Als het nou allemaal niet lukt qua tafels en stoelen dan maak ik gewoon een "kantoortje" van de kont van m'n auto. Zo indrukwekkend hoeft het van mij niet te zijn hoor, als we maar gewoon dingen kunnen inladen

Het editen (op FX) gebied moet zeker gaan lukken met z'n 3en.GerardHenninger schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:21:
Oeh gelukkig! Had het er gisteren met de producers over (wat klinkt dat suf) en ik was even bang dat ik alles zelf moest gaan doen. Maar cool, dan krijgen jij en trickster ook alle beelden zodat we gezamelijk kunnen editen.
Je kan meer dan ik, dus ik ben helemaal blij met je_trickster_ schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:11:
Het editen (op FX) gebied moet zeker gaan lukken met z'n 3en.
eventueel zie zondag even bij elkaar zitten om te kijken wat we precies willen gaan doen.
ik heb zelf ook wel wat ervaring met 3dtracking & extenders, en eventueel zouden we het zelf zo kunnen maken dat we speciale objecten in de omgeving kunnen plaatsen, alleen zijn mijn 3d skils op het gebied van texturing en moddeling is dan weer niet mijn tak van sport.
[ Voor 18% gewijzigd door _trickster_ op 24-06-2011 13:32 ]
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Verwijderd
Als het goed is heb ik nog wel 5 poort Netgear dingetje liggen, is dat genoeg?_trickster_ schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:31:
ik zal wel even kijken of ik nog een externe hdd heb, anders neem ik wel mijn nasje mee, staat het er gelijk in raid 0 op, en ik zal ook een laptopje mee nemen.
heeft er iemand nog een Gbit switch over ? die van mij zit in een draaiende setup. dus is niet echt handig om mee te nemen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 13:35 ]
Ik neem een 8-poorts Gbit switch mee voor de SAN die loser180 bouwt, daar zullen nog wel wat poortjes op vrij blijven denk ik. Switch komt bij de editors backstage te staan dus dat moet goedkomen qua locatie._trickster_ schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:31:
ik zal wel even kijken of ik nog een externe hdd heb, anders neem ik wel mijn nasje mee, staat het er gelijk in raid 0 op, en ik zal ook een laptopje mee nemen.
heeft er iemand nog een Gbit switch over ? die van mij zit in een draaiende setup. dus is niet echt handig om mee te nemen.
trouwens, als er wifi nodig is onderling ik heb net mijn nieuwe AP van 600mw binnen, dus die kan ik dan ook wel mee nemen,
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Wordt nu door mij gedaanGh0stw4lk3r schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:00:
moet er niet nog even iets van een melding richting politie daar in de buurt, waar we mee bezig zijn? zodat we niet echt overvallen worden door een AT
[ Voor 4% gewijzigd door Nordlys op 24-06-2011 15:16 ]
Traditiegetrouw spelen die elke meeting wel een rol toch?jvdgeest schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:16:
Met de politie is geregeld. De buurtregisseur kon ik helaas niet te pakken krijgen (die is er maandag pas weer), maar omdat het een privé-terrein betreft heeft de politie er verder weinig mee te maken. Ik heb in ieder geval mijn best gedaan en we hebben de namen bij de hand mochten ze wel eventjes langskomen
Verwijderd
Verwijderd
Komt zeker goed!Ch3cker schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:50:
Walletje-w, niet vergeten je aggregaat mee te nemen ! Kan altijd nog handig zijn. =]
Ik zie er in totaal 5 staan: jij, Rubencs, Loser180, Leevmeister en angel00008.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:44:
Hey,
Ik zie dat er bij de CC organisatiestructuur maar 2 commando's opgegeven zijn, kan die lijst wat geupdate worden? Nixjuh ook vrijwilliger CC?
Cheers Ik vertrek nu op weekend.
Ik rij met JvdGeest meewalletje-w schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:55:
[...]
Komt zeker goed!Ik rij trouwens over Emmeloord nog mensen die ik mee moet nemen? Bijvoorbeeld the Mole?
[ Voor 14% gewijzigd door The Mole op 24-06-2011 18:11 ]
Dit is inmiddels ook gebeurd en is goed gegaanjvdgeest schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:32:
Het nummer en de naam van de eigenaar van het terrein hebben we ook bij de hand, dus dat komt ook goed. Vanavond bel ik hem nog even ter bevestiging, ondanks dat Ch3cker al toestemming heeft gekregen van hem.
Mocht er echt nog mankracht tekort komen in de montage dan kan ik eventueel nog bijspringen. Ik weet alleen niet wat de planning is voor de post-productie, maar ik ben van 10 juli t/m 20 juli niet beschikbaar aangezien ik dan voor een klus in het buitenland zit. Voor de rest kan ik wel wat tijd vrijmaken om te helpen in de montage.GerardHenninger schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:27:
[...]
Je kan meer dan ik, dus ik ben helemaal blij met je
Kunnen jij en zerocool ook een externe HD meenemen? Dan geef ik jullie AL het materiaal.
Op die manier hoeven we alleen de AE/PR/Mocha/Boujou/PFTrack projectjes uit te wisselen.
[ Voor 6% gewijzigd door rusman op 24-06-2011 20:07 ]
Tot zover bij mij bekend is nemen de mensen die de data nodig hebben aan het einde van de dag de data mee op een externe HDD,TheJVH schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 01:25:
Oei, even het topic een tijdje niet gechecked. Heb me gelijk definitief aangemeld.
Ik ga dus de boel overpompen, ik neem aan dat de mensen die de video nodig hebben, ook opslag meenemen? Hoe gaan we dat doen?
Ik neem sowieso een card reader mee en kijk of ik nog een externe HD (leeg) vandaan kan halen.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Thanks! Ik hoop echter wel dat iedereen morgen pas aanwezig isdodge_911 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 10:23:
Have fun today, guys!
Morgen?jvdgeest schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 10:26:
[...]
Thanks! Ik hoop echter wel dat iedereen morgen pas aanwezig is
Na een opname van een scene gaat dit materiaal gelijk naar onze on-site editors, zodat zo snel mogelijk gecontroleerd kan worden of we al het materiaal daadwerkelijk hebben. Als er daadwerkelijk drie editors zijn is dat wel wellicht wat veel, maar dan hebben we in elk geval 100% zekerheid over het materiaalNMNN schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 20:23:
Wellicht kijk ik er overheen, maar hoe is nu de workflow wat betreft geschoten materiaal? Is het noodzakelijk om 3 on-site editors te hebben? Hoeveel kaartjes verwachten jullie per uur?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Inderdaad heel jammer dat jij er niet bij kunt zijn!Donnie schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 12:46:
Echt zo jammer dat ik er vanwege werk niet bij kan zijn zeg, heel veel suc6 iig aan iedereen, ik hou het vanaf werk morgen allemaal in de gaten! Suc6 allemaal!
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ja dat zou ik ook graag willen hebben.angel00008 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 15:38:
kan iemand mij het adress nog even posten kan het zo 1/2/3 niet vinden (ja dsm gebouw in a'dam maar daar kan ik vrij weinig mee en in het laatse docje staat het ook niet
The birds turned into The Flying Dutchmen!
[ Voor 6% gewijzigd door Muthas op 25-06-2011 15:49 ]
ik drink alleen thee dus waterkoker is ook goedGh0stw4lk3r schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 15:51:
moet ik een senseo meenemen? heb er nog 1 werkeloos thuis staan
Hier nog eenangel00008 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 16:00:
[...]
ik drink alleen thee dus waterkoker is ook goed
melk en suiker erbij ?
Haha komt ie mee nadat ik hem in de auto gesjouwd hebCh3cker schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 15:33:
Agregaat is er al! Sorry, walletje-w, ik denk dat de jouwe uiteindelijk toch niet nodig is..
http://twitter.com/rl_moony/status/84612454142836736
Zo zoangel00008 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 16:07:
[...]
melk en suiker erbij ?![]()
* Zandpad is een neppe engelsman
Als er verder geen koffie aanwezig is graagGh0stw4lk3r schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 15:51:
moet ik een senseo meenemen? heb er nog 1 werkeloos thuis staan
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
[ Voor 11% gewijzigd door _trickster_ op 25-06-2011 21:22 ]
Was een zwarte zak al geregeld? Kon het in het topic niet zo snel vindenMuthas schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 11:27:
[...]
Verder mist nog de radio voor in scene 1 (hoeft niet eens te werken). Wie o wie?
Da's niet liefGerardHenninger schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 22:47:
Eindelijk Servertje in het echt zien en irriteren!
Ik ben ook niet lief. Lief zijn is voor Pentax mensen... Pffff
Of sonyGerardHenninger schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 22:59:
[...]
Ik ben ook niet lief. Lief zijn is voor Pentax mensen... Pffff
Yup. Ik neem er eentje mee. Momenteel zit al mijn gear en een deel van de aankleding voor iedereen erin.jvdgeest schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 22:32:
[...]
Was een zwarte zak al geregeld? Kon het in het topic niet zo snel vinden
[ Voor 7% gewijzigd door Fl4pp13 op 25-06-2011 23:13 ]
Komt wel goed toch
[ Voor 20% gewijzigd door Zandpad op 25-06-2011 23:20 ]
Nahh, dan moet je wel erg ver gaanGerardHenninger schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 22:47:
Ik heb er zin in! Eindelijk Servertje in het echt zien en irriteren!
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq