Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Sansar schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:16:
[...]

Hmmm, 3x gechecked dat ik de goede gegevens invulde, overgenomen van de bevestigingsmail van die 8GB actie en toch blijft hij volhouden dat het niet goed is.
Uiteindelijk een nieuw account aangemaakt onder ander emailadres en FW gechecked. Kreeg geen foutmelding, alleen de popup dat er geen nieuwe FW was
Er staat dan ook dat dat een account is voor Samsung promoties en niet voor Samsung Mobile 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

Kalua schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:22:
[...]

En er zal vast wel een app voor zijn, die wel na zoveel minuten een beveiliging inschakelt..
HTC heeft dit standaard ingebouwd in Sense.
Ik snap niet dat Google dit niet als standaard optie meegeeft voor stock Android.
Om de 5 minuten op de lock gaan lijkt mij ideaal. Dit had ik altijd op mijn HTC desire ingesteld.
Nu kan dit niet. Weet iemand een timeout app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
gebruikershaes schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:20:
Je WiFi wordt alleen uitgeschakeld met spaarstand als die geen verbinding heeft. Een beter optie vond ik die van de MIUI rom, die schakelde zowel WiFi als APN uit, brightness omlaag etc.

Bij de samsung heb ik altijd mijn brightness op zijn laagst staan, maar als de spaarstand aangaat dan wordt het scherm feller. 10% en die waarde kan je niet lager instellen. Dikke prut imo.

Verder ben ik heel blij met de Sammy en heb geen ernstige problemen zoals Phusebox bijv, maar een aantal dingen irriteren me enorm.

- Het scherm dat uitgaat als je in een app zit, spelletje speelt oid. Als ik gebruik maak van NU app en ik lees een langer bericht dan gaat mijn scherm steeds uit en moet ik er op letten om de tel wakker te houden. ZWAAR irritant!

- Geen instelling dat de lock pas na 5 min bijvoorbeeld aangaat nadat je de tel op standby hebt gezet. Had ik met de Desire wel. Dus als mijn scherm uitgaat (probleem punt 1) dan moet ik de tel ook nog eens van de lock halen elke x.

- De browser die niet standaard in desktopmode functioneert. Ik weet dat dat dmv useragent prut is aan te zetten, maar dat wordt niet onthouden.

Ik zit echt met smacht te wachten op een goede custom rom, dan ben ik meteen van alle Samsung crap af. Hardware doen ze voortreffelijk, maar wat betreft software kunnen ze wel nog het een en ander leren van bijvoorbeeld HTC.
Dan zet je helderheid aanpassen toch gewoon uit? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
SuperKneus schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:24:
Bovenstaande natuurlijk allemaal op eigen risico uitvoeren. Credits gaan naar Rawat in dit topic

Aangepaste Framework-res.apk
Misschien handig om de firmware versie erbij te vermelden.. :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Een mogelijke reden waarom KE7 niet in Nederland is: er blijken nogal wat mensen te zijn die problemen kregen na deze update. Mogelijk gaan wij dus rechtstreeks naar KE8.

Sowieso komen niet alle versies uit, want waar zijn dan KE3, KE4, KE5 en KE6 gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roy.ahuis schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:34:
[...]

Bij mij is het ook een envelopje? Zie http://dl.dropbox.com/u/3682738/SC20110526-113003.jpeg voor hoe het bij mij ingesteld staat. Weet je zeker dat het bij jouw goed staat? :P
Ik denk dat hij dit icoontje http://www.engadget.com/p...i-user-interface/#4094184 bedoelt, ikzelf vind die gele wel veel mooier dan die rare enveloppe, maar misschien heeft het iets te maken met dat apple - samsung gebeuren en moest samsung het veranderen (aangezien het best veel lijkt op het icoontje van de iPhone IMO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Pyrone89 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:19:
[...]

Dude, denk nou eens na.

Plan jij soms wanneer je wordt beroofd? Als jij niet elke keer die pincode in zou moeten toetsen zou de dief dat ook niet hoeven te doen 8)7
Nee dat plan ik niet, maar ik zou het fijn vinden als dat na een half uur ofzo ingeschakeld wordt; daarmee wordt de kans kleiner dat iemand het toestel kan gebruiken als ik hem kwijt ben.

Net zoals de kans kleiner is dat er wordt ingebroken wanneer je je huis op slot doet als je even weggaat dan wanneer je dat niet doet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het liefst heb ik eigenlijk dat de telefoon niet lockt als hij gestolen wordt maar het gewoon blijft doen maar ondertussen wel opnames maaakt met de front camera en de gps positie doorgeeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net terug van de Belcompany..gister naar mediamarkt geweest voor de gelige donkere waas aan de linkerkant..medwerkers daar valt 't nu ook op en bij de belcompany wist men te vertellen dat er al ene retour is gekomen voor 't zelfde probleem dus mijne gaat mooi terug naar de Hishop en ruil net zo lang binnen die 8 dagen totdat ik een 100% goed helder scherm in mn handen heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
Weet iemand waar ik de default launcher kan instellen, ik heb gister de go launcher er op gezet maar heb per ongeluk aangevinkt dat hij de originele moet gebruiken, ik wil deze keuze graag opnieuw maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:46:
Het liefst heb ik eigenlijk dat de telefoon niet lockt als hij gestolen wordt maar het gewoon blijft doen maar ondertussen wel opnames maaakt met de front camera en de gps positie doorgeeft....
En politie zal zich daar uiteraard mee bezig houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-06-2024
Kenny1001 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:23:
[...]

Maar het is toch mooi dat jij ze daar van kan voorzien. Ik vind het een super systeem. Maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Off-topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

anders schakel je geenstijl of peter r de vries in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
nee want we hebben het hier toch deels over de functie dive van samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerXs
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-04 14:52
[...]

jazeker houden die zich hier mee bezig... lees het volgende
http://www.dvhn.nl/nieuws...eerd-dankzij-GPS-signaal-

[ Voor 12% gewijzigd door TweakerXs op 26-05-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 22:10
Phusebox schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:40:
[...]

Nee dat plan ik niet, maar ik zou het fijn vinden als dat na een half uur ofzo ingeschakeld wordt; daarmee wordt de kans kleiner dat iemand het toestel kan gebruiken als ik hem kwijt ben.

Net zoals de kans kleiner is dat er wordt ingebroken wanneer je je huis op slot doet als je even weggaat dan wanneer je dat niet doet.
Haha, dit is wel een super vergelijking van jou. Eerst zeg je dat je het fijn vind als de beveiliging na een half uur ingeschakeld wordt en daarna zeg je vrolijk dat je direct beveiliging wilt 8)7 Oftewel... je spreekt jezelf nou tegen. Beschouw dit niet als een aanval of wat dan ook, maar de vergelijking die je nou trekt klopt gewoon niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
mauricedb schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:59:
[...]

Haha, dit is wel een super vergelijking van jou. Eerst zeg je dat je het fijn vind als de beveiliging na een half uur ingeschakeld wordt en daarna zeg je vrolijk dat je direct beveiliging wilt 8)7 Oftewel... je spreekt jezelf nou tegen. Beschouw dit niet als een aanval of wat dan ook, maar de vergelijking die je nou trekt klopt gewoon niet!
Phusebox is gewoon een ouderwetse Hollandse zeikerd. In plaats van zijn defecte toestel ter reperatie op te sturen doet die alleen maar zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Weet niet of iemand deze al had gezien.
Maar antwoord op de vraag of de backcover breekbaar is zie je in onderstaand filmpje:

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BertP schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:17:
Weet iemand waar ik de default launcher kan instellen, ik heb gister de go launcher er op gezet maar heb per ongeluk aangevinkt dat hij de originele moet gebruiken, ik wil deze keuze graag opnieuw maken...
Weet het niet precies omdat het al weer een tijdje terug is dat ik Android heb gebruikt en S2 komt dinsdag pas, maar volgens mij moet je naar instellingen > aplicaties (of programma's) in die lijst de launcher die je nu als standaard hebt zoeken > klik daarop > klik op standaard waarden wissen, als je nu de home knop drukt krijg je opnieuw de keus volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

alwaysleft schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:05:
[...]

Phusebox is gewoon een ouderwetse Hollandse zeikerd. In plaats van zijn defecte toestel ter reperatie op te sturen doet die alleen maar zeuren.
Inderdaad, je wordt er simpel van. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Ik hoor hier verschillende keren dat het niet mogelijk is om naar updates te zoeken via (Engels) Settings > About phone > Software update

Bij mij werkt dit nochtans zeer goed... Momenteel geeft hij mooi terug dat er geen firmware update beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 12:54
glennl schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:13:
Ik hoor hier verschillende keren dat het niet mogelijk is om naar updates te zoeken via (Engels) Settings > About phone > Software update

Bij mij werkt dit nochtans zeer goed... Momenteel geeft hij mooi terug dat er geen firmware update beschikbaar is.
Dit zal die ook doen als er wel een update is :P
Samsung maakt nog geen gebruik van OTA updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:00
Occy74 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:32:
[...]

Misschien handig om de firmware versie erbij te vermelden.. :)
Hehe dat is idd wel handig. Ik heb xwke2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 21:42
ik kan nergens changelogs vinden van updates? ik zit nog op KE1 als het goed is. Waarom zou ik updaten? Mijn ervaring met iPhone is dat sommige updates nogal crap waren of totaal niks toevoegde en ik me liever enig gezeik bespaar indien mogelijk. En is het zo bij een update via kies dat alles gewoon weer teruggezet word naar hoe ik het heb aangepast? dus niet opnieuw naar fabrieksinstellingen etc.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwer is natuurlijk altijd beter ;) volgens mij blijven je instellingen behouden maar als je geroot bent verlies je root en moet je opnieuw rooten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 18:46

Quindor

Switching the universe....

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:46:
Hiervoor is tegenwoordig een open-source tool. Kun je op afstand allerlei dingen uitvoeren om zo je telefoon terug te vinden. Het heet prey. En is er voor vele operating-systems inmiddels.

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
ApOE schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:05:
Weet niet of iemand deze al had gezien.
Maar antwoord op de vraag of de backcover breekbaar is zie je in onderstaand filmpje:

YouTube
Daar had ik het een tijdje geleden over, De link was ik kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 18:56
Quindor schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:17:
[...]

Hiervoor is tegenwoordig een open-source tool. Kun je op afstand allerlei dingen uitvoeren om zo je telefoon terug te vinden. Het heet prey. En is er voor vele operating-systems inmiddels.
Met prey kan je toch geen opnamen met de frontcamera maken? Wat voor voordeel heeft verder het gebruik van prey t.o.v. de remote track en control mogelijkheden die de SGSII standaard met DIVE biedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeetjeBeetje
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 08:26
Ik heb mijn SII nu net voor de 2de dag en natuurlijk zit ik er flink mee te pielen :P

Na toch wel vrijwel alle Galaxy SII threads te hebben gelezen zit ik toch met een vraag.. Als ik namelijk bij batterijverbruik ga kijken zie ik dat hij echt constant 'wakker' is.. Is dit normaal of is een factory reset toch maar aan te raden?

batterijverbruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:29

Roytoch

Nietes

CeetjeBeetje schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:47:
Ik heb mijn SII nu net voor de 2de dag en natuurlijk zit ik er flink mee te pielen :P

Na toch wel vrijwel alle Galaxy SII threads te hebben gelezen zit ik toch met een vraag.. Als ik namelijk bij batterijverbruik ga kijken zie ik dat hij echt constant 'wakker' is.. Is dit normaal of is een factory reset toch maar aan te raden?

batterijverbruik
Dat is niet normaal nee... kan je ook zien welke programma's batterijverbruik hebben en actief zijn? Hou de middelste knop in en druk op taakbeheer. Wat draait daar? Kijk naar de apps die CPU gebruik hebben terwijl je ze niet open hebt.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
CeetjeBeetje schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:47:

batterijverbruik
Ik heb dat niet en bij mij draaien er wel meerdere programma's constant op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:58
Ik heb het toestel zonet gekocht, wat een prachtig apparaat. _/-\o_ Het voelt echt veel sneller (en lichter) aan dan mijn Motorola Milestone. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:38
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:08:
[...]

Weet het niet precies omdat het al weer een tijdje terug is dat ik Android heb gebruikt en S2 komt dinsdag pas, maar volgens mij moet je naar instellingen > aplicaties (of programma's) in die lijst de launcher die je nu als standaard hebt zoeken > klik daarop > klik op standaard waarden wissen, als je nu de home knop drukt krijg je opnieuw de keus volgens mij.
Andere oplossing de app "home switcher" uit de market ;)
https://market.android.co...oyo&feature=search_result

Je kunt nu op elk moment switchen tussen de launchers terwijl je er toch een als standaard hebt. Dit is vorral handig met opstarten (je hoeft dan geen keuze te maken).

[ Voor 21% gewijzigd door Golf2vr6 op 26-05-2011 21:05 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeetjeBeetje
Hm, zou dit de boosdoener kunnen zijn?

Zonet voordat ik hem aan de lader heb gedaan heb ik hem even ge-reboot en dat Social Hub gebeuren niet meer aangeraakt.. het 'Wakker' streepje was ook ineens onderbroken na de reboot.. vreemd!

Afbeeldingslocatie: http://img821.imageshack.us/img821/4847/sc20110526210208.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Laatst online: 01-09 18:46

Quindor

Switching the universe....

kwiebus schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:46:
[...]

Met prey kan je toch geen opnamen met de frontcamera maken? Wat voor voordeel heeft verder het gebruik van prey t.o.v. de remote track en control mogelijkheden die de SGSII standaard met DIVE biedt?
ah, nee, dat is waar.

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*knip*

[ Voor 99% gewijzigd door Bullet NL op 27-05-2011 01:47 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:08:
[...]

Het werkt, Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89

*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Bullet NL op 27-05-2011 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 23:06
EINDELIJK ik heb hem!, na 2weken wachten op gsmwijzer was ik er zat van$ ik moest hem hebben, ben dus maar naar de saturn gegaan, en gelijk 1 mee gekregen.

GENIETEN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Bullet NL op 27-05-2011 01:47 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:51
roy.ahuis schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:53:
[...]

Dat is niet normaal nee... kan je ook zien welke programma's batterijverbruik hebben en actief zijn? Hou de middelste knop in en druk op taakbeheer. Wat draait daar? Kijk naar de apps die CPU gebruik hebben terwijl je ze niet open hebt.
Zo had ik dat vandaag opeens met whatsapp (ten minte dat vermoed ik) Accu kelderde als een gek nadat ik whatsapp had gebruikt. Even telefoon gereboot en daarna was het weer prima. Nauwelijks nog wakker tussendoor.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeetjeBeetje
Ik ga even kijken, als morgen ochtend m'n telefoon weer de hele nacht 'wakker' is geweest dan doe ik gewoon een factory reset en haal ik m'n apps van de market ipv de ingebakken Samsung dingen te gebruiken..

Trouwens, Kies geeft voor mij geen updates weer.. KE2 is de nieuwste firmware volgens Kies, kan ik hier iets aan doen of is het een kwestie van wachten totdat Kies me laat updaten? :p

[ Voor 0% gewijzigd door CeetjeBeetje op 26-05-2011 22:43 . Reden: typo fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-02-2022
Bij mij blijft hij ook staan bij KE2 via kies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

*knip*

[ Voor 140% gewijzigd door Bullet NL op 27-05-2011 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:35
Phusebox schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:52:
[...]

En als ie gerepareerd is zitten al die tekortkomingen qua software die ik opnoem er opeens wel in? Wow... da's pas service.

Nogmaals; voor de laatste keer, doe ik dus al meer dan een week pogingen om deze prul door Vodafone te laten omruilen... En nee opsturen voor reparatie weiger ik voor iets wat in de eerste week al kapot is of kapot geleverd is. Ik koop een nieuw product, niet om vervolgens 3 weken of langer te wachten op reparatie omdat er helemaal nog geen onderdelen zijn voor reparatie.
En ga je nu weer een SGS2 nemen of iets anders? Als je voor de sensation gaat dan ga ik je reacties her en der maar even volgen omdatje toch wel een oog voor detail hebt. Je verteld het weliswaar met een negatieve ondertoon maar toch redelijk goed onderbouwd.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AtlAntA schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:56:
[...]

En ga je nu weer een SGS2 nemen of iets anders? Als je voor de sensation gaat dan ga ik je reacties her en der maar even volgen omdatje toch wel een oog voor detail hebt. Je verteld het weliswaar met een negatieve ondertoon maar toch redelijk goed onderbouwd.
Ja I know, ik kan redelijk direct zijn en dat komt vaak negatief over en toegegeven, ik ben dan ook een geboren pessimist.

Ik moet eerst maar eens afwachten wat Vodafone met mijn telefoon doet. Als ik alleen maar kan opsturen ter reparatie dan wacht ik nog wel even paar maanden, mogen ze me meteen een nieuwe accu geven dan.

Hoogstwaarschijnlijk zit ik dus vast aan de SII, maar denk dat ik die tegen het eind van het jaar maar ga verkopen en eens Windows Phone 7.5 ga uitproberen. Android heb ik het ook wel weer mee gehad. De updates schieten ook niet echt meer op en er sluipen langzaam steeds meer bugs in heb ik het gevoel. Ze maken in ieder geval geen grote stappen meer vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
Misschien een domme vraag.. maar bestaat er ook zoiets als

quickgps voor android? (om snel een fix voor satellieten te krijgen (zonder internet aansluiting te hoeven)...

thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
Meinon schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:02:
Misschien een domme vraag.. maar bestaat er ook zoiets als

quickgps voor android? (om snel een fix voor satellieten te krijgen (zonder internet aansluiting te hoeven)...

thnx.
Voorzover ik het begrijp is quickgps een app die de satelliet-kaart download.
'GPS status' noemt het AGPS.

En nee - die data moet nog steeds via inet geladen worden, wel heeft zo'n setje een levensduur van een week oid. Een verse dataset helpt een hoop, elke dag maakt het weer trager.

edit: is dat een standaard ding in android?! Goede vraag!

[ Voor 4% gewijzigd door MyrddinLXXIIX op 26-05-2011 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:02:
[...]

Ja I know, ik kan redelijk direct zijn en dat komt vaak negatief over en toegegeven, ik ben dan ook een geboren pessimist.

Ik moet eerst maar eens afwachten wat Vodafone met mijn telefoon doet. Als ik alleen maar kan opsturen ter reparatie dan wacht ik nog wel even paar maanden, mogen ze me meteen een nieuwe accu geven dan.

Hoogstwaarschijnlijk zit ik dus vast aan de SII, maar denk dat ik die tegen het eind van het jaar maar ga verkopen en eens Windows Phone 7.5 ga uitproberen. Android heb ik het ook wel weer mee gehad. De updates schieten ook niet echt meer op en er sluipen langzaam steeds meer bugs in heb ik het gevoel. Ze maken in ieder geval geen grote stappen meer vooruit.
Ik kan het me goed voorstellen hoor ( ben zelf helaas ook zo :P ). Voor zo'n prijs en van zo'n toestel verwacht je niet dit soort onzin. Zie het zelf nu ook helaas, de pink spot en enigszins gele waas. Dat vind ik al irritant maar het iig nog goede hoop dat toekomstige firmware het op gaat lossen. Bovendien is het verder een te fijn toestel.. Maar in geval van nog meer mankementen zou ik ook balen en willen ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
MyrddinLXXIIX schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:08:
[...]

Voorzover ik het begrijp is quickgps een app die de satelliet-kaart download.
'GPS status' noemt het AGPS.

En nee - die data moet nog steeds via inet geladen worden, wel heeft zo'n setje een levensduur van een week oid. Een verse dataset helpt een hoop, elke dag maakt het weer trager.

edit: is dat een standaard ding in android?! Goede vraag!
wat is bij jou/jullie de "cold" fix dan (als je de gps opstart)? binnen hoeveel sec heeft hij de gps signaal locked?
(zonder jouw internet of dataplan aan te hebben he! alleen gps!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:42
@Phusebox
Je negatieve ervaringen moet je zeker blijven posten. Niemand heeft wat aan fanboy reacties. Toch ervaar ik lang niet alle problemen die jij beschrijft. Ik krijg dan ook het idee dat je extreem kritisch bent en niet meer realistisch tegen het product aan kijkt. Alle telefoons (and fot that matter alle tech gadgets) hebben wel bepaalde issues. De problemen die je noemt kan je in de topics van alle populaire telefoons tegen komen; van de Iphone tot de HTC Desire.
Wil niet zeggen dat je hier geen kritiek over mag uiten want er moeten natuurlijk signalen naar de fabrikant gestuurd worden om problemen op te lossen. Ik denk alleen niet dat het gras bij de buren groener is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Polster schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:15:
@Phusebox
Je negatieve ervaringen moet je zeker blijven posten. Niemand heeft wat aan fanboy reacties. Toch ervaar ik lang niet alle problemen die jij beschrijft. Ik krijg dan ook het idee dat je extreem kritisch bent en niet meer realistisch tegen het product aan kijkt. Alle telefoons (and fot that matter alle tech gadgets) hebben wel bepaalde issues. De problemen die je noemt kan je in de topics van alle populaire telefoons tegen komen; van de Iphone tot de HTC Desire.
Wil niet zeggen dat je hier geen kritiek over mag uiten want er moeten natuurlijk signalen naar de fabrikant gestuurd worden om problemen op te lossen. Ik denk alleen niet dat het gras bij de buren groener is.
Helemaal mee eens.
Maar Phusebox... wat mensen hier een beetje tegen de borst stuit is dat je heeltijd zit te klagen over de S2 nu, en dat je dalijk 'dan wel een windows phone weer gaat halen'... en iedereen voelt hier alweer op de klompen aan dat je dalijk in het topic over die telefoon weer net zo negatief gaat doen als dat je dat nu doet ;)

Niet het uiten van kritiek is de irritatie, maar het ogenschijnlijke feit dat je nooit tevreden bent.

Ik vind je overigens een prima iemand hoor, zij het wat ontevreden :P

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na weken wachten heb ik vandaag ook eindelijk m'n SGS2 op kunnen halen. Meteen met een kloppend hart gecheckt en gelukkig, ik zag geen gele waas, roze waas of blauwe waas, geen dode pixels en alles leek prima te werken....en ineens deden de letters e, a en z het niet meer, in het gewone toetsenbord en swype, wel in het landscapemodus, maar niet gewoon....Ik heb meteen Belsimpel opgebeld en nu moet ik hem morgen inleveren en wachten op een nieuwe...***ZOOI!

Het gekke is dat die letters het wel gewoon gedaan hebben...begrijp er niets van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox, is er hier ook nog ergens een topic te vinden binnen Tweakersforum waar je wel happy bent? Want naast GT5 en hier heb ik je ook al L.A. Noire zien afzeiekn; ook al niet goed genoeg voor je. Vraag me oprecht af of je ook ergens positief over bent op Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:27
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:29:
Phusebox, is er hier ook nog ergens een topic te vinden binnen Tweakersforum waar je wel happy bent? Want naast GT5 en hier heb ik je ook al L.A. Noire zien afzeiekn; ook al niet goed genoeg voor je. Vraag me oprecht af of je ook ergens positief over bent op Tweakers
Niet te veel aandacht aan besteden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 17:02
Phusebox schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:45:
Blijkbaar ben ik toch niet de enige met problemen hier... mensen proberen altijd hun product met hand en tand te verdedigen en beweren dat ik een uitzondering ben... Grapjassen. 8)
Nee hoor, mijn SGSII is ook geretourneerd naar de smartphoneshop. Ik weet niet wat jouw probleem was? Mijne registreerde een drukpunt op het touchscreen wat er niet was. Hierdoor opende hij constant automatisch apps en hyperlinks. Brak scherm gehad dus, wat steeds erger werd.

Maar ik heb hem gewoon terug gestuurd en ben nu in afwachting van hun reactie. Niet terug sturen schiet je helemaal niets mee op ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 10:36

RMX

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:29:
Moet je voor de gein eens het topic opzoeken waarbij Phusebox een op tweakers gewonnen laptop de grond inboort en daarvoor ook nog eens beloont wordt met een nieuwe model van HP..

Maargoed, na 2 weken kan ik nog steeds weinig minpunten aan deze telefoon ontdekken. Wel een paar maar die zijn het vermelden niet waard omdat dit android gerelateer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat je best kritisch mag zijn op een dergelijk duur gebruiksprodukt van 500/600 euries, die je de hele dag constant met je mee zeult, alles mee doet zoals bellen/smsen/internet/afspraken etc etc en het flagship van Sammi wordt genoemd!

Ik dacht afgelopen week woensdag de 18de mei de pre-order problemen bij Hi met dit toestel op de dag van de release zelf bij hun te slim af te zijn door persoonlijk naar de Hishop te gaan en daar mn abbo te verlengen maar helaas..

Toestel die dag nog niet binnengekomen door leveringsproblemen..waarschijnlijk een daggie later kreeg ik van de medewerker aldaar te horen dus met hem mondeling afgesproken hm te reserveren als die de 19de mei binnen zou komen en voor dezelfde prijs mee te krijgen als 't online verlengings aanbod..allemaal geen probleem volgens de medewerker..hun waren tenslotte een dag te laat met het leveren van het produkt en hij verzekerde mij dat de prijs niet ineens omhoog zou schieten..hetzelfde zou blijven of zelf goedkoper zou zijn..NOT |:(

Mijn persoonlijke online verlengingsaanbod de 19de mei in de gaten gehouden kwam ik tot de ontdekking dat de prijs ineens toch 70 euries duurder was geworden 8)7

Die dag werd ik door een dame van de Hishop gebeld met de mededeling dat 1 vd 2 gereserveerde toestellen voor me klaar lag en kon komen halen waarop ik haar liet weten dat de prijzen ineens een stuk duurder waren geworden en hoe dit op te lossen..ze vond het zelf ook niet echt netjes maar durfde me dus geen korting te geven of tegemoet te komen zonder toestemming van haar shopmanager die 'n dag later aanwezig zou zijn..dag later ik naar de Hishop om ns ff te babbelen met die shopmanager.

De manager kon me die korting dus niet geven..ook niet na een hoop heen en weer gebel met het hoofdkantoor ofzo..ik dus not amused als vaste tevreden klant en hm uitgelegd dit niet te pikken en in dat geval er sterk over na dacht misschien na de concurent VF over te stappen! Wilde hetzelfde abbo met 1 jaar verlengen bij Hi en ging ns ff kijken bij VF om de hoek..1 jarig nieuw abbo met dit toestel natuurlijk een stuk duurder uit maar 2 jarig ff dik 200 euries totaal gezien goedkoper als Hi!

Hun konden op de dag van release dus niet leveren waarop ik het toestel reserveerde voor de dag erna voor de prijs zoals afgesproken..bv reserveer je 'n auto kost vandaag 30d je gaat hm 'n dag later ophalen en hij kost ineens 40d laat je hm toch ook staan 8)7

Via een hoop gepraat, gebel en gedoe toestel toch voor een acceptabele prijs mee kunnen krijgen :) Uitleg bespaar ik ff..leesvoer genoeg :P

Nu bijna een week verder en dr mee gespeeld te hebben vandaag retour gebracht naar de Hishop vanwege de gelige donkere waas aan de linkerkant..inmiddels de korting kwijt aan parkeergeld aangezien ze telefonisch in de shop ook totaal niet te bereiken zijn 8)7

Ook weer een hoop gedoe en gebel door de medewerker met zn shopmanager omdat ze op het moment het toestel niet op voorraad hebben..what els is new.

De medewerker moest goed kijken naar het scherm in het donkere hok ernaast maar zag toch ook iets van een gelige verkleuring links bij grijs..hij weer bellen en kwam even later terug met het voorstel het toestel op reparatie te laten gaan..DUS FF NIET EH :( Ik was tenslotte binnen die 8 dagen weer terug met het toestel!

Hij snapte naderhand toch dat dat ook niet de juiste oplossing was..nam het toestel retour en ik zou gebeld worden als dr weer 'n nieuw toestel voor me klaar zou liggen waarschijnlijk zaterdag/koopzondag voor mijn part ergens volgende week.

Ik liet hm weten mij niet uit te maken als ik ff moest wachten op een nieuwe als ik dr maar ene voor terug kreeg zonder problemen en beter scherm. Ik had met dit toestel voor de rest 0 problemen tot zover ik weet op het scherm na dan dus voor de rest super apparaat :)

Nu hopen dat ik ene terug krijg zonder andere problemen waar ik hier over lees en goed scherm zonder pixel of kleurproblemen anders gaat die net zo vaak terug binnen die 8 dagen totdat ik 'n goeie heb!

Ja op dat gebied ben ik misschien een mierenneuker maar ik ken mezelf goed genoeg dat nu ik weet dat het probleem dr is ik me dr steeds meer aan ga storen..zeker als ik strax schermen zie die 100% goed zijn ik me rot erger en de bui al zie hangen met 'n lange reparatieperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:35
Phusebox schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:02:
[...]

Het siert je dat je dat je dat toegeeft. Veel mensen worden er blijkbaar toch een beetje kriebelig van. Getuige de reacties hierboven.

Maar vooruit ontopic!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Dit voegt opzich niks toe aan het topic, maar ik vind het wel een grappig effect.

Ik heb hiervoor een D900 en een LG pop (don't laugh) gehad. Deze vond ik normal sized mobieltjes. Toen kocht m'n broer een galaxy S en die vond ik huge. Nu heb ik een week deze, welke ik nog meer ''huge'' vond. Nu een week later vind het een redelijk normaal formaat en als ik dan die van mijn broer zie denk ik, wat een klein smal ding. Haha.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Nu is het afgelopen, berichten over de opvatting van een ander zijn offtopic! Laat iedereen in zijn/haar waarde. Het is 5 voor 12, de gene die nu weer over de schreef gaat door anderen aan te vallen kan een afkoel BAN van 2 weken krijgen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik hoop dat Samsung echt snel met android 2.3.4 komt zodat we hopelijk verlost zijn van de drain bug, daar vestig ik iig mijn hoop op.

Ik snap overigens niet waarom bepaalde apps niet lekker werken op de SII, kan me niet voorstellen dat het puur aan de dualcore processor ligt.

Bijvoorbeeld de facebook app. De chatfunctie werkt op mijn vorig toestel perfec; ik was heel de dag online en als iemand me een bericht stuurde ontving ik een notificatie, drukte ik daarop en zat ik in het chatvenster met berichten.

Nu op de SII ben ik meer niet dan wel online te zien door vrienden, en as ik dan een bericht krijg druk ik op de notificatie, wordt het chatvenster geopend maar is deze leeg?

Ook de twitter widget update niet automatisch op de ingestelde intervallen.

Is er ook niemand die een oplossing heeft voor de (drie)dubbele meldingen bij nieuwe email? Dit kan nooit veroorzaakt worden door een hardware defect, dus er moet een software oorzaak zijn. Ik heb dit dus met de standaard email app, waarin twee accounts staan met verschillende meldingstonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Die Twitter widget heeft bij mij ook nooit op de SGS1 gewerkt. Geen idee waarom niet. De chatfunctie van Facebook gebruik ik niet, kan ik niet controleren voor je.

Dat sommige apps niet goed werken hoeft in principe niet te liggen aan de hardware, android gebruikt java als OS laag en volgens mij kan de software de hardware niet rechtstreeks aanspreken. Misschien heeft het te maken met 2.3.3? Toen ik de SGS1 had geupdate werkten bepaalde apps ook niet helemaal soepel meer.

Wat voor versie had je vorige toestel?

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
The Wizard schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:08:
Die Twitter widget heeft bij mij ook nooit op de SGS1 gewerkt. Geen idee waarom niet. De chatfunctie van Facebook gebruik ik niet, kan ik niet controleren voor je.

Dat sommige apps niet goed werken hoeft in principe niet te liggen aan de hardware, android gebruikt java als OS laag en volgens mij kan de software de hardware niet rechtstreeks aanspreken. Misschien heeft het te maken met 2.3.3? Toen ik de SGS1 had geupdate werkten bepaalde apps ook niet helemaal soepel meer.

Wat voor versie had je vorige toestel?
2.2 en daar werkte de twitter widget perfect op. Dus dan zou het bij de SGS op 2.2 eigenlijk ook hebben moeten werken, of er is dus een conflict met TW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Bij de SGS1 op 2.2 heeft het bij mij ook nooit fatsoenlijk gewerkt, dus het zal idd wel een conflict met TW zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
The Wizard schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:19:
Bij de SGS1 op 2.2 heeft het bij mij ook nooit fatsoenlijk gewerkt, dus het zal idd wel een conflict met TW zijn.
Jammer dat dan dus gewoon na een jaar nog onopgelost is. Blijkbaar doen ze er bij Samsung dus niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
Ik ontvang morgen mijn nieuwe SGII als gevolg van een 2 tal dooie/stuck/luie pixels. Een 2e toestel binnen een week maar dat ter zijde (don't shoot the messenger).

Waar ik alleen bang voor ben is dat ik nu een toestel krijg waar ik die gele gloed op zie. Ik heb echt van alles geprobeerd om deze op dit toestel op te sporen maar ik zie hem echt niet. Misschien ligt het aan mij en dan zou ik er op het nieuwe toestel ook geen last van hebben :) maar die dooie pixels kon ik echt niet om heen.

Nou wil ik dit toestel even een reset geven voordat hij op de post retour gaat, maar waar vind ik die functie?

Overigens had ik ook de roze gloed bij het filmen/fotograferen. En ik ben van mening dat het uitzetten van het witbalans absoluut geen oplossing bied. De gloed mag dan wel verdwijnen maar je bent ook meteen je natuurlijke kleuren kwijt. Anyway misschien dat dit software matig nog verholpen wordt. Ik verwacht niet dat dit op mijn nieuwe toestel weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
Phusebox schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:21:
[...]

Jammer dat dan dus gewoon na een jaar nog onopgelost is. Blijkbaar doen ze er bij Samsung dus niks mee.
Samsung is subliem in hardware, software-matig is het op sommige vlakken een ramp inderdaad.
Zonder de Dev's van XDA ben overgeleverd aan Samsung software. Dan is de lol er snel af... ;)

Alhoewel als ik de rits problemen van de posten leest, ben ik over de hardware ook niet helemaal zker meer :+

[ Voor 13% gewijzigd door silitek op 27-05-2011 08:30 . Reden: toevoeging ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Heeft er iemand een idee hoe ik de standaard apps op de s2 eraf haal ?

Iemand een idee hoe ik die nieuwswidgets verander ?

Ik ben compleet nieuw met smartphones/android :s

Is er een guide voor beginnende android gebruikers (of samsung s2 gebruikers ?) waar ik wat ik kan lezen ? Het is nogal onoverzichtelijk met al die apps en dergelijke.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
sc0pe schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:27:

Nou wil ik dit toestel even een reset geven voordat hij op de post retour gaat, maar waar vind ik die functie?
Instellingen --> Privacy --> Standaardgegevens herstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
The Wizard schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:30:
[...]

Instellingen --> Privacy --> Standaardgegevens herstellen
Top! En ik maar zoeken naar de Engelse term |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag...

Bij het aan- uitzetten van de camera en ook bij het omschakelen van foto naar video mode hoor ik
uit het toestel een tikkend geluid komen.. hebben jullie dit ook is dit normaal?

Verder maakt het hele mooie foto's alleen bij wat minder licht een stuk minder vind ik..
is hier wat wat aan te doen in de settings of zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:55:
Even een vraag...

Bij het aan- uitzetten van de camera en ook bij het omschakelen van foto naar video mode hoor ik
uit het toestel een tikkend geluid komen.. hebben jullie dit ook is dit normaal?
Als ik mijn oor tegen het toestel aan leg, hoor ik een heel zacht tikje, onmogelijk om te horen van een afstandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Ik heb (nog) geen S2, maar dit geluid is mij bij meerdere telefoon camera's opgevallen. Lijkt me niets om je zorgen om te maken.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
Even een vraag...

Verder maakt het hele mooie foto's alleen bij wat minder licht een stuk minder vind ik..
Ik hoor het ook zachtjes maar dit klinkt niet als een defect oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie reactie...

Het tikkend geluid is bij mij best wel luid hoef om het te horen niet mijn oor tegen het toestel
te plaatsen.....

maar had hiervoor een andere S2 die ik terug moest brengen omdat de startknop niet meer werkte en kan me niet herinneren dat ik bij dat toestel ook dat geluid hoorde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Dat is de autofocus waarschijnlijk, heb dat ook :P

XDA: http://forum.xda-develope.../index.php/t-1075792.html

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:51
not2secure4u schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:29:
Heeft er iemand een idee hoe ik de standaard apps op de s2 eraf haal ?

Iemand een idee hoe ik die nieuwswidgets verander ?

Ik ben compleet nieuw met smartphones/android :s

Is er een guide voor beginnende android gebruikers (of samsung s2 gebruikers ?) waar ik wat ik kan lezen ? Het is nogal onoverzichtelijk met al die apps en dergelijke.
Ook dit is al een aantal maal langs gekomen. Hiervoor moet je je toestel rooten (zie [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware topic) Daarna kan je makkelijk met Rootexplorer de apps verwijderen uit System/App

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Even een vraag...

Heb ik ook. Camera doet het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke gerust gesteld kan weer slapen vannacht ;) Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 09:04

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:30:
Oke gerust gesteld kan weer slapen vannacht ;) Tnx
Heb ik ook, is volgens mij gewoon normaal ja. Sommige digicams doen het ook. Is het geluid van het diafragma volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Waar moet ik juist mijn instellingen ingeven om 3g te kunnen gebruiken ? Ik zie nergens waar ik APN, gebruikersnaam,w8woord ed kan invoeren ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
not2secure4u schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:37:
Waar moet ik juist mijn instellingen ingeven om 3g te kunnen gebruiken ? Ik zie nergens waar ik APN, gebruikersnaam,w8woord ed kan invoeren ?
Instellingen --> Draadloos en netwerk --> Mobiele netwerken --> Namen toegangspunten --> Menu --> Nieuw toegangspunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
not2secure4u schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:37:
Op het moment ligt KPN er uit... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:21
Ik ben op dit moment ook eindelijk bezitter van de Galaxy S2, maar ik heb toch een paar vragen.
Ongetwijfeld zijn deze voorbij gekomen, maar zoeken leverde eerst niets op.

Hebben jullie dat ook dat het toch 2 seconden duurt voordat je scherm aan gaat als je op de aanknop drukt?
En kan je, zonder een andere app te installeren, het lockscreen image veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Koen87 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:49:
Ik ben op dit moment ook eindelijk bezitter van de Galaxy S2, maar ik heb toch een paar vragen.
Ongetwijfeld zijn deze voorbij gekomen, maar zoeken leverde eerst niets op.

Hebben jullie dat ook dat het toch 2 seconden duurt voordat je scherm aan gaat als je op de aanknop drukt?
En kan je, zonder een andere app te installeren, het lockscreen image veranderen?
Ja, 1,5 sec ongeveer.

Lockscreen: instellingen > display > schermdisplay > Onderaan bij kopje scherm vergrendelen > achtergrond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Hier nu ook een (tot nu toe) tevreden S2 bezitter, overgestapt van de iPhone.

Toestel gisteren binnen gekregen met kernel XWKE2, nu lees ik overal dat dit geupdate kan worden naar XWKE7 maar als ik via Software Update naar een update zoek vind ik niks :?
Hoe kan ik mijn kernel eventueel handmatig updaten?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:42:
Hier nu ook een (tot nu toe) tevreden S2 bezitter, overgestapt van de iPhone.

Toestel gisteren binnen gekregen met kernel XWKE2, nu lees ik overal dat dit geupdate kan worden naar XWKE7 maar als ik via Software Update naar een update zoek vind ik niks :?
Hoe kan ik mijn kernel eventueel handmatig updaten?
Google eens naar XDA en kijk in de SGS2 forums (niet de development maar de general waar de stock firmware te vinden is). Daar vind je ook instructies en de benodigde tools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Korte vraagje
Ik wil me registreren voor de geheugen kaartje, maar kan het niet vinden op de samsung site. Heeft iemand een linkje?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 16:29
Ik heb het toestel nu een week in bezit, het volgende valt me op/iriteerd me:

- Als ik het toestel uit slaapstand haal krijg ik eerst een flits van het home-scherm dat ik voor het locken in beeld had, en pas daarna het unlockscreen. Dat had m'n desire niet. Lijkt me ook nergens voor nodig.

- In de browser, als ik naar een pagina met zwarte achtergrond surf is de pixel in de linker onderhoek wit bij normale weergave, als ik scroll wordt ie gewoon netjes zwart, ligt dus niet aan het scherm maar aan de aansturing. (tijdens ander gebruik merk ik er ook niks van)

- Aan de achterzijde van het toestel is nu al slijtage te zien (doffe plekken) op de hoeken/rand van de verdikking bij de speaker/antenne. Het toestel heeft alleen op tafel gelegen of in m'n broekzat gezeten. Vind dat wel erg snel..

- Verder vond ik de HTC interface mooier opgezet als die van Samsung (denk aan tijden instellen bij de wekker/klok, MP3 speler die in het unlockscherm zat verwerkt, enz) maar dat is natuurlijk persoonlijk en m'n eigen keuze.

Iemand ervaring met de bovenste 3 punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik erger me vooral aan deze twee punten

1. SAMSUNG KIES!! Ik moet echt 33x opnieuw het kabeltje erin doen en verbinden voordat hij eindelijk een backup kan maken (en voordat hij firmware kan controleren, want soms verbind hij wel maar kan hij de firmware niet zien en dan blijft ook een backup gewoon hangen)
2. Battery drain. Dat soort dingen mogen simpelweg niet. Android 2.3.4 lost het op en is al weken beschikbaar. Ik snap het probleem niet. Als een hobbyist met custom roms het binnen 2 dagen kan waarom duurt het dan voor Samsung zo lang om nieuwe Android versies te verwerken

[ Voor 14% gewijzigd door Pyrone89 op 27-05-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Lexo schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:01:

- Als ik het toestel uit slaapstand haal krijg ik eerst een flits van het home-scherm dat ik voor het locken in beeld had, en pas daarna het unlockscreen. Dat had m'n desire niet. Lijkt me ook nergens voor nodig.

- In de browser, als ik naar een pagina met zwarte achtergrond surf is de pixel in de linker onderhoek wit bij normale weergave, als ik scroll wordt ie gewoon netjes zwart, ligt dus niet aan het scherm maar aan de aansturing. (tijdens ander gebruik merk ik er ook niks van)

- Aan de achterzijde van het toestel is nu al slijtage te zien (doffe plekken) op de hoeken/rand van de verdikking bij de speaker/antenne. Het toestel heeft alleen op tafel gelegen of in m'n broekzat gezeten. Vind dat wel erg snel..

- Verder vond ik de HTC interface mooier opgezet als die van Samsung (denk aan tijden instellen bij de wekker/klok, MP3 speler die in het unlockscherm zat verwerkt, enz) maar dat is natuurlijk persoonlijk en m'n eigen keuze.

Nee, als ik eerlijk ben kan ik me in geen van de drie punten herkennen, vinden of jouw ervaringen beamen.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:56
Pyrone89 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:06:

1. SAMSUNG KIES!! Ik moet echt 33x opnieuw het kabeltje erin doen en verbinden voordat hij eindelijk een backup kan maken (en voordat hij firmware kan controleren, want soms verbind hij wel maar kan hij de firmware niet zien en dan blijft ook een backup gewoon hangen)
2. Battery drain. Dat soort dingen mogen simpelweg niet. Android 2.3.4 lost het op en is al weken beschikbaar. Ik snap het probleem niet. Als een hobbyist met custom roms het binnen 2 dagen kan waarom duurt het dan voor Samsung zo lang om nieuwe Android versies te verwerken
1. SAMSUNG KIES - mee eens (maar gewoon niet gebruiken!)
2. Battery drain - ?? totaal geen last van (gisteren na ca. 46,5 uur aan de lader gehangen en had scherm ca. 2,5 uur aan gehad en genoeg gebeld / gesmst en gewhatsapped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 16:29
Zal vanavond eens kijken of ik er een filmpje van kan maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lexo schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:01:

Qua slijtage heb je inderdaad gelijk!! De andere punten heb ik niet of geen last van, ook niet zo erg, dat is software en aanpasbaar (tweaken noemen ze dat).. Maar de slijtage doe je niet zoveel aan en ik ben het helemaal met je eens dat dit wel érg snel is!!

Moet wel even vermelden dat, ondanks dat ik heel blij was met mijn SGS1, ik dit tot nu toe het beste toestel vind dat ik ooit gehad heb (en ik héb er heul veul gehad ;))... Als je nagaat dat nog lang niet alle software (incl. android zelf) optimaal gebruik maakt van de multi core en GPU van dit toestel, kan je indenken dat het er alleen nog maar beter op kan worden :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:11:
[...]

Qua slijtage heb je inderdaad gelijk!! De andere punten heb ik niet of geen last van, ook niet zo erg, dat is software en aanpasbaar (tweaken noemen ze dat).. Maar de slijtage doe je niet zoveel aan en ik ben het helemaal met je eens dat dit wel érg snel is!!

Moet wel even vermelden dat, ondanks dat ik heel blij was met mijn SGS1, ik dit tot nu toe het beste toestel vind dat ik ooit gehad heb (en ik héb er heul veul gehad ;))... Als je nagaat dat nog lang niet alle software (incl. android zelf) optimaal gebruik maakt van de multi core en GPU van dit toestel, kan je indenken dat het er alleen nog maar beter op kan worden :P
Siliconen hoesje kopen a 2 euro. Zit als gegoten en maakt het toestel eindelijk normaal vast te houden voor een mannenhand. En het ziet er zelfs mooi uit vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Pyrone89 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:06:

1. SAMSUNG KIES!! Ik moet echt 33x opnieuw het kabeltje erin doen en verbinden voordat hij eindelijk een backup kan maken (en voordat hij controleren, want soms verbind hij wel maar kan hij de firmware niet zien en dan blijft ook een backup gewoon hann)
Nog zoiets,daar heb ik dus echt nooit last van. Kies pakt altijd direct. Heb t nog niet aneers meegemaakt.

Heb je bij de eerste keer aanhangen wel het stuurprogramma goed geinstalleerd gekregen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
macweeds schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:10:
[...]

1. SAMSUNG KIES - mee eens (maar gewoon niet gebruiken!)
2. Battery drain - ?? totaal geen last van (gisteren na ca. 46,5 uur aan de lader gehangen en had scherm ca. 2,5 uur aan gehad en genoeg gebeld / gesmst en gewhatsapped.
Zou jij misschien mij een PM (of forumbericht als de mods het toestaan) willen sturen met jouw instellingen en je apps.

Ik gebruik namelijk volgens mij (en volgens mijn batterij percentage) geen rare dingen maar ik haal toch echt niet de tijd die jij noemt.
Pagina: 1 ... 14 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic.

Android software bediscussiëren we hier: Android Market en applicaties - Deel 12 .