Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Ik sta voor de volgende uitdaging. Ik heb net een verbouwing achter de rug en wil in mijn nieuwe woonkamer een strakke minimalistische home theater oplossing (en zo min mogelijk kabels). De flatscreen hangt inmiddels tegen de muur en ik wil er perse geen tv meubel onder. Een XBMC media center is echter een must, maar deze moet natuurlijk uit het zicht komen. De meest logische plek is achter de tv. Hier heb ik ongeveer 20cmx30cmx4cm ruimte. De vraag is nu, met welke hardware ben ik het beste af? Afmetingen zijn cruciaal, maar natuurlijk ook warmte ontwikkeling. Voldoende power om xbmc incl 1080p soepel te draaien is natuurlijk ook wenselijk. Het apparaat hoeft alleen maar te streamen vanaf het netwerk.

Ben al rond aan het kijken of ik nog een tweedehands apple tv 2 kan regelen, maar dat lijkt nog best moeilijk. Zijn er nog andere apparaten die misschien nog wel meer geschikt zijn?

Bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:51

Rmg

Asus heeft de EEE Boxes. Die passen achter je TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Bedankt voor je advies. Ik vind de EEE boxes wel relatief duur. Ze zijn ook 4cm hoog, liever heb ik iets smallers.

Misschien is de Foxconn NT-A3500 wel wat voor me.

[ Voor 29% gewijzigd door Kasj op 10-07-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-07 05:34

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Een Raspberry Pi misschien?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Volgens mij moeilijk te verkrijgen. Lees her en der ook dat xbmc niet geheel soepel draait erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 21:21

SilentSimon

Have you been hopped?

Goede plek voor een Popcorn hour? Ben erg tevreden over die apparaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Wat zit er achter de muur waar je tv hangt? Misschien een gat boren, HDMI kabel erdoor + eventueel IR oogje en dan kast aan andere kant neerzetten/wegwerken.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Kasj schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:32:
[...]

Volgens mij moeilijk te verkrijgen. Lees her en der ook dat xbmc niet geheel soepel draait erop?
De laatste pre-orders worden momenteel verkocht, daarna gaat'ie in vrije verkoop.

Met RaspBMC heb ik nergens last van, het reageert prima vind ik.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBanger
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-07 07:19
Als het goed is heeft Zotac een Media Center kast die je achterop de beugel plek van je TV monteert en dan weer aan de muur zodat hij er zeg maar tussen zit dus je TV komt paar cm naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
MaximusTG schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:33:
Wat zit er achter de muur waar je tv hangt? Misschien een gat boren, HDMI kabel erdoor + eventueel IR oogje en dan kast aan andere kant neerzetten/wegwerken.
Dan hangt ie buiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
SilentSimon schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:33:
Goede plek voor een Popcorn hour? Ben erg tevreden over die apparaatjes.
Ik ben echt XBMC addict (alhoewel ik een boxee op de slaapkamer heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Haha, nou ja, het was een idee. Moest aan huis van mn ouders denken, daar staat de tv voor de muur waar de meterkast achter zit.
Laptop met scherm gedemonteerd een optie anders?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Kasj schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:29:
[knip]
Misschien is de Foxconn NT-A3500 wel wat voor me.
Inclusief ophangbeugel neemt hij 40mm aan diepte in beslag achter mijn TV. Ventilatieroosters zitten aan de onder- en bovenkant.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-07 10:29
De Apple TV 3 helemaal achter de TV wegwerken wil niet gaan. Heb dat ook al geprobeerd, maar dan doet de afstandsbediening het niet lekker meer.
Ik zou inderdaad aan een Raspberry Pi gaan denken. Via o.a. marktplaats kun je ze al wel verkrijgen, en anders is het achter in de rij aansluiten. Over de performance kan ik nog niets zeggen... Ik sta ook nog bij RS in de wachtrij ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
kroegtijger schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:32:
De Apple TV 3 helemaal achter de TV wegwerken wil niet gaan. Heb dat ook al geprobeerd, maar dan doet de afstandsbediening het niet lekker meer.
Daarom heb ik liever een apple tv die ik kan jailbreaken met xbmc. Die kan ik via wifi bedienen met een smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
Kasj schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 20:06:
[...]

Daarom heb ik liever een apple tv die ik kan jailbreaken met xbmc. Die kan ik via wifi bedienen met een smartphone.
Ook dat is niet alles helaas. Ook al mee wezen spelen, maar ook dat vond ik niet geweldig werken. Nu aan het wachten op mn raspberry pi, daar dan XBMC op en een remote op USB. Eens kijken of dat een beetje wil lopen dan :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Heb je geen kabelsleuf voor je elektrasnoer/antennekabel? Anders zou je hier ook nog een HDMI-kabel doorheen kunnen leggen zodat je een iets groter systeem op een andere plaats kan zetten (via de kruipruimte naar een kast/kelder wellicht?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
kroegtijger schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:39:
[...]

Ook dat is niet alles helaas. Ook al mee wezen spelen, maar ook dat vond ik niet geweldig werken. Nu aan het wachten op mn raspberry pi, daar dan XBMC op en een remote op USB. Eens kijken of dat een beetje wil lopen dan :)
Wat vond je er niet geweldig aan werken als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Magic6399 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:43:
Heb je geen kabelsleuf voor je elektrasnoer/antennekabel? Anders zou je hier ook nog een HDMI-kabel doorheen kunnen leggen zodat je een iets groter systeem op een andere plaats kan zetten (via de kruipruimte naar een kast/kelder wellicht?)
Nee helaas niet. Niet goed genoeg over nagedacht tijdens de verbouwing :)

Aan de andere kant zou het toch mogelijk moeten zijn om een dun apparaat achter je tv te kunnen bevestigen met voldoende power voor HD streaming vanaf een nas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
Kasj schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:43:
[...]

Wat vond je er niet geweldig aan werken als ik vragen mag?
Het meest irritante vond ik nog wel dat je altijd naar je telefoon moet kijken, en niet blind kan navigeren doordat het touchscreen is.
Daarnaast was je, in vergelijking met bijvoorbeeld een iMon Pad veel beperkter in de bediening (lang niet alle functies kun je eenvoudig benaderen), en werkt het relatief traag. Ander bijkomend nadeel is dat je telefoon meerdere functies vervult. Effe je film of serie op pauze zetten als je gebeld wordt is lastig, maar ook het feit dat je telefoon na verloop van tijd op toetsenvergrendeling springt maakt het niet echt handiger. Teveel handelingen die je moet doen voor simpele functies als play/pause.
Het is een leuke extra feature die bijvoorbeeld voor het bedienen van buitenshuis toegevoegde waarde kan bieden, maar om het als de afstandsbediening te gebruiken vond ik het heel onplezierig.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
Kasj schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:45:
[...]

Nee helaas niet. Niet goed genoeg over nagedacht tijdens de verbouwing :)

Aan de andere kant zou het toch mogelijk moeten zijn om een dun apparaat achter je tv te kunnen bevestigen met voldoende power voor HD streaming vanaf een nas.
LG heeft de DP1W die qua design misschien nog wel iets is... Weliswaar niet echt weggewerkt, maar je zou hem onder je tv kunnen hangen misschien?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mijn ervaring met de JB Apple TV2 is toch wel dat niet alle 1080P content vloeiend draait (mogelijk vanwege streamingsnelheid bedraad netwerk). Als je daar gebruik van wilt maken zou ik dit even goed nazoeken.

Overigens kun je (indien mogelijk in jouw kamer) ook met een HTPC werken waarvan je een USB Afstandsbediening gebruikt en hiervan het oogje ergens wegwerkt. Mijn HTPC staat in de hoek achter het gordijn en de ontvanger van de afstandsbediening staat schuin achter de center speaker. Werkt prima.

[ Voor 41% gewijzigd door Aghanim op 12-07-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
kroegtijger schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:49:
[...]

LG heeft de DP1W die qua design misschien nog wel iets is... Weliswaar niet echt weggewerkt, maar je zou hem onder je tv kunnen hangen misschien?
Thanks voor de tip, maar daar moet ooit (als ik weer geld heb) al een soundbar gaan komen. Wordt dan misschien wat drukjes. Met de LG ben je volgens mij ook gelimiteerd tot hun eigen software, niet?

BTW: Ik ben al jaren gewend om via mijn iphone (xbmc remote) mijn xbmc box (ASROCK ion) te bedienen, dus ik weet eigenlijk niet meer anders. Ben het wel met je kritieken eens trouwens. Misschien bestaan er goede wifi remotes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Aghanim schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:50:
Mijn ervaring met de JB Apple TV2 is toch wel dat niet alle 1080P content vloeiend draait (mogelijk vanwege streamingsnelheid bedraad netwerk). Als je daar gebruik van wilt maken zou ik dit even goed nazoeken.
Meestal laat ik het bij 720p. Ik woon op het platteland en heb een bagger internet verbinding :P
Gaat een 720p film of serie wel soepel?
Overigens kun je (indien mogelijk in jouw kamer) ook met een HTPC werken waarvan je een USB Afstandsbediening gebruikt en hiervan het oogje ergens wegwerkt. Mijn HTPC staat in de hoek achter het gordijn en de ontvanger van de afstandsbediening staat schuin achter de center speaker. Werkt prima.
Hoe heb je de kabels weggewerkt? Ik heb geen goot of iets dergelijks. Ik probeer het minimaal te houden, beetje zoals onderstaand. Geen meubel, en een draadloze subwoofer ergens in een hoekje.
Ik heb helaas ook geen mogelijkheid om bedrade achterspeakers te kunnen plaatsen, dus 5.1 wordt moeilijk voor me.
Afbeeldingslocatie: http://mtlookouttv.com/wp-content/uploads/2011/01/h733SB1-f.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fujiwara
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 15:02
Waarom niet gewoon een Beagle Board xM? Is klein genoeg, verbruikt weinig en je bent erg flexibel met de software die je erop zet.
Zie: http://beagleboard.org/project/XBMC/
http://beagleboard.org/hardware-xM

[ Voor 9% gewijzigd door fujiwara op 12-07-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
De LG heeft inderdaad zn eigen software draaien, die ook wel weer wat nadeeltjes kent. Zo heeft het ding bijvoorbeeld problemen met DVD-menu's af te spelen voor zover ik begrepen heb.
Wat dat betreft is nog steeds geen enkele media-speler ideaal te noemen helaas. Mn hoop is daarom ook nog steeds op de Raspberry Pi gevestigd in de hoop dat deze gewoon doet wat ik wil, namelijk XBMC fatsoenlijk draaien. Als dat goed functioneert, zou het de ideale oplossing voor je zijn lijkt me. Hoef je alleen een IR-sensor in het zicht te plaatsen, maar dat kan vrij discreet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Moet zo'n rapberry pi in een case of hang je die zo achter je tv met een micro usb power cable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
Kasj schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:18:
Moet zo'n rapberry pi in een case of hang je die zo achter je tv met een micro usb power cable?
Hoeft niet per sé in een case, maar je kan bijvoorbeeld via modmypi een case bestellen zodat het ding wat beter beschermd is. Maar zelfs met case is het nog steeds een heel klein device.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:52
AcidBanger schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:43:
Als het goed is heeft Zotac een Media Center kast die je achterop de beugel plek van je TV monteert en dan weer aan de muur zodat hij er zeg maar tussen zit dus je TV komt paar cm naar voren.
Jij bedoelt dit systeempje:

Zotac Zbox Nano XS Plus

Misschien is dat misschien een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanRispens
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-06 21:22
Een E-350 bordje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Of een Lenovo Q180?

Afbeeldingslocatie: http://static.trustedreviews.com/94%7C00002302f%7C41a1_Lenovo-IdeaCentre-Q180-In-H.jpg

Maar er zijn eigenlijk zoveel alternatieven die geschikt zouden zijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:06
kroegtijger schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:32:
Een vriend van me heeft de ATV2 wel helemaal weggewerkt (met ducktape :p) achter de tv en daar werkt alles prima. Is dit wellicht een ATV3 of tv specifiek ding?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Vet ding zeg, maar 22mm dik. Niet in NL verkrijgbaar?

[ Voor 6% gewijzigd door Kasj op 12-07-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Aramiss schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:00:
[...]

Jij bedoelt dit systeempje:

Zotac Zbox Nano XS Plus

Misschien is dat misschien een optie?
Ja die heb ik inderdaad ook gezien. Ook een mooi apparaatje! Wel nog 3,9cm dik geloof ik. Ik heb ook slechts 4cm ruimte achter de tv, dus dat leek me wat krap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Kasj schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:14:
[...]

Vet ding zeg, maar 22mm dik. Niet in NL verkrijgbaar?
Weet ik zo niet, ik kwam hem bij de buren (Duitsers) tegen en daar kan ik hem zo bestellen. Aparte combinatie v.w.b. hardware. Een Atom D2700 i.c.m. een ATI HD6450A die een eigen geheugen heeft van 512MB. Een hardware mix die ik tot nu toe nog niet ben tegengekomen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
MrAngry schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:12:
[...]

Een vriend van me heeft de ATV2 wel helemaal weggewerkt (met ducktape :p) achter de tv en daar werkt alles prima. Is dit wellicht een ATV3 of tv specifiek ding?
Geen idee... Heb geen ATV2 om het mee te testen... Vanuit bed was het in ieder geval ruk... Lag bijna naast mn bed om het menu te kunnen bedienen. Dat was na 1 avondje ook opgelost. Nu staat ie er netjes bovenop ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Ik heb tweedehands een apple tv 2 gekocht. Hier ga ik eerst maar eens mee experimenteren. Lijkt me voor nu prijstechnisch gezien even de beste oplossing, alhoewel ik moet toegeven dat de raspberry pi ook erg aanlokkelijk klinkt. Bedankt voor alle adviezen tot dusver, ik hou jullie op de hoogte of het goed uitpakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Denk dat je voorlopig lekker de ATV 2 moet houden want een PI is nog lang niet aan toe om XBMC goed te draaien.
Er moet nog veel gesleuteld worden aan Openelc en Rasmbmc voor je een PI als een volwaardig media speler kan gebruiken

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Aan de ene kant ben ik het met je eens seninha, alleen het prijsverschil is ook wel een reden dat ik wel een OpenElec heb voor RPi, dit werkt momenteel bijna perfect. Hoogstens 2x per week reboot door een freeze, wat voornamelijk komt doordat ik m'n series etc. stream vanaf de NAS ipv local storage (dan gaat't wel goed).

RaspBMC zit een beetje in een "better not" fase, erg instabiel.

Afgezien van een enkele hickup, beschouw ik de RPi toch wel als een volwassen XBMC systeem met zeker veel potentie en genoeg power voor HD-uitzendingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Daarom zeg ik ook dat er nog veel gesleuteld moet worden.

Ben zelf een huge-fan van XBMC en was erg blij toen ik over de Pi las.
Maar na twee weken ermee gespeeld te hebben was ik overtuigt dat dit het NOG NIET was.

Daarom heb ik hem verkocht.

Ik draai al XBMC in de woonkamer op een Asrock ION systeem. In een woord geweldig.
Ben nu op zoek naar iets anders voor in de slaapkamer (liefst een stil systeem, en dara zou de PI geweldig voor zijn) en eentje voor in de auto.

Ga denk even de Android versie maar eens bekijken en misschien testen.

Maar je heb gelijk.Als Openelec en Raspbmc hun software goed voor elkaar hebben dan zal de PI een geweldig apparaat worden.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Even een update: mijn apple tv inmiddels "weggestopt" achter de tv. XBMC draait er redelijk goed op (ook een beetje afhankelijk van de skin). Wel merk ik tot nu toe redelijk veel buffering bij streamen van hd via nas (over bedraad netwerk), dus dat moet ik even in de gaten houden. Zoals iemand al aangaf in dit topic werkt de apple remote niet meer als de apple tv niet in het zicht is, dus ik gebruik de telefoon voor de bediening. Al met al tevreden met deze oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelteV
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06 23:30
Het is misschien een beetje mosterd na de maaltijd maar heb je wel eens gedacht aan hdmi over utp oplossingen?
Dan zou de grote en locatie van de htpc niks meer uit maken.
Ik heb er zelf geen ervaring mee hoor, maar het klinkt mij in jou geval een van de handigste oplossingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
JelteV schreef op maandag 23 juli 2012 @ 18:52:
Het is misschien een beetje mosterd na de maaltijd maar heb je wel eens gedacht aan hdmi over utp oplossingen?
Dan zou de grote en locatie van de htpc niks meer uit maken.
Ik heb er zelf geen ervaring mee hoor, maar het klinkt mij in jou geval een van de handigste oplossingen. :)
Zou ook nog kunnen ja. Zit je alleen nog met de remote, maar daar is wel wat op te bedenken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je zou kunnen overwegen is een MyNanoMediabox aan te schaffen. Deze zijn al voorgeinstalleerd met XBMC en de mensen die dat ontwikkeld hebben, hebben veel ervaring in het testen van mediacenters. Hij is gebaseerd op de Raspberry Pi met Raspbmc. Zelf vorige week SPAM eentje gekocht en qua stabiliteit en performance doet hij niet onder tov Apple TV 2. Zelfs Airplay wordt ondersteund.

[ Voor 2% gewijzigd door dusty op 27-10-2012 03:15 . Reden: Spam voor eigen webshop. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:26:
Wat je zou kunnen overwegen is een MyNanoMediabox aan te schaffen. Deze zijn al voorgeinstalleerd met XBMC en de mensen die dat ontwikkeld hebben, hebben veel ervaring in het testen van mediacenters. Hij is gebaseerd op de Raspberry Pi met Raspbmc. Zelf vorige week hier eentje gekocht en qua stabiliteit en performance doet hij niet onder tov Apple TV 2. Zelfs Airplay wordt ondersteund.
Heb m ook even bekeken, maar doet weinig onder voor een Raspberry Pi icm een recente OpenElec-build. Ik zie niet echt de grote meerwaarde ervan in om eerlijk te zijn :{

[ Voor 6% gewijzigd door dusty op 27-10-2012 03:16 . Reden: ontspammed. ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordeel is dat je support krijgt van hun als er iets onduidelijks is qua werking en alles is voor geinstalleerd. Je hoeft dus zelfs niks meer te installeren. Oke een echte tweaker doet alles zelf maar aan de andere kant ook handig om hem zelf direct plug and play aan de tv te hangen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:48:
Voordeel is dat je support krijgt van hun als er iets onduidelijks is qua werking en alles is voor geinstalleerd. Je hoeft dus zelfs niks meer te installeren. Oke een echte tweaker doet alles zelf maar aan de andere kant ook handig om hem zelf direct plug and play aan de tv te hangen toch?
Daar is imho de Pi niet voor bedoeld... Het is een experimenteel device, en dat moet ook zo blijven. Op deze manier wordt het uit de experimentele sfeer gehaald, en da's toch stiekem wel jammer ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07 01:20

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Van hun? Van jou bedoel je zeker? En E135 voor een voorgeinstalleerde RaspberryPi? Ik vind het nogal wat...

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1