Vergelijkingsmateriaal is nooit weg, natuurlijk.walletje-w schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:04:
Accepted, naar mijn mening. Of er moeten nog veel meer vrijwilligers opduiken.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Leuk! Maar misschien wat te jong..... ? Heb je ze ook ouder? [/GoTPimpService]angel00008 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:02:
mocht geen foto's welke ik mooi vond maar dit is wat ik mocht posten van haar
spoiler:
het lijkt haar leuk om te doen en ze kan op de dag zelf ook.
Het stond inmiddels op pagina 35, maar dit is mijn status tot nu toe:Muthas schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:55:
@The Mole: Any updates over het pakhuis in Emmeloord? Let us know!
Update over de kleding:
We mogen de leger kleding zelf niet lenen, omdat de eigenaar dit liever niet wil. Maar hij kwam wel met het idee, dat we wat legerjasjes mogen lenen.
Hier een foto:
http://www.army-surplus.org.uk/images/603175.jpg
De locatie in Emmeloord:
Ik weet nu ongeveer bij wie ik moet wezen voor toestemming, maar ik heb hier eerst een aantal foto's:
http://fotoclubnl.forum2g...g-project-groep-t698.html
(het zijn wel foto's van de fotoclub)
Qua voorzieningen zal er wel niks aanwezig zijn.
Maar als het door gaat, kan ik eventueel me werk vragen om een sleutel van het zusterbedrijf. Dat ligt op 200 meter afstand van de locatie (met wel alle voorzieningen).
En zover ik het weet is alles gelijkvloers, dus geen brakke trap constructies enz.
Link is stukThe Mole schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:59:
De locatie in Emmeloord:
Ik weet nu ongeveer bij wie ik moet wezen voor toestemming, maar ik heb hier eerst een aantal foto's:
http://fotoclubnl.forum2g...g-project-groep-t698.html
(het zijn wel foto's van de fotoclub)
Maar ehh... ik krijg steeds meer het idee dat een Airsoft locatie geen optie is : Correct ?
Zo ja, dan kan ik de beste man vertellen dat het niet door gaat. Weet hij ook weer hoe het en wat!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
hmm ze is 22.. ouder gaat hem voor mij (zelf 24) niet worden, de meeste dames zijn rond de 22 die ik ken..GerardHenninger schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:56:
[...]
Leuk! Maar misschien wat te jong..... ? Heb je ze ook ouder? [/GoTPimpService]
Ik ben bezig, maar helaas nemen ze de telefoon niet op op moment. Ze krijgen dus een mooi mailtje zometeen met onder andere jou pdf.Muthas schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:55:
@Zandpad: Jij bent met Radio Kootwijk bezig? Het is op dit moment, gezien de ligging, wel onze nummer 1 locatie. Hoe eerder we hier duidelijkheid over hebben, hoe beter.
Verwijderd
Ik had ze net daarvoor gebeld, en dan neemt er niemand op =__="Beste Koen,
Neem a.u.b. volgende week een keer telefonisch contact op met mij om e.e.a. te bespreken, 06********
Groet,
Omdat ik nogal druk ben met werk heb ik geen tijd om vooraf dingen te regelen. Helpen op de set ben ik wel beschikbaar voor, het liefst ben ik betrokken bij de opnames zelf (achter de schermen) maar ik weet nog niet hoe ik daar kan helpen.Muthas schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:55:
@Scirocco: Op het moment is de aankleding van het geheel een beetje een ondergelopen kindje. De terroristen aankleden zal niet zo heel lastig worden, maar voor onze commando's zou vijf een keer eenzelfde uniform wel heel erg leuk zijn. Als je een bedrijf weet te vinden waarbij we hiervoor kunnen aankloppen, zou dat heel fijn zijn! Enthousiaste Tweakers zijn natuurlijk altijd welkom!
Backstage zijn we overigens aan de sponsoring begonnen.
Edit:
Oké even de tekst erbij gevoegd. Ik ben nog niet klaar maar nu komen de actie scénes en het is echt lastig om al helemaal te bedenken hoe dat moet gaan, zeker omdat dit 2 minuten duurt en iedereen zijn eigen ideeën heeft. Ik ben dus aan het kijken of er misschien een gedeelde manier is waardoor iedereen wat aan het storyboard toe kan voegen.
Deel 1
Deel 2
En de zelfgemaakte template die iedereen kan gebruiken om ook een stuk te maken of om het helemaal overnieuw te doen, dat maakt mij niet uit
Edit 2: Sorry voor de spelvouten, beetje snel getypt.
[ Voor 74% gewijzigd door walletje-w op 02-06-2011 10:45 ]
We missen overigens nog een aantal gear-aanmeldingen (8 stuks) en nog niet alle volledige namen van iedereen zijn ingestuurd (we missen er nog circa 12). Zou iedereen die dit nog niet heeft gedaan nog even wilen doen? In de openingspost staat er een rood vakje bij je naam als er iets nog mist.
Verwijderd

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=L9DwtYkQhIw]
Verwijderd
Ghe cool, denk in post audio het laag iets aan dikken voor nog wat meer punch.rapture schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:43:
Geluid van mijn pump action Vivitar Series One 70-210mm f/3.5 zoom lens, Minolta X-700 sluiter en film advance hendel opgenomen. Dat zou een shotgun moeten voorstellen.
[video]
Goed bezig hoor, ik vind het knap. Ik heb wel 2 3 puntjes van kritiek:
Allereerst zou ik beeldje 4 eruit halen/aanpassen. Bij jou is de scene eerst vanuit het oogpunt van de slachtoffer, dan heel even vanuit de derde persoon en dan weer terug naar het slachtoffer. Dit lijkt me geen goed plan. Het oorspronkelijke idee was om de hele intro uit het perspectief van het slachtoffer te doen en dat je pas later (bij jouw storyboard is dat beeldje 11) ziet wie het slachtoffer precies is.
Mijn tweede punt is dat ik het idee krijg dat je bij beeld 7/8 al ziet dat het om camera's gaat (zo interpreteer ik het in ieder geval)
quote uit het script:
Mij lijkt dat het de bedoeling is dat je pas bij de 'totaal shoot' ziet dat het om camera's gaat, als een soort van verrassingseffect.Shots van veters die vastgemaakt worden, camouflage die op het gezicht wordt aangebracht etc
Dan zie je vaag iets dat lijkt op een wapen (maar is een zwarte 70-200)
Totaal shoot waarin je Canon nerds buiten een pakhuis/locatie ziet staan met allemaal camera's op/om hun lichamen
In beeldje 12 loopt een bewaker heen en weer voor een deur. Is dit logisch? Het komt bij mij een beetje doelloos over. Je kan veel beter met de rug naar de deur staan omdat je weet dat je in ieder geval niet van die kant aangevallen zal worden omdat daar je medeterroristen staan. Door heen en weer te lopen vergroot je alleen de kans om in je rug geschoten te worden.
Andere meningen zijn natuurlijk toegestaan alleen vind ik dit een betere uitbeelding van het verhaal.
[ Voor 13% gewijzigd door Flow op 02-06-2011 15:48 . Reden: nog een puntje ]
Ik ben het met je eens. Ik zat ook te twijfelen over beeldje 4. Ik dacht om je meer verbonden te voelen met de gegijzelde als je weet in welke situatie ze zit. Maar alles uit hetzelfde standpunt kan ook.BlackLightning schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:43:
@ walletje-w
Goed bezig hoor, ik vind het knap. Ik heb wel 2 3 puntjes van kritiek:
Allereerst zou ik beeldje 4 eruit halen/aanpassen. Bij jou is de scene eerst vanuit het oogpunt van de slachtoffer, dan heel even vanuit de derde persoon en dan weer terug naar het slachtoffer. Dit lijkt me geen goed plan. Het oorspronkelijke idee was om de hele intro uit het perspectief van het slachtoffer te doen en dat je pas later (bij jouw storyboard is dat beeldje 11) ziet wie het slachtoffer precies is.
Mijn tweede punt is dat ik het idee krijg dat je bij beeld 7/8 al ziet dat het om camera's gaat (zo interpreteer ik het in ieder geval)
quote uit het script:
[...]
Mij lijkt dat het de bedoeling is dat je pas bij de 'totaal shoot' ziet dat het om camera's gaat, als een soort van verrassingseffect.
In beeldje 12 loopt een bewaker heen en weer voor een deur. Is dit logisch? Het komt bij mij een beetje doelloos over. Je kan veel beter met de rug naar de deur staan omdat je weet dat je in ieder geval niet van die kant aangevallen zal worden omdat daar je medeterroristen staan. Door heen en weer te lopen vergroot je alleen de kans om in je rug geschoten te worden.
Andere meningen zijn natuurlijk toegestaan alleen vind ik dit een betere uitbeelding van het verhaal.
Dat van die camera, ik wil dus ook dat het zo gefilmd word dat het niet duidelijk is dat het een camera is, denk aan de beveiliginspol op een wapen dat kan het schuifje zijn om het geheugenkaartje eruit te laten gaan. Dan moet je zo met de onscherpte en de timing spelen dat je dat dus denkt.
Dat de bewaker heen en weer loopt hoeft natuurlijk niet. Hij kan ook gewoon weg lopen of staan blijven. Het gaat erom dat er een bewaker staat.
Nu ben ik eventjes feesten, morgen/overmorgen weer verder
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik zou persoonlijk, beeldje 4 vanaf een laag punt, schuin omhoog filmen. Waarom kan ik niet precies uitleggen helaaswalletje-w schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:20:
[...]
Ik ben het met je eens. Ik zat ook te twijfelen over beeldje 4. Ik dacht om je meer verbonden te voelen met de gegijzelde als je weet in welke situatie ze zit. Maar alles uit hetzelfde standpunt kan ook.
Dat van die camera, ik wil dus ook dat het zo gefilmd word dat het niet duidelijk is dat het een camera is, denk aan de beveiliginspol op een wapen dat kan het schuifje zijn om het geheugenkaartje eruit te laten gaan. Dan moet je zo met de onscherpte en de timing spelen dat je dat dus denkt.
Dat de bewaker heen en weer loopt hoeft natuurlijk niet. Hij kan ook gewoon weg lopen of staan blijven. Het gaat erom dat er een bewaker staat.
Nu ben ik eventjes feesten, morgen/overmorgen weer verder
Is de locatie en de benodigde grime al bekend?
Verwijderd
gelukkig zijn er iniedergeval zat canon-"goodguys"
dus mij zullen jullie niet missen.
hopelijk een volgende keer dus beter...
Verwijderd
Net met Beringen mijn gebeld om te vragen of het nu zou kunnen doorgaan ofniet. Hij zei me dat hij eind volgende week meer weet, er is iemand op verlof die het zou moeten bekijken en goedkeuren.
Cheers
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2011 12:23 ]
Gratis Henk
Vandaag word misschien moeilijk, school tot 5 uur. Morgen de hele dag vrij, dus dan komt het zeker in orde...Muthas schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:55:
Zandpad, neem jij dan vandaag contact op met Staatsbosbeheer? Beetje druk achter zetten natuurlijk
of is het de 26e regen, sneeuw maakt niet uit?
Verwijderd
#canikon een optie?
gewoon #TBotG ? (The of Tweakers.)Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:21:
ik zie bullshit onder #BotG![]()
#canikon een optie?
Get Airflow, save the world.
Moet inderdaad wel iets anders voor komen, want m'n #BotG search in Tweetdeck ziet er nu niet meer leuk uit.
Is er iets wat ik nog kan doen?
Ik zat trouwens gisteren te denken.. Mocht het niks worden met de voorgestelde locaties kunnen we altijd wel ergens hier op t NDSM terrein een loods induiken. Er staat op t moment ook een half afgebrand gebouwtje (het vroegere Mike's Gym), waar je wel binnen kan komen door een rolluik omhoog te gooien. Geen idee of het 'legaal' is, maar er worden wel vaker foto's (films geen idee though) geschoten daar laatst.
Even een voorbeeld pic :
http://8.media.hyves-stat...FDYh/0/img1064721135.jpeg
Heb thuis nog wat meer foto's, die zal ik vanavond ook nog even posten.
Mochten jullie dat geen goed idee vinden, zijn er voor de rest ook nog legio oud loodsen hier.. Lijkt me genoeg keuze, eerlijk gezegd.
Even voor de duidelijkheid, dat is dan dus in Amsterdam, op het NDSM terrein. Het gebouw waar ik t over heb staat pal tegenover t Tweakers HQ (En dus ook het VNU Media kantoor).
Mochten we hier ergens besluiten te filmen, kan ik waarschijnlijk ook wel een agregaat regelen.
Voor zover ik weet mag je op het NDSM niet gratis je ding doen. Ik heb er drie shoots gehad en voor alle shoots heeft de platenmaatschappij toestemming moeten vragen en een x bedrag moeten neerleggen.Ch3cker schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:11:
Inderdaad. Is er inmiddels al duidelijkheid over een locatie..?
