Toon posts:

Released: Tweakers Videoproject Double Exposure en BTS video OverzichtLaatste deel

Pagina: 1 ... 33 34 35 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 08-12 13:30
Nomad schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:10:
[...]

Grootspraak is heel wat anders :), heeft hier niets mee te maken.

Niet iedereen vind het fijn om publiekelijk te komen zeuren. Maar ik heb 3 verschillende users die meededen met DE die mij vragen om door te gaan met vragen omdat zij ook niet blij zijn met hoe het nu loopt.
Ikzelf heb niets met het geld te maken, maar het gaat wel om mijn forum, dus ik wil wel graag dat alles goed verloopt.
Concreet zou ik willen dat de 30 betrokkenen inzicht krijgen in het totale financiele plaatje. Dus wat er verdient is, wat de onkosten waren die afgetrokken zijn en wat er dus per saldo over is gebleven. Plus of er momenteel nog verdient wordt aan het filmpje en wat er dus gaat gebeuren met de toekomstige inkomsten.

Bovenstaande verzoek is in ieder geval van 3 betrokken DE users en vermoedelijk zijn er wel meer mensen die betrokken waren en het graag willen weten.
dat er 3 DE mensen zijn die er problemen mee hebben is vervelend, nog vervelender is dat ze jou ervoor benaderen terwijl jij niets met DE te maken hebt gehad.

als ze een van de 3 producers hierover benaderen zullen ze ongetwijfeld gelijk een respons krijgen, maar dit is niet het geval.

als ik kijk naar de views op youtube krijgen we momenteel zo'n 1000 views per maand erbij dus de eerstvolgende keer dat ze zullen uitbetalen gaat ongeveer 2/3 jaar duren :+

en zoals al vele malen aangegeven is in het DE topic _MAG_ Gerard geen financiele openheid geven vanuit youtube simpel, de mensen die erbij waren en de mails hebben gelezen kunnen overigens prima rekenen hoeveel geld er is binnengekomen (iets met 20 man 20 euro pp you do the math)
Ch3cker schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:11:
Nomad heeft wel een punt over het verschil tussen de 30 man die mee hebben geholpen en de mensen die bij de latere meet waren. Ik heb toch best wel wat moeite in dit project gestoken destijds, en vind het dan ook raar dat ik vervolgens niks meer gehoord heb over de verdiensten van de video.

Hier heb ik zelf nooit om gevraagd omdat ik eigenlijk vrij weinig zin had om me in een, nu overmijdelijke, discussie te gooien. In mijn ogen is het niet terecht dat mensen die zich wel hebben ingezet om de video te maken uiteindelijk niks van de verdiensten aangeboden krijgen, ook al was het in eerste instantie niet de bedoeling om geld te verdienen.
Het is tijdens de mail van de meet duidelijk gemaakt dat die meet ''de'' meet was en dat er op dat moment nog geen geld was vanuit youtube maar dat als dit binnenwas dit _alleen_ naar de mensen zou gaan die bij de meet waren.

Overmaken naar mensen die er niet bijwaren was niet mogelijk, als users hier problemen mee hadden hadden ze gerard/marten/johan moeten mailen, dit is _niet_ gebeurd.

Simpel gezegd mensen wisten waar ze aan toe waren en degene die hun mails teruglezen kunnen doormiddel van basisschool rekenen prima uitrekenen hoeveel geld er is gestort.

tussen 2 haakjes wil ik er zelf nog bijvoegen dat er heel wat mensen zijn die er zelf geld in hebben gestoken (dolly huur aggregaat rc vliegtuigje lampen etc etc) hier hoor ik niemand over zeuren dat dit geld heeft gekost en dat ze dit ''terug'' willen hebben.

dat er nu mensen zijn die denken dat er tienduizenden euro's zijn verkregen via youtube moeten toch even achter hun oren gaan krabben want dit is simpelweg niet zo.

Facebook - Twitter - Renderbeast- Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 11:49

Nomad

a.k.a. Martijn

AjDuLion schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:21:
[...]

dat er 3 DE mensen zijn die er problemen mee hebben is vervelend, nog vervelender is dat ze jou ervoor benaderen terwijl jij niets met DE te maken hebt gehad.
Niet iedereen houd ervan om publiekelijk de discussie aan te gaan. De admin van dat forum is dan het meest logische aanspreekpunt
als ze een van de 3 producers hierover benaderen zullen ze ongetwijfeld gelijk een respons krijgen, maar dit is niet het geval.

als ik kijk naar de views op youtube krijgen we momenteel zo'n 1000 views per maand erbij dus de eerstvolgende keer dat ze zullen uitbetalen gaat ongeveer 2/3 jaar duren :+
Prima, geen probleem, maar dat mag inzichtbaar zijn door enkele mensen ipv door 1 of 2 personen.
en zoals al vele malen aangegeven is in het DE topic _MAG_ Gerard geen financiele openheid geven vanuit youtube simpel, de mensen die erbij waren en de mails hebben gelezen kunnen overigens prima rekenen hoeveel geld er is binnengekomen (iets met 20 man 20 euro pp you do the math)
Hij mag het niet publiekelijk posten, dat is prima. Maar voor deze team-effort van 30 man kan je niet zo maar zeggen van, ik mag het aan niemand laten zien. In ieder geval zouden alle producers volledig inzicht moeten hebben. Dat geeft al meer vertrouwen naar de 30 mensen toe dan dat 1 of 2 mensen het slechts inzien en je die moet geloven op hun woord.
Het is tijdens de mail van de meet duidelijk gemaakt dat die meet ''de'' meet was en dat er op dat moment nog geen geld was vanuit youtube maar dat als dit binnenwas dit _alleen_ naar de mensen zou gaan die bij de meet waren.
Duidelijk maken betekent nog niet dat het klopt. Dat geld is van 30 mensen en die hebben er allemaal evenveel recht op. Als je mensen terugbetaald via een etentje en je bent er niet, naja, kan ik me iets bij voorstellen. Maar het etentje was op eigen kosten, dus er is geen enkele reden om de andere mensen niet te betalen voor hun moeite.
Overmaken naar mensen die er niet bijwaren was niet mogelijk, als users hier problemen mee hadden hadden ze gerard/marten/johan moeten mailen, dit is _niet_ gebeurd.
Niet mogelijk? Dat is wel bijzonder, hebben ze geen rekeningnummer dan?
Simpel gezegd mensen wisten waar ze aan toe waren en degene die hun mails teruglezen kunnen doormiddel van basisschool rekenen prima uitrekenen hoeveel geld er is gestort.

tussen 2 haakjes wil ik er zelf nog bijvoegen dat er heel wat mensen zijn die er zelf geld in hebben gestoken (dolly huur aggregaat rc vliegtuigje lampen etc etc) hier hoor ik niemand over zeuren dat dit geld heeft gekost en dat ze dit ''terug'' willen hebben.

dat er nu mensen zijn die denken dat er tienduizenden euro's zijn verkregen via youtube moeten toch even achter hun oren gaan krabben want dit is simpelweg niet zo.
Prima en ik geloof best dat het niet om duizenden euro's gaat, maar al was het 50 euro, een beetje openheid erover ben je gewoon verplicht naar de 30 mensen toe die zich hebben ingezet.

Zakelijke fotografie: portretten en marketing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11:26
Ik zou ook graag wat meer openheid hebben wat er is verdiend, en waar dat precies heen is gegaan.

Wat betreft gemaakte kosten op de shoot dag: het is vanaf het begin al duidelijk geweest dat er geen compensatie was, en daar had vziw niemand problemen mee. Later is besloten dat van de gemaakte inkomsten pizza gegeten zou worden. Dat werd uiteindelijk een restaurant, waar niet iedereen van de crew bij was, en wat uit eigen zak is betaald totdat het geld "vrij zou komen".

Als we weten hoe veel er is verdiend, kunnen er ook bertere beslissingen gemaakt worden door de hele groep waar het geld heen gaat. Gaat al het geld naar het etentje, of is er een vast bedrag afgesproken per "eter" en is er een restant? Zo ja, waar gaat dat restant heen, de volgende DoubleE productie of wordt het opgedeeld tussen de mensen die NIET mee gegeten hebben?

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 08-12 16:04

Ch3cker

Testlab Teamlead
AjDuLion schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:21:
[...]

[...]

Wellicht dat ik over een mail heen heb gelezen destijds, maar ik kan me die mail niet meer herinneren. Ook verteld G-Tus zojuist dat er nog een mail is gestuurd welke ik dus klaarblijkelijk niet ontvangen heb.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 27-11 07:42

G-Tus

Doe gewoon jij

Die mail is blijkbaar alleen naar mensen die op de eetmeeting aanwezig waren gestuurd.

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 08-12 23:37

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

Topicstarter
Echt een hele grote f*kking diepe zucht, wat een gezeik weer om niets.

Nomad, of je nou een god, fotograaf, mod of koning bent, je hebt niets met de productie te maken dus bemoei je er ook niet mee. Je hebt geholpen met de promotie en dat was lief en aardig, maar voor de rest doe je er in mijn ogen niet goed aan om je er voor de rest mee te bemoeien. Het ging al eerder met je fout toen je dingen in het topic gooide die niet zeker waren en waardoor er verwarring ontstond.

Als er "crew-leden" zijn die vragen hebben dan kan dat in het topic, per mail, DM of hoe dan ook, maar communicatie moet rechtstreeks gaan en niet via een mod. Jij bent geen tussenpersoon en dus had je die 3 onbekende users door moeten verwijzen naar Marten/Russschen of mij.

Ik ben heel open en transparant geweest over de inkomsten, ik heb zelfs screenshots in het DE topic gezet maar later weer verwijderd door een tip van een paar Tweakers omdat we de inkomsten niet mogen delen met derden. Toen hebben we het vaag gehouden door te zeggen dat we 16 euro per persoon budget hadden (wat een grove schattig was op basis van de inkomsten per dag).

Van de inkomsten zou er een meet komen waarbij het eten betaald zou worden. Helaas kwam het geld er niet op tijd (door de verificatie/pincode van Google) en dus moest iedereen zelf voorschieten.

Quotes uit het meet topic :
De crewleden (iedereen die in de credits staan) hebben dus een budget van pakweg 16 euro. Alles daarboven is voor eigen rekening. Tweakers die gezellig mee komen eten/drinken, maar die niet actief hebben meegeholpen moeten dus helaas alles zelf betalen. Dit mag geen probleem zijn, want bij iedere normale meet is alles voor eigen rekening.
Als je als crewlid niet kan komen dan gaat “jouw budget” naar de rest van de groep, want zomaar geld overmaken gaat het niet worden. Als niemand dus op komt dagen dan kunnen Marten, Johan en ik heeeeel luxe uit eten :)
Van te voren is duidelijk gemaakt dat de "betaling" tijdens de meet zou zijn, geen vage transacties maar gewoon een gezellige meet. Dit was ook al bekend voordat de video uberhaubt gepubliceerd was.
Op het moment van de meet heb ik 0 kritieke geluiden gehoord over de bovenstaande teksten.

Door de traagheid van Google hebben we het toen helaas zelf moeten betalen (uitgezonderd de snacks vooraf die ik prive heb betaald) en toen hebben we achteraf besloten om het dan maar via via via over te maken.

Dat de producers niet actief zijn (qua DE1 of het vervolg daarop) komt gewoon omdat we allemaal met andere zaken bezig zijn, zij het werken in het buitenland, stage of een bedrijf opzetten. We hebben ons niet opzettelijk verstopt of wat dan ook.

Marten heeft een tijdje terug alle crewleden gemaild die bij de meet aanwezig waren met wat informatie over de betaling; zo hoort het ook, gewoon directe communcatie. Dat het even heeft geduurd in onze fout, maar dat is alles behalve opzettelijk geweest. Ik heb tot op heden maar 3 reacties ontvangen (jullie doen "Reply" ipv "Reply All") van de crewleden en die betalingen staan ook al lang klaar om met de volgende betaalronde mee te gaan. 4 andere crewleden hebben eerder al geld gekregen.

Qua restant/restgeld is het alles behalve spannend, want dat is er niet. Het budget dat we hadden wordt dus verdeelt (zoals in het topic over meet is aangegeven) over de crewleden die aanwezig waren. De belastingen/overige kosten/tijd/energie neem ik voor mijn rekening. Qua inkomsten komt er nu amper meer iets binnen aangezien de video sinds februari niet zoveel views meer binnentrekt. Sterker nog, Google wil het beetje geld dat er nu staat niet eens uitbetalen omdat het zo weinig is.
G-Tus schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:16:
Ik was niet op de hoogte dat de inkomsten na de eetmeeting alleen met de aanwezige op de eetmeeting gedeeld zouden worden? Dat slaat toch nergens op?
Het staat duidelijk in het meet topic. Destijds hebben we van niemand commentaar gehoord.
Nu er dus uiteindelijk geld betaalt is door YouTube/Google en dat wordt overgemaakt (tot op heden nog niet gebeurd) is het wat mij betreft oneerlijk dat alleen de mensen van de eetmeeting in aanmerking komen daarop? In eerste instantie was wel inderdaad het plan om van de inkomsten te gebruiken voor een eetmeeting voor diegene die daar zin in hadden.
Vooraf is duidelijk aangegeven dat de inkomsten naar de meet zouden gaan.
Echter is dat nu het geval niet meer. Diegene die op de eetmeeting waren hebben uit eigen portemonnee de kosten betaald. Wat je niet moet vergeten is dat er ook mensen zijn die niet willen of niet konden uit eten gaan, maar wel tijd, energie en in sommige gevallen geld in het project gestoken hebben. Beetje vreemd om die buiten beschouwing te laten nu er toch geld overgemaakt gaat worden.
1) Het doel was een betaalde meet. Dat iedereen voor moest schieten was jammer, maar duidelijk aangegeven. Iedereen die voor moest schieten krijgt z'n geld terug of heeft z'n deel al gekregen.

2) Het doel was NOOIT het geld, het was een communityproject en op die manier heeft ook iedereen er tijd en energie ingestoken. In de post-productiefase was de beloning een betaalde meet, niet het geld. Daar zijn we echt heel duidelijk in geweest.
Trouwens heb ik ook het gevoel dat er gesjoemeld wordt met de hoeveelheid inkomsten die er zijn.
Hoe moet er gesjoemeld worden dan? De cijfers heb ik online gezet en er later een budget-per-persoon van gemaakt omdat we niet in problemen wilde komen met Google. Het enige dat "vaag" was, was het budget. Het werd eerst een schatting op basis van de dagelijkse inkomsten en toen een budget op basis van het geld dat er werkelijk werd uitbetaald.
citruspers schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:44:
Ik zou ook graag wat meer openheid hebben wat er is verdiend, en waar dat precies heen is gegaan.
Ik snap jullie echt niet? Ik heb destijds een screenshot gepost van de komende inkomsten en er daarna een budget per persoon van gemaakt, ik val echt in de herhaling. Is het echt zo moeilijk om dan uit te rekenen?
Als we weten hoe veel er is verdiend, kunnen er ook bertere beslissingen gemaakt worden door de hele groep waar het geld heen gaat. Gaat al het geld naar het etentje, of is er een vast bedrag afgesproken per "eter" en is er een restant?
Ja lekker bijdehand om dat NU nog effe te doen. In het meet topic is het echt duidelijk aangegeven, zie de bovenstaande quotes. Sommige mensen hebben al geld ontvangen, leuk om dat nu nog effe het bedrag te veranderen.
Zo ja, waar gaat dat restant heen, de volgende DoubleE productie of wordt het opgedeeld tussen de mensen die NIET mee gegeten hebben?
Welk restant? Er was een x bedrag, gedeeld door het aantal crewleden = budget per persoon.
Niet iedereen kwam opdagen, dus werd het x bedrag geeld door aantal aanwezige crewleden. Dat is duidelijk van te voren gecommuniceerd.

Serieus hoor, wat een gezeik om niets. Er is duidelijk gecommuniceerd over de meet voordat de video af was. Er is toen duidelijk gecommuniceerd toen de meet er ging komen. Het enige wat we niet goed gedaan hebben is de communicatie in April over de inkomsten en over de communicatie over het vervolg (topic = d00d volgens mij).

Wat een gezeur rondom DoubleE, damn. Ik werd al moe door het gedrag van sommige mods, maar dit stokerige gedoe is wel het toppunt. Jullie doen het nu overkomen alsof we met alle producers in het buitenland zitten, te genieten van dat mega bedrag 8)7 Ik verdien dat g*d per uur in de studio, waarom zouden we er moeilijk over doen. Sommige hebben hun aandeel al gekregen, bij sommige komt het eraan en veel mensen hebben uberhaubt nog niet eens gereageerd.

Wat mij betreft ben ik klaar met Double E; dat hele gezeik met T.net, de mods, geld..... pfff. Leuk zo'n communityproject, maar niet als het verpest wordt door zaken die je motivatie omlaag halen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
GerardHenninger schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:18:

[...]

Welk restant? Er was een x bedrag, gedeeld door het aantal crewleden = budget per persoon.
Niet iedereen kwam opdagen, dus werd het x bedrag geeld door aantal aanwezige crewleden. Dat is duidelijk van te voren gecommuniceerd.
En dit was mij dus niet duidelijk. Zolang het op deze manier verdeelt gaat worden (of al is), heb ik daar absoluut geen moeite mee. Wel vind ik dat Google bijzonder weinig uitbetaald als er een budget is van 480 euro. (en dat is niet sarcastisch bedoelt!)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GerardHenninger

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

Topicstarter
Ch3cker schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:45:
En dit was mij dus niet duidelijk. Zolang het op deze manier verdeelt gaat worden (of al is), heb ik daar absoluut geen moeite mee. Wel vind ik dat Google bijzonder weinig uitbetaald als er een budget is van 480 euro. (en dat is niet sarcastisch bedoelt!)
1) Dan had je beter de topics moeten volgen. Het staat duidelijk aangegeven in de OP van de DE-Meet.
2) Wat Google uitbetaald verschilt... in het begin kregen we 0,09 euro, toen weer 0,04 euro etc etc. Daarnaast is Google gaan tellen ergens na de 500.000 views, omdat Otto/2mb en ik aan moesten tonen dat we alle rechten op de muziek hadden, ook daar hebben we het meerdere malen over gehad in het DE-topic. Maar daar gaat het helemaal niet om. Het bedrag dat uitbetaald zou worden werd kort voor de meet duidelijk en de verdeelsleutel hebben we VOORAF duidelijk gecommuniceerd.

Dan vind ik het vreemd dat mensen daar nu moeilijk/vreemd over gaan doen, dan hadden ze dat eerder moeten melden.

Willen die drie mysterieuze Tweakers die liever met Nomad communiceren even met Marten mailen, dan is het voor ons ook duidelijk waar Nomad naar refereert. Dank U.

[Voor 15% gewijzigd door Nomad op 01-05-2012 19:21. Reden: ben wel een beetje klaar met je flauwe grapjes.]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 11:49

Nomad

a.k.a. Martijn

Gerard, die drie hoeven dat helemaal niet naar jullie te sturen. Ze hebben met een reden het naar mij gestuurd, dus wat je vraagt willen ze juist niet.

Maar los van die drie, staan er in dit topic toch genoeg posts die aangeven dat jullie communicatie niet helemaal helder is geweest?
Mijn reden van posten hier is duidelijkheid krijgen over hoe de vork in de steel zit. Jouw post hierboven van 18:18 legt daar al een mooi stukje van uit.

Nogmaals, een VVE gaat echt niet publiekelijk aan iedereen vertellen wat er in kas is, wat de reserveringen zijn etc etc, maar elk lid van de VVE moet het wel in kunnen zien. Ik verzocht niet om zelf de financiën in te zien, maar wel dat de 30 leden dat kunnen inzien.
Jullie hebben vrij lang niets laten horen van jezelf en dan ontstaan er vragen. Beantwoord ze en iedereen is blij :).

Hoe je het geld gaat verdelen etc, daar bemoei ik me niet mee, dat is aan de betrokken 30 mensen.

Zakelijke fotografie: portretten en marketing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 08-12 23:14
Ik vind ook dat er wat meer communicatie had mogen zijn naar de rest van de crew die niet naar het etentje is geweest. Dat is er nu en dat is mooi, zo moeilijk was dat toch niet? Dat Muthas en Gerard dat zien als stoken, olie op het vuur gooien etc. snap ik dan ook niet.

Sony A6500 || Sigma 8-16 f/4.5-5.6 || Sony 16-70 f/4 OSS || CZ 24 f/1.8 || CZ 55 f/1.8 || Sony 55-210 f/4.5-6.3 OSS

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GerardHenninger

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

Topicstarter
Nomad schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:29:
Gerard, die drie hoeven dat helemaal niet naar jullie te sturen. Ze hebben met een reden het naar mij gestuurd, dus wat je vraagt willen ze juist niet.
Als ze "problemen" of "vragen" hebben over DoubleE dan moeten ze juist WEL contact opnemen met ons.
Jij bent in dienst van T.net. Daarnaast had je niets met de productie te maken.
Je had twee dingen kunnen doen, die je beide niet hebt gedaan :
1) De personen door kunnen sturen naar ons
2) Direct contact met ons op kunnen nemen om de vragen/opmerkingen door te spelen.

Zoals de communicatie/discussie nu loopt hoort gewoon niet.
Maar los van die drie, staan er in dit topic toch genoeg posts die aangeven dat jullie communicatie niet helemaal helder is geweest?
Welke communicatie dan precies? Los van het feit dat we stil waren in april m.b.t. tot het vervolg en de definitieve inkomsten is alles voor de rest gewoon duidelijk gecommuniceerd. Wij kunnen er niets aan doen dat mensen maar halve dingen/topics lezen.
Mijn reden van posten hier is duidelijkheid krijgen over hoe de vork in de steel zit. Jouw post hierboven van 18:18 legt daar al een mooi stukje van uit.
"al een mooi stukje" ? Dus niet alles? Wat ontbreekt er nog dan?
Nogmaals, een VVE gaat echt niet publiekelijk aan iedereen vertellen wat er in kas is, wat de reserveringen zijn etc etc, maar elk lid van de VVE moet het wel in kunnen zien. Ik verzocht niet om zelf de financiën in te zien, maar wel dat de 30 leden dat kunnen inzien.
Ik weet niet hoor, maar ik heb geen vragen beantwoord die mensen niet zelf op konden zoeken. 99% van m'n "betoog" bestaat uit dingen die in het verleden ook al zijn gecommuniceerd, dus ook m.b.t. tot de inkomsten.
Jullie hebben vrij lang niets laten horen van jezelf en dan ontstaan er vragen. Beantwoord ze en iedereen is blij :).
Best lastig om vragen te beantwoorden als crewleden geen vragen stellen.
Hoe je het geld gaat verdelen etc, daar bemoei ik me niet mee, dat is aan de betrokken 30 mensen.
Daar hoeft niemand zich mee te bemoeien want dat staat gewoon al maanden vast |:(
PowerUp schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:38:
Ik vind ook dat er wat meer communicatie had mogen zijn naar de rest van de crew die niet naar het etentje is geweest. Dat is er nu en dat is mooi, zo moeilijk was dat toch niet? Dat Muthas en Gerard dat zien als stoken, olie op het vuur gooien etc. snap ik dan ook niet.
Zie ook hierboven, maar de mensen die wel bij de meet waren hebben precies dezelfde communicatie gehad als de mensen die er niet bij waren. Tijdens het eten hebben we het amper over DoubleE gehad.

De communicatie over de definitieve inkomsten/betalingen waren traag, dat klopt, maar die communicatie is alleen voor de crewleden voor wie dat van toepassing is en dat hoort sowieso niet in het topic thuis.

Prima dat jullie het niet ervaren als stoken/olie op het vuur, maar zo ervaren de producers en een aantal crewleden het wel. Wij snappen weer niet waar de mods zich mee bemoeien aangezien de communicatie binnen de DoubleE groep hoort plaats te vinden en niet via GoT.

[Voor 18% gewijzigd door GerardHenninger op 01-05-2012 19:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Samenhangend met Gerard wat hierboven noemt: ik zie het als stoken doordat er opeens zaken worden verkondigd die niet kloppen (wat users een verward beeld geeft), er bij het stellen van vragen wordt gedaan alsof we dit nog nooit toegelicht hebben, en de indruk wordt gewekt alsof er voor vele users al maanden onduidelijkheid is over heel veel punten.

Het stellen van vragen an sich is niks mis mee, maar wel op de wijze waarop dit gaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 08-12 23:14
GerardHenninger schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:49:
[...]

Prima dat jullie het niet ervaren als stoken/olie op het vuur, maar zo ervaren de producers en een aantal crewleden het wel. Wij snappen weer niet waar de mods zich mee bemoeien aangezien de communicatie binnen de DoubleE groep hoort plaats te vinden en niet via GoT.
Misschien omdat bijna alles via GoT is gegaan, en dat de mods zich verantwoordelijk voelen voor hun forumonderdeel? Ik ben zowel mod als DE crew en wist ook niet wat en of het geld nu uiteindelijk verdeeld is. Misschien dat ik iets gemist heb, maar het laatste bericht wat ik had gelezen was dat er geld was voor dat etentje, maar dat het nog onzeker was wanneer het geld er ging komen. Een berichtje dat het geld er was of dat Google nog steeds traag was had het helder gehouden. Dat ik door niet naar dat etentje te komen geen aanspraak maakte op het geld wist ik en vond ik ook prima, maar dan blijf nog wel de interesse wat er uiteindelijk mee gedaan is. Een stukje transparantie zeg maar, waar je een tijdje geleden zelf ook erg voor was.

Sony A6500 || Sigma 8-16 f/4.5-5.6 || Sony 16-70 f/4 OSS || CZ 24 f/1.8 || CZ 55 f/1.8 || Sony 55-210 f/4.5-6.3 OSS

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 2mb
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 07-12 12:39
Is de verhoogde activiteit in dit topic ook een teken dat het vervolg weer opgepakt gaat worden?

Ik had al een idee voor de eerste scene gepost in het andere topic, maar qua organisatie en betrokkenheid is dat nu dus helemaal stil gevallen.

Mijn muziek op SoundCloud

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
GerardHenninger schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:51:
[...]

1) Dan had je beter de topics moeten volgen. Het staat duidelijk aangegeven in de OP van de DE-Meet.
2) Wat Google uitbetaald verschilt... in het begin kregen we 0,09 euro, toen weer 0,04 euro etc etc. Daarnaast is Google gaan tellen ergens na de 500.000 views, omdat Otto/2mb en ik aan moesten tonen dat we alle rechten op de muziek hadden, ook daar hebben we het meerdere malen over gehad in het DE-topic. Maar daar gaat het helemaal niet om. Het bedrag dat uitbetaald zou worden werd kort voor de meet duidelijk en de verdeelsleutel hebben we VOORAF duidelijk gecommuniceerd.

Dan vind ik het vreemd dat mensen daar nu moeilijk/vreemd over gaan doen, dan hadden ze dat eerder moeten melden.

Willen die drie mysterieuze Tweakers die liever met Nomad communiceren even met Marten mailen, dan is het voor ons ook duidelijk waar Nomad naar refereert. Dank U.
Zo'n meet achteraf hoefde van mij helemaal niet, noch het geld. Ik deed die dag mee omdat ik het leuk vond, niet voor het geld. Ik heb het topic over de meet dus ook niet gevolgd, vandaar ook dat ik daar voor de rest niks vanaf weet.

• mngm
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 08-12 16:32
concurrentie:

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 08-12 23:30

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Hij is wel heeel leuk uitgevoerd _O_ Vooral dat moment met die lensdop :') :D

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Gutteguttegut
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 06-12 09:57

Gutteguttegut

CEO of TFD

Wel een iets hoger budget volgens mij...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• BtM909
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gutteguttegut schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:24:
Wel een iets hoger budget volgens mij...
;)

Wel grappig maar niet haha grappig verder

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Wat ik vooral leuk uitgewerkt vind is het 'doden' van iemand met een camera. Het mindere van deze film vind ik dan wel weer dat het 'verhaal' vrij simpel en saai is. Uiteraard is dit een veel groter project, met meer investeringen en meer sponsoring. Feit blijft wel dat wij het hebben gedaan met een minimum budget, vrijwilligers en zonder sponsoring, en toch een prachtig resultaat hebben neer gezet.

• 2mb
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 07-12 12:39
Cinematografisch mooi gedaan, een verhaal ontbreekt alleen inderdaad.

Overigens, via Filmriot hoorde ik dat The Raven geoptioned is voor een feature film dus er zit nog wel toekomst in een short. Geeft hier toch weer de hoop om zoiets ooit in een GoT-project te gaan doen :)

Mijn muziek op SoundCloud

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 09:13
nero355 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:31:
Hij is wel heeel leuk uitgevoerd _O_ Vooral dat moment met die lensdop :') :D
Dit moment doet me erg denken aan dit moment uit Double Exposure. YouTube: Double Exposure: Canon vs. Nikon

Verder een erg mooi filmpje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• technopeuter
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 07-12 16:15
nou ik vind dat freddieW nu aan het jatten slaat. Speciaal naar dit topic gegaan om een reactive te verwachten op deze film.
trouwens...best wel obscuur als je bedenkt dat de jankies met Canon schieten; die Duiters dan zeker Sony?

diskeltische lurker

• dodge_911
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
technopeuter schreef op zondag 29 juli 2012 @ 19:58:
nou ik vind dat freddieW nu aan het jatten slaat. Speciaal naar dit topic gegaan om een reactive te verwachten op deze film.
trouwens...best wel obscuur als je bedenkt dat de jankies met Canon schieten; die Duiters dan zeker Sony?
Waar moesten ze anders mee schieten? Kodak? :p

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Gutteguttegut
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 06-12 09:57

Gutteguttegut

CEO of TFD

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Pagina: 1 ... 33 34 35 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee