Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
gangkill13 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:09:
Ik wil graag een e-350 aanschaffen voor een htpc en er linux + xbmc op draaien. Omdat er op het internet nogal verschillende berichten zijn die aangeven dat niet alles goed werkt, maar het wel steeds beter word. Dit word mijn eerste htpc en mijn vraag is wat jullie ervaring hiermee is. (kan wel werken met terminal, maar wil liever niet met halfbakken/lastige oplossingen het geheel laten werken)
Je zit niet helemaal goed in dit topic, dit gaat specifiek over de Foxconn nT-A3500 en niet algemeen over de AMD E-350. Ik denk dat je beter je weg kunt vinden in onderstaande topics.

[BBG aanschaf] HTPC

[ervaringen] XBMC Media Center - Deel XV

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-09 12:38
Ik heb problemen met de wireless snelheid van de foxconn. Ik kom met een beetje moeite net boven de 1 MB/s. Met een ander netbookje kom ik ook niet erg hoog, maar wel zo'n 2,5 MB/s.

Iemand een idee? De laatste drivers zijn geinstalleerd (aug. 2011).
win7 64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:50
Ik had hetzelfde probleem, dat is bij mij opgelost met een ander WiFi kaartje er in (300mbps). Hoewel 150mbps ook genoeg zou moeten zijn om een leuke snelheid te halen, lukte me dat niet. En dat terwijl ieder ander draadloos apparaat in huis het wel lukte.

Tevens heb ik mijn NT-A3500 een beetje gemod: Ik heb boven de ventilator een serie gaatjes geboord. Ziet er nog best prima uit, en het scheelt zo 10 graden qua temperatuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alie786
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-08 14:03
Iemand die mij het verschil tussen de FoxConn NT-A3500 en de FoxConn NT-A3550 kan vertellen, ik zie wel deze twee producten in verschillende lijsten (b.v. NT-A3550) maar ik zie geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
alie786 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:39:
Iemand die mij het verschil tussen de FoxConn NT-A3500 en de FoxConn NT-A3550 kan vertellen, ik zie wel deze twee producten in verschillende lijsten (b.v. NT-A3550) maar ik zie geen verschil.
Ik zie zo snel ook niet wat er anders is maar is zie wel het volgende interessante type in het overzicht.

Edit: en 2 nieuwe Intel Atom types, er komen blijkbaar aardig wat nieuwe Foxconn's aan.

[ Voor 16% gewijzigd door hardware-lover op 03-01-2012 16:20 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alie786
Wat me zo op het oog opvalt tussen de NT-A3500 en NT-A3700 :

CPU : 1.6 Ghz (NT-3500) v.s. 1.65 Ghz (NT-3700)
GPU : Radeon 6310 (NT-3500) v.s. Radeon 6320 (NT-3700)
Mem. : DDR3 1066 Mhz (NT-3500) v.s. DDR3 1333 Mhz (NT-3700)
Chipset : AMD Hudson D1 (NT-3500) v.s. AMD A45 FCH (NT-3700)

Eigenlijk wat we al weten wat betreft het verschil tussen de E350 en E450.

Persoonlijk denk ik dat de E450 (NT-3700) tegenover de nieuwe Intel Atom sneller zal zijn gezien het DDR3 1333 Mhz ondersteund en Intel GMA vga voor de Atom tegenover Radeon 6320 vga, maar ja is maar een persoonlijke mening.

[ Voor 5% gewijzigd door alie786 op 03-01-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
De chipset van de A3500 is ook een A45 FCH welke tevens een Hudson D1 is. Niet dat het allemaal zoveel uit zou maken hoor.

[ Voor 13% gewijzigd door hardware-lover op 03-01-2012 17:09 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alie786
Vandaag de FoxConn NetDVD binnengekregen (via Alternate), wat een mooie combinatie zeg en werkt echt goed.

Beetje jammer vind ik de lange USB kabel die je mee krijgt is echt niet nodig net als je adapter die je mee krijgt wat ook niet nodig is aangezien je alleen maar de USB kabel nodig hebt voor zowel voeding als aansluiting

Een kabel van 5 cm zou al voldoende, iemand enig idee of zoiets bestaat ?

[ Voor 11% gewijzigd door alie786 op 10-01-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
alie786 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:35:
Vandaag de FoxConn NetDVD binnengekregen (via Alternate), wat een mooie combinatie zeg en werkt echt goed.

Beetje jammer vind ik de lange USB kabel die je mee krijgt is echt niet nodig net als je adapter die je mee krijgt wat ook niet nodig is aangezien je alleen maar de USB kabel nodig hebt voor zowel voeding als aansluiting

Een kabel van 5 cm zou al voldoende, iemand enig idee of zoiets bestaat ?
Ja bestaan: zaten/zitten bij creative mp3 spelers.
Maarre de pricewatch niet eerst geraadpleegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
Is het iemand gelukt om Wake On Lan (wol) werkend te krijgen in combinatie met win 7.
De lampjes van de netwerk aansluiting gaan uit en ik heb geen werkende instelling kunnen vinden.
Google was ook geen vriend deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware-lover bedankt voor je beschrijving om weer leven in het apparaat te blazen. kreeg het een beetje warm na de bios upgrade via windows 7 zelf. Batterij er uit gehaald en precies zoals je beschreven hebt bios updaten via een dos opstart usb. nieuwste versie 07 staat erop. Thanx

Kleine krachtpatser die alles afspeelt en dit zonder haperen (win 7 en mpc hc 64x versie)
Vind alleen de temperatuur van de CPU vrij fors, momenteel 65 C (zonder afspelen van hd inhoud)
Bij het afschroeven van de deksel dropt de temeratuur meteen 15 graden naar 50 C.
Nu heb ik een seagate hd in het apparaat met 5400 toeren en alleen die al geeft een temperatuur aan van 44 C.

Zal het nu veel gaan schelen als ik de hd vervang door een ssd?
Iemand die temperatuur kent terwijl er een ssd in zit?

Heb in het begin flink veel bsod schermen gehad waarbij een mogelijke oorzaak het overhitten van de processor was. Was toen bezig met newsleecher en youtube en op de achtergrond draaide itunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:17:
hardware-lover bedankt voor je beschrijving om weer leven in het apparaat te blazen. kreeg het een beetje warm na de bios upgrade via windows 7 zelf. Batterij er uit gehaald en precies zoals je beschreven hebt bios updaten via een dos opstart usb. nieuwste versie 07 staat erop. Thanx

Kleine krachtpatser die alles afspeelt en dit zonder haperen (win 7 en mpc hc 64x versie)
Vind alleen de temperatuur van de CPU vrij fors, momenteel 65 C (zonder afspelen van hd inhoud)
Bij het afschroeven van de deksel dropt de temeratuur meteen 15 graden naar 50 C.
Nu heb ik een seagate hd in het apparaat met 5400 toeren en alleen die al geeft een temperatuur aan van 44 C.

Heb in het begin flink veel bsod schermen gehad waarbij een mogelijke oorzaak het overhitten van de processor was. Was toen bezig met newsleecher en youtube en op de achtergrond draaide itunes.
Temperatuur kun je aanpassen door enkele gaatjes in het deksel te boren, boven de CPU. Ik heb er een template voor die je kunt uitprinten en foto's van het eindresultaat, als je wil. Scheelt je zo 10 graden op de temperatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:17:

[knip]

SSD heb ik in beide Foxconn's zitten en de temp's zijn;

In rust;

CPU min: 53 °C
GPU min: 51 °C

Met Heavyload Stress-test op 100%;

CPU max: 77 °C
GPU max: 63 °C

Voor mij is er geen aanleiding om te gaan boren o.i.d., maximaal presteren wordt bij MultiMedia toepassingen namelijk niet verlangt.

[ Voor 0% gewijzigd door hardware-lover op 25-01-2012 15:47 . Reden: typo's ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 14:41

Mystikal

It never hurts to help!

Ik zou toch graag willen weten, hoe goed presteert dit apparaat nu met windows 7 icm Mediaportal?

Ik zoek nog iets voor mijn thuisbioscoop in de kelder (als het goed is, ga ik dat dit najaar doen..). Ik heb nu ook een pc staan in de woonkamer, maar die wil ik niet kwijt, aangezien mijn tv daar blijft staan. Mijn beamer verplaats ik dan naar de kelder, waar een dedicated bios-ruimte komt.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Mystikal schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:14:
Ik zou toch graag willen weten, hoe goed presteert dit apparaat nu met windows 7 icm Mediaportal?

[knip]
d:)b

En als je toch nog zoiets aan zou willen gaan schaffen dan zou je de introductie van de nieuwe modellen af kunnen wachten waarmee het alleen nog maar beter zou kunnen gaan.

[ Voor 27% gewijzigd door hardware-lover op 25-01-2012 16:21 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

En die zijn leverbaar vanaf?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Tja, jij hebt het over het najaar, da's dus september/oktober? Ik verwacht dat ze dan ruimschoots voorradig zullen zijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-08 15:45
Guys,

Ik wil de nieuwste BIOS istalleren maar mis de windows uitvoer bestanden die je bij de vorige versies wel had. Nu denk ik dat ik gewoon de executable van een oude versie neem en gewoon vervang voor de nieuwe ROM file?
Welke vinkjes moet ik gebruiken?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Geplaatst op woensdag 10 augustus 2011 15:37 8)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Laatst online: 23-11-2023
Ik heb Openelec (Eden / nightly) geinstalleerd op mijn NT-A3500 en ik krijg geen audio over HDMI.
XBMC geeft aan dat ik in de audio settings iets moet veranderen maar alles staat daar goed naar mijn weten.
Als ik XBMC op Windows installeer werkt het wel goed, maar ik wil eigenlijk dat dikke OS er niet tussen.
Ontbreekt er een driver? Linux instelling? Ik ben wel een Linux NOOB!

<edit> Ik heb hem al, het gaat toch gewoon met de instellingen.<\edit>

[ Voor 8% gewijzigd door Wortelstok op 30-01-2012 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Laatst online: 23-11-2023
mohawk0618 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 16:41:
Ik wil de nieuwste BIOS istalleren maar mis de windows uitvoer bestanden die je bij de vorige versies wel had. Nu denk ik dat ik gewoon de executable van een oude versie neem en gewoon vervang voor de nieuwe ROM file?
Welke vinkjes moet ik gebruiken?>
Als je de oude BIOS versie (met AFUwingui) download (B11F1P04) dan zit daar ook een gebruiksaanwijzing bij (AFUWINGUI Tool Flash BIOS Procedure.doc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:14:

Ik zoek nog iets voor mijn thuisbioscoop in de kelder (als het goed is, ga ik dat dit najaar doen..). Ik heb nu ook een pc staan in de woonkamer, maar die wil ik niet kwijt, aangezien mijn tv daar blijft staan. Mijn beamer verplaats ik dan naar de kelder, waar een dedicated bios-ruimte komt.
Heb er nu een tweede bij gekocht met een ssd. Maakt in de temperatuur niks uit.
Met een download aanstaan die repareert, uitpakt en er staat een 1080p film te draaien kom ik op 85 graden (max). Wat zou het dingetje kunnen verdragen? Als dat 100 graden + is maak ik me niet zo'n zorgen.
Anders toch maar gaatjes boren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
@Rich040371, heb je hem in een dichte lade verstopt of zo? Ik krijg dat niet voor elkaar om die hoge temp's te halen. Waarmee meet jij de temperaturen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met allerlei software programma's, alle komen ze met zelfde temperaturen. Staat hier gewoon op de grond geen kastjes of andere storende hittebronnen. Wel is de verwarming van het weekend wat omhoog gegaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
Mocht iemand gaatjes willen boren:

https://www.dropbox.com/s...29zu/NT3500_fan_holes.png

Deze PNG uitprinten op 10x10cm (ik gebruikte zelf stickerpapier) en plaats de rode lijnen linksonder in de hoek op de behuizing.

Gaatjes boren, sticker/papier weer van de case afhalen,en je temperatuur zakt met10 graden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 10:32
Er is een nieuwe BIOS versie uit:
nT-A3500 BIOS B11F1P08 1.08MB 8 feb 2012

http://www.foxconnchannel...T=Barebone&U=en-us0000087

Ben zelf nog in afwachting van mijn foxconn. Heb deze BIOS dus nog niet kunnen testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
netman schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:00:
Er is een nieuwe BIOS versie uit:
nT-A3500 BIOS B11F1P08 1.08MB 8 feb 2012

http://www.foxconnchannel...T=Barebone&U=en-us0000087

Ben zelf nog in afwachting van mijn foxconn. Heb deze BIOS dus nog niet kunnen testen
Via de Bios Windows software bijgewerkt en geen problemen gehad. Ik merk zo niets wat er eventueel veranderd is, er is ook geen changelog bijgeleverd. De nieuwe nT-A3700 gebruikt blijkbaar hetzelfde bios?

Testing, one, two ...

• mpx200_05
redah schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:05:
Ik had hetzelfde probleem, dat is bij mij opgelost met een ander WiFi kaartje er in (300mbps). Hoewel 150mbps ook genoeg zou moeten zijn om een leuke snelheid te halen, lukte me dat niet. En dat terwijl ieder ander draadloos apparaat in huis het wel lukte.
Redah (of anderen) welk kaartje heb je gebruikt om je wifi probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
mpx200_05 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 20:50:

Redah (of anderen) welk kaartje heb je gebruikt om je wifi probleem op te lossen?
Ik heb er nu een Atheros kaartje in zitten, AR5B93 of AR5B97 geloof ik. Weet niet meer precies welke, maar alle laptops/netbooks in huis hebben Atheros kaartjes en die doen het allemaal prima op 300mbps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compostbak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:41
Tijdens gebruik van openelec (nightly builds) wil de foxconn niet starten vanuit suspend .

https://github.com/OpenELEC/OpenELEC.tv/issues/112.

zijn er hier meer die deze ervaring hebben , en mischien een work around of wat meer info.

werkt nogal slecht zonder suspend en resume functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmix5
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-08 17:28
Kijk eens op dit forum: [ervaringen] XBMC Media Center - Deel XV

Daar komen die vragen vaker voorbij.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:12
Heb Foxconn eens gemaild over de release date voor de NT-A3700, want daar zit ik eigenlijk op te wachten. Ook in andere landen kan ik hem niet vinden. Dit is hun antwoord:

Dear Age
Welcome to Foxconn !
NT-A3700 is under MP(Mass Production),but there hasn't the detailed time schedule when it will estimate to be available in Dutch market . Any update,we will inform you in time. Thank you for understanding .
Any other query in the future, please contact us freely.
Best Regards,

Foxconn Technical Support

Niet supergoed Engels, maar ik maak eruit op dat we hem spoedig kunnen verwachten. Wel raar dat er niet eens een richtdatum wordt gegeven. Ik zie zelf nog de Asus eeebox 1021 als alternatief, maar daar vind ik de plaatsing van de USB poorten niet zo heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traders
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-08 10:25
Vraagje: Heeft deze Foxconn A3500 een boot on power failure BIOS optie ???

Ik wil deze mini-PC gaan gebruiken als server, maar dan is een start-on-power-failure wel handig.

Vraag 2: Foxconn biedt BIOS updates aan in de vorm van een DOS-executable, image en autoexec.bat. kan dat BIOS niet de file direct lezen vanaf een FAT USB stick? Anders moet ik ergens eerst nog een DOS implementatie vandaan halen, deze op de USB stick zetten en dan maar hopen dat dat werkt met die Update DOS Executable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
traders schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:30:
Vraagje: Heeft deze Foxconn A3500 een boot on power failure BIOS optie ???

Ik wil deze mini-PC gaan gebruiken als server, maar dan is een start-on-power-failure wel handig.

Vraag 2: Foxconn biedt BIOS updates aan in de vorm van een DOS-executable, image en autoexec.bat. kan dat BIOS niet de file direct lezen vanaf een FAT USB stick? Anders moet ik ergens eerst nog een DOS implementatie vandaan halen, deze op de USB stick zetten en dan maar hopen dat dat werkt met die Update DOS Executable.
1) Restore on AC Power Loss This item is used to set which state the PC will take with when it resumes after an AC power loss.

2) er wordt in dit topic op diverse plaatsen aangehaald hoe te flashen vanaf USB stick, staat er nergens die info vermeld waar jij naar op zoek bent?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alie786
Ik gebruik gewoon een USB Floppy met een bootable DOS flop (boot image kun je op internet vinden), geen idee of je hier wat aan hebt maar dit is hoe ik het doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:46
Ik zag hier nog wat vragen over de 3550, grootste verschil met de 3500 is dat de 3550 een interne WiFi antenne heeft en dat er een extra mini PCI-e is toegevoegd aan de onderkant van het moederbord waar nu de WiFi kaart van Intel is geplaatst zodat er aan de bovenzijde een vrije slot is.
Daarnaast is er een gat in de behuizing gemaakt voor een slot, weet niet of het officieel Kensington mag heten.
Er zit ook een "multi-tool" bij om te schroeven en de deksel er af te halen.

Levertijd helaas behalve "binnenkort" onbekend.

Plaatjes zijn klikbaar:
Afbeeldingslocatie: http://download.foxconn.nl/perm/thumb0658.jpg
Afbeeldingslocatie: http://download.foxconn.nl/perm/thumb0659.jpg
Afbeeldingslocatie: http://download.foxconn.nl/perm/thumb0660.jpg
Afbeeldingslocatie: http://download.foxconn.nl/perm/thumb0661.jpg

Ander nieuwtje, er komt ook een passieve versie die is o.a. hier te zien vanaf 1:14, foto's op verzoek...
[YouTube: http://www.youtube.com/v/zjKkMJvfFBU]
Verwacht: mei/juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Dat laatste stukje is heel erg interessant, die fanless versie lijkt ook een IR oog te hebben?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
hardware-lover schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:44:
Dat laatste stukje is heel erg interessant, die fanless versie lijkt ook een IR oog te hebben?
Met de nadruk op "lijkt", je zou hem er zelf in kunnen modden, het is eigenlijk gewoon ruimte voor een sticker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:51

chromeeh

the Gnome

Ik heb sinds vandaag ook een A3500 in m'n bezit, alleen als ik Win 7 probeer te installeren, loop ik direct in de setup tegen een probleem aan;
Ik moet een driver installeren volgens de setup, echter geeft hij niet aan voor welk apparaat....
Dit gebeurd bij zowel x32 als bij x64 :/

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
chromeeh schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:10:
Ik heb sinds vandaag ook een A3500 in m'n bezit, alleen als ik Win 7 probeer te installeren, loop ik direct in de setup tegen een probleem aan;
Ik moet een driver installeren volgens de setup, echter geeft hij niet aan voor welk apparaat....
Dit gebeurd bij zowel x32 als bij x64 :/
Waarschijnlijk probeer je vanaf de USB3 aansluitingen aan de voorkant te installeren, daar kan de setup niet tegen, probeer het eens met de USB2 poorten aan de achterkant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:51

chromeeh

the Gnome

db I Delirium schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:14:
[...]

Waarschijnlijk probeer je vanaf de USB3 aansluitingen aan de voorkant te installeren, daar kan de setup niet tegen, probeer het eens met de USB2 poorten aan de achterkant!
Doh! |:( |:(
Ik heb m'n stick idd aan de voorkant er in gestopt :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
db I Delirium schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:04:
[...]

Met de nadruk op "lijkt", je zou hem er zelf in kunnen modden, het is eigenlijk gewoon ruimte voor een sticker!
Nee, ik zie toch duidelijk de reflectie van het oog, het zou ook een redelijk logische toevoeging zijn gezien de toepassingen waarvoor dit apparaat eigenlijk bedoeld is. Maar de tijd zal het leren. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 20-04-2012 17:12 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
hardware-lover schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:12:
[...]

Nee, ik zie toch duidelijk de reflectie van het oog, het zou ook een redelijk logische toevoeging zijn gezien de toepassingen waarvoor dit apparaat eigenlijk bedoeld is. Maar de tijd zal het leren. ;)
Ik geef toe,hij zou er best in kunnen maar hij is er niet ;)
Wellicht in de MP versie, maar die plannen zijn er niet voor zover ik weet, zal het voor de zekerheid even navragen.

Klikbaar:
Afbeeldingslocatie: http://download.foxconn.nl/perm/thumb0662.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Jij zit blijkbaar zoveel dichter bij de "bron" gezien de opslaglocatie van bovenstaande afbeelding dus discussiëren lijkt verder zinloos ;)

Heb je nog meer bedrijfsgeheimen waaruit duidelijk wordt op welk platform deze fanless gaat draaien?
Wordt het AMD of Intel?

Ik heb ook een plaatje voor je :)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/4178219/temp/Foxconn%20fanless.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 20-04-2012 21:29 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
Ik zit idd redelijk dicht bij de bron. Ik weet niet hoeveel ik er al over mag zeggen maar de bedoeling is om zowel Intel als AMD te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
Er komt standaard geen iR ontvanger, het goede nieuws is wel dat er een on-board USB header is waar je zelf iets creatiefs mee kan doen...

Afbeeldingslocatie: http://download.foxconn.nl/perm/thumb0666.jpg
Er staat D-SUB onder maar dat is voor de VGA aansluiting die er vlak onder zit, onder de heatsink staat nog net USB te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Och, ik heb altijd prima uit de voeten gekunnen met een externe IR ontvanger en aangezien ik mijn "hoofd" HTPC Foxconn A3500 achter de TV heb hangen is er voor mij niet echt een noodzaak voor een onboard IR ontvanger. Het leek alleen zo te zijn in het filmpje, vandaar mijn opmerking daarover.

Ik wil de ietwat hoorbare A3500 toch wel gaan vervangen door de silent one, kom jij hem even afgeven al ie leverbaar is? Je komt toch regelmatig langs mijn woonplaats gereden als je woonplaats info klopt ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
Ik had het zelf op zich ook een leuke toevoeging gevonden...
Info klopt, bezorgen kan ik niet aan beginnen ;) Overigens krijgen we hier ook geen voorraad, alleen samples en RMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Was niet serieus bedoelt, geef A.U.B. maar even een gil (of berichtje) als er meer (hardware / koop) info beschikbaar mocht komen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-08 15:45
Ik heb echt iets raars sinds gisteren. Na de Bios naar B11F1P08 te hebben geupdate en restart, waren de kleuren via HDMI erg "washed-out", dus ik heb aan het troubleshooten gegaan:
Drivers opnieuw geinstalleerd
HDMI kabel vervangen
Bios terug naar 07 gezet en weer op 08, geen verbetering. Toen heb ik mijn xbox360 op diezelfde HDMI ingang aangesloten en weer Washed-out kleuren. Issue ligt hem dus aan mijn LCD TV en gebeurde na een update van de BIOS. Ik vrees dat mn hdmi ingang stuk is, echt raar dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
db I Delirium schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:23:
Ik had het zelf op zich ook een leuke toevoeging gevonden...
Info klopt, bezorgen kan ik niet aan beginnen ;) Overigens krijgen we hier ook geen voorraad, alleen samples en RMA.
Inmiddels geïntroduceerd in India als AT-5300 en AT-5600 op basis van een Intel Atom D2700 en AMD E-450.

http://www.indiaprwire.co...ronics/20120424118074.htm

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-dW7Y14mViSs/T5T2Oef-NNI/AAAAAAAAN8k/OWhqcKX-xxI/s640/NanoPC_2.png

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 25-04-2012 18:58 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazmaniankoala
  • Laatst online: 11:30
Op zich wel leuke specificaties
Connections and Expansion

Two USB 3.0 ports
SD/SDHC/MS/MS Pro/MMC 5 in 1 Card Reader
Audio line in 3.5mm jack (digital/analog)
Headphone 3.5mm jack
Gigabit LAN port
Four USB 2.0 ports
Audio line out 3.5mm jack (digital/analog)
HDMI port support up to 1920x1080 resolution
VGA port

Communications

802.11n Wi-Fi wireless networking ; Support IEEE 802.11 b/g/n
10/100/1000BASE-T Ethernet (RJ-45)
Maar waarom nu weer die VGA poort en geen DVI? :?
Voor de rest weer heel mooi.
Nu al heel erg tevreden met de prestaties van de nT-A3500, deze zal alles nog net wat vloeiender kunnen doen.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
tazmaniankoala schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:47:
Op zich wel leuke specificaties

[...]

Maar waarom nu weer die VGA poort en geen DVI? :?
Voor de rest weer heel mooi.
Nu al heel erg tevreden met de prestaties van de nT-A3500, deze zal alles nog net wat vloeiender kunnen doen.
De VGA is alleen bij het Intel model, het AMD model heeft wel een DVI poort en wordt geleverd met DVI>VGA adapter net zoals de nT-A3500.

Ik zal eens kijken of ik hier ergens wat officiële specsheets kan opsnorren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Mogelijk heeft de product-expert een oplossing voor het volgende?
Mijn belangrijkste Foxconn A3500 hangt achter tegen de TV aan en op het moment dat deze aanstaat wordt er een storing gecreëerd waardoor het signaal van o.a. Ned 1, 2, 3 volledig wordt weggedrukt. Het TV-beeld is afkomstig van Ziggo en wordt digitaal weergegeven via een Humax 5050C. Wat zou er in de Foxconn actief kunnen zijn wat zo'n storing teweeg kan brengen. Ik dacht zelf aan het Wifi signaal en heb deze in apparaten-beheer uitgeschakeld maar deze is als apparaat natuurlijk gewoon actief met het opstarten.

Enig idee wat er voor kan zorgen dat het beeld op sommige zenders (niet allemaal dus) volledig verstoort raakt bij het aanstaan van deze Foxconn? Het is geen al te groot probleem hoor want als de Foxconn aangaat dan wordt er meestal film gekeken en geen TV meer, maar als ik toevallig een opname heb gepland op een van die zenders dan wordt de opname ook een verstoorde warboel.

Enig idee waar ik het moet zoeken en wat ik mogelijk zou kunnen proberen om de verstoring weg te krijgen?
De Foxconn is via HDMI aangesloten, van de overige beeld/geluid aansluitingen wordt geen gebruik gemaakt.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
hardware-lover schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:12:
...probleem...

Enig idee waar ik het moet zoeken en wat ik mogelijk zou kunnen proberen om de verstoring weg te krijgen?
De Foxconn is via HDMI aangesloten, van de overige beeld/geluid aansluitingen wordt geen gebruik gemaakt.
Ik ben dan wel niet de product-expert maar ik reageer toch maar even.
Ik weet zo niet wat het is maar wellicht kun je het volgende proberen:
3500 opstarten met HDMI niet aangesloten
3500 opstarten met WiFi kaart verwijderd
3500 opstarten terwijl hij in een stopcontact van een andere groep dan de TV + decoder is geplugd

Ik zou in eerste instantie ook Wifi verdenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:34

MikeVM

- Baloo -

momenteel gebruik ik een Mede8ter 500x2 als mediabox op mijn slaapkamer,
hoewel het toestel prima alles afspeelt wat ik hem voorschotel, zou ik graag overschakelen naar xbmc.

daar ik met xbmc makkelijk subtitles kan instellen en met de mede8ter niet, ook livestreams en dergelijke zijn met de mede8ter niet mogelijk, kortom. met deze pc niets dan voordelen.

zal deze dezelfde beeld en geluidskwaliteit bieden als mijn kleine 500x2?
(al mijn data staat op een homeservertje)

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
MikeVM schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:11:
momenteel gebruik ik een Mede8ter 500x2 als mediabox op mijn slaapkamer,
hoewel het toestel prima alles afspeelt wat ik hem voorschotel, zou ik graag overschakelen naar xbmc.

daar ik met xbmc makkelijk subtitles kan instellen en met de mede8ter niet, ook livestreams en dergelijke zijn met de mede8ter niet mogelijk, kortom. met deze pc niets dan voordelen.

zal deze dezelfde beeld en geluidskwaliteit bieden als mijn kleine 500x2?
(al mijn data staat op een homeservertje)
Dat is moeilijk te zeggen, ik weet niet wat de beeld- en geluidskwaliteit van zo'n mede8er is. De nT-A3500 geeft gewoon goed beeld en geluid maar het is natuurlijk mede afhankelijk van de XBMC software, zo ondersteunt XBMC volgens mij nog geen DTS-HD en Dolby TrueHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
db I Delirium schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:59:
[...]
[knip], zo ondersteunt XBMC volgens mij nog geen DTS-HD en Dolby TrueHD.
Dat werkt inmiddels wel via aangepaste versies, wordt officieel meegenomen met de volgende versie (12?) van XBMC. Werkt op dit moment ALLEEN onder Windows.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarVanOs
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 23:09
Gister heb ik ook een Foxconn nt-a3500 gekocht. De installatie van OpenElec liep vlekkeloos, behalve dat ik problemen blijf houden met het geluid.

De nettop is verbonden met hdmi aan de televisie. Via de wiki van openelec heb ik een handleiding gevonden. Dit heb ik via een ssh-client uitgevoerd (asound.conf aangepast). Na de reboot kreeg ik geluid door de interne speaker en af en toe via de televisie. Tijdens het afspelen van een film of mp3 kreeg ik een foutmelding over het initiëren van het geluid. Nog steeds geen geluid via de tv.

Vervolgens heb ik de interne speaker losgekoppeld en deze link gebruikt:
http://openelec.tv/forum/...ounds-on-foxconn-nt-a3500

Bij het opstarten van de Foxconn blijft nu het lampje branden op mijn tv dat hij een audiolinguaal krijgt, tot het moment dat OpenElec opstart. En nog steeds geen geluid bij film of mp3.

Heeft iemand toevallig de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Zou je even aan willen geven welke versie van OE je gebruikt? Ik herken de problemen die je aanhaalt helemaal niet namelijk, zonder ook maar iets los te hoeven maken in de Foxconn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarVanOs
hardware-lover schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:06:
Zou je even aan willen geven welke versie van OE je gebruikt? Ik herken de problemen die je aanhaalt helemaal niet namelijk, zonder ook maar iets los te hoeven maken in de Foxconn.
Ik maak gebruik van openelec 2.0 beta 3. Of zal ik toch gebruik moeten maken van 1.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Je zou eens een oudere kunnen proberen, ik neem aan dat je de Fusion versies binnenhaalt?

Deze versie doet het bij mij v.w.b. geluid in ieder geval prima: Fusion.x86_64-devel-20120402145419-r10416

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarVanOs
Inmiddels versie 1.02 erop gezet en na wat gestoei is het gelukt om geluid via hdmi te krijgen. Ook het bitstreamen lijkt nu te werken. Straks even de interne speaker weer aansluiten om te kijken of dat nu ook is opgelost.

Ik zit nog met een tweetal punten:
- als ik 4:3 video kijk zijn de balken aan de zijkant donkergrijs. Kun je deze ook als zwart instellen?
- de processor wordt nu zo'n 74 graden. Is dit een probleem. Mij lijkt het hoog. Ik zag al een format voorbij komen om er gaatjes in te maken. Hoe zou je dat het beste aan kunnen pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
MarVanOs schreef op zondag 13 mei 2012 @ 09:43:
[knip]

Ik zit nog met een tweetal punten:
- als ik 4:3 video kijk zijn de balken aan de zijkant donkergrijs. Kun je deze ook als zwart instellen?
- de processor wordt nu zo'n 74 graden. Is dit een probleem. Mij lijkt het hoog. Ik zag al een format voorbij komen om er gaatjes in te maken. Hoe zou je dat het beste aan kunnen pakken?
- Die instelling zit bij mij in de TV, zwart of grijze balken bij 4:3 weergave.
- Het lijkt in de praktijk geen probleem te geven, die hogere bedrijfstemperaturen. Ik heb nog niet een keer meegemaakt dat het systeempje daarop is uitgevallen of raar is gaan doen (behalve na een mislukte BIOS flash) en hij wordt toch flink gebruikt hier in huis en daarbij hang die meest gebruikte A3500 ook nog eens aan de achterzijde van een TV die ook warmte afgeeft, niet echt ideaal dus. Maar er is in dit topic inderdaad ergens een voorbeeldje geplaatst dat je als mal kunt gebruiken mocht je toch met de boormachine aan de slag willen.
Je zou er ook als test de zijkant tijdelijk af kunnen halen, kijken wat het je brengt?

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 13-05-2012 13:06 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compostbak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:41
Zijn hier nog meer mensen die problemen hebben met de suspend/resume function?
Dit probeem is al 3 keer eerder gemeld bij github, openelec, maar zonder oplossing.

https://github.com/OpenELEC/OpenELEC.tv/issues/488

Kan er hier op tweakers er niets over vinden terwij het toch een serieus probleem is.
Bijdrage word zeer op prijs gesteld daar dit probleem al enige maanden speelt.
Ook ervaringen van ander mensen met dit probleem en oplossingen worden op prijs gesteld.
Graag zou ik hier een oplossing voor willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Het lijkt specifiek een OE probleem te zijn aangezien het vanuit een Windows omgeving goed werkt.
Aangezien er nog steeds flink geschroefd wordt aan OE en daar ook voorlopig nog geen einde aan lijkt te komen, zou een werkende oplossing vandaag morgen al weer om zeep geholpen kunnen zijn. Het lijkt wel heel erg OS (OE) gerelateerd aangezien XBMC (en andere Media software) onder Windows daar geen last van lijkt te hebben.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:26
Welke openelec versie draaien jullie nu ?

Ik draai nog steeds zeer tevreden op de openelec versie 1.0 dharma, maar ben toe aan een update.
Ben eigenlijk opzoek naar een goede EDEN versie met 64bits ondersteuning maar wil dus geen windows als basis os.

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nu de 1.95.3 editie, maar heeft wel een kleine aanpassing nodig gehad om geluid over hdmi correct te laten lopen. Verder geen issues tegen gekomen. Draait lekker soepel en zelfs de zwaarste skins pakt ie zonder problemen (had ik wel toen ik xbmc nog onder windows draaide).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibabart
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-06-2023
Weet iemand wanneer de fanless AT5600 in europa en nl leverbaar wordt? Hij is in april al aangekondigd maar staat nog niet eens op de foxconn site. Ben namelijk erg geïnteresseerd in dit kastje voor als mediacenter naast m'n tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
bibabart schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:34:
Weet iemand wanneer de fanless AT5600 in europa en nl leverbaar wordt? Hij is in april al aangekondigd maar staat nog niet eens op de foxconn site. Ben namelijk erg geïnteresseerd in dit kastje voor als mediacenter naast m'n tv.
Het laatste wat ik erover gehoord heb is dat zowel de 5300 als de 5600 in Europa geleverd gaan worden, daarbij werd toen juli als datum gegeven maar helaas is het alweer enige tijd geleden dat daar een update over is gekomen en komt juli wel erg dichtbij. We hebben hier ook nog maar een paar samples, meestal hebben we die ook wel meer vlak voor de release.
Ik zal er zo nog eens een mailtje aan wagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibabart
db I Delirium schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:53:
[...]

Het laatste wat ik erover gehoord heb is dat zowel de 5300 als de 5600 in Europa geleverd gaan worden, daarbij werd toen juli als datum gegeven maar helaas is het alweer enige tijd geleden dat daar een update over is gekomen en komt juli wel erg dichtbij. We hebben hier ook nog maar een paar samples, meestal hebben we die ook wel meer vlak voor de release.
Ik zal er zo nog eens een mailtje aan wagen...
Thanks, ben benieuwd naar het antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Hier nog een ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
Laatste nieuws is helaas op het moment dat de Intel versie pas vanaf eind juli in mass production gaat, de AMD versie volgt als het goed is niet veel later...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Nog even geduld hebben dus! Ben er benieuwd. Ik volg de Foxconn al een jaar volgens mij. Begin oktober is vroeg genoeg voor mij.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibabart
Lees op Engadget dat ze pas in september op de markt komen en ook gaan veranderen van prijs en specs:
  • Intel versie wordt niet op basis van Cedar Trail maar in plaats daarvan 1.86 GHz D2550
  • AMD versie krijgt de Radeon HD 6320
De prijzen voor de Intel en AMD zijn respectievelijk verhoogd naar $260 en $280.

Die prijsverhoging maakt het voor mij wel minder interessant, want wilde een voordelig en stil systeem bouwen dat er ook nog eens mooi uitziet.

http://www.engadget.com/2012/07/07/foxconn-nano-pcs-get-priced-dated-and-tweaked/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
bibabart schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:24:
Lees op Engadget dat ze pas in september op de markt komen en ook gaan veranderen van prijs en specs:
  • [knip]
  • AMD versie krijgt de Radeon HD 6320
De levertijd was al eerder aangegeven door een Nederlandse Foxconn medewerker hier in dit topic, dus dat is geen verrassing ;)

Corrigeer me maar als ik het mis heb maar de AMD versie zou al voorzien zijn van de E-450 en bij die E-450 hoort standaard een HD6320. Enige wijziging voor die uitvoering zal dan de (flink) hogere verkoopprijs zijn en aangezien de waarde van de € t.o.v. de $ niet echt zo geweldig is de laatste maanden, zou de prijs voor ons €uropeanen wel eens extra tegen kunnen gaan vallen. We zullen het gaan zien over enige tijd.

http://www.nu.nl/gadgets/...ceert-stille-mini-pc.html

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 10-07-2012 15:49 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Zijn er mensen die de foxconn achter hun tv hebben gemonteerd? Zijn er problemen met warmte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Kasj schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 20:35:
Zijn er mensen die de foxconn achter hun tv hebben gemonteerd? Zijn er problemen met warmte?
Wil je hier verder gaan, in het topic wat je speciaal daarvoor gestart hebt of in beiden met de kans op cross posts?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Omdat het specifiek de foxconn betreft dacht ik dat ik hier (meer) eigenaren met ervaring kon vinden. Beetje ongelukkig misschien ivm cross posts inderdaad.

• Bad_Karma
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11-2023
db I Delirium schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 01:12:
Ik zit idd redelijk dicht bij de bron. Ik weet niet hoeveel ik er al over mag zeggen maar de bedoeling is om zowel Intel als AMD te maken.
Kun je misschien zeggen of er een S/PDIF uitgang zit in de AT-5300 en AT-5600?

Mijn receiver heeft geen HDMI ingang en als het niet hoeft, sluit ik liever geen geen USB geluidskaart aan.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Sowieso is het al weer een paar maanden stil. Iemand nog updates?

Basement Bios ---- Exo-S

• db I Delirium
Bad_Karma schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:19:
[...]

Kun je misschien zeggen of er een S/PDIF uitgang zit in de AT-5300 en AT-5600?

Mijn receiver heeft geen HDMI ingang en als het niet hoeft, sluit ik liever geen geen USB geluidskaart aan.
Zoals bijna alle modellen zullen zullen ze S/PDIF uit op de Line-out hebben en S/PDIF in op de Mic-in.

Helaas verder nog geen updates!

• Bad_Karma
Hartelijk dank voor je antwoord!

Dat werkt dan doorgaans met een splitterkabeltje?

• hardware-lover
  • Niet online
Via onderstaande adapter;

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41SOdyg0wfL._SL500_SS500_.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
Geniaal!! Dan kan ik mijn goede oude Yamaha receiver blijven gebruiken.

Nu nog een USB IR receiver bestellen voor mijn Harmony.

Ik ben van plan Win7 of OpenElec te draaien vanaf een SDHC-kaartje, dus zonder HD of SSD.
Het is toch mogelijk om op te starten vanaf een SDHC-kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Bad_Karma schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:14:

Ik ben van plan Win7 of OpenElec te draaien vanaf een SDHC-kaartje, dus zonder HD of SSD.
Met Openelec gaat dat probleemloos, het probleemloos kunnen opstarten bedoel ik dan. Windows 7 vanaf SD(HC), als dat de bedoeling zou kunnen zijn, schijnt minder vlotjes te gaan.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
Bad_Karma schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:14:

Ik heb zojuist hier opgestart van een 32MB(!) SD kaart maar SDHC wordt ook ondersteunt dus dat zal ook geen probleem zijn.

De kabels zijn ook kant en klaar te koop: http://www.allekabels.nl/...he---Mini-Jack-Kabel.html ik had er zo een vroeger al bij mijn MD-speler zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
Wat een behulpzame en enthousiaste reacties hier in dit topic! Alleen dat is al een reden om die Foxconn aan te schaffen!

Als ik niet zou weten dat er fanloze versies aan zitten te komen had ik zeker de nT-A3500 gekocht. Maar nog even wachten dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
Bad_Karma schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:57:
...
Als ik niet zou weten dat er fanloze versies aan zitten te komen had ik zeker de nT-A3500 gekocht. Maar nog even wachten dus..
Ik zou mezelf niet blind staren op de passieve modellen, de actieve zijn al erg stil. Daar komt bij dat de passieve groter zijn(0.6l. vs 0.9l.) en aan de boven en onderkant van metaal en daar dus vrij warm worden.

Mocht je een actieve willen kopen, vergeet dan niet dat de nT-A3550 en nT-A3700 inmiddels ook uit zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
De nT-A3700 heeft zelfs een coax-uitgang zie ik.

Mijn ervaring is dat zelfs de stilste fans na een tijd uitdrogen en stof vangen waardoor je ze dan toch weer hoort. Of het gaat resoneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Bad_Karma schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:27:

[knip]
Als je doelt op de coax vermelding die hier op Tweakers.net vermeld staat bij de nT-A3700 dan staat dat er niet correct.

Er moet staan: 1x Line-out jack.(support S/PDIF-OUT), en deze is optisch.

[ Voor 13% gewijzigd door hardware-lover op 31-08-2012 15:45 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
Bad_Karma schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:27:

Mijn ervaring is dat zelfs de stilste fans na een tijd uitdrogen en stof vangen waardoor je ze dan toch weer hoort. Of het gaat resoneren.
Coax?

Als dat binnen 3 jaar gebeurd krijg je van ons een nieuwe heatsink + cooler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
db I Delirium schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:46:
[...]
[knip]

Als dat binnen 3 jaar gebeurd krijg je van ons een nieuwe heatsink + cooler!
-=BOOKMARK=- :+

Op dit moment totaal niet aan de orde hoor, het fan-geluid is nog steeds zoals na aankoop, dik voor elkaar meen ik hiermee te zeggen. Enkel bij pure CPU belasting moet deze aan de bak en wordt duidelijk hoorbaar maar onder normale Media-Center achtige omstandigheden laat ie zich van de goede kant horen, èh, niet horen ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
Ben benieuwd wat de prijs van de nieuwe modellen gaat worden in Nederland.

Kan altijd nog voor de nT-A3550 of nT-A3700 gaan.

Idd in de pricewatch stond de coax-uitgang vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
Bad_Karma schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:20:
...
Idd in de pricewatch stond de coax-uitgang vermeld.
Foutje in pricewatch denk ik, bedoelen ze waarschijnlijk de optische S/PDIF mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
Iemand enig idee wanneer de AT-5600 en AT-5250 uitkomen?

Op de Foxconn site staat nog niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

db I Delirium schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:16:
[...]

Ik heb zojuist hier opgestart van een 32MB(!) SD kaart maar SDHC wordt ook ondersteunt dus dat zal ook geen probleem zijn.
Betekend dit dat je XBMC vanuit een SD kaart draait welke je in de reader gestopt heb?
Dat zou mooi zijn, aangezien ik alleen de Foxconn als XBMC systeem ga gebruiken om te streamen.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
seninha schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:15:
[...]

Betekend dit dat je XBMC vanuit een SD kaart draait welke je in de reader gestopt heb?
Dat zou mooi zijn, aangezien ik alleen de Foxconn als XBMC systeem ga gebruiken om te streamen.
Dat zou geen probleem moeten zijn, ik had een monowall image opgestart maar XBMC moet ook geen probleem zijn.

Levertijd van passieve modellen is mij helaas nog niet bekend, de nT-A3700 is inmiddels wel leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Weet iemand of er van Openelec Fusion een Live versie bestaat?

Ik wil namelijk XBMC op mijn Foxconn installeren als standalone maar kan geen live versie vinden.
Heb wel de Fusion bestanden gevonden maar aangezien het geen ISO is kan ik geen bootable USB ervan maken.

Ik wil zoiets als XBMCBuntu live ISO

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Je kunt toch eenvoudig vanaf USB stick of SD(HC) geheugen booten met een geschikte (en juist geïnstalleerde) Openelec versie? En die is dan toch stand alone?

Testing, one, two ...

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste