Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 5 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 20.216 views
Ik zit me nu af te vragen hoe ik het beste mijn T29 kan upgraden. Ik kan nog kiezen tussen de 2e engine upgrade (23k), 105 mm gun (40k) en de volgende tank, de T32 (100k). Zowel de engine als de gu nkan ik ook gebruiken op de volgende 2 tanks. Ik zit me alleen af te vragen met welke tank ik die engine + gun het beste kan gaan halen. Ik kan nl.ook eerst naar de T32 en dan die upgrades doen alhoewel ik zelf nu neig naar eerst de gun, dan de engine en dan de T32. Iemand anders hier al eens naar gekeken ?

[removed]

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-04 13:27
redwing schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:52:
Ik zit me nu af te vragen hoe ik het beste mijn T29 kan upgraden. Ik kan nog kiezen tussen de 2e engine upgrade (23k), 105 mm gun (40k) en de volgende tank, de T32 (100k). Zowel de engine als de gu nkan ik ook gebruiken op de volgende 2 tanks. Ik zit me alleen af te vragen met welke tank ik die engine + gun het beste kan gaan halen. Ik kan nl.ook eerst naar de T32 en dan die upgrades doen alhoewel ik zelf nu neig naar eerst de gun, dan de engine en dan de T32. Iemand anders hier al eens naar gekeken ?
Ik heb hem zelf ook maar ik zou toch eerst gaan sowiezo voor de tracks, daarna nieuwe gun, wel duur, 1000 per shot :/ daarna gewoon naar de volgende tier, als de T32 uitgeschakeld is bijv, kun je nog door met de T29 ( mijn tactiek ) want ik heb altijd 1 tier onder me sowiezo zodat ik 2 tank crews altijd 80 % heb bij nieuwe tanks :)

Anoniem: 131162

als het echt de gun is die je in de volgende tank ook wil gebruiken zou ik die zo snel mogelijk halen, anders moet je eerst in de eerste tank grinden naar de tweede om daar weer te grinden voor de gun, terwijl je anders al direct mooi kan knallen :D

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-05 17:45
redwing schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:52:
Bij mij ging het: T29 -> gun -> T32 -> op T32 verder en op T29 laatste motor halen.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

hexta schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:08:
[...]

Bij mij ging het: T29 -> gun -> T32 -> op T32 verder en op T29 laatste motor halen.
Klinkt op zich wel als een leuke ja :) Ik wil die T29 toch nog ff erbij houden.

[removed]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee