Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 50 Laatste
Acties:
  • 365.253 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:56:
Ik heb een vraagje over de contacten..

Ik had een facebook-account, deze staat nu op non-actief en die wil ik graag zo houden.. Maar het is wel verdomde handig om die vriendenlijst in mn contactenlijst te zetten! :)

Is er een manier om die lijst te syncen, deze vervolgens ergens anders op te slaan zodat ik die info kan blijven gebruiken als ik mn FB account weer deactiveer?
Anyone? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:34

13art

Moderator Mobile
Niet dat ik weet. Misschien een app die dat kan???

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 14:12
ZeilDude schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 21:24:
[...]

Thanks! Maar ik bedoelde eigenlijk de houder voor in de auto :)
Die zit helemaal onderaan in het blokje en wijst naar achteren, werkt mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
TommyboyNL schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 22:19:
[...]

Jep, linker muisknop is alsof je op het scherm tikt, rechter muisknop is "back", en scrollwiel indrukken if geloof ik "Home". Een bluetooth toetsenord heb ik niet, en heb ik dan ook niet kunnen testen. De muis had in mijn ogen echter geen toegevoegde waarde, maar wellicht wel zodra de telefoon met een MHL kabel aan een TV hangt, dan zou het een handige afstandsbediening zijn.
Een bluetooth toetsenord heb ik kijk maar! http://bit.ly/jnOp09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 Dingen.

Was (beetje ververveling denk ik :) ) met mijn telefoon aan het spelen toen het me ineens opviel dat de Camera Firmware App in Samsung Apps ineens bovenaan stond en een andere datum had. Opnieuw uitgevoerd en mijn Camera firmware is weer geupdate. Dit keer heb ik versie OCEF02 dat was OCEE09, weet verder niet wat er veranderd is.

Als ik in het lijstje van actieve services kijk dan zie ik Social Hub 2x, Digitale Klok Widget en Google Maps daarin voorkomen maar ik gebruik deze apps verder niet. Na reboot komen ze terug. Weet iemand hier meer van? Ik heb ooit in Social hub mijn facebook account ingevoerd om te testen. Vondt het helemaal niet fijn maar ik krijg nu dat account niet gewist uit Social Hub.

/edit: Gevonden, onder accounts maakt Social Hub een nieuw account aan welke "Facebook for Social Hub" heet. Gewoon verwijderen en het account is weg. Dit lost het probleem van actieve services niet op.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:49
Op Android worden zoveel dingen opgestart die je zelf niet hebt gekozen dan wel wilt. Rooten en dat manueel aanpassen is de enige optie IMHO. Afsluiten van die apps is meestal zinloos aangezien ze toch weer gaan draaien na verloop van tijd. Wil je er helemaal vanaf moet je die gewoon zelf disablen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:31:
[...]

Op Android worden zoveel dingen opgestart die je zelf niet hebt gekozen dan wel wilt. Rooten en dat manueel aanpassen is de enige optie IMHO. Afsluiten van die apps is meestal zinloos aangezien ze toch weer gaan draaien na verloop van tijd. Wil je er helemaal vanaf moet je die gewoon zelf disablen.
Dat weet ik, maar ik had gehoopt dat ik die social hub weg kan krijgen zonder te rooten. Maar goed nieuws, als je het handmatig stopt komt het niet meer terug. Dus even aan denken als ik mijn toestel opnieuw opstart en dat is verder ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op zondag 26 juni 2011 @ 01:06:
[...]

"Duur verlichting aanraaktoets" in het menu "Instellingen" > "Display".
Thx..... '-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een mapje met CoPilot navigatie waar moet ik die plaatsen om te installeren?
Ik heb het net geprobeerd maar hij laat niet ???
Weet iemand hoe je dit het beste kunt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Paul van Druten schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:02:
[...]

Een bluetooth toetsenord heb ik kijk maar! http://bit.ly/jnOp09
Wauw die ziet er goed uit,
Waar heb je die gekocht en werkt hij op batterijen?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

@patje8, Copilot installeert zichzelf vanuit de market. Het vragen om hulp bij installatie van illegale software is niet toegestaan en daar lijkt dit wel op.

[ Voor 3% gewijzigd door janvanduschoten op 26-06-2011 12:12 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:07
Is het ook mogelijk als je een mail binnenkrijgt (bijv. gmail) dat je dat ook zo kan zien, net zoals bij een sms? Dus dat je zo moet sliden om het te lezen.

[ Voor 6% gewijzigd door jeroendh op 26-06-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-09 19:06
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:16:
2 Dingen.

Was (beetje ververveling denk ik :) ) met mijn telefoon aan het spelen toen het me ineens opviel dat de Camera Firmware App in Samsung Apps ineens bovenaan stond en een andere datum had. Opnieuw uitgevoerd en mijn Camera firmware is weer geupdate. Dit keer heb ik versie OCEF02 dat was OCEE09, weet verder niet wat er veranderd is.

Als ik in het lijstje van actieve services kijk dan zie ik Social Hub 2x, Digitale Klok Widget en Google Maps daarin voorkomen maar ik gebruik deze apps verder niet. Na reboot komen ze terug. Weet iemand hier meer van? Ik heb ooit in Social hub mijn facebook account ingevoerd om te testen. Vondt het helemaal niet fijn maar ik krijg nu dat account niet gewist uit Social Hub.

/edit: Gevonden, onder accounts maakt Social Hub een nieuw account aan welke "Facebook for Social Hub" heet. Gewoon verwijderen en het account is weg. Dit lost het probleem van actieve services niet op.
Ik heb nu Cam FW TBEF04. Weet niet meer welke ik eerst had. Kan je wel vertellen dat de roze vlek er nu nog steeds is en zelfs beetje groter is geworden. Heb me er eerlijk gezegd nog nooit aan gestoord maar hij is er nog. De update had een datum van 22 Juni.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Laatst online: 11:02
Ik had ook enorm veel last van een leeglopende batterij. Zelfs in standby stand liep de telefoon leeg als een gek. Heb er nu een nieuwe ROM opstaan (I9100XWKE7) en nu werkt het als een zonnnetje. Normaal batterij gebruik. Voor iedereen die dus last heeft van de battery drain dus goed nieuws. Na de volgende officiele update van Samsung zal de battery drain tot het verleden behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Na lang twijfelen tussen de galaxy en de sationsation is het toch de galaxy geworden, nog geen spijt van gehad :) In de winkel vond ik de galaxy 'goedkoop' aanvoelen, maar nu het toestel werkelijk in gebruik te hebben valt dat best wel mee.

Voor de mensen die nog een autolader voor de galaxy nodig hebben, deze is bij de action voor €1,49 te koop. Er staat weliswaar op dat die voor de nokia 8600 is, maar is gewoon microusb, en werkt prima met de galaxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

jeroendh schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:11:
Is het ook mogelijk als je een mail binnenkrijgt (bijv. gmail) dat je dat ook zo kan zien, net zoals bij een sms? Dus dat je zo moet sliden om het te lezen.
Volgens mij moet dat kunnen, ik heb de galaxy zelf nog niet binnen maar op mijn tablet met android kan je in bovenste balkje zien of er een mail is en je kan de balk naar beneden trekken om de berichten lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:05
rwarmink schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:18:
Ik had ook enorm veel last van een leeglopende batterij. Zelfs in standby stand liep de telefoon leeg als een gek. Heb er nu een nieuwe ROM opstaan (I9100XWKE7) en nu werkt het als een zonnnetje. Normaal batterij gebruik. Voor iedereen die dus last heeft van de battery drain dus goed nieuws. Na de volgende officiele update van Samsung zal de battery drain tot het verleden behoren.
Totdat de bug weer toeslaat.... alle 2.3.3 firmwares hebben er last van. Gewoon wachten op 2.3.4, dat is de enige oplossing!

KE2/7/8, KF1/2/4 ik heb ze er allemaal opgehad (zoals meerdere hier) en allemaal hebben ze last van de drain.

[ Voor 8% gewijzigd door Golf2vr6 op 26-06-2011 12:36 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Reptile-X schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:28:
[...]

Volgens mij moet dat kunnen, ik heb de galaxy zelf nog niet binnen maar op mijn tablet met android kan je in bovenste balkje zien of er een mail is en je kan de balk naar beneden trekken om de berichten lezen.
Dat bedoelt hij niet denk ik, want dat kan bij de S2 ook ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 26-06-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
Golf2vr6 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:32:
[...]

Klopt zo heb ik het nu, maar het zou mooi zijn als je dus in je "lock" scherm die slider krijgt om je mail te lezen/openen. Dus zoals het ook bij je smsjes gaat, en bij gemiste oproepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
jeroendh schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:38:
[...]

Klopt zo heb ik het nu, maar het zou mooi zijn als je dus in je "lock" scherm die slider krijgt om je mail te lezen/openen. Dus zoals het ook bij je smsjes gaat, en bij gemiste oproepen.
Ik weet niet of het ook in TW kan, maar widget locker kan dat volgens mij wel.
https://market.android.co...ker&feature=search_result

[ Voor 10% gewijzigd door Golf2vr6 op 26-06-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 22:21:
[...]

Helaas, die app krijgt ook al geen fix(vind hooguit 3 sats, wat voor zover ik weet vrij weinig is om accuraat iets te bepalen), kan het eraan liggen dat ik op soort gps dead spot zit ofzo?

EDIT: mijn vader even op zijn telefoon laten testen, hij kan OOK al geen lock krijgen. Wtf? Dacht dat GPS vrijwel overal bereikbaar was(we zitten hier ook niet midden in de stad tussen de gebouwen ofzo, in buitengebied zelfs)
Nog steeds geen GPS lock te krijgen, iemand hier die expert is op GPS gebied en mij kan uitleggen waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:51:
[...]

Nog steeds geen GPS lock te krijgen, iemand hier die expert is op GPS gebied en mij kan uitleggen waarom?
Even buiten gaan staan. Half uurtje wachten. De eerste fix duurde bij mij bijna een uur. Daarna is het binnen 1 a 2 minuten al klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:51:
[...]

Heb je internet op je toestel? Zo niet dan heb je geen quickfix en kan het dus even duren voordat je een lock krijgt. Ga even in de tuin liggen met je toestel (weer is er niet echt naar), als het dan nog niet lukt dan zal je GPS antenne waarschijnlijk kapot zijn, even gatantietje.
AtlAntA schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:12:
[...]

Ik heb nu Cam FW TBEF04. Weet niet meer welke ik eerst had. Kan je wel vertellen dat de roze vlek er nu nog steeds is en zelfs beetje groter is geworden. Heb me er eerlijk gezegd nog nooit aan gestoord maar hij is er nog. De update had een datum van 22 Juni.
Blijkbaar zeggen die eerste drie letters iets over de type en fabrikant van de camera sensor. Op XDA zijn ze bezig om een kaart te maken van alle types en firmware die erbij hoort. Het lijkt erop alsof een relatief klein aantal toestellen welke bij launch zijn verkocht dit probleem hebben. Ik heb het type OCE en verder geen last van.

Toestel is nu overal ruim op voorraad, terug sturen zou ik zeggen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps... delete aub. :)

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:02:
[...]

Blijkbaar zeggen die eerste drie letters iets over de type en fabrikant van de camera sensor. Op XDA zijn ze bezig om een kaart te maken van alle types en firmware die erbij hoort. Het lijkt erop alsof een relatief klein aantal toestellen welke bij launch zijn verkocht dit probleem hebben. Ik heb het type OCE en verder geen last van.

Toestel is nu overal ruim op voorraad, terug sturen zou ik zeggen.
Nee ga hem niet terug brengen. Toen ik het toestel net had (9mei) was er geen roze vlek te bekennen. Pas toen ik de eerste camera FW update had gedaan was die vlek er ineens. Zal vast wel een keer een FW update komen die het eens goed fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:54:
[...]

Even buiten gaan staan. Half uurtje wachten. De eerste fix duurde bij mij bijna een uur. Daarna is het binnen 1 a 2 minuten al klaar.
Naja, dan zet ik 'm vanavond wel aan op mijn trip naar Eindhoven in de auto. Heb overigens wel internet en hij doet ook een fix op mijn wifi router, maar dat accepteert iets als 4sq en layar blijkbaar niet :P. En heb anders altijd nog garantie, bedankt voor de hulp allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
Genuine Samsung Sync & Charge Desk Stand for Galaxy S II i9100 is mooi maar ik kan hem niet als USB verbinden dus alleen laden niet syncen of zo!

ik gebruik zolang KIES Air... :-( Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
AtlAntA schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:12:
[...]

Ik heb nu ook dezelfde cam firmware (kom van TBEC02) en heb geen last van roze vlekken.
De gelige rand bij foto's gemaakt met een flits is er volgens mij nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
Golf2vr6 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:32:
[...]

Heb het er nu een paar dagen op staan en het gaat nog steeds heel goed. Dus ben benieuwd of het waar is wat je zegt dat het wel weer terugkomt. Heb trouwens ook echt alles aanstaan. Live achtergrond, voor alle e-mail accounts push notifications, skype de hele tijd op de achtergrond aan etc. etc. Kan nu 2 dagen zonder opladen. Daarnaast gebruik ik het toestel best wel veel. E-mail, Whatsapp, verschillende apps voor lezen nieuws. Soms een spel van Gameloft die ik heb binnengehaald via gamehub.

Nogmaals, ik hoop dat het goed blijft gaan totdat er een nieuwe officiele ROM 2.3.4 uitkomt.

-- SORRY, DIT WAS EEN REACTIE OP EEN VERKEERD BERICHT --

[ Voor 3% gewijzigd door LAPJENL70 op 26-06-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
Golf2vr6 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:31:
[...]

Totdat de bug weer toeslaat.... alle 2.3.3 firmwares hebben er last van. Gewoon wachten op 2.3.4, dat is de enige oplossing!

KE2/7/8, KF1/2/4 ik heb ze er allemaal opgehad (zoals meerdere hier) en allemaal hebben ze last van de drain.
Heb het er nu een paar dagen op staan en het gaat nog steeds heel goed. Dus ben benieuwd of het waar is wat je zegt dat het wel weer terugkomt. Heb trouwens ook echt alles aanstaan. Live achtergrond, voor alle e-mail accounts push notifications, skype de hele tijd op de achtergrond aan etc. etc. Kan nu 2 dagen zonder opladen. Daarnaast gebruik ik het toestel best wel veel. E-mail, Whatsapp, verschillende apps voor lezen nieuws. Soms een spel van Gameloft die ik heb binnengehaald via gamehub.

Nogmaals, ik hoop dat het goed blijft gaan totdat er een nieuwe officiele ROM 2.3.4 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroonjuweel
  • Laatst online: 04-08-2020
Ik vind de kwaliteit van de camera in video modus erg teleurstellend. Nu vraag ik me af of het aan de camera kan liggen. In 1080p komt ie niet boven 12 mbit/sec met 20 fps. De tweak van xda heb ik geprobeerd maar die haalt niets uit. Heeft iemand andere ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
barrylandkroon schreef op zondag 26 juni 2011 @ 14:24:
Ik vind de kwaliteit van de camera in video modus erg teleurstellend. Nu vraag ik me af of het aan de camera kan liggen. In 1080p komt ie niet boven 12 mbit/sec met 20 fps. De tweak van xda heb ik geprobeerd maar die haalt niets uit. Heeft iemand andere ervaringen?
Hoe komt het eigenlijk dat als je de camera insteld op 1080p dat hij dan meer ingezoomd is dan bij 720p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 14:41

Nowhereman

Ygenweis

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 01:15:
Ik heb gisteren een ontlading van ruim 30% gehad binnen enkele minuten waarbij de telefoon heel erg opwarmde...Echt heel vaag...
Ben overigens wel heel tevreden over het toestel...

[afbeelding]
Welke apps gaan er schuil achter het recycle icoon en het + icoon linksboven in je screenshot?

--Ben nogal app-gek 8)7

-Pwn the day-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 dingetjes die hier vroeger al aangehaald zijn, maar ik vind ze nergens meer terug...

Als er tijdens het bellen een bericht binnenkomt krijg ik mijn volledige waarschuwingstoon voor een bericht (die ik voor mijn eigen gemak tien minuten lang gemaakt heb grrr) te horen, bij mijn ouderwetse nokia was dat een discrete biep...

Iemand klaagde hier een tijdje geleden over ontvangstbevestigingen die willekeurig komen, ondanks dat de optie aangevinkt staat. Dit werkte keurig tot een paar dagen geleden, en nu plots niet meer, ze komen de ene keer wel en de andere keer niet binnen. Ondanks het feit dat berichten effectief binnen zijn bestemmeling.

Ideetjes iemand ? Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nowhereman schreef op zondag 26 juni 2011 @ 14:25:
[...]

Welke apps gaan er schuil achter het recycle icoon en het + icoon linksboven in je screenshot?

--Ben nogal app-gek 8)7
Het recycle icoon is de spaarstand (via instellingen-->spaarstand) en het + icoon is van de weather and toggle widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melodicloud
  • Laatst online: 10-08 11:06
Ik wilde eigenlijk een MicroSD kaart van 32GB halen voor mijn mobiel, maar gaat het overschrijven ed. wel een beetje redelijk op class 4? Of is 16GB misschien beter? Al zit ik mezelf kennende wel snel aan de veel GB. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroendh schreef op zondag 26 juni 2011 @ 14:25:
[...]

Hoe komt het eigenlijk dat als je de camera insteld op 1080p dat hij dan meer ingezoomd is dan bij 720p?
Hij pakt dan een kleiner oppervlak van de sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijS2 nu zo'n 6 weken heb hem intensief gebruikt, is in Thailand geweest ook daar constant mee bezig geweest. En wat mij opvalt ik heb nog geen een keer batterij drain gehad. Als ik er normaal mee omga wat bellen redelijk veel internet via wifi, zit ik gemiddeld op ruim anderhalve to 2 dagen. Ik heb gemiddeld 43 aplicaties op mijn toestel, en heb nog geen fabrieks reset gedaan. Ik draai versie XWKE2. Dus aan deze kant zeer tevreden. Wel moet ik zeggen dat als ik hem naast mijn samsung galaxy s houdt dat de eerste een mooier (sherper scherm heeft) Kan bedrog zijn maar het valt toch op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/ff7jg5.png
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/23r70uf.png

Dit lijkt mij niet echt normaal voor een SGS2?
Zoveel battery drain door wat muziek luisteren en een paar foto's.

Heb ook een rode pixel die vast zit in het derde balkje van mn ontvangst icoon in de buurt van de camera.
Die regio word ook soms warm als ik een half uur een spel aan het spelen ben. Is daardoor de pixel vast blijven zitten?

[ Voor 181% gewijzigd door J-r0en op 26-06-2011 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Laatst online: 20-09 17:12
J-r0en schreef op zondag 26 juni 2011 @ 18:28:
[afbeelding]

Plaatje doet het niet. Gebruik anders tinypic.com dan heb je ook geen last van reclame/popups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 18:10
Die van jou is 5x vastgelopen in dat screenshot van die batterij-grafiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sonsan schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 22:50:
[...]

Ik snap dat er zulke antwoorden op mijn vraag komen maar dit topic is al dusdanig groot geworden dat zoeken geen makkelijke klus is.
Mijn vraag over het batterijgebruik is niet hoe ik een screenshot moet maken want dat weet ik. Het gaat mij over de eerste afbeelding waarin het batterijverbruik in een grafiek wordt weergegeven.
En wil je jouw "ja" ook uitleggen hoe ik dat dan doe??? (ik bedoel het automatisch schakelen tussen Wifi en G3)
settings->applications->battery usage en dan boven op het grafiekje klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:49
[afbeelding]
[afbeelding]

Heb ook een rode pixel die vast zit in het derde balkje van mn ontvangst icoon in de buurt van de camera.
Die regio word ook soms warm als ik een half uur een spel aan het spelen ben. Is daardoor de pixel vast blijven zitten?
Je hebt je telefoon wel bijna constant in gebruik gehad en je scherm is ook het grootste deel van de tijd aan plus je hebt een belabberd bereik. Scherm en slecht bereik zijn de grootste energie vreters dus volgens mij is je verbruik niet zo heel gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 23:13
Hier een test vergelijk accuzuur van een aantal populaire toestellen: http://www.gsmarena.com/h...timus_2x-review-608p7.php
Wat hebben we nog te klagen..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
Ik had hem wel perongeluk van me stoel laten glijden toen viel de batterij eruit, dus dat is een verklaring, maar de andere 3.. geen idee, heb hem niet opgemerkt met een reboot oid.

Ga maar eens een batterij calibratie doen en dan
eens goed testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
Als ik de SGS2 in de car-dock heb dan is de kaart in Navigation donker, een soort nacht-modus.
Buiten de dock is de kaart helder, hoe kan ik dat aanpassen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 20:18
J-r0en schreef op zondag 26 juni 2011 @ 19:45:
Ik had hem wel perongeluk van me stoel laten glijden toen viel de batterij eruit, dus dat is een verklaring, maar de andere 3.. geen idee, heb hem niet opgemerkt met een reboot oid.

Ga maar eens een batterij calibratie doen en dan
eens goed testen.
Vrijdagmiddag had ik een beetje hetzelfde probleem ja.. In 5 uur de batterij leeg van 100 procent naar 0. Met maar heeel weinig gebruik. Ik zag toen in dat grafiekje dat hij eigenlijk constant wakker was geweest. Behoorlijk slecht dus, want ik weet zeker dat er niks op de achtergrond draaide en hij stond alleen maar stand-by.

Nu heb ik de batterij niet volledig opgeladen in het begin toen ik 'm kreeg, maar ik ben 'm gelijk gaan gebruiken en half opgeladen daarna. Moet ik nu nog een soort batterij kalibratie doen? En zo ja, hoe doe je dat precies?

Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
[afbeelding]

Eigenlijk is het best goed. Je Wifi staat constant aan, bereik is bijna null en je scherm staat veel aan. Dat hij dan 5 uur haalt is echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 09:59
Nieuw record :)
Normaal gebruik met sync van enkele apps.
Geen e-mails maar wel whatsapp.
Er zit zelfs een endomondo sessie van een uur in :)

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2zyd82s.jpg

Trouwens dit zou ik nooit gehaald hebben weekje geleden.
Mijn batterij gaat echt gewoon langer mee NADAT ik een factory reset heb gedaan :)

[ Voor 8% gewijzigd door frye op 26-06-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
frye schreef op zondag 26 juni 2011 @ 20:31:
Mijn batterij gaat echt gewoon langer mee NADAT ik een factory reset heb gedaan :)
Waarom jij wel en ik niet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn HTC Desire kon je altijd de telefoon laten zoeken naar updates. Waar ken je dat bij dit toestel eigenlijk? Kan het niet vinden of bestaat het gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:46
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 22:49:
Bij mijn HTC Desire kon je altijd de telefoon laten zoeken naar updates. Waar ken je dat bij dit toestel eigenlijk? Kan het niet vinden of bestaat het gewoon niet?
Kan via het programma van samsung: Kies.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
barrylandkroon schreef op zondag 26 juni 2011 @ 14:24:
Ik vind de kwaliteit van de camera in video modus erg teleurstellend.
Ik kan dit soort uitspraken echt niet begrijpen. Bekijk je filmpjes eens op een full hd tv en het ziet er echt haarscherp uit. Vloeiend en wel.
De beeldkwaliteit van video opnames vind ik juist een van zijn sterkste punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
De WiFi ontvanger van de SGS2 is echt schandalig slecht,
Met mijn PC 88% bereik en met de SGS2 zero.

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Thenotorious schreef op zondag 26 juni 2011 @ 23:32:
Mijn toestel zegt ook slecht wifi ontvangst te hebben (door weinig streepjes te laten zien), de laptop van mams geeft nog de volle 5 strepen terwijl mijn SGS2 dan nog maar 1 of 2 strepen aangeeft. Dit heeft echter geen invloed op de browsersnelheid naar mijn gevoel. Ik heb zelfs in de steeg gestaan, waar mijn wifi het nog steeds goed deed. Dit was ong 50 meter en door 3 muren heen en daar gaf hij 0, soms 1 streep aan.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 22:49:
Kan via instellingen en dan algemeen. Maar er zijn nog geen updates dus is het normaal dat hij ze niet kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 02:54:
[...]

Kan via instellingen en dan algemeen. Maar er zijn nog geen updates dus is het normaal dat hij ze niet kan vinden.
??? Zal wel aan mij liggen, maar algemeen heb ik niet bij instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Thenotorious schreef op zondag 26 juni 2011 @ 23:32:
Dat ligt dan misschien wel aan je telefoon want dat probleem ervaar ik totaal niet met mijn SGS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 14:42
AzzKickah schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:54:
[...]

Dat ligt dan misschien wel aan je telefoon want dat probleem ervaar ik totaal niet met mijn SGS2.
Misschien niet zo'n groot verschil, maar merk wel dat mijn laptop beduidend meer WIFI bereik heeft dan mijn GS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Ik ben m'n S2 nu naar Litening ROM v1.5 aan het knallen 8-)
Mooi spul. Als het goed is blijven al m'n apps en spul gewoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frye schreef op zondag 26 juni 2011 @ 20:31:
Nieuw record :)
Normaal gebruik met sync van enkele apps.
Geen e-mails maar wel whatsapp.
Er zit zelfs een endomondo sessie van een uur in :)

[afbeelding]

Jij hebt ook wel goed bereik, ik heb zelfs -91 dBm bij een zendmast 30 meter verderop... Ik krijg alleen een groene streep als ik op 2g ga. Ik wacht nog even op 2.3.4, daar zou dat onverwacht uit de slaap gaan hersteld zijn door fix in drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Laatst online: 19-09 09:04
Ben inmiddels weer een week verder met mijn SGS2 en nog steeds geen spijt.
NoLED is wel de oorzaak dat de batterij leeg loopt, maar door de juiste afstemming wat ik wil zien en wanneer is het verbruik een stuk beter. De 'leegloop' is wanneer NoLED een melding toont (logisch-> scherm gebruik). Ik heb hem nu zo ingesteld dat ie 's nachts niet actief is en voorlopig vind ik berichten bij e-mail ook niet zo belangrijk dus ook die uitgezet. Daarnaast 'knipperen' actief gemaakt.

Daarnaast wil ik jullie nog wijzen op "Llama", een must-have. Automatische & tijdelijke profielen. Zo gaat ie 's nachts in een stille modus (thuis). In car detectie wanneer lader aangesloten is. Wanneer in car, bluetooth aan en connecten met de car-kit & gps aan, maps opstarten. Uit de auto alle meuk weer uit. etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-09 12:25

wasco

brightest crayon in the box

Even over die dubbele 'Android-systeem' in de batterij-statistieken. Dit is gewoon een vertaalfout.

Ikzelf heb mijn toestel op Engels staan en heb er dus geen last van.
Bij mij staan er namelijk 'Android-system' en 'Android OS'. Weldegelijk twee verschillende processen dus.

Bij doorklik toont Android OS alleen een CPU totaal, terwijl Android System veel meer info weergeeft. Kijk maar eens even.

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Ik hoor altijd dat Noled idd een batterijslurper is, ik haal makkelijk de 1 dag inclusief noled. (moet je nagaan zonder noled...)

Daarnaast, wat is het alternatief voor noled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
wasco schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:48:
Bij doorklik toont Android OS alleen een CPU totaal, terwijl Android System veel meer info weergeeft. Kijk maar eens even.
Mag toch wel aannemen dat dit allemaal al lang common knowledge was. Blijkbaar misschien niet dus :P
Ewivis schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:59:
Gewoon af en toe manueel kijken. Hè jammer, geen nieuwe berichten. Nou ja dan maar weer even spelen ermee. En schermpje weer uit :) Je moet sowieso in een uur er 112 maal mee rommelen, dus no biggie ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Brad Pitt op 27-06-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor altijd dat Noled idd een batterijslurper is, ik haal makkelijk de 1 dag inclusief noled. (moet je nagaan zonder noled...)

ik haal makkelijk de 2dag zonder no-led
1 hele dag vind ik toch wel veel voor een knipperend dingetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73

Dat weet ik ook niet, maar ik haal ook wel 1 dag met NoLed, maar ja hiervoor gebruikte ik niet van dergelijke smartfoons dus was wat langer gewend. Dus probeer het maximale er uit te halen.
Een slurper wil ik niet zeggen, NoLed verbruikt praktisch niets als het scherm niet aan hoeft. Dus als je weinig telefoontjes, sms'jes mist etc dan gebeurt er idd niet veel.
Toch vind ik het vreemd dat een paar puntjes zoveel stroom verbruikt, had verwacht dat AMOLED wat zuiniger was. Nu lees ik ook dat er andere schermen (LED) voor de SGS2 in omloop zijn. Hoe kan ik controleren welke versie ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
tinus73 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:09:
[...]

Dat weet ik ook niet, maar ik haal ook wel 1 dag met NoLed, maar ja hiervoor gebruikte ik niet van dergelijke smartfoons dus was wat langer gewend. Dus probeer het maximale er uit te halen.
Een slurper wil ik niet zeggen, NoLed verbruikt praktisch niets als het scherm niet aan hoeft. Dus als je weinig telefoontjes, sms'jes mist etc dan gebeurt er idd niet veel.
Toch vind ik het vreemd dat een paar puntjes zoveel stroom verbruikt, had verwacht dat AMOLED wat zuiniger was. Nu lees ik ook dat er andere schermen (LED) voor de SGS2 in omloop zijn. Hoe kan ik controleren welke versie ik heb?
Ik geloof dat je het hebt over SLCD schermen, maar die zijn in Nederland nog niet verkocht geloof ik, dan zou het typenummer i9103 ipv i9100 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waarom ik wel wifi signaal en verbinding hebt maar ik niet constant het internet op kan? bijvoorbeeld NU.nl app werkt soms wel en soms niet op wifi.

Ook op de router van mijn buren heb ik hetzelfde probleem.

apps zoals wifi fixer hebben nog geen oplossing geboden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
tinus73 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:09:
[...]

lekkere aan noled is dan wel weer. Je ziet dat je een berichtje hebt, je klinkt op de backtoetsen(scherm aan) en je kan direct je lockscreen schuiven ipv die vertraging die erin zit normaliter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:47:
[...]

??? Zal wel aan mij liggen, maar algemeen heb ik niet bij instellingen.
Moet natuurlijk "Over Toestel" zijn, iPhone trekjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ewivis schreef op maandag 27 juni 2011 @ 10:29:
lekkere aan noled is dan wel weer. Je ziet dat je een berichtje hebt, je klinkt op de backtoetsen(scherm aan) en je kan direct je lockscreen schuiven ipv die vertraging die erin zit normaliter).
NoLED houdt zowel je scherm aan plus je toestel gaat niet meer in sleep-mode. Uiteraard heb je dan geen vertraging nee. Ik vind de mijns inziens bizarre battery drain i.c.m. NoLED echter niet de moeite waard. Het is alleen een acceptabele oplossing als je vrij snel na het binnen krijgen van een bericht deze daadwerkelijk bekijkt zodat NoLED kan kappen met het scherm en het toestel "aan" te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Ik heb NoLED sinds gisteren erop staan en ik zit nu op 17 uur en 3 kwartier op de huidige batterij-lading en nog 47% te gaan.

Ik zie het probleem niet. :)

NoLED laat mij mail, sms, facebook, twitter en whatsapp notifications zien.

('s Nachts staat data-verkeer uit en zet ik 'm alleen op het 'normale' GSM-netwerk. Dus geen 3G of wat. Zo heb ik de volgende ochtend 1% minder dan toen ik ging slapen.)

[ Voor 55% gewijzigd door AzzKickah op 27-06-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

AzzKickah schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:34:
Ik heb NoLED sinds gisteren erop staan en ik zit nu op 17 uur en 3 kwartier op de huidige batterij-lading en nog 47% te gaan.
Gezien Mr. Pitt's post vraag ik mij dan af hoe lang NoLED bij jou 'actief' is. Dus: Hoeveel procent van die 18 uur heeft NoLED ook daadwerkelijk een notification aangegeven (en dus het scherm actief gehouden)?

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
AzzKickah schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:34:

Ik zie het probleem niet. :)
Jij bekijkt dus waarschijnlijk relatief snel na het verkrijgen van een notificatie het bericht. Als je dat lekker acht uur laat doorknipperen gaat het "iets" anders met je accuduur.

[Edit] LOL @ gmta hierboven :P

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 27-06-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Brad Pitt schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:45:
[...]

Jij bekijkt dus waarschijnlijk relatief snel na het verkrijgen van een notificatie het bericht. Als je dat lekker acht uur laat doorknipperen gaat het "iets" anders met je accuduur.

Dat denk ik ook, ik kijk het meestal ook erg snel :) hopelijk komt binnenkort de hack met de touchtoetsen onderin dat deze alleen gaan branden? Daar waren ze toch mee bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Brad Pitt schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:09:
[...]

NoLED houdt zowel je scherm aan plus je toestel gaat niet meer in sleep-mode. Uiteraard heb je dan geen vertraging nee. Ik vind de mijns inziens bizarre battery drain i.c.m. NoLED echter niet de moeite waard. Het is alleen een acceptabele oplossing als je vrij snel na het binnen krijgen van een bericht deze daadwerkelijk bekijkt zodat NoLED kan kappen met het scherm en het toestel "aan" te houden.
Wat bedoel je precies met sleep-mode? Het is toch het idee van zo'n amoled dat die geen stroom verbruikt als hij zwart weergeeft (en dus alleen het gedeelte waar iets op wordt weergegeven stroom verbruikt)? Wat verbruikt er dan nog minder stroom in sleep-mode dan als je telefoon gewoon actief is?

Overigens, bedoelen de mensen die last hebben van de battery-drain dat hij soms ineens de batterij een stuk leger is dan b.v. een half uur daarvoor, of dat hij gewoon door de dag heen heel snel leegloopt (en elk moment ongeveer even veel, afhankelijk van het gebruik)? Dat eerste heb ik namelijk niet, dat tweede in zekere zin wel (beetje afhankelijk van het gebruik, maar sommige dagen haal ik de dag maar net aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
Snoop schreef op zondag 26 juni 2011 @ 23:04:
[...]

Ik kan dit soort uitspraken echt niet begrijpen. Bekijk je filmpjes eens op een full hd tv en het ziet er echt haarscherp uit. Vloeiend en wel.
De beeldkwaliteit van video opnames vind ik juist een van zijn sterkste punten.
Niet mee eens. Ik heb het al aantal dagen geleden gepost, bij het concert van 3 Doors Down gefilmd en alle gezichten zijn zwaar overbelicht. Daarnaast is 1080p vrij korrelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Brad Pitt schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:45:
[...]

Ik zie de notifications over het algemeen wel binnen 10 minuten ja.
Maar ik heb uiteraard in NoLED wel ingesteld dat het scherm op de laagste helderheid staat bij notificaties en ook dat ie na een kwartier weer uit gaat, mocht ik de notificatie dan nog steeds niet gezien hebben.

Het is dus prima te managen. Gewoon goed instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-09 12:25

wasco

brightest crayon in the box

Brad Pitt schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:59:
[...]

Mag toch wel aannemen dat dit allemaal al lang common knowledge was. Blijkbaar misschien niet dus :P
Ik vermoed van niet, als ik lees hoeveel mensen hier nog over beginnen in de pagina hierboven.

Ik mis al wel eens een sms omdat ik aan het rondlopen ben op een festival of omdat ik even niet in de buurt van het toestel was bij ontvangst. Op welke manier kan ik het toestel regelmatig eens laten trillen bij ongelezen smsen? Dat lijkt me ook veel handiger dan zoiets als NoLED.

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

businka19 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:10:
Ik heb het al aantal dagen geleden gepost, bij het concert van 3 Doors Down gefilmd en alle gezichten zijn zwaar overbelicht. Daarnaast is 1080p vrij korrelig.
Wat heb je geprobeerd om dit te corrigeren? Hoe was de belichting, waren de gezichten ook extra belicht? Heb je de prestaties van je telefoon ook getest bij vol zonlicht? Als je resultaat korrelig is, zou dat kunnen komen omdat er niet voldoende belichting is. Dit gebeurt nogal snel met een camera met een lens ter groote van een mug. Zou je wat van je opgenomen filmpjes kunnen posten? (Die van het concert en wat bij andere belichtingssituaties?)

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
wasco schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:26:
[...]

Ik mis al wel eens een sms omdat ik aan het rondlopen ben op een festival of omdat ik even niet in de buurt van het toestel was bij ontvangst. Op welke manier kan ik het toestel regelmatig eens laten trillen bij ongelezen smsen? Dat lijkt me ook veel handiger dan zoiets als NoLED.
Dat probleem heb ik ook. Inderdaad met name als je ergens bent met muziek ofwel veel omgevingsgeluid. Kom je er een uur later achter dat je een sms of whatsapp berichtje hebt gemist.

Eigenlijk wil je in dat soort situaties dat de S2 met een berichtje hetzelfde omgaat als een inkomend gesprek. Dus geluid bijven afspelen en/of (indien aangegeven) trillen totdat je bericht gezien hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Dlocks op 27-06-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Dlocks schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:30:
[...]

Dat probleem heb ik ook. Inderdaad met name als je ergens bent met muziek ofwel veel omgevingsgeluid. Kom je er een uur later achter dat je een sms of whatsapp berichtje hebt gemist.

Eigenlijk wil je in dat soort situaties dat de S2 met een berichtje hetzelfde omgaat als een inkomend gesprek. Dus geluid bijven afspelen en/of (indien aangegeven) trillen totdat je bericht gezien hebt.
Daar heb je wel apps voor, gewoon even zoeken op missed call reminder of sms reminder, dan vind je het wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
wasco schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:26:
[...]

Ik vermoed van niet, als ik lees hoeveel mensen hier nog over beginnen in de pagina hierboven.

Ehm, dat kan ook gewoon met NoLED....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
businka19 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:10:
[...]

Niet mee eens. Ik heb het al aantal dagen geleden gepost, bij het concert van 3 Doors Down gefilmd en alle gezichten zijn zwaar overbelicht. Daarnaast is 1080p vrij korrelig.
Een concert is natuurlijk wel erg lastig voor een telefoon. Je moet daar sowieso al een hele goede camera voor hebben om daar fatsoenlijk te filmen. Voor een fatsoenlijke opname met zo'n camera op je telefoon heb je gewoon veel licht nodig, en dat heb je niet op concerten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 14:42
tinus73 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:12:
[...]

Maar dan kun je je scherm niet uit zetten...
Met andere programma's kun je daarentegen weer geen whatsapp berichten weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
Morgoth schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:54:
[...]

Daar heb je wel apps voor, gewoon even zoeken op missed call reminder of sms reminder, dan vind je het wel :).
Zo nu en dan vergeet ik even dat er voor bijna alles wat je maar kunt bedenken wel een app te vinden is. :P

Heb onderstaande gevonden. Eens even testen of het ook met whatsapp werkt.

https://market.android.com/details?id=com.jb.gosm

[ Voor 3% gewijzigd door Dlocks op 27-06-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Ik heb een probleem met de muziekplayer, en ik ben weer zo iemand die niet precies weet of dat hier thuis hoort. Maargoed...

Af en toe als ik muziek aan het luisteren ben met mn oortjes in, dan krijg ik een autorestart. Het is niet alsof hij uit gaat, maar alles is even weg, en hij start wifi en alles opnieuw op. Ik heb een topic gezien op xda waar ze hetzelfde probleem hebben, maar geen oplossing. Hier kan ik het niet vinden dat iemand hetzelfde heeft.

Iemand tips of ervaring? Het is vrij vervelend, en ik zou niet weten waar het aan kan liggen.

Ik heb niks aan de telefoon gedaan op wat apps installeren na.

EDIT: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1130922

het linkje ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Marce op 27-06-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melodicloud
  • Laatst online: 10-08 11:06
Melodicloud schreef op zondag 26 juni 2011 @ 15:59:
Ik wilde eigenlijk een MicroSD kaart van 32GB halen voor mijn mobiel, maar gaat het overschrijven ed. wel een beetje redelijk op class 4? Of is 16GB misschien beter? Al zit ik mezelf kennende wel snel aan de veel GB. :')
Ik zie op Play.com een 32GB die class 2 hoort te zijn (staat ook een 2 op het kaartje) maar in de comment zegt er één dat hij schrijfsnelheden heeft van class 4. Iemand ervaring? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Melodicloud schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:59:
[...]

Ik zie op Play.com een 32GB die class 2 hoort te zijn (staat ook een 2 op het kaartje) maar in de comment zegt er één dat hij schrijfsnelheden heeft van class 4. Iemand ervaring? :)
Waarom niet gewoon de eerste de beste class 4 uit de pricewatch halen? Heb ik ook gedaan, schrijfsnelheid boven de 4MB/s. Heeft me iets van 43 euro gekost incl verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousR
  • Laatst online: 23-01 10:56
Hoe zit het bij jullie met meldingen van de social hub? Ik krijg enkel een melding in de notificatiebalk als ik e-mail krijg (zowel hotmail als gmail). Ik zou graag precies hetzelfde hebben voor mijn twitter en facebook account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Ik word gek van de WiFi,
Altijd als ik thuis kom en WiFi aan wilt zetten dan vind hij de router en dan heb ik ook volle streepjes maar niets doet het. Dan moet ik hem weer overnieuw opstarten en dit overnieuw doen. Ook als de telefoon een halfuur ofzo niets mee gedaan word dan doet de WiFi het ook niet terwijl hij wel laat zien dat ik volle streepjes bereik heb...
Iemand een idee waarom?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
embee schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:28:
[...]

Wat heb je geprobeerd om dit te corrigeren? Hoe was de belichting, waren de gezichten ook extra belicht? Heb je de prestaties van je telefoon ook getest bij vol zonlicht? Als je resultaat korrelig is, zou dat kunnen komen omdat er niet voldoende belichting is. Dit gebeurt nogal snel met een camera met een lens ter groote van een mug. Zou je wat van je opgenomen filmpjes kunnen posten? (Die van het concert en wat bij andere belichtingssituaties?)
Morgoth schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:18:
[...]

Een concert is natuurlijk wel erg lastig voor een telefoon. Je moet daar sowieso al een hele goede camera voor hebben om daar fatsoenlijk te filmen. Voor een fatsoenlijke opname met zo'n camera op je telefoon heb je gewoon veel licht nodig, en dat heb je niet op concerten.
Mee eens over de belichting maar podium was echt voldoende verlicht, het moet m.i. wel iets beter kunnen. N8 en daarvoor Satio zijn echt een stuk beter erin. Inderdaad is de sensor (vooral bij N8) stuk groter maar toch zo'n groot verschil...Gezichten waren overigens niet extra belicht tov. de rest van het podium, zijn gewoon echt witte vlekken geworden. Misschien heb ik gewoon moeite om te accepteren dat SGS2 ergens NIET goed in is :P
Ik zal kijken of ik de beelden kan posten idd.
tinus73 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:12:
[...]

LOL, dat is precies wat ik dacht ;)
s.v.seters schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:24:
[...]

Maar dan kun je je scherm niet uit zetten...
Met andere programma's kun je daarentegen weer geen whatsapp berichten weergeven.
Nee, dat kan niet maar je kan wel heel veel instellen, ook om je schermactiviteit drastisch te beperken. En bovendien, als je een belangrijk berichtje verwacht dan kijk je toch vaker naar je scherm dan eens in de uur? En de rest kan wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Thenotorious schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:32:
Ik word gek van de WiFi,
Altijd als ik thuis kom en WiFi aan wilt zetten dan vind hij de router en dan heb ik ook volle streepjes maar niets doet het. Dan moet ik hem weer overnieuw opstarten en dit overnieuw doen. Ook als de telefoon een halfuur ofzo niets mee gedaan word dan doet de WiFi het ook niet terwijl hij wel laat zien dat ik volle streepjes bereik heb...
Iemand een idee waarom?
Doet ie dat alleen op je thuis WiFi netwerk?
Misschien een instelling in je router die een device na X minuten inactiviteit eraf knikkert of iets in die geest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
AzzKickah schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:36:
[...]

Doet ie dat alleen op je thuis WiFi netwerk?
Misschien een instelling in je router die een device na X minuten inactiviteit eraf knikkert of iets in die geest?
Met andere routers heb ik nog niet getest maar ik heb pas een nieuwe router gekocht en eerste 2 dagen deed hij het gewoon perfect. En op de PC doet hij het altijd gewoon goed..

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ewivis schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:00:
[...]

Dat denk ik ook, ik kijk het meestal ook erg snel :) hopelijk komt binnenkort de hack met de touchtoetsen onderin dat deze alleen gaan branden? Daar waren ze toch mee bezig?
Yep Neldar is al een eindje op weg met de BLN mod.
hans77cz:

Hi neldar,

this was my favourite app that solved problems with message/call notifications when i was on my SGS I9000.

But i made upgrade to SGS II I9100 to get same problem with no notifications

Is there any posibility or chance to have working BLN control for SGS II I9100 in the future? It will be great!

Thank you for your work!

Hans
Neldar:

It is almost done, there only one piece of the puzzle missing.

[ Voor 42% gewijzigd door Golf2vr6 op 27-06-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:26
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 18:56:
[...]

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 18:56:
[...]

Helemaal top! Dank. Kan je ook antwoord geven hoe de phone automatisch kan schakelen tussen mijn netwerk (wifi) en G3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sonsan schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:40:
[...]

[...]

Helemaal top! Dank. Kan je ook antwoord geven hoe de phone automatisch kan schakelen tussen mijn netwerk (wifi) en G3?
data aanzetten en wifi ook.
als er wifi is gaat de 3g uit, is er geen wifi gaat de 3g aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:42:
[...]

data aanzetten en wifi ook.
als er wifi is gaat de 3g uit, is er geen wifi gaat de 3g aan.
Kost je wel extra batterij omdat je telefoon wel constant blijft scannen op WiFi-netwerken als je WiFi niet uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:48:
[...]

Kost je wel extra batterij omdat je telefoon wel constant blijft scannen op WiFi-netwerken als je WiFi niet uitzet.
muawh, wat heet extra.

ik haal als een van de weinige 2 dagen op 1 accu, dus zo gek veel gebruikt het niet
Pagina: 1 ... 20 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.

Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.

Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.

Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.