Released: Tweakers Videoproject Double Exposure en BTS video Overzicht Laatste deel

Pagina: 1 ... 5 ... 35 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
Ik wil wel als Canon Commando optreden indien nodig (al pas ik qua uiterlijk beter tussen de terroristjes :P). Kan ook wel wat betekenen wbt backstage fotografie.

[ Voor 7% gewijzigd door Sjekster op 23-05-2011 23:03 ]

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 19:59
ik wil ook wel canon commando zijn als er niks nodig is op On-location FX ( zie aantal posts hierboven )
En de datum staat in de agenda !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:00
Servertje schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:49:
Is het misschien verstandig om een lijstje op te stellen met wie welke winkel benadert? Voordat 1 winkel 10x z'n brief krijgt :P Ik wil wel KE benaderen omdat ik de filiaal manager van Rotterdam wel aardig ken.
Wie is volgens jou de filiaal manager dan?
En nee, nog niet doen... Nogmaals, eerst moeten we ALLES rondhebben.
Gh0stw4lk3r schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:53:
Ik denk dat het verstandig is dat 1 iemand de contacten met de diverse winkeliers legt, dit om het overzicht te houden.
Precies! Commercieel type :) Salaris GoT-conform.

En een toepasselijk artikel voor ons, vers van de virtuele pers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 23:53

the mod man

iets van beeldmaker

GhAllah ulo ak 47 'bar met bier, ik mij melden als zijnde terrorist geboren om den canonians een lens uit te draaien. (oid O-) )

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mole
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik zou een kameraad van me kunnen vragen, of we kleding kunnen lenen.
Hij spaart namelijk allerlei leger outfits, waaronder hele oude, maar ook recente outfits van het nederlandse leger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvdgeest schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:49:
[...]

Commando neem ik aan, of overweeg je een overstap van merk? :9
Canon Commando! :p

Is er trouwens nog een jobje qua filmen/geluid/monteren vrij?
Ik heb nog een DIY shoulder rig, kan mss nog als bazooka gebruikt worden.

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
The Mole schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:10:
Ik zou een kameraad van me kunnen vragen, of we kleding kunnen lenen.
Hij spaart namelijk allerlei leger outfits, waaronder hele oude, maar ook recente outfits van het nederlandse leger :)
Doen! :)
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:24:
Is er trouwens nog een jobje qua filmen/geluid/monteren vrij?
Ik heb nog een DIY shoulder rig, kan mss nog als bazooka gebruikt worden.
Waarschijnlijk gaan we het chronologisch opnemen. Zou leuk zijn als jij iedere keer met de beelden alvast een edit kan maken, dan weten we meteen wat we missen en of we shots opnieuw moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Fl4pp13 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:41:
[...]

Goed, even iets serieuzer: ik durf nog wel voor de camera te verschijnen als Nikon terrorist. Of het dan theedoeknikonian of Gadgetnerd is maakt me niet zo heel veel uit.
Nogmaals, Nikonterrorist voor op het lijstje. :Y Zou één van de mensen me er even op willen zetten? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Fl4pp13 op 23-05-2011 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:09
Oeh ik kreeg ineens een ideetje met mijn Joby. Leuk ik heb er echt al zin in om van alles te doen/bedenken.

[Vimeo: http://vimeo.com/24137402]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
walletje-w schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:27:
Oeh ik kreeg ineens een ideetje met mijn Joby. Leuk ik heb er echt al zin in om van alles te doen/bedenken.

[video]
Hahaha held! Remote spy cam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:43
GerardHenninger schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:26:
[...]

Doen! :)

[...]

Waarschijnlijk gaan we het chronologisch opnemen. Zou leuk zijn als jij iedere keer met de beelden alvast een edit kan maken, dan weten we meteen wat we missen en of we shots opnieuw moeten doen.
Mijn camera slikt SD kaartjes dus die beelden kan je er vrij snel afhalen. Ik zet de beelden meteen via Final Cut Pro om naar ProRes 422 aangezien dit beter werkbaar is dan de MTS bestanden die hij er van bakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
walletje-w, awesome! :D

Goede initiatieven hier, ook van die kleding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
rusman schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:28:
[...]

Mijn camera slikt SD kaartjes dus die beelden kan je er vrij snel afhalen. Ik zet de beelden meteen via Final Cut Pro om naar ProRes 422 aangezien dit beter werkbaar is dan de MTS bestanden die hij er van bakt.
Ik kan jouw beelden direct editen op m'n laptop (Premiere Pro 5.5) zonder te transcoden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

Maakt 5.5 er dan wel iets fatsoenlijks van? Met 5 is het gewoon tergend slechte kwaliteit, niet te doen met color correction.

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
G-Tus schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:33:
Maakt 5.5 er dan wel iets fatsoenlijks van? Met 5 is het gewoon tergend slechte kwaliteit, niet te doen met color correction.
Niet echt op gelet. Ik had laatst wat van die beelden (cam op jib) die ik door een DSLR-videoclip moest verwerken. Ging allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
@GerardHenninger: Transcoden naar Prores is de meest ideale optie, snelheid op mijn iMac is ongeveer 1:1 maar als CS5.5 er ook goed mee overweg kan lijkt me dat ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Ik kan de 26ste niet -O- Zet Fl4pp13 maar op mijn plaats, dan geef ik hem wel wat gear mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

GerardHenninger schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:37:
[...]

Niet echt op gelet. Ik had laatst wat van die beelden (cam op jib) die ik door een DSLR-videoclip moest verwerken. Ging allemaal prima.
DSLR h264 is het probleem ook niet, het is AVCHD decoden dat problemen geeft.

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
G-Tus schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:39:
[...]

DSLR h264 is het probleem ook niet, het is AVCHD decoden dat problemen geeft.
Ik heb op mijn MBP ook wel Final Cut pro geïnstalleerd. Daarop zou het ter plaatse gedecodeerd kunnen worden waarna het zo naar een andere laptop/computer verplaatst kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
rusman schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:44:
[...]

Ik heb op mijn MBP ook wel Final Cut pro geïnstalleerd. Daarop zou het ter plaatse gedecodeerd kunnen worden waarna het zo naar een andere laptop/computer verplaatst kan worden.
Oeh, met allemaal MBP's in een QMaster Cluster materiaal omzetten naar Prores :) [/nerdtalk]

Zou wel handig zijn als we binnen 30 minuten na het schieten van een shot kunnen zien of het is wat we allemaal dachten/verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Ik heb een i7 M620 (2.67 Ghz), 8 GB, 1440x900 resolutie + 9-cells accu notebook beschikbaar met Adobe Premiere Pro 5.5 voor die dag, mocht het nodig zijn. Maar na een paar uurtjes zou een stopcontact wel fijn zijn denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
GerardHenninger schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:49:
[...]

Oeh, met allemaal MBP's in een QMaster Cluster materiaal omzetten naar Prores :) [/nerdtalk]

Zou wel handig zijn als we binnen 30 minuten na het schieten van een shot kunnen zien of het is wat we allemaal dachten/verwachten
Haha klinkt heel snel. Geen idee hoe dat werkt, maar ik kan hem wel meenemen als backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
En omdat we nou toch bezig zijn, gelijk even wat verder uitgetest qua standpunten, beweging van de poten. [Vimeo: http://vimeo.com/24139735] (Irritant trouwens dat als je de video geupload hebt hij iedere keer verwerkt moet worden wat minimaal een half uur duurt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

26 juni staat in de agenda. Ik ga mijn gear niet op de lijst zetten, heb alles zelf nodig voor de backstage videos. Heerlijk hoe dit in één dag zo'n ontzettende vogelvlucht aan het maken is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:56
Weiman schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:12:
Ik wil eigenlijk toch een beetje hameren op een storyboard. Niet dat ik het zelf kan, maar daarmee maak je het idee/script al gelijk visueel en kun je al wat uitwerking doen met betrekking tot camerahoeken e.d.
Het verhaal ligt zo goed als vast, dus het lijkt me handig om aandacht te geven aan bovenstaande. :)

Ik ben zelf een ramp in tekenen, dus ik kan hier niet meer doen dan tips geven. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubencs
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 15:37
Heb mij zelf aangemeld in de meeting manager, en de gearlijst ingevuld voor het canon kamp.

Had nog wel twee dingen voor de film maar ben denk ik te laat.

Eind scene actie, ala ncis seizoen 7 aflevering 1, eind scene gijzeling. zit op 1.38 tot 1.45 youtube
Eind scene met de droom, vriend komt binnen met drank in een Canon lens beker.

[ Voor 70% gewijzigd door Rubencs op 24-05-2011 08:54 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Je staat op het lijstje (net zoals alle andere Canon commando's en Nikon terroristen als het goed is). Zou je je ook nog willen aanmelden bij de meetingmanager? Is puur voor het overzicht van hoeveel er komen op de 26e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07
Ik ga me opgeven met mijn bazooka
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4018/4275934226_e2b05e0834.jpg

En deze badboy wil echt heel graag stuk gaan die dag >:)
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gazelle.com/gz_attachments/product_image/106/381/sigma28-80mm.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Makkelijk op 24-05-2011 08:49 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
Wil me ook aanmelden, alles is verder al ingevuld, wat ik doe maakt niet zo uit ..... >:)
Ben Canonian

onzedelijke voorstellen worden niet geaccepteerd :p

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loser180 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:55:
Wil me ook aanmelden, alles is verder al ingevuld, wat ik doe maakt niet zo uit ..... >:)
Ben Canonian

onzedelijke voorstellen worden niet geaccepteerd :p
Ik voel een volgende film, Star Wars met Obi Ben Canonian en Darth Nikon...

Ik denk trouwens nog steeds dat als we de overgang van gijzelaar naar commandos niet op orde krijgen het telefoon idee helemaal niet zo gek is. Het duurt maar 15 seconden en is lang niet zo ingrijpend voor het verhaal.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:00:
[...]

Ik voel een volgende film, Star Wars met Obi Ben Canonian en Darth Nikon...

Ik denk trouwens nog steeds dat als we de overgang van gijzelaar naar commandos niet op orde krijgen het telefoon idee helemaal niet zo gek is. Het duurt maar 15 seconden en is lang niet zo ingrijpend voor het verhaal.
lol B-)

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, Ja dat is goed, maar ik heb wel geen laptop. Dus dat is wel een struikelblok. Een laptop batterij gaat meestal ook maar iets van een 3 uur mee, en als we met video zitten te werken gaat die ook snel leeg zijn.
Gaan we stroom voorzien op de shooting locatie?

Zijn er trouwens goede tekenaars die meedoen? Dan kunnen we een storyboard/draaiboek maken. Altijd handig op de shooting day zelf. Ik wil dit ook zelf wel doen, maar ben dan ook niet echt zo een sterke tekenaar :)

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:44
GerardHenninger schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:49:
[...]

hehe dat word wel erg tricky met stroom/gbit switch enz enz

maar idee is wel leuk/geaky/nerd :+

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 14:27
Rubencs schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:38:
Had nog wel twee dingen voor de film maar ben denk ik te laat.

Eind scene actie, ala ncis seizoen 7 aflevering 1, eind scene gijzeling. zit op 1.38 tot 1.45 youtube
Eind scene met de droom, vriend komt binnen met drank in een Canon lens beker.
Die scene was echt :9~ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

GerardHenninger schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:13:
Voor iedereen, roep even of je Canon terrorist bent of in het vieze Nikon kamp zit. Gear maakt niet uit, zolang je maar actievolle bekken kan trekken ;)
Canonian hier dus :9

Maar (als het nog nodig is) help ik liefst als microfoonslepert / assistent / backstage fotograaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
canon!!!!

edit :

ik heb nog wel een pelican koffer die we als bomkoffer/voorraad kunnen gebruiken ?

[ Voor 84% gewijzigd door AjDuLion op 24-05-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Het duurde even, maar eindelijk hebben we wat Canon Commando's.
Maar eigenlijk hebben we meer Nikon Terroristen nodig, anders hebben de CC's niets om af te knallen :)

Als we nou alle CC's iPhone's geven en de NT's Android telefoons dan wordt het helemaal een leuke battle. En als we dan toch bezig zijn: NT's werken op Windows laptops, CC's met Macbook Pro's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Niet online

Radiant

Dan sleep ik m'n oude Powerbook G4 DVI ook wel mee, ding is toch al behoorlijk stuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

Moet nog even kijken of ik kan die datum.
Wel een ideetje, Flipside 400 op m'n rug, heupband om met pouch ed, als in full battle gear en dan m'n kleine manfrotto statief ondersteboven aan de zijkant met 1 pootje uitgeschoven. Door die dunne pootjes lijkt het dan ent een antenne van zo'n radio operator... :p

OC-E3 kabel eraan met een camera als telefoon/radio ding om in te spreken :p

[ Voor 11% gewijzigd door sapphire op 24-05-2011 10:14 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Even in de herhaling: heeft iemand nog een geniaal idee voor een locatie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel aardig voor stukje beeldvorming, dat ouderwetse geluid van een opladende flitser, die oplopende piep, is natuurlijk mooi te gebruiken voor het "armen" van een flashbang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Als locatie wil ik deze ook voorstellen. Beringen mijn, in Belgie.

http://www.flickr.com/sea...ll&q=beringen+mine&m=text

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow ziet er heel vet uit, hoe openbaar is dat? Kan daar (verantwoord) 30 man neerstrijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Oeh dat ziet er inderdaad vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 19:41
Er zijn nu echt te veel commando 's :P (of te weinig terroristen)
GerardHenninger schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:48:
Maar eigenlijk hebben we meer Nikon Terroristen nodig, anders hebben de CC's niets om af te knallen :)

Als we nou alle CC's iPhone's geven en de NT's Android telefoons dan wordt het helemaal een leuke battle. En als we dan toch bezig zijn: NT's werken op Windows laptops, CC's met Macbook Pro's ;)
Wordt dat niet te veel van het goede? Bovendien is het beetje gek als de commando's allemaal druk met hun iPhone aan het spelen zijn. Volgens mij gaat SWAT-team + iPhone niet echt samen.

Ik twijfel nog of ik mee wil doen op 26 juni. Het is natuurlijk een enorm gaaf project, maar ik heb 0,0% acteertalent dus ik zie mezelf nog niet als terrorist (vooral niet omdat ik met Canon schiet :9 ) of zijn er nog andere dingen die ik zou kunnen doen? Gewoon beetje helpen is al snel prima denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
BlackLightning schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:49:

dus ik zie mezelf nog niet als terrorist (vooral niet omdat ik met Canon schiet :9 ) of zijn er nog andere dingen die ik zou kunnen doen? Gewoon beetje helpen is al snel prima denk ik :)
Een undercover Commando met Nikon stickertjes over je Canon logo's geplakt? :P

Erg vet project mensen, ik hou het in de gaten!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik ben daar vorig weekend nog foto's gaan trekken. Ik was het toen bij de eigenaar gaan vragen, en ik mocht foto's trekken zolang ik maar buiten de afgebakende gebieden bleef.

Als iedereen dit een goede locatie vind, wil ik wel met de eigenaar gaan praten. Of we dit filmpje hier mogen opnemen, en we voor onze eigen veiligheid instaan en niets vernielen. Misschien dat even op papier zetten, en hem dat getekend overhandigen. Dan denk ik wel dat we daar mogen filmen.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:38:
Wow ziet er heel vet uit, hoe openbaar is dat? Kan daar (verantwoord) 30 man neerstrijken?
Verantwoord kan ook zo :

http://www.unit13.eu/airsoft.php
http://www.airsofteveneme...m/viewtopic.php?f=9&t=382
http://www.airsoftadventu...t-knox-koningshooikt.html
http://www.airsoftevents.nl/?artid=6

En zoals ik al eerder zei : Op deze manier kan je ook makkelijk het eten + drinken gedeelte regelen :)

Ik wil trouwens wel als Canonian een Terrorist spelen als iemand mij een Nikon wil lenen :P Kan ik leuk de komende tijd een baardje laten groeien >:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

Alleen staat in de TS dat het "midden des lands" word aangehouden. Ik denk dat veel mensen daar van uit gaan, dan is België wel een eind uit de route.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Meeste van die locaties zijn vlak onder Breda dus dat leek mij niet zo'n ramp... of toch wel ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Afgeknalde terroristen zijn natuurlijk te hergebruiken door ze een andere theedoek op te laten doen ;)

Verder, 30 man ingeschreven nice! Ik vermoed dat we wel op een aantal afzeggingen kunnen rekenen, maar zelfs dan zitten we nog goed.

Beringen ziet er wel oké uit, maar ik vraag me af, zijn er ook een beetje binnenruimtes waar we kunnen schieten?

Verder zou een goede locatie centraal in Nederland natuurlijk perfect zijn, maar als we die niet kunnen vinden, en in België wel, dan wil ik daar best heen rijden. Beetje carpoolen kan altijd geregeld worden natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
BlackLightning schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:49:
Wordt dat niet te veel van het goede? Bovendien is het beetje gek als de commando's allemaal druk met hun iPhone aan het spelen zijn. Volgens mij gaat SWAT-team + iPhone niet echt samen.
Ik was niet helemaal serieus :)
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:54:
Als iedereen dit een goede locatie vind, wil ik wel met de eigenaar gaan praten. Of we dit filmpje hier mogen opnemen, en we voor onze eigen veiligheid instaan en niets vernielen. Misschien dat even op papier zetten, en hem dat getekend overhandigen. Dan denk ik wel dat we daar mogen filmen.
Ik ben helemaal voor!
Zitten hele mooie locaties tussen. Ben alleen bang dat het veel geld gaat kosten. We zijn maar arme Tweakers.. (met 10k aan cameragear en 5k aan computerspul).
sapphire schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:00:
Alleen staat in de TS dat het "midden des lands" word aangehouden. Ik denk dat veel mensen daar van uit gaan, dan is België wel een eind uit de route.
Belangrijk voor ieder goed product: location, location, location, location! ;)

Ik vind het niet zo erg om naar België te rijden. Op een of andere manier rij ik liever naar België dan naar Groningen :)
Muthas schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:04:
Beringen ziet er wel oké uit, maar ik vraag me af, zijn er ook een beetje binnenruimtes waar we kunnen schieten?

Verder zou een goede locatie centraal in Nederland natuurlijk perfect zijn, maar als we die niet kunnen vinden, en in België wel, dan wil ik daar best heen rijden. Beetje carpoolen kan altijd geregeld worden natuurlijk :)
Eens! Maar we moeten inderdaad wel iets van een binnenlocatie hebben, het liefst met veel (zon)licht. Het liefst ook nog een grote hal; een kleine kamer is wat lastig voor vuurgevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mole
GerardHenninger schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:48:

Als ik vervoer heb, dan wil ik door voor Nikon mercenarie :)
En ik heb nog een Android ook :P

[ Voor 3% gewijzigd door The Mole op 24-05-2011 11:15 . Reden: Regel toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
In 1 nacht hebben we er weer 55 post bij! :Y

Ik wacht zeker nog met het bericht naar KE, ik wacht totdat iemand zegt. Alles is klaar er mogen brieven er uit gestuurd worden (of zo iets dergelijks)
[...]

Afgeknalde terroristen zijn natuurlijk te hergebruiken door ze een andere theedoek op te laten doen ;)

Verder, 30 man ingeschreven nice! Ik vermoed dat we wel op een aantal afzeggingen kunnen rekenen, maar zelfs dan zitten we nog goed.

Dat is wel een slimme ja, afgeknalde terroristen een masker ofzo opdoen! :)

Owja, ik heb ook een MBP en ga daar binnenkort Final Cut Pro opzetten :)

[ Voor 3% gewijzigd door Servertje op 24-05-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Ik vind het niet zo erg om naar België te rijden. Op een of andere manier rij ik liever naar België dan naar Groningen
Ik vind het ook niet heel erg, maar we moeten er rekening mee houden dat een aantal mensen uit het noorden van het land komen. Van Groningen naar Beringen is 330 kilometer, dat is behoorlijk veel omdat op en neer te doen op één dag. Maar een goede locatie is wel belangrijk natuurlijk en dat is misschien lastig te vinden in midden Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
jvdgeest schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:15:
Ik vind het ook niet heel erg, maar we moeten er rekening mee houden dat een aantal mensen uit het noorden van het land komen. Van Groningen naar Beringen is 330 kilometer, dat is behoorlijk veel omdat op en neer te doen op één dag. Maar een goede locatie is wel belangrijk natuurlijk en dat is misschien lastig te vinden in midden Nederland.
Zucht, altijd weer die Groningers; actieve/behulpzame Groningers krijgen van mij een hotelkamer in het zuiden als het nodig is :) En ja ik ben serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Haha, Gerard, wat een hart voor de zaak O+

Tja, als we centraal niks kunnen vinden, wordt het al snel België als ik het zo zie. Maar goed, het topic loopt snel en er komen hier heel wat mensen langs, dus wie weet krijgen we een leuke tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Niet online

Radiant

Wow, dat is een vette lokatie :o Al schieten we daar niet moet ik daar sowieso eens foto's gaan maken.
Ik heb ook geen problemen met naar België rijden met eventueel wat medetweakers (omgeving Den Haag)..

Ik moet daar morgen in de buurt zijn overigens (circuit Zolder), dus als ik even rond moet kijken of iets, shoot (moet wel 's avonds kunnen, ben de hele dag bezig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
GerardHenninger schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:17:
[...]

Zucht, altijd weer die Groningers; actieve/behulpzame Groningers krijgen van mij een hotelkamer in het zuiden als het nodig is :) En ja ik ben serieus.
Ik denk dat dit wel goed moet gaan komen. Lijkt me goed om eens een lijstje samen te stellen waarin alle deelnemers contact gegevens en woon/vertrekplaats aangeven zodat carpoolen etc geregeld kunnen worden. Voor mij belangrijk dat ik sowieso zekerheid hiervoor heb.

En ja, ik woon ook in het noorden (60 km ten zuiden van Groningen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
We moeten tot zekere hoogte de locatie ook zeker niet te veel laten afhangen van hoe ver het rijden is voor iedereen, daar vinden we ongetwijfeld wel oplossingen voor :) Misschien dat we kunnen overnachten bij andere Tweakers, of iets in die trend.

Wellicht een idee om wat topics over Urbex locaties af te spitten op dit forum, denk hier aan:
Urban locaties waar legaal gefotografeerd kan worden
Urbexen: Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Ik ga met de bus van m'n vader denk ik en dan kunnen er nog 2 mensen meerijden. achterin is genoeg ruimte voor allemaal spul en ik vind het ook best om gewoon ergens een tentje op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
walletje-w schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:27:
... en ik vind het ook best om gewoon ergens een tentje op te zetten.
Goed idee, dat kan ook. Kunnen we de Ardennen-meet-a-like nog eens overdoen. Mochten we niks beters dan die locatie in België vinden dan moeten we gewoon daar voor gaan. Maar we hebben nog de tijd er voor om te beslissen, no hurries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Ik heb even gekeken naar die twee topics en daar komen ze met het plaatsje Doel Wikipedia: Doel (plaats) Er schijnen veel lege huizen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Doel is tegenwoordig overspoeld met toeristen en fotograafjes, zeker op een zondag in de zomer. Nu zullen 30 tweakers met een ton aan apparatuur wellicht wel wat indruk maken zodat ze wat meer op afstand blijven, maar het lijkt mij niet de meest ideale locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Oke, dat wist ik niet :) Ik ga even verder zoeken. Ben namelijk ziek dus tijd zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
Servertje schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:34:
Oke, dat wist ik niet :) Ik ga even verder zoeken. Ben namelijk ziek dus tijd zat.
Ik weet niet of je ze al gezien hebt maar dit zijn ook 2 website's met veel locaties:

http://www.forgotten-secrets.nl/urbex.htm
http://www.urbex.nl/portal.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Ah dankje voor die site's ik heb nu dit gevonden:
Wikipedia: Fort 7
http://www.forgotten-secrets.nl/foto_fort7.htm
Schijnt erg mooi te zijn ook omdat er geen vernielingen/graffiti zijn. Wel zie ik op foto's dat het er vrij donker is. Dus misschien een kleine obstakel?

Ook dit fort is er mooi. Wel kijken of we de beheerder een mailtje kunnen sturen omdat de mensen van die site eerst weg gestuurd werden.
http://www.forgotten-secrets.nl/foto_chartreuse.htm

[ Voor 23% gewijzigd door Servertje op 24-05-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:27

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik heb dit topic uiteraard wel in de gaten gehouden, maar vooralsnog had ik niet gereageerd.
Allereerst, super cool dat dit opgezet wordt en dat er zoveel enthousiasme is.

Het is duidelijk dat er echt maar 1 dag is om te filmen en dat je dan ook al het materiaal moet hebben. Ik zou dan zeker een HQ opzetten waar alle film materiaal meteen heen gaat zodra er een stuk klaar is. Zij kunnen dat inladen en losjes in fragmenten knippen. Op die manier kan je zien of je storyline zich begrijpelijk ontvouwt voor de kijker. En wat je nog mist. Er is geen do-over voor een dag erna, dus je moet ter plekke keuzes maken wat je nodig hebt aan materiaal.

Een paar goede macbooks ter plekke en twee mensen die dedicated het verhaallijn in de gaten houden icm ingeleverd materiaal, is denk ik cruciaal. Voor stroom zou je prima 2 tronix accu dingen kunnen pakken (zit 2400ws in, genoeg voor zeker 2x opladen van een macbook denk ik, dus totale werktijd is dan x3 voor een laptop). Ik heb wel zo'n accu en GH vast ook wel. Anderen misschien ook wel. Ik zou zeker niet besparen op daar ter plekke je materiaal kunnen bekijken en inschatten. Een dieselgenerator ofzo is een goed alternatief.

Je gaat op de dag zelf wat hiërarchie nodig hebben, dus schroom niet om mensen taken te geven waar ze zich aan moeten houden. Label ze met een petje wat ze zijn, zodat anderen het ook meteen herkennen en snappen wie het zegt en waarom. 30 Mensen met evenveel inspraak is chaos.

Ik kan die dag niet helaas, wat wel jammer is, want dit is wel leuk om mee te maken denk ik.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Goede bijdrage Nomad. Daar noem je belangrijke punten! Jammer dat je er niet bij kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Inderdaad een goede bijdrage Nomad! Bedankt hiervoor. Ik ben nog even aan het rond kijken voor een locatie heb boven Nomad al 2 locatie's gepost.
Ik zou het ook niet erg vinden om een tentje op te slaan omdat ik dan geen school meer heb (99% zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servertje schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:45:
Ah dankje voor die site's ik heb nu dit gevonden:
Wikipedia: Fort 7
http://www.forgotten-secrets.nl/foto_fort7.htm
Schijnt erg mooi te zijn ook omdat er geen vernielingen/graffiti zijn. Wel zie ik op foto's dat het er vrij donker is. Dus misschien een kleine obstakel?

Ook dit fort is er mooi. Wel kijken of we de beheerder een mailtje kunnen sturen omdat de mensen van die site eerst weg gestuurd werden.
http://www.forgotten-secrets.nl/foto_chartreuse.htm
De binnen scenes moeten waarschijnlijk sowieso met kunst licht en/of reflectieschermen gedraaid worden. Dus daar zit ook nog wel een uitdaging denk ik. Kunstlicht op dat soort locaties van stroom voorzien is een probleem.

Verder voor het draaiboek alvast, goed rekening houden voor de shoot volgorde met waar we daglicht voor nodig hebben. Nu blijft het eind juni lang licht, maar verschil tussen vol daglicht en schemering is erg belangrijk voor je kleuren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
En wat dachten we van Radio Kootwijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Nomad schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:46:
Ik heb dit topic uiteraard wel in de gaten gehouden, maar vooralsnog had ik niet gereageerd.
Allereerst, super cool dat dit opgezet wordt en dat er zoveel enthousiasme is.

Het is duidelijk dat er echt maar 1 dag is om te filmen en dat je dan ook al het materiaal moet hebben. Ik zou dan zeker een HQ opzetten waar alle film materiaal meteen heen gaat zodra er een stuk klaar is. Zij kunnen dat inladen en losjes in fragmenten knippen. Op die manier kan je zien of je storyline zich begrijpelijk ontvouwt voor de kijker. En wat je nog mist. Er is geen do-over voor een dag erna, dus je moet ter plekke keuzes maken wat je nodig hebt aan materiaal.

Een paar goede macbooks ter plekke en twee mensen die dedicated het verhaallijn in de gaten houden icm ingeleverd materiaal, is denk ik cruciaal. Voor stroom zou je prima 2 tronix accu dingen kunnen pakken (zit 2400ws in, genoeg voor zeker 2x opladen van een macbook denk ik, dus totale werktijd is dan x3 voor een laptop). Ik heb wel zo'n accu en GH vast ook wel. Anderen misschien ook wel. Ik zou zeker niet besparen op daar ter plekke je materiaal kunnen bekijken en inschatten. Een dieselgenerator ofzo is een goed alternatief.

Je gaat op de dag zelf wat hiërarchie nodig hebben, dus schroom niet om mensen taken te geven waar ze zich aan moeten houden. Label ze met een petje wat ze zijn, zodat anderen het ook meteen herkennen en snappen wie het zegt en waarom. 30 Mensen met evenveel inspraak is chaos.

Ik kan die dag niet helaas, wat wel jammer is, want dit is wel leuk om mee te maken denk ik.
ik heb evt nog wel een 12 naar 220 converter liggen welke in de auto aangesloten kan worden (goed voor 2/3 macbooks denk ik) en eventueel nog een 1500 va ups wat ook nog wel een paar charges moet kunnen leveren voor macbooks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Servertje schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:20:
En wat dachten we van Radio Kootwijk?
Dat is wel een goede, zijn alleen niet veel gebouwen enzo waar je in kan. Wel veel bos/heide met heuvels, prima plek voor een leuk vuurgevecht.

* Zandpad bereidt zich vast voor en kijkt een aantal afleveringen van The Unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Zandpad schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:30:
[...]

Dat is wel een goede, zijn alleen niet veel gebouwen enzo waar je in kan. Wel veel bos/heide met heuvels, prima plek voor een leuk vuurgevecht.

* Zandpad bereidt zich vast voor en kijkt een aantal afleveringen van The Unit
Als je een mailtje doet naar 1 van de beheerders valt er vast wel wat te regelen. Als we voor deze locatie gaan kan er wel wat geregeld worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Goede tips Martijn, nemen we mee :) Jammer dat je er niet bij kunt zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Servertje schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:34:
[...]

Als je een mailtje doet naar 1 van de beheerders valt er vast wel wat te regelen. Als we voor deze locatie gaan kan er wel wat geregeld worden denk ik.
Radio Kootwijk staat onder beheer van Staatsbosbeheer. Daarnaast zijn een aantal gebouwen in gebruik, waaronder een loods als theaterzaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Wij hebben een aggregaat die 220 levert. Die zou ik mee kunnen nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Zandpad schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:36:
[...]

Radio Kootwijk staat onder beheer van Staatsbosbeheer. Daarnaast zijn een aantal gebouwen in gebruik, waaronder een loods als theaterzaal.
http://www.staatsbosbehee...o%20Kootwijk/Contact.aspx ;)
walletje-w schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:37:
Super! Die gaan we zeker nodig hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 23:53

the mod man

iets van beeldmaker

walletje-w schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:37:
Als je nou die buggy ook meeneemt als assault vehicle 8)

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
the mod man schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:40:
[...]

Als je nou die buggy ook meeneemt als assault vehicle 8)
Zat ik aan te denken ja, haha.

Kunnen we een achtervolging doen met de motor en buggy, haha :D
buggy

[ Voor 35% gewijzigd door walletje-w op 24-05-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Dat was wat ik bedoelde... Eventueel wil ik dat wel doen, aangezien ik wat boswachters/jagers/mensen van staatsbosbeheer ken. Tegen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
walletje-w schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:41:
[...]

Zat ik aan te denken ja, haha
_O- Haha, we komen met steeds gekkere ideeën!
Als iemand nou van die houten banken en tafels mee neemt hebben we daar een echt HQ 8)
Zandpad schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:43:
[...]

Dat was wat ik bedoelde... Eventueel wil ik dat wel doen, aangezien ik wat boswachters/jagers/mensen van staatsbosbeheer ken. Tegen die tijd.
Be my guest ;) Wel nog even met de andere overlegen.

[ Voor 35% gewijzigd door Servertje op 24-05-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:56
En dan hebben we nóg duurdere apparatuur nodig om stabiel te kunnen filmen. :P

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja, die zijn afgesloten, dus als we het hier zouden willen doen. Moet ik eerst aan de eigenaar vragen of we de sleutels krijgen van de binnenruimtes.
edit:
Radio Kootwijk lijkt me ook wel heel leuk.

Qua timing zouden we dan best smorgens vroeg al beginnen met filmen, en het aantal scenes op zo weinig mogelijk locaties schieten. Omdat 30 man verplaatsen al een tijd duurt, en dan ook nog het filmmateriaal verhuizen telkens van locatie, belichting opstellen. Iedereen vertellen wat hij juist daar moet doen.

Het verhaal kunnen we best trouwens zo simpel mogelijk houden. En het aantal figuren die een belangrijk rol spelen tot een minimum houden. Te veel belangrijke figuren, maakt het voor de kijkers wat te moeilijk om weg te kijken voor zo een kort filmpje. Less is more.

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kootwijk is wel bereikbaarder dan België, en wellicht ook wat makkelijker in het contact. Wel cliché locatie geloof ik inmiddels, maar qua faciliteiten misschien wel handiger. Gok namelijk dat daar nog gewoon werkende stroomvoorzieningen etc zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
Voordeel is ook dat daar waarschijnlijk wel werkende toiletten zijn. Iets wat niet geheel onbelangrijk is als je een hele dag met 30 vraatzuchtige tweakers aan het filmen bent. Bij andere locaties moet daar dus ook naar gekeken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackLightning schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:08:
Voordeel is ook dat daar waarschijnlijk wel werkende toiletten zijn. Iets wat niet geheel onbelangrijk is als je een hele dag met 30 vraatzuchtige tweakers aan het filmen bent. Bij andere locaties moet daar dus ook naar gekeken worden.
Toilet is in Beringen ook wel voorzien, de eigenaar heeft een cafe op het terrein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
Ow, en misschien kunnen wij er ook een eilandsetting van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Pff jeetje! Ze hebben wel erg veel veranderd aan Kootwijk zeg! :X

We kunnen anders een poll maken met een aantal locatie's en dan laten we iedereen stemmen voor wat het mooiste is?

offtopic:
500ste post jeej! *O*

[ Voor 0% gewijzigd door PowerUp op 24-05-2011 14:08 . Reden: niet zo kinderachtig doen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Okay, even wat knopen doorhakken, wie gaat de locatieplanning op zich nemen? Wie gaat er bellen, mailen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Zandpad gaf aan dat als we naar Kootwijk willen dat hij een mailtje wou doen.
Maar weten nog niet waar we naar toe willen..

Oow wacht, je bedoelt wie gaat zoeken naar een Locatie? Ik heb gezocht naar Kootwijk en tot nu toe vinden een aantal mensen dat leuk.

[ Voor 35% gewijzigd door PowerUp op 24-05-2011 14:08 . Reden: niet zo kinderachtig doen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mole
Qua bereikbaarheid voor een deel van de tweakers, zou ik kiezen voor Kootwijk.
Puur omdat het vrij centraal in Nederland ligt.
Maar daar in tegen heeft België misschien wel mooiere locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 19:59
Ik sta zelf in de OP voor de FX en als Canon persoon.
Graag zou ik dan het liefst op korte termijn willen weten wat voor FX er het beste bij past in de verhaal lijn.
mischien iemand die hier over na kan denken ?
ook ligt het een beetje aan de locatie, of er bijvoorbeeld netspanning is voor een rookmachine als dat nodig is, of dat ik daar rookbommen voor moet regelen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Nero355 - Zandpad - Zerocool22

Willen jullie rondjes bellen/mailen voor locaties? (liefst met stroom, WC etc).
En als gierige Nederlanders: het liefst gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
@GH
Wat vind jij van Kootwijk?

[ Voor 72% gewijzigd door PowerUp op 24-05-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Prima hoor, zolang we er maar niet arm van worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Super! Dan zijn er al 6 voor Kootwijk :)

[ Voor 1% gewijzigd door PowerUp op 24-05-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
GerardHenninger schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:13:
Nero355 - Zandpad - Zerocool22

Willen jullie rondjes bellen/mailen voor locaties? (liefst met stroom, WC etc).
En als gierige Nederlanders: het liefst gratis
Ik zal kijken wat ik er van kan maken!

Edit, hebben we ergens een contactbrief? Voordat ik allerlei dingen ga zeggen die niet kloppen... Misschien handig om centraal even te regelen wat iedereen zegt.

[ Voor 20% gewijzigd door Zandpad op 24-05-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
Locatie ziet er goed uit, maar ik vraag me 2 dingen af:

- Is het niet te toeristisch? Is het uberhaupt mogelijk om de locatie voor een dag af te sluiten voor andere bezoekers?
- Het lijkt op foto's vooral van binnen wel heel goed onderhouden. Is dit wat we zoeken of willen we een meer urban locatie? Voordeel van goed onderhouden locatie is dat de voorzieningen ook goed zullen zijn. Zie ook http://www.flickr.com/photos/58316640@N00/2501534134/

Ik ben er nog nooit geweest dus kan geen goed oordeel geven, maar misschien zijn er ervaringsdeskundigen in ons midden?
Pagina: 1 ... 5 ... 35 Laatste

Let op:
Behind the scenes is online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!

Double Exposure staat online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!