Released: Tweakers Videoproject Double Exposure en BTS video Overzicht Laatste deel

Pagina: 1 ... 9 ... 35 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Gerard, wil je ook dat mensen er ideeën in gooien, of wil je het ding strikt voor definitief gekozen fragmenten houden?
Het lijkt me voor het kiezen van muziek in de soundtrack wel makkelijk om het daar te delen met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 08:00
Fl4pp13 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:30:
Gerard, wil je ook dat mensen er ideeën in gooien, of wil je het ding strikt voor definitief gekozen fragmenten houden?
Het lijkt me voor het kiezen van muziek in de soundtrack wel makkelijk om het daar te delen met mensen.
Het kiezen van de muziek, soundeffects etc kan inderdaad ook via dropbox, maar ook via youtube zoals _trickster_ dat hierboven heeft gedaan.

De dropbox folder is de software nerds. Trickster zou bijvoorbeeld zijn after effects in die map kunnen gooien. Jij kan daar vervolgens naar kijken in besluiten het effect uit te breiden. Of iemand zou een score kunnen maken die vervolgens weer verbeterd wordt door een ander. Of ik schiet een clipje van hoe ik iemand neerschiet. _trickster_ gaat er vervolgens mee aan de slag in After Effects.

Zie het als creatieve dumpplaats voor nerds :)

Als ik videoclips schiet dan gooi ik het project in Dropbox. Een editor gaat er dan mee aan de slag en vervolgens voegt een sounddesigner er muziek/effecten aan toe. Ik loop het dan allemaal nog even na en render het dan uiteindelijk voor TMF/MTV/distributie. Werkt heerlijk moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
De openingspost is weer flink geupdate :) Zou iedereen het onderstaande formulier willen invullen voor het maken van de naamkaartjes? Je kunt de status van de aanmelding van je gear en persoonlijke gegevens in de openingspost terugvinden, deze zullen we dagelijks updaten.

https://spreadsheets.goog...i02SjVNaEFiamZHbVVFeFE6MQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik krijg een mooie 'access denied' terug.

Hij werkt nu inderdaad goed. Top!
En ingevuld.

[ Voor 41% gewijzigd door Fl4pp13 op 27-05-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Fl4pp13 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:55:
Ik krijg een mooie 'access denied' terug.
Oops, beveiligingsfoutje. Momentje, ben het aan het fixen :)

Edit: moet nu werken!

Je kunt vanaf nu ook via een formulier opgeven of je vervoer zoekt of aanbiedt. Als je al op de kaart staat aangegeven, hoef je het formulier niet nog een keer in te vullen. Ik heb deze link ook aan de OP toegevoegd :)

[ Voor 54% gewijzigd door Nordlys op 27-05-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 13:58

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Het eventueel zoeken van vervoer hangt voor mij sterk af van de locatie. Is die al gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mole
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik hoorde gister dat we hier in Emmeloord ook een leeg pakhuis hebben staan, met deuren die niet op slot staan.
Misschien een idee?

Jullie kunnen mij, bij de lijst van Nikon terrorristen zetten :)

@citruspers Zeker een leuk idee :D Heeft Canon ook zulk soort dingen? Want ik zie verder nooit reclame van hun.

[ Voor 22% gewijzigd door The Mole op 27-05-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:47
Is het een idee om in het HQ van de Nikon terroristen een radio te hebben staan waar dat deuntje van de Nikon reclame uit schalt? Erg herkenbaar, en een leuk/grappig detail.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
@citruspers: erg leuk idee :) Krijg je met veel bekeken videos alleen niet snel gezeur over muziekrechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

citruspers schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:57:
Is het een idee om in het HQ van de Nikon terroristen een radio te hebben staan waar dat deuntje van de Nikon reclame uit schalt? Erg herkenbaar, en een leuk/grappig detail.

[video]
Je cool, als je dat hoort tussen het andere geluid, maar daar moeten de audio mannen maar ff over bomen. Wel cool echt zo'n oud transistor radiotje met dat lekker schelle krakende geluid, en dan dat deuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:29
jvdgeest schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:04:
@citruspers: erg leuk idee :) Krijg je met veel bekeken videos alleen niet snel gezeur over muziekrechten?
Hier dien je wel het zelfde doel, reclame/herkenning...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 22:39
Maar het is het nummer van een band, niet speciaal gemaakt voor de reclame. Dus die jongens willen er gewoon geld mee verdienen, wat logisch is. Wellicht even een e-mailtje sturen want ik vind het wel een erg leuk idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 19:41
The Mole schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:56:
Ik hoorde gister dat we hier in Emmeloord ook een leeg pakhuis hebben staan, met deuren die niet op slot staan.
Misschien een idee?

Jullie kunnen mij, bij de lijst van Nikon terrorristen zetten :)

@citruspers Zeker een leuk idee :D Heeft Canon ook zulk soort dingen? Want ik zie verder nooit reclame van hun.
Als we daar met een man of 30 neerstrijken kunnen we er beter voor zorgen dat we echt toestemming hebben voor die locatie. Je zult dan toch eerder wat aandacht trekken dan wanneer je in je eentje samen met iemand anders gaat urbexen. Nogal zuur als je halverwege de opnames weggeschopt wordt door de eigenaar (+ oom agent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvdgeest schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:04:
Hij staat er al regelmatig op door andere gebruikers zonder verwijderd te zijn, het is meer die automatische blokkade die je moet omzeilen. Maar kan je vertellen dat die vrij eenvoudig te misleiden is met een +1% pitch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Voila, daar hebben we ons antwoord! En qua rechten denk ik dat het wel onder iets als fair use valt, aangezien we waarschijnlijk maar een paar seconden van het nummer gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mole
BlackLightning schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:06:
[...]

Als we daar met een man of 30 neerstrijken kunnen we er beter voor zorgen dat we echt toestemming hebben voor die locatie. Je zult dan toch eerder wat aandacht trekken dan wanneer je in je eentje samen met iemand anders gaat urbexen. Nogal zuur als je halverwege de opnames weggeschopt wordt door de eigenaar (+ oom agent).
Degene waarvan ik het hoorde, zijn er laatst een hele middag aan het urbexen geweest, met 20man zonder problemen.
Maar ik zal het even navragen bij hem, of hij er toestemming voor heeft gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
BlackLightning schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:06:
[...]

Aan de andere kant wil ik dat gezicht van die agent wel eens zien bij een complete filmset, met een absolute horde tweakers die hun camera's op hem richt :+
maar inderdaad, met zo'n groot project is toestemming vragen wel even handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 13:58

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Is het overigens niet verstandig als je inderdaad zo'n verlaten pand wilt gebruiken dat je ook iemand laat checken op veiligheid? Het zou zo rot zijn als je tegen een leuning hangt of een trap op loopt en dan ineens naar beneden klettert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
Dus of iemand (liefst beetje zwaar gebouwd persoon) ff op alle treden van de trap wil springen, op de vloeren wil stampen, tegen wat leuningen beukt ed, dan moet het helemaal goedkomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 19:59
Fl4pp13 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:02:
[...]
Hoeveel verschil zit er tussen de moeilijkheid van de effecten Trickster? As in, ben je met een van de effecten duidelijk langer bezig, of scheelt het nauwelijks iets? Ik denk namelijk dat je het trucje minstens een keer of 10-15 zult moeten gaan uitvoeren voor de hele video, iedere keer met een andere shot. Als blijkt dat je met het aantrekkelijkste effect ook direct het allerlangste bezig bent is het wel handig om daar rekening mee te houden in je tijdsmanagement.
Eigenlijk is de hoeveelheid tijd dat ik nodig heb per effect om het echt helemaal goed te doen ook in de volgorde van 1 naar 3, waarvan 1 het snelste / makkelijkste is om die het beste er uit te laten zien.

en ik sta nog op de lijst als Canon Commando, maar ik denk niet dat het handig is om die taak erbij te nemen, dus mij kan je schrappen van die lijst. dan kan ik mij op de dag bezig houden met de andere bezigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:35
het gebruik van audio op youtube is niet zo problematisch als mensen denken. Zolang wij met ons filmpje geen rechten van audio claimen of dit monetizen (geld verdienen via bannering op Youtube per view) is er echt niets aan de hand. Als we daarna nog de originele artiest crediten moet dit echt geen probleem zijn!

Als ik inderdaad eigen soundtrack ga schrijven zullen de rechten van de audio bij mij liggen. Als we toch iets van bijv. Hans Zimmer gebruiken is bovenstaande weer van toepassing. :)

Dus een stukje nikon commercial muziek gebruiken uit een radio'tje is geen probleem. Het 1% versnellen of slecht laten klinken is trouwens nog geen garantie dat het fingerprinting systeem van YouTube het niet meer kent!!!

Voor zover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Octagen schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:38:
het gebruik van audio op youtube is niet zo problematisch als mensen denken. Zolang wij met ons filmpje geen rechten van audio claimen of dit monetizen (geld verdienen via bannering op Youtube per view) is er echt niets aan de hand. Als we daarna nog de originele artiest crediten moet dit echt geen probleem zijn!

Als ik inderdaad eigen soundtrack ga schrijven zullen de rechten van de audio bij mij liggen. Als we toch iets van bijv. Hans Zimmer gebruiken is bovenstaande weer van toepassing. :)

Dus een stukje nikon commercial muziek gebruiken uit een radio'tje is geen probleem. Het 1% versnellen of slecht laten klinken is trouwens nog geen garantie dat het fingerprinting systeem van YouTube het niet meer kent!!!

Voor zover :)
Jij mag de SENA producer rechten hebben, pak ik de artiest rechten ;) Buma/Stemra mag je ook hebben.
Maar serieus, hoe zit jij met sounddesign? Kunnen we voor de soundfx ook bij jou aankloppen als de rest de samples aanlevert?

Oftewel, ben jij net zo goed als Fedde qua sounddesign? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:35
dat moet geen probleem zijn om dat soort sound design/fx te doen. :)

Als mensen mij, zoals je omschrijft, samples aanleveren draai ik het allemaal wel in elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Zojuist even de blackrapid besteld, dan kan ik mooi de 7D holsteren ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_trickster_ schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:43:
oh wat kan ik toch realistisch vallen zeg ! en wat ben ik toch een geweldige acteur 8)

nu weet ik waarom ik altijd achter de camera sta met foto's maken !.

zoals hierboven al werdt vermeld kan ik het helemaal mooi maken zoals Hier in deze tutorial wordt uitgelegd.

ik heb het nu even snel gemaakt, en totaal niet naukeurig dus echt de schoonheidsprijs krijgt het niet ( komt ook wel door de acteur denk ik ;) )

ik zie net na het uploaden dat de eerste 2 voorbeelden de hele video gefreezed wordt en niet alleen de plek die nodig is, maar dat is als het gebruikt gaat worden niet nodig.
[video]
1 is veruit het beste effect. Wat misschien nog vetter zou zijn. Is dat zoals bij een videogame hij 3 keer fade(flikkert). En dan helemaal verdwijnt, iedereen die gamed kend het wel, je maakt een vijand dood, en dan fade hij 3 keer en dan verdwijnt hij helemaal.

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Voor locatie Parkhotel Mechelen: net even geinformeerd bij een vriendin die daar n tijdje terug een photoshoot heeft gehouden: Deze locatie is echt _midden_ in het bos, dus qua mensen die ons komen lastig vallen gaat het daar geen probleem zijn. Hoogstens een paar jongeren die daar rond kunnen hangen, maar die schrik je wel weg met zo'n crew (van nerds >:) ). Ze zei ook dat ik een zaklamp moest meepakken. Alleen maar positief toch?

Morgen dus eindelijk op pad, duimt iedereen voor een beetje fatsoenlijk weer?

[ Voor 8% gewijzigd door diedazz op 27-05-2011 17:42 ]

Get Airflow, save the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
diedazz schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:41:

Morgen dus eindelijk op pad, duimt iedereen voor een beetje fatsoenlijk weer?
Regen en het liefst nog onweer = perfect voor de duistere sfeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
@gerard hoever was jij met het test videotje ?
Vanavond heb ik nog de hele avond de tijd, morgen hen ik weer 2 klussen en familieverplichtingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
_trickster_ schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 21:13:
@gerard hoever was jij met het test videotje ?
Vanavond heb ik nog de hele avond de tijd, morgen hen ik weer 2 klussen en familieverplichtingen
Daar heb ik helaas geen tijd voor gehad, beetje drukke en chaotische dag gehad.

Waar ik wel tijd voor had was om een locatie in Delft te bezoeken.

#1 - Voorkant, ingang eventueel via het magazijn (rechter deur)
Afbeeldingslocatie: http://temp.servervangerard.nl/forum/botg/Delft_006.jpg

#2 - Zijkant
Afbeeldingslocatie: http://temp.servervangerard.nl/forum/botg/Delft_001.jpg

#3 - Binnen (ingang vanaf de zijkant, zie foto #2)
Afbeeldingslocatie: http://temp.servervangerard.nl/forum/botg/Delft_005.jpg

Handiger is het om naar de video te kijken

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=j04fOgEeemE]
*WARNING: ongebalanceerd steadicam werk, had geen tijd*

Dit is het kantoorpand van m'n schoonouders en we kunnen daar terecht waar we willen. Er is plek voor 10 auto's aan de zijkant (tegenover de ingang van foto #2). Als we alle auto's nou ergens anders neerzetten dan kunnen we op de parkeerplaats BBQ'en. Uiteraard is er stroom en een WC aanwezig etc etc.

De machines kunnen we NIET verplaatsen, de rest wel, zolang we het maar goed achterlaten. We moeten er dan wel iets meer een terroristen schuilplaats van maken, want nu ziet het er te "clean" uit naar mijn idee.

Zijn de andere #BotG-nerds nog in staat geweest om locaties te scouten?

Ik ben straks (zaterdag) naar een festival voor werk en 's avonds vlieg ik naar Madrid voor een videoclip. Zondagnacht ben ik weer terug en zal ik weer actief zijn in dit topic.

Have fun mannen/dames! Zou leuk zijn als er maandag wat meer locaties "onderzocht" zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Goed werk Gerhard, ik zie deze locatie zeker wel potentie hebben hoor! 2e gedeelte van het filmpje kan zo uit een 24 episode komen dat jack bauer tussen die dingen in loopt te schieten op weg naar een bom ofzo ;-) misschien komt dat ook beetje door de muziek!

Ik ben wel voor bovenstaande locatie dus.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:07
Wel een eindje rijden, maar de locatie is inderdaad geweldig. Typisch, terroristen die zich verschansen in een 'pakhuis'. Het deed me denken aan GTA: San Andreas op de één of andere manier. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Jaap-Jan op 28-05-2011 08:49 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:04
@GH Locatie is top hoor in Delft, valt genoeg te doen in het pand door wat aan te kleden met spandoeken/posters etc. Ik ga er vanuit dat er ook nog van alles achteraf dramatischer gemaakt kan worden.

kosten en voorzieningstechnisch lijkt mij deze locatie perfect

en ik kan er met de motor rijden, zo door de (rol)deur naar buiten vluchten op mijn achterwiel :)

[ Voor 18% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 28-05-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
@GH, prima locatie. Beetje sjouwen met wat dozen en rekken en je hebt een prima hide out!

Maandag fiets ik even naar Radio Kootwijk Gebouw D. Als daar nog interesse is in dan natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Het overzicht met daarin de statussen van alle aanmeldingen (invoer gear en persoonlijke gegevens) is geupdate, zou iedereen voor zichzelf kunnen nagaan of het klopt en mij een DM kunnen sturen als er iets mis is? De Google Maps voor vervoer is ook geupdate :)

@Zandpad: gewoon gaan, hoewel GH's voorgestelde locatie er goed uit ziet, kan het geen kwaad om alle andere mogelijkheden nog open te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerard's locatie ziet er iig heel veel belovend uit, en is zeker interessant. Maar is eigenlijk stiekem wat te netjes natuurlijk ;) Een meer vervallen locatie is vetter, maar dit is ook zeker een hele goeie fall-back optie mochten we zoiets niet kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Ziet er inderdaad goed uit en dan kan ik bijna fietsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik ben vandaag langs de mijn van Beringen geweest. En ik heb met de opzichter gesproken. Ik moest hem alles op mail zetten, en dan gingen ze dit bespreken. Ik heb zonet de mail verzonden en ik wacht dus af op hun besluit!

Afwachten geblazen dus.

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Niet online
Net terug van het parkhotel, even de goeie foto's uit de collectie puzzelen en dan komen ze hier! Het ziet er in ieder geval veelbelovend uit.
Grootste pluspunt is dat je daar absoluut geen rekening met andere mensen moet houden, omdat ze er gewoon niet zijn. Nadeel is wel dat het privé terrein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
En zo opeens begint alles in elkaar te vallen! :)

@GerardHenninger: Zoals gezegd een aardige fallback-locatie. Er is wel wat van te maken als dit het zou worden. Ik heb nog wel de voorkeur voor één van de andere locaties waar we nu ook mee bezig zijn.
@zerocool22: Ben benieuwd! Nog wat van de locatie zelf gezien? Wat was je indruk?
@diedazz: Kom maar op met die foto's! Als het privé-terrein is kunnen we natuurlijk gewoon poging te doen toestemming te krijgen.
@Zandpad: Gewoon naar Radio Kootwijk gaan. Het is een mooie en centrale locatie dus zeker nog in de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 18:34:
En zo opeens begint alles in elkaar te vallen! :)

@GerardHenninger: Zoals gezegd een aardige fallback-locatie. Er is wel wat van te maken als dit het zou worden. Ik heb nog wel de voorkeur voor één van de andere locaties waar we nu ook mee bezig zijn.
@zerocool22: Ben benieuwd! Nog wat van de locatie zelf gezien? Wat was je indruk?
@diedazz: Kom maar op met die foto's! Als het privé-terrein is kunnen we natuurlijk gewoon poging te doen toestemming te krijgen.
@Zandpad: Gewoon naar Radio Kootwijk gaan. Het is een mooie en centrale locatie dus zeker nog in de race.
Hey,

Ik heb hier vorige keer wat foto's getrokken van buitenaf. Alle deuren zijn op slot, zodus heb ik binnen geen foto's kunnen nemen. Er is wel een gedeelte dat overdekt is waar je zo binnen kan maar dat is meer een soort van doorgang. Ik heb wel in de mail gevraagd voor een binnenruimte.

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2299/5768900474_3bae71e6e6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2241/5768901018_94fd4aabe6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2160/5768359341_6c70645e18.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3469/5768902076_e2a9711ff7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2168/5768902554_7ca43675c0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5025/5768903054_080aeb0bbc_m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 23:53

the mod man

iets van beeldmaker

Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 19:38:
[...]

Hey,

Ik heb hier vorige wat foto's getrokken van buitenaf. Alle deuren zijn op slot, zodus heb ik binnen geen foto's kunnen nemen. Er is wel een gedeelte dat overdekt is waar je zo binnen kan maar dat is meer een soort van doorgang. Ik heb wel in de mail gevraagd voor een binnenruimte.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
nice _/-\o_

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
jezus wat ziet dat er gaaf uit zeg...

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, heel erg dope... Reistijd ook waard zo te zien..

Denk ook dat we kleuren van de video dit moeten ambieren, van die Band of Brothers achtige toning. Ook vette cinematografische stijl trouwens sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mole
Kleine update van mijn kant:
De locatie in Emmeloord mag je gewoon naar binnen, maar voor alle zekerheid, heb ik nog even gevraagd, met wie ik contact moet opnemen voor toestemming.
Over de kleding:
Dit zou ik gister horen, maar de eigenaar van alle kleding heb ik gister niet meer gesproken.
Hij had al wel contact met me gezocht, en ik heb net gereageerd, dus het is nu even afwachten op zijn antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Niet online
Ziezo, even speed postprocessing met een visstick onder mn neus:
Flickr set is hier te vinden, uitleg onder de foto's spreekt voor zich.

Parkhotel Mechelen is eigenlijk een betonnen constructie in aanleg, maar is nooit voltooid geweest wegens financiële problemen. Sindsdien komt hier eigenlijk bijna niemand en is het volledig omringd door bos en begroeiing.
Het gebouw bestaat uit 3 verdiepingen en heeft een licht gebogen vorm (zie maps: Potaardestraat, Mechelen).
De Begane grond / gelijkvloers begint met een open plaats en eindigt in een ruimte waar ooit een zwembad zou moeten komen. Hier tussen in is een lange gebogen gang met daartussen allerlei kleine kamers en een aantal trappen naar boven.
Verdieping 1 is een verzameling van gigantisch hoge open ruimtes en een redelijk groot terras (boven de gebogen gang op de begane grond).
De tweede verdieping is eigenlijk het huidige dak, met nog uitstekende ijzeren pennen die voorzien zijn voor een extra verdieping. (volgens plannen die ik ooit gezien heb werd het 7 verdiepingen hoog, maarja...)

#1 Gebogen gallerij
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5110/5769083280_b4661d7030_z.jpg

#2 Lekker Vies
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3247/5769082912_0e1f77b063_z.jpg

#3 Le Swimming Pool (ook lekker vies)
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2626/5769084716_31c5f2afe4_z.jpg

#4 De achterzijde (u kijkt op verdieping 0 en 1)
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5105/5768546225_20d42ac5bc_z.jpg

#5 Dakterras op verdieping 1 en open ruimte
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2734/5769089748_6d202759a1_z.jpg

#6 1e verdieping - hoge open ruimtes met veel kolommen enz.
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5306/5769088296_6a633ed1cf_z.jpg

#7 Het dak
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3612/5768544423_c0dffe3212_z.jpg

Over de sfeer en betreedbaarheid: Het oogt daar nogal groen, mede door de reflectie op het beton. De kleine kamertjes zijn echt pikdonker en liggen vol met putten. Dus ik waarschuw je nu alvast, ga niet op je bek. Verder zijn alle trappen goed begaanbaar. Over het algemeen is het zand, beton, beton, beton en mos.

Zoals ik eerder al zei: er is daar niemand, volledig privé terrein. De weg vanaf de straat een beetje asfalt, overgaand naar kiezels, overgaand naar gras. Dus als we daar met pakt em beet 10 autos gaan staan zal niemand het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
The Mole schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 20:59:
Kleine update van mijn kant:
De locatie in Emmeloord mag je gewoon naar binnen, maar voor alle zekerheid, heb ik nog even gevraagd, met wie ik contact moet opnemen voor toestemming.
Interessant! Heb je foto's?
Over de kleding:
Dit zou ik gister horen, maar de eigenaar van alle kleding heb ik gister niet meer gesproken.
Hij had al wel contact met me gezocht, en ik heb net gereageerd, dus het is nu even afwachten op zijn antwoord.
Keep us posted!

@diedazz: het is wel echt een mooie locatie, zeker bijvoorbeeld die gebogen gallerij. dakterras en open ruimte. Echter, als ik bijvoorbeeld moet kiezen tussen Beringen mét toestemming en Parkhotel zonder, dan lijkt mij het vrij duidelijk. Kleine kans dat er iemand komt en ons weg stuurt, maar dat risico moeten we niet willen lopen.
@zerocool22: ziet er ook weer uit als een top-locatie! Ik zie mij al een shot voor me van een SWAT-team wat voor dat enorme pand staat. Wacht de reactie op je mailtje in spanning af :)

[ Voor 9% gewijzigd door Muthas op 28-05-2011 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Locaties
WatAfstand vanaf Utrecht (km)VoorzieningenToestemmingWieBeelden
Radio Kootwijk63OnbekendIn progressZandpad[1]
Loods Delft67WC, stroomJaGerardHenninger[1]
Beringen mijn150GeenIn progresszerocool22[1]
Parkhotel Mechelen195GeenGeendiedazz[1]
Pakhuis Emmeloord96OnbekendIn progressThe Mole-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
@Zerocool22 en diedazz: bedankt voor het maken van de foto's, dat geeft ons allemaal een goede indruk.

Mooi overzichtje Muthas, erg handig :) Kosten zijn ook een belangrijke factor, daar zullen we ook rekening mee moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Niet online
jvdgeest schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 21:49:
@Zerocool22 en diedazz: bedankt voor het maken van de foto's, dat geeft ons allemaal een goede indruk.

Mooi overzichtje Muthas, erg handig :) Kosten zijn ook een belangrijke factor, daar zullen we ook rekening mee moeten houden.
Graag gedaan, wil ook eventueel wel een plannetje uittekenen voor het storyboard, moest dit de definitieve locatie worden.

Kosten zijn inderdaad een belangrijk iets, maar vergeet niet dat Mechelen op zijn minst een halfuur minder rijden is vgl met Beringen (vanuit Utrecht). Niet dat dit een superbelangrijke factor is, maar reistijd is op een zondagmorgen toch wel net even iets interessanter lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Ik ben dit topic aan het volgen want ik wil eigenlijk graag meedoen/helpen alleen heb ik zelf haast geen fotoapparatuur helaas.
Maar om even terug te komen op het "hoe gaat iemand dood/schieten" misschien is dit een leuk idee, of zorgt dit voor een andere kijk daarop?
YouTube: ‪IS TROPICAL | THE GREEKS‬‏(Warning, nepbloed en gore)
Aangezien het een luchtig filmpje moet worden, misschien cartoon elementen?

Ik ben reuze benieuwd naar de locatie :)

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:07
Het plan is om iemand 'gewoon' te laten verdwijnen, als een soort personage uit een videogame.

Een proof of concept (met shaky camera omdat dat lastiger is ) is al eerder gepost hier.

Nepbloed en gore willen we er eigenlijk niet in hebben, om het cartoonesque ervan juist te benadrukken.

Persoonlijk vind ik deze getekende nep- effecten niet geweldig, het ligt er te dik bovenop. Meer A-team style: veel overdreven actie, geen bloed, maar wel realistisch (wat weer in tegenstelling is tot de A-team :P) is waar ik voor zou gaan. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrumandBass schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:56:
Ik ben dit topic aan het volgen want ik wil eigenlijk graag meedoen/helpen alleen heb ik zelf haast geen fotoapparatuur helaas.
Maar om even terug te komen op het "hoe gaat iemand dood/schieten" misschien is dit een leuk idee, of zorgt dit voor een andere kijk daarop?
YouTube: ‪IS TROPICAL | THE GREEKS‬‏(Warning, nepbloed en gore)
Aangezien het een luchtig filmpje moet worden, misschien cartoon elementen?

Ik ben reuze benieuwd naar de locatie :)
Hey,
Thanks voor de link van dit filmpje, deze had ik nog niet gezien. De effecten uit dit filmpje zijn zalig. Maar ik betwijfel of we iemand hebben die zo goed kan tekenen. Daar kruipt pas veel tijd in. En zoals hierboven al is aangegeven, willen we geen gore of bloed. Maar als ik deze effecten zou kunnen namaken, dan zou ik ze zeker eens gebruiken in een ander filmpje!

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Het ging mij ook meer om wat ideeën op te wekken, het bloed en gore is inderdaad niets voor dit project.
Maar het A-team style effect creëren is inderdaad perfect.

Ik probeer gewoon wat balletjes op te gooien, misschien dat iemand wat vangt? :+

Is het nog mogelijk om in te schrijven? Ik woon zelf in de regio Eindhoven en heb eigen vervoer/kan taxiën.

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Niet online
DrumandBass schreef op zondag 29 mei 2011 @ 16:26:
Is het nog mogelijk om in te schrijven? Ik woon zelf in de regio Eindhoven en heb eigen vervoer/kan taxiën.
Natuurlijk! Lees even de startpost en stuur een DM of mail naar de designated person. Extra vervoer is natuurlijk altijd welkom. Gear zal er ondertussen wel genoeg zijn om de commando's en terroristen te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
toevallig schoot mij vandaag een idee binnen,
De locatie waar marco borsato onderstaande videoclip heeft opgenomen lijkt mij ook wel mooi, ligt ongeveer 75 kilometer boven utrecht. in spijkerboor. in fort bij spijkerboor.
door een tip van mijn vriendin heb ik begrepen dat dit bij de Stelling van Amsterdam hoort.
dit bestaat uit 45 forten rondom amsterdam.

bekijk hieronder anders maar even de videoclip.
als is marco borsato wel een iets grote productie ( ach wij zitten ook al op 38 man :+ ) mag hier dus wel gefilmt worden en is er mischien wat makkelijker toestemming te krijgen voor een van deze locaties.

[ Voor 6% gewijzigd door _trickster_ op 29-05-2011 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:00
_trickster_ schreef op zondag 29 mei 2011 @ 17:42:
toevallig schoot mij vandaag een idee binnen,
De locatie waar marco borsato onderstaande videoclip heeft opgenomen lijkt mij ook wel mooi, ligt ongeveer 75 kilometer boven utrecht. in spijkerboor. in fort bij spijkerboor.
door een tip van mijn vriendin heb ik begrepen dat dit bij de Stelling van Amsterdam hoort.
dit bestaat uit 45 forten rondom amsterdam.

bekijk hieronder anders maar even de videoclip.
als is marco borsato wel een iets grote productie ( ach wij zitten ook al op 38 man :+ ) mag hier dus wel gefilmt worden en is er mischien wat makkelijker toestemming te krijgen voor een van deze locaties.

[video]
Ziet er heel goed uit! Lijkt me zeker een optie als dit voor elkaar te krijgen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Ziet er mooi uit! Heb net op de website van Fort Spijkerboor gekeken, maar ze hebben 26 juni een evenement. Zal dus lastig worden.

Ik ben nu even die andere forten aan het bekijken (Fort bij Edam schijnt bijv. ook nog goed toegankelijk te zijn), maar het zijn op eerste gezicht allemaal nogal donkere kleine hokken. Fort bij Abcoude is ook redelijk groot en toegankelijk, maar ook weer zo'n donker hok.

Het is wel een goede tip, misschien rolt er nog wat uit.

Even iets anders: we hebben nog een tweede locatie nodig voor de laatste 30 seconden van de film: de slaapkamerscene... ;)

Hier zullen we uiteraard niet 36 man aanwezig hebben :+ Ook qua planning en logistiek moeten we even kijken of het filmen van deze scene op 26 juni wel haalbaar is. Maar dat terzijde: is er iemand die een mooie slaapkamer in aanbieding heeft. Indien dit niet lukt zullen we anders bij BeterBed of een IKEA moeten aankloppen :Y)

Dan nog iets anders, en ook gerelateerd een de slaapkamerscene: de vrouw. Hiervoor hebben al een aantal mensen geroepen dat ze wel hun vriendin/moeder/huishoudster voor wilden meeslepen, hoe zit het hier nu mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mole
Update over de kleding:
We mogen de leger kleding zelf niet lenen, omdat de eigenaar dit liever niet wil. Maar hij kwam wel met het idee, dat we wat legerjasjes mogen lenen. Ik zal nog vragen om een foto.
Hier een foto:
http://www.army-surplus.org.uk/images/603175.jpg

De locatie in Emmeloord:
Ik weet nu ongeveer bij wie ik moet wezen voor toestemming, maar ik heb hier eerst een aantal foto's:
http://fotoclubnl.forum2g...g-project-groep-t698.html
(het zijn wel foto's van de fotoclub)

Qua voorzieningen zal er wel niks aanwezig zijn.
Maar als het door gaat, kan ik eventueel me werk vragen om een sleutel van het zusterbedrijf. Dat ligt op 200 meter afstand van de locatie (met wel alle voorzieningen).
En zover ik het weet is alles gelijkvloers, dus geen brakke trap constructies enz.

[ Voor 33% gewijzigd door The Mole op 30-05-2011 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:00
Ik vind het een mooie locatie die in Emmeloord. Wel wat leeg wellicht, maar stel dat je wat auto's naar binnen rijd, de spullen van de catering gewoon gebruikt op de set dan is het al heel wat volgens mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Wow, mooie locaties allemaal! Zoals ik zei; "mijn" locatie is wat te clean, dus mijn voorkeur gaat zeker uit naar een van de andere locaties.
Muthas schreef op zondag 29 mei 2011 @ 18:24:

Even iets anders: we hebben nog een tweede locatie nodig voor de laatste 30 seconden van de film: de slaapkamerscene... ;)

Hier zullen we uiteraard niet 36 man aanwezig hebben :+ Ook qua planning en logistiek moeten we even kijken of het filmen van deze scene op 26 juni wel haalbaar is. Maar dat terzijde: is er iemand die een mooie slaapkamer in aanbieding heeft. Indien dit niet lukt zullen we anders bij BeterBed of een IKEA moeten aankloppen :Y)

Dan nog iets anders, en ook gerelateerd een de slaapkamerscene: de vrouw. Hiervoor hebben al een aantal mensen geroepen dat ze wel hun vriendin/moeder/huishoudster voor wilden meeslepen, hoe zit het hier nu mee?
Is er niemand met een mooie grote slaapkamer? Of iemand met een leuke zus/moeder?
Laten we deze week deze twee uitdagingen proberen aan te pakken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Ik stap nu in de auto richting Radio Kootwijk. Samen met een vriend van me, hij komt daar vaker, en vertelde me zojuist dat Gebouw D gebruikt word als schaapskooi... Gelukkig zijn Gebouw C en E qua uiterlijk en functie hetzelfde geweest als D. We gaan even een rondje lopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Maak je meteen foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Zandpad schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:18:
Ik stap nu in de auto richting Radio Kootwijk. Samen met een vriend van me, hij komt daar vaker, en vertelde me zojuist dat Gebouw D gebruikt word als schaapskooi... Gelukkig zijn Gebouw C en E qua uiterlijk en functie hetzelfde geweest als D. We gaan even een rondje lopen!
Leuke video! Mooie foto's ook!

Zo.. en nu is iedereen nieuwsgierig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Jaja, wij kunnen niet op dropbox :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
GerardHenninger schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:06:
[...]

Leuke video! Mooie foto's ook!

Zo.. en nu is iedereen nieuwsgierig :)
Komt eraan :), nog 3 videos extra zelfs!
De enige die erop staat is notabene de minst leuke!
Voor de duidelijkheid, degene op de video is Dunedanh

[ Voor 23% gewijzigd door Zandpad op 30-05-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
lol ik moest lachen toen ik de video zag :) wat een acteer werk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Radio Kootwijk Gebouwen C, D en E

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3449/5775725829_99302113d7_z.jpg
Aanzicht van gebouw C

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5141/5775726751_59c74ee4df_z.jpg
Aanzicht van Gebouw D als je vanaf C loopt

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5022/5776268674_4ca75500eb_z.jpg
Schuur bij D

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2308/5776269414_08e79f9265_z.jpg
Schuur bij D

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2131/5776270124_c1510781de_z.jpg
Breaching!

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3228/5775730255_bebdf70650_z.jpg
Uitrit richting E

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2801/5775731505_5aed1674f0_z.jpg
Hold!

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5309/5775732617_d6eb01b32b_z.jpg
Uitkijktoren bij E (Sniperspot?)

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3023/5776275256_4beb2b3209_z.jpg
Ditch/loopgraaf

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5029/5776276258_98932441e2_z.jpg
Koelbad, links E, rechts de uitrit

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2273/5775735759_9684b0567f_z.jpg
E binnen

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5062/5775736431_d9f03ebf78_z.jpg
E binnen

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2616/5775738161_15e471db11_z.jpg
E binnen

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2795/5776278706_f31305f483_z.jpg
Gastank achter E
(Explosief?)

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2516/5775739189_ce99bb6fb8_z.jpg
Uitrit vanaf E richting de heide.

Filmpjes komen eraan!

[ Voor 60% gewijzigd door Zandpad op 30-05-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
bijna goed.. pak wel de public links anders werken ze niet (is sinds een paar weken verandert..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
angel00008 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:33:
bijna goed.. pak wel de public links anders werken ze niet (is sinds een paar weken verandert..)
Ze gaan al naar flickr... :)
Zal ze zo even aanpassen zodat iedereen ze kan zien, werd terecht al opgemerkt dat dit niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Leuke foto's en filmpjes Zandpad :) Het enige dat we voor die locatie zouden moeten regelen is dat we er op zondag gebruik van mogen maken. Dat lijkt op dit moment een probleem te zijn. Weet je ook of er voorzieningen zijn zoals een toilet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ziet er verder briljant uit zandpad, goed werk kerel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:04
damn dat ziet er nice uit zeg :) ik hoop dat er wat te regelen valt voor de zondag, want dit zie ik wel zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
jvdgeest schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:41:
Leuke foto's en filmpjes Zandpad :) Het enige dat we voor die locatie zouden moeten regelen is dat we er op zondag gebruik van mogen maken. Dat lijkt op dit moment een probleem te zijn. Weet je ook of er voorzieningen zijn zoals een toilet?
Er is stromend water, electriciteit, gas, waarschijnlijk ook douches/toiletten aangezien het leek alsof er mensen wonen. Maar ik kan dit niet met zekerheid zeggen.

Het mooie van deze locatie is dat je van alle 3 de gebouwen iets kan gebruiken. C ligt vrij hoog waardoor sniper posities heel mooi uit te voeren zijn. Terwijl D er tussen in ligt en wat vrij ligt, waardoor je de buitenkant shots ervoor kan gebruiken. E ligt op een heuveltopje tussen de bomen waardoor er een mooie setting is voor het vuurgevecht.
Donnie schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:42:
Ziet er verder briljant uit zandpad, goed werk kerel!
Dank :)
Gh0stw4lk3r schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:42:
damn dat ziet er nice uit zeg :) ik hoop dat er wat te regelen valt voor de zondag, want dit zie ik wel zitten :)
Zeker! Zoals je ziet kregen wij er ook behoorlijk veel zin in! Twee filmpjes staan nu op dropbox, Met een uurtje hoop ik ze ook op mijn youtubekanaal te hebben!

[ Voor 49% gewijzigd door Zandpad op 30-05-2011 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Bedankt voor het 2e filmpje, is even kijken in after effects wat ik er mee kan doen ;)

EDIT: Super gaaf dit 2e filmpje zeg, ik zie het nu helemaal voor me! Te gaaf dit!! hahaa

[ Voor 34% gewijzigd door Donnie op 30-05-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Donnie schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:49:
Bedankt voor het 2e filmpje, is even kijken in after effects wat ik er mee kan doen ;)

EDIT: Super gaaf dit 2e filmpje zeg, ik zie het nu helemaal voor me! Te gaaf dit!! hahaa
Ben benieuwd, kale versie gaat nu naar YT voor de rest van het forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Dat tweede filmpje, haha helden! :)

Mooie locatie. Lijkt mij hartstikke oké als dit te regelen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
En hier zijn de videos van de locatie Radio Kootwijk

[ Voor 11% gewijzigd door Zandpad op 30-05-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:00
Afgaande op de foto's, zit op mn werk, zou ik zeggen dat Kootwijk bovenaan staat. Zeker qua buiten heb je aardig wat mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Buiten zijn er absoluut veel mogelijkheden, maar ziet binnen er niet wat klein uit? Kan natuurlijk aan mij liggen. :) Met wat slim camerawerk moet er ook wel meer uit te halen zijn als shots goed aan elkaar worden geknoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey bedankt Zandpad voor alle foto's en filmpjes.

Maar hoe zit het met het volgende gebouw?
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6d/RadioKootwijk.A.Voor.JPG Gebouw A, kan daar gefilmd worden? Ik vind vooral dit gebouw imposant(mindhunters).

Thanks en Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:03:
Hey bedankt Zandpad voor alle foto's en filmpjes.

Maar hoe zit het met het volgende gebouw?
[afbeelding] Gebouw A, kan daar gefilmd worden? Ik vind vooral dit gebouw imposant(mindhunters).

Thanks en Cheers
Dat kan, zeker met toestemming is dat heel makkelijk. Maar lang niet zo mooi: heel open en leeg. http://www.flickr.com/photos/58316640@N00/2501534134/

[ Voor 4% gewijzigd door Zandpad op 30-05-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig kan je met film heel veel misleiden, je kan door de buitenkant filmen, de entree filmen, en vervolgens in kleinere kamers/ruimtes gaan filmen voor de binnensfeer. De kijker denk dat ie in het grote gebouw is, maar de praktijk is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:14:
Gelukkig kan je met film heel veel misleiden, je kan door de buitenkant filmen, de entree filmen, en vervolgens in kleinere kamers/ruimtes gaan filmen voor de binnensfeer. De kijker denk dat ie in het grote gebouw is, maar de praktijk is anders.
Uiteraard kan dat ook nog altijd, van de buitenkant zijn genoeg foto's van gebouw A. De binnenkant leek mij niet interessant dus die heb ik ook niet gefotografeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flow
Leuke filmpjes en mooie locatie , camerawerk deed me beetje denken aan Bourne Ultimatum :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
We zullen echter wel moeten uitvinden of het überhaupt mogelijk is om hier op zondag te filmen. Geweldige locatie, maar als dit niet mogelijk is houdt het op en zullen we naar één van de andere locaties moeten uitwijken. Zandpad, zou jij dit als location manager voor deze locatie willen uitvinden? Als je onze hulp kunt gebruiken even een signaaltje geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
jvdgeest schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:21:
We zullen echter wel moeten uitvinden of het überhaupt mogelijk is om hier op zondag te filmen. Geweldige locatie, maar als dit niet mogelijk is houdt het op en zullen we naar één van de andere locaties moeten uitwijken. Zandpad, zou jij dit als location manager voor deze locatie willen uitvinden? Als je onze hulp kunt gebruiken even een signaaltje geven :)
Ik wil uiteraard mijn best wel doen ;). Wat kan en wat mag ik zeggen en vertellen aan hen? Ik neem aan dat zij er iets voor terug willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Erg goed gedaan! Klasse!

Leuk dat je ook nog een aantal filmpjes hebt gemaakt zodat we een idee krijgen van wat mogelijk is. Echt een super locatie!

Als Kootwijk niet mogelijk is kunnen we misschien kijken naar Vliegbasis Soesterberg? Lijkt er namelijk wel aardig op. Je hebt wel toestemming nodig.

[ Voor 33% gewijzigd door Servertje op 30-05-2011 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Zandpad schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:25:
[...]

Ik wil uiteraard mijn best wel doen ;). Wat kan en wat mag ik zeggen en vertellen aan hen? Ik neem aan dat zij er iets voor terug willen zien.
Als je even wacht heb ik vanavond een leuk documentje voor je, deze is af maar moet nog even ge-drie-dubbel-checkt worden :)

Het enige wat we ze kunnen bieden is publiciteit betreffende de locatie en wellicht een kleine vergoeding voor gebruik van stroom en toilet. Zo veel vragen we ook niet, we hoeven ook niet alle drie de gebouwen in te kunnen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Muthas schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:40:
[...]

Als je even wacht heb ik vanavond een leuk documentje voor je, deze is af maar moet nog even ge-drie-dubbel-checkt worden :)

Het enige wat we ze kunnen bieden is publiciteit betreffende de locatie en wellicht een kleine vergoeding voor gebruik van stroom en toilet. Zo veel vragen we ook niet, we hoeven ook niet alle drie de gebouwen in te kunnen bijvoorbeeld.
Prima :) Ik wacht het even af dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Download
Mocht je dit document willen gebruiken bij onderhandelingen, alles altijd even in overleg hier :) Zoektocht naar sponsors houden we graag centraal, en dus niet zomaar op eigen houtje maar even wat proberen ;)

Je kan het gebruiken als ze eventueel wat extra informatie willen. Je kan in eerste instantie gewoon proberen en kijken in hoeverre ze willen meewerken, gezien ze dat normaal doordeweeks ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Muthas, topwerk!
Ik ga contact zoeken met Staatsbosbeheer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Dit heb je duidelijk vaker gedaan ;) Goed werk Muthas, ziet er gelikt uit man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Document ziet er goed uit, complimenten! Wat er wellicht nog in zou kunnen is een "what's in it for me" vraag beantwoording. Voor bijvoorbeeld Radio Kootwijk kan de exposure indirect meer bezoekers trekken, ik noem maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
* citruspers is weer aanwezig, na een heel druk weekend

fantastisch hoe iedereen bezig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Sorry voor de X-post, maar ik vind m hier ook wel toepasselijk en misschien (hopelijk) geeft het nog wat inspiratie.

EDIT: hmm valt me eigenlijk een beetje tegen wat ze laten zien :X Ze hadden wel wat meer mogen laten zien van de 'filmset', hoe ze gewerkt hebben, wat voor voorbereiding ze gedaan hebben etc. Ze hadden niet erg veel voorbereiding zeiden ze, maar iets meer details zou wel intressant zijn.
Ik weet nog steeds niet waar ik kan helpen bij dit project, maar ik draag heel graag mijn steentje bij!

[ Voor 51% gewijzigd door Scirocco op 31-05-2011 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Wel slim, ze noemen iets over het schieten met DSLR's en het gebruik van flitsers. Dat je een lelijke blokflits krijgt ofzo. Daar moeten we op letten als we dat gaan gebruiken.

Edit: Over het storyboard, tja, ik ben er echt niet tevreden over. Maar ik zal het aan het eind van de dag posten.

[ Voor 25% gewijzigd door walletje-w op 01-06-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Ik heb vandaag wat vriendinnen gemaild of ze eventueel interesse hebben om hieraan mee te werken mochten ze toestemming geven kan ik wel wat profiel foto's posten of de heren hier het goed vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
@walletje-w: Hoe zit het met je schetsen betreffende het storyboard? Wees niet bang om iets te laten zien, we zullen niet lachen :+ Of ben je aan het wachten tot de locatie definitief is?
@Zandpad: Jij bent met Radio Kootwijk bezig? Het is op dit moment, gezien de ligging, wel onze nummer 1 locatie. Hoe eerder we hier duidelijkheid over hebben, hoe beter.
@zerocool22: Al iets gehoord vanuit Beringen mijn? :)
@The Mole: Any updates over het pakhuis in Emmeloord? Let us know!
@angel00008: Topwerk! Ben benieuwd.
@Scirocco: Op het moment is de aankleding van het geheel een beetje een ondergelopen kindje. De terroristen aankleden zal niet zo heel lastig worden, maar voor onze commando's zou vijf een keer eenzelfde uniform wel heel erg leuk zijn. Als je een bedrijf weet te vinden waarbij we hiervoor kunnen aankloppen, zou dat heel fijn zijn! Enthousiaste Tweakers zijn natuurlijk altijd welkom! :)

Backstage zijn we overigens aan de sponsoring begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
mocht geen foto's welke ik mooi vond maar dit is wat ik mocht posten van haar

spoiler:
[url="klik"]https://dl.dropbox.com/u/8758965/foto.jpg[/url]

het lijkt haar leuk om te doen en ze kan op de dag zelf ook.

[ Voor 6% gewijzigd door AjDuLion op 01-06-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
d:)b Accepted, naar mijn mening. Of er moeten nog veel meer vrijwilligers opduiken.

Edit: En over het storyboard, tja ik ben er echt niet tevreden over maar vanavond staat het in dropbox/public dropbox to download.

[ Voor 44% gewijzigd door walletje-w op 01-06-2011 12:12 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 35 Laatste

Let op:
Behind the scenes is online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!

Double Exposure staat online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!