Toon posts:

BBQ MkII, Wageningen, za. 25 juni

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-05 21:24
Mede-auteur:
  • Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-04 20:15

Phehistyr

BBQ MkII

Na een gezellige BBQ in het hoge noorden nu eentje wat centraler in Nederland. Op zaterdag 25 juni om 15:00 uur gaan we beginnen. De plek waar dit alles moet gebeuren is bij Studentenvereniging SSR-W, Generaal Foulkesweg 30 in Wageningen. Carpoolen is uiteraard het handigste. Wageningen heeft geen treinstation, maar vanaf Arnhem, Ede en Rhenen rijden er bussen. Vanaf het busstation is het dan nog een klein stukje lopen.

Uiteraard gaat dit ook wat kosten, namelijk 10 euro per persoon. Waarom minder dan Groningen? De drank zit niet bij de kosten inbegrepen, dit zal je aan de bar van de vereniging moeten halen. Dat kost ongeveer 1,20 euro per drankje. Het eten, BBQ en de locatie zitten dus wel bij de prijs inbegrepen. Ben je vegetariër geef dat dan aan bij het inschrijven. Mocht je last hebben van allergieën e.d. stuur mij of Phehistyr dan even een DM, dan houden wij daar rekening mee.

Aanmelden kan niet meer

Als er mensen interesse hebben om van te voren af te spreken, voor een bezoek aan Utrecht, Arnhem, Nijmegen of de Veluwe, dan kan dat. Dit zullen jullie dan onderling af moeten spreken.

[Voor 12% gewijzigd door PowerUp op 01-06-2011 15:44]

Sony A6500 || Sigma 8-16 f/4.5-5.6 || Sony 16-70 f/4 OSS || CZ 24 f/1.8 || CZ 55 f/1.8 || Sony 55-210 f/4.5-6.3 OSS

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Aardige kans dat ik kom. Zijn er nog anderen die vanuit Groningen (of op de route) komen? Ik weet dat the mod man wel wilt komen. Ik kan zeer waarschijnlijk wel de auto mee en max. 4 personen erbij meenemen.

[Voor 4% gewijzigd door Nordlys op 10-05-2011 08:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? DM me

Ik ga ook even kijken. In Groningen kon ik er niet bij zijn, hopelijk nu wel.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-06 11:38
Buh, die dag kan ik helaas niet... Zal even kijken of ik nog wat kan schuiven...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Poging #2 might succeed!

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
tvp *O*

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-03 12:03

G-Tus

Doe gewoon jij

Ik ben erbij.

Flickr | Instagram

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:48

sapphire

Die-hard pruts0r

Ga er vanuit dat ik alles af heb voor school dus ingeschreven :)

Gabriël ITX

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
sapphire schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:55:
Ga er vanuit dat ik alles af heb voor school dus ingeschreven :)
Poolcarten? :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• Leevmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-06 21:50

Leevmeister

Analoge fotografie gek

Indien ik met iemand vanuit Rotterdam kan meerijden, zou ik ook erg graag willen komen.
Als menno komt dan zal ik wel met hem mee kunnen rijden, maar indien dat niet mogelijk is, kan ik met iemand vanuit Rotterdam meerijden?
Ik woon vlakbij de A20, dus als iemand daar overheen moet of er via kan rijden (als je klein beetje om moet rijden vergoed ik dat extra litertje benzine wel :+ )
Indien mogelijk, dan hoor ik dat heel graag :)
Zou mijn eerste meet zijn, ben wel benieuwd naar jullie medetweakerts :P

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Ik kan wel een stukje omrijden.

Flickr | Instagram

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Topicstarter
Het zou niet de eerste keer zijn. ;)

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-06 21:47
Oei, ik ben wel niet heel erg actief op GoT, maar zo,n bbq in m'n eigen woonplaats is toch wel erg aantrekkelijk. Hoop alleen dat mijn Pentax K-5 het een beetje volhoudt tussen allen canikons... O-)

[Voor 5% gewijzigd door vandermark op 17-05-2011 15:17]

STRAVA | Mijn trouwfotografie site | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PowerUp
Geen probleem, die zijn te druk met elkaar :+

Sony A6500 || Sigma 8-16 f/4.5-5.6 || Sony 16-70 f/4 OSS || CZ 24 f/1.8 || CZ 55 f/1.8 || Sony 55-210 f/4.5-6.3 OSS

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Topicstarter
Nou mensen, ik moet zeggen dat de animo me een beetje tegenvalt. Met het huidige aantal inschrijvingen is de locatie toch nog te duur, maar ik moet uiterlijk deze week laten weten of het nog doorgaat. Tenzij er de komende dagen nog een aantal inschrijvingen bij komen, ben ik bang dat we het af moeten gaan blazen. :/

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:48

the mod man

iets van beeldmaker

1 aanmelding erbij

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leevmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-06 21:50

Leevmeister

Analoge fotografie gek

Was me vergeten aan te melden, heb dat ook maar even gedaan ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:22
Ik heb er zin in, maar misschien kan het gecombineerd worden met het filmopje :)

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-05 16:23

Spikey

Make it accessible!

aangemeld :)

(had "vego ja" gedaan maar moet nee zijn, me loves meat!)

[Voor 74% gewijzigd door Spikey op 22-05-2011 23:37]

Gaat voor digitale toegankelijkheid | Nikon + meuk | Flick! | Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Topicstarter
Helaas hebben we nog steeds te weinig aanmeldingen en met de andere meetings op/rond die dag verwacht ik ook niet dat dat nog gaat veranderen. Tenzij de mensen van de filmshoot nog naar Wageningen willen komen ben ik dus bang dat we de BBQ af moeten blazen. :-(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Jammer, maar het is niet anders...

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:48

sapphire

Die-hard pruts0r

Topic moet ook in FGA F&V H staan, daar komen veel meer mensen....

[Voor 10% gewijzigd door sapphire op 24-05-2011 09:28]

Gabriël ITX

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PowerUp
Aan het oorlogje-spelen-topic te zien is dat het probleem niet echt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PowerUp
Er zijn nu 9 aanmeldingen, dat zijn er te weinig. Aangezien er de volgende dag waarschijnlijk oorlogje spelen is, gaan wij definitief niet door met deze meeting.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:02

GerardHenninger

Pruts0r eerste klas

Dan nodig ik graag iedereen uit om oorlogje te komen spelen. Genoeg mensen om gezellig een babbeltje mee te doen, genoeg gear om te spelen en het eten zal ook zeker wel goedkomen. Wie weet komt er zelfs een BBQ.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee