"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
The Division kijk ik ook wel naar uit maar ben bang dat dat een tegenvaller gaat worden. DriveClub en Destiny zijn ook interessant maar daar heb ik inmiddels wel genoeg van gezien.
Blijf het jammer vinden dat de Sony pers conf. 's nachts is, ik trek dat echt niet als ik de volgende dag moet werken... dus dan moet ik maar van het internet blijven en de volgende dag kijken zodra ik thuis kom... beetje zoals met voetbal uitslagen
[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 04-06-2014 00:18 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik vind het niet erg, ik heb liever dat de game goed in elkaar zit inplaats van het idee hebben dat het afgeraffeld is of nog beter kon. (Plus er komen nog genoeg games waar ik me mee zoet kan houden.)
http://www.ign.com/articl...knight-delayed-until-2015
[ Voor 10% gewijzigd door muhda op 04-06-2014 01:56 ]
Net bekend gemaakt via nieuwe trailer.
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Zou het mogelijk zijn om gewoon niet in de nacht weg te gaan? Geen enkele missie?Mr. Jummy schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:11:
De game Dying Light is ook aanwezig op de E3.
Net bekend gemaakt via nieuwe trailer.
[video]
Maandag 9 juni
07:00 Gamekings vanaf de E3: De aankomst en de vooruitblik op de E3 2014
14:00 LA Today: De vooruitblik op de E3 2014 persconferenties
16:00 LIVE Good Morning LA Live vanuit Los Angeles
18:00 LIVE Voorbeschouwing Microsoft E3 persconferentie
18:30 LIVE Microsoft E3 persconferentie
20:00 LIVE Nabeschouwing Microsoft E3 persconferentie (LA Live vanuit Los Angeles)
20:30 LIVE Voorbeschouwing EA E3 persconferentie
21:00 LIVE EA E3 persconferentie
22:00 LIVE Nabeschouwing EA E3 persconferentie (LA Live vanuit Los Angeles)
23:30 LIVE Voorbeschouwing Ubisoft E3 persconferentie
00:00 LIVE Ubisoft E3 persconferentie
01:00 LIVE Nabeschouwing Ubisoft E3 persconferentie (LA Live vanuit Los Angeles)
02:30 LIVE Voorbeschouwing Sony E3 persconferentie
03:00 LIVE Sony E3 persconferentie
04:30 LIVE Nabeschouwing Sony E3 persconferentie
Dinsdag 10 juni
10:00 Gamekings vanaf de E3: De hectische E3 2014 persconferentie dag
16:00 LA Today: The Day After de E3 2014 persconferenties
17:00 LIVE Good Morning LA vanuit Los Angeles
18:00 LIVE Nintendo Digital Event E3 2014
19:00 LIVE Nabeschouwing Nintendo Digital Event E3 2014
Woensdag 11 juni
10:00 Gamekings vanaf de E3: De eerste E3 2014 Beursdag met Destiny en Evolve
16:00 LA Today
Donderdag 12 juni
10:00 Gamekings vanaf de E3: De tweede E3 2014 Beursdag met The Division en Battlefield Hardline
Vrijdag 13 juni
10:00 Gamekings vanaf de E3: De laatste E3 2014 Beursdag met Halo 5: Guardians
Zaterdag 14 juni
10:00 Gamekings vanaf de E3: Best of the E3 2014
16:00 LA Today: Uitslag van The Wall
Zondag 15 juni
16:00 LA Today: De Nasleep
[ Voor 3% gewijzigd door spartacusNLD op 06-06-2014 22:13 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Full coverage dus? En allemaal live te volgen via de website?spartacusNLD schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:36:
Het Gamekings E3 2014 programma
Maandag 9 juni
07:00 Gamekings vanaf de E3: De aankomst en de vooruitblik op de E3 2014
14:00 LA Today: De vooruitblik op de E3 2014 persconferenties
16:00 Good Morning LA Live vanuit Los Angeles
18:00 Voorbeschouwing Microsoft E3 persconferentie
18:30 Microsoft E3 persconferentie
20:00 Nabeschouwing Microsoft E3 persconferentie (LA Live vanuit Los Angeles)
20:30 Voorbeschouwing EA E3 persconferentie
21:00 EA E3 persconferentie
22:00 Nabeschouwing EA E3 persconferentie (LA Live vanuit Los Angeles)
23:30 Voorbeschouwing Ubisoft E3 persconferentie
00:00 Ubisoft E3 persconferentie
01:00 Nabeschouwing Ubisoft E3 persconferentie (LA Live vanuit Los Angeles)
02:30 Voorbeschouwing Sony E3 persconferentie
03:00 Sony E3 persconferentie
04:30 Nabeschouwing Sony E3 persconferentie (LA Live vanuit Los Angeles)
Dinsdag 10 juni
10:00 Gamekings vanaf de E3: De hectische E3 2014 persconferentie dag
16:00 LA Today: The Day After de E3 2014 persconferenties
17:00 Good Morning LA vanuit Los Angeles
18:00 Nintendo Direct E3 2014
19:00 Nabeschouwing Nintendo Direct E3 2014
Woensdag 11 juni
10:00 Gamekings vanaf de E3: De eerste E3 2014 Beursdag met Destiny en Evolve
Donderdag 12 juni
10:00 Gamekings vanaf de E3: De tweede E3 2014 Beursdag met The Division en Battlefield Hardline
Vrijdag 13 juni
10:00 Gamekings vanaf de E3: De laatste E3 2014 Beursdag met Halo 5: Guardians
Zaterdag 14 juni
10:00 Gamekings vanaf de E3: Best of the E3 2014
16:00 LA Today: Uitslag van The Wall
Zondag 15 juni
16:00 LA Today: De Nasleep
Wie goed doet, die goed ontmoet.
http://www.gametrailers.c...-access-schedule-revealed
The critically acclaimed Dead Rising 3, an exclusive launch title for Xbox One, the all-in-one games and entertainment system from Microsoft, will be available for PC digital download on Steam globally and a retail version for Windows PC in Europe in summer 2014. PC gamers will be able to experience the hordes of horror at high PC resolutions with fully optimized visuals for the wide screen, upgraded textures on characters, backgrounds and in-game objects. Dead Rising 3 for PC will include Steam platform support with Steam Achievements, Steam Cloud, Steam Trading Cards, global leaderboards and full game controller support. Also compatible with the keyboard and mouse, players will be able to toggle back and forth between the two in real time.
jep Full coverageAtlAntA schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:01:
[...]
Full coverage dus? En allemaal live te volgen via de website?
van 18:00 tot 04:00 live stream volgens mij
doen ze best goed bij gamekings vind ik.
hier ff een video van de voorbereiding: YouTube: De redactie bereidt zich voor op de E3 2014
[ Voor 28% gewijzigd door spartacusNLD op 05-06-2014 17:46 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Playstation Reveal vorig jaar was echt episch die ging tot 5:00 s'ochtends ofzospartacusNLD schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 17:40:
[...]
jep Full coveragemeeste op maandag is live.
van 18:00 tot 04:00 live stream volgens mij
doen ze best goed bij gamekings vind ik.
hier ff een video van de voorbereiding: YouTube: De redactie bereidt zich voor op de E3 2014
Doen ze inderdaad goed. Maar ik wil graag de persconferenties op mijn gloednieuwe 50 inch tv zien. Is er dan een YouTube kanaal (via de ps4) die ik kan volgen? Of misschien via de ign app? Ik heb niet zo'n zin om de laptop op de tv aan te sluiten.AlphaBlack_NL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 17:50:
[...]
Playstation Reveal vorig jaar was echt episch die ging tot 5:00 s'ochtends ofzo![]()
Twitch ? http://blog.twitch.tv/201...roadcast-schedule-for-e3/AtlAntA schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 18:47:
[...]
Doen ze inderdaad goed. Maar ik wil graag de persconferenties op mijn gloednieuwe 50 inch tv zien. Is er dan een YouTube kanaal (via de ps4) die ik kan volgen? Of misschien via de ign app? Ik heb niet zo'n zin om de laptop op de tv aan te sluiten.
Ik weet niet zeker of mijn tv een twitch app heeft. Twitch is wel geïntegreerd op de ps4 maar niet met een app zoals op de xbox one. Ik kan op de ps4 alleen ps4 broadcasts volgen.
Edit : stom van mij! De ps4 heeft natuurlijk wel gewoon een web browser en de tv ook geloof ik dus dan is dat altijd een optie. Bedankt.
[ Voor 15% gewijzigd door AtlAntA op 05-06-2014 19:08 ]
Verwijderd
Ik hoop nog wel dat er ook wat andere verassingen aangekondigd worden.psychodude schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:47:
[...]
Zelda zal als het goed is getoond gaan worden, dit was vorig jaar i.i.g. al aangegeven dat dit bij E3 2014 pas zou gebeuren. Hyrule Warriors zal mogelijk ook weer even wat aandacht krijgen.
Daarnaast verwacht ik Mario Party 10 voorbij te zien komen. Smash zal uiteraard volop in de spotlights komen te staan. Mogelijk dat Yarn Yoshi weer eens wat aandacht krijgt.
Qua third party denk minimaal Bayonetta 2 en X welk veel aandacht zullen krijgen.
Voor de 3DS zullen de Ruby & Sapphire remakes de troon stelen zonder twijfel.
Een nieuwe Star Fox met grote online multyplayer mogelijkheden zou wel tof zijn.
Heeft Sony daar niet gewoon een app voor, of een tijdelijke channel, zoals Microsoft op de 360 en xbox one?AtlAntA schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 19:04:
[...]
Ik weet niet zeker of mijn tv een twitch app heeft. Twitch is wel geïntegreerd op de ps4 maar niet met een app zoals op de xbox one. Ik kan op de ps4 alleen ps4 broadcasts volgen.
Edit : stom van mij! De ps4 heeft natuurlijk wel gewoon een web browser en de tv ook geloof ik dus dan is dat altijd een optie. Bedankt.
Voor zover ik weet niet nee. Maar ik denk dat ik met twitch mijn e3 perscos wensen wel kan vervullen. Nu maar hopen dat de kwaliteit en stabiliteit van de stream een beetje goed is.X-Fighter schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 22:01:
[...]
Heeft Sony daar niet gewoon een app voor, of een tijdelijke channel, zoals Microsoft op de 360 en xbox one?
Ik wil ook altijd graag kijken naar Sony, maar tijdens de examens ga ik niet in het midden van de nacht kijkenAtlAntA schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 22:04:
[...]
Voor zover ik weet niet nee. Maar ik denk dat ik met twitch mijn e3 perscos wensen wel kan vervullen. Nu maar hopen dat de kwaliteit en stabiliteit van de stream een beetje goed is.
Kan makkelijk een fake gerucht zijn maar het maakt wel nieuwsgierig.
Bron : http://m.neogaf.com/showthread.php?t=831646
Haha die reacties op NeoGAFAtlAntA schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 00:55:
Bij Gamestop worden werknemers op de hoogte gesteld dat de winkels waarschijnlijk eerder open gaan en later dicht gaan tijdens de E3.
Kan makkelijk een fake gerucht zijn maar het maakt wel nieuwsgierig.
Bron : http://m.neogaf.com/showthread.php?t=831646
Well, Half-Life 3 confirmed, I guess.
Got to stay open for those new announcements and have people pre-order!
All the Ouya 3 pre-orders clearly
Sega Saturn 2."...and it's out...TOMORROW!"
Driveclub
Dragon Age: Inquisition
Alien: Isolation
Battlefield: Hardline
Evolve
The Evil Within
NBA2K15
En wie weet wat ze op de E3 nog aan release dates gaan melden
The Crew ook nog toch? Of misschien stelt Ubisoft m weer uit om Forza Horizon 2 en Driveclub te ontwijkenkazuka schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:13:
Oktober wordt wel echt gekkenwerk overigens:
Driveclub
Evolve
The Evil Within
NBA2K15
The crew zal vooral competitie hebben met DriveClub aangezien die beide echt over een "clubje" gaan. Vraag me dan ook af hoe succesvol Driveclub gaat zijn, denk dat The Crew uitgebreider zal zijn, grootser, meer wagensTrishul schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:30:
[...]
The Crew ook nog toch? Of misschien stelt Ubisoft m weer uit om Forza Horizon 2 en Driveclub te ontwijken
Ik denk dat dat voor mij Dragon Age, Alien Isolation en The Evil Within wordt. Ben nog wat sceptisch over Battlefieldkazuka schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:13:
Oktober wordt wel echt gekkenwerk overigens:
Driveclub
Evolve
The Evil Within
NBA2K15
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Even afwachten idd, beide nieuwe IP's, hoewel het er wel op lijkt dat er meer animo is voor Driveclub. Forza Horizon 2 zal wel dik verkopen, gevestigde, bewezen IP.X-Fighter schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:43:
[...]
The crew zal vooral competitie hebben met DriveClub aangezien die beide echt over een "clubje" gaan. Vraag me dan ook af hoe succesvol Driveclub gaat zijn, denk dat The Crew uitgebreider zal zijn, grootser, meer wagens
En natuurlijk nog in november AC: Unity en COD! Beide langlopende reeksen waarin dit keer duidelijk wat meer energie in gestopt wordt.
[ Voor 7% gewijzigd door Trishul op 06-06-2014 10:54 ]

hopen op gameplay tijdens de persconferentie
[ Voor 25% gewijzigd door spartacusNLD op 06-06-2014 12:57 ]
The Crew is ook nooit echt bedoeld als een sim(cade), maar meer als een soort van next-level NFS met open wereld.AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:53:
The Crew ik weet het niet, CGI announcement trailer zag er leuk uit maar de gameplay-beelden vond ik maar matig. Physics en besturing doen me beetje denken aan Watchdogs niet aan een echt serieuze racegame
DriveClub heeft hoge verwachtingen omdat het de eerste exclusive racegame voor de PS4 zal worden, al is dit wel een heel ander type racegame dan The Crew. Moet ook wel toegeven dat ik de tot dusver getoonde gameplay tegen vind vallen. Het ziet er allemaal goed uit, maar de gameplay leek gewoon niet echt helemaal in orde.
Ik denk dat The Crew het op de PS4 overigens een heel stuk beter zal doen dan op de One, simpelweg omdat mensen eerder voor Horizon 2 zullen kiezen ivm naamsbekendheid.
Sherlock Holmes: Crimes and Punishments E3 trailer
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
BF hardline zou volgende week op de E3 al speelbaar zijn.. dus daar hoef je iig niet lang meer op te wachten.Mr Ton schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 19:06:
Oktober zit inderdaad ramvol met games, en daarvoor in september komen Destiny en FIFA 15 al, dus daar ben ik in oktober ook nog wel druk mee.. Maar driveclub wordt denk ik een hele gave titel, voor de andere games wacht ik rustig de reviews af en bij BF Hardline ook even de reacties van de eerste spelers..!
en Het Gamekings E3 2014 programma
zo te zien heel veel live uitzendingen volgende week.. vooral die maandag
[ Voor 16% gewijzigd door spartacusNLD op 06-06-2014 22:15 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 06-06-2014 22:54 ]
Shikata ga nai.

Ik denk dat als je de E3 goed wilt volgen dat je dan bij Gamekings op het juiste adres zit. Die gaan echt heel veel doen.spartacusNLD schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 21:17:
en Het Gamekings E3 2014 programma
zo te zien heel veel live uitzendingen volgende week.. vooral die maandag![]()
![]()
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
De mix tussen het aanspreken van jonge en wat oudere gamers spreekt me altijd wel aan.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Cogitationis poenam nemo patitur
En de trailer van E3 3 jaar geleden is natuurlijk niet meer te vergelijken met hoe de game zal zijn op de PS4.
Zelf verwacht ik wel dat dit de Sony Japan titel is die ze morgen laten zien, met in ieder geval een trailer en hopelijk een release date.
[ Voor 13% gewijzigd door Mr Ton op 08-06-2014 12:44 ]
Ben nog steeds erg benieuwd naar de game. SotC was erg tof. Maar als ze hem laten zien moet de release date binnen nu en een half jaar zijn. Het zou vrij debiel zijn om hem nu weer aan te kondigen met. Oja, hij komt eind 2015 uit. Dan zeg maar liever niets, zeker niet met de geschiedenis van The Last Guardian.Mr Ton schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:42:
We zullen het zien morgen! Het kan zomaar zijn dat ze de online media gewoon op het verkeerde been willen zetten, Sony directors mogen echt niet alles zomaar op Twitter zetten, dat wordt allemaal gecoördineerd vanuit het bedrijf en dat doen ze vaak erg handig. Ik kijk nog altijd enorm uit naar TLG, Ico en Shadow of the Colossus waren toch wel unieke games.
En de trailer van E3 3 jaar geleden is natuurlijk niet meer te vergelijken met hoe de game zal zijn op de PS4.
Zelf verwacht ik wel dat dit de Sony Japan titel is die ze morgen laten zien, met in ieder geval een trailer en hopelijk een release date.
[Vimeo: http://vimeo.com/97588130]
[ Voor 27% gewijzigd door spartacusNLD op 08-06-2014 20:47 ]
Dat lijkt tegenwoordig voor al die exclusives zoBullet NL schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:16:
Niet gecancelled, maar wel heel fors uitgesteld...
Helemaal mee eens, plus dat Sony nog wel minimaal 1 grote AAA titel nodig heeft dit jaar. Sony Japan heeft schijnbaar 4 titels in ontwikkeling, dat kunnen zomaar Project Beast, TLG en nog twee titels zijn.uchiha tijntje schreef op zondag 08 juni 2014 @ 15:22:
[...]
Ben nog steeds erg benieuwd naar de game. SotC was erg tof. Maar als ze hem laten zien moet de release date binnen nu en een half jaar zijn. Het zou vrij debiel zijn om hem nu weer aan te kondigen met. Oja, hij komt eind 2015 uit. Dan zeg maar liever niets, zeker niet met de geschiedenis van The Last Guardian.
Ik las net de voorspellingen van de staff van Dualshockers en die waren echt enorm verschillend, dus eigenlijk weet niemand wat we morgen gaan zien, wel een grappig iets. De een denkt dat we enorm teleurgesteld gaan worden, de ander verwacht enorm veel vuurwerk bij zowel Sony als MS. Een iemand had het idee dat er een aantal 3rd party exclusives bij kunnen zitten, aangezien Microsoft dit wel vaker doet en de schatkist los zal trekken om de opgelopen achterstand goed te maken, maar dat ook Sony zou durven investeren om hun momentum te behouden. Wel een leuk inzicht en er zit wel wat in, zeker na het succes van Titanfall; morgen gaan we het zien.
Komt ook voornamelijk omdat ze op het laatst alles op alles gezet hebben op de Ps3 en 360 gezien de userbase daar nog zo groot is. en nu hebben we een zwart gat van 2 tot 3 jaar aan games. Overdrijf nu wel wat maar daar komt het wel op neer.X-Fighter schreef op zondag 08 juni 2014 @ 22:41:
[...]
Dat lijkt tegenwoordig voor al die exclusives zo
Je zou zeggen dat nu we met de Next gen op PC architectuur de ontwikkelings tijd zouden versnellen.
Opzich niet erg allemaal maar ze hadden het gewoon beter moeten timen.
Ik heb het dan vooral over Sony, Microsoft heeft daar helemaal geen probleem mee, die hebben veel exclusives op deze eerste 12 maanden tijd.Psyonara schreef op maandag 09 juni 2014 @ 00:50:
[...]
Komt ook voornamelijk omdat ze op het laatst alles op alles gezet hebben op de Ps3 en 360 gezien de userbase daar nog zo groot is. en nu hebben we een zwart gat van 2 tot 3 jaar aan games. Overdrijf nu wel wat maar daar komt het wel op neer.
Je zou zeggen dat nu we met de Next gen op PC architectuur de ontwikkelings tijd zouden versnellen.
Opzich niet erg allemaal maar ze hadden het gewoon beter moeten timen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=i-hhMCMTU_Q]
Ziet er toch wel gaaf uit. Ben benieuwd wat ze daar nog meer voor hebben gemaakt en wat voor releasedate erbij zit.
True, maar blij dat Ubisoft via YouTube gaat streamen. Meer vertrouwen in dan Twitch en uStream etc.spartacusNLD schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:55:
Tom Clancy's The Division E3 2014 Teaser
[video]
![]()
beetje saai
hopen op gameplay tijdens de persconferentie
Vanavond om 0.00 dus. Daarna snel naar bed, morgenvroeg weer werken
[ Voor 8% gewijzigd door Neejoh op 09-06-2014 10:59 ]
1: Prijs (als mensen al zoveel discussies hebben over de prijs van een console, wat moet dat dan niet zijn voor randapparatuur. €250 - €300 is dan echt de max wat ze er voor kunnen vragen wil het aanslaan bij het groter publiek. Alleen vraag ik me af of dit reële prijzen kunnen zijn.
2: Invloed op gameplay. Het zal voornamelijk geweldig kunnen werken in puzzelgames, race en flight games en epische SP games. Ik verwacht niet dat je er voordeel door krijgt in bijv. MP shooters. Ik verwacht eerder een nadeel, en als dat het geval is zal de 'hardcore' gamer het niet gebruiken.
3: Combinatie met Move / Controller. Gelet op het succes van Move en Kinect
4: Schadeclaims van Amerikanen.. Goh ik had een VR-bril op en ik heb per ongeluk mijn vrouw neergeslagen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Weet iemand waar dat nu weer kan?
Liefst live zonder commentaar van een derde partij.
https://itunes.apple.com/us/app/twitch/id460177396?mt=8Donstil schreef op maandag 09 juni 2014 @ 13:04:
Afgelopen e3 keek ik op mijn iPad de streams.
Weet iemand waar dat nu weer kan?
Liefst live zonder commentaar van een derde partij.
deze kanalen:
http://www.twitch.tv/ea
http://www.twitch.tv/ubisoft
http://www.twitch.tv/playstation
MS niet op twitch maar via:
http://www.pu.nl/artikele...osoft-e3-persconferentie/
voor de mensen die WEL commentaar willen zou ik dit aanraden, ze live streamen met voor en nabeschouwing live vanuit amsterdam en los angeles.
http://www.gamekings.tv/e3/
[ Voor 40% gewijzigd door spartacusNLD op 09-06-2014 13:18 ]
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Cool thnx! Kan me niet herinneren dat het afgelopen jaar via twitch ging maar dat maakt verder niet uit.spartacusNLD schreef op maandag 09 juni 2014 @ 13:13:
[...]
https://itunes.apple.com/us/app/twitch/id460177396?mt=8
deze kanalen:
http://www.twitch.tv/ea
http://www.twitch.tv/ubisoft
http://www.twitch.tv/playstation
MS niet op twitch maar via:
http://www.pu.nl/artikele...osoft-e3-persconferentie/
voor de mensen die WEL commentaar willen zou ik dit aanraden, ze live streamen met voor en nabeschouwing live vanuit amsterdam en los angeles.
http://www.gamekings.tv/e3/
Ik ga kijken (alleen PlayStation dat wordt me te laat)
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Gamekings is aan het streamen: http://www.gamekings.tv/g...-live-vanuit-los-angeles/
En PU had ook al een item:
[ Voor 41% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2014 16:44 ]
Zelfs Nintendo heeft gekozen voor de E3 ipv TGS
Verschil hoe games ''leven'' in Japan en Amerika is wel mee te nemen in dit geval.
E3 is dus niet de grootste maar zover ik weet wel de belangrijkste gamesbeurs in de wereld.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
@de rest, een TR is voldoende, niet op reageren in het topic aub
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Oftewel: appels vs peren.
Plus, voor ons westerlingen is de E3 nog altijd belangrijk. 50 % (even grove schatting) van de games uit Tokia komen hier nooit uit.
[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2014 17:05 ]
Ik wijs enkel op onzinnige, domme teksten in de OP. Wie is de schrijver?BM schreef op maandag 09 juni 2014 @ 17:02:
@DRidder: je kunt hier normaal reageren, of wegblijven, die trollende reacties van net zijn NOT-DONE!
@de rest, een TR is voldoende, niet op reageren in het topic aub
Iemand op z'n fouten wijzen is 1, trollen als wat jij net deed is heel wat anders en iets wat we niet willen zien, dus kappen daarmee!DRidder schreef op maandag 09 juni 2014 @ 17:04:
[...]
Ik wijs enkel op onzinnige, domme teksten in de OP. Wie is de schrijver?
Xbox
Dat TGS en Keulen voor consumenten is en E3 niet, is een misverstand. Keulen weet ik niet, maar TGS kent een soort hybride opzet. De eerste dagen zijn enkel voor journalisten en mensen uit de industrie, pas na die dagen gaat de beurs 'open'.Martinspire schreef op maandag 09 juni 2014 @ 17:04:
E3 is misschien qua bezoekersaantallen niet de grootste (Keulen gaat daar ook overheen), maar het is dan ook een beurs voor media en pers, niet voor consumenten. Daarom is Keulen en Tokio groter. Qua impact voor nieuws, previews, reveals en marketing is de E3 wel een bak groter.
Oftewel: appels vs peren.
Plus, voor ons westerlingen is de E3 nog altijd belangrijk. 50 % (even grove schatting) van de games uit Tokia komen hier nooit uit.
Een grotere "impact" is ook maar de vraag, het aantal nieuwe aankondigingen zijn wellicht meer relevant voor de westerse markt.
Je kunt de grootte van een beurs niet eenduidig vaststellen inderdaad, en dat is precies mijn bezwaar tegen de OP.
Keulen heeft dat ook, eerste dag is voor pers. Maar dan nog klopt het toch? Dagen met consumenten zijn ook fucking druk. Plus Tokio heeft geen live-evenementen zoals de E3 dat wel heeft. De beurs zelf brengt namelijk niet zo heel veel nieuws, het zijn vooral de presentaties die de beurs zo belangrijk maken.DRidder schreef op maandag 09 juni 2014 @ 17:14:
[...]
Dat TGS en Keulen voor consumenten is en E3 niet, is een misverstand. Keulen weet ik niet, maar TGS kent een soort hybride opzet. De eerste dagen zijn enkel voor journalisten en mensen uit de industrie, pas na die dagen gaat de beurs 'open'.
Een grotere "impact" is ook maar de vraag, het aantal nieuwe aankondigingen zijn wellicht meer relevant voor de westerse markt.
Je kunt de grootte van een beurs niet eenduidig vaststellen inderdaad, en dat is precies mijn bezwaar tegen de OP.
Je kunt je er druk over blijven maken, maar ik pas het in ieder geval niet aan
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2014 17:16 ]
Verder ben je het hopelijk wel eens dat het écht grote gamenieuws (nieuwe consoles, aankondigingen, exclusive) die voor de westerse markt interessant zijn voornamelijk van de E3 af komen. In dat opzicht is het zeker de belangrijkste gamebeurs van het jaar, grootste is maar net hoe je er tegen aan kijkt.
[ Voor 28% gewijzigd door CR1691 op 09-06-2014 17:18 ]
PSN: Finally_Chris
Informatie loopt niet weg, je kan het beter kijken in full hd 1080p ergens in de loop vd daguchiha tijntje schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 18:15:
Jammer dat die van Sony midden in de nacht is.
nothing stops this train
Een samenwerking tussen Nintendo en Microsoft zie ik best gebeuren hoor. Nintendo verliest er weinig mee, behalve exclusiviteit voor bepaalde games. Gamekings had het al over het idee dat een Microsoft character (master chief?) werd geintroduceerd in Smash Bros. om zodoende de game dus ook op Xbox te lanceren.CR1691 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 17:18:
Dat lijkt mij heel sterk. Ik zie eerder Nintendo mobiel gaan dan samenwerken met een concurrent.
Xbox
Wat al gemeld is: achievements in snap-mode
Puur uit nieuwsgierigheid maar waarom niet?CR1691 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 17:18:
Dat lijkt mij heel sterk. Ik zie eerder Nintendo mobiel gaan dan samenwerken met een concurrent. Ik moet er overigens niet aan denken om Mario of Zelda op een Xbox te zien.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
En jij bent daar! Mazzelpik!JJJur schreef op maandag 09 juni 2014 @ 13:53:
Livestreams komen ook op de frontpage van Tweakers!
Whaha dat is gewoon iemand die aan Zelda heeft gewerkt
Ik moet er ook echt niet aan denken om Nintendo games op de Xdoos te zien.
Steam/XBL: Avioto
Is van Microsoft zo te zien: http://www.linkedin.com/pub/gersh-payzer/11/a56/61Avioto schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:28:
[...]
Whaha dat is gewoon iemand die aan Zelda heeft gewerkt![]()
Ik moet er ook echt niet aan denken om Nintendo games op de Xdoos te zien.
IK ben benieuwd, nintendo games op de xbox of ps4 lijkt mij een goed plan.
nothing stops this train
of over 9 uurtjes, voor degene die morgen toch vrij isLekkerboeie86 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:28:
Het gaat weer beginnen! Mooi dat MS kan aftrappen. Op het echte vuurwerk is het wachten tot morgen.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Deze is beter:PuDy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:32:
wow die kwaliteit van die stream van de frontpage is echt 25 pixels per shot.
http://www.gametrailers.c...-access-schedule-revealed
Twitch crashed de hele tijd
Zitten lampjes in, lekker zwaaien.Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:35:
Die armbandjes...Krijgen zeker een strafpunt als ze niet klappen?
http://www.spike.com/netstorage/e3/live.html
Vind t juist een stuk beter uitzien nu eindelijk.PuDy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:39:
Call of Duty.. het spel dat al 3 generaties hetzelfde is.
Gelukkig krijg je de DLC als eerst op XboxPuDy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:39:
Wou net zeggen, boring....weer een shooter.. Wat is hier zo anders aan. Laat iets leuks zienPuDy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:39:
Inderdaad, dat ze maar eens rap iets anders tonen, maarja eerst de 2014 games, dus surprises komen latenHironshy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:41:
[...]
Wou net zeggen, boring....weer een shooter.. Wat is hier zo anders aan. Laat iets leuks zien
Jippie.. kleurtjes voor je killzone guns.Lekkerboeie86 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:40:
[...]
Gelukkig krijg je de DLC als eerst op Xbox
Tweakers E3 2014 chat
E3 persconferentie schema
Maandag 9 juni
18:30 - Microsoft (Xbox)
21:00 - Electronic Arts (FIFA, Battlefield, etc.)
Dinsdag 10 juni
00:00 - Ubisoft (Assassin's Creed, Watch_Dogs, The Division, etc.)
03:00 - Sony (PlayStation)
18:00 - Nintendo Digital Event