Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
DutchManticore schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:14:
[...]

Nog zoiets,daar heb ik dus echt nooit last van. Kies pakt altijd direct. Heb t nog niet aneers meegemaakt.

Heb je bij de eerste keer aanhangen wel het stuurprogramma goed geinstalleerd gekregen dan?
Ik ga denk ik KIES maar eens opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Wat is de nieuweste versie firmware?

Bij mij staat aangegeven: PDA-KE2/ PHONE KDJ/ CSC:KE1(XEN)
Nu lees ik dat er nieuwe updates beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-06-2024
Pyrone89 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:06:
Ik erger me vooral aan deze twee punten

1. SAMSUNG KIES!! Ik moet echt 33x opnieuw het kabeltje erin doen en verbinden voordat hij eindelijk een backup kan maken (en voordat hij firmware kan controleren, want soms verbind hij wel maar kan hij de firmware niet zien en dan blijft ook een backup gewoon hangen)
2. Battery drain. Dat soort dingen mogen simpelweg niet. Android 2.3.4 lost het op en is al weken beschikbaar. Ik snap het probleem niet. Als een hobbyist met custom roms het binnen 2 dagen kan waarom duurt het dan voor Samsung zo lang om nieuwe Android versies te verwerken
Hier heb ik dus totaal geen problemen mee. KIES werkt bij mij vlekkeloos. Dat het niet snel is is een ander verhaal. Ik gebruik de UK versie onder Windows 7 en voor zover ik weet USB 3.0 (weet niet of dat nog wat uitmaakt)

De drain ben ik nog niet helemaal uit. Ik heb gisteren zo'n 8 uur gehaald met een dagje klooien, downloaden, gamen etc. Ik kan helaas geen ss posten want ik heb hem net weer opgeladen. Heb wel mn scherm helderheid op 50%. Als ik die voluit zet is mn batterij met 2 uur leeg bij intensief gebruik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:19:
Beste mensen,

Wat is de nieuweste versie firmware?

Bij mij staat aangegeven: PDA-KE2/ PHONE KDJ/ CSC:KE1(XEN)
Nu lees ik dat er nieuwe updates beschikbaar zijn?
Zoek even in dit topic, is al vaak genoemd.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:14
Pyrone89 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:15:
[...]

Zou jij misschien mij een PM (of forumbericht als de mods het toestaan) willen sturen met jouw instellingen en je apps.

Ik gebruik namelijk volgens mij (en volgens mijn batterij percentage) geen rare dingen maar ik haal toch echt niet de tijd die jij noemt.
's nachts heb ik mijn data / sync uitstaan, maar dat vind ik ook meer dan logisch, want dan wil ik niet gestoord worden met emails of whatsapp berichten.

Verder Whatsapp, 1x gmail account, Beautiful Weather (30 min. verversen) en Facebook in sync.
Speel verder vaak Deathworm en heb totaal 98 user apps totaal geïnstalleerd staan.
Gebruik verder geen freezes of andere tweaks. Ook geen apps als app killer of wat dan ook.

Heb XWKE7 erop staan (wel een full wipe gedaan na install)
Scherm op auto brightness staan btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 14:32
macweeds schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:25:
[...]

's nachts heb ik mijn data / sync uitstaan, maar dat vind ik ook meer dan logisch, want dan wil ik niet gestoord worden met emails of whatsapp berichten.

Verder Whatsapp, 1x gmail account, Beautiful Weather (30 min. verversen) en Facebook in sync.
Speel verder vaak Deathworm en heb totaal 98 user apps totaal geïnstalleerd staan.
Gebruik verder geen freezes of andere tweaks. Ook geen apps als app killer of wat dan ook.

Heb XWKE7 erop staan (wel een full wipe gedaan na install)
Scherm op auto brightness staan btw.
Ik snap dat ook niet. Hoop dat het dan aan XWKE7 ligt. Heb deze nog niet. Maar ik haal met dezelfde instellingen. Misschien iets meer spelen dan jij net een dag. En soms zelfs geen dag. Met een dag bedoel ik van 6.30 tot 23.00 dus 16.5 u.
Ik reis met de trein naar werk, waarin ik dus 2 x een half u echt intensief spelletjes speel, whatapp en internet tegelijk. Dan gaat het hard. Maar dat vind ik logisch. Maar dan nog haal ik dat echt nooit. Zelfs als ik niets zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
Ik heb mijn telefoon gister volledig opgeladen, en na een nacht van 9 uur niks doen en vanochtend wat bellen en internetten heb ik nog 66% van mijn batterij over.. (in totaal 12u los van de oplader, waarvan dus 9u niet gebruikt...)

Wat kan ik hier het beste aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:07
BertP schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:00:
Ik heb mijn telefoon gister volledig opgeladen, en na een nacht van 9 uur niks doen en vanochtend wat bellen en internetten heb ik nog 66% van mijn batterij over.. (in totaal 12u los van de oplader, waarvan dus 9u niet gebruikt...)

Wat kan ik hier het beste aan doen?
Ik heb hem snachts altijd in vliegtuigmodus en geluid uit. Over een nachtje van 6 en een half uur heeft ie 0% verbruikt. Stond op 44% en nu nog.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
Dat is nog wel een aardig verschil ja, kan je dan nog wel je wekker gebruiken in vliegtuigstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-12-2024

Hot Pixel

King of no pants

[delete]
@hierboven: yup, dat kan.

[ Voor 155% gewijzigd door Hot Pixel op 27-05-2011 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
BertP schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:09:
Dat is nog wel een aardig verschil ja, kan je dan nog wel je wekker gebruiken in vliegtuigstand?
Je kan alles van je telefoon nog gebruiken alleen hij maakt geen verbinding meer met WiFi of je SIM kaart. Je bent totaal onbereikbaar op je mobiel. Wat een pluspunt is imo.

Zal waarschijnlijk ook wel schelen ivm straling mocht je je daar druk om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
Op een grijze achtergrond heb ik aan de linkerkant inderdaad ook een gele gloed/lijn lopen. Als je het eenmaal ziet, zie je het altijd. Vind dit niet zo erg.

Wat me verder opvalt is dat het scherm wel fel kan, maar ik had het toch iets beter verwacht (zal even vergelijken met mijn maat met de galaxy s 1. Kan zijn dat het te licht is).

Ook heb ik last van een soort van blauwige waas op witte pagina's. Vind het niet echt wit te noemen.

Edit: na wat meer testen blijkt dit alleen tijdens het internetten te gebeuren. Kom er nu net achter dat je de browser helderheid in kan stellen.

Lijkt mij verstandig voor mezelf om eerst dit topic eens grondig door te gaan lezen voordat ik loop te schreeuwen. >:)

En damn ja wat is het wit, net even naast de LED TV gehouden en monitor.. mijn samsung wint het.

[ Voor 41% gewijzigd door Baiko op 27-05-2011 13:11 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
DutchManticore schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:14:
[...]

Nog zoiets,daar heb ik dus echt nooit last van. Kies pakt altijd direct. Heb t nog niet aneers meegemaakt.

Heb je bij de eerste keer aanhangen wel het stuurprogramma goed geinstalleerd gekregen dan?
Hij pakt hem wel, maar 9 van de 10 keer pakt hij het firmware gedeelte niet. Dat is dan dus leeg. Daardoor loopt ook meteen de rest van het proces zoals het maken van een backup vast. Content verplaatsen zoals muziek kan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update firmware?

Ik heb mijn s2 meerdere malen aangesloten op pc en kies opgestart, maar hij vindt geen updates terwijl ik de volgende firmware heb: PDA-KE2/ PHONE KDJ/ CSC:KE1(XEN)

Iemand enig idee hoe ik wel de update kan krijgen?

Een andere vraagpunt is dat ik niet wil dat mijn batterij opgeladen wordt als ik het telkens aansluit op pc, hoe kan ik dit voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:47:
Update firmware?

Ik heb mijn s2 meerdere malen aangesloten op pc en kies opgestart, maar hij vindt geen updates terwijl ik de volgende firmware heb: PDA-KE2/ PHONE KDJ/ CSC:KE1(XEN)

Iemand enig idee hoe ik wel de update kan krijgen?

