Welkom in het E3 2014 topic!
(9) 10, 11, 12 juni wordt wederom de Electronic Entertainment Expo gehouden in de Convention Center in Los Angeles. De grootste gamesbeurs van de wereld elk jaar een grote bron van gamenieuws. Dit jaar is het de 20e keer dat hij wordt gehouden!

Op maandag 9 juni beginnen we met de persconferenties van Microsoft en EA. In de nacht van 10 juni hebben we de conferenties Sony en Ubisoft. Nintendo geeft net als vorig jaar geen conferentie, maar houdt wederom een digitaal evenement.

Op 10 juni gaat dan de beurs van start en zal er weer een heleboel nieuws verschijnen van speelsessies, gamepresentaties en interviews.

In dit topic kunnen we praten over het laatste nieuws, de heetste geruchten en de vetste filmpjes. Diverse Nederlandse media zijn aanwezig om verslag te doen. Ook de oude gamesites zoals Gametrailers, IGN en Gamespot zijn van de partij.

Er zal mogelijk wat overlap zijn met specifieke game-topics. Dit topic zal vooral draaien om de presentaties en wat er op de beurs afspeelt. Ook de frontpage zal hier aandacht aan besteden, dus verwacht veel nieuwtjes.

Let op: Dit is geen Playstation vs Xbox of ander rel-topic!

Persconferenties
Microsoft: 9 juni om 18.30 uur Nederlandse tijd
Natuurlijk gaat Microsoft het hebben over de Xbox One. Verder zullen de launches van wave 2 aan bod komen, het nieuwe gamesaanbod, de technische ontwikkeling, media-toevoegingen en meer. Grote knallers worden waarschijnlijk Halo 5, Forza Horizon 2, Gears 4 en een nieuwe game van Epic. Een ander gerucht is Cortana voor Xbox One.
Er is 7 mei een lijst gelekt van de mogelijke inhoud, al is het nog niet duidelijk hoe realistisch deze is. Het is namelijk erg toevallig dat die lijst 1 dag lekte na de lek van Sony. Ook de site en diens schrijver zijn vrij onbekend waardoor het toch een MS-fan/troll kan zijn. Neem het even met een korreltje zout dus. Discussie over de lijst kan beter in het X1 topic

De titel voor het evenement is dit jaar Xbox: Game On.

Meer info over de Xbox One is ook te vinden in het X1 topic: [NextGen] Het Xbox One Discussie-topic

Officiële livestream pagina: http://www.xbox.com/en-US/e3
Tweakers nieuwsbericht/stream: http://tweakers.net/nieuw...e-van-microsoft-live.html
Stream is ook beschikbaar op Xbox 360, Xbox One en Windows Phone via officiële apps. Kijk in de desbetreffende stores voor de download. Rond het evenement zal ook op de dashboard van Xbox 360 en Xbox One een handige link te vinden zijn.

EA: 9 juni om 21.00 uur Nederlandse tijd
Dit maal brengt EA 6 nieuwe projecten. Hierbij is het onbekend of ook de jaarlijkse series (Fifa, Madden, etc) hiermee worden bedoelt. Vorig jaar hebben ze in ieder geval teasers getoond van Mirrors Edge 2 en Star Wars: Battlefront 3, verwacht dus meer beelden. Of we ook weer een nieuwe Peggle krijgen is niet bekend. Verder zijn er geruchten van een nieuwe Battlefield en mogelijk een Star Wars titel. Dit zal echter niet 1313 zijn, die titel is geannuleerd.

Officiële livestream pagina: http://www.ea.com/e3
Tweakers nieuwsbericht/stream: http://tweakers.net/nieuw...electronic-arts-live.html

Ubisoft 10 juni om 0.00 uur Nederlandse tijd (nog niet definitief)
In 2012 wist Ubisoft te verbazen met Watchdogs (die eind mei dit jaar uit gaat komen). Vorig jaar werden The Division en The Crew getoond. Beiden moeten nog dit jaar uitkomen (fingers crossed). Van die laatste 2 is de kans groot dat we meer gaan zien, maar komt Ubisoft dit jaar wederom met een knaller? Ubisoft heeft nog geen games bevestigd, maar de kans op beelden van Assassins Creed Unity is groot, net als Assassins Creed: Comet, de game voor last-gen.

Officiële livestream pagina: http://uplay.ubi.com/
Tweakers nieuwsbericht/stream: http://tweakers.net/nieuw...tie-van-ubisoft-live.html

Sony: 10 juni om 03.00 uur Nederlandse tijd
Vorig jaar stond natuurlijk in het teken van de Playstation 4. Velen herinneren nog de bekendmaking van de prijs en de bash richting game-sharing met achteraf alle grappige gifjes van dien. Of ze ook dit jaar weer kunnen stunten is nog niet helemaal duidelijk, al is er wel een mogelijke lijst gelekt met de inhoud. Deze bron is overigens een stuk geloofwaardiger dan die van de lijst van MS. Toch moet ook deze lijst met een korreltje zout worden genomen. Discussie over de lijst kan beter in het PS4 topic

Meer info over de Playstation 4 kun je lezen in het PS4 topic: [PS4] PlayStation 4 - Deel 3

Officiële livestream: http://blog.eu.playstation.com/e3/
Tweakers nieuwsbericht/stream: http://tweakers.net/nieuw...rentie-van-sony-live.html

Nintendo: 10 juni om 18.00 uur Nederlandse tijd
Nintendo streamed wederom een presentatie en zal dus niet met groot evenement aanwezig zijn. De kans op nieuwe hardware is overigens vrij klein.

Meer info over de Wii U kun je lezen in het WiiU topic: Het Nintendo Wii U Topic - Deel 2

Officiële livestream: http://e3.nintendo.com/

Beurs
De stad Los Angeles is tijdens de E3 eventjes van ons, de gamers. Waar San Diego elk jaar omtovert in een walhalla voor de comic-fan, is de E3 toch altijd een belangrijk moment voor de die-hard gamer en is het voor menig het hoogtepunt van het jaar. Veel nieuws, veel interesse en indrukwekkende stands. Vooral de Westerse ontwikkelaars staan in de spotlight, daar waar de Tokio Gameshow en Gamescom Keulen ook hun steentje bijdragen.

Openingstijden
Dinsdag: 12.00 - 18.00
Woensdag: 12.00 - 18.00
Donderdag: 12.00 - 17.00

Tijdsverschil
Het tijdsverschil is 9 uur. Is het hier dus 0.00, dan is het daar 15.00. Het is daar overigens net als hier ook zomertijd.

Handig!
De officiele site van de beurs geeft je al aardig wat info over het evenement van dit jaar:
http://www.e3expo.com/

Handige links
Hier zijn enkele websites om in de gaten te houden (of later na te kijken):

SiteE3 site / schemaVideoreportages
GametrailersE3 site SchemaJa en live
IGN USE3 site SchemaJa en live
GamespotE3 site SchemaJa
YoutubeE3 siteNee

TweakersSchemaJa
Power UnlimitedOverzichtJa
Gamekings.tvSchemaJa en live
IGN BeneluxSchemaJa
Gamer.nlE3 site schemaJa
InsideGamerSchemaJa

Mis je jouw link? Geef het door via PM!

