Ik vind dat je best kritisch mag zijn op een dergelijk duur gebruiksprodukt van 500/600 euries, die je de hele dag constant met je mee zeult, alles mee doet zoals bellen/smsen/internet/afspraken etc etc en het flagship van Sammi wordt genoemd!
Ik dacht afgelopen week woensdag de 18de mei de pre-order problemen bij Hi met dit toestel op de dag van de release zelf bij hun te slim af te zijn door persoonlijk naar de Hishop te gaan en daar mn abbo te verlengen maar helaas..
Toestel die dag nog niet binnengekomen door leveringsproblemen..waarschijnlijk een daggie later kreeg ik van de medewerker aldaar te horen dus met hem mondeling afgesproken hm te reserveren als die de 19de mei binnen zou komen en voor dezelfde prijs mee te krijgen als 't online verlengings aanbod..allemaal geen probleem volgens de medewerker..hun waren tenslotte een dag te laat met het leveren van het produkt en hij verzekerde mij dat de prijs niet ineens omhoog zou schieten..hetzelfde zou blijven of zelf goedkoper zou zijn..NOT
Mijn persoonlijke online verlengingsaanbod de 19de mei in de gaten gehouden kwam ik tot de ontdekking dat de prijs ineens toch 70 euries duurder was geworden
Die dag werd ik door een dame van de Hishop gebeld met de mededeling dat 1 vd 2 gereserveerde toestellen voor me klaar lag en kon komen halen waarop ik haar liet weten dat de prijzen ineens een stuk duurder waren geworden en hoe dit op te lossen..ze vond het zelf ook niet echt netjes maar durfde me dus geen korting te geven of tegemoet te komen zonder toestemming van haar shopmanager die 'n dag later aanwezig zou zijn..dag later ik naar de Hishop om ns ff te babbelen met die shopmanager.
De manager kon me die korting dus niet geven..ook niet na een hoop heen en weer gebel met het hoofdkantoor ofzo..ik dus not amused als vaste tevreden klant en hm uitgelegd dit niet te pikken en in dat geval er sterk over na dacht misschien na de concurent VF over te stappen! Wilde hetzelfde abbo met 1 jaar verlengen bij Hi en ging ns ff kijken bij VF om de hoek..1 jarig nieuw abbo met dit toestel natuurlijk een stuk duurder uit maar 2 jarig ff dik 200 euries totaal gezien goedkoper als Hi!
Hun konden op de dag van release dus niet leveren waarop ik het toestel reserveerde voor de dag erna voor de prijs zoals afgesproken..bv reserveer je 'n auto kost vandaag 30d je gaat hm 'n dag later ophalen en hij kost ineens 40d laat je hm toch ook staan
Via een hoop gepraat, gebel en gedoe toestel toch voor een acceptabele prijs mee kunnen krijgen

Uitleg bespaar ik ff..leesvoer genoeg
Nu bijna een week verder en dr mee gespeeld te hebben vandaag retour gebracht naar de Hishop vanwege de gelige donkere waas aan de linkerkant..inmiddels de korting kwijt aan parkeergeld aangezien ze telefonisch in de shop ook totaal niet te bereiken zijn
Ook weer een hoop gedoe en gebel door de medewerker met zn shopmanager omdat ze op het moment het toestel niet op voorraad hebben..what els is new.
De medewerker moest goed kijken naar het scherm in het donkere hok ernaast maar zag toch ook iets van een gelige verkleuring links bij grijs..hij weer bellen en kwam even later terug met het voorstel het toestel op reparatie te laten gaan..DUS FF NIET EH

Ik was tenslotte binnen die 8 dagen weer terug met het toestel!
Hij snapte naderhand toch dat dat ook niet de juiste oplossing was..nam het toestel retour en ik zou gebeld worden als dr weer 'n nieuw toestel voor me klaar zou liggen waarschijnlijk zaterdag/koopzondag voor mijn part ergens volgende week.
Ik liet hm weten mij niet uit te maken als ik ff moest wachten op een nieuwe als ik dr maar ene voor terug kreeg zonder problemen en beter scherm. Ik had met dit toestel voor de rest 0 problemen tot zover ik weet op het scherm na dan dus voor de rest super apparaat
Nu hopen dat ik ene terug krijg zonder andere problemen waar ik hier over lees en goed scherm zonder pixel of kleurproblemen anders gaat die net zo vaak terug binnen die 8 dagen totdat ik 'n goeie heb!
Ja op dat gebied ben ik misschien een mierenneuker maar ik ken mezelf goed genoeg dat nu ik weet dat het probleem dr is ik me dr steeds meer aan ga storen..zeker als ik strax schermen zie die 100% goed zijn ik me rot erger en de bui al zie hangen met 'n lange reparatieperiode.