nero355 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:50:
[...]
Wil je dat ik die Airsoft organisaties bel ? Catering erbij ? Aantal man = Iedereen die staat in de meeting manager ?
Wil wel wat details hebben, want de laatste keer dat ik contact met ze had liep het op niets uit wegens te weinig animo dus wil ik dat niet weeer meemaken ... vinden die mensen ook niet leuk denk ik

Ja graag! Als het allemaal niet te duur wordt dan kan catering er wel bij. Ga uit van 25 personen die 8 uur komen filmen.
Ze zullen vast met kosten komen, maar dat horen we dan wel van jou.
Kon het niet laten....
- *GH toets telefoonnummer in van staatsbosbeheer
- *Kim neemt op*
- GH -"Ja goede dag met Nico de Vries. Ik wilde iets vragen, en waarschijnlijk ben ik niet de eerste, maar ik moet voor m'n opleiding een video opnemen en nu kwam ik op Google jullie locatie tegen. Kan ik bij jullie filmen?"
- Kim - "Je bent student? Dan kan je bij ons gewoon filmen, maar onder een aantal voorwaarden. Het moet doordeweeks, tussen 9 en 17. Drie weken van te voren moeten we een datum plannen, dan kiezen we een dag dat er niet zoveel bezoekers komen. Daarnaast willen we dan graag de video op onze website plaatsen"
- GH - "Oh wat fijn. Geldt dit ook voor gebouw D?"
- Kim - "Gebouw D? Oh, ik dacht het grote hoofdgebouw. Wil je een Gebouw D filmen? Dat ziet er zo slecht uit"
- GH - "Ja precies, dat zoeken ik en m'n mede-studenten ook. We willen een trieste/verlaten sfeer"
- Kim - "Echt? Weet je het zeker?"
- GH - "Ja, Gebouw D is wat we zoeken".
- Kim - "Oh... euh okay. Ja dat kan."
- GH - "Kan ik als bezoeker gewoon even langskomen om te kijken?"
- Kim - "Een afspraak maken is makkelijker, maar je kan als bezoeker wel naar binnen gluren"
- GH - "Ah top. Bedankt voor alle informatie. Ik ga even overleggen en dan kom ik bij u terug"
- Kim - "Graag gedaan hoor. Succes met je opdracht!"
Dus.....
[
Voor 19% gewijzigd door
GerardHenninger op 24-05-2011 14:56
]