Released: Tweakers Videoproject Double Exposure en BTS video Overzicht Laatste deel

Pagina: 1 ... 4 ... 35 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

extra locatie mochten we er met de reeds gepitchte niet uitkomen

Airport weeze, net over de grens: 51° 36′ 9″ N, 6° 8′ 50″ E

edit: De noordkant is verlaten, vroeger kon je er gewoon in. Volgens mij is het nu gesloten terrein

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
BlackLightning schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:55:
[...]

Ik zou de gijzelaar ongewapend laten. Het zal in de film geen functie hebben omdat ze er niet bij kan, maar is blijkbaar wel zo opvallend dat de kijkers het wel zien maar de terroristen niet. Volgens mij kwam Muthas met het idee dat de commando de terrorist dood met een tevoorschijn getoverd compactje. Dan heb je wel de compactcamera erin en komt het 'realistischer' over. (anders roept het extra vragen op waarom de vrouw gewapend is en waarom de terroristen zo'n duidelijk wapen niet afnemen)
Allereerste shoot: dame schiet foto's aan het strand/geweldige andere locatie met compact van het goede merk en een bad guy trekt een zak over haar hoofd en moffelt haar in een busje > vervolgens naar de geheime locatie met de rest van het script.

Get Airflow, save the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goeie, hoe hebben ze haar inderdaad gevangen genomen..
diedazz schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:02:
[...]

Allereerste shoot: dame schiet foto's aan het strand/geweldige andere locatie met compact van het goede merk en een bad guy trekt een zak over haar hoofd en moffelt haar in een busje > vervolgens naar de geheime locatie met de rest van het script.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 19:41
diedazz schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:02:
[...]

Dan is de camera eerst een fotoapparaat en later een wapen (of deed ze schietoefeningen op het strand?)
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:02:
goeie, hoe hebben ze haar inderdaad gevangen genomen..

[...]
Het is een droom, ik denk dat je prima kan beginnen dat ze in de loods oid zit met een zak over haar hoofd. Misschien dat het vragen oproept hoe ze daar gekomen is, maar als het dan een droom blijkt te zijn is het niet erg dat dat niet in het verhaal verteld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

In welke fase van de droom zit ze dan ;-)

Zonder gekheid, ik denk idd dat dit begin gewoon prima kan, je weet namelijk nooit wanneer je droom begint, je komt meestal midden in het verhaal inzetten zeg maar.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Wat betreft locatie + eten/drinken : Ga eens met een AirSoft organisatie/bedrijf praten :)
Is nog niet helemaal legaal in NL dus moeten we wel effe naar BE toe in de buurt van de grens...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:56
Misschien een idee om de klungeligheid van de terroristen te benadrukken.

Ik zat te denken dat één van de terroristen zijn 'safety catch' er nog op heeft staan en dus niet kan vuren.

Misschien dat hij vergeten is om de camera aan te zetten of de lensdop er nog op heeft zitten, of beide.

Vooral die eerste is leuk omdat hij dan met de camera kan rammelen en het hem dan opvalt waarom 'ie niet kan schieten. De verbazing en angst van die terrorist. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap-Jan op 23-05-2011 14:35 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal eens bij de legerdump speuren of ik nog leuke dingen mee kan nemen zoals radios etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:22
Zal ik dan ook maar mijn oorlgoscamera mee nemen?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kyGTo.jpg

('t is een yashica u-matic S)

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik zie dit ook wel zitten, als jullie nog niet volzet zijn. Wil ik ook graag meedoen. Ik ben zelf woonachtig in Belgie. Hebben jullie al een datum vastgelegd? Want ik kan niet elke week afkomen voor een meeting, tenzij deze online gehouden wordt. Voor de shoot zelf kan ik natuurlijk wel.

Gear: Canon 550d, magic lantern, tamron 17-50mm 2.8, 50mm 1.8. + Igus Slider + 503HDV +klein led licht om op dslr te mounten.

Groeten!

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:00
Potverdikkie zeg, ben ik heel even in een meeting, kom ik terug: hoppa 30 nieuw reacties :)

Wat zijn jullie (goed) creatief zeg... Nice!

Heb het script weer aangepast, op basis van de laatste paar reacties. Is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Wat betreft de overgang naar de commando's....kunnen we misschien zo'n zwaar versnelde sequence doen van de "reis" van de terrorist hideoud naar het commando HQ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
Lijkt me een mooi verhaal zo. De gegijzelde vrouw komt dus pas in beeld bij de pre-actie en niet bij de intro?

Mij lijkt het wel vet als de commando's zich klaarmaken in een busje. Geen idee of dit mogelijk is wegens de nogal beperkte ruimte om te filmen in een busje (en het vinden van een busje). Het voordeel van het gebruik van een busje is dat je dan niet met je commando's naar de locatie hoeft te rijden (dat is niet heel spannend om te zien) en een HQ hoeft in te richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Het probleem van het filmen in een busje, is dat je gewoon heel weinig ruimte hebt, en dus ook weinig creatieve mogelijkheden. Als je bijvoorbeeld met een ultrawide schiet, is het meteen duidelijk dat het om camera's gaat. Misschien dat er met macrolenzen nog wat te doen valt, maar ik denk dat je in een grote ruimte meer vrijheid hebt (en is het makkelijker om silhouetten te maken om details te verhullen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
BlackLightning schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:35:
Lijkt me een mooi verhaal zo. De gegijzelde vrouw komt dus pas in beeld bij de pre-actie en niet bij de intro?

Mij lijkt het wel vet als de commando's zich klaarmaken in een busje. Geen idee of dit mogelijk is wegens de nogal beperkte ruimte om te filmen in een busje (en het vinden van een busje). Het voordeel van het gebruik van een busje is dat je dan niet met je commando's naar de locatie hoeft te rijden (dat is niet heel spannend om te zien) en een HQ hoeft in te richten.
Nee, de dame zit nu (op verzoek) in de intro.
Maar hoe schakelen van die scene over naar de commando's die zich (buiten het pand) klaarmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:42
moet ook even kijken hoe ik als motorterrorist herkenbaar blijf als terrorist, het liefst rijd ik gewoon met helm op en pak aan, maar dit komt een beetje raar over als ik ineens moet vluchten en ik zit in full motorgear op de motor. Misschien iets mogelijk wat al eerder geopperd werd om de motor ook te gebruiken met de gps tracker van de canondales(opgeplakt bij de Nikon store waar ik net vandaan kom?), zodat ik al in motorgear (met nikon patches?) op de plek des onheils aan kom? zo ook de hideout achterhaald wordt en zo kan ik ook makkelijk weer vertrekken op de motor in mijn pak?

[ Voor 4% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 23-05-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Einde is ook briljant hoor nu haha!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
GerardHenninger schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:37:
[...]

Nee, de dame zit nu (op verzoek) in de intro.
Maar hoe schakelen van die scene over naar de commando's die zich (buiten het pand) klaarmaken?
Ja, dat ze in de intro zit weet ik :). Ik bedoel: is het zo dat de intro alleen uit haar perspectief is en je haar dus niet ziet (dus alleen wat zij ziet) en pas later, in de pre-actie, ziet dat het om een vrouw gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
BlackLightning schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:42:
[...]

Ja, dat ze in de intro zit weet ik :). Ik bedoel: is het zo dat de intro alleen uit haar perspectief is en je haar dus niet ziet (dus alleen wat zij ziet) en pas later, in de pre-actie, ziet dat het om een vrouw gaat?
Ja, klopt.... Zou je haar gezicht eerder willen zien dan?

Aan het geluid in de intro hoor je dat het om een vrouw gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mooi script zo.

Ik vind het zelf niet zo van belang hoe de hide-out gevonden is, ik snap het gps-gebeuren wel, maar lijkt me nodeloos gecompliceerd.

Wat betreft het schakelen naar de commando's: na de black-out is het beeld zwart, de overgang naar beeld kan bijvoorbeeld uit te zoomen op een close-up van een potje met zwarte camouflage-schmink. Vervolgens al die andere snelle shots van camouflage die wordt aangebracht, veters die worden vastgestrikt, etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Wat een goede ideeën weer!

Ik heb wel een vraagje. Wat gaan we allemaal vertellen in het filmpje? Dus qua geluid. Wie zegt wat enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Servertje schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:56:

Ik heb wel een vraagje. Wat gaan we allemaal vertellen in het filmpje? Dus qua geluid. Wie zegt wat enzovoort.
Geen dialoog :) En als er iets inzit (tekst op foto's, omgeving etc) dan in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk geen dialoog. Al het geluid dat er te horen is wordt denk ik geklik, geren, geschreeuw..
Servertje schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:56:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d:)b
GerardHenninger schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:57:
[...]

Geen dialoog :) En als er iets inzit (tekst op foto's, omgeving etc) dan in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Nog even nadenken over mogelijke sponsoring:
- Tweakers
- CameraNU
- Foto Konijnenberg
- Kamera Express

Plekken waar we de film kunnen promoten wanneer deze af is (we hebben nog een Chief Communications Officer nodig ;)), en dan in de forums+nieuws-item waar mogelijk:
- Youtube
- Twitter
- NikonRumors (werd f-stop bridge ook geplaatst)
- CanonRumors
- Tweakers.net FP
- Zoom.nl
- DPreview.com
- POTN (Canon Digital Photography Forums)
- Eosdigitaal.nl
- Fredmiranda.com
- Nikon-club-nederland.nl
- Nikonians.org
- Nikondigital.org
- Fotografie.nl
- Flickr.com
- Digifoto Pro

[ Voor 8% gewijzigd door Nordlys op 23-05-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Ik bedoelde niet een dialoog maar wat we gaan vertellen in het filmpje. Want we hangen er een boompole boven. Dus komt er iemand aan het woord enzovoort dat bedoel ik :) (Sorry als het hetzelfde is, ik ben een beetje grieperig :P)

Edit: En owja, ik heb Rubencs uitgenodigd. Hij heeft wel wat lang spul zoals 300 2.8 (Sigma) en een 1D dus we zien wel.

Edit 2: Ik zie dat Jvdgeest net boven mij post.
Ik heb wat contacten met filliaal manager van Kamera Express.

[ Voor 34% gewijzigd door Servertje op 23-05-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik plaats hem wel op Cameralabs.com, heb daar zo'n 5 a 6 duizend posts, staat wat beter dan iemand met een nieuw account denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
GerardHenninger schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:51:
[...]

Ja, klopt.... Zou je haar gezicht eerder willen zien dan?

Aan het geluid in de intro hoor je dat het om een vrouw gaat...
Nee, juist niet. Even weten of jij zelfde idee daarover had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil eigenlijk cameratools bellen om voor sponsoring te vragen maar wat gaan we onze sponsors zoal vragen? Apparatuur ? welke apparatuur? wat is onze tegenprestatie? sluikreclame of een plek in de aftiteling??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:20:
ik wil eigenlijk cameratools bellen om voor sponsoring te vragen maar wat gaan we onze sponsors zoal vragen? Apparatuur ? welke apparatuur? wat is onze tegenprestatie? sluikreclame of een plek in de aftiteling??
Nog heel even niet doen. Eerst een complete lijst + nummers + contactpersonen maken en die dan vervolgens afbellen.

Het is handiger als het script af is, locatie en datum bekend etc etc.
Nu is het nog te vaag voor sponsoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Script is nu een bommetje, einde erg sterk.

We zitten ook nog ff met een productie issue, zijn zo te zien best wat scenes om in één dag te draaien. Hebben we de mogelijkheden op te splitsen in losse crews zodat we 2 scenes tegelijk zouden kunnen filmen mocht dat nodig zijn? Of willen we het lineair draaien?

Wat betreft overgaan naar commandos, je zou kunnen doen dat ze nog net bij dr telefoon in dr kontzak kan en met het laatste streepje batterij op de tast 911 belt. Dus shot van vastgebonden handen achter de stoel, pan van rechts naar links met op het scherm 911 in beeld en druk op de bel knop.

Of... ipv 911 drukt ze 22666 (Spelt Canon op je telefoon toetsenbord)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Er zijn wel een aantal zaken die parallel kunnen. De eindscene moet misschien wel op een heel andere locatie.

Als de we het script verder hebben uitgewerkt en een duidelijkere inventarisatie van apparatuur en personen hebben kunnen we een draaiboek maken, waarbij we vanzelf zullen zien of het mogelijk is.

Wordt inderdaad wel een druk dagje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
jvdgeest schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:59:
Plekken waar we de film kunnen promoten wanneer deze af is (we hebben nog een Chief Communications Officer nodig ;)), en dan in de forums+nieuws-item waar mogelijk:
citruspers schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:06:
Ik plaats hem wel op Cameralabs.com, heb daar zo'n 5 a 6 duizend posts, staat wat beter dan iemand met een nieuw account denk ik ;)
CITRUSPERS, Y U NO THINK OF REDDIT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:33
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:31:
Wat betreft overgaan naar commandos, je zou kunnen doen dat ze nog net bij dr telefoon in dr kontzak kan en met het laatste streepje batterij op de tast 911 belt. Dus shot van vastgebonden handen achter de stoel, pan van rechts naar links met op het scherm 911 in beeld en druk op de bel knop.

Of... ipv 911 drukt ze 22666 (Spelt Canon op je telefoon toetsenbord)
Denk dat dit wel een goede is. Heb je gelijk een excuus waarom de terrorist de gijzelaar weer buitenwesten slaat (net te laat ontdekt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
jip_86 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:58:
[...]

Denk dat dit wel een goede is. Heb je gelijk een excuus waarom de terrorist de gijzelaar weer buitenwesten slaat (net te laat ontdekt).
Alleen was het idee om de openingsscène uit het perspectief van het slachtoffer te doen. Wat je zou kunnen doen als we graag de telefoon erin willen, is dat je de toetsgeluiden van de telefoon hoort en door het teloefoonspeakertje "911, emergency response. How can we help?" oid hoort (zoiets hoor je ze in films zeggen, helemaal exact weet ik niet) waarna ze knock-out wordt geslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon voor de zekerheid iedereen knock out slaan anders?

ik vond dat idee can 22666 wel erg leuk btw.
BlackLightning schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:09:
[...]

Alleen was het idee om de openingsscène uit het perspectief van het slachtoffer te doen. Wat je zou kunnen doen als we graag de telefoon erin willen, is dat je de toetsgeluiden van de telefoon hoort en door het teloefoonspeakertje "911, emergency response. How can we help?" oid hoort (zoiets hoor je ze in films zeggen, helemaal exact weet ik niet) waarna ze knock-out wordt geslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackLightning schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:09:
[...]

Kan natuurlijk nog steeds, dan geen pan, maar dat ze rechts naar beneden kijkt en dat je net de telefoon ziet. Net ff geprobeerd, als je genoeg mee naar links leunt kan dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:15:
gewoon voor de zekerheid iedereen knock out slaan anders?
:?

Heb ik iets geks getypt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Heb even het idee met die zak over d'r hoofd getest (in een veels te donker kantoor)

Zak over hoofd test (1280x720)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Sorry Gerard, maar ik zie alleen maar zwart, hoor wat geruis, en zie op het einde een hele kleine flits van wat geel licht onderin.

En ja, dat wordt nog even knokken wie hem op Reddit mag plaatsen. Karma-war! :+

[ Voor 24% gewijzigd door citruspers op 23-05-2011 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
citruspers schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:15:
Sorry Gerard, maar ik zie alleen maar zwart, hoor wat geruis, en zie op het einde een hele kleine flits van wat geel licht onderin.

En ja, dat wordt nog even knokken wie hem op Reddit mag plaatsen. Karma-war! :+
Speel hem nog eens dan... je moet m'n PC's kunnen zien.
Ging mij erom dat je een indruk krijgt hoe het idee eruit komt te zien.
Conclusie wat mij betreft: gewoon met een kleine DSLR opnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Vreemd, dat had ik eerst ook citruspers, maar nadat ik de pagina refreshte deed ie het wel en zag ik op het eind duidelijk het t-shirt afdoen en voor een wat langere tijd 2 schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 14:25
Als er analoog apparatuur moet orden geregeld is er een grote kans dat ik een paar oude camera's mee kan krijgen. (TLR, middenformaat, meetzoeker, SLR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 17:02

Phehistyr

De Epische Lurker

Hier precies hetzelfde. Zal wel gedaan zijn om nikonians te pesten. ;)

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Nee, volgens mij is het een Firefox bug.... Die is niet zo heel blij met .MP4 bestanden.
Anyway, nu zou het beter moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Hij doet het nu inderdaad. Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:43
Het kan aan mij liggen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Het script is volgens mij zo goed als klaar als ik het goed gevolgd heb. Is er iemand die de de grote lijnen een beetje regelt en in de gaten houdt? Hoe zit het met de data (blijven de data zoals ze nu zijn) en welke apparatuur is er nodig?

Misschien goed om voor de apparatuur een lijstje te maken zodat we weten wat er is en wat we gaan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
@rusman: het script is aardig rond (zie Google Docs in de openingspost), de deadline stond ook voor vandaag. Op woensdag zullen we naar aanleiding van de aanmeldingen via de meeting manager een datum bepalen waarop het gefilmd gaat worden. Vervolgens gaan we inventariseren wat we nodig hebben, welke mensen kunnen en op welke locatie het gefilmd gaat worden. Voorlopig vandaag nog even het script afronden, daarna komen de volgende punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
rusman schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:38:
Het kan aan mij liggen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Het script is volgens mij zo goed als klaar als ik het goed gevolgd heb. Is er iemand die de de grote lijnen een beetje regelt en in de gaten houdt? Hoe zit het met de data (blijven de data zoals ze nu zijn) en welke apparatuur is er nodig?

Misschien goed om voor de apparatuur een lijstje te maken zodat we weten wat er is en wat we gaan gebruiken?
Tis jammer dat jij de 26ste niet kan, want ik wil jou (en je gear) er graag bijhebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 14:27
Hebben jullie eraan gedacht dat 2 juli de tweakers DUS vliegtuig spotten meet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Zandpad schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:46:
Hebben jullie eraan gedacht dat 2 juli de tweakers DUS vliegtuig spotten meet is?
Wat heb je liever :
1) BBQ meet met een klein beetje gear?
2) Vliegtuigspotten om vervolgens wat vreemde vliegtuignummers te noteren?
3) Ubervette actievideo te maken met mega veel gear, vrouwelijke gijzelaars, heel veel Tweakers en super lekker eten?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:09
GerardHenninger schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:49:
[...]
Wat heb je liever :
1) BBQ meet met een klein beetje gear?
2) Vliegtuigspotten om vervolgens wat vreemde vliegtuignummers te noteren?
3) Ubervette actievideo te maken met mega veel gear, vrouwelijke gijzelaars, heel veel Tweakers en super lekker eten?

;)
Optie 2 graag! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
@jvdgeest: Prima, ik zal het uiteraard in de gaten houden, maar zal mij voor wat betreft het script afzijdig houden aangezien daar al genoeg op gereageerd worden en het ook nog een beetje te volgen moet blijven.

@GerardHenninger: Ik heb mijn beschikbaarheid aangepast. Ik zag dat er ook 2 nieuwe data bij staan. Deze komen mij minder goed uit omdat ik 2 juli naar Sensation ga en 1 juli ga verhuizen en daarom dus een paar drukke weken krijg waarin ik tijd nodig heb om te gaan klussen etc. Dus bij nader inzien toch beschikbaar op de eerste 4 data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
GerardHenninger schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:49:

;)
Ik kies wel hiervoor :+ Maar goed er zijn meer mensen in de wereld. Het leukste is natuurlijk dat we niet allemaal meets over elkaar heen plannen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
rusman schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:51:
@GerardHenninger: Ik heb mijn beschikbaarheid aangepast. Ik zag dat er ook 2 nieuwe data bij staan. Deze komen mij minder goed uit omdat ik 2 juli naar Sensation ga en 1 juli ga verhuizen en daarom dus een paar drukke weken krijg waarin ik tijd nodig heb om te gaan klussen etc. Dus bij nader inzien toch beschikbaar op de eerste 4 data.
Je bent een held. Als alles nou goed verloopt regel ik wel VIP/Backstage voor je bij Sensation ;)
Zandpad schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:51:
Maar goed er zijn meer mensen in de wereld. Het leukste is natuurlijk dat we niet allemaal meets over elkaar heen plannen...
Darwin : Natuurlijke selectie, de zwakte meet valt af ;)

Maar even serieus, nu heeft de 26ste (juni) mijn voorkeur omdat dan de meeste mensen kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
[quote]GerardHenninger schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:56:
[...]

Je bent een held. Als alles nou goed verloopt regel ik wel VIP/Backstage voor je bij Sensation ;)

[...]

Deal ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

En bijna iedereen die op de 25ste niet kan heeft zich al wel opgegeven voor de BBQ in Wageningen. Nu ben ik nog steeds voorstander om die twee te combineren, maar dan moet de locatie voor de opnames natuurlijk wel een beetje in de buurt zijn. Mocht hier genoeg animo voor zijn moet ik dat deze week echt wel weten. Super lekker eten kun je in elk geval ook wel aan mij overlaten. 8)

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Combineren gaat lastig worden, tenzij je de bbq naar de set wilt verhuizen. En zelfs dan gaat het (vermoed ik) behoorlijk laat worden, voordat we aan een bbq toekomen.

Ik vind 26 juni ook goed, het belangrijkste is dat we zo snel mogelijk een datum vast stellen. Aangezien dan de meeste beschikbaarheid is, lijkt het me duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Ik kan ook de 26e. Het is inderdaad belangrijk dat we de datum zo snel mogelijk vast stellen ook voor sponsoring enzovoort.
Ik neem aan dat het script nu ongeveer wel klaar is? Is vanmiddag behoorlijk veel over gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 19:59
Ik wil wel waar nodig is de FX op locatie verzorgen d.m.v eventuele Strobo, Grote Rookmachines, sneeuwmachines, Hazer Etc die ik in overleg met mijn werk kan lenen denk ik O-)
ook stel ik mijn Gear ( 7D, Handje vol lensen, 2 flitskoppen op statief met plu's)

@Gutteguttegut: Kan ik dan eventueel weer mee rijden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
Ik denk dat script inderdaad nagenoeg af is, nog 2 puntjes dan:

- willen we de telefoon in het script gebruiken (zie aantal reacties terug)
- in de eindscène geeft haar vriend haar een kaart en loopt daarna meteen weer weg om zijn camera te pakken. Ik blijf dit een beetje gek vinden. Je zorgt er toch zeker voor dat je ff bij haar blijft en niet wegloopt terwijl ze jouw leuke kaart aan het lezen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
BlackLightning schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:39:
- willen we de telefoon in het script gebruiken (zie aantal reacties terug)
Mwah niet echt... Met de telefoon moet je het verhaal uitgebreider maken en dan wordt het weer te complex.
- in de eindscène geeft haar vriend haar een kaart en loopt daarna meteen weer weg om zijn camera te pakken. Ik blijf dit een beetje gek vinden. Je zorgt er toch zeker voor dat je ff bij haar blijft en niet wegloopt terwijl ze jouw leuke kaart aan het lezen is.
Ze krijgt gewoon een kaart en dan zie je een shot (over haar schouder) met daarop "Happy Birthday". Daarna volgt een shot dat hij
- Een foto van haar wil maken
- Een cadeau geeft: Nikon camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Het lijkt me trouwens ook ontzettend gaaf om een camera kraan te gebruiken. Nu heb ik filmpjes gezien op vimeo dat het niet zo moeilijk is om er ééntje zelf te maken. Wellicht wil ik dat gaan doen. Maar dan moet ik wel even weten of er animo voor is en of er niet al een bestaande oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
BlackLightning schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:39:
In de context van een vriend die in zijn enthousiasme iets vergeet (Oh, wait, one more thing!), waarbij de kijker denkt dat hij een cadeau-tje gaat halen, is dat niet raar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
26 juni komt mij ook het beste uit! Morgen ochtend ga ik langs mijn baas kijken of er wat te regelen valt met sponsoring (zal voor namelijk apperatuur zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

26 juni is top idd!

Krijg er steeds meer zin in luitjes!!! Top plan dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Even nog een suggestie: Ik heb net de film Behind The Enemy Lines Colombia nog een keer gekeken. Je ziet hierin goed dat een SWAT / Navy Seal team uit 4/5/6 mensen bestaat en dat hun vijand uit heel veel meer mensen bestaat. Misschien is dit wel leuk om te doen? Canon uit 6 mensen en Nikon uit 10 ofzo? In ieder geval wat meer mensen zou een beter beeld krijgen van een Swat team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
Het project ligt nu zelfs voor op schema met een script dat af is en een datum die al gekozen is. Dat maak ik eigenlijk nooit mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
We kunnen alvast gaan beginnen met het inventariseren van de gear dat iedereen mee kan nemen :) Zou iedereen de volgende pagina in kunnen vullen (deze link wordt zometeen ook in de OP geplaatst):

https://spreadsheets.goog...2ZfSlVnY19NZVQ2T0dDSkE6MQ

De tekst even goed doorlezen en elk item bij voorkeur op een nieuwe regel plaatsen, maakt het sorteerwerk wat makkelijker :)
Het project ligt nu zelfs voor op schema met een script dat af is en een datum die al gekozen is. Dat maak ik eigenlijk nooit mee :P
Daar mogen heel wat projecten een voorbeeld aan nemen inderdaad. Komt mede dankzij de geniale inzet van iedereen hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Bedacht me net dit nog ff:
Als je een foto maakt neem je het licht op wat op je sensor komt. Lijkt mij wel vet als iemand raak 'schiet' met zn dSLR dat dan het licht het persoon word 'onttrokken'. Alsof een ziel die uit een lichaam rijst, maar dan dat het licht onttrokken word van het slachtoffer naar de het wapen (de camera).

Ik zie een heel vet shot voor me waar je schuin links achter de schutter mee kijkt en als hij schiet, schuift de camera verder naar links in een slowmotion waarin je ook meteen ziet hoe het licht het lichaam verlaat en in de camera trekt.
:P

Het licht onttrekken van een lichaam zou dan in de nabewerking moeten gebeuren, maar ik weet niet hoeveel editor skills daarvoor nodig zijn. (ik zou het graag kunnen, maar dat is helaas nog niet het geval)

Dit idee enerzijds omdat het gewoon in me opkwam, maar ook omdat het net iets anders/orgineler is dan het bekende filmpje van thecamerastore. En het heeft net weet iets meer met fotograferen te maken. Tevens ook 'vriendelijker' dan het doodschieten, het is althans minder bruut.

Wat denken jullie?

Nog wat anders: het lukt me niet om de meetingmanager te editen? Ik kan iig elke opgegeven dag, dus dat is mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
jvdgeest schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:52:
We kunnen alvast gaan beginnen met het inventariseren van de gear dat iedereen mee kan nemen :) Zou iedereen de volgende pagina in kunnen vullen (deze link wordt zometeen ook in de OP geplaatst):

https://spreadsheets.goog...2ZfSlVnY19NZVQ2T0dDSkE6MQ

De tekst even goed doorlezen en elk item bij voorkeur op een nieuwe regel plaatsen, maakt het sorteerwerk wat makkelijker :)

[...]

Daar mogen heel wat projecten een voorbeeld aan nemen inderdaad. Komt mede dankzij de geniale inzet van iedereen hier!
Ingevuld!
Komt er nog een lijstje van alles wat aanwezig is.

De inzet is inderdaad top! Ik heb er zin in! Is er al een hashtag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Nu gaat het even te snel. Is het 100% zeker dat we op de 26ste gaan filmen?

En wat dachten jullie van mijn plan/suggestie? :
Servertje schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:48:
Even nog een suggestie: Ik heb net de film Behind The Enemy Lines Colombia nog een keer gekeken. Je ziet hierin goed dat een SWAT / Navy Seal team uit 4/5/6 mensen bestaat en dat hun vijand uit heel veel meer mensen bestaat. Misschien is dit wel leuk om te doen? Canon uit 6 mensen en Nikon uit 10 ofzo? In ieder geval wat meer mensen zou een beter beeld krijgen van een Swat team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Zandpad schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:58:
[...]

Ingevuld!
Komt er nog een lijstje van alles wat aanwezig is.

De inzet is inderdaad top! Ik heb er zin in! Is er al een hashtag :+
Werktitel : "Battle of the Giants"
Hashtag : BotG (nog niets op gevonden)

Iemand andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Een beetje leger zorgt er juist voor dat het altijd in het voordeel is. Het is geen wedstrijdje dat zo eerlijk mogelijk moet verlopen. ;) Daarom zal je in de praktijk altijd zien dat de aanvallers in de meerderheid zijn (mits het logistiek mogelijk is). Ik gok daarom dat die film niet zo realistisch is en dat klopt ook als ik de commentaren daarop lees.

Ik ben nu bezig met de inventarisatie, is alleen van mij al een beste lijst. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
GerardHenninger schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:02:
[...]

Werktitel : "Battle of the Giants"
Hashtag : BotG (nog niets op gevonden)

Iemand andere suggesties?
#BotG is prima toch? Mooi makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het een goed idee als ik deze kraan probeer te regelen bij cameratools, een gast die daar werkt gaf aan dat ze hem verhuren en wellicht ook lenen in de vorm van sponsoring.. http://www.cameratools.nl...s%20Pan-Tilt%20Basic.html

edit: en als ik dan toch de relatie met cameratools moet gaan onderhouden, kan er een lijstje komen met gear die nog ontbreekt die ik bij hun ook kan regelen?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Phehistyr schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:04:
Een beetje leger zorgt er juist voor dat het altijd in het voordeel is. Het is geen wedstrijdje dat zo eerlijk mogelijk moet verlopen. ;) Daarom zal je in de praktijk altijd zien dat de aanvallers in de meerderheid zijn (mits het logistiek mogelijk is). Ik gok daarom dat die film niet zo realistisch is en dat klopt ook als ik de commentaren daarop lees.

Ik ben nu bezig met de inventarisatie, is alleen van mij al een beste lijst. 8)7
Dan heb je niet echt goed opgelet. Die film is wel realistisch. De Navy Seals werken Altijd in kleine teams. Je zal ze nooit zien met een man of 100. En dat is hetzelfde principe bij een SWAT eenheid. Altijd met een klein team.
Dus zonder bot te doen: Waar heb je dit gelezen/ gehoord?

En wie kan bevestigen dat we het op de 26ste doen? Dan ga ik even wat proberen te regelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Servertje op 23-05-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Servertje schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:23:
[...]

Dan heb je niet echt goed opgelet. Die film is wel realistisch. De Navy Seals werken Altijd in kleine teams. Je zal ze nooit zien met een man of 100. En dat is hetzelfde principe bij een SWAT eenheid. Altijd met een klein team.
Volgens mij heeft hij het over de tegenstanders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
[...]

SWAT/SEAL teams werken inderdaad meestal in groepjes van ongeveer 6 tot 8 man. Je zou iets kunnen doen met bijv. een geallieerd team (canon) en een soort terroristen groep (nikon) waarbij het nikon team groter is, maar ook minder 'goed'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Ja inderdaad, precies wat ik bedoel! Rusman en Walletje-w begrijpen mij ;)

Het lijkt mij inderdaad leuk om een groter Nikon team te hebben dan Canon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 19:59
Ik bedacht mij net bij het invullen van de inventarislijst dat ik ook een WFT-E5 onder mijn 7D heb zitten.
waarbij we ook mischien leuk aan Wireless Thetheringshooting kunnen doen ( BV een foto om een hoekje maken en gelijk weer geven op een laptop die een ander SWAT member heeft om zo de vijand te analiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:15:
is het een goed idee als ik deze kraan probeer te regelen bij cameratools, een gast die daar werkt gaf aan dat ze hem verhuren en wellicht ook lenen in de vorm van sponsoring.. http://www.cameratools.nl...s%20Pan-Tilt%20Basic.html

edit: en als ik dan toch de relatie met cameratools moet gaan onderhouden, kan er een lijstje komen met gear die nog ontbreekt die ik bij hun ook kan regelen?
Nogmaals, ik zou nog even niets proberen te regelen. Eerst moet alles rond zijn
- Script helemaal af
- Locatie bekend
- Datum en tijd bekend
- Wie is er aanwezig?
- Wie doet wat?
etc etc.

Daarna zou je eventueel met al die gegevens naar een sponsor kunnen gaan.

Maar wat nou als jij zo'n jib huurt en CameraTools zegt : "Prima die mag je lenen van ons, maar dan willen we wel exclusiviteit en onze naam aan het einde van de film.".
Jij regelt dat, want je wil die jib graag, maar dan laat Konijnenberg ons ineens weten dat ze 5000 euro in het project willen stoppen, maar dan willen ze wel exclusiviteit. Dat kunnen we ze dan niet meer bieden.

Daarom, eerst alles compleet maken.. Dan alle fotoboeren/leveranciers/sponsoren langs. De hoogste bieder mag meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ervaring met sponsors zoeken dus ik snap dat ik geen exclusiefrecht weg kan geven. Bovendien is dit een groepsproject en ben ik niet in de positie om dat weg te geven.
Ik bedoelde echter met mijn post niet of ik dat morgen mocht gaan doen, ik zit alleen alvast te inventariseren wat verwachten we nu eigenlijk van een sponsor. Zijn er hele specifieke wensen?
GerardHenninger schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:29:
[...]

Nogmaals, ik zou nog even niets proberen te regelen. Eerst moet alles rond zijn
- Script helemaal af
- Locatie bekend
- Datum en tijd bekend
- Wie is er aanwezig?
- Wie doet wat?
etc etc.

Daarna zou je eventueel met al die gegevens naar een sponsor kunnen gaan.

Maar wat nou als jij zo'n jib huurt en CameraTools zegt : "Prima die mag je lenen van ons, maar dan willen we wel exclusiviteit en onze naam aan het einde van de film.".
Jij regelt dat, want je wil die jib graag, maar dan laat Konijnenberg ons ineens weten dat ze 5000 euro in het project willen stoppen, maar dan willen ze wel exclusiviteit. Dat kunnen we ze dan niet meer bieden.

Daarom, eerst alles compleet maken.. Dan alle fotoboeren/leveranciers/sponsoren langs. De hoogste bieder mag meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:32:
Ik heb ervaring met sponsors zoeken dus ik snap dat ik geen exclusiefrecht weg kan geven. Bovendien is dit een groepsproject en ben ik niet in de positie om dat weg te geven.
Ik bedoelde echter met mijn post niet of ik dat morgen mocht gaan doen, ik zit alleen alvast te inventariseren wat verwachten we nu eigenlijk van een sponsor. Zijn er hele specifieke wensen?
Ik was echt even bang dat je morgen al zou bellen. Mij jij regelt dus de communicatie met de sponsors :)
In principe hebben we niet zoveel nodig... een jib + dolly + glidetrack/slider zou heel leuk zijn.

Even wat anders... Als iedereen nou 5 euro bijdraagt dan kunnen we allemaal eten en drinken.
Maar nog leuker, dan kunnen we leuke spullen huren

Cameragrip

Site ziet er niet uit, tis een oude vent, maar hij is echt cheap (en heeft goede review op internet)

[ Voor 52% gewijzigd door GerardHenninger op 23-05-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
GerardHenninger schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:45:
[...]

Ik was echt even bang dat je morgen al zou bellen. Mij jij regelt dus de communicatie met de sponsors :)
In principe hebben we niet zoveel nodig... een jib + dolly + glidetrack/slider zou heel leuk zijn.

Even wat anders... Als iedereen nou 5 euro bijdraagt dan kunnen we allemaal eten en drinken.
Maar nog leuker, dan kunnen we leuke spullen huren

Cameragrip

Site ziet er niet uit, tis een oude vent, maar hij is echt cheap (en heeft goede review op internet)
Misschien wil hij ons sponsoren in ruil voor een mooie site :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:47
Eventueel ben ik ook beschikbaar om het één en ander op te nemen met m'n 7D :) . Of natuurlijk backstage nog iemand mocht dat nodig zijn :) .

[ Voor 27% gewijzigd door TheJVH op 23-05-2011 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

26 juni is top, 2/3 juli is Luminosity :P

Gearlijstje ook ingevuld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Voor iedereen, roep even of je Canon terrorist bent of in het vieze Nikon kamp zit. Gear maakt niet uit, zolang je maar actievolle bekken kan trekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Ik heb even een opzet gemaakt voor een document wat we kunnen leveren aan eventuele geïnteresseerde sponsoren. Zie Google Docs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
GerardHenninger schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:13:
Voor iedereen, roep even of je Canon terrorist bent of in het vieze Nikon kamp zit. Gear maakt niet uit, zolang je maar actievolle bekken kan trekken ;)
Weiman schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:48:
Nikon terrorist hier overigens :)
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canon terrorist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
Ik kan dus morgen misschien apparatuur bij de fotozaak regelen waar ik werk, maar is het mogelijk dat er wel een naamsvermelding plaats vind in de aftiteling oid. Zal dus waarschijnlijk meerdere analoge camera's zijn. Canon commando hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Ik ben wel een vieze nikon backstage photographer.

Even de nerd uithangen hoor:
[...]
Allereerst: logica. Met een inval in een gebouw met veel meer tegenstanders ben je altijd zwaar in het nadeel, hoe goed getraind je ook bent. Het verrassingseffect en je training zullen zeker wel helpen, maar je kunt al die tegenstanders simpelweg niet controleren en de kans dat iets misgaat is te groot. De SEALs opereren inderdaad wel in kleinere eenheden dan conventionele troepen, maar die zijn toch nog best groot. Wikipedia: United States Navy SEALs

Bij de aanval op Bin Laden waren de SEALs overigens ruim in de meerderheid: Wikipedia: Death of Osama bin Laden

SWAT eenheden zijn inderdaad echt klein, maar dat komt vooral omdat hun toepassing heel anders is. Een enkele eenheid zal ook nooit tegen een grote groep worden ingezet.
[/nerd]

Maar dit alles boeit toch eigenlijk helemaal niets? Het is niet alsof het heel verhaal zo realistisch is. Het lijkt mij logischer dat we iedereen die een commando/terrorist wil spelen een rolletje geven (within reason natuurlijk) en dan wel zien hoe de getallen uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Commando neem ik aan, of overweeg je een overstap van merk? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Ach over dit kan je nog een poosje door discussiëren maar dat is in relevant aan ons filmpje. ;)

Is het misschien verstandig om een lijstje op te stellen met wie welke winkel benadert? Voordat 1 winkel 10x z'n brief krijgt :P Ik wil wel KE benaderen omdat ik de filiaal manager van Rotterdam wel aardig ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaVsquared
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-05 23:42
Ik zit in kamp Canon. Zie het liefst een backstage rolletje voor mijzelf, waar ik maar nodig ben eventueel. Anders misschien een klein stukje voor lens. Hoewel het weekend van 25/26 wel lastig is, maandag en dinsdag examens...

Gratis Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:42
Ik denk dat het verstandig is dat 1 iemand de contacten met de diverse winkeliers legt, dit om het overzicht te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:33
Ik moest trouwens nog even denken aan de film Swat firefight 2011. Daar zitten wellicht nog wel wat ideeën in die vertaalt kunnen worden naar het huidige script.

Je ziet oa
Voorbereiding
- handschoenen aan
- wapens dichtklappen (lens op mount draaien?)
- briefing (team op een rij)

Actie
- shots van swat die het huis naderen
- shots van swat in het gebouw (trappenhuis)
- sniper die zich installeert incl view door de scope met kijkje in het huis met terroristen
- lomp schietwerk
- shot van badguy/eindbaas (heel onduidelijk, sigarenrook)
- shots van terroristen in gebouw

Misschien is het wat, misschien niet: YouTube: ‪S.W.A.T. Firefight 2011 Trailer‬‏

Iets meer beelden: YouTube: ‪S.W.A.T. Firefight \[2011] - Best Movie Scenes | HD‬‏ met oa geekachtige tablet + camera waar mee in huis gekeken kan worden :P

26e kan ik er helaas niet bij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Naar aanleiding van de inschrijvingen hebben we besloten om de opnames op 26 juni te gaan doen. Schrijf het maar op in je agenda's mensen! :) De datum is ook aan de OP toegevoegd (onder het kopje 'Nieuws').

Voor de mensen die er op 26 juni niet bij kunnen zijn: ontzettend jammer! Wel heel erg bedankt voor je inschrijving. Mocht je willen, dan is je hulp alsnog van grote waarde voor de taken die voor of na de filmdag gedaan worden :)

[ Voor 36% gewijzigd door Nordlys op 23-05-2011 23:04 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 35 Laatste

Let op:
Behind the scenes is online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!

Double Exposure staat online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!