Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 21:11
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:03:
[...]

telefoon opnieuw opgestart... dit werkte niet.. hij gaf een logo aan dat ik hem moest verbinden aan de computer. dit heb ik gedaan.. vervolgens noodherstel gedaan.. deze is volledig afgerond.. maar betekend noodherstel dat nu de nieuwe firmware erop staat?? ik heb nu buildnummer: gingerbread.xwe2!!
Je had de nieuwe firmware al op je PC staan en Kies heeft deze via noodherstel nu op je telefoon gezet. KE2 is idd de laatste.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders ook problemen met de oortjes (headset)? Hij herkent de oortjes niet en blijft de muziek afspelen via de speakers? Moet ik iets aan de instellingen veranderen? Heb al aardig lang lopen zoeken, maar kan nergens een soortgelijk probleem vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

walr schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:11:
ik heb mijn telefoon nu op het net aangesloten ik heb met in volle batterij 4 dagen 19 uur 2 minuten vol gehouden ik heb 5 uur en 27 minuten het display aan gehad heb 2 uur en 56 minuten gebeld 47 sms verstuurd en 53 sms ontvangen 35 minuten android market 30 minuten speletjes gespeeld en 42 minuten op het internet en ongeveer een uur met de instellingen gespeeld
ik ben hier zeer tevreden over ik heb ook geen last van roze vlek met de camera en geen last van blauwe waas
*O* *O* *O* _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ *O* *O* *O*
euhm, 1 april is al voorbij. Je denkt toch echt niet dat iemand dit ooit zou geloven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mafiatounes schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:50:
[...]

Ik denk dat noise cancellation standaard aanstaat aangezien ik geen optie zie staan om het aan en uit te schakelen..
Op het xda forum zei men dat wanneer je aan het bellen bent en je dan op de menu toets drukt je de optie hebt om het aan te zetten??
Het enige wat ik dan krijg is contacten of notitie.

Kan iemand anders dit is checken als hij/zij belt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:52:
Heeft iemand anders ook problemen met de oortjes (headset)? Hij herkent de oortjes niet en blijft de muziek afspelen via de speakers? Moet ik iets aan de instellingen veranderen? Heb al aardig lang lopen zoeken, maar kan nergens een soortgelijk probleem vinden.
Ietsje harder de plug doordrukken, zit er waarschijnlijk niet volledig in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Heeft iemand al een goede bluetooth verbinding kunnen maken met de handsfree carkit van Parrot (model CK3200-LS color)? Op de site van Parrot staat nog niets over een geteste/compatible verbinding met de S2 namelijk...

Het gaat om dit model:

Afbeeldingslocatie: http://www.vanexel.com/images/parrotck3200ls.jpg

En: nee, ik heb haar nummer niet echt....

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

ik heb mijn telefoon nu op het net aangesloten ik heb met in volle batterij 4 dagen 19 uur 2 minuten vol gehouden ik heb 5 uur en 27 minuten het display aan gehad heb 2 uur en 56 minuten gebeld 47 sms verstuurd en 53 sms ontvangen 35 minuten android market 30 minuten speletjes gespeeld en 42 minuten op het internet en ongeveer een uur met de instellingen gespeeld
ik ben hier zeer tevreden over ik heb ook geen last van roze vlek met de camera en geen last van blauwe waas
*O* *O* *O* _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ *O* *O* *O*

[afbeelding]
Waarom is er geen like-button op GoT? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Dat vind ik nog vrij kort voor een telefoon die op het net is aangesloten....
LOL O-)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 21:24
Ik heb vandaag niet gebeld, mijn mail sync elk uur, mijn twitter elke 30 minuten en mijn foursquare ook elke 30 minuten. Mijn achtergrond heb ik zwart gemaakt om batterij te besparen en ik heb nu 13 uur op de batterij en nog 30% over.

Hoe iemand 5 dagen op een batterij haalt is me een raadsel.

Edit: het is me 'gelukt':

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/1sktxl.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door GuiltyNL op 22-05-2011 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:19
Ik kan de helderheid niet hoger zetten. Hij zegt dat dat komt om oververhitting te voorkomen, maar hij voelt helemaal niet zo heet aan... hij is al veel warmer geweest zonder die melding te geven.
Edit: ik denk dat hij misschien bedoelt dat het scherm anders oververhit, want dat is toch wel vrij heet.

[ Voor 21% gewijzigd door Jo... op 22-05-2011 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Mijn samsung galaxy S bereikte weleens termperaturen van boven de 50 graden celcius, Is dit bij S2 ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
@Jo
Dat heb ik ook wel eens. Gaat vanzelf weer weg.
Vaak als de achterkant van de mobiel zelf gloeiend heet is krijg ik dit bericht niet, dus gaat echt over 't scherm zelf denk ik ja.

@NeutraleGast
Ik heb hem nu een dag of drie/vier, maar ik kan me echt niet voorstellen dat hij zo heet is geweest. Wel goed warm ja, maar echt geen 50 graden.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
wvexeltweakers schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:15:
Heeft iemand al een goede bluetooth verbinding kunnen maken met de handsfree carkit van Parrot (model CK3200-LS color)? Op de site van Parrot staat nog niets over een geteste/compatible verbinding met de S2 namelijk...

Het gaat om dit model:

[afbeelding]

De S2 werkt (net als volgens mij elke andere Android telefoon) perfect met de Parrot Mki9100 en Mki9200, waarschijnlijk ook met jouw CK3200 indien die de laatste firmware draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een kort vraagje, ik weet dat het normaal is dat de s2 warm kan worden als je hem even gebruikt. Alleen viel me net op dat het scherm en vooral aan de bovenkant ook warm word. Dit was me nog niet eerder opgevallen.

