hell yeah mass effect
Bleh, dat was teleurstellend... Mass Effect wordt blijkbaar een free roam space opera spel. En een nieuwe ip waar ze niets over te zeggen hebben enkel dat ze een nieuwe ip hebben. Zeg dan ook niets.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
lol.. THE SIMS
*giegelmeisjes*Yhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*/giegelmeisjes*
*giegelmeisjes*Yhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*/giegelmeisjes*
Wacht nou maar tot het einde
PSN: Finally_Chris
idd.. beetje anticlimax..DarthDavy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:14:
Bleh, dat was teleurstellend... Mass Effect wordt blijkbaar een free roam space opera spel. En een nieuwe ip waar ze niets over te zeggen hebben enkel dat ze een nieuwe ip hebben. Zeg dan ook niets.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Gaan we hier nu allemaal steeds posten wat er nu te zien is op de stream? Ga lekker de chatbox in oid
There's no school like the old school and i'm the headmaster
chat is gay...okaydanny schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:15:
Gaan we hier nu allemaal steeds posten wat er nu te zien is op de stream? Ga lekker de chatbox in oid
Da wijfje op het podium heeft haar sims verhaaltje wel heel goed van buiten geleerd zeg.
Het is een beetje naïef om te denken dat tijdens de E3 persconferenties users met z'n alle in een chatbox gaan zitten.
Ik zag Obama net in the sims
nothing stops this train
Jaaaaaaaaaaaaa
The Sims
Ik wist het! WOEI
PSN: MrMistral
Bruce Lee in UFC. Heiligschennis!!! De mens draait zich om in zijn graf!
JJ @GKJJ · 60 sec.
Battlefield Hardline beta schijnt morgen al te beginnen... #gke3
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Vraag me af hoeveel % van de The Sims target audience de E3 volgt? Nog geen 1%?
Haha ik ook. In dat trailertie.Kol Nedra schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:17:
Ik zag Obama net in the sims
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Aan het gegil te horen zit de zaal er vol mee.AlphaBlack_NL schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:20:
Vraag me af hoeveel % van de The Sims target audience de E3 volgt? Nog geen 1%?
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Beta site was toen net al online. Closed beta voor PS4 en PC only.spartacusNLD schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:20:
JJ @GKJJ · 60 sec.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
linkje?Rivanov schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:21:
[...]
Beta site was toen net al online. Closed beta voor PS4 en PC only.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
iddRivanov schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:23:
Is nu niet meer online..
http://www.battlefield.com/hardline/beta
http://nl.reddit.com/r/BF...ne_closed_beta_available/
Kunnen ze niet eens een Nederlander op het podium zetten daar? Nederlandse nuchterheid > Amerikaanse slijmbalmarketinggelul, anytime.
Zal wel weer online komen na de EA conference.
Beta is vanaf morgen te spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 09-06-2014 21:26 ]
Need for Speed: helicopters! LOL
Wat heeft EA toch met bekende namen gebruiken voor compleet nieuwe series?
Marketing. Verkoopt hoe dan ook 1 miljoen exemplaren meer omdat er gewoon Need For Speed in de titel staat.TerrorKiwi schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:27:
Wat heeft EA toch met bekende namen gebruiken voor compleet nieuwe series?
Huh? Ik heb geen titel gezien?DarthDavy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:28:
[...]
Marketing. Verkoopt hoe dan ook 1 miljoen exemplaren meer omdat er gewoon Need For Speed in de titel staat.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Battlefield meets PGA
Beloofd wat van Criterion
Als ik iemand chaos toevertrouw...
PSN: MrMistral
Criterion en 100 keer Speed zeggen is voor mij voldoende om te besluiten dat de titel Need For Speed zal zijn.
Niet gewoon een nieuwe Burnout game? Met heel veel nieuwe soorten voertuigen.DarthDavy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:26:
Need for Speed: helicopters! LOL
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Burnout zou cool zijn. Het spel is op zijn minst interessant te noemen. Ik vertrouw Criterion hier wel mee.
Die game van Criterion doet me denken aan één van de eerste games die ik ooit heb gespeeld, dat was ook met verschillende voertuigen en op verschillende locaties waaronder mars. Was ergens in de jaren 90, helaas wel de naam vergeten.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
ze hadden het over een nieuwe IP dus nieuwe naam
EA is echt weer verassend met hun opvolger xx van amerikaanse sportgames... hoop op wat meer spektakel maar valt wat tegen tot nu toe ...
Vond die game van Criterion er wel interessant uit zien. Moet nog wel even een degelijke gfx engine in geklust worden
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Tsjah, da's een jaarlijks wederkerend fenomeen. Je weet toch dat een half uur, drie kwartier naar EA Sports en zijn franchises gaat op het E3.
Is dit de stem van Bastion?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Madden ziet er erg vet uit! Fifa komt ook nog he.Gandalf68 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:32:
EA is echt weer verassend met hun opvolger xx van amerikaanse sportgames... hoop op wat meer spektakel maar valt wat tegen tot nu toe ...
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
labeltje "prototype gameplay" gemist?Martinspire schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:31:
Ze hebben het niet helemaal begrepen. We willen de golf-oorlog, niet golf in oorlog.
En die Criterion game zag er ook echt niet uit. WTF moet dat gaan worden joh
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Grafisch was het spel misschien 1% af.. niets eens textures lolMartinspire schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:31:
Ze hebben het niet helemaal begrepen. We willen de golf-oorlog, niet golf in oorlog.
En die Criterion game zag er ook echt niet uit. WTF moet dat gaan worden joh
Ik zag quads, doet me denken aan Pure op de 360 wat een hele leuke game was
Hopelijk die richting op, maar dan met veeeel meer voertuigen en opties. Heb wel vertrouwen in Criterion.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik vond eerst racen in een helikopter en daarna verder op een quad een cool idee. Ben heel benieuwd wat ze er verder mee gaan doen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Big Red Racing?IStealYourGun schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:31:
Die game van Criterion doet me denken aan één van de eerste games die ik ooit heb gespeeld, dat was ook met verschillende voertuigen en op verschillende locaties waaronder mars. Was ergens in de jaren 90, helaas wel de naam vergeten.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Is de MOBA markt ondertussen niet verzadigd? En met Blzzard die komt met Heroes of the Storm, dan vind ik het geen goed idee om ook een MOBA te hebben. Deze gaat het heel moeilijk hebben.
Mirrors Edge
Met afstand de game van EA waar ik het meest naar uit kijk

Xbox
En ook eindelijk beelden van die andere ME van EA. Hopelijk een release date maar dat zal vermoedelijk 2015 gaan worden..
Ziet er goed uit alBM schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:37:
Mirrors EdgeMet afstand de game van EA waar ik het meest naar uit kijk
[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 09-06-2014 21:38 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Maar allemaal nog prototype. Dit is niet voor het einde van 2015...
Daar ben ik ook bang voor ja, al wil ik niet dat ze dit gaan rushen. Daar was deel 1 te goed voor
Xbox
Ik hoop dat ze in elk geval dezelfde componist gebruiken, vond de soundtrack ook heerlijk.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
ME2, must buy. Maar dat gaat nog wel ff duren.
Hardline beta site werkt weer.
Zou wel eens kunnen zijn.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
yeahh

EA valt best tegen eigenlijk. Samengevat tot nu toe:
- Hier heb je wat prototype filmpjes en artwork van games die waarschijnlijk in 2016 in de winkel liggen
- Hier heb je de games van 2014, sports!
Zou EA dan toch te lang hebben ingezet op cross gen/last gen te melken in plaats van op tijd te beginnen met new gen te developen?
- Hier heb je wat prototype filmpjes en artwork van games die waarschijnlijk in 2016 in de winkel liggen
Zou EA dan toch te lang hebben ingezet op cross gen/last gen te melken in plaats van op tijd te beginnen met new gen te developen?
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Sorry maar die afkorting is voor Mass effect 2 en Mirrors Edge mag goed worden, maar nooit zo classic om die afkorting te mogen dragen in gamelandPhydomir schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:40:
ME2, must buy. Maar dat gaat nog wel ff duren.
Was benieuwd naar de game van Criterion, maar de Youtube stream sloeg vast hier.
Heel weinig in-game idd. Hopen op een echte verassing.
Nu maar hopen op een spoedig mailtje.
Volledig mee akkoord.Melkaz schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:42:
EA valt best tegen eigenlijk. Samengevat tot nu toe:
Ik vind Fifa 15 er erg goed uit zien. Verbeterde agility en ball handling was echt nodig, naast realistischere emoties enzo op het veld, en beide krijgen we. Het ziet er ook nog eens grafisch een stuk sterker uit.
Sowieso weer een instant buy.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Cops & Robbers. Hier plakt toch ook maar enkel de naam Battlefield op voor de naamsbekendheid.
60 euro betalen voor een beetje opgepoetste maar nog altijd zeer irritante game die de kern nog altijd controle heeft...neee..Mr Ton schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:44:
Ik vind Fifa 15 er erg goed uit zien. Verbeterde agility en ball handling was echt nodig, naast realistischere emoties enzo op het veld, en beide krijgen we. Het ziet er ook nog eens grafisch een stuk sterker uit.
Ik moet zeggen dat ik wel uitkijk naar Hardline.
Wat heeft dit behalve de naam nog met Battlefield te maken? Dikke bummer wat mij betreft.
Kan ik wel inkomen Die setting kan hele leuke MP opleveren.muhda schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:47:
Ik moet zeggen dat ik wel uitkijk naar Hardline.
En eindelijk eens wat gameplay, ook al is het van een genre dat mij niets zegt
PS4 registratie gereed. Nu de email met de redeem code maar afwachten.Rivanov schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:40:
Hardline beta site werkt weer.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Is ook een serie naast de normale Battlefield.CR1691 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:48:
Wat heeft dit behalve de naam nog met Battlefield te maken? Dikke bummer wat mij betreft.
Battefield Hardline is gewoon een betere versie van Payday
Precies, het is gewoon BF:Bad Company serie naar de BF4 / 5 serie. Zover ziet het er interessant uit, en het is gewoon weg keer een andere setting.Rivanov schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:48:
[...]
Is ook een serie naast de normale Battlefield.
[ Voor 14% gewijzigd door Metian op 09-06-2014 21:50 ]
Rupsen, Rapsen.
Nope. En in Origin ook nog niks bij My Games. Vreemd, op Reddit zag ik dat er al mensen 'm gedownload hebben.mprkooij schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:49:
Al iemand iets in z'n email m.b.t. de Hardline Beta?
Inderdaad vooral als het tactische gedeelte goed uitpakt (met MP in gedachte)DarthDavy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:48:
[...]
Kan ik wel inkomen Die setting kan hele leuke MP opleveren.
En eindelijk eens wat gameplay, ook al is het van een genre dat mij niets zegt
Ben nog niet echt overtuigd door deze gameplay beelden. Grafisch imho niet heel overtuigend, en alles 'epic' zaken zijn zo scripted als wat, al hoeft dat niet heel erg te zijn 
Helaas geen beta voor de X1, dus kan het nog niet zelf testen
Helaas geen beta voor de X1, dus kan het nog niet zelf testen
Xbox
Weet je wat ik altijd grappig aan die spellen vind?
Je kan een M16 op een tegenstander leegschieten, maar dood is ie niet.
Maar loop er op af en sla hem neer met een baseball knuppel en dood ben je.
Je kan een M16 op een tegenstander leegschieten, maar dood is ie niet.
Maar loop er op af en sla hem neer met een baseball knuppel en dood ben je.
16 robbers die de hele stad naar de kl*te helpen?
Ik weet het niet hoor..
Steam/XBL: Avioto
Ik dig het wel.
Daar mag nog wel een laag poets overheen
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Waarom heeft EA 3 schoolklassen met 13 jarige schoolmeisjes in het publiek gezet
Xbox
Duidelijk, beta gaat dus vandaag al beginnen en is op basis van, wie het eerst komt...
Rupsen, Rapsen.
hopen dat de mensen die ''te vroeg'' de site gevonden hebben niet worden genegeerd..Metian schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:54:
Duidelijk, beta gaat dus vandaag al beginnen en is op basis van, wie het eerst komt...
Sorry, the Americans can't hear you over the sound of their freedom!BM schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:54:
Waarom heeft EA 3 schoolklassen met 13 jarige schoolmeisjes in het publiek gezet

Dat hoop ik ook niet.spartacusNLD schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:55:
[...]
hopen dat de mensen die ''te vroeg'' de site gevonden hebben niet worden genegeerd..
Rupsen, Rapsen.
5 minuten terug niet. 
Wel raar dat ze geen single player gameplay laten zien.
Daar zit ik meer op te wachten.
Wel raar dat ze geen single player gameplay laten zien.
Daar zit ik meer op te wachten.
[ Voor 64% gewijzigd door nFo op 09-06-2014 21:57 ]
Origin ligt ook plat hier.
Let op:
Chat tijdens de persconferenties met andere users in de Tweakers E3-chat!
E3 persconferentie schema
Maandag 9 juni
18:30 - Microsoft (Xbox)
21:00 - Electronic Arts (FIFA, Battlefield, etc.)
Dinsdag 10 juni
00:00 - Ubisoft (Assassin's Creed, Watch_Dogs, The Division, etc.)
03:00 - Sony (PlayStation)
18:00 - Nintendo Digital Event
Tweakers E3 2014 chat
E3 persconferentie schema
Maandag 9 juni
18:30 - Microsoft (Xbox)
21:00 - Electronic Arts (FIFA, Battlefield, etc.)
Dinsdag 10 juni
00:00 - Ubisoft (Assassin's Creed, Watch_Dogs, The Division, etc.)
03:00 - Sony (PlayStation)
18:00 - Nintendo Digital Event