Lijkt erop dat het toch de Outlander gaat worden. V60 PiH is gewoon echt te klein.
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle (
link)
- Kleur: Titanium Grey
- Bekleding: Nappa Black leder met geperforeerd zitvlak en zilver stiksels (after market)
- Stuur: Nappa Black (after market)
- Trekhaak afneembaar (after market)
- Intro Pack 2 (after market)
- Voorbumperhoek Verbrederset (after market)
- Misschien nog enkele andere kleine zaken (after market

)
De Outlander komt in 4 maken en naast de kleur zijn er geen fabriek opties te selecteren. Wel zo overzichtelijk. Let wel op dat de samenstelling van de pakketten is aangepast sinds mei 2014. DAB+ zit bijvoorbeeld al in de Executive uitvoering. Voorheen zat het enkel in de duurste uitvoering (Instyle+).
De after market bekleding is identiek aan mijn vorige Skoda Octavia (
link) en beviel enorm goed in de Skoda. Stuur van de Outlander voelt standaard erg dun en goedkoop aan. Voor slechts 290 euro kan je hem opnieuw laten bekleden.
Heb gisteren opnieuw een flink stuk gereden met de auto (snelweg, door de stad, etc) en vermogen, comfort, stoelen, ruimte, audiosysteem, etc zijn echt prima. Wegligging kan beter, maar de testauto stond op 20" velgen en het verschil met mijn huidige BMW X1 kwa wegligging is natuurlijk erg groot.
In vergelijking met de XC60 D4 automaat (lease) die ik eigenlijk wil rijden bespaar ik met de Outlander 26.400 euro (netto) bijtelling over de gehele looptijd van 48 maanden.
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...