Ik zat trouwens gisteren te denken.. Mocht het niks worden met de voorgestelde locaties kunnen we altijd wel ergens hier op t NDSM terrein een loods induiken. Er staat op t moment ook een half afgebrand gebouwtje (het vroegere Mike's Gym), waar je wel binnen kan komen door een rolluik omhoog te gooien. Geen idee of het 'legaal' is, maar er worden wel vaker foto's (films geen idee though) geschoten daar laatst.
Even een voorbeeld pic :
http://8.media.hyves-stat...FDYh/0/img1064721135.jpeg
Heb thuis nog wat meer foto's, die zal ik vanavond ook nog even posten.
Mochten jullie dat geen goed idee vinden, zijn er voor de rest ook nog legio oud loodsen hier.. Lijkt me genoeg keuze, eerlijk gezegd.
Even voor de duidelijkheid, dat is dan dus in Amsterdam, op het NDSM terrein. Het gebouw waar ik t over heb staat pal tegenover t Tweakers HQ (En dus ook het VNU Media kantoor).
Mochten we hier ergens besluiten te filmen, kan ik waarschijnlijk ook wel een agregaat regelen.
Het is misschien handig om inderdaad even toestemming te vragen. Maar t lijkt me niet dat Mike's Gym (die inmiddels alweer een prachtig mooie nieuwe locatie in Oostzaan hebben) er problemen mee heeft dat we in hun afgebrande pand zijn.GerardHenninger schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:17:
[...]
Voor zover ik weet mag je op het NDSM niet gratis je ding doen. Ik heb er drie shoots gehad en voor alle shoots heeft de platenmaatschappij toestemming moeten vragen en een x bedrag moeten neerleggen.

2e verdieping van gebouw
Hoe zit het met de andere locaties op t moment? Is er ergens al toestemming?
[ Voor 7% gewijzigd door Ch3cker op 10-06-2011 00:39 ]
Na wat mail contact heb ik eindelijk een 06 nummer gekregen. Welke ik zo in dropbox zet. Ik ben dit hele weekend op kamp, dus ben niet in de gelegenheid om te bellen. Kan een van jullie die taak even opzich nemen tot dat ik weer terug ben?jvdgeest schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 01:03:
Hoe staat het met Radio Kootwijk, Zandpad?
Het gebouw is vrijwel geheel gesloopt. Kwam er elke 2 weken, maar telkens was er een halve of 1 verdieping gesloopt.Ch3cker schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:11:
Mocht het niks worden met de voorgestelde locaties kunnen we altijd wel ergens hier op t NDSM terrein een loods induiken. Er staat op t moment ook een half afgebrand gebouwtje (het vroegere Mike's Gym), waar je wel binnen kan komen door een rolluik omhoog te gooien.
Volgens mij kunnen medewerkers van Tweakers dat ook wel bevestigen, die zitten er aan de overkant.
Tevens zitten er veel zwervers, je moet echt eerst toestemming aan hun vragen. Kunnen best lastig doen namelijk ...
Je mag mijn naam ook bij de Nikon terroristen zettenjvdgeest schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:22:
Wil iedereen die zijn volledige naam nog niet heeft ingestuurd dit z.s.m. doen? Ik moet er nog één of twee verwerken in de openingspost, maar als je van jezelf weet dat je het nog niet hebt ingestuurd, doe dit dan nuDit in verband met het afdrukken en maken van de naamkaartjes.
De rest heb ik al opgestuurd.
Ik bén een medewerker van Tweakers, en fiets er dan ook elke dag langs.jeroenzelle schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:07:
[...]
Het gebouw is vrijwel geheel gesloopt. Kwam er elke 2 weken, maar telkens was er een halve of 1 verdieping gesloopt.
Volgens mij kunnen medewerkers van Tweakers dat ook wel bevestigen, die zitten er aan de overkant.
Tevens zitten er veel zwervers, je moet echt eerst toestemming aan hun vragen. Kunnen best lastig doen namelijk ...
Gebouwtje staat er nog gewoon. Citybox is inderdaad volledig afgebroken. Mike's gym, het pand wat aan CityBox grenste, 'staat' er echter nog gewoon.
Verwijderd
Ik heb net nogmaals naar Beringen gebeld, ze hadden helaas nog geen nieuws. Hij ging er terug achter horen. Ondertussen komt de shooting day wel dichter bij, is er nog ander nieuws van andere locaties?
Hoe zit het met de kledij, daar nog iets van kunnen vastkrijgen?
Is er nog progressie met het storyboard? We moeten ook wat coole cameramoves bedenken. Een crane heeft niemand denk? Ik heb wel een slider, maar dat is wel niet zo vet als een crane. Een cool slow motion shot, vind ik nog altijd een goed idee.
Cheers
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2011 19:53 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Heb je foto's van de locatie of kan je die maken?nero355 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 20:22:
Kunnen we anders wat met een boerderij als locatie ?? Dat kan ik misschien wel regelen
De kans dat nou 1 van de reeds aanwezige locaties het word, is toch sowieso groot; meer locaties erbij lijkt mij dan onnodig en maakt het alleen maar lastiger kiezen.
Kunnen we niet voten voor welke locatie het word indien die kan, dat lijkt mij het meest handige.
Wim Huijsman
Staatsbosbeheer, Kernteam Radiokootwijk
06 51 207 116
Ben net weer terug, zal ik morgen bellen, of heeft iemand de moeite genomen om te bellen?GerardHenninger schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:52:
Iemand moet nog even bellen naar Radio Kootwijk :
Wim Huijsman
Staatsbosbeheer, Kernteam Radiokootwijk
06 51 207 116
Goed! Dames en heren! Er moet nog veel gebeuren.
Planning
• Zaterdag 18 juni: Verantwoordelijkheden uitgewerktTaken, plichten, aanspreekpunten voor op 26 juni, met voor de belangrijkste personen een alternatief. Dit zodat het voor iedereen snel duidelijk, voor met welke vraag je bij wie moet zijn, en we niet allemaal als kippen zonder kop door elkaar lopen.
• Zaterdag 18 juni: Deadline locatie
Zaterdag moet onze locatie definitief zijn. Als we dan nog geen alternatief hebben, wordt het Delft (loods geregeld door GerardHenninger). Op basis van deze locatie kunnen we een definitief storyboard uitwerken.
• Zondag 19 juni: Opening laatste aanwezigheidscheck
Om er zeker van te zijn dat iedereen die gezegd heeft aanwezig te zijn er ook echt is, nog eenmalig een check hierop d.m.v. een herbevestiging. Personen die woensdag 22 juni nog niet bevestigt hebben, worden in het verantwoordelijkhedenlijstje vervangen.
• Donderdag 23 juni: Deadline storyboard
Op deze dag moet het storyboard rond zijn. Tekstuele beschrijving van de scènes, met daarbij per scène een opsomming van benodigde personen, attributen, camerastandpunten, en wellicht meer, zodat we tijdens het shooten niks vergeten.
Aankleding
• Commando's:Echte commando-kleding regelen zie ik niet meer gebeuren. Ik zie twee opties: compleet zwarte kleding, met capuchons en/of bivakmutsen en/of camouflageschmink, óf, zoals hierboven geopperd, A-team achting. Vraag is dan, hoe houden we onderscheid met de terroristen.
• Terroristen:
Bijeenraapsel van alles wat we kunnen vinden: legerbroeken, kaki-gekleurde broeken, shemaghs (kan met een wat grotere theedoek, of wellicht onder de jeugd bekend, arrafat-sjaal, ook), tank-tops, gescheurde shirts en noem het maar op.
Ik stel voor om ons lijstje van terroristen en commando's nu al definitief vast te stellen, hierbij de personen zelf laten nadenken in hoeverre ze tot een geschikte outfit kunnen komen, en dit eventueel aan te vullen met hulp vanuit het topic.
Overige punten
• De dame:Hiertoe is volgens mij één serieuze aanmelding vanuit angel00008. Naar mijn idee is ze hartstikke geschikt, dus angel0008: kan je nog een keer definitief checken of ze kan en wil? Kan jij ook zeker weten?
• Eindscene:
De slaapkamer. Gaan we hier nog uit komen? Eventueel moeten we deze scène iets aanpassen. Wakker worden in bed kan bijvoorbeeld wakker schrikken uit dagdromen worden.
• Aggregaat:
Vrij belangrijk als er geen stroom aanwezig is. walletje-w heeft aangeboden een aggregaat mee te kunnen nemen. Even een dubbelcheck hier op: weet je zeker dat dit kan? Heeft er iemand nog een aggregaat staan in het geval dat...?
• Sponsoring:
Of dit gaat lukken is nu nog niet duidelijk. Stel dat dit niet lukt, dan zullen we allemaal zelf wat moeten bijdragen. Belangrijkste punt van financiering is eten en brandstof voor aggregaat. Ik reken dan op een tientje per persoon (zonder deluxe BBQ dan
• Eten:
Over dat eten gesproken, dit zal sowieso geregeld moeten worden. Volgens had al iemand zich hiervoor aangeboden, ik kan het even niet terug vinden. Wie wilt deze taak op zich nemen? Je hoeft uiteraard niks voor te schieten.
Graag actieve input
Locaties
Wat | Afstand vanaf Utrecht (km) | Voorzieningen | Toestemming | Wie | Beelden |
Radio Kootwijk | 63 | Onbekend | In progress | Zandpad | [1] |
Loods Delft | 67 | WC, stroom | Ja | GerardHenninger | [1] |
Beringen mijn | 150 | Geen | In progress | zerocool22 | [1] |
Parkhotel Mechelen | 195 | Geen | Geen | diedazz | [1] |
Pakhuis Emmeloord | 96 | Eventueel mogelijk | In progress | The Mole | [1] |
Boerderij | ? | ? | In progress | nero355 | - |
De enige definitieve locatie is op dit moment Delft. De deadline voor onze locatiekeuze staat op volgende week zaterdag. Als we dus nog iets anders willen, zullen de personen die meer over de genoemde locaties weten, hier nu actief achter aan moeten.
@Zandpad: Jij belt dinsdag dus Kootwijk?
@zerocool: als we hier met toestemming mogen komen, en een aggregaat hebben, heeft dat nog altijd mijn voorkeur boven Delft. Dus als je hier nog even wat druk achter kan zetten?
@diedazz: zoals het er naar uit ziet gaat Parkhotel Mechelen het niet worden.
@The Mole: je weet dus waar je toestemming kan krijgen? Zou je hier even achter aan kunnen gaan? Die voorzieningen bij je werk zijn niet eens noodzakelijk, wel handig. Toestemming is prioriteit #1.
@nero355: Boerderij klinkt interessant. Heb je foto's, en hoe zit het met de toestemming?
Dat er vier alternatieven zijn, betekent niet dat je eerst daar op moet wachten, want als iedereen dat doet, schiet het natuurlijk ook niet op
Verder heb ik nog geen bericht gehad, terwijl ik graag mee wil doen als Nikon terrorist.
En ik heb eerder aangegeven dat ik meerdere jasjes kan lenen, het gaat om deze:
http://www.army-surplus.org.uk/images/603175.jpg
Ik heb je aan de DM toegevoegd. Die jasjes zijn voor de terroristen zeker bruikbaar!
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Aan vijf commando's hebben we al genoeg, terwijl we qua terroristen wel op wat meer mogen zitten. Qua huidige aanmeldingen is het zo'n beetje tegenover gesteld, dus wat dat betreft komt je aanbod wel uit
Ik had ook aangegeven te kunnen fungeren als CC, maar moet me helaas afmelden, gaat me niet lukken die dag. Ik zag dat er een flinke lijst met commando's was, dus ik hoop dat het geen problemen oplevert. Verder was me geen rol toebedeeld, gelukkig.
Veel plezier en succes iig guys, ben benieuwd wat jullie er van gaan maken!
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
(is gear ook kleding?)
Phehistyr schreef op zondag 12 juni 2011 @ 17:42:
Zijn er nog mensen die wel commando of terrorist willen zijn maar geen geschikte gear hebben? Ik kan 1 commando en 1 á 2 terroristen namelijk nog van gear voorzien.
[ Voor 10% gewijzigd door loser180 op 14-06-2011 13:32 ]
Jouw naam in onder mijn Post
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
http://www.gadgets-games.nl/
(Daar hebben wij ook onze Shemags en shirtjes vandaan)
[ Voor 13% gewijzigd door citruspers op 14-06-2011 13:55 ]
Als het jullie wat lijkt kan dan zal ik effe gezellig met "Peppie" kijken of de 26ste geregeld kan worden
Verder zijn mijn ideeën op... dus mochten er mensen zijn die opeens een idee hebben laat maar horen !! Wees niet verlegen
Mijn mening: houd er rekening mee dat we een andere locatie moeten gebruiken, omdat we geen toestemming krijgen. Gezien het feit dat het broedseizoen is, en we de directe omgevingen (a 50m heb ik gezegd) rondom de gebouwen willen gebruiken. Hij schrok wel een klein beetje toen ik zei dat er ongeveer 30 man kwam
Had vanmiddag al even naar ze gebeld, en toen werd me verteld dat ik vanavond even moest terug bellen, want dan zou de persoon die er over ging er zijn. Reed er echter daarstraks langs, dus ben gewoon even langs gegaan.
Goed nieuws! De eigenaar vond het geen probleem als er gefilmd werd. "Je kan er zo in, dus ga je gang."
Het ziet er in ieder geval heel vet uit. De sfeer past beter bij het script dan de loods in Delft. Zou je misschien nog wat meer foto's kunnen regelen? Dat kunnen we dan gebruiken, en hebben we ook nodig, voor het script.
Wat ik mij af vraag, het is midden in Amsterdam, hoe zit het met parkeren?
@Zandpad: Mmmh. In combinatie met bovenstaande, denk ik dat we het hier maar bij moeten laten. Thanks voor het uitzoeken in ieder geval!
Op dit moment zijn er 6 commando's en 4 terroristen die zich hebben herbevestigd en over hun kleding aan het nadenken zijn. Sta je nog niet ingeschreven en heb je zin om mee te doen, schroom dus niet, want we zoeken nog mensen voor 26 juni!
Verder, aangezien ik erachter kwam dat sommige mensen het idee dat dit project is stilgevallen:
It is on baby!
We hebben genoeg mensen, we hebben een back-up locatie, we hebben een script, en nog twee weken voor een draaiboek. Alles wat we extra regelen maakt het alleen maar mooier
[ Voor 35% gewijzigd door Muthas op 15-06-2011 23:41 ]
Hier alvast wat foto's. Gemaakt met de 50mm 1.4, dus binnen kon ik niet echt foto's maken, plus ik nogal haast had. Er staat trouwens een 'kantoor' gebouwtje aan de andere kant, wat ook deels afgebrand is. Kan ook nog wel van pas komen, lijkt me (de deur is gewoon open..).Muthas schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:31:
Wauw! En tegenover het HQ van T.net. Kan het nog beter?![]()
Het ziet er in ieder geval heel vet uit. De sfeer past beter bij het script dan de loods in Delft. Zou je misschien nog wat meer foto's kunnen regelen? Dat kunnen we dan gebruiken, en hebben we ook nodig, voor het script.
Wat ik mij af vraag, het is midden in Amsterdam, hoe zit het met parkeren?
@Zandpad: Mmmh. In combinatie met bovenstaande, denk ik dat we het hier maar bij moeten laten. Thanks voor het uitzoeken in ieder geval!
Op dit moment zijn er 6 commando's en 4 terroristen die zich hebben herbevestigd en over hun kleding aan het nadenken zijn. Sta je nog niet ingeschreven en heb je zin om mee te doen, schroom dus niet, want we zoeken nog mensen voor 26 juni!
Verder, aangezien ik erachter kwam dat sommige mensen het idee dat dit project is stilgevallen:
It is on baby!
We hebben genoeg mensen, we hebben een back-up locatie, we hebben een script, en nog twee weken voor een draaiboek. Alles wat we extra regelen maakt het alleen maar mooier
BattleOTG | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Zal morgen binnen nog even wat foto's maken. Overigens zijn de ramen van de eerdere foto er dus niet meer : de kozijnen zijn eruit gesloopt. Ik zal morgen eens informeren of ik misschien een aggregaat kan lenen voor die dag. =]
VNU Media gebouw is op zondag gesloten, volgens mij. Zal eens informeren zo.G-Tus schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 08:19:
Aangezien het op steenworpafstand van T.net HQ is, kunnen we misschien de toiletten in dat gebouw regelen. Dat scheelt weer gedonder met Dixi's.
Misschien is er een mogelijkheid om een Commando briefing room scene in het T.net HQ te doen, in de vergaderruimte van T.net.

Uberhaupt mensen op de hoogte stellen... Ik heb het al een keer gehad, door s'avonds met een statieftas door een fries dorpje te lopen. Volgende dag allemaal geruchten dat er een donker iemand met een sniper door allerlei ramen aan het koekeloeren wascitruspers schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:01:
Even iets organisatorisch: is het een idee om een bord te maken waarop staat dat er wordt gefilmd? Aangezien we met zo'n 20 terroristen/counterterroristen rondlopen, en een camera voor de leek best op een wapen kan lijken op een afstandje, zeker op de manier waarop wij ze gaan gebruiken.
[afbeelding]
Heb je wellicht zo een echt AT op de set. Al is dat wellicht een beetje een only in America situatie
Want anders kan je de interesse wekken van mensen en die komen dan kijken.
En dat is niet wat we willen.
Wauw! Ziet er goed uit. Ik denk dat we onze locatie hebben. Die hellingen, die gaten in de muren, dat afgebrande huisje, allemaal top!Ch3cker schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 00:06:
[...]
Zal morgen binnen nog even wat foto's maken. Overigens zijn de ramen van de eerdere foto er dus niet meer : de kozijnen zijn eruit gesloopt. Ik zal morgen eens informeren of ik misschien een aggregaat kan lenen voor die dag. =]
Aggregaat zou mooi zijn. walletje-w had al iets aangeboden, maar daarvan heb ik niks meer vernomen, en anders is een back-up is sowieso handig.
Verder zitten we nu al op 7 terroristen die allemaal enthousiast kleding aan het bestellen zijn, perfect!
Als we bij T.net kunnen toiletteren zou dat mooi zijn. Filmen is niet nodig, zo'n scène hebben we niet in het script en gaan we op dit moment ook niet meer toevoegen.
@citruspers: zo'n bordje is inderdaad wellicht handig. Als dat aandacht trekt, geen probleem, we hebben immers een mond om te vragen of mensen op afstand willen blijven
Inderdaad mooie locatie. De aggregaat die ik tot mijn beschikking heb is nog steeds bruikbaar hoorMuthas schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:59:
[...]
Wauw! Ziet er goed uit. Ik denk dat we onze locatie hebben. Die hellingen, die gaten in de muren, dat afgebrande huisje, allemaal top!Het is ook lekker licht, ik denk dat dat ook wel handig is.
Aggregaat zou mooi zijn. walletje-w had al iets aangeboden, maar daarvan heb ik niks meer vernomen, en anders is een back-up is sowieso handig.
(walletje-w zit nu in spanning te wachten op zijn uitslag)
Toiletteren bij T.net gaat er helaas niet inzitten, gebouw is gesloten op zondag..Muthas schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:59:
[...]
Wauw! Ziet er goed uit. Ik denk dat we onze locatie hebben. Die hellingen, die gaten in de muren, dat afgebrande huisje, allemaal top!Het is ook lekker licht, ik denk dat dat ook wel handig is.
Verder zitten we nu al op 7 terroristen die allemaal enthousiast kleding aan het bestellen zijn, perfect!
Als we bij T.net kunnen toiletteren zou dat mooi zijn. Filmen is niet nodig, zo'n scène hebben we niet in het script en gaan we op dit moment ook niet meer toevoegen.
Aggregaat ga ik nog even acheraan.
Nog een vraagje, hoe zit het met parkeren?
Excuses, dat zou ik eigenlijk vandaag doen. Had dan ook mn camera meegenomen naar t werk, maar was in a rush vanochtend, dus was vergeten mn andere lens dr op te doen, waardoor ik nog steeds de 50mm dr op had.. ><. Vanavond had ik ook andere dingen te doen.. Morgen is mijn schema ook echt über druk. Is het OK als ik zaterdag nog wat pics maak, dan ?Muthas schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:21:
Ch3cker, ben jij in staat nog wat overzichtsfoto's te maken, ook van binnen bijvoorbeeld? Het plan is om dit weekend een gedetailleerder script te schrijven, dus die foto's zijn dan wel nodig.
Nog een vraagje, hoe zit het met parkeren?
Parkeren zal ik even kijken. Wellicht dat dat wel kan op t parkeerterrein van VNU, moet ik even navragen.
[ Voor 7% gewijzigd door Ch3cker op 17-06-2011 00:30 ]

Mag jij dat mooi voordoen!
Broken D90 is broken...
Space left anyone? Ik ga ook even graven in m'n agenda voor komende zondag ivm locatie en reizen
Met den Pentax
[ Voor 5% gewijzigd door Jejking op 17-06-2011 00:50 ]
Youtube rules
en hier :
of hier :
Dan kan je kiezen uit verschillende stijlen
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
De verkapte boodschap is dus, misschien is het grappig als je de nikon strap om de shemagh doet? beetje dat hamas gevoel hehe. Verder was dit louter uit pure verveling tot ik zo weer eens moet werken.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Behind the scenes is online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!
Double Exposure staat online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!