Released: Tweakers Videoproject Double Exposure en BTS video Overzicht Laatste deel

Pagina: 1 ... 6 ... 35 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:00
rusman schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:28:
Locatie ziet er goed uit, maar ik vraag me 2 dingen af:

- Is het niet te toeristisch? Is het uberhaupt mogelijk om de locatie voor een dag af te sluiten voor andere bezoekers?
- Het lijkt op foto's vooral van binnen wel heel goed onderhouden. Is dit wat we zoeken of willen we een meer urban locatie? Voordeel van goed onderhouden locatie is dat de voorzieningen ook goed zullen zijn. Zie ook http://www.flickr.com/photos/58316640@N00/2501534134/

Ik ben er nog nooit geweest dus kan geen goed oordeel geven, maar misschien zijn er ervaringsdeskundigen in ons midden?
Hmmmmz, dat is veels te leeg. Grrrr

UPDATE:
Gebouw D (?!?) is super volgens mij:
http://www.flickr.com/photos/aernoutjacobs/4266438000/
http://www.flickr.com/photos/aernoutjacobs/4265672255/

[ Voor 10% gewijzigd door GerardHenninger op 24-05-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:04
GerardHenninger schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:30:
[...]

Hmmmmz, dat is veels te leeg. Grrrr
Heb een gebouw gevonden op hetzelfde terrein wat interessant kan zijn:

http://www.flickr.com/sea...+kootwijk+gebouw+D&m=text

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Wow, dat ziet er wel vet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mole
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik zie daar anders een mooi shot.
De ontvoerde vrouw, die voor het raam op een stoel zit. Als je dan alleen het raam in beeld hebt, en je hebt een klein beetje over belichting, dan krijg je volgens mij een leuk resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Ja inderdaad die ziet er beter uit denk ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
BlackLightning schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:21:
Ow, en misschien kunnen wij er ook een eilandsetting van maken?
Euh.. WTF, zie net op Wikipedia dat Radio Kootwijk de locatie was voor Mindhunters.
Verwijs je daarom naar die video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
Zie ook het volgende document: http://www.staatsbosbehee..._Hier_Radio_Kootwijk.ashx

Vanaf bladzijde 43 staat er informatie over de gebouwen op het terrein. Staat genoeg zo te zien en vast wel wat we kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 19:41
GerardHenninger schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:35:
[...]

Euh.. WTF, zie net op Wikipedia dat Radio Kootwijk de locatie was voor Mindhunters.
Verwijs je daarom naar die video?
Jup, ik dacht dat Radio Kootwijk goed te herkennen zou zijn in de video ondanks dat het opeens aan zee ligt. Misschien heb je het filmpje net te snel gekilled omdat je dacht dat het helemaal off-topic was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

GerardHenninger schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:13:
Nero355 - Zandpad - Zerocool22

Willen jullie rondjes bellen/mailen voor locaties? (liefst met stroom, WC etc).
En als gierige Nederlanders: het liefst gratis
Wil je dat ik die Airsoft organisaties bel ? Catering erbij ? Aantal man = Iedereen die staat in de meeting manager ?

Wil wel wat details hebben, want de laatste keer dat ik contact met ze had liep het op niets uit wegens te weinig animo dus wil ik dat niet weeer meemaken ... vinden die mensen ook niet leuk denk ik :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
nero355 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:50:
[...]

Wil je dat ik die Airsoft organisaties bel ? Catering erbij ? Aantal man = Iedereen die staat in de meeting manager ?

Wil wel wat details hebben, want de laatste keer dat ik contact met ze had liep het op niets uit wegens te weinig animo dus wil ik dat niet weeer meemaken ... vinden die mensen ook niet leuk denk ik :)
Ja graag! Als het allemaal niet te duur wordt dan kan catering er wel bij. Ga uit van 25 personen die 8 uur komen filmen.

Ze zullen vast met kosten komen, maar dat horen we dan wel van jou.

Kon het niet laten....

- *GH toets telefoonnummer in van staatsbosbeheer
- *Kim neemt op*
- GH -"Ja goede dag met Nico de Vries. Ik wilde iets vragen, en waarschijnlijk ben ik niet de eerste, maar ik moet voor m'n opleiding een video opnemen en nu kwam ik op Google jullie locatie tegen. Kan ik bij jullie filmen?"
- Kim - "Je bent student? Dan kan je bij ons gewoon filmen, maar onder een aantal voorwaarden. Het moet doordeweeks, tussen 9 en 17. Drie weken van te voren moeten we een datum plannen, dan kiezen we een dag dat er niet zoveel bezoekers komen. Daarnaast willen we dan graag de video op onze website plaatsen"
- GH - "Oh wat fijn. Geldt dit ook voor gebouw D?"
- Kim - "Gebouw D? Oh, ik dacht het grote hoofdgebouw. Wil je een Gebouw D filmen? Dat ziet er zo slecht uit"
- GH - "Ja precies, dat zoeken ik en m'n mede-studenten ook. We willen een trieste/verlaten sfeer"
- Kim - "Echt? Weet je het zeker?"
- GH - "Ja, Gebouw D is wat we zoeken".
- Kim - "Oh... euh okay. Ja dat kan."
- GH - "Kan ik als bezoeker gewoon even langskomen om te kijken?"
- Kim - "Een afspraak maken is makkelijker, maar je kan als bezoeker wel naar binnen gluren"
- GH - "Ah top. Bedankt voor alle informatie. Ik ga even overleggen en dan kom ik bij u terug"
- Kim - "Graag gedaan hoor. Succes met je opdracht!"

Dus.....

[ Voor 19% gewijzigd door GerardHenninger op 24-05-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
GerardHenninger schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:54:
Kon het niet laten....

- *GH toets telefoonnummer in van staatsbosbeheer
- *Kim neemt op*
- GH -"Ja goede dag met Nico de Vries. Ik wilde iets vragen, en waarschijnlijk ben ik niet de eerste, maar zou ik moet voor m'n opleiding een video opnemen en nu kwam ik op Google jullie locatie tegen. Kan ik bij jullie filmen?"
- Kim - "Je bent student? Dan kan je bij ons gewoon filmen, maar onder een aantal voorwaarden. Het moet doordeweeks, tussen 9 en 17. Drie weken van te voren moeten we een datum plannen, dan kiezen we een dag dat er niet zoveel bezoekers komen. Daarnaast willen we dan graag de video op onze website plaatsen"
- GH - "Oh wat fijn. Geldt dit ook voor gebouw D?"
- Kim - "Gebouw D? Oh, ik dacht het grote hoofdgebouw. Wil je een Gebouw D filmen? Dat ziet er zo slecht uit"
- GH - "Ja precies, dat zoeken ik en m'n mede-studenten ook. We willen een trieste/verlaten sfeer"
- Kim - "Echt? Weet je het zeker?"
- GH - "Ja, Gebouw D is wat we zoeken".
- Kim - "Oh... euh okay. Ja dat kan."
- GH - "Kan ik als bezoeker gewoon even langskomen om te kijken?"
- Kim - "Een afspraak maken is makkelijker, maar je kan als bezoeker wel naar binnen gluren"
- GH - "Ah top. Bedankt voor alle informatie. Ik ga even overleggen en dan kom ik bij u terug"
- Kim - "Graag gedaan hoor. Succes met je opdracht!"

Dus.....
En dan sta je straks ineens met 30 man voor de deur ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Das makkelijk zeg! Ziet er dus goed uit als we willen gaan filmen in Kootwijk.

[ Voor 28% gewijzigd door PowerUp op 24-05-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:44
studenten ? waar ? :+ en nico de vries ? ja die kon helaas niet mee is ziek...

3 weken van tevoren en dat zij een dag aangeven is wel een beetje jammer + doordeweeks.. dat zou voor heel veel (werkende) mensen een probleem kunnen zijn.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Maar we hebben nu een zondag gepland :) Dat kan dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mole
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
Alleen volgens de voorwaarden, mogen we alleen doordeweeks filmen, en niet op de zondag lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:42
misschien dat er voor gebouw D een uitzondering gemaakt kan worden zodat we dit in het weekend kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Aiii.... die voorwaarde van het weekend is echt jammer.. Hopelijk is er een uitzondering mogelijk, maar ik ben bang dat zij deze regel hebben gesteld omdat er een medewerker van hunzelf (op het terrein) aanwezig moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als we "Kim" nou eens een rolletje als hostage beloven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Precies Ghostwalker.....

Maar nu weten we dat ze niet zo heel moeilijk zijn. Als we alles rond hebben kan iemand aan het einde van de week misschien bellen en dan met echte naam en opdracht. Mailen kan natuurlijk ook.

Maar Gebouw D staat ergens afgelegen op de hei en ik gok dat die dus NIET voorzien is van stroom.

Hmmmz... Ben morgen "vrij", misschien even kijken. Dan maar meteen langs Cameratools om wat nieuwe gadgets te halen.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:58:
En als we "Kim" nou eens een rolletje als hostage beloven? ;)
Ze klonk niet zo aantrekkelijk... Ergens in de 50... ambtenaar.
jvdgeest schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:58:
Aiii.... die voorwaarde van het weekend is echt jammer.. Hopelijk is er een uitzondering mogelijk, maar ik ben bang dat zij deze regel hebben gesteld omdat er een medewerker van hunzelf (op het terrein) aanwezig moet zijn.
Klopt, dat zei ze ook; "Anders moet in het weekend de huismeester mee". En ik gok dat die betaald moet worden.

[ Voor 44% gewijzigd door GerardHenninger op 24-05-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Goed werk Gerard! Gebouw D ziet er zeer suitable uit volgends de foto's die je gepost hebt zeg!!!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok goed, ik volg dit even op. Moest het niet lukken met Radio Kotwijk, dan ga ik van het weekend terug langs de mijn van Beringen. Om het daar voor te stellen, en eventueel al vast te leggen dan.

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:03:
Ok goed, ik volg dit even op. Moest het niet lukken met Radio Kotwijk, dan ga ik van het weekend terug langs de mijn van Beringen. Om het daar voor te stellen, en eventueel al vast te leggen dan.

Cheers
Je hoeft niet op Kootwijk te wachten hoor... we gaan gewoon op meerdere paarden wedden.
Thanks dat je dat wil doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Ik gok dat ze wel stroom hebben, want als ik het goed zie hangt er op de foto een lamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:33
Kan best zijn dat ze dat afgesloten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik heb even contact opgenomen met de maker van die gebouw D foto's, misschien kan hij ons wat meer vertellen over deze locatie etc....

http://www.flickr.com/pho...cobs/4266434068/lightbox/

[ Voor 20% gewijzigd door Donnie op 24-05-2011 15:11 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Woont er hier niemand in de buurt van Apeldoorn? Niemand die even naar Radio Kootwijk kan gaan om te scouten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Van het weekend ben ik in Harderwijk, dan kan ik eventueel even langs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom uit arnhem. Hebben we al een hostage dame? Er werd op mijn aanbod namelijk niet gereageerd voor zover ik het heb kunnen vinden.

Ik ben redelijk commercieel dus ik zou graag de taak van 'sponsorgeldontfutselaar' op me willen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:09
En ik kan een aggregaat meenemen dus volgens mij hoeven we niet echt op stroom te letten. Behalve dan dat het wel geluid maakt zo'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
Ik heb me maar gewoon opgegeven zonder echt een taak in gedachten te hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:18:
Ik kom uit arnhem. Hebben we al een hostage dame? Er werd op mijn aanbod namelijk niet gereageerd voor zover ik het heb kunnen vinden.

Ik ben redelijk commercieel dus ik zou graag de taak van 'sponsorgeldontfutselaar' op me willen nemen.
Heb je een foto van de dame? Tweakers moeten vrouwen eerst altijd even goedkeuren :)
walletje-w schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:24:
En ik kan een aggregaat meenemen dus volgens mij hoeven we niet echt op stroom te letten. Behalve dan dat het wel geluid maakt zo'n ding.
Deal! Wat kunnen we daar op aansluiten? Die laptops geloof ik wel, maar ook eventueel (LED)verlichting voor binnen in de locatie?
BlackLightning schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:25:
Ik heb me maar gewoon opgegeven zonder echt een taak in gedachten te hebben 8)
Waar ben je goed in? Wat zijn je positieve kanten? Want denk je toe te kunnen voegen? Wat denk je te kunnen verdienen? Heb je referenties? ;)

Heb de OP weer aangepast. Check allemaal of de rolverdeling een beetje klopt. Als we je vergeten zijn, sorry, maar het topic gaat zo hard dat we dingen missen. Mocht je niet tevreden zijn met je rol, laat het dan even weten.

[ Voor 9% gewijzigd door GerardHenninger op 24-05-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
Waar ben je goed in? Wat zijn je positieve kanten? Want denk je toe te kunnen voegen? Wat denk je te kunnen verdienen? Heb je referenties? ;)
Tja, goede vragen Gerard :). Om bij de makkelijkste te beginnen: wat denk je te verdienen? Niets. Heb je referenties? Nee (ik ben nog student).
Ik heb me nu opgegeven om te laten blijken dat ik mee wil doen. Ik denk dat er vanzelf nog het een en ander aan taken zal blijken te zijn (ik was dus niet van plan om naar de locatie te komen en dan ter plekke te kijken of ik iets kon doen :+). Ik kan altijd nog gewoon mijn 550D meenemen en daar het een en ander aan foto's schieten en als van te voren blijkt dat ik niet kan helpen dan ga ik thuis genieten van het lekkere weer (wat fijn zou zijn als dat er is ivm opnames ;))

Ik zie dat ik momenteel SetSlet ben :)

[ Voor 3% gewijzigd door Flow op 24-05-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 23:53

the mod man

iets van beeldmaker

hoe oud/ jong willen we de vrouwelijke 'hoofdrol' speelster hebben? en zijn er nog wat eisen aan uiterlijk? Kan iedereen even z'n vrienden/kennissen groep nalopen naar een geschikte kandidaat.

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Vorige actiepunten zijn inmiddels gehaald :)
Actiepunten 24 mei
  • Algemeen document sponsoring is opgesteld en staat in Google Docs. Contact met sponsors wordt pas opgenomen op het moment dat er meer duidelijkheid is over de locatie, het script, en wat er nog nodig is. Chef sponsor, tindew, misschien heb je nog wat verbetering voor het document, of andere nuttig inbreng?
  • Locatie zijn nu een aantal mensen mee bezig. Als je een mogelijke locatie weet: extra informatie is altijd fijn! Schroom dus niet om hier even achteraan te gaan.
  • Het verhaal is nu grotendeels rond maar dit mag duidelijker in een concreter script worden uitgewerkt. Ik stel voor dat de volgende documenten, voor ons zelf maar ook voor eventuele sponsoren, worden uitgewerkt:
    • Verhaal: kort en bondig met daarin het verhaal van de film
    • Beeldvorming: opsomming over hoe zaken in de film gepresenteerd worden: hoe ziet team Canon eruit, wat is de betekenis van een flitser of gorillapod, etc. Hier kan iedereen aan meewerken, DM jvdgeest even zodat je het documentje op Google Docs kan bewerken!
    • Script: duidelijker en nauwkeuriger beschreven wat er stap voor stap in elke scene gebeurd
    • Storyboard: een storyboard (tekeningen) zou handig en leuk zijn. Ik heb al wat posts gezien over mensen die wel wilde tekenen. Zodra bijvoorbeeld de eerste scene van het script is uitgewerkt kan er iemand aan het tekenen slaan
  • Zaken als een inventarisatie, draaiboek, taakverdeling, etc. zullen allemaal zeker nodig zijn, maar daar is het op dit moment te vroeg voor.
  • Als laatste, het belangrijkste... goed bezig iedereen! Wat een enthousiasme :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
tja kan ook wel vragen of wat bekende van mij het vrouwelijke hoofdrol op zich willen nemen maar ik had het idee dat GH al iemand had gecast hiervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
the mod man schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:19:
hoe oud/ jong willen we de vrouwelijke 'hoofdrol' speelster hebben? en zijn er nog wat eisen aan uiterlijk? Kan iedereen even z'n vrienden/kennissen groep nalopen naar een geschikte kandidaat.
- 18 t/m 35 jaar.
- Aantrekkelijk
- Beetje kunnen acteren (gespannen/geschrokken kijken). Maar ach, iedere vrouw kan wel acteren ;)

Als we een leuke dame hebben gevonden dan moeten we een passende Canon Commando vinden.
Stel de dame is 18 jaar, dan moet de Canon Commando ook rond die leeftijd liggen. En nee, we gaan geen discussie beginnen over het leeftijdsverschil tussen partners.
angel00008 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:22:
tja kan ook wel vragen of wat bekende van mij het vrouwelijke hoofdrol op zich willen nemen maar ik had het idee dat GH al iemand had gecast hiervoor ?
Euh nee, ik heb niets gedaan. Ik ben niet zo goed met vrouwen.

@Muthas : Lekker bezig jij!

[ Voor 18% gewijzigd door GerardHenninger op 24-05-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Oké ik wil wel beginnen aan het story board. Dan maak ik natuurlijk alvast wat verschillende aannames over locatie en handelingen en gebeurtenissen maar vervolgens kan het storyboard prima aangepast worden. Ik doe het allemaal digitaal dus dat is geen probleem.

Storyboard maak ik volgens deze template. http://images.nextnewnetworks.com/7503.jpg

Verder heb ik nog even gevraagd voor die aggregaat, die kan 6000 watt leveren. Is dat genoeg? Hij heeft 2 verschillende groepen en is makkelijk te verplaatsen met 2 man. Gaat op gewone benzine.

M'n vriendin is 17, bijna 18, aantrekkelijk en kan prachtig acteren ;)
Maar of ik dat vertrouw zoveel tweakers......
Ik vermoed dat ze gek wordt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
hmm een vriendin van mij 22 zou opzich wel geïnteresseerd zijn zal eens kijken of ze het ok vind dat ik hier ga spammen met evt profiel foto's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
walletje-w schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:29:
Oké ik wil wel beginnen aan het story board. Dan maak ik natuurlijk alvast wat verschillende aannames over locatie en handelingen en gebeurtenissen maar vervolgens kan het storyboard prima aangepast worden. Ik doe het allemaal digitaal dus dat is geen probleem.

Storyboard maak ik volgens deze template. http://images.nextnewnetworks.com/7503.jpg
Top! Misschien kan je hem zelf aanpassen in 16:9 formaat ? :)
Verder heb ik nog even gevraagd voor die aggregaat, die kan 6000 watt leveren. Is dat genoeg? Hij heeft 2 verschillende groepen en is makkelijk te verplaatsen met 2 man. Gaat op gewone benzine.
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar dat zal vast wel goedkomen. Ik ga uit van 5 laptops, 4 lampen ennuh.... een oplaadbare dildo voor de hostage? Handig voor als ze moet wachten ;)
M'n vriendin is 17, bijna 18, aantrekkelijk en kan prachtig acteren ;)
Maar of ik dat vertrouw zoveel tweakers......
Ik vermoed dat ze gek wordt. >:)
Mensen zeggen altijd dat ze zelf de leukste partner hebben :) Foto's of we geloven het niet...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 19:59
Geweldig !
Dit lijkt mij ruim voldoende voor Notebooks, en alle standaard spullen die op het mobiele HQ gebruikt zullen worden.
ook eventueel over deze aggregaat ook een rookmachine, sneeuwmachine,hazer of licht lopen dat is ook dus geen probleem.

met deze vermogens kan ik ook makkelijk mijn grote rookmachine mee nemen met een output van max 570m3/min, dat is zelf buiten zeer goed bruikbaar ! met een beetje wind kan dit juist een heel mooi effect geven.
als dat gewenst is kan ik een voorbeeld video'tje schieten van hoe dat er eventueel buiten met wind er uit komt te zien.

iemand al ideeën of je iets van deze FX aparatuur kunnen gebruiken ? dan kan ik daar z.s.m achteraan om de spullen in orde te maken en accoord te krijgen voor het lenen.

[ Voor 18% gewijzigd door _trickster_ op 24-05-2011 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
_trickster_ schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:34:
[...]

Geweldig !
Dit lijkt mij ruim voldoende voor Notebooks, en alle standaard spullen die op het mobiele HQ gebruikt zullen worden.
ook eventueel over deze aggregaat ook een rookmachine, sneeuwmachine,hazer of licht lopen dat is ook dus geen probleem.

met deze vermogens kan ik ook makkelijk mijn grote rookmachine mee nemen met een output van max 570m3/min, dat is zelf buiten zeer goed bruikbaar ! met een beetje wind kan dit juist een heel mooi effect geven.
als dat gewenst is kan ik een voorbeeld video'tje schieten van hoe dat er eventueel buiten met wind er uit komt te zien.

iemand al ideeën of je iets van deze FX aparatuur kunnen gebruiken ? dan kan ik daar z.s.m achteraan om de spullen in orde te maken en accoord te krijgen voor het lenen.
Rook en hazer zijn zeker welkom. Heb je toegang tot licht, zoja, wat voor licht? We zoeken namelijk nog instelbaar licht voor op de locatie.

En omdat niemand z'n vriendin durft te laten zien, geef ik maar het goede voorbeeld van wat we ongeveer zoeken:
#BotG - Model voorbeeld iemand iets.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
GerardHenninger schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:32:
Mensen zeggen altijd dat ze zelf de leukste partner hebben :) Foto's of we geloven het niet...!
Mensen zijn ook vaak egoïstisch ingesteld, en dat klopt :) deze schoonheid hou ik voor mezelf :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Oké ik wil wel beginnen aan het story board. Dan maak ik natuurlijk alvast wat verschillende aannames over locatie en handelingen en gebeurtenissen maar vervolgens kan het storyboard prima aangepast worden.
Goed! Aannames zijn geen probleem, zolang je tegen onderbouwde feedback kan ;)
_trickster_ schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:34:
[...]

Rookmachine lijkt me sowieso bruikbaar. Of we laserstralen en dus een hazer nodig hebben... moeilijk te zeggen, lijkt me nogal gecompliceerd (als je in één actiescene met lasers werkt, moet je dat in alle actiescenes doen, wordt vrij veel werk). Wat heb je nog meer in de aanbieding dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Muthas schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:45:
[...]

Goed! Aannames zijn geen probleem, zolang je tegen onderbouwde feedback kan ;)
Prima, onderbouwde feedback hou ik van!
GH kwam al met de 16:9 verhouding, slim. Anders zou ik gewoon met deze begonnen zijn nu maak ik er zelf wel eentje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 16:18
Leuk topic om te volgen dit.
Wat ik nog niet echt gezien heb, of misschien gemist heb tijdens het lezen: decor met aankleding?
De terroristen hebben waarschijnlijk vlaggen ophangen, stoelen, tafel, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Laatst online: 19:54
GerardHenninger schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:44:
[...]

Rook en hazer zijn zeker welkom. Heb je toegang tot licht, zoja, wat voor licht? We zoeken namelijk nog instelbaar licht voor op de locatie.

[
Ik heb hier 8* 300watt halogeenlampen. Inclusief zooi correctiefilters en kleurenfilters. Hier heb ik natuurlijk een dimmerpack bij (2 keer 4 kanalen) en een lichttafel.

Alleen ff checken of dat dan op de aggegraat erbij kan. ;)

Ik ben zelf een beginnend fotograaf (hobby) en al jaren lichttechnicus op evenementen. Lijkt mij een zeer leerzame productie om aan mee te doen!!

[ Voor 15% gewijzigd door Danjel op 24-05-2011 16:56 ]

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Cool dit, ligt de datum al helemaal vast? want op een zondag kan ik vrijwel nooit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
ik heb nog in iedergeval 2 Podiumspots liggen met instelbare diameter, en dimbaar via (digitale) dimmerpack, alleen die zou ik dan even moeten opzoeken. eventueel nog 2 tal scanners (bewegend licht, digitaal stuurbaar met Colorwheel ), maar die lijken mij niet zo heel erg bruikbaar, maar eventueel als zoeklicht voor binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Wow.... meteen twee LJ's in het topic. Geweldig.

Weet niet of dat licht mobiel is, maar het gaat om de setting binnen.

@natasdiamon
26ste is de datum, zie ook de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let wel dat licht voor camera's en theaterlicht twee hele verschillende dingen zijn. Vaak wijken kleurtemperaturen etc af. Verder vind ik zelf lasers wat cheap, 2 unlimited video clip ogen. Laser pointers op de "guns" daarentegen zijn wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Laatst online: 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
@GerardHenninger

Geen idee of je de inventaris submits ook daadwerkelijk doorneemt, maar daar had ik het volgende gesubmit :

4x sunstrip (20 (35 watt) hallogeen lampjes per stuk, dus 700 watt per strip)
2x par 56 sixbar DMX met ingebouwde dimmer (inclusief kleuren filters, etc. Zitten 300 watt lampen in, dus per balk zo'n 1800 watt)
1x 1500 watt rookmachine
1x 1500 watt stroboscoop
1x kleine DMX lichttafel (Showtec Showmaster 24)

Kan zo snel nog even wat vergeten zijn, maar goed. Truss is ook wel te regelen, maar moet even kijken hoe we dat gaan doen met vervoer dan.

Ik heb een (klein) eigen bedrijfje in licht, waar de spullen dus van zijn. Van mij mag er gewoon kosteloos gebruik van worden gemaakt. =]

edit : ook nog de nodige DMX kabels, schuko kabels, 16A krachtstroom verdeler, etc.

[ Voor 15% gewijzigd door Ch3cker op 24-05-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Ch3cker schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:11:
@GerardHenninger

Geen idee of je de inventaris submits ook daadwerkelijk doorneemt, maar daar had ik het volgende gesubmit :

4x sunstrip (20 (35 watt) hallogeen lampjes per stuk, dus 700 watt per strip)
2x par 56 sixbar DMX met ingebouwde dimmer (inclusief kleuren filters, etc. Zitten 300 watt lampen in, dus per balk zo'n 1800 watt)
1x 1500 watt rookmachine
1x 1500 watt stroboscoop
1x kleine DMX lichttafel (Showtec Showmaster 24)

Kan zo snel nog even wat vergeten zijn, maar goed. Truss is ook wel te regelen, maar moet even kijken hoe we dat gaan doen met vervoer dan.
Oh nice!

Al die submits gaan automatisch in een spreadsheet en alle gear staat dan in 1 cel. Dat maakt het wat onoverzichtelijk soms. jvdgeest moet dat maar eens opsplitsen :)

Maar ik begrijp dus dat we met al dat licht een leuk feestje kunnen geven achteraf? Nu alleen nog een DJ en we zijn klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
GerardHenninger schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:14:
[...]

Oh nice!

Al die submits gaan automatisch in een spreadsheet en alle gear staat dan in 1 cel. Dat maakt het wat onoverzichtelijk soms. jvdgeest moet dat maar eens opsplitsen :)

Maar ik begrijp dus dat we met al dat licht een leuk feestje kunnen geven achteraf? Nu alleen nog een DJ en we zijn klaar!
Haha, ik zal mn bierkrat radio meenemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
DJ moet ook niet zo'n probleem zijn, dan pak ik mijn pioneer cd-spelers ook gewoon in, cd-mapje mee, stukje PA moet ook nog wel lukken en we kunnen knallen haha....

maar wie regelt dan het bier ? ;)

[ Voor 40% gewijzigd door _trickster_ op 24-05-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werd eerder al aan gehaald, rekwisieten. Niet geheel onbelangrijk om de set aankleding op orde te hebben. Is het verstandig hier een dedicated rol van te maken? Die moet dan de locatie eigenlijk van te voren ook al mee gespot hebben om een beeld te krijgen van de benodigde middelen. Als je bijvoorbeeld wil dat de lead-terrorist een bad-ass met een baard en een sigaar is, moet je wel een doosje sigaren meenemen, simpele dingen, maar je zou ze maar vergeten..

Verder qua locatiewerk, denk ook dat we een soort "kwartiermakers" moeten hebben die al iets eerder op locatie zijn om het HQ in te richten, zo kunnen we zo efficient mogelijk met de filmtijd omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Als het mogelijk is wil ik wel kwartiermaker zijn :P Moet wel mogelijk zijn als ik met iemand mee rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:59
Aangezien ik dat weekend ineens wat minder te doen heb, wil ik hier ook wel wat aan bijdragen :)
Ik zag in het script dat de camera op het nachtkastje een Canon compact is geworden ipv Sony / Pentax, maar ik wil mijn Sony daar eventueel wel beschikbaar voor stellen. Is er verder nog iemand nodig voor behind the scenes foto's? Dan wil ik mij daar wel beschikbaar voor stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 16:47
Op aanvraag is de topictitel van dit hete topic aangepast.

[ Voor 8% gewijzigd door Universal Creations op 24-05-2011 17:27 ]

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
PowerUp schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:26:
Aangezien ik dat weekend ineens wat minder te doen heb, wil ik hier ook wel wat aan bijdragen :)
Ik zag in het script dat de camera op het nachtkastje een Canon compact is geworden ipv Sony / Pentax, maar ik wil mijn Sony daar eventueel wel beschikbaar voor stellen. Is er verder nog iemand nodig voor behind the scenes foto's? Dan wil ik mij daar wel beschikbaar voor stellen.
Volgens mij is dat met een rede gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Huh wat? Regel ik nu opeens eten en drinken voor de crew?
Ik kijk trouwens of ik nog wat kan meenemen qua generator.

Ik vind het trouwens prima dat ik iedereen gehoorzaam al moet dat wel mogelijk zijn. Het is niet zo dat ik mij in 2 kan splitsen omdat daar een stroomkabel nodig is en daar moet iemand even een fototje maken :+

[ Voor 83% gewijzigd door Servertje op 24-05-2011 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
PowerUp schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:26:
Is er verder nog iemand nodig voor behind the scenes foto's? Dan wil ik mij daar wel beschikbaar voor stellen.
als er genoeg mensen zijn voor behind the scenes foto's kan je mischien een behind the 'behind the scenes' fotograaf zijn ? ook die mensen kunnen gevolgt worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
walletje-w schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:27:
[...]

Volgens mij is dat met een rede gedaan ;)
}:|
Maar ik heb ook een Canon compact eventueel :P
_trickster_ schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:29:
[...]

als er genoeg mensen zijn voor behind the scenes foto's kan je mischien een behind the 'behind the scenes' fotograaf zijn ? ook die mensen kunnen gevolgt worden :+
Ik vind het prima.

[ Voor 41% gewijzigd door PowerUp op 24-05-2011 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
We kunnen PowerUp dood in een stoel naast de dame neerzetten.
Aangezien hij met Sony schiet is hij al eerder doodgeslagen en geschopt door de Nikon Terroristen omdat hij teveel geld vroeg voor de Sony/Nikon sensoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Nog een random ideetje: Voor als een shotgun een dslr met dikke lange lens, die dan manueel focust (met shotgun laad geluidje).

- Voor als de commando's het gebouw binnenvallen zou ik opteren voor oftewel een time remap filmpje, waar we 1 voor 1 de commando's in slow motion zien binnenvallen afwisselende snelheid ertussendoor. voorbeeld filmpje (http://www.videocopilot.net/tutorial/speed_variation/)

- Oftewel een Time freeze waar we 1 voor 1 de Commando's laten zien (zoals dit YouTube: ‪Modern Warfare: Frozen Crossing Alpha (Frozen Battle Scene)‬‏ )

- Als het mag zou ik ook graag assistant DOP zijn :)

- Met wat schieten we eigenlijk kogels? Of licht? Wat gebeurt er als je geraakt wordt? Blood spatter?

- We zouden ook nog een goede audio mixer moeten hebben die de score verzorgd! We hebben wel iemand die al het geluid ter plaatse opneemt, maar we zouden dus ook nog iemand moeten hebben die een goede soundtrack kan samenstellen voor ons filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:35
Ik wil me wel aanbieden als audio-engineer voor in de post. Wel geheel afhankelijk van deadline.

Zelfs kan ik eventueel soundtrack/score maken, als daar interesse in is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:41:
- Nog een random ideetje: Voor als een shotgun een dslr met dikke lange lens, die dan manueel focust (met shotgun laad geluidje).
Bepaalde oudere (niet HSM) Sigma lenzen hebben zo'n "laad-mechanisme" om te schakelen tussen MF en AF. Misschien dat er ook iemand is die zo'n lange Sigma heeft met zo'n mechanisme (met mijn 20/1.8 staat dat een beetje raar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 17:02

Phehistyr

De Epische Lurker

Zo'n oude schuifzoom werkt ook goed, ik heb daar één van voor Olympus OM met eventueel een verloopstukje naar EOS. Anders heb ik ook nog een tamron 90mm macro met een soortgelijk mechanisme als die sigma's.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
GerardHenninger schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:35:
We kunnen PowerUp dood in een stoel naast de dame neerzetten.
Aangezien hij met Sony schiet is hij al eerder doodgeslagen en geschopt door de Nikon Terroristen omdat hij teveel geld vroeg voor de Sony/Nikon sensoren ;)
Of word ik vereerd door de awesome sensoren van Sony? ;)
Of tijdens het gevecht uit de weg geruimd omdat ik iemand een memorystick aangooi als hij om extra ammo vraagt?
[/brainfarts]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Haha dat laatste is wel een goeie! Je bent een soort undercover Nikon Terrorist en verraad jezelf door een Memory Stick aan te gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
De openingspost is weer flink geupdate :) De nieuws-sectie is geupdate, de eerste versie van de organisatiestructuur is toegevoegd en er is een kopje Social Media bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
jvdgeest schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:24:
De openingspost is weer flink geupdate :) De nieuws-sectie is geupdate, de eerste versie van de organisatiestructuur is toegevoegd en er is een kopje Social Media bijgekomen.
Hee wat leuk! Je mag mij op Twitter ook volgen: @Jeroengoespro (sommige tweets moet je maar niet op reageren :$)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
wat voor kleding hebben de terroristen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:42
adamskostuum toch? ik ga er voor het gemak even vanuit dat de terroristen niet zo strak in het pak zitten als de canondales, dus eigenlijk van alles wat? als het er maar gevaarlijk uitziet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
De meeste gear is inmiddels gesorteerd en gecategoriseerd:
https://spreadsheets.goog...NQNm14U2FNaFE&hl=nl#gid=0

Je kunt nog steeds gear via het formulier registreren, dat voegen we vervolgens handmatig toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:33
Universal Creations schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:43:
[...]

Bepaalde oudere (niet HSM) Sigma lenzen hebben zo'n "laad-mechanisme" om te schakelen tussen MF en AF. Misschien dat er ook iemand is die zo'n lange Sigma heeft met zo'n mechanisme (met mijn 20/1.8 staat dat een beetje raar).
Dit heb ik ergens in de topicstart vermeld, mijn 15-30 heeft dat klikmechanisme (en een betere akoestiek dan jouw sigma), en kan met een beetje fantasie dienstdoen als sawn off shotgun ;)

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man

the mod man

iets van beeldmaker

de 100-400 van canon is toch het ideale ding om als shotgun dienst te doen?

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
jvdgeest schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:24:

Je kunt nog steeds gear via het formulier registreren, dat voegen we vervolgens handmatig toe :)
Gear genoeg zo te zien :+

Overigens kan ik ook nog wel een mengpaneel meenemen.. (8 kanalen, uit mn hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een idee om te kijken of we crew van T.net zo ver kunnen krijgen om bijvoorbeeld tijdens de draaidag een special op de FP aan de opname te wijden? Met live Twitter stream op basis van #botg en een mini blog erbij? Als we in Nederland blijven mag dat geen probleem zijn (ik vermoed op locatie ongeveer 88 iPads en 300 smarthpones..). Vervolgens nieuwsbericht/special als de film en making of af zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
citruspers schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:47:
[...]

Dit heb ik ergens in de topicstart vermeld, mijn 15-30 heeft dat klikmechanisme (en een betere akoestiek dan jouw sigma), en kan met een beetje fantasie dienstdoen als sawn off shotgun ;)
Ja, die van jou maakt inderdaad een mooiere klik, meer mechanisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion

ik ben nog mn zoom h1 vergeten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik heb net het lijstje ingevuld, maar ben 2 lenzen vergeten: Nikon 50 1.4, en Nikon 35 1.8 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Even belangrijk
Bij de meeting zal voor een klein fortuin aan apparatuur liggen. Nu zit een foutje altijd in een klein hoekje. Aan ieder zelf de keus, maar het lijkt mij verstandig om te zorgen dat je een aansprakelijkheidsverzekering hebt lopen. Ben je wat meer een lefgozer, neem dan de rechtsbijstandsverzekering :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman

Ik zal vanavond nog een inventarisatie maken van mijn gear en deze via het formulier submitten. Was het haast vergeten..
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:11:
Is het een idee om te kijken of we crew van T.net zo ver kunnen krijgen om bijvoorbeeld tijdens de draaidag een special op de FP aan de opname te wijden? Met live Twitter stream op basis van #botg en een mini blog erbij? Als we in Nederland blijven mag dat geen probleem zijn (ik vermoed op locatie ongeveer 88 iPads en 300 smarthpones..). Vervolgens nieuwsbericht/special als de film en making of af zijn?
Lijkt me een goed plan. Iemand in staat dit te regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Ik zat er inderdaad ook net even naar te kijken. Er ligt voor bijna 40.000 euro aan foto apparatuur en accessoires.
Kom ik gelijk bij een volgend punt, hoe houden we alles uit elkaar. Mij gaat het nog wel lukken, ik ben de enige met een D200.

Het lijkt me daarom handig dat we daar zwarte tape uitdelen waar je met een witte pen op kunt schrijven. Zo gaat iedereen zijn eigen spulletjes even langs en kun je altijd je eigen spullen weer terug vinden.

Edit: Morgen ga ik kijken of ik het storyboard afkrijg, ik hoop dat het wat is want veel verder dan wat hanengekras kom ik niet. Moet toch vaker met dit soort dingen bezig gaan. :)

[ Voor 16% gewijzigd door walletje-w op 24-05-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Overigens zullen we zo veel mogelijk proberen vermijden dat andere mensen met jouw gear aan de slag moeten. Van team Canon & Nikon bestaan de wapens primair uit eigen gear. Alleen in specifieke situaties vullen we dit aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man

the mod man

iets van beeldmaker

Er moet sowieso een lading ductape mee. Verder laserpennen denk ik, zaklampen en andere gadgets die swat/terroristen kunnen gebruiken.

Verder dacht ik ineens dat zulke actie's in het echt vaak in de uurtjes gebeuren dat het redelijk donker is... maar wij doen het gewoon overdag neem ik aan?

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Muthas schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:42:
Overigens zullen we zo veel mogelijk proberen vermijden dat andere mensen met jouw gear aan de slag moeten. Van team Canon & Nikon bestaan de wapens primair uit eigen gear. Alleen in specifieke situaties vullen we dit aan.
^^ Absoluut. Dit staat ook duidelijk in het aanmeldformulier voor de gear vermeld en wijken we dus ook niet van af :) Alleen met uitdrukkelijke toestemming van de eigenaar mag je de gear van iemand anders gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
the mod man schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:43:
Er moet sowieso een lading ductape mee. Verder laserpennen denk ik, zaklampen en andere gadgets die swat/terroristen kunnen gebruiken.

Verder dacht ik ineens dat zulke actie's in het echt vaak in de uurtjes gebeuren dat het redelijk donker is... maar wij doen het gewoon overdag neem ik aan?
Ja goede vraag, overdag heeft wel minder sfeer denk ik. Het heeft wel als voordeel dat we meer tijd hebben en het voor iedereen beter uitkomt.
Maar onze/jullie camera's hebben toch zulke goede iso prestaties, kunnen we ook prima in de schemering en avond filmen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers

Maak daar maar Gaffa/gaffer tape van. Verschil zit hem in de lijmresten die het achterlaat, en het feit dat je met ducttape vaak ook snel het onderliggende materiaal meetrekt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Gelukkig heb ik een microfoon gekocht onlangs anders moeten we zonder microfoon opnemen :+

Anyways... ik heb locatie nieuws !!!

- Bedrijf 1 belde meteen heel enthousiast met wat vragen en laat me morgen weten hoe en wat :)
- Bedrijf 2 belde wat later met een heleboel vragen en info en eigenlijk wist ik niet meer wat ik moest zeggen, want een heleboel hangt van jullie af :P
Eerst wat info die ik daarna per mail kreeg :
Het aantal mansen moet minimaal 25 zijn ,per persoon is er een vergoeding van €40.

Indien het 40 personen worden dan maak ik er €35 van.

Stroom zorg ik wel voor dan ,ik moet alleen weten hoeveel.

Eten en drinken is aanwezig in de vorm van zachte broodjes met 2 knakworstjes.

Indien er een toilet benodigd is zorg ik er ook voor

Entree is dan vanaf 8.00 tot een uur of 18.00 oke..
Dit gaat over deze locatie : http://www.airsofteveneme...m/viewtopic.php?f=9&t=382

Maar... die is alleen de 16de en 23ste (2 opvolgende Zaterdagen!) van JULI! beschikbaar :'(

Dit gesprek leverde wel wat mooie vragen op :
- Is een andere datum een optie als het echt niet anders kan ?

- Wat betreft eventuele kosten die erbij kunnen komen voor huur van de locatie : Wat zijn wij bereid te betalen per persoon voor die eene dag ?!

- Met hoeveel man zijn we straks aanwezig tijdens de shoot ?
Op dit moment zijn het er 34, maar worden dit er meer ? Minder ?

- Hoeveel stroom hebben we nodig ? Er zou in dit geval 1 generator van 1200 Watt en een andere van 2000 Watt aanwezig zijn.

- Eten => Veel/Weinig/Alleen Lunch/Ontbijt/Avond/enz... ?!?!

- WC's + Water = Wel wenselijk leek me zo ?! Vreten = Poepen = Handen wassen zeg maar :+
Duusch... Shoot! :>

Des te meer ik VOORAF weet des te MAKKELIJKER ik een locatie kan regelen/reserveren VOORDAT die gejat is !!
Voor bovenstaande was er een reservatie bedrag van 100 € bijvoorbeeld en des te sneller ik die overmaak des te sneller wij een locatie hebben 100% zeker B)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er op zich geen problemen mee om het overdag te doen, denk dat we het alleen maar ingewikkeld maken door ons zelf een beperkt tijdsframe op te leggen. In die tijd van het jaar heb je ook meer dag omdat het tot half 11 ofzo nog licht blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Effe wat non-locatie manager meuk in een aparte post =>
walletje-w schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:38:
Kom ik gelijk bij een volgend punt, hoe houden we alles uit elkaar. Mij gaat het nog wel lukken, ik ben de enige met een D200.

Het lijkt me daarom handig dat we daar zwarte tape uitdelen waar je met een witte pen op kunt schrijven. Zo gaat iedereen zijn eigen spulletjes even langs en kun je altijd je eigen spullen weer terug vinden.
Mijn spullen zijn gelabeled onlangs door mezelf dus dat is inderdaad een goed idee + iedereen effe alle S/N's van je spullen noteren voor jezelf !!
Laser + Camera sensoren = Bad idea !! Krijg je dode pixels van als je een beetje pech hebt :P
+
walletje-w schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:46:
Ja goede vraag, overdag heeft wel minder sfeer denk ik. Het heeft wel als voordeel dat we meer tijd hebben en het voor iedereen beter uitkomt.
Maar onze/jullie camera's hebben toch zulke goede iso prestaties, kunnen we ook prima in de schemering en avond filmen. O-)
Daar zijn primes voor uitgevonden, maar wat lichten erbij is nooit verkeerd !! dus mocht iemand die vergeten zijn te melden doe dat alsnog a.u.b. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:34:
Even belangrijk
Bij de meeting zal voor een klein fortuin aan apparatuur liggen. Nu zit een foutje altijd in een klein hoekje. Aan ieder zelf de keus, maar het lijkt mij verstandig om te zorgen dat je een aansprakelijkheidsverzekering hebt lopen. Ben je wat meer een lefgozer, neem dan de rechtsbijstandsverzekering :+
Ja mss ook iemand aanwijzen voor algemene security/veiligheid, die de spullen in de gaten kan houden. Mss dat er een ruimte vrij is die afgesloten kan worden?

Wat vonden jullie trouwens van de slow mo entrance van the commando's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man

the mod man

iets van beeldmaker

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:56:
[...]

Ja mss ook iemand aanwijzen voor algemene security/veiligheid, die de spullen in de gaten kan houden. Mss dat er een ruimte vrij is die afgesloten kan worden?

Auto's zijn over het algemeen kluizen op wielen toch? vooral als je daar nog een security mannetje neerzet.

Slomo entrance van commando (vs terrorist) lijkt me sowieso vet, dat je eerst een commando binnen ziet rennen en dan snel switchen naar terrorist die hem dan probeert neer te knallen/ tegen te houden en dat er dan door 1 van de 2 in slomo een granaat wordt gegooid.

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
nero355, thanks voor de moeite. Op dit moment gaan we er echter vanuit dat we een gratis locatie gaan vinden, of in ieder geval eentje met slechts minimale kosten. Bedrijf 2 gaat hem dus echt niet worden.

• Stroom: we hebben een 6000 watt aggregaat, dit is dus niet noodzakelijk, wel fijn.
• Datum staat vast. Veranderd niet.
• Eten: we moeten gewoon heel de dag wat te snaaien hebben :+

Het is denk ik praktischer/voordeliger als we zelf boodschappen doen. Is er niet iemand getrouwd en heeft een vrouw die zich ontzettend verveeld en 35 hete mannen wilt voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Muthas schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:00:
nero355, thanks voor de moeite. Op dit moment gaan we er echter vanuit dat we een gratis locatie gaan vinden, of in ieder geval eentje met slechts minimale kosten. Bedrijf 2 gaat hem dus echt niet worden.
Geen probleem : Ik heb er nog een paar over ;)
• Stroom: we hebben een 6000 watt aggregaat, dit is dus niet noodzakelijk, wel fijn.
• Datum staat vast. Veranderd niet.
• Eten: we moeten gewoon heel de dag wat te snaaien hebben :+
Kijk daar kan ik wat mee !!
Het is denk ik praktischer/voordeliger als we zelf boodschappen doen. Is er niet iemand getrouwd en heeft een vrouw die zich ontzettend verveeld en 35 hete mannen wilt voeren?
:+ _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:11:
Ik kan, als alles rond is hier, eens een balletje opgooien op kantoor. Dat héb ik al gedaan bij de video dudes, maar volgens mij begreep ik dat ze vonden dat dit echt iets van de community is. Wat misschien wel kan is het uiteindelijke filmpje aanleveren, die dan misschien op de FP, of in een bog gepost kan worden. Maar dat zijn meer zaken voor achteraf, denk ik.

@citruspers

Gaffa tape is idd de norm. Een doos van 18 rollen kost echter bijna 200 euro.. Niet goedkoop. Wel kwaliteit.

Als iemand nog extra stroomvoorziening heeft, trouwens, zou handig zijn. 6000 watt lijkt veel, maar alleen ik kan met alle apparatuur al bijna 10.000 watt trekken.. Als alles aan staat, uiteraard. Als het niet anders kan moeten we dus maar gewoon niet alles tegelijk aan zetten, maar t zou natuurlijk mooi zijn als dat wel kan.

[ Voor 19% gewijzigd door Ch3cker op 24-05-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:56:
Dat is goed te doen. De 2e link die je plaatste gaat echt enorm veel tijd vragen! Maar we kunnen wellicht wel één ding doen. Ik weet niet hoe goed de mensen hier zijn met after effects enzo. Maar we zouden bijvoorbeeld heel even een bepaalde scene kunnen laten bevriezen en dan rond die persoon draaien en dan komt het geluid weer terug en gaan we verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je effectjes á la de matrix? Ik zie wel een battle scene waarin een commando een flash bang naar binnen gooit, freeze, camera draait om de flashbang heen, en scene gaat weer verder. Weet niet of iemand hier dat kan maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Ja zoiets bijvoorbeeld. Maar dat is best lastig. Komen behoorlijk wat 3d effecten aan te pas. We zien het wel :)
Pagina: 1 ... 6 ... 35 Laatste

Let op:
Behind the scenes is online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!

Double Exposure staat online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!