Was dit het? Ik dacht dat het drie uur lang zou duren? Viel mij behoorlijk tegen eerlijk gezegd.
Solide persconferentie van Microsoft. Scheelt ook wel dat die Phil Spencer daar op het podium stond. Wat een verademing ten opzichte van Mattrick zeg. Er zaten een aantal zeer interessante games tussen, nieuw of al eerder aangekondigd. Nu op naar EA!
PSN: Finally_Chris
Dus alles gemist behalve Crackdown 3 xD
Tijdsduur was al weken bekend hoor.Ruben0s schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:02:
Was dit het? Ik dacht dat het drie uur lang zou duren? Viel mij behoorlijk tegen eerlijk gezegd.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik had echt veel meer van MS verwacht. Volgens mij is Crackdown de grootste verrassing, en zelfs daar waren de geruchten al niet mals van. Het meeste wat vet was, komt op alle platformen.
In principe een goede persconferentie maar de beste games die er naar mijn mening tussen zaten zijn multiplatform.
Ik heb geen Gears gezien, alleen in dat laatste trailertje
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Denk dat het in goede aard valt dat ze zich volledig op games hadden gericht dit jaar.
Nou hier gaat Microsoft niet mee op Sony inlopen... Beetje een tegenvaller, ik had wel een grote kraker verwacht. Forza Horizon 2 ziet er goed uit en de Halo remake is erg vet, dat wel. Maar ik hoef voorlopig nog geen X1 naast mn PS4 te zetten.
Nu wachten op EA, ben heel erg benieuwd naar Battlefield Hardline multiplayer (hopen dat we dat krijgen) en natuurlijk Fifa 15!!!
Nu wachten op EA, ben heel erg benieuwd naar Battlefield Hardline multiplayer (hopen dat we dat krijgen) en natuurlijk Fifa 15!!!
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
goede games! maar de meeste zijn multiplatform, dus je bent beter uit met ps4
nothing stops this train
Toch wel jammer dat er zoveel games pas in 2015 uitkomen, en dan te bedenken dat de One er al maanden is.
Vanaf het begin de stream gevolgd, maar al met al vond ik er geen klote aan.
nog steeds geen behoefte om een X1 te halen iig.
Ben benieuwd of Sony met iets beters kan komen..
nog steeds geen behoefte om een X1 te halen iig.
Ben benieuwd of Sony met iets beters kan komen..
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Inderdaad ze zijn op de goede weg, Kinect hebben ze gelukkig ook lekker genegeerdCR1691 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:02:
Solide persconferentie van Microsoft. Scheelt ook wel dat die Phil Spencer daar op het podium stond. Wat een verademing ten opzichte van Mattrick zeg. Er zaten een aantal zeer interessante games tussen, nieuw of al eerder aangekondigd. Nu op naar EA!
Kom maar op met Mass Effect, my body is ready.
Dit dus..PuDy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:03:
In principe een goede persconferentie maar de beste games die er naar mijn mening tussen zaten zijn multiplatform.
Overigens is het ontbreken van de Kinect toch wel erg opvallend, maar lig ik niet wakker van aangezien er in September een Kinectless Xbox One hier komt samen met Forza Horizon 2
De multiplatforms haal ik wel voor de PC of PS4.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Spencer had het ook over ''the new Xbox''. Moeten we de prijsverlaging en loskoppeling van de Kinect als een soort reboot voor de X1 zien?
Beetje meh gevoel helaas. Alleen horizon 2 ziet er super tof uit. Nieuwe tomb raider ook maar haal ik op ps4. Verder was meeste wat bruut was is ook op ps4 te spelen. Dus wordt een x1 voor horizon 2 en dan meteen fm5 met nurburgring halen in september.
Verder geen exclusives voor mij bijna. Ja die oki ofzo forest ?!? Zag er mooi uit.
Verder geen exclusives voor mij bijna. Ja die oki ofzo forest ?!? Zag er mooi uit.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hmmmm... erg matig om eerlijk te zijn. Weinig vernieuwende zaken en ook niet echt titels gezien waarvan je denk `Ik wil NU een XBO`. Wel een pluspunt dat er totaal niets over de multimedia features is gericht, maar puur games dit keer. Ben benieuwd naar Sony!
Grappig dat MS nu ook ff indies in het zonnetje zet, met hun ID@XBOX programma.
Grappig dat MS nu ook ff indies in het zonnetje zet, met hun ID@XBOX programma.
[ Voor 14% gewijzigd door Thrace Grumble op 09-06-2014 20:10 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Nieuwe tombraider? Dst heb ik even gemist waarschijnlijk.
Hopen dat die game uitdagender maar vooral afwisselender wordt dan de "roboot" van laatst.
Hopen dat die game uitdagender maar vooral afwisselender wordt dan de "roboot" van laatst.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Volgens mij niet, het thema vorig jaar was Kinect and the cloud.
Kinect is degradeerd en "The Cloud" is vervangen met "The power of Xbox Live". Ze zetten hem gewoon in een ander daglicht maar ze bedoelen nog wel de Xbox One.
Kinect is degradeerd en "The Cloud" is vervangen met "The power of Xbox Live". Ze zetten hem gewoon in een ander daglicht maar ze bedoelen nog wel de Xbox One.
En 10 seconden van Uncharted 4 gameplay bij Sony en iedereen is weer volledig gehypet
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Zo gaat het altijd toch? Alles wat het grote boze MS doet is fout en slecht maar de rest....
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar Beast Souls.uchiha tijntje schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:10:
En 10 seconden van Uncharted 4 gameplay bij Sony en iedereen is weer volledig gehypet
Nog 7 uurtjes geduld.uchiha tijntje schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:10:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ja inderdaad, weer wat meer exploren door dungeons en lekker puzzelen.Donstil schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:09:
Nieuwe tombraider? Dst heb ik even gemist waarschijnlijk.
Volgens mij was het de bedoeling van de laatste om de nadruk daar minder op te leggen, en hoewel vermakelijk had ik het graag anders gezien.
Ontbreken van Kinect? Ze hebben het toch over Disney Fantasia en Dance Central gehad? Weliswaar geen gameplay maar niet volledig genegeerd.Melkaz schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:05:
[...]
Dit dus..
Overigens is het ontbreken van de Kinect toch wel erg opvallend, maar lig ik niet wakker van aangezien er in September een Kinectless Xbox One hier komt samen met Forza Horizon 2![]()
De multiplatforms haal ik wel voor de PC of PS4.
Vanwege de leak en de reeds bekend gemaakte games was het niet zo impressive maar toch wel leuke games imo. Merkte wel dat de nadruk op 2014 games lag en minder op 2015. Iets wat Sony bv nog wel eens anders wil doen
Pfff dat einde van die AC: Unity trailer is wel heel bot zeg.
@ Martin; geef ze eens ongelijk. Als Sony 3 hele dikke exclusives laat zien die pas in 2015 komen, dan zullen meer mensen het daarover hebben dan de persco van MS. Het is maar net wat slim is.
@ Martin; geef ze eens ongelijk. Als Sony 3 hele dikke exclusives laat zien die pas in 2015 komen, dan zullen meer mensen het daarover hebben dan de persco van MS. Het is maar net wat slim is.
[ Voor 61% gewijzigd door bram1984 op 09-06-2014 20:15 ]
Idd, die onthoofding moest per guillotine gebeurenbram1984 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:14:

Jammer dat er morgen weer gewerkt moet worden, ik ga alleen nog maar EA meepakken zo.
Vraag me overigens wel af wat Ubisoft gaat laten zien, 2 van hun grotere titels heben ze nu al bij Microsoft laten zien
Vraag me overigens wel af wat Ubisoft gaat laten zien, 2 van hun grotere titels heben ze nu al bij Microsoft laten zien
Ja die gekke Fransen ook altijd. Ik ben geen geschiedkundige maar volgens mij was de Franse revolutie best wel bloederig.bram1984 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:14:
Hehe. Ik heb alleen maar gekeken naar het persconferentie schema en ging ervan uit dat de tijd die tussen de persconferenties inzat de tijd was die ze hadden om te presenteren.
Achja. Viel behoorlijk tegen. Van de games die ze lieten zien sprak alleen de HALO masterchief versie mij aan. De andere games waren voornamelijk multiplatforms of games die mij niet trekken.
Morgen maar eens kijken naar de persconferentie van Sony. Verwacht daar eigenlijk niet zoveel van en ging er eigenlijk van uit dat de conferentie van Microsoft veel beter zou zijn dan die van Sony. Dus nu is mijn verwachting van Sony helemaal laag.
De Sony man Jack Tretton gaf de Microsoft presentatie een A (een 10) 
Leuk compliment van Sony dus.
Leuk compliment van Sony dus.
[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 09-06-2014 20:17 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Hardware nauwelijks verschil. Als je kijkt naar forza 5 vraag ik me af of ooit gran turismo zulke details zal hebben in een race spel.Tom schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:00:
Ik hoef ook geen Xbox One.
AC vond ik erg cool. En The Division lijkt mij geweldig. Beide komen ook op PS4 en vanwege de betere hardware wellicht met betere graphics. Verder niet echt iets gezien wat ik wil.
Meh, Microsoft had zowat niets boeiends te melden. In ieder geval beter dan vorig jaar met hun tv speech.
Shikata ga nai.
Die "tv"-speech (enigszins denigerend) was bij de reveal, niet op E3. Maar goed...Shinobi-vs-Gast schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:17:
Meh, Microsoft had zowat niets boeiends te melden. In ieder geval beter dan vorig jaar met hun tv speech.
Ja ik bedoel die angst die die gast nog in zijn ogen heeft, voordat ze wegdraaien. Best wel ziek. Zoiets bots heb ik in AC4 niet voorbij zien komen.AtlAntA schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:15:
[...]
Ja die gekke Fransen ook altijd. Ik ben geen geschiedkundige maar volgens mij was de Franse revolutie best wel bloederig.
Het viel me op dat de kwaliteit heel goed was, geen last van buffering of wat dan ook tijdens de live beelden.
Precies, presentatie vorig jaar was ook grotendeels games, mensen willen dat nog wel eens vergetenMartinspire schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:19:
[...]
Die "tv"-speech (enigszins denigerend) was bij de reveal, niet op E3. Maar goed...
Imho gewoon een solide presentatie, denk dat de echte grote klappers misschien nog een jaartje op zich laten wachten, in dat opzicht snap ik de 'kritiek' wel enigszins. Benieuwd waar Sony mee komt
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Hmm, is het jullie ook opgevallen dat Microsoft weinig tot niks verteld heeft over het aantal verkochte producten (xBox One, Gold Members, etc) Het was puur over de games.
Never forget:Martinspire schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:19:
[...]
Die "tv"-speech (enigszins denigerend) was bij de reveal, niet op E3. Maar goed...
YouTube: Xbox One Reveal 2013 Highlights

My manSilversin schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:11:
[...]
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar Beast Souls.
Blij toe, dat doen ze maar in press releases. Leuke feitjes hoor, maar deze aanpak vind ik veel leuker. Games, games, games, daar kopen mensen consoles voormuhda schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:21:
Hmm, is het jullie ook opgevallen dat Microsoft weinig tot niks verteld heeft over het aantal verkochte producten (xBox One, Gold Members, etc) Het was puur over de games.
Ja, MS had daar bij de X1 oorspronkelijk andere ideeen bij ja
[ Voor 5% gewijzigd door BM op 09-06-2014 20:23 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Alleen maar goed toch?muhda schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:21:
Klopt, krijgen ze anders weer commentaar dat het zo'n promo-praatje is. Maar volgens mij kunnen ze het voor een aantal nooit goed doen.muhda schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:21:
Ik moet sommige trailers nog wel even na kijken (bv die van COD) want de streams waren niet altijd even schitterend waardoor ik nog wel wat heb gemist om een oordeel te vellen over graphics
Verwacht dat Sony een íets 'betere' (subjectief natuurlijk) show neerzet dan Msoft net heeft gedaan maar dat het niet veel van elkaar verschilt. Het eerste jaartje nieuwe consoles is altijd karig. Vorige gen was ik vanaf het begin geïnteresseerd want ik ben een tech en gadget freak, maar pas na 2 of zelfs 3 jaar wat gekocht toen vanwege tekort aan must have titles voor de Ps3 toen. Daarna ging het superhard.BM schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:21:
[...]
Precies, presentatie vorig jaar was ook grotendeels games, mensen willen dat nog wel eens vergeten
Imho gewoon een solide presentatie, denk dat de echte grote klappers misschien nog een jaartje op zich laten wachten, in dat opzicht snap ik de 'kritiek' wel enigszins. Benieuwd waar Sony mee komt
PS: Msof ergert zich misschien aan het feit dat Ps4 beter verkoopt op het moment, maar iedereen die objectief kijkt weet dat de Xbox One ook zéér goed verkoopt. Daar zijn geen E3 cijfers voor nodig.
[ Voor 10% gewijzigd door Brutal1ty op 09-06-2014 20:24 ]
Moa, ik vind het geen promo. Ik vind het ook leuk om te horen wat er aankomt kwa apps of services.Martinspire schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:22:
[...]
Klopt, krijgen ze anders weer commentaar dat het zo'n promo-praatje is. Maar volgens mij kunnen ze het voor een aantal nooit goed doen.
Ik vind dat ze het goed hebben gedaan, ook de aandacht naar de games.
(ook weer first DLC voor een aantal games)
Zal vast wel bekend worden op de Xbox Wire, maar dingen zoals apps hebben ze een paar dagen terug al bekend gemaakt. Dus was te verwachten dat ze dit niet gingen melden.muhda schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:26:
[...]
Moa, ik vind het geen promo. Ik vind het ook leuk om te horen wat er aankomt kwa apps of services.
Ik vind dat ze het goed hebben gedaan, ook de aandacht naar de games.
(ook weer first DLC voor een aantal games)
Zowel de X1 als de PS4 verkopen (veel) beter dan de 360 en de PS3 deden. De PS4 doet het alleen (een stuk) beter dan de X1 op dit moment idd, maar beiden doen ze het geweldig vergeleken met de vorige generatieBrutal1ty schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:23:
[...]
PS: Msof ergert zich misschien aan het feit dat Ps4 beter verkoopt op het moment, maar iedereen die objectief kijkt weet dat de Xbox One ook zéér goed verkoopt. Daar zijn geen E3 cijfers voor nodig.
Xbox
Ze hebben het nu over de kinect loze Xbox in de aftershow.
Aaaand it's gone.
Aaaand it's gone.
BioWare is Mass Effect op Twitter al aan het teasen. Schijnt op het einde van de show te zitten.
[ Voor 84% gewijzigd door CR1691 op 09-06-2014 20:33 ]
Wat zijn dat voor mensen in het publiek joh?AtlAntA schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:31:
Ze hebben het nu over de kinect loze Xbox in de aftershow.
Aaaand it's gone.
Ze zijn allemaal zo overdreven positief, "oh it was amazing!"
Steam/XBL: Avioto
Lijkt me best gaaf om daar te zitten. Maar duurt wel lang zo.Avioto schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:34:
[...]
Wat zijn dat voor mensen in het publiek joh?
Tja het is en blijft een show. De aftershow is wel wat " oh my god Mike (tellsell) dis is amaaaaaazing! " maar goed daar moeten we maar even doorheen prikken.Avioto schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:34:
[...]
Wat zijn dat voor mensen in het publiek joh?
XBOX ONE heeft me niet verrast met iets spectaculairs? Gewoon bagger
Exclusieve DLC of BETA? MS ik wacht op exclusieve games!
Exclusieve DLC of BETA? MS ik wacht op exclusieve games!
Iphone 5 -- eerste Iphone

Dit gevoel had ik dus ook een beetje...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Sterke vergelijking met tellsellAtlAntA schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:36:
[...]
Tja het is en blijft een show. De aftershow is wel wat " oh my god Mike (tellsell) dis is amaaaaaazing! " maar goed daar moeten we maar even doorheen prikken.
Maar dit zijn geen journalisten hoop ik?AtlAntA schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:36:
[...]
Tja het is en blijft een show. De aftershow is wel wat " oh my god Mike (tellsell) dis is amaaaaaazing! " maar goed daar moeten we maar even doorheen prikken.
Steam/XBL: Avioto
Hier nog de video's van de presentatie: YouTube: xbox
Hahahav8power67 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:40:
[afbeelding]
Ach, beter CG dan CG welke lijkt alsof het gameplay is, zoals Killzone 2.
Nu op Spike een interview met de makers van Sunset Overdrive.
Lol thanks.
Ik denk het niet nee. Volgens mij kon je kaartjes winnen voor de aftershow (correct me if I'm wrong) dus het zijn wel echte gamers die daar zitten. Toch vind ik het wel interessant om te volgen. Zijn toch wel de hoge meneren van Xbox die daar op het podium zitten.
+1v8power67 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:40:
[afbeelding]
Iphone 5 -- eerste Iphone
En wat is CG juist?
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Wikipedia: Computer-generated imageryIStealYourGun schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:45:
En wat is CG juist?
COD en the devision waren dat niet hoor..
[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 09-06-2014 20:47 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Opvallend: geen downgrade qua graphics bij The Division
Blijft mijn most anticipated game. Demo zag er weer erg mooi uit.
Positief verrast door de nieuwe CoD. Heb enkel MW1 en MW2 gespeeld, daarna boeide het me echt niks meer maar Sledgehammer heeft er een interessante draai aan gegeven en het zag er voor het eerst eens grafisch stukken beter uit dan de vorige 4 CoDs. Ook Sunset Overdrive en Forza Horizon 2 zagen er top uit.
Positief verrast door de nieuwe CoD. Heb enkel MW1 en MW2 gespeeld, daarna boeide het me echt niks meer maar Sledgehammer heeft er een interessante draai aan gegeven en het zag er voor het eerst eens grafisch stukken beter uit dan de vorige 4 CoDs. Ook Sunset Overdrive en Forza Horizon 2 zagen er top uit.
CGi noemen ze dat, met CG dacht ik eerder aan Cross-gen
AlphaBlack_NL schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:49:
CGi noemen ze dat, met CG dacht ik eerder aan Cross-gen
Eerst zien dan geloven bij de releasekazuka schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:48:
Opvallend: geen downgrade qua graphics bij The DivisionBlijft mijn most anticipated game. Demo zag er weer erg mooi uit.
PSN: MrMistral
kazuka vat wel zo'n beetje mijn mening samen
The Division en CoD verbaasden me met de graphics. Nu eindelijk een écht nieuwe engine, en niet dat opgepoetste ding wat ze voor Ghost gebruikt hebben
Xbox
En dat is vreemd voor een presentatie? Je wil gewoon dat het perfect is, dus pre-renderen die shit, het is en blijft een beurs.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Ik heb de MS pers conferentie gemist. Nu naar EA kijken. Maar ik heb de indruk dat ik niets gemist heb. Als op de frontpage van Tweakers kijk:
20:19 Microsoft kondigt Crackdown aan voor Xbox One 8
Nieuws 20:18 Ontwikkelaar van Limbo kondigt nieuwe platformer aan 3
Nieuws 19:55 Microsoft brengt Halo 1 tot en met 4 uit op Xbox One 28
Nieuws 19:54 Rise of the Tomb Raider zal in herfst 2015 uitkomen 15
Nieuws 19:37 Bètatest van multiplayer-modus Fable Legends start in najaar 2
Nieuws 19:18 Assassin's Creed: Unity krijgt coop met vier spelers 13
Nieuws 19:06 Forza Horizon 2 draait op Xbox One in 1080p 20
Nieuws 18:12 Broncode oude id Sofware-games wordt opensource 11
Nieuws 18:12 Square Enix legt nieuwe Tomb Raider-domeinnamen vast
Serieus is dat het beste dat in de pers conferentie zat? Als het dit maar is, dan weet ik zelfs niet of ik hem achteraf nog ga bekijken...
Is E3 eigenlijk nog wel relevant?
Serieus is dat het beste dat in de pers conferentie zat? Als het dit maar is, dan weet ik zelfs niet of ik hem achteraf nog ga bekijken...

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
The Division zag er echt super uit. Ik geloof alleen zo weinig meer na Watchdogs.BM schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:50:
kazuka vat wel zo'n beetje mijn mening samenThe Division en CoD verbaasden me met de graphics. Nu eindelijk een écht nieuwe engine, en niet dat opgepoetste ding wat ze voor Ghost gebruikt hebben
PSN: MrMistral
Wordt steeds minder relevant volgens de geleerden. Voor veel ontwikkelaars verschuift de focus naar 'onze' gamescom.DarthDavy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:53:
Ik heb de MS pers conferentie gemist. Nu naar EA kijken. Maar ik heb de indruk dat ik niets gemist heb. Als op de frontpage van Tweakers kijk:
En EA opent met Dice en Star Wars!
Gelukkig kunnen we daar dit jaar met tweakers naar toe: Tweakers Gamescom express. 16 augustus gaan we!AtlAntA schreef op maandag 09 juni 2014 @ 20:58:
[...]
Wordt steeds minder relevant volgens de geleerden. Voor veel ontwikkelaars verschuift de focus naar 'onze' gamescom.
Xbox
Dat kan wel tellen
FIFA 15 gameplay trailer al op YouTube.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ze verwachten wel veel van BF Hardline dat ze daar niet mee beginnen 
Was zoo lang wachten vorig jaar op BF4
Was zoo lang wachten vorig jaar op BF4
Nice, wacht wel even tot NFL, NBA of Sims voor ik hem kijk
Maar dat wordt dus 2015 voordat Battlefront uitkomt?
in 2015 meer info, dus ik verwacht op z'n vroegst eind 2015 een releaseMartinspire schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:04:
[...]
Nice, wacht wel even tot NFL, NBA of Sims voor ik hem kijk
Maar dat wordt dus 2015 voordat Battlefront uitkomt?
Xbox
Eerst Dragon Age en daarna 2 andere BioWare games. Mass Effect en nieuwe IP!
Volgensmij was dat al wat langer bekend. Had te maken met het pauzeren van development om te focussen op BF4Maar dat wordt dus 2015 voordat Battlefront uitkomt?
Dragon Age, Mass Effect en wat nog van Bioware?
Pfff, wat een slechte video kwaliteit.
Nieuwe IP, die is nog geheim tot zometeen. Werken de mensen achter Mass Effect aan.
Wederom minder blokkerig: http://www.spike.com/netstorage/e3/live.html
Ligt eraan waar je kijkt. Dragon age ziet er wel mooi uit zeg...
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik ben het meest benieuwd naar Mirror's Edge eigenlijk. De rest van de EA spellen boeit me niet.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
De graphics zagen er inderdaad subliem uit. De game profiteert wel erg van de nieuwe Frostbite engine zeg.
Dragon Age gameplay, finally!
Als je net The Witcher III hebt gezien dan valt dit wel erg tegen
Mass Effect, daar is het!
Free roam space opera?
Let op:
Chat tijdens de persconferenties met andere users in de Tweakers E3-chat!
E3 persconferentie schema
Maandag 9 juni
18:30 - Microsoft (Xbox)
21:00 - Electronic Arts (FIFA, Battlefield, etc.)
Dinsdag 10 juni
00:00 - Ubisoft (Assassin's Creed, Watch_Dogs, The Division, etc.)
03:00 - Sony (PlayStation)
18:00 - Nintendo Digital Event
Tweakers E3 2014 chat
E3 persconferentie schema
Maandag 9 juni
18:30 - Microsoft (Xbox)
21:00 - Electronic Arts (FIFA, Battlefield, etc.)
Dinsdag 10 juni
00:00 - Ubisoft (Assassin's Creed, Watch_Dogs, The Division, etc.)
03:00 - Sony (PlayStation)
18:00 - Nintendo Digital Event