Is dit bij iedereen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik heb nu 7,5 uur op de batterij met nog 80% over.

3g = uit
wifi = alleen aan als ik aan het surfen ben. Als ik klaar ben met surfen kan ik met ''network controller'' wifi met 1 druk op de knop uitzetten.

Scherm is op 50% en staat op film. Background is 80% zwart.

Hoe maak je trouwens een print screen op je mobiel? Zoals bovenstaande foto.
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 00:31:
Effe een kort vraagje, ik weet dat het normaal is dat de s2 warm kan worden als je hem even gebruikt. Alleen viel me net op dat het scherm en vooral aan de bovenkant ook warm word. Dit was me nog niet eerder opgevallen.

Is dit bij iedereen zo?
Ja, als ik wifi + 3g aan heb + nog wat apps is mijn toestel ook net een kachel. Zet wifi en/of 3g maar eens uit. Dit loste het bij mij op

[ Voor 53% gewijzigd door rickyy op 23-05-2011 00:36 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 00:31:

Is dit bij iedereen zo?
Bij mij in ieder geval wel. Misschien dat de "kier" boven aan het scherm daarom ook aanwezig is. Voel daar regelmatig best wat warmte weg komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-10-2021
Browservergelijking tussen de SG2, Ipad 2 & Iphone 4: YouTube: ‪Samsung Galaxy S2 vs iPad2 vs iPhone4 - Browser benchmark‬‏

Wie zou de winnaar zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op maandag 23 mei 2011 @ 00:36:
[...]

Bij mij in ieder geval wel. Misschien dat de "kier" boven aan het scherm daarom ook aanwezig is. Voel daar regelmatig best wat warmte weg komen.
Ok tnx, nam al aan dat het gewoon normaal was.

Miss beetje stomme vraag maar lees hierboven steeds wat over KE 2 en KE 7 enz, wat is dat psies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Fenomeno24 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 00:37:
Browservergelijking tussen de SG2, Ipad 2 & Iphone 4: YouTube: ‪Samsung Galaxy S2 vs iPad2 vs iPhone4 - Browser benchmark‬‏

Wie zou de winnaar zijn ;-)
Ik heb een sterk voorgevoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 00:40:
[...]

Ok tnx, nam al aan dat het gewoon normaal was.

Miss beetje stomme vraag maar lees hierboven steeds wat over KE 2 en KE 7 enz, wat is dat psies?
Dat zijn de firmware versies die samsung uitbrengt. KE2 is de 1 na laatste update en KE7 is de laatste. KE7 is nog niet via KIES als NL firmware uitgebracht maar dat zal niet lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Als ik klik op firmwire update staat er; ''error plaats sim kaart''

Die zit er toch echt in hoor. Al dan wel tijdelijk een prepay kaartje. Komt het daardoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
rickyy schreef op maandag 23 mei 2011 @ 01:13:
Als ik klik op firmwire update staat er; ''error plaats sim kaart''

Die zit er toch echt in hoor. Al dan wel tijdelijk een prepay kaartje. Komt het daardoor?
Doe je dat in KIES wat geinstalleerd staat op je PC/Laptop? Of via de telefoon zelf? Tot nu toe doet Samsung niet aan OTA (Over The Air update) dus zal je altijd via KIES moeten updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
AtlAntA schreef op maandag 23 mei 2011 @ 01:15:
[...]

Doe je dat in KIES wat geinstalleerd staat op je PC/Laptop? Of via de telefoon zelf? Tot nu toe doet Samsung niet aan OTA (Over The Air update) dus zal je altijd via KIES moeten updaten.
Nee via de mobiel. Bij instellingen -> info over toestel -> helemaal bovenaan staat software-update.

Ik zal dat KIES is proberen. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Kan iemand bevestigen dat je GSM nummer herkend wordt sinds de KE7 update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:47
Pyrone89 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:20:
[...]

Hoe kan dat, de KE7 update is nog niet officieel uit in Nederland. Wie weet wat voor een fouten er ontstaan door een mix van NL toestel en UK firmware.

Mocht je wel gewoon UK telefoon hebben, dan hoop ik dat ze snel met KE8 komen.

Ik draai KE2 en heb ook enorm slechte batterijduur, ondanks laagste brightness en juice defender en geen gekke dingen.
KE7 (de europese versie) is gewoon uit hoor, en te downloaden via XDA. Geloof niet dat er in de EUR versie zoveel veranderd gaat worden ten opzichte van de NL versie. Het zou natuurlijk wel kunnen daar niet van. Maar de ervaringen met mijn HTC Desire waren dat er er niet veel verschil tussen de versies zat. Daarbij komt ook nog dat KIES bij mij niet werkt, dus ik kan niet eens officieel updaten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framoes schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:34:
[...]

Lookout is een goeie antivirus/backup/missing device app en het verbruik daarvan is laag. Gebruikte dat al sinds het uitkwam op m'n Legend en daarmee haalde ik makkelijk 1,5 dag.
Heeft het draaien van deze app invloed op de snelheid van je toestel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:49
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 07:46:
[...]

Heeft het draaien van deze app invloed op de snelheid van je toestel ?
Ik merk er niks van....
glennl schreef op maandag 23 mei 2011 @ 06:34:
Kan iemand bevestigen dat je GSM nummer herkend wordt sinds de KE7 update?
Zal wel aan mij liggen, maar wat bedoel je hiermee?

[ Voor 35% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-05-2011 08:57 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:46
Iemand ervaring met rSAP? Het toestel schijnt rSAP te ondersteunen, maar ik lees tegenstrijdige verhalen over de gegevens die uitgelezen kunnen worden.

Zijn via rSAP alleen de contactpersonen op de SIM beschikbaar, of ook de contactpersonen gekoppeld aan mijn Google-account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:49
Leuke vergelijking, het verschil tussen 720p en 1080p vind ik niet bepaald groot.
Wel vind de kwaliteit van de Samsung beter, maar kan aan de smaak liggen.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
l3art schreef op maandag 23 mei 2011 @ 07:28:
[...]

KE7 (de europese versie) is gewoon uit hoor, en te downloaden via XDA. Geloof niet dat er in de EUR versie zoveel veranderd gaat worden ten opzichte van de NL versie. Het zou natuurlijk wel kunnen daar niet van. Maar de ervaringen met mijn HTC Desire waren dat er er niet veel verschil tussen de versies zat. Daarbij komt ook nog dat KIES bij mij niet werkt, dus ik kan niet eens officieel updaten.
Kan je die niet officiële updates ook doen zonder root? Ik heb namelijk geen werkende Windows PC in huis, maar ben niet heel erg thuis in het rooten. Is er trouwens een goeie 1 click root voor de S2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:55
wvexeltweakers schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:15:

Het gaat om dit model:

[afbeelding]

Ik heb zelf de CK3200 color ( de voorloper) en deze doet het prima, en synct ook je contacten. :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 14:04
Had de tel vorige week maandag al ontvangen maar zat toen in het buitenland dus kon er nog niet meespelen. Heb hem nu sinds afgelopen Zaterdag in gebruik en ik kan alleen maar zeggen wat is dit een super toestel.

Zaterdag eerst de laatste update geïnstalleerd via Kies en daarna meteen geroot.

Zondag de telefoon voornamelijk op standby gehad, even waze gebruikt voor navigatie en zeker niet telerugesteld in de accu. Oke als je wat spelletjes gaat spelen en een beetje gaat browsen gaat het hard maar ik ben gisteren met 22% gaan slapen en werd vanochtend met 26% wakker.

Heb eigenlijk maar 2 vraagjes

1. Heb een vreemd probleem met mijn agenda. Op mijn tel lopen de afspraken 1 uur achter terwijl ze online in mijn google agenda wel goed staan.
2. Het freeze van een app met Titanium Backup Pro duurt echt lang, hij staat nu al een hele tijd op freezing ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GuiltyNL schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:36:
Ik heb vandaag niet gebeld, mijn mail sync elk uur, mijn twitter elke 30 minuten en mijn foursquare ook elke 30 minuten. Mijn achtergrond heb ik zwart gemaakt om batterij te besparen en ik heb nu 13 uur op de batterij en nog 30% over.

Hoe iemand 5 dagen op een batterij haalt is me een raadsel.

Edit: het is me 'gelukt':

[afbeelding]
WTF 9 dagen? en 19 uur ? Dat is zeker fake of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:26
SuperKneus schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:59:
Had de tel vorige week maandag al ontvangen maar zat toen in het buitenland dus kon er nog niet meespelen. Heb hem nu sinds afgelopen Zaterdag in gebruik en ik kan alleen maar zeggen wat is dit een super toestel.

Zaterdag eerst de laatste update geïnstalleerd via Kies en daarna meteen geroot.

Zondag de telefoon voornamelijk op standby gehad, even waze gebruikt voor navigatie en zeker niet telerugesteld in de accu. Oke als je wat spelletjes gaat spelen en een beetje gaat browsen gaat het hard maar ik ben gisteren met 22% gaan slapen en werd vanochtend met 26% wakker.

Heb eigenlijk maar 2 vraagjes

1. Heb een vreemd probleem met mijn agenda. Op mijn tel lopen de afspraken 1 uur achter terwijl ze online in mijn google agenda wel goed staan.
2. Het freeze van een app met Titanium Backup Pro duurt echt lang, hij staat nu al een hele tijd op freezing ....
Netjes, 4% gain tijdens de nacht?:p Hoe kort heb je dan opgeladen;)

[ Voor 3% gewijzigd door gabn88 op 23-05-2011 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:03:
[...]

Natuurlijk niet echt...kan helemaal niet. ;) :+

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
kerkhoff.gjwm schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:25:
[...]
Ook ik heb dit gehad na het per ongeluk aantikken van een advertentie in een programma. Veel gratis software is hiervan voorzien (ze moeten immers ergens hun geld vandaan halen). Of er echter een goed programma is om advertenties uit te schakelen weet ik echter niet.
Yup...uiteindelijk ontdekt dat het een 'download' ipv 'skip' button was in een interstitial ad. Waarom de telefoon plotseling zo heet werd (en bleef, na alles afgeschoten te hebben) zal wel een toevallige bijkomstigheid zijn geweest.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
^^...AdFree uit de market halen. banners probleem opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
silitek schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:13:
^^...AdFree uit de market halen. banners probleem opgelost ;)
Daarvoor moet je wel rooten...

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
The Wizard schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:16:
[...]

Daarvoor moet je wel rooten...
Klopt!!..maar dat mag toch geen probleem zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:28
Framoes schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:51:
[...]

Kan je die niet officiële updates ook doen zonder root? Ik heb namelijk geen werkende Windows PC in huis, maar ben niet heel erg thuis in het rooten. Is er trouwens een goeie 1 click root voor de S2?
Je hebt geen root nodig, maar voorlopig volgens mij wel nog een windows pc, dit omdat heimdahl de mac/linux variant van odin nog niet werkt met de S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Net zo mooi gefotoshopped als die versie met 5 dagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
oke agenda/tijd is gewoon goed nu. Was ff in de war, dacht dat we nog steeds +1.00 waren ipv +2.00

Titanium Backpro probeert nog steeds een app te freezen. Geen idee waarom dit zolang moet duren. Uninstall ging wel erg snel.

Ik heb dit topic trouwens al gevolgd van het eerst moment. Ik ga proberen alle handig tips dit nog niet in de OP staan te verzamelen zodat die daar neer gezet kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3volution
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

3volution

tsja...

Staat je "USB-Fouten opsporen" wel aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
SuperKneus schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:31:
oke agenda/tijd is gewoon goed nu. Was ff in de war, dacht dat we nog steeds +1.00 waren ipv +2.00

Titanium Backpro probeert nog steeds een app te freezen. Geen idee waarom dit zolang moet duren. Uninstall ging wel erg snel.

Ik heb dit topic trouwens al gevolgd van het eerst moment. Ik ga proberen alle handig tips dit nog niet in de OP staan te verzamelen zodat die daar neer gezet kunnen worden.
Reboot je telefoon eens en zet inderdaad usb foutopsporing aan. Na de reboot zal je waarschijnlijk zien dat de app gefreezed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Sneezydevil schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:23:
[...]

Je hebt geen root nodig, maar voorlopig volgens mij wel nog een windows pc, dit omdat heimdahl de mac/linux variant van odin nog niet werkt met de S2.
Odin = Kies? Ik weet namelijk dat Kies beperkt is tot twee oudere toestellen van Samsung (Wave 2 en nog iets). Daarom wil ik ook updaten via een andere weg en vroeg me af of daar root voor nodig is.

Ik zie ineens dat odin een ander programma is dan Kies, mijn fout.

[ Voor 7% gewijzigd door Framoes op 23-05-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Nee Odin is geen Kies.
Odin wordt gebruikt om oa andere roms te flashen (en om te rooten).
Zie voor een handleiding het root topic van de SGS2.

edit:
Ahh je bent er al achter.

[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 23-05-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
l3art schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:57:
Nee Odin is geen Kies.
Odin wordt gebruikt om oa andere roms te flashen (en om te rooten).
Zie voor een handleiding het root topic van de SGS2.

edit:
Ahh je bent er al achter.
Maar werkt dus blijkbaar niet met de S2 op OSX. Het werkt best lekker, maar je bent met alleen OSX in huis toch een beetje gehandicapt.

Gelukkig heb ik ergens een Windows laptop met barst in het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Tip: Voor meer accuraat reageren van je touchscreen kan ik "SGS Touchscreen Booster" aanraden. Alleen voor de Galaxy S Probeer het uit met setting op "super optimized" check de snelheid
Uit de Market.

Geen root nodig!!!....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Framoes schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:01:
[...]
Maar werkt dus blijkbaar niet met de S2 op OSX. Het werkt best lekker, maar je bent met alleen OSX in huis toch een beetje gehandicapt.

Gelukkig heb ik ergens een Windows laptop met barst in het scherm.
Je kunt met VMware/Parallels toch gewoon een virtuele Windows machine draaien op je Mac? Doe ik al jaren voor dit soort zaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
silitek schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:01:
Tip: Voor meer accuraat reageren van je touchscreen kan ik "SGS Touchscreen Booster" aanraden. Alleen voor de Galaxy S Probeer het uit met setting op "super optimized" check de snelheid
Uit de Market.

Geen root nodig!!!....
Sorry maar kan je wat meer informatie geven, wat wordt er precies optimized??? Vind het een beetje dubieus namelijk wat je allemaal zegt, lijkt wel spam ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Ewivis schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:11:
[...]

Sorry maar kan je wat meer informatie geven, wat wordt er precies optimized??? Vind het een beetje dubieus namelijk wat je allemaal zegt, lijkt wel spam ;)
Spam grapjas!!..laat maar is specifiek voor de SGSI. Ik heb nog geen bevestiging of deze applicatie op de II werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
3volution schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:34:
Staat je "USB-Fouten opsporen" wel aangevinkt?
dit heeft het idd opgelost, thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
silitek schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:20:
[...]

Spam grapjas!!..laat maar is specifiek voor de SGSI. Ik heb nog geen bevestiging of deze applicatie op de II werkt.
Zou niet weten waarom we dit nodig hebben op de sgs2, touchscreen is precies genoeg imho.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verderf schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:22:
[...]

Zou niet weten waarom we dit nodig hebben op de sgs2, touchscreen is precies genoeg imho.
Mwah..kan altijd sneller en beter. Zelfs voor de II :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
Afgelopen weekend heb ik na een factory reset over 36 uur een gemiddelde van 2,5% per uur kunnen halen voor wat betreft batterij gebruik. Dat is voor mij een acceptabel gebruik, alleen moet ik daarvoor enkele apps niet gebruiken die ik normaal dagelijks gebruik, dus het is even wachten op een oplossing.

Het ligt óf aan gingerbread, óf aan het feit dat de apps niet goed omgaan met dualcore telefoons.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Beetje vaag screenshot vanwege de compressie van twitpic, dit is nadat mijn telefoon een dag naast me heeft gelegen, heb af en toe snel even gecheckt of ik berichten had maar verder niet echt :)

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/304676636.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJF3XCCKACR3QDMOA&Expires=1306144159&Signature=guNIDbEB%2Fq7XoHkCK8K0Bkkao8I%3D

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:25:
[...]

Net zo mooi gefotoshopped als die versie met 5 dagen ;)
als jeje telefoon niet helemaal oplaad blijft hij doortellen, hij stopt pas als je echt 100% oplaad, dan resetten de stats zich.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
joblamie schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:06:
[...]

Je kunt met VMware/Parallels toch gewoon een virtuele Windows machine draaien op je Mac? Doe ik al jaren voor dit soort zaken...
€80,- of €60,- vind ik dan een beetje prijzig en Kies draait ondertussen op m'n oude laptop. Nu nog m'n batterij tot minimaal 50% opladen (duurt lang vanaf 44%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik verbaas me nog steeds over die awake streepjes van sommige mensen?

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8670852/SC20110522-202712.jpeg Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8670852/SC20110522-202707.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, heb dus gisteren de ke7 update geinstalleerd. Wellicht niet zo'n goed plan want ik merk dat m'n accu nu vrij snel leegloopt. Heel irritant als je de rest van de dag geen oplader beschikbaar gaat hebben. Je durft bijna niet meer te doen.

Ik heb gelezen dat het wel eens met de fastdormancy functie te maken kan hebben. Het schijnt dat als je operator dit niet ondersteund je nogal wat battery drain gaat ondervinden. Is het wellicht mogelijk dat de officiele nederlandse KE2 update deze functie had uitgeschakeld omdat NL vodafone de fastdormancy niet ondersteund? Dan ben ik bang dat deze custom ke7 die functie wel heeft aanstaan en dat die dus lekker bezig is de battery te drainen. Android-os gebruik staat ook echt op 60% ofzo terwijl ik vandaag hooguit een half uur met de telefoon bezig ben geweest.

Oftewel, hoe kom ik terug naar ke2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:13:
Oke, heb dus gisteren de ke7 update geinstalleerd. Wellicht niet zo'n goed plan want ik merk dat m'n accu nu vrij snel leegloopt. Heel irritant als je de rest van de dag geen oplader beschikbaar gaat hebben. Je durft bijna niet meer te doen.

Ik heb gelezen dat het wel eens met de fastdormancy functie te maken kan hebben. Het schijnt dat als je operator dit niet ondersteund je nogal wat battery drain gaat ondervinden. Is het wellicht mogelijk dat de officiele nederlandse KE2 update deze functie had uitgeschakeld omdat NL vodafone de fastdormancy niet ondersteund? Dan ben ik bang dat deze custom ke7 die functie wel heeft aanstaan en dat die dus lekker bezig is de battery te drainen. Android-os gebruik staat ook echt op 60% ofzo terwijl ik vandaag hooguit een half uur met de telefoon bezig ben geweest.

Oftewel, hoe kom ik terug naar ke2?
net zoals je op ke7 bent gekomen, kijk ff hier voor file:
http://forum.xda-develope...hp?p=13715727&postcount=2

Dit hoort meer hier thuis:
[Samsung Galaxy S2] Custom ROM's & Custom Firmware

[ Voor 7% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-05-2011 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Linkje lijkt hier niet te werken, kom bij mijn twitter home page uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
iklucas schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:19:
[...]

Linkje lijkt hier niet te werken, kom bij mijn twitter home page uit
Heb al edit gedaan, werkt nu wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:03
Phusebox schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:28:
Afgelopen weekend heb ik na een factory reset over 36 uur een gemiddelde van 2,5% per uur kunnen halen voor wat betreft batterij gebruik. Dat is voor mij een acceptabel gebruik, alleen moet ik daarvoor enkele apps niet gebruiken die ik normaal dagelijks gebruik, dus het is even wachten op een oplossing.

Het ligt óf aan gingerbread, óf aan het feit dat de apps niet goed omgaan met dualcore telefoons.
Zou je ook kunnen posten om welke apps dat gaat? Mijn abonnement loopt binnenkort af, dus wil ik graag een nieuw abonnement + SGS2. Het zou dan wel fijn zijn om van te voren even te weten welke apps ik sowieso niet moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de file. ik had het andere topic nog niet gezien zal ik even in verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 21:24
[...]

Ja tuurlijk was dat fake, het was een protest tegenover de andere photoshop! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wekko306 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:25:
[...]

Zou je ook kunnen posten om welke apps dat gaat? Mijn abonnement loopt binnenkort af, dus wil ik graag een nieuw abonnement + SGS2. Het zou dan wel fijn zijn om van te voren even te weten welke apps ik sowieso niet moet installeren.
NoLED en Phoneweaver weet ik in ieder geval zeker dat je die niet moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:03
Phusebox schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:29:
[...]

NoLED en Phoneweaver weet ik in ieder geval zeker dat je die niet moet installeren.
Top, weet ik vast dat ik die apps links moet laten liggen :) Ik heb momenteel nog een Desire HD die bekend staat om zijn korte accuduur wat ook gelijk het enige probleem is wat ik met het toestel heb. Zonder 3G verbinding en met wifi aan wanneer ik de telefoon gebruik houdt hij het zo'n 18 uur uit als ik 3 uur het scherm gebruik. Dat de Galaxy S2 sneller is interesseert me niet zo veel, ik hoop vooral dat de accu het wat langer uit houdt zodat ik niet bang hoef te zijn het einde van de dag niet te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:45

wasco

brightest crayon in the box

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:13:
Android-os gebruik staat ook echt op 60% ofzo terwijl ik vandaag hooguit een half uur met de telefoon bezig ben geweest.
Verbeter mij als ik mis ben, maar als ik dat hele battery-status-percentages-scherm correct interpreteer, dan zijn uitspraken zoals deze eigenlijk foutief.

Het is toch logisch dat het android-os een grote brok (in dit geval 60%) van de verbruikte batterijtijd in beslag neemt als je verder niets met het toestel doet. Alle andere grootverbruikers (scherm, gps, etc) gebruik je immers niet zeg je zelf. Moest alleen het Android OS draaien en echt niks anders, dan stond daar gewoon 100%. Maar verder betekent dit natuurlijk niets.

Bekijk het als een stuk taart. Het Android OS eet rustig kleine hapjes taart tegen een vrij laag ritme. Dat draait immers permanent, maar verbruikt vrij weinig. Op het ogenblik dat je grootgebruikers zoals het scherm, 3G, wifi, GPS, etc aanzet, dan gaan deze natuurlijk relatief veel sneller meer taart beginnen eten. Het percentage van het Android OS zal dan zakken.

Hoe minder je op je toestel doet, hoe groter het aandeel Android OS eigenlijk zou moeten zijn. Maar koppel daar geen grote besluiten aan vast.

De percentages zijn maar een manier om te kijken hoeveel taart van je batterij een bepaald onderdeel van je toestel opeet. Je moet zelf nog even nadenken of de getallen stroken met wat je op het toestel hebt gedaan.

Stel dat je het toestel van de lader haalt en vervolgens 30 minuten spelletjes gaat spelen. Daarna ga je naar de batterijstatistieken kijken en stel je vast dat het Android OS 60% in beslag heeft genomen. Dan mag je bezorgd zijn.

Maar niet wanneer je het toestel van de lader haalt, aan de kant legt en er verder niet aankomt. Dan zou ik net blij zijn dat het Android OS hoog staat.

Toch? Of heb ik het mis?

[ Voor 14% gewijzigd door wasco op 23-05-2011 12:42 ]

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wasco schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:37:
[...]

Verbeter mij als ik mis ben, maar als ik dat hele battery-status-percentages-scherm correct interpreteer, dan zijn uitspraken zoals deze eigenlijk foutief.

Het is toch logisch dat het android-os een grote brok (in dit geval 60%) van de verbruikte batterijtijd in beslag neemt als je verder niets met het toestel doet. Alle andere grootverbruikers (scherm, gps, etc) gebruik je immers niet zeg je zelf. Moest alleen het Android OS draaien en echt niks anders, dan stond daar gewoon 100%. Maar verder betekent dit natuurlijk niets.

Bekijk het als een stuk taart. Het Android OS eet rustig kleine hapjes taart tegen een vrij laag ritme. Dat draait immers permanent, maar verbruikt vrij weinig. Op het ogenblik dat je grootgebruikers zoals het scherm, 3G, wifi, GPS, etc aanzet, dan gaan deze natuurlijk relatief veel sneller meer taart beginnen eten. Het percentage van het Android OS zal dan zakken.

Hoe minder je op je toestel doet, hoe groter het aandeel Android OS eigenlijk zou moeten zijn. Maar koppel daar geen grote besluiten aan vast. De percentages zijn maar een manier om te kijken hoeveel taart van je batterij een bepaald onderdeel van je toestel opeet.

Of heb ik het mis?
daar heb je gelijk in. Als je toestel echter na een half uur actief gebruik en 6 uur totaal sinds 100% opladen op 55% accu is en android OS daarin de grootverbruiker is met iets van 2uur 50 minuten dan vraag je je toch af hoe groot die hapjes wel niet zijn. Blijft allemaal gokken maar gister was ik na de hele dag nog niet eens onder de 60% met ke2. Vandaar mijn vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:45

wasco

brightest crayon in the box

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:42:
[...]

daar heb je gelijk in. Als je toestel echter na een half uur actief gebruik en 6 uur totaal sinds 100% opladen op 55% accu is en android OS daarin de grootverbruiker is met iets van 2uur 50 minuten dan vraag je je toch af hoe groot die hapjes wel niet zijn. Blijft allemaal gokken maar gister was ik na de hele dag nog niet eens onder de 60% met ke2. Vandaar mijn vermoeden.
Dan moet je eens gaan kijken naar de awake. Als je niet aan je toestel komt, zou je moeten gaan slapen en bijna geen batterij gebruiken.

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Het is handiger om de CPU tijd te vermelden dan de percentage.

Tevens is GPS geen batterij vreter, die verbruikt in gebruik bijna niks. Het is de combinatie met navigeren, dus scherm aan, CPU bezig, evt. data verkeer (Maps).

Edit: In gebruik neemt de GPS chip 8 mW. Bron: http://www.csr.com/products/25/sirfstariv-gsd4t

[ Voor 17% gewijzigd door The Wizard op 23-05-2011 12:53 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Phusebox schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:29:
[...]

Gozer, ik heb totaal geen problemen met NoLED dus niet iedereen zo bang zitten maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:35

BioHazard

*\o/*

Ewivis schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:51:
[...]

Gozer, ik heb totaal geen problemen met NoLED dus niet iedereen zo bang zitten maken...
Er is niet direct een probleem, alleen is NoLED ietwat zwaarder op de batterij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 01:47

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

wasco schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:37:
Maar niet wanneer je het toestel van de lader haalt, aan de kant legt en er verder niet aankomt. Dan zou ik net blij zijn dat het Android OS hoog staat.
Er is ook nog 'phone idle', ik zou verwachten dat die dan heel hoog staat. Op mijn Desire staat het Android OS onderaan met 2%, samen met Wifi en bluetooth.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Ewivis schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:51:
[...]

No-led is een grote "battery-drain" vreter. Scherm is door die 1led gewoon aan.
BLN met de tijd is de oplossing voor de II
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Ben even een paar pagina's door gegaan en volgens mij zijn dit nog wel handige dingen om in de OP te plaatsen.

