Thanks, deze wel scherp tot nu toe.Zeror schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:38:
Deze stream werkt ook lekker mocht je stream brak zijn:
http://www.spike.com/netstorage/e3/live.html
verrassend ook dat je weer een teammate moet achterlaten
ziet er goed uit, dat belooft wat voor de ps4 versie
nothing stops this train
Zag ik daar nou een kevin spacey lookalike?
Nee, Kevin Spacey.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Nee, geen lookalike.. Gewoon Kevin Spacey
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Geen lookalike, gewoon Kevin Spacey die zijn stem verleent ook
Gratis racebaan
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mensen kunnen zich gaan uitleven op de groene hel
Is dat Rulph Fulton?? of een look alike??
nothing stops this train
Het klapvee moet volgens mij nog een beetje wakker worden. Beetje laffe reacties.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ze klinken niet echt enthousiast in de zaal.
'Available today!' 'applausje' 'FREE!' 'yaaayyy!!!'
An a day keeps the doctor away.
Het is dan ook maar gewoon nieuws... Dit is niet WWDC waar de gekke Apple fanboys klappen als ze een naam bekendmakeniApp schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:47:
Ze klinken niet echt enthousiast in de zaal.'Available today!' 'applausje' 'FREE!' 'yaaayyy!!!'
30 september al de nieuwe Horizon. Beetje vroeg na Forza 5
Tomorrow is not today!
ik heb 5 verscihllende streams open gehad en de beste kwaliteit is bij mij:
http://www.twitch.tv/twitch
http://www.twitch.tv/twitch
nothing stops this train
Bekend nummer! Weet iemand welke chick dit zingt? Wil ik al jaren weten!
Toch een beetje sneu hoe de prensentator een pauze houd maar er vervolgens niet geklapt wordt.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Het is een volledig ander soort game he. Je kan die niet echt vergelijkenSpacey23 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:48:
30 september al de nieuwe Horizon. Beetje vroeg na Forza 5
Naja, nieuwe Horizon, ziet er goed uit, meer niet.
Zal qua gameplay wel weer teleurstellend zijn.

Verwijderd
NERVO & Ummet Ozcan - Revolution. NERVO bestaat uit twee bevallige dames.iApp schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:49:
Bekend nummer! Weet iemand welke chick dit zingt? Wil ik al jaren weten!
Forza 1,2,3,4, 5.
Forza Horizon
Forza Horizon 2
euuhhhh..
Forza Horizon
Forza Horizon 2
euuhhhh..
Assassins creed

[ Voor 7% gewijzigd door Jaguar645 op 09-06-2014 18:52 ]
Unity, vet!
Ze hadden het publiek wel iets enthousiaster mogen maken zeg, wat een laf applaus de hele tijd
Ze hadden het publiek wel iets enthousiaster mogen maken zeg, wat een laf applaus de hele tijd
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Euh wat?
Is dat zo vreemd?
Is dat zo vreemd?
Horizon is een spin off die door een ander team gemaakt wordt. Volgens mij is het de bedoeling om elk jaar een nieuwe Forza game te hebben:
2013 - Forza 5
2014 - Horizon 2
2015- Forza 6
2016 - Spin off
2013 - Forza 5
2014 - Horizon 2
2015- Forza 6
2016 - Spin off
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Bedankt! Kan alweer een item van mijn bucketlist schrappen!Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:51:
[...]
NERVO & Ummet Ozcan - Revolution. NERVO bestaat uit twee bevallige dames.
AC met 4man tegelijk

nothing stops this train
Volgens mij zie ik dat dat coop is
dat is wel enorm vet om zo assassins creed te gaan doen
Unity ziet er wel tof uit. Was er bekend gemaakt of de hele campaign in Coop gespeeld kon worden?
Haha zag die kerel kijken: "damn that ass be fineeeee"
Signature
Ben benieuwd hoe coop gaat in Ass Creed..Veel missies zijn altijd trial and error bij mij
Kan me niet voorstellen dat het enjoyable is dat je maat zich laat pakken tijdens een afsluiter/volg missie en je alles opnieuw mag doen.
Wow, over AC Unity kan ik wel weer enthousiast over worden. Graphics zijn top, Parijs lijkt mij een prachtige setting en co-op ziet er cool uit
Klopt. Maar ik hoop dat de moeilijkheidsgraad hetzelfde blijft als in je uppie. Als dat het geval is hoeft er geen probleem te zijn, want dan red je het met z'n 2en wss best makkelijk.Melkaz schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:55:
Ben benieuwd hoe coop gaat in Ass Creed..Veel missies zijn altijd trial and error bij mijKan me niet voorstellen dat het enjoyable is dat je maat zich laat pakken tijdens een afsluiter/volg missie en je alles opnieuw mag doen.
Signature
Unity ziet er erg vet uit, die coop gameplay en ook het sfeertje. De AI was wel waardeloos zo te zien.
men ''checking ass since beginning of time''mimang schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:55:
Haha zag die kerel kijken: "damn that ass be fineeeee"
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Fijne setting, deze AC lijkt me wel tof
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Wat een multiplatform games, hebben die hun eigen show niet?
Movement zag er ook erg goed uit, lekker soepel. co-op is leuk, maar zal wel weer online zijn. Stiekem hoop ik ook op split screen, dat maakt het wel nog toffer!
Ach de animaties van de characters is in ieder geval eens geupdate. Ik zie al 5 games lang dezelfde jump kill en walk animaties in Ass CreedJanW schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:58:
Next-gen graphics, maar nog steeds last gen gameplay zo te zien
Laat oktober maar komen! Zo ontzettend veel zin in Dragon Age
Benieuwd welke exclusive's er nog komen, voor wat tijdelijk exclusieve DLC en Bèta's ga ik geen Xbox halen als ik de beter lopende versie ook op de PS4 kan spelen.
Hehe, lekker BF en CoD in ze zeik nemen
Sunset OverdriveAlphaBlack_NL schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:01:
Benieuwd welke exclusive's er nog komen, voor wat tijdelijk exclusieve DLC en Bèta's ga ik geen Xbox halen als ik de beter lopende versie ook op de PS4 kan spelen.
Goed passend bloesje
Alles om die ene klant over te halen!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Sunset overdrive zag er best leuk uit, beetje Borderlands 2 achtig.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dit lijkt mij een heel eentonig spel.
ook mijn gedachten....carpebios schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:05:
Dit lijkt mij een heel eentonig spel.
nothing stops this train
Lijkt mij weer geweldige fun
Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen.
Beetje humor van Borderlands idd, wel wat sneller en lomper zo te zien. Denk niet helemaal mijn game hoewel ik BL fantastisch vindt.
Wow Sunset Overdrive ziet er fantastisch uit, day-one buy
SAMALAMADINGDONGGGGG
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ze hebben wel fijne zelfspot bij Capcom.
Pff Sunset Overdrive lijkt me echt niks, echt een game die leuk is voor een kwartiertje... Coop is nog grappig, maar ze hadden hem niet na AC Unity moeten plakken, die coop is veel vetter imo.
Sunset Overdrive viel mij ook tegen. Denk dat ik snel klaar zou zijn met zo'n game.
PSN: Finally_Chris
Sunset Overdrive doet mij erg denken aan een cartoon versie van INFAMOUS second son.
Oe Fable. Ben benieuwd of hij beter gaat worden dan 3
Eerder een platformen als Rachet en Clank, met Infamous heeft het niet veel te maken op superpowers naPuDy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:09:
Sunset Overdrive doet mij erg denken aan een cartoon versie van INFAMOUS second son.
Een Fable MMO. Niet voor mij. Next plx.
Het enige wat die gelijk hebben is dat ze beide open world zijn, daar houdt het op.PuDy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:09:
Die was er al toch, op de 360?Martinspire schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:10:
Fable is geen MMO, dit is een remake van Fable 1
Dit is een coop Fable game.
Dat kan je van zoveel genres wel zeggen. Wil niet zeggen dat dit niet misschien wel dé beste shooter ooit word!Hironshy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:41:
[...]
Wou net zeggen, boring....weer een shooter.. Wat is hier zo anders aan. Laat iets leuks zien
(betwijfel dat ten zéérste, maar het gaat om het principe)
Third person en de manier van voortbewegen vind ik anders ook redelijk op elkaar lijken.X-Fighter schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:10:
[...]
Het enige wat die gelijk hebben is dat ze beide open world zijn, daar houdt het op.
In ieder geval een game die ik absoluut niet ga missen op mijn PS4. Wel +1 voor de originaliteit.
Third person open world, ja amai Infamous lijkt ook serieus op Skyrim eigenlijkbram1984 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:12:
[...]
Third person en de manier van voortbewegen vind ik anders ook redelijk op elkaar lijken.
In ieder geval een game die ik absoluut niet ga missen op mijn PS4. Wel +1 voor de originaliteit.
Fable; meest mislukte en overhypte franchise van de afgelopen generaties.
Next please, Fable heeft mij nooit zo geïnteresseerd..
Signature
Het gaat al 45 minuten over games bij MS..
[ Voor 4% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 09-06-2014 19:14 ]
Ja, want inFamous speelt zich ook in een fantasy wereld af? En in Skyrim kun je je ook op dergelijke manieren voortbewegen? Je gaf zelf aan verder geen overeenkomsten te zien. Die zijn er dus wel. Maakt verder niet uit. Maar en day-one buy ja? Dat kun je nu serieus al zeggen?X-Fighter schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:12:
[...]
Third person open world, ja amai Infamous lijkt ook serieus op Skyrim eigenlijk
SowwyUniciteit schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:13:
[modbreak]Beperk het slowchatten a.u.b. - we hebben daarvoor nog een aparte chat:
Tweakers E3 2014 chat[/modbreak]
Fable ziet er anders goed uit, ben benieuwd hoe het MMO zal uitpakken. WoW look-a-like?
Project spark, echt nice
nothing stops this train
Eindelijk de twitch stream draaiend op mijn ps4 web browser! Ben benieuwd of ik het volhoudt tot de laatste persco toe.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Kun je dat ook al bijv. over The Order zeggen?bram1984 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:15:
[...]
Ja, want inFamous speelt zich ook in een fantasy wereld af? En in Skyrim kun je je ook op dergelijke manieren voortbewegen? Je gaf zelf aan verder geen overeenkomsten te zien. Die zijn er dus wel. Maakt verder niet uit. Maar en day-one buy ja? Dat kun je nu serieus al zeggen?
Voortbeweging heeft amper dingen gelijk met infamous, daar spuit je wat shit uit je armen.bram1984 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:15:
[...]
Ja, want inFamous speelt zich ook in een fantasy wereld af? En in Skyrim kun je je ook op dergelijke manieren voortbewegen? Je gaf zelf aan verder geen overeenkomsten te zien. Die zijn er dus wel. Maakt verder niet uit. Maar en day-one buy ja? Dat kun je nu serieus al zeggen?
Inderdaad day one buy, ziet er als heel veel fun uit, dynamische wereld, met veel humor die je altijd terug kan vinden in games van Insomniac. Dat dit topic hier vol met Sony fans zitten die alles afschieten, betekend niet dat de game ook slecht is. Daarmee sluit ik ook af, want dit is geen fijne manier van tegelijk de conferentie te volgen.
Conker !
Wel beetje triest gezien Rare alleen Kinect troep maakt tegenwoordig

[ Voor 77% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 09-06-2014 19:18 ]
Here we go.....X-Fighter schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:17:
Dat dit topic hier vol met Sony fans zitten die alles afschieten, betekend niet dat de game ook slecht is.
Sunset heeft echt niets met Infamous te maken... Daarnaast kunnen sommigen het een instant buy vinden, anderen vinden het niks (zoals ik). Prima toch, daarvoor zijn er zoveel verschillende games.
Ik was fan can de eerdere CoD delen en 1e Advanced Warfare was uniek en revolutionair. Maar het CoD clipje aan het begin van de conference? Not so much.Brutal1ty schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:11:
[...]
Dat kan je van zoveel genres wel zeggen. Wil niet zeggen dat dit niet misschien wel dé beste shooter ooit word!
(betwijfel dat ten zéérste, maar het gaat om het principe)
Edit: Halo is bijv wel cool hehe.
[ Voor 3% gewijzigd door Hironshy op 09-06-2014 19:24 ]
Ik absoluut nog niet hoewel ik tot nu toe wel enthousiast ben. Ik weet er verder nog te weinig over en heb nog te weinig gameplay gezien om gelijk te gaan roepen dat het een day-one buy is. Iets wat ik nog minder snel zou hebben als Insomniac de developer zou zijn.uchiha tijntje schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:17:
[...]
Kun je dat ook al bijv. over The Order zeggen?Daar zijn mensen ook al lyrisch over.
Welke game is nou die grote 3rd party exclusive van Microsoft?
Ik hoop niet gta5 nextgen..
Ik hoop niet gta5 nextgen..
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Godsamme de chat bij de IGN livestream is wel echt te triest voor woorden zeg. Instant mega schaamte om tot het zelfde volke ('gamer') te behoren
Ver-freakin'-schrikkelijk.
Ver-freakin'-schrikkelijk.
Halo, eindelijk!
Ben niet echt een Halo fan maar die muziek is wel echt briljant.
Let op:
Chat tijdens de persconferenties met andere users in de Tweakers E3-chat!
E3 persconferentie schema
Maandag 9 juni
18:30 - Microsoft (Xbox)
21:00 - Electronic Arts (FIFA, Battlefield, etc.)
Dinsdag 10 juni
00:00 - Ubisoft (Assassin's Creed, Watch_Dogs, The Division, etc.)
03:00 - Sony (PlayStation)
18:00 - Nintendo Digital Event
Tweakers E3 2014 chat
E3 persconferentie schema
Maandag 9 juni
18:30 - Microsoft (Xbox)
21:00 - Electronic Arts (FIFA, Battlefield, etc.)
Dinsdag 10 juni
00:00 - Ubisoft (Assassin's Creed, Watch_Dogs, The Division, etc.)
03:00 - Sony (PlayStation)
18:00 - Nintendo Digital Event