PSN: Finally_Chris

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Naast het feit dat deze games allebei 3rd person action games zijn, hebben beide games een character die superpowers heeft en zich supersnel kan voortbewegen. Dan is de vergelijking toch al gerechtvaardigd?Mr Ton schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:18:
Sunset heeft echt niets met Infamous te maken... Daarnaast kunnen sommigen het een instant buy vinden, anderen vinden het niks (zoals ik). Prima toch, daarvoor zijn er zoveel verschillende games.
nothing stops this train
Behalve dat Borderlands 2 en Call of Duty beiden shooters zijn, hebben beiden games ook wapens en kan je springen en multiplayer spelen. Dan is de vergelijking toch al gerechtvaardigd?PuDy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:22:
[...]
Naast het feit dat deze games allebei 3rd person action games zijn, hebben beide games een character die superpowers heeft en zich supersnel kan voortbewegen. Dan is de vergelijking toch al gerechtvaardigd?
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
PSN: Finally_Chris
Persoonlijk geen Halo fan, maar dit is wel een erg goeie zet
[ Voor 41% gewijzigd door Kol Nedra op 09-06-2014 19:28 ]
nothing stops this train
Dat geloof ik ook niet nee, haha. Zaten een paar epische kills tussen.PuDy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:27:
lol dat was echt niet live
Wel cool. Ik heb alleen Halo 1 kapot gespeeld co-op. Rest nog nooit gedaan.
Steam/XBL: Avioto
Je bent er extreem snel aangewend het is alleen jammer dat je er persé Gold voor nodig hebt.Avioto schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:30:
Gemiste kans om dit niet op de pc uit te brengen. Ik zou dit blind kopen, maar ik weiger om shooters met een controller te spelen.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Kwestie van maanden voordat Splitfish met een muis voor X1/PS4 komt. Geen excuus dus.Avioto schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:30:
Gemiste kans om dit niet op de pc uit te brengen. Ik zou dit blind kopen, maar ik weiger om shooters met een controller te spelen.
Jammer dat ze geen Halo 5 gameplay laten zien.
Ik heb het andersom, ik speel never nooit een shooter met muis en toetsenbord!! zelfd bf3 op pc speel ik met xbox controllerAvioto schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:30:
nothing stops this train
Dat is jezelf een handicap geven, zeker bij de snellere shooters. Wel respect voor de sportiviteitKol Nedra schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:32:
[...]
Ik heb het andersom, ik speel never nooit een shooter met muis en toetsenbord!! zelfd bf3 op pc speel ik met xbox controller
Of je gamed gewoon al jaren op controller dat je daarmee gewoon beter bent dan met tobo/muisBrutal1ty schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:32:
[...]
Dat is jezelf een handicap geven, zeker bij de snellere shooters. Wel respect voor de sportiviteit
Nee alleen First on. Echt een geweldig spelletje dat LIMBObram1984 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:33:
Is dit een X1 exclusive? Ik hoop het niet. Ziet er heel tof uit.
[ Voor 13% gewijzigd door Theo27 op 09-06-2014 19:38 ]
Scrooge NL
precies muis+toetsenbord k/d= 0.25Martinspire schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:33:
[...]
Of je gamed gewoon al jaren op controller dat je daarmee gewoon beter bent dan met tobo/muis
met controller k/d 0.6
en op consoles heb ik k/d 0.85
nothing stops this train
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Knap hoor, ik zou het niet kunnenKol Nedra schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:34:
[...]
precies muis+toetsenbord k/d= 0.25
met controller k/d 0.6
en op consoles heb ik k/d 0.85
is misschien kleine handicap, maar als je blijft oefenen en oefenen is controller fijner
nothing stops this train
Zover zou ik ook weer niet gaanKol Nedra schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:36:
[...]
is misschien kleine handicap, maar als je blijft oefenen en oefenen is controller fijner
Wat een onzin. Als je beide hebt gemasterd ben je sowieso nauwkeuriger met een muis, hoe goed met een controller je ook bent. Een beweging gebaseerd op motie is superieur aan een beweging die is gebaseerd op hoe ver en hoe lang jij een analoge stick naar links of rechts duwt, of je dat nu leuk vindt of niet.Kol Nedra schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:36:
[...]
Nou sorry hoor met alle respect maar als je geen eens een k/d van 1+ kan halen waarmee dan ook ben je gewoon slecht ongeacht waar je mee speelt.Kol Nedra schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:36:
[...]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
nothing stops this train
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Combat met die vogel ziet er wel wat houterig uit eerlijk gezegd.bram1984 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:41:
The Witcher ziet er wel ziek uit. Lekker gewelddadig ook.
Haha erg herkenbaarPhydomir schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:42:
Zeker. Zo'n zin in het beginnen aan de story lijn en er 5 uur later achter komen dat je alleen maar side-quests hebt gedaan.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
En het gaat een keer over games, gelukkig.PuDy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:44:
Moet zeggen dat deze persconferentie wel lekker snel gaat.. niet al teveel onzin (tot nu toe)
Ligt eraan wat je speelt... Healer, support, point Capture, domination etc etc.beuker19 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:39:
[...]
Nou sorry hoor met alle respect maar als je geen eens een k/d van 1+ kan halen waarmee dan ook ben je gewoon slecht ongeacht waar je mee speelt.
Zijn genoeg mensen die lage K/d hebben maar erg veel punten. Niet iedereen speelt hetzelfde zoals jij denkt. K/d ratio is niet het enige punt wat telt om te zeggen of je goed bent of niet.
Dus met alle respect, je statement klopt niet.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Daar gaat het niet om, vergeleken met PC gamers die al jaren op TOBO/Muis spelen kom je niet mee. Geen discussie over mogelijk tenzij je tegen newbs speelt. Dat was meer m'n punt.Vandaar 'je geeft jezelf een handicap'.Martinspire schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:33:
[...]
Of je gamed gewoon al jaren op controller dat je daarmee gewoon beter bent dan met tobo/muis
Probeer anders maar eens de ''improve my aim'' websites te doen met een muis, en daarna met een controller. Je zal nooit in de buurt van highscores komen met een analoog stick mik-systeem.
Niets mis mee, maar men moet dit nou toch wel eens snappen.
/genoeg offtopic
Ik speel shooters op console & pc overigens.
[ Voor 41% gewijzigd door Brutal1ty op 09-06-2014 19:48 ]
Die van YouTube (IGN) heeft een te lage bitrate, die van Tweakers en Microsoft zelf zijn niet/slecht gede-interlaced.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Die van twitch ziet er best goed uit op een 50 inch. Voor een zeer drukke stream dan.Compizfox schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:45:
Wat is nou de beste stream?
Die van YouTube (IGN) heeft een te lage bitrate, die van Tweakers en Microsoft zelf zijn niet/slecht gede-interlaced.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Zit hier ook op Twitch te kijken, tot heden geen problemen ondervonden op Source kwaliteit
Rupsen, Rapsen.
Het argument van een slechte spelerOMD schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:45:
[...]
Ligt eraan wat je speelt... Healer, support, point Capture, domination etc etc.
Zijn genoeg mensen die lage K/d hebben maar erg veel punten. Niet iedereen speelt hetzelfde zoals jij denkt. K/d ratio is niet het enige punt wat telt om te zeggen of je goed bent of niet.
Dus met alle respect, je statement klopt niet.
Kijk het klopt wel voor een groot deel maar een K/D van 1 is wel minimaal wat nodig is in elke FPS.
Back to E3.
Ben wel hyped voor The Witcher 3 en Dragon Age: Inquisition, dat zijn games waar ik echt naar uit kijk.
Kijk zelf via http://www.gamespot.com/e3/microsoft-press-conference-2014/
Wat een onzin? Je weet dat gemiddeld gezien voor de mensen met een KD boven de 1 ook iemand met een KD voor onder de 1 nodig is he?beuker19 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:48:
[...]
Het argument van een slechte speler![]()
Kijk het klopt wel voor een groot deel maar een K/D van 1 is wel minimaal wat nodig is in elke FPS.
The Division ziet er goed uit zeg! Als dat ook coop kan ben ik meteen verkocht
Goed om te zien dat er hier (nog) geen downgrade heeft plaats gevonden zoals bij Watch Dogs
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Division is coop, open world mulltiplayerJaguar645 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:50:
Wij doen dat ook wel sommige daarentegen
The Division ziet er goed uit zeg! Als dat ook coop kan ben ik meteen verkocht
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Rupsen, Rapsen.
Ubisoft graphics... Neem dit aub met een flinke korrel zout. Snowdrop engine blijft mooi, downgrade of niet, maar denk maar niet dat dit hem echt gaat wordenMetian schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:52:
Het is voor mij wel duidelijk dat het tijd wordt voor een nieuwe TV en een nieuwe console. Division ziet er awesome uit.
Stom van me, je hebt helemaal gelijk.beuker19 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:48:
[...]
Het argument van een slechte speler![]()
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Je de slechtere spelers die er niets van kunnen maar wel ''LOL'' hebben.uchiha tijntje schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:50:
[...]
Wat een onzin? Je weet dat gemiddeld gezien voor de mensen met een KD boven de 1 ook iemand met een KD voor onder de 1 nodig is he?
Kijk natuurlijk kan niet iedereen even goed zijn maar zeker in de CoD en BF games mist op de juiste manier gespeeld is een k/d van +-1 nu niet echt moeilijk en zit je onder de 0,5 ben je gewoon slecht.
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 09-06-2014 19:55 ]
nothing stops this train
Inclusief arrogant knipoogje.Phydomir schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:54:
Hmmz, Scalebound, nu met King Joffrey.
Watch Dogs is er ook voor PS3 en 360. The Division is alleen PC/next-gen only. Een wezenlijk verschil.Avioto schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:53:
Let wel op dat Watch Dogs er ook geweldig uit zag op de E3's, en de uiteindelijk game wat minder.
Ja klopt, maar ook de "next gen" versie zag er minder goed uit. Ik zou in ieder geval niet al teveel met de hype meegaan.bram1984 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:55:
[...]
Watch Dogs is er ook voor PS3 en 360. The Division is alleen PC/next-gen only. Een wezenlijk verschil.
Ook al zullen de graphics minder zijn, zolang ik er plezier in heb om het te spelen, is het voor mij goed. En heb sowieso al nieuwe TV nodigiPodKiller schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:53:
[...]
Ubisoft graphics... Neem dit aub met een flinke korrel zout. Snowdrop engine blijft mooi, downgrade of niet, maar denk maar niet dat dit hem echt gaat worden
Rupsen, Rapsen.
Ik zie tot nu toe best wat games die ik als Ps4 speler heel graag gehad zou willen hebben.
Zoals?Donstil schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:57:
Nice CrackDown!
Ik zie tot nu toe best wat games die ik als Ps4 speler heel graag gehad zou willen hebben.
De boeiendste die ik gezien heb zijn Tomb Raider 2 en Witcher 3, en die zijn multi platform.
[ Voor 17% gewijzigd door kwdtje op 09-06-2014 19:58 ]
Dat vind ik dus wel mee vallen. Er is nog niet een game voorbij gekomen waarvoor ik een X1 moet hebben. Had gehoopt op een nieuwe IP die mij echt deed verbazen.Donstil schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:57:
Nice CrackDown!
[ Voor 96% gewijzigd door carpebios op 09-06-2014 20:00 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
CrackDown dus, Forza (5 afgelopen jaar al) Horizon2. Dat cartoon shooter ding en de nieuwe Halo.
Morgen maar inhalen
Erm, en ik reageer daarop met mijn eigen mening. Verkeerde been uit bed? Ga iemand anders lastig vallen.carpebios schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:59:
[...]
Hoe kan jij nu bepalen of dat wel meevalt. Hij zegt, IK VIND....
AC vond ik erg cool. En The Division lijkt mij geweldig. Beide komen ook op PS4 en vanwege de betere hardware wellicht met betere graphics. Verder niet echt iets gezien wat ik wil.
Ja duh. Het moest tenslotte ook draaien op de oude generatie hardware. Juist de reden van de downgrade.Avioto schreef op maandag 09 juni 2014 @ 19:57:
[...]
Ja klopt, maar ook de "next gen" versie zag er minder goed uit. Ik zou in ieder geval niet al teveel met de hype meegaan.
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
PSN id: NL_SToRM
Ik snap het allemaal hoor, maar dan blijft het feit dat het er minder uit zagbram1984 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:01:
[...]
Ja duh. Het moest tenslotte ook draaien op de oude generatie hardware. Juist de reden van de downgrade.
Tweakers E3 2014 chat
E3 persconferentie schema
Maandag 9 juni
18:30 - Microsoft (Xbox)
21:00 - Electronic Arts (FIFA, Battlefield, etc.)
Dinsdag 10 juni
00:00 - Ubisoft (Assassin's Creed, Watch_Dogs, The Division, etc.)
03:00 - Sony (PlayStation)
18:00 - Nintendo Digital Event