oké.. dan ben ik maar een blinde vink. Ik zie nix, mijn broertje ziet nix, mijn moeder ziet nix, mijn vrienden zien nix en zèlfs mijn buren zien nix.. Dus dit is typisch zo'n gevalletje van: je ziet wat je wilt zien..
Ik zie het ook hoor. Mijn SII heeft het ook, net zo minimaal als bij jou, ik stoor me er niet aan, moet ontzettend mn best doen om het te zien, maar zeggen 'dat het er niet is', tsja, da's niet waar.Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:37:
oké.. dan ben ik maar een blinde vink. Ik zie nix, mijn broertje ziet nix, mijn moeder ziet nix, mijn vrienden zien nix en zèlfs mijn buren zien nix.. Dus dit is typisch zo'n gevalletje van: je ziet wat je wilt zien..
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Of je ziet niet wat je niet wil zien.Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:37:
Het zit er nu eenmaal en voor de meeste is het geen probleem omdat ze het niet zien (ik ook).
Waar gaan we het nu over hebben.......
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Verwijderd
idd.. discussie over de kleuren gesloten lijkt mij.Golf2vr6 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:39:
[...]
Of je ziet niet wat je niet wil zien.
Het zit er nu eenmaal en voor de meeste is het geen probleem omdat ze het niet zien (ik ook).
Waar gaan we het nu over hebben.......
Waar staat trouwens ergens dat de SGS2 maar met max 650mA zou laden? Het wordt hier wel een aantal keer genoemd, maar staat het nog ergens anders? Heeft Samsung dat gezegd?
Want heb een 2000mA lader geprobeerd, en die zorgt er toch echt voor dat tijdens het navigeren met Navigon mijn SGS2 nauwelijks leeg loopt. Ongeveer 1% per uur loopt hij dan leeg, kortom te verwaarlozen. Terwijl hij met een 1A lader toch wel wat sneller leeg liep.Vraag me dus af waar die wijsheid vandaan kwam.
Want heb een 2000mA lader geprobeerd, en die zorgt er toch echt voor dat tijdens het navigeren met Navigon mijn SGS2 nauwelijks leeg loopt. Ongeveer 1% per uur loopt hij dan leeg, kortom te verwaarlozen. Terwijl hij met een 1A lader toch wel wat sneller leeg liep.Vraag me dus af waar die wijsheid vandaan kwam.
[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 04-07-2011 18:47 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Wat is dit nu voor antwoord. De SII is inderdaad de GT-9100 alleen welke typenummer is dan met SLCD en welke met SAMOLED scherm? Dat is mijn vraag, als er geen antwoord is, is het ook prima, alleen ik vroeg me af hoe je kunt zien of je een SAMOLED scherm hebt en wanneer je welke processor hebt.
GT-i9103 is SLCD + Tegra2 (in Nederland niet leverbaar, iig niet op de normale manier) en is ook een SII, dus de SII is niet altijd de GT-i9100jongetje schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:00:
[...]
Wat is dit nu voor antwoord. De SII is inderdaad de GT-9100 alleen welke typenummer is dan met SLCD en welke met SAMOLED scherm? Dat is mijn vraag, als er geen antwoord is, is het ook prima, alleen ik vroeg me af hoe je kunt zien of je een SAMOLED scherm hebt en wanneer je welke processor hebt.
Je kunt dus aan i9100 zien dat je een S-Amoled Plus scherm met Exynos hebt
Is dit een beter antwoord....

edit: Wikipedia: Samsung Galaxy S II
edit2: En dan zijn er nog 3 Koreaanse types M250S / M250K / M250L
[ Voor 16% gewijzigd door Golf2vr6 op 04-07-2011 19:17 ]
Verwijderd
Samsung Galaxy SII GT-I9100
scherm: Super AMOLED Plus
processor: Samsung Exynos 4210 SoC (1.2Ghz)
Samsung Galaxy SII GT-I9103
scherm: Super Clear LCD
processor: Nvidia Tegra 2 (1.2Ghz)
Eigenlijk draait de Tegra2 op 1Ghz, maar deze is standaard al overgeklokt.
Je kunt dit zijn bij: "Instellingen" > "Over het toestel" > "Modelnummer"
scherm: Super AMOLED Plus
processor: Samsung Exynos 4210 SoC (1.2Ghz)
Samsung Galaxy SII GT-I9103
scherm: Super Clear LCD
processor: Nvidia Tegra 2 (1.2Ghz)
Eigenlijk draait de Tegra2 op 1Ghz, maar deze is standaard al overgeklokt.
Je kunt dit zijn bij: "Instellingen" > "Over het toestel" > "Modelnummer"
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 19:15 ]
Ik hoop binnenkort mijn S2 te krijgen, en vroeg me alvast het volgende af: werkt navigatie met Google goed om een laatste stukje van een route in NL naar een adres te rijden?
Dus geen langdurige navigatie, maar hooguit een minuutje of 10.
Samsung S23 Ultra 256GB
Verwijderd
dat was schrikken...
Gisteren zat ik in de bios, werd ineens mijn galaxy in mijn broekzak zeer warm. En hij reageerde ook niet meer op knoppen (zelfs 10 seconden indrukken van de power button hielp niet). Uiteindelijk in het donker de batterij er maar even uitgehaald. Daarna ging alles weer goed.
Dat moet niet nog eens gebeuren!
Gisteren zat ik in de bios, werd ineens mijn galaxy in mijn broekzak zeer warm. En hij reageerde ook niet meer op knoppen (zelfs 10 seconden indrukken van de power button hielp niet). Uiteindelijk in het donker de batterij er maar even uitgehaald. Daarna ging alles weer goed.
Dat moet niet nog eens gebeuren!

Verwijderd
Uit ervaring kan ik zeggen dat dat goed werkt. Zowel auto als wandelnavigatie werkt prima en gebruik ik zelf regelmatig.wvexeltweakers schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:28:
Ik hoop binnenkort mijn S2 te krijgen, en vroeg me alvast het volgende af: werkt navigatie met Google goed om een laatste stukje van een route in NL naar een adres te rijden?
Verwijderd
Moet zeggen dat ik het Gorilla Glass van de Galaxy S2 toch echt wel waardeloos vind, in vergelijking met andere toestellen die ik hier heb liggen met Gorilla Glass,
Dit is me 2de Galaxy S2 en ook hier heb ik al kras op het scherm zitten, ga er zeer zorgvuldig mee om, geen sleutels erbij en dat soort fratsen.
Maar toch alweer een kras erop.
Wanneer ik dan me ander toestellen pak met Gorilla Glass die onderhand al een jaar oud zijn en ik poets de schermen even op, is er geen krasje te vinden.
Hebben ze bij Samsung soms nep Gorilla Glass ingekocht???
Kortom me 2de Galaxy S2 en ook al voorzien van een kras. *zucht*
Het is al vaker in de topics voorgekomen, pas op kennelijk zijn de schermen van de Galaxy S2 beduidend kras gevoeliger.
Dit is me 2de Galaxy S2 en ook hier heb ik al kras op het scherm zitten, ga er zeer zorgvuldig mee om, geen sleutels erbij en dat soort fratsen.
Maar toch alweer een kras erop.
Wanneer ik dan me ander toestellen pak met Gorilla Glass die onderhand al een jaar oud zijn en ik poets de schermen even op, is er geen krasje te vinden.
Hebben ze bij Samsung soms nep Gorilla Glass ingekocht???
Kortom me 2de Galaxy S2 en ook al voorzien van een kras. *zucht*
Het is al vaker in de topics voorgekomen, pas op kennelijk zijn de schermen van de Galaxy S2 beduidend kras gevoeliger.
Nogmaals, het valt mij juist 300% mee. Ik geloofde niet zo in die 'praatjes', maar het is echt super.
Hij heeft wel z'n 'eigen' broekzak dus dat er verder niks in zit, en ik ben er uiteraard zuinig op, maar hij heeft niet z'n eigen zijdezachte bedje voor 's nachts of zo. Ik leg 'm gewoon op tafel (niet op de kop
) en ja ik ben er zuinig op maar ik loop er niet de hele dag paranoia voorzichtig mee te doen. Het blijft een gebruiksvoorwerp 
Echt geen enkel minuscuul klein krasje te vinden hier
Hij heeft wel z'n 'eigen' broekzak dus dat er verder niks in zit, en ik ben er uiteraard zuinig op, maar hij heeft niet z'n eigen zijdezachte bedje voor 's nachts of zo. Ik leg 'm gewoon op tafel (niet op de kop
Echt geen enkel minuscuul klein krasje te vinden hier
[ Voor 6% gewijzigd door AzzKickah op 04-07-2011 19:51 ]
Verwijderd
Ik heb bij 3 verschillende navigatieprogramma's en bij de app GPS test gemerkt dat de snelheden steeds met 3 à 4 km/h verspringen. Is hier ergens een instelling om het per 1 km/h te laten op- of aflopen?
Het enige wat ik tot nu toe aan mijn scherm merk is dat de browser in de linker onderhoek een witte pixel laat zien, dit is echter waarschijnlijk softwarematig, dus oplosbaar.phobosdeimos schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:08:
Om eerlijk te zijn ik weet niet helemaal goed of de nadelen van SAMOLED+ opwegen tegen de voordelen. Blijkbaar hebben letterlijk alle exemplaren problemen, gaande van gele kleur linkerkant, kapotte pixels, strepen in het scherm, cirkels, blauwe waas. En dan na 3 maand ga je ook nog merken dat je keyboard of notificatiebalk is ingebrand.
Soms denk ik dat ik liever een SGSII had maar dan met S-LCD scherm. Iets minder leuk beeld, maar wel zonder problemen, en geen gezeur met inbranden.
Afgezien van trage GPS fix en soms wat vage errors (google.apps.com stopped working) erg tevreden met dit toestel! Mooie camera en supersnelle browser!
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
Net toestel een hardreset gegeven. Had eerst dat facebook app ineens 33% battery had en daarna wilde het niet meer slapen, constant wake en binnen 5 uur accu leeg. Kijken hoe het gaat.
Dit heb ik ook. Volgens mij ligt het inderdaad gewoon aan die powerknopxces schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:19:
Sinds 3 weken bezitter van deze telefoon. In mijn hoesje gaat hij soms spontaan uit (ik heb zo'n schuifhoesje) en ook in mijn broekzak gaat hij spontaan uit. Volgens mij doet hij dit als de powerknop te lang word ingedrukt maar of dat ook de oorzaak is weet ik nog niet. Net getest en ik kan het met de powerknop niet voor elkaar krijgen.. Heeft iemand dat probleem ook? Ook gekocht bij de phone hous trouwens...
Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.
Heb het net even geprobeerd, en als hij gelockt is, en je dan de power knop een 20 seconden ingedrukt houdt, valt hij uit. Dus dat zou volgens mij de oorzaak toch wel kunnen zijn.xces schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:19:
Sinds 3 weken bezitter van deze telefoon. In mijn hoesje gaat hij soms spontaan uit (ik heb zo'n schuifhoesje) en ook in mijn broekzak gaat hij spontaan uit. Volgens mij doet hij dit als de powerknop te lang word ingedrukt maar of dat ook de oorzaak is weet ik nog niet. Net getest en ik kan het met de powerknop niet voor elkaar krijgen.. Heeft iemand dat probleem ook? Ook gekocht bij de phone hous trouwens...
Jammer dat de foto's weg zijn. En jammer dat het op deze manier moet gaan. Bereik je toch niks mee met zo'n discussie, "wil zien", pfff. Voorlopig zijn er dus gewoon nog steeds nul gradatieloze S2's. Zoals bekend was.Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:37:
Nickname does not reflect reality
Ben het met je eens hoor. Volgens mij heeft elke SGS2 de gele waas. Maat van me heeft hem ook, binnenkort eens checken of hij het ook heeftBrad Pitt schreef op maandag 04 juli 2011 @ 21:28:
[...]
Jammer dat de foto's weg zijn. En jammer dat het op deze manier moet gaan. Bereik je toch niks mee met zo'n discussie, "wil zien", pfff. Voorlopig zijn er dus gewoon nog steeds nul gradatieloze S2's. Zoals bekend was.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Mijn SGS2 ruikt weer aangebrand en is erg warm. Heb dit alleen nog maar gehad als hij aan het opladen is... Wat is dit?
Enkele berichten zijn getrashed.
* pven wijst subtiel op de topicwaarschuwing, deze geldt ook voor nieuwe users
* pven wijst subtiel op de topicwaarschuwing, deze geldt ook voor nieuwe users
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Wat gemist zo te lezen. Ook hier wordt op willekeurige momenten mn S2 absurd warm. Begint dan te pieken van 27 naar soms 42 graden Celsius.Heb geen exotische apps draaien op de achtergrond en heb em dan gewoon in mn broekzak. Getracht na te lopen wat de boosdoener is, maar kan er gewoon geen pijl op trekken. Erg frustratink
Waar kan je de temperatuur zien?Chupastark schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:31:
Wat gemist zo te lezen. Ook hier wordt op willekeurige momenten mn S2 absurd warm. Begint dan te pieken van 27 naar soms 42 graden Celsius.Heb geen exotische apps draaien op de achtergrond en heb em dan gewoon in mn broekzak. Getracht na te lopen wat de boosdoener is, maar kan er gewoon geen pijl op trekken. Erg frustratink
Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.
Op aanraden gebruik ik Battery widget. Erg handig
Verwijderd
Ga naar telefoon en tik dan *#*#4636#*#* in. Zoiets moet gewoon in de TS komen vind ik...
Kan ook, maar je ziet dan geen verloop, alleen een momentopname.Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:45:
[...]
Ga naar telefoon en tik dan *#*#4636#*#* in. Zoiets moet gewoon in de TS komen vind ik...
Ik heb daar last van gehad met mijn eerste SGS2, maar omdat ik een probleem had met mijn scherm heb ik hem geruild. Sindsdien heb ik nergens meer last van. Er zijn dus blijkbaar individuele modellen die hier last van hebben!
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen hoe je het geluid bij het maken van foto`s en filmpjes uit kan zetten?
Als ik mijn telefoon op trillen zet blijft het camera geluid aan en in de opties kan ik ook niks vinden.
Als ik mijn telefoon op trillen zet blijft het camera geluid aan en in de opties kan ik ook niks vinden.
Verwijderd
Zoek eens (rechtsboven) op geluid camera.Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:20:
Kan iemand mij vertellen hoe je het geluid bij het maken van foto`s en filmpjes uit kan zetten?
Is wel het een en ander over te vinden.
Hmm, ik bedenk me net dat ik helemaal nooit van Samsung mijn sd kaartje heb ontvangen? Heb wel alle papieren opgestuurd. Zijn daar nog steeds mensen op aan het wachten?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ook nog aan het wachten, rond 25 mei opgestuurd tot op heden nog niks gehoord of ontvangen.Phusebox schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:30:
Hmm, ik bedenk me net dat ik helemaal nooit van Samsung mijn sd kaartje heb ontvangen? Heb wel alle papieren opgestuurd. Zijn daar nog steeds mensen op aan het wachten?
Jullie konden tenminste zo'n kaartje aanvragen. Is bij mij met geen woord over gerept.
Nou krijg ik die 16Gb van m'n leven niet vol, maar toch
Moet zeggen dat ik me niet kan vinden in de hier frequent gehoorde klachten over foutjes in het scherm. Nou kan het natuurlijk zijn dat ik een kritisch oog mis. Ik zou dan oon graag horen bij wat voor schermen ik een foto dien te maken en dan laat ik jullie graag meekijken.
Dit is natuurlijk ook al 10x gezegd, maar goed: notificatie balk omlaag slepen, foto maken (récht voor de telefoon om de gebruikelijke "de telefoon is onder een hoek!!!!!" opmerkingen te voorkomen) en deze ergens uploaden. Dan nog zal er, bij het onherroepelijke kleur/gradatieverschil tussen de linker en rechter helft, worden geroepen dat het komt door de manier van fotograferen/belichting en dat het scherm perfect is. Maar ja, so be it.MTDjassen schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:48:
Moet zeggen dat ik me niet kan vinden in de hier frequent gehoorde klachten over foutjes in het scherm. Nou kan het natuurlijk zijn dat ik een kritisch oog mis. Ik zou dan oon graag horen bij wat voor schermen ik een foto dien te maken en dan laat ik jullie graag meekijken.
Ik kan niet wachten om een SGSII te bemachtigen en ik mag over een paar dagen mijn abbonement verIengen bij T-Mobile (T-3 maanden). Blijkt dat bij sommige bedrijven (waaronder Smartphonestunts) je per 1 juli nog maar 2 maanden vantevoren je abbo kan verlegen.
E.e.a. natuurlijk nagevraagd bij T-Mobile en die vertelde dat ik op dit moment nog gewoon 3 maanden vantevoren mijn abbo kon verlengen. Bij de vraag of en wanneer dit zou veranderen kon hij geen antwoord geven.
Veranderingen op komst??
E.e.a. natuurlijk nagevraagd bij T-Mobile en die vertelde dat ik op dit moment nog gewoon 3 maanden vantevoren mijn abbo kon verlengen. Bij de vraag of en wanneer dit zou veranderen kon hij geen antwoord geven.
Veranderingen op komst??
[ Voor 12% gewijzigd door rr69 op 05-07-2011 11:00 ]
Hm ik denk dat ik het al zie ja, de veelbesproken lichte gele waas. Kan me er niet aan storen en was me anders waarschijnlijk ook nooit opgevallen. Heb overigens wel dat bv van homescreen naar notificatiebalk lichte icoontjes (bv wordfeud) tijdelijk inbranden en maar langzaam wegtrekken. Is dit een bekend kenmerk van dr samoled+ schermen?Brad Pitt schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:51:
[...]
Dit is natuurlijk ook al 10x gezegd, maar goed: notificatie balk omlaag slepen, foto maken (récht voor de telefoon om de gebruikelijke "de telefoon is onder een hoek!!!!!" opmerkingen te voorkomen) en deze ergens uploaden. Dan nog zal er, bij het onherroepelijke kleur/gradatieverschil tussen de linker en rechter helft, worden geroepen dat het komt door de manier van fotograferen/belichting en dat het scherm perfect is. Maar ja, so be it.
Ja, dat is retentie. Ziet bijna niemand, heeft echter ook iedereen. Inbranden ook trouwens als je pech hebt. Zie je na een x-tijd bijv. rechtsboven een waasje waar de tijd altijd staat/stond (net als op de SGS, daar was dat ook).MTDjassen schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:06:
Is dit een bekend kenmerk van dr samoled+ schermen?
[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 05-07-2011 11:13 ]
Ik heb het toch vrij sterk hier. Eens kijken of ik in de loop van de week foto's kan schieten.
Verwijderd
Hier is een lijstje met de huidige tijden:rr69 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:56:
Ik kan niet wachten om een SGSII te bemachtigen en ik mag over een paar dagen mijn abbonement verIengen bij T-Mobile (T-3 maanden). Blijkt dat bij sommige bedrijven (waaronder Smartphonestunts) je per 1 juli nog maar 2 maanden vantevoren je abbo kan verlegen.
Veranderingen op komst??
code:
1
2
3
| KPN (en dochters Hi en Telfort): vanaf 2 maanden voor aflopen contract Vodafone: vanaf 2 maanden voor aflopen contract T-Mobile: vanaf 3 maanden voor aflopen contract |
Externe partijen houden overigens gewoon 2 maanden aan om eventuele problemen te voorkomen. Met name ivm nummerbehoud.
??? Die kon iedereen aanvragen, jij dus ook! Is al zo vaak hier in het topic voorbij gekomen.AzzKickah schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:46:
Jullie konden tenminste zo'n kaartje aanvragen. Is bij mij met geen woord over gerept.
In dat forum zijn ook mensen die geen gele waas geconstateerd hebben:Brad Pitt schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:09:
[...]
Even foto van maken en in dit forum plaatsen. Kleine 1300 reacties met nul telefoons met egaal scherm. Elke telefoon die daar is geplaatst die "perfect" is was dat uiteraard niet: elke S2 (tot nu toe) heeft daar last van.
Bij anderen is de gele waas na enige tijd verdwenen:Unless I missing something basic here my screen seems to be perfect. I havent noticed any tinting or discoloration at all.
I'm extremely picky with my stuff and I only noticed this yellow mark at the start but now it seems to have gone away completely.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Ja, dat zeggen ze. Dus? Staat er een foto bij om dat te bewijzen?yohan schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:38:
In dat forum zijn ook mensen die geen gele waas geconstateerd hebben:
Toen ik m'n S2 kreeg ging de accu ongeveer 1 a 2 dagen mee. Nu haal ik fluitend 6 dagen met maximale brightness. Ben een extreem hevige gebruiker. Speel elf uur per dag games.Bij anderen is de gele waas na enige tijd verdwenen:
^
Zie je dat. Het staat er. Dus het is zo!
Me 2, 26 Mei alles opgestuurd.Razer schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:42:
[...]
Ook nog aan het wachten, rond 25 mei opgestuurd tot op heden nog niks gehoord of ontvangen.
Ik meende gelezen te hebben dat degenen die dat hebben aangevraagd daarvoor een formuliertje bij hun telefoon hadden gekregen?Golf2vr6 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:22:
[...]
??? Die kon iedereen aanvragen, jij dus ook! Is al zo vaak hier in het topic voorbij gekomen.
Ik vergis me blijkbaar?
Moest je gewoon online regelen. Je kreeg een mail, uitprinten, opsturen met faktuur, gratis kaartje ontvangen.AzzKickah schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:59:
Ik vergis me blijkbaar?
Nou ik zal dit topic nog eens doorzoeken dan hoe dat precies zit, want ik heb geen mail gezienBrad Pitt schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:02:
[...]
Moest je gewoon online regelen. Je kreeg een mail, uitprinten, opsturen met faktuur, gratis kaartje ontvangen.
Is me bij het verlengen in de shop ook niks over verteld.
Heb sinds 1,5 maand de S2 en vanaf het begin een heel vaag probleem. Regelmatig als ik in m'n auto (nieuwe BMW 5 met navi pro) stap schakelt de telefoon automatisch uit. Dit gebeurt ongeveer eens op de 5 keer dat ik instap.
Hij is dan niet alleen uit, er is geen beweging meer in te krijgen. Enkel door de batterij er even uit en weer in te doen is het apparaat weer aan de praat te krijgen.
Oorzaak moet bijna wel liggen in het opbouwen van de BT verbinding met de auto. Iemand hier enige ervaring mee?
Hij is dan niet alleen uit, er is geen beweging meer in te krijgen. Enkel door de batterij er even uit en weer in te doen is het apparaat weer aan de praat te krijgen.
Oorzaak moet bijna wel liggen in het opbouwen van de BT verbinding met de auto. Iemand hier enige ervaring mee?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Too late anyway. De link, die meermaals is genoemd, doet het niet meer.AzzKickah schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:05:
Nou ik zal dit topic nog eens doorzoeken dan hoe dat precies zit, want ik heb geen mail gezien
Ah. hmmkey..Brad Pitt schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:12:
[...]
Too late anyway. De link, die meermaals is genoemd, doet het niet meer.
Thanx voor de info!
Ik wil een Galaxy S 2 kopen, maar ik hoor zoveel over die batterij. Ik slaap gemiddeld 8 uurtjes per nacht, dat betekend dat de batterij het 16 uur zou moeten kunnen uithouden. Zou dat lukken met WiFi constant aan, bluetooth alleen aan als ik dat nodig heb, 3G altijd en GPS altijd?
misschien is het het licht maar de linkerkant van het scherm lijkt mij een ietwat groenige waas te hebben.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Klopt, ligt inderdaad aan jou. Ook deze heeft, net als alle S2's, een gele linkerzijde. Zie geknipte en geplakte stukje. Rechts is nu geel. Komt omdat het horizontaal gespiegeld is. Jouw linkerkant is dus, uiteraard, geel.naps schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:18:
Kan aan mij liggen hoor maar ik zie bij mij ook amper tot geen kleurverschil.

Dit komt uiteraard door de foto dan wel belichting. Alleen zo vaag dat het altijd dan links is
[ Voor 10% gewijzigd door Brad Pitt op 05-07-2011 12:29 ]
Ik moet zeggen dat er maar weinig foto's zijn waarop ik het zo duidelijk wel zie als op die van jounaps schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:18:
Kan aan mij liggen hoor maar ik zie bij mij ook amper tot geen kleurverschil.
[afbeelding]
klik voor de volledige afbeelding
Zolang je het niet ziet bij gewoon gebruik...negeren.... ge kunt altijd zagen...
Heerlijk zeg al die mensen die zeggen dat ze de waas niet hebbenBrad Pitt schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:26:
[...]
Klopt, ligt inderdaad aan jou. Ook deze heeft, net als alle S2's, een gele linkerzijde. Zie geknipte en geplakte stukje. Rechts is nu geel. Komt omdat het horizontaal gespiegeld is. Jouw linkerkant is dus, uiteraard, geel.
[afbeelding]
Dit komt uiteraard door de foto dan wel belichting. Alleen zo vaag dat het altijd dan links is

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Goed, na overleg met een van de Moderators is besloten een extra forum aan te maken om dit forum schoon te houden. Iedereen die nog wat wil weten/te zeggen heeft over het scherm van de Samsung Galaxy S2:
[Samsung Galaxy SII] Scherm discussie
[Samsung Galaxy SII] Scherm discussie
Ik heb ook een waas, maar het was me eerlijk niet opgevallen tot ik in dit topic begon te lezen 
Waar ik me meer zorgen om maar is dat mijn scherm wat strepen vertoont bij een wat donkerdere achtergrond, het valt niet zo erg op als bij de foto die eerder is gepost, maar je ziet het wel, nu heeft mijn SGS daar ook een beetje last van en de htc legend van mn broertje ook, is het niet gewoon iets bij dit soort type schermen hoort of moet ik terug?
Edit: Doh, post ik dit net nadat er een apart topic voor gemaakt is, ik gooi het ook wel even daarin.
Waar ik me meer zorgen om maar is dat mijn scherm wat strepen vertoont bij een wat donkerdere achtergrond, het valt niet zo erg op als bij de foto die eerder is gepost, maar je ziet het wel, nu heeft mijn SGS daar ook een beetje last van en de htc legend van mn broertje ook, is het niet gewoon iets bij dit soort type schermen hoort of moet ik terug?
Edit: Doh, post ik dit net nadat er een apart topic voor gemaakt is, ik gooi het ook wel even daarin.
[ Voor 10% gewijzigd door DapperKonijntje op 05-07-2011 13:16 ]
Top! Ik herken het strepen probleem trouwens;)DapperKonijntje schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:15:
Thanks voor de info.. Het was alweer 2 jaar (min 3 maanden) geleden dat ik een phone heb besteld. Ik kan me herinneren dat de externe partijen ook die 3 maanden aanhielden... Blijkbaar is dit dus veranderd...Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:14:
[...]
Hier is een lijstje met de huidige tijden:
code:
1 2 3 KPN (en dochters Hi en Telfort): vanaf 2 maanden voor aflopen contract Vodafone: vanaf 2 maanden voor aflopen contract T-Mobile: vanaf 3 maanden voor aflopen contract
Externe partijen houden overigens gewoon 2 maanden aan om eventuele problemen te voorkomen. Met name ivm nummerbehoud.
Wat voor firmware draai je?alexbl69 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:08:
Heb sinds 1,5 maand de S2 en vanaf het begin een heel vaag probleem. Regelmatig als ik in m'n auto (nieuwe BMW 5 met navi pro) stap schakelt de telefoon automatisch uit. Dit gebeurt ongeveer eens op de 5 keer dat ik instap.
Verwijderd
Ik heb vooral last van een slecht ontvangst waarbij ik geregeld boven de -110 dBm zit. Met de sim in mijn oude telefoon heb ik een normaal ontvangst. In mijn GS II valt het signaal soms helemaal weg.
Met bellen heb ik daar niet zoveel last mee. Dit komt natuurlijk ook, omdat ik in verhouding mijn GSII aanzienlijk minder gebruik voor het bellen, maar met internet des te meer.
Ik heb in de zoekopdrachten hier, op XDA en de rest van internet al gezien dat meer mensen hiervan melding maken, maar dit wordt hier nogal ondergesneeuwd door de geel- en blauwachtige waas.
Ik vind het ook opvallend dat de indicatiestreepjes zo op en neer hollen en geen minuut voorbij gaat dat H verandert in G en daarna weer in 3G in een hoog tempo en frequentie.
Volgens mij ligt dit aan het toestel. Hebben meer mensen deze ervaring?
Met bellen heb ik daar niet zoveel last mee. Dit komt natuurlijk ook, omdat ik in verhouding mijn GSII aanzienlijk minder gebruik voor het bellen, maar met internet des te meer.
Ik heb in de zoekopdrachten hier, op XDA en de rest van internet al gezien dat meer mensen hiervan melding maken, maar dit wordt hier nogal ondergesneeuwd door de geel- en blauwachtige waas.
Ik vind het ook opvallend dat de indicatiestreepjes zo op en neer hollen en geen minuut voorbij gaat dat H verandert in G en daarna weer in 3G in een hoog tempo en frequentie.
Ik heb indoor ook niet zo'n top ontvangst maar ik heb er geen last van met bellen/smsen/internetten?...Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:31:
Ik heb vooral last van een slecht ontvangst waarbij ik geregeld boven de -110 dBm zit. Met de sim in mijn oude telefoon heb ik een normaal ontvangst. In mijn GS II valt het signaal soms helemaal weg.
Ik had Hi gecontacteerd over het feit dat videobellen niet wou lukken.
Blijkt dat mijn bijna 10 jaar oude SIM-kaart dat niet ondersteund. Joh. Wat handig dat zoiets bij het verlengen in de winkel meteen opgemerkt wordt. Not.
Ze gaan me een USIM kostenloos (ja duh) toesturen.
Maar nou las ik gisteren dat videobellen 49 cent per gesprek kost, dus dat is wel weer een beetje heel erg jammer.
Wellicht dat de problemen van Damian hierboven ook samenhangen met een verouderde SIM-kaart?
Blijkt dat mijn bijna 10 jaar oude SIM-kaart dat niet ondersteund. Joh. Wat handig dat zoiets bij het verlengen in de winkel meteen opgemerkt wordt. Not.
Maar nou las ik gisteren dat videobellen 49 cent per gesprek kost, dus dat is wel weer een beetje heel erg jammer.
Wellicht dat de problemen van Damian hierboven ook samenhangen met een verouderde SIM-kaart?
[ Voor 10% gewijzigd door AzzKickah op 05-07-2011 13:40 ]
Videobellen via Hi, maar je hebt altijd nog Skype, en andere apps die dit mogelijk maken en alleen data verbruiken.AzzKickah schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:40:
Ik had Hi gecontacteerd over het feit dat videobellen niet wou lukken.
Beetje jammer dat videobellen met skype op de SGSII het nog niet doet... Raar trouwens!:(VesNL schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:51:
[...]
Videobellen via Hi, maar je hebt altijd nog Skype, en andere apps die dit mogelijk maken en alleen data verbruiken.
Kan wel hoor; met dank aan wat creatievelingen op XDA.thijsken schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:53:
[...]
Beetje jammer dat videobellen met skype op de SGSII het nog niet doet... Raar trouwens!:(
hmm.. that's interesting..
Je kunt met de Skype applicatie die op XDA vindt wel videobellen met de SGS2. Te vinden in de Themes en Apps sectie.thijsken schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:53:
[...]
Beetje jammer dat videobellen met skype op de SGSII het nog niet doet... Raar trouwens!:(
'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...
Verwijderd
Toevallig ook nog mensen die wachten op de 32 gig kaart van The Phone House.
Ik hem mijn toestel daar bijna 5 weken geleden gehaald.
Ik kreeg te horen dat dit een aktie van The Phone House zelf was en dat ik het kaartje binnen 3 weken zou krijgen.
Na bijna 5 weken nog niets gehoord.
Ook gelijk het kaartje van samsung aangevraagd maar die is er ook nog niet
Ik kreeg te horen dat dit een aktie van The Phone House zelf was en dat ik het kaartje binnen 3 weken zou krijgen.
Verwijderd
Ik had het over dat de datasignaal op welke locatie dan ook in beweging of stilstand van voren naar achter beweegt van G , 3G en H en weer terug. Verder over een 100% time-out zonder signaal; dan heb ik dus geen internetverbinding. Met bellen heb ik daar veel minder last van, aangezien ik niet zoveel bel, maar ook daar kan ik de signaalsterkte issue waarnemen in gekraak wanneer het signaal wegvalt en weer sterk wordt.thijsken schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:36:
[...]
Ik heb indoor ook niet zo'n top ontvangst maar ik heb er geen last van met bellen/smsen/internetten?...
super fijn!krispy schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:00:
[...]
Kan wel hoor; met dank aan wat creatievelingen op XDA.Kijk even op dit topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=15232247
[ Voor 6% gewijzigd door thijsken op 05-07-2011 14:19 ]
Ik krijg net een mail van Samsung dat het tot 8 wkn kan duren voordat een actieproduct wordt afgeleverd. Beetje irritant.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:02:
Ik was helaas te laat voor het kaartje, toen ik hem haalde (1,5 week geleden ongeveer) was de inschrijving al gestopt
Yep, same here, toch nog geprobeerd mijn bon in te sturen (mag tot 8 juli) maar daar trapte ze niet inMTDjassen schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:33:
Ik was helaas te laat voor het kaartje, toen ik hem haalde (1,5 week geleden ongeveer) was de inschrijving al gestopt

Kan je de opstart en afsluit scherm veranderen? Gaat me niet om snelheid maar meer om de geluiden etc
Verwijderd
32 gb?Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:02:
je krijgt een 8gb kaart van samsung toch?
de telefoon ondersteund 32gb, maar die kaart krijg je niet volgens mij.
Actie bij TPH, daar krijg je wel 32GB.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:56:
[...]
32 gb?
je krijgt een 8gb kaart van samsung toch?
de telefoon ondersteund 32gb, maar die kaart krijg je niet volgens mij.
Verwijderd
Vandaag de servicelijn van Samsung gebeld betreft de kras in me scherm of hun daar een oplossing voor hebben.
Het antwoord van Samsung is: "Meneer, u moet even langs de dealer terug waar u het toestel gekocht heeft, het scherm zou niet mogen krassen, dus gaat het hier wellicht om een gorilla glass met een productiefout die in uw toestel gemonteerd is."
Eens kijken wat de winkel hier op te zeggen heeft
Het antwoord van Samsung is: "Meneer, u moet even langs de dealer terug waar u het toestel gekocht heeft, het scherm zou niet mogen krassen, dus gaat het hier wellicht om een gorilla glass met een productiefout die in uw toestel gemonteerd is."
Als je je toestel ge-root hebt wel. Op XDA kan je er wel wat over vinden.Manie Riets schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:56:
Kan je de opstart en afsluit scherm veranderen? Gaat me niet om snelheid maar meer om de geluiden etc
Pffff wat gaat het weer moeizaam allemaal 
Nou heb ik die Skype geinstalleerd en hij heeft contacten gevonden etc.
Maar ik heb er 8 geprobeerd met video-call en mijn eigen kop komt in beeld (Initializing zegt ie bovenin) en 2 seconden later gaat ie gewoon terug naar het menu'tje van die contact.
Ook geen foutmelding of zo. Zucht.
2011, maar ff videobellen is een complete onderneming.
Maar ik heb er 8 geprobeerd met video-call en mijn eigen kop komt in beeld (Initializing zegt ie bovenin) en 2 seconden later gaat ie gewoon terug naar het menu'tje van die contact.
Verwijderd
Sirieus? Ik heb ook krasjes op mijn scherm (terwijl ik totaal niet weet hoe dat komt.). Ben benieuwd of je een nieuw toestel dan krijgt. Hoe me (ons) op de hoogte!Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:08:
Vandaag de servicelijn van Samsung gebeld betreft de kras in me scherm of hun daar een oplossing voor hebben.
Meestal komt dat door een aanraking met een materiaal die harder is dan het materiaal waarvan scherm vervaardigd is...Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:16:
[...]
Sirieus? Ik heb ook krasjes op mijn scherm (terwijl ik totaal niet weet hoe dat komt.).
Denk dat je met krasjes kunt fluiten naar vervanging in de winkel. Ik heb zelf een screenprotectortje gekocht en dat werkt prrrima.
Ik ben nu al een hele middag bezig om mijn galaxy met KIES pratend te krijgen op mijn Windows7 64 laptop. Driver MTP Android faalt. als ik deze bij apparaatbeheer verwijderd dan gaat het wel goed, alleen dan blijf kies de hele tijd staan op "verbinden".
Weet iemand hoe dit op te lossen?
AzzKickah schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:11:
Pffff wat gaat het weer moeizaam allemaal
nieuws: Skype voegt videobellen en sms toe aan Android-appHet lijkt erop dat videobellen vooralsnog alleen voor een select aantal telefoons beschikbaar is. Skype meldt dat alleen de HTC Desire S, Sony Ericsson Xperia Neo, Sony Ericsson Xperia Pro en Google Nexus S worden ondersteund.
krispy schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:00:
[...]
Kan wel hoor; met dank aan wat creatievelingen op XDA.Kijk even op dit topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=15232247
Je was me voor
Mjah.. Als het dan ook nog daadwerkelijk werkt
[ Voor 39% gewijzigd door AzzKickah op 05-07-2011 16:01 ]
Heb net gevideoskyped met mijn SGS2: Het werkt.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Ik probeer nu op de SGSII een Skype acc aan te maken. Bij het wachtwoord moet je iets tussen de 6 en 24 letters intikken. Bij wachtwoorden van 8 en 12 letters zegt het nog steeds dat het wachtwoord te kort is 
Oftewel, het lukt me niet een acc. aan te maken.

Oftewel, het lukt me niet een acc. aan te maken.
[ Voor 10% gewijzigd door rickyy op 05-07-2011 16:33 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ik ben inderdaad ook iets verder ermee.Arjan A schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 16:32:
[...]
Heb net gevideoskyped met mijn SGS2: Het werkt.
De andere kant zag mij wel, maar ik haar nog niet
Nog ff verder mieren
Ik heb um 2 weken geleden gekocht bij The Phone House met die actie van 32 GB. Wel een bevestiging gehad dat ze hem binnen 14 dagen op zouden sturen. Ik had dus gehoopt hem een dezer dagen te ontvangen, kon ik hem mooi gebruiken tijdens mijn vakantie.Ben dus bang dat dat er ook niet meer in zit als ik jou zo hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:02:
Heb je al gebeld met The Phone House ofzo??
Verwijderd
Ja ik heb gebeld.
Moest ik weer naar een site om dingen in te vullen.
Dan zou ik hem binnen 2 weken hebben.
Maar nog steeds niet
Heeft iemand hem btw al wel ontvangen van The Phone House
Moest ik weer naar een site om dingen in te vullen.
Dan zou ik hem binnen 2 weken hebben.
Maar nog steeds niet
Heeft iemand hem btw al wel ontvangen van The Phone House
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2011 17:18 ]
Mijn achter kantje is kapot, ben ik de enige met dit probleem of zijn er meer die hier last van hebben.
hij is namelijk gescheurt vannaf de uitsparing voor de camera tot de bovenkant terwijl ik er niks geks mee heb gedaan, ook zitten er 2 hele kleine scheurtjes vannaf de 3.5 mm aansluiting naar de rand toe.
Hebben meer mensen dit en valt dit onder garantie?
Verder werkt hij perfect en dit bericht is ook vanaf mijn sgs2 schreven,
Het enige wat ik hoop dat bij een update komt is dat het dropdown menu multitouch gaat ondersteunen zodar ik heel snel mijn instellingen kan verranderen
hij is namelijk gescheurt vannaf de uitsparing voor de camera tot de bovenkant terwijl ik er niks geks mee heb gedaan, ook zitten er 2 hele kleine scheurtjes vannaf de 3.5 mm aansluiting naar de rand toe.
Het enige wat ik hoop dat bij een update komt is dat het dropdown menu multitouch gaat ondersteunen zodar ik heel snel mijn instellingen kan verranderen
Als jij er niets geks mee hebt gedaan, is het uiteraard garantiewerk.Quas schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:22:
Mijn achter kantje is kapot, ben ik de enige met dit probleem of zijn er meer die hier last van hebben.
Wellicht een produktiefoutje bij jouw achterkant...
Samsung S23 Ultra 256GB
Verwijderd
hallo,
ik heb de sgs2 al een paar weken, de eerste geen problemen gehad, maar sinds zaterdag begonnen de problemen....na een gesprek liep de scherm gwn vast, ik moest de toestel uit doen..nu is het zo dat elke keer dat ik de scherm van de toestel wil blokkeren door aan de zijn knop te drukken, gaat en paar keer goed, maar na 4, 5 keer loopt deze vast.
een paar keer een hard reset gedaan, maar zonder resultaat en nu weet ik niet wat ik aan moet, heel vervelend, vooral als je hoort hoe geweldig dit toestel is
hoop dat iemand wat meer van weet
mvg
ik heb de sgs2 al een paar weken, de eerste geen problemen gehad, maar sinds zaterdag begonnen de problemen....na een gesprek liep de scherm gwn vast, ik moest de toestel uit doen..nu is het zo dat elke keer dat ik de scherm van de toestel wil blokkeren door aan de zijn knop te drukken, gaat en paar keer goed, maar na 4, 5 keer loopt deze vast.
een paar keer een hard reset gedaan, maar zonder resultaat en nu weet ik niet wat ik aan moet, heel vervelend, vooral als je hoort hoe geweldig dit toestel is
mvg
Heb je er een sd-kaartje in zitten?Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:48:
hallo,
ik heb de sgs2 al een paar weken, de eerste geen problemen gehad, maar sinds zaterdag begonnen de problemen....na een gesprek liep de het scherm gwn vast, ik moest de het toestel uit doen..nu is het zo dat elke keer dat ik de het scherm van de toestel wil blokkeren door aan de zijn knop te drukken, gaat en paar keer goed, maar na 4, 5 keer loopt deze vast.
mvg
Probeer het eens met die eruit.
telefoon van laptop ontkoppelen...jongetje schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:54:
Ik ben nu al een hele middag bezig om mijn galaxy met KIES pratend te krijgen op mijn Windows7 64 laptop. Driver MTP Android faalt. als ik deze bij apparaatbeheer verwijderd dan gaat het wel goed, alleen dan blijf kies de hele tijd staan op "verbinden".
driver verwijderen
KIES verwijderen
laptop herstarten
KIES installeren
usb kabel in telefoon
ubs kabel in laptop
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.
Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.
Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.
Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.
Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.