Een andere vraagpunt is dat ik niet wil dat mijn batterij opgeladen wordt als ik het telkens aansluit op pc, hoe kan ik dit voorkomen?
Voor de allerlaatste keer. In Nederland is KE7 nog niet uit.

Daarnaast moet je je afvragen of je KE7 wel wilt omdat daar nog ergere battery drain over wordt gerapporteerd door mensen op het XDA forum.

PS: om kies te laten werken met firmware en backup moet ik eerst het toestel rebooten 8)7

Wat bij sommige mensen helpt is om na de installatie van een nieuwe firmware een complete reset te doen (en dus kan je dan weer een 3 uur besteden aan het netjes zetten van instellingen en de iconen zoals jij wilt aangezien de Samsung 'backup' dit soort dingen allemaal niet blijkt te backuppen. Zeker de indeling van widgets en desktopbladen zou enorm fijn zijn om te backuppen).

[ Voor 12% gewijzigd door Pyrone89 op 27-05-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt en is het mogelijk om het batterij niet te laden wanneer ik het aanlsuit op pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simthadim
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-02 13:25
Iemand een idee hoe ik 'wifi delen' uit kan zetten? Wifi staat bij mij uit maar dan nog staat er bij batterijverbruik 8% onder de naam 'wifi delen'.
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:52:
Ok bedankt en is het mogelijk om het batterij niet te laden wanneer ik het aanlsuit op pc?
Voor zover ik het weet is het niet mogelijk om de optie om de batterij op te laden als je S2 aan je PC is gelinkt uit te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
simthadim schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:54:
Iemand een idee hoe ik 'wifi delen' uit kan zetten? Wifi staat bij mij uit maar dan nog staat er bij batterijverbruik 8% onder de naam 'wifi delen'.
Daar zitten meer mensen mee. Tot op heden is alleen een custom rom installeren een oplossing. Er is echter pas 1 custom rom gemaakt voor de S2, namelijk de Villain rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Pyrone89 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:57:
[...]

Daar zitten meer mensen mee. Tot op heden is alleen een custom rom installeren een oplossing. Er is echter pas 1 custom rom gemaakt voor de S2, namelijk de Villain rom
Rooten en freezen :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:34
Pyrone89 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:57:
[...]

Vreemd. 1 rom...... Ik draai toch echt litening rom ;)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 13:29

SJR

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:01:
Hoi,

Korte vraagje
Ik wil me registreren voor de geheugen kaartje, maar kan het niet vinden op de samsung site. Heeft iemand een linkje?

Groet
Gevonden via Google: http://www.samsung.com/nl..._galaxys2presale_20110426

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
Iemand al iets gehoord van Samsung?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
Heel netjes van Sammy, ze hebben de actie met een maand verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:32:
[...]

Ik niet nee.

[ Voor 148% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Tot welke class van kaartjes gaan hierin ? gewoon tot class 10 ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:32:
[...]

Het antwoord dat ik kreeg:
Wij hebben voor u nagezocht wat de status is van uw aanvraag voor de promotie.

Uw aanvraag voor de Galaxy S II geheugenkaart is nog in behandeling, hierdoor kunnen wij nog geen status opvragen.
Overigens werkte dat ene emailadres, dat iemand hier een paar dagen gelede postte, niet. Ik krijg eerst een delay notificatie en een tijdje later krijg ik alsnog een notificatie dat het bericht niet bezorgd kon worden.

[ Voor 21% gewijzigd door Snoop op 27-05-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jullie op telefoon klikken en daar het cijfertoetsenbord zien. Is de grijze kleur dan mooi egaal van de toetsen of toch ook wel last van banding op de toetsen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Snoop schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:36:
[...]

Het antwoord dat ik kreeg:

[...]

Overigens werkte dat ene emailadres, dat iemand hier een paar dagen gelede postte, niet. Ik krijg eerst een delay notificatie en een tijdje later krijg ik alsnog een notificatie dat het bericht niet bezorgd kon worden.
Dat was ik...het grappige is dat ik wel antwoord heb gekregen op die mail die zogenaamd nooit aangekomen is na vele delay's...funny! Vervolgens kreeg ik ook een bericht dat het nooit aangekomen was...hm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
JudgeTreve schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:51:
[...]

Dat was ik...het grappige is dat ik wel antwoord heb gekregen op die mail die zogenaamd nooit aangekomen is na vele delay's...funny! Vervolgens kreeg ik ook een bericht dat het nooit aangekomen was...hm...
Oja jij was het :p
Als je zegt dat de mailtjes toch nog zouden kunnen aankomen ondanks al die foutmeldingen dan kunnen ze het wel eens druk krijgen daar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:22

ManiacsHouse

Scheisse!

Kan iemand mij uitleggen hoe ik een Exchange-account in dit toestel krijg? Bij mijn Legend kreeg ik gewoon de optie maar kan het nu gewoon nergens vinden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Er is een nieuwe camera update beschikbaar via Samsung apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Snoop schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:05:
Downloading... Zal mij benieuwen.
Wel fijn als ze er fixes bij zetten... Not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoop schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:05:
hij is aan het updaten ;) tnx. wat zijn de verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:02
Hier nu ook aan het updaten, duurt wel lang....
Edit Rebooting

[ Voor 14% gewijzigd door Rhodan op 27-05-2011 15:12 ]

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Rhodan schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:12:
Hier nu ook aan het updaten, duurt wel lang....
Edit Rebooting
Duurt 4 minuten en daarna reboot nodig. Nu aan het rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Update KE7 nu officieel uit: zie hier.
Ben nu niet in de gelegenheid om te zien of deze inderdaad via Kies te downloaden is. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Waarom is er eigenlijk een apart app om de camera up te daten? Dat moet toch gewoon via de firmware te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
hoe wordt jullie die (camera) update aangeboden? Via Kies?

[ Voor 9% gewijzigd door sc0pe op 27-05-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Vanochtend de phone opgehaald, na een halve dag kloten zie ik geen scherm defecten, wat een opluchting. :) Heb nog voor de zekerheid in een pikdonkere kamer een volledig zwart plaatje en een volledig wit plaatje bekeken, het scherm is picobello!

Wat ik wel al jammer vind is dat ik bijv. op forumpagina de letters niet goed kan lezen als ik alles uitgezoom laat in portrait mode. Kon op mijn Galaxy S1 ook niet, maar volgens mij kan het wel op de HTC sensation (zal het even vragen in de sensation topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Weet iemand nog de code om de pixels te testen? Hij staat niet in die grote lijst met codes (die heb ik al doorplozen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:28
Pyrone89 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:26:
Weet iemand nog de code om de pixels te testen? Hij staat niet in die grote lijst met codes (die heb ik al doorplozen)
*#0*#

Denk dat je die bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pyrone89 *#0*#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyrone89 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:21:
Waarom is er eigenlijk een apart app om de camera up te daten? Dat moet toch gewoon via de firmware te doen zijn.
Ik hier niet, volgens KIES is KE2 nog steeds de meest recente versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Zojuist camera update gedaan. Roze vlek is nog steeds aanwezig. Sterker nog, nu pas zie ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Waarschijnlijk is dat nieuwsbericht gewoon iemand die nu pas de engelse mededeling ziet, een week te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
sc0pe schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:22:
hoe wordt jullie die (camera) update aangeboden? Via Kies?
omg anders lees je even goed?

Ik heb alleen even kort gekeken of het focus probleem in macro modus is opgelost maar het werkt nog steeds niet goed. Ik kan dichtbij gelegen objecten niet in focus krijgen. Krijg ze pas in focus op een afstand waarbij ook de normale autofocus werkt dus tussen autofocus en macromodus zit totaal geen verschil bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is iig retour voor de gele waas aan de linkerzijde bij grijze webpaginas en pulldownmenu.

Ben benieuwd wat ik ervoor terugkrijg..toestel was voor de rest 100% :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
Pyrone89 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:31:
Zojuist camera update gedaan. Roze vlek is nog steeds aanwezig. Sterker nog, nu pas zie ik het
Haha geweldige update dit, ik had ook geen last van roze waas op foto's, net camera update gedaan en hier ook de roze waas zichtbaar als ik geheel wit oppvervlak fotografeer. Ach ja ga me er niet voor ergeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Razer schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:38:
[...]

Haha geweldige update dit, ik had ook geen last van roze waas op foto's, net camera update gedaan en hier ook de roze waas zichtbaar als ik geheel wit oppvervlak fotografeer. Ach ja ga me er niet voor ergeren ;)
Dan weten we in ieder geval zeker (voor zover dat nog niet zo was, want dit vermoedde ik al) dat het een software probleem is.

Ik zal het straks eens bij de mijne testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:38:
[...]

Ik had geen roze waas... nu dankzij die fijne update dus wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
heutsm schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:16:
Update KE7 nu officieel uit: zie hier.
Ben nu niet in de gelegenheid om te zien of deze inderdaad via Kies te downloaden is. Iemand?
Ik merk nog niks van een KE7 update via KIES. Jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Zijn echt prutsers bij Samsung.

Eerst blijkt dat die nieuwe KE7 veel problemen veroorzaakt (godszijdank hier nog niet uit) en nu dit.

[ Voor 63% gewijzigd door Pyrone89 op 27-05-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoop schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:41:
[...]

Ik merk nog niks van een KE7 update via KIES. Jullie?
is er ook nog niet bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:41:
[...]

is er ook nog niet bij mij
En gezien hun 'updates' zit ik er ook niet echt op te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyrone89 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:42:
[...]

En gezien hun 'updates' zit ik er ook niet echt op te wachten
Ik ben er vanaf nu dus ook van genezen... zou er een manier zijn om die camera update terug te rollen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:40:
[...]

Maar goed dat ik eerst hier kijk... kuch. Niet dus. Mijn phone crashte op de update... en nu is ie dus bricked vress ik... Laat hem nog maar even liggen om te kijken of ie nog iets gaat doen. Met dank aan de domme screen timeout van Samsung...

Aargh, jep... kapot. Wat een ontzettende amateuristische klote prul is het toch ook.

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 27-05-2011 15:49 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

Kun je in downloadmodus komen? (uitzetten, dan volume naar beneden + home + power on)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:06
ja hoor.. Phusebox weer...

Bij zo'n beetje iedereen gaat het updaten zonder problemen, behalve WEER bij hem.

Lijkt mij een typisch geval van PEBKAC

[ Voor 15% gewijzigd door morm op 27-05-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
morm schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:50:

Bij zo'n beetje iedereen gaat het updaten zonder problemen, behalve WEER bij hem.
Eerlijk gezegd kan ik hem deze keer geen ongelijk geven.

Samsung slaat echt keer op keer de boot mis met hun software.

Ik had geen intentie om te rooten, maar ik ga dat nu serieus overwegen. Ben Samsung spuugzat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
morm schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:50:

Ik kreeg gewoon de melding dat de update niet meer reageerde, drie keer voor wachten gekozen. Toen was de update opeens weg. Als ik nu mijn camera open staat er: Camerafout met een driekhoekje en uitroepteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:51:
[...]

Ik kreeg gewoon de melding dat de update niet meer reageerde, drie keer voor wachten gekozen. Toen was de update opeens weg. Als ik nu mijn camera open staat er: Camerafout met een driekhoekje en uitroepteken.
Je kan die update nog een keer doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 15:31
Hier geen probs met de KE7, heb hem nu al een tijdje. Alles werkt perfect en smooth, geen roze, geen geel, niets. Heb wel een engelse telefoon, misschien is daar wat anders aan?

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 22:39

Denko

|{ing Øf ßlitz

Phusebox schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:51:
[...]

Jij hebt wel ECHT vaak gezeik met electra. Bad karma yo

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:52:
[...]

Je kan die update nog een keer doen denk ik.
Ga maar firmware flashen dan.... hopelijk zit de camera shit daar ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:40:
[...]

Eigenaardig, ik had de roze waas en wilde dus maar updaten maar ik kan die hele update nergens vinden.. kreeg wel een soort system update na samsung apps te hebben gestart maar die zei niks over camera's. Wel is bij mij de roze vlek nu ineens weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeetjeBeetje
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 08:26
pre update geen last van vlek, maar na de update zit hij er bij mij ook..

Ik had ook beter moeten weten, als iets goed werkt moet je 't ook niet gaan veranderen.. of updaten >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:43:
[...]

Ik ben er vanaf nu dus ook van genezen... zou er een manier zijn om die camera update terug te rollen ?
Ben ik ook benieuwd naar want ik begin nu ook sterk te twijfelen of deze update wel goed is voor de camera. Ik zoek cam FW TBEC28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:55:
[...]
Eigenaardig, ik had de roze waas en wilde dus maar updaten maar ik kan die hele update nergens vinden.. kreeg wel een soort system update na samsung apps te hebben gestart maar die zei niks over camera's. Wel is bij mij de roze vlek nu ineens weg :D
Jezus... best wel vaag dit dus. Jij startte Samsung apps, en toen kwam er een automatische update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Verdomme, lijkt Sony wel met het via firmware slopen van apparaten. Ben echt pissed.

Vraag me allen af of een custom rom uberhaupt zin heeft tegen firmware issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

Welke firmware draaien de lui die nu een extragratis roze vlek hebben gekregen sinds de FW update? Misschien hangen deze wel samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:57:
[...]

Jezus... best wel vaag dit dus. Jij startte Samsung apps, en toen kwam er een automatische update ?
Samsung Apps zelf heeft ook een tijdje terug een update gehad, mogelijk kreeg hij die nu pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Voor NL toestellen

Oude Cam FW: TBEC28
Nieuwe Cam FW: TBEE08

[ Voor 20% gewijzigd door Snoop op 27-05-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hot Pixel schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:58:
Welke firmware draaien de lui die nu een extragratis roze vlek hebben gekregen sinds de FW update? Misschien hangen deze wel samen.
Ik heb nog de KWKE2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Heeft iemand al een factory reset geprobeerd. Bij sommigen van de mensen met KE7 issues op XDA bleek dat te werken tegen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:57:
[...]

Ja, een of andere system update (maar wel van een system-app want ik draai nog KE2)

Samsung apps versie is 2.5.039 overigens

-edit 2: ik heb toch de camera firmware gezocht, gevonden en geinstalleerd.. kijken of 't aan de hardware of software ligt omdat ik gister ook wel die vlek had, maar de vlek is nog steeds weg.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:37
Ik had al een roze vlek, en na de update nog steeds.
Kreeg geen melding van de update, maar uit de samsung apps lijst kon ik hem wel gewoon kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
Vreemd... Ik heb op mijn toestel KE2 en Kies zegt KE1. Snap er niets van. Maar krijg niets van een update o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
JeroenV_ schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:01:
Ik had al een roze vlek, en na de update nog steeds.
Kreeg geen melding van de update, maar uit de samsung apps lijst kon ik hem wel gewoon kiezen.
gevonden tnx :) Ga het toch even proberen.

Oke, heb de roze gloed ook nog. Sterker nog... hij lijkt nu nog meer aanwezig. Het kan ook zijn dat ik nu spoken begin te zien.

[ Voor 17% gewijzigd door sc0pe op 27-05-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

Hmm... ik heb geen roze vlek na de camera update, maar ik heb KE7... zouden deze twee met elkaar te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hot Pixel schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:07:
Hmm... ik heb geen roze vlek na de camera update, maar ik heb KE7... zouden deze twee met elkaar te maken kunnen hebben?
Begint erop te lijken.

KE7 plus update -> geen roze waas
KE2 plus update -> roze waas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:09:
[...]

Begint erop te lijken.

KE7 plus update -> geen roze waas
KE2 plus update -> roze waas
Waarbij het de vraag is waarom ze het dan als losse update rondsturen en niet in KE8 doen om dit soort gezeur te voorkomen, of alleen te laten downloaden door mensen die het probleem hadden.

Ohh wacht, daar bestaan changelogs voor.

SAMSUNG idioten moeten gewoon een changelog gebruiken dan is er niks aan de hand. Dan had ik kunnen zien dat deze update niet voor mij was.

Echt wat een stel kleuters werken daar. De gemiddelde (laat staan top) hobbyist doet het beter dan dit miljardenbedrijf. Ze zijn blij dat ik daar niet bovenaan zit met mijn MBA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Net de camera update gedaan en nu ook een beste roze vlek.. Had dit voor de update niet. Iemand al een APKtje gevonden van de vorige versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

Ik denk dat het te vroeg is om conclusies te trekken (onze sample groep bestaat uit drie mensen lol), maar wellicht interessant.
Ben benieuwd wat er gebeurd als je nu zou upgraden naar KE7. 't Zou het zomaar kunnen dat je roze wolk weggaat (hoewel het toestel wel erg mooi is, geloof ik dat er voor sommigen geen kernel-update nodig is om de roze wolk te laten verdampen haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu dus KE2+Update en geen roze vlek. Gister nog wel (KE2 zonder update) maar vandaag was 'ie spontaan verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:14:
Ik heb nu dus KE2+Update en geen roze vlek. Gister nog wel (KE2 zonder update) maar vandaag was 'ie spontaan verdwenen.
na de update , geen roze vlek meer ?

KE2 met roze vlek -> na update geen roze vlek

KE2 zonder roze vlek -> na update een roze vlek

brrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:41
Leuk en aardig, maar via Kies updaten gaat me niet lukken. Kies wordt wel opgestart, maar nergens een melding over welke firmware versie ik draai, en dus ook geen melding over een update :P

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
Is er iemand die niet kan updaten? Gewoon via Kies toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
s.v.seters schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:17:
Is er iemand die niet kan updaten? Gewoon via Kies toch?
als je de camera update bedoelt, bij samsung apps via je telefoon en dan naar > nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
l3art schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:17:
Leuk en aardig, maar via Kies updaten gaat me niet lukken. Kies wordt wel opgestart, maar nergens een melding over welke firmware versie ik draai, en dus ook geen melding over een update :P
Nee, het gaat dan ook op een aparte camera firmware en niet om een algehele firmware update. Deze is alleen via Samsung Apps toegankelijk. Maar als je deze camera update nog niet hebt gedaan zou ik nog even wachten op de KE7 update en kijken wat voor een Cam FW je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In kies staat nu KE1 en in men telefoon settings staat er KE2 ....

Kies herstart, nu staat het er wel... sorry

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
sc0pe schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:19:
[...]

als je de camera update bedoelt, bij samsung apps via je telefoon en dan naar > nieuw
Thnx. Ik dacht al word ik gek ofs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Ik wil mijn DNS en statische IP instellingen van de galaxy S2 veranderen, maar ik kan dat nergens vinden onder de instellingen. Moet ik de toestel rooten voordat mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
Bij mij is de roze vlek weg na update in KE2. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een stome vraag...

Maar als ik direct een nummer wil intoetsen om te bellen hoe doe ik dat
zoek me rot :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:16
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:32:

Gewoon op het telefoon icoontje drukken op je homescreen en dan een nummer ingeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Je moet ook niet het onmogelijke vragen van een ....oh ja, telefoon 8)7

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon icoontje klikken op homepagina, dan vanboven bij waar je contacten ziet, het uiters links icoontje, staat toetsen, dan komt het toetsenbord tevoorschijn.

Kan je misschien eens even checken voor mij, of het grijs van jouw toetsen mooi egaal is? of dat er ook wat kleine donkerdere lijntjes grijs doorlopen soms, en het gewoon niet echt mooi egaal is, maar een beetje "banding".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe

Hehe hier liep ik ook tegen aan. Je moet de bovenste balk met contacts etc naar rechts slepen. (zie blauwe gloed op het randje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:34:
[...]

Telefoon icoontje klikken op homepagina, dan vanboven bij waar je contacten ziet, het uiters links icoontje, staat toetsen, dan komt het toetsenbord tevoorschijn.

Kan je misschien eens even checken voor mij, of het grijs van jouw toetsen mooi egaal is? of dat er ook wat kleine donkerdere lijntjes grijs doorlopen soms, en het gewoon niet echt mooi egaal is, maar een beetje "banding".
Senser, ik zie wat je bedoelt maar het is echt minimaal. Als je het niet onder de aandacht had gebracht was het me waarschijnlijk nooit opgevallen. Dank u :X
Pagina: 1 ... 15 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .