A180 Lease Edition heeft maar een 40 liter benzinetank. Of bedoel je de A180 CDI. Die heeft ook maar een 40 liter dieseltank, maar dan is het minder een nadeel.
Zie hem veel rijden op de A12. De V40 is wel nummer 1 qua aantallen wat ik zie op de snelweg. Nadeel van de A180 Lease Edition is vind ik de sportstoelen. Zitten niet lekker, en op de Lease Edition kan je niet de confort stoelen bestellen.
Mooier interieurontwerp dan de A3, alleen wel mindere materialen dan Audi. Ook ergonomisch niet zo goed als de A3 qua positionering van de armsteunen (zowel in de portier als in het midden kon ik ze niet gebruiken). Niet zo krap als de A3 op de bestuurdersplek. Het oude infotainment systeem van Mercedes, dus nog wel losse knoppen voor volgende/vorige radiozender, radiopreset nummers. Sneller invoeren van letters en cijfers volgens het oude 2=ABC, 3=DEF etc principe, ipv invoer via de dial zoals in mijn C. Heb het touch schrijf input nog niet kunnen vinden hoe je dat moet activeren.
Nadeel, infotainment scherm is heel klein in de A180 Lease Edition, en geen optie om Command te kiezen, want vaste configuratie.
Audi heeft veel meer dealers, denk dat dat ook helpt. Zou niet het halve land doorrijden om een Infiniti te kopen bijvoorbeeld.
[
Voor 5% gewijzigd door
Z___Z op 24-09-2014 15:43
]