Topic's
Deel 1
Deel 2
Deel 3

Titanium Backup
Om app's te freeze moet usb fout opsporing aanstaan

Kies op Samsung.co.uk
http://www.samsung.com/uk...ge=MOBILE.SOFTWARE.MANUAL

Ik krijg de laatste firmware niet geinstalleerd
Deinstalleer kies
Download en installeer de UK versie van kies
Start kies met admin rechten
Voer de update uit
Mocht hij de fout geven, dll failed, tel opnieuw opstarten en opnieuw aankoppelen
Dit alles zonder kies af te sluiten!
De update opnieuw uitvoeren
Nou moet het werken

Heeft de Galaxy SII een NOtificatie Led?
Nee, mocht dit nodig zijn kan je de app Noled gebruiken

Flash is geinstalleerd maar ik krijg nog steeds een groene pijl op internet te zien
Browser, settings, enable plugins, always. Dan laadt de flash content automatisch
Internet--> Instellingen--> Invoegtoepassingen activeren-->Altijd aan

Screenshot nemen
Power + Home knop
Screens te vinden in de "Screencaptures" folder

Mail op de X aantaal uur laten syncen ipv handmatig of push
Account niet als Premium (POP/IMAP) aanmaken. (ff huidige account wegmikken en opnieuw aanmaken)

Ik zie een roze vlek op mijn foto's
Dit is een probleem met de Auto witbalance. Wordt in de toekomst mogelijk opgelost m et een update.
Als je een andere instelling gebruikt voor de witbalance dan automatisch zou het niet zichtbaar moeten zijn.

Als ik mijn toestel wil updaten via Kies krijg ik de volgende melding:
Geen toestemming ontvangen van de beheerder van GT-I9100. Het programma wordt gesloten.
Zorg dat je KIES met admin rechten opstart (middels rechtermuis knop). dan gaat het goed

Weet iemand waarom het scherm ook dimt tijdens het internetten en spelletjes?
Instellingen -> Display -> Helderheid -> "automatisch" uitvinken
Instellingen -> Display -> "Schermvoeding aanpassen" uitvinken

Zwarte Achtergrond
http://dl.dropbox.com/u/5788969/achtergrondfile.png

Telefoon wordt warm bij de camera
Dit is normaal, de processor zit daar naast

Als ik nog wat vergeten ben maak er dan ook ff zo'n lijstje van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
silitek schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:55:
[...]

No-led is een grote "battery-drain" vreter. Scherm is door die 1led gewoon aan.
BLN met de tijd is de oplossing voor de II
;)
Rr gaat toch maar een paar pixels aan? de rest is zwart....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Ewivis schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:58:
[...]

Rr gaat toch maar een paar pixels aan? de rest is zwart....?
Dat had je gedacht...kijk maar eens naar het scherm als het "aarde donker"is.
Zie je het totale scherm lichtjes opgloeien..

Edit: Kwestie van tijd dan is er BackLightNotice er voor de II

[ Voor 9% gewijzigd door silitek op 23-05-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wasco schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:44:
[...]

Dan moet je eens gaan kijken naar de awake. Als je niet aan je toestel komt, zou je moeten gaan slapen en bijna geen batterij gebruiken.
Awake bar is eigenlijk vrijwel hetzelfde als de screen bar dus ik neem aan dat dit gewoon normaal is. Eerst maar weer eens terug naar ke2 als ik vanavond thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
silitek schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:00:
[...]

Dat had je gedacht...kijk maar eens naar het scherm als het "aarde donker"is.
Zie je het totale scherm lichtjes opgloeien..

Edit: Kwestie van tijd dan is er BackLightNotice er voor de II
Hmm, gelukkig heb ik geen last van mn accu maar als backlightnotice uitkomt voor de II ga ik dat zeker gebruiken dan. Dan ben ik nog meer tevreden met de accu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Ewivis schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:17:
[...]

Hmm, gelukkig heb ik geen last van mn accu maar als backlightnotice uitkomt voor de II ga ik dat zeker gebruiken dan. Dan ben ik nog meer tevreden met de accu :)
:) ..Er zijn nog wel meer apps die funest zijn voor je battery-drain. (JuiceDefender o.a.)
Aantal zaken kun je zelf regelen WiFi-slaapbeleid, APN-On/Off, Black Wallpaper b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Weet er iemand of het volgende bestaat:
Ik wil op mijn homescreen een soort widget, waarin de laatst/meest geopende apps shortcuts inkomen.

Anyone¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-04 16:52
Zit er aan te denken om deze smartphone te kopen.
Heb nog wel een vraagje en hoop dat iemand het hier weet.

Kan ik pdf's op de telefoon zetten? Zoals tijdschriften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
silitek schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:25:
[...]

:) ..Er zijn nog wel meer apps die funest zijn voor je battery-drain. (JuiceDefender o.a.)
Aantal zaken kun je zelf regelen WiFi-slaapbeleid, APN-On/Off, Black Wallpaper b.v.
JuiceDefender helpt juist je batterijduur te verlengen, niet te verkorten.

En APN droid werkt niet voor UMTS netwerken, zeggen ze zelf. Heb je dus niks aan. Het is een app die gebaseerd is op de Amerikaanse netwerken

[ Voor 16% gewijzigd door Pyrone89 op 23-05-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
fukijama schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:00:
Zit er aan te denken om deze smartphone te kopen.
Heb nog wel een vraagje en hoop dat iemand het hier weet.

Kan ik pdf's op de telefoon zetten? Zoals tijdschriften?
Ja hoor dat kan gewoon. Anders had je nog gewoon adobe reayder kunnen downloaden voor android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Pyrone89 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:04:
[...]

JuiceDefender helpt juist je batterijduur te verlengen, niet te verkorten.

En APN droid werkt niet voor UMTS netwerken, zeggen ze zelf. Heb je dus niks aan. Het is een app die gebaseerd is op de Amerikaanse netwerken
APN Off/On doe maar :+ . JuiceDefender "battery-drain" niet eigenwijs zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
silitek schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:09:
[...]

APN Off/On doe maar :+ . JuiceDefender "battery-drain" niet eigenwijs zijn ;)
Heb er al op gegoogled, maar omdat sommige zeggen dat het zo is betekent het nog niet dat het waarheid is.

Als ik nu zeg dat alle universiteiten kut zijn is dat ook nog geen waarheid (oke, misschien slecht voorbeeld.. :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
Dit weekend een SGSII gescoord. Ik kom van een LG 2x. Erg goeie foon maar de SGSII is nog veel beter. Ik ben overgestapt omdat de foto's van de LG niet goed genoeg waren. In het 2x-topic heb ik een vergelijk gepost van beide toestellen. http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36086302

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Pyrone89 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:10:
[...]

Heb er al op gegoogled, maar omdat sommige zeggen dat het zo is betekent het nog niet dat het waarheid is.

Als ik nu zeg dat alle universiteiten kut zijn is dat ook nog geen waarheid (oke, misschien slecht voorbeeld.. :D)
Mwah, universiteiten zijn ook kut, puur theorie ;) heb je niks aan. Praktijkervaring zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
silitek schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:14:
[...]

Mwah, universiteiten zijn ook kut, puur theorie ;) heb je niks aan. Praktijkervaring zeg maar.
Daarom zeg ik ook: slecht voorbeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwdgk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11-2023
Eindelijk kreeg ik mijn S GS2 dan binnen. Op een "grijze" dag na de begrafenis van mijn oma, trof mijn zus het pakketje aan in de brievenbus (!).
Echter is het belachelijk dat dit de gang van zaken is. Het betreft een totaal onveilige brievenbus. Iedereen zou er in kunnen zitten.

Ik heb mijn abonnement verlengt via Hi.nl en zo kon ik 4 maanden voor het aflopen van mijn contract een nieuwe telefoon uitkiezen. Het is maar goed dat mijn zus een aantal uren eerder thuis gekomen was en de brievenbus checkte.. niet dat er veel criminaliteit is hier, maar toch.

Bij een pakket is het toch verplicht een handtekening te vragen? Ik overweeg stappen te nemen en misschien zelfs een nieuwe telefoon te vragen. Ook mis ik het 8gb sd kaartje dat op de site vermeld stond. Voor jullie de ethische vraag: Deze telefoon houden en er meer proberen uit te slepen? Hoe zouden jullie dit aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met rooten en garantie?
ik wel graag screenshots kunnen nemen maar de apps die ik daarvoor gevonden heb, moet ik allemaal root acces voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:23:
Hoe zit het eigenlijk met rooten en garantie?
ik wel graag screenshots kunnen nemen maar de apps die ik daarvoor gevonden heb, moet ik allemaal root acces voor hebben.
De SII kan zonder applicaties screenshots nemen. Home-knop + Power-knop tegelijk drukken.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:00
Chester schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:24:
[...]

De SII kan zonder applicaties screenshots nemen. Home-knop + Power-knop tegelijk drukken.
is ook gewoon een applicatie hoor :)
weliswaar ingebouwde applicatie, maar blijft een applicatie ;)

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Ik heb net de KE2 update geïnstalleerd. De warmte"problemen" zijn minder en de batterij lijkt minder snel leeg te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Mouki_9 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:25:
[...]

is ook gewoon een applicatie hoor :)
weliswaar ingebouwde applicatie, maar blijft een applicatie ;)
Haha..hou het maar op een functie. Definitie van een applicatie is anders ;)
Framoes schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:26:
Ik heb net de KE2 update geïnstalleerd. De warmte"problemen" zijn minder en de batterij lijkt minder snel leeg te lopen.
And so begins!!..Developers zijn bezig met gemodificeerde Kernels met tweaks en optimalisering battery-drain.
Enz.. ;)
Framoes schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:27:
[...]
Maar Robo Defense blijft crashen...
GPU issue je zou "ChainFire 3D v1.2" driver kunnen proberen..
Let op!! eigen risico Market te halen

[ Voor 53% gewijzigd door silitek op 23-05-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Framoes schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:26:
Maar Robo Defense blijft crashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
jwdgk schreef op maandag 23 mei 2011 @ 14:21:
Eindelijk kreeg ik mijn S GS2 dan binnen. Op een "grijze" dag na de begrafenis van mijn oma, trof mijn zus het pakketje aan in de brievenbus (!).
Echter is het belachelijk dat dit de gang van zaken is. Het betreft een totaal onveilige brievenbus. Iedereen zou er in kunnen zitten.

Ik heb mijn abonnement verlengt via Hi.nl en zo kon ik 4 maanden voor het aflopen van mijn contract een nieuwe telefoon uitkiezen. Het is maar goed dat mijn zus een aantal uren eerder thuis gekomen was en de brievenbus checkte.. niet dat er veel criminaliteit is hier, maar toch.

Bij een pakket is het toch verplicht een handtekening te vragen? Ik overweeg stappen te nemen en misschien zelfs een nieuwe telefoon te vragen. Ook mis ik het 8gb sd kaartje dat op de site vermeld stond. Voor jullie de ethische vraag: Deze telefoon houden en er meer proberen uit te slepen? Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Wat betreft het 8GB kaartje... die moet je apart AANVRAGEN.
Via de website van samsung. Op de website van de Hi kun je de link vinden als je naar de pagina van de galaxy S2 gaat.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Pagina: 1 ... 7 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .