Acties:
  • 0Henk 'm!

Welkom in het E3 2013 topic!
(10) 11, 12, 13 juni is het weer zover, dan wordt wederom de Electronic Entertainment Expo gehouden in de Convention Center in Los Angeles. De grootste gamesbeurs van de wereld en waarschijnlijk dit jaar ook de beurs met de meeste nieuwtjes.

Op maandag 10 juni beginnen we met de persconferenties van Microsoft en EA. Dinsdag zijn Ubisoft en Sony aan de beurt om hun games te tonen. Grote afwezige is Nintendo, welke een Nintendo Directs show uitzend.
Dinsdag gaan ook de deuren open van het beursgebouw en gaat de conferentie echt los. Dit jaar worden grote aankondigingen verwacht omtrent de nieuwe consoles: de Playstation 4 van Sony en de Xbox One van Microsoft. Ook de Ouya en Steambox lijken hun opwachting te maken. Kortom: genoeg om over te praten.

In dit topic kunnen we praten over de laatste berichten, de heetste geruchten en de vetste filmpjes. Diverse Nederlandse media zijn aanwezig om verslag te doen en ook de oude gamesites zoals Gametrailers, IGN en Gamespot zijn van de partij.

Er zal mogelijk wat overlap zijn met specifieke gametopics. Elders vind je en lijstje met de belangrijkste topics. Dit topic zal vooral draaien om de presentaties en wat er op de beurs afspeelt. Ook de frontpage zal hier aandacht aan besteden, dus verwacht veel nieuwtjes.

Persconferenties
Dit keer zijn er 4 grote persconferenties. Hieronder staan wat info over deze presentaties en wordt de Nederlandse tijd vermeld. Zet deze dus in je agenda!
Microsoft: 10 juni om 18.30 uur Nederlandse tijd
Natuurlijk gaat Microsoft het hebben over de Xbox One. Het all-in-one systeem had bij de introductie al genoeg informatie opgeleverd over de diverse (tv) functies, maar de games ontbraken. Ondertussen weten we dat er naast Forza 5 en Quantum Break nog aardig wat exclusives en nieuwe franchises bijkomen. Bovendien zitten er nog diverse 3rd party ontwikkelaars met nauwe banden met Microsoft al tijden in alle stilte te werken aan mooie games. Hoewel nog niet alles bekend is, lijkt Epic Games een nieuwe titel te gaan verkondigen, lijkt een nieuwe Halo op de planning te staan en moeten we eigenlijk weer wat van Rare gaan vernemen.

In de introductie had Microsoft gemeld dat men het op de E3 vooral graag over de games wilde hebben en het is nu aan Microsoft om te laten zien dat het de gamers niet vergeten is. Waar het vorig jaar veel tijd bestede aan Smartglass en Kinect, is het te hopen dat we nu wat meer voor de doorgewinterde gamer krijgen te zien. Dat is immers voor de E3 de laatste jaren de doelgroep met de meeste interesse jegens het evenement.
Het is te hopen dat ze ook enkele zaken ophelderen over de 2e hands games, doorverkoop, always online en kinect verplicht. Hoewel enkele zaken al enigszins zijn tegengesproken, is het nu wachten op de officiële uitleg en wat is een beter platform dan de E3?

Mogelijk krijgen ook Windows 8/RT en Windows Phone nog een kort moment in de presentatie.

Meer info over de Xbox One is ook te vinden in het X1 topic: [NextGen] Het Xbox One Discussie-topic

Officiële livestream pagina: http://www.xbox.com/nl-NL/hub

EA: 10 juni om 22.00 uur Nederlandse tijd
EA heeft bij de X1 presentatie al laten weten te werken aan next-gen sportgames. Het is dan ook wel een zekerheidje dat deze getoond gaan worden. Ook Battlefield krijgt een multiplayer demonstratie en het is te verwachten dat meer Frostbyte games eraan komen. De nieuwe NFS is ook reeds aangekondigd, waardoor deze presentatie al aardig wat eindejaarsknallers gaat krijgen. Het is echter niet onrealistisch om te denken dat we een Mirrors Edge 2, een nieuwe Burnout of een nieuwe Bioware game te zien krijgen.

Officiële livestream pagina: http://www.ea.com/nl/e3-2013

Ubisoft 11 juni om 0.00 uur Nederlandse tijd
Ubisoft blijft altijd een aparte studio met hele aparte presentaties. Vorig jaar zagen we een aparte presentatrice met een muffe sidekick en slechte grapjes de show leiden en de teaser doet niet veel anders denken dan dat het een herhaling gaat worden van vorig jaar. Nu de nieuwe consoles echter zijn aangekondigd is ook hier veel gameplay te verwachten. Onder andere AC4 Black Flag, Watchdogs en Splinter Cell lijken geen verassingen. Het is echter afwachten of Ubisoft wederom met een verrassing kan komen zoals het vorig jaar met Watchdogs deed.

Officiële livestream pagina: http://uplay.ubi.com/en-GB/

Sony: 11 juni om 03.00 uur Nederlandse tijd
De laatste grote presentatie is van Sony waar het naar alle waarschijnlijkheid eindelijk de console gaat tonen. De nieuwe controller en techniek zijn al uitvoerig behandeld, waardoor het te verwachten is dat men vooral veel games gaat laten zien.

Hoewel Sony zich nog niet heeft uitgelaten over DRM, Always Online en andere zaken waar de X1 hard op is aangevallen, moeten we ook hier wat meer duidelijkheid krijgen. Verder zijn we ook benieuwd naar wat de PS3 nog in petto heeft. We hopen natuurlijk op wat meer info over The Last of Us, GT6 en Beyond Two Souls. En is dit de show waar we eindelijk weer wat vernemen van The Last Guardian?

Meer info over de Playstation 4 kun je lezen in het PS4 topic: [NextGen] Het PlayStation 4 Discussie-topic

Officiële livestream: http://nl.playstation.com.../nl_NL/content/index.html

Nintendo: 11 juni om 16.00 uur Nederlandse tijd
Nintendo doet dit jaar geen live presentatie. In plaats daarvan, zenden ze een Nintendo Direct uit, waar hun games voor de komende tijd uit de doeken doen. Het is te verwachten dat ze in Tokio wel meer laten zien dan op de E3, maar uiteraard gaan we weer wat leuke Mario games zien. De geruchten gaan verder dat er ook een nieuwe Zelda aan gaat komen. Dus kijk als Nintendo-fan zeker even naar deze stream.

Meer info over de Wii U kun je lezen in het WiiU topic: [NextGen] Het Nintendo Wii U topic

Officiële livestream: http://www.nintendo.nl/Di...ntendo-Direct-698557.html

Beurs
De stad Los Angeles is tijdens de E3 eventjes van ons, de gamers. Waar San Diego elk jaar omtovert in een walhalla voor de comic-fan, is de E3 toch altijd een belangrijk moment voor de die-hard gamer en is het voor menig het hoogtepunt van het jaar. Veel nieuws, veel interesse en indrukwekkende stands. Vooral de Westerse ontwikkelaars staan in de spotlight, daar waar de Tokio Gameshow en Gamescom Cologne ook hun steentje bijdragen.

De beurs is van 12.00 tot 18.00u geopend op dinsdag en woensdag. Op donderdag gaat ie een uurtje vroeger (17.00) locale tijd dicht. Ofwel: dagelijks tussen 21.00 en 2.00/3.00 vind je hier het meeste nieuws terug.

Enkele grote games dit jaar (onbevestigde lijst):
  • Assassins Creed 4: Black Flag
  • Arma 3
  • Batman Arkham Origins
  • Battlefield 4
  • Beyond Two Souls
  • Call of Duty: Ghosts
  • Command & Conquer (F2P)
  • Company of Heroes 2
  • Dark Souls 2
  • DayZ Standalone
  • Deadpool
  • Destiny
  • Diable 3 (PS3/4)
  • Disney Infinity
  • Dragon Age 3: Inquisition
  • Driveclub
  • Elder Scrolls Online
  • Farming Simulator 2013 (!)
  • Fifa 14
  • Forza Motorsport 5
  • Gran Turismo 6
  • Infamous: Second Son
  • Killzone: Shadow Fall
  • Knack
  • LEGO Marvel Superheroes
  • Madden 25
  • Mario & Luigi Dream Team
  • Mario Kart Wii U
  • Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
  • NBA Live 14
  • Need for Speed Rivals
  • NHL 14
  • Pro Evolution Soccer 2014
  • Pikmin 3
  • Pokemon X/Y
  • Quantum Break
  • Rayman Legends
  • Ryse
  • Sacred 3
  • Saints Row 4
  • Scribblenauts Unmasked
  • Southpark: The Stick of Truth
  • Splinter Cell Blacklist
  • Super Mario 3D Wii U
  • Super Smash Bros. 4
  • The Bureau: XCOM Declassified
  • The Last of US
  • The Witness
  • Total War: Rome 2
  • Watch Dogs
  • Wolfenstein: The New Order
  • Zumba Fitness World Party (!)
Grote afwezigen zijn waarschijnlijk:
2k Games (volledig afwezig), WWE 2k14, NBA 2k14 en GTA 5 (Rockstar is vrijwel nooit op de E3 te zien, laat staan te spelen).

Opgelet: niet volledige lijst, verder zijn games erg afhankelijk van smaak en voorkeur. Respecteer dat dus.

Handig!
De officiele site van de beurs geeft je al aardig wat info over het evenement van dit jaar:
http://www.e3expo.com/homepage.cfm

Een plattegrond van de beurs vind je hier:
http://www.mapyourshow.com/shows/index.cfm?show_id=e313

Vergeet ook niet de FAQ van de beurs door te lezen:
http://www.e3expo.com/attendee/1798/faq/

Binnenkort zijn ook officiële E3 apps te verkrijgen (Android en iOS), een link volgt snel.

Handige links
Hier zijn enkele websites om in de gaten te houden:

SiteE3 siteSchemaMicrosoftEAUbisoftSonyNintendo
GametrailersE3 siteSchema-----
IGN USE3 siteSchema
(links bovenaan)
en preshows
-----
GamespotE3 siteSchema
(onderaan)
MicrosoftEAUbisoftSony-
YoutubeE3 site------

Tweakers------
Power UnlimitedE3 siteSchema en PU TVMicrosoftEAUbisoftSony-
Gamekings.tvE3 siteSchema-----
IGN Benelux-Schema-----
Gamer.nl-Schema-----
InsideGamer-------
XGN-------
GamersnetSchema-----
InTheGame-------
NG-GamerE3 site------
EurogamerE3 site------
Xboxworld-------
GoTLive-------
PS3life-------

De meeste Amerikaanse sites zijn ook met een team aanwezig en doen videoreportages. Van de Nederlandse sites zijn PU, Gametrailers, Tweakers, Insidegamer, XGN, Gamernet en IGN Benelux aanwezig. Deze maken ook videoreportages, dus ga dat zeker even kijken! Niet alle sites hebben links naar livestream pagina's of een aparte e3 site/pagina maar bieden wel artikelen erover.

Mis je jouw link? Geef het door via PM!

Overig
Deze TS wordt bijgehouden door Martinspire - admin van de GoT Xbox community GoTLive.nl Hier is ook een chatbox beschikbaar om over de E3 te discussieren. Zin om met wat Tweakers online te spelen op Xbox Live? Neem dan zeker een kijkje.

Wil je helpen met de TS of heb je tips? Stuur me een PM!

Laatste updates:
8 juni: ipv lijst met linkjes een tabel met linkjes toegevoegd, hierbij ook links naar e3 pagina's en livestreams.
4 juni: eerste opzet TS en start van topic.

In dit topic kun je terecht voor alles omtrent E3. Natuurlijk kun je ook in de andere topics erover praten en op IRC ben je van harte welkom. Probeer niet te ver van het onderwerp af te wijken en heb respect voor elkaars reactie. Mochten er problemen zijn of neem je aanstoot aan een reactie, geef dat dan aan via een Topicreport! (via de rapporteerknop bovenaan de pagina).

Ik ben zelf fan van de Microsoft-platformen. Hierdoor ben ik niet helemaal op de hoogte van waar de PC-, Playstation- en Nintendo-fans op zitten te wachten. Dus mocht je een aanvulling hebben, meld het snel. Ik probeer zo objectief mogelijk te zijn in de TS, dus laat weten als er iets niet klopt/eerlijk is.

E3 2012 topic
E3 2011 topic

[Voor 236% gewijzigd door Martinspire op 08-06-2013 18:33]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:24
Ziet er goed uit!
Hou het topic in de gaten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Redelijk benieuwd wat voor nieuwtjes er dit jaar zijn. Ga dit topic zeker in de gaten houden. Verder hoop ik van Activision Blizzard iets meer te horen over hun aankomende project TITAN. We zullen zien :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chrosser
  • Laatst online: 02-06 23:39

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ziet er zeer goed uit. Een van de sites die ook in de gaten gehouden kan worden is gamekings.tv
Volgens mij streamen ze ook live met voor en na beschouwing haha (lijkt wel voetbal). In ieder geval voor humor en ongezouten meningen moet je daar zijn (heb vorig jaar ook via hun gekeken)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

De playstation conferentie ga ik in ieder geval niet meer meemaken denk ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:53

Oxigeon

En zo is dat!

Chrosser schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:03:
De playstation conferentie ga ik in ieder geval niet meer meemaken denk ik.
Dat weet ik ook wel zeker van niet. Weet voor mezelf dat ik vrijwel zeker voor de PS4 ga. Maar evengoed ga ik kijken wat Microsoft in huis heeft. Verder hoop ik ook ergens Live te kunnen meegenieten van EA etc. Wil ook wel weten wat zij van plan zijn de komende tijd.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Butch_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
I.v.m. mijn werk ga ik het niet live volgen. In het verleden heb ik dat wel gedaan. Deze E3 is in ieder geval wel iets om behoorlijk naar uit te kijken met twee nieuwe consoles die volledig zullen worden gepresenteerd plus de eerste rits aan games. Daarnaast verwacht ik toch ook wel het nodige vuurwerk van Nintendo omdat de Wii U het eerste volle jaar ingaat.

Sony zal zonder meer een volle agenda hebben, omdat ze in het programma de PS4, PS3 en PSVita aandacht zullen moeten geven.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik bedenk me zojuist dat Microsoft tegelijk met Apple een keynote heeft. Apple natuurlijk bij diens Worldwide Developers Conference. Moet ik die meenemen in de TS of zullen we dat lekker elders laten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-06 11:06
Apple staat toch los van de E3? Lijkt me beter om daar een apart draadje van te maken anders krijg je ipv een Microsoft/Sony flamewar, een Microsoft/Sony/Apple driehoeksverhouding flamewar :P

Daarnaast heeft Apple weinig met games te maken lijkt me.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Nee klopt, maar het is wel ook een grote persconferentie. Nouja, ik laat hem voorlopig nog wel effe weg. Mochten er verder nog zaken in de TS kunnen, dan geef dat door. Heb net gamekings ook even toegevoegd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verxx schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:07:
Apple staat toch los van de E3? Lijkt me beter om daar een apart draadje van te maken anders krijg je ipv een Microsoft/Sony flamewar, een Microsoft/Sony/Apple driehoeksverhouding flamewar :P

Daarnaast heeft Apple weinig met games te maken lijkt me.
Aan de andere kant heeft Apple wel heel veel games op iOS, ze hebben tientallen miljoenen GameCenter gebruikers en hebben ze de afgelopen jaren de snelste-op-dat-moment-beschikbare GPUs in hun iOS producten gestopt.

Ik zou een korte vermelding van het WWDC maken in de OP. Apple komt immers met iOS 7 en dus mogelijk met nieuwe APIs voor games + mogelijk een vernieuwd GameCenter.

Voor de 'algemene discussie' zal er vast een apart WWDC-topic zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Uniciteit schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:54:
[...]
Ik zou een korte vermelding van het WWDC maken in de OP. Apple komt immers met iOS 7 en dus mogelijk met nieuwe APIs voor games + mogelijk een vernieuwd GameCenter.

Voor de 'algemene discussie' zal er vast een apart WWDC-topic zijn.
Komaan, ieder jaar voor E3 weer deze discussie?

Nee, apple hoort niet thuis in dit topic, want Apple neemt niet deel aan E3 en maakt ook geen gamingdevices.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:20
boe2 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:55:
[...]

Nee, apple hoort niet thuis in dit topic, want Apple neemt niet deel aan E3 en maakt ook geen gamingdevices.
Precies. Anders moet je ook Android opnemen. En laten we eerlijk zijn, de E3 gaat toch voornamelijk over dedicated gamingdevices, en daar horen nu eenmaal alleen Microsoft, Sony en Nintendo bij. En natuurlijk de gameplatformen op de pc, zoals steam, origin enz. BTW, touchscreengaming kun je eigenlijk moeilijk serieus gaming noemen, ook al willen veel mensen anders beweren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

boe2 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:55:
[...]

Daarom heb ik het toch ook over een vermelding? Klein blokje met: "Hey, Apple, de grootste consumers electronics giant, houdt ook een persconferentie. Ze kondigen een nieuw ios aan met nieuwe APIs voor iOS-game-ontwikkelaars en ze vernieuwen mogelijk GameCenter dat 130 miljoen* gebruikers heeft...
*hier is de link naar het WWDC topic als je het wilt hebben over wat Apple heeft aangekondigd*"
* Juni 2012

Ik zie het probleem zo niet? Het is niet alsof met een korte vermelding opeens heel het topic in puin ligt.

En gaming op mobiele apparaten geen gaming noemen, omdat - weet ik veel - het niet hardcore genoeg is?
Dan kunnen we net zo goed zeggen dat gaming op consoles niet echt gaming is, want PC.

Ik vind dat de WWDC een vermelding waard is, als je je bedenkt dat er meer gebruikers voor GameCenter voor zijn dan voor PSN of Xbox Live - zelfs al is het niet 'serieus' genoeg
;)

Maar goed, het is Martinspire's besluit, dus we zien wel. :)

[Voor 4% gewijzigd door Uniciteit op 04-06-2013 12:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-06 08:40
mystie schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 07:55:
Redelijk benieuwd wat voor nieuwtjes er dit jaar zijn. Ga dit topic zeker in de gaten houden. Verder hoop ik van Activision Blizzard iets meer te horen over hun aankomende project TITAN. We zullen zien :)
Blizzard gebruikt over het algemeen blizzcon voor grote aankondigingen. Verder is een week geleden bekend gemaakt dat een deel van het titan-team op andere projecten is gezet, terwijl de rest grote wijzigingen aanbrengt. De voorlopige schatting voor de release is dan ook verplaatst naar 2016.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-05 16:23
Een forum over het evenement "E3", vindt ik dat je ook alleen discussieerd over alleen de E3. Dat de presentatie van Apple gelijk valt en vergelijkbare inhoud heeft als de E3 is dan toeval. Maar moet buiten dit forum besproken worden, imho.

[Voor 3% gewijzigd door SuperflipNL op 04-06-2013 12:19]

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Het gaat er ook niet om dat we gaan discussiëren over wat Apple laat zien, maar als we toch grote persconferenties aan het opnoemen zijn, lijkt me een kleine referentie naar die van Apple met een linkje naar het Appleforum eigenlijk wel prima? Er zal ten tijde van de MS presentatie namelijk ook wel wat over gemeld worden bij de IRC chat gok ik, dus in die zin lijkt het me niet raar om toe te voegen.

Maar goed, ik laat het momenteel wel even zitten. Is niet echt relevant voor dit topic (was puur uit informatief oogpunt). Ik denk ook niet dat ze iets van games gaan laten zien, maar omdat ze gelijktijdig zijn, kwam ik met het idee.

Over de E3 dan. Volgens mij zijn ze bij de PU/Gamekings wel uitgebreid aanwezig. Verder weet ik zo even niet welke gamesites in Nederland groot gaan uitpakken. Sure, dr zullen er wel een paar aanwezig zijn in de VS, maar ik vraag me af of er nog meer zijn die gaan livestreamen of mooie stukjes gaan doen. Op dit moment zie je aardig wat sites die bezig zijn met het maken van voorspellingen en terugblikken. Mochten hier noemenswaardige vermeldingen bij zitten, dan geef dat even door.

De diverse linkjes naar livestream pagina's en E3 overzichtspagina's ga ik ook nog toevoegen aan de E3 maar die zijn nog allemaal niet online.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuperflipNL
Dat ik weet heeft/gaat Kotaku terugblikken op de presentaties op de E3 van vorig jaar. Hiermee gaan ze kijken of de console makers wel hun beloften zijn nagekomen.

Gisteren was er een artikel over Sony:
http://kotaku.com/one-yea...3-2012-promises-510996226

Vandaag komt er volgens mij een artikel over Microsoft..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:20
Tsja, Apple's gamecenter mag dan meer gebruikers tellen, ik durf te wedden dat PSN en xbox live gebruikers een stuk actievere gamers zijn. Eigenlijk zijn die ios games ongelooflijk teleurstellend. Toen ik m'n ipad3 vorig jaar kocht, was dat m'n eerste ios apparaat. Ik kocht er fanatiek allerlei games voor, in de eerste maand al 30 euro er door heen gejaagd. De graphics zijn prima, leuke games ook om te spelen (nova3!). Maar die bediening zeg, wtf. Had ik het geld maar liever uitgegeven op m'n ps vita.

De allerbeste developers ontwikkelen nog altijd voor de consoles of pc: Naughty Dog, Blizzard, Valve, Bungie, enz. Dit is niet om te trollen naar Apple toe, ik gebruik m'n ipad met plezier voor studie, email, agenda en wat webbrowsing.

[Voor 8% gewijzigd door Trishul op 04-06-2013 12:43]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05 11:59
Dit wordt misschien wel de beste E3 ooit. Kan ook bijna niet missen natuurlijk met 2 gloednieuwe consoles.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0Henk 'm!
SToRM666 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:44:
Dit wordt misschien wel de beste E3 ooit. Kan ook bijna niet missen natuurlijk met 2 gloednieuwe consoles.
Ik weet niet, hij wordt in ieder geval wel speciaal. Maar of het de beste wordt, vraag ik me af.

De grafische stap van de eerste xbox naar de 360 of van PS2 naar PS3 was groter dan de huidige stap. Waar je bv eerst een model had van 400 pixels, werd dat 4000. Het verschil tussen 4000 en 40000 is echter niet zo heel groot. Sure, het wordt realistischer, maar als je kijkt wat games nu al kunnen, dan denk ik niet dat betere graphics of meer mogelijkheden zo'n groot verschil gaat maken. Ik ben even het plaatje kwijt wat dit mooi illustreerde. Daar stond er ook nog 1 voor wat 40 pixels had, waarbij die stap (PS1 naar PS2) ook wel groot was.

Deze komt nog wel enigszins in de buurt:

Hierbij is het laatste laatje ook al niet slecht qua graphics, dus zal het verschil niet altijd merkbaar zijn. Daar waar je het verschil tussen de eerste 2 of 3 wel prima kunt zien.
Bij Halo 1 had Master Chief maarliefst 2000 polygons. In LA Noire had het hoofdpersonage 150.000 polygons. Dat zal nu alleen maar meer worden, maar het verschil zal minder indrukwekkend zijn.

[Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 04-06-2013 12:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Glopes
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-05 00:12
De grote Nintendo direct zal uit worden gezonden 11 Juni 16:00 Nederlandse tijd. Zeker even het vermelden waard tussen de andere grote namen van E3 :)

http://e3.nintendo.com/

Acties:
  • 0Henk 'm!
Glopes schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:54:
De grote Nintendo direct zal uit worden gezonden 11 Juni 16:00 Nederlandse tijd. Zeker even het vermelden waard tussen de andere grote namen van E3 :)

http://e3.nintendo.com/
Ok, zet ik erbij

Edit: done
Linkjes naar livestream pagina's voeg ik later toe

[Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 04-06-2013 13:04]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SToRM666
Martinspire schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:49:
Ik weet niet, hij wordt in ieder geval wel speciaal. Maar of het de beste wordt, vraag ik me af.

De grafische stap van de eerste xbox naar de 360 of van PS2 naar PS3 was groter dan de huidige stap. Waar je bv eerst een model had van 400 pixels, werd dat 4000. Het verschil tussen 4000 en 40000 is echter niet zo heel groot. Sure, het wordt realistischer, maar als je kijkt wat games nu al kunnen, dan denk ik niet dat betere graphics of meer mogelijkheden zo'n groot verschil gaat maken. Ik ben even het plaatje kwijt wat dit mooi illustreerde. Daar stond er ook nog 1 voor wat 40 pixels had, waarbij die stap (PS1 naar PS2) ook wel groot was.
Tegenwoordig vind ik de graphics al op een zodanig niveau dat ik een vooruitgang zoals jij die beschrijft ook niet meer zo belangrijk vind als voorheen. Ik kijk meer naar de dingen eromheen zoals animaties, effecten, de schaal en hoe de omgeving op de speler reageert.
Als je bijvoorbeeld naar Killzone kijkt, dan vind ik die vooral indrukwekkend omdat je eerst boven een uitgestrekte stad vliegt met overal mooie details zoals watervallen en rondvliegende objecten en dergelijke, waarna je gewoon ergens op een gebouw neergezet wordt en kunt beginnen met spelen. Ook de personages bewegen weer net wat natuurlijker dan op de PS3.

[Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 04-06-2013 13:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Op welke games zitten jullie eigenlijk te wachten? Naast de games die al zijn aangekondigd.
Watchdogs is toch wel een van mijn favorieten. Een WWII first peron shooter met topnotch graphics lijkt me ook aardig als aankondiging op de E3.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:00
Martinspire schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:49:
[...]

Deze komt nog wel enigszins in de buurt:
[afbeelding]
Hierbij is het laatste laatje ook al niet slecht qua graphics, dus zal het verschil niet altijd merkbaar zijn. Daar waar je het verschil tussen de eerste 2 of 3 wel prima kunt zien.
Bij Halo 1 had Master Chief maarliefst 2000 polygons. In LA Noire had het hoofdpersonage 150.000 polygons. Dat zal nu alleen maar meer worden, maar het verschil zal minder indrukwekkend zijn.
Het is inderdaad geen grote stap en het verschil zal inderdaad meer in kartelrandjes en fps zitten , maar het voordeel is dat bedrijven weer even meer toe kunnen voegen als ze willen. Zoals een Grid 2 die geen cockpitview kan toevoegen , een SSX die geen splitscreen aan kan en een Fifa wat kartonnen publiek langs de zijkant heeft staan. Als we de ontwikkelaars mogen geloven heeft het ontbreken van deze dingen te maken met de limieten van de huidige generatie consoles.

Dat moet dus even geen probleem meer zijn en ik hoop dan ook echt dat ze niet op graphics gaan focussen , maar op geloofwaardige AI en een geloofwaardige wereld.

Net als Bioschock Infinite die overal hoge cijfers kreeg, maar mij totaal niet kon boeien door de "poppen" die de mensen in de stad moesten voorstellen. Ze reageren niet of nauwelijks op je en kunnen net 1 zin zeggen. Dat haalt voor mij alle fun uit een spel en ben dan ook niet verder dan 2,5 uur in het spel gekomen.

Ik hoop dat de E3 me wat dat betreft goed nieuws gaat brengen en zo min mogelijk kinect 2.0 en PS eye gezeur :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuperflipNL
Wat ik wel steeds meer zie gebeuren en wat ik ook echt aanmoedig. Is het gebruik van motion capture. Je ziet steeds meer games die daar gebruik van maken, waardoor animatie vloeierder verloopt en het verhaal ook extra gevoel krijgt door het gebruik van echte acteurs. Voor de echte high budget games komt hier boven op nog eens face motion capture. Dit is voor mij wel iets waardoor het next gen aanvoelt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Wellicht een idee om de livestreams op te nemen in de OP ?

http://e3.eu.playstation.com/nl_NL

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0Henk 'm!
Destianto schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:10:
Wellicht een idee om de livestreams op te nemen in de OP ?

http://e3.eu.playstation.com/nl_NL
Ik zal eind deze week alle livestreams wel opnemen. Is nog niet echt veel toegevoegde waarde en nog niet alles is klaar. Kan beter alles in 1x toevoegen. Al doe ik misschien al wel alle officiële kanalen. Volgens mij hadden Nintendo, Sony en Microsoft al wel de pagina klaar, maar ik weet niet hoe het met EA en Ubi zit. Ik kijk anders zo wel even, maar dit zijn nou niet echt de meest moeilijk te vinden linkjes :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:43
Mooie op Martin.
Ik ben echt benieuwd naar deze E3; het tonen van de PS4, de exclusives van beide platforms, nieuwe IP's, wat er nog op de current gen komt, hoe Sony en Microsoft om gaan met zaken als used games.

Jammer dat de persconferentie van Sony midden in de nacht is voor ons.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wellicht ook handig te vermelden dat Konami een Pre-E3 show doet op 6 juni (ja, overmorgen dus al!). Deze is hier te volgen: http://events.konami.com

Kan interessant zijn voor o.a. de MGS en PES fans en wellicht hebben ze nog een verassing in petto.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:12

Polycom

Poes van goud

Naast al het geweld van Sony en Microsoft ben ik ook benieuwd naar Wii U titels. Ik ben bang dat de console van Nintendo compleet genegeerd gaat worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05 20:16
Naast het sony en microsoft geweld ben ik zeer benieuwd naar BF4! En dan niet alleen benieuwd naar de pc versie. Maar ook of deze eindelijk 64 man servers op de consoles mogelijk gaat maken.

[Voor 10% gewijzigd door JT888 op 04-06-2013 23:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!
PuDy schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 22:55:
Naast al het geweld van Sony en Microsoft ben ik ook benieuwd naar Wii U titels. Ik ben bang dat de console van Nintendo compleet genegeerd gaat worden.
Daar ben ik ook bang voor. Zou zonde zijn, aangezien Nintendo met een hoop vette titels komt dit najaar nog. Veel titels zoals een 3D Mario en Mario Kart zijn al bevestigd.
Zeker tegenover een pricedrop denk ik dat er eigenlijk nog een hele hoop uit die Wii U te halen valt. Kijk wat Nintendo met de 3DS heeft gedaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!
PuDy schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 22:55:
Tjah, Nintendo is zich gaan richten op een jongere doelgroep. Games als Mario en Zelda spreken de wat oudere gamer tegenwoordig minder aan. Dat ze daarbij een veel zwakkere console hebben, helpt natuurlijk ook niet. De support van 3rd party developers is daardoor gewoon matig. De tablet is wel erg handig en ik verwacht daarbij wel wat leuks, maar heeft minder impact dan de Wii en het is dan ook te verwachten dat ie minder gaat scoren. Heck, de verkoopcijfers zijn ook gewoon minder.

Niet dat ik meteen negatief wil zijn. Die nieuwe Mario lijkt me wel gaaf en ook andere games spreken wel aan, juist omdat ze altijd wel wat nieuwe dingen proberen. Maar ik heb het idee dat Nintendo toch iets te vroeg is geweest. Bij de Wii konden ze nog meeliften op de (gefabriceerde) consolewar tussen Microsoft en Sony. Daar vallen ze nu eigenlijk volledig buiten. Plus het feit dat ze een "normale" Nintendo Direct uitzenden, voorspelt ook niet veel goeds. Al zou het me niet verbazen als ze nu ook niet veel laten zien en in Tokio voor de headlines gaan. Die zien ook wel dat het nu niet slim is om op te gaan boxen tegen alle nieuwe titels die de overige 2 gaan laten zien. Net als dat je nu waarschijnlijk niet veel nieuwe pc-titels zult gaan zien. Je bent gek als je nu als pc-only ontwikkelaar je weg gaat proberen te banen tussen al het MS/Sony nieuws. Dan liever een apart evenement of misschien Gamescom om je product in de picture te zetten.

Al zullen ontwikkelaars als Ubisoft, EA en Activision toch wel wat games ook naar andere platformen brengen, maar zullen de next-gen titels voorlopig even de dienst uitmaken, simpelweg omdat daar nu de meeste aandacht naar uit zal gaan.

Feit blijft dat we waarschijnlijk een heleboel mooie games gaan zien. Niet alleen nieuwe delen, maar ook een heleboel nieuwe IPs. Games waar we nog niet van gehoord hebben en ontwikkelaars die al maanden zoniet jaren bezig zijn met hun nieuwe kindje. Dát is hetgeen waar ik nu vooral naar uitkijk. Sure, er zullen safe-bets bij zitten, maar ik denk wel dat er dit jaar meerdere games de watchdog-verassing van vorig jaar gaan evenaren.

[Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 04-06-2013 23:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-05 21:34
Ik ben juist heel erg benieuwd naar Nintendo op de E3.
Bij Sony en Microsoft lijkt het vooral te gaan om graphics, en dat interesseert me niet. Die kwaliteit heb ik allang op mijn pc. Ik wil innovatieve gameplay en Nintendo lijkt het enige bedrijf die daar nog mee bezig is.

Ik ga binnenkort een 3DS aanschaffen, dus ben ook erg benieuwd wat voor games daarvoor aangekondigd gaan worden. Ik hoop nog steeds op een nieuwe Golden Sun.. men mag dromen :P

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:37
Beakzz schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:19:
[...]

Het is inderdaad geen grote stap en het verschil zal inderdaad meer in kartelrandjes en fps zitten , maar het voordeel is dat bedrijven weer even meer toe kunnen voegen als ze willen. Zoals een Grid 2 die geen cockpitview kan toevoegen , een SSX die geen splitscreen aan kan en een Fifa wat kartonnen publiek langs de zijkant heeft staan. Als we de ontwikkelaars mogen geloven heeft het ontbreken van deze dingen te maken met de limieten van de huidige generatie consoles.

Dat moet dus even geen probleem meer zijn en ik hoop dan ook echt dat ze niet op graphics gaan focussen , maar op geloofwaardige AI en een geloofwaardige wereld.

Net als Bioschock Infinite die overal hoge cijfers kreeg, maar mij totaal niet kon boeien door de "poppen" die de mensen in de stad moesten voorstellen. Ze reageren niet of nauwelijks op je en kunnen net 1 zin zeggen. Dat haalt voor mij alle fun uit een spel en ben dan ook niet verder dan 2,5 uur in het spel gekomen.

Ik hoop dat de E3 me wat dat betreft goed nieuws gaat brengen en zo min mogelijk kinect 2.0 en PS eye gezeur :+
Ik denk zelf wel dat er veel verschil zal zijn in Grapichs. Waarom?

Er zijn een stuk meer mogelijkheden met de nieuwe engines terwijl de huidige engine al ruim 2 jaar het max uit de console kan halen. Frostbite was leuk gezien je daar ook echt alles mee kan slopen. Maar FrostBite 2 Zal een stuk meer mogelijkheden hebben. Zo ook de CoD Ghost engine die opnieuw opgebouwd is volgens ActiVision. Zie anders ook deze video...

Let niet op het commetaar :+ ik kon de orginele niet zo snel terug vinden..

Maar zoals je in de video kan zien.. Handen die er eindelijk stuk beter uitzien en. alle gewrichten die normaal kunnen bewegen zal ook een groot deel helpen in de gameplay leuker te maken.

natuurlijk gameplay is belangrijk. Maar als de grapichs de gameplay leuker en beter maken dan is de keuze makkelijker gemaakt.

Kijk naar CoD:BLOPS.. Je ziet zeker in het zombie gedeelte dat alles er oudbakken uitziet.. Nieuwe engine nieuwe mogelijkheden. en de objecten in het spel zullen er een stuk beter uitzien zo ook de omgeving.
Dus ja zelfde games, maar met mooiere grapichs, Zelfde games en meer mogelijkheden..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• To_Tall
kazuka schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:53:
Wellicht ook handig te vermelden dat Konami een Pre-E3 show doet op 6 juni (ja, overmorgen dus al!). Deze is hier te volgen: http://events.konami.com

Kan interessant zijn voor o.a. de MGS en PES fans en wellicht hebben ze nog een verassing in petto.
Denk alleen dat NEX gen games niet aan bod komen. MS en Sony willen toch echt wel de eerste zijn om dat te laten zien al sony geen idee. MS wil nog wel een hoop eerst zelf showen..

Ik weet ook niet of Konami al een licentie heeft voor de PS4 en X1

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-06 10:37
Avioto schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 23:34:
Ik ben juist heel erg benieuwd naar Nintendo op de E3.
Bij Sony en Microsoft lijkt het vooral te gaan om graphics, en dat interesseert me niet. Die kwaliteit heb ik allang op mijn pc. Ik wil innovatieve gameplay en Nintendo lijkt het enige bedrijf die daar nog mee bezig is.

Ik ga binnenkort een 3DS aanschaffen, dus ben ook erg benieuwd wat voor games daarvoor aangekondigd gaan worden. Ik hoop nog steeds op een nieuwe Golden Sun.. men mag dromen :P
Vergeet indie games niet. :) Maar dan moet je vooral op de PC zijn.
Hoewel de PS3 ook wat mooie exclusives heeft: Journey, Super Stardust, ... of bv het aankomende Rain.
De meeste Xbox indies komen later ook naar PC dus op zich is dat geen verkoopspunt: Bastion, Fez, ...

Ben echt blij bijvoorbeeld dat het Survival Horror genre de laatste jaren terug in trek is. Komt vooral doordat de PC-only Amnesia The Dark Descent zo ongelofelijk populair is. En uiteraard het succes van Slender, maar die kwam pas jaren later.
Kijk bv op http://www.bubblews.com/n...s-to-look-forward-in-2013
Groot deel komt enkel op PC uit.

• beuker19
  • Laatst online: 03-06 20:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

To_Tall schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 23:51:
[...]

Ik denk zelf wel dat er veel verschil zal zijn in Grapichs. Waarom?

Er zijn een stuk meer mogelijkheden met de nieuwe engines terwijl de huidige engine al ruim 2 jaar het max uit de console kan halen. Frostbite was leuk gezien je daar ook echt alles mee kan slopen. Maar FrostBite 2 Zal een stuk meer mogelijkheden hebben. Zo ook de CoD Ghost engine die opnieuw opgebouwd is volgens ActiVision. Zie anders ook deze video...
[video]

Let niet op het commetaar :+ ik kon de orginele niet zo snel terug vinden..

Maar zoals je in de video kan zien.. Handen die er eindelijk stuk beter uitzien en. alle gewrichten die normaal kunnen bewegen zal ook een groot deel helpen in de gameplay leuker te maken.

natuurlijk gameplay is belangrijk. Maar als de grapichs de gameplay leuker en beter maken dan is de keuze makkelijker gemaakt.

Kijk naar CoD:BLOPS.. Je ziet zeker in het zombie gedeelte dat alles er oudbakken uitziet.. Nieuwe engine nieuwe mogelijkheden. en de objecten in het spel zullen er een stuk beter uitzien zo ook de omgeving.
Dus ja zelfde games, maar met mooiere grapichs, Zelfde games en meer mogelijkheden..
_O- _O- _O- Zelden zo gelachen.
Heb je de laatste 2 weken onder een steen geleefd :)
CoD krijgt geen nieuwe engine gewoon een doorontwikkeling.
Maar als je hier van onder de indruk bent ben je wel heel snel tevreden :+
Ik hoop dat MS en Sony toch wat meer grafisch geweld laten zien dan CoD (is gewoon een lachertje) want anders haak ik wel af in de hele next-gen gebeuren.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-06 11:53

CR1691

Hero of Time

Ik kijk enorm uit naar Dragon Age 3! Hopelijk zet BioWare een ijzersterke game neer. Helaas gaat Mass Effect 4 nog wel even duren :(. Misschien gaan we ook iets zien van Casey Hudsons nieuwe BioWare project?

TellTale gaat denk ik ook het nieuwe seizoen van The Walking Dead showen, hier zijn wat teasers:

[Voor 9% gewijzigd door CR1691 op 05-06-2013 10:09]

PSN: Finally_Chris

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Die tweede wil niet echt lukken :+, dan maar een linkje

http://www.youtube.com/wa...er_embedded&v=jY0c_89Q6t4

[Voor 31% gewijzigd door CR1691 op 05-06-2013 10:10]

• Avioto
Asgaro schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 01:05:
[...]
Vergeet indie games niet. :) Maar dan moet je vooral op de PC zijn.
Hoewel de PS3 ook wat mooie exclusives heeft: Journey, Super Stardust, ... of bv het aankomende Rain.
De meeste Xbox indies komen later ook naar PC dus op zich is dat geen verkoopspunt: Bastion, Fez, ...
Ja, ik stik van de indie games op de pc :P
Maar wanneer Beyond uitkomt, ga ik weer een PS3 aanschaffen. Dus dan zal ik games als Journey en Rain ook zeker proberen :)

Voor indiegames hoef je geen Xbox te kopen inderdaad. En als ik de verhalen zo hoor, word het niet beter op de Xbox One. Ik snap ook niet dat Indie developers de Xbox nog serieus nemen, er zijn tegenwoordig zat andere platformen waar je je games kan verkopen.

Ben wel blij dat Sony indiegames op de voorgrond zette bij de PS4 reveal. Hopelijk zetten ze dat door op de E3 :)

• Dubrillion
  • Laatst online: 02-06 13:25
Jaaa Dragon Age III.
Hopelijk borduurt deze verder op de gameplay van deel I ipv deel II.
Deel I was geniaal.

Verder ben ik ook erg benieuwd naar de 3DS Lineup. Ik wil ook een XL gaan aanschaffen :D

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:38
Avioto schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:43:
[...]

Ja, ik stik van de indie games op de pc :P
Maar wanneer Beyond uitkomt, ga ik weer een PS3 aanschaffen. Dus dan zal ik games als Journey en Rain ook zeker proberen :)

Voor indiegames hoef je geen Xbox te kopen inderdaad. En als ik de verhalen zo hoor, word het niet beter op de Xbox One. Ik snap ook niet dat Indie developers de Xbox nog serieus nemen, er zijn tegenwoordig zat andere platformen waar je je games kan verkopen.

Ben wel blij dat Sony indiegames op de voorgrond zette bij de PS4 reveal. Hopelijk zetten ze dat door op de E3 :)
Dat heb ik nou ook de laatste tijd. Speel tegenwoordig steeds meer indie games :9
Ze zijn vaak leuker dan de big budget games en hebben een leuk prijsje.
Ik vermaak mij op dit moment echt kostelijk met "Thomas was alone" die ik via PS+ heb. Echt bizar hoe leuk een spel kan zijn met simpele blokjes en balkjes _/-\o_

Computer says no

• Beakzz
Yup en wat dat betreft ziet het er goed uit voor de Vita. Indie games die ik nooit speelde op het grote scherm ( vreemd genoeg wel bleef kopen :+) speel ik op de Vita tot op het bot. Thomas was erg leuk idd ( moet de dlc nog checken trouwens ) en nu zit ik weer in Limbo :)

• Asgaro
LIFESTREAM INFO

Meer dan 40 games worden geshowcased...

The legends are true! We’ll once again be livestreaming E3 worldwide over four gut-busting days during the videogame-iest time of the year. The live E3 broadcast (available in nine languages!) begins this Monday, June 10th at 5:30pm Pacific/8:30pm Eastern with the PlayStation E3 2013 Press Conference, the most exciting (and most Tweeted-about) event on the PlayStation calendar.

Then, starting Tuesday, June 11th at noon Pacific Time, we’ll kick off three days of our PlayStation LiveCast show featuring gameplay demos and developer interviews for zillions of upcoming PS4, PS3 and PS Vita games. Expect to see Beyond: Two Souls from Quantic Dream, Destiny from Bungie, DriveClub from Evolution Studios, The Evil Within from Tango GameWorks, Gran Turismo 6 from Polyphony Digital, inFAMOUS: Second Son from Sucker Punch Productions, Killzone: Shadow Fall and Killzone Mercenary from Guerrilla Games, The Last of Us from Naughty Dog, Tearaway from Media Molecule, Wolfenstein: The New Order from MachineGames and many, many more. All told, we’re planning to showcase more than 40 games across PS4, PS3 and PS Vita.

You’ll find the livestream right here on PlayStation.Blog, PlayStation.com, Ustream, a full-fledged virtual E3 booth complete with livestream in PlayStation Home, Facebook, and Google Plus. You’ll be able to watch E3 live directly on your PS3, too — look for the icon under your XMB’s What’s New section. PS Vita’s Nico Nico video app is in on the action too, supporting a feed of our E3 livestream. And if you’ can’t make the livestream, fret not: We’ll be heaping the live segments into PlayStation’s YouTube page as quickly as possible for later viewing.

Here’s the full live schedule; set those alarms and bookmarks!
Monday, June 10th | PlayStation E3 2013 Press Conference | 5:30pm Pacific Time
Tuesday, June 11th | PlayStation LiveCast show | 12:00pm to 6:00pm Pacific Time
Wednesday, June 12th | PlayStation LiveCast show | 10:00am to 6:00pm Pacific Time
Thursday, June 13th | PlayStation LiveCast show | 10:00am to 6:00pm Pacific Time
We could use a little help from you, too. Leave your questions for the games listed above in the comments below — we’ll post the best to the developers live (and yep, you’ll get full credit). We’ll be snagging questions from Twitter too, so it will pay to follow along live.
http://blog.us.playstatio...-it-live-starting-monday/

• DeBaroN
  • Laatst online: 20:24
PlayStation E3 2013 Press Conference Live Stream and LiveCast Show

Zozo:
Twitch komt met vele livestreams van E3 demonstraties
Twitch is een bekende website voor het hosten van livestreams en dit is dan ook precies wat de website gaat doen tijdens de E3. Op Twitch kun je tijdens de E3 live demonstraties van een heleboel games volgen.

Het live streamen van de demonstraties zal te volgen zijn via de officiële stream van Twitch en begint op 11 juni. Helaas zitten we met een tijdverschil van negen uur tussen Nederland en Los Angeles dus de meeste demonstraties zijn voor ons 's nachts. De eerste demonstratie begint om 21:00 uur. Hieronder hebben we het hele schema voor je, al helemaal omgezet naar Nederlandse tijd:

Dinsdag, 11 juni 2013:

21:00 - Saints Row IV
21:20 - Dungeon Defenders 2
21:40 - The Bureau: XCOM Declassified
22:00 - Charlie Murder
22:15 - Ascend: Hand of Kul
22:30 - Thief
22:45 - Murdered: Soul Suspect
23:15 - Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist
23:30 - Een nog onbekende titel van Sony en Santa Monica Studio
00:00 - Fantasia: Music Evolved!
00:15 - Een nog onbekende titel van Adult Swim Games
00:30 - Borderlands 2: Tiny Tina's Assault on Dragon's Keep DLC
01:00 - Super Time Force
01:15 - Watch Dogs
01:30 - Angry Video Game Nerd Adventures
02:00 - Een nog onbekende titel van Warner Bros. Interactive Entertainment
02:30 - Een samenvatting van de eerste E3-dag met Dennis Fong, CEO van Raptr

Woensdag, 12 juni 2013:

19:30 - Call of Duty: Ghosts
19:45 - Destiny
20:00 - Een nog onbekende titel van Respawn Entertainment en Electronic Arts
20:35 - DuckTales Remastered
21:00 - Een nog onbekende titel van PopCap en Electronic Arts
22:00 - Een nog onbekende titel van Microsoft Studios
22:30 - LEGO Marvel Super Heroes
22:45 - Quantum Break
23:00 - Een nog onbekende titel van Ubisoft
23:15 - Een nog onbekende titel van Warner Bros. Interactive Entertainment
23:30 - Batman: Arkham Origins
00:00 - The Wolf Among Us
00:15 - Skylanders Swap Force
00:45 - Yaiba: Ninja Gaiden Z
01:00 - Een nog onbekende titel van Microsoft Studios
01:30 - Black Gold Online
02:00 - Defiance
02:30 - Een samenvatting van de tweede E3-dag

Donderdag, 13 juni 2013:

19:30 - Final Fantasy XIV: A Realm Reborn
19:45 - Rayman Legends
20:00 - The Elder Scrolls Online
20:15 - Wolfenstein: The New Order
20:30 - The Evil Within
20:45 - Assassin's Creed IV: Black Flag
21:00 - Dead or Alive 5 Ultimate
21:15 - Scribblenauts Unmasked: A DC Comics Adventure
21:30 - Dragon's Prophet
22:00 - Warframe
22:15 - Need for Speed: Rivals
22:30 - Dust 514
23:00 - Solstice Arena (mobiele game)
23:45 - Magic 2014: Duels of the Planeswalkers
00:00 - Een nog onbekende titel van Microsoft Studios
01:00 - Breach & Clear (mobiele game)
01:30 - Een samenvatting van de derde E3-dag

Enkele titels hiervan zijn nog niet aangekondigd, maar waarschijnlijk komen die tijdens de persconferenties op maandag 10 juni wel tevoorschijn. Er zijn in ieder geval meer dan genoeg games om naar uit te kijken tijdens de Electronic Entertainment Expo 2013.
Ziet er uit als een handige lijst. Zal kijken of ik die in de TS zal verwerken (of een linkje opneem)

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Voor de liefhebbers, over een half uurtje begint Konami's Pre E3 show. Met in elk geval Metal Gear Solid V, PES 2014 en de nieuwe Castlevania game:
http://events.konami.com

of als die te traag is:
http://www.gamespot.com/s...t=konami-pre-e3-show-2013

• Avioto
Hier ook nog een stream, van Twitch:
http://www.gamer.nl/achte...eams-op-een-rij-nu-konami

Ben erg benieuwd naar PES en hun nieuwe engine :)

• kladblokje
  • Laatst online: 02-06 08:40
twitch stream is niet stabiel en de konami site ligt eruit :(

edit: hele show is beschikbaar op gamespot

[Voor 27% gewijzigd door kladblokje op 06-06-2013 19:08]

• Avioto
Oh, Kiefer Sutherland speelt Snake in Metal Gear 5 :)

Dat stukje van PES viel erg tegen, ze vertellen niks nieuws helaas.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ja, dat van Kiefer wist ik ook nog niet. Wel een goeie stem denk ik maar de fans hadden toch graag David Hayter weer gezien gok ik.

Nieuwe Castlevania ziet er tof uit, heb erg genoten van Lords of Shadow met een erg cool einde natuurlijk. Wel jammer dat deze niet op de next-gen consoles uitkomt.
Hier de video via youtube:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jRvnyT1R8J8]

Ik zal hem zo even in de TS opnemen.

Edit:
Eerste indruk: geen verkeerde games in aantocht. Vaag dat ze alles weer met vertalers doen. Dat is met zo'n evenement altijd zo jammer. De visuele presentatie is namelijk mooi gedaan, maar die interviews zijn imo erg awkward.
PES met nieuwe engine dus, gebaseerd op die Fox engine van MGS5. Zitten leuke technieken bij, al vraag ik me af of ze bij EA niet al veel verder zijn. Bij MGS vind ik de keuze voor Kiefer wel opvallend. Die vind ik nooit zo geweldig met gezichtsanimaties (beweegt erg weinig). Wel heeft ie een herkenbare stem, dus dat is wel gaaf.
Die Castlevania game boeide me weinig. Is niet echt mijn ding. Ziet er niet verkeerd uit, maar vond hem niet zo heel indrukwekkend. Wat me wel interesseerde is dat ze alles zonder laadtijden willen doen.
En ja die Dracula intro. Ik weet niet of ik daar nog wat over moet zeggen. Wat een slechte intro. Ik snap dat je voor het b-sfeertje wilt gaan maar hij was gewoon erg slecht.

Jammergenoeg dus niet echt veel interessant nieuws erbij. Snap wel dat ze zo'n pre-e3 show hebben gedaan. Ze hadden immers niet zo heel veel boeiends te melden en ik denk dat ze hier toch nog wel wat headlines mee halen. Ik vraag me echter af of ze nu niet alleen games aan het maken zijn voor liefhebbers van hun bestaande games. Krijg niet echt het idee dat ze een nieuwe doelgroep proberen aan te spreken maar meer van hetzelfde bieden. Had liever nog een (op het westen georienteerde) nieuwe franchise gezien. Capcom heeft wat dat betreft toch iets meer afwisseling. Remember me is imo een best westerse titel (jammer dat daarbij de combat wat saai is maar het heeft een mooi verhaal).

[Voor 86% gewijzigd door Martinspire op 06-06-2013 19:58]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Butch_NL
Ik was best onder de indruk van de trailer van Castlevania, al moet ik de eerste nog steeds spelen :P. Ben het wel met Martinspire eens dat de intro van Dracula wel wat beter had gemogen, ook in de lijn van de rest van de trailer.

Tja, hoewel iedereen het zal willen hebben over de next gen, zit de current gen ook niet bepaald zonder leuke games.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-03 09:08
Misschien beter hier dan in het Xbox One topic (het gaat misschien wel over de Xbox 360 :) )

Microsoft Phil Spencer: There's Xbox E3 reveal that nobody has guessed

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
EgMaf schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 21:23:
Misschien beter hier dan in het Xbox One topic (het gaat misschien wel over de Xbox 360 :) )

Microsoft Phil Spencer: There's Xbox E3 reveal that nobody has guessed
Misschien wordt Live wel goedkoper. :+

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 19:52
Lekkere kloten tijden voor Europeanen :X :'( . Normaal gesproken blijf ik er wel voor op, maar toen had ik geen full-time baan.

• Beakzz
bram1984 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 23:15:
[...]

Misschien wordt Live wel goedkoper. :+
Waarschijnlijk is Xbox live altijd gratis geweest , maar heb je onbewust voor de Xbox One gespaard en wordt hij naar je toegestuurd :+

Maar serieus, ik hoop dat ze me gaan verrassen. De ps4 staat nu hoger op mijn verlanglijstje (zeker nu Planetside 2 aangekondigd is _/-\o_ ) en Xbox is me hard aan het kwijtraken als diehard fan die ik ooit was.

Kinect doet me niks (of het moet nu echt veeeeel beter werken) en als ik mijn Xbox aan zet heb ik gewoon niet meer het gevoel dat ik een echte console aanzet door reclame en films in het openingsscherm.

Als ze alleen maar een optie gaven dat je dat allemaal kan negeren. Ik wil een goede mediaspeler en een goede console. Absoluut geen mix.

• SToRM666

Haha, briljant :D

• Asgaro
Haha, Kaz Hirai werd op een interview gevraagd wat hij vond van al de memes en GIFs rond zijn figuur. :P

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=580381

Laat de grote gif's achterwege.

[Voor 30% gewijzigd door Sn0wblind op 09-06-2013 12:52]

Grote update aan de TS. Allerlei linkjes toegevoegd en officiële livestream pagina's erbij gezet. Moet nu een stuk handiger zijn om wat meer info te vinden. Merk wel dat er aardig wat mensen uit Nederland richting LA gaan. Mooi om te zien :)

• Asgaro
Martinspire schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 18:34:
Grote update aan de TS. Allerlei linkjes toegevoegd en officiële livestream pagina's erbij gezet. Moet nu een stuk handiger zijn om wat meer info te vinden. Merk wel dat er aardig wat mensen uit Nederland richting LA gaan. Mooi om te zien :)
Mooi werk! :)
Heb eerlijk gezegd zelden hier op GoT startposts gezien die zo goed gebruik maken van de "native" opties met de code (gekleurde hoofdingen + de tabel).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:31
Wat ik graag wilde zien was: Fallout 4..
Edit: Erg mooie OP!

[Voor 20% gewijzigd door Ps3gamer91 op 09-06-2013 11:15]

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zit in Spanje, zonder wifi. Ik heb 40mb per dag te verstoken met 3G. Ik zoek dus een livestream met tekst en af en toe een foto van de MS conferentie. Doen ze dat tegenwoordig nog? Of is alles video?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Op Polygon en TheVerge doen ze regelmatig een liveblog van grote evenementen, denk dat je daar de beste kans hebt.

http://www.polygon.com/20...-at-e3-live-show-schedule

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bram1984
Ps3gamer91 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 11:14:
Wat ik graag wilde zien was: Fallout 4..
Edit: Erg mooie OP!
En waarom nu niet meer?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:31
Omdat ik vorig jaar dacht dat het op de huidige E3 wel zou komen. Helaas niet. Weet nu niet echt wanneer ik Fallout 4 kan verwachten...

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 19:55

v8power67

Psn: Mausosaurus

Iemand een idee hoe ik de streams van e3 kan kijken op mn mede8er 500x2? Wil namelijk mijn pc niet beneden op de tv aansluiten teveel werk. Zou graag via pc de conference naaar mn mediaplayer streamen. Is dit mogelijk?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-05 22:20

Arx

Two Thoughts Ahead!

PWM schreef op zondag 09 juni 2013 @ 11:23:
Ik zit in Spanje, zonder wifi. Ik heb 40mb per dag te verstoken met 3G. Ik zoek dus een livestream met tekst en af en toe een foto van de MS conferentie. Doen ze dat tegenwoordig nog? Of is alles video?
Engadget is misschien iets voor je. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• To_Tall

Acties:
  • 0Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 20:20
Vond call of duty ghosts er goed uitzien :). Heb weer zin in de komende dagen :)

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0Henk 'm!
Mja het is niet verkeerd. Sfeer is in ieder geval prima en je weet wel wat je met een call of duty kunt verwachten; als er iets fout gaat, dan gaat het ook goed fout.
Die hond is ook wel geinig, ik vraag me af of dat verder nog terugkomt in de SP. Ben in ieder geval blij dat er in de SP weer wat sluipen in zit. Constant maar rambo uithangen vond ik op den duur wel wat nep. Animaties en modellen zien er in ieder geval prima uit dus ik denk dat deze ook wel weer een goede kans maakt om in mn gamescollectie te komen. Verwacht echter niet dat ie Battlefield gaat overtreffen, maar ik ben dan ook meer een Battlefield-man.

[Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2013 20:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 20:20
Dat die Battlefield gaat overtreffen geloof ik ook niet :) Maar het is wel degelijk een grafische stap voorwaarts ten opzichte van de laatste COD's, in ieder geval van wat ik er nu van heb gezien :). En de sfeer en chaos is volgens mij weer prima.

En ook al zeik ik ook met regelmaat op de COD-serie, ik heb ze allemaal, en ook redelijk online gespeeld, behalve Modern Warfare 3. MW3 heb ik vanwege het killstreakdrama wat MW2 heeft niet gekocht :)

[Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2013 20:38]

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:06
PWM schreef op zondag 09 juni 2013 @ 11:23:
Ik zou zeggen, vier lekker vakantie. Dat kijk je wek terug in Nederland, of kees wat info morgen op websites.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• To_Tall
Ik vond de animaties van COD:Ghost er erg goed uitzien. De hond springt loopt en rent exact hetzelfde als onze hond :) We hebben sinds 2006 een duitse herder in de familie, nu ik al ruim 4 jaar niet meer thuis woon mis ik hem nog elke dag :)

Afhankelijk van je voorkeuren.. Ik kan maar niet wennen aan die wezeloze grote mappen en gefragmenteerde team spelers in Battlefield. CoD is vaak kleiner opgezet wat leuk is voor close combat. en wat meer actie.. Anyway..

Ik sla BF4 over en blijf CoD trouw..

E3 zal een hoop losmaken bij het publiek met betrekking tot de nieuwe consols. Ik zelf ga voor de Xbox One. Ookal kan ik niet makkelijk games uitwisselen wat ik al eerder niet deed. Maar ik kan begrijpen als je een kinderen hebt en dus meerdere consoles heb staan na x jaar dat het best lastig is.. Want je wilt niet voor elke consol dezelfde games kopen. Als pa CoD aan het doen is moet zoonlief gewoon Fifa kunnen spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• To_Tall
ToFast schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:01:
[...]

Ik zou zeggen, vier lekker vakantie. Dat kijk je wek terug in Nederland, of kees wat info morgen op websites.
Hmmm.. Ik moest echt een paar keer lezen wat je bedoelde met wek en kees.. :+
Wist niet dat kees info op websites zou zetten :+

BTW wie o wie van het t.net crew is naar E3?? en zal hij na zijn uitje van ruim een week nog vakantie vieren in de US?

[Voor 14% gewijzigd door To_Tall op 09-06-2013 21:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:58
Zo te zien gaat het morgen allemaal gebeuren! Erg veel zin in :) zal een levendig draadje worden hier gok ik

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0Henk 'm!
Eerste Forza 5 gameplay (teaser):

Ziet er nice uit, maar is wel te kort om er iets over te kunnen zeggen.

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05 20:16
Ik zie geen gameplay hoor ?
Ik wil ingame gameplay zien ... Niet dit soort mooie beelden die me niets zeggen.
Gameplay is misschien het verkeerde woord, maar het is wel met de engine zelf gemaakt, ergo het is wat de X1 in ieder geval aankan. Ofwel:

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Waar is de optie "Ik ga niet kijken, want de WWDC gaat voor" optie :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Iemand toevallig de link al gelegd tussen de game Watch_Dogs en het huidige nieuws van de NSA en PRISM?

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik shcakel vanavond om 6 uur in op een livestream en dan kijk ik wel hoe ver ik kom, maar die van Sony is wel erg laat (ondanks dat ik werkloos ben :P) had graag gezien dat die ipv die van Ubisoft of EA was geweest, maar daar doe je niets aan :P.

Kijk wel hoelang ik het uithoud want live kijken is toch wel iets leuker dan achteraf wanneer je de helft van de highlights al gehoord/gelezen hebt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-05 10:30
Hier kun je al een hoop zien van de E3.
http://imgur.com/a/7UCkL

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Anoniem: 458366

Weer nieuwe hints en geruchten deze ochtend.. Ubisoft gaat waarschijnlijk Beyond Good & Evil 2 aankondigen (Gehint via hun Facebook-pagina) en een nieuwe Brothers in Arms _/-\o_

• Butch_NL
Anoniem: 458366 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:29:
Weer nieuwe hints en geruchten deze ochtend.. Ubisoft gaat waarschijnlijk Beyond Good & Evil 2 aankondigen (Gehint via hun Facebook-pagina) en een nieuwe Brothers in Arms _/-\o_
Die laatste zal wel de missing in action versie van Gearbox zijn, schat ik zo in, die na een hoos aan kritiek verwezen is naar de prullenmand.

• Awaken1
  • Laatst online: 24-05 12:46

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Anoniem: 458366 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:29:
NIEUWE BROTHERS IN ARMS :o

I want :D

• SToRM666
Ik zit nog altijd te twijfelen of ik mijn wekker om 3u ga zetten om even te kijken of dat ik gewoon vroeg ga opstaan en dan dus alles achteraf bekijk. Wat zijn de anderen hier van plan?
Martinspire schreef op maandag 10 juni 2013 @ 00:03:
Gameplay is misschien het verkeerde woord, maar het is wel met de engine zelf gemaakt, ergo het is wat de X1 in ieder geval aankan. Ofwel:
[afbeelding]
De engine van GT5 kan ook enorm mooie auto's laten zien, maar dat is nog altijd een groot verschil met de uiteindelijke graphics als je aan het spelen bent.

[Voor 16% gewijzigd door SToRM666 op 10-06-2013 09:54]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Grote dag vandaag. Ben toch wel benieuwd naar de MS presentatie. Hebben ze dingen gewijzigd, wat zal de prijs worden en welke exclusives gaan ze ons tonen? Ik gok op Halo 5 (teaser), nieuwe Banjo van Rare, nieuwe IP van Epic, Forza 5 natuurlijk, Quantum Break natuurlijk, Ryse natuurlijk en de rest zal een hoop Kinect (onzin) zijn.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

SToRM666 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:51:
Ik zit nog altijd te twijfelen of ik mijn wekker om 3u ga zetten om even te kijken of dat ik gewoon vroeg ga opstaan en dan dus alles achteraf bekijk. Wat zijn de anderen hier van plan?

[...]

De engine van GT5 kan ook enorm mooie auto's laten zien, maar dat is nog altijd een groot verschil met de uiteindelijke graphics als je aan het spelen bent.
Alles rustig nakijken de dag erna. Dit jaar de perso's van Sony en MS gezien en die vond ik achteraf niet mijn tijd waard. Bovendien krijg je de helft toch niet mee. Lekker 's ochtends bij het ontbijt alles rustig nalezen.

• bram1984
CR1691 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:58:
[...]

Alles rustig nakijken de dag erna. Dit jaar de perso's van Sony en MS gezien en die vond ik achteraf niet mijn tijd waard. Bovendien krijg je de helft toch niet mee. Lekker 's ochtends bij het ontbijt alles rustig nalezen.
Vorig jaar bedoel je? Ze zijn ook lekker vergelijkbaar. Er worden nu next gen consoles getoond inclusief de games. 8)7

• Beakzz
bram1984 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:12:
[...]

Vorig jaar bedoel je? Ze zijn ook lekker vergelijkbaar. Er worden nu next gen consoles getoond inclusief de games. 8)7
Nee hij heeft het over dit jaar natuurlijk. Als je 8)7 wilt gebruiken moet je ff nadenken of Sony en Microsoft dit jaar al een persconferentie hebben gehouden.

Vorige van Playstation gewoon snachts gekeken en dat ga ik zeker weer doen. Het is gewoon veel leuker dan achteraf en als het tegenvalt heb ik pech. Heb dinsdag gewoon tot 11:00 vrij genomen :p

• CR1691

CR1691

Hero of Time

bram1984 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:12:
[...]

Uh dit jaar hebben Sony en MS toch echt al een persco gegeven hoor :+.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:26

BM

Moderator Spielerij
Beakzz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:17:
[...]
Vorige van Playstation gewoon snachts gekeken en dat ga ik zeker weer doen. Het is gewoon veel leuker dan achteraf en als het tegenvalt heb ik pech. Heb dinsdag gewoon tot 11:00 vrij genomen :p
Zou die van Sony ook graag zien, maar 2 uur (toch?) is me toch echt ff te laat. De PS4 aankondiging was om 11 uur ofzo meen ik, en dat ging nog netaan :) Toch blij dat MS hun presentaties op een voor ons schappelijker tijdstip geeft.

Begin nu stiekem toch wel erg nieuwsgierig te worden naar vanavond :) Hoop wel dat die 'speciale game' waar Phil Spencer op hintte wat anders is dan World of Tanks trouwens :p

[Voor 7% gewijzigd door BM op 10-06-2013 10:27]

Xbox
Even the dark has a silver lining

• bram1984
Beakzz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:17:
[...]

Nee hij heeft het over dit jaar natuurlijk. Als je 8)7 wilt gebruiken moet je ff nadenken of Sony en Microsoft dit jaar al een persconferentie hebben gehouden.

Ook die kun je ook zo lekker vergelijken. Een next gen reveal waarbij beide partijen zo min mogelijk willen prijsgeven. O-)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De eerste trailers en Gameplay komen al naar buiten.

Nieuwe WatchDogs trailer
http://vimeo.com/67988814#

15Minuten cod Gameplay.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1 2 3 ... 24 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee