Poehee, ben even een paar uurtjes aan het werk, kom terug en BAM! 4 nieuwe pagina's jonguh!
Gaat lekker zo mannen! (Heb nog geen dames gezien)
Hele goede en leuke ideeën. Maar ik ben alleen bang dat als de dag voorbij is, dat ik dan nog 72 uur moet gaan editen. Vind het prima om te doen, maar ik zit de zomer altijd volgeboekt en dan heb ik niet zomaar dagen die ik op kan geven aan het editen van deze video. Dus... wie helpt (en heeft After Effects ervaring)?
- Met wat schieten we eigenlijk kogels? Of licht? Wat gebeurt er als je geraakt wordt? Blood spatter?
Dat is een goede, had het er met de producers over vanmorgen. Het liefst geen bloed, maar het moet wel duidelijk zijn dat iemand is geraakt.
Muthas schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:34:Even belangrijk
Bij de meeting zal voor een klein fortuin aan apparatuur liggen. Nu zit een foutje altijd in een klein hoekje. Aan ieder zelf de keus, maar het lijkt mij verstandig om te zorgen dat je een aansprakelijkheidsverzekering hebt lopen. Ben je wat meer een lefgozer, neem dan de rechtsbijstandsverzekering

Eens! Maar bij mij is het toch echt: slopen is kopen. En ik ben wel zo vriendelijk om dan meteen samen met je te gaan pinnen

walletje-w schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:46:
Overdag heeft wel minder sfeer denk ik. Het heeft wel als voordeel dat we meer tijd hebben en het voor iedereen beter uitkomt.
Maar onze/jullie camera's hebben toch zulke goede iso prestaties, kunnen we ook prima in de schemering en avond filmen.

Het is niet ideaal want het past niet zo goed bij de sfeer, maar overdag is het beste voor onze camera's. Daarnaast moeten veel mensen de volgende dag weer werken gok ik, dus 's nachts is niet echt een optie.
nero355 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:48:
Anyways... ik heb locatie nieuws !!!
- Bedrijf 1 belde meteen heel enthousiast met wat vragen en laat me morgen weten hoe en wat

- Bedrijf 2 belde wat later met een heleboel vragen en info en eigenlijk wist ik niet meer wat ik moest zeggen, want een heleboel hangt van jullie af

Lekker bezig! Top!
- Datum is echt de 26ste, die staat VAST
- We hebben geen budget voor de locatie; gratis/sponsoring zou fijn zijn, maar je kan de vraagprijs hier altijd in de groep gooien, wie weet hebben we het er voor over
- Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat iedereen op komt dagen. Ik gok op een groep van 25 a 30
- Stroom is niet nodig, dat hebben we nu zelf, maar zou wel fijn zijn.
- WC zou wel heel handig zijn
- Eten kunnen we zelf regelen, maar als een locatie dat wil regelen + een kleine marge dan is dat wat mij betreft prima
Ik heb een
Glidecam 4000HD + Vest + Arm 
En heb ook de mogelijkheid om 60p/50p te schieten.
Vind al die wilde visual effects ala de matrix/freddiew leuk, maar daar komt heel veel 3D Tracking (Boujou, PFTrack, PFMatchIt) bij kijken los van een boel After Effects werk. Ik zou dat prima kunnen uitvoeren, maar daar heb ik de tijd niet voor. Als iemand bepaalde clips kan voorzien van effecten, dan zou dat super zijn, maar die expertise zit hier volgens mij niet.
Nomad schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:08:
Nu bedoel ik dit met alle liefde en zorg, maar gemiddeld gezien kunnen we niet acteren als tweaker zijnde en zien we er niet uit als commando's. Ook niet als we onze baard laten staan.
Ik ben niet zo bang voor het gebrek aan acteertalent hier. We moeten wel even kijken wie het beste bij iedere rol past. Maar aangezien de video zonder dialoog is en veel mensen qua gezicht bedenkt zijn maakt dat het alweer een stuk makkelijker. De moeilijkste rol is weggelegd voor de dame en de commando/terrorist aan het einde.
Daarnaast ziet het publiek na pakweg 30 secs dat de video verre van serieus is, dus dan is het ook minder erg als we "fouten" maken. Zolang de humor maar overkomt zit het wel goed.
De productie mag dan wel serieus zijn, maar dat betekent niet dat het eindresultaat zo serieus is.
Voorbeeld -> Serieuze productie, geen echte acteurs, geen serieus resultaat:
Top! Keep us posted!