Released: Tweakers Videoproject Double Exposure en BTS video Overzicht Laatste deel

Pagina: 1 ... 12 ... 35 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:36
En nog een, goede naam! #doex is nog vrij :)

[ Voor 6% gewijzigd door Zandpad op 21-06-2011 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fGvj7sBbrkOfc0HuIdQNXNX2/full.jpg

Het uitnodigingsdocument is klaar! Er staat erg veel nuttige informatie in die iedereen gelezen dient te hebben voor zondag. Via de onderstaande link moet je je aanmelding voor het project definitief bevestigen. Nadat je dit hebt gedaan, krijg je een download-link naar het uitnodiginsdocument:

Aanmelding definitief bevestigen + uitnodigingsdocument downloaden

Mochten er vragen zijn naar aanleiding van de uitnodigingsbrief, dan kun je deze in het topic stellen of via een DM/e-mail naar één van de producers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
jvdgeest schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:23:
[afbeelding]

Het uitnodigingsdocument is klaar! Er staat erg veel nuttige informatie in die iedereen gelezen dient te hebben voor zondag. Via de onderstaande link moet je je aanmelding voor het project definitief bevestigen. Nadat je dit hebt gedaan, krijg je een download-link naar het uitnodiginsdocument:

Mochten er vragen zijn naar aanleiding van de uitnodigingsbrief, dan kun je deze in het topic stellen of via een DM/e-mail naar één van de producers :)
Ziet er goed uit! Ik mis alleen de persoon die de gearlijst heeft? Wie hebben zich daar allemaal voor aangeboden, en waar zit die persoon in de infrastructuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Dat valt onder de Facility Crew. Zal nog even in de DM met hun overleggen wie die specifieke taak krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Vet dat iedereen hiermee zo enthousiast aan de slag gaat... Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:05
Ik zit even te kijken naar de organisatiestructuur en Google Maps en zie dat de volgende personen er niet in staan:
walletje-w
TheJHV
nero355
NMNN
Ch3cker
_trickster_
Drumandbass
Makkelijk
citruspers (rijdt mee met Phehistyr)
Scirocco (eigen gelegenheid)
Misschien handig voor de mensen die gaan deelnemen en zich nog niet hebben aangemeld voor vervoer om dit alsnog te doen via dit formulier. Dan kan het vervoer gepland worden. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Jaap-Jan op 22-06-2011 01:58 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Ik ben nog niet zeker van mijn reis. Misschien kan ik de auto van mn moeder lenen, anders kom ik waarschijnlijk met de trein en dan de pond naar Noord + stukje lopen.
Ik kom vanaf Reeuwijk/Gouda.
Als ik meer weet zal ik het invullen.

[ Voor 20% gewijzigd door Scirocco op 22-06-2011 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 08:47
Ik rijd al mee met Phehistyr :)

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Met betrekking tot het script: voor de pre-actie fase lijkt het me leuk als er een close-up komt van een camera die wordt aangezet (als een geweer waarvan de veiligheidspal wordt omgezet).

Voorzetje met betrekking tot de actie: (CC = Canon Commando, NT = Nikon Terrorist)
Camerastandpunt: als IMG_6834.JPG, maar camera moet aan de andere kant zodat de straat niet zichtbaar is.
Actie:CC's komen helling opstormen, één voorop.

Camerastandpunt: gaat wat terug ten opzichte van de vorige, zodat je wat meer van de verdieping ziet.
Actie:CC wordt verblind door boobytrap, een flitser (flashbang) gemonteerd aan de paal met laserstraal- trigger (misschien digitaal toegevoegd?) en vervolgens afgemaakt door een NT. Camerastandpunt: close-up van de CC met zichtbare focuspunten en alle zaken die je in een viewfinder ziet, CC stort in en camera volgt de CC.

Camerastandpunt: vanuit de CC's IMG_6837.JPG, de NT staat bij de één na rechtse paal.
Actie: Die NT wordt neergehaald door een CC.

Actie: CC's rukken op. Een NT die achter het muurtje staat waarlangs de CC's zijn gelopen (zie IMG_6836.JPG) wordt direct gespot en gedood (granaat?).

Actie: CC's zijn zeker dat er niemand meer achter hun is en lopen verder als groep. Als ze dichterbij komen wordt er vanachter de witte deur (IMG_6837.JPG) geschoten door een NT die een camera trillend (schietend) vasthoudt. Één CC wordt hierbij gedood en het vuur wordt geopend op de deur. De NT komt wankelend tevoorschijn en valt dood neer.

Als alle aanmeldingen kloppen zijn er nu nog 3 NT's over en 2 CC's. Ik stel me voor dat de CC's naar rechts lopen (IMG_6837.JPG), de illusie wordt gewekt alsof zich daar de trap (IMG_6840.JPG) -dit shot is alleen bedoeld om de dame die daar op de muur is getekend in beeld te laten komen- die een verdieping omhoog leidt. Op de trap gaan de CC's zich voorbereiden op het laatste gevecht: geweren worden herladen (lenzen gewisseld) en gecontroleerd. Via de helling (IMG_6859.JPG) komen de CC's op het dak.
Camerastandpunt: CC's die via helling omhoog lopen gefilmd vanuit standpunt zoals in IMG_6866.JPG.

Een NT- sniper (D70s met lompe telelens) staat op de vlonder (IMG_6854.JPG) en schakelt een CC uit. Wat volgt is een zwaarbewapende CC die de sniper met dodelijke precisie raakt met een camera met telelens, vervolgens een andere camera met wide-angle lens pakt (de NT en gijzelaar zijn al redelijk dicht in de buurt), een domme NT die vanachter een pilaar tevoorschijn komt is niets meer dan kanonnenvuur en dan volgt de scène van de actie waarin de NT en de CC tegenover elkaar staan.

Een heel verhaal. Ik hoop dat het in ieder geval leidt tot meer scriptvoorstellen, aangezien dat het belangrijkste is wat nog mist op dit moment. :)

Ik heb voor de laatste NT een LowePro belt met 4 tasjes die we kunnen gebruiken, hieraan kunnen we ook een shitload aan flitsers hangen (SpeedLights op remote mode vanwege de knipperende LED'jes). Ik denk dat deze scène het best werkt in slow- motion zodat de spanningsboog (zal de missie mislukken door de NT?) nog even wordt opgespannen, totdat die uiteenspat doordat het een droom blijkt te zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Jaap-Jan op 22-06-2011 03:15 . Reden: Krijg in één keer inspiratie. :) ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet in hoeverre je de camera's recoil moet geven wat betreft dat trillen. Ik bedoel, dat doen ze in het echt ook niet..

En wat betreft slowmotions, in echte films, zeker aktie films, gebeurt dat maar zo weinig. Het haalt het tempo uit de film en verandert het hele kijkritme. Ik denk niet dat we echt slowmo's nodig hebben om de boel spannender te maken. Heb daar zelf altijd het gevoel bij van scenes sneller afspelen om het grappiger te maken, als de scene goed in elkaar zit heb je dat niet nodig.

Moeten we trouwens nog verder bomen over de titel met een officiële poll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
De OP is inmiddels geupdate met de vernieuwde organisatiestructuur. Alle definitieve aanmeldingen worden er ook bijgehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
@gerard

moet ik de spullen nog ophalen in zaandam ? ik geloof dat er nu 2 man met mij meerijden dus er is opzich ruimte op 1 achterstoel + kofferbak..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
walletje-w komt met een busje en is bereid om langs Zaandam te rijden om het op te halen. Is dus geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
ah dan is dat ook gelijk geregeld :)

* AjDuLion gaat nu maar eens kijken wie er dan definitief met mij meerijden ghostwalker is 1 en nog iemand uit hoorn geloof ik *graaft in dm's*

edit : heb de gear lijst nog niet bekeken maar ik neem ook een gopro hd mee als extra camera zat zelf te denken om nog een mount te maken voor onder/boven de 5d II om een pov beeld te krijgen maar hier zal ongetwijfeld al over nagedacht zijn..

[ Voor 38% gewijzigd door AjDuLion op 22-06-2011 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
GoPro HD's zijn van harte welkom! :)
Moeten we trouwens nog verder bomen over de titel met een officiële poll?
Lijkt me een goed plan, al kunnen we voor zondag de werktitel gewoon aanhouden. We kunnen de poll na zondag wel opstarten.

Zijn er ook mensen die een opklapbare tafel mee zouden kunnen nemen? Voor de on-site editors zou dit een grote uitkomst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:27

Pixeltje

Woo-woohoo!

jvdgeest schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:09:
Dat wordt voor zover ik weet een shutter-geluid.

Nog even om hier aandacht aan te geven:

[...]

We willen dit graag z.s.m. geregeld hebben. Is er iemand in de buurt van Randstad/Amsterdam met een slaapkamer waar we dit zouden kunnen filmen? Het zal op het einde van de dag gebeuren waarbij de meeste crew-leden al naar huis zijn. Het gaat slechts om een klein groepje :)
Volg dit topic al een tijdje stilletjes, maar mocht je er niet uitkomen; ik heb in Utrecht (geen amsterdam, weet ik) een slaapkamer beschikbaar. Is goed te bereiken vanaf snelweg (A27, A2 en A12) en met openbaar vervoer.

Als niemand in de buurt zijn slaapkamer even wil uitlenen heb ik er eentje voor jullie, DM maar even als je 't nodig hebt.

Je kunt kiezen uit eentje van +- 10m2 en eentje van +- 16m2 (vindt mijn huisgenoot vast goed).

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Pixeltje: bedankt voor je aanbod, gaan we even overleggen!

Goed nieuws wat betreft het weer:
http://www.nu.nl/binnenland/2545957/zomers-weer-komst.html :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
kan evt ook wel bij mij thuis gedaan worden maar dat is in bergen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mooi van die slaapkamer!

Dan nu, we voldoen wel weer aan de vooroordelen over nerds en vrouwen :+ , in de herhaling:
Op dit moment hebben we over onze vrouw in het script en de slaapkamer nog geen zekerheid. Wie heeft er een leuke vriendin die wilt meedoen, en wie heeft er een leuke slaapkamer ergens in de buurt van Randstad/Amsterdam waar we met zo'n vijf mensen een uurtje kunnen filmen. Wees niet bang, we komen niet met z'n dertigen langs

@Jaap-Jan: Thanks voor het meedenken! :) jvdgeest en ik gaan vanmiddag in het actiegedeelte verder uitwerken met alle in dit topic gegeven feedback, zodat we hierover een chaos op zondag kunnen voorkomen. Zodra we dit af hebben komt het in het topic en kunnen we nog een rondje feedback verwerken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Heben we nog steeds geen vrouw?
Ik kan even informeren, maar ze schiet wel Canon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Ik heb me verteld met het aantal commando's en terroristen, van beide zijn er nog 1 extra. Moet dus nog worden ingepast in het script. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
waar gaat de data eigenlijk blijven aan het eind van de dag? Want als we het dan weer naar USB moeten koperen heeft het ook weinig zin denk ik...

[ Voor 41% gewijzigd door loser180 op 22-06-2011 15:08 ]

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Laatst online: 20-09 08:00
Als de data gewoon tussendoor wordt gekopieerd is het niet zo'n probleem. Kwestie van tussendoor de kaartjes inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik ben nog steeds bezig met een datastore voor de backstage foto's, maar dan wel zodat de backstage fotografen op hun eigen laptop kunnen editen. Video waag ik me niet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

citruspers schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:17:
Ik ben nog steeds bezig met een datastore voor de backstage foto's, maar dan wel zodat de backstage fotografen op hun eigen laptop kunnen editen. Video waag ik me niet aan :)
Video hoeft niet vanaf ge-edit te worden maar is puur storage/back-up. Ik zet de beelden ook op m'n eigen laptop en hou ze op de kaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Even een idee. Aangezien het heel waarschijnlijk is dat T-mobile slecht bereik heeft op onze locatie, is het misschien mogelijk om een straalverbindinkje op te zetten naar het tweakers HQ wifi netwerk?
Bereik is geen probleem, en ik bridge die verbinding dan weer door (heb een vrij goeie antenne liggen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:15

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Dat is een veiligheidsrisico voor @HQ, ik verwacht niet dat je dat voor elkaar gaat krijgen. Op zondag is er niemand, dus ook niemand om je binnen te laten. En dan nog is er geen devver/sysadmin die het fijn vind als jij aan het netwerk gaat rommelen terwijl ze er niet zijn .....en ik verwacht niet dat ze even voor je langs komen.

Waar heb je specifiek internet voor nodig?

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Dat antwoord had ik al verwacht, maar het was natuurlijk het proberen waard. Internet is om de backstage shots tijdens het shooten te twitteren om dus zoveel mogelijk te teasen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanuit Frankrijk op de Alpe d'HuZes staan bloggen met foto's uit een 5d, verkleint met een iPad app, en dat werkte gewoon op goed tempo en netjes binnen de bandbreedte. Dus 3G is hier gewoon geschikt voor hoor, als je maar eerst op je laptop de resolutie omlaag beukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Jij hebt overduidelijk geen T-mobile ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:33
citruspers schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 17:18:
Dat antwoord had ik al verwacht, maar het was natuurlijk het proberen waard. Internet is om de backstage shots tijdens het shooten te twitteren om dus zoveel mogelijk te teasen :)
Misschien een idee om ook een Twitter account op te zetten met als username de titel van de film? Waar worden anders de foto's heen geplaatst? Over prive accounts of is hier al wat anders voor gevonden?

Eventueel zouden we ook nog een kleine 'live' website kunnen opzetten waar een fotostream, twitterstream en eventueel een liveblog op geplaatst worden. Leuk voor de thuisblijvers en andere geïnteresseerden om ons die dag te volgen. Moet allemaal te doen zijn met een mobiel internet verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Is binnen een DM al over gediscussieerd, we gebruiken gewoon prive-accounts met hash-tags. Heeft een veel groter bereik dan een apart account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 19:59
ik zou zelf daarvoor mijn 7d kunnen gebruiken, aangezien die het direct wireless naar mijn notebookje kan sturen, die het vervolgens resized & upload naar een fotoalbumpje, dan schiet je echt Live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Ik kan mijn mobiel wel laten tetheren, mits het dataverbruik binnen de perken blijft. Ik heb nog ongeveer 800 MB over deze maand (Vodafone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg één Flickr account om publicaties op te plaatsen, de links daar naar toe kun je dan op privé accounts twitteren voor maximale exposure met gebruik van één hashtag, en straks eenvoudig weer doorknallen naar andere sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
In plaats van een account, kan je ook een group binnen Flickr aanmaken :) Kan iedereen zelf naar die group uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Nog even ter herhaling voor diegene die het hebben gemist :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fGvj7sBbrkOfc0HuIdQNXNX2/full.jpg

Via de onderstaande link moet iedereen zijn aanmelding voor het project definitief bevestigen. Nadat je dit hebt gedaan, krijg je een download-link naar een uitnodigingsdocument met nuttige informatie voor zondag:

Mochten er vragen zijn naar aanleiding van de uitnodigingsbrief, dan kun je deze in het topic stellen of via een DM/e-mail naar één van de producers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Gezien de voorkeur zowel backstage als hier in het topic is besloten dat de titel wordt:

Double Exposure

#DoubleE
Er is aan het script gewerkt en hierbij zijn vooral de scènes buiten het gedeelte met actie verder gespecificeerd.

De plek waar onze commando's naar binnen gaan, wordt de start van de actie van scène 4. Op het moment dat de laatste terrorist de gijzelaar het dak op sleept eindigt dit. Het midden van het dak zal de plek worden van de epische confrontatie tussen de laatste terrorist, commando en gijzelaar.

Er is bij ons gebleken dat het te lastig is om op basis van wat foto's de ruimtes vast te stellen waar onze commando's langs zullen komen. Daarom laten we dit verder open in het script en zullen we dat op 26 juni pas echt bepalen. Een belangrijk punt is om de route voor de kijker logisch te houden, en dit is op basis van de huidige foto's niet te doen.

Dat is verder ook geen probleem, want ons beginpunt staat vast, ons eindpunt, we hebben een aantal ideeën voor de actie zelf, dat komt zondag sowieso goed.

Daarnaast is ook het draaiboek is nu aardig compleet. We staan natuurlijk open voor feedback ;)

Eventueel ook nog welkom zijn last-minute ideeën over het grappige gebruik van camera-gear binnen de actie. Er is al genoeg langs gekomen, en staat ook in het script vermeldt, maar wie weet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:23
Titelfix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Thanks PowerUp, scheelt weer een DM/TR :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool, titel is een hele stap! Script ziet er ook vet uit zo. Wat betreft het draaiboek, afhankelijk van de tijd zal ik hier en daar wat crew leden aan de mouw trekken om even voor de making-off video te verschijnen. Dus niet echt in te passen in een vast tijdschema, maar ook afhankelijk van de tijd en voortgang van het project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44
jvdgeest schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:12:
Thanks PowerUp, scheelt weer een DM/TR :p
TR was er al...

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Dankzij jou natuurlijk ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:35
heeft het idee met het kleine transistortje dat de tune (Radical Face - Welcome Home) uit de nikon reclame speelt het nog overleefd?

Dat soort kleine dingetjes zijn super details.. dat de set dressing daar dan ook nog even een radiotje wegzet! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 07:32

mrc4nl

Procrastinatie expert

gaan jullie ook een zinnetje: "get to the choppppa!" in het script doen?
is leuk. en misschien ook nog wat andere dingetjes...

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Bedankt voor het herinneren Octagen! Staat nu in het script vermeld. Iemand nog een oude radio over?

We kunnen nog heel goed meer van die laatste tips & input gebruiken (beter nu dan op zondag). Het kan goed zijn dat we iets over het hoofd hebben gezien in het inmiddels 46 pagina tellende topic. Als iedereen het script even wil nalezen en iets mist, laat het dan weten! :)

[ Voor 57% gewijzigd door Nordlys op 22-06-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 17:02

Phehistyr

De Epische Lurker

Ik vind trouwens dat de Wilhelm-scream ergens ingestopt moet worden. Schoot me zomaar even te binnen.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Is dat die gil die 3000x gebruikt is sinds de jaren '50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Yup: Wikipedia: Wilhelm scream Het fragmentje is daar ook meteen te luisteren.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Phehistyr schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:00:
Yup: Wikipedia: Wilhelm scream Het fragmentje is daar ook meteen te luisteren.

Hier 12 min lang in tig verschillende films :P

[ Voor 54% gewijzigd door PowerUp op 22-06-2011 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Ik denk dat die muziek van Radical Face beter in de pre-actie (qua tekst zelfs in de ontknoping) past dan zo vroeg in de film. Bijna iedereen kent dat liedje tegenwoordig als 'De Nikon Tune' en dan geef je behoorlijk vroeg. En in plaats van een oude radio kun je dit effect ook digitaal toevoegen en mixen met het actiegeluid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaap-Jan schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 00:11:
Ik denk dat die muziek van Radical Face beter in de pre-actie (qua tekst zelfs in de ontknoping) past dan zo vroeg in de film. Bijna iedereen kent dat liedje tegenwoordig als 'De Nikon Tune' en dan geef je behoorlijk vroeg. En in plaats van een oude radio kun je dit effect ook digitaal toevoegen en mixen met het actiegeluid. :)
Volledig mee oneens, dit soort grappen moet je juist doen voor de actie begint. Door het subtiel te houden wordt de grap sterker, herkenbaarder, en geef je nog meer identiteit. Door het over het obscure transistor radiotje te spelen (uiteraard in post pas toegevoegd..) maak je het plaatje van de terroristen compleet.

Laten we eerlijk wezen, de mensen die dit gaan kijken weten toch al lang dat het over fotografie gaat, dan zijn dit soort grapjes juist sterk op zo'n plek in de film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
We doen nou juist ons best om zo lang mogelijk de illusie te wekken dat het om wapens gaat. De titel is al een kleine hint, maar dat liedje direct in het begin (waarbij de vrouw knock-out gemept wordt) erin knallen geeft imho al veel te veel weg.

Met de (als het goed is) vele twitteraars zou het uiteindelijk voor een breed publiek moeten zorgen, niet alleen fotograferen. En ook bij het grote publiek is dat liedje bekend genoeg. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Jaap-Jan op 23-06-2011 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Is er ook iemand met een youtube en/of vimeo account die veel subscribers heeft? Dat helpt ook al erg veel.
Is Tweakers bereid om hier aandacht aan te besteden op de frontpage ofso?

Word er een soort persbericht voorbereid om naar camera gerelateerde nieuws media een mail te sturen, of willen/moeten we dat niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Scirocco schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 00:58:
Is er ook iemand met een youtube en/of vimeo account die veel subscribers heeft? Dat helpt ook al erg veel.
Is Tweakers bereid om hier aandacht aan te besteden op de frontpage ofso?

Word er een soort persbericht voorbereid om naar camera gerelateerde nieuws media een mail te sturen, of willen/moeten we dat niet doen?
Nog niet veel subscribers, dat komt later met de samenwerking met een bekend <vul een magazine in> en bekende <vul bekende camera winkel in>. Maar ik ben wel een van de weinige Nederlanders die Google/Youtube Partner is, want handig is qua branding etc.

Als de video af is moeten we ALLEMAAL als een gek alles en iedereen "spammen". Andere fora, twitter, blogs etc. Daarnaast moeten we inderdaad de video naar een aantal bekende sites sturen, maar niet met een officieel persbericht, maar gewoon als "Hey, dit is leuk!".

