Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
JudgeTreve schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:23:
hmhm interessant...

Samsung I9100 Firmware: I9100XXKE4 Online! (Android 2.3.3)
Bron, meer informatie?

Wat bedoel je met online? Kies?

Zeer onduidelijke post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Wii4all schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:10:
[...]

ongeloofelijk dit.

Je kan alles instellen op dat ding, maar dat kun je niet uitzetten, ben ik raar als ik dit vreemd vind?
JIJ bent toch geen viespeuk?? :+

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:55
Hier nog even mijn batterij stats. Heb hem redelijk weinig gebruikt. Nog 9% over. Display tijd staat op anderhalf uur.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/28678709/SC20110601-212406.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/28678709/SC20110601-212417.jpeg

Eerder werd gevraagd welke meuk ik had bevroren met behulp van Titanium Backup. Hierbij het lijstje:

Accuweather.com
AP Mobile
App delen 1.0
Buddies Now 1.0
Digilezen
Game Hub
IM
Kobo
Music Hub
Nieuws en Weer
PressReader
Readers Hub
Samsung MMM
Alle SNS accounts
Alle 2 Social Hub apps
Wifi delen
Wifi Sharing manager
Yahoo Finance

Mochten er nog tips zijn over welke apps ik nog maar kan bevriezen dan hoor ik het graag!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Pyrone89 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:32:
[...]

Bron, meer informatie?

Wat bedoel je met online? Kies?

Zeer onduidelijke post
Zag het net staan op Twitter...SamFirmware....ik denk ik meld het even...
Meer weet ik ook niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waxy50 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:25:
[...]

File is in /system/media/audio/ui je telefoon moet wel geroot zijn je hoeft hem niet te verwijderen gewoon renamen ;)
Hoe kom je daar dan heb telefoon ook geroot maar als ik naar mijn bestanden ga (heb verborgen bestanden weergeven aan gezet) zie ik geen map system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

embee schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:15:
[...]

Hmm, ik heb vanmiddag mijn SII opgepikt bij de lokale t-mobile shop, maar die heeft geen logo behalve dat van samsung en KE2. Staat er nog fijne t-mobile software standaard op geinstalleerd?
Jij hebt dan een eerdere batch dan ik. Bij mij staat er ook een tmobile logo op de verpakking.
Dat is altijd zo bij t-mobile. Als een toestel net uit is komen er enkele batches logovrije toestellen binnen, en enkele leveringen later komt de branded versie binnen.

Is echter niet erg, het doet verder geen afbreuk aan het toestel. Hij blijft retesnel. Een achterklepje zonder logo kost niet veel.

Er staat een mobile tv app op van t-mobile, en een topapps applicatie met de door tmobile geselecteerde favo apps. Verder nog een app die 100 gameloft heet. Het brengt je meteen naar een gameloft webpage waar je die spellen kunt kopen. Verder niks tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
JudgeTreve schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:33:
[...]

Zag het net staan op Twitter...SamFirmware....ik denk ik meld het even...
Meer weet ik ook niet ...
Ik zag het ook, maar deze stond toch allang op die site of niet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JudgeTreve schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:23:
hmhm interessant...

Samsung I9100 Firmware: I9100XXKE4 Online! (Android 2.3.3)
Dat is de baseband-versie, die ik ook gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij staat I9100XXKDJ maakt dat wat uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Mijn Galaxy SII is gelukkig helemaal naar behoren :) Alleen 1 ding valt me op, iedereen die ik bel of mij belt hoort zichzelf dubbel... is vast geen instellling die dat verhelpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:46:
bij mij staat I9100XXKDJ maakt dat wat uit dan?
Bij mij ook.

Ik snap niet helemaal wat voor soort firmware die persoon het over heeft. Ook uit die nieuwsberichten op zijn site wordt ik niet veel wijzer. Het is trouwens een Nederlander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo84
  • Laatst online: 14-09 19:39
souljah1h schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:48:
Mijn Galaxy SII is gelukkig helemaal naar behoren :) Alleen 1 ding valt me op, iedereen die ik bel of mij belt hoort zichzelf dubbel... is vast geen instellling die dat verhelpt?
Ja, je moet in de instellingen het vinkje echo tijdens bellen eruit halen :+

Dat ligt volgens mij aan het netwerk en niet aan de telefoon. Gebeurt het bij ieder telefoongesprek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Ik heb net een redelijk rare ervaring gehad. Laat het een waarschuwing zijn voor anderen.

Ik was een beetje aan het spelen met een applicatie die de led aanzet (LED Light) en na nog niet eens een minuut valt hij gewoon uit, reageert nergens meer op. Dus ik denk dat ik mijn telefoon kapot gemaakt heb, na het verwijderen van de batterij lijkt de boel weer te werken. Alleen ik ben wel opeens 20% van mijn batterij kwijt. Iets moet kortsluiting? Er is geen hitte ofzo, dus die 20% is niet in warmte omgezet. Vreemd, moet ik de maker van die applicatie nog benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Brambo84 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:58:
[...]

Dat ligt volgens mij aan het netwerk en niet aan de telefoon. Gebeurt het bij ieder telefoongesprek?
Om even in te haken.

Soms zegt mijn telefoon ook dat hij in echo mode zit. Nu snap ik wat dat is. Snap het nut alleen niet. Wil de S2 doen alsof hij in een kerk zit ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
eew schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:59:
Ik heb net een redelijk rare ervaring gehad. Laat het een waarschuwing zijn voor anderen.

Ik was een beetje aan het spelen met een applicatie die de led aanzet (LED Light) en na nog niet eens een minuut valt hij gewoon uit, reageert nergens meer op. Dus ik denk dat ik mijn telefoon kapot gemaakt heb, na het verwijderen van de batterij lijkt de boel weer te werken. Alleen ik ben wel opeens 20% van mijn batterij kwijt. Iets moet kortsluiting? Er is geen hitte ofzo, dus die 20% is niet in warmte omgezet. Vreemd, moet ik de maker van die applicatie nog benaderen?
Zelfde gehad met de zaklamp functie in widget locker. Even aangehad en toen begon ie te knipperen en daarna sloeg de telefoon vast. Denk eerder dat dit te maken het met in de slaap laten gaan van de telefoon. Omdat hij dat alleen deed als ik de zaklamp aan deed vanaf de lockscreen. Met een gewone zaklamp app is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

AtlAntA schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:01:
[...]

Zelfde gehad met de zaklamp functie in widget locker. Even aangehad en toen begon ie te knipperen en daarna sloeg de telefoon vast. Denk eerder dat dit te maken het met in de slaap laten gaan van de telefoon. Omdat hij dat alleen deed als ik de zaklamp aan deed vanaf de lockscreen. Met een gewone zaklamp app is er niks aan de hand.
Maar waar is die energie heen? Er kan niet zo een groot gedeelte van de batterij leeglopen is zo een korte tijd zonder dat de boel smelt, dat is natuurkundig gezien gewoon niet mogelijk. Die led gebruikt veel, en verlicht volgens mij een heel voetbalveld indien nodig. Maar ik gebruikte een widget ja.

Maar ik vraag me af hoe vaak je voor een crash de batterij uit dit ding kan trekken voordat het mechanisme van het batterijklepje ermee stopt. Dat is duidelijk niet gemaakt om heel vaak gebruikt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Brambo84 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:58:
[...]

Ja bij ieder telefoongesprek, heb er zelf geen last van overigens maar de overkant wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand voor mij een screen capture van de mappen die standaard in het toestel horen te staan nadat deze voor het eerst opgestart wordt dus het mapje mijn bestanden of my files of gewoon een lijstje van de mappen default zonder troep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivm men post over men blauw scherm probleem hierboven:

Niemand die kan zeggen of dat bij iedereen zo is of ofdat het een defect is?

Ik zag in de reviews altijd dat het toestel een zeer goede kijkhoek had en dergelijke, maar ik moet hem maar 2 graden draaien en ik heb al een blauwige gloed over men scherm.. Maak me hier echt zorgen over.
Rest ziet er perfect uit, maar dit is echt storend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:17:

Ik zag in de reviews altijd dat het toestel een zeer goede kijkhoek had en dergelijke, maar ik moet hem maar 2 graden draaien en ik heb al een blauwige gloed over men scherm.. Maak me hier echt zorgen over.
Bij ongeveer 90 graden zie ik wel een 'waas/mist' van de kijkhoek, maar eerder bijna niks. Kan je er een foto van maken of pakt een fototoestel dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, wil het straks wel even proberen, maar als ik hem nu naar links/rechts kantel of naar onder/boven, een ietsie klein beetje en ik heb het al zitten, daarom dat het zo storend is ... Alle kleuren die veel blauwer uitslaan direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
eew schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:08:
[...]

Maar waar is die energie heen? Er kan niet zo een groot gedeelte van de batterij leeglopen is zo een korte tijd zonder dat de boel smelt, dat is natuurkundig gezien gewoon niet mogelijk. Die led gebruikt veel, en verlicht volgens mij een heel voetbalveld indien nodig. Maar ik gebruikte een widget ja.

Maar ik vraag me af hoe vaak je voor een crash de batterij uit dit ding kan trekken voordat het mechanisme van het batterijklepje ermee stopt. Dat is duidelijk niet gemaakt om heel vaak gebruikt te worden.
Denk eerder dat battery calibration een beetje in de war is omdat je de batterij eruit hebt gehaald. Het batterijklepje kan heel wat hebben. Je kan hem makkelijk dubbel vouwen en de klemmetjes krijg ik met mijn blote handen niet kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Indien mensen klagen dat de accu niet voldoende is, Samsung bied de mogelijkheid een extra accu toe te voegen.
http://www.samsung.de/de/...detail.aspx?atab=features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
abusimbal schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:23:
Indien mensen klagen dat de accu niet voldoende is, Samsung bied de mogelijkheid een extra accu toe te voegen.
http://www.samsung.de/de/...detail.aspx?atab=features
En daar wordt je telefoon bijna 2x zo dik van en is daarom in de meeste gevallen ongewenst. Tevens past dit beter in het accessoires topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:21:
Geen idee, wil het straks wel even proberen, maar als ik hem nu naar links/rechts kantel of naar onder/boven, een ietsie klein beetje en ik heb het al zitten, daarom dat het zo storend is ... Alle kleuren die veel blauwer uitslaan direct
Bij een kleine kijkhoek zie ik, als ik goed kijk, wel een hele lichte waas, maar bijna niet merkbaar en andere toestellen hebben ook of zelfs meer. Dus wat kijkhoek betreft is het een goed scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Weet iemand hoe zwart zwart is, en hoe het energieverbruik van pixels die bijna zwart zijn zich verhoudt tot pixels die helemaal zwart zijn. Ik heb een gewoonte om overal een Hubble Ultra Deep Field als achtergrond in te stellen, vaak bewerk ik die zo dat de ruis in de achtergrond nagenoeg zwart is, voor LCD's maakt het dan niet uit hoe zwart. Ik wil er nu ook één maken voor mijn SGSII en als ik kijk naar de kleurwaarden in de achtergrond dan is dat allemaal iets van 1, 1, 1 of 1, 3, 2 en dingen in die richting. Ga ik het verschil met zwart merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo84
souljah1h schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:14:
[...]

Ja bij ieder telefoongesprek, heb er zelf geen last van overigens maar de overkant wel :)
Hmm heb je al geprobeerd je telefoon opnieuw op te starten? Misschien dat opnieuw in het netwerk inloggen helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Brambo84 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:34:
[...]

Hmm heb je al geprobeerd je telefoon opnieuw op te starten? Misschien dat opnieuw in het netwerk inloggen helpt?
Al meerdere malen, maar dit heeft het probleem niet verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo84
souljah1h schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:35:
[...]

Hmm, dan zou ik het nog een paar dagen proberen en indien geen verbetering -> naar de winkel en omruilen.
Tenzij iemand anders nog een idee heeft natuurlijk!

Nieuw topic vanaf blz 100?

[ Voor 4% gewijzigd door Brambo84 op 01-06-2011 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
souljah1h schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:35:
[...]

Automatische schermvoeding aan/uit? Helderheid op automatisch? Toevallig custom roms geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me opviel is dat het scherm sneller aanspringt vanuit de 'uit' stand als het toestel aan de voeding ligt.
Het maakt niet uit welke knop je gebruikt, als het toestel niet aan de netvoeding ligt zit er een kleine vertraging in het aanspringen van het scherm. Kunnen andere mensen dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03-2023

Had precies hetzelfde met de mijne, irriteerde me er dood aan. Heb 'm teruggebracht en een nieuwe gehaald en die heeft dit probleem absoluut niet. Helaas wel een dooie pixel en een gelige linkerkant, maar niet die vreselijke blauwe gloed.
Omruilen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

AtlAntA schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:43:
[...]

Automatische schermvoeding aan/uit? Helderheid op automatisch? Toevallig custom roms geinstalleerd?
Automatische schermvoeding aan? Helderheid staat op auto. VR 1.1 geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelio86
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:19

Ik heb hetzelfde, bij mij veel erger dan bij het toestel van mijn vriendin..
Heb het toestel vandaag dan ook opgestuurd voor reparatie/omruiling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
souljah1h schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:48:
[...]

Automatische schermvoeding aan? Helderheid staat op auto. VR 1.1 geinstalleerd.
hmm bestaat ook nog kleine kans dat het een teveel aan lijm is wat nog goed moet drogen/settelen. Je kan proberen een spelletje te spelen waar je scherm goed warm van wordt (Pro Evolution Soccer bijvoorbeeld). Als je dit een uurtje ofzo hebt gespeeld en na een dag is het nog niet over dan zou ik hem maar gauw omruilen.

edit: MHL Gaming filmpje. Sweet! :9

[ Voor 10% gewijzigd door AtlAntA op 01-06-2011 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beschikt de sgs2 over een HDMI-out gelijk de N8 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:03:
Beschikt de sgs2 over een HDMI-out gelijk de N8 ?
Lees de startpost en je zult vinden dat dit via MHL gaat. Daar staat vast wel ergens een linkje naar hoe het werkt. Of bekijk bovenstaand filmpje even. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de kwaliteit ervan even goed als HDMI ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:06:
Zoek eens in dit topic of google ;) Kwaliteit is gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:06:
Je zou je eerst ook even in kunnen lezen? GoT is geen helpdesk of een dump je vragen hier maar forum.

Om je (luie) vraag toch maar te beantwoorden: ja (lui antwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Zo, ik heb uit een Hubble Deepfield alles wat bijna zwart is gesloopt en zwart van gemaakt. Het resultaat is echt geweldig. Het resultaat is geweldig, met het licht uit is een gedeelte van het scherm gewoon verdwenen :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
eew schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:22:
Zo, ik heb uit een Hubble Deepfield alles wat bijna zwart is gesloopt en zwart van gemaakt. Het resultaat is echt geweldig. Het resultaat is geweldig, met het licht uit is een gedeelte van het scherm gewoon verdwenen :9~ .
Misschien een wat domme vraag maar werkt de zwarte PNG die hier ergens rond zweeft niet even goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:31
AtlAntA schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:24:
[...]

Misschien een wat domme vraag maar werkt de zwarte PNG die hier ergens rond zweeft niet even goed?
Op die zwarte PNG staat natuurlijk geen Hubble deep field ;)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
The_Fes schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:31:
[...]

Op die zwarte PNG staat natuurlijk geen Hubble deep field ;)
Excuseer dat had ik wel even kunnen googlen :D
Zou mooi zijn als NASA of een hobbyist er een live wallpaper van maakt oid met dat zwart waar jij het over hebt. Dat kan ook nogal wat batterij besparen eventueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 10:36

RMX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 10:27
haha ik doe eigenlijk niet aan gamen op me telefoon. Maar als ik dat bovenstaande filmpje zo bekijk dan heb je over 2-3 jaar geen consoles meer maar haak je gewoon je smartphone aan je tv ^^

Heb je gewoon 1 centraal device dat dan krachtig genoeg is om je pc,console,media systee te vervangen ^^

[ Voor 22% gewijzigd door haakjesluiten op 02-06-2011 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:40
Hier ook een niet Samsung MHL kabel. 10 pond goedkoper. Zal ook wel werken toch?

http://www.mobilefun.co.u...-adapter-black-p29839.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roelio86 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:50:
[...]

Ik heb hetzelfde, bij mij veel erger dan bij het toestel van mijn vriendin..
Heb het toestel vandaag dan ook opgestuurd voor reparatie/omruiling
Zelf ben ik ook bezig met naast de gele schijn, deze blauwe tint... Het lijkt alsof sommigen dit hebben, sommigen iets minder en sommigen helemaal niet. Maar denk ook dat anderen niet precies weten hoe blauw het precies is. Zelf heb ik was blauwe schijn, maar weet nie hoeverre dit normaal is.

Wel ben ik er achter dat dit niet het scherm is. Maar wel een of andere coating die ergen op het scherm, glas , speciaal laagje, .... zit. Het gorilla glass schijnt ook wat blauwig te zijn.
Maar het meest denk ik op dit moment aan "anti sunglare" coating, die altijd wat blauwig is. Misschien hebben sommigen telefoons dit wat meer dan de andere, geen idee...

Wat mij doet denken dat dit niet het scherm is, is dat wanneer het scherm uitstaat, je deze gloed nog altijd kan zien, door de spelen met de weerspiegeling van de telefoon. Je kan het zien op de volgende foto's van engadget. Ik heb er ook eentje bij gedaan waarop het uit een andere standpunt weer niet te zien is. Op de foto waarop het te zien is is het ook wel heel fel zichtbaar.

Kan je misschien eens vergelijken met je vriendin in hoeverre het scherm blauw is wanneer het uitstaat?

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/805/samsunggalaxys2vssamsun.jpg/]Afbeeldingslocatie: http://img805.imageshack.us/img805/1238/samsunggalaxys2vssamsun.jpg[/URL]

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/6/samsunggalaxys2vssamsun.jpg/]Afbeeldingslocatie: http://img6.imageshack.us/img6/1238/samsunggalaxys2vssamsun.jpg[/URL]

Hier zijn ook foto's, hier op het forum gepost in de vorige topic. Is dit de blauwe schijn die jij ook ziet, en is de andere zoals jou vriendin?

Afbeeldingslocatie: http://www.faken.eu/upload/galaxy/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.faken.eu/upload/galaxy/7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.faken.eu/upload/galaxy/8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.faken.eu/upload/galaxy/9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.faken.eu/upload/galaxy/10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:31
kwiebus schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:22:
Ik had net iets vreemds, mijn toestel hing aan de lader en voelde redelijk warm aan, iets wat ik nog niet eerder had meegemaakt. Uit de batterystats bleek dat het toestel nauwelijks oplaadde, verder bleek in de taskmanager de browser de enige actieve applicatie te zijn en deze was continu 50% aan het verbruiken. Dus geen wonder dat het toestel warm werd en nauwelijk oplaadde. De vraag is nu waarom de browser op hol was geslagen.

Wat ook opvalt is dat ik ene nacht wel en de andere nacht geen batterydrain heb. Er valt echter tot nu toe geen peil op te trekken wanneer de drain zich manifesteert.
Ik had wederom vannacht het probleem van een battery drain door een nog op de achtergrond draaiende browser, zie hier het bewijs:

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/54aihx.jpg

Ik heb nu maar een cpu monitor tooltje geïnstalleerd die in de statusbar het cpu gebruik aangeeft zodat ik tijdig in de gaten heb of ik een applicatie handmatig moet killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:45:
Wat me opviel is dat het scherm sneller aanspringt vanuit de 'uit' stand als het toestel aan de voeding ligt.
Het maakt niet uit welke knop je gebruikt, als het toestel niet aan de netvoeding ligt zit er een kleine vertraging in het aanspringen van het scherm. Kunnen andere mensen dit bevestigen?
Het viel mij ook al op en ik dacht eerst dat die vertraging weg was, maar dat was dus idd omdat hij aan de lader hing. Vreemd dat je het snelste Android toestel hebt dat er bestaat, maar dat oudere toestellen sneller het scherm aan kunnen zetten.
kwiebus schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 07:55:
[...]

Ik had wederom vannacht het probleem van een battery drain door een nog op de achtergrond draaiende browser, zie hier het bewijs:

[afbeelding]

Ik heb nu maar een cpu monitor tooltje geïnstalleerd die in de statusbar het cpu gebruik aangeeft zodat ik tijdig in de gaten heb of ik een applicatie handmatig moet killen.
Daarom heb ik dus een taskkiller. Hoor soms negatieve verhalen, maar af en toe je geheugen leeg maken kan volgens mij weinig kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 01:39:
[...]

Zelf ben ik ook bezig met naast de gele schijn, deze blauwe tint... Het lijkt alsof sommigen dit hebben, sommigen iets minder en sommigen helemaal niet. Maar denk ook dat anderen niet precies weten hoe blauw het precies is. Zelf heb ik was blauwe schijn, maar weet nie hoeverre dit normaal is.

Wel ben ik er achter dat dit niet het scherm is. Maar wel een of andere coating die ergen op het scherm, glas , speciaal laagje, .... zit. Het gorilla glass schijnt ook wat blauwig te zijn.
Maar het meest denk ik op dit moment aan "anti sunglare" coating, die altijd wat blauwig is. Misschien hebben sommigen telefoons dit wat meer dan de andere, geen idee...

Wat mij doet denken dat dit niet het scherm is, is dat wanneer het scherm uitstaat, je deze gloed nog altijd kan zien, door de spelen met de weerspiegeling van de telefoon. Je kan het zien op de volgende foto's van engadget. Ik heb er ook eentje bij gedaan waarop het uit een andere standpunt weer niet te zien is. Op de foto waarop het te zien is is het ook wel heel fel zichtbaar.

Kan je misschien eens vergelijken met je vriendin in hoeverre het scherm blauw is wanneer het uitstaat?

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/805/samsunggalaxys2vssamsun.jpg/][afbeelding][/URL]

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/6/samsunggalaxys2vssamsun.jpg/][afbeelding][/URL]

Hier zijn ook foto's, hier op het forum gepost in de vorige topic. Is dit de blauwe schijn die jij ook ziet, en is de andere zoals jou vriendin?

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm die blauwe schijn heb ik dus ook. Volgens mij heb ik elk probleem dat er is met die telefoon.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
Brabso schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 05:44:
[...]

Ik heb ook een probleem met de gesprekskwaliteit...
Als ik aan het bellen ben hoor ik de andere partij prima (wel hele lichte ruis) maar soms hoort de ontvanger mij heel slecht en lijkt het soms gemompel, deze klacht heb ik meer gehad. En andere keren is het weer goed.
Ik vraag mij inderdaad ook af of hier sofwarematig of dmv instellingen wat aan te doen is ?
Ps ik kom ook van een Nokia E71 en deze is toch van een betere gesprekskwaliteit hoor.
Toch even melden om het verhaal compleet te maken.
Ik heb mijn telefoon ook een factory reset gegeven en hierna was het goed met de gesprekskwaliteit tot dusver :), dus zeer waarschijnlijk was software wat op de achtergrond draaide de boosdoener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar88vdv
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:47
Phusebox schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 08:53:
[...]

Hmm die blauwe schijn heb ik dus ook. Volgens mij heb ik elk probleem dat er is met die telefoon.
Ik heb ook hetzelfde, zelf nog even wat foto's proberen te maken, al is het lastig te fotograferen:
[img=http://img543.imageshack.us/img543/9332/img7789s.th.jpg]
[img=http://img707.imageshack.us/img707/1526/img7798y.th.jpg]
[img=http://img853.imageshack.us/img853/9208/img7790a.th.jpg]
[img=http://img834.imageshack.us/img834/439/img7793e.th.jpg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03-2023
Ik had altijd de custom roms van Hyperx voor de omnia hd (symbian) , hij was altijd al goed bezig.
Hij had laatst al aangekondigd op zijn site dat ie misschien wat met android ging doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ja, is hier gisteren al voorbij gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Peatsmoke schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 09:37:
[...]

Ja, is hier gisteren al voorbij gekomen...
Volgens mij gaat deze hack nog verder dan de hack die hier gisteren vermeld werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelio86
[b][message=36149703,noline]senser86 schreef op donderdag 02 juni 2011 @

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
Jup dat is precies zoals het bij ons is, de blauwe heb ik en m'n vriendin de ander....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Heb ook even wat foto's gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8670852/SIIblue.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8670852/SIIblue_browser.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8670852/SIIpink.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 02-06-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
met je scherm is niks aan de hand volgens mij hoor. de roze vlek kan ik wel goed zien net als bij mezelf en ook de gele rand heb ik...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig begint de telefoon na een aantal keer herladen heerlijk in z'n element te komen. Gister 18 uur normaal gebruik had ik nog 50% over. Vandaag ochtendje een beetje internet en wat whatsappen en zit nog steeds op 96%. Dat is weer wat ik gewend ben van een nieuwe smartphone.

Ik draai xwke7 met de stock rom. gebruik gewoon wifi waar dat kan.

Ik ben er zeker van dat dit nog beter kan. Android-os ligt nog steeds hoger dan bij andere telefoons maar ik ben voorlopig tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dus die blauwe gloed is normaal? Kan best hoor. Moet zeggen dat ik me daar ook niet aan stoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelio86
Zie er bij jou ook weinig aan idd, die van mij was 10x blauwer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
De blauwe gloed is kennelijk iets wat bij sommige toestellen speelt, en de gelige linkerkant bij alle toestellen afaik.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
glennl schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 09:38:
[...]

Volgens mij gaat deze hack nog verder dan de hack die hier gisteren vermeld werd.
Nee hoor is precies dezelfde.

@yohan: Ik heb alleen blauwe gloed als het scherm uit staat vanuit een hoek bekeken. En geen gele waas aan de linkerzijde van het scherm. Dit geld voor alle 2 SGS2's hier in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
anubis_offline schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:48:
AccuWeather.com wisselt om de 5 minuten van stad als ik huidig locatie inschakel.
Bedoel je hiermee het weer widget van accuweather? Bij mij lukt het niet om die automatisch de nieuwe stad te kiezen als ik me verplaats. Die blijft altijd op dezelfde stad staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:17
Ik krijg maandag pas mijn Samsung Galaxy S2. Maar zou toch al enkele voorbereidende zaken doen. E-mail, Samsung Kies,...

Dit is mijn eerste telefoon met android. Daarvoor had ik een Nokia 5800 met symbian.

Ik heb een @live e-mail adres. Mijn vraag is als het voor enkele zaken vereist is een @gmail adres te hebben? Ik denk dan aan google, e-mail apps, youtube etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
frye schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:38:
Ik krijg maandag pas mijn Samsung Galaxy S2. Maar zou toch al enkele voorbereidende zaken doen. E-mail, Samsung Kies,...

Dit is mijn eerste telefoon met android. Daarvoor had ik een Nokia 5800 met symbian.

Ik heb een @live e-mail adres. Mijn vraag is als het voor enkele zaken vereist is een @gmail adres te hebben? Ik denk dan aan google, e-mail apps, youtube etc.
Uiteraard maak je best een Google account aan. Bovendien zijn de Google diensten veel meer geavanceerd dan Hotmail / Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
Die S2's van jullie zijn wel erg blauw. Als mijn scherm uit is, is hij nauwelijks blauw. Afhankelijk van het licht dat erin schijnt is hij zwart of een beetje donker blauw.

En dat verhaal van die gele linkerzijde van de telefoon heb ik alleen met die grijze achtergrond van die specifieke site, maar dat heb ik ook op mijn pc monitor. Een andere grijze achtergrond is gewoon overal even grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:17
glennl schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:45:
[...]

Uiteraard maak je best een Google account aan. Bovendien zijn de Google diensten veel meer geavanceerd dan Hotmail / Live.
Ik zie wel dat ik een google account eens heb gekoppeld met mijn @live e-mail adres.
Kan ik dan verder? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
frye schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:38:

Ik heb gewoon een pop3-account van mijn internetprovider ingesteld. Volgens mij maakt het niet zoveel uit welke e-mailaanbieder je gebruikt. Je mist natuurlijk wel de synchronisatiefunctionaliteit met je Gmail-contactpersonen, agenda etc.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:45
is er al meer duidelijkheid waarom het ene scherm vanuit een bepaalde hoek een blauwe 'gloed' krijgt en andere niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgsprutser
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-07-2023
Hallo,

Ik heb sinds gister een SGS II. Bevalt uitstekend. Ik kom van een Iphone 3GS af. Nu moet ik natuurlijk even wennen. Ik mis alleen een optie welke ik op de iphone wel had. Ik mis de optie battery percentage status op het scherm. Bij de iphone kon ik dat rechts boven in het beeld weergeven. Dit zou ik op de SGS II ook willen. heeft er iemand een TIP voor deze NooB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 10:23:
[...]

met je scherm is niks aan de hand volgens mij hoor. de roze vlek kan ik wel goed zien net als bij mezelf en ook de gele rand heb ik...
Met het scherm is inderdaad niets mis dat heeft elke S2 haha. Die roze waas krijg je weg door ke7 te installeren via xda en dan de firmware update in de samsung app "store"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sgsprutser schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:53:
Dit zou ik op de SGS II ook willen. heeft er iemand een TIP voor deze NooB?
Heb er eentje voor je geüpload, zoals deze zijn er zoveel, gewoon even zoeken op de Market anders :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roelio86 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 09:39:
[...]

Jup dat is precies zoals het bij ons is, de blauwe heb ik en m'n vriendin de ander....
Kan je eens even checken hoe het zit wanneer het scherm uitstaat?
Zoals op de foto van engadget(zij zeggen trouwens niks over die blauwe schijn, is gewoon vergelijking met de oude galaxy).

Of er dan ook verschil is in schermen, wat de blauwe schijn betreft. Volgens mij zit er dus over sommige schermen meer product voor anti glare en zijn ze het bij sommigen zelfs gewoon vergeten, zoals bij die van je vriendin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:09:
Hier ook blauwe waas, zowel bij scherm uit als scherm aan. Bij scherm aan is dat echt al zo als je je telefoon ook maar iéts kantelt. Wit is meteen niet wit meer. Plus gele waas. Maar toch erg tevreden over het scherm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgsprutser
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-07-2023
Thanks Brad Pitt. Ik ga er direct mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:09:
[...]

Zoals op de foto van engadget(zij zeggen trouwens niks over die blauwe schijn, is gewoon vergelijking met de oude galaxy).

Of er dan ook verschil is in schermen, wat de blauwe schijn betreft. Volgens mij zit er dus over sommige schermen meer product voor anti glare en zijn ze het bij sommigen zelfs gewoon vergeten, zoals bij die van je vriendin...
Die blauwe waas hebben ze allemaal als het scherm uitstaat. Dat had de Galaxy S ook al. Dat heeft gewoon te maken met de lichtinval. Ik kan het hier in ieder geval op de S1 en S2 nabootsen.

Als het scherm aanstaat heb ik geen blauwe waas.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Brad Pitt schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:19:
[...]

Hier ook blauwe waas, zowel bij scherm uit als scherm aan. Bij scherm aan is dat echt al zo als je je telefoon ook maar iéts kantelt. Wit is meteen niet wit meer. Plus gele waas. Maar toch erg tevreden over het scherm :P
Ik heb het ook als ik hem kantel, maar niet zo erg dat je er bij normaal gebruik last van kan hebben. Het zal wel de coating zijn. Als hem kantelt moet je immers door meer coating heen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Heb ook wel een blauwe waas als hij uit staat en onder een bepaalde hoek kantel.
Als het scherm aan is geen last meer dus stoor me er verder niet aan. Het is en blijft een prachtig toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eew schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:24:
Ik heb het ook als ik hem kantel, maar niet zo erg dat je er bij normaal gebruik last van kan hebben. Het zal wel de coating zijn. Als hem kantelt moet je immers door meer coating heen kijken.
Heb er ook nul last van hoor. Uitermate tevreden met het scherm en echt letterlijk iédereen die hem ziet geeft er meteen complimenten over zodra ze hem in handen hebben. Zonder uitzondering. Zo slecht is het dus niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Brad Pitt schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:28:
[...]

Heb er ook nul last van hoor. Uitermate tevreden met het scherm en echt letterlijk iédereen die hem ziet geeft er meteen complimenten over zodra ze hem in handen hebben. Zonder uitzondering. Zo slecht is het dus niet :P
Idem hier! Het scherm is gewoon het pronkstuk van de SGS2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Mag me vergissen maar dit deel begint toch aardig vol te lopen, 100 pagina's. Denk tijd voor een nieuw deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat de resolutie zo laag is, ik zie de pixeltjes, die zag ik op mijn slcd htc desire niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew

eew

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:31:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat de resolutie zo laag is, ik zie de pixeltjes, die zag ik op mijn slcd htc desire niet :-(
Ik heb daar echt totaal geen last van, maar ik kom van een HTC magic met 3,2 inch scherm met een 320*480 scherm, deze ppi is dus nog hoger dan dat.

Toch heb ik een reputatie als pixelpieper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien heb ik scherpere ogen dan jij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:38:
misschien heb ik scherpere ogen dan jij ;)
Of misschien moet jij je scherm eens kuisen met zo'n stofopnemend doekje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:31
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:33:
[...]

met aGPS gebruikt hij alléén maar de GSM masten heb ik het idee. Of kan dat niet... Volgens Sygic zit ik op 24 meter nauwkeurigheid, dat is te goed voor enkel masten nu ik er over nadenk... Met aGPS werkt het in ieder geval stuk beter dus. :)
Welke versie van Sygic gebruik je dan? Sygic wordt namelijk niet ondersteund op de SGSII, ik heb de laastste versie geïnstalleerd staan en die werkt dan ook voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:16
Lucky1965 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:30:
Mag me vergissen maar dit deel begint toch aardig vol te lopen, 100 pagina's. Denk tijd voor een nieuw deel?
Maak dan direct een apart topic voor gezeik over scherm problemen.. we weten dat ze er bij sommige mensen zijn, de meningen verschillen erover. Mensen die dit interesseert kunnen het specifieke topic er dan op na lezen.

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me afvraag waar blijven de echte tweakers, kan niemand hier cyanogenmod aan de praat krijgen, je verdient er een aardige smak geld mee (ik geloof dat de beloning al op bijna $3000 zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwiebus schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:43:
[...]

Welke versie van Sygic gebruik je dan? Sygic wordt namelijk niet ondersteund op de SGSII, ik heb de laastste versie geïnstalleerd staan en die werkt dan ook voor geen meter.
11.0 (Aura 2.1.3 geloof ik?)

Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frye schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:49:
[...]

Ik zie wel dat ik een google account eens heb gekoppeld met mijn @live e-mail adres.
Kan ik dan verder? :)
Je kunt ook je @live mail direct doorsturen naar gmail vanuit hotmail. Heb ik ook gedaan, werkt direct en gmail werkt gewoon een stuk fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:13
YouR schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:52:
is er al meer duidelijkheid waarom het ene scherm vanuit een bepaalde hoek een blauwe 'gloed' krijgt en andere niet?
Nope,
Heb Samsung NL een uitgebreide mail gestuurd met de vraag voor een technische onderbouwing/uitleg waar de blauwe gloed aan zou kunnen liggen. Uiteraard geen direct antwoord op gekregen, maar de standaard shit met gelijk het verhaal van terugbregen/opsturen. Terwijl dat helemaal niet mijn vraag was.

''Wij raden u aan navraag te doen bij uw eigen Samsung dealer. Deze kan het toestel voor u innemen en
opsturen naar een reparatiecentrum, die het toestel verder in behandeling neemt.
Mocht u niet terecht kunnen bij uw dealer, dan kunt u het toestel eventueel ook zelf opsturen naar een
reparatiecentrum. U kunt dan eerst uw reparatie registreren op www.gsmrepareren.nl. ''

Had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ze een duidelijk antwoord gingen geven, maartoch. Ik weet ook niet of je het een defect mag/kan noemen of niet. Ik denk zelf dat het een eigenschap is van het display zelf en of de manier van het op elkaar plaatsen van de verschillende lagen van het scherm. Dat zal wel zo precies komen dat, mocht er iets verschil inzitten, het bij de ene telefoon resulteert in een sterkere blauwe waas dan bij een ander (aangezien er toch toestellen beschikbaar zijn die niets van blauwigheid vertonen).
maargoed dat is slechts mijn ''hersenspinsel''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Laatst online: 15-06 05:42
Ik las ergens dat ik mijn SD kaart kan 'mounten' om zo rechtsstreeks vanuit Windows het apparaat en de bestandsstructuur kan benaderen.

Nu ben ik een n00b en vraag me af: gebeurt er iets met mijn huidige gegevens op de SD kaart als ik ga mounten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:53
Stpan schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 16:16:
Ik las ergens dat ik mijn SD kaart kan 'mounten' om zo rechtsstreeks vanuit Windows het apparaat en de bestandsstructuur kan benaderen.

Nu ben ik een n00b en vraag me af: gebeurt er iets met mijn huidige gegevens op de SD kaart als ik ga mounten?
Nee gebeurt helemaal niks mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Laatst online: 15-06 05:42
thecompany schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 16:47:
[...]

Nee gebeurt helemaal niks mee
n00b vraag 2: hoe mount ik m'n microSD (Card) of Phone directory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Stpan schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 17:08:
[...]

n00b vraag 2: hoe mount ik m'n microSD (Card) of Phone directory?
Net als je eerste vraag, kun je dit soort dingen prima zelf opzoeken. We verwachten in ieder geval meer inzet dan wat je nu laat zien. Lees aub Het algemeen beleid even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
AtlAntA schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 11:39:
@yohan: Ik heb alleen blauwe gloed als het scherm uit staat vanuit een hoek bekeken. En geen gele waas aan de linkerzijde van het scherm. Dit geld voor alle 2 SGS2's hier in huis.
Ook niet op een volledig witte achtergrond? Het was mij eerst ook niet opgevallen, maar dan is er bij mij toch een gelige gloed te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Bij de HTC Desire heb je een toetsencombinatie om te rebooten. Dit is handig als je toestel compleet vast zit, het scheelt de accu er uit halen.
Is er ook een toetsencombinatie voor de Galaxy S II om te rebooten?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Pagina: 1 ... 25 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .