Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke combi is dat dan op de desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:07
yohan schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 18:02:
[...]

Ook niet op een volledig witte achtergrond? Het was mij eerst ook niet opgevallen, maar dan is er bij mij toch een gelige gloed te zien.
Nee zelfs niet met een volledig witte achtergrond. Zodra de berichten hier over binnen kwamen heb ik erg veel gezocht en gekeken. Maar niks gevonden. Althans niet met mijn ogen waarneembaar. ;) Kan best zijn dat het er zit maar ik zie het niet en dat is het belangrijkste.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
eew schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:24:
[...]

Ik heb het ook als ik hem kantel, maar niet zo erg dat je er bij normaal gebruik last van kan hebben. Het zal wel de coating zijn. Als hem kantelt moet je immers door meer coating heen kijken.
Het is denk ik de bovenste glaslaag/het touchscreen en niet de Amoled display. Ik heb een paar barsten in m'n scherm en zie als ik vanuit 75-90 graden kijk de barsten blauwig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:01
Ik heb ook die blauwe gloed als ik het scherm onder een hoek bekijk (bij het weergeven van wit).
Als ik er gewoon normaal naar kijk is wit eigenlijk gewoon wit, misschien alleen ietsje aan de koele kant.
Dus verder geen probleem.
De gele gloed/verkleuring links heb ik trouwens totaal niet, ook geen klein beetje. Scherm is heel mooi uniform en ik heb ook geen dode pixels dus ik ga hem zeker niet ruilen.

Als ik op xda developers kijk (zijn ook een paar topics over dit onderwerp), lijkt het er op dat daar (vrijwel) iedereen die blauwe gloed heeft, dus wat nu echt "normaal" is weet ik niet.
Waarschijnlijk wel verschillende batches waar qua hardware/productie iets aan verschilt, maar waar het verschil hem in zit zou ik niet weten.
Kijkhoek zou je bij de (vele) toestellen met blauwe gloed wel een minpunt kunnen noemen maar voor mij is het in elk geval geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 14:41
Ietwat late response, maar ja, het was een beetje druk de laatste tijd:
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:41:
[...]

Dus de nieuwe batch heeft die problemen niet? Mooi dan gaat ik er volgende week of die week erop één halen :)
Ik koop nooit de eerste batch... krijg je altijd die rot problemen. Bij elke telefoon zo..
Dit kan ik niet garanderen, alleen dat die van mij de gele waas niet vertoont. Mogelijk hebben anderen uit dezelfde batch dit alsnog. Al lijkt het er toch op dat er iets van een blauwe waas op het scherm is, maar dit is nauwelijks merkbaar (als in, ik ben er niet eens geheel zeker van).

Inmiddels heb ik wat foto's gemaakt van het scherm, hiervoor heb ik twee GIF bestanden gemaakt en gebruikt, een 100% wit en een 50% grijs plaatje.

Bij de volgende vergelijkingsfoto's heb ik mijn oude HD2 als vergelijkmateriaal gebruikt, deze is het scherm aan de onderkant, deze stond altijd op 100% brightness en gebruikte de witte GIF. (Dit voornamelijk om de witbalans en belichting hetzelfde te houden) Helaas beschik ik niet over een DSLR en zullen de plaatjes niet de scherpste zijn (bovendien vertonen de schermen iets van een regenboog effect), maar hopelijk zal het voldoende zijn voor deze simpele vertoningen.

100% brightness, witte GIF (excuses voor het zware regenboog effect bij deze foto, maar beter kon ik het niet krijgen):
Afbeeldingslocatie: http://s4.postimage.org/ycxk9sb3g/IMG_0093.jpg

100% brightness, grijze GIF:
Afbeeldingslocatie: http://s4.postimage.org/r9ps58unq/IMG_0094.jpg

Laagste brightness, witte GIF:
Afbeeldingslocatie: http://s4.postimage.org/60295h3d6/IMG_0096.jpg

Laagste brightness, grijze GIF:
Afbeeldingslocatie: http://s4.postimage.org/r9px3uw5m/IMG_0097.jpg

100% brightness, notificatie tray:
Afbeeldingslocatie: http://s4.postimage.org/602j2p69n/IMG_0099.jpg

Laagste brightness, notificatie tray:
Afbeeldingslocatie: http://s4.postimage.org/gmw8x1phw/IMG_0098.jpg

100% brightness, beide met notificatie tray:
Afbeeldingslocatie: http://s4.postimage.org/utc4qw1rv/IMG_0100.jpg

Mijn enige echte klacht over het scherm is dat het 16-bit kleuren zijn. Waarom, Samsung?! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn enige echte klacht over het scherm is dat het 16-bit kleuren zijn. Waarom, Samsung?! |:(
Waarom inderdaad waarom maar ff serieus het scherm is 24 bits en android ook maar veel apps schakelen over op 16bits.

Ik weet niet waarom of hoe we het kunnen oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand deze toevallig aangeschaft?

https://www.telecomteleco...true&height=550&width=650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Tadaaa!

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

Als je je vraag daar stelt of even in dat topic zoekt dan vindt je je antwoordt snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:56:
[...]

Tadaaa!

Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

Als je je vraag daar stelt of even in dat topic zoekt dan vindt je je antwoordt snel genoeg.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:41:
[...]

Waarom inderdaad waarom maar ff serieus het scherm is 24 bits en android ook maar veel apps schakelen over op 16bits.

Ik weet niet waarom of hoe we het kunnen oplossen
Ik kan best wel geloven dat het scherm 24 bits aankan, maar letterlijk alle applicaties én het homescreen én de standaard Android applicaties (Nieuws en Weer, bijvoorbeeld) én de webbrowser (al gebruikt deze afgrijselijke dithering om de banding tegen te gaan) tonen 16 bits kleuren.
Kortom, het ligt of aan een brakke controller, of hopelijk is het een driver probleem dat verholpen kan worden met software, maar het is in ieder geval consistent door het hele apparaat heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens xscope de browser volgens mij gebruikt die 24 bts. die dithered iig niet

trouwens: zie http://forum.xda-develope...?p=14308467&postcount=102

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2011 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 21:19:
Probeer eens xscope de browser volgens mij gebruikt die 24 bts. die dithered iig niet
Die dithered inderdaad niet, maar ik krijg wel banding...
Hm, dat is wel vreemd. Ik kan ook niet snappen hoe ze het hebben gedaan, aangezien ik er vrij zeker van ben dat de HD2 gewoon een 16-bits scherm heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Wi-fi delen duikt op mijn mijn batterijstatistieken. Wat was dit nou, en wat kan je er (zonder root) aan doen? Maar verder lijkt het iets beter te gaan.

Ik zit nu na 8,5 uur nog op 22%, met 2 uur en 21 minuten scherm. En een half uurtje GPS met mytracks. Het duurt nog steeds lang voordat ik een fix krijg. Ik ben bang dat het zonder assistentie zelfs niet lukt. Dat is best wel naar, want ik ga naar Canada en daar wil ik ook GPS gebruiken, maar gisteren ging het weer wel redelijk snel. Ik weet nog steeds niet wat ik daarmee moet.

Verder is mij opgevallen dat in de batterijstatistieken het balkje bij telefoonsignaal opeens bruin-geel is geworden, daarvoor was het altijd gewoon geel. Wat betekent dit, een verschil in ontvangst kan het zijn, want ik hem me vandaag regelmatig verplaatst, en dan zou het dus gedurende de dag ook moeten veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, dat is wel vreemd. Ik kan ook niet snappen hoe ze het hebben gedaan, aangezien ik er vrij zeker van ben dat de HD2 gewoon een 16-bits scherm heeft...
Ik ook niet ik heb de bijgevoegde lib geprobeerd maar dat gaf geen verbetering maar toch ik geloof dat het een oplosbaarbaar software probleem is en geen hardware beperking (je zou het ook kunnen proberen, de boel crasht in ieder geval niet)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2011 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
eew schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:16:
Wi-fi delen duikt op mijn mijn batterijstatistieken. Wat was dit nou, en wat kan je er (zonder root) aan doen? Maar verder lijkt het iets beter te gaan.

Ik zit nu na 8,5 uur nog op 22%, met 2 uur en 21 minuten scherm. En een half uurtje GPS met mytracks. Het duurt nog steeds lang voordat ik een fix krijg. Ik ben bang dat het zonder assistentie zelfs niet lukt. Dat is best wel naar, want ik ga naar Canada en daar wil ik ook GPS gebruiken, maar gisteren ging het weer wel redelijk snel. Ik weet nog steeds niet wat ik daarmee moet.

Verder is mij opgevallen dat in de batterijstatistieken het balkje bij telefoonsignaal opeens bruin-geel is geworden, daarvoor was het altijd gewoon geel. Wat betekent dit, een verschil in ontvangst kan het zijn, want ik hem me vandaag regelmatig verplaatst, en dan zou het dus gedurende de dag ook moeten veranderen.
pas het laatste uur ofzo vandaag? en welke provider? vodafone?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Ewivis schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:39:
[...]

pas het laatste uur ofzo vandaag? en welke provider? vodafone?
Ik denk vanaf vanochtend ofzo, weet niet meer precies. En ja, Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
vandaag mijn tweede SGS 2 gekocht. ene voor mij en het andere voor mijn broer... geweldig gewoon deze toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
yasin76 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 00:12:
vandaag mijn tweede SGS 2 gekocht. ene voor mij en het andere voor mijn broer... geweldig gewoon deze toestellen.
Gefelici! =)

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-09 23:25
Ik heb gisteren mijn SGS2 besteld, kon opeens verlengen bij HI :D (geweldige aanbiedingen deze dagen btw)

Krijg hem als het goed is binnen 10 dagen binnen, ik kan niet wachten! Kom van een htc Legend af dus dit zal wel een enorme stap omhoog zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
Iemand enig idee hoe je de brightness control kunt uitschakelen in de browser? De browser moet gewoon de default setting aanhouden ipv een eigen brightness control door te voeren.
Ik heb root en heb Litening rom geinstalleerd, ben op dit moment een beetje aan het twijfelen tussen Miren browser en de standaard, en de brightness isue duwt me wel een beetje richting Miren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:27
Cobesz schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 00:24:
Ik heb gisteren mijn SGS2 besteld, kon opeens verlengen bij HI :D (geweldige aanbiedingen deze dagen btw)

Krijg hem als het goed is binnen 10 dagen binnen, ik kan niet wachten! Kom van een htc Legend af dus dit zal wel een enorme stap omhoog zijn :)
zelfde stap gemaakt geen spijt van gehad. duurde wel even voor ik gewend was aan de afmeting van dit toestel. maar sgs2 is zoveel sneller en handiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-09 23:25
ik denk dat het wel zal lukken :) Ik had in het begin heel erg veel moeite met de Desire HD van een vriend van me, maar dat viel na een paar keer gebruiken weer heel erg mee om eerlijk te zijn!

Erg tof om te zien ook hoe de SGS2 alle telefoons helemaal kapot maakt qua reviews en benchmarks haha. Bij een filmpje van Pocketnow zeiden ze it beats the king! (iPhone4)

Niet zo gek ook eigenlijk met zulke specs :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Is iemand er al achter wat de kleur van de telefoonsignaal balk betekent, ik kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Bij Samsung Apps vind ik een camera firmware update terug die dateert van 2 juni. De laatste update had ik nog niet geïnstalleerd (dacht dat het beter zou zijn om te wachten op KE7). Iemand al de nieuwe update geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
  • Laatst online: 06-06-2024
souljah1h schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:48:
Mijn Galaxy SII is gelukkig helemaal naar behoren :) Alleen 1 ding valt me op, iedereen die ik bel of mij belt hoort zichzelf dubbel... is vast geen instellling die dat verhelpt?
Ik heb hier ook af en toe last van. Behoorlijk irritant (voor degene aan de andere kant van de lijn). Bij welke provider zit je? Ik bij t-mobile. Had dit op mijn vorige samsung (omnia i900) ook wel eens... geen idee waar dit nou mee te maken heeft.

Morgen komt mn nieuwe SGII binnen en dan kan ik mooi het e.e.a. vergelijken. Zal dan ook wat foto's posten van o.a. beide schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
eew schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 08:24:
Is iemand er al achter wat de kleur van de telefoonsignaal balk betekent, ik kan het nergens vinden.
In de SGS2 werkt deze optie blijkbaar niet zo goed, Bij de SGS1 met 2.3.3 update gaf hij wel keurig de ontvangst aan, groen = goed, geel = matig en rood = geen ontvangst.

Bij de SGS2 doet dat ding maar wat :P, thuis heb ik wisselend ontvangst, en op het werk volledig (mast 100 meter verderop), maar het is allemaal dezelfde kleur. Bij opnieuw opstarten wordt de balk de kleur van het ontvangst van dat moment heb ik het idee.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

The Wizard schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 08:49:
[...]

In de SGS2 werkt deze optie blijkbaar niet zo goed, Bij de SGS1 met 2.3.3 update gaf hij wel keurig de ontvangst aan, groen = goed, geel = matig en rood = geen ontvangst.

Bij de SGS2 doet dat ding maar wat :P, thuis heb ik wisselend ontvangst, en op het werk volledig (mast 100 meter verderop), maar het is allemaal dezelfde kleur. Bij opnieuw opstarten wordt de balk de kleur van het ontvangst van dat moment heb ik het idee.
Oke, maar er zijn blijkbaar ook twee soorten geel. Echt heel raar.

Die netwerktechnieken wordt ik ook helemaal gek van. Mijn Magic gaf gprs en 3G aan, en sinds Vodafone een paar maanden geleden met edge is begonnen kwam die erbij. Nu zie ik 5 icoontjes voorbij komen.

G, E, H, 3G, H+. Nou wist ik niet dat Vodafone een werkend HSDPA+ netwerk had (of zal dat net zo geheim zijn als het uitrollen van EDGE een paar maanden geleden, dat zagen mensen ook eerder op hun telefoon dan ze het hadden aangekondigd), dus ik vraag me af wat nou wat is, ik dacht dat 3G en HSDPA allemaal dure woorden voor UMTS waren. Maar doordat dat icoontje 5 standen heeft (zeker als je je beweegt) nogal springt tussen H en 3G begin ik echt in de war te raken.

[ Voor 35% gewijzigd door eew op 03-06-2011 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eew schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 09:04:
[...]

Oke, maar er zijn blijkbaar ook twee soorten geel. Echt heel raar.

Die netwerktechnieken wordt ik ook helemaal gek van. Mijn Magic gaf gprs en 3G aan, en sinds Vodafone een paar maanden geleden met edge is begonnen kwam die erbij. Nu zie ik 5 icoontjes voorbij komen.

G, E, H, 3G, H+. Nou wist ik niet dat Vodafone een werkend HSDPA+ netwerk had (of zal dat net zo geheim zijn als het uitrollen van EDGE een paar maanden geleden, dat zagen mensen ook eerder op hun telefoon dan ze het hadden aangekondigd), dus ik vraag me af wat nou wat is, ik dacht dat 3G en HSDPA allemaal dure woorden voor UMTS waren. Maar doordat dat icoontje 5 standen heeft (zeker als je je beweegt) nogal springt tussen H en 3G begin ik echt in de war te raken.
Ik heb nu al bijna een jaar HSDPA+ van Vodafone. Ze zijn vorig jaar juni begonnen met de uitrol als het goed is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
glennl schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 08:29:
Bij Samsung Apps vind ik een camera firmware update terug die dateert van 2 juni. De laatste update had ik nog niet geïnstalleerd (dacht dat het beter zou zijn om te wachten op KE7). Iemand al de nieuwe update geprobeerd?
Dit is volgens mij ook 11.5.01, de update die vorige week ook verspreid was als ik het goed heb =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer Tonijn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 10:45
Goedemorgen allen,

Ik heb sinds 2 dagen (en ik heb de SGS2 pas een week),
dat wanneer ik 's avonds een wekker instel voor de ochtend erna, de telefoon 's morgens uit staat, de wekker dus niet af is gegaan.. en de telefoon ook niet meer aan te krijgen is.

De batterij is niet leeg en de telefoon is alleen nog aan te zetten wanneer ik de batterij er even uit haal en opnieuw erin plaats.

Iemand hier ervaring mee?

gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Razer schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 09:35:
[...]

Dit is volgens mij ook 11.5.01, de update die vorige week ook verspreid was als ik het goed heb =)
Inderdaad. Vreemd dat datum 2 juni er bij staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Laatst online: 27-06-2022
Sinds gisteren ook de trotse bezitter van een SII en wat een fantastisch toestel zeg, een hele verbetering tov. Mijn nokia e72.

Ik heb alleen wel last van dat auto-brightness geflikker en ik las dat dat gefixed was in een update. Nou heb ik gecontroleerd of er nog updates beschikbaar zijn via de telefoon maar niets nieuws daar.

Hoe weet ik dat ik de nieuwste software heb waarbij dat geflikker verholpen zou moeten zijn? Dat vermeld de TS helaas niet nl.

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:25:
[...]

In Market kan je widgets downloaden die je tel op stil kunnen zetten behalve geluid en trillen.
Wanneer je deze gebruikt en je tel helemaal op stil zet, dan trilt je tel ook niet meer bij batt vol en/of binnenkomende berichten.
Je alarm die je ingesteld heb, die gaat wel gewoon af.
Werkt perfect en je hoeft niet te rooten.
Dit werkt inderdaad super, dankjewel! d:)b

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:45

wasco

brightest crayon in the box

Ik volg dit topic al een hele tijd (vanuit België) en vanavond heb ik mijn eigen SGS2! Ik kom van een Hero, dus ik ga helemaal (positief) gek worden :) Nu lees ik hier veel (tegenstrijdige) berichten over zowel de hard- als de software.

Hardware
- Gele "mosterd"-vlekken op het scherm. Normaal de linkerkant.
- Roze waas centraal in de camera
- Blauwe schijn over het scherm

De hardware kan min of meer bekeken worden in de winkel, maar de software (batterij-drain) uiteraard niet.
Volgens wat ik hier lees gaat het vermoeden voor de batterij-drain naar een van deze drie.

- Samsung-hubs
- Android-bug
-Wifi-sharing

Wat kan iemand met een gloednieuw toestel nu best doen:
- Gewoon aanzetten en in gebruik nemen zoals Samsung het heeft bedoeld?
- Gewoon aanzetten, in gebruik nemen, maar de Samsung-hubs laten voor wat ze zijn?
- Rooten, freezen en de hele boel?

Ik lees vaak "rooten ga ik niet doen, vanwege garantie". Mijn Hero is ook geroot en ik kan hem altijd terug unrooten dacht ik. Kan dit dan niet bij de SGS2?

Wat is jullie aanbeveling?

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen bij die iets kunnen zeggen over de beste internetbrouwser die momenteel op dit toestel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wasco schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:01:
Ik lees vaak "rooten ga ik niet doen, vanwege garantie". Mijn Hero is ook geroot en ik kan hem altijd terug unrooten dacht ik. Kan dit dan niet bij de SGS2?

Wat is jullie aanbeveling?
Dat is een discussie die wel vaker langs is gekomen, vooral omdat ze een policy hadden tbv de Galasy S. Het nieuws bericht over rooten was trouwens voor alle service centra in de wereld en niet alleen Nederland specifiek. Het is tot nog toe niet aan de kaak gevoeld maar ik denk dat ze zoiets in Nederland niet kunnen maken.

Als een toestel een defect heeft en ze wijze je garantie af dan moet dat wel om de juiste redenen. Als het defect is veroorzaakt door jou dan is het natuurlijk vanzelfsprekend dat ze de garantie afwijzen MAAR als het defect en jou gebruik niks met elkaar te maken hebben dan kunnen ze dat natuurlijk niet doen.

Bijv. als je toestel een mechanische defect heeft, er komen zomaar barsten in ofzo (weet ik veel), en ze wijzen je garantie af omdat je je toestel hebt geroot dan zou dat een hele kromme situatie zijn natuurlijk. Maar als je je toestel opstuurt voor reparatie omdat je de proccy flink hebt zitten overclocken en dus alles door is gefikt, dan is het niks meer als normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik lees overal dat ik USB drivers nodig heb voordat ik mijn SGS2 via USB kan benaderen, ik kan alleen nergens losse USB drivers downloaden. Overal krijg ik een (nutteloze?) PC Studio Suite bij. Zijn deze usb drivers ook los te downloaden?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:11:
Ik lees overal dat ik USB drivers nodig heb voordat ik mijn SGS2 via USB kan benaderen, ik kan alleen nergens losse USB drivers downloaden. Overal krijg ik een (nutteloze?) PC Studio Suite bij. Zijn deze usb drivers ook los te downloaden?
Als je je telefoon wil beheren en upgraden met de software van Samsung dan moet je Samsung Kies downloaden. Drivers zijn zover ik weet niet apart te downloaden. Zie TS voor links.

Als je alleen bestanden wilt kopieren van en naar je toestel dan moet je even bij settings aangeven dat je je toestel in massa opslag modus wilt hebben. Dan zie je hem als een drive in Windows en kun je hem zo benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:08:
Zijn er al mensen bij die iets kunnen zeggen over de beste internetbrouwser die momenteel op dit toestel werkt?
Dolphin browser HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman
  • Laatst online: 31-08 23:20

Nowhereman

Ygenweis

Momenteel gebruik ik Miren Browser, bevalt erg goed :)

-Pwn the day-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Hier een tweetal screenshots van mijn batterij verbruik in standby mode. In 5,5 uur slechts 2% verbruikt. Ik heb dit al vanaf de eerste dag, ik nam aan dat mijn accu gewoon wat meer oplaad cycles nodig had om een accuraat batterijverbruik te laten zien in idle, maar we zijn onmiddels al 2 weken verder en heb nog steeds verdomd goede idle verbruik.

Wifi aan, sync aan voor gmail, whatsapp en calendar.

Ik heb ook 3 dagen geleden een custom rom geflashd, maar dit heeft geen invloed op mijn idle verbruik gehad.

Afbeeldingslocatie: http://img585.imageshack.us/img585/2876/sc20110603031754.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img43.imageshack.us/img43/9633/sc20110603084943.jpg

Ben erg tevreden met mijn sgs2, geen schermproblemen en lange batterijduur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de review gelezen van de HTC Sensation,en bij de bencmarks komt de SGS2 toch zo goed als altijd als eerste uit. Dit heeft me toch aangeslaan om toch voor de SGS2 te gaan. Naar jullie mening ,goed of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:45

wasco

brightest crayon in the box

Voor die vraag kijk je best hier: Galaxy S 2 vs. HTC Sensation

[ Voor 36% gewijzigd door wasco op 03-06-2011 10:48 ]

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Een nieuwe Samsung app in de market om je Tv te bedienen via wifi + streamen van SGS 2 naar tv en vice versa, enige is wel dat je een recente Samsung tv nodig hebt

http://www.slashgear.com/...slashgear+%28SlashGear%29

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 17:10
mafiatounes schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:50:
Een nieuwe Samsung app in de market om je Tv te bedienen via wifi + streamen van SGS 2 naar tv en vice versa, enige is wel dat je een recente Samsung tv nodig hebt

http://www.slashgear.com/...slashgear+%28SlashGear%29
Die app is er al sinds ik de SII heb hoor, oeps dat van het streamen volgens mij niet idd.

Maar goed, daar heb je dan ook een dikke tv voor nodig, gaat met mijn half jaar oude Samsung TV helaas niet lukken.

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 03-06-2011 10:56 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
lordMocro schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:37:
Hier een tweetal screenshots van mijn batterij verbruik in standby mode. In 5,5 uur slechts 2% verbruikt. Ik heb dit al vanaf de eerste dag, ik nam aan dat mijn accu gewoon wat meer oplaad cycles nodig had om een accuraat batterijverbruik te laten zien in idle, maar we zijn onmiddels al 2 weken verder en heb nog steeds verdomd goede idle verbruik.

Ik heb ook 3 dagen geleden een custom rom geflashd, maar dit heeft geen invloed op mijn idle verbruik gehad.

[afbeelding]

[afbeelding]

Waarom is jouw scherm zo vaal/donker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Phusebox schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:54:
[...]

Waarom is jouw scherm zo vaal/donker?
Je ziet linksboven in mijn notification scherm de "screen filter" app icoontje. Die app zorgt ervoor dat ik mijn scherm veel verder kan dimmen dan het met stock mogelijk is. Heb gisternacht tot laat documentaires gekeken op mijn telefoon, ik vind het wat prettiger kijken met een gedimt scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
lordMocro schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:37:

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit zijn gewoon 2 screenshots van je lockscreen. Wie zegt dat je hem in de tussentijd niet aan de lader hebt gehad? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
AtlAntA schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:02:
[...]

Dit zijn gewoon 2 screenshots van je lockscreen. Wie zegt dat je hem in de tussentijd niet aan de lader hebt gehad? >:)
Je moet me op mijn woord geloven I guess, ik heb geen geheime agenda als je daar bang voor bent. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
Weet iemand toevallig hoe ik die stem uit kan zetten die bijvoorbeeld zegt "1 new emails" of "incoming call from ...", zelfs in stille mode krijg ik die stem. Ik heb het in de search niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
lordMocro schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:04:
[...]

Je moet me op mijn woord geloven I guess, ik heb geen geheime agenda als je daar bang voor bent. O-)
Is het met die custom rom die je draait dan ook niet mogelijk om het standaard android batterij verbruik schermpje tevoorschijn te toveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenles
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-04-2023
Ruben1123 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:10:
Weet iemand toevallig hoe ik die stem uit kan zetten die bijvoorbeeld zegt "1 new emails" of "incoming call from ...", zelfs in stille mode krijg ik die stem. Ik heb het in de search niet kunnen vinden.
dit had ik ook,ga naar applicaties - spraak en zet driving mode uit.
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
lordMocro schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:00:
[...]

Je ziet linksboven in mijn notification scherm de "screen filter" app icoontje. Die app zorgt ervoor dat ik mijn scherm veel verder kan dimmen dan het met stock mogelijk is. Heb gisternacht tot laat documentaires gekeken op mijn telefoon, ik vind het wat prettiger kijken met een gedimt scherm.
Oeh nice, die ga ik ook even van de market halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiskyslok
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-06 09:46
Hier ook erge battery-drain, gisteren begonnen met een halfuurtje navigeren, toen wat gebrowst en muziek geluisterd en na 7 uurtjes was hij leeg.. Doordeweeks om 8 uur aan en dan is hij rond half4 leeg.. Zijn er misschien nog eventuele tips behalve d.m.v. root de hubs uitschakelen en de helderheid omlaag te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
AtlAntA schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:12:
[...]

Is het met die custom rom die je draait dan ook niet mogelijk om het standaard android batterij verbruik schermpje tevoorschijn te toveren?
Afbeeldingslocatie: http://img155.imageshack.us/img155/2503/sc20110603112043.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wat is dat lock icoontje linksboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ziet er goed uit! Ik kan ook wel een dikke 24 uur met mijn batterij (Zie vorige posts) maar dan met veel minder gebruik. Wat betekent die grijze streep bij phone signal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de snelle reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiskyslok
Phusebox schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:26:
Widgetlocker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm die heb ik ook gehad, maar niet zo'n icon. Zou kunnen idd... helaas vind ik widgetlocker nog te buggy voor dagelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
AtlAntA schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:27:
[...]

Ziet er goed uit! Ik kan ook wel een dikke 24 uur met mijn batterij (Zie vorige posts) maar dan met veel minder gebruik. Wat betekent die grijze streep bij phone signal?
Ik heb echt geen idee. Dit is een van de weinige keren dat ik naar de "battery usage" scherm kijk. :p
Phusebox schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:26:
Widgetlocker, een soort sense 3.0 lockscreen. YouTube: ‪WidgetLocker Review‬‏ App gevonden nadat ik superjaloers werd op de lockscreen van de sensation, moet zeggen, het ziet er minder mooi uit maar werkt net zo goed volgens mij.
Phusebox schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:32:
[...]

Hmm die heb ik ook gehad, maar niet zo'n icon. Zou kunnen idd... helaas vind ik widgetlocker nog te buggy voor dagelijks gebruik.
Ik gebruik het pas een dagje, hopelijk blijft het goed werken want de sense 2.x manier om te unlocken (naar beneden swipen) vind ik helemaal geweldig, lekker makkelijk en snel.

[ Voor 20% gewijzigd door lordMocro op 03-06-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Met Widgetlocker behaal je inderdaad dezelfde resultaten als Sense 3.0 waarmee je apps rechtstreeks vanuit je lockscreen kunt starten. Erg handig, maar inderdaad net niet net zo mooi als Sense 3.0 - maar daar komen vast wel mods voor. Ik heb overigens nooit problemen met Widgetlocker, werkt altijd zeer stabiel. En het icoontje bovenaan kun je ook uitschakelen als je wilt.

[ Voor 23% gewijzigd door joblamie op 03-06-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik heb mijn SGS2 ingesteld met pincode beveiliging, weet iemand hoe ik de achtergrond van mijn lock/pin screen kan veranderen?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Jouw telefoon laadt zichzelf op overdag? Of hoe moet ik dit zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DenniZ schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:43:
Ik heb mijn SGS2 ingesteld met pincode beveiliging, weet iemand hoe ik de achtergrond van mijn lock/pin screen kan veranderen?
Gewoon, Instellingen / Schermdisplay / en dan de Achtergrond optie van Scherm vergrendelen?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
glennl schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:45:
[...]

Ja, je kunt je telefoon overdag opladen. Ik snap je vraagstelling niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
lordMocro schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:49:
[...]

Ja, je kunt je telefoon overdag opladen. Ik snap je vraagstelling niet echt.
Ja ok, dat weet ik wel :) Bedoel maar dat je batterijverbruik dan niet representatief is als je tussentijds oplaadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixstar
  • Laatst online: 16-06-2011
glennl schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:45:
[...]

Zoals je kan zien op de screenshot staat er onderaan "Charging" met groene blokjes die overeenkomen met de plaats waar de curve terug omhoog gaat. Op die tijdstippen hing zijn SGSII dus aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
glennl schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:50:
[...]

Ja ok, dat weet ik wel :) Bedoel maar dat je batterijverbruik dan niet representatief is als je tussentijds oplaadt.
En hij had het in eerste instantie over idle use over een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edhollan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:33
jelmervos schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:18:
Bij de HTC Desire heb je een toetsencombinatie om te rebooten. Dit is handig als je toestel compleet vast zit, het scheelt de accu er uit halen.
Is er ook een toetsencombinatie voor de Galaxy S II om te rebooten?
Op 10 mei zijn in het Galaxy S2 topic de codes gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
glennl schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:50:
Hij had het dan ook puur en alleen over idle-verbruik en niet over de totale gebruiksduur op 1 lading hè.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Waar is de optie gebleven om via galerij foto's up-te-loaden naar Picasa? Ik kan het niet vinden :/

Ook heb ik een update wat betreft de gesprekskwaliteit ( Iedereen hoort me dubbel, veel ruis op de achtergrond ) zodra ik hem op de speaker zet om te bellen verstaan mensen me wel goed.. Gevalletje omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiskyslok
souljah1h schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:00:
Waar is de optie gebleven om via galerij foto's up-te-loaden naar Picasa? Ik kan het niet vinden :/

Ook heb ik een update wat betreft de gesprekskwaliteit ( Iedereen hoort me dubbel, veel ruis op de achtergrond ) zodra ik hem op de speaker zet om te bellen verstaan mensen me wel goed.. Gevalletje omruilen?
Foto kiezen -> menuknop -> delen via -> picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens, wat een geweldige browser, zeker als je de 'gestures' een beetje onder de knie krijgt (met je vinger commando's op het scherm tekenen; bijv. een pijltje naar boven of onder voor boven- of onderkant site, ik heb een kruis voor tabblad sluiten of bijv. een 5 voor refresh). En ook handig met de bookmarks aan de linkerkant en verschuifbaar in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
  • Laatst online: 06-06-2024
souljah1h schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:00:

Ook dat werkte bij mij. Ik heb echt precies hetzelfde probleem. Morgen ontvang ik een nieuwe. Als dat toestel het niet heeft laat ik het je even weten, dan weet je of je hem moet omruilen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb schermvergendeling met patroon nu stond de klok onderaan.. deze heb ik veranderd
naar klok bovenaan maar op een of andere manier gaat deze niet meer terug naar onderaan
als ik dit probeer te wijzigen.. reboot geeft ook geen oplossing klok blijft bovenaan staan

iemand enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:51:
[...]

Helemaal mee eens, wat een geweldige browser, zeker als je de 'gestures' een beetje onder de knie krijgt (met je vinger commando's op het scherm tekenen; bijv. een pijltje naar boven of onder voor boven- of onderkant site, ik heb een kruis voor tabblad sluiten of bijv. een 5 voor refresh). En ook handig met de bookmarks aan de linkerkant en verschuifbaar in beeld.
De standaard browser is toch sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:32:
[...]

Zou best kunnen, maar Dolphin is echt niet traag. En dan is gebruiksgemak me ook wel wat waard. Zoals ook het browsen op tabbladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:44:
[...]

Zou best kunnen, maar Dolphin is echt niet traag. En dan is gebruiksgemak me ook wel wat waard. Zoals ook het browsen op tabbladen.
en flash? Dat wordt in de standaard browser namelijk supergoed ondersteund in SGS2.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 21:27
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:32:
[...]

Je hebt voor Dolphin een 'Browse faster' addon die zijn werk goed doet! Wat die doet weet ik niet maar de pagina's laden een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Hoe reset je de waarden in het scherm wat het batterij verbruik toont?
Is daar een standaard foefje voor of moet dat via allerlei omwegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
der_roedie schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:01:
Hoe reset je de waarden in het scherm wat het batterij verbruik toont?
Is daar een standaard foefje voor of moet dat via allerlei omwegen?
Je batterij helemaal opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
gebruikershaes schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:02:
[...]

Je batterij helemaal opladen.
LOL, zo makkelijk.....

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer Tonijn
Meneer Tonijn schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 09:45:
Goedemorgen allen,

Ik heb sinds 2 dagen (en ik heb de SGS2 pas een week),
dat wanneer ik 's avonds een wekker instel voor de ochtend erna, de telefoon 's morgens uit staat, de wekker dus niet af is gegaan.. en de telefoon ook niet meer aan te krijgen is.

De batterij is niet leeg en de telefoon is alleen nog aan te zetten wanneer ik de batterij er even uit haal en opnieuw erin plaats.

Iemand hier ervaring mee?

gr,
helemaal niemand ervaring hiermee? ;'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Meneer Tonijn schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:06:
[...]

helemaal niemand ervaring hiermee? ;'(
Zoek en gij zult vinden! De wekkeraplicatie kan bij android telefoons alleen zijn werk doen mits de telefoon aan staat! Dit omdat het een onderdeel is van het OS en als het OS niet is opgestart werkt de wekker ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Laatst online: 10:27
Schijnbaar Komt 2.3.4 of KF1 zoals de update gaat heten binnen een paar dagen uit voor de SGS2.

http://forum.xda-develope...p?p=14392860&postcount=51

[ Voor 27% gewijzigd door haakjesluiten op 03-06-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

gebruikershaes schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:09:
De wekkeraplicatie kan bij android telefoons alleen zijn werk doen mits de telefoon aan staat! Dit omdat het een onderdeel is van het OS en als het OS niet is opgestart werkt de wekker ook niet ;)
Ik denk dat Mr.T deze gevolgtrekking zelf al had gedaan. Echter het probleem dat de telefoon vast loopt gedurende de nacht is minder makkelijk te duiden zonder meer informatie. Misschien zijn er twee dagen geleden nieuwe apps geinstalleerd die dit probleem veroorzaken?

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer Tonijn
embee schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:13:
[...]

Ik denk dat Mr.T deze gevolgtrekking zelf al had gedaan. Echter het probleem dat de telefoon vast loopt gedurende de nacht is minder makkelijk te duiden zonder meer informatie. Misschien zijn er twee dagen geleden nieuwe apps geinstalleerd die dit probleem veroorzaken?
Juistem.

Hij is zo kaal als het maar zijn kan.. er staat een barcode scanner op, angry birds en whatsapp...
De eerste 2 dagen werkte het, maar sindsdien niet meer.

De eerste keer dat het probleem zich voordeed. was de batterij (dacht ik) niet leeg. toen ik de batterij erin plaatste en de telefoon weer aan deed, stond de batterij op 1%. de 2e keer was hij op 80%ish, maar hetzelfde probleem. toen ik hem echter weer aan kreeg stond de batterij ook op 80%.

bedankt voor de reacties iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Meneer Tonijn schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:17:
[...]

Juistem.

Hij is zo kaal als het maar zijn kan.. er staat een barcode scanner op, angry birds en whatsapp...

De eerste keer dat het probleem zich voordeed. was de batterij (dacht ik) niet leeg. toen ik de batterij erin plaatste en de telefoon weer aan deed, stond de batterij op 1%. de 2e keer was hij op 80%ish, maar hetzelfde probleem. toen ik hem echter weer aan kreeg stond de batterij ook op 80%.

Mijn eerste nacht met de SGS2 heb ik hetzelfde voorgehad. Hierna eigenlijk niet meer (gelukkig maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
embee schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:13:
[...]

Pardon, verkeerd gelezen. Ik dacht dat hij de tel uitzette nadat hij de wekker had gezet. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer Tonijn
glennl schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:34:
[...]

Mijn eerste nacht met de SGS2 heb ik hetzelfde voorgehad. Hierna eigenlijk niet meer (gelukkig maar).
welke van de 2? dat je batterij ineens helemaal leeg was of dat hij nog voldoende capaciteit had?
gebruikershaes schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:34:
[...]

Pardon, verkeerd gelezen. Ik dacht dat hij de tel uitzette nadat hij de wekker had gezet. :X
Hahaha, nee dat zou niet het meest slimme zijn.. al deed mijn hele oude Siemens MC 60 dat wel.. je wekker af laten gaan als de foon uit stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Meneer Tonijn schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:36:
[...]

welke van de 2? dat je batterij ineens helemaal leeg was of dat hij nog voldoende capaciteit had?
Hij hing de ganse nacht aan de lader, dus batterij was zeker niet leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer Tonijn
Nouja.. in ieder geval 'mooi' dat er ook anderen last van hebben blijkbaar.. dan hoop ik maar dat ik 2x pech heb gehad..

Heb niet zo veel zin om weer naar de winkel te hollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

Nowhereman schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:11:
[...]

En hier het (niet zo heel heftige) resultaat na een dik 7 uur.
[afbeelding]

[afbeelding]

Wifi signaal is hier niet je-van-het echter door de rom is het browsen en internetten wel retesnel. Qua extra acties om accu te besparen heb ik nog Juice Defender draaien en heb ik o.a. de social hub bevroren en vervangen door TweeDeck die 1x in het uur synched. Verder synched het weer 1x per uur en staat WhatsApp aan.

Volgens mij zou ik hier zo'n +/- 30 uur mee moeten kunnen doen, op zich acceptabel en wel degelijk een verbetering, echter haalde ik met de orginele firmware ook al zo'n 22 tot 24 uur.

De Lite'ning rom v1.0 draait trouwens op firmware versie XWKE7 (die volgens de fora met de accu fix?)
Misschien dat ik vanavond een keer een factory reset probeer om te zien of dat nog helpt.
Eergisteren m'n telefoon een factory reset gegeven, vandaag een redelijk resultaat qua accu.
Het kleine groene streepje van het bijladen is 2 á 3 minuten geweest omdat ik um aan m'n laptop had hangen om wat foto's over te zetten, dat resulteerde in 2% extra accu.

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/fxkwg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2u40q4x.jpg

-Pwn the day-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uurtje geleden mijn S2 ontvangen van coolblue, ik heb ook last van de gele linker helft maar maakt me niet zoveel uit.

Mij vraag is of iemand de wallpapers van de oude KD firmware heeft, er zaten een paar hele mooie bij meer mijne draait op KE2 en daar zijn deze weg, ik bedoel vooral de ene van het sterrenstelsel en de blauwe (allemaal ramen ofzo)

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Meneer Tonijn schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:17:
[...]

Juistem.

Ik had dit in de eerste dagen ook 2x
en een week later nog eens. Daarna niet meer. Geen idee waar het aan ligt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer Tonijn
Mirved schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 15:31:
[...]

Ik had dit in de eerste dagen ook 2x
en een week later nog eens. Daarna niet meer. Geen idee waar het aan ligt eigenlijk.
Het maffe is, ik zie hier dus nu gelukkig 2 andere personen die er ook last van hebben, maar als je ff googled vind je er eigenlijk niets van terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakk3
  • Laatst online: 13:17
Ik heb even een vraag voor de mensen die de s2 in combinatie met een T-mobile abonnement hebben gekocht..

Zijn deze telefoons branded? En wat heeft dit voor gevolgen voor releases van Android? Wordt dit nog steeds uitgevoerd door Samsung, of moeten deze eerst door T-mobile 'goedgekeurd/gebrand' worden?

Helaas kan ik nergens het antwoord op deze vragen vinden (behalve de twee reacties in dit topic die elkaar een beetje tegenspreken).. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Bakk3 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 16:04:
Zijn deze telefoons branded? En wat heeft dit voor gevolgen voor releases van Android? Wordt dit nog steeds uitgevoerd door Samsung, of moeten deze eerst door T-mobile 'goedgekeurd/gebrand' worden?
Mynd legde al uit dat het waarschijnlijk alleen de eerste batches van T-mobile zijn die 'unbranded' zijn zoals de mijne. Die van hem is blijkbaar 'branded', maar ik kon zo vlug niet opmaken of zijn firmware ook daadwerkelijk anders is dan de mijne (KE2). Als dat niet zo is, neem ik aan dat er voor het opdaten van die firmware ook geen verschil is, als Mynd wel een andere firmware heeft, dan neem ik aan dat T-mobile eerst zijn plasje over de firmware moet doen voordat hij beschikbaar komt voor de branded toestellen.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

embee schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 16:23:
[...]

Mynd legde al uit dat het waarschijnlijk alleen de eerste batches van T-mobile zijn die 'unbranded' zijn zoals de mijne. Die van hem is blijkbaar 'branded', maar ik kon zo vlug niet opmaken of zijn firmware ook daadwerkelijk anders is dan de mijne (KE2). Als dat niet zo is, neem ik aan dat er voor het opdaten van die firmware ook geen verschil is, als Mynd wel een andere firmware heeft, dan neem ik aan dat T-mobile eerst zijn plasje over de firmware moet doen voordat hij beschikbaar komt voor de branded toestellen.
Klopt, heb de mijne rechtstreeks bij T-mobile besteld en heb een toestel ontvangen zonder T-mobile stickers/bedruksels danwel aangepaste firmware. Mijn toestel behoort zeer zeker tot de eerste batch van T-mobile dus ze zullen de tijd niet hebben gehad om aanpassingen te maken. Van wat ik uit de post van Mynd begreep staat er niet enkel een T-mobile logo op de achterkant van het toestel maar zijn er ook een aantal apps toegevoegd. Je kunt altijd proberen om je telefoon gewoon via KIES te updaten, indien je een afwijkende firmware versie hebt zal KIES je vertellen dat het niet mogelijk is om te updaten. Als je wel via KIES kunt updaten dan is de kans vrij groot sat je daarna de door T-mobile toegevoegde apps kwijt bent.

-Pwn the day-

Pagina: 1 ... 26 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .