Released: Tweakers Videoproject Double Exposure en BTS video Overzicht Laatste deel

Pagina: 1 ... 3 ... 35 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:06
Ik neem aan dat de mensen die niet aan het acteren/regelen/filmen zijn genoeg foto's of videos zullen maken, maar enkele "dedicated" behind the sceners is natuurlijk altijd handig.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

citruspers schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:18:
Ik neem aan dat de mensen die niet aan het acteren/regelen/filmen zijn genoeg foto's of videos zullen maken, maar enkele "dedicated" behind the sceners is natuurlijk altijd handig.
Dat leek me ook, mijn gedacht is iig gewoon dan de hele workflow er van bij één iemand neer te leggen, aangezien ik vooral muziek montages en reportages film en edit leek het me erg leuk dit op te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Joh, als jij je geroepen voelt om dat te doen ben je bij deze aangesteld, je moet alleen niet klagen als je een paar collega's hebt. Zou je het erg vinden om eventueel ook de footage van anderen mee te nemen in je montage? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No problem, regelen we daar wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:39
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:24:
No problem, regelen we daar wel
Jij wil de edit/opname van de backstage video dus op je nemen? Dan zet ik je in de OP :)

Vraag me echt af... zit hier geen enkele commerciële Tweaker? Iemand die kan rondbellen voor sponsoring (drank, eten, apparatuur)?

[ Voor 22% gewijzigd door GerardHenninger op 22-05-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Misschien wil je ook nog wat andere rollen beschrijven Gerard zodat de mensen wat gerichter kunnen zeggen welke taak ze willen vervullen in het geheel?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gerard ja prima :)

Heeft er iemand trouwens verstand van special effects? Zou cool zijn als we iets simpels kunnen doen als papieren die tijdens een shoot out van het bureau geschoten worden en zo, simpele knal effectjes etc.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
- Backstage fotomakert (x3)
- Audio nerd x2 (recording/boompole)
- Assistent x2
- Iemand verantwoordelijk voor het eten
- Iemand verantwoordelijk voor de drank
- Visagie
- Styling
- Kleding (x3 - denk aan camouflage, schoenen etc etc)
- Tweakers (x10+ voor alle gear)
- 5 commando's
- 5 Nikon terroristen
- 2 leuke vrouwen (weet nog niet waarom ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door GerardHenninger op 22-05-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-07 11:11
Ik voel me keihard geroepen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Naast mijn algemene rol in dit verhaal meld ik me wel aan als Nikon Terrorist. ;)
En als ik niks te doen heb maak ik nog wel wat backstage foto's of film ik wat met m'n D90 (vooral het laatste, want m'n D2H spiegel flipup is echt een donderslag bij heldere hemel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:43
Assistent lijkt me een leuke rol. :)

Oh en we hebben nog mensen voor de montage nodig. Daar wil ik ook wel het een en ander aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-07 19:38

the mod man

iets van beeldmaker

Zandpad schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:34:
[...]

Ik voel me keihard geroepen >:)
:9

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Assistent + montage lijkt me erg leuk!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:07
Terrorist met de motor checkt zich hierbij in, of als standin met de motor ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 22-05-2011 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-07 11:59
Zandpad schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:45:
[...]

Hmm geniaal! Moet het wel een persoon met een middle-east/asian uiterlijk zijn eigenlijk! :+
Ik word vaak zat voor Arabier aangezien, telt dat ook? :P

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Laatst online: 27-07 11:11
Sjekster schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:59:
[...]
Ik word vaak zat voor Arabier aangezien, telt dat ook? :P
Dat is midden oosten toch :P? Anders ben ik wel een zuidaziaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:17

Phehistyr

De Epische Lurker

Wat een geniaal initiatief dit, ik heb al meerdere malen smakelijk moeten lachen om dit topic.

Aangezien ik liever niet in de spotlights sta en niets van filmen af weet voel ik me geroepen als 'Backstage fotomakert', al weet ik nog niet precies wanneer ik wel of niet kan. Ik heb daarnaast ook het nodige aan gear, waaronder oud analoog spul.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Phehistyr schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:04:
Wat een geniaal initiatief dit, ik heb al meerdere malen smakelijk moeten lachen om dit topic.

Aangezien ik liever niet in de spotlights sta en niets van filmen af weet voel ik me geroepen als 'Backstage fotomakert', al weet ik nog niet precies wanneer ik wel of niet kan. Ik heb daarnaast ook het nodige aan gear, waaronder oud analoog spul.
Ja ik heb ook al redelijk moeten lachen, ben benieuwd wat eruit rolt. Ik denk nog best iets acceptabels O-) . Het gaat waarschijnlijk nog heel gezellig worden ook!

Dat oude analoge spul kan wellicht nog wel mooi van pas komen als decoratie, op een tafel enzo of in een kist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wat zijn het voor gijzelnemers? Middel oosten lieden met arafat doeken of moderne gijzelaars zoals in SWAT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:08:
Maar wat zijn het voor gijzelnemers? Middel oosten lieden met arafat doeken of moderne gijzelaars zoals in SWAT?
Maakt niet echt uit toch? Nikon gebruikers zijn multi-culti ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghe, nja scheelt voor de kleding. Theedoek gijzelaars zijn makkelijker aan te kleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 15:26
GerardHenninger schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:09:
[...]

offtopic: Nazi terrorists! http://i.imgur.com/5Kj8p.jpg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
jvdgeest schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:00:
Graag vanavond even suggesties op dit plan geven, zodat we er direct mee aan de slag kunnen om het morgen zoveel mogelijk af te krijgen (de dagen er op mag het gerust nog gefinetuned worden, maar we moeten wel een vaste basis hebben).
Vind het een goed plan :) Zolang zelfs de hoofdstory nog niet vast staat blijven we heen en weer springen tussen van alles nog wat en komen we niet echt vooruit.

Actiepuntjes:

Kernpunten verhaallijn uitwerken (Google Docs?)
Lijkt mij op dit moment het belangrijkste. Daarbij zijn de actiescenes nog niet eens cruciaal, alleen hoofdverhaallijn moet even duidelijk worden. Via Google Docs wat jvdgeest aandraagt lijkt mij handig. Eventuele andere documentjes kunnen we overigens ook wel in Docs doen.

Vaststellen rollen + koppelen personen (tabelletje)
Is op dit moment nog niet heel cruciaal, ook omdat de datum nog niet vast en het dus nog niet erg zeker is of iedereen er wel bij kan zijn. Maar het is handig om te weten wie wat wil of kán doen. Kan in een simpel tabelletje, die wordt bijgewerkt a.d.h.v. de posts in dit topic.

Sponsoring
Betreffende de sponsoring, daarvoor moeten we eerst vaststellen wat we precies nodig hebben, en wat we te bieden hebben. Wat we nodig hebben:
Qua drank & eten, ik vermoed niet dat wij een cateringbedrijf veel te bieden hebben, dan zie ik eerder een camerastore die ons al apparatuur biedt ook financieel iets bijdragen. Qua apparatuur, ik dénk dat we in aantallen body's en lenzen wel goed zitten, we missen dan hoogstens een exotische lens als een 500mm toeter. Hiervoor zal het script wat duidelijker voor moeten zijn.

Over wat we te bieden hebben: dat kan variëren van een noemer in de aftiteling, tot (noem maar wat) het opnemen van de bedrijfsnaam in de naam van de video. Ook even over nadenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Ik wil ook helpen als filmen / montage. Want dan kan ik weer een hoop leren :9
Eventueel kan ik nog tijdens het helpen met filmen wat backstage foto's maken.

Waar Muthas wel heel erg gelijk in heeft is dat het opstellen van de rollen eigenlijk nu een beetje overboden is. Zeker omdat er nog geen datum is vastgesteld en omdat er nog geen vast script is.

Daarom moeten we eerst kijken naar het script en de datum wanneer we gaan filmen.

[ Voor 47% gewijzigd door Servertje op 22-05-2011 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Ik zie me zelf overigens voorlopig als manusje van alles :+ Bijpassende hippe benaming mogen jullie bedenken ;)

De rollen die iedereen die hier noemt gaan overigens vooral over de dag zelf of daarna, maar daarvóór moet natuurlijk ook genoeg gebeuren. Iemand zin om het commerciële gedeelte op zich te nemen bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fall3n
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:05
Misschien is het een idee om voor de sponsoring dat de canon gozerts Het een en ander aan gear ophalen bij de fotoshop die jullie sponsort ;)

een paar heldere shots waar ook de naam van het bedrijfje opstaat ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-07 11:59
Ik heb niet zozeer een voorkeur voor iets, zolang ik kan helpen ben ik al blij.

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Kernpunten verhaallijn uitwerken (Google Docs?)
De Google Docs verzameling heb ik aangemaakt en is voor iedereen leesbaar op (zal het zo in de OP plaatsen):
https://docs.google.com/l...xLTkwZjgtYjk0NmY0ODdlNWE0

Voor diegene die aan het script willen werken (of een andere reden hebben om aan een document te werken voor dit project): stuur even een DM naar mij met je Google account adres. Maak gebruik van de functionaliteiten in Google Docs, zoals de chatfunctie en opmerkingen plaatsen :)
Vaststellen rollen + koppelen personen (tabelletje)
Dat wordt op dit moment gedaan in de openingspost.
... maar daarvóór moet natuurlijk ook genoeg gebeuren.
Klopt, en ook erna. We zoeken nog een PR officer. Nadat het filmpje is gemaakt moeten we wel de nodige puliciteit krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

GerardHenninger schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:09:
[...]

Wat dat betreft: als je besluit om te gaan voor theedoekterroristen zou je eigenlijk de terroristen ook van analoog spul moeten voorzien, ik bedoel, de AK-47 is ook al meer dan 60 jaar oud. :P Gadgetnerds zijn dan ook nog wel grappig, dan kan je gaan denken aan spiegelende zonnebrillen, bluetooth headsetjes etc.

Goed, even iets serieuzer: ik durf nog wel voor de camera te verschijnen als Nikon terrorist. Of het dan theedoeknikonian of Gadgetnerd is maakt me niet zo heel veel uit. Oh, en mocht er iemand nodig zijn om de hele dag rond te sjouwen met de audioboom wil ik dat eventueel nog wel doen. Ik heb geen ervaring met audio, maar rondlopen met zo'n boom kan toch ook niet zo moeilijk zijn? :)

[ Voor 13% gewijzigd door Fl4pp13 op 22-05-2011 21:46 . Reden: Aanbieding om evt. audioslaaf te zijn. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fl4pp13 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:41:
[...]

Wat dat betreft: als je besluit om te gaan voor theedoekterroristen zou je eigenlijk de terroristen ook van analoog spul moeten voorzien, ik bedoel, de AK-47 is ook al meer dan 60 jaar oud. :P Gadgetnerds zijn dan ook nog wel grappig, dan kan je gaan denken aan spiegelende zonnebrillen, bluetooth headsetjes etc.

Goed, even iets serieuzer: ik durf nog wel voor de camera te verschijnen als Nikon terrorist. Of het dan theedoeknikonian of Gadgetnerd is maakt me niet zo heel veel uit.
Zoals jij het nu verwoord, is precies waarom ik de vraag stelde ;)
Ik wil ook wel als Canon commando optreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-07 17:00
25 conflicteert met BBQ MkII, Wageningen, za. 25 juni. Hebben jullie dat al gezien? Of juist niet in de zin van, de locatie is bekend met afsluitend een bbq :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
jip_86 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:26:
25 conflicteert met BBQ MkII, Wageningen, za. 25 juni. Hebben jullie dat al gezien? Of juist niet in de zin van, de locatie is bekend met afsluitend een bbq :+
Ach joh, toch niemand gaat naar die BBQ :P
Ennuh, wij hebben meer gear en als het moet een grotere en betere BBQ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:17

Phehistyr

De Epische Lurker

Ik zit er inderdaad sterk aan te denken om die BBQ af te blazen, mede omdat het rond die tijd wel erg druk gaat worden met ook nog die vliegtuigspot meeting. Maar mocht het mogelijk en wenselijk zijn de filmopnames met een BBQ in Wageningen te combineren dan is het zeker mogelijk, maar ik moet het wel uiterlijk aan het einde van de week weten.

[ Voor 5% gewijzigd door Phehistyr op 22-05-2011 22:42 ]

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leevmeister
  • Laatst online: 00:16

Leevmeister

Analoge fotografie gek

Ik zou backstage wel foto's willen maken, indien dat mogelijk is.
Ik wil anders wel nog figureren als Canonian, en ik kan dus ook wat van mijn gear meenemen wat in de film gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407366

zoals ik al aangaf zou ik graag al audio nerd en filmfaggot aangewezen willen worden. Verder gaf mijn zus aan de 'prinses' te willen spelen. Ik laat haar voorlopig nog even in de waan dat ze een prinses moet spelen. Ze doet zo nu en dan wat modellenwerk en is zelf visagiste. Ze gaf aan te willen helpen als de datum haar ook uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik ben vrij lang (1.96m) dus misschien handig om een boompole vast te houden?
Geen ervaring mee trouwens.

Maar ik wil ook wel "in beeld komen" mocht het nodig zijn :*)

[ Voor 23% gewijzigd door Gutteguttegut op 22-05-2011 23:20 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:25
GerardHenninger schreef op zondag 22 mei 2011 @ 16:08:
[...]

Oeh, jij bent DE persoon voor veel actiescenes! Wij DSLR-filmers hebben moeite met scherpstellen bij veel beweging, jouw camera is daar meer geschikt voor.

Onze GoPro's kunnen we trouwens wel gebruiken voor wat POV shotjes tussendoor. Dit idee (maar het is niet leuk om alles van anderen over te nemen).
[video]
Top! Hoe het nu lijkt ben ik op de meeste data wel beschikbaar. Zijn er mensen uit het Noorden hier aanwezig waarmee ik eventueel mee zou kunnen rijden? Is geen must, maar is wat praktischer ivm de hoeveelheid gear die ik mee moet slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Geniaal idee dit. Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:40
rusman schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:41:
[...]

Top! Hoe het nu lijkt ben ik op de meeste data wel beschikbaar. Zijn er mensen uit het Noorden hier aanwezig waarmee ik eventueel mee zou kunnen rijden? Is geen must, maar is wat praktischer ivm de hoeveelheid gear die ik mee moet slepen.
Ik zei de gek. Als de woonplaats in je profiel klopt, dan heb ik daar geen probleem mee. :)

En verder wil ik me wel aanmelden als Nikon- terrorist. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
Jaap-Jan schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:54:
[...]
Ik zei de gek. Als de woonplaats in je profiel klopt, dan heb ik daar geen probleem mee. :)

En verder wil ik me wel aanmelden als Nikon- terrorist. :)
Woonplaats is voorlopig nog Hoogeveen. Ik weet niet waar je vandaan moet komen, maar zou het voor mij een stuk makkelijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:40
Hoogeveen. :P

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
Kan niet beter! @GerardHenninger: Ik ben dus beschikbaar. Afhankelijk van het script en de noodzaak ben wil ik wel meewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Graag even aanmelden via de meeting manager (openingspost), zo houden we overzicht en weten we ook op welke datums je kunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zou graag als geluidsman / cameraman / canon-terrorist ingedeeld worden bij de OP taakverdeling. Heb redelijk wat ervaring met filmen (met mn 7D).

On a side note, we hebben nog mensen nodig die willen hoofdbouncen. ik heb het boek hoofdbouncen voor dummies gekocht en ik geloof echt in deze techniek, ik denk dat het ook met continulicht goed zal werken. Over continu gesproken.. ik heb 4 lampkoppen met elk 4 dachtlicht continu lampen + 2 octaboxen. Kan op de lijst met gear voor de binnen scenes!

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 407366 op 23-05-2011 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Hoofdbouncen....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@citruspers een trend uit het festivalseizoen van 2010 dat ook aangehaald wordt in een van de party fotografie videos van Gerard. Ontwikkeld door Mittnick meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
GerardHenninger schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:43:
[...]

Anders zie je in het openingsshot een foto van de opper badguy (of girl) en dan staat eronder :
SUBJECT: OLAMA BIN NIKON :P
OSONY RED NIKON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Hier heeft hij het over :

OP weer aangepast :) Heeft iedereen het script op Google Docs gezien?
Heb wat extra data toegevoegd. De 18de lijkt nu het meest ideaal, maar is misschien wat te vroeg (daarnaast kom ik die ochtend uit Ibiza en dan ben ik waarschijnlijk helemaal gaar).

[ Voor 23% gewijzigd door GerardHenninger op 23-05-2011 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 15:26
Nikon terrorist hier overigens :)

Puntjes:

"Dan zie je vaag iets dat lijkt op een wapen (maar is een zwarte 70-200)"

Canon heeft Zwarte 70-200's? :S

Script zoals nu ziet er goed uit, maar het is wel de bedoeling dat het einde een twist heeft denk ik, al is het maar dat de canon camera door hem als wapen wordt aangezien en hij zit kapot schrikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-07 17:00
Weiman schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:48:
...
Canon heeft Zwarte 70-200's? :S
...
Canon niet, maar Tamron wel. Eventueel een stevige telezoom met een camo sleeve.

Script vind ik ook wel eenvoudiger geworden zonder de gijzelaar.

[ Voor 35% gewijzigd door jip_86 op 23-05-2011 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Laatst online: 22:07
script heeft een leuke verhaallijn zo, ik zou er in grote lijnen niet te veel meer aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suggestie voor eindshot, dame kijkt na de kill-shot nog kort naar links de camera in, camera nog in de aanslag, en naar een knipoog de fade-to-white?]

Script kan mijn goedkeuring verder wel wegdragen. Kent er iemand trouwens niet iemand een mannetje bij Canon/Nikon? Denk dat die dit ook wel interessant vinden als het klaar is.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Ik wil ook wel met een microfoon zeulen (maar geen ervaring mee, overigens), assisteren en/of backstage fotograferen.

Gear ter beschikking: 7D, 450D + grip, 18-55, 15-85, 70-200/4, 100-400, 50 1.8, 430exII, 2x Nikon SB-25, Chinese triggers, (kleine) tripod.. Heb ook nog wat laserpointers liggen waarvan er minstens 1tje werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Heb ook even het script door gelezen en vind het er goed uitzien.

Kunnen jullie mij ook bij de rollen zetten? Ik wil graag helpen met filmen / monteren en kan af en toe wel wat foto's backstage maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-07 17:59
In het script staat nu:
Commando schiet terrorist neer
Bomgordel begint alsnog te piepen...
Ik vroeg me af hoe logisch dat is? Het doel is dat je een spannend moment creëert doordat de bom alsnog lijkt te gaan ontploffen. Alleen is die terrorist al dood. Hoeveel spanning krijg je als de bomgordel van een dode terrorist gaat piepen? Dit was veel sterker wanneer er wel een gijzelaar was met de bomgordel. Je ziet toch graag dat dat meisje blijft leven en net als je denkt dat ze gered is door de commando lijkt ze alsnog het loodje te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-07 08:17
* AjDuLion meld

5d II en 40d en kan prima een zoom meenemen voor audio (al heb ik van filmen nog geen kaas gegeten)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
BlackLightning schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:44:
Ik vroeg me af hoe logisch dat is? Het doel is dat je een spannend moment creëert doordat de bom alsnog lijkt te gaan ontploffen. Alleen is die terrorist al dood. Hoeveel spanning krijg je als de bomgordel van een dode terrorist gaat piepen? Dit was veel sterker wanneer er wel een gijzelaar was met de bomgordel. Je ziet toch graag dat dat meisje blijft leven en net als je denkt dat ze gered is door de commando lijkt ze alsnog het loodje te leggen.
Daar heb je wel een soort van gelijk in.....
Maar kan het niet zo zijn dat door de val van de terrorist de bom alsnog geactiveerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
BlackLightning schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:44:
In het script staat nu:

[...]

Wat nou als de terrorist zelf een bomgordel omheeft en kwaadaardig lacht? Word het dan al logischer?

Edit: Dus een zelfmoord terrorist die kwaadaardig op het knopje van ontsteking drukt en dan verbaasd kijkt dat hij niet afgaat, en dan word hij neergeschoten valt de afstandsbediening en begint het apparaatje te piepen.

[ Voor 13% gewijzigd door walletje-w op 23-05-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
niet iemand die toevallig voor de extra foutheid dit setje op zn canon camera plakt :+ ?

http://cgi.ebay.com/Metal...ain_0&hash=item41533343ec

is er voor zo'n beetje elk model wel geloof ik

mij niet gezien trouwens :+
GerardHenninger schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:48:
[...]

Daar heb je wel een soort van gelijk in.....
Maar kan het niet zo zijn dat door de val van de terrorist de bom alsnog geactiveerd wordt?
lijkt me juist dat door het vallen de bom gelijk afgaat... ipv aftellen..

[ Voor 36% gewijzigd door AjDuLion op 23-05-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
Ik vond het probleem niet zozeer hoe het komt dat de bom alsnog begint te piepen terwijl de terrorist dood is, maar dat de hele bomgordel voor het verhaal niet zo logisch meer is. Die dient nu echt alleen nog maar als wekker en niet meer als mogelijke onheilsbrenger :). Uiteindelijk is het meisje de hoofdpersoon. Zij wordt wakker en realiseert zich dat het allemaal maar een droom was. Nu is ze in haar droom al dood, dan heeft het bijna ontploffen van de bom geen meerwaarde want de hoofdpersoon was al dood. Bij de versie met gijzelaar leefde de hoofdpersoon nog en lijkt ze alsnog dood te gaan, wat een sterker verhaal geeft imo.
Natuurlijk is de kans dat bij het ontploffen van de bomgordel ook de laatste commando nog dood gaat, maar dat gaat je als kijker minder uitmaken. Je leeft eerder mee met een gijzelaar (ook al omdat dat een vrouw is) dan bij de zoveelste commando die in het filmpje dood gaat.

Ik zie trouwens dat de hoofdpersoon een man geworden is ipv een vrouw, maar maakt voor mijn punt niet zo uit

[ Voor 6% gewijzigd door Flow op 23-05-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Het doel van de operatie is volgens mij nu het uitschakelen van de terroristen.

Haha, ik ben benieuwd of we nog een aanklacht krijgen van Nikon i.v.m. negatieve reclame ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bomgordel kan ook een tijdbom zijn die bewaakt wordt door de zelfmoordterrorist, alarmklok op je buik plakken en klaar. Dan moet de commande met zweet op z'n voorhoofd de bom in de laatste seconden ontmantelen nadat de terrorist down is, de bekende blue-wire/green-wire scene. Hij is net te laat, bom gaat af, je hoort de bekende oorsuis piep na een witte flits. Dat geluid gaat over naar de piepende wekker, de terrorist z'n droom is toch nog uitgekomen.

En om het nog ff bizarder te maken, de Commando waarmee de terrorist oog in oog stond is z'n eigen vriendin, die hem daarna dus alsnog met Canon cam neerhaalt. Des te sterker mn vorige knipoog toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-07 19:47

Milo.

klik

Het kan toch ook zijn dat de terrorist een pocketwizard aan zn riem heeft hangen en daarop valt.. en dus zo de bomgordel activeert?

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Script weer aangepast op basis van jullie reacties.

Is het nu beter/logischer/sterker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar is dr vriend dan de terrorist of een van de commando's? Of compleet los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Als de vriend met een Canon loopt zou het natuurlijk goed een commando kunnen zijn.

Ik vind 'm wel sterk zo Gerard, ik zou er niet zo heel veel meer aan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
Zo vind ik het beter. Ik vond het eerdere verhaal sterker overkomen en volgens mij is het niet echt een probleem dat de kijker niet weet waarom ze gegijzeld is. Het blijkt een droom te zijn en een droom hoeft niet logisch te beginnen. Kijkers zouden het dus onlogisch kunnen vinden dat ze niet weten waarom ze gegijzeld is, maar als het dan een droom blijkt te zijn wordt de reden volkomen irrelevant.
Misschien is het beter om de Canon/Nikon te switchen in de eindscene. Ze werd gegijzeld door Nikon en Canon komt haar bevrijden. Dan is het logischer dat ze zelf een Canon heeft en Nikon als het kwaad ziet.

even ter verduidelijking: het eerdere verhaal het verhaal waarin al een gijzelaar zat. Niet het verhaal van vlak voor de edit

[ Voor 9% gewijzigd door Flow op 23-05-2011 11:22 . Reden: iets ophelderen voor de zekerheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
En wederom aanpassingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Niet online
Misschien kan er iemand even de heren van het [verzamel] Jouw vliegtuigfoto's deel 3 topic contacteren (hierbij denk ik aan Nustys, Derice, gulf_5 etc..). Deze jongens hebben allemaal een mooie toeterverzameling ;-), moest dat nog niet gebeurd zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door diedazz op 23-05-2011 11:38 ]

Get Airflow, save the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
diedazz schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:37:
Misschien kan er iemand even de heren van het [verzamel] Jouw vliegtuigfoto's deel 3 topic contacteren (hierbij denk ik aan Nustys, Derice, gulf_5 etc..). Deze jongens hebben allemaal een mooie toeterverzameling ;-)
Thanks voor de tip!

Dat is een mooi taakje voor de producers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Derice heeft aangegeven niet mee te willen doen. Ik kan eventueel wel vragen aan Gulf_5 en Nustys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
Ik twijfel alleen over wat beter is: dat haar vriend een terrorist is of dat je een heel nieuw personage introduceert waardoor alleen de hoofdpersoon zowel in de droom als in het echt voorkomt. Het is natuurlijk een rare droom als je vriend je probeert op te blazen. Je kan je dan afvragen hoe goed hun relatie is :p (ook omdat ze in haar droom dus bang is voor haar vriend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
BlackLightning schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:46:
Ik twijfel alleen over wat beter is: dat haar vriend een terrorist is of dat je een heel nieuw personage introduceert waardoor alleen de hoofdpersoon zowel in de droom als in het echt voorkomt. Het is natuurlijk een rare droom als je vriend je probeert op te blazen. Je kan je dan afvragen hoe goed hun relatie is :p (ook omdat ze in haar droom dus bang is voor haar vriend)
Daar zit wat in... Wie is er voor een compleet nieuwe personage als vriend (laatste scene)?

Hmmmmmz...
RED One huren : 750 euro per dag (in NL)
RED One huren : 350 euro per dag (vanuit BE)
Arri Alexa huren : 1000 euro per dag (in NL)

Twijfel twijfel ;)

[ Voor 64% gewijzigd door GerardHenninger op 23-05-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Niet online
GerardHenninger schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:47:
[...]

/verhaal/

Twijfel twijfel ;)
En dan ineens je locatie kort aan de grens zoeken? :P Verlaten legerkazernes genoeg hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
diedazz schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:53:
[...]

En dan ineens je locatie kort aan de grens zoeken? :P Verlaten legerkazernes genoeg hier!
Ken jij goede locaties aan de grens dan? Iets waar we makkelijk kunnen filmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
[...]

Daar zit wat in... Wie is er voor een compleet nieuwe personage als vriend (laatste scene)?

Hmmmmmz...

Twijfel twijfel ;)
jezus wat een verschil tussen nl/be

en ach voor mij maakt de locatie niet zoveel uit kan evt wel vanuit het noorden mensen oppikken naar de grens toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel sterk als het personage dat de kamer binnenkomt ook al in de droom zit met een hoofdrol. Dromen mogen heel bizar zijn, heb ook wel eens een vriend van me in elkaar gebeukt in een droom terwijl ik zelf nog geen vlieg kwaad doe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Niet online
GerardHenninger schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:58:
[...]
Ken jij goede locaties aan de grens dan? Iets waar we makkelijk kunnen filmen?
Ik ben even hard op zoek, veel van die locaties die ik 'weet' zijn allemaal legerkazernes van een paar jaar terug, maar defensie.be heeft sinds die tijd grote schoonmaak gehouden en veel is er ondertussen herbestemd of afgebroken. Idem met verouderde steenkoolmijnen in de kempen. In ieder geval: als er een preciezere omschrijving is van hoe het er ongeveer uit zou mogen zien, zou dat ook al helpen:
- verlaten (uiteraard)
- donker of met bepaalde lichtinval?
- een aantal gebouwen/loodsen of is eentje genoeg?
- natuurgebied nodig? (bomen, veld of zand/duinen of iets anders?)

Waar ik ook aan zat te denken: Industrieterreinen, is dat iets? Vaak zijn er veel panden die in verkoop zijn of leegstaand. Havengebied lijkt me hiervoor wel vrij interessant (Rotterdam/Antwerpen oid?). Een abdij kan ook nog net.

Als ik die dingen weet kan ik al wat verder. Ook is het misschien de moeite om eens te weten te komen wie waar woont en het doenbaar vindt om een kilometer of 200 te rijden natuurlijk... Overigens neem ik aan dat het 'shooten' klaar is op 1 dag?

En nog het belangrijkste van al: Waar is die Red One te huur? (in .be)

[ Voor 3% gewijzigd door diedazz op 23-05-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
De gegijzelde komt in de huidige versie van het script nogal uit de lucht vallen. Lijkt me beter om het filmpje dan ook met de gegijzelde te beginnen, schep je ook meer een band voor de kijker met haar.

En daarmee zijn we qua hoofdlijn weer terug bij wat hier al soortgelijk stond beschreven :)

[ Voor 29% gewijzigd door Muthas op 23-05-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
  • Laatst online: 26-07 13:34
Ik lees dit topic nu pas maar kende het filmpje al sinds het uit is. Ik zou graag willen meehelpen, ik beschik over een canon 1000D met kitlens, 55-250mm en 50mm 1.8 en 430ex ii. Er is een kans dat ik dan ook over een 7d met 17-40 beschikbaar maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. is er nog plek over voor een jong iemand? ik stel me graag beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meijeh schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:09:
Ik lees dit topic nu pas maar kende het filmpje al sinds het uit is. Ik zou graag willen meehelpen, ik beschik over een canon 1000D met kitlens, 55-250mm en 50mm 1.8 en 430ex ii. Er is een kans dat ik dan ook over een 7d met 17-40 beschikbaar maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. is er nog plek over voor een jong iemand? ik stel me graag beschikbaar.
Ik zie een Canon commando ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
ik heb misschien ook nog beschikking over een 70-200 f2.8 of 70-300 DO of sigma 12-24, maar dat moet ik eerst met mijn baas overleggen:P werk in fotozaak O+ owja ook nog een panasonic tz10 als die van pas komt

[ Voor 14% gewijzigd door Meijeh op 23-05-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Meijeh schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:23:
ik heb misschien ook nog beschikking over een 70-200 f2.8 of 70-300 DO of sigma 12-24, maar dat moet ik eerst met mijn baas overleggen:P werk in fotozaak O+ owja ook nog een panasonic tz10 als die van pas komt
niet de mogelijkheid om wat langere lenzen te krijgen ? evt met wat sponsoring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

[...]

Hmmmmmz...

Twijfel twijfel ;)
En wat krijg je erbij voor 350e per dag?

[ Voor 192% gewijzigd door G-Tus op 23-05-2011 13:34 ]

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
Muthas schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:55:
De gegijzelde komt in de huidige versie van het script nogal uit de lucht vallen. Lijkt me beter om het filmpje dan ook met de gegijzelde te beginnen, schep je ook meer een band voor de kijker met haar.

En daarmee zijn we qua hoofdlijn weer terug bij wat hier al soortgelijk stond beschreven :)
De eerste versie van het verhaal was dan ook gewoon goed bedacht :). Het einde is nu wel anders, dus hebben alle aanpassingen het verhaal toch niet helemaal teruggeleid naar de oorspronkelijke verhaallijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Maar ben je met me eens dat de gegijzelde eerder naar voren moet komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Niet online
voor je dit leest, lees mijn vorige post een beetje hoger:
locaties
#1: Machinefabriek de haan (ik gok belgische kust)
http://www.xerbutri.nl/verlaten/info.php?geef=HMu&lang=1

#2: Sanatorium Saar (duitsland)
http://www.xerbutri.nl/verlaten/info.php?geef=ZSS&lang=1

#3: Steenkoolmijn Oosterveld
http://www.xerbutri.nl/ve...info.php?geef=SKOF&lang=1

#4: http://www.urban-travel.org/documents/187.html (hf reading)

Op deze website zijn nog veel locaties te vinden. Verder zal ik nog even polsen bij urbexxers in de regio!

Tevens als het een beetje te doen is voor mij met het openbaar vervoer kan ik dit ter beschikking stellen:
Nikon D50 + wallimex 500mm (lang dun ding) / nikons: 70-300mm / 18-70mm / 28-85mm.

[ Voor 4% gewijzigd door diedazz op 23-05-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
Muthas schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:36:
Maar ben je met me eens dat de gegijzelde eerder naar voren moet komen?
Ja, ik zie graag dit terug:
Scene: Intro
Lengte: 20 seconden
Sfeer: Rustig, verward, passend bij meisje welke niet weet in welke situatie ze is terecht gekomen.
Verhaal: Meisje wordt zak van het hoofd getrokken, zit vast gebonden op stoel in pakhuis, ziet de terroristen om zich heen.
Beelden: Eerste shot heeft als PoV het meisje en is dus zwart. Je hoort haar hartslag en ademhaling. Zak wordt van haar hoofd getrokken en beeld is in eerste instantie overbelicht en onscherp, haar ogen passen zich aan, aan de situatie. We zien een aantal terroristen rondlopen en de omgeving in de gaten houden. Met een aantal andere shots wordt de omgeving aan de kijker duidelijk.
Opmerkingen:
• Om de grap van camera's wat groter te maken dit moment iets uitstellen en nu dus nog niet duidelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
angel00008 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:25:
[...]

niet de mogelijkheid om wat langere lenzen te krijgen ? evt met wat sponsoring ;)
Dat gaat hem helaas niet worden, we zijn een kleine zaak en de 70-200 is ook van mijn baas zelf, en groter hebben we niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
diedazz schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:36:
voor je dit leest, lees mijn vorige post een beetje hoger:
locaties
#1: Machinefabriek de haan (ik gok belgische kust)
http://www.xerbutri.nl/verlaten/info.php?geef=HMu&lang=1

#2: Sanatorium Saar (duitsland)
http://www.xerbutri.nl/verlaten/info.php?geef=ZSS&lang=1

#3: Steenkoolmijn Oosterveld
http://www.xerbutri.nl/ve...info.php?geef=SKOF&lang=1

Op deze website zijn nog veel locaties te vinden. Verder zal ik nog even polsen bij urbexxers in de regio!

Tevens als het een beetje te doen is voor mij met het openbaar vervoer kan ik dit ter beschikking stellen:
Nikon D50 + wallimex 500mm (lang dun ding) / nikons: 70-300mm / 18-70mm / 28-85mm.
Heel erg leuke verlaten gebieden! Maar is dit wel haal baar voor iedereen? Ik kan me voorstellen dat niet iedereen helemaal naar België of Duitsland rijdt voor een filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

misschien is het als klein detail leuk om de dame in een soort been/sok holster een kleine compact camera (van het merk dat haar ook komt redden) te geven. Ze kan hier uiteraard niet bij omdat ze zit vastgebonden.. Het effect dat dit heeft op de kijker kunnen jullie je waarschijnlijk wel voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met zo'n mentaliteit wordt het een homevideo en geen film. streef naar viral! we zouden bij wijze van moeten willen kruipen en met bloedende knieën aankomen bij een oud verlaten vliegveld. :O
Servertje schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:44:
[...]

Heel erg leuke verlaten gebieden! Maar is dit wel haal baar voor iedereen? Ik kan me voorstellen dat niet iedereen helemaal naar België of Duitsland rijdt voor een filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Anoniem: 407366 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:45:
misschien is het als klein detail leuk om de dame in een soort been/sok holster een kleine compact camera (van het merk dat haar ook komt redden) te geven. Ze kan hier uiteraard niet bij omdat ze zit vastgebonden.. Het effect dat dit heeft op de kijker kunnen jullie je waarschijnlijk wel voorstellen.
Das opzich wel een leuk idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Er zal vast ook een hoop te carpoolen zijn ;) Ik vind het voor een vette lokatie iig geen probleem om even naar DE of BE te tuffen.

[ Voor 48% gewijzigd door Radiant op 23-05-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pas op dat je niet bij een perv in stapt die vervolgens je (canon) body misbruikt..
Radiant schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:48:
Er zal vast ook een hoop te carpoolen zijn ;) Ik vind het voor een vette lokatie iig geen probleem om even naar DE of BE te tuffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Niet online
Anoniem: 407366 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:49:
pas op dat je niet bij een perv in stapt die vervolgens je (canon) body misbruikt..

[...]
Je bedoelt, pas op dat je niet bij een Nikonian instapt met je Canon... >:)
Maar goed, ik wacht af en ben ondertussen nog wat op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het midden van het land heb je natuurlijk nog de forten langs de waterlinie. Weet alleen niet hoe open die zijn voor dit soort projecten en hier kosteloos aan mee willen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
ik ben ook van het openbaar vervoer afhankelijk of carpoolen, ben 17 jaar:P en ik heb trouwens ook nog een "skimasker" http://content.backcountr...rge/SIR/SIR0024/NSBLK.jpg, weet niet of het nodig is maar kan hem altijd meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
Anoniem: 407366 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:45:
Ik zou de gijzelaar ongewapend laten. Het zal in de film geen functie hebben omdat ze er niet bij kan, maar is blijkbaar wel zo opvallend dat de kijkers het wel zien maar de terroristen niet. Volgens mij kwam Muthas met het idee dat de commando de terrorist dood met een tevoorschijn getoverd compactje. Dan heb je wel de compactcamera erin en komt het 'realistischer' over. (anders roept het extra vragen op waarom de vrouw gewapend is en waarom de terroristen zo'n duidelijk wapen niet afnemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

true, misschien is het dan leuk om de compact camera meer als mes te beschouwen? de 'vuurwapens' vallen (niet echt) maar, ze verliezen hem, en de killer heeft nog een compact cam tot beschikking? of iets anders dat als mes synoniem kan fungeren..?
BlackLightning schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:55:
[...]

Ik zou de gijzelaar ongewapend laten. Het zal in de film geen functie hebben omdat ze er niet bij kan, maar is blijkbaar wel zo opvallend dat de kijkers het wel zien maar de terroristen niet. Volgens mij kwam Muthas met het idee dat de commando de terrorist dood met een tevoorschijn getoverd compactje. Dan heb je wel de compactcamera erin en komt het 'realistischer' over. (anders roept het extra vragen op waarom de vrouw gewapend is en waarom de terroristen zo'n duidelijk wapen niet afnemen)
Pagina: 1 ... 3 ... 35 Laatste

Let op:
Behind the scenes is online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!

Double Exposure staat online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!