Ik sta voor de volgende uitdaging. Ik heb net een verbouwing achter de rug en wil in mijn nieuwe woonkamer een strakke minimalistische home theater oplossing (en zo min mogelijk kabels). De flatscreen hangt inmiddels tegen de muur en ik wil er perse geen tv meubel onder. Een XBMC media center is echter een must, maar deze moet natuurlijk uit het zicht komen. De meest logische plek is achter de tv. Hier heb ik ongeveer 20cmx30cmx4cm ruimte. De vraag is nu, met welke hardware ben ik het beste af? Afmetingen zijn cruciaal, maar natuurlijk ook warmte ontwikkeling. Voldoende power om xbmc incl 1080p soepel te draaien is natuurlijk ook wenselijk. Het apparaat hoeft alleen maar te streamen vanaf het netwerk.
Ben al rond aan het kijken of ik nog een tweedehands apple tv 2 kan regelen, maar dat lijkt nog best moeilijk. Zijn er nog andere apparaten die misschien nog wel meer geschikt zijn?
Bedankt voor jullie hulp!
Ben al rond aan het kijken of ik nog een tweedehands apple tv 2 kan regelen, maar dat lijkt nog best moeilijk. Zijn er nog andere apparaten die misschien nog wel meer geschikt zijn?
Bedankt voor jullie hulp!