Zou leuk zijn als het viral gaat, maar dat weet je nooit van tevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok alles loopt goed zover. Hebben we nu al een dame in nood?

Ik maak straks een foto van me met mijn gear aan, hoop dat alles wat past. ( Ik heb mss nog wel een commando vrijwilliger, maar hij heeft geen gear, maar ik denk dat we voorlopig wel genoeg commando's hebben?) Ik heb vanaf 4 juli een week verlof, dus dan heb ik zeker heel wat tijd om wat video's te editen/special fx (After effects), kan ook wat color grading testen.

FYI: Ik vertrek morgen avond op weekend en ben pas zaterdag avond thuis. Dus ik lees alles zaterdag avond nog bij.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
Gister voor de commando's nog toffe gadgets besteld ;-)

Ben zelf nog wel opzoek naar beschermers(knie, elleboog) en zwarte helm om het af te maken, dus als iemand nog wat heeft liggen wat ik kan lenen. (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Loser180, ik heb mss nog wel wat voor je. Ik moet straks eens kijken of ik nog wat heb liggen. Ik hou je op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:50
ff een vraagje van een buitenstaander die dit heel stilletjes volgt:

Wat is nou de hashtag op twitter die gebruikt gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

biertjuh? schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:16:
ff een vraagje van een buitenstaander die dit heel stilletjes volgt:

Wat is nou de hashtag op twitter die gebruikt gaat worden?
#DoubleE, staat een paar posts terug. :)

Loser180, ik heb al eerder aangegeven een aantal paren (drie paar) knie/elleboogbeschermers te hebben. AFAIK gaan die niet door de NT's gebruikt worden, dus zijn ze wat mij betreft open voor de CCs, hoewel het nog even definitief moet worden gemaakt.

EDIT: wij gebruiken ze waarschijnlijk definitief niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Fl4pp13 op 23-06-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
Fl4pp13 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:30:
[...]

#DoubleE, staat een paar posts terug. :)

Loser180, ik heb al eerder aangegeven een aantal paren (drie paar) knie/elleboogbeschermers te hebben. AFAIK gaan die niet door de NT's gebruikt worden, dus zijn ze wat mij betreft open voor de CCs, hoewel het nog even definitief moet worden gemaakt.
Als jullie ze niet gebruiken hou ik me aanbevolen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 08:09:
( Ik heb mss nog wel een commando vrijwilliger, maar hij heeft geen gear, maar ik denk dat we voorlopig wel genoeg commando's hebben?)
Ik kan nog steeds een Nikon terrorist uitrusten (inclusief 'theedoek') en heb ook nog een camera voor een commando.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mole
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
Nog 2 kleine ideeën die even snel binnen schieten:
Leuk voor de commando's om laserlampjes op hun lens te monteren, voor het extra MP5 effect? :P

En over die radio. Ik zag het net helemaal voor me, hoe wij (als NT's) gewoon rustig wachten en nog niks door hebben, luisterend naar het Nikon deuntje op de radio. Terwijl de camera ineens naar de CC's gaat, en daar even 1 seconde filmt hoe ze tot actie overgaan. En vervolgens weer de NT's filmt, nog steeds niets vermoedend aan het luisteren.

En dit effect een paar keer achter elkaar. :)

In me hoofd zag het er erg leuk uit, maar daarom post ik het hier, om te vragen hoe jullie er over denken.

Nog een kleine edit: Ik zie dat op Twitter, de hashtag #doubleE ook al wordt gebruikt. Gelukkig nog maar door 3 mensen, dus ik zeg, OVERNEMEN die hashtag! :P

[ Voor 10% gewijzigd door The Mole op 23-06-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Mole schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:40:
Nog 2 kleine ideeën die even snel binnen schieten:
Leuk voor de commando's om laserlampjes op hun lens te monteren, voor het extra MP5 effect? :P

En over die radio. Ik zag het net helemaal voor me, hoe wij (als NT's) gewoon rustig wachten en nog niks door hebben, luisterend naar het Nikon deuntje op de radio. Terwijl de camera ineens naar de CC's gaat, en daar even 1 seconde filmt hoe ze tot actie overgaan. En vervolgens weer de NT's filmt, nog steeds niets vermoedend aan het luisteren.

In me hoofd zag het er erg leuk uit, maar daarom post ik het hier, om te vragen hoe jullie er over denken.

Nog een kleine edit: Ik zie dat op Twitter, de hashtag #doubleE ook al wordt gebruikt. Gelukkig nog maar door 3 mensen, dus ik zeg, OVERNEMEN die hashtag! :P
Die lasers weet ik niet, die gebruiken fotografen natuurlijk in het echt ook niet, maar dat vind ik niet zo spannend. Wat ik spannender vind is het feit dat er in het script nog geen overgang naar de commando's is gedefinieerd...

Dit is inderdaad ook hoe ik de rol van de radio zag. Net als in de oude films dat Cuba nog de bad-guy was dat je van die Cubaanse strijdliedjes over de radio hoort.

En die hashtag hoort iig nog niet bij een project of grote productie, dus gewoon doorpakken! Jammer dat mijn account afgeschermd is (en blijft), dan verschijnen mijn #doubleE tweets niet in de search. Mijn account in trouwens @tom_jansen voor wie me wil followen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:06
The Mole schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:40:
...

...
Ik vind het wel wat. In combinatie met een dramatisch muziekje eronder is dat best mooi denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:56:
[...]

Wat ik spannender vind is het feit dat er in het script nog geen overgang naar de commando's is gedefinieerd...
Je hebt het over de overgang van scene 1 naar scène 2? Die is er wel: de gijzelaar krijgt een klap, hoofd gaat schuin, beeld gaat zwart - en door naar commando's.

Op het moment dat de zak van het hoofd gaat, kijkt de gijzelaar om zich heen en zien we de terroristen wat relaxen en de omgeving in de gaten houden. Aangezien het idee was de gijzelaar gestrest te laten overkomen, inclusief ademhaling en alles, past het muziekje wellicht niet helemaal bij de setting.

Wat naar mijn idee wel kan zijn geluiden van iemand die een radio probeert af te stemmen, inclusief ruis. Op het moment dat ze om zich heen kijkt, kan je dan een terrorist in beeld brengen, die met de radio bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Muthas ik zag het vanwege deze regel in het script:
<HIER NOG IN TE VULLEN - OVERGANG NAAR DE COMMANDO’S DIE ZICH KLAARMAKEN>

Wat betreft die muziek. Aangezien het vanuit first person is zou je ook heart-beat effecten er onder kunnen zetten. Spannende muziek er onder. Dan tussendoor een closeje van de radio die getuned wordt, dan hoor je tussen de ruis door de Nikon tune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Welk script lees jij? :P

En inderdaad, zo bedoel ik het ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Dat was nog een oud linkje, is nu gewijzigd naar de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[script]
Eén van de commando’s sluipt dichterbij en haalt met z’n silencer (compact). [/script]

Mss ipv een compact een body met korte lens + zonnekap als silencer te gebruiken? Dan kan je ook filmen dat je die erop wordt gedraait zoals een silencer?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Als je het hebt over silencers zou je eigenlijk een oversized zonnekap op een kleine lens moeten draaien, zodat het ding flink langer wordt. Bij Nikon kan je bijvoorbeeld de zonnekappen van de 18-70 en de 70-300VR omdraaien. Zijn er lenzen bij canon waarbij dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
al dat soort sound grapjes zal ik er later onder monteren nadat de edit klaar is.

Het is ontzettend van belang dat elk model camera een losse shutter sound laat opnemen! Die zijn hard nodig in de post.

Afhankelijk van hoe vet e.e.a. klinkt moet dit dus nog worden aangedikt met andere fx.

Ook de muziek zal ik of componeren of uitzoeken afhankelijk van hoe het geheel zich gaat vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Over de twitter hashtag, #doex is nog helemaal leeg... Is dat niet beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Ik denk dat we al die shutters het beste kunnen opnemen op de filmdag, zodat we één enkele microfoon gebruiken (qua uniformiteit). Het zijn er waarschijnlijk hooguit een stuk of 20, dus dat zouden we er snel doorheen kunnen krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
In het draaiboek staat al tijd in gepland voor het opnemen van de shuttergeluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
top. (sorry, overheen gelezen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat misschien wat ver om een delegatie op te zetten die over de promotie gaat of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
@Octagen: Geen probleem! :)

We zitten inmiddels op 23 definitieve aanmeldingen. Diegene die zich aanvankelijk hadden aangemeld, maar zich nog niet definitief hebben aangemeld, ontvangen vanavond een DM ter herinnering voor het definitief inschrijven. Dit voor bijvoorbeeld het geval dat iemand het topic niet dagelijks bijhoud en niet weet dat dit verplicht is.

@bouncing_tom: het zou best mogelijk zijn. I.v.m. prioriteiten misschien beter om dat na zondag te regelen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Nordlys op 23-06-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:03
Ik heb nog even het script door zitten nemen en nog een paar opmerkingen/ideeën.

Scene 2:
Opmerkingen:
  • Batterijen worden in de camera gedaan. Dat klinkt en ziet er redelijk uit als het reloden van een geweer.
  • In het totaalshot wordt pas duidelijk dat ze camera's dragen. Is dit leuk? Komt de verassing dan niet een beetje 'normaal'. Het lijkt me spannender als je pas ziet wat voor 'wapens' ze gebruiken op het moment dat de actie begint/zodra het eerste schot klinkt.
  • Gebruik van beperkte scherptediepte om de herkenning van camera's uit te stellen.
Scene 3: Pre-actie:
Opmerkingen:
  • Wie weet kunnen we de silencer zo in beeld brengen dat het nog steeds een wapen kan zijn. Maar dat de kijker begint te twijfelen. Dit kunnen we bereiken door linksboven op de schouder van de commando te filmen. Hierdoor zie je net een ronde loop maar die wel erg groot is. Kort in beeld circa 1,5 seconden. Terrorist valt neer alsof hij neergeschoten wordt.
  • Op het moment dat de tas met wapens gepakt wordt richt de camera zich op de tas die word open geritst maar het is donker je ziet slecht wat erin zit. Er worden spullen uitgehaald maar de camera focust zich ineens op de deur tussen de terroristen door terwijl er nog spullen uit de tas (out of focus) gehaald worden.
  • Er word verder ingezoomd op de deur en de spanning bouwt op, je hoort de terroristen verder spullen pakken en schreeuwen.
Scene 4: Actie
Opmerkingen:
  • Camerstandpunt schiet naar commando's die gelijk de deur inbeuken. Schieten begint. De grote verassing. Camera's!, dan op dat moment camera's ten overvloede. Overal wordt geschoten met camera's!
  • Terwijl er geschoten wordt rennen sommige terroristen weg via verschillende deuren en sommige richten zich op de commando's.
  • Moment van rust is als de terroristen een deur dichtdoen van de kamer waar de gegijzelde zit. Het geluid dimt. Ze maken haar los. Brengen haar weg zodra ze de deur + hoekje om zijn komen de commando's en raakt de achterste terrorist verwikkelt in het gevecht, de rest rent/vlucht door.
  • Commando's rennen achter de gijzelaar aan. Worden neergeschoten behalve één. Terroristen zijn ook allemaal dood behalve één die de gijzelaar meeneemt naar het dak. Commando nadert de terrorist bijna, op dat moment is de terrorist op het dak en 1 a 2 seconden daarna stormt de commando het dak op. Terrorist gebruikt gijzelaar als schild.
Vragen:
  • Hoe word de gijzelaar meegenomen. Ze zit eerst vastgebonden op een stoel vervolgens kan ze lopen? Word ze losgemaakt? Komt dat in beeld?
  • Scene 6. Ogen die knipperen en zich proberen aan te passen aan het felle witte ochtendzonlicht. Hoe gaan we dit doen? Lampen naar binnen laten schijnen?
  • Zijn er misschien mensen met toneel ervaring. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen weet hoe ze veilig/realistisch neer kunnen vallen als ze neergeschoten zijn. Misschien kent iemand met acteer ervaring?
Dit zijn mijn ideeën met betrekking tot het script zeg maar wat jullie ervan vinden. Persoonlijk lijkt het me veel vetter als je echt pas duidelijk de camera's laat zien op het moment dat je met het grote gevecht start. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 19:59
ik ben in de laaste organisatie structuur weggehaald als FX editor, klopt dit ?
ik zou me voor het editen achteraf en eventueel op locatie daar nog wel actief mee willen zijn.
om bijvoobeeld de personen wegfaden etc zoals ik zelf al een keer in een demo hier gepost hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
walletje-w schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:22:
Ik heb nog even het script door zitten nemen en nog een paar opmerkingen/ideeën.

Scene 2:
Opmerkingen:
[list]
• Batterijen worden in de camera gedaan. Dat klinkt en ziet er redelijk uit als het reloden van een geweer.
Bij sommige grips heb je zo'n accu-container waar twee accu's ingaan, welke je vervolgens in je grip klikt. Dat waren we van plan om als close-up van herladen te gebruiken.
In het totaalshot wordt pas duidelijk dat ze camera's dragen. Is dit leuk? Komt de verassing dan niet een beetje 'normaal'. Het lijkt me spannender als je pas ziet wat voor 'wapens' ze gebruiken op het moment dat de actie begint/zodra het eerste schot klinkt.
Mijn voorkeur gaat toch naar het totaalshot van de commando's met camera's. Anders zullen we namelijk een minuut lang de clue van de video (die maar drie minuten duurt) moeten uitstellen, en moeten verbergen met een lading close-ups en enorm veel (on)scherptediepte. Dat lijkt me, als kijker, irritant.
• Camerstandpunt schiet naar commando's die gelijk de deur inbeuken. Schieten begint. De grote verassing. Camera's!, dan op dat moment camera's ten overvloede. Overal wordt geschoten met camera's!
Een overvloed aan actie-moment zal er zeker moeten komen, maar past niet binnen het moment dat de commando's de eerste deur door gaan.
• Moment van rust is als de terroristen een deur dichtdoen van de kamer waar de gegijzelde zit. Het geluid dimt. Ze maken haar los. Brengen haar weg zodra ze de deur + hoekje om zijn komen de commando's en raakt de achterste terrorist verwikkelt in het gevecht, de rest rent/vlucht door.
We willen het niet té gecompliceerd maken. Het idee is dat er uiteindelijk één terrorist terug vlucht naar de gijzelaar, haar los maakt, en vervolgens het dak op vlucht. De allerlaatste commando achtervolgt hem het dak op.
Commando nadert de terrorist bijna, op dat moment is de terrorist op het dak en 1 a 2 seconden daarna stormt de commando het dak op. Terrorist gebruikt gijzelaar als schild.
Precies :)
• Hoe word de gijzelaar meegenomen. Ze zit eerst vastgebonden op een stoel vervolgens kan ze lopen? Word ze losgemaakt? Komt dat in beeld?
We willen dat de terrorist haar snel kan losmaken. Waarschijnlijk zit alleen met haar armen aan de stoel vast getaped/gebonden. Voor de logica zal dit uiteraard (beperkt) in beeld moeten komen.
• Scene 6. Ogen die knipperen en zich proberen aan te passen aan het felle witte ochtendzonlicht. Hoe gaan we dit doen? Lampen naar binnen laten schijnen?
Kan met een hazer en wat lampen. Scene 6 nemen we zondag niet op, dus op dit moment minder belangrijk.
• Zijn er misschien mensen met toneel ervaring. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen weet hoe ze veilig/realistisch neer kunnen vallen als ze neergeschoten zijn. Misschien kent iemand met acteer ervaring?
[/list]
Zou inderdaad nuttig zijn! :)

Thanks!
Dit zijn mijn ideeën met betrekking tot het script zeg maar wat jullie ervan vinden. Persoonlijk lijkt het me veel vetter als je echt pas duidelijk de camera's laat zien op het moment dat je met het grote gevecht start. :)

Even wat anders, heeft iedereen al vervoer? Check dit kaartje als je iemand in de buurt zoekt om mee te carpoolen! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Muthas op 23-06-2011 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
_trickster_ schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:28:
ik ben in de laaste organisatie structuur weggehaald als FX editor, klopt dit ?
ik zou me voor het editen achteraf en eventueel op locatie daar nog wel actief mee willen zijn.
om bijvoobeeld de personen wegfaden etc zoals ik zelf al een keer in een demo hier gepost hebt.
Jij en ik moeten zondag even praten, want wij moeten de edit gaan maken volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerardHenninger schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 00:57:
[...]

Jij en ik moeten zondag even praten, want wij moeten de edit gaan maken volgens mij...
Hey,

Ik wil hier ook nog wel aan de montage/edit/special fx meewerken. Heb wel enkel After Effects cs5.5 en dus geen Final Cut. Maar de special fx zullen zowiezo in After Effects gebeuren. Heb ook nog Magic Bullet Colorista II en Magic Bullet Looks. Ik monteer ook altijd in After Effects, gaat wat trager maar even goed. Dus ik breng zondag ook wel een externe disk mee om de data op te kopieren.

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57
zag net nog een filmpje van freddiew, met mooie actiescenes, in de making of is mooi te zien hoe dat er aan toe gaat met de actiescenes.

Making of

misschien dat we hier nog wat nuttige dingen uit kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ik heb wel een beetje toneel, speel en aanstuur ervaring, maar aangezien ik met de backstage bezig ben kan ik daar niet mee aan de slag. Allerbelangrijkste is voor de acteurs om groot te doen. Aangezien je voornamelijk ogen ziet door de Shemags en dat soort grappen zijn je ogen en houding heel belangrijk om emoties over te brengen. Kleine bewegingen zullen niet of nauwelijks opvallen. Betekent niet dat je als een aap je bewegingen moet maken, maar als je bijvoorbeeld aanlegt om te "schieten", maak jezelf lekker breed, stevige strakke bewegingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:15:
[...]

Hey,

Ik wil hier ook nog wel aan de montage/edit/special fx meewerken. Heb wel enkel After Effects cs5.5 en dus geen Final Cut. Maar de special fx zullen zowiezo in After Effects gebeuren. Heb ook nog Magic Bullet Colorista II en Magic Bullet Looks. Ik monteer ook altijd in After Effects, gaat wat trager maar even goed. Dus ik breng zondag ook wel een externe disk mee om de data op te kopieren.

Cheers
Oeh gelukkig! Had het er gisteren met de producers over (wat klinkt dat suf) en ik was even bang dat ik alles zelf moest gaan doen. Maar cool, dan krijgen jij en trickster ook alle beelden zodat we gezamelijk kunnen editen.

Nog twee nachtjes slapen! Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik heb er ook zeker zin in. Wat kleding betreft lijkt alles voor de NTs in orde te zijn en ook de weersvoorspelling is goed (bewolkt tot halfbewolkt met opklaringen, minima 16 graden, maxima een graad of 24 als ik weer.nl mag geloven).

Enige waar ik een klein beetje tegenop zie is het vroege opstaan op een zondag, maar ja, je moet wát overhebben voor je medetweakers. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Pff, ik moet er rond 6 uur al uit. Niet klagen jij! :P

[ Voor 8% gewijzigd door Nordlys op 24-06-2011 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Fl4pp13 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:41:
Enige waar ik een klein beetje tegenop zie is het vroege opstaan op een zondag, maar ja, je moet wát overhebben voor je medetweakers. :9
Helemaal mee eens, wie verzint die tijden?! Vandaag 12 uur lang werken, morgen een 13 uur lange werkdag en dan zondag mega vroeg op.

Is het goed als ik rond 16:00 uur kom, jullie kunnen dan alvast beginnen met omkleden enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
jvdgeest schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:46:
Same time! Ik moet van mn vriendin naar mn eigen huis omdat dat op de route is van mn bestuurder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

jvdgeest schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:46:
Ik zeg toch ook maar een klein beetje. :Y)

Vraagje voor de facility managers: hebben jullie al voldoende stoelen? Als bouncing_tom in de auto voldoende ruimte heeft kan ik nog wel wat plastic stoeltjes meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wel ruimte, moet zelf 3 tassen en wat klein spul meenemen, weet niet wat jij verder nog hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Rugzak met fotogear en medium formaat sporttas met daarin alle benodigdheden qua aankleding. Sporttas zelf wilde Muthas ook nog gebruiken geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar moeten dan nog wel wat klapstoeltjes bij kunnen, heb een 206, achterbanken plat kan je een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Daar zit het probleem: het zijn van 4 die stapelstoeltjes, niet opklapbaar. Nevertheless, als je de achterbank platgooit moet dat er wel bij kunnen. Eerst maar even afwachten of het uberhaupt nodig is. Oh facility managers? O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Fl4pp13 op 24-06-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Zeker handig, want ik verwacht niet dat iedereen een stoel zal meenemen, zeker de mensen die al met iemand anders meerijden. Toevallig ook een tafel in de aanbieding? :P

[ Voor 15% gewijzigd door Muthas op 24-06-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Als je genoeg hebt aan een rond klaptafeltje met een diameter van 70 centimer? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
Ik zal ff proberen een biertafel mee te nemen. Als iemand anders echter wat kan meenemen.. Graag. Past net niet achter in de bus, namelijk, dus dan moet de klep open blijven.
Pagina: 1 ... 12 ... 35 Laatste

Let op:
Behind the scenes is online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!

Double Exposure staat online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!