Released: Tweakers Videoproject Double Exposure en BTS video Overzicht Laatste deel

Pagina: 1 ... 11 ... 35 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 08:44

Austin

Uit een boek

Leuk idee ben benieuwd naar het eind resultaat !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 08:47
Haha briljant! Ga ik eens proberen!

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
De organisatiestructuur is geupdate door Muthas, ik heb deze ook even geupdate in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk nieuws vanuit Beringen, wel jammer dat het geen goed nieuws is :s

Geachte,

na beraad met de terreinverantwoordelijke is beslist geen gunstig gevolg te geven aan uw vraag.

Met vriendelijke groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ch3cker schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 00:30:
[...]

Vanavond had ik ook andere dingen te doen.. Morgen is mijn schema ook echt über druk. Is het OK als ik zaterdag nog wat pics maak, dan ?
Sure! Als je het zaterdag doet, is dat helemaal top. Niet helemaal binnen onze planning, maar komt dan wel goed. We wachten het af :)
Parkeren zal ik even kijken. Wellicht dat dat wel kan op t parkeerterrein van VNU, moet ik even navragen.
Als je dat zou willen doen, fijn :)

@Jejking: Er bij zijn kan altijd. We zitten op dit moment op zeven herbevestigde terroristen én commando's, dus dat zit waarschijnlijk vol. Wordt sowieso een leuke dag en een extra helpend handje is altijd fijn.

Dat al die shemaghs besteld zijn is echt heel strak. Het idee met de Nikonstraps is erg goed! Zie nu dat ze bij diezelfde webshop ook bivakmutsen voor weinig hebben. Dat gaan we even onder de commando's regelen!

[ Voor 6% gewijzigd door Muthas op 17-06-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:10
Het idee met de Nikonstraps over de shemaghs ziet er wel goed uit, maar ik vraag me af of je dan niet te snel doorhebt dat het camera's zijn ipv wapens. Verklap je die grap dan niet iets te vroeg?
Eventueel zou je de tekst op zijn kop kunnen zetten (of indien mogelijk in spiegelbeeld door de strap te draaien?). Op die manier ziet het er een beetje meer buitenlands uit.

Ik volg dit topic al een hele tijd en vind het leuk om de hele voorbereiding zo te volgen. Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat.

Edit: @Muthas hieronder: Da's ook waar. Maar als je de tekst Nikon omgekeerd in spiegelbeeld kunt zetten (zoals op de foto van Citruspers) ziet de tekst er toch wat Russisch of zo uit en dat lijkt me ook wel een leuk effect.

[ Voor 18% gewijzigd door Otherside1982 op 17-06-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
We kunnen ook zorgen dat de straps nog niet in beeld zijn geweest voordat de clue van de camera's gegeven is :)

Bij de commando's kunnen we ze wellicht ook gebruiken. Maar dan om de armen bijvoorbeeld. Moet we even kijken hoe dat er uit komt te zien.
Afbeeldingslocatie: http://www.militarypictures.info/d/24623-2/Chilean-Special-Forces.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door Muthas op 17-06-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
of gewoon de straps omgedraaid, zodat je alleen de geelzwarte band ziet ,)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Inmiddels kan gesteld worden dat onze locatie dankzij Ch3cker definitief is. We gaan naar het NDSM-terrein in Amsterdam.

Als back-up hebben we de loods in Delft dankzij GerardHenninger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 17:02

Phehistyr

De Epische Lurker

Nice :) Dan kunnen we denk ik ook gaan kijken hoe we iedereen naar de locatie gaan krijgen?

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Ziet er goed uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henning
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-05 22:56

Henning

Hoogvlieger...

The Mole schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:59:
[...]

De locatie in Emmeloord:
Ik weet nu ongeveer bij wie ik moet wezen voor toestemming, maar ik heb hier eerst een aantal foto's:
http://fotoclubnl.forum2g...g-project-groep-t698.html
(het zijn wel foto's van de fotoclub)

Qua voorzieningen zal er wel niks aanwezig zijn.
Maar als het door gaat, kan ik eventueel me werk vragen om een sleutel van het zusterbedrijf. Dat ligt op 200 meter afstand van de locatie (met wel alle voorzieningen).
En zover ik het weet is alles gelijkvloers, dus geen brakke trap constructies enz.
Ik volg dit feestje al een tijdje.. vnm. wanneer het in Emmeloord gaat plaats vinden.

De oude spuiterij is op 30m van mijn werk en volgens mij hebben wij deze locatie ook onderzocht als tijdelijke uitbreiding van onze montage-locatie. Zal eens informeren met wie wij contact hebben gehad ontremd dat gebouw....

Edit:

Ah.. zie al dat het niet meer nodig is ;)

3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Aankleding van onze commando's is op dit moment een probleem. Met wat kisten, zwarte broeken en t-shirts, en hier en daar een bivakmuts komen we er naar mijn idee niet. Wat kunnen we hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:26

Milo.

klik

Is het misschien een idee om een lokale dumpstore aan te spreken en vragen of je wat spullen kunt huren of lenen? die hebben wel van die vage vesten enzo en ook wel in redelijke aantallen.

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Muthas schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:42:
Aankleding van onze commando's is op dit moment een probleem. Met wat kisten, zwarte broeken en t-shirts, en hier en daar een bivakmuts komen we er naar mijn idee niet. Wat kunnen we hier aan doen?
Ik zit momenteel bij de ouders thuis, waar volgens mij nog wel een klein stapeltje elleboog- en kniebeschermers zou moeten liggen. Ik zal straks eens even kijken wat daar van over is en of ik er wat van kan lenen. Staat in ieder geval wat meer tacticool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Commando's: alles zwart, pols/knie/elleboogbescerherming (skatespullen?), evt. een (snowboard) helm?

EDIt:spuit 11

[ Voor 7% gewijzigd door citruspers op 18-06-2011 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Bivakmutsen, zwarte broeken (met zo veel mogelijk zakken), dikke zwarte (leren) jas of vest (liever geen t-shirtje), knie-/elleboogbescherming, lijkt me een goed begin. Alles wat binnen dat lijstje valt zoveel mogelijk meenemen. Een enkele commando met een helm is wat raar.

Verder iemand die een zwarte sporttas kan meenemen? Is ook bruikbaar binnen het script.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Oh, skibrillen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik heb een afgeragde sporttas. Wel met mooie blauwe ritsen en blauwe draagdband. Tas zelf is zwart though. Daar mag wel bij worden gezegd dat ik er geen enkele moeite mee heb als ie tijdens de opnames bezwijkt, als jullie er op die manier plannen mee zouden hebben.

(grote kans dat ik die sowieso mee had genomen, aangezien ik ook nog andere props/kleding meeneem)

[ Voor 61% gewijzigd door Fl4pp13 op 18-06-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Mooi!

Skibrillen, goede, hoewel wat stoere zonnebrillen mijn voorkeur wat meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Piloot brillen zijn ook wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Even iets heel belangrijks waarvoor we wellicht Ch3cker ook even moeten afwachten: ik ga er vanuit dat er op die locatie in A'dam geen meubilair staat, en dat onze dame-in-nood wel een stoel moet hebben om op te zitten. Wellicht even rekening mee houden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Goed punt! Misschien een Pelicase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Vastgebonden met allemaal canon neckstraps? :9

[ Voor 14% gewijzigd door Scirocco op 18-06-2011 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Nomad schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:46:
Een paar goede macbooks ter plekke en twee mensen die dedicated het verhaallijn in de gaten houden icm ingeleverd materiaal, is denk ik cruciaal.
Wij zoeken nog één of twee mensen die dit kunnen doen en ervaring hebben met het inladen van videomateriaal. Het makkelijkste is het als je nog geen taak binnen de acteurs of filmcrew hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft commando aankleding? Ik begrijp dat het A-team idee toch niet gebruikt wordt? Ik denk dat we onszelf daarmee echt veel moeite besparen qua kleding eisen. Of kijk naar the Expendables, dat is ook een combinatie van commandokleding met gewoon "stoere" kleding zoals bandanas, grote zonnebrillen en dat soort grappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Kleding zal inderdaad richting zoiets als de Expendables gaan. Waarom we toch zoveel mogelijk commando-achtig voor elkaar proberen te krijgen:
• Tweakers zijn over het algemeen geen brede gespierde mannen met baardjes: een simpel zwart t-shirt ziet er dus al een stuk minder stoer uit :+
• De terroristen hebben als kleding al een bijeenraapsel van allerlei zaken: we willen voorkomen dat ons Canon-team hier teveel op lijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

De Spetznas zie je gewoon met een witte t-shirt rondlopen dus het ligt er een beetje aan welke commando's je als voorbeeld neemt :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 18:39:
[...]

Wij zoeken nog één of twee mensen die dit kunnen doen en ervaring hebben met het inladen van videomateriaal. Het makkelijkste is het als je nog geen taak binnen de acteurs of filmcrew hebt.
Hey, normaal ga ik dit doen. Ik heb wel geen macbook pro, maar ga op het werk een laptop lenen. Aangezien die van mij stuk is en ik enkel nog op mijn desktop werk.

Maar ik ben dus ook een canon commando, dus zal ik niet na elk shot kunnen kijken wat we al hebben. Aangezien ik waarschijnlijk wel in 1 of 2 shots ga zitten. Dus een 2de man zou heel handig zijn. Die ook elk shot dat binnenkomt back upt. Zodat we zeker geen verlies van data hebben.

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
We hebben voor de dag zelf nog twee personen nodig die zich bezig houden met het inladen van geschoten filmmateriaal, dit bekijken en evalueren. Een tafel, stoelen en aggregaat zal geregeld moeten worden door de Facility Crew (waar G-Tus de leiding over heeft), maar voor de on-site editor crew zullen we het volgende nodig hebben:

- 1 of 2 MacBook Pro's / Windows machines die snel genoeg zijn om het videomateriaal te evalueren
- 2 personen met voldoende ervaring hierin (iemand die zich geroepen voelt en op dit moment nog niet ingedeeld is met een nuttige rol?)
- Externe harde schijf/schijven voor backups
- Stekkerdoos
- Eventueel muis / toetsenbord

Welke twee personen willen dit graag regelen voor de dag?

Eén deze dagen komen we met een officiële uitnodiging voor iedereen waarin verdere details over de locatie, dagplanning, e.d. staan. Het is geen verkeerd idee om alvast via DM's of e-mail te overleggen met andere Tweakers over het vervoer. Als je vervoer zoekt, kijk dan op de Google Maps of er iemand is die je zou kunnen oppikken op weg naar Amsterdam. Iedereen moet onderling even de zaken wat betreft rijkostenvergoeding met de chauffeur regelen. Maak hier van te voren afspraken over. Over deze en andere zaken meer in de uitnodiging die spoedig klaar is :)

Wij hebben voor de meeste crew's DM's aangemaakt waarin elke crew overleg kan plegen. Op dit moment is dit voor de Nikon, Canon en Facility crew. De andere crew's zullen snel volgen :)

[ Voor 34% gewijzigd door Nordlys op 18-06-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
Pics aan t uploaden, maar moet nu weg. Ik probeer later op de avond nog even een linkje te posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Fl4pp13 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 15:10:
[...]

Ik zit momenteel bij de ouders thuis, waar volgens mij nog wel een klein stapeltje elleboog- en kniebeschermers zou moeten liggen. Ik zal straks eens even kijken wat daar van over is en of ik er wat van kan lenen. Staat in ieder geval wat meer tacticool.
Yay, mezelf quoten. Ik heb net even gekeken wat er hier aan spullen ligt die eventueel bruikbaar zijn: als het nog nodig is voor kleding, heb ik in ieder geval twee sets kniebeschermers liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Zeker weten meenemen! :)

@Ch3cker: we wachten af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:05
Ik heb ook nog een drietal sets zwarte skeelerbescherming (knie- en elleboog) liggen. Ze ruiken een beetje muf, maar dat mag de pret niet drukken. :P

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Vanmiddag dus even snel snel snel naar t gebouwtje toegefietst, snel door t gebouw heen gerent en wat foto's gemaakt, en weer terug. Heb ze gewoon even in een .zip je gegooid, niet bewerkt/gesorteerd, so don't be hard on me.

Over een kwartier gaat t volgende linkje werken :

http://www.marcvanlom.nl/BOTG.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Laatst online: 20-09 08:00
Ch3cker schreef op zondag 19 juni 2011 @ 02:27:
Vanmiddag dus even snel snel snel naar t gebouwtje toegefietst, snel door t gebouw heen gerent en wat foto's gemaakt, en weer terug. Heb ze gewoon even in een .zip je gegooid, niet bewerkt/gesorteerd, so don't be hard on me.

Over een kwartier gaat t volgende linkje werken :

http://www.marcvanlom.nl/BOTG.zip
Voor de mensen die toegang hebben tot de BOTG Dropbox... ik heb ze er net ingezet.

Thanks Ch3cker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:03
En bij mij komen ze binnen!

Edit:

Ziet er goed uit. Mooie hal en trap. Goed niveau van 'afbraak' voor de sfeer maar niet te extreem. Er beginnen gelijk weer ideeën te komen.

[ Voor 73% gewijzigd door walletje-w op 19-06-2011 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Oké, mooi dat die foto's er zijn, top!

Wat er nu moet gebeuren:
• Ik ben al met een opzet van het draaiboek begonnen in Google Docs. Waarbij ik toen tegen op liep is dat we een wat gedetailleerder script moeten hebben, voordat ik daar mee verder kan.
• Gedetailleerder script dus. Ook daarvoor zal ik even een opzetje maken in Google Docs, daarbij zijn er genoeg vraagtekens waarbij alle hulp welkom is :)

Script
Draaiboek

Beide opzetjes :)

[ Voor 24% gewijzigd door Muthas op 19-06-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Lekker bezig Muthas!

Vraagje... wie woont in de buurt van Zaandam, of heeft zin om langs Zaandam te rijden voor ons?
Wil een jib/slider/crane huren (mijn kosten) maar dat moet opgehaald worden in Zaandam....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Gutteguttegut of angel00008 rijden waarschijnlijk op die dag langs Zaandam, wellicht dat zij dat zouden kunnen doen. Anders kunnen we het altijd op die dag zelf doen, het is als het goed is niet zo ver weg van de filmlocatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 17:02

Phehistyr

De Epische Lurker

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:06
Hehe, ik zag hem ook net. Icm een bivakmuts best cool denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57
is met de huidige locatie mijn motor nog bruikbaar? anders rij ik graag met iemand anders mee als ik niet op de motor hoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
In het script hebben we geen vluchtende terrorist, verder lijkt mij een commando op motor ook niet bepaald logisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
GerardHenninger schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:25:
Lekker bezig Muthas!

Vraagje... wie woont in de buurt van Zaandam, of heeft zin om langs Zaandam te rijden voor ons?
Wil een jib/slider/crane huren (mijn kosten) maar dat moet opgehaald worden in Zaandam....
ik rij door/langs zaandam..

maar hoe groot is zoiets ?

en past dat hier in :

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/8758965/volvo_small.jpg

overigens kan er kwa video spul nog wel een go pro hd van mij bij aangezien deze sinds kort ook in mijn bezit is >:)

[ Voor 11% gewijzigd door AjDuLion op 19-06-2011 20:28 ]

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
Muthas schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:01:
In het script hebben we geen vluchtende terrorist, verder lijkt mij een commando op motor ook niet bepaald logisch :+
Tot voor kort zat dit nog wel in het script :)
Dus het was mij niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Is er iemand in staat om z'n auto mee te nemen?:
Afbeeldingslocatie: http://www.mascus.com/image/product/large/1ee3dca4/Iveco-DAILY-35-C15-3-0-16V-HPi,76201671.jpg
Met laadklep is het handigst.

Dan kan je daarin een crew kar maken met de editor enzo. Kan je ook spullen in opbergen. Is erg handig.
Heb er vandaag nog ingestaan en past makkelijk een tafel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:05
M'n ouders hebben een oude camper (Karmann Gipsy T3), maar ik denk dat ik moet praten als brugman om dat ding mee te krijgen naar Amsterdam. Als het wat lijkt, wil ik het wel proberen. Misschien dat ik m'n pa lief kan aankijken en hij mee wil rijden. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Heren, helaas moet ik me afmelden voor komende zondag. Zojuist van mijn teamleader te horen gekregen dat ik dienst heb dit weekend omdat een collega ziek is.

Ik wil iedereen iig heel veel plezier en suc6 wensen en ben erg benieuwd naar het resultaat.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Parkeren is geen probleem. Helemaal op zondag is er meer dan genoeg ruimte, eigenlijk direct tegenover het gebouw. Dus lijkt mij een beetje onzin om op t tweakers parkeerterrein te staan, aangezien de andere parkeerruimte en dichter bij is, en er is daar ook geen blauwe zone of iets dergelijks.

Aggregaat gaat zo'n 50 euro kosten inclusief brandstof, dat kan ik wel met mn bedrijfje regelen. Dan hebben we een aggregaat van ~8 KVA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Ch3cker: helemaal top. Kosten voor het aggregaat zijn geen probleem, regelen we op de dag zelf.

Nodig

Op dit moment hebben we over onze vrouw in het script en de slaapkamer nog geen zekerheid. Wie heeft er een leuke vriendin die wilt meedoen, en wie heeft er een leuke slaapkamer ergens in de buurt van Randstad/Amsterdam waar we met zo'n vijf mensen een uurtje kunnen filmen. Wees niet bang, we komen niet met z'n dertigen langs ;)

Script

Voor het script zijn we weer op een punt dat er kan worden meegedacht. We hebben zo'n 80 seconden aan actie in de video. In deze 80 seconden zullen ongeveer 6 terroristen en 6 commando's moeten worden neergeschoten. Verder zullen de commando's zich van buiten voor het gebouw, naar de laatste ruimte in het gebouw (waarschijnlijk boven op het dak) verplaatsen, alwaar er nog maar één terrorist en één commando over is.

Wat moeten we bedenken:
• Op het moment dat de commando's van buiten het gebouw naar binnen gaan, wat gebeurt er. Wordt er iemand neergeschoten. Op welke manier gebruiken we fotografie-apparatuur op een grappige wijze?
• Ze gaan het gebouw in. Welke ruimte zijn ze dan? Wat gebeurt er? Op welke manier gebruiken we fotografie-apparatuur op een grappige wijze?
• Volgende ruimte, etc.

Aan wat random opmerkingen zoals 'flitser als flashbang!' hebben we weinig, het moeten nu concrete elementen van een scène worden, liefst ingepast op een plek in de locatie (download even Ch3cker's zipje voor wat foto's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Wat ideetjes:
Note: Nikon terroristen zijn NTs, Canon commando's CCs.

- 'Sluipschuttersscene', onderdeel van scene 3: als het gat in de muur bij IMG_6866 niet te hoog zit kun je vanaf daar natuurlijk fantastisch een sluipschutter neerzetten die de vijand spot, en vervolgens een van de CC's neerschiet.
- Entry van de commando's: de NTs mogen dan wel chaotisch zijn, bommenmaken kunnen ze wel! Ze hebben alle ingangen van het gebouw geboobytrapt met tripwire-geactiveerde mijnen. Op het moment dat de CCs naar binnen breken loopt de man voorop tegen een draad aan: *FLITS*; de vooroplopende CC valt. (Trap van IMG_6840 of IMG_6863 bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik marcheer even dwars door de scriptvragen heen met een andere vraag. Look and feel van de promotie, ik denk aan filmposter achtige dingen. Kunnen we de film iets van een logo geven? Dat maakt het weer een stapje tastbaarder en geeft de film identiteit en herkenbaarheid. Dit zijn ook dingen die we later kunnen maken, maar aangezien een film altijd éérst gepromoot wordt, met een premiere datum etc er op lijkt het met niet gek zoiets te hebben. Zijn er hier tweakers die zich daar over willen ontfermen? Als we daar op locatie zijn met 30 fotografen kunnen we natuurlijk gelijk wel ff 15 minuten spenderen aan het schieten van een posterfoto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Daarover gesproken. Misschien leuk om een teaser/trailer te maken..? Ik bedoel met materiaal geschoten op die dag. Dus misschien kan dat wel gewoon met materiaal wat we sowieso al zouden schieten, maar t is wel iets om in t achterhoofd te houden als je aan t schieten bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mole
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
@muthas Een idee om de CC's kamer voor kamer te laten door zoeken? (zoals de echte :P )
En zodra iemand van de CC's of van de NT's een paar keer duidelijk op de foto staat, dat ie dan neer valt als of hij dood is.

Voor het schieten zelf, misschien een idee om met (kleine toegevoegde) special effects, de pilaren kapot te laten gaan zodra deze worden geraakt door een "foto"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 19:59
welke spullen zijn er van mijn kant definitief nodig ?
want dan kan ik op tijd de Rookmachine, Hazer & andere materialen klaarleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
@trickster: De Light/FX crew krijgt zometeen een DM waarin we dat gaan overleggen :)

Edit: mooi filmpje walletje-w :P

[ Voor 17% gewijzigd door Nordlys op 20-06-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:03
Ik heb een filmpje in dropbox gezet waarin ik een manier demonstreer om de camera vast te houden. Omdat onder iedere camera een gaatje zit voor een statief kun je daar ook een houder handvat (zelfgemaakt) in plaatsen. Deze manier van je camera beet houden lijkt me leuker om te zien.

In het filmpje heb ik de voetje voor een statief gebruikt om vast te houden maar tijdens het filmen lijkt me dat daar beter een simpel handvatje voor gemaakt kan worden.

Edit: Voor de mensen zonder dropbox hier kan hij vandaan gedownload worden. filmpje

Edit 2: Nu begin ik toch ook te twijfelen. Het heeft z'n voor en nadelen. Je haalt een camera aspect weg maar voeg een houding toe die meer bij een geweer past. Dat is een afweging maken.

[ Voor 28% gewijzigd door walletje-w op 20-06-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 09:29
Ik zag het, het is net alsof je alleen een vuist onder de camera hebt. Ik vind het er een beetje vreemd uit zien. In het orginele filmpje dragen ze de camera alsof het een camera is. Waardoor je ook geen rare houdingen ziet met de handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Ik weet dat er verschillende DM'etjes lopen, maar wie gaat nou de beelden van de kaartjes halen, op een laptop zetten en een grove edit maken in Premiere/Final Cut?

Ik heb een Macbook Pro 15" bij me waar we wat mee kunnen, maar is er een video-nerd die weet hoe hij de bestanden goed moet overzetten en moet verwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Op het moment hebben we hiervoor TheJVH en nero355. Beide hebben een (beperkte) ervaring met editing. Ze zijn echter geen OS X gebruikers dus dat vormt wellicht een probleem.

Volgens mij heeft op dit moment iedereen die staat aangemeld voor 26 juni heeft al een taak toegewezen gekregen, dus óf we gaan schuiven, óf we vinden een nieuw iemand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubencs
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 15:37
GerardHenninger schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:48:
Ik weet dat er verschillende DM'etjes lopen, maar wie gaat nou de beelden van de kaartjes halen.
Daar hebben we toch de Setsletten voor?
Ten minste voor het kopieren en veiligstellen van de bestanden, dan kunnen de editors blijven editen. :)

Zag trouwens nog een vraag voor extra opslaggeheugen, hoeveel is er nodig?
Kan de eigen backup schrijf van 1TB wel meenemen, USB schrijf, heeft wel eigen voeding nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Nee. Dat valt allemaal onder de taak van onze on-site editors. Het is ook niet zo dat ze een perfecte edit moeten maken, het gaat er alleen om dat ze de beelden bekijken en controleren op juistheid en compleetheid, en we achteraf niet 3 cruciale seconden film missen.

Opslag teveel hebben we trouwens nooit.

[ Voor 7% gewijzigd door Muthas op 20-06-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
The Mole schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:13:
@muthas Een idee om de CC's kamer voor kamer te laten door zoeken? (zoals de echte :P )
En zodra iemand van de CC's of van de NT's een paar keer duidelijk op de foto staat, dat ie dan neer valt als of hij dood is.
Het doodgaan zal gebeuren op de manier zoals voorgesteld in één van de video's van walletje-w :) Dus een fade-out van het lichaam na het neervallen.

Hierover nog wel één discussiepunt: gebeurt het neervallen als 'flauwvallen', of als geraakt worden door een kogel inclusief kick-back effect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Muthas schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:55:
[...]

Het doodgaan zal gebeuren op de manier zoals voorgesteld in één van de video's van walletje-w :) Dus een fade-out van het lichaam na het neervallen.

Hierover nog wel één discussiepunt: gebeurt het neervallen als 'flauwvallen', of als geraakt worden door een kogel inclusief kick-back effect?
Er komt geen kogel uit een camera, huh? Eerder als een "shutdown" dus, lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:25

the mod man

iets van beeldmaker

Muthas schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:37:
Nee. Dat valt allemaal onder de taak van onze on-site editors. Het is ook niet zo dat ze een perfecte edit moeten maken, het gaat er alleen om dat ze de beelden bekijken en controleren op juistheid en compleetheid, en we achteraf niet 3 cruciale seconden film missen.

Opslag teveel hebben we trouwens nooit.
ik heb wel zo'n dock waar je een 2,5 of 3,5 inch hd in kan proppen van boven, ding aanzet, back up draait, ding uitzet, hd eruit nieuwe erin. Esata en usb (2.0) Mijn HD's zitten echter al wel vol

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mole
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
Muthas schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:55:
[...]

Ik zou voor het extra effect van een (kleine) kickback kiezen. Dan lijkt het nog professioneler :P
Maar daarnaast zou ik er persoonlijk ook voor kiezen, om niks weg te faden, maar dit is puur persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
GerardHenninger schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:48:
Ik weet dat er verschillende DM'etjes lopen, maar wie gaat nou de beelden van de kaartjes halen, op een laptop zetten en een grove edit maken in Premiere/Final Cut?
TheJVH en nero355 nemen deze taken op zich. Verschillende mensen nemen hun notebooks mee, we zullen de snelsten bij voorkeur willen gebruiken (i5 / i7), uiteraard moet er wel de nodige software op staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubencs
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 15:37
MBT geluidseffecten, hoe doen we de schoten, is dat het geluid van een sluiter of moet dat een soort van knalletje zijn?
Ik ontving vandaag namelijk zo doos met grote luchtkussenjes als bescherming er in.
Afbeelding doet wonderen. staat haast helemaal onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Dat wordt voor zover ik weet een shutter-geluid.

Nog even om hier aandacht aan te geven:
Op dit moment hebben we over onze vrouw in het script en de slaapkamer nog geen zekerheid. Wie heeft er een leuke vriendin die wilt meedoen, en wie heeft er een leuke slaapkamer ergens in de buurt van Randstad/Amsterdam waar we met zo'n vijf mensen een uurtje kunnen filmen. Wees niet bang, we komen niet met z'n dertigen langs ;)
We willen dit graag z.s.m. geregeld hebben. Is er iemand in de buurt van Randstad/Amsterdam met een slaapkamer waar we dit zouden kunnen filmen? Het zal op het einde van de dag gebeuren waarbij de meeste crew-leden al naar huis zijn. Het gaat slechts om een klein groepje :)

[ Voor 88% gewijzigd door Nordlys op 21-06-2011 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:48

ThunderNet

Flits!

jvdgeest schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:09:
Dat wordt voor zover ik weet een shutter-geluid.

Nog even om hier aandacht aan te geven:

[...]

We willen dit graag z.s.m. geregeld hebben. Is er iemand in de buurt van Randstad/Amsterdam met een slaapkamer waar we dit zouden kunnen filmen? Het zal op het einde van de dag gebeuren waarbij de meeste crew-leden al naar huis zijn. Het gaat slechts om een klein groepje :)
Dan zouden van alle camera's eigenlijk ook de shutters opgenomen moeten worden, zodat deze in post nog gebruikt kunnen worden voor de audio..Zelfs het verschil binnen een enkel merk is vaak al enorm.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
mijn "ouwe" D50 maakt nog zo'n lekker hard klak geluid, je merkt erg veel verschil met de nieuwere camera's.
Dus het is sowieso verstandig om dit soort geluidjes op te nemen en achteraf toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
Ik kan nog steeds een Server/renderbak (I7, 12GB, PErc5 raid controller + aardig wat disks) meenemen. Moet alleen wel weten wat voor software er op moet, en waar ik die kan krijgen ;)

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Zeker de geluiden opnemen, dat scheelt ook weer in de shutter counts :)

Zo'n serverbak kan misschien wel heel erg handig zijn als centrale datastorage. Zou je er Nexenta Community op kunnen installeren, met ZFS, de disks in RAIDz, en iSCSI support? Dan kunnen de editors lekker snel data van die bak af halen (neem aan dat er 2x Gbit in zit). Als het echt moet kan ik wel een managed gigabit switch meenemen zodat we de 2 links naar de switch kunnen loadbalancen (zodat de editors met zn 2en 2x gigabit kunnen verzadigen).

Aangezien de edit laptops vooral worden gebruikt om het materiaal te reviewen zal de CPU niet snel de bottleneck zijn, maar de data throughput dus wel. Vandaar mijn idee om jouw server als storage in te zetten, ipv renderbak :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SKjZW.jpg

Sorry, netwerk/systeembeheerder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik ben overigens deze voorziening aan het bouwen voor backstage, zodat de backstage fotografen op hun eigen laptop hun foto's kunnen bewerken en op twitter kunnen zetten, maar wel de beschikking hebben over een centrale datastore.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/D0k9q.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 14:25
Mensen, ik moet mij helaas afmelden voor het project:(
Ik heb een opdracht gekregen die ik niet kan afslaan en waar ik toch een aanzienlijk geldbedrag mee kan verdienen, dus dat gaat voor.
Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Tsja, dat kan gebeuren natuurlijk. Veel succes met je opdracht in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubencs schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:31:
[...]

Daar hebben we toch de Setsletten voor?
Ten minste voor het kopieren en veiligstellen van de bestanden, dan kunnen de editors blijven editen. :)
Het lijkt me handiger als het hele project achteraf gemonteerd wordt. Kan toch niet deftig gemonteerd worden als we dat op 1 dag moeten doen. En je zit te wachten op materiaal dat nog geschoten moet worden.

Het lijkt me wel handig als we alle bestanden kunnen backuppen en al kunnen hernoemen "Scene1 take B" en alles mooi kunnen orderen, zodat we thuis het filmpje kunnen aan elkaar monteren.

Jammer Meijeh! Dus nog canon commando's kandidaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Het lijkt me handiger als het hele project achteraf gemonteerd wordt.
Dat gaat het absoluut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
Klinkt als een prima idee, zal ik dat doen dan?
citruspers schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:45:
Zeker de geluiden opnemen, dat scheelt ook weer in de shutter counts :)

Zo'n serverbak kan misschien wel heel erg handig zijn als centrale datastorage. Zou je er Nexenta Community op kunnen installeren, met ZFS, de disks in RAIDz, en iSCSI support? Dan kunnen de editors lekker snel data van die bak af halen (neem aan dat er 2x Gbit in zit). Als het echt moet kan ik wel een managed gigabit switch meenemen zodat we de 2 links naar de switch kunnen loadbalancen (zodat de editors met zn 2en 2x gigabit kunnen verzadigen).

Aangezien de edit laptops vooral worden gebruikt om het materiaal te reviewen zal de CPU niet snel de bottleneck zijn, maar de data throughput dus wel. Vandaar mijn idee om jouw server als storage in te zetten, ipv renderbak :)

[afbeelding]

Sorry, netwerk/systeembeheerder :+

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Heel graag! DM of chat maar als je wat hulp nodig hebt, heb het laatst opgezet op een servertje hier. Ik kan je wel alvast vertellen dat je geen RAID arrays aan moet maken op je PERC, dat doet Nexenta zelf beter via software RAID (ja, klinkt raar, maar ZFS RAID is echt fantastisch). :)

EDIT: Zullen we afspreken de 192.168.0.0/24 range te gebruiken?

EDIT2: Microsoft gebruikt ook #BotG, battle of the gurus......

[ Voor 18% gewijzigd door citruspers op 21-06-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
bouncing_tom: We moeten ook een backstage video van de systeembeheerder en al deze netwerk-stuff maken op de set, kunnen mensen zien wat er allemaal wel niet bij komt kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvdgeest schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:31:
bouncing_tom: We moeten ook een backstage video van de systeembeheerder en al deze netwerk-stuff maken op de set, kunnen mensen zien wat er allemaal wel niet bij komt kijken :)
Yep, was ook zeker de bedoeling. Ik wil proberen elk facet te belichten, vooral op technisch niveau, daar zit onze doelgroep toch op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Oh shit, willen jullie nou zeggen dat ik de kabels netjes bij elkaar moet binden?
En moet Kevin/loser180 zijn server nog casemodden? :+

[ Voor 25% gewijzigd door citruspers op 21-06-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
citruspers schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:44:
Oh shit, willen jullie nou zeggen dat ik de kabels netjes bij elkaar moet binden?
Nee, dan lijkt het gemaakt ;) Welke systeembeheerder doet nu aan cable-management :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff een promotie dingetje, vraagje aan de producers, is de titel nog steeds Battle of the Giants? Gezien the Battle of the Gurus, en het een werktitel was lijkt het me verstandig een echte titel te gaan bedenken.

Ik gooi wat dingen op tafel als alternatief

- Operation Flash
- Shutterdreams
- Counter Photography
- Double Exposure (2 merken, is het nou droom of echt, fotografietechniek, persoonlijk mijn favoriet)

Nog meer ideeën of willen we het toch zo houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:43:
Nog ff een promotie dingetje, vraagje aan de producers, is de titel nog steeds Battle of the Giants? Gezien the Battle of the Gurus, en het een werktitel was lijkt het me verstandig een echte titel te gaan bedenken.

Ik gooi wat dingen op tafel als alternatief

- Operation Flash
- Shutterdreams
- Counter Photography
- Double Exposure (2 merken, is het nou droom of echt, fotografietechniek, persoonlijk mijn favoriet)

Nog meer ideeën of willen we het toch zo houden?
Double exposure is trouwens een serie over 2 fashion en glamour fotografen. Shutterdreams klinkt ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat de naam al voor een serie is gebruikt gooit hem wat mij betreft niet weg trouwens.

Double Exposure geeft je trouwens ook de mooie gelegenheid om in de tekst in het logo de O's te vervangen door de voorkant van een Canon en een Nikon lens als letter O.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik vind double exposure wel mooi om eerlijk te zijn. Of misschien iets met "Captured"? Framed?

[ Voor 4% gewijzigd door citruspers op 21-06-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-04 09:57
Zoeken jullie nu nog steeds een (extra) editor?
Ben Mac en Pc gewend, FC of PrPro maakt niet uit. Moeten er ook nog After Effects dingen gedaan worden?
Ik bied mijn diensten aan, mits er een autotje uit de richting van Gouda vertrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:20
Met wie kan ik eventueel iets bespreken wat betreft klimmen/afdalen van (een enkele) commando? Dit kunnen we op verschillende manieren doen en ik zie zeker heel veel mogelijkheden om dit fatsoenlijk uit te voeren op het NDSM terrein. Veiligheid wel voorop, dus mocht het op locatie niet in orde lijken, dan kan het niet doorgaan vanzelfsprekend.

Wat betreft licht zal ik straks even in de DM reageren.

@Gerardhenninger, ik heb je een mail gestuurd ivm verhuizing, ik rij dus vanaf Utrecht naar Amsterdam. Ik kan dan Fl4ppie mee nemen? Fl4ppie, als je nog geen vervoer hebt, stuur me ff een dm!

[ Voor 19% gewijzigd door Danjel op 21-06-2011 19:40 ]

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Danjel: daar kun je denk ik het beste even met Muthas over hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Danjel schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:06:
Ik rij dus vanaf Utrecht naar Amsterdam. Ik kan dan Fl4ppie mee nemen? Fl4ppie, als je nog geen vervoer hebt, stuur me ff een dm!
Ik rij mee met bouncing_tom. Bedankt voor het aanbod though. :)
Anyway, ik heb nog meer knie- en elleboogbeschermers gevonden, dus daar zouden we er genoeg van moeten hebben voor de CC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
ThunderNet schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:13:
[...]

Dan zouden van alle camera's eigenlijk ook de shutters opgenomen moeten worden, zodat deze in post nog gebruikt kunnen worden voor de audio..Zelfs het verschil binnen een enkel merk is vaak al enorm.
We zullen inderdaad een momentje inplannen om wat shutter-geluiden op te nemen.
Ch3cker schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:59:
[...]

Er komt geen kogel uit een camera, huh? Eerder als een "shutdown" dus, lijkt mij?
Shutdown? In elkaar storten dus?
The Mole schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:02:
[...]

Ik zou voor het extra effect van een (kleine) kickback kiezen. Dan lijkt het nog professioneler :P
Maar daarnaast zou ik er persoonlijk ook voor kiezen, om niks weg te faden, maar dit is puur persoonlijk :)
Ik neig persoonlijk ook naar een kleine kickback. Dan is het duidelijker dat je 'geraakt' wordt door iets, en niet als gevolg van een beroerte in elkaar zakt.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:43:
Eens. Zeker omdat we vanaf dit weekend waarschijnlijk actiever gaan twitteren. Ik vind zowel Shutterdreams als Double Exposure goed klinken. In hoeverre die tweede bruikbaar is omdat er al een serie over is weet ik niet. Op Twitter is er in elk geval weinig over te vinden.
NMNN schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:51:
Zoeken jullie nu nog steeds een (extra) editor?
Ben Mac en Pc gewend, FC of PrPro maakt niet uit. Moeten er ook nog After Effects dingen gedaan worden?
Ik bied mijn diensten aan, mits er een autotje uit de richting van Gouda vertrekt.
Zeker welkom! Er zal misschien iemand een klein beetje moet omrijden, maar carpoolen gaat ook wel lukken :)
Danjel schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:06:
Met wie kan ik eventueel iets bespreken wat betreft klimmen/afdalen van (een enkele) commando? Dit kunnen we op verschillende manieren doen en ik zie zeker heel veel mogelijkheden om dit fatsoenlijk uit te voeren op het NDSM terrein. Veiligheid wel voorop, dus mocht het op locatie niet in orde lijken, dan kan het niet doorgaan vanzelfsprekend.
Het zou wel heel vet zijn! Probleem: onze commando's komen van buiten en gaan naar binnen/boven. Gezien de zwaartekracht gaat een afdaling daar moeilijk bij passen. Het script hiervoor helemaal omgooien wordt ook lastig.

Wellicht kunnen we één van de terroristen laten afdalen. Ik heb er geen verstand van, dus: hoe lastig is het op de locatie een tokkelbaan te maken?

Top dat er al vervoer wordt geregeld! Iedereen die dit nog niet heeft, kijk even op dit kaartje om te zien wie er mogelijk in staat is jou op te pikken, en regel dat je samen komt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Probleem: onze commando's komen van buiten en gaan naar binnen/boven. Gezien de zwaartekracht gaat een afdaling daar moeilijk bij passen.
Ik moet hier echt te hard om lachen :+

Ik ben ondertussen begonnen aan het backstage crew netwerkje, wordt het ook de bedoeling dat crew in hun downtime een paar kiekjes maakt? Stel ik daarvoor gewoon mijn laptop ter beschikking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Muthas schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:22:
[...]

Shutdown? In elkaar storten dus?

[...]

Ik neig persoonlijk ook naar een kleine kickback. Dan is het duidelijker dat je 'geraakt' wordt door iets, en niet als gevolg van een beroerte in elkaar zakt.
Het is natuurlijk ook mogelijk om beide te combineren. Dat je geen 'kickback' hebt, wil niet zeggen dat je niet duidelijk kan maken dat je geraakt wordt. Je kan bijvoorbeeld ook 'verstijven' , en vervolgens neervallen.
[...]

Eens. Zeker omdat we vanaf dit weekend waarschijnlijk actiever gaan twitteren. Ik vind zowel Shutterdreams als Double Exposure goed klinken. In hoeverre die tweede bruikbaar is omdat er al een serie over is weet ik niet. Op Twitter is er in elk geval weinig over te vinden.
Shutterdreams klinkt goed.
[...]

Het zou wel heel vet zijn! Probleem: onze commando's komen van buiten en gaan naar binnen/boven. Gezien de zwaartekracht gaat een afdaling daar moeilijk bij passen. Het script hiervoor helemaal omgooien wordt ook lastig.

Wellicht kunnen we één van de terroristen laten afdalen. Ik heb er geen verstand van, dus: hoe lastig is het op de locatie een tokkelbaan te maken?
Wat we wel kunnen doen is een van de commando's omhoog laten klimmen, om de terroristen van bovenaf aan te vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Ch3cker schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:35:
[...]

Wat we wel kunnen doen is een van de commando's omhoog laten klimmen, om de terroristen van bovenaf aan te vallen..
Daarvoor is nog zeker ruimte binnen het script (Muthas in "Tweakers Videoproject: Battle of the Giants").

Daarover moeten we dan nu echter wel wat duidelijkheid gaan scheppen.
quote: DM met Danjel
Ik zie echt heeel veel stalen balken waar ik me aan zou kunnen zekeren. Dit kan eventueel ook ergens midden op het dak bevestigd worden zodat we vanaf zo hoog mogelijk naar beneden kunnen.

Als ik jouw post lees zou het prima mogelijk moeten zijn om aan de ene kant omhoog te klimmen (eventueel via een ladder oid?) om vervolgens aan de andere kant te abseilen. Waarna ik neergeschoten wordt en dood neer hang bij een raam oid? Allemaal geen enkel probleem
Hier moeten we wel even goed over nadenken. 5 commando's die buiten zitten te wachten terwijl één collega alleen een wespennest in gaat is ook raar. Maar ik zie wel mogelijkheden :)

[ Voor 11% gewijzigd door Muthas op 21-06-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Shutterdreams wat meer thriller, Double Exposure wat meer actie, vandaar dat Double Exposure mijn voorkeur heeft. Misschien ff een poll houden? Is overigens de hele productie unit er wel mee een dat er een andere titel komt? Gerard bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik ben het eens met Double Exposure :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
citruspers schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:06:
Ik ben het eens met Double Exposure :)
Ik ook 8)
Pagina: 1 ... 11 ... 35 Laatste

Let op:
Behind the scenes is online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!

Double Exposure staat online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!