Released: Tweakers Videoproject Double Exposure en BTS video Overzicht Laatste deel

Pagina: 1 ... 7 ... 35 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, het 2de voorbeeld dat ik hier gepost had. Is gemaakt met een steadycam en de acteurs gewoon heel stil laten staan, 60 p filmen en met de camera langs alle acteurs scheuren. Ik weet niet of iemand een steady cam heeft? Met een dolly zou het ook moeten lukken. En in After effects vertragen/versnellen zoals gewenst. Maar in dat voorbeeld filmpje word alles overtuigend gemaakt met de muzzle flashes en ontploffingen, ik denk niet dat het de bedoeling is dat onze camera's muzzle flashes schieten? Ofwel? Anders zal het niet al te moeilijk zijn om deze muzzle flashes the tracken in After Effects. Het filmpje dient toch ook niet de dag zelf af te zijn. Maar we kunnen er de weken nadien in de edit toch heel wat aanwerken.

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 14:27
@Gerard, zie dat je zelf al Staatsbosbeheer hebt gebeld (twee pagina's terug, gaat hard!). Ik woon in Apeldoorn, maar ben afhankelijk van mijn fiets helaas. Als ik even tijd heb dan rijd ik wel even naar Kootwijk om een kijkje te nemen in Gebouw D. Kun je mij even DMen met gegevens die je graag wilt zien? Dan schiet ik even een paar foto's en meet wat dingetjes op.

Edit: misschien dat jullie mij van General Locations naar Location Radio Kootwijk kunnen maken?

[ Voor 11% gewijzigd door Zandpad op 24-05-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:42
Eventueel kunnen we ook nog iets gaan doen met commando's die afdalen ergens uit (mits er een mooie balk oid is waar ik hem/haar aan kan zekeren). Ik ben volledig uitgerust met klimgear, touwen en andere klimapparatuur.
Of natuurlijk een persoon + camera ergens omhoog hijsen voor een shot van bovenaf. ;)

Indien hier interesse bij is, laat het even weten! ;)

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Danjel schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:44:
Eventueel kunnen we ook nog iets gaan doen met commando's die afdalen ergens uit (mits er een mooie balk oid is waar ik hem/haar aan kan zekeren). Ik ben volledig uitgerust met klimgear, touwen en andere klimapparatuur.
Of natuurlijk een persoon + camera ergens omhoog hijsen voor een shot van bovenaf. ;)

Gaaf idee.
Maar als je iemand omhoog wilt hijsen kan je ook een Jib gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danjel schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:44:

Vet, ik zeg GoPro HD hero bij iemand op z'n helm en afdalen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Helm (veiligheidshelm) heb ik ook... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:19
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:35:
Hey, het 2de voorbeeld dat ik hier gepost had. Is gemaakt met een steadycam en de acteurs gewoon heel stil laten staan, 60 p filmen en met de camera langs alle acteurs scheuren. Ik weet niet of iemand een steady cam heeft? Met een dolly zou het ook moeten lukken. En in After effects vertragen/versnellen zoals gewenst. Maar in dat voorbeeld filmpje word alles overtuigend gemaakt met de muzzle flashes en ontploffingen, ik denk niet dat het de bedoeling is dat onze camera's muzzle flashes schieten? Ofwel? Anders zal het niet al te moeilijk zijn om deze muzzle flashes the tracken in After Effects. Het filmpje dient toch ook niet de dag zelf af te zijn. Maar we kunnen er de weken nadien in de edit toch heel wat aanwerken.

Cheers
Volgens mij heeft Gerard een soort van steadycam. Mijn camera kan sowieso 50p schieten op 720p modus, dus daar zou je in de montage wel een slomo van kunnen maken.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:45:
[...]

Vet, ik zeg GoPro HD hero bij iemand op z'n helm en afdalen maar!
Lijkt me gaaf inderdaad! Geeft wat meer dynamiek aan de actie en er is vast wel een boom in de buurt waar we wat touw in kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Enige voorwaarde is wel natuurlijk veiligheid. Dat staat hoe dan ook altijd voorop. Als iemand een flinke ladder oid mee kan nemen zou wel fijn zijn. Dan kan ik met een gerust hart de boel zekeren.
Ik heb mijn gear ook gesubmit.

[ Voor 34% gewijzigd door Danjel op 24-05-2011 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat iedereen zich een breuk gaat slepen aan licht, lees mijn opmerking een stuk terug even. Er is een belangrijk verschil qua kleurtemperaturen tussen disco/theater licht en televisie licht. Je zit je een breuk te color-correcten straks denk ik. Ik ben zelf geen licht expert, maar de tv producties waar ik aan heb meegewerkt gebruikten iig geen standaard licht maar volgens mij zogenaamde red-heads. Zie bijvoorbeeld: http://www.mediacollege.com/lighting/types/redhead.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:01:
Voordat iedereen zich een breuk gaat slepen aan licht, lees mijn opmerking een stuk terug even. Er is een belangrijk verschil qua kleurtemperaturen tussen disco/theater licht en televisie licht. Je zit je een breuk te color-correcten straks denk ik. Ik ben zelf geen licht expert, maar de tv producties waar ik aan heb meegewerkt gebruikten iig geen standaard licht maar volgens mij zogenaamde red-heads. Zie bijvoorbeeld: http://www.mediacollege.com/lighting/types/redhead.html
Het lijkt mij dat het licht waar we hier over praten niet echt gebruikt gaat worden om een set compleet uit te lichten, maar meer als effecten. En mocht het dan wel handig zijn om even iets bij te lichten lijkt me dat het ook wel voldoet. Zó pro hoeft het nou ook weer niet, toch? ;) (Echte studio lampen zijn.. duur..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Klopt. Daar heb je volledig gelijk in Bouncing_tom. Echter moeten we wel wat lijkt me. Tenzij hier iemand aankomt met echt video licht spul, dan kunnen we qua dipsko lampen het e.e.a. thuis laten.
Opzich gaat het met halogeenlicht vaak wel goed qua kleurtemp, echter met gasontladings lampen zit hier vaak groot verschil in.
Ik beschik ook over een sheet correctie filters. (grote sheet van 3200k naar 5700k (full ct blue)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:17

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Puntje twee wat ik wil aandragen.
Ik zie hier professionele filmapparatuur langs komen (5d2's vind ik profi zat), ik zie profi lampen, ik zie een 35 man crew die allemaal wilde special effects en dikke scenes wil maken.............en ik zie de gemiddelde tweaker voor mij die de acterende rol mag gaan spelen.
Nu bedoel ik dit met alle liefde en zorg, maar gemiddeld gezien kunnen we niet acteren als tweaker zijnde en zien we er niet uit als commando's. Ook niet als we onze baard laten staan.

Om nu 20 acteurs van een theaterschool te benaderen vind ik overdreven, maar zeker een verhaal als die jullie maken, moet je het verhaal laten rusten op max 3 a 4 hoofdpersonen. De vrouw, de hoofd SWAT team, de main terrorist en een nog eentje :). Ofwel, je belangrijkste mensen om het verhaal over te brengen en die moeten dan goed zijn en toch eigenlijk wel wat ervaring hebben.
Natuurlijk, dit is maar een lolletje, maar als we zoveel spul uit de kast trekken, zoveel organisatie erbij betrekken, dan kan je het toch niet naar jezelf verantwoorden om een 19 jarige tweaker knuppel in de hoofdrol te zetten die nog nooit geacteerd heeft? Kortom, ik zou een stuk of 3 a 4 mensen van buitenaf erbij betrekken die wel een rol willen en die bij een theaterschool bijvoorbeeld zitten.

Ik zou me momenteel minder bezig gaan houden met alle technische mogelijkheden qua videogear en special effects en beginnen met degelijke aankleding en cast. Toen ik begon met modelfotografie was ik heel hard bezig met mijn flitsers en met rimlights/spotlights/snoots/gels en wat niet meer, en de dwarrel naast mij had 1 lampje in gebruik en had wel toffe aankleding. Zijn foto's werden beter dan die van mij kan ik je zeggen.

Kortom, je moet samenwerkingen zoeken naar kledingverhuurbedrijven die exposure willen, dumpwinkels die dingen willen uitlenen, liefhebbers zoeken van legerkleding en wat niet meer. Zorg voor de juiste aankleding en je helpt je film een stuk meer vooruit dan die 9e toffe lamp die je scene cool gaat belichten.

mijn 2 centjes :).

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Om even in te gaan op het punt van Nomad.

Dit vind ik een goed punt. Op mijn vroegere opleiding zat ook een acteer/drama afdeling. Ik ben nog altijd goed bekend bij deze opleiding en ken een aantal docenten van de afdeling acteer/drama.
Opzich wil ik wel een balletje opgooien en horen of daar een aantal vrijwilligers zijn die nog een leuk project kunnen gebruiken. Graag zou ik dan wel even met iemand willen spreken die mij iets wijzer kan maken over zijn/haar visie over het soort acteerwerk waar we naar opzoek zijn.

Misschien dat daar iets leuks uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danjel schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:18:
Om even in te gaan op het punt van Nomad.

Dit vind ik een goed punt. Op mijn vroegere opleiding zat ook een acteer/drama afdeling. Ik ben nog altijd goed bekend bij deze opleiding en ken een aantal docenten van de afdeling acteer/drama.
Opzich wil ik wel een balletje opgooien en horen of daar een aantal vrijwilligers zijn die nog een leuk project kunnen gebruiken. Graag zou ik dan wel even met iemand willen spreken die mij iets wijzer kan maken over zijn/haar visie over het soort acteerwerk waar we naar opzoek zijn.

Misschien dat daar iets leuks uit komt.
Hey, ja zeker zeer goed punt van Nomad. Ja Danjel als je dat wil doen, dan zou dat fantastisch zijn!

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:42
Het gaat er toch om dat het een got dingetje is? Dan zouden acteurs van buitenaf daar afbreuk aan doen. Tevens is er geen gelul in de film als het goed is. Het gaat toch juist om de absurditeit van de nerds mrt de camera's en niet om echte rambo's.. my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens met Gh0stw4lk3r, zo min mogelijk inmenging van buiten de community. Juist externe acteurs nemen het GOT karakter weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:17

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Het is een keuze uiteraard, maar ik denk dat je het GOT karakter goed kan behouden, ook met 3 acteurs die het niveau omhoog trekken.
Je neemt letterlijk voor 70.000 euro ofzo aan materiaal mee om iets gaafs te shooten, is het dan niet leuk om ook het resultaat te krijgen zoals je wilt? Ik denk dat het acteerwerk van de meeste tweakers erg beperkt is, zo beperkt dat het niet zozeer grappig is, maar afbreuk gaat doen.

En dat bedoel ik niet om te kwetsen, maar ik zie een project met straks 1000man-uur erin en een duidelijke bottleneck. Nogmaals ik ben er niet bij omdat ik andere verplichtingen heb die dag, maar het is iets wat mij opviel en ik aankaart.

[nomad out :w ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Om even in te haken op de punten van Nomad:

• Acteren. Het is een belangrijk punt, maar naar mijn mening niet zo heel belangrijk. Het script is met opzet vrijwel geheel zonder dialoog. Hoogstens een schreeuw hier of daar. Dan hebben we lichaamstaal. Daarvoor moeten we even afwachten in hoeverre gezichtsexpressies goed gaan. Lukt dit niet? Team SWAT kan bivakmutsen dragen, team terroristen theedoeken (hoe noem je die dingen? :P). Goed, de film wekt misschien iets meer emotie op mét gezichtsuitdrukkingen, maar doordat je gezichtsuitdrukkingen niet ziet, doet het er ook geen afbreuk aan.

Alleen in de slotscene zullen de dame en heer enige acteerkunsten moeten vertonen. Verder ben ik met je eens dat het SWAT-team niet geheel uit jongetjes van 1,60m en net 50kg moet bestaan ;)

• Betreffende de aankleding heb je helemaal gelijk :) Hier zullen we nog achteraan moeten.

* Muthas sleept Nomad terug het topic in, we waarderen het hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Muthas schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:42:

• team terroristen theedoeken (hoe noem je die dingen? :P).
Die dingen worden 'shemaghs' genoemd, althans, daar vind ik een aantal hits mee op google en Ebay. Wil er eigenlijk voor mezelf nog wel eentje hebben, wellicht dat ik er sowieso ééntje koop als ik als terroristje aan de gang mag. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Fl4pp13 op 24-05-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:56
Aanplakbaarden zijn ook wel noodzaak, lijkt me. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:41
Niks aanplakbaard, gewoon niet scheren! :D
Zo'n theedoek heet inderdaad een Shemagh

[ Voor 33% gewijzigd door citruspers op 24-05-2011 23:21 ]

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Afbeeldingslocatie: http://www.military-supplies.co.uk/images/uploads/Clothing/Shemagh/shemagh.jpg

Als ik aan theedoekterrorist denk ziet ie er zo uit. Hoezo baard laten staan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
Fl4pp13 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:44:
[...]

Die dingen worden 'shemaghs' genoemd, althans, daar vind ik een aantal hits mee op google en Ebay. Wil er eigenlijk voor mezelf nog wel eentje hebben, wellicht dat ik er sowieso ééntje koop als ik als terroristje aan de gang mag. :P
Ik heb er vorig jaar een gekocht in Gambia als bescherming voor zand en zon. Ze bestaan er in verschillende kleurstellingen, maar als ik me goed herinner is de variant met rood en wit (deze heb ik) de Arabische versie. Andere kleuren zijn of nep of van een andere cultuur/religie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:50

Milo.

klik

Je hebt de rood wit, zwart wit en blauw wit uit mn hoofd welke gebruikt worden. En er was een jaartje of wat geleden een hele mode hype met allerlij kleuren enzo.. misschien heeft iemand daar nog wat van over. Zelf heb ik al tijden een zwart witte hehe.

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat met die aviator achtige brillen is wel vet voor de buiten bewakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaVsquared
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-05 23:42
Man, man, man, wat loopt dit topic toch hard...

Anyway, ik wil wel anders wel de 'catering' op me nemen, dat er de hele dag wat te eten en drinken beschikbaar blijft.

Gratis Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

Je zegt dan wel dat je catering op je wil nemen, maar volgens de meetingmanager ben je op 26 juni niet aanwezig?

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mole
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik krijg vrijdag meer duidelijkheid over de leger kleding, of ik die mag lenen of niet.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaVsquared
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-05 23:42
G-Tus schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:56:
Je zegt dan wel dat je catering op je wil nemen, maar volgens de meetingmanager ben je op 26 juni niet aanwezig?
Ik zal 'n beetje moe zijn geweest bij het invullen van de meetingmanager, moet natuurlijk een groen vakje zijn.

Gratis Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 08:00
Poehee, ben even een paar uurtjes aan het werk, kom terug en BAM! 4 nieuwe pagina's jonguh!
Gaat lekker zo mannen! (Heb nog geen dames gezien)
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:41:
- Voor als de commando's het gebouw binnenvallen zou ik opteren voor oftewel een time remap filmpje, waar we 1 voor 1 de commando's in slow motion zien binnenvallen afwisselende snelheid ertussendoor. voorbeeld filmpje (http://www.videocopilot.net/tutorial/speed_variation/)

- Oftewel een Time freeze waar we 1 voor 1 de Commando's laten zien (zoals dit YouTube: ‪Modern Warfare: Frozen Crossing Alpha (Frozen Battle Scene)‬‏ )
Hele goede en leuke ideeën. Maar ik ben alleen bang dat als de dag voorbij is, dat ik dan nog 72 uur moet gaan editen. Vind het prima om te doen, maar ik zit de zomer altijd volgeboekt en dan heb ik niet zomaar dagen die ik op kan geven aan het editen van deze video. Dus... wie helpt (en heeft After Effects ervaring)?
- Met wat schieten we eigenlijk kogels? Of licht? Wat gebeurt er als je geraakt wordt? Blood spatter?
Dat is een goede, had het er met de producers over vanmorgen. Het liefst geen bloed, maar het moet wel duidelijk zijn dat iemand is geraakt.
Muthas schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:34:
Even belangrijk
Bij de meeting zal voor een klein fortuin aan apparatuur liggen. Nu zit een foutje altijd in een klein hoekje. Aan ieder zelf de keus, maar het lijkt mij verstandig om te zorgen dat je een aansprakelijkheidsverzekering hebt lopen. Ben je wat meer een lefgozer, neem dan de rechtsbijstandsverzekering :+
Eens! Maar bij mij is het toch echt: slopen is kopen. En ik ben wel zo vriendelijk om dan meteen samen met je te gaan pinnen :)
walletje-w schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:46:
Overdag heeft wel minder sfeer denk ik. Het heeft wel als voordeel dat we meer tijd hebben en het voor iedereen beter uitkomt.
Maar onze/jullie camera's hebben toch zulke goede iso prestaties, kunnen we ook prima in de schemering en avond filmen. O-)
Het is niet ideaal want het past niet zo goed bij de sfeer, maar overdag is het beste voor onze camera's. Daarnaast moeten veel mensen de volgende dag weer werken gok ik, dus 's nachts is niet echt een optie.
nero355 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:48:
Anyways... ik heb locatie nieuws !!!

- Bedrijf 1 belde meteen heel enthousiast met wat vragen en laat me morgen weten hoe en wat :)
- Bedrijf 2 belde wat later met een heleboel vragen en info en eigenlijk wist ik niet meer wat ik moest zeggen, want een heleboel hangt van jullie af :P
Lekker bezig! Top!

- Datum is echt de 26ste, die staat VAST
- We hebben geen budget voor de locatie; gratis/sponsoring zou fijn zijn, maar je kan de vraagprijs hier altijd in de groep gooien, wie weet hebben we het er voor over
- Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat iedereen op komt dagen. Ik gok op een groep van 25 a 30
- Stroom is niet nodig, dat hebben we nu zelf, maar zou wel fijn zijn.
- WC zou wel heel handig zijn
- Eten kunnen we zelf regelen, maar als een locatie dat wil regelen + een kleine marge dan is dat wat mij betreft prima
rusman schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:51:
Volgens mij heeft Gerard een soort van steadycam. Mijn camera kan sowieso 50p schieten op 720p modus, dus daar zou je in de montage wel een slomo van kunnen maken.
Ik heb een Glidecam 4000HD + Vest + Arm :)
En heb ook de mogelijkheid om 60p/50p te schieten.

Vind al die wilde visual effects ala de matrix/freddiew leuk, maar daar komt heel veel 3D Tracking (Boujou, PFTrack, PFMatchIt) bij kijken los van een boel After Effects werk. Ik zou dat prima kunnen uitvoeren, maar daar heb ik de tijd niet voor. Als iemand bepaalde clips kan voorzien van effecten, dan zou dat super zijn, maar die expertise zit hier volgens mij niet.
Nomad schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:08:
Nu bedoel ik dit met alle liefde en zorg, maar gemiddeld gezien kunnen we niet acteren als tweaker zijnde en zien we er niet uit als commando's. Ook niet als we onze baard laten staan.
Ik ben niet zo bang voor het gebrek aan acteertalent hier. We moeten wel even kijken wie het beste bij iedere rol past. Maar aangezien de video zonder dialoog is en veel mensen qua gezicht bedenkt zijn maakt dat het alweer een stuk makkelijker. De moeilijkste rol is weggelegd voor de dame en de commando/terrorist aan het einde.

Daarnaast ziet het publiek na pakweg 30 secs dat de video verre van serieus is, dus dan is het ook minder erg als we "fouten" maken. Zolang de humor maar overkomt zit het wel goed.

De productie mag dan wel serieus zijn, maar dat betekent niet dat het eindresultaat zo serieus is.

Voorbeeld -> Serieuze productie, geen echte acteurs, geen serieus resultaat:
The Mole schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:57:
Ik krijg vrijdag meer duidelijkheid over de leger kleding, of ik die mag lenen of niet.:)
Top! Keep us posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 19:59
GerardHenninger schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 01:27:
maar ik zit de zomer altijd volgeboekt en dan heb ik niet zomaar dagen die ik op kan geven aan het editen van deze video. Dus... wie helpt (en heeft After Effects ervaring)?
Ik heb wat simpele after effects ervaring, ik kan wel helpen bij editen, maar echt advanced after effects ervaring zoals Andrew Kramer heb ik niet...
Eens! Maar bij mij is het toch echt: slopen is kopen. En ik ben wel zo vriendelijk om dan meteen samen met je te gaan pinnen :)
hier ben ik het wel met Gerard eens zoals bij de andere meetings lijkt mij dat niet zo'n heel erg probleem.
alleen opletten tegen eventuele buitenaf volk ( valt snel genoeg op )
Vind al die wilde visual effects ala de matrix/freddiew leuk, maar daar komt heel veel 3D Tracking (Boujou, PFTrack, PFMatchIt) bij kijken los van een boel After Effects werk. Ik zou dat prima kunnen uitvoeren, maar daar heb ik de tijd niet voor. Als iemand bepaalde clips kan voorzien van effecten, dan zou dat super zijn, maar die expertise zit hier volgens mij niet.
Ook hier heb ik wel wat ervaring met 3D advanced Tracking, ik kan opzich wel een goede 3d omgeving afgeven, maar ik kan zelf echt helemaal niks aan 3d modeling / texturing.
dus de 3d ruimte invullen kan ik niet, mischien wat mensen uit de 3d modeling topic ?

ik hou zelf liever ook al het acteer werk binnen deze (nog groeiende) GOT werkgroep.

Ook heb ik onderling met CH3CKER al contact over het Lightning plan wat er zou moeten komen, dus naar mijn idee als we daar samen uit zijn moet dat wel lukken, natuurlijk houden we jullie op de hoogte !

[ Voor 5% gewijzigd door _trickster_ op 25-05-2011 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Ik kan misschien ook nog wat anders meenemen, maar dat zou ik dan even moeten overleggen met iemand.

Mijn vader heeft bij een theatervereniging gezeten en die hebben wel een 12- kanaals mengpaneel, dimmerpacks, 8 ADB spots (2 fresnel) en een shitload aan PAR56 spots die ik misschien wel kan lenen.

Het zijn wel theaterspots, dus het licht is vrij warm. Maar als het gebruikt kan worden, kan ik wel vragen of we het mogen lenen voor een dagje.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

GerardHenninger schreef op woensdag 25 mei 2011 @
Hele goede en leuke ideeën. Maar ik ben alleen bang dat als de dag voorbij is, dat ik dan nog 72 uur moet gaan editen. Vind het prima om te doen, maar ik zit de zomer altijd volgeboekt en dan heb ik niet zomaar dagen die ik op kan geven aan het editen van deze video. Dus... wie helpt (en heeft After Effects ervaring)?
In de taken lijst staat dat ik mee-edit Gerard dus dat komt goed met z'n allen denk ik wel. Al moeten we idd niet teveel fancy effects verwachten, ook mijn kennis is vrij standaard 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Donnie op 25-05-2011 07:08 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Het zal zeker geen super special effect film worden (of er moet nu een talent opstaan). Maar dat hoeft (van mij) niet echt toch? Het gaat erom dat het humoristisch is :)
Even een nachtje en weer 24 posts gaat lekker hard zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poehee, ben even een uurtjes aan het werk, kom terug en BAM! 4 nieuwe pagina's jonguh!
Gaat lekker zo mannen! (Heb nog geen dames gezien)

[...]

Ik heb wel een klein beetje ervaring met After Effects en zou wel willen helpen met de edit. We kunnen op het eind van de dag de data kopieren naar ons eigen hard disk. En zo hebben we dan de filmpjes zelf en kunnen we onderling afspreken wie welke scene edit.

We kunnen beide shots filmen (zal niet zo heel veel tijd in beslag nemen om ze beiden te filmen) en kijken of we het in de edit kunnen af pullen. Zoniet kunnen we gewoon wat time remap doen zoals in die tutorial van Andrew Kramer, of 60 fps converten naar 24 fps. Dan heb je ook al een leuk slowmo effect.

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Even een idee om de overzichtelijkheid van het project wat beter te houden: is het niet een idee om een aantal verschillende topics op te zetten voor verschillende zaken? Deze thread begint inmiddels een wildgroei te vertonen en alles wordt door elkaar besproken.

Het is natuurlijk maar een ideetje, we zouden het eventueel ook via Google Docs o.i.d. kunnen doen, maar zoals het nu loopt komt het de leesbaarheid niet echt ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:39
Fl4pp13 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:18:
Even een idee om de overzichtelijkheid van het project wat beter te houden: is het niet een idee om een aantal verschillende topics op te zetten voor verschillende zaken? Deze thread begint inmiddels een wildgroei te vertonen en alles wordt door elkaar besproken.

Het is natuurlijk maar een ideetje, we zouden het eventueel ook via Google Docs o.i.d. kunnen doen, maar zoals het nu loopt komt het de leesbaarheid niet echt ten goede.
Nu is het misschien even alles goed doorlezen maar je weet tenminste zeker dat alles hierin staat dat zou ik het voordeel vinden. Ik ben het ook wel weer met je eens dat er veel dingen door elkaar lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

Super vet idee! Ben helaas al bezet 26 juni, maar desalniettemin super benieuwd naar het resultaat :)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
  • Laatst online: 18-09 14:25
walletje-w schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:27:
[...]

Nu is het misschien even alles goed doorlezen maar je weet tenminste zeker dat alles hierin staat dat zou ik het voordeel vinden. Ik ben het ook wel weer met je eens dat er veel dingen door elkaar lopen.
Kunnen we niet met koppen boven elk bericht gaan werken? dan kan je alles in een topic houden en nog een beetje overzicht creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:48
Het lijkt mij handiger om in twee aparte topics verder te gaan: eentje voor het verhaal, en eentje voor de planning etc. Is dat een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Maar waar komen dan alle plotselinge ideeën die ontstaan, hoe komen moeilijke punten die niet snel opgepakt worden weer aan het licht en hoe zorg je er voor dat niet één topic weer als een razende verder groeit en de ander op 7 post blijft zitten.

Ik snap wel waarom je het zou willen splitsen maar ik denk niet dat het erg effectief en slim is. Ik kan er natuurlijk naast zitten maar zelf vind ik het handiger dat alles met betrekking tot dit project in dit topic te vinden is.

(Dit zou natuurlijk wel in een ander topic besproken kunnen worden, dit is redelijk off topic :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Ik denk dat het wel moet lukken met één topic. De organisatie monitort het topic actief en we kunnen het op dit moment wel goed bijbenen (we hopen wel dat slow chat zo veel mogelijk wordt vermeden - probeer sterk inhoudelijk te blijven). Goede ideeën worden door ons op Google Docs in een soort van to-do list geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Okay, dan laten we het zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Fl4pp13 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 09:18:

Dat lijkt me niet handig want dan weet niemand meer waar ze dingen moeten posten.

De producers (klinkt leuk) doen hun best om de OP zo goed mogelijk up to date te houden, alle belangrijke informatie staat daar en ook in het Google Docs project (spreadsheet met gear, document met script, document voor sponsoring etc).

En het is niet erg als dezelfde vragen of ideeën meerdere keren voorbij komen, we zijn hier allemaal heel vriendelijk voor elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Jaap-Jan schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 02:51:
Ik kan misschien ook nog wat anders meenemen, maar dat zou ik dan even moeten overleggen met iemand.

Mijn vader heeft bij een theatervereniging gezeten en die hebben wel een 12- kanaals mengpaneel, dimmerpacks, 8 ADB spots (2 fresnel) en een shitload aan PAR56 spots die ik misschien wel kan lenen.

Het zijn wel theaterspots, dus het licht is vrij warm. Maar als het gebruikt kan worden, kan ik wel vragen of we het mogen lenen voor een dagje.
Tafel neem ik mee, neem aan dat we daar genoeg aan zullen hebben :

Afbeeldingslocatie: http://www.rwinshop.nl/verkoop/images/fligthcase-showmaster-24-D7401_detail2.jpg?osCsid=6eda8957b9b97a06df3f957b31a2ccbb

Over de parren.. Ik heb er 12 op twee sixbarren zitten. Moeten nog even kijken, maar ik denk dat dat wel voldoende is. Misschien kunnen we de dimmerpacks wel goed gebruiken. We laten het je nog even weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp inmiddels dat we de boel chronologisch draaien? Want als we meerdere dingen tegelijk willen opnemen, wat denk ik gezien de tijd nog steeds nuttig kan zijn, gaan we toch meer van dit soort gear nodig hebben. Misschien goed om straks in het draaiboek een goeie gear en attributenlijst te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:14:
Misschien goed om straks in het draaiboek een goeie gear en attributenlijst te maken.
Zo'n lijst is er al, toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik bedoel per scene, dit is een algemene inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
hoe zit het nou precies met het aantal nikon terroristen? gaan we ze hergebruiken of blijven we hopen op meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Laatst online: 20-09 14:44
had via het document mijn gear al opgegeven maar staat er nog niet bij is die niet aangekomen omdat ik hem al een half uur open had voordat ik hem submitte ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
angel00008 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:46:
had via het document mijn gear al opgegeven maar staat er nog niet bij is die niet aangekomen omdat ik hem al een half uur open had voordat ik hem submitte ?
Oops, was je submit over het hoofd gezien, ik zet je er nu bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
jvdgeest schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:47:
[...]

Oops, was je submit over het hoofd gezien, ik zet je er nu bij :)
kan ook nog een zoom h1 bij en 2 van die opknoop microfoons...

heb ergens ook nog wel een doos met van die ''schelp'' koptelefoons die je vaak ziet op portofoons en evt als "SWAT" oordopjes te gebruiken.. (gooi er wat radio chatter geluidjes bij enz enz)

edit : Afbeeldingslocatie: http://img1.topfreebiz.com/o2010-7/cache/2-Way-Radio-Earpiece-WT-52--17211641943.jpg maar dan zonder de microfoon en alleen het oorgedeelte dus

zal vanmiddag nog wel even posten hoeveel van die dingen ik heb liggen

[ Voor 21% gewijzigd door AjDuLion op 25-05-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
angel00008 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:52:
[...]

kan ook nog een zoom h1 bij en 2 van die opknoop microfoons...

heb ergens ook nog wel een doos met van die ''schelp'' koptelefoons die je vaak ziet op portofoons en evt als "SWAT" oordopjes te gebruiken.. (gooi er wat radio chatter geluidjes bij enz enz)
als het moet kan ik stuk of 4-5 portofoons van brandweer meekrijgen, maar past dat er wel bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
audio only geen ptt/microons helaas dus portofoons werkt wel maar je kan niet terugpraten...

en leek mij meer voor de looks en niet praktisch

alhoewel een paar portofoons natuurlijk wel handig kunnen zijn als je straks 30 man moet gaan managen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
ik zal morgen kijken of er een paar kan regelen... kan niet met zekerheid zeggen of ik ze meekrijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Meijeh schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:57:
ik zal morgen kijken of er een paar kan regelen... kan niet met zekerheid zeggen of ik ze meekrijg
ik weet wel dat brandweer porto's ehm op het p2000 systeem zitten dus tenzij het porto's zijn voor de geselecteerde 5 andere zijn zit je straks vrolijk in het overheidsnetwerk te bleren...

heb zelf thuis nog wel 2 simpelere versies van portofoons liggen met een bereik van 50ish meter en die gebruiken publieke freq's welke elk ander setje die van kanaal kan wisselen op kan pikken dat zou mooi zijn als er meer mensen zijn die die ook hebben.

let wel dit is meer bedoeld voor het managen van het hele gebeuren dan te gebruiken op set lijkt mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
de portofoons zitten standaard in TMO modus ja, maar ze zijn heel makkelijk via een druk op de knop om te schakelen naar een onderlinge modus met ongeveer 1 km bereik. (In TMO wordt het ook link want als je dan op het rode knopje drukt heb je direct verbinding met alarmcentrale, zijn ze niet blij mee:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
dat bedoel ik dus lijkt me iets te link hoeft maar 1x fout te gaan en je hebt de poppen aan het dansen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
zal kijken of we nog wat anders hebben op de kazerne, volgens mij hebben we ook nog een paar met alleen onderlinge verbinding (500m bereik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt me ook meer dan voldoende eerlijk gezegd. Porto's zijn wel een must met zo'n groot productie team eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:41
ik heb nog wel 2 goedkope porto's die ergens op 430 mhz zitten (zelfde als pocketwizards, niet?).

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

citruspers schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:11:
ik heb nog wel 2 goedkope porto's die ergens op 430 mhz zitten (zelfde als pocketwizards, niet?).
*KCHHHH* alpha tango over *KCHHH* FLITS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Porto's zijn op die dag zeker welkom :) Vier á vijf stuks zou goed uitkomen (de director + 3 producers + facility crew manager).

PS: aan de andere kant, we zullen op die dag per scené schieten, dus we zitten vlak bij elkaar waarschijnlijk. Dus maak er niet te veel werk van als het lastig is om te regelen :)

[ Voor 42% gewijzigd door Nordlys op 25-05-2011 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
Ik zat net nog even na te denken over het stadium waarin we nu verkeren en aangezien er nog gewerkt wordt een het script en het storyboard ook onderweg is lijkt het me goed om een belangrijke stap niet te vergeten. Namelijk de decoupage. In de decoupage worden standpunten van de 'acteurs' en camera weergeven en worde alle scenes duidelijk opgedeeld in shots. Belangrijk is wel dat er een locatie bekent is en dan we weten hoe de indeling van deze locatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
rusman schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:25:
Ik zat net nog even na te denken over het stadium waarin we nu verkeren en aangezien er nog gewerkt wordt een het script en het storyboard ook onderweg is lijkt het me goed om een belangrijke stap niet te vergeten. Namelijk de decoupage. In de decoupage worden standpunten van de 'acteurs' en camera weergeven en worde alle scenes duidelijk opgedeeld in shots. Belangrijk is wel dat er een locatie bekent is en dan we weten hoe de indeling van deze locatie is.
Dat klinkt hetzelfde als een storyboard.... Of zit ik er dan compleet naast?
Ik ben van de muziekvideo's dus daar komt een hele andere planning bij kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Vergeet niet om ook gewone tafels mee te nemen 8)7 Schragen met een blad oid lijkt mij 't makkelijkst.

Tevens: moest de locatie in België zijn (Beringen Mijn of alternatief) stel ik mijzelf graag ter beschikking als pakezel. Ik neem aan dat er wel het een en ander moet versjouwd worden tussen locaties. Dus aanwezig onder voorbehoud.

locatie nr 3: Philips TV fabriek (Eindhoven?) http://www.tocyprus.net/urban/www/philips4/index.html

Of andere Philips gebouwen: http://www.tocyprus.net/urban/www/philips5/index.html

Get Airflow, save the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
diedazz schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:34:
Vergeet niet om ook gewone tafels mee te nemen 8)7
Stond al op het to-do lijstje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
Servertje schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:25:
Als het mogelijk is wil ik wel kwartiermaker zijn :P Moet wel mogelijk zijn als ik met iemand mee rijd.
waar moet je vandaan komen, want dan wil ik je wel helpen en een lift geven :)

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
diedazz schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:34:
Vergeet niet om ook gewone tafels mee te nemen 8)7 Schragen met een blad oid lijkt mij 't makkelijkst.

Tevens: moest de locatie in België zijn (Beringen Mijn of alternatief) stel ik mijzelf graag ter beschikking als pakezel. Ik neem aan dat er wel het een en ander moet versjouwd worden tussen locaties. Dus aanwezig onder voorbehoud.

locatie nr 3: Philips TV fabriek (Eindhoven?) http://www.tocyprus.net/urban/www/philips4/index.html

Of andere Philips gebouwen: http://www.tocyprus.net/urban/www/philips5/index.html
Dat zijn hele leuke locaties! Heb je daar meer info over?
- Waar ligt het?
- Kunnen we daar zomaar filmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Dat ziet er wel ontzettend netjes uit. Zal waarschijnlijk nog wel achter een stevig hek zitten en misschien zelfs beveiligd. Als ik het zo op die foto's zie zijn er nog niet eens koperdieven langs geweest en ook weinig jongeren met graffiti.

[ Voor 41% gewijzigd door walletje-w op 25-05-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
GerardHenninger schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:33:
[...]

Dat klinkt hetzelfde als een storyboard.... Of zit ik er dan compleet naast?
Ik ben van de muziekvideo's dus daar komt een hele andere planning bij kijken.
Decoupage gaat meer in detail in op de plaatsing van camera ten opzichte van de acteurs en hoe de belichting hierop geplaatst zal worden. Ik heb thuis een boek liggen waarin eigenlijk alles in staat wat je nodig bent en moet voorbereiden om een film te maken. Zal vanmiddag even kijken of ik het decoupage gedeelte kan samenvatten of inscannen (mag dat..?) Kan een hele hoop tijd schelen op de set omdat je op deze manier van te voren nadenkt over hoe je welk shot gaat filmen, en dit dus niet meer op de set hoeft te bedenken. Op de set hoef je op deze manier alleen nog maar de bedachte shots zo te filmen als bedacht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Bestaat dat Philips gebouw eigenlijk nog wel? Als ik zijn site bekijk, staat er bij "Abandoned Philips factory" het volgende filmpje als link: YouTube: ‪Explosief einde RAF-gebouw Strijp R‬‏. We zouden hem misschien kunnen mailen (zoals Muthas hieronder aangeeft - wel even centraal vanuit één persoon), hij lijkt zo'n beetje alle locaties in de Benelux wel te kennen :) Hij heeft ongetwijfeld ook wel een netwerkje met de eigenaren van veel van dat soort locaties.

[ Voor 20% gewijzigd door Nordlys op 25-05-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Voordat we nu allemaal gaan mailen, laten we dat even centraal doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Niet online
jvdgeest schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:44:
Bestaat dat Philips gebouw eigenlijk nog wel? Als ik zijn site bekijk, staat er bij "Abandoned Philips factory" het volgende filmpje als link: YouTube: ‪Explosief einde RAF-gebouw Strijp R‬‏. We zouden hem misschien kunnen mailen (info@urban-travel.org), hij lijkt zo'n beetje alle locaties in de Benelux wel te kennen :) Hij heeft ongetwijfeld ook wel een netwerkje met de eigenaren van veel van dat soort locaties.
Producers ga uw gang :P Maar zover ik kan zien is het inderdaad gesloopt.

Wikipedia: Lijst van Philips-vestigingen hier meer info. Als je zelf even kijkt en vergelijkt met urbex site dan zie je wat er de moeite is (en wat niet) > http://www.urban-travel.org/documents/212.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:25
jvdgeest schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:44:
Bestaat dat Philips gebouw eigenlijk nog wel? Als ik zijn site bekijk, staat er bij "Abandoned Philips factory" het volgende filmpje als link: YouTube: ‪Explosief einde RAF-gebouw Strijp R‬‏. We zouden hem misschien kunnen mailen (info@urban-travel.org), hij lijkt zo'n beetje alle locaties in de Benelux wel te kennen :) Hij heeft ongetwijfeld ook wel een netwerkje met de eigenaren van veel van dat soort locaties.
Dat is inderdaad dat gebouw (ik was bij de implosie en heb daar ook een filmpje en foto's van gemaakt..

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
Danjel schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:56:
Enige voorwaarde is wel natuurlijk veiligheid. Dat staat hoe dan ook altijd voorop. Als iemand een flinke ladder oid mee kan nemen zou wel fijn zijn. Dan kan ik met een gerust hart de boel zekeren.
Ik heb mijn gear ook gesubmit.
Heb ook nog wel wat van die cheapass porto's kan ook nog wel een "servertje"(i7, 12 gb, perc raid controller met disk regelen) en veel oudere computermeuk/servers/tapestreamers meenemen indien nodig.
En ik zou een ladder mee kunnen nemen die je ook kan uit klappen als een soort van mini steigertje Zo'n ding :Afbeeldingslocatie: http://fotos.marktplaats.com/kopen/1/69/Wy7lLq9exEBSmpQHGXCXqA==.jpg
kom uit Rotterdam dus oppikken in de regio is geen probleem(als ladder mee moet kan er nog 1 tweaker mee, anders 4)

[ Voor 24% gewijzigd door loser180 op 25-05-2011 12:13 ]

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Niet online
Even wat proberen en crëeren en dan krijg je dit :Y)

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2757/5758096670_1f43b3f87b_z.jpg

NiKanon of Rapegun > Nikon D70s + D50 + 500mm walimex + Nikon neckstrap
En ja, als je je 2 body's gebruikt voor zoiets blijft er alleen de gsm over om bagger foto's mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
diedazz schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:15:
Even wat proberen en crëeren en dan krijg je dit :Y)

[afbeelding]

NiKanon of Rapegun > Nikon D70s + D50 + 500mm walimex + Nikon neckstrap
En ja, als je je 2 body's gebruikt voor zoiets blijft er alleen de gsm over om bagger foto's mee te maken.
Kan er niet nog een zonnekap op? Dit ziet er sowieso al gruwelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
hahah heel vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
Nog 2 ideeën weet niet of ze überhaupt mogelijk zijn,
volgens mij bestaan ze maar ik weet niet of iemand ze hier heeft, een afstandsbestuurbare statief kop om in combinatie met tethering een soort sentry te crëeren.
En als iemand wordt neer geschoten veranderd deze in een foto en die valt op de grond? te doen door een fotoprinter mee te nemen en veel nabewerking denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:25
Zo'n Gigapan ding om gigapixel panorama's mee te maken?

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 19:59
Meijeh schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:30:
Nog 2 ideeën weet niet of ze überhaupt mogelijk zijn,
een afstandsbestuurbare statief kop om in combinatie met tethering een soort sentry te crëeren.
Mijn 7D heeft een WFT-E5 waardoor ik wireless via WIFI kan triggeren, dingen instellen, Live preview allemaal over Wifi.. mischien is dan handig om te gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan misschien als het bruikbaar is wel aan video remote heads komen. Die bevestig je in principe aan een steigerpijp of truss constructie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
ja iets in die richting, lijkt mij echt super vet

of zo iets
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vTJQVg7paFY&feature=related]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
als we dan gekke dingen gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
doen! uiteraard als UAV dan he:)

[ Voor 72% gewijzigd door Meijeh op 25-05-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Meijeh schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:50:
doen! uiteraard als UAV dan he:)
gekke apparaat kost iets van 2500 euro :P die heb ik niet thuis liggen helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Euhm, iemand op de vorige bbq meeting had zo'n soort helikopter. Wie weet ziet hij een mogelijkheid om mee te willen doen? Weet iemand nog wie dat was? Zoveel nieuwe mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

angel00008 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:03:
gekke apparaat kost iets van 2500 euro :P die heb ik niet thuis liggen helaas..
Hmm... of zo'n ding of een 70-200 MKII ... ligt best dicht bij elkaar in de buurt als je van RC dingetjes houdt :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Of iets als Gutteguttegut in "[GoPro] Ervaringen & Discussie" is misschien wat goedkoper en makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
nero355 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:19:
[...]

Hmm... of zo'n ding of een 70-200 MKII ... ligt best dicht bij elkaar in de buurt als je van RC dingetjes houdt :+
hehe nadeel is dat het begint bij 2500...

je kan dan nog upgraden met kooi/remote focuspuller enz enz...

leuk speelgoed dat zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
Een "sentry" zou dus in principe mogelijk zijn, maar ook voor de nikon mensen? daar lijkt mij die beter geschikt voor als een soort beveiliging. Of voor het canon team op een bestuurbare auto:P is ook vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Ch3cker schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:12:
[...]

Tafel neem ik mee, neem aan dat we daar genoeg aan zullen hebben :

[afbeelding]

Over de parren.. Ik heb er 12 op twee sixbarren zitten. Moeten nog even kijken, maar ik denk dat dat wel voldoende is. Misschien kunnen we de dimmerpacks wel goed gebruiken. We laten het je nog even weten. :)
Ik had even gemist dat er al iemand bezig was met het licht. :)

De dimmerpacks zijn analoog (0-10v), dus dat gaat niet werken, helaas.

Al zou ik deze kunnen aanschaffen, indien nodig: http://www.dmx4all.de//DM...rface-8-channel::425.html

[ Voor 8% gewijzigd door Jaap-Jan op 25-05-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Meijeh schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:33:
Een "sentry" zou dus in principe mogelijk zijn, maar ook voor de nikon mensen? daar lijkt mij die beter geschikt voor als een soort beveiliging. Of voor het canon team op een bestuurbare auto:P is ook vet
Dan zouden we het misschien beter iets minder complex kunnen houden: flitsers aan de muur hangen met van die mooie knipperende rode lampjes, die we inzetten als claymores/wandmijnen. Stuk meer lowtech, en je krijgt het idee dat de terroristen in ieder geval boobytraps kunnen zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fl4pp13 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:49:
[...]

Dan zouden we het misschien beter iets minder complex kunnen houden: flitsers aan de muur hangen met van die mooie knipperende rode lampjes, die we inzetten als claymores/wandmijnen. Stuk meer lowtech, en je krijgt het idee dat de terroristen in ieder geval boobytraps kunnen zetten. :)
Heel vet idee, moet er zeker in wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:50:
[...]

Heel vet idee, moet er zeker in wat mij betreft!
daar ben ik het zeker mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 14:27
Meijeh schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:51:
[...]

daar ben ik het zeker mee eens
Nog een :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Verfijning van m'n idee: maak er een laserlampje aan vast en hang m achter een deurpost. Commando loopt door de deur (en dus door laserstraal), *flits* man down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog een locatie gezien, maar kan geen adresgegevens vinden, is wel in Belgie maar ziet er zo vet uit... Een verlaten hotel, Grand Hotel Regnier: http://www.heeftmeer.nl/index.php?id=100

Er staan op die site sowieso een paar hele vette locaties, ook in NL, verlaten ziekenhuizen etc. Ziet er ook nog vrij recent uit.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Niet online
http://maps.google.be/map...pn=0.003699,0.013164&z=17

Parkhotel Mechelen! (.be) Verlaten en ideaal, meerdere verdiepingen van betonnen constructie. (ook met vides en dergelijke dus ideaal voor snipers, licht installaties etc)

http://www.flickr.com/search/?q=park%20hotel%20mechelen

Het enige wat daar niet is is stroom en toiletterie, maar geen gezever van omringende bewoners etc.
Toeschouwers ga je daar ook niet hebben + het is dicht bij de snelweg.

____

Kreeg net ook mail van urban-travel.org:
Hallo,

ik las dat jullie lokaties zochten.

De Philipsfabrieken in Eindhoven zijn bijna allemaal gesloopt of men is er al bijna klaar mee.
De mijn in Beringen kun je niet makkelijk in, er is bewaking vanwege een aantal zware ongevallen met oa. fotografen,
dus ook een hele gevaarlijke plek om zo maar rond te lopen.

Laat me even weten wat voor soort lokatie je zoekt, en ik zal kijken wat er in de buurt is.

Mvrgr,

Bart
het e-mailadres is hierboven al vernoemd. Ik laat dit verder in de handen van de aangewezen personen!

[ Voor 52% gewijzigd door diedazz op 25-05-2011 14:29 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 35 Laatste

Let op:
Behind the scenes is online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!

Double Exposure staat online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!