You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Basement Bios ---- Exo-S
[ Voor 31% gewijzigd door DeluxZ op 14-10-2014 10:38 ]
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Die is er niet in 20% bijtelling. Ik wil zo max rond de 500-550 aan bijtelling hebben...DeluxZ schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:37:
Je hebt nog de XF SportbrakeVind ik echt een mooie auto
Basement Bios ---- Exo-S
Meen je nu echt dat je een Octavia cooler vindt dan een nieuwe 3 serieHTT-Thalan schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:47:
Ik heb performance ook tussen aanhalingstekens staan zoals u wellicht miste.
Het schijnt (heb ik uit 2e/3e hand) dat een fatsoenlijk chauffeur/coureur de RS TDI wel naar de 7,5 seconden krijgt, afhankelijk uiteraard ook van gewicht auto, inhoud tank, soort diesel etc etc maar in de basis zijn zowel de BMW als de Mercedes inderdaad sneller.
Ik was vooral op zoek naar 'geen achteruitgang qua prestaties' en de RS heeft voor mij een veel hogere 'cool' factor, plus het feit dat de snelwegen straks (weer) ramvol 20% modellen zit en de RS in dat opzicht heel exclusief is - meer dan twee dozijn ga je er op de Nederlandse snelwegen niet vinden.
Los daarvan kon ik op een BMW 320d Touring 20% bijna geen toffe opties meer bestellen door de hoge prijs, moest ik voor een trekhaak automaat pakken (handbak mocht dan niet) en de Mercedes is al helemaal optieloos: je mag de kleur en de trekhaak kiezen (ja/nee optie) en dat was het wel zo'n beetje.
Heel eerlijk: De Octavia doet me aan als een oud Audi model uit 2005...
Hij zal ongetwijfeld een stuk lekkerder rijden vanwege het vermoge, wat voor een Skoda erg hoog is, of uberhaupt de gemiddelde leasebak...
Maar de rijeigenschappen van een 3 serie zijn natuurlijk niet te vergelijken met een willekeurige Skoda
VW'tjes geef ik standaard geen ruimtewimmel_1 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:40:
Mjah... Niet mee eens.
Ik reed tot twee weken geleden een Scirocco met LED DRL/Bi-Xenon en nú een Golf VII welke ook LED DRL/Bi-Xenon heeft. Ik mag met m'n "Golfje" echt vaker in de remmen voor lui die van rechts naar links komen
Gewoon om hun keuze af te straffen

Voor die ene keer in het jaar, lijkt mij het een prima oplossing. Een weekendje/weekje weg met een V60 moet toch wel lukken lijkt me?vhal schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 06:58:
Neem dan gelijk een dakkoffer om het gebrek aan laadruimte te compenseren...
Of doe eens gek en neem een Tesla
Dat was ook mijn idee met de V40. Ik heb al een dakkoffer, en dakdragers kosten de kop niet voor een V40, dus voor die ene keer dat ik écht veel troep mee moet zeulen, klik ik dat ding er wel op. Liever een kleine auto die uit te breiden is, dan een lel van een auto die ik niet kwijt kan bij mij in de wijkdfrenner schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:43:
[...]
Voor die ene keer in het jaar, lijkt mij het een prima oplossing. Een weekendje/weekje weg met een V60 moet toch wel lukken lijkt me?
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Staar je vooral niet blind op het percentage dan. Zie het verhaal van de Octavia RSMystikal schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:39:
[...]
Die is er niet in 20% bijtelling. Ik wil zo max rond de 500-550 aan bijtelling hebben...
Zat net zelf te kijken btw...Octavia station EBL 2.0 TDI DSG. 25% maar zit zelfs met eigen bijdrage nog onder de 500 netto per maand.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Van een BMW verwachten de meeste mensen wel dat hij vlot van de streep komt, van een sloep als de Octavia niet écht. Daarnaast is het onderstel van de RS heel anders als dat van de andere Octavia's.dfrenner schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:43:
[...]
Meen je nu echt dat je een Octavia cooler vindt dan een nieuwe 3 serie![]()
Heel eerlijk: De Octavia doet me aan als een oud Audi model uit 2005...
Hij zal ongetwijfeld een stuk lekkerder rijden vanwege het vermoge, wat voor een Skoda erg hoog is, of uberhaupt de gemiddelde leasebak...
Maar de rijeigenschappen van een 3 serie zijn natuurlijk niet te vergelijken met een willekeurige Skoda
Dit, gekoppeld aan het feit dat ik de ruimte gewoon nodig heb en het feit dat ik graag iets 'aparts' heb maakt dat ik deze inderdaad toffer vind dan weer een nieuwe 3-serie.
Waarom zou je dat doen?Z___Z schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:33:
Vraag me af hoe diefstalgevoelig een dakkoffer is. Heb nog nooit een gebruikt, maar hoe makkelijk is zo'n koffer van je dak af te stelen? Is het veilig om je bagage er 's nachts in achter te laten?
Het is een slotje van niets, maar ik heb bijpassende tassenset van Thule. 5 tassen, precies gemaakt voor een dakkoffer.
Twee keer heen en weer lopen en klaar...
Bij een hotel parkeer je meestal voor de deur...
En andere hotels met bewaakte garage, heb ik het wel eens laten zitten...
Op de bestemming haal ik altijd de dakkoffer van het dak, en berg ik hem op in een schuur, berging of kast.
Ik had hem ooit gekocht voor de Fabia, maar geloof me, met een Focus Wagon hebbennwe hem ook "nodig"
Klopt, ik hoef je keuze ook niet te snappen.HTT-Thalan schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:06:
Van een BMW verwachten de meeste mensen wel dat hij vlot van de streep komt, van een sloep als de Octavia niet écht. Daarnaast is het onderstel van de RS heel anders als dat van de andere Octavia's.