Overig
Deze TS wordt bijgehouden door Martinspire - admin van de GoT Xbox community GoTLive.nl Hier is ook een chatbox beschikbaar om over de E3 te discussieren. Zin om met wat Tweakers online te spelen op Xbox Live? Neem dan zeker een kijkje.

Wil je helpen met de TS of heb je tips? Stuur me een PM!

Updates:
9 juni: streams bijgewerkt.
10 mei: eerste opzet TS en start van topic.

Opmerking
In dit topic kun je terecht voor alles omtrent E3. Natuurlijk kun je ook in de andere topics erover praten en op IRC ben je van harte welkom. Probeer niet te ver van het onderwerp af te wijken en heb respect voor elkaars reactie. Mochten er problemen zijn of neem je aanstoot aan een reactie, geef dat dan aan via een Topicreport! (via de rapporteerknop bovenaan de pagina).

Ik ben zelf fan (geen fanboy, die zijn blind) van de Microsoft-platformen. Hierdoor ben ik niet helemaal op de hoogte van waar de PC-, Playstation- en Nintendo-fans op zitten te wachten. Dus mocht je een aanvulling hebben, meld het snel. Ik probeer zo objectief mogelijk te zijn in de TS, dus laat weten als er iets niet klopt/eerlijk is.

Vorige topics
E3 2013 topic
E3 2012 topic
E3 2011 topic

[Voor 205% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2014 16:41]

Martinspire - PC, PS4, X1

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-03 09:39
Yes eindelijk een E3 2014 topic. Goed werk Martin! Ook handig dat je even de NL tijden bij de verschillende streams hebt gezet.

Ik verwacht een ware titanenstrijd tussen MS en Sony, en dat is alleen maar goed voor ons gamers, want ze gaan allebei ongekend knallen deze E3. Nintendo wordt ook interessant om te zien wat voor 3rd party exclusives ze in de wacht hebben gesleept (Bayonetta 2 en ?)

[Voor 77% gewijzigd door Trishul op 10-05-2014 18:04]

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Verwacht ook een erg leuke E3. :)

Jammer dat die van Sony midden in de nacht is.

Wat ik hoop is dat ze lekker realistisch blijven ten aanzien van verwachtingen, en dan met name qua release dates. Het is zonde om in 2015 weer te moeten concluderen dat er wederom gehypte games worden uitgesteld.

Gamertag: VAS taijyn

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-03 16:17
Hier is de roadmap van EA te zien die ze hebben gepresenteerd in de aandeelhouders vergadering. De nog onbekende titel is waarschijnlijk een nieuwe Battlefront, en de andere onaangekondigde titels zullen dan Fifa 15, Madden 15, NBA Live 15, een nieuwe golftitel (Tiger Woods PGA?) en de Sims 4 zijn.

Hoe zit het trouwens met de Activision games? Aangezien die geen eigen persconferentie hebben. Call of Duty bij Microsoft, Destiny bij Sony en Skylanders bij...?

Sony zal trouwens wel meer gaan tonen van Project Morpheus verwacht ik.

Ik kan niet wachten op de E3, lekker de hele dag persconferenties kijken. En als de lijst van Sony (grotendeels) waar is dan blijf ik daar wel even voor wakker, wordt een korte nacht. :)

[Voor 18% gewijzigd door Mr Ton op 10-05-2014 18:18]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• uchiha tijntje
  • Nu online
Mr Ton schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 18:15:
Hoe zit het trouwens met de Activision games? Aangezien die geen eigen persconferentie hebben. Call of Duty bij Microsoft, Destiny bij Sony en Skylanders bij...?
Nintendo. ;)

Ik ben het meest benieuwd naar Uncharted, The Order, The Last Guardian en de nieuwe Guerilla IP. Laat maar komen die E3.

Van MS ben ik benieuwd wat Quantum Break nu precies is, en wat voor game The Samaritan nu precies gaat zijn.

[Voor 31% gewijzigd door bram1984 op 10-05-2014 18:42]

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-01 13:44
Ik kijk meestal enkel naar die van Microsoft omdat ik die van EA redelijk saai vind, Ubisoft en Sony zijn me wat te laat. Dit jaar gaat wel een leuk jaar worden verwacht ik, Microsoft die serieus moet uitpakken, want als Sony het nu weer beter doet gaat dat toch wel te zien zijn in de verkoopcijfers, nog meer. Maar daar dient dit topic natuurlijk niet voor, van Microsoft verwacht ik gameplay van Quantum Break vooral, en wie weet Halo, maar dat zal wrs wel een CGI trailer zijn.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:22
Ik ben ook erg nieuwsgierig naar de Microsoft presentatie, die hebben in 2013 natuurlijk iets laten liggen, ik verwacht gewoon dat ze dit jaar iets goeds gaan maken.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Trishul
Overigens kan deze E3 ook de E3 worden met de meeste verassingen:

MS:
- Waar werken de interne studios aan? Of nog beter, waar werken de nieuwe, voor ons nog onbekende studios aan (zoals Phil Spencer al aangaf)
- Crackdown 3 in 2015?
- Sunset Overdrive is al een AAA exclusive die de X1 in het najaar moet duwen, wat is die andere? Forza Horizon 2 of toch iets anders dan een racegame? (ik laat een mogelijke Halo 2: Anniversary even buiten beschouwing, want dat is net als TLOU remastered niet echt een exclusive of platform duwer)
- Gaat MS oude IP's reviven? Zoals Blinx, Too Human enz.

Sony:
- Sony Bend game
- Guerilla Games nieuwe IP
- Sony Santa Monica game (wordt het God of War IV of toch een nieuwe IP, of GOW4 met een nieuwe setting)
- Sony London game (wellicht een nieuwe IP, of misschien zelfs The Getaway 3 aangezien ze aan een 3rd person game werken)
- Waar werkt Guerilla Cambridge (ja, die bestaat ook) aan? Hoogstwaarschijnlijk werken ze weer aan een nieuwe Vita game.
- Nieuwe games van Sony Japan studios. Ze werken waarschijnlijk aan Project Beast (samen met From Software) dat sinds kort uitgelekt is, en zouden naar verluid nog twee andere games in ontwikkeling hebben. De ene in Gravity Rush 2, en wat is die andere?

Nintendo:
- Waar werkt Retro studios sinds eind 2013 aan? Een nieuwe Metroid wellicht?
- Gaat Nintendo nog wat doen aan hun succesvolle IP's, buiten Zelda en Mario om? Metroid, F-Zero en Star Fox bv.

Verder hoop ik dat we zo min mogelijk CGI trailers zullen zien.
TLOU geen platform duwer? Ik denk dat je je vergist in het aantal mensen dat deze game nog moet spelen hiervoor een PS4 halen. Die game wordt door velen gezien als de beste game van de vorige generatie. Die gaat echt wel PS4's over de toonbank laten vliegen.

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-02 14:48
Ik hoop dat ze ook even flink uitpakken met de PSVita maar dat zal wel weer tegenvallen.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-03 22:19
bram1984 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 19:32:
TLOU geen platform duwer? Ik denk dat je je vergist in het aantal mensen dat deze game nog moet spelen hiervoor een PS4 halen. Die game wordt door velen gezien als de beste game van de vorige generatie. Die gaat echt wel PS4's over de toonbank laten vliegen.
Dacht het toch van niet. De mensen die het spel geweldig vinden hebben hem al. De rest gaat echt geen console kopen voor de hd versie (zelfde onzin als al die ps2 remakes).
Console sellers gaan nieuwe ip's zijn, niet remakes van oude games.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

De mensen die 'm nog niet gespeeld hebben en voornemens zijn een PS4 te kopen, worden hier zeker wel door getriggerd. Waarom zou je de next gen versie van een van de beste games ooit niet willen spelen? Let nou maar op. Ik heb de game ook al, en ook deze versie komt er op dag 1. :)

• corset
Beste game ooit? Dat is zeer subjectief. Vond het zelf een rukgame. Maar ben ook de trend van uber lineare games echt zat, en hoop dat de next gen daarmee stopt.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Trishul
bram1984 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 20:04:
De mensen die 'm nog niet gespeeld hebben en voornemens zijn een PS4 te kopen, worden hier zeker wel door getriggerd. Waarom zou je de next gen versie van een van de beste games ooit niet willen spelen? Let nou maar op. Ik heb de game ook al, en ook deze versie komt er op dag 1. :)
Ik zal die game ook wel kopen, omdat ik de PS3 versie bewust overgeslagen heb. Ik noem deze game geen platform duwer in de zin dat het geen AAA exclusive is die in het najaar offensief gebruikt wordt door de platform holder. MS heeft voor najaar 2014 niet alleen Sunset Overdrive en misschien Halo 2 in de pijlijn zitten, net zoals dat Sony ook niet voor najaar 2014 alleen The Order: 1886 en TLOU in de pijplijn heeft zitten. Bij Sony is het vraagstuk wat complexer, omdat Driveclub plotseling in Q3 2014 terecht is gekomen.

Zeker in de beginjaren van een nieuwe console kun je verwachten dat de platform holders minimaal 2 1st party games uitbrengen voor het najaar. Wat dat betreft wordt het dus vooral spannend om te zien wat de planning is van MS. Misschien Sunset Overdrive en Forza Horizon 2. Natuurlijk zul je geen monsterlijke PS2 najaar 2002 of 2004 taferelen zien, maar minimaal 2 1st party games kun je wel verwachten.

Niet om TLOU en Halo 2 af te kraken hoor, het zijn beide revolutionaire topgames als je kijkt naar bv. metacritic. TLOU vanwege de storytelling, verhaal, crafting, animaties en graphics en Halo 2 vanwege de storytelling in een FPS, online MP via Xbox Live, online matchmaking, enz.

[Voor 5% gewijzigd door Trishul op 10-05-2014 20:23]

• Mr Ton
The Last of Us Remastered is zeker wel een systemseller, in ieder geval voor mensen die geen PS3 hebben gehad en nu twijfelen tussen de Xbox One en PS4. Dan is TLOU een hele grote incentive om voor de PS4 te kiezen.

Ik kijk zelf het meest uit naar Uncharted 4, The Order, Guerilla IP, The Last Guardian en naar de andere nieuwe IP's van Sony. Ik wil graag verrast worden, hopelijk gaat dat gebeuren. Quantic Break lijkt me wel een interessante X1 titel, daar wil ik ook wel meer van zien. Verder hoop ik dat Microsoft nog een grote verrassing uit de hoge hoed tovert want ze hebben wel wat nodig tegen al het geweld dat Sony gepland heeft. Die nieuwe Epic game zou dat bijvoorbeeld kunnen zijn. Het wordt hoe dan ook mooi! :)

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-03 08:58
Netjes hoop ook dat gta 5 next gen word aangekondigd.
Ga verder alle streams kijken behalve die van Nintendo.
Ik hoop wel dat je de streams vanaf je playstation 4 kan bekijken
lanerios schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 20:16:
Beste game ooit? Dat is zeer subjectief. Vond het zelf een rukgame. Maar ben ook de trend van uber lineare games echt zat, en hoop dat de next gen daarmee stopt.
Zo wordt 'ie over het algemeen beschouwd ja. Je kan er niet van houden, maar er zijn vrij weinig dingen die fout gedaan worden.

Maar jij hoopt alleen nog maar op sandbox games deze generatie? Ik speel zelf 10x liever een goede verhalende lineaire game, dan een sandboxer als GTA die wanhopig probeert een geloofwaardige wereld neer te zetten, wat toch niet lukt door de berperkte hardware. Ik heb Watch Dogs al besteld, maar ook daarbij gaat het overmijdelijk gebeuren dat je een keer uit de immersie wordt getrokken.
jayesh schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 20:25:
Netjes hoop ook dat gta 5 next gen word aangekondigd.
Ga verder alle streams kijken behalve die van Nintendo.
Ik hoop wel dat je de streams vanaf je playstation 4 kan bekijken
Of je alle streams kunt bekijken is niet bekend, maar de kans is groot dat Youtube wederom laat streamen en IGN/Gametrailers doen ook gewoon weer een livestream. Dus als je op een browser kunt, dan lukt dat al en vaak zijn er ook al wel apps beschikbaar.

@ TLOU Remastered is een goede game. Sommigen vinden hem briljant. Maar dat wil niet zeggen dat het dé beste game ooit is. Dat is nog altijd persoonlijk ;)
Anyways, zou voor mij wel een reden zijn om eind dit jaar ook een PS4 in huis te halen, al kijk ik ook uit naar andere exclusives. Toch speel ik het meeste gewoon op mn X1 denk ik. Vind die controller toch wat fijner (wederom mijn mening).

Ach, voor de e3 begint ben ik toch balls-deep in Watch_Dogs :9

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:06
lanerios schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 20:16:
Ik ben het juist zat dat zoveel games sandbox doen, terwijl ze toch niet aan gta kunnen tippen.

Daarom vond ik arkham asylum ook veel leuker dan city.

Ps4/switch gamer

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-03 07:16
Ow yeah E3 om in de hype te komen deze epische gifs met dank aan Neogaf _/-\o_ :

• Trishul
Hahahaha ja idd. Naast de games kijk ik ook altijd uit naar het gifjes festijn op neogaf.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-03-2022
Ben vooral benieuwd naar Sony, MS zal ik ook wel gaan volgen maar mijn interesse wordt wel steeds minder in die console.

PSN: Mallakai-NL

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:45

TheVMaster

Moderator WOS
Super TS Martin!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03 16:23
Ziet er erg netjes en overzichtelijk uit!

Ik kijk vooral uit naar de conferentie van Microsoft. De overige interesseren me weinig en zullen me niet over de streep trekken die console ook aan te schaffen. Gelukkig is die van Microsoft gewoon goed te volgen hier in NL. Daar gaan we dus mooi voor zitten.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:51
Dat ze maar eens komen met die Grand Theft Auto V aankondiging voor next gen, dan kan ik 'm ook eindelijk spelen.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Shinobi-vs-Gast schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:04:
Dat ze maar eens komen met die Grand Theft Auto V aankondiging voor next gen, dan kan ik 'm ook eindelijk spelen.
Haha mja al denk ik dat dit niet op de E3 zal gebeuren. Of ze moeten bij Sony of Microsoft weer een pak geld hebben neergelegd voor exclusieve DLC, dan zou het nog kunnen.

Rockstar kennende zal het echter niet op de E3 worden aangekondigd maar ervoor of erna. GTA 5 werd ook pas in Oktober 2011 aangekondigd met een teaser waarna in November de trailer volgde. In Januari was daarna nog meer nieuws. Ook andere Rockstar games worden altijd buiten de E3 aangekondigd. Wel is in 2006 op de E3 een releasedate voor de 360 destijds aangekondigd, maar dat was dus vanwege die deal. Is die er niet, dan verwacht ik ook geen nieuws op E3.

Ach, zoals het er nu naar uitziet gaat ie er wel komen. Take Two zou gek zijn als ze dit niet in het contract hadden opgenomen, Rockstar kennende hadden ze ook wel een jaar nodig om eraan te werken en om dan vervolgens ook extra content toe te voegen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trishul
GTA5 voor de X1 en PS4 klinkt ineens veel aannemelijker als je bedenkt dat GTA5 in het najaar sowieso een SP uitbreiding krijgt, ofwel DLC/expansion. Mooie mogelijkheid voor Rockstar om meteen even 5+ miljoen exemplaren van de game te verkopen op de X1 en PS4. De originele game, plus DLC voor next-gen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 181786
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb er zin in. Ben eigenlijk vooral benieuwd wat Nintendo voor moois laat zien.
Hoop op flink wat beeld van de nieuwe Zelda.

Verder hoop ik dat Star Citizen ook wat van zich laat zien. De rest boeit me allemaal niet zo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-03 07:55
Via een engelse maat van mij:

This info comes from the highest source and contains near full details of Microsoft E3 2014 conference.
I have had corroborations from a number of sources to its legitimacy:
•Ryse 2 is in development and will be announced at the show in a real-time in-game trailer. Gone is the Roman period, enter the medieval setting. The game will offer more freedom of exploration and a refined combat system. The main character is a sell-sword of sorts with a greater destiny. This game looks beyond belief. No release date (possibly late 2016)
•Forza Horizon 2 will be announced for release in October 2014 vai Playground Games. It will once again be open world and set in Louisiana, Missisips, New Mexico, Texas and Arkansas. Full day/night cycle, real time weather. Estimated 80 hour single player.
•343 Industries will unveil Halo 2: Anniversary. This is a full (multiplayer included) visual makeover of Halo 2, it will also include the same options as Halo Anniversary (Including both visual modes) skulls etc. It will include the E3 2003 mission as a bonus unlockable and the maps from the PC version.
•No Turn 10 this year except in supportive capacity of Playground.
•Halo 5 will get its release date.
•Rare is prepping a re-boot of Battletoads and Perfect Dark. BT will initially be a download only title (see Killer Instinct) and is set to run at 60fps. Perfect Dark is looking to be rebooted into a Third Person Adventure game - Similar to Uncharted.
•Epic will be there to unveil their new game base on the Samaritan demo from 2012. This will be XBOX ONE EXCLUSIVE as Microsoft is the publisher. Possibly the best looking game of this generation.
•Good Science Studios will unveil their Kinect Only game "EchoBlack" - The game is controlled via the use of Kinect and the player plots through an adventure game drawn as by echolocation. The vibrancy of the world depicted alters depending on the pitch, loudness and location of the players voice. No release date.
•Twisted Pixel will reveal their next digital game which is set in a sci-fantasy planet of Dekelsus. Possibly a 2.5D platformer.
•Black Tusk will have a CGI trailer for Gears of War : Lazurus which will show the direction the series is heading.
•Lift London will be showing 2 projects. They are small and digital based. No other details unfortunately.
•Lionhead will have a brief gameplay of Fable Legends and bow out with a teaser of their next project which is set in a post-cataclysmic Earth decimated by egg shaped objects (possibly aliens)
•Frontier Development is working on a family friendly Kinect title for release in 2014
•Phantom Dust : Sacrifice is being worked on by Grounding Inc and will be a prequel to the original. The game will be episodic in nature.
•Quantum Break will be out November 2014 - There is a multiplayer mode - Part 1 of a trilogy. The game has had a significant graphical upgrade since last year.
•Sunset Overdrive is aiming for release on the last weeks of August/Early September. Graphically it looks like the CG trailer and the Parkour element of the game is a mix of Sonic, Jet Set Radio and Ratchet and Clank.
•The secret Japanese game is coming from Platinum Games and is a Viewtiful Joe like action- beat em up. Codename is "RugPuddle". This is part one of a multiple game deal with Microsoft to publish other titles in the future.
•Leap Experience Pioneers will announce their game which looks like a TPS/RPG hybrid set in a Sci-fi universe. Looks very Mass Effect inspired. COMING 2015
•Platform Next Games is a new studio. They will be presenting an unnamed tech demo based on an upcoming project (similar to Black Tusks demo last year) which appears to be set in either an ancient or fantasy setting.
•Games With Gold will be announced for Xbox One starting immediately. The aim is that it will be 1 retail game a month, 1 digital game per month of a choice of 2. This will evolve as time goes on.
•Microsoft will announce the date when retail units can be activated as development kits, it will be before October 2014.
•Crackdown: Skyline - Coming 2015 - No other info, not even the developer. Microsoft Studios.
Multi-platforms are as follows:
•The Division (Xbox One is now lead platform)
•Call of Duty: Advanced Warfare
•Fallout 4
•EA game (not specified here)
Exclusive/Timed DLC on all

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr Ton
Naar die lijst wordt al gelinked in de TS onder het kopje Microsoft.

De verwachting is dat deze fake is. Het zijn eigenlijk alleen maar verwachte games, geen/amper verrassingen, ik verwacht toch wel meer van Microsoft dan deze lijst. Ze zullen ook wel moeten, als je deze lijst vergelijkt met die van Sony. Plus dat de bron niet echt betrouwbaar is en de lijst een dag gepost is nadat de lijst van Sony gelekt is, waarschijnlijk als reactie. Die van Sony lijkt een stuk betrouwbaarder als die van Microsoft, en een betrouwbare industry insider heeft al meerdere games van die lijst bevestigd, maar ik denk dat ze beide fake zijn en gemaakt door een fan. ;)

[Voor 22% gewijzigd door Mr Ton op 11-05-2014 10:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trishul
Vooral The Division, een ubisoft game die ineens switcht naar de X1 als lead platform is erg ongeloofwaardig. Ubisoft had al aangegeven dat de PC het leadplatform is. Daarom ziet de game er ook zo sick uit. Laat staan dat ubisoft warmere banden met sony heeft dan met ms..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Of het de lead platform qua ontwikkeling is laat ik even buiten beschouwing, maar begreep dat Sony met Watch Dogs de lead platform is qua marketing en DLC en dat Microsoft dit heeft met The Division.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Klopt. X1 krijgt exclusieve DLC met The Division.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trishul
Wel raar dat we die game tot nu toe alleen maar op de ps4 in actie hebben gezien, van de consoles. Ben benieuwd hoe de graphics er op de X1 dan uit zullen gaan zien, want tot nu toe hebben we alleen maar uber graphics gezien van die game. En de snowdrop engine is toch wel de grootste aantrekkingskracht van die game.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Tja, let's wait and see. Het zou al heel wat zijn als de game gewoon nog dit jaar uitkomt. Iets wat ik niet verwacht. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trishul
Denk dat we the division niet dit jaar zullen zien idd. Ubisoft heeft voor het najaar al The Crew en twee AC's, dus ook nog eens nog een AAA game zou wel erg over the top zijn. Denk dat ze The Division bewaren voor voorjaar 2015, dan hebben ze net zoals dit jaar goede inkomsten in de eerste helft van 2015. De makers van de game hadden geloof ik via een interview of twitter al laten weten dat het ze zou verbazen als de game dit jaar al af is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
En ik hoop dat we dit jaar bij de E3 of realistische releasedates gaan zien of gewoon geen releasedates. Heb het wel gehad met alle beloften vooraf en dan lekker uitstellen als de hype al geweest is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:38
Shinobi-vs-Gast schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:04:
2K/R* zijn geloof ik nooit op de E3 de laatste zoveel jaar en als ze een aankondiging doen is het toch net voor of net na het event.

Eerlijk gezegt hoop ik op een nieuwe Red Dead R*******
Dat en GTA V na PC

Acties:
  • 0Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:49
Hopelijk krijgen we iets te horen over Fall out 4, het wachten duurt veel telang :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

uchiha tijntje schreef op zondag 11 mei 2014 @ 11:43:
En ik hoop dat we dit jaar bij de E3 of realistische releasedates gaan zien of gewoon geen releasedates. Heb het wel gehad met alle beloften vooraf en dan lekker uitstellen als de hype al geweest is.
Mee eens. Iets minder opportunistisch met die release dates mag wel. Of kondig het aan als 1e of 2e helft van een jaar en als men 100% zeker is van de release date komt dat vanzelf wel 1 of 2 maanden voor de daadwerkelijke release. Of nog beter; "When it's done". Maar ik snap dat aandeelhouders niet altijd blij worden van zo'n uitspraak ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-03 08:58
Psyonara schreef op zondag 11 mei 2014 @ 13:09:
[...]

2K/R* zijn geloof ik nooit op de E3 de laatste zoveel jaar en als ze een aankondiging doen is het toch net voor of net na het event.

Eerlijk gezegt hoop ik op een nieuwe Red Dead R*******
Dat en GTA V na PC
Sony kondigt het waarschijnlijk aan voor rockstar

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-03 10:57
"Rare is prepping a re-boot of Battletoads and Perfect Dark. BT will initially be a download only title (see Killer Instinct) and is set to run at 60fps. Perfect Dark is looking to be rebooted into a Third Person Adventure game - Similar to Uncharted"

--> Hoop dat dit niet waar is en dat rare een nieuwe Conker game gaat uitbrengen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
jayesh schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:02:
[...]

Sony kondigt het waarschijnlijk aan voor rockstar
Waarschijnlijk? Meer dan pure speculatie is dat niet natuurlijk.

Als Sony het op hun pers event gaat aankondigen gaat Microsoft dit ook doen.
Sony gaat echt niet met een grote aankondiging komen en dan zeggen "Gta 5 komt in de najaar naar de Playstation 4 en de Xbox One".

Sony neemt Xbox One niet graag in de mond lijkt me.

[Voor 36% gewijzigd door Donstil op 11-05-2014 15:41]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!
Nou ja, vorig jaar zaten er ook GTA gerelateerde zaken in de persco van Sony. Zou niet weten waarom dat nu niet zou kunnen. Meestal zeggen ze dan zoiets als "coming to PS4 and other platforms".

Acties:
  • 0Henk 'm!
Meestal is het als er geen "coming exclusive to ps4" wordt gezegd dat het dan wel multiplatform is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr Ton
Precies, er worden wel meer multiplatform titels aangekondigd op de presentaties van Microsoft en Sony, zo raar is dat niet. Vorig jaar bijvoorbeeld Metal Gear Solid bij Sony. Ook verwacht ik Call of Duty bij Microsoft, Destiny bij Sony, etc.
uchiha tijntje schreef op zondag 11 mei 2014 @ 11:11:
Of het de lead platform qua ontwikkeling is laat ik even buiten beschouwing, maar begreep dat Sony met Watch Dogs de lead platform is qua marketing en DLC en dat Microsoft dit heeft met The Division.
Lead platform zijn kwa ontwikkeling heeft niets te maken met marketing rechten. Sony heeft bijvoorbeeld de marketing rechten van Watch Dogs en Destiny, dus alle reclames op TV zullen met PS4 zijn, er zal door devs alleen over PS4 gesproken worden, en Sony zal met bundels komen met die games. Het zou goed kunnen dat Microsoft de marketing rechten van The Division heeft, die hebben ze ook van Call of Duty geloof ik. Maar dat zegt niks over het lead platform zijn, dat is volgens mij gewoon de keuze van de devs.

Verder is Planetside 2 voor de PS4 aanwezig op de E3. De game wordt getoond door Sony en is daarnaast ook speelbaar op de beurs vloer.

[Voor 73% gewijzigd door Mr Ton op 11-05-2014 17:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Maar die multiplatform games worden dan vaak ook wel even aangehaald in de presentatie van de andere.
Metal gear werd bv ook bij Microsoft getoond.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Mr Ton schreef op zondag 11 mei 2014 @ 17:08:
Precies, er worden wel meer multiplatform titels aangekondigd op de presentaties van Microsoft en Sony, zo raar is dat niet. Vorig jaar bijvoorbeeld Metal Gear Solid bij Sony. Ook verwacht ik Call of Duty bij Microsoft, Destiny bij Sony, etc.

[...]

Lead platform zijn kwa ontwikkeling heeft niets te maken met marketing rechten. Sony heeft bijvoorbeeld de marketing rechten van Watch Dogs en Destiny, dus alle reclames op TV zullen met PS4 zijn, er zal door devs alleen over PS4 gesproken worden, en Sony zal met bundels komen met die games. Het zou goed kunnen dat Microsoft de marketing rechten van The Division heeft, die hebben ze ook van Call of Duty geloof ik. Maar dat zegt niks over het lead platform zijn, dat is volgens mij gewoon de keuze van de devs.
In mijn post suggereer ik ook niet dat dit wel zo is. Dat liet ik namelijk buiten beschouwing ;).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:14

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik ben wel benieuwd wat er allemala getoond gaat worden, als de gerchten kloppen dan is dit niet mals! Een nadeel vind ik wel dat games steeds vroeger geteased worden, bij Watchdogs was dit ook het geval, als zo'n game dan pas 2-3 jaar later uitkomt dan is mij enthousiasme wel wat afgenomen. Als ik de huidige geruchten mag geloven zie ik daar veel "lange termijn" spul tussen staan.

Verder natuurlijk jammer dat de (voor mij) meest interessante presentaties, nl die van Ubisoft en Sony pas 's nachts komen. Die van Sony zal ook wel niet voor 04:00 afgelopen zijn, dat trekt ik toch echt niet als om 07:15 de wekker weer gaat. :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bullet NL
Gelukkig heb je nog een paar weken om wat extra slaap uurtjes te maken..... Nachtje door halen moet dan toch geen kwaad kunnen? ;)

Zie je console als een kindje.... zeker in het begin houden je die nog wel eens een nachtje wakker :P ;)
Naar mate ze ouder worden geven ze iets meer slaap.....

Het is even afwachten, er komen heel weinig echte geruchten door..... ze doen echt hun best om alles op de E3 los te gooien :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:26
Die ms lijst lijkt me eerder door misterx geschreven...
Exclusive epic game best graphics this gen... righttt.
The division lead playform x1... righttt
klinkt meer als een fanboy lijstje eerlijk gezegd maar we gaan het zien.

Wat van mij wel waar mag zijn van die lijst is horizon 2 nieuws. Want day night en weather zou super zijn. En veel grotere omgevingen zou replay waarde veel meer vergroten. Als die komt in oktober dan ben ik erbij met een x1!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• X-Fighter
In de spoiler zit een foto van een lijst wat Sony, Microsoft en Nintendo gaan tonen. Dit is niet dezelfde lijst die we eerst zagen met titels als Ryse 2 en dergelijk. Ik waarschuw maar voor de mensen die het liever niet willen zien, en afwachten. Of het waar is weet ik niet, kan zijn dat iemand gewoon veel moeite heeft gedaan voor een fake aan te maken.

spoiler:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-03 14:04
Watch Dogs gameplay bij Sony? Serieus? Een game die dan al 2 weken in de schappen ligt. Ze hebben niet eens de moeite gedaan om dit echt te laten lijken, haha.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• X-Fighter
Farid_A schreef op maandag 12 mei 2014 @ 23:35:
Watch Dogs gameplay bij Sony? Serieus? Een game die dan al 2 weken in de schappen ligt. Ze hebben niet eens de moeite gedaan om dit echt te laten lijken, haha.
Haha had ik zelfs niet op gelet :D Misschien exclusieve content he... Ubisoft heeft altijd deals met Sony zoals EA die met Microsoft heeft, dus het zou wel eens kunnen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-03 14:04
X-Fighter schreef op maandag 12 mei 2014 @ 23:37:
[...]

Haha had ik zelfs niet op gelet :D Misschien exclusieve content he... Ubisoft heeft altijd deals met Sony zoals EA die met Microsoft heeft, dus het zou wel eens kunnen...
Ja, maar om daar dan gameplay van te laten zien? Lijkt me dan meer iets voor een trailer. Anyhow, ik mag wel hopen dat dat niet het lijstje van Sony zal zijn. In principe is er dan maar 1 game waarvan we nu dan nog niks hebben gezien. Als je dat vergelijkt met Microsoft, is het wel heel zwak.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67
DIe lijst toont geen enkele verassing voor sony maar bij MS weer een hele lijst met nieuwe dingen, klinkt weer als iets gemaakt door een MS minded persoon ;)
Maar zou dit de sony e3 zijn dan laten ze zeker steken vallen, niets nieuws op GOW4 na maar is ook wel een zekerheidje natuurlijk, uncharted 4 is ook al zekerheid, dus geen enkele nieuwe aankondiging...
Denk dat dit heel ver van de waarheid zal zitten, maar nogmaals we gaan het zien :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• X-Fighter
Het lijkt me vooral straf dat Microsoft TV shows gaat tonen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67
Hoezo las in het x1 topic dat hoop mensen de xbox series wel zien zitten toch ?
En dat ze dat ook belangrijk vinden wisten we al, en zal vast niet zo nadruk krijgen als bij onthulling van de x1.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• X-Fighter
v8power67 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 23:44:
Hoezo las in het x1 topic dat hoop mensen de xbox series wel zien zitten toch ?
En dat ze dat ook belangrijk vinden wisten we al, en zal vast niet zo nadruk krijgen als bij onthulling van de x1.
Ik zie die tv shows wel zitten, maar dacht dat Phil Spencer had gezegd dat E3 all about the games ging zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67
Ah zo, okee naja dan zullen ze misschien 5-10min toch even de partners showen. En daarna games.
Hoop het ook e3 is all about tha games, daar horen geen tv shows en nfl etc partners bij :)
Ben wel erg benieuwd naar deze e3, ms gaat ongetwijfeld knallen(hoop op een focus op europa) en hoop hellemaal omdat het goed gaat met de ps4 dat sony niet arrogant wordt en gewoon blijft vechten voor zn klanten :) En dus een e3 waardige show levert :)

Wel slim dat ze weer na MS komen, mochten ze bij MS een bombshell droppen kunnen ze iets counteren :P

Acties:
  • 0Henk 'm!
Het is toch te verwachten dat ze een trailer laten zien van de Halo TV-serie?

Maar lijkt me ook wel raar dat iemand van beide conferenties zo'n lijst heeft. En waar zijn Ubisoft of EA? Verder ook weer rare items erop. Klinkt wederom als fake.

Ander nieuws:
MICROSOFT MAY OFFER CLOUD STORAGE FOR XBOX MUSIC
SONY’S CEO, EXECUTIVES TAKING 50% PAY CUT, LOSING BONUSES
Sources: Xbox Live to remove Gold requirement for Netflix, Hulu

[Voor 58% gewijzigd door Martinspire op 13-05-2014 09:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-03 14:53

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Sowieso eindigen de personferenties van Microsoft en Sony altijd met een klapper (vaak wel CGI of iets dergelijks) DLC van Titanfall? en Watchdogs DLC? is nou niet echt iets om een show mee af te sluiten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trishul
Valt het jullie niet op dat er eigenlijk geen verassingen in die lijst staan? Alsof diegene die het gemaakt heeft, gewoon de (uitgelekte) lijst van vorige week gepakt heeft en zijn/haar eigen draai eraan gegeven heeft...

Het lijkt me ook erg sterk dat er gears of war 4 gameplay te zien zal zijn, aangezien black tusk studios pas geleden geswitcht is naar die game. Gears of war 4 zal niet meer dan cgi zijn.

Ook erg opvallend is dat bij alle X1 games staat dat 'gameplay' getoond zal worden :P
En bij Sony weer niet, terwijl de devs van driveclub bv. al gezegd hadden dat op de e3 echte gameplay te zien zal zijn! Lijkt me verder ook sterk dat sony geen echte verassing zal hebben op de e3, terwijl verschillende studios inmiddels al een tijdje bezig zijn aan nieuwe projecten, zoals de guerilla games ip die al sinds 2011 in ontwikkeling is...

Als deze lijst klopt, wat ik eigenlijk niet denk omdat iedereen zoiets in word kan maken, neemt sony of de e3 niet serieus (zie gamescom), of zitten veel game studios van sony world wide studios niks te doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Mja ik ga deze lijst niet eens opnemen in de TS zo fake ziet ie eruit. Hier trouwens nog een leuk artikel erover: http://kotaku.com/how-to-...-rumor-is-fake-1575759886

Andere kwestie: wie gaat de nieuwe Final Fantasy aankondigen: http://www.psx-sense.nl/1...xv-en-kingdom-hearts-iii/
Niet dat ik er zelf op zit te wachten overigens

• corset
waarom aankondigen? zijn al bekend dat ze komen, inclusief een teaser trailer. Enige wat er bekend moet worden gemaakt is op welke consoles

• Chrosser

Chrosser

Er missen naar mijn mening ook nog wel 2 titels die je min of meer echt wel kunt verwachten:
The Witcher 3: (volgens mij heeft Jurian Ubachs van tweakers hier ook al wat over getweet dat die te zien is)
The Phantom Pain: Lijkt me ook een zekerheidje die je denk ik mag verwachten bij MS

• Bullet NL
MS hoeft iig niet meer met het nieuws op de E3 te komen dat er een goedkopere Xbox One versie komt ;)
Bijzonder dat ze deze aankondiging niet op de E3 hebben gedaan, in mijn ogen betekend dit dat ze op de E3 het momentum willen pakken voor iets anders belangrijks.... :)

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Even een crosspost:

Hmmm, nieuwe Zelda game op de E3?
Zou bloody awesome zijn. Kans is dat onderstaand document fake is, maar het zou zo gaaf zijn.

Verder staan er nog wel meer titels op. Ik noem even deze twee in het bijzonder. De andere titels waren al wel te verwachten namelijk.
• Beyond Good & Evil 2 (One)
• Castlevania: Symphony of the Night 2 (3DS)

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• corset
is al gepost paar posts boven je :D. En fake as ******

1.) SOTN2 alleen op 3DS? Lijkt me heel sterk. Nintendo heeft niet de positie om een spel met zoveel potentie qua playerbase exclusive te maken
2.) PS4 komt er zeer karig vanaf. En watch dogs gameplay na de release? Lijkt me ook niet.

Wel een interessante lijst, maar denk dat het niet klopt. Hoop het eigenlijk ook niet, want als Nintendo de meeste aankondigingen heeft, gaat er iets zeer fout

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:45

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:47:
MS hoeft iig niet meer met het nieuws op de E3 te komen dat er een goedkopere Xbox One versie komt ;)
Bijzonder dat ze deze aankondiging niet op de E3 hebben gedaan, in mijn ogen betekend dit dat ze op de E3 het momentum willen pakken voor iets anders belangrijks.... :)
Je zou het zowat denken he.....ik hoop dat er op de eerste dag van mijn vakantie spectaculair nieuws gaat komen, dan kan mijn vakantie niet meer stuk! :)

• X-Fighter
Bullet NL schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:47:
Dit denk ik ook, als ze deze belangrijke info zoals Xbox zonder Kinect, Xbox price cut, Xbox Live Gold niet meer vereist voor streaming apps, Games for Gold voor Xbox One, allemaal niet houden voor E3, dan gaat E3 wel heeeeeeeel sjiek worden voor Microsoft. Games, games, games.
Toch vraag ik me dan af waarom ze niet gewoon een groot evenement vlak voor E3 doen waarbij ze zowel games als info presenteren. Kan dan op zich ook wel en geeft 10x meer exposure. Beetje zoals die X10 events.

Ze willen gewoon de focus op games hebben, na die faal show die alleen maar over TV ging en de laatste E3 waarbij ze het een goed idee vonden om een prijs te gaan roepen. Als je deze strategiewijzigingen op de E3 bekend maakt, heeft niemand het meer over de games en dan lopen ze nog meer achter de feiten aan. Zegt in mijn ogen weinig over het wel of niet aanwezig zijn van iets bijzonders. Je kan het zelfs omdraaien: op 1 of 2 games na, stelt het dermate weinig voor, men moet de strategiewijziging wel eerder bekend maken, anders sneeuwt de hele conferentie onder. Het is maar net hoe je het interpreteert.

Ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar wat Quantum Break exact inhoudt. En als de geruchten kloppen: The Samaritan.

[Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 15-05-2014 07:55]

• Mr Ton
bram1984 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 06:22:
Ze willen gewoon de focus op games hebben, na die faal show die alleen maar over TV ging en de laatste E3 waarbij ze het een goed idee vonden om een prijs te gaan roepen. Als je deze strategiewijzigingen op de E3 bekend maakt, heeft niemand het meer over de games en dan lopen ze nog meer achter de feiten aan. Zegt in mijn ogen weinig over het wel of niet aanwezig zijn van iets bijzonders. Je kan het zelfs omdraaien: op 1 of 2 games na, stelt het dermate weinig voor, men moet de strategiewijziging wel eerder bekend maken, anders sneeuwt de hele conferentie onder. Het is maar net hoe je het interpreteert.

Ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar wat Quantum Break exact inhoudt. En als de geruchten kloppen: The Samaritan.
Nu zorgen dat de games die ze presenteren het waard zijn. Ik vind het zelf ook wat vreemd, ik bedoel, Sony gaat het ook hebben over Morpheus, PS Now, etc, het zorgt gewoon voor veel exposure zo'n event. Misschien dat ze juist niet heel erg te koop willen lopen met de X1 zonder Kinect, maar hem gewoon geruisloos in de schappen proberen te leggen.

Hoe dan ook, Quantum Break was voor mij de grootste verrassing van Microsofts persconferentie vorig jaar, ookal was het CGI en duurde het nog geen 2 minuten. Ben benieuwd wat de game precies gaat inhouden. Ben zelf geen groot Epic fan kwa games, al was een nextgen UT versie wel cool geweest. :)

[Voor 3% gewijzigd door Mr Ton op 15-05-2014 09:37]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:27

BM

Moderator Spielerij
Heb er wel vertrouwen in dat zowel MS als Sony met een dijk van een persconferentie komen :)

Dat MS nu met deze aankondigingen komt is alleen maar slim (qua timing). Als je dat op of rond de E3 doet word de rest van het nieuws er hoe dan ook door ondergesneeuwd (wat bram ook al zei). Nu heeft de wereld een maandje om aan het idee te wennen en de frustratie danwel blijdschap wat te laten bezinken zodat het op de E3 gewoon over de games kan gaan :)

Xbox
Even the dark has a silver lining

• Chrosser

Chrosser

Juist, de focus ligt nu niet meer op de machine maar meer op de games. Daarnaast denk ik dat ze nog een knaller willen maken tijdens de perconferentie. Ze hebben al aangekondigd (dacht ik) dat de windows store (van win8) naar de xbox wordt overgezet. Ik denk dat ze dat meer uit de doeken gaan doen.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Martinspire schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:30:
Toch vraag ik me dan af waarom ze niet gewoon een groot evenement vlak voor E3 doen waarbij ze zowel games als info presenteren. Kan dan op zich ook wel en geeft 10x meer exposure. Beetje zoals die X10 events.
Wat denk je dat die persconferenties zijn? Precies dat namelijk.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-03 11:32
Mijn persoonlijke wens voor deze e3: Project Morpheus / Project Cars bundel in stores this fall for 249 euros.

Bakstenen zal ik poepen.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:05
hoop dat ze gewoon allebei vol aan de bak gaan, alhoewel ik ook hoop op echte verassingen ! Vroeger was de e3 echt nieuws , weet nog van de tijd dat ik voor DGS-Online poste ... we met zijn alle echt in de stress zaten en zoveel mogelijk postings maakte... Sweet old times.....

• X-Fighter
AtlAntA schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 20:22:
Mijn persoonlijke wens voor deze e3: Project Morpheus / Project Cars bundel in stores this fall for 249 euros.

Bakstenen zal ik poepen.
Haha, jij bent goed zot dan :D Als er een bundel zou zijn met daarin PS4 + PS Camera + Morpheus + Project Cars, dan gaat dat 600 euro kosten.

• uchiha tijntje
  • Nu online
Dus dat komt redelijk overeen met wat hij zegt ;). Namelijk morpheus en project cars, excl de PS4 en camera voor 250. ;) Als ze Morpheus voor dat bedrag kunnen verkopen doen ze het prima.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Als er al een eerst bundel komt met de VR bril dan zou het me ook niet verbazen als deze 399,- kost.

Maar ik ben vooral benieuwd naar de (nieuwe) games, vooral Uncharted 4 ben wel benieuwd of ze die serie nog wat vernieuwing kunnen meegeven, maar ook als het gewoon weer hetzelfde wordt als de vorige 3 delen maar dan met nextgen grahics ben ik tevreden.

• X-Fighter
Chaoss schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:33:
Als er al een eerst bundel komt met de VR bril dan zou het me ook niet verbazen als deze 399,- kost.
Ze draaien al verlies he, en jij wilt ze nog wat dieper laten vallen? Zo een VR-bril kost veel.

• AtlAntA
X-Fighter schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 21:00:
[...]

Haha, jij bent goed zot dan :D Als er een bundel zou zijn met daarin PS4 + PS Camera + Morpheus + Project Cars, dan gaat dat 600 euro kosten.
Nee ik bedoelde gewoon morpheus +de game. Ps4 heb ik al.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

X-Fighter schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:54:
[...]

Ze draaien al verlies he, en jij wilt ze nog wat dieper laten vallen? Zo een VR-bril kost veel.
De nieuwe Occulus rift DK2 kost toch 350usd? Dan lijkt 399,- mij geen onrealistische prijs.
Volgens mij wordt het "nieuws" weer eens uit zijn verband getrokken want is er ooit officieel een statement geweest dat de game in 2014 uit zou komen?

[Voor 38% gewijzigd door Chaoss op 15-05-2014 23:23]

Ja hoor: http://www.computerandvid...-for-second-half-of-2014/
En uit de toon van het bericht kun je ook wel halen dat eerst 2014 was bedoelt. Maar goed, ik wacht geduldig af.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA
Martinspire schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 23:36:
Ja hoor: http://www.computerandvid...-for-second-half-of-2014/
En uit de toon van het bericht kun je ook wel halen dat eerst 2014 was bedoelt. Maar goed, ik wacht geduldig af.
Ik snap je post niet echt? Dat artikel wat je aanhaalt is een jaar oud. De ontwikkelaars van the division hebben begin dit jaar al gezegd dat het een klein wonder zou zijn als de game dit jaar klaar zou zijn. Dus ik snap ook niet echt waarom iedereen nu relatief verbaasd is.

Toch wel frappant dat het vooral Ubisoft games zijn die uitgesteld worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• X-Fighter
Chaoss schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 23:18:
[...]

De nieuwe Occulus rift DK2 kost toch 350usd? Dan lijkt 399,- mij geen onrealistische prijs.
Ik weet niet, een PS4 wordt nu toch met verlies verkocht, en dat is 400 euro op het moment, doe daar dan nog die morpheus en camera bij... Misschien dat je gelijk hebt, maar het lijkt me straf. We zullen het wel zien in 2016.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
399 zonder de ps4... Of lees ik het nu helemaal fout.

[Voor 45% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-05-2014 08:39]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-02 14:48

Waarom zouden ze Watch Dogs tonen en speelbaar maken als het spel tegen die tijd al openlijk verkrijgbaar is?

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:27

BM

Moderator Spielerij
Omdat die lijst fake is? :) Zullen best wat dingen van kloppen hoor, maar geloof er niks van dat die lijst echt is.

Xbox
Even the dark has a silver lining

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-03 22:23

Pykow

Pykow Gaming | BuG

BM schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:21:
Omdat die lijst fake is? :) Zullen best wat dingen van kloppen hoor, maar geloof er niks van dat die lijst echt is.
aankondiging DLC misschien ?

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:17
BM schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:21:
Dit, deze lijst is overduidelijk fake. We zullen zien wat er uiteindelijk op de E3 word aangekondigd.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AtlAntA

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bullet NL
nieuws: Microsoft: Halo 5 komt in het najaar van 2015 naar de Xbox One

Hier gaan we op de E3 vast meer van zien/horen..... Ik verwacht dat de komst in 2015 met het hele DirectX12 verhaal te maken heeft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

DarkElement schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:58:
[afbeelding]

Waarom zouden ze Watch Dogs tonen en speelbaar maken als het spel tegen die tijd al openlijk verkrijgbaar is?
Even extra aandacht geven op de beursvloer. Kan me best wel indenken dat de game speelbaar is op E3. Het is dan tenslotte net 2 weken uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Hmm:
Killzone ‏@killzone 28m
Just under 2 hours until our announcement. #SomethingNew #Killzone

[Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 16-05-2014 13:54]

Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste

Let op:

Tweakers E3 2014 chat

Chat tijdens de persconferenties met andere users in de Tweakers E3-chat!

E3 persconferentie schema
Maandag 9 juni
18:30 - Microsoft (Xbox)
21:00 - Electronic Arts (FIFA, Battlefield, etc.)

Dinsdag 10 juni
00:00 - Ubisoft (Assassin's Creed, Watch_Dogs, The Division, etc.)
03:00 - Sony (PlayStation)
18:00 - Nintendo Digital Event

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee