Released: Tweakers Videoproject Double Exposure en BTS video Overzicht Laatste deel

Pagina: 1 ... 13 ... 35 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 08:00
Als het nou allemaal niet lukt qua tafels en stoelen dan maak ik gewoon een "kantoortje" van de kont van m'n auto. Zo indrukwekkend hoeft het van mij niet te zijn hoor, als we maar gewoon dingen kunnen inladen

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/184606972.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJF3XCCKACR3QDMOA&Expires=1308914648&Signature=s02muKBZs3fmfL2J17OAjZldLOA%3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 19:59
voor mij is het ook wel vroeg op zondag hoor, normaal ben ik pas om 07:00 klaar op mijn werk, maar ik zal eens kijken of ik iets eerder naar huis toe kan, anders heeft het geen zin meer om te slapen ;)

ik heb er ook zeker zin in zondag !
GerardHenninger schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:21:
Oeh gelukkig! Had het er gisteren met de producers over (wat klinkt dat suf) en ik was even bang dat ik alles zelf moest gaan doen. Maar cool, dan krijgen jij en trickster ook alle beelden zodat we gezamelijk kunnen editen.
Het editen (op FX) gebied moet zeker gaan lukken met z'n 3en.
eventueel zie zondag even bij elkaar zitten om te kijken wat we precies willen gaan doen.
ik heb zelf ook wel wat ervaring met 3dtracking & extenders, en eventueel zouden we het zelf zo kunnen maken dat we speciale objecten in de omgeving kunnen plaatsen, alleen zijn mijn 3d skils op het gebied van texturing en moddeling is dan weer niet mijn tak van sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
_trickster_ schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:11:
Het editen (op FX) gebied moet zeker gaan lukken met z'n 3en.
eventueel zie zondag even bij elkaar zitten om te kijken wat we precies willen gaan doen.
ik heb zelf ook wel wat ervaring met 3dtracking & extenders, en eventueel zouden we het zelf zo kunnen maken dat we speciale objecten in de omgeving kunnen plaatsen, alleen zijn mijn 3d skils op het gebied van texturing en moddeling is dan weer niet mijn tak van sport.
Je kan meer dan ik, dus ik ben helemaal blij met je ;)

Kunnen jij en zerocool ook een externe HD meenemen? Dan geef ik jullie AL het materiaal.
Op die manier hoeven we alleen de AE/PR/Mocha/Boujou/PFTrack projectjes uit te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
ik zal wel even kijken of ik nog een externe hdd heb, anders neem ik wel mijn nasje mee, staat het er gelijk in raid 0 op, en ik zal ook een laptopje mee nemen.

heeft er iemand nog een Gbit switch over ? die van mij zit in een draaiende setup. dus is niet echt handig om mee te nemen.

trouwens, als er wifi nodig is onderling ik heb net mijn nieuwe AP van 600mw binnen, dus die kan ik dan ook wel mee nemen,

[ Voor 18% gewijzigd door _trickster_ op 24-06-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixjuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-07 21:03
Kan de mijne evt wel meenemen, Vooropgesteld dat ik mee kan rijden met zerocool22 ;)
Heb hem al een PM gestuurd of dat mogelijk is. Als dat kan dan kom ik, en kan ik ook wel mijn gbit switch meenemen!

Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_trickster_ schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:31:
ik zal wel even kijken of ik nog een externe hdd heb, anders neem ik wel mijn nasje mee, staat het er gelijk in raid 0 op, en ik zal ook een laptopje mee nemen.

heeft er iemand nog een Gbit switch over ? die van mij zit in een draaiende setup. dus is niet echt handig om mee te nemen.
Als het goed is heb ik nog wel 5 poort Netgear dingetje liggen, is dat genoeg?