Dit, gekoppeld aan het feit dat ik de ruimte gewoon nodig heb en het feit dat ik graag iets 'aparts' heb maakt dat ik deze inderdaad toffer vind dan weer een nieuwe 3-serie.
Het gaat erom dat je er zelf gelukkig mee bent!
Ik wens je uiteraart ook hele mooie en veilige kilometers met veel plezier, laat dat duidelijk zijn
Hoe bedoel je dat precies? Met een aanschaf van 50K en 25 zit je ongeveer op dit geheel. Wil ik bij die 550 blijven in de maand, kan alleen het bijtellings % aangepast worden, om meer te kunnen besteden....The Eagle schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:03:
[...]
Staar je vooral niet blind op het percentage dan. Zie het verhaal van de Octavia RS
Zat net zelf te kijken btw...Octavia station EBL 2.0 TDI DSG. 25% maar zit zelfs met eigen bijdrage nog onder de 500 netto per maand.
Basement Bios ---- Exo-S
Tja, op die manier kun je helemaal niet meer wegZ___Z schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:21:
Omdat ik niet 3 weken naar dezelfde bestemming ga. Dus als ik van hotel 1 naar hotel 2 via bezienswaardigheid/activiteit X ga, kan ik dus nergens m'n spullen veilig opbergen. Nee doe mij dan maar een sedan met fatsoenlijk afsluitbare kofferbak. Bij een station is een ruitje ook zo ingetikt.
Denk je echt dat een sedan zo veel veiliger is dan een station? Als men het idee heeft dat er iets van waarde inzit, maakt het vrij weinig uit!
Wat ik bedoel is dat er ook nog een mogelijkheid is om een iets goedkopere auto te nemen met 25 bijtelling dan een duurdere met 20%. Een 20% BMW3 kan netto duurder uitvallen dan een 25% Skoda (Octavia, Superb) om een voorbeeld te geven.Mystikal schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:30:
[...]
Hoe bedoel je dat precies? Met een aanschaf van 50K en 25 zit je ongeveer op dit geheel. Wil ik bij die 550 blijven in de maand, kan alleen het bijtellings % aangepast worden, om meer te kunnen besteden....
Tenzij je maar uit enkele merken kunt kiezen, maar dat maak ik niet uit je verhaal op.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
[ Voor 8% gewijzigd door Mystikal op 14-10-2014 13:12 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Op zich zijn die dingen niet moeilijk open te breken. Het is allemaal kunststof, als je echt wilt breek je hem zo open. En dan schroef je hem zo los van de dakdragers, de meeste koffers zitten met vier U-beugels op de dakdragers vast. Maar dat geld voor alles, als ze echt willen, is het te stelen.Z___Z schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:33:
Vraag me af hoe diefstalgevoelig een dakkoffer is. Heb nog nooit een gebruikt, maar hoe makkelijk is zo'n koffer van je dak af te stelen? Is het veilig om je bagage er 's nachts in achter te laten?
Voor 50k moet je ook een Superb combi volledig aan kunnen kleden. Of een 508SW GT line ofzo. Opties genoeg iig. Als je premium wilt rijden betaal je je idd blauw tenzij je speciale lease editions oid neemt. Dan liever meer keuze, meer opties en een ander merk.Mystikal schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:11:
Nee, natuurlijk. Dat klopt. Ik ben begonnen met een MB C estate benzine (50K) en vervolgens ben ik gaan afdwalen naar een MB C estate diesel. E klasse diesel (te duur om die nog wat leuk aan te kleden). En de rest is hier al genoemd qua modellen. Ik kan zelf kiezen wat voor merk overigens.
Ik zou bijna zeggen dat een raampje inslaan zelfs wat makkelijker isWidow schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:13:
[...]
Op zich zijn die dingen niet moeilijk open te breken. Het is allemaal kunststof, als je echt wilt breek je hem zo open. En dan schroef je hem zo los van de dakdragers, de meeste koffers zitten met vier U-beugels op de dakdragers vast. Maar dat geld voor alles, als ze echt willen, is het te stelen.
Ja dat denk ik. Je kan bij een sedan niet zonder heel veel geweld bij de inhoud van de kofferbak. Je hebt echt groot gereedschap nodig. Ook kan je niet zien wat er in de kofferbak ligt. Stelen begint bij het weten of er iets waardevols in ligt.dfrenner schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:58:
[...]
Tja, op die manier kun je helemaal niet meer weg
Denk je echt dat een sedan zo veel veiliger is dan een station? Als men het idee heeft dat er iets van waarde inzit, maakt het vrij weinig uit!
Er zijn maar weinig autodieven die actief op zoek gaan naar iets in de kofferbak, 9 van de 10 keer gaat het om waardevolle spullen die in het zicht worden achtergelaten op de voorbank en/of het navigatie-systeem. Tevens is bij een station de achterbak gewoon af te schermen zodat je alsnog niet naar binnen kunt kijken.Z___Z schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:52:
[...]
Ja dat denk ik. Je kan bij een sedan niet zonder heel veel geweld bij de inhoud van de kofferbak. Je hebt echt groot gereedschap nodig. Ook kan je niet zien wat er in de kofferbak ligt. Stelen begint bij het weten of er iets waardevols in ligt.
Als het echt zo zou zijn dat stations inbraakgevoeliger zouden zijn, dan zouden verzekeringsmaatschappijen daar echt wel op inhaken
Even ruitje intikken en het afdekzeil is zo weg te rollen.
Dit gaat bij een sedan toch lastiger.
Verder denk ik idd dat men meer uit de achterbank haalt om dat met daar (denkt) iets ziet.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Raampje intikken en de achterbank plat doen? Volgens mij kan je er dan zo bij..Z___Z schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:52:
[...]
Ja dat denk ik. Je kan bij een sedan niet zonder heel veel geweld bij de inhoud van de kofferbak. Je hebt echt groot gereedschap nodig. Ook kan je niet zien wat er in de kofferbak ligt. Stelen begint bij het weten of er iets waardevols in ligt.
Meestal zit de ontgrendeling dan ook in de kofferbak. Sloten van de neerklapbare achterbank zien er net zo stevig uit als het slot dat de klep dicht houdt.Tankiej schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:00:
[...]
Raampje intikken en de achterbank plat doen? Volgens mij kan je er dan zo bij..
Ruit inmeppen, auto ontgrendelen van binnen, klep openen van buitenZ___Z schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:52:
[...]
En dan weet ik dat er nu een reactie gaat komen van een bepaald type auto waarbij dat niet mogelijk is, maar ik denk dat dit bij 80% van de auto's kan iig
Meestal? Volgens mij is dat alleen bij de nieuwe auto's gebruikelijk aan het worden dat je de achterbank (alleen) plat kan doen vanuit de kofferbak, dat is nog niet bij alle merken/modellen het geval.Z___Z schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:01:
Klopt dat je in een station het zeiltje dicht kan doen, maar dan heb je niet meer bagageruimte dan in een sedan.
[...]
Meestal zit de ontgrendeling dan ook in de kofferbak. Sloten van de neerklapbare achterbank zien er net zo stevig uit als het slot dat de klep dicht houdt.
Dat is toch en/en ?Tankiej schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:05:
[...]
Meestal? Volgens mij is dat alleen bij de nieuwe auto's gebruikelijk aan het worden dat je de achterbank (alleen) plat kan doen vanuit de kofferbak, dat is nog niet bij alle merken/modellen het geval.
Dus of vanuit de kofferruimte lekker handig. Of gewoon met de knop/hendel bij de achterbank.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
A6 uit 2003 had de hendel op de leuning, maar was afsluitbaar met de sleutel. Alle C-klasses die ik gezien heb (vanaf W203, 2001) zat de hendel in de kofferbak.
Veel sedans zijn ook verkocht met een vaste achterbank. Dat is nog steviger waarscheinlijk.
Mag ik zeggen dat ik het ver gezocht vind?Z___Z schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:23:
Bij bijna alle hatchbacks/stations zit de hendel aan de bovenkant van de leuning. Bij bijna alle sedans zit de hendel in de kofferbak.
A6 uit 2003 had de hendel op de leuning, maar was afsluitbaar met de sleutel. Alle C-klasses die ik gezien heb (vanaf W203, 2001) zat de hendel in de kofferbak.
Veel sedans zijn ook verkocht met een vaste achterbank. Dat is nog steviger waarscheinlijk.
Met uitsluitend stations de afgelopen 7 jaar en zo'n 350k aan kilometers in:
- Nederland
- Belgie
- Frankrijk
- Oostenrijk
- Duitsland
- Hongarije
- Roemenie
Geen enkele keer een achterruit ingetikt.
Geef mij de ruimte van een station maar, een sedan lijkt me zo frustrerend als het nét niet past...
Heb altijd sedan gereden. 1x een hatchback gehad, laptop uit de kofferbak gejat door een ingetikt ruitje. Meerdere collega's ook gehad dat hun laptop uit de auto is gestolen. Zij halen de laptop nu altijd uit de auto als ze ergens komen waar het misschien niet veilig genoeg is. Ligt er denk ik ook aan waar je komt met de auto. Mij is het de rompslomp in iedergeval niet waard. Apart van dat een sedan veel mooier is dan een station, maar dat is een kwestie van smaak.
[ Voor 9% gewijzigd door Z___Z op 14-10-2014 14:34 ]
Helemaal met je eens. Het risico lijkt me echt te verwaarlozen. Autodieven gaan op zoek naar elektronica die ze makkelijk en snel kunnen meenemen en verpatsen zoals navigatie, telefoons, navigatie, laptops, tablets. Die gaan niet lopen sjouwen met koffers in de hoop dat er iets waardevollers inzit dan een föhn.dfrenner schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:26:
[...]
Mag ik zeggen dat ik het ver gezocht vind?
Met uitsluitend stations de afgelopen 7 jaar en zo'n 350k aan kilometers in:
- Nederland
- Belgie
- Frankrijk
- Oostenrijk
- Duitsland
- Hongarije
- Roemenie
Geen enkele keer een achterruit ingetikt.
Geef mij de ruimte van een station maar, een sedan lijkt me zo frustrerend als het nét niet past...
Dat komt omdat je zo dom bent geweest om je laptop aan te laten staan, autodieven kunnen dat opzoeken mbv een sensor. Die pikken het wifi-signaal op.Z___Z schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:34:
Ja Nederland Station/Hatchback/IKEA land
Heb altijd sedan gereden. 1x een hatchback gehad, laptop uit de kofferbak gejat door een ingetikt ruitje. Meerdere collega's ook gehad dat hun laptop uit de auto is gestolen. Zij halen de laptop nu altijd uit de auto als ze ergens komen waar het misschien niet veilig genoeg is. Ligt er denk ik ook aan waar je komt met de auto. Mij is het de rompslomp in iedergeval niet waard. Apart van dat een sedan veel mooier is dan een station, maar dat is een kwestie van smaak.
Nee, laptop stond uitBlik1984 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:35:
[...]
Dat komt omdat je zo dom bent geweest om je laptop aan te laten staan, autodieven kunnen dat opzoeken mbv een sensor. Die pikken het wifi-signaal op.

Zal wel alleen gebeuren in de grote steden Amsterdam, Rotterdam, Den Haag.
Denk echt dat je spoken ziet, heb echt nog nooit van dit soort praktijken gehoord. En ik woon en werk in de Randstad.Z___Z schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:37:
[...]
Nee, laptop stond uit. Laptop aan laten staan in je laptoptas is sowieso niet aan te raden. Hoor ook verhalen dat gewoon hele rijtjes auto's opengebroken zijn om te kijken of er niets leuks ligt in de kofferbak.
Zal wel alleen gebeuren in de grote steden Amsterdam, Rotterdam, Den Haag.
En aangezien verzekeringsmaatschappijen hier ook geen rukbaarheid aan geven, denk ik echt dat het een druppel op een gloeiende plaat is
En toch wel. Zelf gehad. Laptop uit, in de kofferbak (lag deze al voordat ik de auto parkeerde). Na 2 uurtjes (17.00-19.00) terug bij de auto. Ruit eruit. Dikke puinhoop. Laptop weg. Auto naast mij idem, daarnaast ook. Achterbank was naar voren getrokken.Blik1984 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:46:
[...]
Denk echt dat je spoken ziet, heb echt nog nooit van dit soort praktijken gehoord. En ik woon en werk in de Randstad.
En aangezien verzekeringsmaatschappijen hier ook geen rukbaarheid aan geven, denk ik echt dat het een druppel op een gloeiende plaat is
Dit in Utrecht. Overdekte "bewaakte" parkeergarage. Dus ja het gebeurt wel. Autotaalglas bevestigde dat dit vaker voorkomt in de steden.
OT: Momenteel bezig met de zoektocht. Al wat autos weg gestreept, zoals een Octavia, Leon of Focus.
Short list
Audi A3 Limo, A3 SportBack of een VW Golf Variant.
Bij de Audi kijk ik naar een PLS met automaat.
Variant een highline met automaat.
Daarnaast wat extra opties zoals Xenon, ander geluidsysteem, parkeersensoren, misschien panoramadak. Ene zegt doen, andere zegt niet doen. Maar eens kijken wat mij gaat aanstaan.
Variant stuk goedkoper, lekker de ruimte ( 2 kids, 1 van 7 en 1 van 1). Persoonlijk, geen lelijk auto, maar de A3 Limo de mooiste van de 3. Maar ook duidelijk de duurste van de 3. SB zit er wat tussen in.
Rij nu het vorig model Sportback nog.
Proefrit gehad in een Golf, reed erg fijn. Heerlijke stoelen in de Highline. Ook gereden in een A3 SB met automaat. Hierdoor definitief over dat het een automaat word. Verder prima auto.
Keuze's
En ik heb het bij collegas van dichtbij meegemaakt. Brugrestaurant A4. Ik ken bedrijven die als je je laptop in de auto laat liggen, bij diefstal de rekening naar jou sturen.
[ Voor 3% gewijzigd door The Eagle op 14-10-2014 15:00 ]
Ik weet dat dit gebeurt mbt laptops, maar niet dat specifiek stations eruit gepikt worden. Daar ging het mij even speciaal omPannekoek81 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:59:
[...]
En toch wel. Zelf gehad. Laptop uit, in de kofferbak (lag deze al voordat ik de auto parkeerde). Na 2 uurtjes (17.00-19.00) terug bij de auto. Ruit eruit. Dikke puinhoop. Laptop weg. Auto naast mij idem, daarnaast ook. Achterbank was naar voren getrokken.
Dit in Utrecht. Overdekte "bewaakte" parkeergarage. Dus ja het gebeurt wel. Autotaalglas bevestigde dat dit vaker voorkomt in de steden.
Ik persoonlijk vind een station erg fijn met 2 kinderen en 2 honden.
Ben daarom zelf voor de Golf gegaan. Wel voor een business edition gekozen. Die ergo stoelen zitten erg lekker. En daarna wat uitgebreid met leuke opties waaronder het panodak.
Einde van het jaar mag ik hem ophalen
Ah okBlik1984 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:03:
[...]
Ik weet dat dit gebeurt mbt laptops, maar niet dat specifiek stations eruit gepikt worden. Daar ging het mij even speciaal om
Ruimte lijkt me fijn. De variant is een stuk groter dan de A3. Nu denk ik soms, was het maar iets groter. Met een vakantie en/of weekendje weg is het wat . Voor dagelijks gebruik is de A3 ruim zat.DarkSide schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:04:
@Pannekoek81: Het is of je de ruimte nodig hebt of niet.
Ik persoonlijk vind een station erg fijn met 2 kinderen en 2 honden.
Ben daarom zelf voor de Golf gegaan. Wel voor een business edition gekozen. Die ergo stoelen zitten erg lekker. En daarna wat uitgebreid met leuke opties waaronder het panodak.
Einde van het jaar mag ik hem ophalen
Financieel is de variant ook aantrekkelijk.
Had wel wat geld terug gekregen voor de laptop, maar dat was zo weinig dat ze dat in verzekeringspremie in een paar maanden weer terug hebben verdient. Het ruitje vervangen kostte meer geld. Dus daarom zal je het niet merken in de premie.
@Pannekoek81, heb je de nieuwe Passat overwogen? Is qua prijs vergelijkbaar met de A3 en IMHO de betere auto. Zowel in diesel als benzine in 20% beschikbaar.
[ Voor 26% gewijzigd door Z___Z op 14-10-2014 15:20 ]
Zeker mooi! En vol met nieuwe technieken en zoFurfoot schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:23:
Mooie auto die nieuwe passat:
http://www.telegraaf.nl/tv/autovisie/tv/article23185310.ece
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik heb nu 4000km gereden in mijn nieuwe Golf 7 Variant Highline DSG 1.4 en dat gaat voortreffelijk. Meer dan genoeg ruimte met twee jonge kids en een kinderwagen. Wat me vooral opvalt is dat de afwerking van een bijzonder hoog niveau is. Alles doet het gewoon zoals het zou moeten, uiteraard zou je dat wel verwachten van een nieuwe auto maar als ik naar mijn vorige auto's keek was er altijd hier en daar wel wat op aan te merken.Pannekoek81 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:59:
[...]
Proefrit gehad in een Golf, reed erg fijn. Heerlijke stoelen in de Highline. Ook gereden in een A3 SB met automaat. Hierdoor definitief over dat het een automaat word. Verder prima auto.
Keuze's
De afwerking was zeker mooi, viel me tijdens de proefrit ook op. Al zal het pianolak gedeelte een beste stofvanger zijn.
Als ik de bijtelling erop kon stukslaan was ik voor een Superb Combi L&K editie, tutti lampioni gegaan. Zit rond de 55k advies, maar daar kun je bij de dealer nog wat af snoepen. Onze dealerkorting zou het net mogelijk gemaakt hebben binnen ons budget.The Eagle schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:21:
[...]
Voor 50k moet je ook een Superb combi volledig aan kunnen kleden.
Dan heb je echt een hele luxe wagen
Lijkt me een hele leuke auto, moet volgebns mij in budget passen, maar ik kan niet vinden wat er op en aan zit en de configurators van bijv leaseplandirect of directlease gevene daar ook geen wijs uit. Lijkt alsof je zelf nog even navi als optie aan moet vinken...dan vertrouw ik het al niet
@Mystikal: is een RangeRover Evoque ook een optie waar je nog niet aan gedacht had?
[ Voor 60% gewijzigd door The Eagle op 14-10-2014 16:28 ]
*kuch*The Eagle schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:19:
Ja, alleen die L&K editie staat iig nog niet op de website van Skoda zelf
http://www.skoda.nl/model...configurator?tab=motoren#
Die L&K heb ik ook bekeken en ook al is het erg vet dat je echt er alles op hebt zitten, ik vind het model toch niet zo... Het is toch geen premium voor mijn gevoel (en dat heb ik het met name over de buitenkant.... De uitstraling staat me niet zo aan..The Eagle schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:19:
Ja, alleen die L&K editie staat iig nog niet op de website van Skoda zelf, en de laatste berichten gaven aan dat introductie in NL nog onbekend was.
Lijkt me een hele leuke auto, moet volgebns mij in budget passen, maar ik kan niet vinden wat er op en aan zit en de configurators van bijv leaseplandirect of directlease gevene daar ook geen wijs uit. Lijkt alsof je zelf nog even navi als optie aan moet vinken...dan vertrouw ik het al niet
@Mystikal: is een RangeRover Evoque ook een optie waar je nog niet aan gedacht had?
@The Eagle. Bedankt voor het blijven meedenken. Zeker leuke auto, maar vrij kaal als je onder de 50K wilt blijven (ivm bijtelling).
Ik denk dat mijn voorkeur toch uit gaat komen op een V60 Hybride (als deze past) en anders de C estate.
Maar slechts 200 euro bijtelling voor de V60 spreekt me eigenlijk wel aan. Met name in de R-trim.
Basement Bios ---- Exo-S
Ik kan me herinneren de top-Superb een paar jaar geleden zo'n 10k duurder was. Met 55k lijkt het me wel een sterke aanbieding. Heb je een vierwielaangedreven auto due qua prestaties een 328i moet aankunnen. En met L&K zullen er ook geen opties meer bijhoeven (tenzij je een rapper bent en wat meer goudinleg en edelstenen moet hebben natuurlijkHTT-Thalan schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:07:
[...]
Als ik de bijtelling erop kon stukslaan was ik voor een Superb Combi L&K editie, tutti lampioni gegaan. Zit rond de 55k advies, maar daar kun je bij de dealer nog wat af snoepen. [...]
[ Voor 0% gewijzigd door t_captain op 14-10-2014 20:43 . Reden: typos ]
Excuus, ik bedoel de Octavia station L&K. Aangezien jij een Octavia besteld hebt dacht ik dat jij die ook bedoelde. Maar de O3 zie ik dus nergens in die uitvoering, terwijl ie bij leaseplandirect en directlease al wel te bestellen is kennelijk.
De V60 plugin is een mooie keuze en je zal niet de eerste, maar ook niet de laatste, die tot deze conclusie komtMystikal schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:19:
[...]
Die L&K heb ik ook bekeken en ook al is het erg vet dat je echt er alles op hebt zitten, ik vind het model toch niet zo... Het is toch geen premium voor mijn gevoel (en dat heb ik het met name over de buitenkant.... De uitstraling staat me niet zo aan..
@The Eagle. Bedankt voor het blijven meedenken. Zeker leuke auto, maar vrij kaal als je onder de 50K wilt blijven (ivm bijtelling).
Ik denk dat mijn voorkeur toch uit gaat komen op een V60 Hybride (als deze past) en anders de C estate.
Maar slechts 200 euro bijtelling voor de V60 spreekt me eigenlijk wel aan. Met name in de R-trim.
Inderdaad relatief kaal, want ik rij toch echt met Bi-Xenon+AFL en 8" Columbus rond. Grotere velgen zijn ook prima te bestellen achteraf. Dan hou je inderdaad die automaat en panorama over wat geen optie is en of dat leuker is, is ook persoonlijk. Hecht jij daar waarde aan, heb je inderdaad enkel de keuze voor de 20% variant. Voor de rest van die opties, allemaal op de Greenline verkrijgbaar en hij is gewoon sneller dan de 20% (1.6TDI that is).MrAcid schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:49:
[...]
Zal mede komen doordat er vanaf half juli al door de importeur geroepen is dat de 14% modellen voorrang zouden krijgen in de productie en de levertijd daarop al 22 weken was. Een 20% versie bestellen was vanaf halverwege het jaar dus erg tricky. Ik heb er zelf ook nog naar zitten kijken en was zeker voor een aangeklede 20% gegaan boven een kale 14%.
Kale is overigens zeer relatief: het blijft heel veel auto voor heel weinig geld. Je kunt er alleen niks meer aan doen om hem net wat leuker/unieker te maken (automaat, panorama, xenon, 17" of 18", grotere navigatie, etc.).
Dus ik zou zeggen, 80% compleet, 20% kaal. Scoort hij toch nog een voldoende.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
De 328i zal nog steeds sneller aan de 100 zijn. 5,9s vs 6,4s voor de 260pk sterke berline versie en de 328i zal ook wat zuiniger zijn. Niet meer dan logisch want de superb is toch ook wel een stukje groter. Dan is eerder de octavia RS vergelijkbaar. Die komt met zijn 220pk vlotjes over het wegdekt_captain schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:44:
[...]
Ik kan me herinneren de top-Superb een paar jaar geleden zo'n 10k duurder was. Met 55k lijkt het me wel een sterke aanbieding. Heb je een vierwielaangedreven auto due qua prestaties een 328i moet aankunnen. En met L&K zullen er ook geen opties meer bijhoeven (tenzij je een rapper bent en wat meer goudinleg en edelstenen moet hebben natuurlijk)
Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB
Eh? Bedoel je te zeggen dat de 1.6TDI spaardiesel in de Octavia sneller is dan de 150pk 20% dieselversie?Smarron schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:19:
[...]
Inderdaad relatief kaal, want ik rij toch echt met Bi-Xenon+AFL en 8" Columbus rond. Grotere velgen zijn ook prima te bestellen achteraf. Dan hou je inderdaad die automaat en panorama over wat geen optie is en of dat leuker is, is ook persoonlijk. Hecht jij daar waarde aan, heb je inderdaad enkel de keuze voor de 20% variant. Voor de rest van die opties, allemaal op de Greenline verkrijgbaar en hij is gewoon sneller dan de 20% (1.6TDI that is).
Dus ik zou zeggen, 80% compleet, 20% kaal. Scoort hij toch nog een voldoende.
1.6TDI:
0-100: 10,4 (14%) vs 11,0 (20%)
Top: 203 (14%) vs 191 (20%)
Zal wel met opties te maken hebben die stroom/pk's vergen misschien? Dus als je toch Xenon hebt, het verschil al kleiner wordt (he ik weet het ook niet he, geen verstand van techniek bij auto's).
En hij is 25kg lichter.
De greentech motor is weliswaar dezelfde 1.6tdi maar met een andere (softwarematige) afstelling dan de greenline. Ook het vermogen wat vrijkomt is 105pk(77kw) vs 110pk(81kw). Daarnaast zullen de liflafjes zoals gewichtsbesparing, spoilers, eco bandjes ed ook helpen.
[ Voor 31% gewijzigd door renzo4000 op 15-10-2014 08:17 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Helaas wou ik toch echt graag een DSG, Adaptive Cruisecontrol en een Panoramadak.
Dit, en het feit dat als ik een Greenline zou bestellen hij hoogstwaarschijnlijk pas in 2015 (dus 20%0 geleverd zou worden. Heb ik hem overgeslagen.
Je vergelijkt de verkeerde, we hebben het hier over 14 vs 20%, dus de 1.6 Greenline vs de 2.0 Greentech (ook 20%, en nogal onlogisch als je voor de 1.6 Greentech zou gaan als je toch 20% doet). Zie ook de post van HTT nogmaals.readytoflow schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 07:49:
Haha idd..volgens autoweek wel:
1.6TDI:
0-100: 10,4 (14%) vs 11,0 (20%)
Top: 203 (14%) vs 191 (20%)
Zal wel met opties te maken hebben die stroom/pk's vergen misschien? Dus als je toch Xenon hebt, het verschil al kleiner wordt (he ik weet het ook niet he, geen verstand van techniek bij auto's).
En hij is 25kg lichter.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Niet als ik DSG en panodak e.d perse zou willen hebben. Maar de 2.0 TDI buiten budget zou vallen.
Lucky me, de voorkeursdealer heeft er 1 staan. Nu snel met de LM en Wagenpark schakelenRooke schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:10:
Ein-de-lijk akkoord gekregen voor het bestellen van een nieuwe bak.Ik wil gaan proberen om een 308 premium lease te krijgen voor het eind van het jaar voordat deze in 2015 naar de 20% bijtelling verschuift.
Moet je heul rap bestellen vermoed ik.Rooke schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:10:
Ein-de-lijk akkoord gekregen voor het bestellen van een nieuwe bak.Ik wil gaan proberen om een 308 premium lease te krijgen voor het eind van het jaar voordat deze in 2015 naar de 20% bijtelling verschuift.
Maandje geleden was de verwachte leverdatum al week 51, voor de 308SW BLE.
Mocht je gaan bestellen, ben ik benieuwd naar de verwachte leverdatum die ze jou vertellen.
De dealer houdt, als het goed is, zijn laatste exemplaar voor mij apart. Dus dan zou ik m binnen 2 weken moeten kunnen hebben....nu eerst de organisatie door. Kreeg net foto;s door via WA maarGast1981 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:59:
[...]
Moet je heul rap bestellen vermoed ik.
Maandje geleden was de verwachte leverdatum al week 51, voor de 308SW BLE.
Mocht je gaan bestellen, ben ik benieuwd naar de verwachte leverdatum die ze jou vertellen.
[ Voor 4% gewijzigd door FDMK op 15-10-2014 10:02 ]
Smarron had het er over dat hij een 14% 1.6TDI (Ambition) had gekozen en dat die sneller is dan de 20% 1.6TDI (elegance dus).AllSeeyinEye schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:16:
[...]
Je vergelijkt de verkeerde, we hebben het hier over 14 vs 20%, dus de 1.6 Greenline vs de 2.0 Greentech (ook 20%, en nogal onlogisch als je voor de 1.6 Greentech zou gaan als je toch 20% doet). Zie ook de post van HTT nogmaals.
[afbeelding]
Sneller dan verwacht door de organisatie heenRooke schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:01:
[...]
De dealer houdt, als het goed is, zijn laatste exemplaar voor mij apart. Dus dan zou ik m binnen 2 weken moeten kunnen hebben....nu eerst de organisatie door. Kreeg net foto;s door via WA maar![]()
![]()
Ja zeg, dubbel de prijs en dan bijgehouden worden door een ecohok, dat kunnen we natuurlijk niet hebbenreadytoflow schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:06:
[...]
Smarron had het er over dat hij een 14% 1.6TDI (Ambition) had gekozen en dat die sneller is dan de 20% 1.6TDI (elegance dus).
HTT-Thalan was ff geschrokken omdat ie dacht dat die eco bak sneller zou zijn dan zijn RS
(en voordat ik weer toegeworpen krijgt dat ik neer zou kijken op greenlines:

Heb je nu binnen een dag een nieuwe auto geregeld met de werkgever, leasemaatschappij en dealer?Rooke schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:52:
[...]
Sneller dan verwacht door de organisatie heenmij werd verzekerd dat ik deze maand nog de 308 ga rijden
Have fun, p.s., zet die foto's even hier online
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Aha oke, je krijgt een voorraadmodel dus neem ik aan?Rooke schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:52:
[...]
Sneller dan verwacht door de organisatie heenmij werd verzekerd dat ik deze maand nog de 308 ga rijden
En idd, doe ff pics hier
Ach, beetje neerbuigend kijken naar die Greenlines hoort er toch bij? Meest saaie gezinsbak van dit millenniumHTT-Thalan schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:01:
[...]
Ja zeg, dubbel de prijs en dan bijgehouden worden door een ecohok, dat kunnen we natuurlijk niet hebben.
(en voordat ik weer toegeworpen krijgt dat ik neer zou kijken op greenlines:
[afbeelding])

Een hele degelijke keuze maar wel echt dodelijk saai en je ziet er zo ontzettend veel van rijden. Allemaal zilver en allemaal estates.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
3 september is die voor mij besteld. De verwachte levertijd is 28 november. Ik hoop voor je dat je hem dit jaar nog krijgt.Rooke schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:10:
Ik doe het simpel overkomen maar ik heb ZES WEKEN!! moeten bitchen, zeuren en zeiken om dingen gedaan te krijgen. Sinds vanochtend heb ik akkoord dat ik de dealer mag vragen voor een offerte. En alles is nu binnen 5 uur geregeldKecin schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:01:
[...]
Heb je nu binnen een dag een nieuwe auto geregeld met de werkgever, leasemaatschappij en dealer?Uniek dit.
Have fun, p.s., zet die foto's even hier online

Afin, foto's hieronder van de auto in kwestie(Premium+keyless entry+pack security):

... is toch met stip de Megane, gevolgd door de Leon, met de Octavia als goede derde
(ja, ik rijd zelf ook een Octavia, zij het dat het geen greenline is)
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
De Megane is foeilelijk maar toch minder saai en wat minder burgerlijk. Maar beiden zijn in veel te grote aantallen op de weg te vinden, meer dan gezond is.AllSeeyinEye schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:05:
[...]
... is toch met stip de Megane, gevolgd door de Leon, met de Octavia als goede derde![]()
Mijn bestelling is vandaag definitief, C4C komt er aan
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
De LeonAllSeeyinEye schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:05:
[...]
... is toch met stip de Megane, gevolgd door de Leon, met de Octavia als goede derde![]()
Mijn boefje is liev!
De mijne dan nog maar eens

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Nofi, maar die zou er bij mij nooit in komen. Die bruine kleur vind ik een van de lelijkste ooit geleverd (ongeacht bij welk merk) en dat soort velgen hebben mij ook nooit kunnen bekoren.Rooke schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:50:
[...]
Ik doe het simpel overkomen maar ik heb ZES WEKEN!! moeten bitchen, zeuren en zeiken om dingen gedaan te krijgen. Sinds vanochtend heb ik akkoord dat ik de dealer mag vragen voor een offerte. En alles is nu binnen 5 uur geregeld![]()
Afin, foto's hieronder van de auto in kwestie(Premium+keyless entry+pack security):
[afbeelding]
[afbeelding]
Other than that: veel plezier dr mee
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Nice! Fijne auto is het, die 308. Als je het leuk vindt een uitgebreide review te lezen kan dat hier. Written by me of courseRooke schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:50:
[...]
Ik doe het simpel overkomen maar ik heb ZES WEKEN!! moeten bitchen, zeuren en zeiken om dingen gedaan te krijgen. Sinds vanochtend heb ik akkoord dat ik de dealer mag vragen voor een offerte. En alles is nu binnen 5 uur geregeld
Als ik het goed zie heb jij de Rich Oak, ik moet zeggen; in werkelijkheid is dat nog een best mooie kleur! Wij hebben toch gekozen voor de Gris Moka, welke meer tegen het grijs aan zit. Op de foto's bij mijn review lijkt de auto bruiner dan deze in werkelijkheid is. Het ligt er ook aan of en op welke manier het licht er op schijnt, dat maakt het wel tof vinden wij.
Mwoah, weetniet, ligt aan de auto. Op een 320d of een Superb Combi vind ik het wel smoelen.The Eagle schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:25:
[...]
Nofi, maar die zou er bij mij nooit in komen. Die bruine kleur vind ik een van de lelijkste ooit geleverd (ongeacht bij welk merk) en dat soort velgen hebben mij ook nooit kunnen bekoren.
Other than that: veel plezier dr mee
308 vind ik moeilijk te zeggen omdat ik dat gewoon geen mooie auto vind.
@ saai discussie: Leasend Nederland is ook gewoon saai, maar dat komt deels door onszelf. Blijkbaar hebben die kleuren de beste her-verkoopwaarde en zijn ze dus (blijkbaar) erg gewild. Als iedereen 2ehands het liefst felle kleuren kocht zag je dat in de leasevoorkeuren ook wel terug denk ik.
Ik hou wel van een fel en opvallend kleurtje maar in het geval van de Octavia moest ik 1) kiezen voor iets dat er zakelijk mee door kan (dus RS green viel af helaas) en van de LM moet ik metallic lak kiezen (anders was ik voor Meteor Grey gegaan
Ik drop morgen btw even de dashcam-kabel af bij de dealer, gaan ze die ook gelijk even netjes in de hemel wegwerken voor me. Service
De Leon saai?AllSeeyinEye schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:05:
[...]
Saved by the buoyancy of citrus
Mijn vorige leasebak was ook een Leon (geen ST). Ik vond 'm ook bepaald niet saaiCyphax schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:08:
De Leon saai?Ben toch een andere mening toegedaan.
[ Voor 29% gewijzigd door Kwistnix op 15-10-2014 17:11 ]
Tsja, dat blijf toch allemaal smaak he.. Persoonlijk houd ik juist niet van felle kleuren, zoals fel rood, groen, geel of roze. Het hoeft ook geen zwart te zijn maar een mooie metallic kleur die niet fel is vind ik prima.HTT-Thalan schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:06:
[...]
@ saai discussie: Leasend Nederland is ook gewoon saai, maar dat komt deels door onszelf. Blijkbaar hebben die kleuren de beste her-verkoopwaarde en zijn ze dus (blijkbaar) erg gewild. Als iedereen 2ehands het liefst felle kleuren kocht zag je dat in de leasevoorkeuren ook wel terug denk ik.
Ik hou wel van een fel en opvallend kleurtje maar in het geval van de Octavia moest ik 1) kiezen voor iets dat er zakelijk mee door kan (dus RS green viel af helaas) en van de LM moet ik metallic lak kiezen (anders was ik voor Meteor Grey gegaan).
Overigens vind ik dan ook niet dat dat per definitie 'saaie' kleuren zijn, want nogmaals; het is maar net hoe je er tegen aan kijkt. Net zoals felle kleuren niet per definitie mooi of lelijk zijn.
Eh... Wat dacht je van je dealer?AcIDeR schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:24:
Vandaag is mijn Golf GTE besteld!
Weet iemand wat de levertijd ongeveer momenteel is?
Nee, merp!
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Kwartaal 1 2015AcIDeR schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:24:
Vandaag is mijn Golf GTE besteld!
Weet iemand wat de levertijd ongeveer momenteel is?
Dit kwam doordat de estate nog de actieprijs had (van vorige maand). Hebben ze nu gecorrigeerd nadat ik er naar geïnformeerd had. De C180 Bluetec estate zal misschien heel iets goedkoper (minder dan 10€ p/m gok ik) zijn in de lease dan de 220 (1000 prijsverschil, heeft dezelfde uitstoot als de 220).readytoflow schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:16:
En ik zie ondertussen dat de C180 estate diesel nog steeds niet bij de LM's te selecteren is. Maar vermoedelijk gaat die de prijs van de C220 krijgen...bij leaseplandirect is de prijs van de C220 met bijna €100,- pm omhoog gegaan. Dat is vast om ruimte te maken voor de C180...die valt dan af dus helaas.
Ook bijzonder: Bij dezelfde uitstoot krijgt de 180 een c label en de 220 een b label

[ Voor 7% gewijzigd door JottemJ op 15-10-2014 18:39 ]
Ik kreeg vandaag bericht dat het de laatste of -met mazzel- een-na-laatste week van 2014 wordt. Week geleden is de bestelling gedaan, toen was het verhaal nog dat het begin december zou worden. Hopelijk heb je mazzel.DeluxZ schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:27:
Vandaag de lease offerte gekregen voor mijn Golf 7 BlueMotion Highline van de leasemaatschappij, meteen doorgestuurd naar de desbetreffende persoon binnen de organisatie dat die besteld mag worden. Nu nog wat extra druk erachter dat de auto besteld wordt voor het einde van volgende week.
Nou. Inderdaad ja. Octavia en Megane strijden om die 'eer', op de voet gevolgd door de Focus. De Leon (ST) vind ik duidelijk een flink stuk minder saai/burgerlijk. Althans, van buiten zeker.JB schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:10:
[...]
De LeonDe Octavia lijkt me? De Leon (en zeker de ST) zie ik amper rijden.
Dan nog, 6 weken + paar dagen levertijd = nog steeds retesnelRooke schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:50:
[...]
Ik doe het simpel overkomen maar ik heb ZES WEKEN!! moeten bitchen, zeuren en zeiken om dingen gedaan te krijgen. Sinds vanochtend heb ik akkoord dat ik de dealer mag vragen voor een offerte. En alles is nu binnen 5 uur geregeld![]()
Hij staat dus precies volgens jouw specs ergens op voorraad? Of concessies gedaan?
Kleur lijkt me idd Rich Oak. Toch wel nice zo. Wij zijn gegaan voor Gris Moka uiteindelijk.
Niet voor de lease edition, daar is het verschil 1000 euro. Reguliere versies is het verschil groter inderdaad.Z___Z schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:49:
Prijsverschil tusen de c220 en c180 is 5000 euro. Dat ga je wel merken in de leaseprijs. Er zit nog een c200 tussen.
De C220 is al niet meer als lease edition te bestellen begreep ik van de dealer, alleen lopende offertes worden nog afgehandeld.
Eigenlijk is de deal alleen maar minder boeiend geworden
[ Voor 30% gewijzigd door JottemJ op 15-10-2014 20:54 ]
Kan er toch niks aan veranderen. Als het tegen zit mag ik pas eind februari gaan bestellen. Ik hoop dat ze zsm een nieuwe collega vinden. Dan mag ik deze auto doorpassen en gaan bestellen.
Dit topic is gesloten.