Het werkt al niet meer.
jawel!!
ik kan mijn geboorte datum invullen+welk platform
nothing stops this train
Ik heb me net voor de ps4 kunnen inschrijven.
Gaat die beta ook al gelijk lopen?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ben ik even blij dat ik voor de aankondiging me ingeschreven heb 
Ze zeggen van wel.Donstil schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:58:
Ik heb me net voor de ps4 kunnen inschrijven.
[ Voor 57% gewijzigd door Metian op 09-06-2014 21:59 ]
Rupsen, Rapsen.
Grr ik was overal doorheen alleen nu blijft onderste knop op authenticating staat -.- letterlijk 1 knop verwijdert...
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
me 2.. hopen dat dat geaccepteerd wordtMetian schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:58:
Ben ik even blij dat ik voor de aankondiging me ingeschreven heb
OP BATTLELOG IS HARDLINE WEL AL TE ZIEN
[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 09-06-2014 21:59 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
continue knop doet het idd niet, moet ik ingelogd zijn met een origin account? (ik wil ps4 versie uiteraard)
nothing stops this train
Processing... *fingers crossed* dat zag er intens uit!
PSN: MrMistral
Ja. Dat is een van de stappen.Kol Nedra schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:59:
continue knop doet het idd niet, moet ik ingelogd zijn met een origin account? (ik wil ps4 versie uiteraard)
SUCCESS! YOU ARE IN.
Welcome to the new Battlefield playground. Hit “Get It Now” for instant access and join the battle between cops and criminals in the streets of LA. The Battlefield Hardline closed beta will be added to your Origin library. Simply download and play from your My Games tab.
ow yeah
Welcome to the new Battlefield playground. Hit “Get It Now” for instant access and join the battle between cops and criminals in the streets of LA. The Battlefield Hardline closed beta will be added to your Origin library. Simply download and play from your My Games tab.
ow yeah
fack ik weet mijn wachtwoord van origin niet
nothing stops this train
Autenticating.... Processing...
PSN ID: Beest41
Mmmm die Adam Boyes manier crashte bij mij
Ik kom of in battlelog (automatisch) of ik moet me 8 keer inloggen haha. Helden
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Haha precies!Mu.siQ schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:03:
Ik kom of in battlelog (automatisch) of ik moet me 8 keer inloggen haha. Helden
check email voor reset w8woord....c'mon ik wacht al 1 minuut
nothing stops this train
bij mij ook.. denk dat dus die ''te vroege mense'' gewoon alsnog moeten inschrijven.SCARfaceE schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:03:
Autenticating.... Processing...
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
ik heb een bevestiging in de mail, maar hij wil niet downloaden...
Hier werkt het ook niet, maar op de PS4 kan ik ook niet naar 'beneden' drukken om zo te downloaden...
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Heb me aangemeld terwijl de trailer bezig was, maar nog geen bevestiging te zien en mijn origin laat ook niets zienDigitalError schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:06:
Onderhoud op de PSN? Serieus, op dit moment?
Ik krijg het niet voor elkaar op de PC en op de PS4
Ik krijg wel te zien 'THANK YOU FOR SIGNING UP!' maar nog geen mail, en PSN ligt er ook uit...
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
mail: bevestiging van aankoop beta
origin: gaat er wel naartoe maar download vervolgens niks
origin: gaat er wel naartoe maar download vervolgens niks
Ga eens terug naar GTA onlineDigitalError schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:06:
@psn mensen.
Ik heb ook nog geen code. zijn er psn gebruikers die al wel een code hebben dan?
Ik heb ook nog geen code. zijn er psn gebruikers die al wel een code hebben dan?
Obtenez-le Maintenant
(dus ja we zijn binnen, en iedereen in België spreekt, zoals je al weet, Frans)
(dus ja we zijn binnen, en iedereen in België spreekt, zoals je al weet, Frans)
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Verwijderd
Heb inmiddels wel een mail ontvangen.
Bèta Battlefield™ Hardline € 0,00
Pc-download AANTAL: 1
Origin Game Tevredenheidsgarantie: Geldt niet
Om je game te downloaden, ga je naar "Mijn games" in Origin.
gelukt 
signed voor ps4 versie
nog geen bevestiging gehad maar wel dat registratie gelukt is
signed voor ps4 versie
nog geen bevestiging gehad maar wel dat registratie gelukt is
nothing stops this train
Nee nog niet. Zal wel via de mail gaan neem ik aan. Het zou me ook niks verbazen als de us spelers voorrang krijgen.Donstil schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:09:
@psn mensen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
heb ik ookVerwijderd schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:11:
Heb inmiddels wel een mail ontvangen.
Ik zit vast op processing...
Me 2SCARfaceE schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:11:
Ik zit vast op processing...
na 4rde keer lukte het mij....probeer het maar zoveel mogelijk denk ik..... servers zijn overbelast verwacht ik:P
nothing stops this train
Hier ook, beetje zuur omdat ik weet dat ik voor de aankondiging al binnen zat...niet dus
Rupsen, Rapsen.
idd.. heeft dus geen zin gehad zoals ik had gedachtMetian schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:13:
[...]
Hier ook, beetje zuur omdat ik weet dat ik voor de aankondiging al binnen zat...niet dus
''THANK YOU FOR SIGNING UP!
We hope to see you on the streets of Battlefield Hardline soon. We will be sending you an email to let you know if you get in.''
We hope to see you on the streets of Battlefield Hardline soon. We will be sending you an email to let you know if you get in.''
nothing stops this train
Nu wel gelukt na een F5'je, servers lijken weer oké.
Kan al het gezeur en gezeik over Battlefield Hardline beta niet gewoon lekker naar het BF: Hardline topic?
[Multi] Battlefield Hardline
[Multi] Battlefield Hardline
[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 09-06-2014 22:15 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Inderdaad, slim gespeeld om de beta nu te openen. Hopen waarschijnlijk dat men stopt zeiken over de presentatie zelf
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Interessant is wel (nu ik er opnieuw in zit) dat die extra rewards niet meer zichtbaar zijn.spartacusNLD schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:13:
[...]
idd.. heeft dus geen zin gehad zoals ik had gedacht
Rupsen, Rapsen.
zie niks in origin.. heb de mail nu ook
Lijkt wel of PSN aardig plat ligt.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Handig Sony. Je kan via de PS4 direct de beta downloaden! Log je in, PSN is gewoon down. Wat een dikke vette FAIL.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Wel dit is vervelend, allemaal mijn games zijn plots verdwenen. 

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Zit de livestream van Gamekings te kijken, en Skate heeft een punt. Bij de release van BF4 was het een en al gezeik over glitches en crap en alles was fout en wat een kutgame en het is nog steeds niet opgelost en GODVERDOMME EA IK KOOP NOOIT MEER EEN GAME VAN JULLIE. En nu wordt de Hardline-beta pagina alsnog massaal dood gespamd.
Hij zegt maar dat ik Origin nodig heb om te downloaden, wat is dit voor bullshit
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ach en als het niet lukt om aan te melden, ga je toch gewoon BF4 doen en denk je er een SWAT en criminal skin omheen?
Ik zag niets (met uitzondering van de ziplines) wat niet in BF4 zit?
Ik word er nog niet echt warm van. En het fimpje is natuurlijk ook geweldig gemonteerd met 16 vs 16 waarbij het hele team voor de objective gaat. Hoe onrealistisch is dat in BF
Ik word er nog niet echt warm van. En het fimpje is natuurlijk ook geweldig gemonteerd met 16 vs 16 waarbij het hele team voor de objective gaat. Hoe onrealistisch is dat in BF
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
De beta van 4 suckte bij mij zo erg dat ik de game nooit heb gekocht.hyptonize schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:18:
Zit de livestream van Gamekings te kijken, en Skate heeft een punt. Bij de release van BF4 was het een en al gezeik over glitches en crap en alles was fout en wat een kutgame en het is nog steeds niet opgelost en GODVERDOMME EA IK KOOP NOOIT MEER EEN GAME VAN JULLIE. En nu wordt de Hardline-beta pagina alsnog massaal dood gespamd.
Inderdaad en als je de twitch livestream ziet (waar ze de bèta op het dak spelen) dan zie je nu in deze Battlefield ook zat glitches.hyptonize schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:18:
heb hem niet in origin staan
wie wel?
Als de game nu nog wil verschijnen in Origin zodat ik hem kan downloaden zou dat fijn zijn
Natuurlijk, het blijft EA, ze hadden net zo goed en koe op het podium kunnen zetten en er zou gevochten worden voor de tepels.uchiha tijntje schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:19:
Ach en als het niet lukt om aan te melden, ga je toch gewoon BF4 doen en denk je er een SWAT en criminal skin omheen?Ik zag niets (met uitzondering van de ziplines) wat niet in BF4 zit?
Haha

Hetzelfde als de CoD serie van de afgelopen paar jaar. Ik verwacht echter dat de CoD serie dit jaar sterk terugkomt en BF Hardline de plank mis gaat slaan. Zeker als er in het begin dezelfde problemen ontstaan als bij BF4. Het spel komt over minder dan een half jaartje uit. En BF4 is nog niet eens top.hyptonize schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:18:
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2014 22:25 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zit te twijfelen of ik de Ubisoft conference ook nog even check vannacht... Ubisoft heeft ook wel wat interessants in petto hoop ik. En hopelijk met een lager slijmbal-gehalte als EA.
Duurt deze van EA nog tot 12 uur dan?hyptonize schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:26:
Zit te twijfelen of ik de Ubisoft conference ook nog even check vannacht... Ubisoft heeft ook wel wat interessants in petto hoop ik. En hopelijk met een lager slijmbal-gehalte als EA.
als je meer the division wil zien moet je wachtenhyptonize schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:26:
Ik ga sowieso ook kijken naar Ubisoft, Sony kijk ik morgenvroeg in de trein wel. En Nintendo doe ik morgen ook wel meenemen!
Zie het schema hieronder
|
|
|
v
Ik ga pitten zet me wekker wel vroeg zodat ik nog uitgebreid highlights kan kijken bij het ontbijt.
Dat Hardline ziet er echt dodelijk saai uit. Het is ook een kopie van BF4, lijkt wel. Klein beetje een CoD'je die ze hier uithalen.
YouTube: LevelCapGaming
YouTube: jackfrags
http://www.twitch.tv/directory/game/Battlefield%20Hardline
als jullie BF hardline willen zien
YouTube: jackfrags
http://www.twitch.tv/directory/game/Battlefield%20Hardline
als jullie BF hardline willen zien
[ Voor 13% gewijzigd door spartacusNLD op 09-06-2014 22:34 ]
Speel Payday 1 en 2 maar eens, dan zie je pas gelijkenissenbram1984 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:33:
Dat Hardline ziet er echt dodelijk saai uit. Het is ook een kopie van BF4, lijkt wel. Klein beetje een CoD'je die ze hier uithalen.
Ik ben nu naar de pers conferentie van Microsoft aan het kijken.
WTF is dat met AC Unity? Een shot met de guillotine en een Belgische vlag. Unity dateert van de Franse revolutie 1789 en daarvoor ga ik vanuit. België bestaat pas sinds 1830 (of 1820 met wat goodwill). So wtf is dat met die Belgische vlag aan die guillotine voor AC Unity?
WTF is dat met AC Unity? Een shot met de guillotine en een Belgische vlag. Unity dateert van de Franse revolutie 1789 en daarvoor ga ik vanuit. België bestaat pas sinds 1830 (of 1820 met wat goodwill). So wtf is dat met die Belgische vlag aan die guillotine voor AC Unity?

[ Voor 12% gewijzigd door DarthDavy op 09-06-2014 22:47 ]
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Was de huidige Belgische vlag toen niet de vlag van het verzet?DarthDavy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:45:
Is dat zo? Ik moet mijn kennis van de Franse Revolutie wat oppoetsen dan.AtlAntA schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:47:
[...]
Was de huidige Belgische vlag toen niet de vlag van het verzet?
Ik gokte eerlijk gezegd maar wat maar blijkbaar heb ik nog gelijk ook.DarthDavy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:48:
[...]
Is dat zo? Ik moet mijn kennis van de Franse Revolutie wat oppoetsen dan.
Wikipedia: Vlag van België
Ik zie gewoon een franse vlag hoor.DarthDavy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:45:
[afbeelding]
Kijk hier maar eens naar:
http://www.flagcollection...php?CollectionItem_ID=156
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 09-06-2014 22:52 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Lol, leuke touch voor mij als Belg.
Die 4-player co-op mp voor Unity lijkt me wel heel leuk.
Die 4-player co-op mp voor Unity lijkt me wel heel leuk.
Nah, de Franse vlag is de Nederlandse vlag maar dan verticaal.Zeror schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:51:
[...]
Ik zie gewoon een franse vlag hoor.
Kijk hier maar eens naar:
http://www.flagcollection...php?CollectionItem_ID=156
Weet je trouwens waarom op de Nederlanse vlag de kleuren horizontaal gelijn zijn?
...
Dan kunnen de Nederlanders hun vlag verslijten tot tegen de mast.
(pun intended).
Nog lang niet klaar johmprkooij schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:17:
Het was allemaal leukIk ga slapen... helaas geen GTA V voor de PC
Steam/XBL: Avioto
Ik zou niet weten waar het nog aangekondigd kan gaan worden? In ieder geval niet bij Ubisoft en Sony ?
Dat kan nog wel komen. Zou zelfs zomaar aan het einde van de Sony persco kunnen zitten. Maar dat wordt wel laat. Ik ga het proberen uit te zitten. Heb toch vakantie en het is imho ook nog veels te warm om te slapen.mprkooij schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:17:
Het was allemaal leukIk ga slapen... helaas geen GTA V voor de PC
Ik kan daarbij aansluiten, de persconferenties volgen elkaar toch snel op. Over een half uur begint die van Ubisoft alweer. Voor je het weet, zit het er al op.AtlAntA schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:19:
[...]
Dat kan nog wel komen. Zou zelfs zomaar aan het einde van de Sony persco kunnen zitten. Maar dat wordt wel laat. Ik ga het proberen uit te zitten. Heb toch vakantie en het is imho ook nog veels te warm om te slapen.
Ik wil ook heeeeel graag kijken.. alleen morgen weer opstaan om 7 uur.AtlAntA schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:19:
[...]
Dat kan nog wel komen. Zou zelfs zomaar aan het einde van de Sony persco kunnen zitten. Maar dat wordt wel laat. Ik ga het proberen uit te zitten. Heb toch vakantie en het is imho ook nog veels te warm om te slapen.
Bij Sony kan wel, dat ze de next-gen versie aankondigen samen met PC versie.mprkooij schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:19:
[...]
Ik zou niet weten waar het nog aangekondigd kan gaan worden? In ieder geval niet bij Ubisoft en Sony ?
Steam/XBL: Avioto
Nog weinig interessants tot nu toe, naar mijn mening.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Heb je inderdaad gelijk in. Naughty Dog komt hopelijk met een trailer van de nieuwe UnchartedAvioto schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:23:
[...]
Bij Sony kan wel, dat ze de next-gen versie aankondigen samen met PC versie.
Hopelijk laat Sony nog een kleine megaton vallen. The last of us available as of NOW!mprkooij schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:26:
[...]
Heb je inderdaad gelijk in. Naughty Dog komt hopelijk met een trailer van de nieuwe Uncharted
*drops the mic.
Ik zie gewoon een rood-wit-blauwe vlag anders...DarthDavy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:45:
[afbeelding]
Het zou mooi zijn als Sony nog wat verassingen in petto heeft voor dit jaar. Naast de multiplatform is het vrij rustig nog (Driveclub en TLoU). Bijv. een Last Guardian voor holiday 2014. Want The Order, Uncharted en GoW gaan dat niet halen. Hopelijk hebben ze voor Uncharted wat gameplay beelden en weten ze een 'eigen identiteit' te creeren, want enkel een vervolg met super graphics gaat het hem voor mij niet meer worden.
@hierboven, volgens mij oktober als ik de laatste geruchten moet geloven.
[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2014 23:31 ]
Ja dat gerucht komt van een website advertentie af en men heeft nu bewezen dat het een fake ad was.uchiha tijntje schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:29:
Het zou mooi zijn als Sony nog wat verassingen in petto heeft voor dit jaar. Naast de multiplatform is het vrij rustig nog (Driveclub en TLoU). Bijv. een Last Guardian voor holiday 2014. Want The Order, Uncharted en GoW gaan dat niet halen.
Ik blijf hopen.
project morpheus kan wel eens voor een leuke verrassing zorgen
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Hier nog wat trailers:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_zzWGJGasn4]
Verder nog aardig wat trailers van indiegames bij Xbox kanaal: YouTube: xbox
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_zzWGJGasn4]
Verder nog aardig wat trailers van indiegames bij Xbox kanaal: YouTube: xbox
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 09-06-2014 23:35 ]
Voor mij ook niet. Uncharted 4 moet iets meer worden dan 1,2,3 waren. Die waren tof maar 15 minuten klauteren, puzzel oplossen , geheime tempel vinden waar vervolgens via de achterdeur al 150 mannetjes in zitten heb ik inmiddels wel gezien.uchiha tijntje schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:29:
Het zou mooi zijn als Sony nog wat verassingen in petto heeft voor dit jaar. Naast de multiplatform is het vrij rustig nog (Driveclub en TLoU). Bijv. een Last Guardian voor holiday 2014. Want The Order, Uncharted en GoW gaan dat niet halen. Hopelijk hebben ze voor Uncharted wat gameplay beelden en weten ze een 'eigen identiteit' te creeren, want enkel een vervolg met super graphics gaat het hem voor mij niet meer worden.
Let op:
Chat tijdens de persconferenties met andere users in de Tweakers E3-chat!
E3 persconferentie schema
Maandag 9 juni
18:30 - Microsoft (Xbox)
21:00 - Electronic Arts (FIFA, Battlefield, etc.)
Dinsdag 10 juni
00:00 - Ubisoft (Assassin's Creed, Watch_Dogs, The Division, etc.)
03:00 - Sony (PlayStation)
18:00 - Nintendo Digital Event
Tweakers E3 2014 chat
E3 persconferentie schema
Maandag 9 juni
18:30 - Microsoft (Xbox)
21:00 - Electronic Arts (FIFA, Battlefield, etc.)
Dinsdag 10 juni
00:00 - Ubisoft (Assassin's Creed, Watch_Dogs, The Division, etc.)
03:00 - Sony (PlayStation)
18:00 - Nintendo Digital Event