Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Dan is die down gehaald :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:49

Niku

Alagaesii

Bij mij werkt de link wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-06 23:47
Die link van jou is afgekort waardoor er een deel ontbreekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:59

Zeror

Ik Henk 'm!

Mario Party 10 is zojuist op de beursvloer aangekondigd.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Zeror schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:06:
Mario Party 10 is zojuist op de beursvloer aangekondigd.
Nou, wat een feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helemaal vergeten die van Nintendo te kijken, maar als dit al het nieuws is wat erover gemeld wordt, dan is dat ook niet veel soeps imo. Velen zaten volgens mij op een nieuwe Zelda te wachten, maar dat wordt dus ook pas volgend jaar.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:48
Iemand enig idee wat de 2 unannounced titels van Deep Silver waren?

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
DarkElement schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:36:
Iemand enig idee wat de 2 unannounced titels van Deep Silver waren?
Dead Island 2 en misschien de nieuwe Homefront?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-06 23:48
Martinspire schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:30:
Helemaal vergeten die van Nintendo te kijken, maar als dit al het nieuws is wat erover gemeld wordt, dan is dat ook niet veel soeps imo. Velen zaten volgens mij op een nieuwe Zelda te wachten, maar dat wordt dus ook pas volgend jaar.
Nintendo heeft qua games volgens mij het meeste aangekondigd, dus zeker terugkijken de feed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Gusev schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:03:
[...]

Nintendo heeft qua games volgens mij het meeste aangekondigd, dus zeker terugkijken de feed!
Als in leukste games met meeste waarde, of meeste games in getallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Toch wel aardig wat gave games gezien tijdens de E3.
- AC Unity heb ik echt zin in!
- Farcry 4: zelfde verhaal.
- The Division: kan niet wachten!
- The Crew vind ik een twijfelgeval.
- Rainbow Six lijkt mij ook top.
- Uncharted is een must have.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
X-Fighter schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:12:
[...]

Eigenlijk beide. Maar voor het eerste moet je wel vd 1st party Nintendo games houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-06 15:03
Tot nu toe heb ik nog niet dé game gezien waarvoor ik ook een X1 wilde aanschaffen. Althans, niet voor mij. Halo interesseert mij helemaal niet het enige waarmee ik mij mee heb kunnen vermaken waren de boeken, maar die zetten een heel andere soort Spartan neer dan de commando die je in het spel speelt.

Forza spreekt me wel aan maar Horizon heb ik nog nooit gespeeld ook niet op de 360. Ik ben wel blij dat zowel Sony als MS eindelijk inzien dat het om de games moet gaan bij de E3, hoewel de eerste toch wel een héél saai middenstuk had waardoor een aantal hier al dachten dat het over was.

Echter neem ik alles met een korrel zout. The Division ziet er héél goed uit, maar dat zag Watch_Dogs ook en dat spel is ook teruggeschaald. Far Cry 4 zag er ook héél goed uit, maar ook Far Cry 3 kon zijn E3 debut trailer niet nakomen. Kortom, alles uit het kastje van Ubi neem ik met wat zout.

Wellicht dat ze met The Division wel het een-en-ander kunnen waarmaken aangezien het spel alleen is aangekondigd voor de nieuwe generatie consoles. Mochten ze het waar kunnen maken, zowel wat de gameplay als grafische praal betreft dan hebben ze een héle mooie titel in hun handen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-06 08:27
Ik heb hetzelfde, ik heb geen reden gevonden om dit jaar een PS4 of Xbox One aan te schaffen, met mijn PC kan ik alle games dit jaar spelen. Een WiiU behoorde ook tot de opties, maarja na de presentatie wordt dat em ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Gusev schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:33:
[...]

Eigenlijk beide. Maar voor het eerste moet je wel vd 1st party Nintendo games houden.
Ik weet enkel van Microsoft. Die hebben 12 exclusives (master chief collection als 1 game geteld) in komend 1.5 jaar, en 4 PC/Xbox One exclusives. Ik bedoel dan natuurlijk echte games, niet indies. Hoe zat het bij Nintendo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-06 09:46

lasharor

7 december 2004

Is dit hier al langs gekomen? Lijkt me toch ook wel een mooie feature;

https://twitter.com/PlayStation/statuses/476177101289431041

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qua aantallen denk ik ook niet dat Nintendo er zoveel meer heeft, maar als ik zo de lijst kijk van nieuwe games en nieuws dan zit er voor mij geen hol tussen. Ik heb het nu wel gezien met Mario, Zelda, Pokemon, Kirby en whatever. Spreekt me totaal niet meer aan. Zullen vast leuke games zijn en veel plezier ermee, maar hier gaan ze de PS4 en X1 echt niet meer mee inhalen. Plus er zit ook nog aardig wat 2015 materiaal tussen waardoor ze wel wat dingen hebben getoond maar net als bij EA kun je er nu gewoon weinig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:16
X-Fighter schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:30:
[...]

Ik weet enkel van Microsoft. Die hebben 12 exclusives (master chief collection als 1 game geteld) in komend 1.5 jaar, en 4 PC/Xbox One exclusives. Ik bedoel dan natuurlijk echte games, niet indies. Hoe zat het bij Nintendo?
Nee he, niet weer. Ben trouwens wel benieuwd wat die andere 12 exclusives dan zijn die voor 2016 moeten uitkomen? En exclusives zonder bijvoeglijk naamwoord zijn dus ook echt exclusives, dus geen titanfall taferelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Trishul op 10-06-2014 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-03 07:45
Sommige games zie ik mij nooit spelen ...... Sunset nog wat ....... er zullen ongetwijfeld fans zijn maar wat een K@T game zeg!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy shit, Rainbow Six ziet er echt belachelijk dik uit. Je kan gewoon dat hele huis aan gort schieten.
lanerios schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:06:
Jep, en het feit dat de game nog geen jaar uit is slaat nergens op >_>

R&C heb ik echt geen issues mee, maar bij TLOU is het gewoon te snel. Het is echt een grote fuck you naar de mensen die het spel hebben "oh, leuk dat je het spel hebt. Maar de echte versie komt nu pas!"
Want je bent verplicht die game te kopen? Ik ben ook op de PS3 weggevaagd door die game. Ik had absoluut niet nog een jaar willen wachten. Ik kies er straks zelf voor om de Remastered versie op te pikken. Is verder niet verplicht overigens. Ik heb zoveel respect voor wat die gasten bij ND maken. Ik ken geen enkele andere developer van hun niveau. Ik weet wel beter dan dat het een "fuck you" is. Ook omdat ze er al sinds de release van het origineel mee bezig zijn.

[ Voor 80% gewijzigd door bram1984 op 10-06-2014 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-06 16:59
X-Fighter schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:30:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd over welke titels je het hebt. Zo uit het hoofd Crackdown, Fable Legends, Quantum Break, Scalebound en Sunset Overdrive. Want je wil het alleen over AAA titels hebben die exclusief voor Xbox One zijn toch? Daarbuiten is kwaliteit natuurlijk belangrijker dan kwantiteit.

Ik vind dat echt onzin, AAA titels van Indies onderscheiden. Indies zijn games waar je enorm veel fun aan kan beleven, en die gewoon enorm nodig zijn aangezien er veel minder grote titels geproduceerd worden aangezien de productie kosten bijna de pan uit rijzen.

[ Voor 29% gewijzigd door Mr Ton op 10-06-2014 22:59 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 21:58

The_Bird

Meneer de Raaf

Gusev schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:03:
[...]

Groot deel komt pas in 2015 uit.

Dit jaar komen er nog 4 spelletjes uit wat het totaal aan grote Wii U releases voor 2014 op 6 games brengt.

Voor 2015 zijn er iets van 4-5 spelletjes aangekondigd. Voor het hele jaar.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Mr Ton schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 22:50:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd over welke titels je het hebt. Zo uit het hoofd Crackdown, Fable Legends, Quantum Break, Scalebound en Sunset Overdrive. Want je wil het alleen over AAA titels hebben die exclusief voor Xbox One zijn toch? Daarbuiten is kwaliteit natuurlijk belangrijker dan kwantiteit.

Ik vind dat echt onzin, AAA titels van Indies onderscheiden. Indies zijn games waar je enorm veel fun aan kan beleven, en die gewoon enorm nodig zijn aangezien er veel minder grote titels geproduceerd worden aangezien de productie kosten bijna de pan uit rijzen.
Ik vind dat er een groot onderscheid is tussen indies en "gewone" games. De ene kan gemaakt worden door gewoon 1 developer, wanneer je bij de andere een team MOET hebben van genoeg mensen. Een indie game is minder groots, en komt minder bij kijken. Ja ze kunnen gewoon even fun zijn, dat zeg ik ook niet, maar een indie game maken kan je in je vrije tijd doen en gewoon gratis uitbrengen.

En die andere games, zo uit mijn hoofd Halo masterchief collection, Phantom Dust, dance central, D4, Halo 5. Dan zijn er nog die zo multiplatform exclusive zijn zoals Forza Horizon 2, project spark, happy wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
The_Bird schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 07:03:
[...]

Groot deel komt pas in 2015 uit.

Dit jaar komen er nog 4 spelletjes uit wat het totaal aan grote Wii U releases voor 2014 op 6 games brengt.

Voor 2015 zijn er iets van 4-5 spelletjes aangekondigd. Voor het hele jaar.
En daar is niks mis mee toch? Als het goede games zijn en games waar je van houdt vind ik dat aantal prima. Maarja ik heb ook maar weinig tijd om te gamen, dus ik ben niet helemaal het goede voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
X-Fighter schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:14:
[...]

Ik vind dat er een groot onderscheid is tussen indies en "gewone" games. De ene kan gemaakt worden door gewoon 1 developer, wanneer je bij de andere een team MOET hebben van genoeg mensen. Een indie game is minder groots, en komt minder bij kijken. Ja ze kunnen gewoon even fun zijn, dat zeg ik ook niet, maar een indie game maken kan je in je vrije tijd doen en gewoon gratis uitbrengen.

En die andere games, zo uit mijn hoofd Halo masterchief collection, Phantom Dust, dance central, D4, Halo 5. Dan zijn er nog die zo multiplatform exclusive zijn zoals Forza Horizon 2, project spark, happy wars.
Veel indie games zijn allang dat stadium voorbij gegroeid. Velen kun je nu aanmerken als 'mid-tier', zoals:
- No Man's Sky
- Rime
- Shadow of the Beast
Indiegames zijn allang geen eenvoudige 2d games meer.

Natuurlijk zijn exclusive AAA (yep, zonder bijvoeglijk naamwoord) cruciaal, maar goed, daar krijgt de PS4 voor 2016 nog:
- Uncharted 4
- The Order: 1886
- R&C
- TLOU: R
- Driveclub
- Bloodborne
- LBP 3
- Let it Die
- Deep Down
(denk dat ik er nog een paar vergeten ben..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Trishul schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:01:
[...]

Veel indie games zijn allang dat stadium voorbij gegroeid. Velen kun je nu aanmerken als 'mid-tier', zoals:
- No Man's Sky
- Rime
- Shadow of the Beast
Indiegames zijn allang geen eenvoudige 2d games meer.
Exact. Indie titels zijn tegenwoordig ook onder te verdelen in een categorie van eenvoudige kleine Indie games van developers met minder dan 4 man en, om maar met een populaire term te gooien, 'AAA' Indies (Rime, SOMA).

Hoewel relatief kleine teams zoals Hellogames (een kern team van 4 man) ook al met erg ambitieuze projecten kunnen komen zoals No Man's Sky. Bovendien helpt Sony's Pub Fund een aantal Indies om hun visie te verwezenlijken (Sony Santa Monica die The Chinese Room helpt met Everybody's Gone To The Rapture).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
X-Fighter schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:14:
[...]

Zoals al wordt aangegeven door Trishul en Kazuka kun je Indies al lang niet meer over een kant scheren, sommige Indies worden door redelijk grote teams gemaakt. Daarnaast is het als gamer toch totaal niet interessant door wat voor team developers een game gemaakt wordt? Daar denk ik echt nooit over na. Bovendien moeten games toch echt door Sony en Microsoft worden toegelaten op hun netwerk, het is geen Steam waar iedereen maar alles online kan zetten, er vind nog een kwaliteitscheck plaats.

Daarnaast krijg ik van de term ''multiplatform exclusive'' de kriebels, zullen we het dan ook gaan hebben over ''next gen exclusive'', ''company exclusive'' of ''console exclusive''? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Mr Ton schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:28:
[...]

Zoals al wordt aangegeven door Trishul en Kazuka kun je Indies al lang niet meer over een kant scheren, sommige Indies worden door redelijk grote teams gemaakt. Daarnaast is het als gamer toch totaal niet interessant door wat voor team developers een game gemaakt wordt? Daar denk ik echt nooit over na. Bovendien moeten games toch echt door Sony en Microsoft worden toegelaten op hun netwerk, het is geen Steam waar iedereen maar alles online kan zetten, er vind nog een kwaliteitscheck plaats.

Daarnaast krijg ik van de term ''multiplatform exclusive'' de kriebels, zullen we het dan ook gaan hebben over ''next gen exclusive'', ''company exclusive'' of ''console exclusive''? :+
Ik vind nog steeds dat er een groot onderscheid is tussen indies en andere games, kijk gewoon al naar de prijs... Daar heb je al onderscheid genoeg. Ik zeg niet dat indie titels minder leuk zijn hoor, maar het is een verschil vergeleken met andere games. Indies zijn gewaagder, diverser, creatiever, maar tevens ook wel een beetje een lager herhaal speel gehalte (althans voor mij).

Dat jij de kriebels krijgt van multiplatform exclusive begrijp ik niet echt. Heeft Microsoft voor de rechten van Titanfall betaald? Ja, en ze kozen om ook op PC uit te geven, maar de rechten van de eerste Titanfall zijn van Microsoft, en van niemand anders... Is TLOU ook plots geen exclusive meer nu het op PS4 komt? Hetzelfde voor Halo, Forza Horizon 2, en waarschijnlijk nog onnoemelijk veel andere. Als jij geen Microsoft product bezit (Windows of Xbox), dan speel je het spel niet.

[ Voor 7% gewijzigd door X-Fighter op 11-06-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

X-Fighter schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:35:
[...]

Ik vind nog steeds dat er een groot onderscheid is tussen indies en andere games, kijk gewoon al naar de prijs... Daar heb je al onderscheid genoeg. Ik zeg niet dat indie titels minder leuk zijn hoor, maar het is een verschil vergeleken met andere games. Indies zijn gewaagder, diverser, creatiever, maar tevens ook wel een beetje een lager herhaal speel gehalte (althans voor mij).
Maar bepaald de prijs van een game dan de kwaliteit van een game? Volgens mij zijn high-budget games als Ryse ook maar leuk om 1 keer te spelen en daarna kijk je er niet meer naar. Indies kijken juist ook vaak naar replayability (Minecraft, Terraria, Trials). Ja de production values zijn niet te vergelijken maar dat hoeft toch niet te betekenen dat zulke games minder zijn de AAA titels?

Er zit ook genoeg tussen wat te artsy is en maar een kleine doelgroep aanspreekt, dat ben ik met je eens. Maar er is ook genoeg non-Indie spul wat pure middelmaat is en na 1 maand na release al vergeten is door alles en iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
kazuka schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:48:
[...]
Maar bepaald de prijs van een game dan de kwaliteit van een game? Volgens mij zijn high-budget games als Ryse ook maar leuk om 1 keer te spelen en daarna kijk je er niet meer naar. Indies kijken juist ook vaak naar replayability (Minecraft, Terraria, Trials). Ja de production values zijn niet te vergelijken maar dat hoeft toch niet te betekenen dat zulke games minder zijn de AAA titels?

Er zit ook genoeg tussen wat te artsy is en maar een kleine doelgroep aanspreekt, dat ben ik met je eens. Maar er is ook genoeg non-Indie spul wat pure middelmaat is en na 1 maand na release al vergeten is door alles en iedereen.
Ik heb wel nooit gezegd dat de prijs de kwaliteit bepaalt, en ook niet dat indie games minder zijn dan AAA titels. Zoals je zegt er is genoeg brol op de markt die we na 1 maand vergeten bij de non-indies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
X-Fighter schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:35:
[...]

Dat jij de kriebels krijgt van multiplatform exclusive begrijp ik niet echt. Heeft Microsoft voor de rechten van Titanfall betaald? Ja, en ze kozen om ook op PC uit te geven, maar de rechten van de eerste Titanfall zijn van Microsoft, en van niemand anders... Is TLOU ook plots geen exclusive meer nu het op PS4 komt? Hetzelfde voor Halo, Forza Horizon 2, en waarschijnlijk nog onnoemelijk veel andere. Als jij geen Microsoft product bezit (Windows of Xbox), dan speel je het spel niet.
Ik snap je punt wel, maar naar mijn idee is een titel exclusief als het enkel op een platform uit komt. Je kan Titanfall toch moeilijk een exclusive noemen als het op PC, Xbox 360 en Xbox One uit komt? Voor mij zijn exclusives titels als The Order, Uncharted, Sunset Overdrive, Quantum Break, titels voor enkel een platform. Iedereen heeft een PC thuis staan, dus als een titel daarvoor ook uitkomt valt de term helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:15
X-Fighter schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:12:
[...]

Dat eerste voor mij persoonlijk in ieder geval zeker niet. Deze E3 wilde ik gebruiken in mijn beslissing of ik een WiiU of een Xboxone naast de PS4 ga zetten, maar eigenlijk is mijn conclusie dat ze beide wel kunnen wachten. Het was Mario kart 8 tegen Forza Horizon en eigenlijk is dat zo gebleven.

De Xbox heeft nu wel een lichte voorkeur, maar ik heb geen zin meer om Xboxlive te betalen naast mijn PSplus en ik ga eerst kijken wat Project Cars en Driveclub gaan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-03 13:42
Ik had gedacht deze E3 een beslissing te kunnen nemen over het kopen van één van de next-gen consoles maar noch Microsoft noch Sony heeft mij echt kunnen overtuigen.

Ik ben van PC gaming naar Console gaming gegaan toen dat elke pc versie een werkelijk ramp was met verschrikkelijke DRM en activatie limieten. De PC versies liepen dan ook nog eens verschrikkelijk slecht ten opzichte van de console versies en het grafisch verschil was nog niet zo opvallend zichtbaar. De console was nu eenmaal een pak gebruiksvriendelijker.

Het is nu ook geen ideale wereld maar toch ben ik toch van mening dat we het nu beter hebben als PC gamer dan in de periode na de release van de vorige consoles. PC gaming is op vlak van games goedkoper, de gebruiksvriendelijkheid is identiek aan consoles en de grafische kwaliteit is superieur.

Ik heb dan ook in het laatste jaar mijn PC verbonden met de TV in de woonkamer waardoor ik zowel aan mijn bureau als in de zetel kan genieten van games in 1080p 60fps high texture quality.
Ik weet dat dit voor tweakers niet zo speciaal lijkt maar de reacties die ik soms krijg van mensen is best amusant. "Hoe kom het dat jouw Xbox games er zo goed uitzien?".

Ik ben uiteraard wel enorm enthousiast over alle games die werden getoond op alle conferenties.

Ik kan niet wachten op Witcher 3, The Division, Rise of the Tomb Raider, Dragon Age: Inquisition, AC Unity, The Crew, Arkham Knight, Mortal Kombat X.

Echter tijdens het bekijken van al die gameplay trailers op de Xbox en Sony conferenties kon ik niet anders dan denken. Het gaat super zijn om dit te spelen op mijn PC.

Misschien dat de Halo 5 Xbox One bundle en de Uncharted 4 PS4 bundle mij over de drempel gaan trekken.

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Mr Ton schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:09:
[...]

Ik snap je punt wel, maar naar mijn idee is een titel exclusief als het enkel op een platform uit komt. Je kan Titanfall toch moeilijk een exclusive noemen als het op PC, Xbox 360 en Xbox One uit komt? Voor mij zijn exclusives titels als The Order, Uncharted, Sunset Overdrive, Quantum Break, titels voor enkel een platform. Iedereen heeft een PC thuis staan, dus als een titel daarvoor ook uitkomt valt de term helemaal weg.
Wat als over een paar jaar Sony al zijn single player games ook op PS Now gooit? PS Now is beschikbaar op consoles, TV's, tablets, smartphones.... Dan is niets van de Sony catalogus nog een exclusive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:04

SD5k

>4&X

X-Fighter schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 18:00:
[...]

Wat als over een paar jaar Sony al zijn single player games ook op PS Now gooit? PS Now is beschikbaar op consoles, TV's, tablets, smartphones.... Dan is niets van de Sony catalogus nog een exclusive?
Jawel, want alle games speel je via Playstation Now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
SD5k schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 18:03:
[...]

Jawel, want alle games speel je via Playstation Now.
Haha, ja laat maar als dat uw redenering is, dan begrijp ik niet dat je mij niet kan volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

X-Fighter schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 18:46:
[...]

Haha, ja laat maar als dat uw redenering is, dan begrijp ik niet dat je mij niet kan volgen.
'uw' nog wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:04

SD5k

>4&X

X-Fighter schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 18:46:
[...]

Playstation Now is het platform, daarop kunnen ze nogsteeds exclusieve games uitbrengen, het maakt dan echt niet uit welke hardware je ervoor gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
SD5k schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 19:45:
[...]

Playstation Now is het platform, daarop kunnen ze nogsteeds exclusieve games uitbrengen, het maakt dan echt niet uit welke hardware je ervoor gebruikt.
Ja maar je kan het wel spelen op alle Sony producten. Net zoals Microsoft nu er voor zorgt dat je Titanfall op alle producten kan spelen van Microsoft. Over paar jaar ga je dan Uncharted 5 krijgen op PS4 en PS Now, dat is dan geen exclusive meer... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-06 13:42
Het valt me overigens op dat bij de vorige E3 de samenwerking met tables hoog op de agenda's stonden. Maar dit jaar hoor je er maar weinig over? Komt dat omdat het toch niet zo cool blijkt te zijn (heb zelf geen geen ervaring) of omdat een aantal van die aangekondigde games nog uit moeten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar gaat de discussie nu eigenlijk precies over? Over wat wel of geen exclusive is? Boeit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Er wordt nog al lacherig gedaan over dat Playstation TV, maar ik vind dat een geniaal apparaatje. Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Niku schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:58:
Er wordt nog al lacherig gedaan over dat Playstation TV, maar ik vind dat een geniaal apparaatje. Wat jullie?
Dat is toch dat als stel je PS4 in de living staat en PS TV verbonden aan je TV op slaapkamer, je gewoon kan gamen op je PS4, en dat de signalen en het beeld door gestuurd worden naar PS TV? Dat is super, begrijp niet waarom Microsoft dit nog niet heeft, ik zou het zo kopen voor de Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zonet gameplay op Twitch gezien van "Lovers in a Dangerous Spacetime".
Wat een geniaal leuk klein multiplayer spelletje. *O*

Helaas however is het niet Next Gen of Console-Exclusief en ook nog eens Indie, dus het is jammergenoeg onspeelbaar. -O-

[ Voor 8% gewijzigd door enchion op 11-06-2014 21:44 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
enchion schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:37:
Zonet gameplay op Twitch gezien van "Lovers in a Dangerous Spacetime".
Wat een geniaal leuk klein multiplayer spelletje. *O*

Helaas however is het niet Next Gen of Console-Exclusief en ook nog eens Indie, dus het is jammergenoeg onspeelbaar. -O-
Die laatste zin snap ik niet? Hoe bedoel je? Of erg sarcastisch vanwege alle discussies over de exclusives en of indies wel van toegevoegde waarde zijn? :P

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-06-2014 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

X-Fighter schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:29:
[...]

Dat is toch dat als stel je PS4 in de living staat en PS TV verbonden aan je TV op slaapkamer, je gewoon kan gamen op je PS4, en dat de signalen en het beeld door gestuurd worden naar PS TV? Dat is super, begrijp niet waarom Microsoft dit nog niet heeft, ik zou het zo kopen voor de Xbox
Exact!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het sowieso wat stil bij MS op het gebied van randzaken en hardware. Ze hebben Kinect in principe gekilled en hadden ooit zo een vette ambient lighting demo, maar daar hoor je niets meer over. Ondertussen heeft Sony Remote Play, Project Morpheus, PS Now en PS TV. Als dat allemaal op de markt is straks, moet MS toch ook een keer goed terug komen, maar met wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
bram1984 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 22:37:
Ik vind het sowieso wat stil bij MS op het gebied van randzaken en hardware. Ze hebben Kinect in principe gekilled en hadden ooit zo een vette ambient lighting demo, maar daar hoor je niets meer over. Ondertussen heeft Sony Remote Play, Project Morpheus, PS Now en PS TV. Als dat allemaal op de markt is straks, moet MS toch ook een keer goed terug komen, maar met wat?
Kinect is totaal niet gekilled... Die Illumi room was gewoon een tech demo, het is veel te duur om op de markt te brengen, dus daar gaan ze niets mee doen. Microsoft heeft wel nog Fortaleza glasses, zijn AR glasses die men in hedendaags leven, maar ook te samen met Xbox/Kinect zal kunnen gebruiken. Het is gewoon afwachten eer we daar iets over horen, maar het komt. Je hebt ook nog altijd de geruchten van Xbox TV, maar ik denk dat die dingen allemaal hun eigen event krijgen, Microsoft houdt E3 voor games games games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 22:37:
Zijn misschien allemaal interessante projecten, ga me wel afvragen of het allemaal wat wordt, ik ben bang dat een paar van deze projecten echt helemaal niemand op zit te wachten.
Uiteindelijk kosten ze allemaal extra geld en is men bereidt om er dat voor uit te geven? Project morpheus is in mijn ogen een gimmick. We zullen het wel afwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
De "fout" die MS maakte met de Kinect was ook niet dat het niet een boeiend product was maar dat hij standaard erbij zat en altijd aan stond. (van MS wordt dit mede ook zo ontzettend niet gepikt omdat men al door MS geforceerd wordt het op hun manier te doen, in de 8 uur die men op werk spendeert en eventueel thuis daarbij)

Sony kondigt nu Project Morpheus aan maar dat zal een losstaande upgrade/koop worden waar niemand moeite mee heeft. (ook aangezien mensen meestal niet nog meer producten van Sony thuis heeft staan om zich aan te storen)

Mensen vinden creatieve ontwikkeling prima zolang het hun maar niet door de strot geduwt wordt, of eerder niet het gevoel geeft dat het hun door de strot geduwt wordt.

Als Kinect optioneel was geweest vanaf het begin dan had meer dan de helft van de userbase er nu 1 gehad. (bij wijze van spreken.)

Nintendo heeft waarschijnlijk nu ook een soortgelijk probleem aangezien die Wii concept controller niet meer een losse toevoeging is maar een geintegreerd concept.
Met de Wii "voelde" het nog als een gimicky toevoeging, nu de gimick eraf is maar geintegreerd, voelt iedereen zich psychologisch gedwongen om het leuk te vinden ipv selectief vrij en cool om het leuk te vinden.
Het voelt niet meer als een keuze om alternatief/origineel te zijn.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Volgens mij is Kinect vooral in het begin een enorm succes geweest, maar zijn na het eerste of tweede jaar de sales van de Kinect al ingekakt. Mensen kwamen er achter dat het een heel innovatieve manier van gamen is, maar dat het ook vereist dat je voor de camera dingen gaat staan doen, midden in de huiskamer. Dat is leuk voor af en toe en om aan je vrienden te laten zien, maar niet voor altijd.

Kijk naar de budget bakken in een media markt, die ligt vol met Kinect games.

Microsoft had dit al wel kunnen zien aankomen. Daarbij was de presentatie uiterst ongelukkig in de week dat alle verhalen rondom de NSA en toegang tot netwerken van Amerikaanse technologie bedrijven naar boven kwam.

In het afgelopen jaar is de totale visie die gepresenteerd is bij REVEAL omtrent de Xbox One terug gedraaid. Always online, Familiy Sharing, All-In-One entertainment hub en verplicht Kinect, dat waren de speerpunten die de X1 moesten gaan drijven. Always online en family sharing zijn geschrapt, de console wordt nu gemarket als een game console en niet meer als een All-In-One entertainment hub, en ook Kinect is geen verplichte accessoire meer.

Dat wil niet zeggen dat Kinect niet meer ondersteund wordt, maar het weghalen van Kinect als verplichte accessoire betekend dat developers er niet meer vanuit kunnen gaan dat gamers deze hebben, en dus zal het aanbod aan games, en vooral het innovatieve gebruik van Kinect, verder inzakken.

De afgelopen dagen hebben zowel Battlefield Hardline als Destiny developers aangegeven de extra GPU kracht te gebruiken voor graphics, die ze anders in Kinect hadden gestoken. Dit spreekt wel voor zich.

De Xbox One is een fantastische console en geweldig platform om op te gamen, en er zal er in de toekomst zeker een bij mij komen te staan. Maar, de visie die Microsoft had is een beetje weggeëbd en daardoor verkeerd de console een beetje in een identiteitscrisis. Hij is teveel op de huidige PS4 willen gaan lijken, terwijl die vrolijk door innoveert met PS Now en Morpheus. Daarom had ik zo graag een AR bril van Microsoft gezien... Helaas, hopelijk snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-06 16:16
[b][message=42378062,noline]De afgelopen dagen hebben zowel Battlefield Hardline als Destiny developers aangegeven de extra GPU kracht te gebruiken voor graphics, die ze anders in Kinect hadden gestoken. Dit spreekt wel voor zich.
Dit is onzin, dat zou betekenen dat Battlefield Hardline en Destiny niet goed speelbaar zijn als iemand zijn Kinect heeft aangesloten.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alvanosa schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:42:
[...]

Dit is onzin, dat zou betekenen dat Battlefield Hardline en Destiny niet goed speelbaar zijn als iemand zijn Kinect heeft aangesloten.
Natuurlijk wel. Kinect wordt alleen niet gebruikt tijdens het spelen van die games. De dev kan zal bepalen wat hij met die extra resources doet. Nadeel is dat Kinect echt helemaal geen extra functionaliteit meer zal bieden in AAA games, omdat simpelweg niet iedereen er eentje meer heeft straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
bram1984 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:03:
[...]

Natuurlijk wel. Kinect wordt alleen niet gebruikt tijdens het spelen van die games. De dev kan zal bepalen wat hij met die extra resources doet. Nadeel is dat Kinect echt helemaal geen extra functionaliteit meer zal bieden in AAA games, omdat simpelweg niet iedereen er eentje meer heeft straks.
De developer kan kiezen wat hij met de resources doet, maar de basis blijft wel nog steeds. Ik kan nog steeds voice commands gebruiken. Het is niet dat het spel beter gaat draaien als ik de kinect unplug. Dat jij denkt dat kinect geen extra functionaliteit aan gaat bieden omdat niet iedereen er eentje heeft is ook onjuist. Want je doet alsof het allemaal veel moeite is om extraatjes te schrijven voor mensen met kinect, dit is niet het geval, dit kan jij niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06:15
bram1984 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:03:
[...]

Bram, dat is koffie dik kijken..... Niemand kan nu nog exact voorspellen hoe en op welke manier de Kinect straks wel gebruikt kan worden. Dat hij geen extra functionaliteit meer heeft is dan ook een flinke aanname. Waarom? Feitelijk heef de Kinect op dit moment ook geen extra functionaliteit, natuurlijk kan je hem in Games als BF4 en/of Forza aan zetten voor Head-trakking, maar bijna niemand doet dat. De GPU power die voor de Kinect wordt gereserveerd wordt nu dus gewoon niet gebruikt en veel games.

Het is dus vrij gemakkelijk om voor de ontwikkelaars die dat willen om te besluiten geen Kinect functionaliteit in te bouwen. Daar in tegen hebben we afgelopen maandag nog gezien dat Ubisoft met een nieuw dansspel komt welke wel met de Kinect werkt.

Je gaat dus een scheiding zien, race en shooters laten de Kinect misschien links liggen terwijl andere specifieke games de Kinect zullen blijven gebruiken. Denk aan Dance Central, ZooTycoon, Fitnisgames enz enz... Genoeg games die de extra GPU power niet verijzen maar wel een extra toevoeging met de Kinect kunnen hebben. Misschien zijn dit niet jou type games, sterker dat weet ik bijna wel zeker. Maar feit is dat MS met de Xbox en de Kinect als bundel een deel van de markt af blijft dekken. Precies het zelfde dat jou geliefde Sony ook gewoon een camera op de markt brengt voor de zelfde soort games/toepassingen

Het is dus allerminst zo strikt zoals jij dat ons wil doen geloven.

En inderdaad, de voicecommands, en IR besturing, inloggen, hybernate van uit het Dashboard blijft gewoon werken. Ook al hebben ontwikkelaars nu de mogelijkheid om in de games extra GPU kracht aan te spreken.

Het is dus allerminst een waardeloos ding, iets waar jij duidelijk steeds naar toe wil.....

[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 12-06-2014 12:33 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Tristan schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:13:
Het valt me overigens op dat bij de vorige E3 de samenwerking met tables hoog op de agenda's stonden. Maar dit jaar hoor je er maar weinig over? Komt dat omdat het toch niet zo cool blijkt te zijn (heb zelf geen geen ervaring) of omdat een aantal van die aangekondigde games nog uit moeten komen?
Je hebt nu inderdaad gewoon twee heel generieke consoles en een 'next-gen' generatie die niet veel boeiender is dan de vorige.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:01
boe2 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:11:
[...]

Je hebt nu inderdaad gewoon twee heel generieke consoles en een 'next-gen' generatie die niet veel boeiender is dan de vorige.
Dus precies de reactie ten tijde van de PS3/360 release. Sorry, maar het is net uit. We moeten gewoon afwachten op de echt goede games.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doelde inderdaad specifiek even op de voorbeelden die gegeven werden: Hardline en Destiny. Zo zullen er meer devs zijn die nu eerder geneigd zijn geen extra functionaliteit aan Kinect toe te kennen en die 10% extra power toe te kennen aan graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:19:
Ik doelde inderdaad specifiek even op de voorbeelden die gegeven werden: Hardline en Destiny. Zo zullen er meer devs zijn die nu eerder geneigd zijn geen extra functionaliteit aan Kinect toe te kennen en die 10% extra power toe te kennen aan graphics.
Prima toch? Was het niet zo dat Devs veel keuze moesten krijgen omdat dat zogenaamd beter was? Nu niet terugdraaien hè?

Verder komen er nog gewoon sport, dans, ritmegames uit met Kinect ondersteuning en zal er in de toekomst ook vast wel wat met Kinect in games gedaan worden. Forza behoud gewoon zijn head-tracking en zo meer. Zal me trouwens niet verbazen als head-tracking niet meer in BF-Hardline zit om zo 10% extra GPU te kunnen gebruiken. Iets wat die brakke engine wel nodig heeft :X

We hebben trouwens nu 4 nieuwe Kinectgames gezien. Dance Central, Disney Fantasia, Just Dance, Shape Up. Welliswaar geen gameplay, maar dat is te danken aan het feit dat eerdere Kinect footage keihard werd afgezaagd en men daardoor de presentatie lager waardeerde. Op de beurs zelf is het volgens mij wel gewoon zichtbaar, dus daar kun je nog wat info uit halen.

Toch blijven er games die weinig met Kinect hebben en daarom zul je er ook weinig van horen. Toch vraag ik me af of ze toe gaan staan dat Kinect op sommige punten meedoet en anderen niet. Dat je bv wel je eigen avatar kunt maken ala Kinect Sports of je gun kunt bekijken ala Ghost Recon, maar tijdens de gameplay zelf gewoon niet meedoet en je toch 10% extra ingame hebt. Ik vraag me af of dat dus variabel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
bram1984 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:19:
Dat is toch de bedoeling van het hele verhaal..... Het was allerminst zeker dat Hardline en Destinty ondersteuning voor de Kinect zouden krijgen. Door dat MS de reservering ongedaan heeft gemaakt krijgen de ontwikkelaars meer vrijheid. Iets wat alleen maar een voordeel is.

De ontwikkelaars die gewoon gebruik willen maken van de Kinect kunnen dat ook nog steeds doen, snap niet dat jij deze keuze steeds maar weer als negatief interpreteert. Het enige wat MS heeft gedaan is de ontwikkelaar een keuze geven, wil je veel met de Kinect doen, dat kan.... Denk je de extra GPU kracht te kunnen gebruiken, dan kan dat vanaf nu ook.

Helemaal niets mis mee, er zullen nog steeds "games for Kinect" op de markt komen, net zoals dat er games op de markt komen, die net als nu, geen ondersteuning voor de Kinect hebben.

Ik begrijp werkelijk niet wat er negatief aan dit besluit is..... Je hebt meer keuze, dat is altijd goed!

[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 12-06-2014 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Slimme zet van MS inderdaad, sowieso sinds Phil Spencer aan het roer staat zie ik alleen maar positieve dingen uit dat kamp komen; het resources verhaal voor de Kinect, de release van een Kinect-less XBO voor dezelfde prijs als een PS4, de volledige focus op games en vooral de openheid van Spencer. Hij was gisteren te gast bij GiantBomb en was daar ook positief over Sony en Nintendo, communiceert veel met fans via zijn Twitter account en komt zelf uit de games industry als voormalige developer. Wat mij betref hadden ze hem veel eerder Xbox lead moeten maken, dan had de XBO launch er denk ik ook een stuk positiever uitgezien.

Ik overweeg nu sterk om tijdens de feestdagen een XBO aan te schaffen voor naast mijn PS4. Met Sunset Overdrive en Forza Horizon 2 zijn er in elk geval al 2 games die ik erg interessant vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja die Spencer is wel een geschikte peer inderdaad. Sympathieke kerel. Heeft geloof ik alle consoles ook in huis staan en speelt er flink fanatiek op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
bram1984 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:23:
Ja die Spencer is wel een geschikte peer inderdaad. Sympathieke kerel. Heeft geloof ik alle consoles ook in huis staan en speelt er flink fanatiek op. :)
En zo hoort het ook, met toewijding ben je een stuk beter in je job. Yoshida heeft zelfs twee wiiU's...
Ik zie Spencer ook nog wel zorgen voor een diverser output van MSFT 1st party, een beetje net zoals tijdens de awesome Peter Moore tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-06 06:39
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de specs van de Xbox ''Two'' over aantal jaar als Spencer nog aan het roer is. Denk niet dat ze plank weer mis willen slaan. De Xbox OG,Xbox 360 hadden dat toch ook wel een beetje als sellingpoint van hun generatie. Mischien als de verkopen tegenvallen tenopzichte van de PS4 dat ze deze generatie weer vervroegd afkappen zoals xbox->xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 18:18:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de specs van de Xbox ''Two'' over aantal jaar als Spencer nog aan het roer is. Denk niet dat ze plank weer mis willen slaan. De Xbox OG,Xbox 360 hadden dat toch ook wel een beetje als sellingpoint van hun generatie. Mischien als de verkopen tegenvallen tenopzichte van de PS4 dat ze deze generatie weer vervroegd afkappen zoals xbox->xbox 360.
Er gaat komende 7 jaar geen nieuwe Xbox komen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
X-Fighter schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 18:45:
[...]

Er gaat komende 7 jaar geen nieuwe Xbox komen hoor...
Dat zeiden ze een paar maanden geleden over een kinectloze Xbox One ook, Die komt er nooit!

edit : En verder:

http://www.videogamer.com...on_in_5-6_years_time.html

[ Voor 18% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-06-2014 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die ziet er toch ook wel focking wreed uit zeg. Echt genoten van de Arkham games vorige generatie. Dit lijkt echt de ultieme versie te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 18:59:
[...]

Dat zeiden ze een paar maanden geleden over een kinectloze Xbox One ook, Die komt er nooit!
Je bent toch wel met me eens dat een Xbox One zonder Kinect iets heel anders is dan op korte termijn een nieuwe Xbox?

Geloof mij nou maar, met de console (Xbox One) is helemaal niets mis, wanneer de ontwikkelaars de ESRAM en DirectX12 functionaliteit een beetje op order hebben doet het ding niets onder voor welke andere console.

Je benaderd de Xbox One veel te negatief, vaag me echt af alsof je zelf überhaupt ervaring op het ding hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Bullet NL schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 19:03:
[...]

Je bent toch wel met me eens dat een Xbox One zonder Kinect iets heel anders is dan op korte termijn een nieuwe Xbox?

Geloof mij nou maar, met de console (Xbox One) is helemaal niets mis, wanneer de ontwikkelaars de ESRAM en DirectX12 functionaliteit een beetje op order hebben doet het ding niets onder voor welke andere console.

Je benaderd de Xbox One veel te negatief, vaag me echt af alsof je zelf überhaupt ervaring op het ding hebt....
En dan nog niet de cloud vergeten, mensen doen daar zo lacherig over alsof het een PR praatje is, maar dat is het dus totaal niet... Dat bewijst Crackdown 3. Meer info op cloudgine.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Niks negatief :? ,jullie schieten meteen in de verdediging man :P spreek gewoon me verwachting uit en een aantal publishers zoals EA en Ubi hebben dit ook al aangegeven dat ze niet nog zoon lange Gen zien zitten. 5-6jaar is veel logischer en kan makkelijk nu de consoles geen loss-leaders meer zijn.
Dan heb je alleen het verschil GDDR5 vs DDR3 (deels) overbrugt. En PS4 games worden al 'to the metal gecode'.

Afbeeldingslocatie: http://www.redgamingtech.com/wp-content/uploads/2013/11/corrinne-yu-no-layers-coding-to-metal-s4.png

Het 100% en 50% Verschil in ROPS en compute units zal er altijd blijven.

[ Voor 47% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-06-2014 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:26

BM

Moderator Spielerij
Tijdje terug ook al gelezen dat rond, of iets voor 2020 de nieuwe consoles verwacht worden, ietsje korter dan de vorige generatie, maar lang genoeg om het prijstechnisch nog interessant te houden :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 19:09:
Niks negatief :? ,jullie schieten meteen in de verdediging man :P spreek gewoon me verwachting uit en een aantal publishers zoals EA en Ubi hebben dit ook al aangegeven dat ze niet nog zoon lange Gen zien zitten. 5-6jaar is veel logischer en kan makkelijk nu de consoles geen loss-leaders meer zijn.

[...]

Dan heb je alleen het verschil GDDR5 vs DDR3 (deels) overbrugt. En PS4 games worden al 'to the metal gecode'.

[afbeelding]

Het 100% en 50% Verschil in ROPS en compute units zal er altijd blijven.
Corrinne Yu is echt een slechte bron :D Die kan nu eens NIETS, gewoon met de juiste persoon getrouwd, Naughty Dog wilt die ontslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
X-Fighter schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 19:27:
[...]

Corrinne Yu is echt een slechte bron :D Die kan nu eens NIETS, gewoon met de juiste persoon getrouwd, Naughty Dog wilt die ontslaan.
Dat heb ik paar maanden terug ook gelezen maar dat was gewoon bullshit :z . Ze werkt nog steeds overal aan mee bij Naughty Dog en is erg gerespecteerd zie:

https://twitter.com/consperic/status/476245347354693632

https://twitter.com/Corrinne/with_replies

En misschien dit even doorlezen?:

http://www.edge-online.co...nuclear-physics-for-play/

[ Voor 4% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-06-2014 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Dit topic kan volgens mij wel weer dicht? Op naar Gamescom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zowel X1 als PS4 zitten totaal nog niet aan hun max, dus dat gaat nog wel goed komen. Verder stromen de trailers nog binnen dus topic sluiten zou zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001

BM

Moderator Spielerij
Sluiten is ook nergens voor nodig, zakt vanzelf wel weg :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Dan gaan we gewoon door :P
bram1984 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 19:01:
Die ziet er toch ook wel focking wreed uit zeg. Echt genoten van de Arkham games vorige generatie. Dit lijkt echt de ultieme versie te worden.

[video]
Ik was onder de indruk totdat de batmobile in beeld komt. Dat lijkt me echt helemaal niets, en zeker niet de transformer waardoor het een of andere vage tank wordt die alle kanten op kan bewegen. Echt een downer vind ik.

Ze hadden een beetje terug naar hun roots moeten gaan met Arkham Asylum. Het wordt nu alleen groot groter grootst en ik vind dat het de gameplay (en beleving van de Story) niet ten goede komt. Arkham City vond ik al te groot en daardoor te weinig identiteit.

En een vrij teleurstellende preview van The Order van gamer.nl: http://www.gamer.nl/previ...886-hands-on-verre-van-af. Oja, don't shoot the Messenger.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-06-2014 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
The Order schijnt inderdaad tegen te vallen, Jammer hoor... Verhaal is verre van af, ondanks het getoonde er wel goed uit ziet.... Nu ik het toch over het verhaal heb, waarom moet het weer een fantasie verhaal worden... Monsters, niet realistisch wapens... erg jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind City echt veel vetter dan Asylum, dus het kan mij niet groot genoeg worden. :)

En die preview van The Order, tja. Ik moet er ook nog iets meer van zien, maar ze branden de game voornamelijk af omdat deze niets nieuws doet. Dezelfde site geeft CoD en BF wel ieder jaar hoge scores. Zie de reacties eronder. Staan er een aantal tussen waar ik het volledig mee eens ben. Ik persoonlijk zie dit liever dan een blije game als Sunset Ovedrive, ook al doet die laatste meer nieuwe dingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Voor zover ik gelezen heb van The Order ziet het er heel gelikt uit, maar de gameplay is stukken minder. Deze man omschrijft het alsof je gewoon een interactieve film aan het bekijken/spelen bent

http://www.nerdacy.com/20...ear-game-ive-ever-played/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de verhouding echt zo is, dan skip ik 'm mooi. Ik kan het me overigens niet voorstellen, maar dat terzijde. Simpelweg nog te weinig gezien.

Aan de andere kant helpt Santa Monica geloof ik ook een handje mee. Dat zijn nu niet bepaald koekenbakkers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-06 12:26

CR1691

Hero of Time

De game is dan ook niet voor niets uitgesteld. De setting en het sfeertje spreken mij heel erg aan aan The Order. Van de gameplay heb ik nog niets gezien dus daar kan ik niet over oordelen. Het kan best zijn dat het niet origineel is maar zijn Gears of War, Battlefield, Call of Duty en dergelijke games dat wel?

[ Voor 75% gewijzigd door CR1691 op 12-06-2014 22:34 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Dat zijn ze op dit moment niet meer, maar een Call of Duty, Battlefield, Gears of War zijn wel games die nieuwe standaarden voor wat betreft gameplay hebben gezet. Het zou heel tof zijn als een nieuw IP op een nieuwe generatie consoles dat weer teweeg kan brengen. En dat zit er denk ik niet in. Beetje oude wijn in nieuwe zakken, en daar is, mits goed uitgevoerd, ook niets mis mee.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-06-2014 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja. Voor echt veel vernieuwing moet je denk ik sowieso bij indies zijn. Alles is al zo'n beetje gedaan en grote risico's worden er niet genomen met AAA titels. Een dev als QD uitgezonderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Sowieso zien we veel te weinig echt nieuwe IP's. Ontwikkelaars en uitgevers durven weinig tot geen risico's te nemen omdat men bang is om direct op de plaat te gaan.

Over indies gesproken. Die nieuwe game van de makers van Limbo en No Man's Sky zagen er wel erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Is die nieuwe game van de makers van Limbo niet No Man's Sky? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

uchiha tijntje schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:38:
Is die nieuwe game van de makers van Limbo niet No Man's Sky? :)
Nee dat was toch die game in de Xbox presentatie? Waar Spencer nogal fan van was? Wellicht ben ik in de war :+

Deze bedoel ik

[ Voor 11% gewijzigd door CR1691 op 12-06-2014 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De nieuwe game van de makers van Limbo is Inside. De nieuwe game van de makers van Joe Danger is No Man's Sky ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Oke, we zijn beide in de war. Dank u Kazuka :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Het sfeertje zit er in ieder geval goed in, in die game. Bij No Man's Sky vind ik het vet dat je je schip in kunt stappen en van de ene naar de andere planeet kunt reizen. Zoiets zou ik ook wel graag bij andere games willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Ieder keer als ik wat van No Man's Sky zie, wil ik die game steeds sneller hebben. Helaas nog geen releasedatum bekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:01
bram1984 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:22:
Tja. Voor echt veel vernieuwing moet je denk ik sowieso bij indies zijn. Alles is al zo'n beetje gedaan en grote risico's worden er niet genomen met AAA titels. Een dev als QD uitgezonderd.
Time manipulation shooters zijn niet echt een risico meer. Tegenwoordig lopen shooters altijd wel. Third person al helemaal.

Maar wel eens dat Indies gewoon risico's durven te nemen. Zie een:

Drunken Robot Pornography
Binding Of Isaac
Super Meat Boy
1001 Spikes
Card City Nights

Ze durven nieuwe dingen te doen, en soms/vaak (zeker niet altijd) levert het gewoon geweldige games op

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CR1691 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:45:
Het sfeertje zit er in ieder geval goed in, in die game. Bij No Man's Sky vind ik het vet dat je je schip in kunt stappen en van de ene naar de andere planeet kunt reizen. Zoiets zou ik ook wel graag bij andere games willen zien.
Mja op zich wel leuk maar ik vraag me af hoe snel het door die automatisch gegenereerde planeten wel niet gaat vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
Martinspire schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:15:
[...]
Mja op zich wel leuk maar ik vraag me af hoe snel het door die automatisch gegenereerde planeten wel niet gaat vervelen.
Ligt er aan wat de verschillen zijn. Alleen andere kleur blaadjes? Gras? Dan wel ja.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk om te zien, een behind the scenes van Xbox:

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2014 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:59

Zeror

Ik Henk 'm!

Zo net na de E3 staat er wat interessant te gebeuren voor Team Fortress. Op de site van TF staat een countdown die vannacht afloopt.

Wat zal het zijn? Nieuwe expansion of nieuwe TF? of....... Half-life 3! :D

http://www.teamfortress.com/countdown/suspense.htm

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:15
Zeror schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 00:45:
Zo net na de E3 staat er wat interessant te gebeuren voor Team Fortress. Op de site van TF staat een countdown die vannacht afloopt.

The orange box remastered naar de PS4 :+

TF3 mag ook natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zeror schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 00:45:

Een TF2 film: http://www.teamfortress.com/loveandwar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-05 10:15
Ik verheug me vooral op Far Cry 4. ik ben deze gamereeks pas gaan spelen bij deel 3. Maar wat een vette game! Je kan eindeloos spelen zonder dat je het binnen een 1/2 dag hebt uitgespeeld zoals Battlefield. Ik ben niet echt van de online modus dus daarom past deze game ook goed bij mij en natuurlijk de verhaallijnen! Echt onwijs goed.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Let op:

Tweakers E3 2014 chat

Chat tijdens de persconferenties met andere users in de Tweakers E3-chat!

E3 persconferentie schema
Maandag 9 juni
18:30 - Microsoft (Xbox)
21:00 - Electronic Arts (FIFA, Battlefield, etc.)

Dinsdag 10 juni
00:00 - Ubisoft (Assassin's Creed, Watch_Dogs, The Division, etc.)
03:00 - Sony (PlayStation)
18:00 - Nintendo Digital Event