Mijn geluid ga nu als maar raarder en raarder doen.Rokz schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:08:
Ik zou nog even mijn probleem verduidelijk. helaas nog geen antwoord.
maar ik heb dus een probleem met mijn geluid. elke keer als ik via youtube/nederland.fm muziek afspeel. dan is dit geen probleem dan doet 't geluid gewoon. en ook gewoon goed. maar zodra ik een nieuwe site ga openen.
denk aan verschillende websites. Tweakers, hyves, worldofwarcraft, facebook, twitter. noem ze maar op allemaal. dan zodra die de site gaat laden dan crasht het geluid voor like 1 tot 5 sec. Dan loopt de muziek nogal erg vast en stotterd extreem en ik merk dan dat me laptop extreme lagg heeft.
ik hoop een beetje duidelijk uitleg heb gegeven zodat ik erachtter kom wat het probleem is!
en nog iets, wat zijn normale tempraturen voor de laptop?
heb nu 't probleem dat ik in een filmpje youtube etc. gewoon muziek elk halfminutje wel even laggt voor een paar seconde ook als ik alleen dat filmpje kijk. is hier echt geen fix voor ?
heb nieuwste drivers voor geluidskaart ook a lgeinstalleerd.
Waar ik nog wel een beetje mee zit. hoe weet ik of ik alle drivers etc heb? kwam hier ook niet achter met me game pc. en laptop zou nog wel iets ingewikkelder liggen is er eeen check lijstje voor ofzo?Philflow schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:41:
[...]
Probeer anders eens een clean install. Kan veel schelen. Verder een low impact virus scanner zoals MSE. Niet McAfee.
[ Voor 15% gewijzigd door Rokz op 23-06-2011 16:47 ]