• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Accu was om 2.00 op 43% en om 9.50 op 36%.
Dus de eerste nacht kostte me maar 7%! Hopen dat de accu zo blijft!

KE2, wifi aan, sync aan (whatsapp, gmail, calendar, contacts, picassa).

• 2468abcd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-03-2021
probleem sgs2?

Met mijn vaste telefoon krijg ik indien ik mn sgs2 bel een soort van in gesprek toon. Andere nummers kunnen mij gewoon bereiken en ik kan gewoon bellen ook naar mijn vaste telefoon,

Kent iemand een oplossing

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
rinkel schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 09:55:
[...]
Ik zou mn contacten gewoon alsnog in gmail zetten. Als je dan je telefoon kwijt raakt / gestolen / etc. Even in je nieuwe telefoon je gmail account opgeven en hup ze staan er weer. Heb je nooit meer dit probleem (tenzij je naar een niet-android telefoon overstapt, maar dan kun je ze alsnog als csv exporteren)
Ook bij niet-Android toestellen hoor. Alle telefoons ondersteunen dit. Of het nou een Android toestel, iPhone, Windows Phone of Nokia is, Exchange synchronisatie is altijd aanwezig. Contacten op je simkaart opslaan is dan ook niet van deze tijd, doe dit altijd op bovengenoemde manier, dan heb je altijd binnen 2 minuten weer je contacten op een nieuwe telefoon.

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 12:23
Ik was altijd in de veronderstelling dat de galaxy S2 NFC heeft, maar dat blijkt dus niet het geval?

Verwijderd

HammerT schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 10:39:
Ik was altijd in de veronderstelling dat de galaxy S2 NFC heeft, maar dat blijkt dus niet het geval?
nee geen nfc. in de toekomst gaat dit waarschijnlijk in simkaarten ingebouwd worden dus vandaar was het niet nodig volgens mij,

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-12 18:41
Pyrone89 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 01:14:
[...]

Bij mij stond hij ook al op never, net zoals bij iedereen (ik waag daar wel een voorspelling aan). De oorzaak voor de matige of zelfs slechte batterijduur moet dus ergens anders worden gezocht.
Tsja, in de post die gelinkt wordt zijn er heel veel mensen met battery-drain, ze hebben uitgezocht waar het aan lag en het probleem is opgelost. Men is er daar vrij grondig op in gegaan en heel veel mogelijkheden passeerden de revue. Volgens mij is het technische gedeelte van de zaak nu wel opgelost, tenzij iemand weet te wijzen op een specifiek proces dat alleen in de SGSII zorgt voor een batterij die sneller leeg raakt dan bij andere recente Android telefoons. De enige zaken die (naar ik vermoed) op dit moment anders zijn bij de SGSII zijn:
1) Mensen hebben niet het geduld om een paar weken te wachten tot de batterij het gewoon goed doet
2) De telefoon is nieuw dus men speelt er nog veel mee
3) Een enkeling is nog niet gewend aan een dikke smartphone met een groot scherm, en hoe veel stroom dat vreet.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• waxy50
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:42
Wat ik altijd doe is bij contacten importeren/exprteren importeren naar sd kaart hij maakt dan op je externe sd-kaart een .vcf bestand aan met al je contacten.

Marstek Venus 5.12KWh V151 - CT003 V114 -Shelly Pro 3EM-120A

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 12:23
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 10:40:
[...]

nee geen nfc. in de toekomst gaat dit waarschijnlijk in simkaarten ingebouwd worden dus vandaar was het niet nodig volgens mij,
Nou dan nog maar snel annuleren dan, dan blijft dus alleen de Nexus S over?

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:50
rinkel schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 09:52:
[...]

Android ondersteunt geen dual core
Zo zwart-wit is het volgens mij ook weer niet.

http://androidevolutions.com/tag/android-2-3-dual-core/

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:40
HammerT schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 10:43:
[...]

Nou dan nog maar snel annuleren dan, dan blijft dus alleen de Nexus S over?
Ben jij van plan om ongeveer 3-4 jaar met je smartphone te doen? Want veel eerder zal je niet met NFC kunnen betalen in NL en omstreken. Tenzij je NFC ergens anders voor wilt gebruiken natuurlijk.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• joblamie
  • Niet online
Vandaag mijn 8gb kaartje binnen gekregen

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-12 21:42

Backspace-NL

New and Improved!

joblamie schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:19:
Vandaag mijn 8gb kaartje binnen gekregen
Same here. En mijn SGS2 was nog wel 'grijze import' vanuit de UK ;-) Naja, had er al een 8gb kaartje inzitten. Deze doet dus dienst als ReadyBoost kaartje op m'n laptop nu.

Verwijderd

Deze of de HTC Desire HD?

• joblamie
  • Niet online
Deze. Geen twijfel over mogelijk.

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-12 10:52
Desire HD is leuk als je graag tijdens je middagpauze je smartphone al aan het laden moet leggen :p

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-12 21:38
Moet er een sd-card in de package te zitten? Ik heb hem net opgehaald bij de Hi Winkel te Tilburg, maar er zit geen sd-card bij. Klopt dit?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Ja dat klopt, 8GB kaartje kun je aanvragen via promotie.
Haha

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-12 23:56
Pedr0 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:49:
Moet er een sd-card in de package te zitten? Ik heb hem net opgehaald bij de Hi Winkel te Tilburg, maar er zit geen sd-card bij. Klopt dit?
dat klopt er zit al 16Gb intern geheugen in. Er is wel een actie bij samsung waar je een 8Gb kaartje gratis krijgt opgestuurd na invullen van actie formulier

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-12 21:42

Backspace-NL

New and Improved!

Pedr0 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:49:
Dat klopt. Je kunt tot ik meen 31 mei een SD card aanvragen bij Samsung. Moet je ff je gegevens op hun site invullen en een kopie factuur etc sturen. Krijg je er een van 8GB van hun.

Verwijderd

phobosdeimos schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:49:
Desire HD is leuk als je graag tijdens je middagpauze je smartphone al aan het laden moet leggen :p
Hoezo dat ?
Houdt de batterij van deze dan langer vol ?

Verwijderd

Wie gebruikt er een screen protector en welke? Is het uberhaupt wel nodig? Zitten er nadelen aan (warmte?)

• Pedr0
Backspace-NL schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:51:
[...]

Dat klopt. Je kunt tot ik meen 31 mei een SD card aanvragen bij Samsung. Moet je ff je gegevens op hun site invullen en een kopie factuur etc sturen. Krijg je er een van 8GB van hun.
Thx guys, en waar vind ik dat Actie formulier? ;)

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:37

BioHazard

*\o/*

phobosdeimos schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:49:
Onzin, kom van een Desire HD af en heb er nooit moeite mee gehad. Desondanks, is de S2 wel beter. :)

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Welke class is dat kaartje van samsung?

[ Voor 3% gewijzigd door Zeemon123 op 28-05-2011 12:57 ]

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-12 23:56
Ik moet dat kaartje ook nog steeds even aanvragen bij samsung had nog een 8gb kaart liggen die er nu inzit. Kan je toevallig ook je factuur mailen naar samsung want met de post enzo dat vind ik anno 2011 beetje overdreven voor dit soort dingen 8)7

• JudgeTreve
  • Laatst online: 10-09 08:57
Op zich grappig dat de Pdashop nog steeds voorraad heeft van de Sensation...Heeft HTC de leveringen beter voor elkaar dan Samsung, of is er gewoon minder vraag naar...? Ik had gedacht die zijn meteen weg......

• phobosdeimos
BioHazard schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:55:
[...]

Onzin, kom van een Desire HD af en heb er nooit moeite mee gehad. Desondanks, is de S2 wel beter. :)
Nochtans zeggen alle reviews van de DHD dat de batterij enorm brak is... Wat wil je ook, 4.3inch scherm met een 1230mAh batterij! 8)7

Verwijderd

Ik heb nu een Nokia 5800, heeft iemand toevallig ook deze telefoon en kan hem qua grootte vergelijken? Ik weet dat de SGS II twee keer zo dun is en iets groter. Maar ik zou heel graag concrete foto's zien :)

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:18
Bij mij is het kaartje ook zojuist in de bus gevallen.
Pedr0 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:55:
[...]

Thx guys, en waar vind ik dat Actie formulier? ;)
http://www.samsung.com/nl...n/mobile/galaxys2presale/
Zeemon123 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:57:
Welke class is dat kaartje van samsung?
Class 4

• Pedr0
FrenzyFreak schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 13:32:

[...]

http://www.samsung.com/nl...n/mobile/galaxys2presale/

[...]

Class 4
Bedankt...heb mezelf meteen geregistreerd ;)
Is toch lekker 16GB intern + 8GB sdtje erbij......

FrenzyFreak schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 13:32:

Class 4
Class 4 :/ Okay, thanks. Dan ga ik niet op een (hoogstwaarschijnlijk afkeurend vanwege faktuur die niet wordt geaccepteerd) antwoord wachten en gewoon zelf een leuk kaartje kopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Brad Pitt op 28-05-2011 15:48 ]

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

rinkel schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 09:55:
[...]

Android en gmail zijn eigenlijk aan elkaar verbonden. Je hebt een gmail account nodig, anders kun je de market niet gebruiken.

Ik zou mn contacten gewoon alsnog in gmail zetten. Als je dan je telefoon kwijt raakt / gestolen / etc. Even in je nieuwe telefoon je gmail account opgeven en hup ze staan er weer. Heb je nooit meer dit probleem (tenzij je naar een niet-android telefoon overstapt, maar dan kun je ze alsnog als csv exporteren)
Het zal wel aan mijn amateuristisch geklungel liggen, maar heet lukt me niet. Ik heb een gmail account aangemaakt, als applicatie op mijn nokia gezet ook. Maar ik vind nergens een optie om mijn sim-of telefooncontacten te importeren naar gmail... Of moet het allemaal één voor één manueel ?
Thanks !!

• lordMocro
Brad Pitt schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 13:41:
[...]

Class 4 :/ Okay, thanks. Dan ga ik niet op een (hoogstwaarschijnlijk afkeurend vanwege faktuur die niet wordt geaccepteerd) antwoord wachten en gewoon zelf een leuk kaartje kopen. Even de Tomshardware test lezen :P
Ik ga op de externe alleen films en MP3s gooien, dan zal het toch niet zoveel uitmaken toch? Had op de Galaxy S1 ook een gratis externe 4 gig gekregen van Samsung, was gewoon prima (voor mij).

• x3n0ph0n
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:37
Je moet een exchange-account opzetten. Google helpt je wel verder
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 13:46:
[...]

Het zal wel aan mijn amateuristisch geklungel liggen, maar heet lukt me niet. Ik heb een gmail account aangemaakt, als applicatie op mijn nokia gezet ook. Maar ik vind nergens een optie om mijn sim-of telefooncontacten te importeren naar gmail... Of moet het allemaal één voor één manueel ?
Thanks !!
lordMocro schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 13:48:
Ik ga op de externe alleen films en MP3s gooien, dan zal het toch niet zoveel uitmaken toch? Had op de Galaxy S1 ook een gratis externe 4 gig gekregen van Samsung, was gewoon prima (voor mij).
Het maakt ook weinig uit hoor. Plus dat in de praktijk een a-merk Class4 kaartje best even snel kan zijn/aanvoelen dan een Class10 van een of ander b-merk. Voor opslag is het sowieso goed.

Trek echter alleen niet dat er iets "niet super heftigs" in de S2 zit. Alles moet gewoon tóp zijn, principieel :P

• Zeemon123
Bij mij in dat batterij-verbruik ding staat "WiFi-Delen" vrij hoog (20%), weet iemand of dat gewoon WiFi is? Of heb ik ergens een of ander iets aan waarmee ik mijn internet deel? :P
Zeemon123 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 14:03:
Bij mij in dat batterij-verbruik ding staat "WiFi-Delen" vrij hoog (20%), weet iemand of dat gewoon WiFi is?
Deze kan je (indien rooted) zonder gevaar uitzetten. Wifi blijft gewoon doorwerken. Je battery drain ook btw :P

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 28-05-2011 14:05 ]

• phobosdeimos
Brad Pitt schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 14:05:
[...]

Deze kan je (indien rooted) zonder gevaar uitzetten. Wifi blijft gewoon doorwerken. Je battery drain ook btw :P
Huh, moet je root zijn om wifi delen uit te schakelen? :-s lijkt me toch raar, dat is een functie die voor veel mensen niet nodig is, en veel batterij vreet.
phobosdeimos schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 14:07:
Huh, moet je root zijn om wifi delen uit te schakelen? :-s lijkt me toch raar, dat is een functie die voor veel mensen niet nodig is, en veel batterij vreet.
Er draaien een paar Wifi services/apps die niet állemaal zo even uit te zetten zijn naar mijn mening. Kan me vergissen hoor. Ik zie er drie draaien normaal gesproken.

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/SC20110528-141056.jpeg

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 28-05-2011 14:12 ]

Verwijderd

Even vraagje aan de s2 bezitters: Kun je ook linkedin contacten (met telnummers) integreren in je contactenlijst met de GS2? Heb even zitten googlen maar kan het niet echt vinden, in ieder geval niet of het alleen in de social hub werkt...

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2011 14:34 ]

• Zeemon123
Brad Pitt schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 14:05:
[...]

Hmmm, ok thanks :) Wel raar dat zoiets blijft draaien dan :/

Verwijderd

x3n0ph0n schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 13:56:

[...]
dat had ik ook gedaan, maar niet vermeld. We blijven proberen, maar tips blijven welkom...

Verwijderd

Heeft iemand al Samsung Dive geprobeerd?

http://www.samsungdive.com/
Krijg ik niet voor elkaar. Op geen enkele browser, op geen enkele PC. Heel vaag :) Samsung software ftw :P

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-12 15:28
Brad Pitt schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 14:54:
[...]

Krijg ik niet voor elkaar. Op geen enkele browser, op geen enkele PC. Heel vaag :) Samsung software ftw :P
Bij mij werkt dit nochtans zonder problemen! Instructies hier:
http://v2.samsungdive.com/help/guideRemoteControlsClear.do

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-12 18:41
Dat Kies Air is wel een hele prettige manier om dingen heen en weer te halen tussen foon en PC. Met name voor fotootjes is het makkelijk. Leuk dat Samsung dat erbij doet.

Voor wie een Squeezebox heeft: er is een Logitech Squeezebox Controller in de market, werkt super!

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-12 08:14
[...]

n00b }:O

werkt perfect hier!

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• mjpeters
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-10 22:01
Vandaag heb ik mijn Galaxy SII ook besteld via KPN (incl. abonnement) en zit met smart te wachten op de leveringsbon/factuur.

Ik heb namelijk ook de preregistratie, de actie van Samsung, ingevuld voor het 8GB kaartje, maar ik heb niet uit de voorwaarden kunnen ontfutselen of je SII via Samsung besteld moet worden of een willekeurige leverancier kan zijn. Weet een van jullie dat of heeft iemand daar ervaring mee?

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-12 19:14
Brad Pitt schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 14:10:
[...]

Er draaien een paar Wifi services/apps die niet állemaal zo even uit te zetten zijn naar mijn mening. Kan me vergissen hoor. Ik zie er drie draaien normaal gesproken.

[afbeelding]
Hoe heb je dat getal bij de batterij icon gekregen?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

LOL, sja, doe niet zo veel met de computer en mobiel *kuch* :/
werkt perfect hier!
Ongelofelijk geval van PEBKAP dus. Had geen telefoonnummer ingevoerd, O M F G :) Doet inderdaad top :Z
Verderf schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 15:06:
Een andere framework-res.apk op de telefoon gezet (moet je wel rooted zijn en zo).

[ Voor 28% gewijzigd door Brad Pitt op 28-05-2011 15:08 ]

Verwijderd

[...]

Nadat je een samsung account hebt aangemaakt (wat je onderhand wel hebt denk ik :) ) moet je de telefoon zelf even aanmelden op het account. Anders krijg je alleen een melding te zien dat je een telefoon moet aanmelden meer verder geen instructies of iets waardoor het lijkt alsof het niet werkt. Aanmelden doe je zo.

http://v2.samsungdive.com...eControlsClear.do#step3-1
mjpeters schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 15:05:
Vandaag heb ik mijn Galaxy SII ook besteld via KPN (incl. abonnement) en zit met smart te wachten op de leveringsbon/factuur.

Ik heb namelijk ook de preregistratie, de actie van Samsung, ingevuld voor het 8GB kaartje, maar ik heb niet uit de voorwaarden kunnen ontfutselen of je SII via Samsung besteld moet worden of een willekeurige leverancier kan zijn. Weet een van jullie dat of heeft iemand daar ervaring mee?
Als je je hebt aangemeld voor de actie dan heb je een mail gehad met een bevestiging en instructies. Lees dat mailtje even na.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2011 15:16 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 15:13:
Nadat je een samsung account hebt aangemaakt (wat je onderhand wel hebt denk ik :) ) moet je de telefoon zelf even aanmelden op het account. Anders krijg je alleen een melding te zien dat je een telefoon moet aanmelden meer verder geen instructies of iets waardoor het lijkt alsof het niet werkt. Aanmelden doe je zo.

http://v2.samsungdive.com...eControlsClear.do#step3-1
Ja thanks :P Was allemaal al gelukt. Had een "klein" ding over het hoofd gezien. Teveel aan het rommelen ook met 1000 dingen. Meer malen iets geflashed en aangepast dan ermee gebeld ;)

• thezahir
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-12 14:18
kent iemand trouwens al de functie 'KIES via wifi'?
Hiermee kun je dus draadloos contact maken met je KIES applicatie op je computer en hoef je 'm dus niet meer via een kabeltje te verbinden. Ultra handig!!! Kun je dus draadloos je firmware updaten, etc etc...

[ Voor 11% gewijzigd door thezahir op 28-05-2011 15:23 ]

• thezahir
thezahir schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 15:22:
Hiermee kun je dus draadloos contact maken met je KIES applicatie op je computer en hoef je 'm dus niet meer via een kabeltje te verbinden. Ultra handig!!! Kun je dus draadloos je firmware updaten, etc etc...
Het rare is dus, dat als ik muziek zo toevoeg, dat ie ze dan wel op de phone zet, maar dat ik ze niet vanuit de musicplayer kan afspelen, daar staan ze niet in.
Als ik via een bestandsviewer op de phone kijk, staan de muziekfiles keurig in het mapje 'media' en vanuit daar kan ik ze wel afspelen...
Herkenbaar?

• Pedr0
Ik zit al 30min te zoeken naar de Sync App voor de Galaxy S2. Ik wil m'n contacten etc. syncen vanuit mijn Outlook. Kan iemand mij opweg helpen?

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 11:45
thezahir schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 15:22:
Draadloos firmware upgraden?? Dat dus niet!
Wel een lachen app om op je PC berichten te sturen/lezen e.d. Maar geen firmware upgraden..

• thezahir
Pedr0 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 15:33:
Ik zit al 30min te zoeken naar de Sync App voor de Galaxy S2. Ik wil m'n contacten etc. syncen vanuit mijn Outlook. Kan iemand mij opweg helpen?
Ja, volgens mij gaat dus ook via KIES. Als je je telefoon aansluit en dan op de telefoonnaam gaat staan (deze selecteert), ga dan naar 'synchroniseren' en daar kun je onder 'persoonlijke contacten' kiezen waarmee je wilt syncen (google, yahoo, maar ook windows adresboek). Als het goed is, is je windows adresboek weer gekoppeld met je outlook et voila!
(heb het zelf niet getest...)

• thezahir
DaJohn schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 15:43:
[...]

Draadloos firmware upgraden?? Dat dus niet!
Wel een lachen app om op je PC berichten te sturen/lezen e.d. Maar geen firmware upgraden..
Hmm, volgens mij verwar je 'KIES via wifi' met 'KIES Air'. Die laatste is een bestandsbeheerfunctie via je browser (ook erg handig!) maar die eerste is het 'echte' KIES maar dan wireless...

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:55
Gister zou toch de nieuwe firmware uitkomen via Kies? PDA:KE2 / PHONE:KDJ / CSC: KE1 (XEN) staat hij nog steeds op. Of ligt dat aan mij?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Kirretje
  • Laatst online: 20-12 09:06
Zo...galaxsy S2 nummero drie....hij is eindelijk ok. geen dooie pixels en normaal geluidsopname. ik ben er happy mee. over die blauwe waas wat ik overal lees...uhm. ja als ik me scherm iets schuin houd dan wordt wit ietsjes blauwer....maar dat vind ik echt mierenjeweetwel....volgens is dat omdat een iemand ooit geroepen heeft dat het slecht is dat mensen het op valt....wellicht zitten er extreme gevallen bij. maar voor zover ik kan beoordelen is het normaal. heb em gelukkig kunnen ruilen bij mm groningen. had mijn vorige twee in arnhem gekocht. grote prijsverachillen overigens tussen de vestigingen :O

Verwijderd

x3n0ph0n schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 13:56:

[...]
Al de stappen gedaan, zoals het denk ik hoort. Mijn contacten zijn effectief uit mijn telefoongeheugen verdwenen (150 gesynchroniseerd) en nu vind ik ze nergens terug in mijn gmail-account... Ben ik nu echt achterlijk ?? lol

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-12 11:31

Dreanor

Joene

Mijn abbo verloopt binnenkort en kan ik weer een nieuw toestel nemen. Op dit moment heb ik een HTC Hero.

Nu zit ik erg te twijfelen tussen de Samsung Galaxy S2 of de HTC Sensation. Ik heb al vele reviews/vergelijkingen gelezen. Nu is het vooral de keuze tussen:

Samsung beter qua hardware (snelheid/geheugen/scherm kleuren kijkhoek)

en

HTC betere behuizing en software (scherper scherm/Sence UI).

Heeft iemand nog goede advisen voor mijn keuze, misschien ervaringen of unieke dingen?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Dreanor schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:20:
Heeft iemand nog goede advisen voor mijn keuze, misschien ervaringen of unieke dingen?
Engadget review gelezen?

• sc0pe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-06-2024
Vraag aan de mensen die zich hebben opgegeven voor het 8GB SD kaartje. Hebben jullie een bevestiging mail gekregen van samsung dat je factuur etc in orde en dat je in aanmerking komt?

• kenles
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-04-2023
sc0pe schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:31:
Vraag aan de mensen die zich hebben opgegeven voor het 8GB SD kaartje. Hebben jullie een bevestiging mail gekregen van samsung dat je factuur etc in orde en dat je in aanmerking komt?
week geleden verstuurd , maar nog niets ontvangen

Verwijderd

Nu dat htc zijn bootloader weer opent twijfel ik toch wel een beetje aan mijn keuze, ik mis sense toch best wel en wat ik heb gezien via custom roms is sense 3 echt wel een grote voorruitgang.

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:58
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:36:
Nu dat htc zijn bootloader weer opent twijfel ik toch wel een beetje aan mijn keuze, ik mis sense toch best wel en wat ik heb gezien via custom roms is sense 3 echt wel een grote voorruitgang.
Tot je overal de reviews gaat lezen waarin naar boven komt dat het geen toegevoegde waarde heeft en sluggish aanvoelt.

• vinom
  • Laatst online: 00:09
Gelukkig deelt niet iedereen die mening, want dat is het.

[ Voor 65% gewijzigd door vinom op 28-05-2011 16:44 ]

vinom schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:44:
Gelukkig...smaken verschillen.
Precies :) Het allereerste dat ik deed toen ik m'n HTC rootte was een Senseloze Rom er op zetten. Baggerzooi.

• lordMocro
Brad Pitt schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:45:
[...]

Precies :) Het allereerste dat ik deed toen ik m'n HTC rootte was een Senseloze Rom er op zetten. Baggerzooi.
De sense 3.0 lockscreen is zeker weten wel een echte toevoeging. Maar sense over het algemeen niet echt imo.

Verwijderd

Ik heb sense 3 gedraaid en het voegt juist heel veel toe, zo'n reviewer kijkt misschien een half uur naar een telefoon ik heb het weken gebruikt en ik merk gewoon dat ik en heleboel handigheidjes mis, ik heb ook nooit iets van traagheid ontdekt op mijn desire met sense.
lordMocro schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:47:
De sense 3.0 lockscreen is zeker weten wel een echte toevoeging. Maar sense over het algemeen niet echt imo.
Zal wel de enige persoon in de wereld zijn die er zo over denkt maar ik vind TW veel mooier/fijner dan Sense vooralsnog. Let wel, op basis van Sense < 3.0 inderdaad... Vind voor het eerst ook de default Launcher fijner werken dan ADW/LauncherPro. Al meerdere malen geprobeerd op de S2 maar kom elke keer terug op TW :S

Lockscreen is inderdaad erg mooi gemaakt en bedacht, zoiets zou ik ook graag willen hebben, zonder de rest :P

Verwijderd

Verderf schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 15:06:
[...]

Je kunt ook de Batterywidget uit de appstore downloaden. Dan krijg je een appje. Kun je bijvoorbeeld op je homescreen zetten (ik heb hem zelf in mijn lockscreen staan). Dat lockscreen heb ik aangepast dmv Widgetlocker, ook te koop in de market. Je telefoon hoeft hiervoor niet geroot te zijn of iets dergelijks. Leuke feature. Voor meer info kun je kijken op het forum 'Post je homescreen'.
Afbeeldingslocatie: http://192.168.1.82:8080/sdcard/ScreenCapture/SC20110528-170911.jpeg

PS: sorry als pic te groot is; weet niet hoe ik dit moet verkleinen!

• Pedr0
How the hell sync ik m'n Outlook 2010 contacts met de Galaxy S2? Ik moet eerlijk zeggen dat dat met HTC makelijker was!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb trouwens vandaag de 8gb micro sd kaart binnen gehad.

Burp

• willemx
  • Laatst online: 07-01-2024
Heeft iemand al VOIP draaien op de SGS2 met de in Gingerbread ingebouwde client?
Ik kan nergens iets vinden in de instellingen om iets te doen met SIP accounts oid...

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-12 15:08
Julian schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 15:00:
Dat Kies Air is wel een hele prettige manier om dingen heen en weer te halen tussen foon en PC. Met name voor fotootjes is het makkelijk. Leuk dat Samsung dat erbij doet.

Voor wie een Squeezebox heeft: er is een Logitech Squeezebox Controller in de market, werkt super!
Werkt inderdaad top! Even snel foto's van het toestel halen of muziek toevoegen.

Ik miste de bluetooth-connectie een beetje, maar dit is nog veel sneller ook.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11 18:22
Brad Pitt schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:45:
[...]

Eerst kon ik nog de stock launcher kiezen op m'n Legend, maar na de 2.1 (of 2.2) update was dat uitgeschakeld. Zelfde trouwens met de S2: geen mogelijkheid tot stock Android.

Leuk dat je als bedrijf een schil bedenkt, maar geef me dan iig de keuze om het niet te gebruiken zonder dat ik uit moet wijken naar home replacements.

• Pedr0
Pedr0 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 17:15:
How the hell sync ik m'n Outlook 2010 contacts met de Galaxy S2? Ik moet eerlijk zeggen dat dat met HTC makelijker was!
Ik heb het gevonden via KIES. Het was even zoeken maar het werkt! Thx :)

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik sta perplex. Vandaag zat ineens de 8GB kaart in de bus nadat Samsung gisteren nog mailde dat ze mijn aanvraag in behandeling hadden genomen en indien het allemaal goedgekeurd zou worden ik de kaart binnen 6 tot 8 weken zou ontvangen :)

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:53

SkyStreaker

Move on up!

Even een klein kort vraagje: is het een multi-touch capacitief scherm? Aangezien je kan pinchen, neem ik aan van wel. Kan het nergens vinden...

@ Robox, dan is hij ook capacitief neem ik aan. Glazen scherm.

[ Voor 18% gewijzigd door SkyStreaker op 28-05-2011 18:13 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

Ja
YouTube: ‪Samsung Galaxy S 2 - 10 finger multitouch‬‏

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2011 18:11 ]

• Zeemon123
SkyStreaker schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 18:04:
Even een klein kort vraagje: is het een multi-touch capacitief scherm? Aangezien je kan pinchen, neem ik aan van wel. Kan het nergens vinden...

Jahh, tot 10 vingers (!!!) tegelijk :P

Edit: Robox was eerder O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Zeemon123 op 28-05-2011 18:17 ]

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:40
SkyStreaker schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 18:04:

de zoek functie had je een sneller en beter resultaat opgeleverd. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

Kirretje schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:05:
Zo...galaxsy S2 nummero drie....hij is eindelijk ok. geen dooie pixels en normaal geluidsopname. ik ben er happy mee. over die blauwe waas wat ik overal lees...uhm. ja als ik me scherm iets schuin houd dan wordt wit ietsjes blauwer....maar dat vind ik echt mierenjeweetwel
Hoe zit het met de gele tint links?

Verwijderd

Met de *#0*# code ook hier al een dode pixel gespot.. in het rode scherm blijft 'ie zwart. Verder lijkt 'ie wel okee, maar met een ander programma zie ik dat 'ie in een geel scherm groen kleurt. Bah. Nu had ik er zo'n programma voor nodig om 't te zien maar nu valt het me dus ook op als ik veel rood in beeld zie, ga er dan op letten.. Verder is touchwiz 4 een misdaad tegen elke telefoon, wat een bagger is dat zeg. Hiervoor had ik een milestone met gewoon android zonder Blur, Touchwiz of Sense, stukken beter. Ook heb ik de gele waas over de linker kant en het blijkt dat de roze spot toch af en toe langs komt als het licht precies 'goed' staat op een wit vlak.

Buiten dit, wat een fijne telefoon :P

Verwijderd

Kan iemand dit eens even checken, als je bij berichten je toestel in landschap houdt e, je dan het pulldown menu naar beneden trekt zijn er bij mij horizontale lichtere lijnen van links naar rechts te zien. Het zijn er wel een stuk of 5-6 over het grijze gedeelte beneden.
Het scherm of gwn iets mis met de opmaak van het grijze gedeelte in die houding?

• Niborit
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 18:45:
Kan iemand dit eens even checken, als je bij berichten je toestel in landschap houdt e, je dan het pulldown menu naar beneden trekt zijn er bij mij horizontale lichtere lijnen van links naar rechts te zien. Het zijn er wel een stuk of 5-6 over het grijze gedeelte beneden.
Het scherm of gwn iets mis met de opmaak van het grijze gedeelte in die houding?
Dit heb ik ook. Ik denk niet dat het met het scherm te maken heeft.

Verwijderd

Niborit schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 18:50:
[...]

Dit heb ik ook. Ik denk niet dat het met het scherm te maken heeft.
Bedankt!

Heb je de camera software ook al ge update? En zit je nog op KE2?
Bij mij is de "pinkspot" bij witte opppervlakten nog steeds aanwezig terwijl de meesten melden er vanaf te zijn na de update via samsung apps.

• Kirretje
  • Laatst online: 20-12 09:06
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 18:42:
[...]

Hoe zit het met de gele tint links?
Als je int donker op lage helderheid goed gaat zitte zoeke zie je links iettts verkleuring. naar nogmaals. heb je er nooit over geleze...had je et niet opgemerkt. echt zeuren om niks en ik ben zeker niet iemand die snel tevreden is. net als dat blauwe. mijn sgs1 had ook altijd lichte blauwwaas wanneer je telefoon kantelde. ik kan er nie wakker van ligge iig.

Wat wel opvalt is als je het toetsenbord 10seconden open heb staan en vervolgens je notificatiebalk omlaag sleept, dan zie je et keyboard doorschijnen. maar trekt bij terwijl je er.naar kijkt. apart

[ Voor 16% gewijzigd door Kirretje op 28-05-2011 19:03 ]

• Niborit
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 18:54:
[...]

Bedankt!

Heb je de camera software ook al ge update? En zit je nog op KE2?
Bij mij is de "pinkspot" bij witte opppervlakten nog steeds aanwezig terwijl de meesten melden er vanaf te zijn na de update via samsung apps.
Ja heb vandaag ook de camera firmware geupdate via samsung apps en nog steeds op KE2.
Heb net een foto gemaakt van m'n witte koelkast en wat me opvalt is dat tijdens het scherpstellen er een hele duidelijke roze gloed waarneembaar is maar dat de daadwerkelijke foto geen roze vlek heeft, maar wel een wat gelige verkleuring om de denkbeeldige roze vlek heen. Dus waar tijdens het scherpstellen de roze vlek zat is het wit en daaromheen geel.
De foto is wel met flits gemaakt want het is hier een beetje donker in huis. Heb hem niet getest zonder camera update omdat ik deze gisteren opgehaald heb en gelijk geupdate.
Mijn eerste toestel op KE2 zonder camera update had wel duidelijk de roze gloed bij een gemaakte foto.

edit: heb nu ook een foto gemaakt zonder flits en heb nu duidelijk de roze gloed in het midden.

[ Voor 4% gewijzigd door Niborit op 28-05-2011 19:16 ]

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dus jij hebt ook een gelige rand als je de flits gebruikt? Het klinkt in ieder geval als iets vergelijkbaars met wat ik heb. Van een roze vlek had ik voor en na de update geen last, maar die gele rand bij foto's met flits is volgens mij veel duidelijker aanwezig na de update

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-12 14:43
Ik heb geen gele vlekken op het scherm en ook geen roze vlek op de camera terwijl ik nog gewoon op de standaar dos zit die meegeleverd is android 2.3.3 en KE2? Alleen nu heb ik vanmiddag een hubje gekocht van micro usb naar normale om usb-on-the-go te kunnen gebruiken, alleen gebeurt er dan niks en kan ik nergens op de telfoon vinden om de stick te openen. Via een apart gevoedde hub werkt het ook niet. Iemand een idee? foto's post ik zo.

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 11:45
thezahir schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 15:45:
[...]

Hmm, volgens mij verwar je 'KIES via wifi' met 'KIES Air'. Die laatste is een bestandsbeheerfunctie via je browser (ook erg handig!) maar die eerste is het 'echte' KIES maar dan wireless...
Dju.. ik zie het nou pas haha! :)
Maar eerlijk gezegd heb ik liever de OTA manier.. Dat is vele male handiger dan zulke programma als Kies..
Wat wordt ik moe daarvan.. Ik ben verplicht om mijn schoonouders of ouders de computer te gebruiken om te kunnen upgraden.. Ik heb namelijk Ubuntu op mijn laptop draaien en om daar nou speciaal Windows ervoor langs te installeren.. nou nee..

• Niborit
Snoop schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 19:11:
Dus jij hebt ook een gelige rand als je de flits gebruikt? Het klinkt in ieder geval als iets vergelijkbaars met wat ik heb. Van een roze vlek had ik voor en na de update geen last, maar die gele rand bij foto's met flits is volgens mij veel duidelijker aanwezig na de update
Heb ik ook ja. Alleen heb ik ook last van een roze vlek in het midden zonder flits.

Verwijderd

Niborit schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 19:19:
[...]

Heb ik ook ja. Alleen heb ik ook last van een roze vlek in het midden zonder flits.
Ah ok dus zonder flits heb je ook nog altijd de pink spot in het midden zoals voor de camera update? Omdat ik dacht dat velen hier zeiden dit niet meer te hebben. Met flits heb ik het ook niet, maar dat was ervoor ook al niet(denk ik?).

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:53

SkyStreaker

Move on up!

AtlAntA schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 18:36:
[...]

de zoek functie had je een sneller en beter resultaat opgeleverd. ;)
Ik zweer het je, ik heb echt mijn dag niet vandaag... :/

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Bajslag
  • Laatst online: 16-12-2024
Pedr0 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 17:15:
Ik kwam dit tegen:
http://www.daveswebsite.com/software/gsync/
Anders export naar Gmail handmatig doen.

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:48
Bajslag schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 19:30:
[...]

Ik kwam dit tegen:
http://www.daveswebsite.com/software/gsync/
Anders export naar Gmail handmatig doen.
Mensen, Een paar uur geleden heb ik een nieuwe Galaxy S2 opgehaald. Na 10 minuten heb ik alles met mijn Galaxy S gesynchroniseerd.
Hoe ??????????????????
Zo simpel. Met het gratis programma MyphoneExplorer. Gaat gewoon via je Wifi verbinding. contacten, Agenda, sms. whatsapp berichten bestanden fotos.............. Gewoon Alles. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Hopelijk hebben jullie hier wat aan.
Trouwens, Wat is zo'n S2 giga snel. Op mijn Sgs had ik 2.3.3 draaien en was daar al heel veel sneller mee als met Froyo. Maar de S2......Wow.
Mijn SGS gaat op marktplaats.

• simthadim
  • Laatst online: 25-11 21:44
Net de camera update gedaan en heb nu een heel erg duidelijke gele vlek (circkel in het midden) als ik een foto maak van een wit oppervlakte met de led flitser aan. Ik heb geen vergelijkings materiaal van voor de update en kan niet zeggen od de update het erger heeft gemaakt...
Het zou ook te maken kunnen hebben met de het led lampje, al ben ik niet zo technisch onderlegt op dat gebied, dat het witte oppervlakte het gelige licht van het led lampje weerkaatst. In dat geval is het wel een jammerlijk gekozen diode (nogmaals, ik spreek hier buiten mijn vakgebied! Heb hier niet veel verstand van!)
Pagina: 1 ... 17 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .