet op te lossen).

Tevens kun je dan een filmpje in 1080p 24 Mbit/s 30 fps maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
Dlocks schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:33:
[...]

Zorgt ervoor dat je geluid in 44.1 kHz 192-bit kunt opnemen i.p.v. AAC. Helaas nog wel in mono (er is maar één microfoon dus dat is niet op te lossen).

moet je SGS2 daar geroot voor zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Nu online
Paul van Druten schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:41:
[...]

moet je SGS2 daar geroot voor zijn???
mmm heb je het ook gelezen??

Install Guide:
1) Root & install a file manager which lets you browse root

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
zie link....eerste wat er staat
Install Guide:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
Kirretje schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:48:
zie link....eerste wat er staat
Install Guide:
sjips! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Gaan wij nou onderhand nog eens een update krijgen via KIES.

Lees op XDA dat ze al ver in de KF serie zitten, waarbij KF2 veel beter batterijverbruik blijkt te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Dlocks schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:33:
[...]

done, zelf ook testfilmpjes gemaakt, toch wel erg verbetering.. Nog interesse in de filmpjes?, anders zet ik ze even op youtube ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyrone89 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:01:
Gaan wij nou onderhand nog eens een update krijgen via KIES.

Lees op XDA dat ze al ver in de KF serie zitten, waarbij KF2 veel beter batterijverbruik blijkt te hebben
Ik gebruik KF2 nu, batterijverbruik is niet, of in ieder geval niet merkbaar, veranderd. Het grote wachten is op 2.3.4, verwacht tot die tijd niks spectaculairs.
Ewivis schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:18:
[...]

done, zelf ook testfilmpjes gemaakt, toch wel erg verbetering.. Nog interesse in de filmpjes?, anders zet ik ze even op youtube ;)
Graag! Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest te filmen, met een beetje geluk hoef ik geen camera meer mee te nemen voor home video's, dus ik ben erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

2 vraagjes: komt er in NL nog een model met NFC chip? zoja wanneer?

En is een aankoop bewijs vereist om garantie te krijgen op een Samsung Galaxy S2? Ik weet dat het bij nokia service centers niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Nu online
Pffffffff, was net aan het bellen... Voicemail...
Wou neerleggen deed hij weer niks!
Ik hoorde wel nog zijn voicemail en hij was wel degelijk nog aan het bellen.
Na 1 minuut kreeg ik weer beeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Sinds vandaag ook een SGS2 :)
Er viel mij alleen iets op, bij het wisselen tussen foto's en videos schieten hoor ik een tikkend geluid, hoort dit?

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
Hoor je waarschijnlijk ook met het opstarten van de camera app....doet mijn toestel ook. Sommige doen het wel, sommige niet. Of het slecht is weet ik niet. Hij werkt in ieder geval net zo goed als de ''niet tikkende'' camera's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook de mijne 'tikt'.. Hij doet het echter prima.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:24:
[...]

Ik gebruik KF2 nu, batterijverbruik is niet, of in ieder geval niet merkbaar, veranderd. Het grote wachten is op 2.3.4, verwacht tot die tijd niks spectaculairs.

[...]

Graag! Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest te filmen, met een beetje geluk hoef ik geen camera meer mee te nemen voor home video's, dus ik ben erg benieuwd
Voor de geïnteresseerden :-) Let niet op de spinnenwebben enzo.. :+

Zonder Mod:
YouTube: ‪SGS2 Without Camera Mod‬‏

Met Mod:
YouTube: ‪SGS2 With Camera Mod.mp4‬‏ Inclusief bass voluit en dichtbij sub... :P

[ Voor 3% gewijzigd door Ewivis op 27-06-2011 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
Ewivis schreef op maandag 27 juni 2011 @ 23:33:
[...]

Zonder Mod:

Met Mod:
YouTube: ‪SGS2 With Camera Mod.mp4‬‏
link jij nu 2x hetzelfde filmpje? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Kenny1001 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 23:36:
[...]

link jij nu 2x hetzelfde filmpje? :+
was ja DOH! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fastroger schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:56:
Iemand nog meer problemen met de camera update van 22 juni?
In het begin geen enkel probleem, toen zag ik een update staan en geinstalleerd problemen roze vlekken en haperen met filmen. Hier hoop gelezen daarover dat ik nie de enige ben, maar na de update van 22juni is het helemaal hopeloos, kan geen foto meer maken loopt meteen vast:@ Wat zou nu het beste zijn om te doen? wachten tot ze het oplossen of terug brengen?

Groetjes Fastroger
Ik heb ook last van die rose vlek in het midden.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
Klinkt wel goed moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:41
Weet iemand wanneer 2.3.4 ongeveer uit zal komen voor de SGS2? Ik had gelezen dat hij wel al uitkomt voor de HTC Sensation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:36
memo001 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 08:46:
Weet iemand wanneer 2.3.4 ongeveer uit zal komen voor de SGS2? Ik had gelezen dat hij wel al uitkomt voor de HTC Sensation
lees op een aantal sites in juli, maar nergens officieel bevestigd iig

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 23:40:
[...]

Net reactie van Samsung gehad, zij raden aan terug te gaan naar de fabrieksinstellingen... :/

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
mbroeders schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 09:41:
[...]

Net reactie van Samsung gehad, zij raden aan terug te gaan naar de fabrieksinstellingen... :/
Dat is Optie #1 in hun 'probleem-analyse-procedure'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Kicken binnen 24 uur is niet gewenst.

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 28-06-2011 11:13 . Reden: Kickt binnen 24 uur. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DapperKonijntje schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:42:
Er viel mij alleen iets op, bij het wisselen tussen foto's en videos schieten hoor ik een tikkend geluid, hoort dit?
Volgens mij is dat het auto focus mechanisme.. Dat blijft relatief lomp mechanisch gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Philflow schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:15:
2 vraagjes: komt er in NL nog een model met NFC chip? zoja wanneer?
Geen idee.
En is een aankoop bewijs vereist om garantie te krijgen op een Samsung Galaxy S2? Ik weet dat het bij nokia service centers niet nodig is.
Lijkt me logisch. Hoe toon jij anders aan wanneer je dat ding gekocht hebt en dus wanneer je garantie-periode is ingegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:46
AzzKickah schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:50:
Lijkt me logisch. Hoe toon jij anders aan wanneer je dat ding gekocht hebt en dus wanneer je garantie-periode is ingegaan?
Voor de termijn zal het niet uitmaken, het toestel is nog geen 2 jaar op de markt.
Denk dat ze zeker willen zijn datje je toestel op een 'legale' manier verkregen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

AzzKickah schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:50:
[...]
Nokia doet dat door een code in te voeren, daarmee kunnen ze de productie datum zien. Waarschijnlijk ook op basis van het serienummer.

Samsung geeft ook garantie op harde schijven zonder bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 14:41

Nowhereman

Ygenweis

In principe heb je ook geen bon nodig maar wel een bewijs van aankoop. Dat mag dus ook een bankafschrift zijn waarmee je aantoont dat je op dat X voor bedrag Y aan spullen hebt gekocht bij bedrijf Z (sorry de inspiratie was op)
http://www.consuwijzer.nl...sinformatie/Aankoopbewijs

[ Voor 24% gewijzigd door Nowhereman op 28-06-2011 11:06 . Reden: Link toegevoegd ]

-Pwn the day-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Nowhereman schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:05:
In principe heb je ook geen bon nodig maar wel een bewijs van aankoop. Dat mag dus ook een bankafschrift zijn waarmee je aantoont dat je op dat X voor bedrag Y aan spullen hebt gekocht bij bedrijf Z (sorry de inspiratie was op)
Jij weet dit uit ervaring? Je hebt een Samsung telefoon naar een service center gebracht en ze vroegen jou om een bon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

Zie de link? Staat gewoon in de winkelwet.

-Pwn the day-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:52
Denken jullie dat later dit jaar, als Ice Cream uitkomt, de SGS2 hier een update naar zal krijgen? Heb geen ervaring met Samsung en Android updates namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:53:
Denken jullie dat later dit jaar, als Ice Cream uitkomt, de SGS2 hier een update naar zal krijgen? Heb geen ervaring met Samsung en Android updates namelijk.
Als het toestel populair wordt onder developers op xda wel ;). Samsung galaxy spica heeft hierdoor ook update naar 2.3 gekregen (onofficiele). De hardware van sgs2 zal wel lijken op die van de galaxy tab, dus officiele update kan ook nog uitkomen voor het vlaggenschip van samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 21:47
DapperKonijntje schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:42:
Lees hier maar eens:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075792

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Nowhereman schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:24:
Zie de link? Staat gewoon in de winkelwet.
Bedankt voor je input maar zoals ik al zei zijn er volop producten waarbij je geen bon nodig hebt. De wet gaat dus lang niet altijd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
Nowhereman schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:05:
Philflow schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:26:
[...]

Bedankt voor je input maar zoals ik al zei zijn er volop producten waarbij je geen bon nodig hebt. De wet gaat dus lang niet altijd op.
Dat zegt hij toch... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

Philflow schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:26:
[...]

Mijn reactie was ook meer bedoeld op de post van Generaal Stewie dan op jouw post. Het feit dat je geen bon nodig hebt bestaat bij coulance je leverancier en heeft niks te maken met het wel/niet opgaan van een wet.

Anyhoe, back ontopic maar weer want we dwalen af.

@Topic:
Het tikkende geluid heb ik zelf ook maar is me pas opgevallen toen er hier over begonnen werd :D Heb m'n toestel nu een maand en hij bevalt nogsteeds prima. Accu-duur ben ik nu wel aangewend en gemiddeld haal ik anderhalve dag. Wel zie ik geregeld het toestel crashen, soms merk ik het op omdat ik het opstart geluid hoor maar meestal zie ik het enkel in de accu stats terug. Hopelijk verbeterd dat na de 2.3.4. update :)

-Pwn the day-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Nee, bewijs van aankoop heb je ook vaak niet nodig. Vandaar dus mijn vraag: heb je bij Samsung een bon of bewijs van aankoop nodig om garantie te krijgen bij een Samsung service center?

En daarbij heb ik helaas niets aan mensen die het antwoord vanuit theorie geven of proberen te bedenken. De enige die het kan beantwoorden is een ervarings deskundige.

[ Voor 44% gewijzigd door Philflow op 28-06-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
Philflow schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:35:
[...]
En daarbij heb ik helaas niets aan mensen die het antwoord vanuit theorie geven of proberen te bedenken. De enige die het kan beantwoorden is een ervarings deskundige.
Ik kan nog wel meer mensen bedenken die dat kunnen beantwoorden. Wat dacht je van Samsung zelf, of een service center. Bel ze even op, en vraag het..

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

Anders bel je ze ff, is volgens mij sneller ook?

-Pwn the day-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Grote kans dat ze bij Samsung een standaard antwoord geven. "Ja u heeft een aankoop bewijs nodig" en dat het in de praktijk weer anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 15:42
Heeft iemand al ervaringen met Samsung Dive? Ik probeerde het vandaag te activeren, maar de website geeft aan dat mijn GSM nummer niet bekend is. Voorgestelde oplossing: samsung account verwijderen en opnieuw invoeren in de telefoon. Erg leuk maar Samsung account verwijderen kan alleen door een factory reset uit te voeren.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Nowhereman schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:34:
[...]

Wel zie ik geregeld het toestel crashen, soms merk ik het op omdat ik het opstart geluid hoor maar meestal zie ik het enkel in de accu stats terug. Hopelijk verbeterd dat na de 2.3.4. update :)
Dus als je toestel crasht en reboot (schijnbaar ongemerkt soms) dan hoef je geen PIN in te voeren en als je hem weer uit je broekzak haal is ie gewoon 'up&running' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

Jup, tenminste dat heb ik nu meermaals meegemaakt, je hoort het opstart geluid en vervolgens worden de widgets opnieuw geladen en is je foon weer bedrijfsklaar. Heb het ook 2x meegemaakt dat ik inderdaad de pincode weer in moest voeren maar in de meeste gevallen hoefde dat niet.

-Pwn the day-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Gisteren problemen gehad met WiFi , dat is inmiddels verholpen heb de WiFi kanaal verandert naar 2.
Maar nu weer een ander probleem -.-
Vanaf vanmorgen geen 3G. Het staat wel aan alleen bovenaan langs de bereik balkje staat geen 3G of H oid...
Als ik bij instellingen check staat dataverbinding en roaming wel gewoon aan.
Enige verandering dat ik afgelopen 24 uur heb gedaan is widgetlocker geinstaleerd...
Weet misschien iemand hoe dit komt of factory reset ?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 14:42
Als iemand wil voelen hoe warm je toestel kan worden, en dan gaat het vooral om de processor, de accu wordt ook warm. Maar na 10 minuten spelen zat hij op 39 gr dus dit is nog te doen. De processor was bijna niet meer beet te houden. Speel het spel Guns'n' Glory free. Succes
Ps. de accu is in 10 minuten ongeveer 15 tot 20 procent gedaald. Mocht je je accu dus een keer snel leeg willen krijgen...

[ Voor 23% gewijzigd door slvans op 28-06-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
Grimmie187 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 13:12:
Heeft iemand al ervaringen met Samsung Dive? Ik probeerde het vandaag te activeren, maar de website geeft aan dat mijn GSM nummer niet bekend is. Voorgestelde oplossing: samsung account verwijderen en opnieuw invoeren in de telefoon. Erg leuk maar Samsung account verwijderen kan alleen door een factory reset uit te voeren.. :/
Bij mij geeft samsung dive ook geen GSM nummer weer, maar de functies werken wel. In ieder geval het locken, en het plaatsbepalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 09:04
Wat kan het meer dan? Zo op het oog kan ie wat meer met and/or werken, maar voor de rest volgens mij hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Nu online
Thenotorious schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 13:39:
Gisteren problemen gehad met WiFi , dat is inmiddels verholpen heb de WiFi kanaal verandert naar 2.
Vanaf vanmorgen geen 3G. Het staat wel aan alleen bovenaan langs de bereik balkje staat geen 3G of H oid...
Enige verandering dat ik afgelopen 24 uur heb gedaan is widgetlocker geinstaleerd...
Even voor de zekerheid. Als je geen 3g/h ziet, ben je dan verbonden met wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Golf2vr6 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:18:
[...]

Even voor de zekerheid. Als je geen 3g/h ziet, ben je dan verbonden met wifi?
Nope met niets verbonden maar ik heb inmiddels even t mobile gebeld,
Het rare is als ik een vodafone simkaart erin doe dan doet alles het gewoon goed maar T mobile simkaart niet.
Maaaaar , als ik de T mobile simkaart in een andere telefoon doe doet hij het wel gewoon.
De SGS2 is simlock vrij en unbranded.

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Thenotorious schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 13:39:
Dataverbinding als een uitgezet, telefoon opnieuw opgestart en dan Dataverbinding weer aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
AzzKickah schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:24:
[...]

Dataverbinding als een uitgezet, telefoon opnieuw opgestart en dan Dataverbinding weer aangezet?
Jup gedaan
Volgens mij vind mijn telefoon t mobile simkaart niet aardig :P
Want op andere telefoon doet internet het gewoon wel..

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Nu online
Thenotorious schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:32:
[...]

Jup gedaan
Volgens mij vind mijn telefoon t mobile simkaart niet aardig :P
Want op andere telefoon doet internet het gewoon wel..
Goeie telefoon, t-mobile weigeren... O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 28-06-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Golf2vr6 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:47:
[...]

Goeie telefoon, t-mobile weigeren... O-)
tja :P
Ik word er wel een beetje gek van en de gast van t mobile snapte er ook niet echt veel van ...

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Ah ik ben dus niet de enige :), naja alles werkt naar behoren, dus het zal wel goed zijn dan.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag slechts in één topic posten. Crossposten is niet toegestaan.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 28-06-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
*knipje*

[ Voor 100% gewijzigd door RoD op 28-06-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mollleman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:10
Bij ons op kantoor is geen wifi beschikbaar, maar toch zou ik graag internetconnectie willen op mijn S2 wanneer ik op kantoor ben. Aangezien ik in Belgie werk, maak ik vanwege de roaming kosten liever geen gebruik van mobiele data connectie. Is het mogelijk om via de USB kabel, de internetconnectie van mijn pc te gebruiken? Ik meen me te herinneren dat dit wel mogelijk is bij (htc) windows phones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
mollleman schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:30:
Bij ons op kantoor is geen wifi beschikbaar, maar toch zou ik graag internetconnectie willen op mijn S2 wanneer ik op kantoor ben. Aangezien ik in Belgie werk, maak ik vanwege de roaming kosten liever geen gebruik van mobiele data connectie. Is het mogelijk om via de USB kabel, de internetconnectie van mijn pc te gebruiken? Ik meen me te herinneren dat dit wel mogelijk is bij (htc) windows phones.
heeft de computer windows 7 erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
Die accuweather widget is ook lekker up-to-date (en ja, ik heb een 'refresh' gedaan). Het zou op dit moment hard regenen in de stad waar ik woon, maar als ik naar buiten kijk zie ik een stralende zon en zit er voorlopig (volgens buienradar) geen regen aan te komen. Ca vier uur geleden overigens gedurende een paar minuten een paar kleine druppeltjes regen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:41
Dlocks schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:33:
Die accuweather widget is ook lekker up-to-date (en ja, ik heb een 'refresh' gedaan). Het zou op dit moment hard regenen in de stad waar ik woon, maar als ik naar buiten kijk zie ik een stralende zon en zit er voorlopig (volgens buienradar) geen regen aan te komen. Ca vier uur geleden overigens gedurende een paar minuten een paar kleine druppeltjes regen gehad.
Heel vandaag komt niet overheen met de weersverwachtingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
memo001 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:50:
[...]

Heel vandaag komt niet overheen met de weersverwachtingen..
Ik dacht dat accuweather in de widget het actuele weer liet zien (van meetstations), maar het zijn dus 'slechts' voorspellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mollleman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:10
Ewivis schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:31:
[...]

heeft de computer windows 7 erop?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb afgelopen week mijn galaxy s 2 opgestuurd via vodafone winkel (daar ook gekocht) voor reparatie, o.a. door de witte ring die linksonderin het scherm zat en doordat de home-knop van het toestel niet helemaal goed zat waardoor deze kraakte bij indrukken (hadden andere toestellen niet) en backlight leaking.

Vandaag op de trace pagina van dynafix gekeken en stond dat het "Toestel afgeregeld volgens specificaties". Na navraag bleek dit dus te betekenen dat dit gelijk staat aan "we hebben niks gedaan". Gelukkig was het toestel nog niet teruggestuurd naar de winkel en gaat hij intern nog een keer langs de reparatieafdeling.

Ik vroeg mij alleen af, stel dat hij weer afgedaan wordt als "Toestel afgeregeld volgens specificaties", wat raden jullie dan aan te doen om het vervangen of gerepareerd te krijgen? (aangezien ik veel slechte ervaringen met dynafix zie en het toestel snel weer nodig heb omdat ik vanaf augustus voor een half jaar naar het buitenland ga)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-07 09:56
Mijn Samsung Galaxy S2 maakt geen 3G verbinding meer. Aan welke instellingen kan dat liggen en wat is roaming nu eigenlijk precies, want hij geeft aan dat het extra kosten met zich mee kan brengen wanneer je het aan zet. Maar is dat geen probleem als je gewoon een internet abbo hebt?

Ik heb overigens HI en wifi staat niet aan, hiervoor heb ik wel altijd verbinding gehad, maar sinds ik de HI internet verdubbelaar heb ingezet doet 3G het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
NACBreda schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:00:
Mijn Samsung Galaxy S2 maakt geen 3G verbinding meer. Aan welke instellingen kan dat liggen en wat is roaming nu eigenlijk precies, want hij geeft aan dat het extra kosten met zich mee kan brengen wanneer je het aan zet. Maar is dat geen probleem als je gewoon een internet abbo hebt?

Ik heb overigens HI en wifi staat niet aan, hiervoor heb ik wel altijd verbinding gehad, maar sinds ik de HI internet verdubbelaar heb ingezet doet 3G het niet meer.
Dan zou ik Hi bellen als ik jou was in plaats van hier gaan lopen raden waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 28-06-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
*knipje om het niet verder offtopic te laten gaan*

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 28-06-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
*knipje om het niet verder offtopic te laten gaan*

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 28-06-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
NACBreda schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:00:

Ik heb het ook sinds vandaag ( lees hierboven )
Ik weet niet waar het aan ligt , mensen hier denk ik ook niet en T mobile ook niet .. :(

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Laatst online: 19-09 14:03
Thenotorious schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:26:
[...]

Ik heb het ook sinds vandaag ( lees hierboven )
Ik weet niet waar het aan ligt , mensen hier denk ik ook niet en T mobile ook niet .. :(
8)7 data roaming is gewoon je internet. Dus als je internet abbo hebt gewoon aan laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
gebakken peer schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:43:
[...]

8)7 data roaming is gewoon je internet. Dus als je internet abbo hebt gewoon aan laten.
Data roaming staat aan alles staat ik zeg toch lees hierboven voordat je zo een emoticon geeft ...

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Laatst online: 19-09 14:03
Thenotorious schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:43:
[...]

Data roaming staat aan alles staat ik zeg toch lees hierboven voordat je zo een emoticon geeft ...
Als iemand er zet dat het extra kosten mee kan brengen lijkt het me logisch dat diegene dat uitzet als hij/zij verder niet weet wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakko
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09 19:29
Ik heb net mijn S2 binnen gekregen van Vodafone en ik heb helaas een branded toestel gekregen :(
Er zijn vier "360" apps, waarvan je er twee niet kunt verwijderen. Daarnaast staat ook Qype geïnstalleerd, ook rommel van Vodafone. Ook de startpagina van de browser was van Vodafone. Geen bootscreen gelukkig, dus je kunt de boel een beetje maskeren. Dit is wat ik tot nu toe ben tegen gekomen, maar heb hem dan ook maar een half uur ;)

Morgen snel een custom rom erop zetten. Ik krijg helemaal de rillingen van die troep, alsof mijn toestel is besmet. Ik hoop echt dat ze niet met de bootloader of iets dergelijks hebben gerommeld daar Vodafone, want dan baal ik als een stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:33

Roytoch

Nietes

gebakken peer schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:45:
[...]

Als iemand er zet dat het extra kosten mee kan brengen lijkt het me logisch dat diegene dat uitzet als hij/zij verder niet weet wat het is.
Sorry als het al gezegd is, maar bij Voda, T-mobile en KPN zelf zou je dit niet nodig hebben. Bij Hi, Simyo, Ben etc moet je dataroaming wel aanzetten. Dataroaming is het toestaan van een dataverbinding via een ander netwerk dan het eigen netwerk. Normaal ben je dat niet nodig maar omdat bvb Hi geen echte provider is maar een virtuele, wel.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
roy.ahuis schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:49:
[...]

Sorry als het al gezegd is, maar bij Voda, T-mobile en KPN zelf zou je dit niet nodig hebben. Bij Hi, Simyo, Ben etc moet je dataroaming wel aanzetten. Dataroaming is het toestaan van een dataverbinding via een ander netwerk dan het eigen netwerk. Normaal ben je dat niet nodig maar omdat bvb Hi geen echte provider is maar een virtuele, wel.
Aah bedankt voor de info dat wist ik niet !

Probleem bij mij is alleen dat hele data internet het niet meer doet :(

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Ewivis schreef op maandag 27 juni 2011 @ 23:33:
[...]

Zonder Mod:

Met Mod:
YouTube: ‪SGS2 With Camera Mod.mp4‬‏ Inclusief bass voluit en dichtbij sub... :P
Het ligt ongetwijfeld aan mijn oren maar ik hoor geen verschil :? Zal het vanavond maar eens even zelf testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
roy.ahuis schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:49:
[...]

Ik heb Hi en ik heb Roaming nooit aanstaan en internet werkt altijd.

Ik woon dichtbij de Duitse grens dus roaming is _geen_ optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ben even langs Teleworld geweest. Samsung service center. Voor Samsung heb je wel een aankoop bewijs nodig, voor Nokia niet. De reden is dat er voor Samsung geen systeem beschikbaar is waarmee ze de bouwdatum kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07:49
AzzKickah schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:52:
[...]

Ik heb Hi en ik heb Roaming nooit aanstaan en internet werkt altijd.

Ik woon dichtbij de Duitse grens dus roaming is _geen_ optie.
voor mij geldt hetzelfdel ik heb ook Hi en roaming staat ook gewoon uit. en internet werkt gewoon perfect!
dus bij Hi hoef je roaming niet aan te vinken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
businka19 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:52:
[...]

Het ligt ongetwijfeld aan mijn oren..
+1 :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Philflow schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:54:
Ben even langs Teleworld geweest. Samsung service center. Voor Samsung heb je wel een aankoop bewijs nodig, voor Nokia niet. De reden is dat er voor Samsung geen systeem beschikbaar is waarmee ze de bouwdatum kunnen zien.
Behalve dan dat het toestel natuurlijk bij lange na nog geen twee maanden op de markt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 23:40:
[...]

heb de firmware update ongedaan gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
The_Fes schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:03:
[...]

Bij mij geeft samsung dive ook geen GSM nummer weer, maar de functies werken wel. In ieder geval het locken, en het plaatsbepalen
heb het nummer handmatig daar ingevoerd
Pagina: 1 ... 21 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.

Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.

Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.

Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.