Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mede-auteurs:
  • GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:56

GerardHenninger

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:37

rusman

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/00080W3t3o2M3D3E291I/videoproject_banner_main.png
2012 is inmiddels al weer even bezig en dat betekent dat het tijd is voor een vervolg van Double Exposure. Met het eerste deel hebben we in zes maanden tijd een video neergezet die binnen een week na release ongeveer een half miljoen views heeft gehaald en dat smaakt natuurlijk naar meer!

Enkele voorbeelden ter inspiratie:
- Fotoshop by Adobe
- Old Spice

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/3o2P0c1O2R16382u3v0z/videoproject_banners_1.png
Het idee is om opnieuw een hele vette video te maken waar we trots op kunnen zijn. Het zou leuk zijn als deze weer viral zou gaan. Dus: veel views en veel exposure in korte tijd. Hoe we dat gaan doen? Nog geen idee, alle opties zijn nog open! Het belangrijkste is dat we er veel plezier aan beleven en dat we weer trots kunnen zijn op het resultaat. Als we als doel het viral-gaan of geld stellen dan gaat het fout.

Wel is duidelijk dat we het camera-warfare idee in ieder geval links gaan laten liggen. Het is tijd voor iets nieuws. Wat dat ook gaat worden, jij mag er aan meehelpen! :)

Wat we ook weten is dat er al door enorm veel tweakers interesse is getoond om mee te werken. Dat betekent dat we als het goed is een nog grotere en minimaal even enthousiaste crew hebben. Daardoor zullen we dit deel hopelijk alles nog groter kunnen aanpakken (we verwachten minimaal zes RED Epics, een lading pyro effects, een helicopter en een overdosis playboybunny's op de set).

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/0r0b2K400e3w2O0v1T3p/videoproject_banners_2.png
Voorlopig zullen we eerst weer aan het brainstormen moeten gaan. Daarbij is de input van iedereen welkom en heel belangrijk!

Wanneer je niet alleen wilt meedenken maar ook daadwerkelijk wilt bijdragen aan bijvoorbeeld de opnames (ook als je een rol als acteur wil) of de post-productie vragen we je om het volgende formulier op Google Docs in te vullen. Dit ter overzicht van wie er allemaal wil meewerken en zo weten we gelijk ook hoe we je kunnen bereiken.

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/1P3j13020A0U3R360z39/videoproject_banners_3.png
De rolverdeling is natuurlijk nog niet bekend aangezien we nog geen idee hebben wie er allemaal wil meewerken aan het videoproject. Een aantal taken staan echter al wel vast :

Marten (Muthas) - Producer
Marten is een van de producers en zal zich veel bezighouden met de pre-productie van het geheel. Net zoals de vorige keer is Marten verantwoordelijk voor de planning, organisatie en overige saaie zaken. Daarnaast zal Marten het overgrote deel van de communicatie doen aangezien hij het meest correct kan communiceren in tegenstelling tot Gerard.

Martijn (rusman) - Producer
Martijn vervangt Johan als producer, voor zover dat mogelijk is. Martijn is net zoals Johan ook een boer uit Groningen, dus ze lijken soms op elkaar. Johan heeft het de komende tijd te druk met z’n overstap naar Canon en het vergelijken van RAW-converters, vandaar dat zijn plek opgevangen moest worden. Martijn is net zoals Marten een producer en zal dus dezelfde soort taken hebben. Bijkomend voordeel van Martijn is dat hij ook goed is met een videocamera.

Gerard (GerardHenninger) - Producer / Zeikerd / Sletje
Gerard is naast producer ook de persoon die goed kan zeiken als de mods weer eens vervelend doen. Daarnaast zal Gerard weer een van de regiseurs zijn alsmede een van de DP’s. Tijdends de post-productie zal hij de edit, visual effects en overige zaken “supervisen”.

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/1S0Z0j1v0r2y3a2u0E35/videoproject_banners_4.png
In dit gedeelte zullen we proberen jullie op de hoogte van de belangrijkste vorderingen van het project. In het vorige deel bleek dat de discussie in het topic nog wel eens erg verhit kon raken. Als je het daarom echt even niet meer snapt kan je je hier weer bijlezen met de laatste gang van zaken :)

16 januari 2012 - Inschrijving voor deelname aan het project is geopend. Wees snel, want OP=OP!
16 januari 2012 - We zijn begonnen met het vervolg van Double Exposure, het tweede onofficiele Tweakers Videoproject!

[ Voor 0% gewijzigd door Nordlys op 16-01-2012 19:32 . Reden: volledige naam -> naam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 21:16
Ik heb er weer zin in, en we gaan voor een nóg betere viral als ervoor.
Alle spulletjes van de vorige keer liggen weer klaar voor gebruik, en meer is altijd te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 17:13
En het formuliertje is ingevuld.

We gaan voor 1 miljoen views in de week na de release! Of niet?

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Formuliertje is ingevuld. ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:16
Ook ingevuld. Lijkt me leuk om weer mee te doen. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Weer ingevuld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BOEM! Daar gaan we weer, nu al zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Om gelijk even in te haken op de discussie die al in het vorige topic ontstond:

Het maken van een Nederlandse video is misschien ook wel een interessante optie. We hebben daardoor een kleiner publiek waardoor veel views halen lastiger is, maar tegelijkertijd is dat publiek voor eventuele partners waarschijnlijk wel veel interessanter. Bovendien zal de Nederlandse uitspraak dan geen probleem gaan vormen waardoor we sowieso een duidelijker verhaal in het geheel kunnen stoppen (al zijn dat maar één of twee zinnetjes, wie weet). Ik denk echter wel dat we dan een toneelvereniging zullen moet inschakelen voor de echte hoofdrollen. Verder hebben we denk ik ook een grotere kans om door bijvoorbeeld DWDD en andere Nederlandse media te worden opgepikt. Daarnaast is het misschien een optie om een BN-er enthousiast te maken voor een guest-appearance in de video :)

Wanneer we een Engelse video maken wordt het gebruik van spraak lastiger. Er zullen vast wel een aantal mensen zijn die dit zonder lelijk Nederlands accent kunnen maar die zullen dan ook nog moeten kunnen acteren waardoor het vinden van de juiste mensen moeilijk wordt. Daarom denk ik dat we wanneer we voor een meer internationale video gaan we weer een verhaal nodig zullen hebben waarbij spraak niet relevant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of zoals al aangehaald in het vorige topic
audio dub.

Gewoon nederlands acteren en dan een engelse versie. Desnoods ook nog een paar andere talen als duits of frans...

*edit*
of versies met ondertiteling, leren die buitenlanders ook een beetje NL :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Een Nederlandse video beperkt het kijkerspubliek tot ongeveer 28 miljoen (23 miljoen 'native speakers', plus een aantal miljoen als extra taal). De huidige video is gezien over de hele wereld, met als voornaamste de US. Ik zou toch iets internationaals willen zien. Video zonder tekst lijkt me best.

Audio dubs? We zitten die Duitsers al uit te lachen en dan gaan we het zelf doen? Ook in het Japans? :P

[ Voor 15% gewijzigd door Jaap-Jan op 16-01-2012 13:58 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou echt opteren voor een verhaal zonder spraak. Dat kan juist een trademark worden als we hier mee door blijven gaan. En de stats lieten ook zien dat we het zonder de buitenlandse views verre van zo goed als nu zouden hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Die video met photoshop heeft een hele sterke stem van een mevrouw erin zitten wat de video heel geloofwaardig maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
Het blijkt uit de statistieken wel dat het grootste gedeelte van de kijkers uit de US komt. Het zou denk ik zonde zijn als we deze hele groep links laten liggen. En zoals Jaap-Jan al aangeeft je alleen gaat focussen op een 'kleine' groep van 28 miljoen mensen. De kans op 1.000.000 viewers wordt dan een stuk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:16
Verdorie Gerard, moet iedereen nu weer zien dat ik met een Canon in mijn hand sta?! :+

Ingevuld, en benieuwd wat het verhaal dit keer gaat zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
brilsmurfffje schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:58:
Die video met photoshop heeft een hele sterke stem van een mevrouw erin zitten wat de video heel geloofwaardig maakt
Een Engelse voice-over is inderdaad natuurlijk wel een optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet het script het wel 'aankunnen' zonder tekst. Het zou dan simpel moeten blijven of zoals in het begin van de TV met die frames ertussen waarop je de tekst kan lezen.

Misschien is het ook handig om ideetjes op te nemen en er later een poll over te maken voor het script?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:27
Ingevuld :)

En over het verhaal van wel of geen spraak, ik zou het lekker zonder spraak doen.
Hooguit wat gekreun of geschreeuw ( internationaal bekende kreten dus) wat voor iedere idioot verstaanbaar is.

Als voorbeeld de meeste filmpjes van FreddyW groot deel van hem is zonder spraak en trekt heel wat vieuws ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Beukerz op 16-01-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
Ingevuld :)

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
In tegenstelling tot het vorige topic hebben we nu nog geen enkel idee wat we willen maken. Ideeën spuien zal de eerste stap zijn nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spleethoven
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
Misschien is het een idee om een narrator te hebben. Op deze manier is een audio dub heel makkelijk te doen natuurlijk. Ik vond de vorige video zeker niet slecht, kijk uit naar dit deel.

Zelf doe ik jammer genoeg niet mee, maar ik supporter wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
"Tweakers in het wild", met david attenborough als narrator :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:27
Ik spil mijn fantasie maar even op het forum:

Misschien iets van een boef(je) dat een winkel overvalt die zodra hij de winkel uitstapt achterna wordt gezeten door de politie.

Achtervolging ter voet zal dan algauw overgaan in een voertuig achtervolging (2 auto's voor de agenten en motor voor de boef ?)

boef rijd zicht uiteindelijk klem in een steeg, een schietpartij begint waarbij de boef neer geschoten wordt door een politie sniper vanaf een hoge plek ( een dak is het makkelijkst).

Wapen van de boef: 2 Wegwerp camera's
Politie: Een gear riem vol met zooi waar nog wel mee te rennen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Ik ga persoonlijk voor een video zonder spraak, internationaal gericht met een dosis humor of zelfspot.

Engels zou wel kunnen, maar dan 1 stem die iets verteld of uitlegd, zoals in de Fotoshop by Adobe video. Ik heb een Engelse schoonfamilie dus zo moeilijk is het dan niet om iets in te laten spreken.

Maar Tweakers die Engels gaan praten zie ik niet zo snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een leuk idee.

Beetje slapstick achtige humor waar je bepaalde elementen onbewust al verwisselt en waardoor het een dubbele betekenis krijgt. beetje als dit:
YouTube: The Assumption Song

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 08:25

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik heb genoeg ideeën, maar niet genoeg voor een heel verhaal.
T lijkt me geweldig om mee te helpen aan de nieuwe film.

Maar wat word de insteek? Weer met camera's op elkaar schieten?

[ Voor 51% gewijzigd door mrc4nl op 16-01-2012 14:22 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Daarvoor hebben we hier de community, als jij je ideeën vertelt, kunnen wij er misschien een verhaal van maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 12:08
Ingeschreven! _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

ingeschreven. Ik kan , mits er een chase in het script zit, mijn KTM Adventure en Gopro camera ter beschikking stellen. Filmen kan ik ook wel evenals setsletten :)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:32:
Wat we ook weten is dat er al door enorm veel tweakers interesse is getoond om mee te werken. Dat betekent dat we als het goed is een nog grotere en minimaal even enthousiaste crew hebben. Daardoor zullen we dit deel hopelijk alles nog groter kunnen aanpakken (we verwachten minimaal zes RED Epics, een lading pyro effects, een helicopter en een overdosis playboybunny's op de set).
Helicopter kan ik niet vliegen en kan ik niet regelen. Echter ik wil desgewenst best kijken of het te regelen is dat ik met een vliegtuig over komen. Let op: een landen zit er (tenzij we op een vliegveld bezig zijn) niet in.

n.b. Vliegtuigen waar ik het over heb zijn klein. Dus een gemiddelde full-size pro body met 70-200 is wat "ingewikkeld" om te handelen. Zelf neem ik normaal een semi-pro body met 24-120 mee. Dat werkt lekker en past goed in de cockpit.
Zoals gezegd, vliegtuigen zijn klein, dus naast de piloot (ikke dus) kan er maximaal 1 persoon mee. Als die persoon een beetje buiten gemiddelde omvang heeft (gelukkig valt dat met de meeste tweakers wel mee), dan zitten we al snel boven het toegestane startgewicht.

Oh, ja, praktisch punt is dan verder dat we (wat mij betreft) niet te belachelijk ver van de Duitse grens moeten zitten. Naar Nederland vliegen levert een hoop rompslomp en gedoe op en jaagt de kosten flink omhoog, omdat er dan minimaal twee landingen in NL gemaakt moeten worden. (Landingen in NL zijn in vergelijking met D erg prijzig. Reken minimaal 20 euro voor bijvoorbeeld Teuge, tegen 8 euro op Nordernay (mijn record tarief tot nu toe in D.))

Mijn forte is niet om met video aan de slag te gaan, maar gekke ideeën aandragen wil ik best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:28:

Oh, ja, praktisch punt is dan verder dat we (wat mij betreft) niet te belachelijk ver van de Duitse grens moeten zitten.
Wat dat betreft is er in DL meer mogelijk :) Her en der liggen nog oude Tank/infanterie oefenterreinen. Kan je met een BMP-2 rond scheuren en ik denk dat de organisatie best wel wil meewerken aan een filmpje aldaar. Vooral als ze zien dat het vorige filmpje veel vieuws kreeg.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
Aangemeld, als eventuele bad guy natuurlijk :)
Ik zou ook weer gaan voor een filmpje zonder spraak.

*ideetje: zielige nerd die stiekem superpowers blijkt te hebben, daar komt hij gedurende het filmpje achter en gaat die superpowers dan gebruiken om Mandy te redden.

[ Voor 45% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 16-01-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:45

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Aangemeld :) Lijkt me vet om mee te werken, ik ben niet creatief genoeg voor een scritp of zo, maar filmen/fotograferen/post moet wel een beetje lukken :)
Ow ja pakende titel voor t vervolg: "The revenge of the attacking Zombie-pirate-monkey's from space"

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROFLASTC schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:31:
Wat dat betreft is er in DL meer mogelijk :) Her en der liggen nog oude Tank/infanterie oefenterreinen. Kan je met een BMP-2 rond scheuren en ik denk dat de organisatie best wel wil meewerken aan een filmpje aldaar. Vooral als ze zien dat het vorige filmpje veel vieuws kreeg.
Dat soort oude oefentereinen liggen vaak nog steeds in een gebied waar je met een vliegtuig niet zo maar mag komen. Kortom de exacte planning kan best nog wel een issue zijn. Daarnaast is Nederland soms gewoon een heel dom land. Zo mag ik in Nederland als ik zonder contact wil blijven niet BOVEN de 1200 voet komen. Terwijl ik in Duitsland in principe niet zo maar ONDER de 2000 voet mag komen.

Als er dus vlak bij de NL/DE grens gefilmd wordt, zou het zo maar kunnen zijn dat NL handiger is. Daar mag ik namelijk wel gewoon op 10 meter over een weiland scheuren. (Nu ja.... mits, maar en zo verder...) In Duitsland is dat dan weer beter gereguleerd. Goed, voor ik ga ranten op de NL luchtvaart regeling... Nadere toelichting: DM staat open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zombies! doet het altijd goed :P

Misschien het begin van een zombie apocalypse, of ergens in het midden van?

En als de terreinen niet al te zwaar zijn durf ik het ook nog wel aan om met mijn wagen eroverheen te knallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Niet online
mrc4nl schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:19:
Ik heb genoeg ideeën, maar niet genoeg voor een heel verhaal.
T lijkt me geweldig om mee te helpen aan de nieuwe film.

Maar wat word de insteek? Weer met camera's op elkaar schieten?
De insteek is nog in den verzinne, en als je de topicstart had gelezen kon je zien dat Camera Warfare achterwege gelaten wordt.

Over de luchtvaart perikelen: dat zijn uiteraard nog maar zorgen voor later, maar mits de locatie zich daarvoor dient kun je natuurlijk in een toren kruipen, een rc vliegtuigje of hexacopter gebruiken, of iets anders.
Uit mijn ervaring met professioneel dingen in de lucht laten rondzweven en controle erop: het hangt heel hard af van welke omgeving je kiest. Hartje stad is geen optie daarvoor natuurlijk, maar op de boerebuiten scheelt het heel veel. Dat is natuurlijk allemaal hier in België gebeurd. Indien nodig ken ik nog wel de gewenste persoon die meer regulering daarover weet (Sales Droidworx Europe).

[ Voor 43% gewijzigd door diedazz op 16-01-2012 14:52 ]

Get Airflow, save the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:20
Wat moet je kunnen om je te kunnen inschrijven? Staat waarschijnlijk op pagina 2 van het inschrijvingsformulier, maar ik wil het bestand niet te veel vervuilen.

Super dat er weer een vervolg video komt. Ben benieuwd wat het onderwerp wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Laatst online: 23:50
En weer ingeschreven!
Na het succes van deeltje 1 kunnen we deeltje niet links laten liggen hea! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Overigens zijn er meer mensen met voertuigen te krijgen als er een voertuig deel in moet. ff vragen/spammen in het motortopic en autotopic. Ik kan iig 1 persoon achterop nemen en ferm doorrijden. De cameraman/vrouw moet wel a; weten hoe zicht te gedragen achterop een motor en b; filmen en de spullen heel houden :')

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Ik voel er in principe ook wel wat voor om mee te doen, aan de andere kant heb ik ervaring met filmen noch acteren of wat dan ook. Kan hooguit de catering doen.. Of er moeten natuurlijk nog meer nuttige dingen te doen zijn, misschien dat ik dan wel mee kan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
En ik heb ook het formuliertje ingevuld, heb me beschikbaar gesteld als acteur en setslet voornamelijk, dus we zien het wel. Ik ga ook eens even meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Okay geïnspireerd door julle, de foto-nerd-Tweakers kreeg ik deze brainfart

De Gearslet

- Nerd heeft compactcam en maakt daar foto’s mee
- Is niet tevreden en koopt een DSLR
- Raakt verslaafd en koopt nog meer gear (objectieven, flitsers) op afbetaling
- Naar iedere shoot neemt hij vrachtwagens vol gear mee
- Krijgt af en toe een opdracht, maar die doet hij gratis
- Is echt verslaafd aan z’n gear en verliest z’n vrienden en raakt in een isolement
- Kan door z’n dure gear z’n rekeningen niet meer betalen en raakt alles beetje bij beetje kwijt
- Raakt z’n huis kwijt en beland op straat (slaapt onder z'n softbox)
- Z’n gear wordt opgehaald door enge mannetjes omdat hij het niet meer kan betalen
- Laatste shot zie je hem als een zwerver arm op straat liggen

- Fade out naar zwart
- Witte letters “Don’t spent all your money on gear, just take photos”

Met dit einde wordt het een echte (SIRE-achtige) commercial. Maar er moet wel overdreven humor inzitten, dus alles kan overdreven worden.

We kunnen er ook een ander einde van maken, maar ik weet niet zo goed wat......

Volgens mij zitten er genoeg herkenbare punten in die ook toepasbaar zijn op de normale mens (vrouwen die steeds meer make-up kopen, auto liefhebbers die een vermogen in hun auto stoppen). Daarnaast hebben we twee herkenningspunten voor fotografen
- Gearslet zijn
- Gratis fotograferen (altijd een leuke discussie)

Dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Ik ben er sowieso weer bij!

Wordt weer gaaf mannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm,
Marce schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:53:
Ik voel er in principe ook wel wat voor om mee te doen, aan de andere kant heb ik ervaring met filmen noch acteren of wat dan ook. Kan hooguit de catering doen.. Of er moeten natuurlijk nog meer nuttige dingen te doen zijn, misschien dat ik dan wel mee kan doen ;)
Maak je niet druk. Om in een film rond te lopen hoef je alleen op commando te kunnen lopen......

(Oh, voor de mensen die in een rolstoel zitten en niet kunnen lopen... Om in een film rond te kunnen rijden, hoe je alleen op commando je rolstoel aan te kunnen duwen...) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
@Gerard, klinkt als een prima plan, zou er inderdaad ook een grote portie humor instoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
GerardHenninger schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:55:

Dus.....
Dus richten we ons weer op fotografen, ipv een breder publiek.

Ik zou toch meer voor een idee gaan die een breder publiek aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit idee is idd heel goed uit te werken, maar de slotconclusie zou ik breder trekken dan alleen fotografie, daar moet iets groters van te maken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:57:
Hmmm,
[...]

Maak je niet druk. Om in een film rond te lopen hoef je alleen op commando te kunnen lopen......

(Oh, voor de mensen die in een rolstoel zitten en niet kunnen lopen... Om in een film rond te kunnen rijden, hoe je alleen op commando je rolstoel aan te kunnen duwen...) ;) ;)
Ik heb me ook maar gewoon aangemeld, wordt wss toch wel de setslet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Gh0stw4lk3r schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:57:
[...]

Dus richten we ons weer op fotografen, ipv een breder publiek.

Ik zou toch meer voor een idee gaan die een breder publiek aanspreekt.
Ik heb het voor een zo breed mogelijk publiek gemaakt, volgens mij is het herkenbaarder dan "Canon vs Nikon".
We zijn nou eenmaal goed met fotogear hier op Tweakers, dus dit past het meeste in ons straatje.

Daarnaast is het makkelijk qua promotie want we weten precies waar we moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff

Markofnikoff

De Gearslet

....knip

Dus.....
Ik las laatst een stukje over een schoonmakster/werkster uit de jaren "heul-lang-geleden-toen-men-nog-film-gebruikte" die in haar vrije tijd foto's maakte op straat. Na haar dood liet ze een enorme collectie foto's achter die blijkbaar briljant goed zijn. Misschien een idee voor een tranentrekkend einde; na zijn ondergang en dood worden zijn foto's wereld beroemd. Of de gear-set wordt gewoon een zombie...... maar dat is wel erg hollywood achtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leevmeister
  • Laatst online: 29-08 07:56

Leevmeister

Analoge fotografie gek

Heb me ook weer ingeschreven, deel 1 was ook leuk om te doen, en zou graag weer een deel uitmaken van de crew voor deel 2!
Was vorige keer acteur, maar ben breed inzetbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Markofnikoff schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:00:
Of de gear-set wordt gewoon een zombie......
GearZombie! We are Canikon... Resistance is futile.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

biertjuh? schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:58:
[...]

Ik heb me ook maar gewoon aangemeld, wordt wss toch wel de setslet..
Ook als setslet aangemeld :P

Maar ik kan waarschijnlijk ook wel wat betekenen voor sound f/x, editing.

Heb in het verleden bedrijfsfilms gemaakt (o.a. voorzien van animaties) welke in meerdere talen ingesproken moest worden (maakte gebruik van native speakers, de tekst kregen ze in het Engels aangeleverd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:58
Aangemeld!

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:35

Pixeltje

Woo-woohoo!

Ik heb me aangemeld :) Lijkt me echt heel gaaf om mee te doen :)

Let er even op dat mijn skypenaam misschien voor vraagtekens zorgt, maar dat is ook daadwerkelijk mijn skypenaam: Had nogal wat problemen met het kiezen van een beschikbare naam, dus uit frustratie is het 'lazeropmetjeskypenaam' geworden ;)

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Begint weer lekker dus!
Ik blijf het volgen, en wil indien nodig wel helpen, maar geen idee wat omdat ik er verder niets met foto's etc etc doe :').
Maar ik hou het sowieso in de gaten.

Edit // Formuliertje toch maar ingevuld ter voorkoming van het eventueel achteraf spijt hebben dat ik niet mee heb gewerkt aan dit mooie project :).

[ Voor 28% gewijzigd door Quad op 16-01-2012 15:26 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:24
Aangemeld :)

De Gearslet

(...)

Dus.....
Dit klinkt een beetje als een one-man-show?
Er zijn wel wat vrienden / enge mannetjes, maar dat is erg beperkt zo op het eerste gezicht?

Geen tijd om het hele topic nu te lezen, vanavond verder :)

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubencs
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 22:11
Merkte een grote overeenkomst tot op een bepaald punt, ben gelukkig nog niet bergafwaarts aan het gaan, volgens mij. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 02-09 23:22
Ik ga dit project weer volgen hoor, ben weer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
Xcalibur schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:16:
Aangemeld :)

[...]

Er zijn wel wat vrienden / enge mannetjes, maar dat is erg beperkt zo op het eerste gezicht?

Geen tijd om het hele topic nu te lezen, vanavond verder :)
valt mee bedenk je wel dat hij dus wel vrachtwagens met gear moet sjouwen setsletjes hebt gratis modellen met gratis shoots etc.

het onderwerp is enkel de personage's valt mee..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 21:16
Is het niet een idee om een (grote) fotowinkel overtuigen om mee te werken, waarbij een inbraak/overval gepleegd wordt, daarbij kunnen we een achtervolging doen, met shots vanuit de lucht enz.

ideetje mischien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Het moeilijk van z'n idee is dat we meestal midden in de stad zitten of ergens druk bij snelweg. Je kan moeilijk vragen om een aantal wegen te sluiten en ik weet niet of je makkelijk met een vliegtuigje over een stad kan heen scheren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Xcalibur schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:16:
Dat is het helemaal niet, het is maar een ruwe schets waarin de rollen niet zichtbaar zijn.
Denk aan de modellen, fotonerds in camerawinkel, deurwaarders etc etc.

Maar als jullie nou met een grove verhaallijn komen ipv alleen leuke scenes, daar hebben we meer aan :)
Uitwerken/verbeteren van andermans verhalen mag ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Niet online
GerardHenninger schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:01:
[...]

Dat is het helemaal niet, het is maar een ruwe schets waarin de rollen niet zichtbaar zijn.
Denk aan de modellen, fotonerds in camerawinkel, deurwaarders etc etc.

Maar als jullie nou met een grove verhaallijn komen ipv alleen leuke scenes, daar hebben we meer aan :)
Uitwerken/verbeteren van andermans verhalen mag ook :)
Geef het een week om met ideeen, scenes, vanalles te komen. Maakt niet uit van welke hoek, en poll er dan op los / zet alles even samen op een rij > week 2: ga even niet verder met dingen verzinnen maar brei de scenes aan elkaar en zie wat er dan van komt. Iedereen die zich aangesproken voelt schrijft er maar op los! Afaik krijg je zo een beter beeld van wat er interessant is.

Get Airflow, save the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Overigens kan ik wel wat meer motoren en evt. +600PK subaru's regelen ;)

Ideetjes:

*groepje fotografen heeft iets gezien/geschoten wat ze niet hadden mogen zien. Terwijl ze op de vlucht slaan en achterna gezeten worden oploaden ze her en der foto's zodat hun vrienden zien waar ze hen kunnen oppikken. Chase ensues (dus: autos,motoren, rennen/parcour, fotos maken met canon's nikon's, dingen op internet) zo dek je wel wat doelgroepen :)

* Thriller achtige video. Steeds meer en meer mensen hebben een dslr (ala weerwolven/vampieren) worden steeds meer mensen gepakt. de held poogt het zo lang mogelijk uit te houden maar wordt uiteindelijk ook slachtoffer

* romantisch avontuurtje. Het gaat om het verhaal met cameos voor verschillende camera merken.

[ Voor 85% gewijzigd door ROFLASTC op 16-01-2012 16:32 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 08:42
Iets als dit

YouTube: Battlefield 3 - FreddieW TV Commercial

En hier de making of

YouTube: 10 Days to Air - BF3 TV Commercial Behind the Scenes

Misschien handig voor inspiratie? ipv guns, telelensjes gebruiken uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 15:25

2mb

Ik zal mijn idee uit het vorige topic nog een keer spammen:

Foto-technothriller
Fotograaf maakt belastende foto van politicus / industriële ramp, wordt gepubliceerd op internet en mayhem ensues: klopjacht op de hero / doofpotaffaire / spionage / actie, denk à la Enemy of the State. Fotocommunity helpt hero met bewijs.

Idee achter deze verhaallijn is dat je naast de fotocommunity ook het algemene nerd-publiek aanspreekt. En het heeft mogelijkheden om wat spanning en actie in het script te creëren. Qua lengte moet het dan wel zo'n 10 minuten worden denk ik.

"De Gearslet" vind ik een leuk idee, maar bij dit verhaal wordt humor / herkenbaarheid de kracht van de film. Voor niet-fotografen is het minder interessant denk ik.

Ik heb me ook aangemeld, doe graag weer wat met audio :)

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idee:

Een zombiesfeer.
Mensen zijn zo langzamerhand helemaal bezeten van consumeren, iedereen -moet- consumeren (dit is natuurlijk door de grote corporaties veroorzaakt). Hierdoor heb je Consuzombies, mensen die hersenloos het nieuwste product van de corporaties halen. Iedereen die niet consumeert moet 'bekeerd' worden, de zombies vallen aan door producten proberen in je handen te duwen (denk aan zeer opdringerig verkopergedrag) en zodra je iets langer dan X seconden vast heb word je er zelf ook een.

een groep 'survivors' zoekt naar schuil voor de Consuzombies, deze weten dan zodra de grote bazen zijn uitgeschakeld dat iedereen langzaam weer bij zinnen komt en gaat nadenken over producten. Hun wapens?
Nutteloze gadgets die je el cheapo kan vinden op DealExtreme ofzo. Een bestuurbaar helikoptertje, een LED-zaklampje, noem maar op wat voor rommel die je eigenlijk niet nodig heb maar gewoon leuk om te hebben is.

Wat de zombies gebruiken: (niet om bepaalde merken te kijk te zetten neem je een hele range) merkcamera's (Nikon/Canon o.a.), iPhones, HTC telefoons, Nokia, Sony, Mp3-spelers van allerlij merken.

Hierin begint een avontuur naar het uitschakelen van de grote bazen. Die natuurlijk goed beveiligd zijn door bewaking enzo.

*edit*
of gewoon gaan voor fruit vs. junkfood i.p.v. gadgets vs. consumer products

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:30:
idee:

Een zombiesfeer.
Mensen zijn zo langzamerhand helemaal bezeten van consumeren, iedereen -moet- consumeren (dit is natuurlijk door de grote corporaties veroorzaakt). Hierdoor heb je Consuzombies, mensen die hersenloos het nieuwste product van de corporaties halen. Iedereen die niet consumeert moet 'bekeerd' worden, de zombies vallen aan door producten proberen in je handen te duwen (denk aan zeer opdringerig verkopergedrag) en zodra je iets langer dan X seconden vast heb word je er zelf ook een.

een groep 'survivors' zoekt naar schuil voor de Consuzombies, deze weten dan zodra de grote bazen zijn uitgeschakeld dat iedereen langzaam weer bij zinnen komt en gaat nadenken over producten. Hun wapens?
Nutteloze gadgets die je el cheapo kan vinden op DealExtreme ofzo. Een bestuurbaar helikoptertje, een LED-zaklampje, noem maar op wat voor rommel die je eigenlijk niet nodig heb maar gewoon leuk om te hebben is.

Wat de zombies gebruiken: (niet om bepaalde merken te kijk te zetten neem je een hele range) merkcamera's (Nikon/Canon o.a.), iPhones, HTC telefoons, Nokia, Sony, Mp3-spelers van allerlij merken.

Hierin begint een avontuur naar het uitschakelen van de grote bazen. Die natuurlijk goed beveiligd zijn door bewaking enzo.
Hiermee ga je toch weer een beetje de kant op van een SWAT-achtige-actie, om die bazen uit te schakelen, of begrijp ik je verkeerd?

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixeltje schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:31:
[...]

Hiermee ga je toch weer een beetje de kant op van een SWAT-achtige-actie, om die bazen uit te schakelen, of begrijp ik je verkeerd?
Ja, soort van. Maar het zijn een paar 'zombie survivors' die het gevecht aangaan en niet een getraind team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Zombie's? Hahaha, is dat niet een beetje raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Servertje schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:33:
Zombie's? Hahaha, is dat niet een beetje raar?
:P Zoveel mensen ikzelf incluis die achter de nieuwste gear aanlopen.

Vervang de typische zombie "uitspraak" : BrrraaaAAAAIiins, door Geeeaaarrrr. En je bent er wel :P

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

ROFLASTC schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:35:
[...]

Vervang de typische zombie "uitspraak" : BrrraaaAAAAIiins, door Geeeaaarrrr. En je bent er wel :P
In dat geval kunnen we beter een vervolg maken op "braindead".. waarschijnlijk de allerslechtste film ooit gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
ROFLASTC schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:35:
[...]

Oow, dat wij doen net alsof we zombie's zijn. Ik dacht dat hij bedoelde dat er mensen in zombie pakken kwamen? Dat is wel heeel raar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
Pixeltje schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:31:
[...]

Opzich is de SWAT kant helemaal geen verkeerd idee, alleen gaan we deze keer geen Canon vs Nikon war uitvoeren omdat we dat al gedaan hebben. SWAT vs overvallers/diefen/bad guys kan natuurlijk prima wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Een overval of badguys of SWAT iets kan wat mij betreft een element van de video zelf zijn, maar het is opzichzelfstaand niet origineel genoeg naar mijn idee voor een video die viral moet gaan. Zelfde geldt voor een thriller-achtig verhaal.

Overigens denk ik ook dat we qua lengte niet meer dan 3 minuten video moeten willen. Langer is naar mijn idee niet bevorderlijk voor het viral-gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk is dat idee een beetje in de richting van (please dont hate me)

Hipsters vs. the industry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff

Markofnikoff

@"Swat"-ideeen: En dan ben je weer aan het schieten met of zonder fotoapparatuur. Ik denk zelf dat het echt totaal iets anders moet worden, misschien wel een beetje gericht op fotografie, maar niet meer zoals DE.
Ik vind het idee van 2mb leuk klinken, soort van vlucht/one man vs. overheid achtige film waarbij hij ondersteund wordt door GoT nerds :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Markofnikoff schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:47:
En dan ben je weer aan het schieten met of zonder fotoapparatuur.
Zoals gezegd in de TS wordt dat het sowieso niet :)
Ik denk zelf dat het echt totaal iets anders moet worden, misschien wel een beetje gericht op fotografie, maar niet meer zoals DE.
Ik denk dat het nog steeds gericht kan zijn op fotografie, dan moeten we echter wel een leuke insteek daarbij vinden die totaal anders is.
Ik vind het idee van 2mb leuk klinken, soort van vlucht/one man vs. overheid achtige film waarbij hij ondersteund wordt door GoT nerds :p
Ik zie in het idee van 2mb weinig wat mensen enthousiast moet maken om de video te sharen. Bovendien lijkt het me te lang en lastig om te maken zonder spraak.

Misschien wederom interessant:
Going Viral Visualized

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 06:20
Dit keer ook wat vieze dampende sex scenes erin? Dat geeft het zo'n fijn Nederlands tintje. Of iig minstens wat tieten.... Hoeft er ook niet met een raar accent gesproken te worden..

[ Voor 19% gewijzigd door Lumics op 16-01-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

2mb schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:29:

Foto-technothriller
Fotograaf maakt belastende foto van politicus / industriële ramp, wordt gepubliceerd op internet en mayhem ensues: klopjacht op de hero / doofpotaffaire / spionage / actie, denk à la Enemy of the State. Fotocommunity helpt hero met bewijs.

Idee achter deze verhaallijn is dat je naast de fotocommunity ook het algemene nerd-publiek aanspreekt. En het heeft mogelijkheden om wat spanning en actie in het script te creëren. Qua lengte moet het dan wel zo'n 10 minuten worden denk ik.
Iets dergelijks postte ik ook al. Voor zo'n verhaal kan ik iig wat autos en motoren vinden voor een stukje achtervolgingen.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij was ook in de TS aangehaald dat 'viral worden' niet een doel is?

Probeer niet te denken 'wat zal inslaan als een bom' maar meer 'wat vind ik een keigaaf idee' dit zal ook wat blokkades weghalen van de creativiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Lumics schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:53:
Dit keer ook wat vieze dampende sex scenes erin? Dat geeft het zo'n fijn Nederlands tintje. Of iig minstens wat tieten.... Hoeft er ook niet met een raar accent gesproken te worden..
+1
dan wordt het net als al die slechte Nederlandse producties :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
brilsmurfffje schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:56:
[...]

+1
dan wordt het net als al die slechte Nederlandse producties :+
Howh, dan gaan onze kijkcijfers omlaag omdat je dan een 18+ account nodig hebt op YouTube...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb

2mb

Muthas schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:51:
Ik zie in het idee van 2mb weinig wat mensen enthousiast moet maken om de video te sharen. Bovendien lijkt het me te lang en lastig om te maken zonder spraak.

Misschien wederom interessant:
Going Viral Visualized
Dat ben ik wel met je eens. Maar ik vraag me wel af of viral gaan een hogere prioriteit heeft dan een verhaal met artistieke waarde. Immers, viral worden lukt je ook wel met stompzinnige filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Uiteindelijk willen we allemaal wel enige voldoening uit het resultaat halen. De video kan hartstikke artistiek zijn en een mooi verhaal hebben (zonder gekke Tweakers die met een paraplu rondrennen), maar als de teller straks op 100k blijft steken, zou ik het toch wel jammer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

En ik doe weer mee :)

Ik denk dat het ook gaat helpen als er meer dan 1 dame gaat mee doen.
(en nee we houden het clean :P)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:08
2mb schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:29:

Foto-technothriller

"De Gearslet" vind ik een leuk idee, maar bij dit verhaal wordt humor / herkenbaarheid de kracht van de film. Voor niet-fotografen is het minder interessant denk ik.

Ik heb me ook aangemeld, doe graag weer wat met audio :)
Vind deze wel leuk! Iets minder focus op nerds en fotogear zou misschien wel goed zijn. Chases kunnen ook spannend zijn zonder auto's/heli's/straaljagers maar gewoon op voeten. En Nederlands kan natuurlijk prima met ondertiteling.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb

2mb

Een idee om het meer maatschappelijk relevant te krijgen, en misschien ook meer exposure bij DWDD / reguliere media te krijgen is het verhaal aan te laten sluiten bij de eurocrisis / verrotte financiële sector (hoewel die al wel over kan zijn als onze video af is) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2mb schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:11:
Een idee om het meer maatschappelijk relevant te krijgen, en misschien ook meer exposure bij DWDD / reguliere media te krijgen is het verhaal aan te laten sluiten bij de eurocrisis / verrotte financiële sector (hoewel die al wel over kan zijn als onze video af is) :)
ingaan op actualiteiten is vaak ook een erg goeie inzet.
Misschien iets over valsemunterij?

*edit*
of bankoverval

*edit2*
of een vervolg op Double Exposure, waarin de schone slaapster waanbeelden krijgt van de droom.
en in plaats van camera's schieten met je vingers zoals ik eerder in het vorige topic voorbij zag komen...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:17

F.West98

Alweer 16 jaar hier

De nooit gepakte verdachte

Er is een verdachte, een gearslet. Daar zijn een paar foto's van ontdekt, maar sommigen zijn van andere mensen. De foto's zijn van enkel arm, been, oor, enz. Deze verdachte is te snel. Niemand kan m pakken. Behalve... Een dubbelganger. Ze maken van de foto's een dubbelganger, maar er is te weinig materiaal. Er komt een klopjacht op de verdachte, uiteindelijk zijn er nog 2 bruikbare foto's van zn hele lichaam. Nu kan alles worden gemaakt.
Maar... Een van de agenten bleek de verdachte te zijn, de 'verdachte' was de handlanger! Er zijn dus geen foto's. Hij komt binnen in het politiebureau en wist het hele model en alle sporen...

Ja geen idee verder :P

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

En natuurlijk weer ingeschreven. Dit keer liever niet als acteur, dus dan maar setslet of helpen met behind the scenes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Laatst online: 05-09 17:13
Dit vond ik ergens op een website

A homeless couple (insert tragic back story* here) usually stays in or
around a mall as panhandlers (and the occasional, very clever
shoplifters). They were locked in one night as a result of hiding
from the security guards. The weather outside was quite miserable and
the two had a relatively fun time exploring the mall. They discovered
many crawl spaces between floors, connecting back rooms etc. that even
those who work in the mall would not have knowledge of. They live
there for a while, making use of the food in the grocery store, the
facilities and even the games and toys (usually repackaged them before
morning). Slowly they invite more homeless friends there until a
nocturnal society is created. The original couple gets into an
argument prompted by the malicious tendencies one shows toward the
employees and patrons of the mall. The society is divided, each
taking a different section of the mall. The hostility between the two
groups grows into a total war making use of all the malls stores.
Toys used for reconnaissance, monitoring of the security cameras, more
dangerous weapons such as broken bottles and kitchen knives emerge
(each night they cover all tracks, murder weapons are placed back on
the shelves etc. both sides follow the rule that no one goes out
between 7AM and 10PM and no trace is left behind). The two sides end
up killing each other, save the couple, who after seeing the chaos
around them forgive each other and leave the mall. In the end dozens
of bodies are hidden on the battlefield, between walls and under
floors whilst the mall patrons walk about completely oblivious of the
chaos that ensued.

Kort gezegd oorlog in een winkelcentrum.

Het idee dat we een foto winkel overvallen met een achtervolging en alles wat daarbij hoort lijkt me ook wel en goed idee. We zouden dat bijv. bij de cameranu.nl kunnen doen.

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Er is al meerdere keren gezegd dat het dit keer geen "schietfilm" gaat worden. Daarnaast lijkt mij een winkelcentrum als decor niet zo handig sinds april :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:17

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Oja, ik wil wel wat renderen hier... Mijn GPU en CPU staan hier niets te doen (6790, 2600K)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:00
Ramon schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:10:
[...]
Vind deze wel leuk! Iets minder focus op nerds en fotogear zou misschien wel goed zijn. Chases kunnen ook spannend zijn zonder auto's/heli's/straaljagers maar gewoon op voeten. En Nederlands kan natuurlijk prima met ondertiteling.
Wellicht zijn de kort BMW films een leuke inspiratiebron: Wikipedia: The Hire
Hebben per korte film ook een thema, al dan niet actueel.
Ook niet bedoeld dat er iets met een auto _moet_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Ramon schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:10:
[...]
. Chases kunnen ook spannend zijn zonder auto's/heli's/straaljagers maar gewoon op voeten.
Gasolina? -O-

Overigens kan het erg handig zijn voor een cameraman als hij/zij niet zelf hoeft te lopen tijdens filmen maar achterop zit en gereden wordt. Dit bijvoorbeeld bij een scene waarbij parallel aan de wegloper gefilmd wordt enzo

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je pakt een veldslag die echt enorm cliché is. Pirates vs. Ninja's bijvoorbeeld.
Kun je een eindshot maken van verbroedering in de pub wellicht.

"Pirate or Ninja, we are all human anyway."

*edit*
of met actualiteiten:
internetpiraten vs. the Brain (BREIN mag waarschijnlijk niet vanwege weet ik veel wat)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Mythbusters ep gone wrong of een revisit?

"Is it possible to beat a speed-tracking camera?" (uit s05e04)

Daar moet vast wel iets leuks mee te doen zijn, en je hebt meteen het generd met de camera's te pakken :+..

en Mandy kan dan als Kari gaan :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

Ook weer aangemeld en hopelijk kan ik weer mn oude rol oppakken als chefkok (oftewel de pizzaregelaaar in DE).

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:58
All hail de pizza regelaar!
Ik miste al het checkboxje bij het aanmelden "helpt mee pizza eten"

I'm a photographer, not a terrorist

Pagina: 1 2 3 4 Laatste