Released: Tweakers Videoproject Double Exposure en BTS video Overzicht Laatste deel

Pagina: 1 ... 8 ... 35 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 08:00
diedazz schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:16:
http://maps.google.be/map...pn=0.003699,0.013164&z=17

Parkhotel Mechelen! (.be) Verlaten en ideaal, meerdere verdiepingen van betonnen constructie. (ook met vides en dergelijke dus ideaal voor snipers, licht installaties etc)

http://www.flickr.com/search/?q=park%20hotel%20mechelen

Het enige wat daar niet is is stroom en toiletterie, maar geen gezever van omringende bewoners etc.
Toeschouwers ga je daar ook niet hebben + het is dicht bij de snelweg.
____

Kreeg net ook mail van urban-travel.org:

het e-mailadres is hierboven al vernoemd. Ik laat dit verder in de handen van de aangewezen personen!
Goed bezig! Wat mij betreft (als je het leuk lijkt) mag je het oppakken hoor.

Even wat anders: laten we eerst bepalen hoe mensen "doodgaan" en hoe onze camera-wapens vuren in de video. Het moet wel duidelijk zijn dat we schieten en dat mensen geraakt worden.
Liefst geen bloed, want dat maakt de doelgroep veel kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 14:25
Meijeh schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:30:
Nog 2 ideeën weet niet of ze überhaupt mogelijk zijn,
volgens mij bestaan ze maar ik weet niet of iemand ze hier heeft, een afstandsbestuurbare statief kop om in combinatie met tethering een soort sentry te crëeren.
En als iemand wordt neer geschoten veranderd deze in een foto en die valt op de grond? te doen door een fotoprinter mee te nemen en veel nabewerking denk ik
ik had hier al iets vermeld, weet niet of het mogelijk is en wat jullie er van vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:04
mensen die geflitst worden weg laten faden een optie?
of ogen helemaal wit laten worden en neervallen, het licht wordt uit/in de ogen geschoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerardHenninger schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:53:
[...]

Even wat anders: laten we eerst bepalen hoe mensen "doodgaan" en hoe onze camera-wapens vuren in de video. Het moet wel duidelijk zijn dat we schieten en dat mensen geraakt worden.
Werd eerder al door iemand iets voorgesteld, dat diegene veranderd of gecaptured wordt in een polaroid achtige foto ofzo. Maar vergt wel veel SFX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
GerardHenninger schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:53:
[...]

oude filmrollen die openspringen/losvliegen (films die dus uitgerold worden)
kwa wapen''vuur'' word tricky je zou evt een lichtflits kunnen doen (geen vlam) om aan te geven dat de foto belicht word oid ?

over de lasers waar iedereen het over heeft, pas wel op dat de dslr's die gaan filmen keihard kapot gaan als iemand met zijn laserpointertje erin schijnt.

* AjDuLion heeft 2 laserpointers rood en groen van elk 200ish mW daar wil je niet eens naar kijken... (raad ik je ook erg af)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik denk ook dat dat wel heel veel SFX werk gaat zijn.

Ik ga zaterdag namiddag nogmaals langs de mijn van Beringen, idd de vorige keer dat ik daar was had de eigenaar mij ook gewaarschuwd dat het er gevaarlijk is. Ik kan hem vragen of er mss nog een zone is die wat minder gevaarlijk is. Want het betreft een redelijk groot terrein.

Ik zal ook contact opnemen met het emailadres betrefd hierboven voor andere urbex locaties. Wilt er mss ook iemand bellen met Radio Kootwijk of het al dan niet daar kan doorgaan, want dat vind ik tot nu toe mss nog wel de beste locatie. Ik woon zelf in Belgie, dus liefst een Nederlander die naar daar kan bellen.

Cheers

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
nog een doodschietoptie:
iemand neerschieten is checken op je LCD of het gelukt is, op je lcd zie je dan een foto waarbij iemand desintegreerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mole
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
Is het misschien ook een idee, om een lijstje op te stellen, waar iedereen vandaan moet komen. En of er mensen mee kunnen rijden?
Ik heb namelijk zelf geen auto, dus zou ik met iemand mee moeten rijden als ik er bij wil zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
The Mole schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:02:
Is het misschien ook een idee, om een lijstje op te stellen, waar iedereen vandaan moet komen. En of er mensen mee kunnen rijden?
Ik heb namelijk zelf geen auto, dus zou ik met iemand mee moeten rijden als ik er bij wil zijn :)
is misschien wel verstandig ja ;)

* AjDuLion komt vanuit Alkmaar en kan 3 man meenemen (maar bagage ruimte is gelimiteerd :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
@angel00008 ik kom uit Uitgeest, afhankelijk of mijn motor wel of niet gebruikt gaat worden maak ik graag gebruik van een zitplaats bij jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:02:
nog een doodschietoptie:
iemand neerschieten is checken op je LCD of het gelukt is, op je lcd zie je dan een foto waarbij iemand desintegreerd
Dat desintegreren hoeft niet eens, maar gewoon de neervallende beweging een paar keer in beeld brengen moet voldoende zijn, terrorist kan daarna blijven liggen.

Kan iemand niet iets bouwen in maps om het vervoer te regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:51
Lijkt me handig als we eerst een eindbestemming weten voordat we aan vervoer gaan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
PowerUp schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:08:
Lijkt me handig als we eerst een eindbestemming weten voordat we aan vervoer gaan beginnen.
mwa is ook wel handig om te weten waar de meeste mensen vandaan komen.. wie bij wie gaat rijden is dan snel uitgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mole
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
angel00008 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:09:
[...]

mwa is ook wel handig om te weten waar de meeste mensen vandaan komen.. wie bij wie gaat rijden is dan snel uitgezocht.
Precies, zo bedoel ik het ook meer.
Ik moet bijv. uit Emmeloord komen, en als iemand uit het noorden komt, en via de NOP rijdt, dan zou ik eventueel mee kunnen. Want de locaties waar nu over gesproken zijn, liggen allemaal ten zuiden van de NOP :P Op die manier hoeft de locatie nog niet bekend te zijn, maar kan je al wel vervoer regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Als iedereen even z'n locatie kan DM'en (liever mailen : gerard AT gerardhenninger.nl ) dan voeg ik ze toe op Google maps. Zie hier.

Laat me dan even weten of je vervoer nodig hebt of mensen mee kan nemen (en hoeveel).

[ Voor 13% gewijzigd door GerardHenninger op 25-05-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
Over dat 'doodschieten'.. Is het niet gewoon het makkelijkste om degene die je 'dood hebt geschoten' te laten verdwijnen? Dus je schiet iemand, die verstijfd, en verdwijnt vervolgens. Of dat nou met een 'fade out' gebeurd, of met een of ander fancy effect moet nog even over na worden gedacht dan..

Dan zou je ook nog kunnen doen alsof diegene 'gevangen' wordt in je SD kaartje als je hem schiet, maar dat maakt het misschien weer nodeloos 'ingewikkeld'.

[ Voor 21% gewijzigd door Ch3cker op 25-05-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ch3cker schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:23:
Over dat 'doodschieten'.. Is het niet gewoon het makkelijkste om degene die je 'dood hebt geschoten' te laten verdwijnen? Dus je schiet iemand, die verstijfd, en verdwijnt vervolgens. Of dat nou met een 'fade out' gebeurd, of met een of ander fancy effect moet nog even over na worden gedacht dan..

Dan zou je ook nog kunnen doen alsof diegene 'gevangen' wordt in je SD kaartje als je hem schiet, maar dat maakt het misschien weer nodeloos 'ingewikkeld'.
Hey, dat lijkt me allemaal wel heel mooi, maar ook heel veel werk in After Effects. We kunnen dit effect wel vooraf wel eens uittesten en kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gerard zit in je mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyChainsaw
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

HappyChainsaw

It's a trick. Get an axe.

Tering, leuk project!

Helaas ben ik op de opnamedag met vakantie, anders had ik zeker meegedaan. Maar ik blijf het volgen. Wie weet kan ik nog wat betekenen achteraf voor post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:43:
[...]

Hey, dat lijkt me allemaal wel heel mooi, maar ook heel veel werk in After Effects. We kunnen dit effect wel vooraf wel eens uittesten en kijken.
Hmm.. Iemand laten 'verdwijnen' is niet zo heel lastig, toch? Shot filmen met en zonder diegene in beeld.. Correct me if I'm wrong.. Weet niet zo veel van video's bewerken.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Ch3cker schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:31:
[...]

Hmm.. Iemand laten 'verdwijnen' is niet zo heel lastig, toch? Shot filmen met en zonder diegene in beeld.. Correct me if I'm wrong.. Weet niet zo veel van video's bewerken.. :-(
Dat werkt alleen bij statisch beeld (op een statief). Maar wat nou als het beeld heftig beweegt tijdens een actiescene? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
GerardHenninger schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:33:
[...]

Dat werkt alleen bij statisch beeld (op een statief). Maar wat nou als het beeld heftig beweegt tijdens een actiescene? :)
Hmm. You got me. Niet te doen, dus?

Of twee keer precies dezelfde 'heftige' beweging uitvoeren met de camera.. Een keer met, en een keer zonder persoon. Wel lastig om dat voor elkaar te krijgen, en uit de losse hand uiteraard niet te doen

[ Voor 28% gewijzigd door Ch3cker op 25-05-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:56:
[...]

Werd eerder al door iemand iets voorgesteld, dat diegene veranderd of gecaptured wordt in een polaroid achtige foto ofzo. Maar vergt wel veel SFX.
Vind ik persoonlijk goed, en veel sfx valt wel mee. Vanaf het moment dat je iemand dood-shoot, moet er gewoon een freeze frame gebeuren van de terrorist/commando die dood gaat. Deze t/c wordt dan als het ware ingeframed in een polaroid foto met een bepaalde uitdrukking op zijn gezicht, freeze frame stopt, beeld gaat verder en de dooie valt op de grond. En dan kun je tijdens het polaroid moment nog een leuk geluidje afspelen van een polaroid die uit de camera wordt gespuugd.
Misschien om even duidelijk te maken kun je dan onder op de polaroid (het witte vlak) +1 CANONkill zetten oid.

----

Locatie gewijs: Parkhotel Mechelen heb ik al bezocht, schoot me gewoon net pas te binnen. Ik wil er best nog eens gaan kijken (is hier maar halfuurtje vandaan) en zien of er genoeg accomodatie is, zoals een oprijlaan en stopplaats voor een busje met canoncommando's, andere locaties voor infrastructuur e.d. en wat foto's maken.

Moest het België worden: Hier (Leuven) is eventueel wel slaapplaats voor een of twee man uit de hoogste regionen, om zaterdagavond al te vertrekken bvb.

Get Airflow, save the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Dat is een optie.
We hebben nu nog een ander vliegtuig met FPV mogelijkheid.
Daarnaast komt er nog een Slow Flyer bij.
De quadcopter is nog niet stabiel in de lucht te houden helaas (komt door de onderwater poging waar de quadcopter blijkbaar niet geschikt voor is :P)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Even school en weer 3 pagina's erbij. Klasse!

Ik stuur zo een mailtje naar je GH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mmmh, over dat polaroid gebeuren... Het klinkt wel aardig maar het moet goed ge-edit kunnen worden. Daar moeten we dan eerst een test mee zien. diedazz, jij zegt dat het goed te doen is, kan je een demo-tje maken?

Wat ik mij bijvoorbeeld afvraag is, wat is 'raak' schieten? Als dat überhaupt op de foto staan is kan je het beste met een wide-angle rondlopen. Wat doet een flitser? We hebben namelijk een bomgordel van flitsers in het script. Uit een flitser komt geen foto rollen...

• Kootwijk: als het goed is gaat Zandpad daar binnenkort even scouten. Vervolgens moeten we zien te regelen dat we er op zondag terecht kunnen (gezien dat normaal alleen doordeweeks is).
  • Beringen mijn: het klinkt niet heel positief, zeker die fotograven die gewond zijn geraakt, maar wie weet. Goed bezig zerocool22. Dan ligt het mailcontact met die urbex-persoon dus bij jou, even voor de duidelijkheid.
  • Parkhotel Mechelen: klinkt goed! diedazz, kan jij hier achteraan gaan? Kijken of het wat is? Is het gewoon vrij toegankelijk?

[ Voor 36% gewijzigd door Muthas op 25-05-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Niet online
Muthas schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:08:
Mmmh, over dat polaroid gebeuren... Het klinkt wel aardig maar het moet goed ge-edit kunnen worden. Daar moeten we dan eerst een test mee zien. diedazz, jij zegt dat het goed te doen is, kan je een demo-tje maken?
Ik ben niet zo'n held in video-editing (maar wel in logica), dus voor zover mij logisch lijkt :Y) is een beeld stilzetten, een nieuwe imageframe daartussen zetten voor x aantal seconden en daarna het beeld weer afspelen niet zoveel werk. Kwestie van fatsoenlijke kwaliteit videobeeld te hebben en daar een passend stilstaand beeld uit te halen, maar als ik het beschikbaar videomateriaal hier zo voorbij zien komen lukt dat meer dan perfect.
  • Parkhotel Mechelen: klinkt goed! diedazz, kan jij hier achteraan gaan? Kijken of het wat is? Is het gewoon vrij toegankelijk?
Ik ga zaterdag kijken, foto's nemen, mijn bevindingen opschrijven en post ze hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Ik ontvang al heel veel mailtjes met locaties... gaat best hard. Moet heel even werken en dan voeg ik ze vanavond allemaal toe.

Compleet adres hoeft btw niet, woonplaats is voldoende ;)
Laat wel even weten of je vervoer nodig hebt of dat je het aan kan bieden (met daarbij het aantal zitplaatsen in je sportbolide).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werken met stills is meestal niet echt denderend.. Hoe deden ze dat "vroeger" bij de oude star trek series dan met bijvoorbeeld iemand op stralen? Lijkt mij dat dat tegenwoordig een koud kunstje moet zijn voor ons nerds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 19:59
opzich iemand laten verdwijnen is niet heel erg moeilijk hoor, zelf niet bij bewegend beeld.

Het is een kwestie van de bestaande scene met persoon (3d) Tracken, en voor het maken van de video het liefst even een foto maken, daarna die foto( met eventueel een mask) erover heen leggen met de tracking informatie, en dan kan je met de transperatie van de foto de persoon wegfaden.

Dit kunsje heb ik zelf wel vaker gedaan, ik zal eens kijken of ik nog voorbeeldjes heb, anders maak ik zo wel even een voorbeeldje

edit: Voor dat soort FX heb ik ook nog een mobiel opvouwbaar Chromakey doek met frame die uitgevouwen 2m X 2m X 2m is....

[ Voor 24% gewijzigd door _trickster_ op 25-05-2011 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
_trickster_ schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:49:
opzich iemand laten verdwijnen is niet heel erg moeilijk hoor, zelf niet bij bewegend beeld.

Het is een kwestie van de bestaande scene met persoon (3d) Tracken, en voor het maken van de video het liefst even een foto maken, daarna die foto( met eventueel een mask) erover heen leggen met de tracking informatie, en dan kan je met de transperatie van de foto de persoon wegfaden.

Dit kunsje heb ik zelf wel vaker gedaan, ik zal eens kijken of ik nog voorbeeldjes heb, anders maak ik zo wel even een voorbeeldje

edit: Voor dat soort FX heb ik ook nog een mobiel opvouwbaar Chromakey doek met frame die uitgevouwen 2m X 2m X 2m is....
Ja dat begrijp ik, maar zoals ik eerder zei: Ben bang dat ik dan de enige ben die daaraan gaat werken. En daar heb ik helaas geen tijd voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
ik kan hiermee wel helpen waar nodig, dat vind ik totaal geen probleem.

Alleen voor eventuele 3d objecten die in de video geplaatst moeten worden, heb ik niet de kennis om deze objecten ook zelf te tekenen... de rest op het gebied van Tracking en replacement is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerardHenninger schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:55:
[...]

Ja dat begrijp ik, maar zoals ik eerder zei: Ben bang dat ik dan de enige ben die daaraan gaat werken. En daar heb ik helaas geen tijd voor :)
Ja ik wil hier wel mee aan werken. Maar ik wil toch even een goed voorbeeld zien, of het wat lijkt. En dan moeten we eens kijken, hoeveel tijd er in 1 verdwijning kruipt om alles er crisp uit te laten zien. En dan kijken hoeveel mensen er worden neergeschoten en kunnen we het aantal mensen * aantal tijd doen. En kijken op hoeveel we uitkomen.

Ja Chroma key doek wel een goed idee op zich, maar ik denk niet dat het praktisch wordt aangezien er veel mensen worden neergeschoten, waarschijnlijk dan ook gelijktijdig. En het wel wat tijd inkruipt om 1 doek op te stellen, en dat moeten we dan voor iedereen doen. + als we bewegende shots hebben, dan word het al wat moeilijker om alles er natuurlijk en smooth uit te laten zien. Ik zie liever geen effecten, dan effecten die bagger zijn uitgewerkt.

cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:29

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

walletje-w schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:08:
Euhm, iemand op de vorige bbq meeting had zo'n soort helikopter. Wie weet ziet hij een mogelijkheid om mee te willen doen? Weet iemand nog wie dat was? Zoveel nieuwe mensen :)
dat was een vriend van mij :). Woont in Groningen, geen tweaker verder vziw.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:35
Topic gaat zo snel dat mijn post wellicht over het hoofd is gezien ;)

Ik wil me wel aanbieden als audio-engineer voor in de post. Wel geheel afhankelijk van deadline.

Zelfs kan ik eventueel soundtrack/score maken, als daar interesse in is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Octagen, Voor mij is dat goed, als de rest dat ook ziet zitten natuurlijk :) Soundtrack/score kan ook heel interessant zijn denk ik. Tenzij de rest al iets in gedachten had? Heb je hier ervaring in?

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
ik produceer al 12 jaar muziek...

Heb o.a. sound design gedaan voor bijvoorbeeld de A State Of Trance 450 shows :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Octagen schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:29:
ik produceer al 12 jaar muziek...

Heb o.a. sound design gedaan voor bijvoorbeeld de A State Of Trance 450 shows :)
You're hired, we moeten wel eens bekijken wat voor genre muziek we hier op willen. Trance lijkt me niets dat hierop past, mag gerust iets heviger zijn.

Cheers

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
ik dacht eerder gewoon echt score ala Hans Zimmer :P

Soort van Band of Brothers / Saving Private Ryan / Black Hawk Down achtig..,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Octagen schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:36:
ik dacht eerder gewoon echt score ala Hans Zimmer :P

Soort van Band of Brothers / Saving Private Ryan / Black Hawk Down achtig..,
Owja nog stukken beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 13:58

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Heb je misschien op je filmset een grimeur nodig? (ben geen professional, ik schmink nu kinderen maar die zijn wel erg tevreden over wat ik maak :P ), misschien iets om sommigen net iets meer kleur op de wangen te geven :P of blood/gore littekens etc ;) Of misschien een zombie?

[ Voor 30% gewijzigd door sebastius op 25-05-2011 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebastius schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:39:
Heb je misschien op je filmset een grimeur nodig? (ben geen professional, ik schmink nu kinderen maar die zijn wel erg tevreden over wat ik maak :P )
Hmm ik denk niet dat grimmage past. Tenzij je ook subtiele make-up kan aanbrengen? Maar ik weet wel niet of daar wel tweakers voor te vinden zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:42:
[...]

Hmm ik denk niet dat grimmage past. Tenzij je ook subtiele make-up kan aanbrengen? Maar ik weet wel niet of daar wel tweakers voor te vinden zijn :D
Hoe meer die puistenkoppen van GoT nerds uitkomen hoe beter het is voor 't imago van het filmpje! Wat jij Gerard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:26
Ch3cker schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:23:

Je zou natuurlijk ook van karton/hout een groot SD kaartje kunnen maken als een soort van lijkenkist.
Aangezien het filmpje toch een luchtig karakter heeft zou je het dan ook van boven op het lijk kunnen droppen of dat een heilige Leica geest de dode in een geheugenkaartje stopt ;). Het maken van een groot SD kaartje zal misschien wat lastig zijn, maar dit is wel iets wat je van tevoren kunt doen en het kost je geen tijd in nabewerking.
walletje-w schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:08:
Euhm, iemand op de vorige bbq meeting had zo'n soort helikopter. Wie weet ziet hij een mogelijkheid om mee te willen doen? Weet iemand nog wie dat was? Zoveel nieuwe mensen :)
Die kon niet zo heel veel tillen, kon dacht ik alleen nog een extra accu bij qua gewicht. Dus zelfs een compact camera zal denk ik al te zwaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liggend aan de locatie kan ik wel.
mochten er tweakers zijn die in de omgeving kampen/zwolle wonen, ik heb een auto beschikbaar.
mensen die mee willen, heb nog 4 plekjes vrij.
laat maar weten:
martijntjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:42:
[...]

Subtiele dingen kan ik wel, ik moet hoogstens wel wat spullen aanschaffen. Mensen een beetje ont-glimmen is altijd handig voor mooiere beelden. Mensen een beetje minder bleek maken kan ook ;) voor de echte witte nerdjes ;)

Maar ik ben ook bereid me flink te verdiepen in SFX make-up, dus bloed/blauwe plekken, losgeslagen tanden etc. Lijkt me onwijs gaaf! Een Al-Qaida kleurtje voor de terroristen is geen probleem ;)

De camouflagepaint kan ik ook verzorgen. Niet zo moeilijk en dan hoeven niet alle actors alles zelf in shot te doen.

[ Voor 23% gewijzigd door sebastius op 25-05-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:00
sebastius schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:01:
[...]

Subtiele dingen kan ik wel, ik moet hoogstens wel wat spullen aanschaffen. Mensen een beetje ont-glimmen is altijd handig voor mooiere beelden. Mensen een beetje minder bleek maken kan ook ;) voor de echte witte nerdjes ;)

Maar ik ben ook bereid me flink te verdiepen in SFX make-up, dus bloed/blauwe plekken, losgeslagen tanden etc. Lijkt me onwijs gaaf! Een Al-Qaida kleurtje voor de terroristen is geen probleem ;)

De camouflagepaint kan ik ook verzorgen. Niet zo moeilijk en dan hoeven niet alle actors alles zelf in shot te doen.
Lijkt me een must voor op de set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Absoluut, grimage kan, al is het idd maar poederen, maar ik vind hier ook het plakken van baarden etc onder vallen als we willen, de film echt naar een hoger plan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik heb wederom info voor een andere locatie, maar hier zitten ook weer wat kosten aan vast. Persoonlijk vind ik het wel meevallen, maar jullie zullen het wel weer niks vinden :P
- Middag maaltijd Broodje gezond ruim belegd
- Avond BBQ 4 verschillende stukken vlees incl. sauzen, stokbrood,kruidenboter,salade,en fruit

Totaal 35.00 Euro PP

Huur locatie :

- Inclusief WC's,stroom 18KW, water en huur locatie voor 8 uur inc verzekering ongevallen =25.00 PP

Totaal prijs 60,00 euro Per persoon voor catering en toegang.

Om de dag te reserveren zal er een aanbetaling aan vast zitten van 50%
Gaat over deze locatie : The Chambers @ Google Maps

The Chambers @ Google Picasa

Overzicht van het geheel

Site van de organisatie : http://www.unit13.eu/airsoft.php :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
nero355 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:47:
Ik heb wederom info voor een andere locatie, maar hier zitten ook weer wat kosten aan vast. Persoonlijk vind ik het wel meevallen, maar jullie zullen het wel weer niks vinden :P

[...]

Gaat over deze locatie : The Chambers @ Google Maps

The Chambers @ Google Picasa

Overzicht van het geheel

Site van de organisatie : http://www.unit13.eu/airsoft.php :)
ziet er gaaf uit maar we zijn goedkope tweakers :P (alhoewel die 60 euro nog prima te doen is voor stroom/eten/+ rest)

edit : was gisteren nog bij de saturn voor 18 euro heb je een setje portofoons zonder fancy dingen 3 aaa's erin..

vraag me verder niet of ze goed/slecht zijn ik zag ze alleen liggen..

[ Voor 9% gewijzigd door AjDuLion op 26-05-2011 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf meer voorstander van een open, gratis locatie. Dit soort tokos worden vaak toch "kunstmatig" bouwvallig gehouden, en dat werkt voor de sfeer op film niet echt mee.

Mag ik iedereen er overigens aan herinneren dat volgens de TS morgen de deadline voor de locatie ligt? Heb zelf niet het gevoel momenteel dat we dat halen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:17:
Ik blijf meer voorstander van een open, gratis locatie. Dit soort tokos worden vaak toch "kunstmatig" bouwvallig gehouden, en dat werkt voor de sfeer op film niet echt mee.

Mag ik iedereen er overigens aan herinneren dat volgens de TS morgen de deadline voor de locatie ligt? Heb zelf niet het gevoel momenteel dat we dat halen.
Ik denk dat als Zerocool en ik zaterdag zijn gaan scouten, en godweetwiehetookalweer was in Kootwijk gaat zien we zondag wel een degelijk resultaat hebben. Ondertussen maar verder gaan met de andere deadline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Als locatietip kan ik misschien het Zuiderpark in Den Haag geven, veel groen, veel verschillende dingen (water, bomentuin, bloementuin, speeltoestellen etc etc etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
sebastius schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:26:
Als locatietip kan ik misschien het Zuiderpark in Den Haag geven, veel groen, veel verschillende dingen (water, bomentuin, bloementuin, speeltoestellen etc etc etc)
Volgens mij zijn we op zoek naar locatie met een oud 'vervallen' gebouw, pakhuis, of iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Hmm, heeft de Rotterdamse of Scheveningse haven niet zoiets? Je zou zelfs kunnen proberen of je de Haagse elektriciteitsfabriek of het OV museum kunt scoren.

Over het grimeren: ik denk dat ik wel kan (moet nog even kijken waar het is en of ik niet ontzettend loop te stressen met m'n afstuderen). Ook moet ik wel weten wat ik precies nodig heb (dus wat er gewenst is) en ik moet me daar op voorbereiden (spullen kopen (is hier een budget/spaarpotje voor? Hoeft niet maar het zou wel fijn zijn als het gewenste erg duur is), oefenen etc.)

[ Voor 98% gewijzigd door sebastius op 26-05-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
sebastius schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:38:
Hmm, heeft de Rotterdamse of Scheveningse haven niet zoiets?
Ik weet niets, maar zou kunnen scouten indien gewenst

[ Voor 60% gewijzigd door loser180 op 26-05-2011 11:10 ]

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Muthas schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:08:

Wat ik mij bijvoorbeeld afvraag is, wat is 'raak' schieten? Als dat überhaupt op de foto staan is kan je het beste met een wide-angle rondlopen. Wat doet een flitser? We hebben namelijk een bomgordel van flitsers in het script. Uit een flitser komt geen foto rollen...
Ik heb hier gisteravond even mee lopen filosoferen: kunnen we het niet zo regelen dat hoe groter de lens is, hoe 'zwaarder' het kaliber van het wapen? Dus een 550D met 50mm erop als pistool, 7D met een standaardzoom als klein geweer en een DSLR met grip en 70-200 als groot geweer/shotgun. Beetje het idee van Battle at F-stop dus. 'Geraakt worden' zou dan een kwestie worden van de camera goed mikken op iemand. De discussie van hoe vervolgens iemand daadwerkelijk 'geraakt' wordt is hierboven al lekker bezig. :P

Je kan dan flitsers aanhouden als explosieven: dan klopt mijn eerder aangehaalde idee van flitser als wallmine ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
sebastius schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:38:
Hmm, heeft de Rotterdamse of Scheveningse haven niet zoiets? Je zou zelfs kunnen proberen of je de Haagse elektriciteitsfabriek of het OV museum kunt scoren.
Er zullen vast wel lege bedrijfshallen zijn. Daar kom je natuurlijk niet zomaar binnen, dus als iemand een idee heeft van een bepaald pand en bij wie we dan moeten zijn, shoot!
Over het grimeren: ik denk dat ik wel kan (moet nog even kijken waar het is en of ik niet ontzettend loop te stressen met m'n afstuderen). Ook moet ik wel weten wat ik precies nodig heb (dus wat er gewenst is) en ik moet me daar op voorbereiden (spullen kopen (is hier een budget/spaarpotje voor? Hoeft niet maar het zou wel fijn zijn als het gewenste erg duur is), oefenen etc.)
Als je wilt komen grimeren, helemaal top d:)b Als het lukt met de sponsoren kunnen we hier zeker een budget aan toewijzen.
diedazz schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:25:
[...]

Ik ga zaterdag kijken, foto's nemen, mijn bevindingen opschrijven en post ze hier.
Top :)
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:04:
[...]

Ik zie liever geen effecten, dan effecten die bagger zijn uitgewerkt.
Helemaal mee eens.

Het meest makkelijke lijkt mij overigens het geraakt worden zoals in de filmpjes van freddiew (bijvoorbeeld dit), waarbij geschoten wordt zoals in Battle at F-stop video.

Ik probeer mij voor te stellen of dit zonder muzzle flashes raar over komt, volgens mij valt het wel mee. Wie weet moeten we dit van te voren anders even testen.
Octagen schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:19:
Topic gaat zo snel dat mijn post wellicht over het hoofd is gezien ;)

Ik wil me wel aanbieden als audio-engineer voor in de post. Wel geheel afhankelijk van deadline.

Zelfs kan ik eventueel soundtrack/score maken, als daar interesse in is.
Zeker interesse in! Gerard leidt de post, als het allemaal zo ver is komt dat wel goed.
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:17:
Maakt niet echt uit. Die deadline is vastgesteld toen we nog niet eens wisten dat we 26 juni 'pas' gingen shooten, dus op zich hebben we wel wat marge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Muthas schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:40:
[...]

Er zullen vast wel lege bedrijfshallen zijn. Daar kom je natuurlijk niet zomaar binnen, dus als iemand een idee heeft van een bepaald pand en bij wie we dan moeten zijn, shoot!
Haags OV museum (antieke remise met veel oud materieel) : http://www.hovm.nl/2/informatie_verhuur.php
Als je wilt komen grimeren, helemaal top d:)b Als het lukt met de sponsoren kunnen we hier zeker een budget aan toewijzen.
Maak een inventarisatie wat je wil: alleen een beetje poeder of kleurtje is simpel. Wil je nep-baarden, littekens en realistische wonden dan kost het wat meer voorbereiding ;)

Bedenk je wel dat mijn voorstel afhankelijk is van locatie en mijn tijd. Ik zit midden in m'n afstuderen, dus dat gaat wel voor ;)

[ Voor 8% gewijzigd door sebastius op 26-05-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik denk dat we eerst moeten overeenkomen of we er dan al dan niet bloed inwillen. Zoniet dan moeten we al zeker geen grimmage hebben voor realistische wonden.

- Zoals al eerder aangegeven in dit topic: We dachten eerst in dit filmpje geen bloed te laten zien wegens kleinere doelgroep.
- Bloed effecten zijn wel makkelijker dan die fade uit effecten die we hier hebben besproken, maar ook minder origineel. Dus als we wel voor bloed zouden gaan, kunnen we wel grimmage gebruiken voor gruwelijke wonden, maar dat maakt de doelgroep mss ook wel wat kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 17:57
Vroegah, toen gerardhenninger nog een vierkante bek van de liga had (no offence), had je van die stokoude camera's waar je onder een doek moest gaan staan en er rook uit de flitser kwam van het magnesium dacht ik.

Kan je iemand niet wegflitsen met wat rook effecten?

[ Voor 7% gewijzigd door Deef_K op 26-05-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:00
Dan moet je alles toch ook weer bevriezen maar dan een shot met rook etc maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 17:57
En een soort van flits ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
ala batman van vroegah tekstballonnen met "Boom! Snapshot"
Afbeeldingslocatie: http://www.comictreadmill.com/CTMBlogarchives/2008Images/FnFKapow0401-thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:25:
[afbeelding]
Dit vind ik wel een goed idee. Ik weet niet of de rest dit ook ziet zitten. We zouden het wel een keer moeten testen vooraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:25:
[afbeelding]
Hmmm dat is wel grappig idd :) Past ook goed bij de luchtige lading die het filmpje moet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Dat soort dingen zijn een enkele keer wel leuk, maar als je dat bij elke kill gebruikt wordt het een beetje afgezaagd.

Verder lijkt het me inmiddels wel duidelijk dat bloed-effecten niet gebruikt zullen worden. Dan zal het a la the A-Team moeten. Grimage betreft gruwelijke wonden is dus ook niet nodig, wel nodig zijn bijvoorbeeld camoeflage en viezige gezichten.

Wegflitsen en dergelijke klinkt allemaal heel leuk, maar kost veel moeite in post en ook op de set, ik weet niet of we daar de tijd voor hebben. Bovendien heeft Gerard gezegd niet de tijd hebben om deze edits te maken. Als we zulke effecten willen hebben, zullen we iemand nodig moeten hebben die nu naar voren stapt, een demo maakt van een dergelijk effect en deze later in de post ook zal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik wil best wel editten maar vwb dat flitsen heb je idd HEEL veel tijd nodig, dat gaat simpel weg gewoon niet lukken, ook niet met 1 film dag denk ik.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
ik wil voor het wegfaden wat een aantal posts hierboven geoppert is wel vanavond even een Demo'tje maken.

kijken hoe snel het gaat, hoe goed het werkt met schokkende beelden etc.
ik post vanavond wel even een voorbeeldje.
alleen het wegflitsen snap ik zelf niet helemaal, iemand een voorbeeldje van ?

[ Voor 15% gewijzigd door _trickster_ op 26-05-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 19:41
Muthas schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:44:
Dat soort dingen zijn een enkele keer wel leuk, maar als je dat bij elke kill gebruikt wordt het een beetje afgezaagd.
Dan kan je het denk ik beter helemaal nergens gebruiken, anders is het nogal inconsequent. Zoiets doet me sterk denken aan de film Scott Pilgrim vs. the World. Een soort verfilming van een comic oid. Van mij hoeft dat niet zo :). Het mag wat mij betreft wel iets serieuzer overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:29
Zo weer even bij gelezen, stomme internetstoring gisteravond...

@Gerard, als we Gebouw D van Kootwijk willen, moet ik staatsbosbeheer als sponsor zien? Dan moeten we denk ik ook wat terug te bieden hebben voor hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
We kunnen eerst kijken of staatsbosbeheer vrijwillig wilt meewerken. Het gaat hier niet om iets commercieels en het hoeft hun ook niks te kosten.

@BlackLightning: Mee eens. Van mij hoeft het ook niet zo.
@_trickster_: Graag! met het wegflitsen wordt (denk ik) bedoeld dat iemand op licht en vervolgens weg fade. Dit effect lijkt me bijv. ook geschikt (hoewel dan zonder het wegbranden), alleen ook vrij gecompliceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
_trickster_ schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:27:
ik wil voor het wegfaden wat een aantal posts hierboven geoppert is wel vanavond even een Demo'tje maken.

kijken hoe snel het gaat, hoe goed het werkt met schokkende beelden etc.
ik post vanavond wel even een voorbeeldje.
alleen het wegflitsen snap ik zelf niet helemaal, iemand een voorbeeldje van ?
ik hoorde dat jij achterin de auto ging videobewerken op de terugweg :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
angel00008 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:19:
[...]

ik hoorde dat jij achterin de auto ging videobewerken op de terugweg :+ ?
Zit je wel lekker droog, lekker warm, je zit redelijk comfortabel (behalve kleine auto's) en je hebt stroom.

Wie heeft er hier trouwens een Citroen C8? Daarvan kan je een vergaderauto maken door de stoelen te draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Servertje schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:34:
[...]

Zit je wel lekker droog, lekker warm, je zit redelijk comfortabel (behalve kleine auto's) en je hebt stroom.

Wie heeft er hier trouwens een Citroen C8? Daarvan kan je een vergaderauto maken door de stoelen te draaien :P
haha ja droog warm en comfortabel zal het zeker zijn... zelfs 230 aanwezig :+

helaas geen C8 dus geen omdraaibare stoelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
Muthas schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:17:
@_trickster_: Graag! met het wegflitsen wordt (denk ik) bedoeld dat iemand op licht en vervolgens weg fade. Dit effect lijkt me bijv. ook geschikt (hoewel dan zonder het wegbranden), alleen ook vrij gecompliceerd.
aha op die manier, van onze grote vriend Andrew Kramer...
Ik ga zo even wat beeldmateriaal schieten, en dan ga ik vanavond even knutselen, maar nu eerst even naar mijn werk toe om wat spullen te regelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 23:25
Neefdave schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:00:
Vroegah, toen gerardhenninger nog een vierkante bek van de liga had (no offence), had je van die stokoude camera's waar je onder een doek moest gaan staan en er rook uit de flitser kwam van het magnesium dacht ik.

Kan je iemand niet wegflitsen met wat rook effecten?
Potje magnesium-poeder meenemen...

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
zojuist even paar filmpjes opgenomen van de rookmachine en van de hazer ( hoedat er uit komt te zien in combinatie met een laser ).
en een filmpje gemaakt voor het bewerken van het wegflashen of op een of andere manier weghalen van een doodgeschoten persoon hoe dat er uit zo kunnen komen te zien.

ik zal ze zo bewerken & uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Ben benieuwd trickster :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Ik ook! Show us the money!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Enemy of the states duurt nog tot kwart over 1 dus ik wacht geduldig op het resultaat van het filmpje ;-) Ben benieuwd man, suc6 iig!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:47
Ik ben benieuwd :)

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
oh wat kan ik toch realistisch vallen zeg ! en wat ben ik toch een geweldige acteur 8)

nu weet ik waarom ik altijd achter de camera sta met foto's maken !.

zoals hierboven al werdt vermeld kan ik het helemaal mooi maken zoals Hier in deze tutorial wordt uitgelegd.

ik heb het nu even snel gemaakt, en totaal niet naukeurig dus echt de schoonheidsprijs krijgt het niet ( komt ook wel door de acteur denk ik ;) )

ik zie net na het uploaden dat de eerste 2 voorbeelden de hele video gefreezed wordt en niet alleen de plek die nodig is, maar dat is als het gebruikt gaat worden niet nodig.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gCct-XU3DDM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Buiten dat de kwaliteit van de video niet erg hoog is, en we dus niet echt goed kunnen zien hoe het er uit komt te zien met een hoge resolutie.. Top! Precies zoals ik het bedoelde. Mijn voorkeur gaat in ieder geval uit naar optie 1 of 2. Welke van de 2 maakt mij voor de rest niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
Ch3cker schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:48:
Buiten dat de kwaliteit van de video niet erg hoog is, en we dus niet echt goed kunnen zien hoe het er uit komt te zien met een hoge resolutie.. Top!
Als het goed is moet de Video er nu/ zometeen als 730P er opstaan..
dan is het wel redelijk goed te zien.

en het is wat mistig op de locatie omdat ik daarvoor eerst 2 filmpjes heb geschoten voor de rookmachine die zal ik later nog even posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
_trickster_ schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:43:
oh wat kan ik toch realistisch vallen zeg ! en wat ben ik toch een geweldige acteur 8)

nu weet ik waarom ik altijd achter de camera sta met foto's maken !.

zoals hierboven al werdt vermeld kan ik het helemaal mooi maken zoals Hier in deze tutorial wordt uitgelegd.

ik heb het nu even snel gemaakt, en totaal niet naukeurig dus echt de schoonheidsprijs krijgt het niet ( komt ook wel door de acteur denk ik ;) )

ik zie net na het uploaden dat de eerste 2 voorbeelden de hele video gefreezed wordt en niet alleen de plek die nodig is, maar dat is als het gebruikt gaat worden niet nodig.
[video]
Held! Ik ben voor optie 1! Geweldig man!

Iets snellere fade en sound fx erbij en gaaaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Goed bezig trickster :) Echt top hoe iedereen zich inzet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Super goed man, was het lang/veel werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
Het was niet veel werk meer weer even er in verdiepen en 3 verschillende voorbeeldjes maken.
Dit topic is echt te erg voor mij hoor. Zelf tijdens het drinken van een biertje in je vaste stam kroeg samen met je vriendin toch het topic in de gaten houden en reageren ! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
_trickster_ schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 00:43:
Het was niet veel werk meer weer even er in verdiepen en 3 verschillende voorbeeldjes maken.
Dit topic is echt te erg voor mij hoor. Zelf tijdens het drinken van een biertje in je vaste stam kroeg samen met je vriendin toch het topic in de gaten houden en reageren ! >:)
Hahahaha. Ik had het gisteren ook hoor, zat in de bios (Fast Five, bleh!) en zat op m'n iPhone dit topic door te lezen omdat ik daar overdag weinig tijd voor had.

Als ik jou morgen beelden aanlever, kan je het dan nog een keer proberen met een clipje van mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Kun je ze ook naar mij sturen Gerard? Kan ik ook even oefenen voor de shoot straks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
Natuurlijk geen probleem !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Hahahaha. Ik ben ondertussen ook verslaafd aan dit topic. Terug van een avond stappen en benieuwd of _trickster_ al een demo had.

Ik vind optie 1 ook oké! Inderdaad een iets hoger tempo en dan komt 't helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Wat val je dramatisch zeg! :+

Ik vind het knap! Lekker bezig!
Ik ben ook wel voor nummer 1. Al ziet nummer 3 er ook niet slecht uit. Maat misschien is dat net te onrealistisch voor dit filmpje.
Muthas schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 05:51:
Hahahaha. Ik ben ondertussen ook verslaafd aan dit topic.
Zelfde hierzo, staat de hele dag open en als er een nieuwe post is snel kijken. Af en toe op school snel stiekem achter de computer :P

[ Voor 43% gewijzigd door Servertje op 27-05-2011 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker, het enthousiasme en verslaving hier mag ook zeker geroemd worden. Ik betrap mezelf er ook op tijdens etentjes of gisteravond in de kroeg af en toe even te checken wat de ontwikkelingen zijn...

Verder ben ik ook te spreken over de fade, optie 1 en 3 zijn mijn favorieten, heb tussen de twee geen voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Een stem voor optie 1 hier.

Octagen had een paar pagina's terug over het gebruiken van Hans Zimmer achtige muziek, klein beetje inspiratie van mijn kant:

- Stereotyp, bij vrijwel elke film met commando's erin kan het nummer wel worden gebruikt: :P

- Iets anders, waarbij ik vooral de shots in m'n hoofd heb van hoe de commando's veters strikken, wapens controleren, kortom, gewoon preppen. Het gaat daarbij om het stukje ~1:00 tot 1:30.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Ez7EnvLLDpk]

Het zijn maar ideeën, als niemand anders er wat voor voelt dan hoeft er niets mee te gebeuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Heb even een aantal van jullie een DM/Mail gestuurd met betrekking tot het delen van bestanden;
Dan kunnen we samen editen/soundscoren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
en stiekem meer storage scoren ;)

vind zelf trouwens voorbeeld 2 het mooist 3 is wel leuk maar ook weer iets ''te''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

GerardHenninger schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:56:
Heb even een aantal van jullie een DM/Mail gestuurd met betrekking tot het delen van bestanden;
Dan kunnen we samen editen/soundscoren etc.
En gereageerd. Kom maar met die folder. :P

Hoeveel verschil zit er tussen de moeilijkheid van de effecten Trickster? As in, ben je met een van de effecten duidelijk langer bezig, of scheelt het nauwelijks iets? Ik denk namelijk dat je het trucje minstens een keer of 10-15 zult moeten gaan uitvoeren voor de hele video, iedere keer met een andere shot. Als blijkt dat je met het aantrekkelijkste effect ook direct het allerlangste bezig bent is het wel handig om daar rekening mee te houden in je tijdsmanagement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Okay, er is nu een gedeelde Dropbox voor de nerds hier. Hierin komt de muziek, effecten, clips etc te staan.
Mocht je vinden dat jij daar ook bij moet omdat je met Logic, After Effects, Final Cut e.d. aan de slag moet, let me know!
Pagina: 1 ... 8 ... 35 Laatste

Let op:
Behind the scenes is online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!

Double Exposure staat online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!