[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.688 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:37
Kaap schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:26:
[...]

Tier 8 versus tier 8, en wat is nu precies je punt :?
Geen idee, moet er een punt zijn in elke post dan? 8) Laat ik het dan anders formuleren:

"Goh ik reed net een groen heuveltje op en werd beschoten door een lowe,gelukkig bouncde al zijn schoten terwijl ik hem in een keer van 20% -> 0% schoot. Dat laatste vond ik best wel frapant aangezien ik meer had verwacht van een dure premium."
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:58
gotfurrr schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:37:
[...]

Geen idee, moet er een punt zijn in elke post dan? 8) Laat ik het dan anders formuleren:

"Goh ik reed net een groen heuveltje op en werd beschoten door een lowe,gelukkig bouncde al zijn schoten terwijl ik hem in een keer van 20% -> 0% schoot. Dat laatste vond ik best wel frapant aangezien ik meer had verwacht van een dure premium."
O-)
Misschien moet je dan eens opnieuw inlezen wat een premium tank inhoudt. In ieder geval niet wat jij denkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Anoniem: 218650 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:51:
Hmmm wat zal ik nemen; de KV-5 of de Lowe. Lowe ziet er wel sexy uit, maar schijnt niet zulke goeie armor te hebben. KV-5 heeft een average gun voor zijn tier, de 107mm.

Twijfel. Iemand suggesties?
Persoonlijk zou ik het er niet voorover hebben maar anders zou ik de Lowe nemen denk ik :)
tha_crazy schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:53:
ik ben trouwens sinds gisteren ook begonnen met WoT *O*
snap er alleen nog weinig van, ben iig wel bezig mijn kanon te upgraden
Tip: lees de TS eens door dan weet je al een groot deel van de basis dingen :)
gotfurrr schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:37:
[...]

O-)
Premiums zijn juist altijd wat zwakker en 25% damage op een normale tier 8 is al redelijk normaal :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
premium is niet "beter" gewoon "beter voor je geld/xp" (toch)

Iedereen moet lekker zelf weten waar hij zijn geld aan uitgeeft. Ik vind het genoeg om Premium accountje te hebben, andere zetten ook XP om, andere kopen alleen tank slots voor hun geld, andere ALLEEN een premium tank, en weer andere doen dit allemaal. Ik kan niet in iemands portomonee kijken dus doe lekker wat je wilt ^^

Ik zou wel ff de fora afwachten om te zien wat een relaxt tankje is (kv5 vs lowe)

En nou ga ik de deur uit en naar Wot eerrhmmm huis errhmmmm mijn vriendin toe.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-05 14:38
Je kan beter je eigen tankje elite maken en zo de nodige credits en xp binnen halen.
Maarja veel wotters willen hun tank park uitbreiden. Het mag wat kosten he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
premium verdient ook beter he, en je staat een zooi lage tier tanks over. Ik snap de voordelen er echt wel van, heb er alleen niet het geld voor (over)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Om nog even terug te keren op die opmerking...

Lowe is tier 8, idem voor King Tiger. Hier de stats:
King Tiger 1600 HP(upgraded) 150/80/80 body 185/80/80 turret top gun: 105mm KwK 46 L68 320/320/420 dmg 225/285/60 Pen

Lowe 1650 HP 120/80/80 body 120/80/80 turret top gun 105mm KwK 46 L70 320/320/420 dmg 234/295/60 Pen

Lowe armor angles zijn iets beter dus armor value zal effectief hetzelfde zijn. Lowe heeft wel iets meer penetration op zijn gun zitten. Dus Lowe en King Tiger zijn gewoon on par.

Dat jij door de lower hull penetrate en 20% eraf schiet is niet bijzonder, hetzelfde gebeurt als jij op de lower hull van een King Tiger schiet. Remind you: lower hull van King Tiger is deze patch generfed zelfs.

Een premium tank is er niet om in battle een voordeel te geven, maar om zeer makkelijk free experience en extra veel credits te genereren.
maxers1973 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:52:
Je kan beter je eigen tankje elite maken en zo de nodige credits en xp binnen halen.
Maarja veel wotters willen hun tank park uitbreiden. Het mag wat kosten he ;)
Een tier 4 of tier 5 zal nooit zoveel experience en credits verdienen als op tier 8. Daarnaast krijgt een premium nog een dikke bonus over de credits.

Ter verduidelijking, mijn M6 premium haalt in een matige gewonnen pot zon 1000-1200 experience. In een goede pot gauw zon 1500 experience.

[ Voor 24% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-05-2011 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
maar uhhmm Kaap, als je ze nou gewoon allebei koopt en ons laat weten welke de betere is :P

Staan die Premiums ook nog ergens in een tech tree btw (aka kan je daarna door naar een " normale" tier 9 tank?

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-05 22:31
themac1983 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:57:
maar uhhmm Kaap, als je ze nou gewoon allebei koopt en ons laat weten welke de betere is :P

Staan die Premiums ook nog ergens in een tech tree btw (aka kan je daarna door naar een " normale" tier 9 tank?
Nee. Dat zou wel heel erg makkelijk zijn vind je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Ik ga als ik straks thuiskom de Lowe kopen ja. Speel ik M6 pre-order en Lowe om en om. Mijn elite VK3601 gaat dan naar de sloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Nope... je moet je gewoon nog door de tech tree worstelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-05 15:54
Haha nee, ze hebben geen tech tree dus je kan niet door naar t9 daarmee, ze zijn puur om credits/research te halen en eventueel te converteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
Kaap schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:59:
[...]

Ik ga als ik straks thuiskom de Lowe kopen ja. Speel ik M6 pre-order en Lowe om en om. Mijn elite VK3601 gaat dan naar de sloop.
Doneer die vk3601 ff deze kant op ;-) (Ja ik weet dat kan niet)

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
lag is overigens weer aanwezig bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand eigenlijk al de nieuwe gratis (als je de KV-1 & KV-3 in je garage had) heavies getest?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 117217 op 17-05-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218650

psychoclown schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:49:
[...]
Persoonlijk zou ik het er niet voorover hebben maar anders zou ik de Lowe nemen denk ik :)
Het is meer de 'heb' factor die een rol speelt. Allebei vind ik te kostbaar.

Ik denk dat het de Lowe gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:13

wontcachme

You catch me? No you wont

Anoniem: 117217 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:23:
Iemand eigenlijk al de nieuwe gratis (als je de KV-1 & KV-3 in je garage had) heavies getest?
Die zijn nog niet uit. Dat duurt nog ff (lees maanden)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

De premiums staan los van de tech tree, zie ook bijv. de plaatjes in de TS :)
Het zijn losstaande tanks die je enkel in de store kunt vinden.
gotfurrr schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:04:
lag is overigens weer aanwezig bij mij.
Hier ook, irritant aanwezig zelfs. Al twee keer dood gegaan mede door lag. Te ver doorstoten als je om de hoek komt bijv..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:51
wontcachme schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:26:
[...]

Die zijn nog niet uit. Dat duurt nog ff (lees maanden)
Eind juni/juli komt eerst nog de USA TD tree erbij met wat aanpassingen in de rest van de tree. De KV komt inderdaad weer een paar maanden daarna.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

redwing schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:43:
[...]

Eind juni/juli komt eerst nog de USA TD tree erbij met wat aanpassingen in de rest van de tree. De KV komt inderdaad weer een paar maanden daarna.
Aah crap... gisteren als een gek aan't grinden voor genoeg centen voor én een KV-3 én een KV-1 in m'n garage te hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
ben ik nou scheel of haalt deze gast 8000 xp en 300.000 credits met de nieuwe kv? lol

YouTube: KV-5_new.mpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gotfurrr schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:10:
ben ik nou scheel of haalt deze gast 8000 xp en 300.000 credits met de nieuwe kv? lol

YouTube: KV-5_new.mpg
x5 bonus weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-05 22:50
Kaap schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 07:51:
[...]
Komende patch krijgt de Maus complete hitbox rework and gun buff. Momenteel op USSR forums wordt er zachtjes gezegd dat de Maus een beetje OP is geworden met de laatste patch.

Dat hoge tiers clan wars gingen domineren wisten we al, mijn meest recente clan wars post niet gezien, of discussie afgelopen paar dagen niet meegekregen? Clan Wars wordt Tier 8+, basta.

Overigens wil ik nogmaals even aangeven dat in de gamefiles duiken om daar stats uit te halen geen zin heeft. Ondanks dat er lokaal files staan, wordt er al een aantal patches heel veel serverside geregeld. Er is amper bewijs dat dat wat er lokaal staat ook klopt.
Ik ben benieuwd hoeveel beter de Maus nu is. Ze zouden de bugs weakspots fixen, maar de neemt niet weg dat de armor van de Maus niet heel bijzonder is. Turret en upper front hull zijn best dik, maar het is niet onmogelijk om door heen te knallen. En de side/top armor is helemaal een lachertje.
Ik dacht namelijk niet dat ze de armor diktes gingen aanpasen, maar ik wacht wel ff de reports af van wat de patch nu werkelijk heeft gedaan voor de Maus.

Verder klopt het dat de gamefiles niet gebruikt worden door de game omdat veel server side gedaan wordt. Maar tot nu toe zijn die files altijd correct geweest en er is geen indicatie dat de devs de historische armor waarden willen wijzigen. Ze tweaken de tanks liever op de andere punten, zoals bijvoorbeeld gun rof, penetration en dmg.
User.tmp schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:16:
[...]

Een arty shell bounced sowieso niet. Verder is je penetration een stuk groter dan de overmatch

De reden dat de arty tot tier 4 zuigt, is omdat ze geen splash damage hebben.
Dat arty niet kun bouncen dacht ik eerst ook, maar het kan toch. Ik heb zelf al meerdere malen een rake arty shot overleefd omdat hij bounced en niet explodeerde buiten mn armor. Een hit die onder een hoek van 10-20 graden of lager raakt kan gewoon bouncen. Is niet helemaal precies duidelijk, maar ieg een zeer lage hit angle. Maakt niet uit of het AP of HE shell was.

En gun overmatch is wel degelijk balangrijk.
Stel je voor dat de top armor van een tank 50mm dik is, maar je raakt die armor onder een hoek van 30 graden. Dit betekent dan dus dat de effectieve armor in dikte verdubbelt naar 100mm. Als je gun nu een penetration van 70 heeft kom je er niet door heen. Maar omdat je gunovermatch hebt op die 50mm zal je toch penetraten, ongeacht de hit angle!
Een arty zal de armor van een tank toch haast nooit onder de ideale hit angle van 90 graden raken. En die 50mm uit mijn voorbeeld is al erg dik, dat is wat bv de Maus heeft.
hexta schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:30:
"kap nou is met zeiken over de T34, huilbaby!"
Ja, ik zal stoppen, nog 1 laatste ding:

T29/T32?T34 stats...
Je was gewaarschuwd voor de crappy T34. ;)
Het is idd en stap terug van de T32. Als je al de 120mm gun haalt zal dat de pijn iets verlichten, maar hij blijft gewoon te zwak voor zijn tier. Zelfs de devs geven dit toe, maar ze gaan er nu niks meer aan doen. De toekomstige vervanger, de M103, moet beter zijn volgens hun. Hier is een topic met wat M103 stats. Niet super goed als je naar de IS-4 ofzo kijkt, maar wel een heel stuk beter dan de T34 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Rutger Mulder schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:18:
Je was gewaarschuwd voor de crappy T34. ;)
Het is idd en stap terug van de T32. Als je al de 120mm gun haalt zal dat de pijn iets verlichten, maar hij blijft gewoon te zwak voor zijn tier. Zelfs de devs geven dit toe, maar ze gaan er nu niks meer aan doen. De toekomstige vervanger, de M103, moet beter zijn volgens hun. Hier is een topic met wat M103 stats. Niet super goed als je naar de IS-4 ofzo kijkt, maar wel een heel stuk beter dan de T34 nu.
Weet ik, maar dat maakt het niet minder erg :( :P
thnx voor de link.
alleen wel gaar dat het nogsteeds niet echt vooruitgang is.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 10-05 21:44
Rutger Mulder schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:18:
Verder klopt het dat de gamefiles niet gebruikt worden door de game omdat veel server side gedaan wordt. Maar tot nu toe zijn die files altijd correct geweest en er is geen indicatie dat de devs de historische armor waarden willen wijzigen. Ze tweaken de tanks liever op de andere punten, zoals bijvoorbeeld gun rof, penetration en dmg.

[...]

Dat arty niet kun bouncen dacht ik eerst ook, maar het kan toch. Ik heb zelf al meerdere malen een rake arty shot overleefd omdat hij bounced en niet explodeerde buiten mn armor. Een hit die onder een hoek van 10-20 graden of lager raakt kan gewoon bouncen. Is niet helemaal precies duidelijk, maar ieg een zeer lage hit angle. Maakt niet uit of het AP of HE shell was.

En gun overmatch is wel degelijk balangrijk.
Stel je voor dat de top armor van een tank 50mm dik is, maar je raakt die armor onder een hoek van 30 graden. Dit betekent dan dus dat de effectieve armor in dikte verdubbelt naar 100mm. Als je gun nu een penetration van 70 heeft kom je er niet door heen. Maar omdat je gunovermatch hebt op die 50mm zal je toch penetraten, ongeacht de hit angle!
Een arty zal de armor van een tank toch haast nooit onder de ideale hit angle van 90 graden raken. En die 50mm uit mijn voorbeeld is al erg dik, dat is wat bv de Maus heeft.
Een arty shell kan niet bouncen, period. Als je geraakt wordt door arty en geen schade doet = packetloss of whatever.

En over je overmatch verhaal, allemaal lief en aardig, maar imo heb je er bij de arty geen ruk aan.

Mag ik bewijs dat jouw gamefiles kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228929

Waar kan je beter je gold aan uitgeven? Aan credits of aan je crew?
Zit namelijk nog steeds op Tier 3.

Trouwens, moet zeggen dat mijn T46 met een nieuwe gun toch aardig mee kan doen. Vooral veel afstand houden, niet trigger happy zijn en de juiste vijanden kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-05 23:25
Anoniem: 228929 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:36:
Waar kan je beter je gold aan uitgeven? Aan credits of aan je crew?
Zit namelijk nog steeds op Tier 3.
Sowieso nooit gold converten naar credits, dat is best zonde en conversion rate zuigt. Het beste is premium account en als je dat hebt xp converten naar free xp op je elite tanks.

Crew moet je zelf weten maar op low tiers is het niet echt zinvol, aangezien je vrij rap door je tanks heen gaat. Als je eenmaal in de hogere tiers zit kun je het doen op tanks die je wil bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Anoniem: 117217 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:48:
[...]
Aah crap... gisteren als een gek aan't grinden voor genoeg centen voor én een KV-3 én een KV-1 in m'n garage te hebben |:(
Toch is dit hier al verschillende keren gemeld ;) Ach ja, heb je iig een paar leuke tanks om mee te spelen :D

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Sanch schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:42:
[...]
Als je eenmaal in de hogere tiers zit kun je het doen op tanks die je wil bewaren.
Mee eens, dat doe ik ook :) Heb mijn crew van de T-34 -> T-34-85 -> T-43 -> T-44 meegenomen maar dan mbv retraining door credits (20.000 per crew lid)

Idem voor T-57 -> M37 -> M7 Priest -> M41

Ik zelf vindt het zonde om gold uit te geven aan 100% crew of ik "koop" een 75% crew of hertrain ze als ik de 'vorige' tank verkoop om credits vrij te maken.

Wat betreft de nieuwe patch. Het ziet er allemaal wel een stuk gelikter uit.
* Minimap een stuk feller + je kunt nu zien waar welke tank zich nu bevindt ivm icoontjes (zeer handing om in te schatten wat er aan de andere kant gebeurt)
* Mogelijkheid om de Tier + Tankicoon te laten zien boven de tanks (via settings)
* Nieuwe maps zijn leuk, maar wel weer even wennen wat de beste 'taktiek' is :)
* Aanpassingen aan de maps zijn ook goed. Op sommige plaatsen veel meer cover dmv stenen of gebouwen. Ik heb er al flink voordeel uit kunnen halen.

Jammer dat de server er vandaag om 17:20 weer uit ging. Hopelijk een restart om 'lag' op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-05 07:24

ZenTex

Doet maar wat.

Patch aan het downloaden, maar kan na vandaag 2 weken niet meer spelen ivm met vakantie naar Rusland.

Leuk uit de patchnotes:
- Added “asterix” mark for icons of those vehicles which haven’t received double experience for a day.
Tankss die al wel de dubbele XP hebben ontvangen markeren ze zeker met een Obelix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Vroeg mij al af waar dat voor stond, best wel makkelijk zo. Maar volgens mij kan je nog steeds niet zien wie er om hulp roept, of wel?

[ Voor 7% gewijzigd door MRCL op 17-05-2011 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ZenTex schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:55:
Tanks die al wel de dubbele XP hebben ontvangen markeren ze zeker met een Obelix?
Een dubbele ster geeft aan dat je nog dubbele XP kunt halen.

Lol, ik had niet eens gezien dat je het nu over Obelix had :D

[ Voor 11% gewijzigd door redwing op 17-05-2011 18:44 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-05 07:24

ZenTex

Doet maar wat.

redwing schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:16:
[...]

Een dubbele ster geeft aan dat je nog dubbele XP kunt halen.
Een dubbele ster is een Asterisk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
MRCL schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:07:
Vroeg mij al af waar dat voor stond, best wel makkelijk zo. Maar volgens mij kan je nog steeds niet zien wie er om hulp roept, of wel?
Nee dat kun je helaas niet zien, wel is het pingen verbeterd/verduidelijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
psychoclown schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:26:
[...]

Nee dat kun je helaas niet zien, wel is het pingen verbeterd/verduidelijkt :)
Ik had gehoopt dat ze dat ook wel er in gestopt zouden hebben, maar dat is dan hopelijk iets dat ze snel in 1 van de volgende patches erbij zetten. Help roepen is momenteel niet echt zinvol.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-05 13:10

Poekie McPurrr

Mreoww~

Bah, na de patch alleen maar dikke lag.. elke minuut wel een reconnect.. ga morgen wel verder spelen.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

geen problemen met lag tot nu toe. Voor de zekerheid een complete herinstallatie gedaan.

Maar wat gaat een skill trainen langzaam :X . Ik heb nu een crew op 100% en cameo op 80%. Dat schiet niet op om hoger te krijgen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-05 22:50
User.tmp schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:35:
[...]

Een arty shell kan niet bouncen, period. Als je geraakt wordt door arty en geen schade doet = packetloss of whatever.

En over je overmatch verhaal, allemaal lief en aardig, maar imo heb je er bij de arty geen ruk aan.

Mag ik bewijs dat jouw gamefiles kloppen?
Geen bounces, ORLY?

Het zou eens mooi zijn als JIJ eens je beweringen zou onderbouwen. Ik lever bewijs genoeg, dat jij het niet wilt geloven is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Rutger Mulder schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:11:
[...]

Geen bounces, ORLY?

Het zou eens mooi zijn als JIJ eens je beweringen zou onderbouwen. Ik lever bewijs genoeg, dat jij het niet wilt geloven is jammer.
Dan is dit spel zo onrealistisch als de pest.

Ik vroeg of jij kon bewijzen dat jouw gamefiles correct zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
User.tmp schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:22:
Dan is dit spel zo onrealistisch als de pest.
Is het toch ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Rutger Mulder schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:11:
[...]

Geen bounces, ORLY?

HE is iets anders als arty, verder heb ik in mijn paar honderd battles nog nooit een bounce gehad met een arty shell. Oftewel als het al mogelijk is komt het wel heel erg weinig voor :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
redwing schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:00:
[...]

HE is iets anders als arty, verder heb ik in mijn paar honderd battles nog nooit een bounce gehad met een arty shell. Oftewel als het al mogelijk is komt het wel heel erg weinig voor :)
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
jezus, het valt echt niet te spelen zo. als ik schiet is de tegenstander opeens al 5 meter verder.
kost klauwen met geld zo deze potjes

-25K per potje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Toch raar dat er zoveel verschil in lag zit, ik heb vandaag nog niet boven de 100 gezeten.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zo heel veel verlies maak ik niet maar de lag is nog vervelender dan gister/afgelopen weekend.
Het hoeft ook niet per se een hoge ping te zijn, van het weekend had ik gewoon normale ping terwijl anderen hoge hadden maar toch ook lag. Nu heb ik soms zelfs pings boven de 230ms gezien.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Gek eigenlijk dat we met T29, T32 en T34 tegenover IS-4, IS-4 en IS-3 als toptiers komen.
waarom is dit niet beter verdeeld?

Wow dat was weird.
Op campinova, blijkt dat er 7 tankse overgestoken zijn, en pas aan onze kant toen ze voorbij onze huizen kwamen waren ze te zien... echt bizar.
en weer -25k :')
Wat een tyfus spel is het ook :')

[ Voor 47% gewijzigd door hexta op 17-05-2011 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-05 09:15

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hmmm, ik heb last van onzichtbare spelers. Al vanaf het begin van een ronde zijn alle tanks buiten mijn eigen onzichtbaar. Er staat wel een pijl boven en er valt een groene of rode gloed omheen, maar de skin zelf is volledig doorzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228929

Trotse eigenaar van de T28. Eens kijken of die veel beter is dan de T46.

Wat is eigenlijk beter? HE of normale shells?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
HE kun je gebruiken op tanks die je niet kunt penetraten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394033

tof spelleke, heel de dag niet kunnen gamen. Kom ik van de late af, eindelijk een spelleke tanks afknallen, ik connect, account suspended. Kan ik dat eerst nog opnieuw downloaden en installeren. Pff ;(

He shells gebruik ik alleen bij dikke korte lopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 394033 op 17-05-2011 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:14
pfff even mijn frustraties kwijt. net een potje met mijn vk3601 en ik heb het gepresteerd om geen enkele tank te raken! met jawel, 21 schoten. Zelfs een t1 die helemaal in mijn groene rondje stond heb ik gemist. Ik snap er helemaal niks van.

brrr dat het volgende potje beter gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Als het goed is, is de lag vanaf nu gefixed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-05 13:10

Poekie McPurrr

Mreoww~

User.tmp schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 07:09:
Op moment in ieder geval geen lag :) Hopelijk blijft dat vanaaf ook zo :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04 19:27
Ik heb geen last gehad van lag. Alleen dat andere tanks laggen en dat ik ze daardoor mis omdat ze kleine stukjes vooruit 'schuiven'

Gisteravond dus met mijn M6 en T29 gespeeld en man..die gun decrease is een dooddoener voor de USA heavies meer dan dat ik dacht.. Denk dat ik dan toch eerst arty ga nemen ipv heavies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Net voor het eerst in een potje gezeten waarbij niet beide teams vol zaten (9 vs 10). Op zich wel een leuke manier om de matchmaking beter te maken. Het is iig beter dan met een tier 5 bij een tier 9/10 te worden ingedeeld.
patrickos85 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:04:
Ik heb geen last gehad van lag. Alleen dat andere tanks laggen en dat ik ze daardoor mis omdat ze kleine stukjes vooruit 'schuiven'
Oftewel volgens mij heb jij dan wel last van lag :D Alles is server side geregeld dus anders tanks 'schuiven' niet vooruit, hooguit dat jij de data haperend binnen krijgt waardoor dat lijkt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
redwing schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:20:

Oftewel volgens mij heb jij dan wel last van lag :D Alles is server side geregeld dus anders tanks 'schuiven' niet vooruit, hooguit dat jij de data haperend binnen krijgt waardoor dat lijkt.
Mijn ping was constant tussen 30 en 40ms. Niet echt getalletjes waarbij je lag hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-05 21:44

skoozie

SCSI

patrickos85 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:24:
[...]

Mijn ping was constant tussen 30 en 40ms. Niet echt getalletjes waarbij je lag hebt ;)
ping is een connectie waarbij gekeken wordt hoe snel iets terug antwoord (kleine pakketjes, weinig data). zeg maar een delay.
Lag is een variatie in de stroom data die jouw kant op komt. als bepaalde bitjes sneller bij je zijn als andere bitjes (veel data). dat de delay tussen de 1e pakketjes en laatste pakketjes niet gelijk is.

hopelijk heb ik het iets duidelijker gemaakt in plaats van waziger... :X

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
skoozie schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:27:
[...]

ping is een connectie waarbij gekeken wordt hoe snel iets terug antwoord (kleine pakketjes, weinig data). zeg maar een delay.
Lag is een variatie in de stroom data die jouw kant op komt. als bepaalde bitjes sneller bij je zijn als andere bitjes (veel data). dat de delay tussen de 1e pakketjes en laatste pakketjes niet gelijk is.

hopelijk heb ik het iets duidelijker gemaakt in plaats van waziger... :X
Ik snap wat je bedoelt :)

Laat ik het dan anders formuleren. Ikzelf heb geen last gehad met het besturen van mij tank. Alles reageerde zoals het deed voordat de patch was geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
patrickos85 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:04:
Gisteravond dus met mijn M6 en T29 gespeeld en man..die gun decrease is een dooddoener voor de USA heavies meer dan dat ik dacht.. Denk dat ik dan toch eerst arty ga nemen ipv heavies
Klopt, de speelstijl voor de amerikanen (gebruik de omgeving, bergjes, altijd hulldown staan etc) is niet meer te gebruiken.
Zoals iemand op het forum al mooi verwoordde. "Devs should at least add some birds, because sky is the only thing that you can see if you try to go hull down on any slope. ."

Het is overigens nog erger dan ik had verwacht. kleine randjes/bultjes, zoals de berm naast een weg, kan ik niet meer oversteken, tenzij ik de lucht wil bekijken.
en juist tegen die dingetjes aanstaan is nodig bij amerikaanse heavy's, want dan kan je het overleven.

De map remakes zijn overigens erg mooi. Helaas hebben ze wel veel meer van dit soort bultjes toegevoegd.

[ Voor 7% gewijzigd door hexta op 18-05-2011 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
hexta schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:13:
[...]

Klopt, de speelstijl voor de amerikanen (gebruik de omgeving, bergjes, altijd hulldown staan etc) is niet meer te gebruiken.
Zoals iemand op het forum al mooi verwoordde. "Devs should at least add some birds, because sky is the only thing that you can see if you try to go hull down on any slope. ."

Het is overigens nog erger dan ik had verwacht. kleine randjes/bultjes, zoals de berm naast een weg, kan ik niet meer oversteken, tenzij ik de lucht wil bekijken.
en juist tegen die dingetjes aanstaan is nodig bij amerikaanse heavy's, want dan kan je het overleven.

De map remakes zijn overigens erg mooi. Helaas hebben ze wel veel meer van dit soort bultjes toegevoegd.
Het ergste voor mij en de M6 was in de map Mines. De map is hernoemd maar het is degene met het kleine bergje in het midden. Daar stond ik op met mijn M6 en ik kon nieteens naar beneden schieten. Toen had ik echt een wtf momentje :(

De maps die zijn opgeknapt zijn wel mooi geworden. Moet nog wel beetje wennen aan de nieuwe maps though :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Van mij mag die map rechtsonder echter wel wat groter. Soms wel erg klein om snel te klikken op een tank/cel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
[zeikmodus]
Pff ik heb het echt even gehad met WoT... Dat ligt ook volledig aan de tanks die ik heb..
Ik probeer al even een T28 en A-20 te levelen. Maar ik verlies alles! En dan ook nog die klote lag... Ik kan nog geen deuk in een pakje boter schieten met die A-20 (ik kom alleen T6< tegen) en scouten is onmogelijk met de viewrange van een mol.
Die T-28 schiet lekker maar is van papiermaché gemaakt ofzo....
Alleen mijn Marder II en hetzer spelen lekker.
Waarom ben ik niet weer naar de VK3601H gegaan? Die speelde heerlijk:S
[\zeikmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

wontcachme schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:48:
Van mij mag die map rechtsonder echter wel wat groter. Soms wel erg klein om snel te klikken op een tank/cel
op een 4x3 verhouding display vallen die grafiekjes in snipermode nog net in het zwart. als ze groter worden ga ik er waarschijnlijk problemen mee krijgen tijdens het snipen. het voordeel van 4x3 is ook dat de map goed zichtbaar is en dat ik daar dan ook zeer vaak op kijk.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
Jeebeekje schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:56:
[zeikmodus]
Pff ik heb het echt even gehad met WoT... Dat ligt ook volledig aan de tanks die ik heb..
Ik probeer al even een T28 en A-20 te levelen. Maar ik verlies alles! En dan ook nog die klote lag... Ik kan nog geen deuk in een pakje boter schieten met die A-20 (ik kom alleen T6< tegen) en scouten is onmogelijk met de viewrange van een mol.
[\zeikmodus]
Lag is weg (in ieder geval was het gisteravond opgelost) en verder even doorbijten op de T-28 en dan voor die KV gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

skoozie schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:56:
[...]

op een 4x3 verhouding display vallen die grafiekjes in snipermode nog net in het zwart. als ze groter worden ga ik er waarschijnlijk problemen mee krijgen tijdens het snipen. het voordeel van 4x3 is ook dat de map goed zichtbaar is en dat ik daar dan ook zeer vaak op kijk.
Maak het dan aanpasbaar( sleepbaar?). Ik zit op 1920x1080 en zou hem juist graag groter willen. Kan nu amper tanks onderscheiden dankzij de weergave van Heavy, medium enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:14
Ik heb geen last gehad van de lag. en net zoals hierboven even doorbijten tot de KV en dan heb je zoveel plezier in dit spel. In beta haalde ik regelmatig steelwall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
oosterhofjf schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:01:
Ik heb geen last gehad van de lag. en net zoals hierboven even doorbijten tot de KV en dan heb je zoveel plezier in dit spel. In beta haalde ik regelmatig steelwall.
Ja dat weet ik. Ik moest gewoon even de frustratie uitten. Vooral het feit dat ik nu weinig tijd heb om te spelen en dan ook nog eens letterlijk alle potjes gisteravond verloor...
Nog ff knallen en dan de KV en T-34 halen, dan zou het toch al stukken beter moeten gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
User.tmp schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 07:09:
Gisteravond ook geen lag meer gezien gelukkig :)
Toen heb ik op een gegeven moment nog veel potjes kunnen doen met hjs en later Coyotee en Asrah.

Een van de potjes met hjs was op Lakeville (base 2), hij in zijn 4502 en ik in mijn KT. We gingen meteen naar het stadje rechts waar we wat tegenstand tegenkwamen oa. de IS-4. Er kwam een 3002 de bult op in onze flank en dat heeft hij geweten. Ik ben toen doorgerold kreeg een hit van een Lowe en bouncte hem maar recht voor me was een KV die ik even neergeschoten heb. Daarna doorgereden de Lowe neergeschoten nadat hjs er bijna mee klaar was en ik kon meteen op een IS knallen die boven stond. Vervolgens ging ik terug naar base omdat ze het daar moeilijk hadden, een KV-5, 2x KV, 3601 en een of andere light. Kreeg een paar vieze hits van die KV's omdat ze van verschillende kanten kwamen maar met de nog overgebleven teamgenoten daar het stel mooi neergeschoten. Daarna de IS-4 afgeleid zodat hjs hem ongestoord neer kon schieten :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zPsscbsC9sFO9zk5Qdi3jMXr/full.jpg
patrickos85 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:24:
[...]

Dat zegt niks in WoT hebben we gemerkt de afgelopen week, lage ping hoeft niet altijd te betekenen dat je geen ernstige packetloss hebt :)
wontcachme schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:01:
[...]

Maak het dan aanpasbaar( sleepbaar?). Ik zit op 1920x1080 en zou hem juist graag groter willen. Kan nu amper tanks onderscheiden dankzij de weergave van Heavy, medium enz...
Dat is op 1280x1024 ook niet heel goed te onderscheiden, wel is het handig om snel te zien of de andere flank nog hun heavies heeft of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-05 15:54
Goed lol gehad gisteravond met de 2/3 potjes aan het eind met de mede gotters, lol was helemaal dat ik dacht dat we tier 6/7 zouden doen en dus met mijn Easy8 in een match zat met alleen maar tier 8/9 ^^

Lowe aangeschaft om toch mee te kunnen doen met de heavy matches en omdat de Konigstiger me erg goed beviel in de beta (en ik nu alleen US mediums speel) is best een aardige tank, maar je moet toch echt een gun rammer, stabilizer and CO2 erin hebben (ding vliegt om de haverklap in de fik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Gisteren met mijn SU85 en KV (beide met een 107MM gun) best vaak tegen tier 8 moeten spelen. toch leuk dat je er nog redelijk wat damage tegen kan doen. enige nadeel is dat wanneer hhun gun jouw kant op draaid je behoorlijk snel weg moet wezen als je door wilt kunnen spelen.. :) Ook een Ferdinand per schot bijna 20% vanaf schieten, en dat een halve map over 8)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 07-05 14:36
Een KV al? Ben pas bij de T-46 en heb bijna een hetzer.
Duurt echt eeuwen wil je beetje geld genoeg hebben (heb geen premium). Iemand tip om wat sneller geld te krijgen? (en meer spelen is niet echt een tip:P)
Verdien je bijvoorbeeld meer met arty dan met normale tanks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
x-cessive schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:52:
Een KV al? Ben pas bij de T-46 en heb bijna een hetzer.
Duurt echt eeuwen wil je beetje geld genoeg hebben (heb geen premium). Iemand tip om wat sneller geld te krijgen? (en meer spelen is niet echt een tip:P)
Verdien je bijvoorbeeld meer met arty dan met normale tanks?
Ik heb al een tier 9 net als een aantal anderen in de clan... dus een KV is niet echt bijzonder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:12
Welke tier 8 premium heavy is eigenlijk de beste? De KV-5, Löwe of de M6A2E1?

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-03 02:21

solique

Fire is all I need

BramSd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:04:
Welke tier 8 premium heavy is eigenlijk de beste? De KV-5, Löwe of de M6A2E1?
Zijn aardig gelijk aan elkaar. En de M6A2E1 krijg je niet meer, was alleen bij pre-order.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Sanch schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:02:
[...]

Ik heb al een tier 9 net als een aantal anderen in de clan... dus een KV is niet echt bijzonder :P
Hele tijd aan één tank gewerkt of meerdere tegelijk?

Ik heb nu de xp en credits om van de T20 naar T23 te gaan. Denk echter dat ik maar ff ga wachten daarmee na het lezen over de T23. Lekker met dit ding een zooi credits en xp binnen blijven halen. Wel ff de T23 researchen, dan wordt mijn tank elite (of moet je daar de T23 echt voor kopen?)

Mijn garage nu
Tier 7T20
Tier 6M4A3E8KV3
Tier 5M4 ShermanKV
Tier 4M3 LeeA-32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
wontcachme schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:20:
[...]

Hele tijd aan één tank gewerkt of meerdere tegelijk?

Ik heb nu de xp en credits om van de T20 naar T23 te gaan. Denk echter dat ik maar ff ga wachten daarmee na het lezen over de T23. Lekker met dit ding een zooi credits en xp binnen blijven halen. Wel ff de T23 researchen, dan wordt mijn tank elite (of moet je daar de T23 echt voor kopen?)
Ik heb onder andere: IS-4, S-51, easy 8 en T1 heavy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

wontcachme schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:20:
[...]
Wel ff de T23 researchen, dan wordt mijn tank elite (of moet je daar de T23 echt voor kopen?)
[...]
nee researchen is genoeg

mijn garage heeft KV, SU-85, SU-5, A20 en wat klein spul uit USA of GER

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Sanch schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:23:
[...]

Ik heb onder andere: IS-4, S-51, easy 8 en T1 heavy.
Die IS4 ren ik hard voor weg met al mijn tanks. Daar krijg ik nog geen deuk in geschoten :X :X. Daarentegen is de T1 een sitting duck. Eerst detracken en dan is het over voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
wontcachme schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:29:
Die IS4 ren ik hard voor weg met al mijn tanks. Daar krijg ik nog geen deuk in geschoten
Same here :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
durf de uitdaging aan te gaan! Het is mij laatst gelukt om een is-3 1 neer te halen met mijn t29 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
patrickos85 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:24:
durf de uitdaging aan te gaan! Het is mij laatst gelukt om een is-3 1 neer te halen met mijn t29 ;)
Ik ben gister 1 op 1 door een IS neergehaald in mijn T34 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Met mijn M6 ren ik voorlopig nog voor alles weg :P Op de een of andere manier zit ik met die bak iedere keer in een team dat precies de verkeerde kant op gaat en daarmee 1 van de wegen compleet open laat. Om dan nog enigszins kans te maken ga ik daar dan maar staan maar alles van gelijke tier en hoger knalt me zonder problemen af terwijl ik alleen maar ding.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Rijden jullie echt weg voor bepaalde tanks? meestal blijf ik om een hoekje staan schieten om ze op afstand te houden, oprukken te vertragen. Meestal met een gloed nieuw potje in een andere tank voor mij dan...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
redwing schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:25:
[...]

Met mijn M6 ren ik voorlopig nog voor alles weg :P Op de een of andere manier zit ik met die bak iedere keer in een team dat precies de verkeerde kant op gaat en daarmee 1 van de wegen compleet open laat. Om dan nog enigszins kans te maken ga ik daar dan maar staan maar alles van gelijke tier en hoger knalt me zonder problemen af terwijl ik alleen maar ding.
Ik heb de M6 met 90mm en kan is tanks ook nog wel wat dmg toedienen
hexta schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:25:
[...]

Ik ben gister 1 op 1 door een IS neergehaald in mijn T34 :')
T34 is ook wel een apart verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
skoozie schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:26:
Rijden jullie echt weg voor bepaalde tanks? meestal blij ik om een hoekje staan om ze op afstand te houden, oprukken te vertragen. Meestal met een gloed nieuw potje in een andere tank voor mij dan...
dat ook niet zozeer, maar schuilen voor bepaalde tanks of bij keuzemogelijkheid omrijden zeker ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Rijden jullie echt weg voor bepaalde tanks? meestal blijf ik om een hoekje staan schieten om ze op afstand te houden, oprukken te vertragen. Meestal met een gloed nieuw potje in een andere tank voor mij dan...
1op1 wil ik het soms nog weleens wagen, maar niet in een open veld en niet met een tank die 2/3 tiers hoger is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

ligt eraan. Is er een bij mij die hem aan zou moeten kunnen dan blijf ik om te schieten nadat de IS4 heeft geschoten. Is er niks bij mij dat hem aankan/ben alleen dan schiet ik één keer en rij zo hard mogelijk achteruit tot de volgende schuilplek. Wel natuurlijk hulp inroepend tijdens het rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Overlord said:
======================================================================
Hello,

it will be possible to pass on the leadership to another person after the launch of CWs. They are coming soon.

Overlord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Is een t32 een verbetering in vergelijking met t29?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
hexta schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:56:
Overlord said:
======================================================================
Hello,

it will be possible to pass on the leadership to another person after the launch of CWs. They are coming soon.

Overlord
CWs?

- oh ClanWars natuurlijk...

edit:
eerst nadenken dan plempen

[ Voor 9% gewijzigd door Jeebeekje op 18-05-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Donderpoes schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:58:
Is een t32 een verbetering in vergelijking met t29?
Nee, het heeft ook een tijd geduurt voor ik er goed mee kon spelen.
Toen naar de T34, en het enorme voordeel aan de T34 is, Daarna voelt de T32 aan als een god op tracks :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Is voornamelijk bedoelt voor de leiders van de GoT clan ;)
CW's = clan wars ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
Oke, wat is er mis met de t32 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Donderpoes schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:02:
Oke, wat is er mis met de t32 dan?
Nou, je vroeg, is het een upgrade.

Nee, het is dezelfde tank, met een kleinere turret. (zodra je die kan kopen)
Voor de update was het een prima tank opzich, maar een stuk moeilijker dan T29.

[ Voor 13% gewijzigd door hexta op 18-05-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
hexta schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:03:
[...]

Nou, je vroeg, is het een upgrade.

Nee, het is dezelfde tank, met een kleinere turret. (zodra je die kan kopen)
Voor de update was het een prima tank opzich, maar een stuk moeilijker dan T29.
Oke dus kan net zo goed met mijn t29 blijven spelen dus. dan kom ik nog wat meer tussen wat lagere tiers. En dan met free xp naar t34 en t30 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Donderpoes schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:05:
[...]

Oke dus kan net zo goed met mijn t29 blijven spelen dus. dan kom ik nog wat meer tussen wat lagere tiers. En dan met free xp naar t34 en t30 gaan.
Ik zou wel weten welke ik over zou slaan als ik de kans kreeg, en dat is niet de T32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 10:12
Zo, zeer goede ochtend gehad met bijna alleen maar victories. Nog 30k exp voor de IS-3 en met de 36k free xp die ik nu heb, kan ik dan meteen de tracks en turret upgraden zodat hij de een na beste gun meteen kan gebruiken. Dat moet vandaag of morgen wel lukken denk ik.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
BramSd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:10:
Zo, zeer goede ochtend gehad met bijna alleen maar victories. Nog 30k exp voor de IS-3 en met de 36k free xp die ik nu heb, kan ik dan meteen de tracks en turret upgraden zodat hij de een na beste gun meteen kan gebruiken. Dat moet vandaag of morgen wel lukken denk ik.
Zonder die 122mm BL-9 gun is die IS-3 echt waardeloos, je mist zo'n stuk penetration :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Jeebeekje schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:56:
[zeikmodus]
[\zeikmodus]
Speel je al lang met die T28? In het begin ging het bij mij namelijk ook voor geen meter, maar met de gun upgrade en wat meer ervaring ging het stukken beter. Geloof het of niet, ik vond het zelfs een fijne tank :) Heb 'm gister in mogen ruilen voor een KV, die toch wat sneller is dan ik me herinnerde :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
MRCL schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:22:
[...]

Speel je al lang met die T28? In het begin ging het bij mij namelijk ook voor geen meter, maar met de gun upgrade en wat meer ervaring ging het stukken beter. Geloof het of niet, ik vond het zelfs een fijne tank :) Heb 'm gister in mogen ruilen voor een KV, die toch wat sneller is dan ik me herinnerde :9
Ik heb de 85-mm, maar die schiet me wat te langzaam. Maar het is wel een beest van een gun ja. En ik kwam gisteren vooral in slechte teams als onderste terecht. Dan doe je niet zo veel he.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!