Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nog hoop....

http://gematsu.com/2013/0...ning-to-xbox-one-concerns

Ik ben benieuwd naar de presentatie op de E3 want ik vind de derde Xbox met die originele naam hartstikke lelijk en ik heb een open stereo meubel waar mijn apparatuur staat. En als de PS4 er een stuk beter uitziet en geen verplichting heeft voor de PS Eye dan is mijn keuze gemaakt. Dat Kinect ding is veel te groot en als het een verplichting is zit ik tegen zo'n grote zwarte balk aan te kijken. Ik speel graag Forza maar niet ten koste van alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik vind persoonlijk het design van kinect 2.0 beter dan dat van zijn voorganger... wat eigenlijk een soort grote webcam op een pootje is. Playstation eye vond ik ook niet mooi. Het ziet er ook uit alsof je een goedkope logitech webcam op je tv meubel hebt staan, dat maakt het geheel een beetje rommelig vind ik. Ik hoop dat ze uiteindelijk niet verplicht aangesloten hoeven te zijn (moet je je voorstellen dat je een Xbox one en PS4 hebt met twee van die camerabalken op elkaar gestapeld voor je tv :D) en dat ze functioneren vanaf mijn tv meubel. Ik heb echt geen zin om die dingen op mijn TV te plakken.

Voor het design van de PS4 verwacht ik een variatie van hun S4100 bluray speler (met flink wat ventilatieroosters toegevoegd en wat hoger).

edit:
Als ik kijk naar de grootte van de Xbox One en het feit dat de PS4 deels dezelfde hardware heeft, maar dan met wat compute units extra en gddr5 wat ook redelijk warm wordt, dan verwacht ik dat de PS4 ook met een externe voeding komt om warmte binnen het apparaat te beperken. In de PS4 design teaser video zie je ook een rond geval/rooster, ik hoop dat dit de externe voeding zal zijn. Ik kan me namelijk nog niet helemaal voorstellen waar op het apparaat zelf zo'n rooster er goed uit zal zien... maar ik laat me graag verrassen :P

[ Voor 26% gewijzigd door nioz op 31-05-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

nioz schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:58:
Voor het design van de PS4 verwacht ik een variatie van hun S4100 bluray speler (met flink wat ventilatieroosters toegevoegd en wat hoger).
Goed plan:

Afbeeldingslocatie: http://www.videoaktiv.de/images/2013/Sony/BDP-S1100_web_kl.jpg

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier een (officiële) 3d render van de X1:
http://sketchfab.com/show/qsRPEw7hTKC4E02XMop9DUpu2wb

Via MajorNelson

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

de XO zelf zag er bij de presentie uit als een redelijk fors apparaat maar als je zo die kinect erbij ziet op de render dan is die echt huge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:06

McBoom

Broem

Het lijkt er anders op dat beide Kinects even groot zijn. De XBox360 is 30cm breed, Kinect 28. Als de One 33/34cm breed wordt zal het bij 2.0 ook zo'n 28cm worden :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ziet er gaaf uit. Strak, shiny. Ik snap de ophef niet.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

jah ik snap het punt ook niet de xbox & xbox360 dat zijn pas lelijke apparaten, de PS4 moet wel heel beroerd zijn wil ik voor de XO kiezen maar lelijk vindt ik hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Geen idee of dit oud nieuws is, maar Spybox One apparantly:
http://www.huffingtonpost...one-kinect_n_3347608.html

Kortweg always on van de nieuwe (meer gevoelige) kinect waardoor deze allerlei data kan verzamelen die vervolgens verkocht wordt aan adverteerders (tot aan hartslag/emotie aan toe). Microsoft taking spyware to a whole new level.

Daarnaast willen ze dit gaan toepassen om extra te laten betalen voor content als er meer kijkers zijn :S

Voordeel is mogelijk een aggressieve pricing, ben je echter wel bewust dat jij het product bent dat er wordt verkocht.

[ Voor 28% gewijzigd door eL_Jay op 01-06-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:43
eL_Jay schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 14:51:

Kortweg always on van de nieuwe (meer gevoelige) kinect waardoor deze allerlei data kan verzamelen die vervolgens verkocht wordt aan adverteerders (tot aan hartslag/emotie aan toe). Microsoft taking spyware to a whole new level.

Daarnaast willen ze dit gaan toepassen om extra te laten betalen voor content als er meer kijkers zijn :S

Voordeel is mogelijk een aggressieve pricing, ben je echter wel bewust dat jij het product bent dat er wordt verkocht.
Tja verbaast me niks. Ik blijf het zeggen het feitbdat ze perse willen dat kinect verbonden is is al verdacht. Want als hij niets zou doen zouden ze het ook niet verplichten want dan is er geen reden tot. Vind maar enge bedoeling en zolang die kinect verplicht blijft geen xboned voor mij.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 15:22:
[...]

Tja verbaast me niks. Ik blijf het zeggen het feitbdat ze perse willen dat kinect verbonden is is al verdacht. Want als hij niets zou doen zouden ze het ook niet verplichten want dan is er geen reden tot. Vind maar enge bedoeling en zolang die kinect verplicht blijft geen xboned voor mij.
Kan nog mee gaan vallen. In Duitsland zijn ze erg allergisch voor alles wat ook maar riekt naar privacyschending en daar hebben ze de X1 al op de korrel. Ik snap niet dat ze die kinect niet gewoon optioneel maken. Wil je dat ding niet aansluiten laat het dan weg. Iemand die tegen zijn console wil praten of er naar wil zwaaien sluit hem dan wel gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik meende dat Microsoft al had gezecht dat de kinect ook echt uit kanals de xbox uitstaat. Uiteraard kun je de XO dan niet met en voice command aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:58

Oxigeon

En zo is dat!

eL_Jay schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 14:51:

Wat als je die kinect dan tegen de muur aan draait? Dan herkent hij je niet en gaat de xbox niet aan? Dat zou wel erg ver gaan allemaal.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:42
Die is leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Die Wii zou ik wel mee spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Chaoss schreef op maandag 03 juni 2013 @ 20:50:
Die Wii zou ik wel mee spelen...
Ik speek wel eerst met de wii, dan mag jij ermee spelen :)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het valt me nu op: er is nog geen E3 2013 topic. Gaat die er komen, gaat dit topic hernoemd worden of zijn er andere plannen? Anders wil ik er wel 1 opzetten? Ff wat simpele beursinfo met de agenda erin lijkt me voorlopig wel voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:08
Is goed, maak maar aan.

Dit is de Sony line-up:

Beyond: Two Souls
DriveClub
Everquest Next
Gran Turismo 6
Infamous: Second Son
Invizimals: The Alliance
Invizimals: The Lost Kingdom
Killzone: Mercenary
Killzone: Shadow Fall
Knack
Puppeteer
Tearaway
The Last Guardian
The Last of Us
Until Dawn
Warrior’s Lair
Wonderbook: Diggs Nightcrawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Ff wat simpele beursinfo met de agenda erin lijkt me voorlopig wel voldoende
Damn, well done! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

even een crosspost voor diegen die e.e.a. live willen volgens tijdens de E3.

hier is het E3 programma van Gamekings.tv
Maandag 10 juni
7:00 – Gamekings in L.A.: Voorbeschouwing E3
16:00 – E3 2013 Brievenmaandag

18:00 – Start E3 2013 livestream: Voorbeschouwing Persconferentie Microsoft
18:30 – Persconferentie Microsoft
T.b.a. – Nabespreking Persconferentie Microsoft

21:30 – Voorbespreking Persconferentie EA
22:00 – Persconferentie EA
T.b.a. – Nabespreking Persconferentie EA

23:30 – Voorbespreking Persconferentie Ubisoft
0:00 – Persconferentie Ubisoft
T.b.a. – Nabespreking Persconferentie Ubisoft

2:30 – Voorbespreking Persconferentie Sony
3:00 – Persconferentie Sony
T.b.a. – Nabespreking Persconferentie Sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:28
Zolang ze er niet doorheen gaan lullen, ga ik het mischien via GK kijken, was dat vorig jaar niet dat ze ongeveer elk shot/video 'omg fucking vette shit man!' gilden? (of dat was andere stream :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

SinergyX schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 21:29:
Zolang ze er niet doorheen gaan lullen, ga ik het mischien via GK kijken, was dat vorig jaar niet dat ze ongeveer elk shot/video 'omg fucking vette shit man!' gilden? (of dat was andere stream :P).
Dat was een andere stream denk ik. Ik heb laatst de Microsoft pers conferentie van GK gekeken en er werd netjes op tijd naar de livestream over geschakeld zonder voice over, het enige wat je af en toe zag was dat er in een hoekje even een beeld kwam van de 2 presentatoren waarbij je zag (zonder geluid) hoe bummed-out ze waren van die X1 presentatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Tja, en anders kan je nog altijd de presentaties zelf via de officiële streams bekijken en dan vóór en ná de show gewoon van GK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste Forza 5 gameplay (teaser):

Ziet er nice uit, maar is wel te kort om er iets over te kunnen zeggen. Al is het volgens mij wel de eerste X1 gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BMWazjICEAANZHx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:58

Oxigeon

En zo is dat!

De persconferentie van de Xbox One was op zijn minst verrassend te noemen, aangezien het meer om een multimedia-apparaat bleek te gaan dan om een gamingconsole. Bij de PlayStation 4-onthulling was het andersom, want daar werd de nadruk gelegd op games.

Beide consoles hebben voor- en tegenstanders, wat op ons forum goed te merken is. Toch liegen de pre-orders er niet om en hebben de Xbox One en de PlayStation 4 bijna evenveel voorbestellingen. De Xbox One heeft echter een miniem voordeel, want Microsofts console loopt voorop met 2,3% verschil. Enkel de pre-orders van Amazon UK werden bekendgemaakt, dus van de overige retailers hebben we nog geen cijfers.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Martinspire schreef op zondag 09 juni 2013 @ 23:55:
Eerste Forza 5 gameplay (teaser):
[video]

Ziet er nice uit, maar is wel te kort om er iets over te kunnen zeggen. Al is het volgens mij wel de eerste X1 gameplay
Wat ik hier zie is echt niets bijzonders vergeleken met fm4.
Weer het echte uit duizenden te herkennen forza kleuren palet, en qua models niet veel beter dan fm4.
Ja het is kort filmpje, maar ik ben echt niet overtuigd, gezien gt6 nog op mn ps3 komt en ik hier een spybox one moet aanschaffen geen forza meer voor mij, en zeker na het genaai wat heet horizon en fm4, ben ik al beetje klaar met turn 10. Hoop show maar no go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Is dat niet gevaarlijk? Volgens mij kunnen er puur door de spanning zwarte gaten ontstaan als je die twee zo dicht bij elkaar zet die dan vervolgens ons zonnestelsel opslokken.

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 10-06-2013 14:48 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

boe2 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:46:
[...]

Is dat niet gevaarlijk? Volgens mij kunnen er puur door de spanning zwarte gaten ontstaan als je die twee zo dicht bij elkaar zet die dan vervolgens ons zonnestelsel opslokken.
Ja? Die twee kunnen toch prima naast elkaar bestaan? De X1 als luxe STB en de PS4 als game console :+

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:12:
[...]

Wat ik hier zie is echt niets bijzonders vergeleken met fm4.
Weer het echte uit duizenden te herkennen forza kleuren palet, en qua models niet veel beter dan fm4.
Ja het is kort filmpje, maar ik ben echt niet overtuigd, gezien gt6 nog op mn ps3 komt en ik hier een spybox one moet aanschaffen geen forza meer voor mij, en zeker na het genaai wat heet horizon en fm4, ben ik al beetje klaar met turn 10. Hoop show maar no go.
Maar wat je hier ziet is nog niet de gameplay. Dit ziet er meer uit als een herhaling. Hopelijk krijgen we vanavond wel echte gameplay te zien en dan kun je pas echt oordelen over Forza 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Ja en kijk naar forza 4 de herhalingen waren altijd strakker, en mooier, dus dat is hellemaal in het nadeel van ze, laat gewoon echte gameplay zien, met hud, enz, gewoon zoals ik hem dalijk dan ook zou spelen zou ik een spybox hebben die me bestudeert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Waarom noem je het een "spybox"?

[ Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 10-06-2013 15:11 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MrVegeta schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:10:
Waarom noem je het een "spybox"?
De nieuwe M$, jeweetwel.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Omdat ze je verplichten een camera en mic op je woonkamer te laten mikken, en er nog steeds tot op heden geen goede reden ervoor gegeven hebben dat dat ding altijd verbonden moet zijn, tja dan vertrouw ik ze pertinent niet ermee, vandaar spybox totdat ze een geldige reden kunnen geven. En gezien het gedoe met prism in amerika al alles mogen doen ong, en MS vooraan stond ermee te helpen, nee dank u ;)
En nederland doet net zo goed eraan mee :
http://www.nu.nl/internet...al-bespieden-burgers.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

v8power67 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:21:
Omdat ze je verplichten een camera en mic op je woonkamer te laten mikken, en er nog steeds tot op heden geen goede reden ervoor gegeven hebben dat dat ding altijd verbonden moet zijn, tja dan vertrouw ik ze pertinent niet ermee, vandaar spybox totdat ze een geldige reden kunnen geven. En gezien het gedoe met prism in amerika al alles mogen doen ong, en MS vooraan stond ermee te helpen, nee dank u ;)
En nederland doet net zo goed eraan mee :
http://www.nu.nl/internet...al-bespieden-burgers.html
Zover was ik op zich wel, maar vind het wat gek dat je het een spybox noemt. Beetje flamerig en kinderachtig. But then again, dit is het console topic :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Tja dat mag je vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover ik nu weet is Kinect niet verplicht. Maar je bent wel verplicht om het erbij te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:49:
Zover ik nu weet is Kinect niet verplicht. Maar je bent wel verplicht om het erbij te kopen.
Het is dus wel verplicht, want het moet altijd aangesloten zijn. Als je het uit kunt zetten, waarom kun je het dan niet in z'n doos laten en nooit aansluiten...

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, het is verplicht om aangesloten te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MS zegt dat je Kinect ook uit kunt zetten, ik ga er vanuit dat ze dat zelf het beste zullen weten.

http://www.edge-online.co...always-on-says-microsoft/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-09 16:58

FlyEragon

Alien Monkeys

Volgens het stukje tekst is het te "pauzeren", en dat moet je dan zelf actie doen (opt-out). Misschien zelfs bij elke game en elke sessie maar dat is nog niet helemaal duidelijk.
Bovendien is het dan nog wel aangesloten dus, dat betekent dat je hem niet in de doos kan laten liggen, anders hadden ze dat wel gezegd. Blijkbaar is de integratie dus toch best wel diep in het systeem.

p.s: Laatste zin kan je op verschillende manieren opvatten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:07:
MS zegt dat je Kinect ook uit kunt zetten, ik ga er vanuit dat ze dat zelf het beste zullen weten.

Ik zeg notabene nog dat je het uit kunt zetten. Maar het moet alsnog aangesloten zijn, dus zie ik het als verplicht.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Tja, net als M$ is het wel een beetje kinderachtige verbastering van een naam vind je niet? :)

Laat het gewoon weg want het is storend voor anderen en het doet sowieso afbreuk aan het punt wat je probeert te maken.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:07:

Ja, dat is dus niet hetzelfde als dat het niet verplicht is. Het is wel degelijk verplicht. En ik vraag me dan toch echt af wat de reden is dat je het aangesloten moet hebben, als je het toch uit kan schakelen. Dan klopt er gewoon iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Chester schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:20:
[...]Ik zeg notabene nog dat je het uit kunt zetten. Maar het moet alsnog aangesloten zijn, dus zie ik het als verplicht.
Een stuk duck tape doet wonderen :) Als ik voor de Xbox ga (hangt beetje af van het tweedehands games beleid van Sony) dan ga ik dat zeker wel afplakken als ik het niet gebruik.

Het zal ook niet lang duren voor er third party lens kapjes komen lijkt me. Alleen de microfoon afdoende afschermen wordt wel lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Misschien krijg je er wel een gratis aluminium hoedje bij :D

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gewoon omdraaien (dus richting TV) is geen oplossing? :D

Hoe werkt de huidige kinect btw met achtergrond licht/weinig licht?

De PS eye (move) werkt echt voor geen meter als je dus voor een raam staat (camera gericht naar het raam,waar jij dan voor staat), maar ook met weinig licht werkt het allemaal amper (Eyetoy werkte stuk beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog nooit geprobeerd, maar ik ben dan ook blij dat er geen raam achter me zit. Dan zie ik geen fuck op de TV, helemaal niet als de zon er doorheen schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Chester schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:54:
[...]

Het is dus wel verplicht, want het moet altijd aangesloten zijn. Als je het uit kunt zetten, waarom kun je het dan niet in z'n doos laten en nooit aansluiten...
Inderdaad...

Afbeeldingslocatie: https://i.minus.com/ibnk8He7VXVJmk.gif

Edit: Ik vraag me ook af wat er gebeurt als je de Kinect tóch ontplugt midden in een game.
Valt de console uit?
Of krijg je een melding "You need your Kinect plugged in because blabla. Otherwise the system will shutdown in 10 sec."

[ Voor 25% gewijzigd door Asgaro op 10-06-2013 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha die is echt briljant. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Asgaro schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:19:
Edit: Ik vraag me ook af wat er gebeurt als je de Kinect tóch ontplugt midden in een game.
Valt de console uit?
Of krijg je een melding "You need your Kinect plugged in because blabla. Otherwise the system will shutdown in 10 sec."
Ipv de RROD de KUSS (Kinect Unplugged System Shutdown) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:06

McBoom

Broem

Wie zegt trouwens dat de PSEye niet verplicht aangesloten moet zijn bij de PS4? Gezien het Move-lampje op de DS4 lijkt me dat ook niet een ondenkbaar scenario.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik mag aannemen dat de DS4 'lampje' niet de standaard move gaat worden, daar kan je binnen de move kans zo goed als niets mee (je staat behoorlijk te zwaaien met dat ding). Er was een game die toen gebruikt maakte van de DS3 functie (late night bowling ofzo?), dat heeft me al een controller gekost :P

Maar dacht wel dat 1 van de features zou zijn dat de PS4 kan zien wie er aan welke kant zit en zo bv splitscreen aanpast aan de kant dat je zit. dat geval zou je dus ook een 'on' feature hebben, maar gok net als bij huidige Move games (non-focused, zoals MAG of Dust) het een optionele functie blijft.

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 10-06-2013 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raschaoot
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-09 11:48
McBoom schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:03:
Wie zegt trouwens dat de PSEye niet verplicht aangesloten moet zijn bij de PS4? Gezien het Move-lampje op de DS4 lijkt me dat ook niet een ondenkbaar scenario.
Het feit dat de camera niet standaard met het systeem meegeleverd wordt lijkt me genoeg te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appieh4ck
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:00
Hallo iedereen

Normaal zou ik nu moeten studeren maar mijn broer als ik 70% haal voor alle vakken dat ik een Xbox One of PS4 krijg. Ik ben natuurlijk die weddenschap aangegaan maar nu weet ik niet of PS4 moet vragen of Xbox One (of misschien een nieuwe game pc). Dus ik dacht ik vraag het aan Tweakers.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:03
appieh4ck schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:08:
Hallo iedereen

Normaal zou ik nu moeten studeren maar mijn broer als ik 70% haal voor alle vakken dat ik een Xbox One of PS4 krijg. Ik ben natuurlijk die weddenschap aangegaan maar nu weet ik niet of PS4 moet vragen of Xbox One (of misschien een nieuwe game pc). Dus ik dacht ik vraag het aan Tweakers.

Alvast bedankt!
Ik zou eerst maar gaan studeren :D Beide nieuwe consoles komen pas over een poosje ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appieh4ck
  • Laatst online: 09:00
Oke dan maar (zucht :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
raschaoot schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:55:
[...]

Het feit dat de camera niet standaard met het systeem meegeleverd wordt lijkt me genoeg te zeggen.
Wordt hij niet eens standaard met het systeem meegeleverd?
Wat vreemd, een beetje console heeft anno 2013/2014 toch wel standaard een soort van camera aanboard?

Je moet er dus ook nog extra voor betalen begrijp ik het goed???

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ja je moet die los aanschaffen voor (ik geloof) 59 euro 49 euro

bron: nieuws: PlayStation 4 wordt regiovrij en krijgt vervangbare hdd

[ Voor 63% gewijzigd door Fietsbel op 11-06-2013 20:23 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Of te wel, wanneer Microsoft de Xbox One uitrust met twee controles is de prijs dus weer gelijk?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:54
Alleen hoeveel mensen willen die camera (Move/Kinect) daadwerkelijk hebben?

Je kan het er wel 'gratis' bij krijgen en zeggen dat het prijsverschil daardoor meevalt, maar als je het in beide gevallen niet zou willen, dan is dat geen steekhoudend argument.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Bullet NL schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:21:
[...]

Wat vreemd, een beetje console heeft anno 2013/2014 toch wel standaard een soort van camera aanboard?

Als het niet voor alle spellen wordt gebruikt, dan heb ik liever dat het optioneel is zodat ik zelf kan kiezen. Op mijn ps3 en xbox gebruik ik dat motion gebeuren ook amper. De XBone is 500 en de ps4 400, 460 als je de camera er los bijkoopt. Geen verkeerde deal, maar ik betaal liever 400, kan ik die camera altijd nog aanschaffen. Keuze lijkt mij alleen maar een pluspunt.
Bullet NL schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:25:
Of te wel, wanneer Microsoft de Xbox One uitrust met twee controles is de prijs dus weer gelijk?
Ja, en als ze er 4 controllers bij doen en nog wat games, dan zijn ze goedkoper?

[ Voor 16% gewijzigd door nioz op 11-06-2013 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:03
En welke games worden er bij de 499 voor de X1 bijgeleverd?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Killer instinct is in principe Free to play, maar dan heb je slechts 1 character tot je beschikking. Overigens krijg je je 'gratis' PS4 games ook alleen bij een PS+ abonnement en is het nog afwachten wat de "drive club PS+ edition" inhoudt. De naam suggereert in ieder geval dat hij verschilt van de 'normale' retail editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
foutje

[ Voor 98% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2013 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Ramon schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:43:
En welke games worden er bij de 499 voor de X1 bijgeleverd?
Geen.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

[...]

Een beetje console? Dus omdat MS dat doet is dat opeens de norm? Nintendo doet het niet en Sony ook niet. Dat ze een optie bieden om hem eventueel te kopen is veel logischer, niet iedereen wil dat ding door zijn strot geduwd krijgen. De Kinect zou bij mij alleen maar stof staan te happen.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
[...]

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MS zou er verstandig aan doen om een versie met en zonder Kinect te verkopen om het verschil met de PS4 kleiner te maken. Niet iedereen wil naar zijn console zwaaien of er tegen praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ik snap opzich wel dat Microsoft hem standaard meelevert. Dat moet wel als je de functionaliteit dieper wilt integreren. Anders zit je met een split userbase waardoor functionaliteit echt volledig optioneel moet zijn. Nou vind ik het fijn als het optioneel is, maar dat beperkt de potentiele gebruiksopties wel. Nintendo levert de wii u ook niet zonder tablet controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorg dan eerst eens dat je fatsoenlijke games kunt laten zien waar Kinect ook nut heeft en dan heb ik het niet over die dance meuk. Dan snapt iemand ook waarom hij duurder uit is vanwege Kinect.
Het is maar de vraag of je buiten de VS iets aan al die extra functionaliteit gaat hebben, maar je betaalt er wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:40
Deze is ook wel lachen:
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/ibgKhpKJb4BIuP.gif

[ Voor 40% gewijzigd door Fleximex op 11-06-2013 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:36
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 22:29:
Zorg dan eerst eens dat je fatsoenlijke games kunt laten zien waar Kinect ook nut heeft en dan heb ik het niet over die dance meuk. Dan snapt iemand ook waarom hij duurder uit is vanwege Kinect.
Het is maar de vraag of je buiten de VS iets aan al die extra functionaliteit gaat hebben, maar je betaalt er wel voor.
Nu kunnen ontwikkelaars altijd kinect in hun games stoppen. Ze hoeven er niet van uit te gaan dat gebruikers ook geen kinect kunnen hebben. Dit kan je natuurlijk ook als nadeel zien, omdat de prijs hoger wordt. Maar toch denk ik dat het wel een succes kan worden. Ontwikkelaars hebben zoveel meer mogelijkheden nu bij het besturen van een game.

Daarnaast ben ik wel blij met de hogere prijs dan de ps4. Hopelijk houdt dat de kleine koters van live. Speelde bij de release van gears of war veel op live met headset. Maar tegenwoordig laat ik de headset mooi in de kast liggen vanwege al die koters die alleen maar in je oor zitten te schreeuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
An sich heeft Kinect al meer succes gehad dan Move, dat zeg ik dan wel vanuit enkel het Move aanbod te hebben gezien (er zijn per saldo maar 3 leuke 'family' games, ben nog geen echt goede normale game tegengekomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waffle schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 23:06:
[...]

Nu kunnen ontwikkelaars altijd kinect in hun games stoppen. Ze hoeven er niet van uit te gaan dat gebruikers ook geen kinect kunnen hebben. Dit kan je natuurlijk ook als nadeel zien, omdat de prijs hoger wordt. Maar toch denk ik dat het wel een succes kan worden. Ontwikkelaars hebben zoveel meer mogelijkheden nu bij het besturen van een game.
Juist. In deze heeft Microsoft dan ook de enige juiste keuze gemaakt door het standaard mee te leveren.

Heel leuk die optionele move camera voor 6 tientjes, maar hier gaan veruit de meeste ontwikkelaars dus weer helemaal niets mee doen. Simpelweg omdat maar een klein percentage zo'n ding extra zal aanschaffen. Dat wordt dus net zo'n misser als de Move voor de PS3 wat in potentie best wel een leuk ding was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 23:11:
[...]

Simpelweg omdat maar een klein percentage zo'n ding extra zal aanschaffen.
zegt dus al genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:58

beuker19

Killerbeuker is so OP

nioz schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:53:
Killer instinct is in principe Free to play, maar dan heb je slechts 1 character tot je beschikking. Overigens krijg je je 'gratis' PS4 games ook alleen bij een PS+ abonnement en is het nog afwachten wat de "drive club PS+ edition" inhoudt. De naam suggereert in ieder geval dat hij verschilt van de 'normale' retail editie.
Er komen natuurlijk nog meer F2P games Planetside 2 , War Thunder en DC universe op de ps4/X1?

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:36
Omdat ontwikkelaars het de tijd niet waard vinden om functies in te bouwen die maar heel weinig mensen kunnen gebruiken. Zelfde als met kinect voor Forza 4. Ik zou het persoonlijk graag bij mijn xbox willen gebruiken, maar om een kinect voor een game aan te schaffen gaat me wat te ver. Als alle race spellen die functie zouden ondersteunen dan had ik misschien wel een kinect gehaald.

Nu de xbox one de kinect standaard mee geleverd heeft is de kans groot dat veel van mijn spellen kinect gebruiken en het dus een waardevolle toevoeging is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zegt idd genoeg. Namelijk dat het Move apparaat van Sony wederom gaat falen en dat de Kinect van Microsoft nog een behoorlijke kans heeft op gave toepassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 23:58:
[...]

Dat zegt idd genoeg. Namelijk dat het Move apparaat van Sony wederom gaat falen en dat de Kinect van Microsoft nog een behoorlijke kans heeft op gave toepassingen.
Je geeft aan dat er bijna niemand het EXTRA gaat aanschaffen omdat het los wordt verkocht.
En het dus wederom gaat falen.

Dus als het in de doos zit voor 100.- meer is het opeens helemaal de shit?
"de Kinect van Microsoft nog een behoorlijke kans heeft op gave toepassingen."

Goed ik zal me er bij neer leggen. We worden het niet eens. Maak wel even een opname als je dragon shout doet naar je kinect.. Want dat wil ik heel graag is zien! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Laten we eerlijk zijn, hoeveel boeiende games waarbij bewegingssensoren echt iets toevoegen hebben we gehad? Zelfs op de Wii kan ik echt weinig bedenken. Enigszins vermakelijke familie games als Wii sports misschien, niet meer dan dat. Zelfs Mario Kart zette ik het direct uit en speelde met de sticks.

En voor de 360 en PS3 al helemaal niets. Kortom, al die jaren dat het motion sensing op de markt is NUL,NUL boeiende motion sensor games (waar motion sensing echt iets toevoegt)...

Ben blij dat bij de PS4 geen ps move wordt bijgeleverd, zal het toch niet kopen. Als het bijgeleverd zou worden zou ik die move waarschijnlijk direct op Ebay of Marktplaats zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Probleem wat ik nog heb met kinect, wat doet dat ding tijdens gamen?

Het was bv met de PS Eye icm aantal games (BU:P), dat hij automatisch een 'mugshot' maakte als je iemand van de weg wist af te rammen als dat ding aan stond, eerste update erna kon je dat pas uitzetten.

Zoiets hoef ik, en wil ik niet, zien bij dat Kinect ding. Of ze krijgen continue een naakte dame door de camera te zien :+

Goed, stem besturing is dan wel weer leuk, ik speel er nu al even mee in m'n auto en het is best wel grappig, maar een gimmick op z'n best. (diverse features aan beide kanten zijn niet meer dan sociale zut of gimmicks, maar dat terzijde).

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 12-06-2013 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 00:15:
[...]

Je geeft aan dat er bijna niemand het EXTRA gaat aanschaffen omdat het los wordt verkocht.
En het dus wederom gaat falen.
Heel goed, net zoals de eerste Move dus.
Dus als het in de doos zit voor 100.- meer is het opeens helemaal de shit?
"de Kinect van Microsoft nog een behoorlijke kans heeft op gave toepassingen."
Dan is het niet opeens 'de shit'. Het betekend wel echter dat er daadwerkelijk ontwikkelaars zouden kunnen zijn die er wat mee gaan doen. En dat zou wel eens tot hele leuke toepassingen kunnen leiden.

Vervelend als dat lastig te begrijpen is, maar eigenlijk hebben de ontwikkelingen bij verschillende consolebouwers in het verleden dat wel uitgewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:36
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 07:45:
[...]

Dan is het niet opeens 'de shit'. Het betekend wel echter dat er daadwerkelijk ontwikkelaars zouden kunnen zijn die er wat mee gaan doen. En dat zou wel eens tot hele leuke toepassingen kunnen leiden.

Vervelend als dat lastig te begrijpen is, maar eigenlijk hebben de ontwikkelingen bij verschillende consolebouwers in het verleden dat wel uitgewezen.
Ik vind het een voordeel dat Kinect bij elke X1 zit, dan heb je gelijk meer kans dat ontwikkelaars er echt wat mee doen. Een paar voorbeelden zoals gebruikt wordt in bijvoorbeeld Ryse kan je hier lezen:

http://www.theverge.com/2...ks-for-true-interactivity
of
http://gizmodo.com/kinect...re-buttons-on-t-512772774

[ Voor 5% gewijzigd door Harmsen op 12-06-2013 08:03 ]

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 23:11:
[...]

Juist. In deze heeft Microsoft dan ook de enige juiste keuze gemaakt door het standaard mee te leveren.

Heel leuk die optionele move camera voor 6 tientjes, maar hier gaan veruit de meeste ontwikkelaars dus weer helemaal niets mee doen. Simpelweg omdat maar een klein percentage zo'n ding extra zal aanschaffen. Dat wordt dus net zo'n misser als de Move voor de PS3 wat in potentie best wel een leuk ding was.
Ik denk dat je hier wel voorbij gaat aan het feit dat de XBone en de ps4 allebei x86 zijn en een poort dus in principe vrij weinig moeite is. Kinect en move werken uiteraard iets anders, maar zolang een 3rd party spel zich leent voor kinect én move besturing, zouden ze gek zijn om niet te poorten. Ik vermoed dat ze weinig ps4 copies hoeven te verkopen om de poort kosten eruit te halen.

Ik snap dat Microsoft het ding meelevert voor diepere integratie, maar dat betekent niet dat Sony dom is. Ze houden de kosten lager, bieden de consument keuze en liften potentieel mee op kinect 3rd party games. Daarnaast zal Sony zelf dat ding gewoon ondersteunen met wat specifieke games en features in andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 20:27

BM

Moderator Spielerij
nioz schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 08:27:
[...]

Ik denk dat je hier wel voorbij gaat aan het feit dat de XBone en de ps4 allebei x86 zijn en een poort dus in principe vrij weinig moeite is. Kinect en move werken uiteraard iets anders, maar zolang een 3rd party spel zich leent voor kinect én move besturing, zouden ze gek zijn om niet te poorten. Ik vermoed dat ze weinig ps4 copies hoeven te verkopen om de poort kosten eruit te halen.

Ik snap dat Microsoft het ding meelevert voor diepere integratie, maar dat betekent niet dat Sony dom is. Ze houden de kosten lager, bieden de consument keuze en liften potentieel mee op kinect 3rd party games. Daarnaast zal Sony zelf dat ding gewoon ondersteunen met wat specifieke games en features in andere games.
Dat porten tussen de PS4 en X1 eenvoudig word dan nu tussen PS3 en X360 is iedereen het wel over eens. In hoeverre porten van Kinect naar PSEye eenvoudig word valt nog maar te bezien. Ik heb geen idee hoe PS Eye werkt verder, maar ik weet dat bij Kinect de ontwikkelaars zowel de ruwe videofeed, als een skeleton van de gebruiker kan krijgen. Op die laatste is redelijk eenvoudig tracking toe te passen. Als PS Eye enkel de videodata doortstuur die een ontwikkelaar zelf nog moet analyseren word het porten ineens een stuk lastiger, en zal de kwaliteit van de tracking ook veel meer wisselen tussen de ene en de andere game (afhankelijk van de kwaliteit van de ontwikkelaar).

Nogmaals, ik heb geen flauw idee hoe PS Eye werkt, of wat die aan output uitspuugt, maar dit is ook zomaar een gedachtengang van mijn kant :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoewel de onderkant meer naar elkaar is gegroeid, hangt het nog steeds af van de api's en defnitieve technische insteek.

Sure de basis op x86 is hetzelfde, maar daar kan zomaar alles mee gezegd zijn. We weten dat Microsoft graag met DirectX werkt, iets wat Sony niet kan doen. Daar gaat toch aardig wat werk in zitten, dus het is niet zomaar een kwestie van copy/paste.
Wel kunnen ideeën makkelijker over worden genomen, maar gezien Sony die Eye totaal niet lijkt te gebruiken voor geen enkele game (ik heb er nog geen aankondiging voor gehoord) lijkt het een beetje overbodig te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 24-09 22:30
Waffle schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 23:06:
[...]

Daarnaast ben ik wel blij met de hogere prijs dan de ps4. Hopelijk houdt dat de kleine koters van live. Speelde bij de release van gears of war veel op live met headset. Maar tegenwoordig laat ik de headset mooi in de kast liggen vanwege al die koters die alleen maar in je oor zitten te schreeuwen.
Non argument, voor krijsende kinderen is de mute knop uitgevonden. Werkt ook prima op Xbox Live, waar je zulke gevallen dagelijks tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roorensu
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-07 23:58
Ik lees op IGN dat al mijn aangekochte Xbox Live arcade meuk en gedownloade games niet over te porten zijn naar de Xbox One. Dat vind ik een kwalijke zaak. Ik koop een One om de 360 te vervangen. Ik ga die er niet naast houden, maar ik wil ook geen afstand doen van mijn aangekochte meuk.

Jammer dat zowel de PS4 en de One niet backwards compatible zijn. Ondanks de architectuur, zou het niet gewoon mogelijk zijn de PS3 en de 360 te emuleren zoals de Wii U dat doet met de Wii? Want ook de games van mijn PS3 zou ik nog wel een keer willen spelen (Uncharted trilogy bijv.). Ik snap dat er ooit afscheid genomen moet worden van een vorige generatie. (of ja afscheid, gewoon de zolder op en wanneer je wil spelen even aansluiten). Maar dat wil ik nu nog niet.

De conclusie die ik voor mezelf trek is dat ik de kat uit de boom ga kijken, want waarschijnlijk zullen beide partijen nog wat zaken bij schroeven/ terugdraaien wanneer er voldoende mensen hun ongenoegen uiten of misschien wel de consoles links laten liggen.

Deze generatie was ik ook te vroeg. Ik ben inmiddels beland aan mijn 4e Xbox 360 (RROD, Ban, en toen was er de Slim zwart, nu de Slim White limited edition met kinect). Kost veel geld zo :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Laurens11 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:07:
Ik lees op IGN dat al mijn aangekochte Xbox Live arcade meuk en gedownloade games niet over te porten zijn naar de Xbox One. Dat vind ik een kwalijke zaak. Ik koop een One om de 360 te vervangen. Ik ga die er niet naast houden, maar ik wil ook geen afstand doen van mijn aangekochte meuk.

Jammer dat zowel de PS4 en de One niet backwards compatible zijn. Ondanks de architectuur, zou het niet gewoon mogelijk zijn de PS3 en de 360 te emuleren zoals de Wii U dat doet met de Wii? Want ook de games van mijn PS3 zou ik nog wel een keer willen spelen (Uncharted trilogy bijv.). Ik snap dat er ooit afscheid genomen moet worden van een vorige generatie. (of ja afscheid, gewoon de zolder op en wanneer je wil spelen even aansluiten). Maar dat wil ik nu nog niet.

De conclusie die ik voor mezelf trek is dat ik de kat uit de boom ga kijken, want waarschijnlijk zullen beide partijen nog wat zaken bij schroeven/ terugdraaien wanneer er voldoende mensen hun ongenoegen uiten of misschien wel de consoles links laten liggen.

Deze generatie was ik ook te vroeg. Ik ben inmiddels beland aan mijn 4e Xbox 360 (RROD, Ban, en toen was er de Slim zwart, nu de Slim White limited edition met kinect). Kost veel geld zo :F
Sony wil gaikai gebruiken voor backwards compatibility.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
De Wii U is, om het even lullig en simpel te zeggen, een opgevoerde Wii. De Xbox en Playstation zijn echt naar een andere architectuur overgestapt, waardoor de software simpelweg niet compatible is. Uiteraard zouden ze extra hardware toe kunnen voegen om het alsnog mogelijk te maken, maar daar zou je dan ook voor betalen natuurlijk.

Backwards compatibility hoef je in ieder geval niet te verwachten, hoeveel mensen er ook gaan zeuren. Ik verwacht ook niet dat de mogelijke Gaikai oplossing van Sony er snel is, of gratis zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
nioz schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:11:
Backwards compatibility hoef je in ieder geval niet te verwachten, hoeveel mensen er ook gaan zeuren. Ik verwacht ook niet dat de mogelijke Gaikai oplossing van Sony er snel is, of gratis zal zijn.
Of uberhaubt het PS3 aanbod (wat je nu in je bezit heb) volledig beschikbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:40
nioz schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:11:
Tijdens de persconferentie van Sony werd gemeld dat Gaikai in 2014 voor de PS4 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fleximex schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:17:
[...]

Tijdens de persconferentie van Sony werd gemeld dat Gaikai in 2014 voor de PS4 komt.
Eerst alleen in US, dus zal wel even duren voordat het in Europa is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

MS mag die X1 steken waar het zonlicht niet schijnt... En gezien de grootte van dat ding zal dat serieus veel pijn doen. :)

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
SinergyX schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:14:
[...]

Of uberhaubt het PS3 aanbod (wat je nu in je bezit heb) volledig beschikbaar zal zijn.
Ook dat nog inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:52

Player1S

Probably out in the dark

Bartjuh schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 00:23:
Laten we eerlijk zijn, hoeveel boeiende games waarbij bewegingssensoren echt iets toevoegen hebben we gehad? Zelfs op de Wii kan ik echt weinig bedenken. Enigszins vermakelijke familie games als Wii sports misschien, niet meer dan dat. Zelfs Mario Kart zette ik het direct uit en speelde met de sticks.

En voor de 360 en PS3 al helemaal niets. Kortom, al die jaren dat het motion sensing op de markt is NUL,NUL boeiende motion sensor games (waar motion sensing echt iets toevoegt)...

Ben blij dat bij de PS4 geen ps move wordt bijgeleverd, zal het toch niet kopen. Als het bijgeleverd zou worden zou ik die move waarschijnlijk direct op Ebay of Marktplaats zetten.
De toepassing in Forza 4 vond ik dan wel weer prettig. Hiermee kon je echt de bocht in kijken. Beetje zelfde idee als Track-IR

Steel Batallion was geweldig concept maar besturing was bagger. Echter ben ik wel benieuwt wat men straks kan met de verbeterde kinect.

Ik verwacht de komende tijd geen AAA games die volledig met de kinect bestuurd worden maar ik verwacht wel veel meer integratie van het systeem in games.
Bij FIFA 13 gebruikte ik al de voicecommands om te wisselen. Ideaal.

Als straks Brothers in Arms toch echt komt kun je met handgebaren misschien wel je soldaten sturen.
Tijdje terug plaatste iemand een kickstarter voor een PS3/X360 controller in de vorm van een geweer. Als zoiets aanslaat, slaan handbewegingen om je soldaten aan te sturen ook wel aan mits dat goed werkt.
Als handgebaren net zo werken als in Steel Batallion wordt het inderdaad een flop.

Dat het automatisch meegeleverd wordt heeft gewoon voordelen omdat men er dus voor kan programmeren. Iedere XBO heeft er gewoon 1.
Idem voor de cloud.

Het is er standaard dus kun je er standaard gebruik van maken.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Pagina: 1 ... 39 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Extra streng beleid
De sfeer verpesten, uitlokken of op de man spelen kan zeer snel tot een ban op Tweakers leiden. U bent gewaarschuwd.

Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken. Reageer zelf niet op herriemakers!