Herkenbaar.......sc0pe schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:35:
[...]
Hehe hier liep ik ook tegen aan. Je moet de bovenste balk met contacts etc naar rechts slepen. (zie blauwe gloed op het randje)
Verwijderd
Even gecheckt voor je . Ik zie ook 'banding' dus niet een vloeiende overgang van donkergrijs naar lichtgrijs.sc0pe schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:40:
[...]
Senser, ik zie wat je bedoelt maar het is echt minimaal. Als je het niet onder de aandacht had gebracht was het me waarschijnlijk nooit opgevallen. Dank u
er mankeert niets met uw ogen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 16:44 ]
Verwijderd
he he eindelijk was idd verstopt... Tnx
tja zie eigenlijk niks bijzonders gewoon grijs maar lijkt wel of de onderkant van de toetsen iets donkerder van kleur zijn maar dat zal wel zo moeten zijn!!!!!Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:34:
[...]
Kan je misschien eens even checken voor mij, of het grijs van jouw toetsen mooi egaal is? of dat er ook wat kleine donkerdere lijntjes grijs doorlopen soms, en het gewoon niet echt mooi egaal is, maar een beetje "banding".
What has been seen... can't be unseensc0pe schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:40:
Senser, ik zie wat je bedoelt maar het is echt minimaal. Als je het niet onder de aandacht had gebracht was het me waarschijnlijk nooit opgevallen. Dank u
[ Voor 13% gewijzigd door Nivk op 27-05-2011 16:48 ]
Verwijderd
Hmmm, bij mij valt het toch wel goed op, verschillende kleurtjes grijs door elkaar. En juist boven het einde van de 1-2-3 een dikkere donker grijze lijn...Bij jou is het dus mooi smooth?Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:45:
[...]
tja zie eigenlijk niks bijzonders gewoon grijs maar lijkt wel of de onderkant van de toetsen iets donkerder van kleur zijn maar dat zal wel zo moeten zijn!!!!!
Bedankt voor de anderen die ook gekeken hebben( en het zagen
Verwijderd
Hoe staat je helderheid in gesteld ?Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:45:
[...]
tja zie eigenlijk niks bijzonders gewoon grijs maar lijkt wel of de onderkant van de toetsen iets donkerder van kleur zijn maar dat zal wel zo moeten zijn!!!!!
Verwijderd
Niet echt mooi ontworpen dus. Een kleine moeite om het vloeiend te laten zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:48:
[...]
Hmmm, bij mij valt het toch wel goed op, verschillende kleurtjes grijs door elkaar. En juist boven het einde van de 1-2-3 een dikkere donker grijze lijn...Bij jou is het dus mooi smooth?
Bedankt voor de anderen die ook gekeken hebben( en het zagen).
Ik vind het wel wat hebben, geeft een beetje een "metal" lookVerwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:50:
[...]
Niet echt mooi ontworpen dus. Een kleine moeite om het vloeiend te laten zijn.
Verwijderd
Tja misschien wel bewust gedaan.Koen87 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:55:
[...]
Ik vind het wel wat hebben, geeft een beetje een "metal" look
Verwijderd
Maar bij het groen bel icoontje is het van hetzelfde... licht groen, donker groener lijntje terug lichter groen... daar past het wel helemaal niet. Of heb ik verkleure lijntjes pixel ofzo?Koen87 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:55:
[...]
Ik vind het wel wat hebben, geeft een beetje een "metal" look
Verwijderd
Nee bij het groene iccontje 'telefoon ' is het een soort ster. Dus allemaal bewust gedaan denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:57:
[...]
Maar bij het groen bel icoontje is het van hetzelfde... licht groen, donker groener lijntje terug lichter groen... daar past het wel helemaal niet. Of heb ik verkleure lijntjes pixel ofzo?
Verwijderd
ik zie het bij vrijwel alle samsung telefoons dat ze banding hebben. is toch een beetje raar. bij een htc desire hd nokia's enzo is het veel minder. (of zelfs onzichtbaar).Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:43:
[...]
Even gecheckt voor je . Ik zie ook 'banding' dus niet een vloeiende overgang van donkergrijs naar lichtgrijs.
er mankeert niets met uw ogen
waren ze te lui om een mooie overgang te maken?
Verwijderd
Neenee niet dat icoontje. Ik bedoelde de toets om iemand te bellen bij het numeriek keyboard(de grijze toetsen waar we het over hadden). Bij het telefoon icoontje had ik wel door dat die lijntjes er echt waren .Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:59:
[...]
Nee bij het groene iccontje 'telefoon ' is het een soort ster. Dus allemaal bewust gedaan denk ik.
Ik heb het over horizontale lijntjes.
lol nee hij bedoeld je dailerVerwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:59:
[...]
Nee bij het groene iccontje 'telefoon ' is het een soort ster. Dus allemaal bewust gedaan denk ik.
Net even een foto van 2 dagen geleden (witte achtergrond voor update) vergeleken met een foto van nu (wiite achtergrond na update). Ik dacht dat de gloed erger was geworden maar op mijn laptop zie ik het verschil niet. Sterker nog, ik zie de vlek bijna niet.
Nog even voor de camera update issue:
Had KE2 zonder roze waas, nu een mooie update van de camera en met KE2 wel een roze waas.
Had KE2 zonder roze waas, nu een mooie update van de camera en met KE2 wel een roze waas.
Ik zie zowel op de telefoon als ook op de computer eigenlijk niets raars
Zal er wel te oud voor zijn of zo 
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Bij de klok app is het bijvoorbeeld ook redelijk ergwanneer je een alarm toeveogd. dat grijze kadertje slaat werkelijk nerges op... of is het bij mij erger? rechts boven wat rozig enzo en ook veel kleiren lijntjes door elkaar enzo totaal niet smooth
En ook daar zie ik weer helemaal niets hèVerwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:16:
Bij de klok app is het bijvoorbeeld ook redelijk ergwanneer je een alarm toeveogd. dat grijze kadertje slaat werkelijk nerges op... of is het bij mij erger? rechts boven wat rozig enzo en ook veel kleiren lijntjes door elkaar enzo totaal niet smooth
Verwijderd
Ik zie het welVerwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:16:
We gaan toch niet zitten phuseboxen he?Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:16:
Btw, ik zie net dat ik wat slijtage plekken heb op mijn camera gedeelte
[ Voor 21% gewijzigd door sc0pe op 27-05-2011 17:26 ]
Hebben we het over de grijze kadertjes boven de tijdsaanduiding, dus die met plus en min er in dan?
Verwijderd
Yep, en over de OK en Anulleren boxen.Brad Pitt schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:25:
[...]
Hebben we het over de grijze kadertjes boven de tijdsaanduiding, dus die met plus en min er in dan?
Waarschijnlijk dezelfde nitwit-ontwerper
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 17:28 ]
Mooi. Tijd voor een andere mobiel/monitor dan want daar zit NUL roze in. Sterker nog, van de drie primary kleuren komt rood er in deze tint van grijs het minst in voor bij plus/min en precies gelijk bij OK/annuleer.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:26:
Yep, en over de OK en Anulleren boxen.
Aldus paniek (wederom) om niéts werkelijk. Zijn gewoon prima grijstinten.
Mja, ik denk aan iets andersWaarschijnlijk dezelfde nitwit-ontwerper
[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 27-05-2011 17:29 ]
Verwijderd
Jij ziet die strepen dus echt niet ? Misschien toch een ander type scherm?Brad Pitt schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:28:
[...]
Mooi. Tijd voor een andere mobiel/monitor dan want daar zit NUL roze in. Sterker nog, van de drie primary kleuren komt rood er in deze tint van grijs het minst in voor bij plus/min en precies gelijk bij OK/annuleer.
Aldus paniek (wederom) om niéts werkelijk. Zijn gewoon prima grijstinten.
[...]
Mja, ik denk aan iets anders
LCD of amoled? ik heb geen idee.
Vind het allemaal enorm meevallen qua strepen en een roze tint is er 100% zeker sowieso niet nee.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:32:
Jij ziet die strepen dus echt niet ? Misschien toch een ander type scherm?
Jezus zeg, Begint CSI hier te worden.
Laat ze eerst maar eens wat doen aan de problemen die wel te merken zijn zoals camera en korte batterijduur (als ze gewoon 2.3.4 android doen is het probleem zo opgelost, custom roms hebben het al dus ik zie het punt niet)
Laat ze eerst maar eens wat doen aan de problemen die wel te merken zijn zoals camera en korte batterijduur (als ze gewoon 2.3.4 android doen is het probleem zo opgelost, custom roms hebben het al dus ik zie het punt niet)
Heh waar lees jij iets over een roze tint? Denk dat je het camera verhaal bedoeld?Brad Pitt schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:37:
[...]
Vind het allemaal enorm meevallen qua strepen en een roze tint is er 100% zeker sowieso niet nee.
[afbeelding]
Verder zijn ze aan het mierenficken
Verwijderd
Heb net een foto proberen te maken met een fototoestel. En kreeg de strepen niet in beeld......Brad Pitt schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:37:
[...]
Vind het allemaal enorm meevallen qua strepen en een roze tint is er 100% zeker sowieso niet nee.
[afbeelding]
Dus willekeurige FUD-onzin moeten lezen moet kunnen? Als iets niet zo IS mag dat best ontkracht worden IMHO.Pyrone89 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:40:
Jezus zeg, Begint CSI hier te worden.
senser86 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:16:sc0pe schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:41:
Heh waar lees jij iets over een roze tint? Denk dat je het camera verhaal bedoeld?
[ Voor 49% gewijzigd door Brad Pitt op 27-05-2011 17:43 ]
Zo, chill eens. Dacht dat de mensen hier wel van een intelligentieniveau waren dat smileys niet nodig waren om aan te tonen met welke toon een message is geschreven, blijkbaar toch maar doen.Brad Pitt schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:42:
[...]
Dus willekeurige FUD-onzin moeten lezen moet kunnen? Als iets niet zo IS mag dat best ontkracht worden IMHO.
Verwijderd
Mijn vriendin en mijn buren zien het ook , beamen ze net.Brad Pitt schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:42:
[...]
Dus willekeurige FUD-onzin moeten lezen moet kunnen? Als iets niet zo IS mag dat best ontkracht worden IMHO.
Dan heb je een kapotte telefoon en/of monitor en moet je hem/ze terugbrengen. Er zit geen roze in.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:43:
Mijn vriendin en mijn buren zien het ook , beamen ze net.
Er zit idd geen roze in.Brad Pitt schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:44:
[...]
Dan heb je een kapotte telefoon en/of monitor en moet je hem/ze terugbrengen. Er zit geen roze in.
Optie 1: je hebt een roze bril
Optie 2: je monitor is verkeerd ingesteld of kapot
Verwijderd
Ik heb het niet over roze. ik heb het over donkere streepjes . Geen vloeiende overgang..Brad Pitt schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:44:
[...]
Dan heb je een kapotte telefoon en/of monitor en moet je hem/ze terugbrengen. Er zit geen roze in.
Dit begint een babelonische verwarring te worden.
Heb deze telefoon nu twee dagen en heb ik houd er een ambigue gevoel aan over.
Enerzijds zijn aspecten van de hardware uitstekend te noemen: het scherm is prachtig (kleuren lijken me wat overgesatureerd), de telefoon loopt soepel, internetten gaat vlot. Anderzijds heb ik last van een batterij die het amper een dag volhoudt en wifiverbinding die bijzonder matig is te noemen.
Daarnaast bevalt de software me tot nu toe geenszins. De telefoon reboot soms automatisch, springt soms in vliegtuigmodes om hier vervolgens niet meer te willen uitkomen. Heb nog niets aan updaten gedaan en ik hoop dat het hiermee verholpen kan worden. Ik krijg een beetje het gevoel dat ik de telefoon wel moet gaan rooten en met custom roms gaan werken omdat ik anders met een halfbakken telefoon achter blijf.
Al met al ben ik niet onverdeeld enthousiast, maar misschien had ik wel gewoon te hoge verwachtingen.
Enerzijds zijn aspecten van de hardware uitstekend te noemen: het scherm is prachtig (kleuren lijken me wat overgesatureerd), de telefoon loopt soepel, internetten gaat vlot. Anderzijds heb ik last van een batterij die het amper een dag volhoudt en wifiverbinding die bijzonder matig is te noemen.
Daarnaast bevalt de software me tot nu toe geenszins. De telefoon reboot soms automatisch, springt soms in vliegtuigmodes om hier vervolgens niet meer te willen uitkomen. Heb nog niets aan updaten gedaan en ik hoop dat het hiermee verholpen kan worden. Ik krijg een beetje het gevoel dat ik de telefoon wel moet gaan rooten en met custom roms gaan werken omdat ik anders met een halfbakken telefoon achter blijf.
Al met al ben ik niet onverdeeld enthousiast, maar misschien had ik wel gewoon te hoge verwachtingen.
Dit is een probleem wat zich zelden voordoet dus ik zie dit niet als een standaardprobleem van de S2. Dit soort dingen heb je bij elke telefoon wel en dit keer ben jij de pineut. Het zal waarschijnlijk liggen aan een app of bepaalde instelling. Je hebt vast ergens mee zitten klooien of deed hij dit al direct toen je hem uit de doos haalde?Nymph schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:54:
Hoe dan ook, update hem eens naar KE2 en doe een factory reset. Dat zou moeten helpen. Als je dan nog steeds dezelfde problemen hebt dan zou ik hem gauw omruilen.
Ik heb standaard maar 1 lockscreen erop staan.. Als ik naar Schermdisplay en dan onder het kopje 'scherm vergrendelen' op Achtergrond klik dan krijg ik alleen maar een keuze uit foto's die gemaakt zijn met de camera, image bestanden die in de download folder staan en ScreenCapture images..
Is dit standaard of ontbreken er een paar Lockscreen afbeeldingen voor mij? Ik heb niet geprobeerd te veranderen omdat ik mijn huidige lockscreen image er ook niet tussen heb staan, dus mocht ik een foto kiezen dan kan ik niet meer terug naar de voorgeïnstalleerde Lockscreen, ben ik bang.
Is dit standaard of ontbreken er een paar Lockscreen afbeeldingen voor mij? Ik heb niet geprobeerd te veranderen omdat ik mijn huidige lockscreen image er ook niet tussen heb staan, dus mocht ik een foto kiezen dan kan ik niet meer terug naar de voorgeïnstalleerde Lockscreen, ben ik bang.
Hoe doen jullie eigenlijk een factory reset?
1. On the main home screen, just select MENU
2. Select SETTINGS, then select PRIVACY
3. Select FACTORY DATA RESET
4. Select RESET PHONE
Dit had ik laatst na de update naar Ke2 gedaan.
Of anders?
Lees namelijk hier en daar wat andere methodes, volume knop gelijk met de home knop etc.
Bij die andere methodes gebeurd en doet het hetzelfde?
1. On the main home screen, just select MENU
2. Select SETTINGS, then select PRIVACY
3. Select FACTORY DATA RESET
4. Select RESET PHONE
Dit had ik laatst na de update naar Ke2 gedaan.
Of anders?
Lees namelijk hier en daar wat andere methodes, volume knop gelijk met de home knop etc.
Bij die andere methodes gebeurd en doet het hetzelfde?
Nou hier gewoon na de camera update nog steeds een roze vlek. Draai KE2 trouwens.
Heb zelfs het idee dat het iets erger is geworden zelfs, maar goed daar heb ik geen harde bewijzen voor.
Heb zelfs het idee dat het iets erger is geworden zelfs, maar goed daar heb ik geen harde bewijzen voor.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik merk het nu vooral bij de flits. Er zit nu helemaal een gelige rand om de foto's heen. Voor de rest zie ik geen rare dingen.
Ik heb zo'n zelfde screencap genomen en vergeleken. Er zijn toch duidelijk veel verschillen. Plaats ze maar is samen in een map en maak er een snelle diashow van.Brad Pitt schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:19:
[...]
En ook daar zie ik weer helemaal niets hè
[afbeelding]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Verwijderd
Ok, zo groot moest de discussie nu ook weer niet wordenPyrone89 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:45:
[...]
Er zit idd geen roze in.
Optie 1: je hebt een roze bril
Optie 2: je monitor is verkeerd ingesteld of kapot
Bij het rozige bedoelde ik trouwens, wanneer je een alarm hebt ingesteld, of meerdere(dan zie je het beter). Bij het overzicht waar je al je alarmpjes kan zien, met de dagen eronder en je rechts het aan en uit kan zetten door het klokje groen te maken. Dat grijze kader is totaal niet smooth, en vol met lijnen...
En niet boven rechts perse, zoals ik eerder zei(door snel te zijn) maar gewoon naar de bovenkant toe wordt het wat roziger... check maar eens...
Verwijderd
Ik bedoelde het kadertje na dit, als je nu op opslaan drukt, krijg je een overzicht van je "alarmpjes"...rickyy schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 19:39:
[...]
Ik heb zo'n zelfde screencap genomen en vergeleken. Er zijn toch duidelijk veel verschillen. Plaats ze maar is samen in een map en maak er een snelle diashow van.
[afbeelding]
En kan een screencap dit aantonen? Is dit niet eerder het amoled scherm? ofhoe?
Ik heb hem ook besteld bij Hi. Krijg hem rond 8 juni binnen
Verwijderd
In beginsel zat ik te twijfelen tussen de HTC Sensation en de Samsung Galaxy S2. Ik ben nu ongeveer bijna twee weken in bezit van de S2. Eerst dacht ik WOWWWW wat een mooie telefoon, totdat ik Tweakers eens ging bestuderen. Ik ging steeds meer twijfelen over de waarde van mijn telefoon, ik werd namelijk steeds kritischer. Echter zit ik nu in een stadium dat ik zoiets heb mensen ik vind het wel best. Dit is gewoon een top telefoon, ik heb hem geroot, de originele kenel terug gezet en hij doet het perfect. Inderdaad de batterij had van mij wel wat langer gemogen en ik heb last van een dooie pixel, alleen de pixel zit zover aan de linkerkant dat ik hem nooit zie. Ik zag hem alleen dankzij Tweakers, met een pixel test.
Laten we reëel zijn dit toestel is gewoon de betere op dit moment, en zelfs de HTC Sensation heeft zijn mankementen en presteert behoorlijk minder dan de S2.
Laten we reëel zijn dit toestel is gewoon de betere op dit moment, en zelfs de HTC Sensation heeft zijn mankementen en presteert behoorlijk minder dan de S2.
Als je een dode pixel hebt kan je hem meestal toch omruilen? Het zou kunnen dat de meeste problemen bij de volgende batch SGS II's is opgelostVerwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 19:52:
In beginsel zat ik te twijfelen tussen de HTC Sensation en de Samsung Galaxy S2. Ik ben nu ongeveer bijna twee weken in bezit van de S2. Eerst dacht ik WOWWWW wat een mooie telefoon, totdat ik Tweakers eens ging bestuderen. Ik ging steeds meer twijfelen over de waarde van mijn telefoon, ik werd namelijk steeds kritischer. Echter zit ik nu in een stadium dat ik zoiets heb mensen ik vind het wel best. Dit is gewoon een top telefoon, ik heb hem geroot, de originele kenel terug gezet en hij doet het perfect. Inderdaad de batterij had van mij wel wat langer gemogen en ik heb last van een dooie pixel, alleen de pixel zit zover aan de linkerkant dat ik hem nooit zie. Ik zag hem alleen dankzij Tweakers, met een pixel test.
Verwijderd
Dat klopt maar ik vind het wel best om eerlijk te zijn. De dode pixel zie je eigenlijk niet, hij zit net tegen het einde van de rechter kant van het scherm. Eerst dacht ik wel van ***. Dode pixel, kloten batterij en dergelijke. Maar de batterij wordt vele malen beter als je hem enkele kleren hebt opgeladen (logisch natuurlijk).Jo... schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 19:54:
[...]
Als je een dode pixel hebt kan je hem meestal toch omruilen? Het zou kunnen dat de meeste problemen bij de volgende batch SGS II's is opgelost
Wat ik wel jammer vindt van Android is hun beveiliging - misschien beter om te zeggen geen beveiliging. Ik had hiervoor een Blackberry, ik ben dus van de ene uiterste naar de andere uiterste gegaan:P
Verwijderd
Qua hardware, perfomance superieur op dit moment. Alle slechte egenschappen gaan verbetert worden en dan niet door samsung zelf maar door derden.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 19:52:
Verwijderd
Ik herhaal nog even mij vraag uit het vorige deel, misschien dat iemand daar nu een antwoord op weet.
Al mijn contactpersonen staan in outlook 2010 netjes voorzien van een foto bij elk contactpersoon.
Maar wanneer ik sync met KIES dan staan alle contactpersonen wel in me telefoon alleen worden de foto's die aan de contactpersonen gekoppeld zijn niet mee gesynced.
Meer mensen last van dit probleem? of liever een oplossing? :-D
Al mijn contactpersonen staan in outlook 2010 netjes voorzien van een foto bij elk contactpersoon.
Maar wanneer ik sync met KIES dan staan alle contactpersonen wel in me telefoon alleen worden de foto's die aan de contactpersonen gekoppeld zijn niet mee gesynced.
Dit soort berichten voegen niets toe.
[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 27-05-2011 20:23 ]
Verwijderd
Zo werkt het op GoT niet. Eerst de handleiding lezen, Googlen, en zelf proberen, en dan pas vragen.
[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 27-05-2011 20:22 ]
Verwijderd
Commentaar op moderatie mag via mail of DM.
[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 27-05-2011 20:26 ]
Zijn er trouwens veel mensen die hem al met KE2 geleverd hebben gekregen?
(ik wel namelijk)
(ik wel namelijk)
Verwijderd
Zo moeilijk is dat nu niet eigenlijk als je wat zoekt tussen opties.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:25:
[mbr]Commentaar op moderatie mag via mail of DM.[/]
Ga naar galerij-->foto die je wilt instellen--> opties-->meer-->instellen als--> achtergr. vergrendelscherm.
Yep, ik heb 'm vandaag mogen ontvangen met KE2, bevalt prima. Wacht wel op een update via KIES.Roelio86 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:31:
Zijn er trouwens veel mensen die hem al met KE2 geleverd hebben gekregen?
(ik wel namelijk)
Edit: Camera update heb ik ook gedaan trouwens, roze vlek in t midden is veel minder geworden maar het zit er nog wel als ik goed kijk.
[ Voor 18% gewijzigd door SCARfaceE op 27-05-2011 20:47 ]
PSN ID: Beest41
Ja bij mij ook top, heb wel even de camera update gedaan via samsung apps...SCARfaceE schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:32:
[...]
Yep, ik heb 'm vandaag mogen ontvangen met KE2, bevalt prima. Wacht wel op een update via KIES.
Verder snap ik al dat gezeur niet zo, heb 'm nog maar net een dag maar ben nog niks raars tegen gekomen!
Dát zijn inderdaad streperige en roze en über lelijke gradients ja... Helemaal mee eensVerwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 19:41:
En niet boven rechts perse, zoals ik eerder zei(door snel te zijn) maar gewoon naar de bovenkant toe wordt het wat roziger... check maar eens...
Heb net een nieuwe sgs2 opgehaald bij mm arnhem. vorige week had ik een met een dode pixel. kwam ik daar. was doosje al open geweest. nja boeiend dacht ik. maar nu was ik even een geluids opname maken om terug te luisteren ....maar dat ruist vreselijk. video hetzelfdeverhaal...meer mensen hier last van? Volgens mij is de mic gewoon gaar en is dit toestel al gebruikt geweest en ingeleverd....drama
**ck, zeg net dat ik al dat gezeur niet snap... volgens mij heb ik ook 2 dooie pixels 
hoe groot/klein zijn die dingen? één heel klein puntje lijkt rood te zijn en te blijven en een ander heel klein stipje is en blijft zwart...
hoe groot/klein zijn die dingen? één heel klein puntje lijkt rood te zijn en te blijven en een ander heel klein stipje is en blijft zwart...
Verwijderd
Ik ga deze telefoon ook aanschaffen van zodra hij weer beschikbaar is, maar ik heb al een vraagje waar ik niet zo direct het antwooord op terug vind.
Momenteel heb ik een HTC Hero en die is dan gekoppeld aan een Gmail account dewelke e-mails, contacten en agenda OTA update, lees ik nu goed dat dit met de S2 via KIES moet?!
Bedankt!
Momenteel heb ik een HTC Hero en die is dan gekoppeld aan een Gmail account dewelke e-mails, contacten en agenda OTA update, lees ik nu goed dat dit met de S2 via KIES moet?!
Bedankt!
nee hoor het is nog steeds een android telefoon dus alles wat er in je gmail staat word gewoon nog gesynced. Kies kan je eventueel, mocht je dat willen er ook voor gebruikenVerwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:44:
Ik ga deze telefoon ook aanschaffen van zodra hij weer beschikbaar is, maar ik heb al een vraagje waar ik niet zo direct het antwooord op terug vind.
Bedankt!
Edit: wat hierboven staat.
[ Voor 69% gewijzigd door Julian op 27-05-2011 20:48 ]
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Nog even over die updates:
Zijn er nog meer mensen die last hebben van gelige randen om de foto heen wanneer zij een foto met flits maken?
De KE7 update is volgens nieuwemobiel.nl vandaag uitgerold in Nederland via KIES, maar ik heb hier nog niks van gemerkt. Zijn er mensen die hem al binnen hebben?
Zijn er nog meer mensen die last hebben van gelige randen om de foto heen wanneer zij een foto met flits maken?
De KE7 update is volgens nieuwemobiel.nl vandaag uitgerold in Nederland via KIES, maar ik heb hier nog niks van gemerkt. Zijn er mensen die hem al binnen hebben?
Er zijn geen applicaties die foto's mee kunnen syncen vanuit Outlook zover ik weet, ongeacht voor welk doel.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:17:
Ik herhaal nog even mij vraag uit het vorige deel, misschien dat iemand daar nu een antwoord op weet.
Uitzondering is gSyncit, wat ik gebruik om mijn Outlook 2010 te syncen met mijn Google account. Vervolgens synct mijn telefoon weer met mijn google account (2-way) en heb ik dus altijd alles in sync MET FOTO, waarbij ik autosync wel heb uitgezet om batterij te besparen, dus ik druk zelf op syncen
Thanks! Vooral op groen zie ik het erg goed inderdaad! Het ene puntje lijk wat groter dan de ander, wellicht 2 naast elkaar stuk en de ander één? Kan/moet ik in dit geval mijn toestel omruilen?Kirretje schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:47:
Pixel is idd superklein puntje. Toetd maar ff *#0*# in je dailer. kun je et goed zien
Ik zie nergens staan dat hij in Nederland zou zijn uitgerold. Dit is gewoon een site die pas een week na het feit het nieuws meldt en daarmee zo laat is dat het onderhand lijkt alsof ze de primeur hebben voor de Nederlandse release, maar in werkelijkheid hebben ze het over een week oud nieuws. Daarbij zijn er zoals eerder gezegd ook problemen met die firmware.Snoop schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:50:
Nog even over die updates:
[ Voor 17% gewijzigd door Pyrone89 op 27-05-2011 20:55 ]
Heb hem via typhone.nl - heb ze net gelijk al even een mail gestuurd...Kirretje schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:54:
In principe wel. kon het ook . bij de mediamarkt. deed het wel binnen een dag
Hier meer informatie dat aantoont dat Samsung van hun luie reet moet komen en asap de nieuwste Android versie moet leveren.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1070324
Is toch niet te geloven dat een paar hobbyisten het wel lukt en Samsung niet?
Begin spijt te krijgen dat ik niet voor de Nexus S ben gegaan, die is goedkoper, heeft wel NFC en heeft altijd de nieuwste Android versie
Begin spijt te krijgen dat ik niet voor de Nexus S ben gegaan, die is goedkoper, heeft wel NFC en heeft altijd de nieuwste Android versie
Eldar Murtazin tweets today:
http://twitter.com/#!/eldarmurtazin/...30533776175104
Google have issue with Android 2.3.2 - battery consumption is high for dualcore CPU. Issue will be solved in 2.3.4. Affected all 2xcore
http://twitter.com/#!/eldarmurtazin/...31713973628928
Android power issue is connected with all current version of OS including 2.3.3
http://twitter.com/#!/eldarmurtazin/...32473750822912
Android power issue connected with some software (like games, browser etc). After that CPU is not downgrade frequences -> battery - its os
http://twitter.com/#!/eldarmurtazin/...30533776175104
Google have issue with Android 2.3.2 - battery consumption is high for dualcore CPU. Issue will be solved in 2.3.4. Affected all 2xcore
http://twitter.com/#!/eldarmurtazin/...31713973628928
Android power issue is connected with all current version of OS including 2.3.3
http://twitter.com/#!/eldarmurtazin/...32473750822912
Android power issue connected with some software (like games, browser etc). After that CPU is not downgrade frequences -> battery - its os
Heey gasten. geen idee of andere mensen hier ook kast van hebben.
maar als ik mijn telefoon wil updaten met kies loopt hij elke keer vast in de download stage. was benieuwd of andere mensen hier ook last van hadden. en zo ja. hoe hebben jullie dat opgelost ? Heb het ook al met de uk versie geprobeerd. word gek hier XD mijn dank alvast
maar als ik mijn telefoon wil updaten met kies loopt hij elke keer vast in de download stage. was benieuwd of andere mensen hier ook last van hadden. en zo ja. hoe hebben jullie dat opgelost ? Heb het ook al met de uk versie geprobeerd. word gek hier XD mijn dank alvast
hoeveel dode pixels moet je hebben eer je het mag omruilen?Kirretje schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:54:
In principe wel. kon het ook . bij de mediamarkt. deed het wel binnen een dag
Ok succes. Ik ga morgen maar even de mediamarkt weeeeer bellen. En wijze les voor allen. Accept geen foon die al geopend is (doosje dan).Roelio86 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:55:
[...]
Heb hem via typhone.nl - heb ze net gelijk al even een mail gestuurd...
@meinon, ik had een.defect en ben dag erop meteen terug gegaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Kirretje op 27-05-2011 21:10 ]
Ligt het aan mij of is de kwaliteit van (mijn) camera echt bagger? Dit was nu net genomen, dus wel een beetje schemer. Ik vind de ruis echt abnormaal. Zelfs 720p filmpjes die ik maakt zien er beter uit als ze op pauze zet.
http://i470.photobucket.c...cket/2011-05-27211321.jpg
Direct link, want de resolutie is veel te groot voor het forum.
Wat zijn jullie instellingen?
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ik heb net 2x een video gemaakt met de SGS2 geupload naar vimeo (eerst naar m'n laptop gekopieerd waar hij goed op afspeelt en vanuit daar naar vimeo) en beide keren pakt de vimeo-converter 'm gewoon niet op... Heeft iemand anders dat al 's geprobeerd? Betreft een video van 720x1280
En heeft iemand hetzelfde bij Youtube geprobeerd?
Youtube pakt de filmpjes , heb al meerdere filmpjes, zowel 720 als 1080, op Youtube gezet. Net als jij een pc gebruikt en eerst de fillmpjes op de computer gezet, daarna naar Youtube geupload.thezahir schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 21:28:
Ik heb net 2x een video gemaakt met de SGS2 geupload naar vimeo (eerst naar m'n laptop gekopieerd waar hij goed op afspeelt en vanuit daar naar vimeo) en beide keren pakt de vimeo-converter 'm gewoon niet op... Heeft iemand anders dat al 's geprobeerd? Betreft een video van 720x1280
Wat Watchdog Lite is trouwens zelf een enorme power drainer. Heb het maar weer eraf gehaald, want dit is vuur met vuur bestrijden
Blijkbaar zijn een hoop mensen hier niet bekend met KIES. Ik kom af van de Galaxy S1 en had na een halve dag al genoeg van KIES. Daarna nooit meer gebruikt, ook met de SGS2 ben ik niet van plan om KIES te gebruiken.
Kheb geluk dat ik tot nu toe geen schermproblemen heb, over de batterij kan ik nog niet veel zeggen, heb hem pas een dagje.
tl;dr: IMO, blijf van KIES vandaan, wacht gewoon op een goed en complete custom rom. Zoniet, dan tja, veel plezier met KIES.
Kheb geluk dat ik tot nu toe geen schermproblemen heb, over de batterij kan ik nog niet veel zeggen, heb hem pas een dagje.
tl;dr: IMO, blijf van KIES vandaan, wacht gewoon op een goed en complete custom rom. Zoniet, dan tja, veel plezier met KIES.
Verwijderd
Ik heb nog een vraagje, weet in feite niet of dit het juiste topic is. Indien nee, sorry...
Ik kom van een Nokia 5800 XM, met een mobistar-abo. Binnenkort komt mijn SGS2 binnen, heb er een telenet-abo bij genomen. Nu is mijn vraag ivm kopieren (en niet verliezen) van mijn kontakten en telefoonnummers.
Ik dacht aan de volgende stappen : Kontakten in mijn Nokia in het telefoongeheugen stoppen, Simkaart van telenet in Nokia en kontakten naar daar kopieren en als SGS2 dan binnen is hoop ik dat ik ze dan zo ook op mijn SGS2 zal hebben vie mijn telenet simkaart... Is dit de juiste procedure volgens jullie ?
Alvast bedankt ! (oh ja, ik heb geen gmail-account en zo...)
Ik kom van een Nokia 5800 XM, met een mobistar-abo. Binnenkort komt mijn SGS2 binnen, heb er een telenet-abo bij genomen. Nu is mijn vraag ivm kopieren (en niet verliezen) van mijn kontakten en telefoonnummers.
Ik dacht aan de volgende stappen : Kontakten in mijn Nokia in het telefoongeheugen stoppen, Simkaart van telenet in Nokia en kontakten naar daar kopieren en als SGS2 dan binnen is hoop ik dat ik ze dan zo ook op mijn SGS2 zal hebben vie mijn telenet simkaart... Is dit de juiste procedure volgens jullie ?
vind de ruis heel erg mee vallen hier, en vergeet niet, hoe meer mega pixels hoe meer ruis he.rickyy schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 21:18:
Ligt het aan mij of is de kwaliteit van (mijn) camera echt bagger? Dit was nu net genomen, dus wel een beetje schemer. Ik vind de ruis echt abnormaal. Zelfs 720p filmpjes die ik maakt zien er beter uit als ze op pauze zet.
Heb helaas naast de dode pixels ook kleurverschil ivm de s2 van m'n vriendin.
We hebben alle instellingen het zelfde gezet, dus max helderheid en min helderheid etc.
Nu is mijn wit veel grijzer dan het wit op de s2 van mijn vriendin.
Ook bij de lcd test (*#0*#) zie je duidelijk verschil in kleur.
Nog maar een mail naar typhone gestuurd, lijkt me toch dat mijn scherm niet goed is
We hebben alle instellingen het zelfde gezet, dus max helderheid en min helderheid etc.
Nu is mijn wit veel grijzer dan het wit op de s2 van mijn vriendin.
Ook bij de lcd test (*#0*#) zie je duidelijk verschil in kleur.
Nog maar een mail naar typhone gestuurd, lijkt me toch dat mijn scherm niet goed is
vandaag de galaxy S2 aangeschaft.(heb mijn desire hd ervoor verkocht) en mijn vrouw heeft de galaxy S 1.
ik heb alleen dit te zeggen...owww yeah!that's what i'm talkin about
ik heb alleen dit te zeggen...owww yeah!that's what i'm talkin about
Ik heb dus een carkit Nokia CK-15W. Wanneer mijn vrouw of ik in de auto stap dan herkend de carkit onze telefoons (nokia en iphone4) perfect en wanneer ik aangeef dowload adressenbook dan gebeurd dat snel en feilloos! Maar nu hebben we heeft de een, een Galaxy S en de ander een Galaxy S2. Herkennen gaat ook snel en feilloos maar dowloaden van het adressen book gebeurd dus niet! download icoon blijft heel lang door draaien (zeker 30 min. Maar geen adressen book. Iemand meer dit probleem? en een oplossing?
Oo enne over problemen met Kies begin wel een ander keer
Ik moet op mijn carkit (Parrot Mki-serie) met de Galaxy S toestemming geven om gebruik te maken van het telefoonboek. Er verschijnt een notificatie in de statusbalk.jefjef schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 23:20:
Ik heb dus een carkit Nokia CK-15W. Wanneer mijn vrouw of ik in de auto stap dan herkend de carkit onze telefoons (nokia en iphone4) perfect en wanneer ik aangeef dowload adressenbook dan gebeurd dat snel en feilloos! Maar nu hebben we heeft de een, een Galaxy S en de ander een Galaxy S2. Herkennen gaat ook snel en feilloos maar dowloaden van het adressen book gebeurd dus niet! download icoon blijft heel lang door draaien (zeker 30 min. Maar geen adressen book. Iemand meer dit probleem? en een oplossing?
Even een klein vraagje: Aangezien de SGS2 nog altijd niet in belgie verkrijgbaar is ga ik morgen eens naar Maastricht om er eentje te zoeken. In welke winkels kan je hem fatsoenlijk bekijken/vasthouden? Hier in Belgie zitten ze vaak vast/achter glas...
Doe gelijk mij, ik ben zelf ook van belgie koop een SGS2 via marktplaats... veel mensen die hun abonnementen verlengen en hun sgs 2 ongebruikt verder verkopen. ik heb vandaag de mijne gekocht voor 450 euro
Verwijderd
ISO lager zetten?rickyy schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 21:18:
Serieus, ik bekijk hem nu op mn SGS2 maar dat ziet er toch retescherp uit?rickyy schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 21:18:
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
In één van die links in de post waar jij naar linkt staat een hele lange discussie met aan het eind een workaround voor het battery-drain probleem:Pyrone89 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:59:
Hier meer informatie dat aantoont dat Samsung van hun luie reet moet komen en asap de nieuwste Android versie moet leveren.
http://code.google.com/p/...tail?id=11126#makechanges
Heb eens gechecked, stond bij mij al op never. Heb ook geen problemen met de batterij.This suspend/resume loop issue is caused by the following, which has been fixed in the AOSP kernel source as of March 2011.
http://android.git.kernel...4beffbd5652b0943c8aec1246
The issue has been fixed, so you need to harass the manufacturers to include it in an update now.
A workaround for this issue, until such time as it is included in an update (who am I kidding) is to disable wifi sleep policy. Set it to 'never' so the wifi driver doesn't unload itself and you will not have this issue.
Good luck.
Edit: sowieso een beetje rare policy. Als die enabled is pakt hij 3G ipv wifi als het scherm uit is. Waarom zou je dat willen? Ik zet wifi sowieso uit als ik niet in buurt van een bekend accesspoint ben.
[ Voor 7% gewijzigd door Julian op 28-05-2011 00:36 ]
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Waar staat deze optie precies? Ik zou wel eens willen weten waar die van mij op staat.Julian schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 00:26:
Heb eens gechecked, stond bij mij al op never. Heb ook geen problemen met de batterij.
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Ik heb een engelse, bij mij is het settings -> wireless and network -> Wi-Fi settings -> menu-knop, Advanced
Bij mij stond hij ook al op never, net zoals bij iedereen (ik waag daar wel een voorspelling aan). De oorzaak voor de matige of zelfs slechte batterijduur moet dus ergens anders worden gezocht.Julian schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 00:26:
[...]
In één van die links in de post waar jij naar linkt staat een hele lange discussie met aan het eind een workaround voor het battery-drain probleem:
http://code.google.com/p/...tail?id=11126#makechanges
[...]
Heb eens gechecked, stond bij mij al op never. Heb ook geen problemen met de batterij.
Edit: sowieso een beetje rare policy. Als die enabled is pakt hij 3G ipv wifi als het scherm uit is. Waarom zou je dat willen? Ik zet wifi sowieso uit als ik niet in buurt van een bekend accesspoint ben.
Toch niet, één van de eerste dingen die ik altijd doe is Wifi slaapbeleid op "Nooit indien aangesloten" zettenPyrone89 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 01:14:
Bij mij stond hij ook al op never, net zoals bij iedereen (ik waag daar wel een voorspelling aan).
(waarbij je ook gewoon drain hebt uiteraard
Verwijderd
Hebben jullie nu ook dat wanneer je een wit oppervlak fotograffeert je eerder een blauwe/groene cirkel waas krijgt en het erbuiten meer roze ziet?
Ik had eerst ook de roze cirkel maar heb nu eerder iets blauw groenig in het midden en het wit ziet nu meer roos buiten die cirkel? Kunnen jullie dit eens checken? bedankt!
Ik had eerst ook de roze cirkel maar heb nu eerder iets blauw groenig in het midden en het wit ziet nu meer roos buiten die cirkel? Kunnen jullie dit eens checken? bedankt!
Verwijderd
Ziet quadrant bij jullie ook maar 1 core ? Is er nog een andere app waar je dit soor systeeminfo allemaal kan zien ?
Android ondersteunt geen dual coreVerwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 09:04:
Ziet quadrant bij jullie ook maar 1 core ? Is er nog een andere app waar je dit soor systeeminfo allemaal kan zien ?
Android en gmail zijn eigenlijk aan elkaar verbonden. Je hebt een gmail account nodig, anders kun je de market niet gebruiken.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 22:27:
Ik heb nog een vraagje, weet in feite niet of dit het juiste topic is. Indien nee, sorry...
Ik zou mn contacten gewoon alsnog in gmail zetten. Als je dan je telefoon kwijt raakt / gestolen / etc. Even in je nieuwe telefoon je gmail account opgeven en hup ze staan er weer. Heb je nooit meer dit probleem (tenzij je naar een niet-android telefoon overstapt, maar dan kun je ze alsnog als csv exporteren)
Verwijderd
Supergoed antwoord, waarvoor dank. Die dingen zijn helemaal nieuw voor me, ben er allemaal niet echt in thuis.rinkel schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 09:55:
[...]
Android en gmail zijn eigenlijk aan elkaar verbonden. Je hebt een gmail account nodig, anders kun je de market niet gebruiken.
Ik zou mn contacten gewoon alsnog in gmail zetten. Als je dan je telefoon kwijt raakt / gestolen / etc. Even in je nieuwe telefoon je gmail account opgeven en hup ze staan er weer. Heb je nooit meer dit probleem (tenzij je naar een niet-android telefoon overstapt, maar dan kun je ze alsnog als csv exporteren)
Bedankt iedereen hier !
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!
Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!
Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.
Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!
Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!
Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.
Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .