Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
DLC aankondiging? Kan me niet voorstellen dat er nu al een KZ4 word aangekondigd :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:15

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

The division officieel uitgesteld tot 2015, wel wordt de game getoond op de persconferentie van ubisoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Martinspire schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:53:
Hmm:
Killzone ‏@killzone 28m
Just under 2 hours until our announcement. #SomethingNew #Killzone
Kondigen die vandaag aan? Helemaal outshined worden door Halo 5 nu, ze hadden beter gewoon even gewacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:11
BM schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 14:28:
DLC aankondiging? Kan me niet voorstellen dat er nu al een KZ4 word aangekondigd :)
Inderdaad een coop dlc.

http://www.psx-sense.nl/1...-modus-met-intercept-dlc/

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

X-Fighter schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:27:
[...]

Ik weet niet, een PS4 wordt nu toch met verlies verkocht, en dat is 400 euro op het moment, doe daar dan nog die morpheus en camera bij... Misschien dat je gelijk hebt, maar het lijkt me straf. We zullen het wel zien in 2016.
ik bedoelde inderdaad 399,- alleen voor de VR bril + 1 game.

399,- voor een bundel met PS4 + VR + game gaat de komende 6 jaar niet gebeuren ;)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 14:28:
Shadow Fall is chronologisch gezien deel 4. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit jaar dus erg veel aankondigingen voor de E3. Eigenlijk vind ik dat ook wel prima, krijgen andere titels weer wat meer aandacht. Al moeten ze ook weer niet doorslaan anders zijn er geen verrassingen meer :+

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 16-05-2014 18:35 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:21
1 van die lijstjes kan ook prullebak in met betrekking tot The division lead platform x1 :
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=820120

Vraag:
''There has also been talks of Massive shifting focus from the PlayStation 4 to Xbox One after pressure from Microsoft, something that our source denies.''
Antwoord :
"That's not correct. PlayStation 4 is the more powerful hardware and we feel it is easier to develop for. Snowdrop works better on PS4 and even if Microsoft do want us to shift lead platform that's not something that has happened."

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
v8power67 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 18:40:
1 van die lijstjes kan ook prullebak in met betrekking tot The division lead platform x1 :
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=820120

Vraag:
''There has also been talks of Massive shifting focus from the PlayStation 4 to Xbox One after pressure from Microsoft, something that our source denies.''
Antwoord :

[...]
Een anonieme source zegt dus totaal niets... Kunnen we ook insider van MisterX gaan geloven

[ Voor 4% gewijzigd door X-Fighter op 16-05-2014 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:51
X-Fighter schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 20:52:
[...]

Een anonieme source zegt dus totaal niets... Kunnen we ook insider van MisterX gaan geloven
Ah, leuk onderwerp. Wat is de credibility van misterx na 2 jaar? 0.1%? AC4 en BF4 zouden toch een 1080p 60fps patch krijgen? Watch dogs zou toch 1080p 30fps zijn op de one? Titanfall zou toch 1080p 60fps zijn? De lijst is eindeloos.

Daarnaast weten we ondertussen nu wel dat de ps4 de krachtigste 8ste generatie console is. Daar is gewoon onomstotelijk bewijs voor, en hoeft niet uit te monden in fanboy geneuzel. DF bv zegt al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Trishul schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:12:
[...]

Ah, leuk onderwerp. Wat is de credibility van misterx na 2 jaar? 0.1%? AC4 en BF4 zouden toch een 1080p 60fps patch krijgen? Watch dogs zou toch 1080p 30fps zijn op de one? Titanfall zou toch 1080p 60fps zijn? De lijst is eindeloos.

Daarnaast weten we ondertussen nu wel dat de ps4 de krachtigste 8ste generatie console is. Daar is gewoon onomstotelijk bewijs voor, en hoeft niet uit te monden in fanboy geneuzel. DF bv zegt al genoeg.
Dat is toch net mijn punt... Een onbekende source geloven... Wat credibiliteit heeft die persoon? Niets.

Over PS4 vs Xbox One power gaan we het niet hebben. Je gelooft maar wat je wil, daar dient het topic niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03
Volgens mij gaat dit topic inderdaad over de E3 en niet over het debunken van E3 lijstjes die overduidelijk fake zijn. Anders gaat dit topic toch weer snel de verkeerde kant op.

Dit zijn volgens mij de onderwerpen waar we het over kunnen hebben:

http://www.gamespot.com/a...bly-special/1100-6419696/

Hopelijk kunnen ze het waar maken.

[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-05-2014 21:36 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Nogmaals terugkomend op The Division; ik vind het toch vrij apart dat de developer zelf aangeeft nog in concept fase te verkeren, en zo'n ambitieuze game moet dan in fall 2015 af zijn. Het is een goede developer (massive, bekend van hun goede pc games uit het verleden) maar deze situatie geeft weer eens aan dat ubisoft de game te vroeg onthuld heeft. Idem met watch dogs, en als ik kijk naar de concurrentie van the crew (driveclub en forza horizon 2), zou het zomaar kunnen dat ook the crew verplaatst wordt... Immers, ze hebben al far cry 4, 2 assassins creeds en watch dogs voor dit jaar. The crew zou dan mooi kunnen in voorjaar 2014 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Trishul schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:19:
Nogmaals terugkomend op The Division; ik vind het toch vrij apart dat de developer zelf aangeeft nog in concept fase te verkeren, en zo'n ambitieuze game moet dan in fall 2015 af zijn. Het is een goede developer (massive, bekend van hun goede pc games uit het verleden) maar deze situatie geeft weer eens aan dat ubisoft de game te vroeg onthuld heeft. Idem met watch dogs, en als ik kijk naar de concurrentie van the crew (driveclub en forza horizon 2), zou het zomaar kunnen dat ook the crew verplaatst wordt... Immers, ze hebben al far cry 4, 2 assassins creeds en watch dogs voor dit jaar. The crew zou dan mooi kunnen in voorjaar 2014 :X
Concept fase? De E3 trailer van 2013 was qua gameplay en details toch vrij ver uitgewerkt. Of was dat gewoon een soort techdemo van, goh dit is het beeld wat we voor ogen hebben, maar wie weet waar het naar toe gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:22:
[...]

Concept fase? De E3 trailer van 2013 was qua gameplay en details toch vrij ver uitgewerkt. Of was dat gewoon een soort techdemo van, goh dit is het beeld wat we voor ogen hebben, maar wie weet waar het naar toe gaat?
Daar lijkt het wel op. In datzelfde (overigens anonieme) interview met een Massive dev wordt gezegd dat de Snowdrop engine nu pas bijna helemaal klaar is en er nog nauwelijks game content is. Bizar dat Ubisoft dan vorig jaar die demo laat zien en zegt dat de game in 2014 gaat uitkomen. Het zou mij dan niet eens verbazen als 2015 niet eens wordt gehaald, mocht het interview louter feiten bevatten. Hier heeft Ubisoft wel een handje van de laatste tijd. Dat kun je een keer flikken maar het is niet goed voor je imago als je dat een paar keer achter elkaar doet.

Maar goed, altijd nog beter dan een game veel te vroeg uitbrengen onder druk van de aandeelhouders (BF4, Sim City).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:22:
[...]

Precies zoals je het zegt, althans daar lijkt het erg sterk op naar aanleiding van wat de developer zegt. Alle interviews e.d. bij elkaar opgeteld, plus uitstel naar fall 2015, weinig details over gameplay e.d. betekend dat de game nog lang niet klaar is. Een beetje deja-vu (watch dogs). Eerst soort techdemo showen, publiek laten kwijlen, en vervolgens wel een leuke game afleveren, maar toch niet zo indrukwekkend als bij de eerste onthulling.

Ik hoop echt dat we zo min mogelijk cgi reveal game aankondigingen zullen zien a.s. E3, maar denk dat dat niet mee zal vallen... Die vervelende truc gebruikte Sony ook op de E3 2005.

Overigens zal ik watch dogs wel kopen, omdat ik wel benieuwd ben naar die nieuwe gameplay elementen in een open world game.

[ Voor 6% gewijzigd door Trishul op 16-05-2014 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Pfff, als dat daadwerkelijk zo is, heb ik het wel gehad met aankondigingen van Ubisoft. Ik vond Watch Dogs al op het randje. Als dit verhaal klopt is dat ver over het randje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Enige hoop geeft wel de nieuwe snowdrop engine, dus een volledig next-gen engine gefocust op pc/ps4/x1. Dus geen cross platform, cross gen, cross architectuur engine zoals die van watch dogs. Bij watch dogs vrees ik het ergste voor de ps3 en x360 eigenaren (zie performance far cry 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zit een verschil in hoe ver een engine klaar is. Helemaal klaar is vaak ook pas aan het eind. Daar is namelijk meer optimalisatie voor nodig en gezien het stadium waarin de diverse SDKs zich bevonden is dat niet verwonderlijk. Verder was die engine al wel wat verder gevorderd, ze zullen voor die E3 demo vast wel wat tijdelijke dingen hebben toegevoegd, maar een significant deel zal ook heus wel af zijn geweest. Hij was tenslotte speelbaar.

Ik vind het wat overdreven om te zeggen dat die game nog in conceptfase zat bij E3, dan heb je alleen tekeningen en ideeën. Vooral op papier dus. Als je daadwerkelijk wat kunt tonen zit er al wel wat meer progressie in. En omdat ze met veel studio's tegelijk werken, zal er inderdaad weinig samengevoegd zijn, dus kan het de indruk wekken dat er vrijwel niets af is. Sure, cinematics en bepaalde gameplay-elementen zullen nog niet klaar zijn, maar men heeft heus wel een idee hoe het verhaal eruit moet komen zien, hoe het 1 en ander in elkaar steekt, wat voor karakters er zijn en de globale flow van de game. Ik vind de bron daarom wel wat negatief overkomen en heb het idee dat het toch nog wel meevalt. Een Assassins Creed game zetten ze tegenwoordig ook vrij snel in elkaar maar zal tot een paar maanden voor launch ook nog een slordig ogend geheel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Ik vind het zelf ook niet erg dat games uitgeteld worden, maar het begint nu wel wat vaak te gebeuren. Het probleem is meer dat publishers een game veel te vroeg willen tonen aan de wereld om een hype op te bouwen. Voordat ze maar enig idee hebben of krijgen wanneer de game af zal zijn. Zo wilde Ubi WD al showen op E3 2012 al wilde de devs dat nog niet. Het gebeurde toch, onrealistische deadline, nu zitten we met dit. Ik denk dat het bij The Division hetzelfde verhaal is.

Maar alles beter dan Battlefield 4 verhalen.

Ik wacht rustig af. Heb van The Division 1 trailer gezien, dat zag er goed uit maar verder nog niets bekend over de game zelf. Een enkele trailer hyped mij nooit zo snel, dusja, ik richt me rustig om andere awesome games.

[ Voor 17% gewijzigd door Mr Ton op 17-05-2014 11:55 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Ubisoft heeft toch ook al laten weten dat zelfs 2015 heel optimistisch is voor The Division. Dus het kan nog later zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
X-Fighter schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 08:02:
Ubisoft heeft toch ook al laten weten dat zelfs 2015 heel optimistisch is voor The Division. Dus het kan nog later zijn :(
Als je die developer source gelooft wel ja ;)

Ben benieuwd of MS op de E3 wat meer bekend gaat maken over de vrijgemaakte processing resources dankzij de kinectloze bundel. Ik vind dat namelijk nogal apart, want er zijn ook al 5 miljoen X1's geproduceerd met kinect, dus bijna vijf miljoen xboxen staan aangesloten met kinect, en de developers kunnen dus niet uitgaan van die ~10% gpu power. Ik ben benieuwd hoe ze deze issue gaan aanpakken. DX12 is er natuurlijk ook nog, maar die levert voornamelijk voordelen op voor de cpu. Kan ook zijn dat ze 1 of twee cores van de cpu voortaan gebruiken voor kinect, i.p.v. de gpu. Immers, DX12 ontlast de cpu. Maar het kan ook zo zijn dat we net als bij de X360 geen noemenswaardige dingen zullen zien van kinect in games.

Van nintendo verwacht ik een pricecut voor de wiiu. De adviesprijs naar €249 of zelfs €199, of misschien een gamepad-loze bundel, ook zo'n stukje prijsopdrijvende hardware dat nauwelijks tot niet gebruikt wordt in de games.

Van sony verwacht ik dat ze project morpheus een prijs meegeven van €299. Als je ziet dat de meest geavanceerde oculus rift ongeveer €350 kost, moet het voor sony niet zo moeilijk zijn als prijstelling €299 te kiezen, al helemaal met massaproductie (schermpjes kunnen ze gewoon halen uit de joint venture; japan display en de rest hebben ze genoeg inhouse know-how voor).
Ik hoop verder dat morpheus genoeg support zal krijgen, hoewel de eerste tekens wel positief zijn. Zo uit mn hoofd de media molecule game, project cars en eve valkyrie. Daarnaast kan je blijkbaar ook gewoon huidige games spelen via morpheus, zonder vr, maar wel met dat virtual reality surround ofzoiets. Hoop dat deze accessoire niet zoals de andere weinig gamesupport zal hebben, maar goed, ze geven ons de keuze. Aan hun om ons te overtuigen het in huis te halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Is Project Morpheus eigenlijk draadloos? Zoja, zou dit issues op kunnen leveren met vertraging? 300 is een mooie prijsstelling. Echter gelet op al die discussies over de prijzen van de huidige generatie die ik de afgelopen maanden heb gezien, is 300 euro wellicht voor veel mensen toch ineens erg veel.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-05-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trishul schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 12:17:
[...]

Ben benieuwd of MS op de E3 wat meer bekend gaat maken over de vrijgemaakte processing resources dankzij de kinectloze bundel. Ik vind dat namelijk nogal apart, want er zijn ook al 5 miljoen X1's geproduceerd met kinect, dus bijna vijf miljoen xboxen staan aangesloten met kinect, en de developers kunnen dus niet uitgaan van die ~10% gpu power. Ik ben benieuwd hoe ze deze issue gaan aanpakken. DX12 is er natuurlijk ook nog, maar die levert voornamelijk voordelen op voor de cpu. Kan ook zijn dat ze 1 of twee cores van de cpu voortaan gebruiken voor kinect, i.p.v. de gpu. Immers, DX12 ontlast de cpu. Maar het kan ook zo zijn dat we net als bij de X360 geen noemenswaardige dingen zullen zien van kinect in games.
Ik verwacht dat het voor games waar Kinect niet gebruikt wordt ook niet nodig is om die resources onbenut te laten. Voor de rest, tja misschien dat er gewoonweg wat gereserveerd was en dat nu gewoon vrij geven. Dat er 1 core voor Kinect was maar die eigenlijk nooit gebruikt werd (muv Kinect games). Of dat het er gewon minder mooi uit ziet, danwel lagere FPS heeft. Technisch gezien is het mogelijk en er was ook aardig wat gereserveerd voor de toekomst.

Het zal me alleen niet verbazen als ze voor games de focus wat meer van Kinect afhalen. Dat die voornamelijk voor apps, de dashboard en specifieke Kinect-games gebruikt gaat worden.
Van nintendo verwacht ik een pricecut voor de wiiu. De adviesprijs naar €249 of zelfs €199, of misschien een gamepad-loze bundel, ook zo'n stukje prijsopdrijvende hardware dat nauwelijks tot niet gebruikt wordt in de games.
Ik vraag het me af, zoveel financiële ruimte heeft Nintendo niet (meer)
Van sony verwacht ik dat ze project morpheus een prijs meegeven van €299. Als je ziet dat de meest geavanceerde oculus rift ongeveer €350 kost, moet het voor sony niet zo moeilijk zijn als prijstelling €299 te kiezen, al helemaal met massaproductie (schermpjes kunnen ze gewoon halen uit de joint venture; japan display en de rest hebben ze genoeg inhouse know-how voor).
Ik hoop verder dat morpheus genoeg support zal krijgen, hoewel de eerste tekens wel positief zijn. Zo uit mn hoofd de media molecule game, project cars en eve valkyrie. Daarnaast kan je blijkbaar ook gewoon huidige games spelen via morpheus, zonder vr, maar wel met dat virtual reality surround ofzoiets. Hoop dat deze accessoire niet zoals de andere weinig gamesupport zal hebben, maar goed, ze geven ons de keuze. Aan hun om ons te overtuigen het in huis te halen :9
Ook Sony heeft niet zoveel ruimte maar een bundel zou natuurlijk wel goedkoper kunnen zijn. Eerst even kijken welke games die hardware gaan supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
[...]

Ah wist niet dat dat van dezelfde source was, nvm dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 12:46:
Is Project Morpheus eigenlijk draadloos? Zoja, zou dit issues op kunnen leveren met vertraging? 300 is een mooie prijsstelling. Echter gelet op al die discussies over de prijzen van de huidige generatie die ik de afgelopen maanden heb gezien, is 300 euro wellicht voor veel mensen toch ineens erg veel.
Dat hangt allemaal af van de waarde die het voor de klant bied, vanuit het perspectief van de klant bekeken. De gamer is bv. niet echt bereid om €300 neer te tellen voor een wiiu, want tja, je kan er eigenlijk alleen maar nintendo games op spelen.

Kijkend naar de X1 met kinect voor €500; MS heeft ingezien en geanalyseerd dat een X1 zonder kinect voor €400 blijkbaar beter zal verkopen dan nu het geval is.

Bij project morpheus is het dus ook even afwachten. Ziet de klant er onvoldoende meerwaarde in, dan zal het ook geen succes worden. Komen er echter genoeg AAA games uit met morpheus support, dan zal het al gauw een success kunnen worden. Het is ook afhankelijk van de creativiteit van de developers; wat voor ervaringen kunnen ze ermee aanbieden? Je ziet bv dat nintendo met de wiiu en de gamepad hierin gigantisch gefaald heeft. MS hetzelfde, maar bij de kinect geldt dat alleen voor de games, in het OS en navigatie daarin heeft het wel value voor de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
[...]
Hoewel ik niet direct wil twijfelen aan de prijs (al vind ik 'm aan hoge kant, ook voor zo'n geavanceerde add-on), verwacht ik van Sony iig geen prijsinfo hierover op de E3. Het ding komt pas in 2015 op de markt, dan kan ik me niet voorstellen dat ze daar nu al een prijskaartje aan gaan hangen.
kazuka schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:40:
[...]

Daar lijkt het wel op. In datzelfde (overigens anonieme) interview met een Massive dev wordt gezegd dat de Snowdrop engine nu pas bijna helemaal klaar is en er nog nauwelijks game content is. Bizar dat Ubisoft dan vorig jaar die demo laat zien en zegt dat de game in 2014 gaat uitkomen. Het zou mij dan niet eens verbazen als 2015 niet eens wordt gehaald, mocht het interview louter feiten bevatten. Hier heeft Ubisoft wel een handje van de laatste tijd. Dat kun je een keer flikken maar het is niet goed voor je imago als je dat een paar keer achter elkaar doet.
Dat is mijn gevoel ook een beetje ja. Ubisoft lijkt dingen geroepen te hebben zonder dit te overleggen met de developers. Hoe je er dan alsnog (meer dan) een jaar naast kunt zitten vind ik dan weer wel knap, tis niet de 1e game die ze uitbrengen ofzo zeg maar :+
bram1984 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:50:
[...]

Shadow Fall is chronologisch gezien deel 4. ;)
Damn, ik zat nog te twijfelen :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Ik denk dat zelf dat Project Morpheus wel redelijk makkelijk voor €199 (zonder camera) en €249 (met camera) in de markt gezet kan worden en dan na een tijdje pricedrop naar €149 en €199. Onderdelen zelf zijn helemaal niet zo heel bijzonder zeker volgendjaar niet meer ,dan kunnen ze FHD schermen echt heel goedkoop inkopen. Een hogere prijs zou echt slecht zijn voor adoptie van de techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
AlphaBlack_NL schreef op maandag 19 mei 2014 @ 08:34:
Ik denk dat zelf dat Project Morpheus wel redelijk makkelijk voor €199 (zonder camera) en €249 (met camera) in de markt gezet kan worden en dan na een tijdje pricedrop naar €149 en €199. Onderdelen zelf zijn helemaal niet zo heel bijzonder zeker volgendjaar niet meer ,dan kunnen ze FHD schermen echt heel goedkoop inkopen. Een hogere prijs zou echt slecht zijn voor adoptie van de techniek.
De camera verkopen ze nu al voor 60 euro, daarmee kunnen ze de vraag niet aan. Daarnaast is Sony niet in de positie om op dit moment accessoires tegen verlies te verkopen.

Het is een nieuw stuk techniek en ik verwacht een prijs tussen de 250 en 300 euro.

Maar dit is echt pure speculatie, gebaseerd op de Oculus prijs en wat koffiedik kijken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Mr Ton schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:42:
[...]

De camera verkopen ze nu al voor 60 euro, daarmee kunnen ze de vraag niet aan. Daarnaast is Sony niet in de positie om op dit moment accessoires tegen verlies te verkopen.

Het is een nieuw stuk techniek en ik verwacht een prijs tussen de 250 en 300 euro.

Maar dit is echt pure speculatie, gebaseerd op de Oculus prijs en wat koffiedik kijken. :+
Eerlijk gezegd denk ik dat ik dat er ook zo voor zou betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
De verassingen houden ze logischerwijs nog geheim dus ik verwacht nog wel een klapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:02
Het zou toch mooi zijn als er meer informatie (beeldmateriaal) komt van de Zelda Wii U :D

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Ubisoft line-up op E3 2014:
Assassin's Creed Unity (Fall 2014)
Far Cry 4 (November 2014)
The Division (2015)
The Crew (Fall 2014)
Valiant Hearts: The Great War (June 2014)

Ubisoft’s Media Briefing: June 9, 3p.m. PDT, at the Orpheum Theatre in downtown Los Angeles. Hosted by actress and comedian Aisha Tyler. Broadcast live on YouTube and Twitch.
http://blog.ubi.com/ubisoft-e3-2014-lineup/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop voornamelijk op een gloednieuwe IP van Nintendo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Las gisteren nog ergens dat The Division nog geen werkende game(play) heeft, dus wat ze nu weer gaan tonen moet weer lekke met een grote korrel zout worden genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
uchiha tijntje schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 19:29:
Las gisteren nog ergens dat The Division nog geen werkende game(play) heeft, dus wat ze nu weer gaan tonen moet weer lekke met een grote korrel zout worden genomen.
Inderdaad ik laat me niet weer een prachtige demo voorschotelen die dan een jaar later in de full game er vele malen slechter uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:15

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet echt warm van wordt (die lijst van gamespot). Ik mis een beetje blockbusters a la uncharted 4 (maar heb helaas alleen een xbox one). Veel futuristische shit, fantasy, horror.

enige waar ik nu echt naar uitkijk: The division (2015), Farcry 4, MGS Phantom Pain,

en in mindere mate: Quantum Break, Fable Legends, The Witcher 3, en the Crew. omdat ik hier nog niet weet of ik de setting kan waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Chrosser schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:52:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet echt warm van wordt (die lijst van gamespot). Ik mis een beetje blockbusters a la uncharted 4 (maar heb helaas alleen een xbox one). Veel futuristische shit, fantasy, horror.

enige waar ik nu echt naar uitkijk: The division (2015), Farcry 4, MGS Phantom Pain,

en in mindere mate: Quantum Break, Fable Legends, The Witcher 3, en the Crew. omdat ik hier nog niet weet of ik de setting kan waarderen.
Reken maar voor The Division op 2016 :) Dan kan het alleen maar meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 20:49
Geen fallout 4 nieuws :(

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik vind het zowiezo nogal rustig qua e3 geruchten.

Ik heb het waarschijnlijk al vele malen eerder gezegd maar als gta5 nextgen (en pc ofcourse) wordt aangekondigd dan ben ik al super tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik neem aan dat je GTA5 nog niet hebt gespeeld. Dan is het zeker wel een aanrader. Maar als GTA5 nextgen de grootste aankondiging is, heeft de E3 voor mij volledig gefaald :P

Vind al die ports/remake/hoe je het verder noemt van een game die max 2 jaar geleden zijn uitgebracht echt te overdreven. Als het nou eens games zijn die wellicht al 5 jaar oud zijn ofzo, dan snap ik op zich nog de aantrekkingskracht van een remake.

Een geslaagde E3 voor mij is:
  • Quantum Break gameplay footage met een releasedate 2014
  • Sunset Overdrive gameplay footage met een releasedate 2014
  • The Order gameplay footage met een releasedate 2014
  • Fable Legends gameplay footage met een releasedate begin 2015
  • The Last Guardian met gameplay footage met een releasedate begin 2015
  • Wat leuke games 'arcade games' zoals Max the Curse of Brotherhood, Super Time Force, etc. met een releasedate in 3e kwartaal 2014.
  • en tenslotte een teaser voor de nieuwe Gears of War en Halo 5 (alhoewel dit eigenlijk te vroeg is, gezien de verwachte releases eind 2015 / begin 2016.
Een mislukte E3 voor mij is:

Het gehype van games die pas over een jaar of anderhalf / twee uitkomen. Wat mij betreft mag The Division dan ook gewoon weg blijven. Kom maar weer terug als je daadwerkelijk wat hebt te tonen.

[ Voor 76% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-05-2014 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
uchiha tijntje schreef op zondag 25 mei 2014 @ 19:34:
Ik neem aan dat je GTA5 nog niet hebt gespeeld. Dan is het zeker wel een aanrader. Maar als GTA5 nextgen de grootste aankondiging is, heeft de E3 voor mij volledig gefaald :P
Nee ik heb gta5 grijs gespeeld. ;) De game verdient het gewoon om op fatsoenlijke hardware te draaien. Zou hem ook zo nog een keer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton

Vind al die ports/remake/hoe je het verder noemt van een game die max 2 jaar geleden zijn uitgebracht echt te overdreven. Als het nou eens games zijn die wellicht al 5 jaar oud zijn ofzo, dan snap ik op zich nog de aantrekkingskracht van een remake.

• Wat leuke games 'arcade games' zoals Max the Curse of Brotherhood, Super Time Force, etc. met een releasedate in 3e kwartaal 2014.
  • en tenslotte een teaser voor de nieuwe Gears of War en Halo 5 (alhoewel dit eigenlijk te vroeg is, gezien de verwachte releases eind 2015 / begin 2016.
Een mislukte E3 voor mij is:

Het gehype van games die pas over een jaar of anderhalf / twee uitkomen. Wat mij betreft mag The Division dan ook gewoon weg blijven. Kom maar weer terug als je daadwerkelijk wat hebt te tonen.
Tja leuk al die release data, maar games moeten van mij uitkomen wanneer ze af zijn, in Battlefield 4 achtige scenario's heb ik totaal geen zin meer. Liever een Watch Dogs scenario dan een BF4 kwaliteit game. Je hebt wel gelijk dat games teasen die pas over twee jaar uitkomen gewoon niet handig is. Microsoft zal wel iets van Gears tonen, die komt pas in 2017, en Halo 5 ook wel, die komt pas eind 2015. Games die over een jaar komen mogen ze best laten zien van mij, zoals ze vorig jaar The Order toonden bijvoorbeeld.

En geslaagde E3 kan ik weinig over zeggen. Ik heb heel graag The Order nog eind 2014. Verder The Last Guardian, Guerilla's IP, Uncharted gameplay, en nog een of twee verrassingen van Sony's kant, dat zou heerlijk zijn. Van Microsoft's kant ben ik nog benieuwd naar Quantum Break, wat dat nou precies voor game gaat worden, want die CGI trailer van vorig jaar daar kan ik niet veel mee. En ik hoop echt dat ze nog met wat nieuws komen en niet alleen maar voortbouwen op Forza, Halo, Fable en Gears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik hoop met je mee dat The order nog dit jaar uitkomt. Las dat dat wellicht niet gaat gebeuren. Dat zou dan wel jammer zijn. Uitgestelde games hebben we genoeg gehad dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:21
Afbeeldingslocatie: http://a.pomf.se/bvoejd.gif
Gewoon voor de lolz.

Maar heeft wel een punt MS heeft een hoop te showen. En ze moeten wel. Kinect drop is een echte actie geweest ivm sales. Dus deze e3 moeten ze echt gaan knallen. Dus kijk eigenlijk meer uit naar MS zn show omdat ik daar potentiele klant ben. Sony heeft me al binnen gehengeld :p

[ Voor 67% gewijzigd door v8power67 op 25-05-2014 21:29 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
uchiha tijntje schreef op zondag 25 mei 2014 @ 21:22:
Ik hoop met je mee dat The order nog dit jaar uitkomt. Las dat dat wellicht niet gaat gebeuren. Dat zou dan wel jammer zijn. Uitgestelde games hebben we genoeg gehad dit jaar.
Mja die geruchten moet je niet op letten, er is een paar dagen geleden nog footage gestreamt en dat zag er toch heel goed en vergevorderd uit. Gewoon rustig wachten op E3. :)

Ik hoop trouwens ook op vette Infamous DLC.

Zoals het er nu voor staat heeft Sony voor het najaar The Order, Driveclub en TLOU Remasterd. Microsoft heeft Sunset Overdrive en Quantum Break. Ik denk dat beide, met name MS, daar nog wel een titel bij willen, dus er staat ons nog wat moois te wachten denk ik zo!

[ Voor 20% gewijzigd door Mr Ton op 25-05-2014 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Mr Ton schreef op zondag 25 mei 2014 @ 21:31:
[...]

Mja die geruchten moet je niet op letten, er is een paar dagen geleden nog footage gestreamt en dat zag er toch heel goed en vergevorderd uit. Gewoon rustig wachten op E3. :)
We zagen een jaar geleden ook "uitgebreide" gameplay van the division, dus ben redelijk skeptisch geworden voor wat betreft gameplay footage / demo's. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
v8power67 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 21:26:
[afbeelding]
Gewoon voor de lolz.

Maar heeft wel een punt MS heeft een hoop te showen. En ze moeten wel. Kinect drop is een echte actie geweest ivm sales. Dus deze e3 moeten ze echt gaan knallen. Dus kijk eigenlijk meer uit naar MS zn show omdat ik daar potentiele klant ben. Sony heeft me al binnen gehengeld :p
Die gif is awesome

Same here. Microsoft zal met wat goeds moeten komen om mij over te halen een X1 te halen, de huidige titels gaat dat niet lukken, en de zoveelste Fable, Forza of Gears ook niet. En in de strijd om de nog beslissende consument hebben ze een hele sterke lineup nodig.
uchiha tijntje schreef op zondag 25 mei 2014 @ 21:38:
[...]

We zagen een jaar geleden ook "uitgebreide" gameplay van the division, dus ben redelijk skeptisch geworden voor wat betreft gameplay footage / demo's. ;)
Ja true, maar dat is Ubisoft, die vertrouw ik op dit gebied totaal niet meer. :+ Volgens mij hebben ze daarna trouwens ook erg snel aangegeven dat 2014 niet realistisch was.

En ik was Fifa 15 vergeten, ik wil een echte next gen Fifa, met MLB The Show en NBA 2K14 achtige graphics en animaties.

Edit: en als ik dan toch bezig ben, meer info over Project Morpheus. De hands-on van Digital Foundry klinkt weer zeer veelbelovend, ik wil meer games aangekondigd zien en een indicatie voor releasedatum en prijs.

[ Voor 11% gewijzigd door Mr Ton op 25-05-2014 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
AtlAntA schreef op zondag 25 mei 2014 @ 19:22:
Ik vind het zowiezo nogal rustig qua e3 geruchten.

Ik heb het waarschijnlijk al vele malen eerder gezegd maar als gta5 nextgen (en pc ofcourse) wordt aangekondigd dan ben ik al super tevreden.
Ik verwacht het niet aangezien Rockstar nooit aan de E3 deelneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri_G
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 13:08
Als Gears of War 4 wordt aangekondigd wordt dat denk toch nog een reden om een Xbox 1 te halen bij release.

FFXIV: Zodiark, Teddy Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Henri_G schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:09:
Als Gears of War 4 wordt aangekondigd wordt dat denk toch nog een reden om een Xbox 1 te halen bij release.
Ja idd alleen komt die game waarschijnlijk pas 2016 oid :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ereaser schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:43:
[...]

Ik verwacht het niet aangezien Rockstar nooit aan de E3 deelneemt.
Dat klopt maar werd gta 4 niet op de E3 conferentie van Microsoft aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
AlphaBlack_NL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:15:
[...]

Ja idd alleen komt die game waarschijnlijk pas 2016 oid :'(
Maak daar maar 2017 van...

Overigens nu weer nieuwe geruchten dat The Order is uitgesteld tot februari. We'll see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Mr Ton schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 01:19:
[...]
Overigens nu weer nieuwe geruchten dat The Order is uitgesteld tot februari. We'll see.
Uit 2 vrij betrouwbare bronnen zelfs, ik vrees dat het wel waar is.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 01:17:
[...]

Dat klopt maar werd gta 4 niet op de E3 conferentie van Microsoft aangekondigd?
Dat was de exclusieve content toch? Niet de game zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Half Life 3?

Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/WelloffMisguidedHornet.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
En zo zijn er ook vele van the last guardian. Persoonlijk vind ik het concept van Agent wel interessant.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter

Ik heb slecht nieuws voor u. The order is 2015, en niet officieel bevestigd, maar Quantum Break zomer 2015...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-09 08:19
2014 is het jaar van Nintendo!

Dit jaar komt The Legend weer terug en alle andere games gaan buigen in nederigheid in het licht wat dit meesterwerk gaat brengen.. en als Zelda in 2015 pas uitkomt ga ik lekker verder met Skyrim Oh en misschien Dragon age 3 ^^ op pc natuurlijk!

Dat mensen nog steeds PS en XB consoles en spellen kopen.. masochisten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
X-Fighter schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:56:
[...]

Ik heb slecht nieuws voor u. The order is 2015, en niet officieel bevestigd, maar Quantum Break zomer 2015...
Vind het jammer dat The Order is uitgesteld, maar zou het helemaal jammer vinden als Quantum Break ook ver in 2015 is uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
uchiha tijntje schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 19:11:
[...]

Vind het jammer dat The Order is uitgesteld, maar zou het helemaal jammer vinden als Quantum Break ook ver in 2015 is uitgesteld.
Verschil is dat ze nooit een datum op Quantum Break gezet hebben. Er is nooit gezegd dat het in 2014 ging uitkomen, dus dat is niet uitstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Als zowel The Order als Quantum Break zijn uitgesteld, dan moet er nog minimaal een verrassing komen aan beide kampen... Want Sony heeft dan DriveClub en The Last of Us Remastered als holiday season titels, dat is niet veel. En bij Microsoft is het nog erger, die hebben alleen Sunset Overdrive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Volgens mij komt TLOU deze zomer al uit? Als we remakes erbij halen dan is de kans groot dat Halo dit jaar ook nog een entree maakt, dus dan is het weer gelijk of niet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
TLOU remastered telt idd helemaal niet mee voor de eindejaars line-up. Sowieso wed Sony ook op twee paarden; AAA en big-budget indiegames. AAA is duidelijk, big-budget indiegames wat minder. Big-budget indiegames zijn games zoals Rime, Shadow of the Beast, Everybody's Gone to the Rapture, enz. Allen hebben nog geen releasedate, maar het zou me verbazen mochten we niet minimaal 1 dit jaar niet meer meemaken. Die big-budget indiegames zijn eigenlijk een beetje zoals de games van de zesde consolegeneratie die uitgevers zoals Acclaim en Midway uitbrachten, massaal op de PS2. Sony heeft dat eigelijk ook slim ingezien, want deze generatie worden AAA games weer een pak duurder in ontwikkeling.

De PS4 najaars line-up bevat zoals die nu uitziet alleen Driveclub als exclusive AAA, maar het zou me niet verbazen als er tijdens de E3 een verassing komt. Net als bij MS overigens; Sunset Overdrive gaat niet de enige console exclusive AAA zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:01

Melkaz

Melkazar

Zo te zien is Sony heel wat van plan deze E3:

http://blog.us.playstatio...ovie-theaters-nationwide/

Even lekker naar de bioscoop om een press conference te kijken :P Uiteraard niet in Nederland maar dan nog, toont wel aan dat ze een hype willen creëren.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Ik verwacht The Last of Us gewoon aan het einde van het jaar hoor. Er is nog nooit een datum over bekend gemaakt, en ze gaan zo'n grote titel niet midden in de zomer uitbrengen wanneer iedereen aan het strand ligt.

Verder leuk dat jullie zeggen dat TLOU niet meetelt, maar waarom niet? Dat is een titel waar heel veel gamers naar uitkijken, ik denk elke gamer wel die geen PS3 heeft gehad maar nu wel een PS4. Voor hen mag je het zelfs een system seller noemen. En Halo Remake was ik even vergeten, die komt waarschijnlijk ook inderdaad.

En Sony gaat nog wel vuurwerk brengen op E3, daar ben ik van overtuigd, nu hopen dat het ook nog minimaal 1 titel voor Q4 2014 betreft. Aan de andere kant mogen we eind dit jaar sowieso niet klagen met multiplatform titels als Dragon Age, Battlefield Hardline, Destiny, Fifa 15, Batman, etc

Toch bizar dat Sony dadelijk de eerste twee holiday seasons van hun nieuwe console in gaat zonder haar zwaargewichten God of War, Uncharted en Gran Turismo.

[ Voor 36% gewijzigd door Mr Ton op 28-05-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Last of Us is zeker een toffe titel die goed gaat verkopen op PS4, maar het is op zich geen nieuwe titel, dus in die zin telt ie niet echt mee natuurlijk ;)

Maar zowel Sony als Microsoft gaan nog wel 1 of meerdere titels voor dit najaar aankondigen. Dat gaat wel goedkomen. De discussie over wie betere system sellers heeft dit najaar is dan ook nog niet echt nodig, dat komt vast goed. Het is eerder de vraag of ze het beter gaan doen dan de cross-platform games zoals Destiny, Call of Duty (iedereen haat het en toch verkoopt ie weer als broodjes), Battlefield Hardpoint (al zal ik niet de enige zijn die eerst reviews wil lezen van die titel), Assassins Creed 5, Witcher, Elder Scrolls Online voor next-gen, etc etc (vergeet er vast nog een boel). Das een behoorlijke lijst met aardige titels die toch ook wel hoge ogen gaan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Melkaz schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:45:
Zo te zien is Sony heel wat van plan deze E3:

http://blog.us.playstatio...ovie-theaters-nationwide/

Even lekker naar de bioscoop om een press conference te kijken :P Uiteraard niet in Nederland maar dan nog, toont wel aan dat ze een hype willen creëren.
Toont inderdaad aan dat ze iets grootst gaan aankondigen. Anders zouden ze daar niet zoveel moeite voor doen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Zeror schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:25:
[...]

Toont inderdaad aan dat ze iets grootst gaan aankondigen. Anders zouden ze daar niet zoveel moeite voor doen.
Of ze proberen gewoon iets nieuw omdat dit E3 is, wat de grootste show is... Wat groots zouden ze kunnen aankondigen? Iets dat beter is dan PS Now en Project Morpheus? Lijkt me heeeeeel straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Playstation werkt wel vaker samen met bioscopen. Kon me nog herinneren dat toen de PS3 net uit was, je tegen betaling kon gamen in de bioscoop. Da's een voordeeltje die playstation heeft als onderdeel van de Sony corporatie. E3 op het witte doek komt dan niet echt als een verassing.

Verder zal ik TLOU ook zeker kopen hoor, daar niet van. Heb die game bewust overgeslagen op de PS3 omdat ik al vermoedde dat ie op de PS4 uit zou komen. De verassing voor de playstation line-up zou zomaar een verassing kunnen zijn, zoals de sony bend game, of de guerilla games IP die al sinds 2011 in ontwikkeling is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Mr Ton schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:46:
Ik verwacht The Last of Us gewoon aan het einde van het jaar hoor. Er is nog nooit een datum over bekend gemaakt, en ze gaan zo'n grote titel niet midden in de zomer uitbrengen wanneer iedereen aan het strand ligt.

Verder leuk dat jullie zeggen dat TLOU niet meetelt, maar waarom niet? Dat is een titel waar heel veel gamers naar uitkijken, ik denk elke gamer wel die geen PS3 heeft gehad maar nu wel een PS4. Voor hen mag je het zelfs een system seller noemen. En Halo Remake was ik even vergeten, die komt waarschijnlijk ook inderdaad.

En Sony gaat nog wel vuurwerk brengen op E3, daar ben ik van overtuigd, nu hopen dat het ook nog minimaal 1 titel voor Q4 2014 betreft. Aan de andere kant mogen we eind dit jaar sowieso niet klagen met multiplatform titels als Dragon Age, Battlefield Hardline, Destiny, Fifa 15, Batman, etc

Toch bizar dat Sony dadelijk de eerste twee holiday seasons van hun nieuwe console in gaat zonder haar zwaargewichten God of War, Uncharted en Gran Turismo.
Ik kan het filmpje zo 123 niet vinden maar als je de trailer op zoekt van tlou remastered dan staat er op het einde summer 2014.

Quantum Break is nu wel definitief 2015.
http://www.dualshockers.c...-gameplay-teaser-trailer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:23

muhda

Time & Space traveler

The Game Scoop van IGN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hahaha ik moest even lachen :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn, die techiek begint aardig cool te worden:

Bron: http://blogs.technet.com/...slated-conversations.aspx (staat ook een andere live-demo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Al dat nieuws van Microsoft, allemaal om plaats te maken in hun E3 show... Ik veronderstel dat nu ook het minder zware nieuws komt, dus er gaan denk ik serieuze bommetje gedropt worden tijdens hun conferentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Een teaser trailer van de nieuwe Mass Effect en een hint naar de next gen Zelda game maken voor mij de E3 geslaagd. Ook kijk ik uit naar wat Naughty Dog te bieden heeft dit jaar evenals Guerilla. Misschien laten die wel hun nieuwe IP zien?

Oh en meer Dragon Age is natuurlijk ook van harte welkom!

[ Voor 11% gewijzigd door CR1691 op 30-05-2014 15:11 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik kijk ieder jaar uit naar de E3, maar het gehype neemt dit jaar echt buitensporige proporties aan op de typische game websites en fora. Lees nu zelf weinig meer over de rumors, want dan kan het toch alleen maar gaan tegenvallen ben ik bang. :) Liever tijdens de presentaties verrast worden dan teleurgesteld omdat de rumors niet klopten.

[ Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-05-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
uchiha tijntje schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 15:35:
Ik kijk ieder jaar uit naar de E3, maar het gehype neemt dit jaar echt buitensporige proporties aan op de typische game websites en fora. Lees nu zelf weinig meer over de rumors, want dan kan het toch alleen maar gaan tegenvallen ben ik bang. :) Liever tijdens de presentaties verrast worden dan teleurgesteld omdat de rumors niet klopten.
Inderdaad het lijkt wel alsof men de hype train leuker vindt dan hetgene waarvoor de hype train het station heeft verlaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
En Sony bouwt de hype train nog wat verder op, doen ze wel goed daar, maar deze is erg vet. :)

When the disk gets attached to the back of Tron‘s version of Kaz Hirai, we can hear five beeps, which were also added by DemonNite on top of the original video from the movie.

The popular (and logical) explanation is that DemonNite is teasing five “megaton” announcements at Sony’s E3 press conference.

A second (less popular) theory includes the sixth beep heard when the camera angle changes, for a total of six announcements, and maybe even a bigger “megaton” at the end.

One thing is for sure: while we should take this with a grain of salt due to the fact that it’s not an official source (unless, of course, it’s a controlled tease, which is very possible), DemonNite’s track record and position definitely give it at least a degree of credibility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Dit soort berichten bedoel ik dus... met mijn post van nog net een uur geleden :) Gaan we theorieën bedenken of het 5 megatons zijn of 1 megatons met wat extra info... Ik vraag me echt af of er een hobby te vinden is waar momenteel meer hype opgebouwd wordt dan de gaming scene. Ik kan er in ieder geval geen bedenken. :P

[ Voor 59% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-05-2014 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Het nadeel van zulke mega hypes is dat men zulke hoge verwachtingen gaat scheppen dat een teleurstelling bijna niet meer te vermijden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Martinspire schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:42:
Damn, die techiek begint aardig cool te worden:
[video]

Bron: http://blogs.technet.com/...slated-conversations.aspx (staat ook een andere live-demo)
We gaan richting Star Trek, waar ze ook zo'n universal translator hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
http://m.ibtimes.co.uk/gt...sion-release-date-1450365

Wordt aangekondigd op "someone's e3 conference". Misschien is dit de 3rd party exclusive van Microsoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
AtlAntA schreef op zondag 01 juni 2014 @ 17:34:
http://m.ibtimes.co.uk/gt...sion-release-date-1450365

Wordt aangekondigd op "someone's e3 conference". Misschien is dit de 3rd party exclusive van Microsoft?
GTA5 als Microsoft exclusive? Dat zie ik niet gebeuren.

Sowieso hoop ik dat die 3rd party exclusive gewoon een nieuwe IP is die door MS is gefinancierd, zoals Titanfall en Sunset Overdrive. En niet dat ze tientallen miljoenen betalen voor exclusiviteit op een gevestigde titel als Mass Effect of Fallout.

Edit: Ik lees net nog een keer het artikel door en met geen woord wordt 'Xbox One Exclusive' genoemd. Die Shinobi geeft aan dat er een grote Rockstar titel komt dit jaar maar dat hij ook niet weet wat het precies is, hij is normaal gezien erg betrouwbaar. Het zal wel GTA5 voor next gen zijn, al hoop ik zelf op een nieuwe Red Dead Redemption.

[ Voor 47% gewijzigd door Mr Ton op 01-06-2014 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Mr Ton schreef op zondag 01 juni 2014 @ 17:38:
[...]

GTA5 als Microsoft exclusive? Dat zie ik niet gebeuren.

Sowieso hoop ik dat die 3rd party exclusive gewoon een nieuwe IP is die door MS is gefinancierd, zoals Titanfall en Sunset Overdrive. En niet dat ze tientallen miljoenen betalen voor exclusiviteit op een gevestigde titel als Mass Effect of Fallout.
Ik zie het nut ook niet van GTA5 als exclusive. Potentiele kopers zijn de mensen die het zo fantastisch vonden dat ze het 2x willen kopen, of jongeren waarvan de xbox one de eerste console is... Hoeveel kunnen er dat zijn van die 5 miljoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
(tijdelijk) Exclusieve DLC kan anders prima. En dat zou dan prima bij MS kunnen komen. Is niet de eerste keer. Story DLC en online Bankjobs zouden er sowieso komen dus misschien heeft MS wat geregeld. Of dat content bovenop de beloofde content is, weet ik ook niet. Ik zou er niet van staan te kijken. GTA DLC geeft de X1 weer even wat extra's.

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 01-06-2014 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee welke titels Nintendo zal aankondigen/laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:43
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2014 @ 19:17:
Iemand enig idee welke titels Nintendo zal aankondigen/laten zien?
Zelda zal als het goed is getoond gaan worden, dit was vorig jaar i.i.g. al aangegeven dat dit bij E3 2014 pas zou gebeuren. Hyrule Warriors zal mogelijk ook weer even wat aandacht krijgen.

Daarnaast verwacht ik Mario Party 10 voorbij te zien komen. Smash zal uiteraard volop in de spotlights komen te staan. Mogelijk dat Yarn Yoshi weer eens wat aandacht krijgt.

Qua third party denk minimaal Bayonetta 2 en X welk veel aandacht zullen krijgen.

Voor de 3DS zullen de Ruby & Sapphire remakes de troon stelen zonder twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Twitch Broadcast Schedule for E3

Monday 6/9 PT

9:30am – Xbox E3 2014 Media Briefing
11:00am – Xbox E3 2014 Media Briefing Post show
11:30pm – Hotline Miami 2 (Dennaton Games/Devolver Digital)
12:00pm – EA World Premiere: E3 2014 Preview
1:00pm – EA Special Event
2:00pm – EA World Premiere: E3 2014 Post show
2:30pm – Bethesda (Unannounced title)
3:00pm – Ubisoft 2014 E3 Media Briefing
4:00pm – Ubisoft 2014 E3 Media Briefing Post show
4:30pm – Witcher 3 (CD Projekt RED)
5:00pm – Dying Light (Techland)
5:30pm – Final thoughts
6:00pm – PlayStation E3 2014 Press Conference

Tuesday 6/10 PT

9:00am – Nintendo Digital Event
10:00am – Deep Silver (Unannounced title)
10:15am – Deep Silver (Unannounced title)
10:30am – Dragon Age: Inquisition (EA)
11:00am – Ubisoft (Unannounced title)
11:20am – The Division (Ubisoft)
11:40am – Farcry 4 (Ubisoft)
12:00pm – Call of Duty: Advanced Warfare (Activision)
12:20pm – Microsoft Studios (Unannounced title)
12:40pm – Microsoft Studios (Unannounced title)

1:00pm – DRIVECLUB (SCEA)
1:20pm – Evil Within (Bethesda)
1:40pm – Lords of the Fallen (NAMCO)
2:00pm – Destiny (Activision/BUNGIE)
2:20pm – The Order: 1886 (SCEA)
2:40pm – Nintendo Demo
3:00pm – Evolve Special Tournament (2K)
4:00pm – Super Smash Bros. Invitational (Nintendo)

Wednesday 6/11 PT

10:00am – Alienware
10:30am – Twitch Time
11:00am – Sunset Overdrive (Insomniac Games/Microsoft Studios)
11:20am – Microsoft Studios (Unannounced title)
11:40am – Killer Instinct: Season Two (Iron Galaxy/Microsoft Studios)
12:00pm – Square Enix (Unannounced title)
12:20pm – Square Enix (Unannounced title)
12:40pm – H1Z1 (Sony Online Entertainment)
1:00pm – EA (Unannounced title)
1:20pm – Batman: Arkham Knight (Warner Bros. Interactive Entertainment)
1:40pm – Middle-earth: Shadow of Mordor (Warner Bros. Interactive Entertainment)
2:10pm – Nintendo Demo
2:30pm – Warner Bros. Interactive Entertainment (Unannounced title)
2:50pm – Crytek (Unannounced title)
3:00pm – SCEA (Unannounced title)
3:15pm – SCEA (Unannounced title)

3:30pm – Hohokum (Honeyslug, SCE Santa Monica Studio)
3:45pm – Helldivers (Arrowhead Game Studios/Sony Computer Entertainment)
4:00pm – Alien Isolation (The Creative Assembly/SEGA)
4:20pm – Civilization: Beyond Earth (2K)
4:40pm – Diablo III: Reaper of Souls – Ultimate Evil Edition on PS4 (Blizzard)
5:00pm – Evolve Special Tournament (2K)

Thursday 6/12 PT

10:00am – Tetris w/creator Alexey Pajitnov
10:15am – Zombies Monsters Robots (Ying Pei Games)
10:30am – Guinness World Records – certificate presentation
11:00am – Fable Legends (LionHead/Microsoft Studios)
11:20am – Microsoft Studios (TBD)
11:40am – Project Spark (Team Dakota/Microsoft Studios)
12:00pm – Nintendo (Unannounced title)
12:20am – Square Enix (Unannounced title)
12:40pm – PlanetSide 2 PS4 Edition (Sony Online Entertainment)
1:00pm – 505 Games (TBD) 1:20pm – Warner Bros. Interactive Entertainment (Unannounced title)
1:40pm – Borderlands: The Pre-Sequel (Gearbox/2K)
2:00pm – Ubisoft (Unannounced title)
2:20pm – The Crew (Ubisoft)
2:40pm – Nintendo Demo
3:00pm – Tecmo Koei (Unannounced title)
3:20pm – Disney Infinity 2.0: Marvel Super Heroes (Disney Interactive)
3:40pm – SEGA Sonic BOOM! (SEGA)
4:00pm – Evolve Special Tournament (2K)

Ik zie heel veel unannouced titles (25?), en ik markeer expres die van Bethesda, zou dit Fallout 4 zijn?
Microsoft ook 4 nieuwe titels, Sony 2, als mensen dat interessant vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Wat een mooie lijst! Er staan ons nog genoeg verrassingen te wachten! Dit zijn allemaal al speelbare titels dus? Ik denk trouwens niet dat je kunt zeggen dat bijvoorbeeld MS 4 nieuwe titels krijgt omdat ze 4 blokken hebben, idem met Square Enix met hun drie blokken. Sommige games komen meerdere malen naar voren. Maar even wat ik denk:
  • Fallout 4 is bij Bethesda, zou mooi zijn, maar ik denk dat dit BattleCry is... Jammer!
  • Een van Microsofts titels is Forza Horizon 2, die staat nog niet tussen de andere titels.
  • Crytek en Deep Silver maken samen HomeFront: The Revolution. Ik denk dat die in het blok van Deep Silver komt, dat laat weer wat open voor Crytek!
  • De EA titel moet wel Battlefield Hardline zijn, die staat nog niet tussen de rest, is speelbaar op E3 en in EA's sheet voor de aandeelhouders was dat de enige TBA voor 2014.
  • Square Enix heeft drie blokken voor onbekende titels, wel veel... Een voor Murdered Soul Suspect? Verder misschien Final Fantasy XV of Kingdom Hearts 3?
  • Warner Bros titel de nieuwe Mortal Kombat?
Al deze unannounced titels nog bovenop al die keynotes de eerste dag, heerlijk zeg!

[ Voor 5% gewijzigd door Mr Ton op 03-06-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Murdered Soul Suspect ga je niet op de E3 vinden denk ik, aangezien die sinds vandaag verkrijgbaar is :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Is er een manier om de conferenties live te volgen op mijn playstation 4? De ign app? Via YouTube.com? Of twitch dus, die wordt overbelast ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
erm..

@Mr Ton.. ik hoop niet dat dat de titels zijn:

Unanounced = nog niet aangekondigd. Alle games die je noemt zijn al announced. (Behalve fallout 4)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
lanerios schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:53:
erm..

@Mr Ton.. ik hoop niet dat dat de titels zijn:

Unanounced = nog niet aangekondigd. Alle games die je noemt zijn al announced. (Behalve fallout 4)
Die lijst is uitgekomen (2 a 3 dagen geleden) voordat die games zijn aangekondigd.

Persoonlijk hoop ik ook op fallout 4 van Bethesda maar het lijkt er sterk op dat het toch batllecry gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Dat van Square Enix zou ook een expansion voor FF XIV kunnen zijn.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:57:
[...]

Die lijst is uitgekomen (2 a 3 dagen geleden) voordat die games zijn aangekondigd.

Persoonlijk hoop ik ook op fallout 4 van Bethesda maar het lijkt er sterk op dat het toch batllecry gaat worden.
Maar Forza Horizon staat er ook al tussen die was gister pas aangekondigd. Helemaal jofel is die dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Martinspire schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:18:
[...]

Maar Forza Horizon staat er ook al tussen die was gister pas aangekondigd. Helemaal jofel is die dus niet
Ik vraag me toch echt af waar je die ziet, want ik zag hem niet staan in de lijst, vandaar dat ik al aangaf dat FH2 een van de Microsoft titels zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
tbh, als die lijst klopt wordt het echt een teleurstellende E3, gewoon middelmatige games die niet echt iets speciaals doen :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
lanerios schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:24:
tbh, als die lijst klopt wordt het echt een teleurstellende E3, gewoon middelmatige games die niet echt iets speciaals doen :(
Ziet er goed uit imo, er zijn natuurlijk ook nog titels die tijdens de conferentie van Sony en MS worden aangekondigt.

Welcome to the League of Draven

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Let op:

Tweakers E3 2014 chat

Chat tijdens de persconferenties met andere users in de Tweakers E3-chat!

E3 persconferentie schema
Maandag 9 juni
18:30 - Microsoft (Xbox)
21:00 - Electronic Arts (FIFA, Battlefield, etc.)

Dinsdag 10 juni
00:00 - Ubisoft (Assassin's Creed, Watch_Dogs, The Division, etc.)
03:00 - Sony (PlayStation)
18:00 - Nintendo Digital Event