Edit: al niet meer nodig zie ik ;) Verdomde enthousiastelingen hier! Heerlijk!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 08:47
_trickster_ schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:31:

trouwens, als er wifi nodig is onderling ik heb net mijn nieuwe AP van 600mw binnen, dus die kan ik dan ook wel mee nemen,
Ik neem een 8-poorts Gbit switch mee voor de SAN die loser180 bouwt, daar zullen nog wel wat poortjes op vrij blijven denk ik. Switch komt bij de editors backstage te staan dus dat moet goedkomen qua locatie.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeten we daarbij niet 1000KM UTP mee te nemen ;) Anders staan we daar moet 20 cliënts en geen touwtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixjuh
1000KM wordt lastig, maar heb nog wel paar kabels van 10M en paar kortere liggen, die kunnen ook wel mee natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
Ik zal zelf niet echt backstage foto's gaan maken, want daar zijn andere mensen voor, maar ik heb voor de personenen die daar voor aangewezen zijn nog wel een 7D met WFT-e5 module beschikbaar, die het doorstuurt naar mijn laptop via een (600Mw AP), de laptop kan ze dan verwerken, resizen en eventueel gelijk via 3G in een fotoalbum plaatsen die benaderbaar is voor de thuisblijvers, het hele systeem zal ik vanavond nog even thuis nalopen maar het hoort te werken.

Met deze setup kan er over het hele terein gefotografeerd worden, en zit er ongeveer 5 á 10 seconden tussen de tijd van schieten en on-line op mijn webhosting in een fotoalbum.

mischien een idee'tje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Voor de thuisblijvers lijkt het me leuker als er een selectie van de leukste foto's online komt, in plaats van dat echt élke foto online komt, want ik vermoed dat dat er nogal wat zullen zijn. We hebben genoeg mensen in het backstageteam om op de dag zelf al wat te selecteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
je kan alles gelijk doorsturen, maar ook bv, na een klik op de select knop op de 7d, dan selecteer je zelf een beetje on-the-fly, het leuke is dan wel dat je wel een soort van live-streaming hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Dát is wel handig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Leuk en aardig, maar dit gaat wel een beetje tegen het huidige plan in.

Mijn laptop wordt een datatank, gebackupt naar een externe schijf. De laptop heeft een access point en 3G brug. Backstage clients laden de fotos in op de datatank, en verbinden vervolgens via wifi of bedraad om de fotos te editen, maar dit doen ze wel vanaf de eigen laptop (dus met eigen fotosoftware). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
oké ik wist niet dat die plannen daar al lagen, eventueel kunnen dan de foto's gelijk naar de databank verstuurd worden, daarvoor stel ik dan mijn 7d + wft-e5 grip wel tot beschikking aan een van de backstage crewleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
* citruspers en trickster zijn ondertussen via DM aan het overleggen over de mogelijkheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we vooral niet vergeten om zondag ook ff een momentje einde dag in te plannen voor een groepsfoto! En dan het liefste met iedereen natuurlijk nog in z'n rol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Staat gepland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brengd iemand ook nog zwarte tape mee? Om dingen af te plakken, zoals tekst op bescherming...

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixjuh
Ik zal zwarte en grijze duct-tape meenemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
volgensmij zijn de meeste dingen wel geregeld op dit moment,
alleen over de dame in kwestie kon ik nergens terug vinden dat het al definitief geregeld was,
het zelfde over de slaapkamer scene, was daar al een definitieve locatie voor gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 23:40
Over de shuttergeluiden,
hoe nemen jullie die op? Je zit namelijk ook nog met de geluiden van Amsterdam zelf (voorbijrijdende auto's e.d.).

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Dame is geregeld, slaapkamerscene wordt hoogst waarschijnlijk op een andere dag gefilmd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixjuh
Heb me ook aangemeld en afgesproken met zerocool.
Zal er bij zijn!

Zal eens even spieken, volgens mij ligt er hier ook nog wel een gasmasker en dergelijke :)

Tot zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57
moet er niet nog even iets van een melding richting politie daar in de buurt, waar we mee bezig zijn? zodat we niet echt overvallen worden door een AT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixjuh
Zou wel een spectaculaire film opleveren denk ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Zijn we mee bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
nog 1 keer een dubbele check van mijn kant uit:
Mijn motor is niet meer nodig? gaarne bevestiging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:00:
moet er niet nog even iets van een melding richting politie daar in de buurt, waar we mee bezig zijn? zodat we niet echt overvallen worden door een AT :P
Wordt nu door mij gedaan :)

Je motor is inderdaad niet nodig, wel heel erg bedankt voor het aanbod of course!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Wie heeft de dame eigenlijk geregeld?

Ik neem ook nog zwarte gaffa tape mee overigens (ductape krijg je niet meer los, gaffa is geweldig voor filmsets, podia en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Met de politie is geregeld. De buurtregisseur kon ik helaas niet te pakken krijgen (die is er maandag pas weer), maar omdat het een privé-terrein betreft heeft de politie er verder weinig mee te maken. Ik heb in ieder geval mijn best gedaan en we hebben de namen bij de hand mochten ze wel eventjes langskomen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Nordlys op 24-06-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 17:03
Jongens, het ziet er allemaal verdomd goed uit als ik dat even zo mag zeggen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:23
jvdgeest schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:16:
Met de politie is geregeld. De buurtregisseur kon ik helaas niet te pakken krijgen (die is er maandag pas weer), maar omdat het een privé-terrein betreft heeft de politie er verder weinig mee te maken. Ik heb in ieder geval mijn best gedaan en we hebben de namen bij de hand mochten ze wel eventjes langskomen :)
Traditiegetrouw spelen die elke meeting wel een rol toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Haha, zeg dat wel. Nomad kan er over alles vertellen van de vorige meet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:36
lol ja!
zou een goede grap zijn :+
Komt er nog een flickr groep??
Want ook vanuit flickr kun je foto's tweeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, top geregeld JvdGeest! Dit zijn altijd van die operationele facetten die vaak vergeten worden en een hoop gedonder op kunnen leveren door paniekerige omwonenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Het nummer en de naam van de eigenaar van het terrein hebben we ook bij de hand, dus dat komt ook goed. Vanavond bel ik hem nog even ter bevestiging, ondanks dat Ch3cker al toestemming heeft gekregen van hem.

C.A.N.O.N. afdrukken voor de Commando-vestjes zijn ook klaar :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/H2manvS3dwTbfTBhotV9C69i/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik zie dat er bij de CC organisatiestructuur maar 2 commando's opgegeven zijn, kan die lijst wat geupdate worden? Nixjuh ook vrijwilliger CC?

Cheers Ik vertrek nu op weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
Walletje-w, niet vergeten je aggregaat mee te nemen ! Kan altijd nog handig zijn. =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Ch3cker schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:50:
Walletje-w, niet vergeten je aggregaat mee te nemen ! Kan altijd nog handig zijn. =]
Komt zeker goed! ;) Ik rij trouwens over Emmeloord nog mensen die ik mee moet nemen? Bijvoorbeeld the Mole?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixjuh
Jep, is prima, heb een Canon 40D met 70-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:44:
Hey,

Ik zie dat er bij de CC organisatiestructuur maar 2 commando's opgegeven zijn, kan die lijst wat geupdate worden? Nixjuh ook vrijwilliger CC?

Cheers Ik vertrek nu op weekend.
Ik zie er in totaal 5 staan: jij, Rubencs, Loser180, Leevmeister en angel00008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mole
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
walletje-w schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:55:
[...]

Komt zeker goed! ;) Ik rij trouwens over Emmeloord nog mensen die ik mee moet nemen? Bijvoorbeeld the Mole?
Ik rij met JvdGeest mee :) Maar toch bedankt voor het aanbod :)

Edit: Of als je niet alleen wilt rijden, wil ik wel mee :P Moet je alleen met JvdGeest bespreken :P

[ Voor 14% gewijzigd door The Mole op 24-06-2011 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
jvdgeest schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:32:
Het nummer en de naam van de eigenaar van het terrein hebben we ook bij de hand, dus dat komt ook goed. Vanavond bel ik hem nog even ter bevestiging, ondanks dat Ch3cker al toestemming heeft gekregen van hem.
Dit is inmiddels ook gebeurd en is goed gegaan :) Alle lichten op groen dus voor zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:33
GerardHenninger schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:27:
[...]

Je kan meer dan ik, dus ik ben helemaal blij met je ;)

Kunnen jij en zerocool ook een externe HD meenemen? Dan geef ik jullie AL het materiaal.
Op die manier hoeven we alleen de AE/PR/Mocha/Boujou/PFTrack projectjes uit te wisselen.
Mocht er echt nog mankracht tekort komen in de montage dan kan ik eventueel nog bijspringen. Ik weet alleen niet wat de planning is voor de post-productie, maar ik ben van 10 juli t/m 20 juli niet beschikbaar aangezien ik dan voor een klus in het buitenland zit. Voor de rest kan ik wel wat tijd vrijmaken om te helpen in de montage.

Maar zoals ik al aangaf, het liefst alleen als het écht nodig is. Heb het druk genoeg :)

[ Voor 6% gewijzigd door rusman op 24-06-2011 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMNN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-04 09:57
Wellicht kijk ik er overheen, maar hoe is nu de workflow wat betreft geschoten materiaal? Is het noodzakelijk om 3 on-site editors te hebben? Hoeveel kaartjes verwachten jullie per uur?
En evenals rusman en de andere ervaren editors kan ook ik na de draaidag nog wel wat betekenen voor de edit. Ik zal mijn HDD meebrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 23:59
Heren, Succes morgen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:32
Oei, even het topic een tijdje niet gechecked. Heb me gelijk definitief aangemeld.

Ik ga dus de boel overpompen, ik neem aan dat de mensen die de video nodig hebben, ook opslag meenemen? Hoe gaan we dat doen?

Ik neem sowieso een card reader mee en kijk of ik nog een externe HD (leeg) vandaan kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
TheJVH schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 01:25:
Oei, even het topic een tijdje niet gechecked. Heb me gelijk definitief aangemeld.

Ik ga dus de boel overpompen, ik neem aan dat de mensen die de video nodig hebben, ook opslag meenemen? Hoe gaan we dat doen?

Ik neem sowieso een card reader mee en kijk of ik nog een externe HD (leeg) vandaan kan halen.
Tot zover bij mij bekend is nemen de mensen die de data nodig hebben aan het einde van de dag de data mee op een externe HDD,
en is het leeghalen van de kaartjes voornamelijk voor het opnieuw opslag genereren en het veilig stellen ( ik geloof op een raid servertje ) van het gefilmde materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Morgen 60% zonneschijn, 0% neerslagkans, +/- windkracht 2 en rond de 23-25 graden! Hebben we er al een beetje zin in mensen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Have fun today, guys!

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Thanks! Ik hoop echter wel dat iedereen morgen pas aanwezig is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
jvdgeest schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 10:26:
[...]

Thanks! Ik hoop echter wel dat iedereen morgen pas aanwezig is :+
Morgen? :?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixjuh
Ik heb mijn outfit al klaar liggen, zometeen nog even naar de stad voor een veiligheidsbril en iets van een cheap ass microfoontje wat je achter je oor kan bevestigen (anders fabriek ik zelf iets in elkaar :P)
Ook heb ik nog een paar props gevonden en zal deze ook meenemen.

Helaas gaat de shoot vandaag niet door, zou bij een straat basketbal toernooi gaan fotograferen, maar door de regen gaat het helaas niet door..

Voor de rest, zie jullie morgen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
NMNN schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 20:23:
Wellicht kijk ik er overheen, maar hoe is nu de workflow wat betreft geschoten materiaal? Is het noodzakelijk om 3 on-site editors te hebben? Hoeveel kaartjes verwachten jullie per uur?
Na een opname van een scene gaat dit materiaal gelijk naar onze on-site editors, zodat zo snel mogelijk gecontroleerd kan worden of we al het materiaal daadwerkelijk hebben. Als er daadwerkelijk drie editors zijn is dat wel wellicht wat veel, maar dan hebben we in elk geval 100% zekerheid over het materiaal :)

Voor iedereen: een pdfje met daarin het script en draaiboek. Print hem even uit en neem het mee morgen! :)

Verder mist nog de radio voor in scene 1 (hoeft niet eens te werken). Wie o wie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Wij hebben nog wel een mooie oude radio. Zal ik die maar meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Echt zo jammer dat ik er vanwege werk niet bij kan zijn zeg, heel veel suc6 iig aan iedereen, ik hou het vanaf werk morgen allemaal in de gaten! Suc6 allemaal!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Donnie schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 12:46:
Echt zo jammer dat ik er vanwege werk niet bij kan zijn zeg, heel veel suc6 iig aan iedereen, ik hou het vanaf werk morgen allemaal in de gaten! Suc6 allemaal!
Inderdaad heel jammer dat jij er niet bij kunt zijn! :|
Volgende keer weer wel graag!
:P

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik heb er echt wel zin in. Straks nog even stoeltjes schoonmaken (ze zijn nogal vies :$ ) en spullen labelen/serienummers opschrijven en dan ben ik er klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Maar goed dat het morgen is ipv vandaag. Lekker binnen zitten nu met een trui aan de geur van houtvuur die naar binnen komt. Slecht weer heeft ook zijn charmes... als je binnen zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
heb nog een speelgoed cameraatje gevonden
zoiets
Afbeeldingslocatie: http://www.p-wholesale.com/upimg/2/33a1/300k-pixels-beautiful-mini-digital-camera-for-children-or-promotion-676.jpg
maar dan in my first sony kleuren. misschien leuk om te gebruiken als backup gun in je sok ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Agregaat is er al! Sorry, walletje-w, ik denk dat de jouwe uiteindelijk toch niet nodig is..

http://twitter.com/rl_moony/status/84612454142836736

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
kan iemand mij het adress nog even posten kan het zo 1/2/3 niet vinden (ja dsm gebouw in a'dam maar daar kan ik vrij weinig mee en in het laatse docje staat het ook niet :(

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

angel00008 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 15:38:
kan iemand mij het adress nog even posten kan het zo 1/2/3 niet vinden (ja dsm gebouw in a'dam maar daar kan ik vrij weinig mee en in het laatse docje staat het ook niet :(
Ja dat zou ik ook graag willen hebben.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Zie de contact pagina aan de onderkant van Tweakers.net. T is aan de overkant. =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Mt. Lincolnweg 40
1033 SN Amsterdam

Adres is het hoofdkantoor van T.net inderdaad :)

Heb er zin in!

[ Voor 6% gewijzigd door Muthas op 25-06-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
moet ik een senseo meenemen? heb er nog 1 werkeloos thuis staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Gh0stw4lk3r schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 15:51:
ik drink alleen thee dus waterkoker is ook goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
angel00008 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 16:00:
[...]

ik drink alleen thee dus waterkoker is ook goed :+
Hier nog een :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
melk en suiker erbij ? :*)

* AjDuLion is een neppe engelsman :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Ch3cker schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 15:33:
Agregaat is er al! Sorry, walletje-w, ik denk dat de jouwe uiteindelijk toch niet nodig is..

http://twitter.com/rl_moony/status/84612454142836736
Haha komt ie mee nadat ik hem in de auto gesjouwd heb :9, gelukkig weegt hij niets. Hij is wel wat kleiner dat scheelt. Maar zal ik hem nou wel of niet meenemen?

Verder neem ik nog mee:
  • Een 'tafel'
  • Een oud tafeltje voor de radio
  • Oude radio
  • 2 oude kussens om op te vallen
  • Haspel
  • 2 Stoelen
  • Aggregaat?
  • Verplaats karretje voor zware dingen, zo'n plankje op wielen.
  • Verschillende film systemen haal ik morgen op in Zaandam.
  • Mijn eigen camera spullen
  • Geheugenkaart lezer
  • zaklamp
  • En nog wat andere kleine dingetjes die je zo tegenkomt en handig kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
angel00008 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 16:07:
[...]

melk en suiker erbij ? :*)

* Zandpad is een neppe engelsman :+
Zo zo :P
Nee suiker, en melk als het te warm is :p
* Zandpad komt uit Sri Lanka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:33
Gh0stw4lk3r schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 15:51:
Als er verder geen koffie aanwezig is graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
@walletje-w: als het kan en past, graag. Als back-up altijd handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
voor de commando's neem ik morgen nog 4 (maar denk dat ik er nog ergens 1 heb liggen) de volgende earplugs mee..

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/8758965/ear.jpg

wel zonder microfoon dus daar zullen we wat anders voor moeten verzinnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:05
Heeft iedereen vervoer morgen?

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:32
Even een checklist voor mij:

Ik kom op de motor, dus kan weinig meenemen.

Heeft er iemand een tafel + stoel voor mij die ik kan gebruiken tijdens het editen?

Verder meenemen:
Laptop + adapter
Cardreader
UTP kabeltje
Telefoon (+ kabel)
Verlengsnoer

Nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik neem (als het past) 4 stoelen mee.

Laatste vraag die wellicht nog wat over het hoofd gezien is: neemt er morgen iemand (iets van) EHBO spullen mee? De kans dat er daadwerkelijk iets zal gebeuren is niet zo heel erg groot, maar aangezien we met een vrij grote groep zijn in een gebouw dat niet helemaal 100 procent meer is is die kans toch wel aanwezig. Ik heb zelf in ieder geval een pakje pleisters ingepakt for that matter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:05
Ik neem zelf een campingtafeltje mee en ik heb een EHBO-kit in de auto liggen. Ik zal ook 4 stoelen meenemen. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik heb duck/gaffa tape voor de grotere wonden :+

Of om zeurpieten de mond te snoeren :*)

Ben ondertussen druk aan het inpakken, helemaal brak van een lanparty (niet geslapen), dus vanavond vroeg naar bed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
ga mijn best doen om vanavond van mijn werk zowel de rookmachine mee te nemen als de Hazer, maar als dat niet lukt ( beide ) is er dan een voorkeur welke ?
Rookmachine geeft (dichte) rook van 0 tot 100% ( 100% = 570m3 p/m ) Goed zichtbaar, ook als het buiten gebruikt wordt met veel wind
Hazer geeft lichte mist waardoor lichtstralen mooi uitkomen ( zonlicht, lampen, flitsers, lasers etc) minder geschikt voor buiten.

Ik ga mijn best doen om ze allebei mee te nemen. maar als dat niet lukt iemand een voorkeur ?

Helaas Wordt de Hazer morgen weer voor andere dingen gebruikt
dus ik kan alleen de rookmachine meenemen

[ Voor 11% gewijzigd door _trickster_ op 25-06-2011 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan sowieso de hazer, veel mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Vanaf hoelaat zijn er mensen aanwezig op het terrein? En ik heb dus een kleine tafel waar gebruik van gemaakt kan worden. Passen naaat elkaar 3 laptops op maar beste is 2 laptops. Voor de editors bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Rond 9 uur zijn de producers aanwezig (waarvan er ten minste één met flink wat koffie moet worden voorzien :> ). Iedereen wordt uiterlijk rond 9:45 - 10:00 uur verwacht, maar je bent ook van harte welkom om eerder te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Lens koffiemokken to the rescue! Staat ook leuk in de backstage footage :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Muthas schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 11:27:
[...]
Verder mist nog de radio voor in scene 1 (hoeft niet eens te werken). Wie o wie? :)
Was een zwarte zak al geregeld? Kon het in het topic niet zo snel vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nixjuh
Moest er ook nog een gbit switch mee? Zoniet is het makkelijker om de mijne te laten staan.
Als er eentje nodig is dan kan ik de mijne neenemen ;)

K heb vanmiddag nog een uur achter de naaimachine gezeten om mijn pak een beetje toonbaar te maken, hoop dat het een beetje gelukt is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Muthas en ik zijn er ook iets eerder. Ik denk zelfs 9u al... heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Beste mannen,

ik kan er morgen helaas niet bij zijn, tenzij er daadwerkelijk koffie aanwezig is :)
Houden jullie mij morgen een beetje wakker?

Ik heb er zin in! Eindelijk Servertje in het echt zien en irriteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
GerardHenninger schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 22:47:

Eindelijk Servertje in het echt zien en irriteren!
Da's niet lief :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Ik ben ook niet lief. Lief zijn is voor Pentax mensen... Pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
GerardHenninger schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 22:59:
[...]

Ik ben ook niet lief. Lief zijn is voor Pentax mensen... Pffff
Of sony :). Servertje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
@jvdgeest: nee, volgens mij niet.

Ben er ook helemaal klaar voor. Energie genoeg, je mag wel wat lenen Gerard ;) Zeer benieuwd naar onze bad-ass terroristen & commando's!

Voor de thuisblijvers: #DoubleE op Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik heb er ook verschrikkelijk veel zin in. Alleen hoop ik dat die buren van me ophouden met hysterisch doen zodat ik kan slapen (ben al zon 2 dagen wakker).

@nixjuh: ik neem een gbitswitch mee voor de editors backstage, daar is wss nog wel een poortje of 3 over.

Het backstage netwerk is eindelijk ook af, voorzien van relayed internet voor het nodige getwitter, samen met een centrale filestorage voor de foto's en videos. Jullie gaan gegarandeerd lachen wanneer jullie de setup zien, ik heb nml alles weten te combineren in 1 laptop (met de nodige tape).

Had ik al gezegd dat ik van tape hield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Pfff, weer een dag een happy face opzetten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

jvdgeest schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 22:32:
[...]

Was een zwarte zak al geregeld? Kon het in het topic niet zo snel vinden :)
Yup. Ik neem er eentje mee. Momenteel zit al mijn gear en een deel van de aankleding voor iedereen erin. :)
@Citruspers: Nikon 24-70 thermosbeker hier. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Fl4pp13 op 25-06-2011 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
PowerUp schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 23:05:
[...]

Pfff, weer een dag een happy face opzetten :/
Komt wel goed toch :) hoe was de bbq?

@citruspers is er een wifi ap voor de mobiele twitteraars? ben benieuwd wat je met 1 laptop al niet kan!

[ Voor 20% gewijzigd door Zandpad op 25-06-2011 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
GerardHenninger schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 22:47:
Ik heb er zin in! Eindelijk Servertje in het echt zien en irriteren!
Nahh, dan moet je wel erg ver gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Ik neem een koffertje met random gereedschap mee, altijd handig. Duik nu mijn bed in ben ik morgen een beetje op tijd in A'dam. Tot morgen, heb er zin in!

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
Het aftellen is begonnen vanaf nog nu 9 uurtjes en dan kunnen we aan de bak.

Nog maar een uurtje of 4 / 5 en dan klaar met werken,

ik heb er zeker zin in,
daar heb ik wel een korte nacht voor over !
Tot morgen allemaal !
Pagina: 1 ... 13 ... 35 Laatste

Let op:
Behind the scenes is online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!

Double Exposure staat online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!